Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
"Heh, WEER een??"
Ik ben een groot voorstander van open source software, echt waar, maar dat betekent niet dat ik een afkeer heb jegens closed source software. Mijn voorkeur gaat uit naar een open source app maar ik weet zo gauw geen OSS alternatief voor bijvoorbeeld Skype dat net zo goed werkt.Boudewijn schreef op zondag 14 mei 2006 @ 19:02:
Maar ik zou van de mensen hier toch wel wat meer OSS-mind verwachten
Bovendien speel ik ook graag een spelletje tussendoor en dat is ook meestal wel closed source, en Supertux heb ik al helemaal uitgespeeld.
Tot slot nog dit: ik heb geen digitale camera, en ik zal de laptop wel thuislaten. Het keyboard en de touchpad ervan werken niet dus ik zou niet alleen een laptop mee moeten nemen maar ook een keyboard en een muis. En dan is het voordeel van een laptop al gauw weer verdwenen.
[ Voor 82% gewijzigd door Cyphax op 14-05-2006 23:20 ]
Saved by the buoyancy of citrus
hmmm ik sta bij de studentenvereniging bekend dat ik iedereen linux aansmeer als ik beschonken ben. Dat wordt leuk
1: pak eens een fatsoenlijke SIP clientCyphax schreef op zondag 14 mei 2006 @ 23:17:
Volgens mij zijn foto's van een dronken Jotti net zoiets als Star bucks in New York.
"Heh, WEER een??"
[...]
Ik ben een groot voorstander van open source software, echt waar, maar dat betekent niet dat ik een afkeer heb jegens closed source software. Mijn voorkeur gaat uit naar een open source app maar ik weet zo gauw geen OSS alternatief voor bijvoorbeeld Skype dat net zo goed werkt.
Bovendien speel ik ook graag een spelletje tussendoor en dat is ook meestal wel closed source, en Supertux heb ik al helemaal uitgespeeld.
Tot slot nog dit: ik heb geen digitale camera, en ik zal de laptop wel thuislaten. Het keyboard en de touchpad ervan werken niet dus ik zou niet alleen een laptop mee moeten nemen maar ook een keyboard en een muis. En dan is het voordeel van een laptop al gauw weer verdwenen.
2: wat voor laptop heb je dan? Mijn iBook had dat ook.
nop ik gaf je een subtiele hint
Kan het trouwens zo zijn dat ik hier een hoge gentoo-dichtheid bespeur?
Btw: gaan wij door tot vroeg (dus de zon weer opkomt)? Of is het 0:22 (laatste trein naar zuiden) naar huis?
1: SIP? Asterisk box? Huh?Boudewijn schreef op zondag 14 mei 2006 @ 23:25:
[...]
1: pak eens een fatsoenlijke SIP clientAls je een asterisk box hebt, kun je daar veel leuke dingen (menuutjes etc) mee doen.
2: wat voor laptop heb je dan? Mijn iBook had dat ook.
2: Een Compaq Armada 110. Celeron 850, 128MB RAM.
asterisk is een digitale telefooncentrale om dat soort gesprekken te kunnen voeren. Usertje aanmaken , wat channels etc.
Je kunt dan ook een digitaal gesprek uit laten 'bellen' via ISDN ofzo.
Jeetje wat gaan we lekker offtopic
Maar het is wel leuk speelgoed.
Op mijn iBook (1.44ghz) draait het prima btw.
Waarom het btw beter is dan skype: meer features, meer tweakable, helemaal gratis, vrije client keuze, OSS.
Nadelen: meer 1337 skillz vereist
Verwijderd
OpenWengo al geprobeerd?Cyphax schreef op zondag 14 mei 2006 @ 23:17:Mijn voorkeur gaat uit naar een open source app maar ik weet zo gauw geen OSS alternatief voor bijvoorbeeld Skype dat net zo goed werkt.
