Het grote Guild Wars Topic deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.071 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik baal dat ze het wyvern armor van 85 naar 90 hebben gedaan, nu moet ik het dus opnieuw kopen + de sup runes + de 5x blackdye + infusen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
....
nee
goed lezen is fijn, dat bespaard je stress.
Je kan je lvl20 armor later een keer upgraden.
Ik heb ook net 2 15K armor stukken gekocht, maar die zijn nu ook upgedate... maar als het goed is kan je die straks om laten zetten
but a means to upgrade existing level-20 armor for free will be provided in the near future.

[ Voor 19% gewijzigd door ixl85 op 27-04-2006 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52
ixl85 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:55:
Nieuwe _big_ update
http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=3019343

De MM is iets gebalanceerder geworden waar ik wel blij mee ben... vooral met de komst van de nieuwe minnions!
En mn Ele spamskills hebben een boost gekregen! Hiep hoi!
:( mm is compleet zinloos geworden, beetje jammer. Aan de andere kant, dat is weer een slot vrij voor wat anders want ik delete mijn necro nu wel, MM was het enige leuke aan necro en dat is nu zinloos geworden. Daar ben ik niet zo blij mee dus want had best veel tijd gestoken in dat char :'( ik vind dat ze ondertussen eens moet kappen met het steeds aanpassen van skills en alles, mensen spelen tijden om een build te ontwikkelen en dan wordt het ineens allemaal maar op de schop gegooit en gaat alles maar weer anders moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Bigbadkip schreef op donderdag 27 april 2006 @ 17:10:
Ik baal dat ze het wyvern armor van 85 naar 90 hebben gedaan, nu moet ik het dus opnieuw kopen + de sup runes + de 5x blackdye + infusen.
Jou armor zal later geupdate worden, patch is nog in de maak (staat ook in dat GWGuru topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
MM zinloos? een MM met 10 minnions is genoeg hoor.
Een team met 8 man, 10 minnions=18 vechtende personages.
Met 10 minions kan je overal tot en met de jungle doorheen racen

Je fleshgolem die er straks bij komt, waar je er toch maar 1 van kan hebben, vampiric minnions...
Ik zie geen rede om te stoppen.
Deathnova is belangrijker geworden, want die 2in1 minnions zijn 10!!! energy goedkoper geworden.. enz enz enz

[ Voor 10% gewijzigd door ixl85 op 27-04-2006 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:38

Vrijdag

De Zwarte

De preview key die ik heb ontvangen is al in gebruik.

*********** :( :( :( :( :( :(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
TroonStaal schreef op donderdag 27 april 2006 @ 21:26:

:P tsja, je kunt natuurlijk gewoon een key in toetsen en hopen dat je geluk hebt, zou wel ff contact opnemen met de support, daar kunnen ze je vast helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Nou, bij zulke prutsers ga ik nooit meer wat bestellen :r

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Maar de MM nerf slaat nog steeds nergens op, rangers die solo ik weet wel niet wat doen en daar veranderd niks aan, MM wat leuk is om te spelen wordt zomaar ineens aangepast, MM is nu bijna compleet zinloos, je zit als necro gewoon een berg skills voor een build waar je geen klap aan hebt, jammer erg jammer.

Wat mij ondertussen opvalt, dat lees ik op veel meer plekken dat het klagen over alles aan dit spel steeds meer toe neemt, ik merk het zelf ook dat ik er tegen op kijk om het morgen te kopen omdat ik dan pas echt ga zien en merken wat er van terecht gekomen is en hoe het spel dusdanig is aangepast en dat de schrik waarschijnlijk pas morgen echt toeslaat.

Ik krijg gewoon afkeer van het spel, het constant aanpassen van dingen, kom op zeg na de beta is het wel mooi geweest met het aanpassen en wat kleine fixsjes is prima maar constant alles nerven schiet niemand wat mee op, al sinds dag 1 is de balance tussen profession compleet zoek, de leuke dingen in het spel worden massaal generved. Wat is er in godsnaam aan de hand. Voor nu de MM build zo aanpassen als nu is echt het ergste tot nu toe, zelfs de AoE nerf was niet half zo erg als dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

De enige reden waarom MM aangepakt is, is 12v12 PvP, tenminste dat denk ik.

Daarnaast denk ik dat je Necromancers erg tekort doet als je aangeeft dat MM-necro het enige leuke was aan Necromancer.

Maar ja, misschien komt het wel doordat jij voornamelijk op PvE focussed dat je niet de andere Necromancer builds kunt apprecieren, ik weet het niet.

Daarnaast: het klagen is echt overdreven denk ik. Weet jij het percentage van mensen die posten op fora en het aantal spelende mensen? De meeste zeurkousen zijn ook meteen de mensen die vaker over meer dingen zeiken. Dat zit gewoon in hun natuur.

Maar ga gerust niet het spel kopen, niemand dwingt je en je moet het natuurlijk wel leuk vinden om te spelen. Ikzelf ga zometeen naar BestBuy en ga daarna de key toevoegen aan mijn huidige account. Kom maar op met Factions!

Reeds een storage gekocht voor in onze Guildhall en ik ben erg benieuwd om leuke nieuwe builds te maken voor mijn favoriete characters met de nieuwe skills! Maar ja, PvP is ook meer mijn ding.

Op naar de 50 GvG wins en 25x10 consecs in RA!

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op donderdag 27 april 2006 @ 21:48:
Maar de MM nerf slaat nog steeds nergens op, rangers die solo ik weet wel niet wat doen en daar veranderd niks aan, MM wat leuk is om te spelen wordt zomaar ineens aangepast, MM is nu bijna compleet zinloos, je zit als necro gewoon een berg skills voor een build waar je geen klap aan hebt, jammer erg jammer.

Wat mij ondertussen opvalt, dat lees ik op veel meer plekken dat het klagen over alles aan dit spel steeds meer toe neemt, ik merk het zelf ook dat ik er tegen op kijk om het morgen te kopen omdat ik dan pas echt ga zien en merken wat er van terecht gekomen is en hoe het spel dusdanig is aangepast en dat de schrik waarschijnlijk pas morgen echt toeslaat.

Ik krijg gewoon afkeer van het spel, het constant aanpassen van dingen, kom op zeg na de beta is het wel mooi geweest met het aanpassen en wat kleine fixsjes is prima maar constant alles nerven schiet niemand wat mee op, al sinds dag 1 is de balance tussen profession compleet zoek, de leuke dingen in het spel worden massaal generved. Wat is er in godsnaam aan de hand. Voor nu de MM build zo aanpassen als nu is echt het ergste tot nu toe, zelfs de AoE nerf was niet half zo erg als dit :(
Lees nu al tijden je negatieve comentaar over van alles en nog wat ... ik begrijp echt niet wat jij op een GW forum doet en zelfs de topicstarter bent. Kritiek is nooit erg maar in iedere post van jouw staat wel een negatieve smiley ( :( :r ) .
Had me eigenlijk voorgenomen er niets over te zeggen maar vind bovenstaande echt triest en irritant om te lezen als ik hier kom ff leuk over faction te lezen/praten.

