Tell me your problem, not the solution you think I should build for you.
ik loop hier gewoon lekker te keten.
Ben niet al te serieus hoor
enige distro waar ik echt een schijthekel aan heb is ubuntu (iets met n00bs, iets met zichzelf vernieuwend vinden terwijl ze eea van deb jatten).
Maarruh ik zit gewoon dit topic lekker te verkloten, ik bijt slackers niet
Dat je niet serieus bent lijkt me duidelijk, ik ga er vanuit dat je begrijpt dat dat van 2 kanten komt?
(distrowars vind ik nogal pointless, het is in mijn ogen mooi allemaal Linux. Ik heb liever dat men samenwerkt zodat er niet straks allerlei onderlinge incompatibiliteiten komen te ontstaan tussen distro's.. dat is nu al met sommige dingen, dat moet vooral niet gekker worden)
[ Voor 45% gewijzigd door Cyphax op 19-05-2006 00:37 ]
Saved by the buoyancy of citrus
damn. shit heb ik me toch goed beet laten nemen
Eensch, je moet MSers aanpakken, niet elkaar. Of anders Theo-flamer-de-Raadt terugschoppen.(distrowars vind ik nogal pointless, het is in mijn ogen mooi allemaal Linux. Ik heb liever dat men samenwerkt zodat er niet straks allerlei onderlinge incompatibiliteiten komen te ontstaan tussen distro's.. dat is nu al met sommige dingen, dat moet vooral niet gekker worden)
[ Voor 71% gewijzigd door Boudewijn op 19-05-2006 00:40 ]
het kan gebeuren, iedereen maakt wel eens een foutjeCyphax schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 00:35:
Shit, heb ik net Ubuntu geinstalleerd.. dat meen je toch niet
verkeerde vrienden?
slechte jeugd?
vertel het maar.
'k Was nieuwsgierig. Daar komt bij dat ik, als ik mensen Ubuntu aan wil raden, wel moet weten waar ik heb over heb.Boudewijn schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 00:41:
[...]
het kan gebeuren, iedereen maakt wel eens een foutje
verkeerde vrienden?
slechte jeugd?
vertel het maar.
Dus om maar zo breed mogelijk te blijven draai ik op deze PC even Ubuntu nu. Straks komt Slack 11 en gaat die er weer overheen.
ik heb ooit ubuntu live even aangehad (testje of wlan op iBook het doet).
Komen er ook nog van die appel-mensen?
ik moet toegeven dat ik ook 2 Apples heb btw (wel met echt OS erop).
Komen er naast AIX (zomertje) en Linux nog andere mensen?
maar goed je kunt toch bij mij posten, gewoon een echte distro nemen...
Ik bedenk me nu (
Streep mij maar door zomertje
BAH, BAH en nog eens BAH.
niets is zo gezellig als met wat nerds (exclusief slackers ) dronken raken
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
nee niet van gehoord, vertelBlaasvis schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 09:27:
eh boudewijn wel es gehoord van het "edit" knopje, 2 post in minder als een minuut is niet heel netjes
ik ook?Blaasvis schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:32:
[...]
pfff je weet dat ik in brummen ga slapen1:50 de trein roelt enzo
* frankivo kijkt zielig
Evt kan ik wel bij vrienden in utr. blijven maffen maar liever niet (ook voor mezelf).
En dit topic gebruiken om onze planning rond te krijgen
Ik zal je even schrappen eamelink.
[ Voor 13% gewijzigd door zomertje op 19-05-2006 13:57 ]
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
ja mama ik zal weer braaf zijnzomertje schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 13:56:
Jongens, jongens..... laten we de distrowar's bewaren voor de meeting
En dit topic gebruiken om onze planning rond te krijgen
Ik zal je even schrappen eamelink.
Helaas, volgende keer beter. Have fun!
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Als we om 15:00 allemaal verzamelen op Utrecht centraal, waar gaan we dan staan? Ik zie ons allemaal wel verspreid over dat station.
cherwin: hoe lang is de rit van Arnhem naar Utrecht ongeveer?