Dat is voer voor een fijne irl distrowar. Ik zet Jotti in als jokerBoudewijn schreef op zondag 14 mei 2006 @ 23:59:
[...]
nop ik gaf je een subtiele hint
Kan het trouwens zo zijn dat ik hier een hoge gentoo-dichtheid bespeur?
Btw: gaan wij door tot vroeg (dus de zon weer opkomt)? Of is het 0:22 (laatste trein naar zuiden) naar huis?
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
(althans die naar die meeting komt)
Nee, maar ik zal er eens naar kijken, dank je.
[ Voor 54% gewijzigd door Cyphax op 15-05-2006 11:25 ]
ik zal eens kijken in mijn agenda of ik je misschien zou kunnen ondersteunenCyphax schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:24:
Ja shit, ik zal de enige Slackware-addict wel weer zijn dan...
(althans die naar die meeting komt)
Van Borromini weet ik ook dat ie gek is op Slackware (zij het in de vorm van Zenwalk) maar die woont in België, is het niet?
Die zal wel niet komen.
[ Voor 61% gewijzigd door Cyphax op 15-05-2006 12:04 ]
Ach ja maakt niet uit, gentoo is toch superieurCyphax schreef op maandag 15 mei 2006 @ 12:04:
Ik zat al een beetje op je steun te hopen Erkens!
Van Borromini weet ik ook dat ie gek is op Slackware (zij het in de vorm van Zenwalk) maar die woont in België, is het niet?
Die zal wel niet komen.
jij bent fan van?eamelink schreef op maandag 15 mei 2006 @ 14:36:
Ik neem aan dat ik niet bij slackwareders aan tafel hoef te zitten zomertje?
Nou ja ik ben allergisch voor die slackware-typetjes
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Is een couveuse niet altijd geïsoleerd?
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Die ken ik nog niet. Ik heb wel Solaris 10 en Irix 6.5.nogwat. Ruilen?
eamelink schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:01:
"De AIX tafel staat in een andere ruimte mevrouw. Een ander gebouw eigenlijk."
[ Voor 92% gewijzigd door Cyphax op 15-05-2006 16:30 ]
Dat zal een ander waarderenCyphax schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:30:
Anders ga je even de koppelaar uithangen webfreakz.nl
..
Ik geloof er niets van.Boudewijn schreef op maandag 15 mei 2006 @ 18:51:
mja is zomertje dan nog single?
Zitten jullie te azen op een smeuig schandaal ofzo?
Nee, we hebbe nnog geen foto's dus kunnen we niks doorsturen naar de Privé ofzoCyphax schreef op maandag 15 mei 2006 @ 20:44:
[...]
Ik geloof er niets van.
Zitten jullie te azen op een smeuig schandaal ofzo?
ik neem mijn paparazzi cam meewebfreakz.nl schreef op maandag 15 mei 2006 @ 20:49:
[...]
Nee, we hebbe nnog geen foto's dus kunnen we niks doorsturen naar de Privé ofzo
maarja we weten het nu nog steeds niet he
27 mei heb ik helaas andere verplichtingen, maar ik wens iedereen wel veel plezier natuurlijk: drink er 1 op mijRemy schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 15:06:
Vorig jaar was zooooo gezellig....
...ik weet niet of ik nou ook weer durf
...
NeeBoudewijn schreef op maandag 15 mei 2006 @ 18:51:
mja is zomertje dan nog single?
Ik heb de grote Cliffie om me te beschermen bij me
Uiteraard ook veel plezier en drink er maar 3 op mij
* Boudewijn just got scaredzomertje schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 09:59:
[...]
Nee
Ik heb de grote Cliffie om me te beschermen bij me
offtopic: die tent in utrecht --> hebben ze daar ook speciaalbier? Ik vind pils nml niet te borrelen (ja weer de M$-metafoor)
[rml]Surfer in "[ nos-meet] Daar gaaaaaaaaaaan we weer :)..."[/rml]Boudewijn schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:26:
[...]