Maar in iedergeval ben net thuis en ga nog ff snel een paar uurtjes spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op donderdag 27 april 2006 @ 21:26:

Wow das echt K.U.T. .
Hoop dat je je pc nog niet uit het raam heb gegooid ;)

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op donderdag 27 april 2006 @ 21:48:

Volgens mij word het tijd om een andere game te gaan spelen.Tenminste, dat merk ik aan het leesmateriaal dat je al een hele tijd hier in dit topic aan het posten bent. Er zijn zó veel leuke andere games in dit genre dat je best wel iets zult vinden dat wél bij jou zal passen, en waar je wel het plezier aan zult beleven dat jij in dit soort games aan het zoeken bent, maar op dit moment in deze game niet (meer) kunt vinden.

Wat betreft de balance tussen de verschillende professions moet ik je echt ongelijk geven. De game is juist wél gebalanceerd vind ik. Natuurlijk is het zo dat er soms gaatjes ontstaan in het balanssysteem tussen de verschillende professions, maar je moet ook in gedachten houden dat er zó verschrikkelijk veel combinaties mogelijk zijn qua profession/skills combo, dat het echt onmogelijk is om deze game voor de volle 100%, zonder één enkel klein foutje te kunnen laten draaien zonder dat er mensen zouden zijn die zich storen aan bepaalde dingen. Er zijn nu acht verschillende professions, waarmee in totaal geloof ik 64 verschillende combinaties mogelijk zijn. Daarnaast zijn er nog ongeveer zo'n 1000 skills beschikbaar geloof ik, waarvan je er maar acht mag meenemen op reis door Tyria of Cantha op een specifiek moment.

*Hoopt dat er een rekenwonder opstaat tussen het publiek die eventjes uitrekend hoeveel combinaties dit in totaal kunnen zijn*

Klagen over skill balance is het zelfde als klagen over moleculen die op de één of andere manier niet deugen. Nou... niet zo erg dan, maar er zijn in ieder geval zoals eerder gezegd ontiegelijk veel combinaties mogelijk. Daarnaast moet men ook begrijpen dat ArenaNet en NCSoft absoluut niet willen hebben dat er zoiets bestaat als een professions combo zoals de Necromancer/Monk, die met een heel legioen aan minions door de hele game heen ragt.

Ik heb zelfs laatst nog iemand horen klagen dat Guild Wars veel te balanced was, en die speler kwam uit de World of Warcraft scene. Er was niet zoiets als een onverslaanbare Paladin zei hij tegen mij. Daar was hij wel een beetje teleurgesteld over eigenlijk. Daarna heb ik hem toch maar eventjes aan zijn verstand gebracht dat juist daar de kracht ligt van Guild Wars! Hoewel het natuurlijk niet volledig mogelijk is om alle combinaties volledig onder controle te behouden, vind ik dat de makers van deze game toch best wel behoorlijk goed werk afleveren met deze game.

Wat betreft Factions ben ik eigenlijk wel zeer tevreden moet ik zeggen. Heb daarstraks nog een nieuwe character aangemaakt, een Ritualist. Moet zzeggen dat de profession me eigenlijk wel bevalt op zich. Ook het hele gebied in het "Pre-Searing" van Cantha vind ik wel geslaagd. Mooi vormgegeven! Morgenvroeg/middag krijg ik als het goed is de fysieke versie van Factions binnen. Dus dat word een heel mooie vakantie volgens mij! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 22:31:
[...]

Wow das echt K.U.T. .
Hoop dat je je pc nog niet uit het raam heb gegooid ;)

succes!
Ik heb een mailtje naar de support gestuurd. Niet dat het uitmaakt, nu loop ik de Tengu maskers mis. Heb ik voor niets ge pre-ordered :'( :( :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga mijn necro echt niet deleten hoor, zou ook zonde van het fissure armor zijn trouwens. ;)
Meestal speel ik blood/curses en wat minder vaak mm.
Waarom zou je ook ophouden, met farmen zijn de mensen ook niet gestopt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:46
Ik heb net eindelijk het masker gehaald. Om 3 uur zometeen is de emperor er weer en volgens mij is dit de laatste keer.
Denk dat het je kan lukken om binnen een uur de fangs te verzamelen.
Ik heb 2 chars tegelijk gespeeld. De monsters zijn toch allemaal lekker laag level.
Dus Fire magic op z'n hoogst deed goed z'n werk als Me/El.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Factions tot zover perfect ik ben hier zoiezo een paar maanden mee zoet.

Prophecies chars cartha gebied en vice versa.

De titels zijn ook een leuke optie ik dacht dat ik heel tyria had bezocht maar zat slechts op 85%.

Menu etc alles ziet er nu stukken gelikter uit.

De 3 maanden die ze er extra mee bezig zijn geweest dat zie je helemaal terug in faction _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 00:36:
Factions tot zover perfect ik ben hier zoiezo een paar maanden mee zoet.

Prophecies chars cartha gebied en vice versa.

De titels zijn ook een leuke optie ik dacht dat ik heel tyria had bezocht maar zat slechts op 85%.

Menu etc alles ziet er nu stukken gelikter uit.

De 3 maanden die ze er extra mee bezig zijn geweest dat zie je helemaal terug in faction _/-\o_
WTF was zwaar teleurgesteld >>> 68.5 % d8 dat ik ook veel had gedaan ....lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NielsOveres schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 00:20:
Ik heb net eindelijk het masker gehaald. Om 3 uur zometeen is de emperor er weer en volgens mij is dit de laatste keer.
Denk dat het je kan lukken om binnen een uur de fangs te verzamelen.
Ik heb 2 chars tegelijk gespeeld. De monsters zijn toch allemaal lekker laag level.
Dus Fire magic op z'n hoogst deed goed z'n werk als Me/El.
ben net begonne: dus ik heb tot 3 uur vannacht om 250 fangs te halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:46
Tot 3 uur klopt.
Maar het is makkelijk te doen. Gewoon de quests hiervoor blijven volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NielsOveres schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 01:18:
Tot 3 uur klopt.
Maar het is makkelijk te doen. Gewoon de quests hiervoor blijven volgen.
Thnx
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand goede ervaring met Factions ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 09:23:
iemand goede ervaring met Factions ?
Ik wacht nog steeds op antwoord van NCSoft. Om 10.00 maar eens bellen met Dimension Plus, misschien kan ik mijn geld wel terugkrijgen ofzo :{

Mijn vriendin was gisteren al wel bezig, heb er maar niet naar gekeken. Ben uit frustratie CoD:UO gaan spelen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:44

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

TroonStaal schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 09:27:
[...]

