Het grote Guild Wars Topic deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.063 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Sorry Steffy, maar ik heb met een stel henchies met mijn level 15 ritualist gewoon rond kunnen wandelen in de stad. En dat zelfs met underpowered armor van lach niet level 15..., wordt aan gewerkt.
En ok, ik kon misschien niet keihard doorstomen. En moest vaak wachten op mijn skills. Maar iemand die nadenkt bij wat hij doet en zijn character goed gebruikt, kan vrij eenvoudig doorspelen hoor.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:26

Vrijdag

De Zwarte

Maar er staan veel meer monumenten her en der verspreid. Daar kan je dan weer leuke dingen kopen, zoals voor een periode je healing op +1 of een health regen van +2 oid. Die hekken vind ik ook niks, maar ach, voordat ik van dat eiland ben duurt het toch nog een week. Weinig tijd de komende paar dagen.

Heb voor mijn Factions een mesmer en een 'sin aangemaakt, speel tot nu toe met mijn mesmer. Mooie pakjes :9 conjure is wmbt de handigste tot nu toe, casten, wegrennen, casten, beestje dood >:)

[ Voor 11% gewijzigd door Vrijdag op 01-05-2006 14:36 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf nog helemaal geen problemen gehad met de moeilijkheidsgraad. Tuurlijk, sommige vijanden zijn wel vervelend, maar de meeste zijn op genoeg manieren uit te schakelen. En tegen aanvallen 200+ kan je je perfect beschermen. Protective spirit(monk) of shelter(rit) beperken de schade tot maar 10%(van max health) dus dan is het nog maar 40 damage.

Dit houd natuurlijk wel in dat je je moet voorbereiden op een area, in plaats dat je er zo doorheen stormt.

En assasins zijn niet gemaakt als tanks. Het zijn meelee damage dealers. Warriors zijn er om te tanken.

Het probleem met de gates heb ik tot nu toe maar 1 keer last van gehad en dat was toen ik cavalon in wilde, maar het niet mocht. Dit was na 1 missie te doen ook al opgelost. En voor zover ik merk, zitten die gates alleen maar in het begin. In de area's van de kurzick en de luxon ben ik nog geen gate tegengekomen en zijn er redelijk veel plaatsen waarnaar gerund kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Het enige minpuntje dat ik tot dusver heb ondervonden, is dat je voor veel quests steeds hetzelfde lange eind door de stad moet lopen waarin niks gebeurt. Zeker als je dan een keertje af bent en je weer dat hele stuk moet lopen. Aan de andere kant: in Prophecies was dat soms niet anders.

Verder ben ik buitengewoon in mijn nopjes met Factions. Er zitten wel een aantal quests bij die stukken moeilijker zijn dan die in Prophecies, vooral voor beginnende spelers zal Captured Son op het begin eiland even schrikken zijn, maar over het algemeen zijn ze goed te doen.

Ben nu bij een missie waar ik 8 bosses met een hoop gespuis eromheen in een bepaalde tijd moet verslaan. De eerste keer met henchies kwam ik tot boss nummer 6, dus met een pug moet daar ook goed doorheen te racen zijn.

De enige echt vervelende die ik tot nu toe ben tegengekomen was de eerste challenge missie waar je 150 kills in 15 minuten moet doen, maar die lijkt vooralsnog niet verplicht om te halen, aangezien ik al veel verder in het verhaal ben gekomen.

Iemand trouwens als uitgevonden waar de tweede +15 attribuut quest is in Factions? De eerste op het eiland bij Zunraa heb ik al wel, maar waar is de tweede?

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ja, Captured Son was leuk!
Ik kwam daar even aan met mijn Rit en 5 henchies...
Ik heb er lang over gedaan, maar wel gewoon gehaald! Des te blijer dat ik nu ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ze zijn allebei op het eiland Weakling: Ran Musu Gardens en Seitung Harbor.

Gisteren ook tot bijna frustrerens bezig geweest om Vizunah Missie area te bereiken met henchies, maar uiteindelijk gelukt. (Met een lvl20 Assassin zonder elites.) Ik ben het ermee eens dat het je niet makkelijke gemaakt wordt tegen de Afflicted als assassin, want focussed fire van die lui is erg goed. Maar ja, de enige healing die je dan hebt komt van een hench healer en een rit spirit caster. Dus het feit dat ik wat vaker doodga wijt ik dan ook daaraan. Met PuGs of guildies moet dit echt geen probleem zijn.

Maar daarna wel flawless Vizunah Missie in 1x gehaald met 4 anderen uit de local quarters en dan de 4 uit de Foreign quarters.

IMO hadden de healer hench en de ritualist hench wat beter mogen zijn qua 'threat assessment'. Maar dat is waarschijnlijk het aloude AI probleem van GW. (Voorbeeld: als je op +/-50HP zit, met een degen op je en je rent eventjes weg om ruimte te geven voor de henchies om je te healen zonder dat je aangevallen wordt, healen ze niet. Ze draven gezapig mee en wachten met healen totdat de groep weer stilstaat.)

Groot probleem voor de speelbaarheid van het spel lijkt me wel dat er momenteel een overvloed aan assassins is in de missie area (Vizunah als referentie) en de "GLF Others - Assassins need not apply"-berichten zijn niet van de lucht. Nu weet ik niet of Vizunah de enige missie is met gescheiden groepen (Tyria characters en Cantha characters), dus misschien gaat het verderop in het spel makkelijker voor assassins.

[ Voor 20% gewijzigd door CoRrRan op 01-05-2006 16:33 ]

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ach, tja warriors waren er in Prophecies ook teveel eigenlijk. Volgens mij blijf je dat wel houden. Vind ik niet zo erg, aangezien ik op de een of andere manier altijd net die andere kies. Voorheen Elementalist en Monk, nu Ritualist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou niet graag de monk willen zijn in een team met assasins. Ik vind ze vrij zwak maar dat kan ook te maken hebben dat mensen er aan moeten wennen om er mee te spelen en nog niet echt een ideale build hebben.
Maar ook de assasin henchie ging snel dood bij mij, zodanig dat ik ze maar niet meer gebruik. Henchies genoeg gelukkig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 01:43:
[...]