* Boudewijn just got scared
offtopic: die tent in utrecht --> hebben ze daar ook speciaalbier? Ik vind pils nml niet te borrelen (ja weer de M$-metafoor)
Ik pak de trein wel als het erg lastig of duur is.
Overigens: als er iemand in de omgeving van Nijmegen woont en ik besluit de auto te pakken, dan kan ie ook meerijden natuurlijk.
[ Voor 26% gewijzigd door Cyphax op 16-05-2006 17:16 ]
Verwijderd
Denk dat dat er eerder 33 worden danBoAC schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 10:02:
En ik kom helaas ook niet want mijn ouders zijn 33 jaar getrouwd
Uiteraard ook veel plezier en drink er maar 3 op mij
daar staat dat er palm en bav is.
Allebei geen speciaalbier (ok palm is met moeite weg te werken... maar bav
Dus dat beantwoordt mijn vraag niet .
Je bent toch niet verplicht bier te drinkenBoudewijn schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 22:05:
daar staat dat er palm en bav is.
Allebei geen speciaalbier (ok palm is met moeite weg te werken... maar bav).
nee klopt.
maar ik drink bij voorkeur speciaalbier, geen pilsener. Dat is voor mij al een aardig deel van de fun.
Sowieso: een Linux meeting zonder bier???
Pils drinken is voor mij zoiets als Windows draaien; liever niet tenzij het echt niet anders kan
Sorry Cyphax, je zal het dus zonder mijn slackware support moeten doen
woei, weer een slacker minderErkens schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 22:32:
[...]
Sorry Cyphax, je zal het dus zonder mijn slackware support moeten doenals ik die datum al zou kunnen
Als we nu de source code van een tweaker mee nemen kunnen we bij teweinig tweakers een paar bij compileren.
Natuurlijk met de opties
--slapgelul en --dorstig
>.< >.< >.< >.<
[ Voor 10% gewijzigd door Cyphax op 16-05-2006 23:02 ]
yup dit is net de HKdaft_dutch schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 23:01:
[...]
Als we nu de source code van een tweaker mee nemen kunnen we bij teweinig tweakers een paar bij compileren.
Natuurlijk met de opties
--slapgelul en --dorstig
je vergeet --anti-slackware?
Okay ik ga weer in serieus modus (ipv HK mode).
* Surfer stond vorig jaar met 2 andere NOSsers tussen een hele stapel APL hooligans. Brrr...
Gaat het trouwens dit jaar nog een gecombineerde NOS/APL meet worden?
“I'd give an arm to be ambidextrous!"
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Niemand weet?Cyphax schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:15:
Heb ik een andere vraag. Ik ken Utrecht niet dus heeft het voor mij nut om met de auto te komen of is dat mission impossible mbt parkeren?
Overigens: als er iemand in de omgeving van Nijmegen woont en ik besluit de auto te pakken, dan kan ie ook meerijden natuurlijk.
Tja, ik ken Stairway niet, maar als het vlak bij het CS ligt, is het met de auto niet makkelijk te bereiken.
Voor mij overigens makkelijk praten, want voor mij is Utrecht CS makkelijk en snel te bereiken met de trein...
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Je kunt er best in de buurt parkeren, en het is niet zo heel duur (E 2,20/uur).
Je kunt de routebeschrijving volgen zoals deze op de Stairway pagina staat (http://www.stairway.nl/utrecht/indexroute.html)
Als je dan op het het kaartje klikt op centrumoverzicht, dan krijg je op een gegeven moment de beschrijving dat je op de Catharijnebaan rechts moet aanhouden om bovenlangs te gaan. Als je dat doet, zit je ook op de P-route. Je kunt dan iets voorbij het Moreelsepark een 180 graden bocht draaien zodat je weer terug rijdt, maar dan aan de andere kant van de weg, en dan kun je de parkeergarage Vredenburg in. Dat is het makkelijkst denk ik. Je kunt natuurlijk ook de P-route volgen en een van de parkeergarages aan die kant van het station pakken (Moreelsepark, Godebald, Radboud, Stationsstraat, Vredenburg, Rijnkade)
[ Voor 3% gewijzigd door Surfer op 18-05-2006 12:03 ]
Een retourtje zou me €12,50 kosten. Brandstof meegeteld is de trein waarschijnlijk goedkoper... wie komt er nog meer met de trein?
