Saved by the buoyancy of citrus
Zal ik de Stairway inlichten dat we komen eten? Dan kunnen we dus niet alsnog naar de pizzatent ofzo, want dan rekenen ze op ons.
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
ps over een plek om af te spreken. Het vlaggetje bestaat niet meer, maar tegenwoordig staat er een mooi beeld onder het blauwe bord. Als we daar nu eens met z'n allen omheen gaan hangen. Na een half uurtje wordt het toch wel duidelijk dat er alleen maar contact gestoorde nerds omheen hangen, lijkt me
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Alle issues daaromtrent verholpen.
1
| if(!mac_Donalds) { eetlijst.add(boudewijn);} |
Dussuh ja ik blijf gewoon lekker mee eten
Definieer te eten is svp eensIk vind alles best trouwens. Als het maar te eten is enzo.
[ Voor 27% gewijzigd door Boudewijn op 26-05-2006 18:10 ]
“I'd give an arm to be ambidextrous!"
Als ik het naar binnen schuif en niet over m'n nek ga, en daar komt de komende uren na het initiele happen geen verandering in, dan is het te eten.
Ik ben me gaandeweg de dag steeds beroerder gaan voelen (wat gaat dat hard zeg) dus ik hou even een flinke slag om de arm jongens...
Hopelijk is het morgen beter. Zo niet, dan bel ik graag iemand om dat even door te geven. Wie bood zich aan?
Ik baal er giga van want NOS meetings zijn zeker de leukste en gezelligste meetings
hmm..interresant...dat ga ik ook proberen. | ik tuxs veilig!
iedereen weet het, maar niemand komt op de gedachte - blooming
mama ik ben mOrPhie kwijt geraakt, krijg ik nu een nieuwe :P
wees je zelf!
Ik speel ook wel backup-persoon (omdat niemand anders wil).
Graag even ICQ\M$N\email om mijn nummer te krijgen (svp niet op internet publiceren).
Ik heb van niemand behalve zomertje het nummer dus graag je eigen nummer ook even geven.
Mijn kloffie: mwa je herkent me wel
DAMNIT, wat een timing, ongelofelijk
Ik zal wat laat zijn, maar ik ga zomer bellen als ik in utrecht ben (5 a 6 uur denk ik, mogelijk nog later)
Ik hoop dat zomer haar phone aan laat staan, dan ziet u mij wel verschijnen!
Mvg,
Four
dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag
En beterschap Cyphax, jammer. Maar er komen vast nog meer NOS meets
Echt jammer, had je wel eens IRL willen zien.
en tegen de tijd dat ik dat van een slacker zeg
Nog eventjes
Rond kwart voor 3 vertrekken wij met het gele grote treinmonster naar Utrecht
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
* BoAC wacht de foto's af
enige 2 groepen zonder meer dan 60% meiden waren een band en een groep heksen. waren ook allemaal meiden maar dat was moeilijk te zien.
if jullie van locatie zij verwissed en niemand mobiel internet?
then tweakers moeten zich schamen
>.< >.< >.< >.<
Staat wel in het topic ook.
computer says no
O heerlijk
Edit:
1
2
3
4
| wget [TOPIC=1118463///][NOHTML][rml][ nos-meet] Daar gaaaaaaaaaaan we weer :) (27 mei, Utrecht)[/rml][/NOHTML][/TOPIC] -r -l1 cd gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1118463/ cat * | grep belg > /home/daft/belg.html firefox /home/daft/belg.html |
Ergens midden in het draadje pagina 11 van afspreek punt wisselen.Boudewijn schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 18:07:
okay er staat dus nu 's middags belgie op het programma?
Maakt niet uit dat er "15.00 uur op Utrecht Centraal waarna we naar de Stairway gaan" staat bij het post wat constant geedit wordt.
Ben niet boos hoor alleen zeer teleurgesteld. Een modurator die niet eens 1 draadje goed kan beheren
mischien over 6 maanden meer geluk.