Ik wacht nog steeds op antwoord van NCSoft. Om 10.00 maar eens bellen met Dimension Plus, misschien kan ik mijn geld wel terugkrijgen ofzo :{

Mijn vriendin was gisteren al wel bezig, heb er maar niet naar gekeken. Ben uit frustratie CoD:UO gaan spelen :{
Heb je extra betaald voor de pre-order (pre-orde code)? Als dit inderdaad het geval zullen ze je dat moeten terug betalen.

Zelf heb ik gisteren Guild Wars: Edition 2006 en Guild Wars: Factions binnen gekregen. Ik heb beide codes ingevoerd, maar die van factions deed nog helemaal niets. :P Je kunt namelijk controleren waarvoor je key's in hebt gevoerd en daar stond alleen Prophesies.

[ Voor 21% gewijzigd door _Dune_ op 28-04-2006 09:49 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

_Dune_ schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 09:47:
[...]

Heb je extra betaald voor de pre-order (pre-orde code)? Als dit inderdaad het geval zullen ze je dat moeten terug betalen.

Zelf heb ik gisteren Guild Wars: Edition 2006 en Guild Wars: Factions binnen gekregen. Ik heb beide codes ingevoerd, maar die van factions deed nog helemaal niets. :P Je kunt namelijk controleren waarvoor je key's in hebt gevoerd en daar stond alleen Prophesies.
Ja, €10,- in de zin van aanbetaling zodat de CE met een tientje korting was. (volgt u het nog :D ) Maar ik heb dus niets aan de aanbetaling gehad.

Maarja, genoeg geklaag. Wat ik er van heb gezien bij mijn vriendin is dat het er wel mooi uitziet. Van de questes heb ik niks meegekregen helaas, maar het scheen niet al te moeilijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 09:53:
[...]

Ja, €10,- in de zin van aanbetaling zodat de CE met een tientje korting was. (volgt u het nog :D ) Maar ik heb dus niets aan de aanbetaling gehad.

Maarja, genoeg geklaag. Wat ik er van heb gezien bij mijn vriendin is dat het er wel mooi uitziet. Van de questes heb ik niks meegekregen helaas, maar het scheen niet al te moeilijk te zijn.
Die 10 euro gaat weer van faction af dus de preorder heb je gratis.

Zoiezo krijg je hiervoor nog een goodies en de ingame wapens enige wat je nu hebt gemist zijn de tengu mask en een dag eerder beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2021

Mr_Groovy

Designlapp

Arg net bij Dynabyte geweest om Factions CE te kopen. Was ie er nog niet :'( . Ik hoop dus niet dat dit valt onder de: "

News on Collector's Edition 26 April 2006
We have great news about availability of the Guild Wars Factions Collector's Edition! As you may know, some stores are reporting a shortage of the Collector's Edition. In truth, it appears that we underestimated the demand and manufactured too few copies. In order to correct this shortage, we are currently producing additional copies of the CE. These copies have an anticipated ship date of June 30th. We sincerely thank the Guild Wars community for its incredible support of Factions, and look forward to seeing you in the game soon! ".

Want dan is Nederland Royaly F*cked. Gelukkig heb ik nog een 10 dagen grace period met mijn Pre-Order key. Wel nog 2 masks gisteren kunnen halen _/-\o_ . Niet echt speciaal, maar wel aantoonbaar dat ik er bij was >:) .

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Dat was nou juist mijn idee, wilde wel graag zo'n masker. Had het geweien event ook al gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Bij dixons hier hebben ze de CE wel, zo maar eens snel heen fietsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

TroonStaal schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 10:26:
Dat was nou juist mijn idee, wilde wel graag zo'n masker. Had het geweien event ook al gemist.
Online Dynabyte heeft voor mij voorlopig afgedaan. Ook de preorder besteld met een CE. Krijg ik gister een mailtje dat de CE verstuurd is en vandaag in de bus ligt. Geen woord meer over de preorder kit. Al zou ie er wel bijgezeten hebben, dan was ie nog te laat binnen gekomen. Dus een hele boze mail hun kant opgestuurd. Ze zullen zich er weinig van aantrekken vrees ik ...

Ik ben maar snel even naar de stad geracet en bij ePlaza hadden ze nog volop preorder kits, gratis en voor niks. Hulde _/-\o_

Gister toch fijn een uurtje of vier in Cantha rondgehangen. Uiteraard een maskertje gescoord. Als nieuwe char een Necro gestart, want ik wilde ook een MM. Blijkt die behoorlijk op zijn kop gezet te zijn :o. Maar dat maakt me weinig uit, ik vind het toch leuk om te spelen! Factions bevalt me buitengewoon goed. Ik ben erg erg gecharmeerd van het verre oosten thema. Prachtige landschappen, leuke nieuwe skills, wapens, armor, etc. etc.

Weer een hele nieuwe wereld om te ontdekken. Voelde me weer lekker verdwaald in het begin. Ik weet wel wat ik met Koninginnedag ga doen! :9

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat de alliance feature een paar dagen uitgesteld wordt wegens gebreken.... ;(
Daar had ik me nu juist ook op verheugd...

We zitten met de volgende guilds in de alliance:

- Mutants [MU] (ben ik officer in)
- True Cinema [TC]
- GamAmp Graphic Shop [GGS]
- GameAmp Guides [AMP]
- Dutch Doom Brigade [DDB]

en er zijn nog besprekingen gaande met een zesde guild [Love].
Van de meeste guilds hierin kennen een hoop mensen elkaar al, er zijn de laatste dagen ook nog wat invites geweest bij elkaar in guildhall. En de onderhandelingen zijn een paar maanden geleden ook al begonnen.

Alleen [DDB] is er recentelijk bijgekomen, maar dat lijkt me ook een leuke guild. Nederlandse guild, misschien zijn er ook wel leden aktief op dit forum... :)

Hopelijk blijft het uitstel bij 1 of 2 dagen..... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Weakling schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 10:38:
[...]

Online Dynabyte heeft voor mij voorlopig afgedaan. Ook de preorder besteld met een CE. Krijg ik gister een mailtje dat de CE verstuurd is en vandaag in de bus ligt. Geen woord meer over de preorder kit. Al zou ie er wel bijgezeten hebben, dan was ie nog te laat binnen gekomen. Dus een hele boze mail hun kant opgestuurd. Ze zullen zich er weinig van aantrekken vrees ik ...

Ik ben maar snel even naar de stad geracet en bij ePlaza hadden ze nog volop preorder kits, gratis en voor niks. Hulde _/-\o_
Hoorde al eerder wat van E-Plaza. Zou dat ook opgaan voor de Bart Smit? Naja, vanmiddag maar even langs Dynabyte, misschien hebben zij ook nog wel wat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
  • Laatst online: 18:24
Ben eindelijk gebeld door de Dynabyte in Leeuwarden, ze hebben eindelijk de Collectors Edition binnen die ik besteld heb :) Zometeen na het eten maar even naar L'warden om em op te halen :Y) .
* ReZ1987 is blij! :*)

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 16:25
Is allemaal leuk enzo al die reacties van waar mensen hun spel halen, maare wat interresanter is: Hoe bevalt mensen het spel?

