Blijkbaar eten wij (=Jotti en ik) niet mee...
Geen idee hoe ik Jotti een fatsoenlijk niet-vet restaurant mee in krijg
Verwijderd
Saved by the buoyancy of citrus
Verwijderd
Je staat nu in de startpostCyphax schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 18:10:
[...]
Zoiets? iPod-Linux Ervaringen & Discussie*
27 mei, ik ga het even noteren, dan heb ik wel tijd.
'k Wil ook wel mee-eten overigens, aanmelden doe ik hoe?
Anders bij deze.
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
>.< >.< >.< >.<
Fatsoenlijk niet-vet? je hebt het duidelijk niet over StairwayVerwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 18:24:
Blijkbaar eten wij (=Jotti en ik) niet mee...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
hmm..interresant...dat ga ik ook proberen. | ik tuxs veilig!
iedereen weet het, maar niemand komt op de gedachte - blooming
mama ik ben mOrPhie kwijt geraakt, krijg ik nu een nieuwe :P
wees je zelf!
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
[ Voor 51% gewijzigd door Boudewijn op 03-04-2006 00:33 ]
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
>.< >.< >.< >.<
dit klinkt vrij foutdaft_dutch schreef op maandag 03 april 2006 @ 08:42:
ik moet nog ergens een opblaas tux hebben
Niet meer, want hij heeft hem denk ik al opgeblazen
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Als jij die opblaas tux aan een tritand van een één of andere rood duiveltje wilt prikken mag dat.webfreakz.nl schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:37:
Niet meer, want hij heeft hem denk ik al opgeblazen*Boem*
[ Voor 27% gewijzigd door daft_dutch op 03-04-2006 16:16 ]
>.< >.< >.< >.<
[ Voor 20% gewijzigd door daft_dutch op 03-04-2006 16:17 ]
>.< >.< >.< >.<
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

restecp ervoor, jazeker.
Dan mag jij dus niet komen!Boudewijn schreef op maandag 03 april 2006 @ 19:11:
[...]
restecp ervoor, jazeker.
respect? nah niet echt
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Dat gaat niet meer op voor dit draadje.Let op:
* Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
* Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
* Lees je eigen bericht even door voor je het post.
>.< >.< >.< >.<
Dat bepalen wij weldaft_dutch schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:06:
[...]
Dat gaat niet meer op voor dit draadje.
flame on
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Dan leg ik mijn laptop en iPod linux combi er wel neerBoAC schreef op maandag 03 april 2006 @ 09:17:
ik heb nog zelf-gebrande gentoo-cd's
Komt er dan nu ook een uitstal-tafel?
[ Voor 13% gewijzigd door deepbass909 op 14-04-2006 07:09 ]
You are addedZwerver schreef op donderdag 13 april 2006 @ 21:16:
<< eet bij SW
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
Daarom beginnen we ook al vroeg. En met dat tempo van Jotti gaat het best goedkomenEngelF schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 13:47:
Ik pleit ervoor om de volgende NOS-meeting in Groningen te houden. Dan kan ik in elk geval ook een keer er makkelijk heen![]()
En naar de NOS-meeting te gaan en om 22:22 uur alweer op Utrecht Centraal te staan om de trein naar huis nog te halen lijkt me ook niet zo goed idee
Ok, dat lukt wel met Jotti ja, maar het blijft zo dat ik langer onderweg ben dan dat ik erbij kan zijnzomertje schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 14:06:
[...]
Daarom beginnen we ook al vroeg. En met dat tempo van Jotti gaat het best goedkomen
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
Verwijderd
Of nietzomertje schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 14:06:
[...]
Daarom beginnen we ook al vroeg. En met dat tempo van Jotti gaat het best goedkomen
oeh groningen \o/EngelF schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 13:47:
Ik pleit ervoor om de volgende NOS-meeting in Groningen te houden. Dan kan ik in elk geval ook een keer er makkelijk heen![]()
En naar de NOS-meeting te gaan en om 22:22 uur alweer op Utrecht Centraal te staan om de trein naar huis nog te halen lijkt me ook niet zo goed idee
wees je zelf!
Oh jee... waarom niet?bultoog schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 16:38:
NOS meetings blijven de gezelligste en de meest briljante meetings. Ik eet niet bij SW, vorige keer beviel dat niet echt.
Tja, beviel niet echt. is wel goed etenCyphax schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 16:40:
[...]