[ Voor 5% gewijzigd door Cyphax op 18-05-2006 13:15 ]
Ok, eigenlijk heb je ook wel gelijk. Ik ben alleen de parkeerprijzen van A'dam gewend (E 4,30 in het centrum), dus dan valt het wel mee.Cyphax schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 13:14:
€2,20 p/u niet zo heel duur?
Een retourtje zou me €12,50 kosten. Brandstof meegeteld is de trein waarschijnlijk goedkoper... wie komt er nog meer met de trein?
Wellicht is met de trein dan toch interessanter idd...
Parkeren kan bij de springweg garage. Deze parkeer gelegenheid is op 4-6 minuten afstand van het Cafee. Het nadeel is wel de prijs.Cyphax schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:15:
Heb ik een andere vraag. Ik ken Utrecht niet dus heeft het voor mij nut om met de auto te komen of is dat mission impossible mbt parkeren?
Kost € 2,20 per uur. (BRON)
Volgens mij is er geen speciaal bier daar. Of in ieder geval erg weinig. Wellicht dat ik u mee kan nemen naar Cafe Belgie
[ Voor 47% gewijzigd door Four op 18-05-2006 13:32 ]
dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag
* frankivo komt met trein vanuit Zwolle (met BlaasvisCyphax schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 13:14:
(Volgens mij rij ik dan via Arnhem ook)
[ Voor 22% gewijzigd door Cyphax op 18-05-2006 14:30 ]
pfff je weet dat ik in brummen ga slapenfrankivo schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 14:21:
[...]
* frankivo komt met trein vanuit Zwolle (met Blaasvis)
vertelFour schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 13:31:
[...]
Parkeren kan bij de springweg garage. Deze parkeer gelegenheid is op 4-6 minuten afstand van het Cafee. Het nadeel is wel de prijs.
Kost € 2,20 per uur. (BRON)
Volgens mij is er geen speciaal bier daar. Of in ieder geval erg weinig. Wellicht dat ik u mee kan nemen naar Cafe Belgie
Ik kom met de trein uit de richting Den Bosch. Als mensen mee willen kan dat altijd (gezellig enzo).Cyphax schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 13:14:
[ Voor 4% gewijzigd door Boudewijn op 18-05-2006 16:14 ]
Ik durf niet.Boudewijn schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:13:
Ik kom met de trein uit de richting Den Bosch. Als mensen mee willen kan dat altijd (gezellig enzo).
5 minuten van de stairway af, lekker terras. 150+ soorten bier, waarvan zo'n 15 op tap
Boudewijn schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:13:
[...]
vertel(net even gegoogled, en dat ziet er wel prima uit
)
[...]
Ik kom met de trein uit de richting Den Bosch. Als mensen mee willen kan dat altijd (gezellig enzo).
[ Voor 14% gewijzigd door Four op 18-05-2006 16:30 ]
hmmm ik zal een dwangbuisje en valiumspuit meenemen.
Als ik te agressief word kun je dat altijd inzetten
Hoe pakken we dat slim aan?Four schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:29:
Is goed, nou moeten we enkel de groep nog even zo ver krijgen![]()
5 minuten van de stairway af, lekker terras. 150+ soorten bier, waarvan zo'n 15 op tapAll's well in belgie
[...]
Ik vind namelijk goed bier (150 soorten klinkt een beetje als Gollem in a'dam of de bier prof. in eindhoven ) wel heel essentieel
Ik stel de "krijg BA het vliegtuig in" manier voorBoudewijn schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:33:
[...]
