Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 67 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.259 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:27

On_E

Housemusic

Dennism schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:21:
Gister mooi hakkar omgelegd op de 5de try. Maar wat een klote boss is dat geworden zeg. Ik had em 1x gekilled met mijn vorige guild voor de veranderingen maar dit is toch echt wel een stukkie lastiger.

eerste paar tries liepen telkens stuk op rond de 50%, healers oom, tanks dood, raid dood ^^, Daarna kwamen we tot 22% maar toen ging ie enraged. Was ook niet echt fun. 5de try ging ie op 1% enraged, maar hadden we nog genoeg DPS om em om te leggen :)

Drops vielen beetje tegen, Soul corrupter necklace, dwarven destroyer en natuurlijk het heart
Vind Hakkar nog net zo simpel als voor de laatste patch eigenlijk, gevecht is alleen wat minder saai geworden ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-05 11:59
Dennism schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:21:
Gister mooi hakkar omgelegd op de 5de try. Maar wat een klote boss is dat geworden zeg. Ik had em 1x gekilled met mijn vorige guild voor de veranderingen maar dit is toch echt wel een stukkie lastiger.

eerste paar tries liepen telkens stuk op rond de 50%, healers oom, tanks dood, raid dood ^^, Daarna kwamen we tot 22% maar toen ging ie enraged. Was ook niet echt fun. 5de try ging ie op 1% enraged, maar hadden we nog genoeg DPS om em om te leggen :)

Drops vielen beetje tegen, Soul corrupter necklace, dwarven destroyer en natuurlijk het heart
het probleem zit tegenwoordig in de timer.
Je hoeft minder vaak Sons om te leggen voor de poison, de timer is tegenwoordig 90 seconden. En dit is nou net wat de meeste raids nou te vaak doen :+. Gevolg is dat healers teveel moeten healen en het gevecht niet meer volhouden. Waar de oude Hakkar gewoon asap neer moest ligt de nadruk in het nieuwe gevecht in 'outlasten'. Het gevecht duurt langer, maar is er niet moeilijker op geworden als de sons niet te vroeg worden omgelegd.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

MGSNK schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:34:
[...]

Je hoeft minder vaak Sons om te leggen voor de poison, de timer is tegenwoordig 90 seconden. En dit is nou net wat de meeste raids nou te vaak doen :+. Gevolg is dat healers teveel moeten healen en het gevecht niet meer volhouden. Waar de oude Hakkar gewoon asap neer moest ligt de nadruk in het nieuwe gevecht in 'outlasten'. Het gevecht duurt langer, maar is er niet moeilijker op geworden als de sons niet te vroeg worden omgelegd.
Ehm, precies andersom. De vorige hakkar was gewoon het gevecht uitzitten en elke 45 seconden poision pakken, kon zomaar 20 minuten duren. De nieuwe hakkar MOET in 10 minuten neer, anders whipe je (enrage). Oftewel het gevecht duurt nu veel korter (max 10 minuten). En het is er wel moeilijker op geworden, aangezien je nu daadwerkelijk iets moet doen om 'm down te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-05 10:16
Hoeveel beter is het epic gear dan de normale armor, want als het beste normale armor hebt of 1 of 2 epic gear maakt dat veel verschil aan extra's qua strengt etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-03 00:15
remcio schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:52:
Hoeveel beter is het epic gear dan de normale armor, want als het beste normale armor hebt of 1 of 2 epic gear maakt dat veel verschil aan extra's qua strengt etc
Tsja, je hebt goede greens/blues en crappy epics...

Maar de gemiddelde epic heeft wel meer stats, het verschil zit m vaak vooral in de passive stats (mana/5 sec, +dmg, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

het verschil zit hem gewoon in alle stats hoor tis gewoon allemaal en stuk beter.
En ja je dmg word daardoor ook een stuk hoger uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20
Xavier schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:17:
Vraagje: Wat is snelste manier om Quel Serrar te halen?
Of het boek in DireMaul grinden waarbij je dus een 100runs mag gaan doen met guildy's.
Waar vind je 4 guildie's die mee DireMaul willen grinden zo vaak?
Of is het makkelijker om 3 weken te gaan grinden en dan genoeg gold heb om hem in de AH te kopen?
De snelste manier? 1000G kopen op internet en dat ding van AH halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-04 16:27
blackadder75 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 17:16:
[...]

3x per week? hebben jullie zoveel leden?

de meeste guild doen het denk ik 1x per week. meer kan namelijk niet. de meeste en game guild die ik ken hebben net genoeg leden dat ze elke avond 40-45 man hebben om te raiden, niet meer want dan staan er teveel buitenspel en niet minder want dan heb je soms niet genoeg online. bij ons is dat 65 actieve spelers (BWL farm status en en halverwege AQ)

het raid schema is bv

woe MC + Ony
Do BWL
Vr AQ20 / ZG
Za rust dag (eventueel groene draken)
Zo AQ 40 farm
Ma AQ 40 wipen
Di AQ 40 wipen of PVP dag

na een normale raid wordt dan soms nog een extra AQ 20 gepland ivm met de reset
toon volledige bericht
we hebben een guildalliantie.. rond de 200 leden samen geloof ik. op de website is het vechten voor een plekje, maar vaag genoeg redden we soms de 40 mensen niet :Z ik snap het niet.. ik meld me aan voor ELKE raid.. ik wil zoveel mogelijk DKP hebben, want dan kan ik ten minste de baas zijn over de drops.. mn warrior én mn priest delen de DKP, en op beide sta ik bovenaan met de class..

nu maar hopen op prophecy :Y)

helaas staat mn warrior in de koelkast door gebrek aan healertjes.. morgen weer farmrun doen op de 1e 4 bosses met beetje geluk.. die flamepacks hebben we nog wel grote moeite mee. die krengen vechten we in het smalle gangetje, maar of dit goed is? en die krengen breken nog weleens uit de banish.. tips iemand? moet je die in de grot van Garr killen..?

lucy, magmadar, gehennas en garr gaan nu neer in bijna altijd 1e try... iedereen begint nu goed te snappen hoe het werkt, alleen moeten we dus zorgen dat we geddon goed neerkrijgen.. die wil niet lukken.
Bosmonster schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:03:
[...]

