Het grote Guild Wars Topic deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.077 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Genoeg!
ArenaNet heeft het zo besloten, als je wil koop je er maar bij, als je er geen geld aan uit wil geven moet je ophouden met zeveren... Dit gaat echt nergens over. Wees blij dat het spel in verhouding zo goedkoop is!
Het is tot nu toe het goedkoopste spel dat ik heb, 178 uur voor 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

ik heb effen een vraag.

laten we zeggen dat jij alle twee de chapters hebt. alle twee geinstalleerd. en je hebt je account gemerged. kan je dan gewoon vanaf het ene deel naar het andere lopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
klopt, dan kun je met de boot gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

ixl85 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 01:40:
Genoeg!
ArenaNet heeft het zo besloten, als je wil koop je er maar bij, als je er geen geld aan uit wil geven moet je ophouden met zeveren... Dit gaat echt nergens over. Wees blij dat het spel in verhouding zo goedkoop is!
Mee eens. Wat? Nog maar 178 uur gespeeld? Werk eens een beetje door joh! ;)

*Weakling heeft ruim 1100 uur in 11 maanden gespeeld en vraagt zich af of het niet tijd wordt voor een leven ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
*Bigbadkipje kwam er naar bijna 1000uur gw achter dat er een stadjes was waar hij nog nooit was geweest... 8)7

Maguma Stade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Weakling schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 10:17:
[...]

Mee eens. Wat? Nog maar 178 uur gespeeld? Werk eens een beetje door joh! ;)

*Weakling heeft ruim 1100 uur in 11 maanden gespeeld en vraagt zich af of het niet tijd wordt voor een leven ...
Jah.. heb het spel nu sinds kerst... maar ik zit vaak met school, meestal kan ik door de weeks niet spelen :'(. Het weekeind blijft dan vaak alleen over, maar hoe verder we naar het einde van een blok lopen hoe drukker het word.. dan heb ik dus ook geen weekeinden meer.
Grafische branch+deadlines do not mix with sparetime!

* ixl85 heeft maguuma stade ook nog niet... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:51

Vrijdag

De Zwarte

Maguuma Stade? Da's de route die ik neem als ik geen zin heb die missie daarvoor te doen, Vanuit Ventari naar Denravi, wel zo makkelijk :Y) En er is ook een skilltrader. Vanuit ToA naar Sanctum door Fishermans is ook zo'n shortcut.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Bigbadkip schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 12:16:
*Bigbadkipje kwam er naar bijna 1000uur gw achter dat er een stadjes was waar hij nog nooit was geweest... 8)7

Maguma Stade
Dat had ik met Ice Cave Tooth alleen bij ongeveer 500 uur, heb nog niet meer gespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ixl85 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 01:40:
Genoeg!
Echt een doelloze reactie die compleet niks toevoegd. :Z

Als ze ons direct in het begin genoeg slots gaven was er nu niks mis mee dat je extra slots kan kopen, maar dit hebben ze niet gedaan dus imho melkerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 14:17:
[...]

Echt een doelloze reactie die compleet niks toevoegd.

Als ze ons direct in het begin genoeg slols gaven was er nu niks mis mee dat je extra slots kan kopen, maar dit hebben ze niet gedaan dus imho melkerij.
Grave je punt is duidelijk, wat ook duidelijk is is dat niet iedereen het met je eens is. En persoonlijk denk ik dat het nuttiger is als je deze klachten bij ArenaNet zou melden. Hier weet ondertussen iedereen hoe je erover denkt.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

M55 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 13:53:
[...]

Dat had ik met Ice Cave Tooth alleen bij ongeveer 500 uur, heb nog niet meer gespeeld ;)
Ice Tooth is wel een prettige locatie als je lowlvl bent om te farmen met die minos :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balachmar schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 14:18:
[...]

Grave je punt is duidelijk, wat ook duidelijk is is dat niet iedereen het met je eens is. En persoonlijk denk ik dat het nuttiger is als je deze klachten bij ArenaNet zou melden. Hier weet ondertussen iedereen hoe je erover denkt.
hmm die klachten je weet zelf net zo goed dat arenanet compleet niet luisterd tenzij je er geld voor over hebt ;) .

Toen opeens bleek dat een deel voor extra characterslots wou betalen gaan ze het nu toevoegen natuurlijk eerst de max prijs bepalen wat de consument er voor over heeft , zodat de winstmarge zo groot mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Zeur gewoon niet zo. Ga maar gratis webdarten als je er niks voor wil betalen, en alles als uitmelkerij bestempelt.

Edit :

Kijk een hoe netjes !
We're happy to let you know that if you own Prophecies and have activated a Factions Pre-order on your account, you will be able to access your two new character slots during the Factions Head Start Event. The slots will become available and will have access to Cantha from 12:01 a.m. PDT (7:01 GMT) on Thursday, April 27th through 11:59 p.m. on Friday, April 28th (6:59 GMT on April 29th). After the close of the Head Start Event, Canthan characters and Factions content will not be accessible until a retail key is activated on the account. The character slots will enjoy a "grace period" of ten days, to allow you to enter your retail access key and make them permanent.