Oh jee... waarom niet?
Ik ben nog niet eerder bij een NOS meeting geweest, dus als ik iets moet weten, do tell
wees je zelf!
“I'd give an arm to be ambidextrous!"
Maar ze hebben ook nog lekker blond bierSrfr schreef op donderdag 20 april 2006 @ 09:41:
<< Wil ook graag mee eten.
Als je bier gaat drinken in de Stairway dan móet je wel aan de Palm, want het "normale" bier dat ze daar hebben is Bavaria
[ Voor 5% gewijzigd door zomertje op 20-04-2006 17:16 ]
Gewoon spullen
hmm maar hij (topic) stijgt nog niet boven mijn monitor uit...Zwerver schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 14:09:
*MEGAKICK*
Waarom? Nou de lijst is nog veel te kort!!!
[ Voor 33% gewijzigd door Four op 03-05-2006 14:15 ]
dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Je blijft maar mieren he!!Four schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 14:14:
Zijn ook een lading "ik drop wel ff langs maar laat niets van me weten" types
<edit>
helaas moeten we boac wel gaan missen
</edit>
PIZZA \o/Creepy schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 14:29:
* Creepy gaat ook komen.Eten is ook wel een fijn plan dus ik wil graag mee eten in SW.
Wat doet de rest met eten eigenlijk als ze niet in SW blijven eten? Snackbar opzoeken?
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
McDonalds!zomertje schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 09:41:
Creepy toegevoegd aan de eetlijst.
Misschien de volgende keer eens met zijn allen Pizza eten, ook leuk
Moeten we wel een Pizzatoko vinden die niet schrikt van een groep van een man of 12
Wij willen graag 12 Happy Meals! *jaaaaj*
Well, ik kan je garanderen dat het safe en leuk en constructief iswebfreakz.nl schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 12:40:
[...]
Ik wil ook wel komen, weet alleen niet hoe me ouders ertegenover staan bij meetings; het zijn toch personen die je via internet kent en er gebeuren verkeerde dingen door het internet...
webfreakz.nl schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 12:40:
[...]
Ik wil ook wel komen, weet alleen niet hoe me ouders ertegenover staan bij meetings; het zijn toch personen die je via internet kent en er gebeuren verkeerde dingen door het internet...
webfreakz.nl schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 12:40:
[...]
GoT is toch geen TMF-chat ofzo.Ik wil ook wel komen, weet alleen niet hoe me ouders ertegenover staan bij meetings; het zijn toch personen die je via internet kent en er gebeuren verkeerde dingen door het internet...
Het enige waar je "bang" voor hoeft te zijn is een flink aantal grote ogen en kwijlende monden als je vrouw, knap en 18+ bentwebfreakz.nl schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 12:40:
[...]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
>.< >.< >.< >.<
Misschien is er nog een onbeveiligde (lees: open) wlan?Boudewijn schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 20:28:
wlan in het eet-gebeuren zou wel nice zijn? (hey kom op we zijn echte geeks he!)
mac lijkt me echt totaal niets btw (beetje het windows idee... ranzig overal te vinden en te duur).
Zeg dat maar tegen Steve JobsBoudewijn schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 20:28:
mac lijkt me echt totaal niets btw (beetje het windows idee... ranzig overal te vinden en te duur).
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
>.< >.< >.< >.<
Ik voel me nou al het buitenbeentjezomertje schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 10:49:
Bier is daar erg geschikt voor, en Jotti zorgt voor de onderwerpen meestal
Meestal is dat toch het bijverschijnsel van bier?Cyphax schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 14:11:
[...]
-knip- (het lijkt erop dat ik m'n IQ het beste halveer)
How convenient.zomertje schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 16:22:
Meestal is dat toch het bijverschijnsel van bier?
Join the club, ik vind dat spul ook niet te zuipen. Maar meestal kijken mensen wel raar als ze allemaal met bier staan en jij komt daar met cola/whatever aanlopenCyphax schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 16:27:
[...]
How convenient.
Maar 'k vind het nog steeds smerig
[ Voor 4% gewijzigd door webfreakz.nl op 05-05-2006 16:43 ]
Verwijderd
Dat drink ik ook. Ben ik nu ook een échte man dan ?eamelink schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 16:48:
Echte mannen drinken ook Bitter Lemon.