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
als we anders sowieso even groepjes maken (mensen die in zelfde trein zitten etc).
En dan per groepje (of per persoon) een 06-nummer opgeven?
dat is sowieso wel zo slim.
Ojah ik ben uiteraard weer te laat dus wacht niet op mij! Ennuh, zomertje: ik zeg Belgie!!!11oneone Zo klein is het namelijk ook weer niet
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
eensch.Zwerver schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 16:49:
MEETING POINT \o/
Ojah ik ben uiteraard weer te laat dus wacht niet op mij! Ennuh, zomertje: ik zeg Belgie!!!11oneone Zo klein is het namelijk ook weer niet
Gaan we wel nog nummers uitwisselen oid ?
ik heb ervaring met linux-nerd-meets en daar was dat wel makkelijk
Volgens mij is het vlaggetje verdwenen, maar het is ergens voor de blauwe vertrektijdenbordenZwerver schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 16:49:
MEETING POINT \o/
Ik ben ervoor om gewoon te beginnen in Belgie en dan tegen etenstijd naar de STH te gaan. Of zijn er nog alternatieven om te eten? (STH is traaaaaaaaaaaag)
dus dan kun je pratenzomertje schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 17:20:
[...]
Volgens mij is het vlaggetje verdwenen, maar het is ergens voor de blauwe vertrektijdenborden
Ik ben ervoor om gewoon te beginnen in Belgie en dan tegen etenstijd naar de STH te gaan. Of zijn er nog alternatieven om te eten? (STH is traaaaaaaaaaaag)
of doen wij nerds dat niet? (zo van schrok eten weg, afrekenen en asap weg)
[ Voor 18% gewijzigd door zomertje op 20-05-2006 19:29 ]
Nou, ik vind het irri als ik honger heb en ik moet een uur wachten tot er wat komtBoudewijn schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 17:32:
[...]
dus dan kun je praten
of doen wij nerds dat niet? (zo van schrok eten weg, afrekenen en asap weg)
(hm, ik klikte mis en deed je post editen
Is dat censuur van de AIX mensen hier? (eng hoor)
Maar goed het wordt dus het meeting-point, kan iemand me even goed zeggen waar dat is.
* MikeN is d'r waarschijnlijk ook btw
hoe herkennen we elkaar?
behalve zoek-de-nerd dan. (ik ga wel met mijn iBook daar zitten, ben er vermoedelijk stuk eerder)
Op de schouders.
Wat meer serieus; elkander herkennen is geen punt. Op gegeven moment staat er gewoon een groepje mensen bij elkaar, dan weet je toch genoeg?
[ Voor 51% gewijzigd door Cyphax op 20-05-2006 22:37 ]
* Creepy trekt z'n /14 shirt wel aan. Makkelijk zat om te herkennen. En ging Jotti nu eens WEL in uniform komen?Cyphax schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 22:21:
De gemiddelde nerd kun je herkennen aan de witte roos.
Op de schouders.
Wat meer serieus; elkander herkennen is geen punt. Op gegeven moment staat er gewoon een groepje mensen bij elkaar, dan weet je toch genoeg?
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ik heb echt helemaal niets wat mij echt onderscheidt van de rest. Maar julile hoeven mij niet herkennen, ik herken jullie wel.
ik zie er niet stereo-typisch nerd uit btw.
Meestal lukt het wel om de mensen te vinden. Maar soms staan er meer groepjes
Verwijderd
NEE!Creepy schreef op zondag 21 mei 2006 @ 00:39:
[...]
* Creepy trekt z'n /14 shirt wel aan. Makkelijk zat om te herkennen. En ging Jotti nu eens WEL in uniform komen?
ja jij valt wel redelijk op (iets met om hoekje van t.net office kijkenzomertje schreef op zondag 21 mei 2006 @ 09:26:
Klein vrouwtje met rood haar zoeken
Meestal lukt het wel om de mensen te vinden. Maar soms staan er meer groepjes
* Boudewijn heeft er best zin in
Verwijderd
Don't tell me.... Zijn er hier echt nog mensen die niet weten waar dit over gaat? hahahaBoudewijn schreef op zondag 21 mei 2006 @ 20:15:
wat voor uniform is het? (noob mode ja)
ja ik ben gewoon domVerwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 20:58:
[...]