[ Voor 98% gewijzigd door Bigbadkip op 25-04-2006 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigbadkip schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 14:36:
Zeur gewoon niet zo. Ga maar gratis webdarten als je er niks voor wil betalen, en alles als uitmelkerij bestempelt.

Edit :

Kijk een hoe netjes !

[...]
Heb tot zover alles betaald wat er voor gw betaald kan worden ;)

Maar goed ik zal er altijd bijblijven dat we te weing slots krijgen als je merged en dat de betaalbare slots veels te laat komen het had er dan direct in gemoeten.

Verder ga ik er nu niet meer op in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
  • Laatst online: 17-02-2021
Mijn Guild Wars Factions is verzonden! :D

* angeleyes1987 gaat deze vakantie maar 1 ding doen! _/-\o_

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

M55 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 13:53:
Ghehehe, dat was bij mij de enige plaats die ik met mijn eerste char over het hoofd gezien had. Ik zat al lekker uit te blazen van Hells Precipe toen ik voor het eerst van dit stekkie hoorde.

Wat anders: eindelijk heb ik een beetje de smaak te pakken met Zealots Fire voor mijn 55hp monk. Door deze skill te gebruiken lukt het nu ook redelijk goed om UW vanuit ToA solo leeg te halen. Duurt wel een eeuwigheid, maar kan wel (op de Coldfires na dan). Voorheen lukte het niet om de smites om te leggen, maar daar helpt ZF(37 dmg) heel goed tegen in combi met Shield of Judgement (53 dmg).
Angeleyes1987 schreef:
Mijn Guild Wars Factions is verzonden!
Damn, zelfs mijn preorder kit heb ik nog steeds niet binnen ... :'(

[ Voor 10% gewijzigd door Plekuz op 25-04-2006 22:26 ]

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
angeleyes1987 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 22:21:
Mijn Guild Wars Factions is verzonden! :D

* angeleyes1987 gaat deze vakantie maar 1 ding doen! _/-\o_
Damn, i envy you!
Ik ga minimaal al 4 dagen van mn vakantie opofferen aan mn school, het liefst zou ik de hele vakantie op mn kamer blijven om te werken maar dit doe ik niet omdat dat gewoon niet kan, ik moet ook echt andere dingen doen :), en de rest zit ik bij mn vriendin en vrienden....
Ik denk dat ik niet eens tijd heb voor 1 dag factions ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ixl85 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 22:52:
Damn, i envy you!
Ik ga minimaal al 4 dagen van mn vakantie opofferen aan mn school, het liefst zou ik de hele vakantie op mn kamer blijven om te werken maar dit doe ik niet omdat dat gewoon niet kan, ik moet ook echt andere dingen doen :), en de rest zit ik bij mn vriendin en vrienden....
Ik denk dat ik niet eens tijd heb voor 1 dag factions ;(
Shit man, je dreigt er een sociaal leven op na te houden! Dat gaat helemaal verkeerd zo. Zoek alsjeblieft professionele hulp om je weer op het rechte pad van nerdy kluizenaar te brengen. Snel, voor het te laat is en je je hele dagen in het fysieke gezelschap van anderen bevindt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:24
8)7

Vraagje: Is Guild Wars: Prophecies Collectors Edition nog wel ergens te kopen? Ik neem aan van niet, aangezien ik hem echt nergens meer kan vinden...

Heb net die CE Aura gezien en het ziet er echt stoer uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik zag laatst nog een exemplaar bij de Dynabyte in Haarlem liggen. En bij Bol had ik er afgelopen kerst nog één gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Volgens de online folder heeft Dynabyte Factions al liggen. En er stond vandaag ook al een advertentie in de Metro dat Factions game van de week is in de FRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Laatst online: 23:54

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

II_BurN_II schreef op woensdag 26 april 2006 @ 03:15:
8)7

Vraagje: Is Guild Wars: Prophecies Collectors Edition nog wel ergens te kopen? Ik neem aan van niet, aangezien ik hem echt nergens meer kan vinden...

Heb net die CE Aura gezien en het ziet er echt stoer uit!
Ga even bij Bol.com kijken. Zowel de Prophecies als de Factions Collectors Edition wordt daar volgens mij aangeboden. :) Levertijd tussen de 2 a 3 weken.

Linkje Prophecies: http://www.nl.bol.com/is-..._OWNER_ID=1&lgl_Section=1
Linkje Factions: http://www.nl.bol.com/is-..._OWNER_ID=1&lgl_Section=1

Weet iemand ook wat het verschil is tussen de special edition en edition 2006. Het gaat mij dan voornamelijk om de bonus skills, deze schijn je bij beide te krijgen, volgens bol.com. Ik vraag mij alleen af of dit dezelfde zijn. Bij de special edition krijg je 7 extra ingame skills, hoeveel en welke dit zijn bij de edition 2006 wordt niet vermeld. Weet iemand dit toevallig?