Hoe pakken we dat slim aan?
Ik vind namelijk goed bier (150 soorten klinkt een beetje als Gollem in a'dam of de bier prof. in eindhoven ) wel heel essentieel
Verdovingspistool?Boudewijn schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:33:
hmmm ik zal een dwangbuisje en valiumspuit meenemen.
Als ik te agressief word kun je dat altijd inzetten
Volgens je profiel ben je nog een broekie, waar maak ik me ook zorgen om...
O je hebt gelijk, mag die eigelijk wel bier hebben "_"Cyphax schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:35:
[...]
Volgens je profiel ben je nog een broekie, waar maak ik me ook zorgen om...
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
er zijn dan vast zat mensen die willen blijven zitten.Four schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 17:03:
Ik denk dat het een "best practice" is als we gewoon in de stairway met ze allen besluiten of we naar belgie gaan
Ik ben dan meer fan van in belgie beginnen (daar is ook pils , neem ik dan aan).
En dan bij de Stairway afpilzen en eten.
20 man die wil zitten moet toch wel minimaal kunnen imho.
Ik denk dat het een beter plan is om eerst STH te bezoeken en als de groep tegen 9 uur wat kleiner word dna naar belgie te verkassen in plaats van het pool cafe naast STH.
Dat lijkt mij ook de beste optie. Eerst naar STH, eten, daarna om een uur of 9 naar Belgie. Tegen die tijd wordt STH toch minder leuk
[ Voor 19% gewijzigd door zomertje op 18-05-2006 17:56 ]
wat is er btw te vreten te krijgen bij stairway? (op slack'ers aan het spit na)
(volgens mij was dat niet serieus).
in belgie (land) is wel weer goed bier te krijgen (makkelijker dan in NL iig)
Om een uur of 9 zit belgie VOL. Dan kan er helemaal niemand zitten... dus....Blaasvis schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 17:20:
Ik denk dat het een beter plan is om eerst STH te bezoeken en als de groep tegen 9 uur wat kleiner word dna naar belgie te verkassen in plaats van het pool cafe naast STH.
* Four gooit even een taart in het gezicht van blaasvis
een mensen-die-echt-bier-drinken-fork van NOS-meet-0.99 ?
Ben bang dat dit dan een zombie process wordt.Boudewijn schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 17:33:
een mensen-die-echt-bier-drinken-fork van NOS-meet-0.99 ?
Ik suggereer dan ook dat we Zomertje het beslissende woord laten doen
[ Voor 15% gewijzigd door Four op 18-05-2006 17:42 ]
mja om nou met zijn tweeen te gaan zitten bieren, is ook wel beetje kansloos
wat is je giro-nummer, zomer?Four schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 17:41:
[...]
Ik suggereer dan ook dat we Zomertje het beslissende woord laten doen
Past de middagploeg daar wel in dan? Want dan ben ik er wel voor om daar te beginnen, dan naar STH om te eten en te blijven plakken. Hoewel die tent na 9-en niet zo super is en het poolding ook eik niks.
De reden om naar STH te gaan is puur het feit dat we met een grote groep zijn. Van mij mogen er zeker goede alternatieven aangedragen worden voor de middag en de avond.
Voor het eten heb ik nog niks geregeld, dus ook dat kan nog anders. (mits gewenst)
Roept u maar, Utrechtkenners
[ Voor 34% gewijzigd door zomertje op 18-05-2006 17:59 ]
prima.
Qua avond-eten:
1
| if( strcmp(gelegenheid,"mac") <>0) { printf("Prima"); } else { exit(1);} |
Even in normaal nederlands: als het geen mac is vind ik het best.
Liefst een beetje een plek waar je ook nog kunt praten boven de muziek uit...
Even voor mijn beeld: wat is de stairway voor tent?