Don't tell me.... Zijn er hier echt nog mensen die niet weten waar dit over gaat? hahaha
okay, degene die dat aantrekt is stoer (ik zou het zelf niet willen btw).frankivo schreef op zondag 21 mei 2006 @ 21:15:
* frankivo fluistert klik
anyway....
ik ben te herkennen aan een grote Blaasvis
Ik ben te herkennen aan een iBook (gentoo based offcourse) en maybe nog wel iets (even bedenken wat).
Blaasvis: openBSD-vis dus?
Wel gedeelte van 'geen hardware meenemen' heb je niet begrepen?Boudewijn schreef op zondag 21 mei 2006 @ 21:26:
Ik ben te herkennen aan een iBook (gentoo based offcourse) en maybe nog wel iets (even bedenken wat).
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Daar heb ik mijn laptop voor nodig; er is een serverprobleempje.
Heel simpel.
Het feit dat ik een iBook bij me heb betekent niet dat ik het ding uberhaupt aanzet (behalve bij die klant dan). Sowieso moto, je komt niet eens
Btw: uit welke tijd stamt die uniform\blaasvis humor? Ik wist dat dus als GoT-jonkie echt totaal niet.
Een kleine 40 min, alleen weet ik nog niet zeker of ik kom. Hoe ga ik dat nou doorgeven en waar meeten we als ik wel kom?Cyphax schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 12:59:
Dat is jammer mOrPhie... maargoed.
Als we om 15:00 allemaal verzamelen op Utrecht centraal, waar gaan we dan staan? Ik zie ons allemaal wel verspreid over dat station.
cherwin: hoe lang is de rit van Arnhem naar Utrecht ongeveer?
Sowieso ik wil je mijn 06 nummer wel geven, dan kun je even bellen.
Stuur me maar even een mailtje\ICQ\Jabber\MSN.
Ojawel hoor, alleen weet hij dat zelf nog niet
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Jotti in een dwangbuis?Cyphax schreef op zondag 21 mei 2006 @ 01:34:
Uniform? Oh z'n dwangbuis?
Ik heb echt helemaal niets wat mij echt onderscheidt van de rest. Maar julile hoeven mij niet herkennen, ik herken jullie wel.
Hmm wil ik wel eens zien, alleen zit niet zo te springen om hem te moet helpen zijn bier naar binnen te gieten. Mag ie lekker zelf doen, herstel ik wil het niet doen
Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.
Verwijderd
Ik weet dat wel... Hoe komt dat nou toch...Boudewijn schreef op maandag 22 mei 2006 @ 00:51:
Btw: uit welke tijd stamt die uniform\blaasvis humor? Ik wist dat dus als GoT-jonkie echt totaal niet.
Neeee, niet dwangbuis. Das toch zielig! En bier naar binnen gieten? Dat kan 'ie waarschijnlijk inderdaad het beste zelf doen, wij doen dat waarschijnlijk niet snel genoeg voor 'mMadCow schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:24:
Jotti in een dwangbuis?
Hmm wil ik wel eens zien, alleen zit niet zo te springen om hem te moet helpen zijn bier naar binnen te gieten. Mag ie lekker zelf doen, herstel ik wil het niet doen.
Houd ik jou (en Jotti) aan he.Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 12:05:
[...]
Ik weet dat wel... Hoe komt dat nou toch...Nah, maak je geen zorgen, Jotti zal je het wsl wel uitleggen hooor
Ik gok van een vorige meeting trouwens?