Ik ben dus ook gister met factions begonnen en hij bevalt me prima, nieuwe char aangemaakt, is een A/Mo geworden.

Assasin is echt een fijne profession. vooral de skills die elkaar opvolgen, echt fijn om lekker wat damage uit te delen.

en de sfeer vind ik echt wel top.
jah factions houdt het bij mij wel nog zeker een 100 uurtjes uit. (heb pas 125 uurop de teller staan bij profhecies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 20:27
Ik vermoed dat mensen druk aan het spelen zijn, en dat ze weinig tijd hebben om hun huidige opgedane ervaring van Factions mede te delen! :P

Ik zou zeggen, groot gelijk; geniet ervan!

Ik kan pas over 4 uurtjes gamen. Zit nu nog op m'n stage... :'(

Heb de box echter al wel bijna thuis liggen! :D (CE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
Voor mij hetzelfde verhaal, zit nu ook met mijn stage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Factions to Offer Special Extended Head Start Event 26 April 2006

As a special surprise "thank you" gift to Guild Wars fans for their support of the Guild Wars Factions Pre-order, we offer an opportunity to play Factions during a new Extended Head Start Event! This event will be open to those who already have enabled a Factions Pre-order access key, and those who do so before the planned end of the Head Start Event (11:59 p.m. PDT on April 28th or 6:59 GMT on April 29th). The Extended Head Start Event will pick up where the initial event ends, and will run for an additional three days. The Extended Head Start Event will end at 11:59 p.m. PDT on May 1 (6:59 GMT May 2).

Dit betekend dat de maskertjes nog drie extra dagen te verkrijgen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is gaat Day of the Tengu mee omdat de pre-order key toch 10 dagen geldig is. Het zou anders geen nut zijn om te vermelden dat de "head start" 3 dagen extra duurt.

Het is op 1 manier te verifiëren. Kijk of op de gezette tijden (15.00 - 18.00 etc.) de emperor langs komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 13:47:
Als het goed is gaat Day of the Tengu mee omdat de pre-order key toch 10 dagen geldig is. Het zou anders geen nut zijn om te vermelden dat de "head start" 3 dagen extra duurt.

Het is op 1 manier te verifiëren. Kijk of op de gezette tijden (15.00 - 18.00 etc.) de emperor langs komt.
De "Master of Celebration" zie ik namelijk nergens meer staan. En ik krijg nog 70 Fangs van deze meneer eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toets23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 13:19
UPDATES
The Day of the Tengu event has come to a close.
Fixed a bug that prevented guild scrimmages while a guild battle or another guild scrimmage was underway. There is no limit to the number of guild scrimmages a guild may conduct at one time. Guild scrimmages do not prevent a guild from participating in a guild battle.
Ensured that all monster-dropped uncommon and rare armor pieces have the appropriate runes.
Introduced a new command: /resign. This command allows a team to forfeit a mission as a group. All party members must type "/resign" for it to take effect.

Dit staat vermeld op de update pagina.

Oftewel, maskers kunnen niet meer gehaald worden.

Zero to hero, just like that!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verdorie :(
Kreeg net van Dimplus een nieuwe key gemailed :(

En nu gaan ze het Tengu event toch niet uitbreiden, da's wel jammer.

[ Voor 38% gewijzigd door Vrijdag op 28-04-2006 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 20:27
Menschen, post eens een ingame screenie ofzo :)

Om de stagiares enzo even lekker te maken...

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
ik zal strax wel ff een screenie posten van mijn mooi verkregen helm, die veel mensen niet hebben kunnen krijgen. door al dat preorder geouwehoer.

Ik moet trouwens wel even vermelden dat ik dit prachtige spel van mijn vriendin heb gekregen voor mijn verjaardag.

toch vreemd dat je iets geeft wat ten koste gaat van de relatie. en mijn verslaving allen maar groter maakt.
nouja dat zal wel meevallen ze heeft zicht der al lang bij neergelegd dat ik veel game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Hij is weer te koop voor slechts 28.99 EURO.
http://www.play.com/Games...s_2_Factions/Product.html

Heb hem zelf al, maar voor de mensen met geduld, een koopje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Whoei!
ik heb de CE!!!
Was met mn vriendin gisteren heel hilversum af gegaan maar hij was nog nergens, vandaag waren we in denbosch, bij de free recordshop gehaald (ivm korting) dat was de enige.
Daarna moesten we naar veghel (woon ik) dus hebben we opgebeld, daar was er ook maar 1 dus nu hebben we alle twee onze CE (en met de ritualist op de voorkant!!)
ga nu eensch spelen :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Bij de FRS in Leeuwarden was alles voldoende op voorraad, tot ik er kwam en de laatste gewone GW mee nam, had voor die laatste 5 euro geen zin meer om helemaal naar Dynabyte te lopen wat wel 300 meter verderop was. Ze hadden met de CE nog willen aansmeren maar voor dat geld geloof ik die CE wel, das me veel te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Zo, weer een nieuwe verslaving erbij.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Kleine vraagje? Hoor je bij de intro van Factions, die start nadat je een caracter hebt aangemaakt ook een stem die het een en ander verteld. Dit is bij mij bij Prophesies wel het geval, maar bij factions niet. Ik heb wel tekst die onder in het scherm wordt getoond.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Volgens mij had ik ook geen stem in het eerste "filmpje". Later wel bij de missions etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

M55 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 20:38:
Volgens mij had ik ook geen stem in het eerste "filmpje". Later wel bij de missions etc.
Bij missies ? Wat bedoel je met missies, want ik heb nog geen stem weer gehoord... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 21:59
Bah de eerste missie als je met een tyria char aankomt is bugged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 13:47:

Dan moet je niet de factions key adden op hetzelfde account want dan is die npc weg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Waar zou allemaal stemgeluid bij moeten zitten in Guild Wars? Ik heb namelijk alleen met de intro van Prophesies een stem die het "verhaal" begint. Deze stem mis ik bij de intro van Factions, tevens krijg ik mijn quests alleen in tekst te zien of zou de quest ook voorgedragen moeten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Ik hoor alle texten gewoon die ze praten tijdens filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Bigbadkip schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 22:35:
Ik hoor alle texten gewoon die ze praten tijdens filmpjes
mmm lees je eigen zin nogeens... :D Je bedoelt denk ik dat je alleen tijdens filmpjes een stem hoort?

[ Voor 25% gewijzigd door _Dune_ op 28-04-2006 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Ik heb hem nu ook _/-\o_
Vandaag gekocht bij de Mediamarkt in Eindhoven, daar lagen er nog genoeg! Er lagen ook een aantal CE's, maar die vond ik iets te duur.

Ik ben nu een Necromancer en ik denk dat ik als secondary profession Ritualist ga doen. Ik volg nu dus Necromancer training en ben nu bij het stuk waar je naar de zus van de zoon van de headmaster ( :P ) moet gaan en dat je dan ziet dat
spoiler:
een vrouw van een evil guild een boer afperst voor "protectie" als hij tweederde van z'n oogst afgeeft.
Ik weet niet of dat onderdeel van de main storyline is. Het kan ook een kleine storyline van mijn training zijn.