[ Voor 109% gewijzigd door daft_dutch op 27-05-2006 19:23 ]
>.< >.< >.< >.<
was leuk
[ Voor 11% gewijzigd door daft_dutch op 27-05-2006 23:44 ]
>.< >.< >.< >.<
Gelukkig is het allemaal toch nog goed gekomen Daft.
Het was wederom erg gezellig, heb heerlijk gegeten, en de Chimay specials in Kafé België smaakten bijzonder goed!
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ga vandaag openBSD proberen, zoals beloofd
Bedankt voor (een ietwat onsubtiele
Euh wacht even... dat zeg ik niet goed.
Fijn dat jullie het leuk gehad hebben, ik baal nog steeds dat ik het heb moeten missen, maar als ik erbij was geweest waren jullie allemaal ziek thuis gekomen.
Er zijn wel wat foto's gemaakt hoop ik he?
De volgende keer zal ik beter op de topicstart letten
Beginnen in Belgie lijkt me een aardige traditie.
Ik vond het uiteraard weer enorm gezellig, en het was weer heel snel treintijd helaas....
Foto's komen er nog aan
ze hadden geen west-vleteren12Surfer schreef op zondag 28 mei 2006 @ 00:10:
* Surfer is ook weer thuis.
Gelukkig is het allemaal toch nog goed gekomen Daft.
Het was wederom erg gezellig, heb heerlijk gegeten, en de Chimay specials in Kafé België smaakten bijzonder goed!
ik ben nat geregend bij ' ter land, ter zee en in de lucht'
Maar tja was werk.
Ik wil pics zien
hmm..interresant...dat ga ik ook proberen. | ik tuxs veilig!
iedereen weet het, maar niemand komt op de gedachte - blooming
mama ik ben mOrPhie kwijt geraakt, krijg ik nu een nieuwe :P
wees je zelf!
Sorry jongens, gisteren kwam het er even niet van, vanavond wordt ook moeilijk, aangezien ik de hele avond weg ben. Ze komen echt wel hoor
Zo spannend zijn ze ook weer niet
zoiets denk ik.
Wel veeeeel nerds
Volgende keer dus wel 16!
Nou kan ik nog wel een beetje in de anonimiteit blijven en weten jullie nog steeds niet hoe ik eruit zie.
[ Voor 57% gewijzigd door Cyphax op 29-05-2006 10:48 ]
Klopt dat?
>.< >.< >.< >.<
http://fotos.justsmile.nl...:ShowItem&g2_itemId=18534 dit is daft_dutch dan?daft_dutch schreef op maandag 29 mei 2006 @ 20:49:
die idioot die zo raar lacht met dat rugby shirt ben ik
http://fotos.justsmile.nl...:ShowItem&g2_itemId=18544 die linker!
http://fotos.justsmile.nl...:ShowItem&g2_itemId=18550 Nerd-es in action
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
[ Voor 6% gewijzigd door Cyphax op 29-05-2006 20:56 ]
Ik ben idd de persoon links met m'n gepatenteerde "ik zet een kut smile op m'n gezicht" uitdrukking
[ Voor 27% gewijzigd door Creepy op 29-05-2006 21:05 ]
Die bedoelde ik ookCreepy schreef op maandag 29 mei 2006 @ 21:03:
Die tweede foto? Daar sta ik niet op
[afbeelding]
Ik ben de persoon links met m'n gepatenteerde "ik zet een kut smile op m'n gezicht" uitdrukking
2e foto die webfreakz.nl postte
Ik deed gewoon mijn best om mijn ogen open te houden. dat lukt me niet zo goedCyphax schreef op maandag 29 mei 2006 @ 20:55:
Die linker op die 2e foto, is dat niet Creepy? Volgens -NMe- lijk ik een beetje op Creepy (zelfde kapsel) alleen ik sta altijd echt vreselijk op de foto. Daar kan daft_dutch ook niet aan tippen (al doet ie wel z'n best
).
snelle refexen en zo
>.< >.< >.< >.<
Leuk om ook eindelijk eens wat gezichten te zien bij de vele topics hier
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
En die in dat witte vest ben ik. Blijkbaar loopt er net mooi vrouwvolk voorbij buiten (aan de stand van mijn tong te zien
En van links naar rechts op deze foto: DeepBass, Surfer, Zwerver en Moto-moi.