WTF jij heb het dus al uitgespeeld ?
Ja, maar ik heb nog 6 karakters hoor en een ritualist wil ik ook nog doen. ;)

Ik kwam vaak in lege towns aan en moest soms switchen tussen Eng., French en German district om mensen op te pikken voor een team...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2006 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

CoRrRan schreef op maandag 01 mei 2006 @ 16:21:
Ze zijn allebei op het eiland Weakling: Ran Musu Gardens en Seitung Harbor.
Oei, die in Ran Musu heb ik helemaal gemist! Effe terug naar het eilandje dan maar. Zal wel lekker makkelijk zijn nu ik al level 20 ben inmiddels :)
...IMO hadden de healer hench en de ritualist hench wat beter mogen zijn qua 'threat assessment'...
Ook zoiets: zit je op 50 health met een degen, casten de healer henchies de langzaamste healing spell die ze hebben en gaan je als nog dood. Even later zie je ze vrolijk een snelle spell gebruiken als je aan bijna max health zit ...
Groot probleem voor de speelbaarheid van het spel lijkt me wel dat er momenteel een overvloed aan assassins is in de missie area...
Da's om helemaal gek van te worden. In die gebieden zie je alleen maar mensen met A of Rt als primary of secondary. Ik heb er expres voor gekozen om mijn eerste factions karakter een oud beroep te geven: N/Me. Maak je tenminste redelijk goed kans om in een groep te komen.

Wat betreft de zwakte van assassin henchies. Meestal neem ik als groep henchies: 2 fighters, 2 assassins, 2 healers en 1 spirit hench. Met mijn necro en Order of Pain met +17 extra damage en Wells of Blood gaat het dan best aardig eigenlijk. Wel leuk dat je nu de mogelijkheid hebt om twee henchies van hetzelfde soort mee te nemen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik denk, want ik heb nog niet met een PUG gespeeld, dat mensen de fout maken dat een ssin geen tank is zoals de war. Vooral beginnende spelers zullen denk ik die fout ingaan.

Een tijdje terug las ik ergens dat de tweede prof voor ssin het beste een ele is. Weet niet waarom, maar misschien had het iets te maken met het pullen van mobs, iets casten wat de beweging vertraagt, hem dan smeren en daarna een fikse firestorm oid erop los laten. Of dit een zinnige uitspraak is weet ik niet, ik heb nog niet eens gekeken wat ik voor een sec. prof neem :+ explore maar wat.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien krijgt een assasin minder snel damage als ie meer gebruik maakt van teleport skill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

De energy pool van een assassin leent zich helemaal niet voor het casten van een firestorm. Nee, dat lijkt me niets.

Daarnaast kun je als assassin prima damage opzuigen, maar dat betekend dat je wat meer moet investeren in Shadow Arts (en begrijpen wat de skills allemaal doen).

Tsja, blijkbaar spreekt de Assassin het meeste aan bij de mensen die Prophecies al gespeeld hebben en nu Factions gaan spelen. (Bij mij ook het geval, maar dat terzijde.)
Weakling schreef op maandag 01 mei 2006 @ 17:00:
[...]

Ook zoiets: zit je op 50 health met een degen, casten de healer henchies de langzaamste healing spell die ze hebben en gaan je als nog dood. Even later zie je ze vrolijk een snelle spell gebruiken als je aan bijna max health zit ...
Ja, dat was mij ook al opgevallen. Oh, 50HP + een degen op je? Laat ik Signet of Devotion gaan casten... Nee, niet de slimste henchie.
[...]

Wat betreft de zwakte van assassin henchies. Meestal neem ik als groep henchies: 2 fighters, 2 assassins, 2 healers en 1 spirit hench. Met mijn necro en Order of Pain met +17 extra damage en Wells of Blood gaat het dan best aardig eigenlijk. Wel leuk dat je nu de mogelijkheid hebt om twee henchies van hetzelfde soort mee te nemen.
Helaas heb je die grotere keuze nog niet bij Kaineng Center en The Marketplace. Dan heb je helaas nog maar 1 healer henchie en 1 ritualist henchie om je te helpen.

Voor mensen die een simpele doch effectieve Assassin build willen:
  1. Unsuspecting Strike
  2. Fox Fangs
  3. Twisting Fangs
  4. Vengeful Weapon (voor de momenten dat je blind ben)
  5. Critical Eye
  6. Way of Perfection
  7. Shroud of Distress of Shadow Refuge
  8. Resurrection Signet
Hiermee ben ik eigenlijk vanaf lvl1 tot lvl20 gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Mijn ervaring is dat het bijna niet uit maakt welke skills je mee neemt om level 20 te worden. Ik zit met mijn ritualist nog steeds met de start setup en was in iets meer dan 1 dagen level 20.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 april 2006 @ 23:35:
Mijn nieuwe armor, Shepherd's Canthan 15k, geeft +35hp in totaal :)

[afbeelding]

edit: ik vind m mooier dan de monk fissure armor. Veel meer details nog, zoals oorhangers... :)
8) 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balachmar schreef op maandag 01 mei 2006 @ 16:49:
Ach, tja warriors waren er in Prophecies ook teveel eigenlijk. Volgens mij blijf je dat wel houden. Vind ik niet zo erg, aangezien ik op de een of andere manier altijd net die andere kies. Voorheen Elementalist en Monk, nu Ritualist.
Lol same here :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op maandag 01 mei 2006 @ 18:17:

Daarnaast kun je als assassin prima damage opzuigen, maar dat betekend dat je wat meer moet investeren in Shadow Arts (en begrijpen wat de skills allemaal doen).
Imho zijn de shadow arts de key tot succes!