De snelste manier? 1000G kopen op internet en dat ding van AH halen :P
ik zou dolgraag DM farmruns doen, al is het maar om mn equip te verbeteren. zowel op mn priest als op mn warrior...

[ Voor 9% gewijzigd door BootVluchteling op 23-03-2006 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:36
Anoniem: 92838 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:28:
[...]

Mages decursen ook hoor :) Ik ga trouwens maar eens een lijstje maken met wat alle classes kunnen verwijderen. Druid voor Poison/Disease geloof ik, priests voor magic e.d. en Pala's voor ook vanalles, wel zo makkelijk om te weten als je in een PUG zit en de mensen het zelf al niet weten.
I know, ben zelf een mage. Vandaar ook de smiley. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-05 11:59
Anoniem: 28168 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:51:
[...]
Ehm, precies andersom. De vorige hakkar was gewoon het gevecht uitzitten en elke 45 seconden poision pakken, kon zomaar 20 minuten duren. De nieuwe hakkar MOET in 10 minuten neer, anders whipe je (enrage). Oftewel het gevecht duurt nu veel korter (max 10 minuten). En het is er wel moeilijker op geworden, aangezien je nu daadwerkelijk iets moet doen om 'm down te krijgen :P
Tsja ik vond het vroeger ook niet lang duren, kan aan mij liggen :P. Wat ik wel weet is dat veel guilds tegenwoordig gewoon te vaak Sons neermaaien en dus TE veel poison happen om te overleven. Met name de healers hoor je dan al na 2 minuten gillen: Innervate Innervate :P. De nadruk ligt zoals je het al zelf zegt in 1. DPS doen 2. af en toe een Son neerhalen.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-04 11:20
BootVluchteling schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:04:
[...]

ik zou dolgraag DM farmruns doen, al is het maar om mn equip te verbeteren. zowel op mn priest als op mn warrior...
Yeah, maar de kans dat dat ding dropt is echt te verwaarlozen klein.

Zelf heb ik hem overigens wel uit drop uit puur toeval. Verkocht voor 1100G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecto2002
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-03 15:32
Anoniem: 92838 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:28:
[...]

Mages decursen ook hoor :) Ik ga trouwens maar eens een lijstje maken met wat alle classes kunnen verwijderen. Druid voor Poison/Disease geloof ik, priests voor magic e.d. en Pala's voor ook vanalles, wel zo makkelijk om te weten als je in een PUG zit en de mensen het zelf al niet weten.
Druids voor Poison/Curses, niet disease (dat is priest geloof ik) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92838

The Realone schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:06:
[...]

I know, ben zelf een mage. Vandaar ook de smiley. :)
Hehe nee okee, vat 'm :) ik <3 mages die mij decursen als ik weer sta te hakken op een mob. En sheep == coolness! Alleen zo jammer dat die krengen zo aan de wandel gaan, christus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92838

Ecto2002 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:29:
[...]

Druids voor Poison/Curses, niet disease (dat is priest geloof ik) ;)
Argh crap inderdaad. Stom ook, heb zélf een koe druid op Genjuros. Moet het beestje maar weer es in de wei zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

lucy, magmadar, gehennas en garr gaan nu neer in bijna altijd 1e try... iedereen begint nu goed te snappen hoe het werkt, alleen moeten we dus zorgen dat we geddon goed neerkrijgen.. die wil niet lukken.
We hebben (na het lezen van dit topic) Geddon met MT in FR gear getankt zonder dat hij uit de fire Aoe is gelopen. Dit maakt het gevecht een bijzonder eitje. Gewoon heal de tank en nuke. Alleen als je de bom bent lopen....

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140111

Wew eindelijk een stel nieuwe robes :) http://www.thottbot.com/?i=52798

Dropten dinsdagavond van Battleguard Sartura (in AQ40) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Bosmonster schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:16:
[...]

Yeah, maar de kans dat dat ding dropt is echt te verwaarlozen klein.

Zelf heb ik hem overigens wel uit drop uit puur toeval. Verkocht voor 1100G.
Guildie: Need more for DM West Rapidity runs!
Ik: OK, heb toch niks te doen

3 runs gedaan, op de laatste run hoppa, Compendium dropt van Alzzin. Enige warrior in de groep, dank je weeel (heb het zwaardje btw, geld moest ik toch delen met z'n 5-en en ik heb gehoord dat er nog een vervolg epic quest voor komt als een upgrade).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Nou je equipment is niet echt boeiund in DM.
heb dan die ring uit de tribute run. Die is niet unique en kan je dus 2x hebben. Dan heb je van de captain nog een chest. Maarja ik vind Ornate adamentium chestplate beter.
En dan de trinket.
Daarnaast heb je nog een stel shoulders maarja ik heb ze van Kirtonos uit Scholo.
Anoniem: 114195 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:55:
[...]

3 runs gedaan, op de laatste run hoppa, Compendium dropt van Alzzin. Enige warrior in de groep, dank je weeel (heb het zwaardje btw, geld moest ik toch delen met z'n 5-en en ik heb gehoord dat er nog een vervolg epic quest voor komt als een upgrade).
Dat is echt geluk, heb denk ik nu 20 runs door DM gedaan en nog niks zien droppen.
Een DM west farmrun duurt 10-15min. ligt aan de spawns. We killen die boom en die spook in het hoekje.

[ Voor 37% gewijzigd door Xavier op 23-03-2006 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-05 21:48

we_are_borg

You will Comply

Gisteren gelachen sommige mensen moesten bij ons in de guild nog een paar honderd rep punten voor de zanderlar tribe, dus ik roep in de guild /w invite naar me voor een rep run enkelt trash mobs. Binnen een paar seconden 15 man in party en wij lekker afslachten de mensen die naar bed toe gingen die verlieten gewoon de party en kwamen nieuwe bij. Rond een uur of 1 kwamen we bij mandorkil aan en daar alles afgemaakt. Zei één iemand één poging mandorkil iedereen was toch in een goede stemming en we gingen er voor met een totaal niet uit gebalanceerde groep en 3 man te kort. De eerste poging 52% voor een PuG groep wat het geworden was aangezien verschillende guilds mee deden. Maar omdat het redelijk ging wilde we nog een keer proberen en we hebben hem met 17 man neer gekregen dat met vreemde mensen die niet op elkaar ingespeeld waren deden we het heel erg goed. We willen nu kijken of we vlak voor een reset eigenlijk dit meer kunnen gaan doen ht is gewoon om even lekker te ontspangen en de loot staat gewoon op Loot group, alleen toen mandorkil neer ging riep ik even dat ik ML zou gebruiken aangezien de primal bij sommige nog niet goed begrepen worden alles netjes verdeelt en iedereen ging tevreden weg.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-02-2023
Anoniem: 140111 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:55:
Wew eindelijk een stel nieuwe robes :) http://www.thottbot.com/?i=52798

Dropten dinsdagavond van Battleguard Sartura (in AQ40) :)
Is dat die Robe waar je uit ziet als een banaan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:45

Ryceck

Constants and Variables

en ik heb gehoord dat er nog een vervolg epic quest voor komt als een upgrade).
Bron? :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Dat wil ik ook wel weten ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:12
MGSNK schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:34:
[...]