En die man die buiten staat wilde er graag bijhoren, maar hij kon ons niet vertellen waar GNU voor staat, dus we hebben hem niet binnen gelaten, daarom kijkt ie zo sip
typootje
[ Voor 4% gewijzigd door Surfer op 29-05-2006 23:18 ]
http://dekleinekunstenaar.nl/fotos/nosmeet/images.html
[ Voor 14% gewijzigd door zomertje op 31-05-2006 20:15 ]
Het was je eerste meeting
iig wel qua drank, maar lex+hielke+ronald vs. Boudewijn legde ik wel vet af
http://dekleinekunstenaar.nl/fotos/nosmeet/IMG_1730.JPG
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Ach 2x oudmod en 1 serveradmin versus een gentooprutseruserBoudewijn schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 21:54:
jup heb ik me een beetje staande weten te houden?
iig wel qua drank, maar lex+hielke+ronald vs. Boudewijn legde ik wel vet af
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Verwijderd
Een 1-2-3'tje heet dat geloof ikZwerver schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 07:47:
[...]
Ach 2x oudmod en 1 serveradmin versus een gentooprutseruser
@boudewijn: draai je al OpenBSD
ziet er leuk uit, ben ook bezig met freeBSD.
Eerst eens goed vergelijken en kijken wat mij meer ligt; daarna beslissen .
Iig heb ik de update-frequentie (en de check-frequentie) fors opgevoerd na jullie 'subtiele' hint
btw; je mag mij een prutser vinden maar ik heb (als het goed is
[ Voor 32% gewijzigd door Boudewijn op 01-06-2006 12:27 ]
Verwijderd
Boudewijn schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:03:
offtopic:
btw; je mag mij een prutser vinden maar ik heb (als het goed is) binnen een jaar mijn bachelor hogere inf. binnen, van r3b00t gok ik sowieso niet dat hij dat heeft .
En dan? Ik heb al een goeie baan op academisch niveau, leuke auto, leuk salaris, fijne collega's, een hele lieve vriendin en een mooi huisje. En dat allemaal dankzij een LBO electro techniek diploma. Diploma's & certificaten zeggen niet zoveel. Wat je kunt en hoe je in het leven staat veel meer
jup maar het is niet echt netjes mij direct als pruts0r te qualificerenVerwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:45:
[...]
offtopic:
En dan? Ik heb al een goeie baan op academisch niveau, leuke auto, leuk salaris, fijne collega's, een hele lieve vriendin en een mooi huisje. En dat allemaal dankzij een LBO electro techniek diploma. Diploma's & certificaten zeggen niet zoveel. Wat je kunt en hoe je in het leven staat veel meer
Verwijderd
/klaar
Sorry dat ik je pissed maak, maar ik vond het uiteindelijk niet echt leuk meer
Ik heb mijn hbo naast een fulltime baan 'even' in de avonduren gedaan, dat kan ook nog
op m'n zij
Wil overigens de persoon verantwoordelijk voor deze foto zich even melden? Ik ga niet graag op de foto als ik op het toilet zit...

[ Voor 51% gewijzigd door deepbass909 op 01-06-2006 14:14 ]
[flame]Boudewijn schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:58:
ik bedoelde jou niet maar zwerver, vriend.
Sorry dat ik je pissed maak, maar ik vond het uiteindelijk niet echt leuk meer
Get a life. Als je dat soort opmerkingen serieus neemt dan verdien je het om prutser genoemd te worden. En al helemaal als je denkt "iets" te zijn doordat je binnen een jaar je bachelor binnen hebt. Echt ik dacht dat je nog iets voorstelde maar dit.... 10k-x
[/flame]
Echt ik kan hier zo enorm pissig om worden....
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
mag ik je eraan herinneren dat ik niet degene ben die even iemand anders de grond in tracht te stampen? Ik was (citaat!) een gevaar voor het internet.Zwerver schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:35:
[...]