Maar ben nu lekker bezig op starters eiland en heb het goed naar me zin mooi level design/goede sfeer/leuke quests maar het spel moet natuurlijk nog beginnen dus ben benieuwd.
Vind alleen jamer dat 12/12 is aangepast het is nog steeds leuk maar minder als eerst . Vroeg me ook af is er ook een town zoals ToA met een (nieuwe) UW & FoW ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De alliance werkt nu!!!!
De verschillende de guilds zijn al druk bezig met pvp en het vormen van teams daarvoor via alliance chat. En ook kan je je in 1 van de guildhalls begeven daarvoor.
Het loopt allemaal heel soepeltjes, wat een vooruitgang!!

We hebben 5 guilds en dat gaat heel goed. Alleen had één van de guilds verzuimd zijn members te vertellen dat de alliance kurzick gaat doen. Daar was wat teleurstelling bij een aantal mensen.
Toch overheerst het gevoel dat het heel leuk gaat worden met de alliance.

Er zijn nog onderhandelingen met een guild en dan misschien nog een paar guilds zien te krijgen want om bv. towns in bezit te krijgen heb je een sterke alliance nodig waarschijnlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een stomme vraag, maar ik ben niet zo thuis in MMORPG land. Hoe akn ik hier zien op welke server ik zit?
Ik wil dit graag doorgeven aan vrienden in de UK :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Je zit met Guildwars op verschillende servers per REGIO. Niet zoals andere MMO's dat je verschillende servers met bepaalde namen hebt.

Je kunt aan je vrienden doorgeven dat je OF op de Europeese Server zit, de Amerikaanse Server of Koreaanse Server. Maar die laatste is niet echt een optie. (Tevens komen er binnen afzienbare tijd nieuwe regio's bij, maar ook die zullen niet direct een optie zijn voor Nederlanders.)

Als je in je character-screen staat, klik je op "Edit Acount", dan pak je de laatste optie "Change Territory" (geloof ik) en dan zie je in welke regio je zit. Dit kun je dan weer doorgeven aan je vrienden in de UK.

Als het goed is worden alle characters die gemaakt worden met een in Europa gekochte editie van GW automagisch op de Europeese Servers geplaatst. Dan moet je handigmatig kiezen om naar een andere regio te gaan als je dit zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de info!

Ik loop nu nog als een kip zonder kop rond maar dat zal wel snel veranderen. Tot nu to een leuk spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52
Hoe kom ik aan Naga pelts, heb nu al wat van die beesten afgeslacht en meer dan hides krijg ik niet, of kan ik ze ergens ruilen tegen pelts ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Steffy schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 09:37:
Hoe kom ik aan Naga pelts, heb nu al wat van die beesten afgeslacht en meer dan hides krijg ik niet, of kan ik ze ergens ruilen tegen pelts ofzo :?
Ik ben er ook een tijdje mee zoet geweest, toen heb ik ze uit verveling maar gekocht in de stad van een ander. Kostte in principe veel te veel (1k per pelt), maar kon ik tenminste wel verder met het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Nu lees ik net op gwguru dat je Factions chars geen missies kunnen doen vóór Lions Arch. Ze kunnen wel naar de Northern Shiverpeaks en Old Ascalon, maar dus niet de quests, zoals Nolani bijv.

Dan gaat het verhaal "2 accounts: 8 slots=2x50% content en merged accounts: 6 slots=100% content" dus mooi niet op :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enigzins is het wel jammer dat je hierdoor 1/10 mist van de spellen voor 1 karakter. Maar 6*90% is nog altijd groter dan 8*50%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Volgens mij is het wel meer, LA zit volgens mij ergens op 1/3 of 1/4 van het spel. Toch jammer dat je die eerdere quests niet zou kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ja, maar tegelijkertijd zou zoiets heel moeilijk in het verhaal te passen zijn he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ja, da's waar. Maar dan zou het ook niet mogelijk moeten zijn om met hogere lvls de missies nogmaals te doen, om te helpen bijv.

Nuja, misschien gaan ze er nog wat aan doen, dat je ze wel kan spelen maar geen xp voor krijgt oid. Ben al lang blij dat ze de headstart nog een paar dagen extra geven vanwege niet of te laat geleverde CE's.

Gisteren heb ik wat met mijn Proph wammo wat quests gedaan in Cantha, maar ik denk dat ik maar eens wat run skills erin ga gooien. Wat een gedoe zeg, telkens weer dezelfde route lopen. A zegt: ga naar B, die zegt weer: naar C, dan naar D en dan weer terug naar A die zegt dat ik de reward kan ophalen bij H. :{
En dan de XP die je ervoor krijgt, na een paar quests had ik weer 2 skillpoints erbij :D Nu heb ik 68 skillpoints waarvan ik geen idee heb wat ik er mee aanmoet.

[ Voor 12% gewijzigd door Vrijdag op 02-05-2006 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Ik ben helemaal niet geinteresseerd in de quests VOOR Lions Arch, maar wel in een aantal quests NA Lions Arch. Te weten de twee +15 attribute quests in Droks en Destinys. Benieuwd wat er gebeurt als ik met mijn Cantha char daar kom. 230 attrib punten :P Ik heb gister in Thirsty River met mijn Cantha char even Order of Vampire opgehaald en ben nu op weg terug naar Destinys om te kijken of de +15 attrib punten quest daar te verkrijgen is (zal wel niet). Daarna weer vlug terug naar Cantha om de Vizu missie te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ik mag toch hopen dat dat (helaas voor jou) niet zal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Balachmar schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 11:00:
Ik mag toch hopen dat dat (helaas voor jou) niet zal werken.
Ik denk het ook niet hoor, maar ik heb nog niemand er over gehoord, dus leek het me leuk om uit te vissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Weakling schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 11:07:
[...]