Sons waren het probleem niet, die werden iedere 45sec voor lifedrain gepulled en ong 20 sec voor lifedrain waren ze dood. Grootste probleem was de DPS, lifedrain deed bij ons nog maar 2 a 3% damage, terwijl ik geloof dat het voor de patch veel meer was. Dit doordat de MT meestal niet in de poison kon komen, en soms de 2de tank ook niet ivm MC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

[...]

vervolg epic quest om um up te graden? waar heb je dit gehoord? bij ons in de guild best saai (en sagrijnig), al maanden 5man met dezelfde zwaard is echt niet leuk nu. 1 warrior heeft wel een ander zwaard (one-hand) erbij maar die is net iets minder goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169131

Klein vraagje..
Ik heb voor onze guild te taak op me gekregen om een soort van dkp-systeem op te zetten zodat ze es kunnen zien dat het niet zo superslecht is als sommigen denken.. Momenteel beslissen de raidleaders op basis van aantal attendances en de loot gekregen wie items krijgt en dus krijgen ze vaak nogal wat verwijten naar hun hoofd als iemand het er niet mee eens is ;)

Ik heb een grote voorkeur voor een Zero-sum systeem.. Maar dan ook met wat extra manieren om punten te verdienen zoals in vb 4 vd start post.. Anders weet ik onmiddellijk al genoeg mensen die enkel nog komen opdagen waneer ze zeker zijn dat er niet gewiped gaat worden..

Dus..
+1 point for every hour raided (measured from actual start of raid)
+1 point for every boss killed during the raid
+2 Bonus for first time Bosskills
+2 points for being an available standby (note 1)
-1 point for being late on a raid without announcement (this goes for players on the invite-list, not for subs)
-1 point for making disastrous mistakes that you've been warned not to make.. this will not be given lightly

En dan het aantal gespendeerde dkp verdeeld over de rest vd raid..

Maar wat me nog niet helemaal duidelijk is.. Hoe wordt de waarde van de items bepaald? Is er ergens een site waar al vaste (gebalanceerde) waarden te vinden zijn? Want na een aantal uurtjes heb ik daarover iig nog niks concreets gevonden..

Hopelijk kan iemand me daar ff mee helpen :)

/edit: vraagje was uiteindelijk toch nog iets groter dan dat ik gedacht had :P

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 169131 op 23-03-2006 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 169131 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 13:17:
Klein vraagje..
Ik heb voor onze guild te taak op me gekregen om een soort van dkp-systeem op te zetten zodat ze es kunnen zien dat het niet zo superslecht is als sommigen denken.. Momenteel beslissen de raidleaders op basis van aantal attendances en de loot gekregen wie items krijgt en dus krijgen ze vaak nogal wat verwijten naar hun hoofd als iemand het er niet mee eens is ;)

Ik heb een grote voorkeur voor een Zero-sum systeem.. Maar dan ook met wat extra manieren om punten te verdienen zoals in vb 4 vd start post.. Anders weet ik onmiddellijk al genoeg mensen die enkel nog komen opdagen waneer ze zeker zijn dat er niet gewiped gaat worden..

[..]

gebruik daarvoor attendancy

mensen met minder dan xx% hebben geen recht op loot

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-05 22:44
Gisteren heb ik in UBRS mijn tweede epic geloot! Na afgelopen maandag de eerste te winnen (arcanist belt in MC) dus gisteravond deze staff in mijn bezit --> http://www.thottbot.com/?i=19842

We waren met 3 mages, de eerste 2 rollden 14 en 15 en ik 85 :D Ik zit nu in totaal unbuffed al op 60 fr, dus ik ga de goeie kant uit. S'avonds met de guild luci neergelegd met 34 man, dus het was weer een mooi avondje. Helaas dropte ze niks voor mij, maar je hoort mij niet klagen met 2 epics binnen 1 week.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-02-2023
Anoniem: 169131 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 13:17:
Klein vraagje..

Dus..
+1 point for every hour raided (measured from actual start of raid)
+1 point for every boss killed during the raid
+2 Bonus for first time Bosskills
+2 points for being an available standby (note 1)
-1 point for being late on a raid without announcement (this goes for players on the invite-list, not for subs)
-1 point for making disastrous mistakes that you've been warned not to make.. this will not be given lightly

En dan het aantal gespendeerde dkp verdeeld over de rest vd raid..

Maar wat me nog niet helemaal duidelijk is.. Hoe wordt de waarde van de items bepaald? Is er ergens een site waar al vaste (gebalanceerde) waarden te vinden zijn? Want na een aantal uurtjes heb ik daarover iig nog niks concreets gevonden..

toon volledige bericht
Ik heb het zelf nooit op gezet bij ons. Maar ik weet dat wij gebruik maken van een Zero-DKp systeem ( te zien op www.sotaguild.com/dkp & www.sotaguild.com/aqdkp aqdkp is not niet public ). Er zijn addon's te downoaden die waardes weergeven van items ( Nurfed dkp). Via raid tracker doen ze bij ons alle raid aanmaken en zo in de DKP site zetten en je punten zijn binnen 5 min van een boss kill toegevoegd.

Over hoe het precies werkt heb ik echt geen idee, ken alleen het basis idee. Persoonlijk vind ik wel dat er wat naardelen in het systeem zitten. Nieuwe members die met semi blauw epic gear komen, pakken stuk tier 1 en tier 2 en een paar wapens en zullen altijd als laatste zijn bij de rest. Maar voor de rest is het denk ik wel het eerlijkste wat je kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169132

http://dkp.wowrampage.com/

dit is ons DKP systeem, werkt best goed vind ik. het probleem is wel dat je als nieuwe in de guild de eerste 10 raids niets zult ontvangen, tenzij iedereen van je class het itemniet wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81112

Voor de guild waar ik in zit ben ik samen met de andere officers een dkp-systeem aan het opzetten. We gaan ook voor zero-sum, om de waarde van items te berekenen gaan we hoogstwaarschijnlijk de volgende formule gebruiken:

(1 / droprate) * boss-bonus * rarity * 100

waarbij we de droprate volgens Allakhazam gebruiken, boss-bonus toegepast wordt als een item alleen van een boss kan droppen, en rarity dus blue, epic, enz. inhoudt (rarity = 1 voor blue, 2 voor epic, enz.).

Of het gaat werken zoals we bedoelen? Geen idee, merken we vanzelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-04 18:34

Nvidiot

notepad!

Mijn guild gebruikt een dkp systeem waar in principe iedereen kan rollen op een drop (Dat gaat op basis van gewoon netjes met elkaar omgaan, dus geen idiote hunters die op een overduidelijk warrior wapen rollen ofzo) en bovenop je roll kun je dkp uitgeven om je roll te verhogen. Win je de roll ben je die dkp kwijt, verlies je de roll is er niets aan de hand. Dit systeem werkte altijd prima, alleen op het moment is het niet in gebruik omdat we geen MC meer doen.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Bij mij in de guild hebben we hours punten en boss punten. Maar met dat tweede is het dus niet eerlijk.
Op Woendsag gaan de eerste 6 bossen neer. (230DKP)
En op donderdag gaan er 3 neer (160DKP)
Maarja is donderdag een kut groep en er gaat niks neer dan krijg ik maar 30DKP.
En dat is dus het probleem. Ik heb er 4 uur in zitten en heb 30DKP en de andere dag heeft er ook 4 uur in zitten en krijgt 200DKP meer.
Nu is de woensdag dus altijd overvol met mensen en de donderdag steeds minder mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168820

Iedereen in onze guild krijgt aan het begin (als ze de guild inkomen) 100dkp. voor ierder boss down krijgen we 5 dkp's.

vanaf dan rouleert het dkp's (iemand koopt iets vooor 100dkp dan is het dus 100/40=2.5 dkp p.p.)

We hebben wel voor iedere instance een nieuw aantal start dkp's:

MC + BWL= 100pts als je in de guild komt
ZG = 100pts als je in de guild komt
AQ20 = 100pts als je in de guild komt
AQ40 = 100pts als je in de guild komt

Zo heeft iedere instance zijn eigen dkp flow en is imho de attendance ook opgelost.

Daarnaast hebben wij als druids (6 in totaal) afspraken over de loot en hebben we altijd alles tegen start price en bieden we niet tegen elkaar op zoals andere classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Xavier schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:59:
[...]

Nou je equipment is niet echt boeiund in DM.
heb dan die ring uit de tribute run. Die is niet unique en kan je dus 2x hebben. Dan heb je van de captain nog een chest. Maarja ik vind Ornate adamentium chestplate beter.
En dan de trinket.
Daarnaast heb je nog een stel shoulders maarja ik heb ze van Kirtonos uit Scholo.

[...]

Dat is echt geluk, heb denk ik nu 20 runs door DM gedaan en nog niks zien droppen.
Een DM west farmrun duurt 10-15min. ligt aan de spawns. We killen die boom en die spook in het hoekje.
toon volledige bericht
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18386 niet boeiend..? ik vind em HEERLIJK!

ennuh, bij die dm west runs, doe je dan maar 2 bosses slopen of vat ik het niet helemaal..? ik baal ervan dat het richeltje weg is.. dat maakt het een stuk makkelijker... of zit ik nu in east..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
BootVluchteling schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 14:30:
[...]

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18386 niet boeiend..? ik vind em HEERLIJK!

ennuh, bij die dm west runs, doe je dan maar 2 bosses slopen of vat ik het niet helemaal..? ik baal ervan dat het richeltje weg is.. dat maakt het een stuk makkelijker... of zit ik nu in east..?
Ik ben warrior, wat moet ik met cloth???

Ja ik sloop maar 2 bosses. Je kan bij de eerste komen zonder mobs te killen, de 2de is dan niet zo ver weg.
Dat riggeltje is in DMeast volgens mij. Die runs zijn niet echt mogelijk meer. 1keer ging het goed (tenminste dat dachten we) er kwam opeens een 30man elites aan rennen.... Alles wat bovenstond dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 03-05 03:02
Met een shammie + warrior zijn alle bosses in DM west te mollen.

Wel handig om er een disser / miner / herbalist erbij te hebben zitten. money ftw !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ImdaMned schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 14:57:
Met een shammie + warrior zijn alle bosses in DM west te mollen.

Wel handig om er een disser / miner / herbalist erbij te hebben zitten. money ftw !
je bedoeld als 2 man totaal??

ennuh, betreft warrior equip.. 1 woord.. serathil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:30

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Anoniem: 168820 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 14:06:

Daarnaast hebben wij als druids (6 in totaal) afspraken over de loot en hebben we altijd alles tegen start price en bieden we niet tegen elkaar op zoals andere classes.
En dat maakt een biedsysteem dus een baggersysteem aangezien jullie druids nu gemiddeld veel meer dkp bezitten dan tegen elkaar biedende spelers uit een andere class. Dan zijn de cross class items dus voor jullie omdat jullie veel meer kunnen bieden.

Ik kan me voorstellen dat dit kwaad bloed zet bij andere classes.

Wij hebben ook een biedsysteem en er zijn geen prijsafspraken. Echter Shamans (ik dus) zijn oververtegenwoordigd dus wij moeten veel meer tegen elkaar opbieden. Daarom hebben wij altijd het minst dkp van allemaal en ringen enzo gaan aan onze neus voorbij. De guildmaster snapt dit oneerlijke systeem helaas niet.