Verkloot de qoute edit *kuch*Cyphax schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 23:59:
Echte mannen installeren Gentoo!
Het logo alleen al zegt genoeg natuurlijk.
Zomertje, hoe kun je me nou vergeten?
Dat is bij de nos-meet niet bijzonder hoor. Je weet het toch, nerds drinken Cooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaawebfreakz.nl schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 16:43:
[...]
Join the club, ik vind dat spul ook niet te zuipen. Maar meestal kijken mensen wel raar als ze allemaal met bier staan en jij komt daar met cola/whatever aanlopen
[ Voor 4% gewijzigd door zomertje op 06-05-2006 20:29 ]
zomertje schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 20:28:
[...]
Dat is bij de nos-meet niet bijzonder hoor. Je weet het toch, nerds drinken Cooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaa
* Cyphax is helemaal in de warzomertje schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 22:29:
Nee, geen generd! Dat is no-go tijdens de nos meet
We gaan gezellig praten (en bier drinken)
Allebei een beetje dus
>.< >.< >.< >.<
Nerd gepraat, Distrowars en KDE vs Gnome talk is toegestaan. de Stairway ombouwen tot LANparty door iedereen zijn laptop mee te laten nemen niet. Da's teveel generd voor in een kroeg, chicks don't dig that
Misschien dat we dan toch maar die lappies mee moeten nemen! Een gros van de NOS-meeters willen nl wel diggen (die girls dan) maar weten niet hoe ze het moeten doenSurfer schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 09:22:
[...]
Nerd gepraat, Distrowars en KDE vs Gnome talk is toegestaan. de Stairway ombouwen tot LANparty door iedereen zijn laptop mee te laten nemen niet. Da's teveel generd voor in een kroeg, chicks don't dig that
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| fanatic ~ # emerge -av bind-tools These are the packages that I would merge, in order: Calculating dependencies ...done! [ebuild N ] net-dns/bind-tools-9.3.2 -ipv6 5,177 kB Total size of downloads: 5,177 kB Do you want me to merge these packages? [Yes/No] y |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| ; <<>> DiG 9.3.2 <<>> chicks ;; global options: printcmd ;; Got answer: ;; ->>HEADER<<- opcode: QUERY, status: NXDOMAIN, id: 16258 ;; flags: qr rd ra; QUERY: 1, ANSWER: 0, AUTHORITY: 1, ADDITIONAL: 0 ;; QUESTION SECTION: ;chicks. IN A ;; AUTHORITY SECTION: . 2730 IN SOA A.ROOT-SERVERS.NET. NSTLD.VERISIGN-GRS.COM. 2006050800 1800 900 604800 86400 ;; Query time: 18 msec ;; SERVER: 62.216.31.50#53(62.216.31.50) ;; WHEN: Tue May 9 10:05:33 2006 ;; MSG SIZE rcvd: 99 fanatic ~ # |
Maar als je wel distrowars en KDE vs. Gnome toelaat is het weer zulk half werk.Surfer schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 09:22:
[...]
Oh..zomertje schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:11:
Lannen is leuk, maar dan moet je en lan regelen. Dit is een meeting in een kroeg
[ Voor 4% gewijzigd door Cyphax op 14-05-2006 18:29 ]
* frankivo slaat eamelink met de msdneamelink schreef op zondag 14 mei 2006 @ 19:41:
Geen idee, die Open Source Software hippies verzinnen overal gekke afkortingen voor
[ Voor 4% gewijzigd door frankivo op 14-05-2006 19:46 ]
eamelink schreef op zondag 14 mei 2006 @ 19:41:
Geen idee, die Open Source Software hippies verzinnen overal gekke afkortingen voor
Goed plan, dan stappen wij 1 deur verder, die hebben heerlijke pizza's
Het is eigenlijk traditie dat we geen pjuterspul meenemen. Bij voorkeur zijn er ook geen 20 digicams, sterker nog, de laatste keer was er niemand met camBoudewijn schreef op zondag 14 mei 2006 @ 18:16:
uhhh als iedereen nou patchkabels meeneemt, en een paar mensen een 19" switch?
moet best kunnen hoor.
Even alle gekkigheid op een stokkie: je laptop moet\mag\mag niet mee?
offtopic:
Btw voor Cyphax : je roept skype... dat is geen OSS he(ketter) Neem gewoon een SIP client en een laptop met asterisk mee.
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq