Twee keer de helft
Nee, uhm, ongeveer 3 minuten voor een groepje Aaxtes en 1,5 voor een groepje Smites. 1 minuut voor een groepje, damn naam vergeten, van die squid ghost dingen. Coldfires lukken niet. Dying Nightmares ben ik minder bang voor geworden nu ik een nieuwe taktiek heb bedacht: rennen!
Als je dan Aaxtes achter je aan krijgt, dan is het zorgen dat je uit handen blijft totdat de Dying Nightmare je enchantments en 9 van de 10 keer zichzelf heeft gekilled. Vervolgens is een Prot Spirit voldoende om wat klappen van de Aaxtes uit te zitten, vervolgens Bonettis te casten en je enchantments weer op te bouwen. Daarna is het weer business as usual.
Dit vind ik beter werken dan proberen de Dying Nightmare snel te killen terwijl de Aaxtes op je af komen, omdat je dan direct af bent als je de Nightmare niet op tijd dood hebt. Tis alleen de eerste keer erg zenuwslopend, maar echt waar: op alleen een Prot Spirit en verder geen enchantments of niks kun je het goed uithouden tegen een paar Aaxtes (2 a 3)!
Vorige run ongeveer een uurtje bezig geweest en naast een hoopje gold en wat "gewone" drops ook twee ectoos. Alles bijelkaar gemiddeld zo tussen de 10k en 15k per run. Het zijn geen farmruns die ik vaak doe, maar voor de afwisseling is het erg leuk. Just don't panic
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."