Geef mij maar zero-sum. Veel eerlijker. Maar ja, met zero-sum krijg je weer onderbezetting als er niks te halen valt, dus minder progress (50 inschrijvingen bij MC farm run, 20 bij een ragnaros poging). Attendance punten geven kan niet in zero-sum want dan werkt het systeem niet meer (tenzij je attendance geeft + een algehele wijziging doet bij iedereen zodat het totaal weer op 0 uitkomt.)

[ Voor 40% gewijzigd door FunkyTrip op 23-03-2006 15:49 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:47
FunkyTrip schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 15:45:
[...]

En dat maakt een biedsysteem dus een baggersysteem aangezien jullie druids nu gemiddeld veel meer dkp bezitten dan tegen elkaar biedende spelers uit een andere class. Dan zijn de cross class items dus voor jullie omdat jullie veel meer kunnen bieden.

moeten die lui maar net zo slim zijn ;)

Honda CB1000 R (2018)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Arcalite schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 15:47:
[...]

Er hoeven maar 1 of 2 gasten in je classgroup te zitten die er niets voor voelen en het afsprakensysteem werkt niet. Dat soort mensen heb je. Zwaar ideeel en principeel. Die gaan ook flippen als je in een prive channel iets negatiefs over iemand zegt die er niet bij is (aka een ouwerwetse roddel).

Zo eentje hebben wij dus in onze Shaman groep. Deed al eens direct /gquit toen hij er achter kwam dat elke recruit zijn eigen topic heeft waar andere guildleden hem konden evalueren.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

[...]

slim of achterbaks tis maar net hoe je het noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:45

Ryceck

Constants and Variables

[...]

Exploiten van een dkp-systeem in mijn mening :)
Bij ons in de guild iig krijg je goed op je donder als dat zo gebeurt, hoewel het vaak moeilijk te zien is wanneer dit gebeurt. Thin line tussen lootafspraken en bieden omdat het netjes is (epic>epic upgrade van jezelf laten gaan tegenover een blue>epic van een ander)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
Ryceck schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 16:07:
[...]

Exploiten van een dkp-systeem in mijn mening :)
Bij ons in de guild iig krijg je goed op je donder als dat zo gebeurt, hoewel het vaak moeilijk te zien is wanneer dit gebeurt. Thin line tussen lootafspraken en bieden omdat het netjes is (epic>epic upgrade van jezelf laten gaan tegenover een blue>epic van een ander)
ach ik blijf blij met het huidige DKP systeem van mijn guild

degene met de hoogste hoeveelheid aan DKP die need zegt krijgt em (bij class related items natuurlijk)

Honda CB1000 R (2018)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120061

http://www.tuwguild.com/eqdkp/viewnews.php

Onze dkp systeem vind ik geweldig! :) Werkt goed vind ik, niks om over te klagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 03-05 03:02
BootVluchteling schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 15:05:
[...]

idd, 2 mans party. 35 minuten moet het geloof ik te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
BootVluchteling schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 15:05:
[...]

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=14033

Vind ik dan al beter.
En als je echt beter wil moet je AV gaan doen, daar is een Mace te koop met net iets meet DPS maar met stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169132 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 13:39:
http://dkp.wowrampage.com/

dit is ons DKP systeem, werkt best goed vind ik. het probleem is wel dat je als nieuwe in de guild de eerste 10 raids niets zult ontvangen, tenzij iedereen van je class het itemniet wilt.
Zoiets zocht ik dus, het systeem is in principe al helemaal uitgedacht maar zocht nog ff een lijst met item-values.. Komt redelijk goed overeen met de values die n guildie van me me deze middag ook bezorgde..
Vanavond als ik terug thuis ben dat EQdkp maar es downloaden en zien hoe het praktisch in zijn werk gaat :)

Heel erg bedankt voor alle hulp van iedereen iig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 169131 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 16:31:
[...]

Zoiets zocht ik dus, het systeem is in principe al helemaal uitgedacht maar zocht nog ff een lijst met item-values.. Komt redelijk goed overeen met de values die n guildie van me me deze middag ook bezorgde..
Vanavond als ik terug thuis ben dat EQdkp maar es downloaden en zien hoe het praktisch in zijn werk gaat :)

Heel erg bedankt voor alle hulp van iedereen iig _/-\o_
eqdkp is echt een super programma wij gebruiken het ook en werkt als een trein.
Vergeet niet de addons te downloaden voor raidtracker zodat je die string meteen kan invoeren net als de eqdkp roll addon.

op www.cbf600.nl zie je ook een voorbeeld staan van een werkt eqdkp systeem met bij behorende items waardes. Ook gebuiken wij raidplanner das ook perfect staat er ook tussen.

[ Voor 12% gewijzigd door MantaMania op 23-03-2006 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
FunkyTrip schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 15:45:
[...]

Wij hebben ook een biedsysteem en er zijn geen prijsafspraken. Echter Shamans (ik dus) zijn oververtegenwoordigd dus wij moeten veel meer tegen elkaar opbieden. Daarom hebben wij altijd het minst dkp van allemaal en ringen enzo gaan aan onze neus voorbij. De guildmaster snapt dit oneerlijke systeem helaas niet.

Geef mij maar zero-sum. Veel eerlijker. Maar ja, met zero-sum krijg je weer onderbezetting als er niks te halen valt, dus minder progress (50 inschrijvingen bij MC farm run, 20 bij een ragnaros poging). Attendance punten geven kan niet in zero-sum want dan werkt het systeem niet meer (tenzij je attendance geeft + een algehele wijziging doet bij iedereen zodat het totaal weer op 0 uitkomt.)
toon volledige bericht
je geeft geen attenadancy punten

met attendancy ben je er of je bent er niet

je neemt een ijkpunt bijvoorbeeld 4 weken ofzo en dan kijk je hoeveel % iemand is meegeweest,
is dat % te laag, mag ie niet bieden, moet ie eerst weer meegaan op runs om zijn attendancy omhoog te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:49
Net een mail terug van FRS.

Ze beschrijven dat ze nog niet zeker zijn van de releasedatum van Burning crusade. 30 december is niet meer dan een streef datum.
Het spel kan eerder, maar ook later uitkomen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jah maar bij ons zou dat soort van attendancy iig al niet werken..

Hebben gemiddeld 1 Onyxia per week, soms 2 afhankelijk van de instanceresets.. Regelmatig een AQ20-Boss1-farm.. En 2 dagen MC in de week, de eerste dag alles tot en met Golemagg, de 2e dag Domo en Raggy.. En tis enkel op die Domo-Raggy-avonden dat we heel vaak amper 30 mensen bij elkaar kunnen schrapen..