[ Voor 54% gewijzigd door _Dune_ op 26-04-2006 10:08 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:32

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

TroonStaal schreef op woensdag 26 april 2006 @ 09:28:
Volgens de online folder heeft Dynabyte Factions al liggen. En er stond vandaag ook al een advertentie in de Metro dat Factions game van de week is in de FRS.
Dynabyte (tenminste de dynabyte hier) levert het spel EN de preorder pas vrijdag: ofwel te laat voor het preorder event :(

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Bor de Wollef schreef op woensdag 26 april 2006 @ 09:53:
[...]

Dynabyte (tenminste de dynabyte hier) levert het spel EN de preorder pas vrijdag: ofwel te laat voor het preorder event :(
Ik hoop dat Dimplus een beetje op tijd levert. Heb het geld overgemaakt maar nog geen bevestiging gekregen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 20:27
Hoelaat zal hij vrijdag in de Dynabyte liggen? Heb hem ook besteld, ben wel benieuwd hoelaat ik hem kan ophalen... Zal het 's ochtends zijn of pas 's middags, of eind van de middag...?

Iemand enig idee?

[ Voor 6% gewijzigd door Coltpower op 26-04-2006 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Even bellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Bosman schreef op woensdag 26 april 2006 @ 10:13:
Hoelaat zal hij vrijdag in de Dynabyte liggen? Heb hem ook besteld, ben wel benieuwd hoelaat ik hem kan ophalen... Zal het 's ochtends zijn of pas 's middags, of eind van de middag...?

Iemand enig idee?
Doen ze geen uitspraak over helaas. In ieder geval zal het te laat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ik heb net een mailtje van Dimplus gekregen dat mijn bestelling verzonden is... Ben benieuwd! Ik ga morgen echt wel voor zo'n mask!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Slechte actie dan, van Dynabyte. Je doet niet voor niets een pre-order, als je dan het produkt pas krijgt, wanneer hij ook gewoon in de winkel ligt heb je er weinig aan. :/

Maar nogmaals weet iemand het verschil tussen Guild Wars Special Edition en Guild Wars Edition 2006 en dat met name de bonus skills die je er bij krijgt. Alvast hartelijk dank. :)

[ Voor 35% gewijzigd door _Dune_ op 26-04-2006 10:46 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het blijkt dat het niet bij alle vestigingen van Dynabyte zo slecht is geregeld. Helaas wel bij de vestiging waar ik heb besteld en nog een aantal. Dit kreeg ik te horen nadat ik de algemene support lijn belde net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
bij de 2006 edition krijg je een paar vette ingame items meegeleverd.

klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Balachmar schreef op woensdag 26 april 2006 @ 10:44:
Ik heb net een mailtje van Dimplus gekregen dat mijn bestelling verzonden is... Ben benieuwd! Ik ga morgen echt wel voor zo'n mask!
Ik nog niets, komt het misschien omdat ik gisteren pas betaald heb :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Mythrill schreef op woensdag 26 april 2006 @ 10:58:

klik hier
Koel! Misschien die ook maar halen... Dat zijn de items van de "design a weapon" contest 8-)

Alleen staat er niet bij of het nou PvP only is of ook PvE :?

[ Voor 11% gewijzigd door Vrijdag op 26-04-2006 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 20:27
Waarom heeft de CE dat nou niet als extraatje nog... :'(
Vind die CE al duur genoeg...

maja, kan niet wachten tot vrijdag (als ze hem dan hopelijk een x optijd leveren......)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, die items zijn niet echt noemenswaardig, de hammer en de bow zijn nog wel redelijk, maar ja, je kan bijvoorbeeld net zo goed Elswyth's Long Bow nemen IMHO. Alhoewel, sommige mensen zullen helemaal over de skins kunnen kwijlen ;)

Van DimPlus prima een verzendbevestiging gehad, morgen lekker dus wat maskertjes scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Mythrill schreef op woensdag 26 april 2006 @ 10:58:

klik hier
ja, maar dat is bij de Special Edition ook het geval, ik vroeg mij alleen af of er ook verschil in zou zitten. Helaas kan ik je linkje hier niet bekijken, maar dat doe ik vanavond thuis even.

[ Voor 19% gewijzigd door _Dune_ op 26-04-2006 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 11:32:
Mmm, die items zijn niet echt noemenswaardig, de hammer en de bow zijn nog wel redelijk, maar ja, je kan bijvoorbeeld net zo goed Elswyth's Long Bow nemen IMHO. Alhoewel, sommige mensen zullen helemaal over de skins kunnen kwijlen ;)
De GW2006 bow is wel iets beter dan Elswyths Long Bow, in die zin dat de Flatbow een stukkie sneller is dan een Longbow.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! Argh, hier baal ik behoorlijk gruwelijk van als het zo ook uitpakt met de online en thuisbezorgde bestellingen bij Dynabyte. De enige reden dat ik de preorder had besteld was vanwege het bijbehorende event :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die van dimplus nu een verzendbevestiging hebben gekregen ging dit om de ce of de gewone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
TroonStaal schreef op woensdag 26 april 2006 @ 11:21:
[...]