[flame]
Get a life. Als je dat soort opmerkingen serieus neemt dan verdien je het om prutser genoemd te worden. En al helemaal als je denkt "iets" te zijn doordat je binnen een jaar je bachelor binnen hebt. Echt ik dacht dat je nog iets voorstelde maar dit.... 10k-x
[/flame]
Echt ik kan hier zo enorm pissig om worden....
Okay ik laat wel eens een steekje vallen, maar waarom gaat het dan al jaren goed? Omdat ik dicht kan timmeren mischien? Omdat ik niet dom ben mischien?
Wie zal het weten...
Ook is het vrij ongezond om daar een hele maaltijd over te kunnen doorblaten, terwijl ik diverse keren aangeef dat ik je punt snap. Beetje autistisch mischien?
Wat heeft een opmerking van mij te maken met mijn skills? Beetje kortzichtig hoor.Get a life. Als je dat soort opmerkingen serieus neemt dan verdien je het om prutser genoemd te worden.
Dat zeg ik niet, ik stel louter dat ik geen totale noob benEn al helemaal als je denkt "iets" te zijn doordat je binnen een jaar je bachelor binnen hebt.
Maar goed, ik stop erover... alleen heeft het mijn maaltijd wel goed vergald.
Respect hoor, beargumenteren is zeker je sterkste kant?Echt ik dacht dat je nog iets voorstelde maar dit.... 10k-x
[ Voor 6% gewijzigd door Boudewijn op 01-06-2006 16:42 ]
HBO diplomaBachelor of Science in een rare bek trekken
[ Voor 7% gewijzigd door Creepy op 01-06-2006 16:53 ]
Dat ben je nog steeds.....Boudewijn schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:41:
[...]
mag ik je eraan herinneren dat ik niet degene ben die even iemand anders de grond in tracht te stampen? Ik was (citaat!) een gevaar voor het internet.
Waarom kan de ene persoon zijn Windows 98 systeem aan het internet hangen zonder geinfecteerd te raken en de ander niet? Dat heeft niks te maken met "dom" of "niet dom" zijn.... dat heeft te maken met geluk. Wat jij niet in wil(de) zien was (is) dat een ongepatchte machine per definitie een gevaar voor het internet is.Okay ik laat wel eens een steekje vallen, maar waarom gaat het dan al jaren goed? Omdat ik dicht kan timmeren mischien? Omdat ik niet dom ben mischien?
Wie zal het weten...
Verre van dat, wat nogal wat mensen op GoT kunnen beamen. Verder ga ik er niet op in.Ook is het vrij ongezond om daar een hele maaltijd over te kunnen doorblaten, terwijl ik diverse keren aangeef dat ik je punt snap. Beetje autistisch mischien?
Gentooprutser ==> Iemand die gebruik maakt van een gentoosysteem en de patches niet bijhoudt.Wat heeft een opmerking van mij te maken met mijn skills? Beetje kortzichtig hoor.
Dan had je toen je mond open moeten trekken en niet nu. Je gaat nu in de heerlijke anonimiteit van een forum ineens op een heel laag bij de grondse manier mensen lopen aanspreken op hun opleidingsniveau, met het doel om je punt alsnog binnen te krijgen.Dat zeg ik niet, ik stel louter dat ik geen totale noob ben
Maar goed, ik stop erover... alleen heeft het mijn maaltijd wel goed vergald.
Nee, ik kots echt op mensen die hun opleidingsniveau gebruiken om aan te tonen dat ze iets zijn.Respect hoor, beargumenteren is zeker je sterkste kant?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
alleen ik wil je eraan herinneren dat jij begint te roepen dat ik prutser ben, anders had ik de hele zaak niet opgerakeld. Ik krijg er namelijk een slecht humeur van
hetzelfde kan ik nu van jou zeggen: hier ben je ex-mod, irl ben je een stuk minder 'imponerend' vind ik dan..
Weer mis ik trouwens een degelijke motivatie, dat je op dat autisme niet in gaat is acceptabel maar:
vind ik je reinste bullshitDat ben je nog steeds.....