Maken we er een ontgroen-Jotti actie van ofzo? (Tip: pak advocaat en laat hem dat op adt-tempo wegwerken... succes gegarandeerd)Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 12:05:
Neeee, niet dwangbuis. Das toch zielig! En bier naar binnen gieten? Dat kan 'ie waarschijnlijk inderdaad het beste zelf doen, wij doen dat waarschijnlijk niet snel genoeg voor 'm(grapje hoor jotje
)
Ik kom ook !!
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
jup echt wel zin inVerwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 17:59:
[...]
arglinux-vis dus he
Hebben we er allemaal een btje zin in btw?
lijkt me leuk eens wat andere gelijkgestemden te ontmoeten.
Ik denk dat Jotti (en eventuele andere oude rotten) wel anderen in gedachten hebben als we spreken van ontgroeningBoudewijn schreef op maandag 22 mei 2006 @ 16:19:
Maken we er een ontgroen-Jotti actie van ofzo? (Tip: pak advocaat en laat hem dat op adt-tempo wegwerken... succes gegarandeerd)
is goed hoor.zomertje schreef op maandag 22 mei 2006 @ 23:17:
[...]
Ik denk dat Jotti (en eventuele andere oude rotten) wel anderen in gedachten hebben als we spreken van ontgroening
Als jullie de drank betalen doe ik wel 1:1 met iemand
* Zwerver kijkt naar Boudewijn....Boudewijn schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 00:01:
[...]
is goed hoor.
* Zwerver schudt zijn oude grijze hoofd....
Jongen, weet wat je zegt!
* Surfer schudt zijn niet-grijze hoofd.
Ik ben 2 weken ouder dan jij, maar ben gelukkig niet grijs
“I'd give an arm to be ambidextrous!"
RipBoudewijn schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 00:01:
[...]
is goed hoor.
🌞🍃
na 2 studenten-verenigingen en redelijk wat nachten doorzakken denk ik ook wel mee te mogen doen.
(ik studeer al 4 jaar en houd nogal van het studenten-leven).
Ik denk alleen wel dat ik alleen zal moeten komen, of er moeten meer mensen zijn die met een HPV (Human Powered Vehicel) vanuit de richting van Nieuwegein komen?
Waarschijnlijk zal ik wel te herkennen zijn aan m'n UBV (biologie vereniging in Utrecht) shirt. Helaas geen Penguin, maar een Kikker als mascotte. Maar die eet wel weer dat mooie MSN-vlindertje
Ow ja, dat is dus wel weer een extra surporter in het Gentoo kamp
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Als we dan toch er een borrel-wedstrijd van maken : gentoo vs. de rest?
deepbass909, heb die cd niet meer te pakken kunnen krijgen
Die oude mensjes zijn ws een stuk meer alcohol gewend dan jijBoudewijn schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 15:13:
hmmmm die oude mensjes denken te kunnen borrelen?
na 2 studenten-verenigingen en redelijk wat nachten doorzakken denk ik ook wel mee te mogen doen.
(ik studeer al 4 jaar en houd nogal van het studenten-leven).
Mijn oma is overleden en de uitvaartdienst is op zaterdag middag
Ik heb geen idee of ik later of helemaal niet kom.
Ik laat het later deze week wel weten.
>.< >.< >.< >.<
ja hey dat is niet eerlijk.Zwerver schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 16:10:
[...]
Die oude mensjes zijn ws een stuk meer alcohol gewend dan jijDaarbij woon ik in Utrecht dus kan ik kruipend naar huis als het moet
ik wil best een borrel-wedstrijd doen. Maar dan of speciaalbier of single malt whisky (laga bij voorkeur).
Ennuh ja als je het echt tot het kruipen aan toe door wil zetten moet ik een slaap-plek regelen (iemand plek over?)
Gecondoleerd. Hopen dat je toch nog (desnoods later) kunt komen.daft_dutch schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 23:23:
Slecht nieuws jongens
[ Voor 27% gewijzigd door Boudewijn op 23-05-2006 23:35 ]
Gecondoleerd... sterkte zaterdag.daft_dutch schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 23:23:
Slecht nieuws jongens
En alle gekheid over bier en weet ik wat allemaal op een stokje: dit gaat wsl de eerste nos meet zijn waar ik niet bij ga zijn. Helaas....