De attendancy van sommige mensen is dus echt ni zo slecht aangezien ze toch op zn minst 2x per week raiden, vaak 3x.. Maar ze komen gewoon enkel wanneer t easy-lewt is..

Daarom dus geven van een klein aantal dkp vr elk uur besteed in de raid, dubbel van dat aantal op Raggy-wipes en binnenkort in BWL.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54709

Ik heb wederom problemen met mijn verbinding met mijn realm Thunderhorn.

ISP = Speedlinq

Iemand anders ook problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Op dit moment wel, maar ik kom zelfs niet meer op de realm status pagina, dus ik denk dat 'r wat meer aan de hand is...

Doet 't weer 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Bansoon op 23-03-2006 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 02-05 11:37
Wij hebben een systeem waarvoor iedereen per bos punten krijgt

luci 5 mag 10 gehn 5 garr 5 geddon 10 shaz 5 golemag 10 sulfuron 10 domo 15 rag 20(nog niet neer).

Wel is d'r een minimun van 40 punten per raid.

Donderdag gaat meestal alles neer op domo en rag na. Onyxia gaat als het goed is vrijdag naar(anders zondag voor MC).

Ony is steeds verschillend(en 30 dkp)

Als d'r een drop is kan iedereen erop bieden(mits hij kan gebruiken, en de "main class" het niet nodig heeft).

Zo krijgen dingen die niet vaak droppen meer waarde en die vaak droppen uiteindelijk niet veel(minimun is 50).

het nadeel is dat dit wat tijd kost, maar wel eerlijk voor iedereen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Anoniem: 54709 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 17:50:
Ik heb wederom problemen met mijn verbinding met mijn realm Thunderhorn.

ISP = Speedlinq

Iemand anders ook problemen?
Same here, Speedlinq op Trollbane. Hele dag al wat probs, soms lagspikes, en soms gewoon spontane discs waarna ik een tijdje niet kan inloggen. Quakenet en enterthegame irc vliegen er ook af dan, maar tweakers irc blijft gewoon. Browsen ook geen probleem, echt gaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

HolyCorn schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:59:
[...]

Same here, Speedlinq op Trollbane. Hele dag al wat probs, soms lagspikes, en soms gewoon spontane discs waarna ik een tijdje niet kan inloggen. Quakenet en enterthegame irc vliegen er ook af dan, maar tweakers irc blijft gewoon. Browsen ook geen probleem, echt gaar :(
Speedlinq is laatste tijd erg aan het kloten... sommige moment kan ik overal op behalve Ventrilo en WoW, ook zo lekker handig als je tijdens het raiden ineens een disconnect krijgt ;)

Speedlinq :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Leuk avondje, werd door Xtor (ex-guildie, nu in guild van Manta en Tranzity) gevraagd om mee te gaan naar AQ20 omdat ze pally's tekort hadden en outrollde daar een guildie van hen op Gavel of Qiraji Authority. Gelijk maar 22 int op laten zetten, erg lekker wapen moet ik zeggen. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Exitium op 24-03-2006 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:56

Valkyre

Kitesurf FTW!

zo gister ook even gefrustreerd.
deze week is mijn vriendin voor haar werk in het buitenland, dus kan mooi even wowen dan :D

gisteravond kom ik thuis, had wel even zin in een instance, dus ik probeer mensen voor ST te vinden.
nou na een 45 min niks.
ook nog even mijn bank + inventory opgeruimd, want dat was echt een zooitje :P
toen zag ik iemand Maraudon schreeuwen, ah das ook wel goed. na 15 min group bij elkaar gekregen.
nog 15 min later en iedereen was bij de ingang.

we enteren de instance, even buffs e.d. aan het uitdelen, poef D/C noooo
paar keer proberen bijna weer online crap weer verbinding, weg, router + modem resetten, hielp niet echt (had ik ook wel verwacht, heb goede spullen , speedtouch + Draytek :D)

nou na iets meer dan 15 min kom ik eindelijk weer in de game, hebben ze net een andere mage geinvite :( snik
nou ja diezelfde avond is het bovenstaande nog 2 keer voorgekomen, echt iets van 20 a 30 min niet kunnen inloggen.

maar wat het gekke is, met een vriend van mij had ik Googletalk aanstaan, en dat ging gewoon door :S
had een "Ping -t www.google.nl" aanstaan dus kon zien wanneer ik weer D/C ging
kon geen websites bezoeken e.d. maar met googletalk ging het gewoon goed, echt vaag.

ISP: Speedlinq :( eigenlijk nooit problemen mee gehad maar dit was toch wel balen :(

vanavond weer proberen hopen dat het goed gaat, Raid straks :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171431

Ik wil wel eens van de priests hier weten wat vinden jullie beter?

Wavefront necklace

of

Pendant of the Fallen Dragon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 171431 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 09:19:

Wavefront necklace

of

lijkt me duidelijk. de 1e.. de andere mag je wel aan mij opsturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

kevinp schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 18:25:
Wij hebben een systeem waarvoor iedereen per bos punten krijgt

luci 5 mag 10 gehn 5 garr 5 geddon 10 shaz 5 golemag 10 sulfuron 10 domo 15 rag 20(nog niet neer).

Wel is d'r een minimun van 40 punten per raid.
Toch is dit het bekende inflatiesysteem waar vooral nieuwkomers onder zullen leiden.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
FunkyTrip schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 09:34:
[...]

Toch is dit het bekende inflatiesysteem waar vooral nieuwkomers onder zullen leiden.
Het zijn toch nieuwkomers... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167308

Anoniem: 171431 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 09:19:

Wavefront necklace

of

wavefront, makkelijker te krijgen(imho), en een van de beste heal necklaces die in game zijn.

Pendant is ook goed hoor, maar ik ben meer een +heal persoon dan mana/tick

kan ook komen doordat ik geeneens priest speel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171431

Anoniem: 167308 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:00:
[...]

wavefront, makkelijker te krijgen(imho), en een van de beste heal necklaces die in game zijn.