Koel! Misschien die ook maar halen... Dat zijn de items van de "design a weapon" contest 8-)
nee, dit zijn de coca cola items uit korea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:44
@grave,

ik heb een bevestiging (betalingsontvangst) van DimPlus, dit ging over 2x pre-order Factions CE.
Geen idee wanneer ze gaan versturen.
De code pre-order code heb ik in iedergeval al een tijdje. Dus hoop eigenlijk overmorgen het spul thuis te hebben.
In de mail van de bevestiging stonden wel 2 (of 4) codes, maar weet niet of het hier de registratie betreft voor CE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf heb ik netjes de pre-order keys gekregen van Dimension Plus zodat ik morgen kan meedoen aan hjet event. De fysieke versies van Factions krijg ik wel ergens op de zaterdag of de maandag denk ik. Boeit verder ook niet zo veel hoor. Morgen kan ik in ieder geval meespelen, en de komende week heb ik "vakantie", voor zover dat het gaat lukken in verband met studie enz.

Tijd genoeg! Er kan nog het hele jaar gespeeld worden! Die paar dagen is dan ook geen ramp. Voorsommige mensen lijkt het wel een religieuse dag morgen of zo geloof ik :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

unfor schreef op woensdag 26 april 2006 @ 13:01:
[...]

nee, dit zijn de coca cola items uit korea.
:? Die boog weet ik het eigenlijk wel zeker, en een paar andere ook. Of sla ik de plank nu volledig mis :?

Maar het zijn zeker alleen PvP wapens? Dazou wel jammer zijn in dat geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog niks ontvangen heb al weken terug betaald naja hopelijk deze dag nog heb zoiezo gelukkig de preorderkey , zodat ik het event niet mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
TroonStaal schreef op woensdag 26 april 2006 @ 13:08:
[...]

:? Die boog weet ik het eigenlijk wel zeker, en een paar andere ook. Of sla ik de plank nu volledig mis :?

Maar het zijn zeker alleen PvP wapens? Dazou wel jammer zijn in dat geval
je slaat de plank mis, lijkt er wel wat op ja, maar als je ff opzoek gaat naar wat de coca cola items zijn dan weet je het zeker.

werken ook gewoon in pve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ah, gevonden. Ziet er toch best wel stoer uit, misschien, als het tenminste met keys gaat, dat ik het wel aan mijn Factions account kan koppelen. Krijg ik de CE van Prophecies, gekoppeld met de CE van Factions met de wapens van GW 2k6 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

TroonStaal schreef op woensdag 26 april 2006 @ 13:33:
Ah, gevonden. Ziet er toch best wel stoer uit, misschien, als het tenminste met keys gaat, dat ik het wel aan mijn Factions account kan koppelen. Krijg ik de CE van Prophecies, gekoppeld met de CE van Factions met de wapens van GW 2k6 8-)
Kan ik hieruit opmaken dat de bonus skills/items bij elk pakket gelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
Ik heb net een telefoontje van Dimension+ gekregen met het bericht dat ze de normale Factions al binnen hebben!
Ik mag 'm nu komen ophalen!
Het gaat alleen om de Normale versie, de CE krijgen ze vrijdag of zaterdag binnen, maar ze weten het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

_Dune_ schreef op woensdag 26 april 2006 @ 13:37:
[...]

Kan ik hieruit opmaken dat de bonus skills/items bij elk pakket gelijk zijn?
Nee, bij de CE kreeg je de Divine Aura, een nutteloos maar wel leuke gloed op je handen als je een emote deed. De SE kreeg je PvP armor en skills unlocks, zodat je ze niet hoefde te kopen/cappen/verdienen. De 2k6 versie biedt dus wapens die je voor PvP en PvE kunt gebruiken. Het leek mij wel leuk om een ultiem account aan te maken, waar je dus al die extra's met elkaar kan combineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

TroonStaal schreef op woensdag 26 april 2006 @ 13:57:
[...]

Nee, bij de CE kreeg je de Divine Aura, een nutteloos maar wel leuke gloed op je handen als je een emote deed. De SE kreeg je PvP armor en skills unlocks, zodat je ze niet hoefde te kopen/cappen/verdienen. De 2k6 versie biedt dus wapens die je voor PvP en PvE kunt gebruiken. Het leek mij wel leuk om een ultiem account aan te maken, waar je dus al die extra's met elkaar kan combineren.
Ja, dat lijkt erg leuk alleen moet je dan alle versies kopen. :D Overigens vermoet ik dat het mogelijk niet gaat lukken. Guild Wars Special Edition en Edition 2006 zijn in principe gelijk op de extra's na dan. Dat het wel werkt door Prophesies en Factions te combineren, kan ik mij voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

[...]

Dat is wel vaag, ik heb de pre-order al zeker twee weken. Gekocht bij Dynabyte Deventer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb toch de pre-order nog op kunnen halen. Men begreep het principe rond de preorder niet en wilde ze blijkbaar pas met de final verkopen welke morgen waarschijnlijk binnen komt bij Dynabyte (hier althans). Gelukkig voor mij toch nog het pre-order event!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Heb net een mailtje van Dimplus gekregen. Staan wel allemaal keys in maar geen idee waar die nou voor zijn. Zouden ze de verpakking hebben opengemaakt, of zouden dat nog de pre-order codes zijn? Naja, ik zie het wel.