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
JOTTI!!! WAT DOE JE?!Jotti schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 07:45:
Hmm. Dat is wel heel erg zuurGecondoleerd. En doe wat betreft meetings niks waar je je niet goed bij voelt. Sterkte.
En alle gekheid over bier en weet ik wat allemaal op een stokje: dit gaat wsl de eerste nos meet zijn waar ik niet bij ga zijn. Helaas....
Verwijderd
You do what you have to do eh jotje!Jotti schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 07:45:
Hetzelfde geldt trouwens voor mij, wel veel plezier jullie!
Jotti......... je daalt in mijn achtingJotti schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 07:45:
Hmm. Dat is wel heel erg zuurGecondoleerd. En doe wat betreft meetings niks waar je je niet goed bij voelt. Sterkte.
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
ik had die star wars outfit graag willen zien
pfff.. het is op een zaterdagwilko2 schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:20:
Aghh, ik las in APL over de meeting, had graag willen komen naar een meeting van unixerts, linuxerts en maccerts (en de -erts die ik vergeten ben) maar dat lijkt me niet erg verstandig ivm de examens
Linux mensen hebben dat niet nodig (op slackers na dan)
Maar ik kan me voorstellen dat als je volgende week nog examens enzo hebt, je niet de hele zaterdag in Utrecht met je krent op het terras wil zitten.
Naja, volgende keer kom ik je halen hoor
Daarom gaan we ook binnen zittenCyphax schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 17:34:
Slackers hoeven geen examen te doen, die slagen automatisch.
Maar ik kan me voorstellen dat als je volgende week nog examens enzo hebt, je niet de hele zaterdag in Utrecht met je krent op het terras wil zitten.
en zon (mocht die schijnen, kleine kans) en tweakers gaat niet samen... en regen al helemaal niet... dan lossen we op...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Ik kom maar wel wat later.
Ik zal waarschijnlijk in een nood vaart de achterstand in bier snel in halen.
Want ik denk dat de uitvaart dienst een bron van ergernis wordt.
Heerlijk die familie
>.< >.< >.< >.<
Nog gecondoleerd en sterkte!daft_dutch schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 01:13:
Heerlijk die familie
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Bedankt
>.< >.< >.< >.<
Eet je nog wel mee? (uur of 6 denk ik)daft_dutch schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 01:13:
goed nieuws
Ik kom maar wel wat later.
Ik zal waarschijnlijk in een nood vaart de achterstand in bier snel in halen.
Heerlijk die familie
Later eten zou niet verkeerd zijn mijns inziens.
Wat voor iets eten we trouwens dan, is dat al besloten?
PS: het heftige gezuip moet ik laten schieten, heb de halve week in bed gelegen en mijn hoofd staat atm niet echt naar bier
“I'd give an arm to be ambidextrous!"
Is goed plan om 06 nummers te delen, maar ik weet niet of ik dat hier zo en plein public wil doen.
Wil Zomertje (is het modje immers) niet even iets regelen (en aanspreekpunt zijn) ?
Verder heb ik geen idee wat voor constructies we nog meer kunnen gebruiken om die nummers te delen.
IRC?
maar hoe doen we dat dan verder met nummers?
Als niemand vrijwilliger is voor morgen vrijdag 20.00 ben ik wel de backup
ik ben er wss. toch wat eerder (20-30 mins ofzo)
Mail staat in profiel btw.
[ Voor 29% gewijzigd door Boudewijn op 26-05-2006 00:33 ]
Ik hoor net dat pa en ma willen dat ik mee uit ga eten morgen. Even lastige overweging.
A: afzeggen is zooo buma en ik heb niets meer aan de hele meet.
B: niet mee-eten is ook weer jammer (goed uit eten gaan (op kosten van pa+ma) is als arme student altijd leuk