Ik denk het ook niet hoor, maar ik heb nog niemand er over gehoord, dus leek het me leuk om uit te vissen.
Werkt niet, waren geloof ik al mensen heen gerunt om te kijken. Gaat niet lukken dus :P

Edit: Maar iemand nog een idee voor die naga pelts? hier moeten toch mensen zijn die 2 van die dingen hebben weten te vinden?

[ Voor 18% gewijzigd door Steffy op 02-05-2006 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Steffy schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 11:08:
Maar iemand nog een idee voor die naga pelts? hier moeten toch mensen zijn die 2 van die dingen hebben weten te vinden?
Sterker nog ik heb er al 3 of 4 en op advies van 1 van m'n guildmembers ook gehouden. Ik vermoed een beetje dat alleen bepaalde naga die dingen laten vallen. Guildwiki geeft aan dat "Naga Bone Collector" en "Naga Raincaller" ze droppen. 'k Weet niet in hoeverre de drops registratie van de overige naga kompleet is.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
gsteen schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 11:23:
[...]

Sterker nog ik heb er al 3 of 4 en op advies van 1 van m'n guildmembers ook gehouden. Ik vermoed een beetje dat alleen bepaalde naga die dingen laten vallen. Guildwiki geeft aan dat "Naga Bone Collector" en "Naga Raincaller" ze droppen. 'k Weet niet in hoeverre de drops registratie van de overige naga kompleet is.
Dat is in ieder geval iets, bedankt :) zal het eens proberen

Edit: gelukt, na de eerste 3 beestjes had ik er al 1, daarna snel de andere.

Voor het behalen van je titel als bierton >:) , hier vind je een kleine tutorial

http://forums.gwonline.net/showthread.php?t=396810

[ Voor 24% gewijzigd door Steffy op 02-05-2006 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Steffy schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 11:27:
Dat is in ieder geval iets, bedankt :) zal het eens proberen

Edit: gelukt, na de eerste 3 beestjes had ik er al 1, daarna snel de andere.

Voor het behalen van je titel als bierton >:) , hier vind je een kleine tutorial

http://forums.gwonline.net/showthread.php?t=396810
Klopte de naga's die ik noemde ook? of dropten ze ook bij andere? Jammer dat je moet inloggen om dat topic op gwonline te bekijken. Heb wel een account (geloof ik) maar herinnner me ff niet zo hoe ik mezelf geregistreerd had.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die naga pelt worden gedropt op beginners eiland in de haiju lagoon, door lvl 10 naga's. Met een beetje manouvreren heb ik dat kunnen solo met met assasin en na een paar naga's had ik 2 naga pelts (ze droppen nie echt veel, maar toch koste met 5 min)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Niet iedereen kan inloggen, vergeten :X
How the drunk system works:

Basically 1 drink = 1 minute drunk, and you need at least 3 drinks in you to be considered drunk. You can only have 5 drinks in you maximum at a time. There are 3 levels of drunk. Each level of drunk takes 1 minute to wear off and give credit for 1 minute of drunk.

So, if you chug 3 ales, you get 1 minute drunk. If you chug 5 ales, you get 3 minutes drunk. After 3 minutes are up, you can chug 3 more and get 3 more minutes drunk because the very first 2 drinks (that don't count as being drunk) never wore off.

How the drunk timer works:
As soon as you drink an ale, if you are drunk, the timer for a minute of drunkeness begins.

Here's a scenario:
You chug 3 ales and are drunk (lvl 1).
30 seconds later, you decide to drink another ale.
This means you reach drunk lvl 2, and the timer for drunkenness resets.
1 minute later you will get credit for being drunk 1 minute, instead of 30 seconds later.
You will go down to drunk lvl 1.
1 minute after that, you will get credit for being drunk 1 minute.
You will not be drunk, but still have 2 drinks in you (I guess buzzed).

So because of that 30 seconds you waited to drink the fourth ale, it took 2 1/2 minutes of real time to get credit for 2 minutes of drunk.

What works and doesn't:
Yes - Dwarven Ale, Hunter's Ale, Egg Nog.
No - Spiked Egg Nog, Witches Brew, Absinthe
Ben zelf al 10 minuten dronken geweest, ingame that is ;) over reallife doe ik maar geen uitspraken :D
gsteen schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 11:39:
[...]

Klopte de naga's die ik noemde ook? of dropten ze ook bij andere? Jammer dat je moet inloggen om dat topic op gwonline te bekijken. Heb wel een account (geloof ik) maar herinnner me ff niet zo hoe ik mezelf geregistreerd had.
Ik kreeg het van de bonecollecter en dat andere geval, ff de naam kwijt.

[ Voor 18% gewijzigd door Steffy op 02-05-2006 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Op gwguru heeft iemand al een paar pics van 15k warrior armor. Blijkbaar moet je het spel uitspelen voordat je aan de 15k kan. Op zich best een mooie beloning en het zegt tenminste wat over je ervaring.

Ook kan je er +5 energy wapens craften :9
Steffy schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 11:53:
Niet iedereen kan inloggen, vergeten :X

[...]

Ben zelf al 10 minuten dronken geweest, ingame that is ;) over reallife doe ik maar geen uitspraken :D
En dan kan je dus in het "H" schermpje weer een titel kiezen? Lijkt me wel geinig, heb nog wat van die dwarven ale.

[ Voor 52% gewijzigd door Vrijdag op 02-05-2006 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Steffy schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 11:53:
En hoelang moet je dronken zijn om je titel te verdienen? ;) Jammer dat spiked eggnog niet werkt. Daar heb ik meer van dan van eggnog. Maar goed, wel leuk deze titel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
(Spiked) eggnog werkt WEL. Om de "Drunkard" titel te krijgen moet je 1000 minuten dronken zijn. Ik heb al 5 minuten, nog maar 995 minuten te gaan :P

[ Voor 11% gewijzigd door MonkeySandwich op 02-05-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
1000 minuten? Das behoorlijk wat. Maar wordt er ook verschil gemaakt tussen sterkte? (blijkt iig niet uit steffy's quote). Spiked Eggnog komt namelijk veel sterker over als de Hunter's Ale en duurt ook langer. (meen ik me te herinneren).