Misschien vanaaf nog even langs de Dynabyte voor de pre-order kit, kan ik altijd later nog als korting gebruiken.

Ik merkte trouwens eergisteren pas op dat ik uit mijn guild was gekickt :D zal wel te lang offline geweest zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Vrijdag op 26-04-2006 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wat moet je eigenlijk inleveren om met de pre-order kit aanspraak te kunnen maken op de korting op de final? Het bonnetje? De pre-order key?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
Bor de Wollef schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:36:
Wat moet je eigenlijk inleveren om met de pre-order kit aanspraak te kunnen maken op de korting op de final? Het bonnetje? De pre-order key?
Ik hoefde alleen maar mijn bonnetje te laten zien en kon er gelijk mee weg.
(Wel 30 euro betalen natuurlijk, had al 10 betaald voor de Pre-order pack.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:38
Beriggie binnen van Dinabyte. Heb dat ding online besteld om thuis te laten bezorgen
Hij is verzondenm, dus ik heb hem morgen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik vraag me af hoe leeg chapter 1 de komende tijd zal zijn. Ik hoop maar dat Chapter 2 echt voor nieuwe aanwas zal zorgen. Op verschillende tijdstippen zijn veel gebieden in GW helaas uitgestorven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

maartend schreef op woensdag 26 april 2006 @ 17:37:
Beriggie binnen van Dinabyte. Heb dat ding online besteld om thuis te laten bezorgen
Hij is verzondenm, dus ik heb hem morgen binnen.
Te gek! Ik hoop zoooooooooooooo dat dat bij mij ook zo zal zijn!

*crosses fingers, toes, legs, arms and the neighbours cat with a goldfish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op woensdag 26 april 2006 @ 12:51:
[...]

De GW2006 bow is wel iets beter dan Elswyths Long Bow, in die zin dat de Flatbow een stukkie sneller is dan een Longbow.

Longbow

Refire rate: 2.4 seconds
Flight time: 0.75 seconds

Flatbow

Refire rate: 2.0 seconds
Flight time: 1.00 seconds

Zoals je ziet is dat alleen een kwestie van persoonlijke voorkeur, ze zijn praktisch even snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Een stilstaand monster is met een flatbow goed te doen.
Een wandelend monster heeft al een redelijke kans om te missen.
Een rennend monster mis je bijna altijd met een flatbow.

[ Voor 3% gewijzigd door MonkeySandwich op 26-04-2006 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 22:24:
[...]

Ghehehe, dat was bij mij de enige plaats die ik met mijn eerste char over het hoofd gezien had. Ik zat al lekker uit te blazen van Hells Precipe toen ik voor het eerst van dit stekkie hoorde.

Wat anders: eindelijk heb ik een beetje de smaak te pakken met Zealots Fire voor mijn 55hp monk. Door deze skill te gebruiken lukt het nu ook redelijk goed om UW vanuit ToA solo leeg te halen. Duurt wel een eeuwigheid, maar kan wel (op de Coldfires na dan). Voorheen lukte het niet om de smites om te leggen, maar daar helpt ZF(37 dmg) heel goed tegen in combi met Shield of Judgement (53 dmg).

[...]

Damn, zelfs mijn preorder kit heb ik nog steeds niet binnen ... :'(
Hoe lang duurt een eeuwigheid bij jouw ??
;) hehe ben gewoon nieuwschierig hoe lang het nou duurt solo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 20:34:
[...]

Het duurt mij gewoon te lang met 55 monk, ik doe het liever met 2 man....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:45:
[...]

Longbow

Refire rate: 2.4 seconds
Flight time: 0.75 seconds

Flatbow

Refire rate: 2.0 seconds
Flight time: 1.00 seconds

Zoals je ziet is dat alleen een kwestie van persoonlijke voorkeur, ze zijn praktisch even snel.
Scheelt niet veel nee, maar net genoeg voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Mythrill schreef op woensdag 26 april 2006 @ 20:27:
Een stilstaand monster is met een flatbow goed te doen.
Een wandelend monster heeft al een redelijke kans om te missen.
Een rennend monster mis je bijna altijd met een flatbow.
Mjah, dat wel helaas. Toch blijft Drago's Flatbow mijn favoriete bow. Ik begrijp de passie en de prijzen voor Storm bows wat dat betreft veel minder, want die zijn me pas echt langzaam. Of zie ik hier iets over het hoofd (en dan bedoel ik niet het uiterlijk van de bow)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Longbows kunnen othc ook verder schieten? dat kan wel handig zijn om een ranger als lokker te hebben!

Die items, zitten die ook bij de CE? ik ga hem vrijdag namelijk zoeken! (heb niet gepreorderd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Weakling schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:51:
[...]