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Is idd geen main story line, maar gewoon een stukje van die quests.

Ik zit nu in Level 14 met mijn Canta monk en zit nu op de market place tussen allemaal level 20 monsters. Je moet dus eigenlijk op het starters eiland al level 12 zien te worden anders is het echt erg moeilijk verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Heel cool, als je character 12 maanden oud is, krijg je een kadoo van A.Net !
Een mini rurik, troll, necrohorse etc, die je kan laten meelopen :)

http://forums.gwonline.net/showthread.php?t=396372

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M55 schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 10:51:
Heel cool, als je character 12 maanden oud is, krijg je een kadoo van A.Net !
Een mini rurik, troll, necrohorse etc, die je kan laten meelopen :)

http://forums.gwonline.net/showthread.php?t=396372
woei! nog een dag of 2 en m'n Ranger is 12 maanden oud :)

edit : Toch wel vreemd, ik speel met dit char al sinds de 2e beta.. en hijs nog maar 11 maanden oud :(
oh, GW:Prophecies heb ik op 27 april gehaald, en op 28 april ben ik gaan spelen ... dus hijs vanaf release al 12 maanden eigenlijk.....

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2006 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
damn... krijg je bij 5 maanden geen lieve puppy waar je je spells op mag casten/???

edit
ik kan die link niet lezen, kan je even ctrlc/v'en??
(en geld dit altijd of is dit gewoon tijdelijk??)

[ Voor 41% gewijzigd door ixl85 op 29-04-2006 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ixl85 schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 11:21:
damn... krijg je bij 5 maanden geen lieve puppy waar je je spells op mag casten/???

edit
ik kan die link niet lezen, kan je even ctrlc/v'en??
(en geld dit altijd of is dit gewoon tijdelijk??)
ff registreren ;)

Ze zeggen dat je die pets maar voor 24 uur hopelijk hebben ze ongelijk.

Zijn al die hebben hun pet voor 300 ecto verkocht en dat het dan maar 24 uur duurt zijn diegenen zwaar opgelicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlusive
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 10:35
Ik denk er al een tijdje over om Guild Wars te gaan spelen, vooral het feit dat je geen abonnements kosten moet betalen spreekt me erg aan.
Ik vraag me alleen af of het zinvol is om nu nog te beginnen met spelen, ik heb immers al veel gemist, en er zijn spelers die veel en veel sterker dan mij zijn....

Het volgende punt waar ik nog niet uit ben is, met welke versie moet ik beginnen ?
Als ik zo even rond kijk zijn er een aantal verschillende versies, je hebt de CE's, special editions, 2006 versies, uitbreidingen, enz.....
Welke versie zou ik het beste kunnen kopen volgens jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Verwijderd schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 12:04:
[...]

ff registreren ;)

Ze zeggen dat je die pets maar voor 24 uur hopelijk hebben ze ongelijk.

Zijn al die hebben hun pet voor 300 ecto verkocht en dat het dan maar 24 uur duurt zijn diegenen zwaar opgelicht
Niemand is opgelicht, de economie wordt door die lui verziekt doordat er zulke prijzen gevraagd worden, je bent dan slachtoffer van je eigen praktijken. Voor mezelf hoop ik dat het geen 24 uur is maar voor de mensen die dat er voor betaald hebben wel want die zijn dan keihard genaaid waar ze bij stonden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 12:50:
[...]

Niemand is opgelicht, de economie wordt door die lui verziekt doordat er zulke prijzen gevraagd worden, je bent dan slachtoffer van je eigen praktijken. Voor mezelf hoop ik dat het geen 24 uur is maar voor de mensen die dat er voor betaald hebben wel want die zijn dan keihard genaaid waar ze bij stonden _/-\o_
Het lijkt me sterk dat ze 24 uur zijn, europeanen hebben waarschijnlijk minder kunnen 'genieten' van hun present dan.. want de release was gericht op US tijd, 9 uur s'ochtends GMT +2 , een gemiddelde europeaan is dan naar het werk, en heeft pas een stuk later GuildWars kunnen reggen/opstarten , en heeft nu dus ook veel later een present.... ik heb em ook om 2 uur vanmiddag pas gekregen, terwijl ik eigenlijk 28 april al ben begonnen met gw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Ik denk er al een tijdje over om Guild Wars te gaan spelen, vooral het feit dat je geen abonnements kosten moet betalen spreekt me erg aan.
Ik vraag me alleen af of het zinvol is om nu nog te beginnen met spelen, ik heb immers al veel gemist, en er zijn spelers die veel en veel sterker dan mij zijn....

Het volgende punt waar ik nog niet uit ben is, met welke versie moet ik beginnen ?
Als ik zo even rond kijk zijn er een aantal verschillende versies, je hebt de CE's, special editions, 2006 versies, uitbreidingen, enz.....
Welke versie zou ik het beste kunnen kopen volgens jullie ?
Dat van dat iedereen al sterker is is onzin. Er komen elke dag weer nieuwe spelers bij en er zijn talloze spelers die gewoon opnieuw beginnen met een character (je kunt er 4 hebben, en iedereen wil natuurlijk wel eens een andere type char uitproberen) Je kunt dus gewoon beginnen, je hoeft écht niet bang te zijn voor achterstand. Ik ben ook nieuw :)

Welke versie? Als je niet te veel geld wilt uitgeven, koop dan de standaard versie, daar kun je ook alles mee in het spel, de CE heeft gewoon extra boekjes en je krijgt volgens mij een extra item ofzo.

Guild Wars heeft op het moment 2 "versies". De originele Prophecies en nu de uitbreiding Factions. Die uitbreiding is eignelijk gewoon een op zichzelf staand spel, die kun je dus best kopen. Ik heb hem ook. Je hebt dan de nieuwste content en die versie zal ook actief worden ondersteund. De originele prophecies zal niet veel meer nieuwe content krijgen. Factions is te koop sinds gisteren voor ongeveer 41 euro (daarvoor kocht ik hem bij de Mediamarkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cold_Phoenix heeft wat betreft het "sterker dan..." verhaaltje helemaal gelijk. Level 20 (het hoogste level) is makkelijk te behalen in deze game. Zeker in Factions, want hier gaat dit proces nog rapper dan in Profecies. Hoe sterk je bent in deze game heeft zoiezo meer te maken met teamwork, inzicht, enz. Über armor en wapens zijn in deze game gelukkig ook niet sterk aanwezig. Al dit soort dingen zijn vrij goed uitgebalanceerd vind ik persoonlijk!