Maar goed misschien zelf maar eens wat gaan testen als ik thuis ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 16:25
1000 minuten hoezo bruut veel

(waar haal je eigenlijk die drank vandaan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Dwarven Ale is te koop bij merchants.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Hunter's ale kan je krijgen als reward in pre-seering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Hehe, eindelijk een titel die ik wel kan halen, de dronkaard titel. Hoef ik "maar" een klein 17 uur dronken voor te zijn. Peanuts :P

De minipet handel is wel erg levendig aan het worden zie ik. Er wordt met gemak 100k+ voor neergeteld. Krijg over een paar dagen ook mijn eerste pet als mijn ele 1 jaar wordt, maar die ga ik echt niet verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Lol Weakling, ga je ook voor de tweede? Vond ik net:

Incorrigible Ale-Hound
Granted to a character who has spent 10000 minutes drunk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik stond op het punt mijn ele te deleten, maar daar wacht ik nog maar even mee. Vzv ik het gelezen heb kan je de pet gewoon aan andere chars geven, dus dat doe ik maar. Alleen kan ik niet goed zien hoe oud ik nou ben, geeft alleen maar het aantal maanden en het aantal uur aan. Naja, dat zie ik vanzelf wel verschijnen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Level 2 Drunkard = 10000 minuten (komt waarschijnlijk overeen met 2M gold...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

2M gold... :X wtf, dan spendeer je echt be-lach-elijk veel geld aan die titel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 16:25
dit is denk ik wel de meest nutteloze titel die er is, wel koel als je hem hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Wow! 10.000 minuten. Ehmmmm. Ik heb nu in een jaar tijd iets van 1200 uur gespeeld, dan zou ik 14% van de tijd dronken moeten rondlopen komend jaar als ik net zoveel blijf spelen. Speel iets van een uurtje of 3 per dag gemiddeld, das dan nog steeds bijna 56 speeldagen dronken ... level 2: I don't drink ehr think so ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Waarschijnlijk komt er wel iets van een bot voor ofzo, genoeg ale inslaan, dan snachts aan laten staan, dan moet het kunnen, mits je voldoende geld hebt natuurlijk en of je wilt cheaten of niet.

Maar ik zit al bijna op 20 minuten, man in real life is 1000 minuten een eitje, maar ja :P

Edit:

Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gifIk heb mijn eerste Assassin Rune kunnen kopen, een major voor 290 gold. Een Major Deadly Arts nog wel, ik stond al een tijdje te refreshen bij die trader tot er eindelijk een assassin run tussen stond, naja voor dat geld mag je niet klagen als je er 1 te pakken kunt krijgen

[ Voor 58% gewijzigd door Steffy op 02-05-2006 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 19:04:
De alliance werkt nu!!!!
De verschillende de guilds zijn al druk bezig met pvp en het vormen van teams daarvoor via alliance chat. En ook kan je je in 1 van de guildhalls begeven daarvoor.
Het loopt allemaal heel soepeltjes, wat een vooruitgang!!

We hebben 5 guilds en dat gaat heel goed. Alleen had één van de guilds verzuimd zijn members te vertellen dat de alliance kurzick gaat doen. Daar was wat teleurstelling bij een aantal mensen.
Toch overheerst het gevoel dat het heel leuk gaat worden met de alliance.

Er zijn nog onderhandelingen met een guild en dan misschien nog een paar guilds zien te krijgen want om bv. towns in bezit te krijgen heb je een sterke alliance nodig waarschijnlijk...
Bij welke guild zit jij eigenlijk Guildywar? En uit welke guilds bestaat jullie alliance als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Bor de Wollef schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 18:33:
[...]

Bij welke guild zit jij eigenlijk Guildywar? En uit welke guilds bestaat jullie alliance als ik vragen mag?
Verwijderd in "Het grote Guild Wars Topic deel 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Hey, ik heb 2 problemen:
spoiler:
Ik heb m'n Necromancer insignia gehaald bij m'n headmaster, die vraagt dan daarna of ik een Bedeviled Naga wil doden, dat doe ik. Daarna zegt ze dat ik nu maar eens met Master Togo moet gaan praten, maar dat kan ik niet :?

Ik heb ook een quest waarbij ik naar haiju lagoon moet gaan om daar met een Scout te praten over waar de Naga vandaan komen, maar om daar te komen moet ik door een poort heen bij de plek waar Master Togo staat. Die poort is dicht, als ik dan de guard aanspreek zegt die dat ik toestemming moet vragen bij die Ang the Epiphemous ofzo, en die zou bij de Conservatory zijn, maar waar is die ergens :?

[ Voor 4% gewijzigd door PhoenixT op 02-05-2006 23:49 ]

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Je moet op dit moment de missie doen bij master Cho`s estate OF de missies in de dojo doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-02-2021
Ik ben vandaag ook begonnen met een assassin.

Het bevalt me wel maar je moet het echt slim spelen.
Helaas denken veel mensen dat een assassin een soort van nieuwe warrior is.
En dan gaan dan ook vrolijk tanken.
Tot enige ergernis van mij.

Ben op dit moment nog wat aan het proberen met builds maar Shadow Art is toch wel de sleutel tot het succes.
CoRrRan schreef op maandag 01 mei 2006 @ 18:17:
De energy pool van een assassin leent zich helemaal niet voor het casten van een firestorm. Nee, dat lijkt me niets.

Tsja, blijkbaar spreekt de Assassin het meeste aan bij de mensen die Prophecies al gespeeld hebben en nu Factions gaan spelen. (Bij mij ook het geval, maar dat terzijde.)
[...]
Ja, dat was mij ook al opgevallen. Oh, 50HP + een degen op je? Laat ik Signet of Devotion gaan casten... Nee, niet de slimste henchie.
[...]
Helaas heb je die grotere keuze nog niet bij Kaineng Center en The Marketplace. Dan heb je helaas nog maar 1 healer henchie en 1 ritualist henchie om je te helpen.