Mjah, dat wel helaas. Toch blijft Drago's Flatbow mijn favoriete bow. Ik begrijp de passie en de prijzen voor Storm bows wat dat betreft veel minder, want die zijn me pas echt langzaam. Of zie ik hier iets over het hoofd (en dan bedoel ik niet het uiterlijk van de bow)?
Drago's is ook mijn favoriet. Ik gebruik hem icm met -2 stance bow en elswiths recurve bow. Ten eerste ziet hij er gigatisch bruut uit en ten tweede staan mobs vaak op 1 plek te vechten, barrage all the way! Misschien dat de mobs nu weer iets meer spreiden aangezien de keg/gear/book trick niet meer werkt. Maar een echte ranger doet daar niet moeilijk over ;) wij hebben al vele nerfs overleefd en ons aangepast (in tegenstelling tot veel elementists }:O ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 20:34:
Twee keer de helft :P

Nee, uhm, ongeveer 3 minuten voor een groepje Aaxtes en 1,5 voor een groepje Smites. 1 minuut voor een groepje, damn naam vergeten, van die squid ghost dingen. Coldfires lukken niet. Dying Nightmares ben ik minder bang voor geworden nu ik een nieuwe taktiek heb bedacht: rennen!

Als je dan Aaxtes achter je aan krijgt, dan is het zorgen dat je uit handen blijft totdat de Dying Nightmare je enchantments en 9 van de 10 keer zichzelf heeft gekilled. Vervolgens is een Prot Spirit voldoende om wat klappen van de Aaxtes uit te zitten, vervolgens Bonettis te casten en je enchantments weer op te bouwen. Daarna is het weer business as usual.

Dit vind ik beter werken dan proberen de Dying Nightmare snel te killen terwijl de Aaxtes op je af komen, omdat je dan direct af bent als je de Nightmare niet op tijd dood hebt. Tis alleen de eerste keer erg zenuwslopend, maar echt waar: op alleen een Prot Spirit en verder geen enchantments of niks kun je het goed uithouden tegen een paar Aaxtes (2 a 3)!

Vorige run ongeveer een uurtje bezig geweest en naast een hoopje gold en wat "gewone" drops ook twee ectoos. Alles bijelkaar gemiddeld zo tussen de 10k en 15k per run. Het zijn geen farmruns die ik vaak doe, maar voor de afwisseling is het erg leuk. Just don't panic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ixl85 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:57:
Longbows kunnen othc ook verder schieten? dat kan wel handig zijn om een ranger als lokker te hebben!

Die items, zitten die ook bij de CE? ik ga hem vrijdag namelijk zoeken! (heb niet gepreorderd)
Longbows even ver als Flatbows, de rest allemaal minder ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Mythrill schreef op woensdag 26 april 2006 @ 22:00:
Drago's is ook mijn favoriet. Ik gebruik hem icm met -2 stance bow en elswiths recurve bow. Ten eerste ziet hij er gigatisch bruut uit en ten tweede staan mobs vaak op 1 plek te vechten, barrage all the way! Misschien dat de mobs nu weer iets meer spreiden aangezien de keg/gear/book trick niet meer werkt. Maar een echte ranger doet daar niet moeilijk over ;) wij hebben al vele nerfs overleefd en ons aangepast (in tegenstelling tot veel elementists }:O ).
Barrage/Pet door FoW en andere gebieden is wel zoooo heerlijk quick & easy. Tenzij je er een paar knuppels tussen hebt zitten natuurlijk. Het is mijn favoriete groep farming in ieder geval.

Rangers lijken idd beter nerf resistant dan andere professions. Ik heb ook een ele karakter, maar sinds de AoE nerf waardoor groepjes uiteen sprinten bij een firestorm, speel ik die nog maar weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Weakling schreef op woensdag 26 april 2006 @ 22:04:
[...]

Vorige run ongeveer een uurtje bezig geweest en naast een hoopje gold en wat "gewone" drops ook twee ectoos. Alles bijelkaar gemiddeld zo tussen de 10k en 15k per run. Het zijn geen farmruns die ik vaak doe, maar voor de afwisseling is het erg leuk. Just don't panic :P
Dan is dit toch duidelijk minder economisch dan met een Necromancer erbij, denk ik.

Als ik een van mijn vaste necro-'buddies' gebruik zijn we in een uur 3x langs de smites geweest.

Maar natuurlijk wel spannender. :)

[ Voor 7% gewijzigd door CoRrRan op 27-04-2006 00:26 ]

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

En je vergeet de kick die je hebt als je het in je eentje doet.
Ik denk dat ik het ook eens ga proberen, lijkt me wel cool. :D
Maar eerst vandaag 1, misschien 2 maskertjes scoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Vanavond eens kijken. Ik heb van Dimplus de preorder key al een paar weken geleden gekregen. Naar ik aanneem kan ik die aan een Prohecies account koppelen en dan kan ik vanavond al Factions spelen. Dit is onafhankelijk of ik de box al binnen heb, nietwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