Pendant is ook goed hoor, maar ik ben meer een +heal persoon dan mana/tick

kan ook komen doordat ik geeneens priest speel :P
Nou ik kan niet zeggen dat Lord Skwol een makkelijke baas is :)
ik heb zelf de Wavefront necklace en ik vind hem ook beter dan de Pendant, maar gister dropte dus die pendant voor ons en is voor behoorlijk veel DKP weggegaan (veel meer als de wavefront necklace).

dus ik wil graag jullie mening horen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tegenwoordig wel vaker problemen dat nieuwe items te weinig dkp kosten :)
dit omdat de meeste "standaard" items dezelfde waarde houden en gewilt zijn en dat een nieuw (beter) item dan niet zo gewilt is.
zoals eergisteren, een leather chest in BWL (random drop) met 30SR. ging weg voor 50dkp, terwijl als het een warrior item was dit zeker voor 150 verkocht kon worden. komt ook beetje omdat de rogues denken geen resistance nodig te hebben :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Anoniem: 169853 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:30:
tegenwoordig wel vaker problemen dat nieuwe items te weinig dkp kosten :)
dit omdat de meeste "standaard" items dezelfde waarde houden en gewilt zijn en dat een nieuw (beter) item dan niet zo gewilt is.
zoals eergisteren, een leather chest in BWL (random drop) met 30SR. ging weg voor 50dkp, terwijl als het een warrior item was dit zeker voor 150 verkocht kon worden. komt ook beetje omdat de rogues denken geen resistance nodig te hebben :S
Nee, omdat BF of NS al beter is dan zo'n chestpiece voor hun primaire doel, namelijk damagedealer zijn. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

The Realone schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 09:57:
[...]

Het zijn toch nieuwkomers... 8)7
Ja fijn, je wisselt van guild met je volle tier 1 set en je komt in een dergelijke guild waarin iedereen 1000 dkp heeft zodat je eerst 30x moet raiden voor je uberhaupt kans maakt op een tier 2 set item :X

Als ik een redelijk aantal keer heb meegeraid wil ik niet meer afhankelijk zijn dat er toevallig niemand is die het item need om iets te kunnen winnen.

Zero-sum systeem ftw :)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
The Realone schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:34:
[...]

Nee, omdat BF of NS al beter is dan zo'n chestpiece voor hun primaire doel, namelijk damagedealer zijn. 8)
:O als je een shadowbolt van 3k op je bek krijgt ben je dood en doe je helemaal niets meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Realone schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:34:
[...]

gaat ook niet om primairy doel.. als warrior heb ik ook 4 volledige sets (tier2 set, NRset, SR set, FR set). daarbij, er word nu ook op gehamerd dat alle melee classes meer NR en SR moeten krijgen voor huhuran+twins. en dan niet 1 rogue die een chest met 30SR wilt hebben is echt gaar. "ja we hoeven het niet", ja leuk maar waarom MOETEN we dit dan wel om verder te komen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Anoniem: 171431 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:11:
[...]

Nou ik kan niet zeggen dat Lord Skwol een makkelijke baas is :)
ik heb zelf de Wavefront necklace en ik vind hem ook beter dan de Pendant, maar gister dropte dus die pendant voor ons en is voor behoorlijk veel DKP weggegaan (veel meer als de wavefront necklace).

dus ik wil graag jullie mening horen ;)
Lord Skwol... *shivers*
Per ongeluk 2x gesummoned, 1e keer op 70% gekregen met terugrennen van graveyard, 2e keer kwam z'n health niet onder de 90%. Ik heb die Wavefront allang opgegeven voor m'n pally.
Heb al wel die Elemental Focus Band, en ik wil ook nog graag die Windshear Cape, al heb ik laatst ook al Sapphiron Drape geloot.
Ik spaar cloaks. >:)

[ Voor 22% gewijzigd door Tranzity op 24-03-2006 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:41:
[...]
:O als je een shadowbolt van 3k op je bek krijgt ben je dood en doe je helemaal niets meer
Ik zit in 5NS en 2BF atm en heb in een normale raid 5200HP, als je als rogue een beetje oplet kun je nog meer HP krijgen en dus ook een random shadowbolt/shadowflame op je bek krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Anoniem: 169853 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:43:
[...]

gaat ook niet om primairy doel.. als warrior heb ik ook 4 volledige sets (tier2 set, NRset, SR set, FR set). daarbij, er word nu ook op gehamerd dat alle melee classes meer NR en SR moeten krijgen voor huhuran+twins. en dan niet 1 rogue die een chest met 30SR wilt hebben is echt gaar. "ja we hoeven het niet", ja leuk maar waarom MOETEN we dit dan wel om verder te komen :S
Goeie resistgear vindt altijd zijn weg wel bij ons in de raid. Ze "hoeven" het niet totdat ze in Naxxramas 200 shadow resist nodig hebben voor een boss en dan zitten ze te huilen dat ze bij te weinig shadow resist niet mee mogen. Gelijk afstraffen die handel.

Ik zit zelf ook met smart te wachten tot het mijn beurt is voor een Pendant of Foul Warding, Silithid Carapace Chestguard en Ooze-Ridden Gauntlets. Lekker non-gimped NRES gear, dan wordt Huhuran alleen maar makkelijker. Beetje gaan lopen slacken met het verzamelen van resistance gear e.d. "omdat we haar toch al eens gekilled hebben" wordt bij ons niet gewaardeerd, en dat is een rogue die het vertikte om zijn 138 nres te verhogen ook duidelijk gemaakt. Mooi dat ie nu wel 175 unbuffed heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

of jij het als rogue overleef is niet van belang. 3k shadowbolt betekent dat de healers jou moeten healen, 3k shadowbolt waarvan jij 75% resist is dus 750dmg gemiddeld waardoor dit neit hoeft. daardoor hebben de healers meer tijd om de MTs te healen en raken ze minder snel oom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:53:
[...]