Voor mensen die een simpele doch effectieve Assassin build willen:
  1. Unsuspecting Strike
  2. Fox Fangs
  3. Twisting Fangs
  4. Vengeful Weapon (voor de momenten dat je blind ben)
  5. Critical Eye
  6. Way of Perfection
  7. Shroud of Distress of Shadow Refuge
  8. Resurrection Signet
Hiermee ben ik eigenlijk vanaf lvl1 tot lvl20 gekomen.
Ik loop ook met deze build rond. Heb alleen Death Blossom ipv Twisted Fangs. Double damage voor de foe en alle adjacent foes. Komt wel heel hard aan. Ik wil eigenlijk ook een andere off-hand attack maarja zit nog in het begin. :)

[ Voor 69% gewijzigd door angeleyes1987 op 03-05-2006 11:43 ]

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Aah, bedankt Bigbadkip, ik had ergens een missie gemist waardoor ik niet met Togo kon praten 8)7

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Gister in een lekker pugje gezeten met mijn mm. Paar missies en quests achter elkaar gedaan. Meteen een gruwelijk eind verder in het verhaal gekomen. Jammer alleen dat we in de missie waar we een Kurzick urn mee moesten meeslepen letterlijk voor de uitgang er aan gingen (tip: dat is niet de deur daar waar je een portal icoon bij ziet staan op de map). Wel lekker om weer even een stukje buiten geweest te zijn na missie op missie in die bedompte stad.

Factions vind ik nog steeds gruwelijk leuk. Heb alleen nog steeds geen beetje leuke drop gehad, maar dat komt vanzelf wel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 18:33:
[...]

Als je nog meer wilt weten over de alliance zou je eens met mijn guildleader moeten praten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben 7 minuten dronken geweest met 3 spiked eggnogs dus wat die man zegt is niet helemaal waar...

What works and doesn't:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
maar ik vind 10.000 minuten wel heel erg veel. voor rank2 bierton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 14:38:
Ik ben 7 minuten dronken geweest met 3 spiked eggnogs dus wat die man zegt is niet helemaal waar...

What works and doesn't:
Nou, je wordt er wel dronken van, maar het zal dan wsl niet meetellen in de minuten. Het meest logische is omdat dat speciale items zijn, lijkt me.

/edit: Net Factions gekocht bij de FRS, wachten op de CE duurt me te lang. Heb de Ritualist doos.

[ Voor 11% gewijzigd door Vrijdag op 03-05-2006 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Vandaag begonnen met een Monk, dat was altijd al eens de bedoeling maar had er eerder nooit zin in.

Ik ga gelijk wel voor de Survivor title, tot lvl20 zonder dood te gaan, ik heb zelf het idee dat het wel moet lukken, zeker met deze bergen XP moet dat een eitje zijn. Tot lvl9 gaat het nog steeds goed dus hopelijk de andere helft ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Steffy schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 16:23:
Vandaag begonnen met een Monk, dat was altijd al eens de bedoeling maar had er eerder nooit zin in.

Ik ga gelijk wel voor de Survivor title, tot lvl20 zonder dood te gaan, ik heb zelf het idee dat het wel moet lukken, zeker met deze bergen XP moet dat een eitje zijn. Tot lvl9 gaat het nog steeds goed dus hopelijk de andere helft ook :)
In Factions? Ah, dan telt die eerste keer doodgaan die iedereen automatisch heeft bij de introductie van de spawn portal niet mee dan? Mooi als het je gaat lukken. Veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 15:57:
[...]

Nou, je wordt er wel dronken van, maar het zal dan wsl niet meetellen in de minuten. Het meest logische is omdat dat speciale items zijn, lijkt me.

/edit: Net Factions gekocht bij de FRS, wachten op de CE duurt me te lang. Heb de Ritualist doos.
Lees dan even goed, er staan 7 minuten op de teller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 16:52:
[...]

Lees dan even goed, er staan 7 minuten op de teller...
Het zou kunnen, ik heb het zelf niet geprobeerd, de gene op het forum wel dus, dus als het zo is dan verander ik het wel ff, in de nieuwe SP komt het wel goed te staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Iemand een link of lijst naar alle titels ?
Ik heb echt al meerdere malen gezocht maar ik kan nergens een complete lijst vinden waar alle titels opstaan die er te halen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Zoeken blijft een kunst ;)
1 min googlen levert het volgende:
bron

edit: en nog wel van dezelfde guild ook :P

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
Account-Based Titles

These titles are given to all characters on the same account.

Champion 
    Granted to an account that has won 50 high-rated GvG battles. 

Gladiator 
    Granted to an account that has 25 winning streaks of 10 consecutive wins in the Random Arenas or Team Arenas maps. 

Fame-based Titles
Title   Rank needed     Fame Needed
Almost A Hero   0   0
Hero    1   25
Fierce Hero     2   75
Mighty Hero     3   180
Deadly Hero     4   360
Terrifying Hero     5   600
Conquering Hero     6   1,000
Subjugating Hero    7   1,680
Vanquishing Hero    8   2,800
Renowned Hero   9   4,665
Illustrious Hero    10  7,750
Eminent Hero    11  12,960
King's Hero     12  21,600
[edit]
Character-based titles

These titles are given to a single specific (PvE) character.
[edit]
Skill based titles

Skill Hunter 
    Granted to a character who has acquired 90 elite skills. 
Adept Skill Hunter 
    Granted to a character who has acquired 135 elite skills. 
Advanced Skill Hunter 
    Granted to a character who has acquired 180 elite skills. 

[edit]
Exploration based titles

Exploration of Tyria/Cantha 
    Character-specific, based on how much of the the Tyrian/Canthan map is explored. 