Wat betreft je vragen over de verschillende versies kun je het beste eventjes een kijkje nemen in de startpost van dit topic. Daar staat iedere versie namelijk tot in detail beschreven. Behalve de 2006 versie geloof ik. Maar dat is in principe ongeveer zo´n zelfde versie als de Special Edition. Je keuze kun je denk ik het beste baseren op welke soort game je wilt spelen. Hier mee bedoel ik zeg maar de stijl, en de verschillende professions. Wanneer je zou willen spelen in een soort van middeleeuws/magisch achtig, en wil je daarnaast voornamelijk met de zes "core professions" spelen, dan kun je het best kiezen voor de Profecies versie. De gewone normale versie dus. Wanneer je echter van plan bent om iets te gaan doen met de twee nieuwe professions en je in een soort van Chinees achtig iets wilt rond dwalen, kun je beter kiezen voor de nieuwe Factions variant van Guild Wars.

Zoals eerder ook al vermeld werd, word deze versie de komende tijd ook nog eens flink onder handen genomen door de makers om hem nog beter te maken dan hij op dit moment al is. Bij Profecies is dit proces eigenlij kal ver voorbij. Er komen eigenlijk alleen nog maar wat kleine updates voor de versie, en daar heb je dan ook eigenlijk alles mee gehad. Factions heeft daarnaast ook nog de zes "core professions" aan boord hoor. Alleen zijn niet alle skills beschikbaar die wél beschikbaar zijn in Profecies.

Ik denk dat je het beste voor de normale Factions versie kunt gaan op zich. Alles is lekker nieuw, je kunt met alle professions spelen, en je hebt tevens de beschikking over een fors aantal skills. Ook is de Factions community op dit moment beoorlijk actief. Dat wil dus zeggen dat er onder andere in de game zelf echt heel erg veel mensen te vinden zijn op dit moment! En dat is uiteraard wel heel erg leuk. Bij Profecies is het op dit moment natuurlijk wat leger en verlaten dan normaal het geval zou zijn. Hoewel het op zich eigenlijk nog wel mee valt. Ik had namelijk verwacht dat er een complete leegloop zou ontstaan met de komst van Factions.

Om een lang verhaal kort te maken: "Koop gewoon lekker Factions!" Veel plezier gewenst alvast! :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2006 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Het cadeautje van A.Net aan mijn mesmertje:
Afbeeldingslocatie: http://www.fairlyharmless.com/images/corrran/gw130_t.jpg
Ow, het is natuurlijk een Burning Titan.

[ Voor 11% gewijzigd door CoRrRan op 29-04-2006 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-02-2021
Ook hallo Corrran ;) ook nog steeds druk met GW :)

Wow je hebt nog steeds je eerste charr goede prestatie :)

Je weet toch wel wie ik ben? :) Stephan :)

[ Voor 29% gewijzigd door angeleyes1987 op 30-04-2006 00:50 ]

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

angeleyes1987 schreef op zondag 30 april 2006 @ 00:48:
Ook hallo Corrran ;) ook nog steeds druk met GW :)

Wow je hebt nog steeds je eerste charr goede prestatie :)

Je weet toch wel wie ik ben? :) Stephan :)
Natuurlijk weet ik dat nog! En ja, ook ik zit nog aan de GW... maar ik ben ook niet echt weggeweest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 21:42:
Het cadeautje van A.Net aan mijn mesmertje:

Ow, het is natuurlijk een Burning Titan.
Als pet??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Gaile had wat over de pets op guildwarsguru gepost:

Hey, guys, here's some info you might like about the birthday gifts. I'm going to post a little fact sheet for you:

* You will receive a birthday gift on any character who is one year old.
* Yes, it's character, not account.
* You may keep that gift forever; it will not expire. (We would not do that to you!)
* You may trade, give, or sell (for in-game currency only!) your gift(s).
* If you exchange with a player who has a character who is less than one year old, the gift will not go away. (Again, we would not do that to our players -- these gifts are yours to share!)
* If you want to see what happens with your 2nd birthday... stay tuned!

This is a small thing, but this is a huge thing, I think, and will please every player in the game. I can't tell you how proud I am of this tiny element, and how much it means to me. I've not seen my pets, yet. I'm on my way now.

And I can only say: Dev Team, you rock!!!

Ik moet nog 1 a 2 weken wachten op mijn pet, play.com was een beetje traag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
:'( Nog 2 maanden wachten omdat ik mijn eerste Char heb gedelete. Naja het is niet anders, wel heb ik 4 char die in 2006 1 jaar worden dus het is een kwestie van wachten tot ik ze ook krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gotta catch 'em all!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Steffy schreef op zondag 30 april 2006 @ 11:55:
:'( Nog 2 maanden wachten omdat ik mijn eerste Char heb gedelete.
Same here...

IK WIL EEN RURIK VERDOMME :+

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een week of 2 voor mij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Speel nu een tijdje. Het spel is totaal niet vernieuwend dat als eerste maar dat is geen nadeel, het spel was goed. Het spel komt echt over als een herhaling van het eerste deel maar wel is alles duidelijk verbeterd of veranderd en er is meer mogelijk maar het blijft meer van het zelfde (al was dit in het eerste deel prima :) dus aan de ene kant hoor je mij niet klagen, toch had het aan de andere kant wel iets vernieuwends mogen brengen)

Voordelen zijn de gebieden in het spel zelf, alles is echt sukken mooier dan in Prophecies. Steden zijn echt steden, dorpen zijn echt dorpen. In de steden lopen nu ook doelloze mannetjes rond, beetje aankleding. :)

Nadeel van de doelloze NPC's is dat je Henchman blijven haken, vooral lastig als je in een gevecht er achter komt dat 3 van je 7 henchies ergens buiten je rader nog ergens staan te hannessen om voorbij die NPC's te komen. Patchfinding is echt een ramp op sommige momenten. :r

Andere nadelen vind ik de opbouw van het spel, je wordt na het begin eiland in het diepe gegooid, nou speel ik al een jaar en weet wel wat ik doe maar op sommige momenten wordt het echt behoorlijk pittig, ik kan me voorstellen als je niet weet waar je aan begint dat het echt enorm frustrerend is als je aan dit spel begint.

Verder zijn quests soms wel wat erg simpel, 3000 Xp voor alleen met 2 mannetjes praten is behoorlijk overdreven :+ , ok het is nu zo dat je gelijk klaargestoomt bent als je uit de turtorial komt en je niet eerst tot 3 kwart van de map moet hebben gehaald tot je lvl20 bent maar soms zijn de rewards wel erg overdreven.

Geld is voor de verandering geen probleem, je zit zomaar op 10K zonder eigenlijk ook maar iets bijzonders te hebben gedaan, ID en salvage kits kun je met credits etc krijgen en kosten dus geen geld, die credits krijg je vaak weer bij missies. Dat is een groot voordeel en best goed bedacht. _/-\o_ je houdt nu echt geld over voor de dingen die belangrijk zijn, je wapens, je armor die best wel duur zijn want 15K armor is best veel geld om op te hoesten, al heb ik nog 400K plus nog iets van 300K aan ecto en shards etc want die heb ik al die tijd bewaard.