Ik zit in 5NS en 2BF atm en heb in een normale raid 5200HP, als je als rogue een beetje oplet kun je nog meer HP krijgen en dus ook een random shadowbolt/shadowflame op je bek krijgen ;)
wat Zoneseek zegt :P

en wat Joane zegt

in endurance gevechten komt het uiteindelijk neer op de mana van de healers
als dmg dealer moet je zelf voor een goede balans zorgen tussen je dmg gear en resists,

gezien je gear weet je zelf best dat je gewoon een minimun resist rate geacht wordt te hebben bij bosses, kom je daar niet aan, mag je of niet mee of lig je op 1/3 van het gevecht al te wachten op je release timer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Ik zeg ook nergens dat die resistance niet boeit. Maar hoe ik het typte is hoe veel spelers denken. Ze kwijlen op t1 en t2 items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 11:04:
[...]

wat Zoneseek zegt :P

en wat Joane zegt

in endurance gevechten komt het uiteindelijk neer op de mana van de healers
als dmg dealer moet je zelf voor een goede balans zorgen tussen je dmg gear en resists,

gezien je gear weet je zelf best dat je gewoon een minimun resist rate geacht wordt te hebben bij bosses, kom je daar niet aan, mag je of niet mee of lig je op 1/3 van het gevecht al te wachten op je release timer
Owjawel hoor, weet het maar al te goed.. en heb ook wat betreft Resistance gear niet te klagen, als ik het nodig heb zou ik er echt wel voor gaan, liever wat DKP uitgeven dan bakken met gold voor repaircosts toch ;)

In BWL zit ik helft van de tijd met mn FR gear rond te hobbelen dan mn eigenlijke damage gear ;)
Leuk, zon Tier1 en Tier2 als je eigenlijk altijd in je Resistance gear rondhobbelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
mja heb btw wel spijt dat ik die lucky charm necklace van die WP 1e farm quest gerkocht heb :< 13 SR ofzo had die

hmmz http://www.wow-europe.com...hall/hellfirecitadel.html

beloofd veel goeds :)

[ Voor 34% gewijzigd door Bokkie op 24-03-2006 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

idd, men vind de tier1-2 belangrijker. lijkt erop dat metname alleen de def build warriors zoveel mogelijk resistance willen hebben. maja, ook wel logisch want de warriors met meeste resistance zullen de bazen ook tanken, anders ben je amar spectatormode :)
maja, dat de rest het gewoon vertikt in het belang van de guild en de hoeveelheid wipes die we daardoor krijgen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 11:18:
mja heb btw wel spijt dat ik die lucky charm necklace van die WP 1e farm quest gerkocht heb :< 13 SR ofzo had die

nieuwe dungeon horde only ofzo? vat het niet helemaal..? welk lvl range?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
BootVluchteling schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 11:25:
[...]

nieuwe dungeon horde only ofzo? vat het niet helemaal..? welk lvl range?
nieuwe dungeon in de expansion - The Burning Crusade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-03 00:15
http://forums.worldofwarc...w-realm-test&T=168095&P=1

Hier staat een lijst van items die nieuw zijn of een update hebben gekregen in patch 1.10. Zitte leuke dingen tussen, ben vooral blij met de Plate of the Shaman King die ik van de week met mn palladin heb gehaald. Nieuwe stats worden:

Plate of the Shaman King
Plate Chest
+12 Strength
+15 Intellect
+15 Stamina
+18 Damage/Healing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flashpoint
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09-2019

Flashpoint

PartyPartyPartyParty

Woei, Heb echt een geluksweek met world drops :)

Viel er dinsdag al een widowmaker tijdens het farmen van deadwood furbolgs in felwood, verkocht voor 80g op darksorrow.

viel er gisteravond gewoon een Warden Staff tijdens het farmen van diezelfde furbolgs :D
Nu alleen nog maar even hopen dat ik ook echt een feral druid tegenkom op onze realm, maar wat denken jullie 200g moet ie toch wel kunnen opbrengen of niet?

Member of OPP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone

Hellfire...dat klinkt weer als iets wat m'n volledige firetree uitschakeld... :X

Hehe, nep maar wel goed gefaked.

C'Thun loot

[ Voor 15% gewijzigd door The Realone op 24-03-2006 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb even gezocht op Thott en op Allakhaz, maar ik weet niet waar ik mijn druid class quest op lvl 50 kan ophalen. De druidtrainers die ik ken heb ik allemaal geprobeerd, maar het mocht niet baten.... :'(

Iemand een idee, alsjeblieft? :)

[ Voor 10% gewijzigd door SkyStreaker op 24-03-2006 12:02 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 08:01
1.10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SkyStreaker schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 12:02:
Ik heb even gezocht op Thott en op Allakhaz, maar ik weet niet waar ik mijn druid class quest op lvl 50 kan ophalen. De druidtrainers die ik ken heb ik allemaal geprobeerd, maar het mocht niet baten.... :'(

Iemand een idee, alsjeblieft? :)
Je bedoelt de quest die uit The emerald dream komt?? Hier staat alles over the emerald dream..
http://www.thottbot.com/?i=39957

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite

Honda CB1000 R (2018)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 08:01
was een reactie op de post boven die van mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54

lijkt de toren me vetter: http://www.wow-europe.com...de/townhall/karazhan.html
die is echt super mooi van binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 16:07

Roeligan

Feyenoord

Test realm loopt tot de 28e....

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Roeligan schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 13:01:
[...]

maar betekend dat automatisch dat de nieuwe patch de volgende dag ingaat..?

ik heb dus een 60 priest, en er zijn nu verschillende manieren om te speccen. heeft iemand een erg goede die zegt van dát is hét?

ben nu 31/15/5 gespeccd.. disc t/m spirit buff, 5 spirit tap, en die 15 in holy atm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 16:07

Roeligan

Feyenoord

meestal wel (volgende dag ingaan)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Roeligan schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 13:01:
[...]

Woei dan ben ik jarig! _/-\o_

OT: Zou wel nice zijn als de patch de 29e er is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zou niet jarig willen zijn met een patchday, dan moet ik me verjaardag vieren zonder wow te kunnen spelen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Anoniem: 169853 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 13:28:
ik zou niet jarig willen zijn met een patchday, dan moet ik me verjaardag vieren zonder wow te kunnen spelen :|
Kuch, kan je je verjaardag vieren irl misschien?

Gek idee, I know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 13:28:
28e ben ik jarig :) Je kan toch wel een dag zonder WoW ?? :/ Ik zit dalijk lekker een week in spanje, no way dat ik wow ga spelen, heb wel wat beters te doen dan! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:02

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:27

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
pas als er 1000 posts zijn

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:27

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
dus nog 1

[ Voor 31% gewijzigd door Kees op 24-03-2006 15:03 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.