Title   % of Tyria/Cantha explored
Explorer    60%
Pathfinder  70%
Trailblazer     80%
Cartographer    90%
Master Cartographer     95%
Grandmaster Cartographer    100%

Note: Areas like The Underworld, The Fissure of Woe, competitive Arenas or Pre-Searing do not count for this title. 

[edit]
Mission based Titles

Protector of Tyria 
    Character-specific, based on completion of all 25 of the Tyrian missions and bonuses. 

Protector of Cantha 
    Character-specific, based on master-level completion of all 13 of the Canthan missions. 

[edit]
Drinking Titles

Drunkard 
    Granted to a character who has spent 1000 minutes drunk. 

Incorrigible Ale-Hound 
    Granted to a character who has spent 10000 minutes drunk. 

[edit]
Chest opening Titles

Treasure Hunter 
    Granted to a character who has opened 100 high-end chests. 

Adept Treasure Hunter 
    Granted to a character who has opened 250 high-end chests. 

Advanced Treasure Hunter 
    Granted to a character who has opened 550 high-end chests. 

[edit]
Identification Titles

Seeker of Wisdom 
    Granted to a character who has identified 100 rare items. 

[edit]
Experience Titles

Survivor 
    Granted to a character who has reached 140,600 experience points without dying. 

Indomitable Survivor 
    Granted to a character who has reached 587,500 experience points without dying. 

[edit]
Faction Titles

Friend of the Kurzicks 
    Granted to a character who has transfered 250,000 Kurzick faction to their alliance. 

Friend of the Luxons 
    Granted to a character who has transfered 250,000 Luxon faction to their alliance. 

[edit]
Title based Titles

Kind of a Big Deal 
    Granted to characters who have earned 5 titles at maximum level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net was Gaile Gray in Kaineng center ennnnn....
over 10 dagen krijgen alle CE houders een mini dragon :P

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

CE Faction of CE Prophecies :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dus ook begonnen met GW, loop nu eigenijk als een kip zonder kop rond. Ik weet nu hoe het quest systeem werkt. Ik moet nu ergens ruins gaan clearen.

Ik heb gekozen voor een Ranger.
Heb nu ook een wolf achter me aan lopen.

Het probleem is dat ik met een monk heb gepraat en nu ineens deze skills ook heb. Als ik nu naar deze monk gaat vraagt hij of ik wil bevestigen of ik echt een Monk wil worden.

Kom ik hier nog onderuit?
Is multi class handig?
Wat past het beste bij een Ranger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Je moet een andere class kiezen als 2nd proffesion. Als de keuze is gemaakt kan je deze niet wijzigen tot ergens aan het einde van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Er is ook wat geupdate maar dat heeft nooit in een change log gestaan, als er nu iets dropt wat bv blauw, paars of gold is zie je dat in het chat vakje verschijnen. Je let nu dus extra op wat er dropt, ik zal vast wel eens wat vergeten zijn maar nu weet je dus wat er dropt.

Afbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/4584/gw11jf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus je moet echt multi classen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 09:04:...
Het probleem is dat ik met een monk heb gepraat en nu ineens deze skills ook heb. Als ik nu naar deze monk gaat vraagt hij of ik wil bevestigen of ik echt een Monk wil worden.

Kom ik hier nog onderuit?
Is multi class handig?
Wat past het beste bij een Ranger?
Da's geen probleem, dat hoort zo. Als je eenmaal voor een tweede profession hebt gekozen, kun je daar de eerste tijd niet onderuit. Weet niet of je Prophecies of Factions speelt, maar in P kun je tegen het einde van het verhaal switchen naar wat je wilt met je tweede profession, in F is dat al eerder in een outpost het geval.

Een tweede profession is heel handig. Zeker als je een ranger bent. Monk is veruit de beste optie om de verhaallijn af te werken imho. Later als je kunt switchen, wordt een Mesmer ook interessant voor specifieke farming doeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Steffy schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 09:11:
Er is ook wat geupdate maar dat heeft nooit in een change log gestaan, als er nu iets dropt wat bv blauw, paars of gold is zie je dat in het chat vakje verschijnen. Je let nu dus extra op wat er dropt, ik zal vast wel eens wat vergeten zijn maar nu weet je dus wat er dropt.
Viel me gisteren ook op. Werkt stukken beter dan het constant turen naar het woordje "rare". Vaak drukt ik na een battle de alt toets in en keek dan even in het rond of ik niks gemist had. Dat zal nu ook minder worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

M55 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 23:18:
Zoeken blijft een kunst ;)
1 min googlen levert het volgende:

<lijstje met titels>
Die elite cap titels snap ik niet helemaal. Zijn er zoveel elite skills? Je kunt toch geen skills cappen die niet bij je profession horen? Zou betekenen dat je je tweede prof naar alle classes een keer moet veranderen en dan de elites cappen. Hmmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 01:07:
Net was Gaile Gray in Kaineng center ennnnn....
over 10 dagen krijgen alle CE houders een mini dragon :P

8)
Komt ze alleen op de US servers? Ben d'r nog nooit tegengekomen. Oh! Een mini dragon! Wauw, nu ben ik helemaal blij dat ik de CE gekocht heb! Leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 09:15:
[...]
Da's geen probleem, dat hoort zo. Als je eenmaal voor een tweede profession hebt gekozen, kun je daar de eerste tijd niet onderuit. Weet niet of je Prophecies of Factions speelt, maar in P kun je tegen het einde van het verhaal switchen naar wat je wilt met je tweede profession, in F is dat al eerder in een outpost het geval.
Ik speel nu de originele versie van GW.

Is die uitbreiding een los staand spel of maakt het de bestaande wereld groter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 09:23:
[...]

Komt ze alleen op de US servers? Ben d'r nog nooit tegengekomen. Oh! Een mini dragon! Wauw, nu ben ik helemaal blij dat ik de CE gekocht heb! Leuk!
Ik kom vaak Voxy Voo tegen in LA, dat is dus de europese variant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 09:33:
[...]

