Hey,
Na aanschaf van nieuwe pc ondervind ik de laatste tijd veel ghosting bij games...
Vooral bij spellen zoals Tony Hawk en Track Mania...
Zelf heb ik nu een 15 inch TFT ( 2 jaar oud ) met een responsetijd van 23 ms, slecht contrast verhouding en dergelijke...
Ik zoek dus een goede en betaalbare CRT monitor van 19 inch waarmee je goed kunt gamen, en die een mooie kleurweergave heeft.
Budget ligt rond 200 euro.
Het moet een Flat zijn, helemaal plat dus !
De resolutie waarop ik speel moet 1280x**** zijn, en freqentie was op m`n vorige 60 hz, en straks geen idee
Ik heb veel topics doorgelezen, maar hier ben ik niet veel wijzer door geworden.
Zelf heb ik ervaring met de ``liyama vision master pro 451``, alleen vind ik deze iets te veel `trillen`..
Hebben jullie misschien advies voor me ?
Zelf leek dit me een mooie en redelijk geprijsde monitor :
Samsung sm997MB prijs 180 euro ...
Iemand misschien ervaring met deze monitor of andere suggesties ? Let me know !
Bedankt !
ps. Ik probeer inzet te tonen, en m`n probleem duidelijk uit te leggen !
Na aanschaf van nieuwe pc ondervind ik de laatste tijd veel ghosting bij games...
Vooral bij spellen zoals Tony Hawk en Track Mania...
Zelf heb ik nu een 15 inch TFT ( 2 jaar oud ) met een responsetijd van 23 ms, slecht contrast verhouding en dergelijke...
Ik zoek dus een goede en betaalbare CRT monitor van 19 inch waarmee je goed kunt gamen, en die een mooie kleurweergave heeft.
Budget ligt rond 200 euro.
Het moet een Flat zijn, helemaal plat dus !
De resolutie waarop ik speel moet 1280x**** zijn, en freqentie was op m`n vorige 60 hz, en straks geen idee
Ik heb veel topics doorgelezen, maar hier ben ik niet veel wijzer door geworden.
Zelf heb ik ervaring met de ``liyama vision master pro 451``, alleen vind ik deze iets te veel `trillen`..
Hebben jullie misschien advies voor me ?
Zelf leek dit me een mooie en redelijk geprijsde monitor :
Samsung sm997MB prijs 180 euro ...
Iemand misschien ervaring met deze monitor of andere suggesties ? Let me know !
Bedankt !
ps. Ik probeer inzet te tonen, en m`n probleem duidelijk uit te leggen !