Teven is het zo dat je het hele gebeuren omtrent opleiding verdraait.
Maar goed: zand erover?
edit: moto ik had je post net nog niet gezien toen ik op verstuur drukte
[ Voor 12% gewijzigd door Boudewijn op 01-06-2006 17:00 ]
Zand erover....
Hoe was AJOC voor de rest?
Hmmm, ff zoeken...
Damn... na wat zoeken blijken ze in de corefonts te zitten...
/me DeepBass909 schaamt zich diep dat zijn Linux geïnfecteerd is met 1 van de ergste MS lettertypen....
disclaimer:
Ik heb deze foto niet zelf bewerkt, alleen maar van internet afgetrokken
Ajoc is nog steeds in volle gang
Zaterdagnacht 4 uur naar bed, vannacht 5 uur, en vanmiddag ga ik er weer naar toe.
Pfff, Whatahelluvaweekend
Ik ging er vanuit dat je het pas zou lezen NA vanmiddagSurfer schreef op maandag 05 juni 2006 @ 13:06:
[...]
Ajoc is nog steeds in volle gang![]()
Zaterdagnacht 4 uur naar bed, vannacht 5 uur, en vanmiddag ga ik er weer naar toe.
Pfff, Whatahelluvaweekend
wat is ajoc?Zwerver schreef op maandag 05 juni 2006 @ 13:55:
[...]
Ik ging er vanuit dat je het pas zou lezen NA vanmiddag
Tja, als echte nørd toch nog even op GoT kijken als je je bed uit komt he.Zwerver schreef op maandag 05 juni 2006 @ 13:55:
[...]
Ik ging er vanuit dat je het pas zou lezen NA vanmiddag
Ajoc is een muziekfestival(letje) waar ik Zwerver van de week tegen ben gekomen.
<Limburgs accent>Dit is een Weurld of Workraft Meeting</Limburgs accent>
>.< >.< >.< >.<
is dat in deze context nou positief of negatief bedoeld?daft_dutch schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:28:
[...]
<Limburgs accent>Dit is een Weurld of Workraft Meeting</Limburgs accent>
En dronken dat ie wasSurfer schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 09:26:
[...]
Tja, als echte nørd toch nog even op GoT kijken als je je bed uit komt he.
[...]
Ajoc is een muziekfestival(letje) waar ik Zwerver van de week tegen ben gekomen.
Om maar weer een ontopic post te maken: Zijn die GoT meetings toch nog ergens goed voor, want ik vraag toch niet aan elke onbekende: "Zeg, ben jij soms (ex)mod op GoT?"Zwerver schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 16:57:
[...]
En dronken dat ie wasNah, viel wel mee
Wel vaag dat jij gewoon in de vriendenkring van de broer van mijn vriendin rondhangt
waarom moet het nu weer positief of negatief zijnBoudewijn schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:48:
[...]
is dat in deze context nou positief of negatief bedoeld?
ik tick gewoon op wat de eerste de beste nerd tegen me zei toen ik vroeg of zij tweakers waren
>.< >.< >.< >.<
GoT-meetings zijn nog wel voor meer dingen goed overigensSurfer schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 20:03:
[...]
Om maar weer een ontopic post te maken: Zijn die GoT meetings toch nog ergens goed voor, want ik vraag toch niet aan elke onbekende: "Zeg, ben jij soms (ex)mod op GoT?"
Die oudjes stonden op een gegeven moment met een groepje helemaal vooraan bij The Golden Earring, en de "bepaalde vader" keek niet helemaal nuchter meer uit zijn ogen geloof ikZwerver schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:13:
[...]
GoT-meetings zijn nog wel voor meer dingen goed overigensBtw, hoe dronken was een bepaalde vader eigenlijk
Hhehe, mooi manSurfer schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:57:
[...]
Die oudjes stonden op een gegeven moment met een groepje helemaal vooraan bij The Golden Earring, en de "bepaalde vader" keek niet helemaal nuchter meer uit zijn ogen geloof ik