@Troonstaal
Ja, dat klopt. Dat was ook het idee. Je koppelt hem aan je account, dan kun je nu al spelen. Die key is geldig voor 2 dagen. Waardoor je dus nog 1 dag extra speling hebt, waarbij je gewoon door zou kunnen spelen. Pas na 10 dagen zouden je characters ook daadwerkelijk verwijdert worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Balachmar schreef op donderdag 27 april 2006 @ 08:46:
En je vergeet de kick die je hebt als je het in je eentje doet.
Ik denk dat ik het ook eens ga proberen, lijkt me wel cool. :D
Maar eerst vandaag 1, misschien 2 maskertjes scoren!
Ah, het "Day of the Tengu" event, zag meedere mensen over maskers praten en vroeg me af wat het was. Ben nu heel hard aan het hopen dat ik mijn pre-order vandaag binnen krijg. Moet als het goed is bij TPG liggen nu. Zou zonde zijn om dit event te moeten missen.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
  • Laatst online: 17-02-2021
YES!

I am playing!

Gewoon met de pre-order key via die ik via de mail heb binnen gekregen.
Ik had besteld bij Dim Plus.

Wish me luck :D

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Balachmar schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:08:
@Troonstaal
Ja, dat klopt. Dat was ook het idee. Je koppelt hem aan je account, dan kun je nu al spelen. Die key is geldig voor 2 dagen. Waardoor je dus nog 1 dag extra speling hebt, waarbij je gewoon door zou kunnen spelen. Pas na 10 dagen zouden je characters ook daadwerkelijk verwijdert worden.
Da's dan wel weer jammer dat je chars verwijdert worden na tien dagen, eens even kijken welke char ik weg kan doen en op welk account. Denk dat ik mijn ele van mijn CE maar wegdoe, alleen zit haar inventory stampvol met gouden en paarse wapens, runes en materials :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

TroonStaal schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:18:
[...]

Da's dan wel weer jammer dat je chars verwijdert worden na tien dagen, eens even kijken welke char ik weg kan doen en op welk account. Denk dat ik mijn ele van mijn CE maar wegdoe, alleen zit haar inventory stampvol met gouden en paarse wapens, runes en materials :X
Je raakt je caracters alleen maar kwijt wanneer je niet optijd je uiteindelijke key activeerd en dit zou toch prima moeten kunnen. Ik heb gisteren via bol.com de beide versies besteld en volgens de track & trace van TPG worden ze vandaag bij mij thuis afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

CoRrRan schreef op donderdag 27 april 2006 @ 00:26:
[...]
Dan is dit toch duidelijk minder economisch dan met een Necromancer erbij, denk ik.

Als ik een van mijn vaste necro-'buddies' gebruik zijn we in een uur 3x langs de smites geweest.

Maar natuurlijk wel spannender. :)
Dat is idd veel minder economisch dan met een necro, daar heb je helemaal gelijk in. Helaas heb ik (nog) geen necro char, maar ga die wel maken wanneer ik Factions binnen heb en gekoppeld aan Prophecies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

_Dune_ schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:21:
[...]

Je raakt je caracters alleen maar kwijt wanneer je niet optijd je uiteindelijke key activeerd en dit zou toch prima moeten kunnen. Ik heb gisteren via bol.com de beide versies besteld en volgens de track & trace van TPG worden ze vandaag bij mij thuis afgeleverd.
Ah okee, op die manier. Nu ik er over zit te denken, als ik die pre-order key toevoeg hoef ik toch helemaal geen char te deleten, want dit is toch ook al "mergebaar", dus zou ik twee char slots erbij krijgen.
Dan heb ik een Proph CE gekoppeld aan de Factions CE dus zes slots, divine aura op alle chars én de preo-order wapens en items voor alle chars. En als ik straks Proph 2k6 er ook nog aankoppel heb ik alle dingen op één account. Lijkt me koel. 8-)

Zou iemand die nu al speelt dit kunnen bevestigen of ontkennen?

[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 27-04-2006 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

TroonStaal schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:29:
[...]

Ah okee, op die manier. Nu ik er over zit te denken, als ik die pre-order key toevoeg hoef ik toch helemaal geen char te deleten, want dit is toch ook al "mergebaar", dus zou ik twee char slots erbij krijgen.
Dan heb ik een Proph CE gekoppeld aan de Factions CE dus zes slots, divine aura op alle chars én de preo-order wapens en items voor alle chars. En als ik straks Proph 2k6 er ook nog aankoppel heb ik alle dingen op één account. Lijkt me koel. 8-)

Zou iemand die nu al speelt dit kunnen bevestigen of ontkennen?
Ik speel nog geen GW, maar na alle informatie die ik gelezen heb lijkt het er inderdaad op dat als je alles op deze manier met elkaar merge, dat je inderdaad ook alle extra's van beide versies tot je beschikking hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Lijkt me wel lachen, kan je één über account maken met álles van de Proph CE, SE en 2k6 edities, en de Factions CE en ongetwijfeld volgende edities. *)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Speelde de 2 uur voorheen factions, maar alles is nu down en de servers zijn er uit gevolgen.Wel gelukkig net optijd Sentinel armor gekocht : 100 armor :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toets23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 13:19
De Head start Event "Day of the Tengu"...

