De energy pool van een assassin leent zich helemaal niet voor het casten van een firestorm. Nee, dat lijkt me niets.
Daarnaast kun je als assassin prima damage opzuigen, maar dat betekend dat je wat meer moet investeren in Shadow Arts (en begrijpen wat de skills allemaal doen).
Tsja, blijkbaar spreekt de Assassin het meeste aan bij de mensen die Prophecies al gespeeld hebben en nu Factions gaan spelen. (Bij mij ook het geval, maar dat terzijde.)
Weakling schreef op maandag 01 mei 2006 @ 17:00:
[...]
Ook zoiets: zit je op 50 health met een degen, casten de healer henchies de langzaamste healing spell die ze hebben en gaan je als nog dood. Even later zie je ze vrolijk een snelle spell gebruiken als je aan bijna max health zit ...
Ja, dat was mij ook al opgevallen. Oh, 50HP + een degen op je? Laat ik Signet of Devotion gaan casten... Nee, niet de slimste henchie.
[...]
Wat betreft de zwakte van assassin henchies. Meestal neem ik als groep henchies: 2 fighters, 2 assassins, 2 healers en 1 spirit hench. Met mijn necro en Order of Pain met +17 extra damage en Wells of Blood gaat het dan best aardig eigenlijk. Wel leuk dat je nu de mogelijkheid hebt om twee henchies van hetzelfde soort mee te nemen.
Helaas heb je die grotere keuze nog niet bij Kaineng Center en The Marketplace. Dan heb je helaas nog maar 1 healer henchie en 1 ritualist henchie om je te helpen.
Voor mensen die een simpele doch effectieve Assassin build willen:
- Unsuspecting Strike
- Fox Fangs
- Twisting Fangs
- Vengeful Weapon (voor de momenten dat je blind ben)
- Critical Eye
- Way of Perfection
- Shroud of Distress of Shadow Refuge
- Resurrection Signet
Hiermee ben ik eigenlijk vanaf lvl1 tot lvl20 gekomen.