[ Voor 17% gewijzigd door Boudewijn op 18-05-2006 18:08 ]
Wel jammer dat ik geen NOS vrienden heb, nu moet ik helemaal alleen komen
Tell me your problem, not the solution you think I should build for you.
En praten/onzin uitkramen/distrowars houden (doorhalen wat nie tvan toepassing is)
klem zuipencherwin schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 19:01:
Wat staat er allemaal op het rooster dan voor deze meeting of gaan we ons helemaal klem zuipen?
Wel jammer dat ik geen NOS vrienden heb, nu moet ik helemaal alleen komen
ach ja je beste vriend is die gele\bruine rakker
ik heb ook geen vrienden behalve die ene, wil er iemand (bij voorkeur vrouwelijk maar die zijn er niet in NOS) mijn vriendje worden? [/triest]
Nu moet je toch wel op gaan passen Boudewijn, de "founder of this feast" aka Zomertje is toch echt wel een vrouw. Met modrechten! in NOS! Kijk maar uit dusBoudewijn schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 19:40:
[...]
wil er iemand (bij voorkeur vrouwelijk maar die zijn er niet in NOS) mijn vriendje worden? [/triest]
Daarnaast wil ik je best steunen als we een distrowar gaan houden (Gentoo ftw!), maar ik kan niet beloven dat we vriendjes worden
W000T!!!111 machtige vrouwenSurfer schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 20:15:
[...]
Nu moet je toch wel op gaan passen Boudewijn, de "founder of this feast" aka Zomertje is toch echt wel een vrouw. Met modrechten! in NOS! Kijk maar uit dus
hmmm mja sowieso moeten we wel samenwerken om die vervloekte slacker weg te pesten ofzoSurfer schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 20:15:
Daarnaast wil ik je best steunen als we een distrowar gaan houden (Gentoo ftw!), maar ik kan niet beloven dat we vriendjes worden
Komt er nog iemand uit het zuiden, ivm train-pooling?
Dat is nou toevallig! Ik woon in Arnhem!Cyphax schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 14:29:
Ik ga met de trein komen dan. Vanuit Nijmegen, iemand anders ook toevallig?
(Volgens mij rij ik dan via Arnhem ook)
[ Voor 3% gewijzigd door Cyphax op 18-05-2006 23:04 ]
Slackers zijn erg populair, je bent gewoon jaloers.Boudewijn schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 23:52:
pas op hij is slackware-user. Die bijten als je niet oppast
[ Voor 47% gewijzigd door Cyphax op 18-05-2006 23:58 ]
op een slacker?Cyphax schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 23:58:
Is Arnhem centraal trouwens niet gesloten nu? Hoe werkt dat nu? Het is best wel lang geleden dat ik met de trein ben gegaan.. hehe
[...]
Slackers zijn erg populair, je bent gewoon jaloers.
nah nooit van mijn leven
Cyphax: die Boudewijn kan het gewoon niet hebben dat hij niet net zo 1337 is als alle slackware users. Gentoo is het namelijk net-niet
Maargoed, zoals het er nu naar uit ziet denk ik niet dat ik een mogelijkheid zie om de 27ste naar utrecht te komen, sorry.
Ik ruik iemand in de ontkenningsfase!
Geeft niet, toen ik zo oud was als jij was ik ook zo, rebels, onwetend en goedgelovig. Maar je wordt vanzelf volwassen en dan ga je de dingen toch anders zien, zoals ze zijn. Je krijgt een beter begrip van wat goed is, en wat slecht.
Maar wat doe je eraan he?Erkens schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 00:05:
die Boudewijn kan het gewoon niet hebben dat hij niet net zo 1337 is als alle slackware users. Gentoo is het namelijk net-niet
C'est la vie. Volgende keer beter.Maargoed, zoals het er nu naar uit ziet denk ik niet dat ik een mogelijkheid zie om de 27ste naar utrecht te komen, sorry.
[ Voor 55% gewijzigd door Cyphax op 19-05-2006 00:07 ]