Duurt dat precies één dag?
Zal jammer zijn voor de mensen die de hele dag moeten werken :|

Zero to hero, just like that!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

toets23 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:54:
De Head start Event "Day of the Tengu"...

Duurt dat precies één dag?
Zal jammer zijn voor de mensen die de hele dag moeten werken :|
Vraag ik mij af hoe ze dat met de tijdszones doen, desnoods verkas ik twee keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Voor zover ik gelezen heb is "Day of the Tengu" er inderdaad alleen tijdens de 24 uur 'head start'. Inderdaad jammer dat ik nu moet werken, maarja ik heb mijn pre-order key nog niet. :(

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toets23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 13:19
Inderdaad..... dat is nog veel erger eigenlijk.
Maar zijn de "unique items" te vergelijken met items die je ook kon krijgen tijdens de halloween event?

In Cantha, you are invited to complete a series of quests in honor of the Tengu, quests that also aid in the effort to beat back the erstwhile invading forces. If you are successful, you will earn Naga Fangs, which you can exchange for unique rewards! At periodic intervals throughout the course of the day's event, be sure that you visit Shing Jea Monastery, where you will find that, if you have a sufficient number of Naga Fangs, the fangs will be converted into wearable Tengu Masks. These coveted items—customized just for you—will be unique across all Guild Wars campaigns!

Zero to hero, just like that!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bigbadkip schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:48:
Speelde de 2 uur voorheen factions, maar alles is nu down en de servers zijn er uit gevolgen.Wel gelukkig net optijd Sentinel armor gekocht : 100 armor :Y)
Ik ben wel benieuwd hoe duur de armor in Factions zal zijn. Hopelijk is het weer 1.5k en 15k, dan kan ik mooi van mijn gespaarde gold een paar leuke armortjes kopen voor mijn chars. Of besteden aan verbeteringen voor mijn wapens of nieuwe wapens. Of skills .. of of of ... oeh, de keuzes, de keuzes, ik draai er nu al helemaal van door en dan moet ik Factions nog binnen krijgen ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet wachten totdat ik internet en een computer heb :P

Kan ik eindelijk GW spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz
  • Laatst online: 04-12-2024

Jo0Lz

Lick the box!

Hmmm balen man dat ik de hele dag moet werken...
Vanavond ook al een afspraak, dus dan kan ik ook al niet direct spelen :'(

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Ja, het is weer 1,5 en 15k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Da's heel mooi. Toch jammer dat ik laatst bijna 200k aan unid stormbows heb uitgegeven Ik verveelde me te pletter en dan ga je gekke dingen doen, dom, dom dom. Maar ach, de resterende 250k is toch nog steeds een mooi startkapitaal voor Factions
:)

Ondanks dat ga ik wel lekker op mijn gemak het PvE verhaal volgen en niet als een kip zonder kop naar level 20 racen. Rustig alle hoekjes van de map uitkammen en de mooie plekjes opzoeken. Mijn guild gaat weliswaar voor de Kurzicks, maar ik denk dat ik ondanks dat nog steeds veel van de vrolijkere landschappen van de Luxons zal kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 16:25
Damn ik wil naar huis als het goed is ligt mijn preoder nu in de bus
Nog 5 uurtjes te gaan voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb ook geen tijd voor die quests. Daarnaast is het ook niet leuk om ze voor mezelf te gaan halen en dat m'n vriendin de maskers niet heeft.
Jammer dat het zo rottig uit komt, maar als ik goed nadenk, begint het event pas later en is het nu nog niet eens begonnen. Maar ik weet het dus niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Anders kan je toch gewoon eerst voor jezelf materiaal halen, en daarna met het account van je vriendin verder gaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
haha, ja. Dat heb ik toen met FFXI ook al gedaan. Kerstbomen jacht en kerstmutsen.
Koste me een hele dag.

Ik heb net gezien dat mijn CE editie is verstuurd door Dimplus, dus zal er morgen zijn. Hopen dat ik morgen vrij heb, maar ja dan moet ik toch werken in m'n huis, en dat is net een andere plek als waar de order heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al hoe het zit met de PvE campaing in Factions...

Kan je die beginne met een lvl 20 xx/xx uit Phophecies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 21:59
ik heb vandaag gewoon de pre-order bij e-plaza gekocht XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52
Ik ga morgen maar eens rondkijken, geen pre order gedaan, was me teveel werk :P morgen avond maar eens ff spelen.

:X Met tactical ops die morgen ook uit komt is het kiezen, welke eerst, lastig lastig lastig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik zag 'm trouwens net in de FRS liggen, alleen hadden ze geen CE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja kan met een lvl 20 guildwars pve karacter naar cantha.
lions arch en dan menlos quest accepteren en dan kan je met de boot naar cantha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Nieuwe _big_ update
http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=3019343

De MM is iets gebalanceerder geworden waar ik wel blij mee ben... vooral met de komst van de nieuwe minnions!
En mn Ele spamskills hebben een boost gekregen! Hiep hoi!
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.