Nadeel vind ik zelf de missies, de bonussen die vaak de grootste uitdaging van een missie vormden zijn geschrapt en nu moet je racen om ze snel mogelijk de missie te halen zodat deze 100% is afgerond voor het behalven je Title. Slechte zaak want dit brengt totaal geen diepgang in de missies die veelal tochal ronduit saai te noemen zijn. Missies zijn er dus in mijn ogen niet op vooruit gegaan.

Ook een nadeel is het vormen van partys waar mensen ook al eeuwen over klagen, niks noppes nada aan gedaan om daar iets te verbeteren, 1 jaar na release 1 van de grootste problemen in het spel niet aangepast, beetje gemiste kans. :/

Ook wederom geen trade improvements waar we al wel een maand of 8 wat van horen maar het zit er nog steeds niet in, nou is het ook niet echt nodig aangezien wapens met goeie mods tegenwoorig makkelijk zijn te krijgen maar voor bepaalde greens, ecto en dat soort rommel is het toch handig als je die op een makkelijkere en betere manier kunt kopen dan maar op iemands prijs afgaan, auction house is aan de ene kant niet meer nodig, aan de andere kant, als je zegt dat iets dergelijks er in zou komen moet je het wel waar maken natuurlijk.

Verder ben ik wel redelijk tevreden :9 , ik ben nog niet ver maar heb me tot nu toe wel goed vermaakt, het spel heeft zo zijn voordelen ten opzichte van deel 1 maar ook zeker weten zijn nadelen. Maar al met al een aardige vooruitgang ten opzichte van deel 1. Of ik me net als deel 1 bijna 1000 uur kan vermaken betwijfel ik wel maar wie weet veranderd dat spelenderwijs nog. Ik zal eerst maar eens proberen een setje 15K armor voor mijn assassin te bemachtigen >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Steffy op 30-04-2006 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Jammer dat ze 12vs12 niet hebben gehouden zoals het was tijdens de FPE..
Dat was tenminste leuk. Nu moet je weer eerst een team van 4 vinden, en je speelt
niet als één grote party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 06:57

Stronkie

Where wind is Trouble

Dus even om het op te sommen. Het enige wat je moet doen als je het orginele spel al hebt en nu ook fractions, is de cdkey invoeren in je AddKey login van het spel. Of moet je fractions eerst installeren en verwijderd die dan de oude installatie van GW. Of word er een nieuwe directory gemaakt en moet je elke keer als je de 'oude' GW wilt spelen de oude GW starten. Of.... Kun je dit ongeacht welke van de twee je start. Ik heb geen zin om eerst GW af te sluiten en dan Fractions op te starten. En hoe zit het met de karakters die je hebt. Mag je die meenemen.. Of tja... Zo veel vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op zondag 30 april 2006 @ 17:56:
Dus even om het op te sommen. Het enige wat je moet doen als je het orginele spel al hebt en nu ook fractions, is de cdkey invoeren in je AddKey login van het spel.
Ja.
Stronkie schreef op zondag 30 april 2006 @ 17:56:
Of moet je fractions eerst installeren en verwijderd die dan de oude installatie van GW. Of word er een nieuwe directory gemaakt en moet je elke keer als je de 'oude' GW wilt spelen de oude GW starten. Of.... Kun je dit ongeacht welke van de twee je start.
Nee, alles zit in één client verwerkt. Dat wil dus zeggen dat alle ingame content beschikbaar is via één programma.
Stronkie schreef op zondag 30 april 2006 @ 17:56:Ik heb geen zin om eerst GW af te sluiten en dan Fractions op te starten.
Hoeft niet. Alles zit in 'één programma verwerkt zoals eerder gezegd.
Stronkie schreef op zondag 30 april 2006 @ 17:56:En hoe zit het met de karakters die je hebt. Mag je die meenemen..
Ja, wanneer je beide versies hebt zijn alle characters beschikbaar. Je kunt kiezen om beide versies apart te houden, en te kiezen voor twee keer 4 characters die niet kunnen reizen tussen beide continenten. Of je kunt kiezen om de boel samen te voegen waardoor je characters ook kunnen reizen tussen Tyria en Cantha met de boot. Je hebt dan wel "maar" zes characters ter beschikking, en geen acht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 06:57

Stronkie

Where wind is Trouble

I am happy, nu maar hopen dat dat spel snel in mijn bus ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op zondag 30 april 2006 @ 14:29:
Nadeel vind ik zelf de missies, de bonussen die vaak de grootste uitdaging van een missie vormden zijn geschrapt en nu moet je racen om ze snel mogelijk de missie te halen zodat deze 100% is afgerond voor het behalven je Title. Slechte zaak want dit brengt totaal geen diepgang in de missies die veelal tochal ronduit saai te noemen zijn. Missies zijn er dus in mijn ogen niet op vooruit gegaan.

Ook een nadeel is het vormen van partys waar mensen ook al eeuwen over klagen, niks noppes nada aan gedaan om daar iets te verbeteren, 1 jaar na release 1 van de grootste problemen in het spel niet aangepast, beetje gemiste kans. :/
De bonussen zijn er in feite nog steeds maar zijn nu tijdsgerelateerd. Hoe sneller je de missie doet hoe meer bonus je krijgt. Je hebt expert en master bonussen, 2 of 3 zwaarden door town op map.
Het hele team moet het einde van de missie halen op deze manier. Hoeft geen nadeel te zijn.

Ik heb alle Kurzick steden nu op mn map inmiddels en heb de storielijn al uitgespeeld. Crappy teams zijn zo ver nog niet dus je komt bijna altijd in een goed team.
En btw, MM doet het nog heel goed in missies, met barrage erbij kun je ook de bonussen halen.

In Imperial Sanctum, waar de laatste missie is, staat een weapontrader waar je voor 10k en wat materiaal +5E wapens kan kopen (ook zwaard). Ik weet alleen niet of je er mods op kunt zetten.

En de verrassing aan het eind:
spoiler:
na de laatste missie zijn er 2 phoenixen in het paleis die gecapt kunnen worden als pet, very cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Verwijderd schreef op zondag 30 april 2006 @ 20:01:
[...]

De bonussen zijn er in feite nog steeds maar zijn nu tijdsgerelateerd. Hoe sneller je de missie doet hoe meer bonus je krijgt. Je hebt expert en master bonussen, 2 of 3 zwaarden door town op map.
Het hele team moet het einde van de missie halen op deze manier. Hoeft geen nadeel te zijn.

Ik heb alle Kurzick steden nu op mn map inmiddels en heb de storielijn al uitgespeeld. Crappy teams zijn zo ver nog niet dus je komt bijna altijd in een goed team.
En btw, MM doet het nog heel goed in missies, met barrage erbij kun je ook de bonussen halen.