Ik speel nu de originele versie van GW.

Is die uitbreiding een los staand spel of maakt het de bestaande wereld groter?
Beide. Je kunt bij het toevoegen van de key voor Factions aangeven of je het spel wilt samenvoegen met Prophecies of niet. Voeg je ze samen, dan heb je 1 grote wereld en anders 2 gescheiden werelden.

Het is wel zo dat je tussen Prophecies en Factions altijd met een bootje moet overvaren en karakters die in P gemaakt zijn kunnen niet alles in F (maar wel voor 95%) en omgekeerd.

[ Voor 18% gewijzigd door Plekuz op 04-05-2006 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Heb gisteren een lang verloren en voor mij onbekend familielid gevonden in Boreas Seabed. Ik zag daar een NPC genaamd Elder Casta. Sinds ik een jaar geleden begonnen ben met spelen krijgen mijn karakters al de achternaam Casta. Nou ja, ik vond het wel grappig in ieder geval ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Die draak van de CE, krijg je die of moet je ergens gaan ophalen... (zo ja... WAAR :D cool minidragons!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Die komt vanzelf in je inventory als ze er mee klaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 20:27
Krijg je er 1 per char? Of 1 per account?

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

En kan je het beest dan ook verven? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
TroonStaal schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 13:46:
En kan je het beest dan ook verven? :9
hahahhahah :)
zou wel cool zijn... loopt er dadelijk een roze draak!
(ik heb perongelijk dye verneukt, ik wilde een mooie kleur voor mn 15k armor, kreeg ik roze... nu zit ik nog met 3 flesjes (zilver+rood) :x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Zilver en rood is roze? Tof, dan ga ik daar eens mee aan de slag!

Als je je pet/miniature/draak kan verven krijg je straks helemaal geinige beesten, sta je daar stoer te zijn in je FoW armor, met een roze draak ernaast 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 20:27
Lijkt mij niet dat je je pet/draak kan dyen... Misschien het item zelf in de inventory wel, maar dat heet verder geen effect op de daadwerkelijke weergave...

Net als vele weapons en schilden etc... Alhoewel sommige schilden zeker wel gedyed kunnen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
TroonStaal schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 15:38:
Zilver en rood is roze? Tof, dan ga ik daar eens mee aan de slag!

Als je je pet/miniature/draak kan verven krijg je straks helemaal geinige beesten, sta je daar stoer te zijn in je FoW armor, met een roze draak ernaast 8-)
Bij mijn armor word het roze (15K pyromancer), maar bij normale ele armor zou dit een andere rood tint moeten worden. Maar ik vermoed dat het er toch wel roze uit blijft zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ixl85 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 16:00:Bij mijn armor word het roze (15K pyromancer), maar bij normale ele armor zou dit een andere rood tint moeten worden. Maar ik vermoed dat het er toch wel roze uit blijft zien...
Anders gooi je per mixed dye er gewoon nog 1 of 2 rode dyes bij, dan wordt ie zeker roder van kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
:) lvl16 bereikt zonder dood te gaan, het zijn de laatste loodjes nu, hopelijk lukt het dan heb ik de survivor title en dat is een lastige al valt het voor support chars zoals monks, ritualists wel mee, toch is het soms spannend :9

Helaas, kutbug, van 400 health naar 0 in 1 keer 8)7 Opnieuw dus!

[ Voor 14% gewijzigd door Steffy op 04-05-2006 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toets23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-09 14:47
Zit ik een aantal dagen te spelen... Kan ik niet meer inloggen op Factions... (Heb nog steeds de Pre-order key)

Bij iemand anders ook het probleem?

Zero to hero, just like that!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Steffy schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 17:02:
:) lvl16 bereikt zonder dood te gaan, het zijn de laatste loodjes nu, hopelijk lukt het dan heb ik de survivor title en dat is een lastige al valt het voor support chars zoals monks, ritualists wel mee, toch is het soms spannend :9

Helaas, kutbug, van 400 health naar 0 in 1 keer 8)7 Opnieuw dus!
0_o
uuuhhhhgg....
dat is zwaar balen voor :)
wat is btw een goede 2nd prof voor een assasin (wil geen monk/ele heb al een ele/monk dus wil nieuwe dingen proberen)
Ik zat te denken aan Mesmer, omdat je dan kan zorgen dat de rest je niks kan doen (antispell caster) en handig voor je energy.

over die dye: tja, ik wil wel zeker weten dat het dan een mooie kleur word, ben nameljk arm geworden door die armor, had laatst nog maar 0.7K over (hahaha, ik voelde me pre-searing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
  • Laatst online: 21:10
ixl85 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 18:53:
[...]

...
wat is btw een goede 2nd prof voor een assasin (wil geen monk/ele heb al een ele/monk dus wil nieuwe dingen proberen)
Ik zat te denken aan Mesmer, omdat je dan kan zorgen dat de rest je niks kan doen (antispell caster) en handig voor je energy.
Ik heb gekozen voor Warrior, aangezien je daarmee adrenalin based skills krijgt die redelijk snel opladen. Zo heb ik nu een standaard Assassin build met "Watch Yourself!" erbij :)

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Smart... maar je hebt dan vrij weinig aan de hammer/sword/axe skills... dat is wel jammer.
Maar wel een goede :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ikzelf heb voor een Ritualist gekozen, maar dat komt meer omdat ik de Ritualist skills will unlocken voor PvP. :)

Daarnaast heeft de Ritualist ook nog wel wat leuke Weapon Skills erbij zitten, die handig kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-02-2021
Gelukkig kun je bij GuildWars niet echt een foute kezue maken. Je moet er gewoon over nadenken hoe je alles het beste kunt aanpakken en combineren.

Maar een ele/war monk/war die met zwaard en schild gaan vechten blijven grappig :Y)
En gewoon doorgaan en zich niks afvragen na een DP van 60% :+

PSN id angeleyesprox

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.