In Imperial Sanctum, waar de laatste missie is, staat een weapontrader waar je voor 10k en wat materiaal +5E wapens kan kopen (ook zwaard). Ik weet alleen niet of je er mods op kunt zetten.

spoiler:
na de laatste missie zijn er 2 phoenixen in het paleis die gecapt kunnen worden als pet, very cool :)
PvE draait juist niet om tijd, het moet vaak langzamer dan sneller maar apparte extra objectives zitten er dus niet meer in, en missies met tijd is echt zo not done. Kom op zeg het is geen super mario uit 1985 :r Nee bonus met tijd slaat nergens op, jammer dit is een groot min punt vind ik, missies hebben veelal geen diepgang, ga ook nog ff de leuke extras eruit schrappen.

Voor mij is het als voornamelijk PvE speler een achteruitgang, je bent dus nu gedwongen te rushen terwijl je vaak door middel van groepjes lokken en bepaalde taktieken toe te passen bezig om de missie te halen, ik vind het helemaal niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn nieuwe pet...... :)

Afbeeldingslocatie: http://img276.imageshack.us/img276/1386/gw7047yb.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
:9~ Jammer dat ik nog zo lang moet wachten zeg, naja het komt wel maar deze is wel erg mooi zeg, prachtig hoor.

Ik zal waarschijnlijk wel een douverer krijgen ofzo devourer ofzo maar goed :+ ik heb dan in 1000 uur nog nooit 1 keer een goeie drop gehad behalve drago's flatbow maar dat kon met die greens farmen ook bijna niet anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op zondag 30 april 2006 @ 20:48:
[...]

:9~ Jammer dat ik nog zo lang moet wachten zeg, naja het komt wel maar deze is wel erg mooi zeg, prachtig hoor.

Ik zal waarschijnlijk wel een douverer krijgen ofzo devourer ofzo maar goed :+ ik heb dan in 1000 uur nog nooit 1 keer een goeie drop gehad behalve drago's flatbow maar dat kon met die greens farmen ook bijna niet anders
Dit is niet het Anet kadootje Steffy maar kun je ingame halen. :)

Had gisteren voor het eerst een superior absorbtion... :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2006 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Verwijderd schreef op zondag 30 april 2006 @ 20:53:
[...]

Dit is niet het Anet kadootje Steffy maar kun je ingame halen. :)
hmm, zo ver ben ik nog niet dus, maar maakt het niet minder mooie, leuke pet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Kan je ook 2 van die cadootjes pets tegelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn nieuwe armor, Shepherd's Canthan 15k, geeft +35hp in totaal :)

Afbeeldingslocatie: http://img146.imageshack.us/img146/5609/15karmor3mn.jpg

edit: ik vind m mooier dan de monk fissure armor. Veel meer details nog, zoals oorhangers... :)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2006 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Die is ECHT super mooi ! Die wil ik ook zeker hebben voor mijn monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn mini pet

Afbeeldingslocatie: http://img191.imageshack.us/img191/7969/phakahn1go.th.jpg

You may trade, give, or sell (for in-game currency only!) your gift(s).
* If you exchange with a player who has a character who is less than one year old, the gift will not go away. (Again, we would not do that to our players -- these gifts are yours to share!)

Dit klopt niet heb het getest met een guildy en kon de pet gewoon traden en zijn character was jonger dan 12 maanden.

Doe het zelf rustig aan in faction heb nu net 2 nieuwe characters gemaakt.

Betreffende de armors die komen wel overzichtelijk op een site te staan dan maak ik wel een keuze moet tenslotte nog ong 1100k spenderen >:)

Die monk armor ziet er goed uit in tegen stelling tot de warrior armors niet om aan te zien.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2006 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 00:41:
You may trade, give, or sell (for in-game currency only!) your gift(s).

Dit klopt niet heb het getest met een guildy en kon de pet gewoon traden en zijn character was jonger dan 12 maanden.
wat lees jij dan in bovenstaande tekst wat niet klopt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-02-2021
Nou ik heb net nieuwe ranger en OMG ik ga echt kwijlen bij die vogels _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Nu weet ik wat mij te doen staat deze vakantie.

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 april 2006 @ 20:01:
[...]

spoiler:
WTF jij heb het dus al uitgespeeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Weet iemand toevallig al hoe het nu zit met de wapens in Factions en de mogelijke mods? Ik kwam gister namelijk iemand tegen met een bow met 3(!) mods er op: +1 marksmanship, 20/20 sundering en +30hp. Da's wel een beetje veel van het goede toch? Fluke of kun je dat soort bows nu met Factions scoren bij een collector of zo?

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 01:43:
[...]

WTF jij heb het dus al uitgespeeld ?
Ik ook. Het is niet heel moeilijk ofzo. Alleen moet je voor sommige missies wel menselijke medespelers hebben (bijv. Gayala Hatchery). Uiteindelijk schat ik er zo'n 10 uur over gedaan te hebben (met een Tyrian character).

Op het eind heb je speciale collectors en crafters. Je kan echter maar 1 item van de collector krijgen per character dat het spel uitspeelt.

Dit zijn de collector items

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Hmm, die Wayward Wand die tot 22 dark damage doet ziet er wel leuk uit voor mijn Necromancer })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Mooi zwaard. maar 15 swordmanship vind ik dan weer matig :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Jammer dat er alleen maar een 1/-1 bow tussen zit. Ik hou lekker mijn Dragos Flatbow. Zowel de Wand als de Straw (offhand naar ik aanneem) met "halves recharge skill time 20%". Nou heb ik de meeste groentjes toch altijd alleen maar interessant gevonden om er geld uit te genereren. Hopelijk vind ik zelf nog eens een bow met drie mods er op ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Ik vind de vijanden behoorlijk overpowerd moet ik zeggen, als je 1 keer dood gaat kun je wel rezonen en opnieuw beginnen. Ik kom behoorlijk vaak aanvallen van dmg 200+ tegen en na 1 keer dood gaan op lvl20 hoef je maar 2 aanvallen te incaseren en je hebt nog veel meer DP. Ik ben niet echt onder de indruk van de opbouw van het spel, teveel sterke vijanden bij elkaar, of de assassin is gewoon veel te zwak of de vijanden zijn overpowerd maar aangezien ik meer mensen heb horen klagen zal het eerder aan het laatste dan aan het eerste liggen. Dat hadden ze met beta testen ook wel kunnen concluderen, voor beginners is het spel op een schaal van 1 tot 10 een dikke 9 kwa beginners onvriendelijkheid. Een beetje gewoon niet die hard speler zal het behoorlijk zwaar gaan krijgen.

Verder is het jammer dat overal gates staan, lekker exploren is er niet meer bij, je moet eerst die missie doen wil die deur open kunnen, doe die missie eerst want anders kun je niet verder, etc. Goed tegen runners maar voor PvE slaat het natuurlijk nergens, dan wil je tijden lang kunnen exploren zonder eerst weer een saaie missie te doen.

Alles wat goed is aan deel 1 is bij sommige dingen dus danig aangepast dat het een achteruit gang is, ik weet nog niet wat ik van het geheel moet vinden, het ene is goed, het andere kan niet slechter, soms is het echt een enorme achteruitgang in mijn ogen.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.