Het grote Guild Wars Topic deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.079 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 12:31:
Met protective spirit is het inderdaad goed te doen ja, is behoorlijk ongevoelig voor interrupts. Wat niet wegneemt dat het wel langer duurt voor je een groepje plat hebt als je andere skills steeds geinterrupteerd worden.
Zolang je enchantments maar niet gestript worden... :*)
Wat betreft het voorkomen van fysieke interupts door bijvoorbeeld een meteor is dat niet zo moeilijk. Ik gebruik Bonettis Defense niet alleen om energy terug te krijgen, maar ook om zo'n fysieke interupts te vermijden (75% kans). Dus voordat ik een spell cast die wat langer duurt, cast ik eerst Bonettis en dan pas de andere spell.

Naarste is idd het kwijtraken van je enchantments door een Dying Nightmare of, kom hoe heten ze ook alweer, Jade Scarabs dacht ik. Interupts zijn verder ook goed te voorkomen door op te letten op de vijanden om je heen. Zie er eentje ogenschijnlijk even niksen, dan is ie ongetwijfeld een meteor aan het oplijnen o.i.d.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Gelet op de skilldescriptions zou Bonetti's Defense een Meteor niet kunnen ontwijken.

Bonetti's Defense
For 5...10 seconds, you have a 75% chance to "Block" incoming melee attacks and arrows. You gain 5 Energy for each successful melee attack blocked. Bonetti's Defense ends if you use a skill.

Meteor
Target foe and all adjacent foes are struck for 7...91 fire damage and knocked down. This spell causes Exhaustion.

Voor zover ik weet is een Meteor elemental damage en niet melee, dus zou dit niet geblocked kunnen worden. Daarnaast heb je een knockdown, die zeker niet door Bonetti's geblocked kan worden.

Ik kan me vergissen, maar geloof het niet. Ach, het is lang geleden dat ik in een meteor of meteor shower stond. Ipv Bonetti's kun je ook Balanced Stance meenemen. Daarmee krijg je zeker geen knockdown.

Nog een locatie gemist in mijn lijstje:
  • Blessed Griffons, Azure Shadows, Trolls & Tundra Giants in Snake Dance

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

CoRrRan schreef op woensdag 19 april 2006 @ 15:54:
Gelet op de skilldescriptions zou Bonetti's Defense een Meteor niet kunnen ontwijken.
Hmm, daar heb je ook weer helemaal gelijk in. Alleen heb ik veel minder vaak last van interupts als ik Bonettis aktief heb voordat ik een spell cast die even de tijd nodig heeft. Nooit goed gelet op wat de monsters nog meer casten wat mij anders zou kunnen interupten ...

Nou ja, het helpt ... hoe? Dat zoeken we nog op ...

Overigens: Bonettis heb ik wel nodig voor de energy die ik ervoor terug krijg, dus vervangen door iets anders is niet echt handig denk ik.

edit: Savage Slash van Bladed Axtees (schrijf ik dat zo goed eigenlijk?) in UW is er eentje waar Bonettis wel bij werkt, maar ik weet nog steeds niet hoe ik bij de hydras aan dat idee ben gekomen ...

[ Voor 27% gewijzigd door Plekuz op 19-04-2006 16:07 ]

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:31:
[...]

Wat betreft het voorkomen van fysieke interupts door bijvoorbeeld een meteor is dat niet zo moeilijk. Ik gebruik Bonettis Defense niet alleen om energy terug te krijgen, maar ook om zo'n fysieke interupts te vermijden (75% kans). Dus voordat ik een spell cast die wat langer duurt, cast ik eerst Bonettis en dan pas de andere spell.

Naarste is idd het kwijtraken van je enchantments door een Dying Nightmare of, kom hoe heten ze ook alweer, Jade Scarabs dacht ik. Interupts zijn verder ook goed te voorkomen door op te letten op de vijanden om je heen. Zie er eentje ogenschijnlijk even niksen, dan is ie ongetwijfeld een meteor aan het oplijnen o.i.d.
Is inderdaad zo, al wordt het met 8 of 9 hydra's om je heen wel wat lastiger in te schatten.
Ik laat altijd eerst de meteor showers maar over me heen komen en doe dan alleen protective spirit en healing breeze en ook bonetti's defense voor energy. Van te voren heb ik zealots fire gecast zodat ik dan toch al damage doe.
Foe's lopen soms even weg door zealots fire maar er is nog steeds goed mee te farmen.
Daarna gebruik ik shield of judgement en dan gaat het heel snel, de meeste hydra's komen niet meer aan een tweede meteor shower toe.... :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bonetti's defense helpt niet tegen een knocked down van meteor shower.....
Dan moet je balanced stance gebruiken...

edit: oh...GoRrRan schreef dat ook al zie ik nu pas....

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 16:04:
Is inderdaad zo, al wordt het met 8 of 9 hydra's om je heen wel wat lastiger in te schatten.
Ik laat altijd eerst de meteor showers maar over me heen komen en doe dan alleen protective spirit en healing breeze en ook bonetti's defense voor energy. Van te voren heb ik zealots fire gecast zodat ik dan toch al damage doe.
Foe's lopen soms even weg door zealots fire maar er is nog steeds goed mee te farmen.
Daarna gebruik ik shield of judgement en dan gaat het heel snel, de meeste hydra's komen niet meer aan een tweede meteor shower toe.... :)
Da's wel het voordeel van hydra's : ontzettend voorspelbaar. Eén van de eerste spells is altijd die meteor. Laat ik me meestal ook maar welgevallen. Ik cast meestal alleen prot spirit, ren dan wat rond om hydras bijelkaar te rapen en ga dan pas over op healing breeze en bonettis.

Zealots gebruik ikzelf niet, mijn skillbar is: prot spirit, healing breeze, bonettis, soj, blessed sig, mending, watchfull en balts. Ik zou blessed sig in kunnen wisselen voor zealots, maar is niet echt nodig eigenlijk. Bijltje met 20% longer enchantment erop en Shield of Judgement duurt dan vaak lang genoeg om de meeste hydras met 1x casten te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 16:08:
Bonetti's defense helpt niet tegen een knocked down van meteor shower.....
Dan moet je balanced stance gebruiken...

edit: oh...GoRrRan schreef dat ook al zie ik nu pas....
Waar ik ook alweer een edit op had gegeven. Ik snap mijn eigen redenering met hydras ook niet meer, maar ik merk wel verschil. Bij de Axtees in UW weet ik het wel zeker, maar hydras ... ik moet het nog eens opzoeken hoe ik daarbij ben gekomen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Mijn standaard Mo/W solo build:

Attributes:
Healing Prayers: 9+3
Smiting Prayers: 12+1+3
Protection Prayers: 5+3
Divine Favor: 8+3
Tactics: 2

Skills:
  1. Protective Spirit
  2. Healing Breeze
  3. Bonetti's Defense
  4. Shield of Judgment {E}
  5. Zealots Fire
  6. Blessed Aura
  7. Balthazar's Spirit
  8. Mending
Weaponsets:
  1. Kepkhet's Refuge (Customized)
  2. Furious Flame Spitter of Enchanting (9% chance double adrenaline, 10% chance on 1/2 skill recharge, +19% longer enchantments) +
    -50HP Grim Cesta Cities of Ascalon questreward
  3. Collector's Smiting Rod (customized, 5 Stone Summit Badges in Droknar's Forge) + -50HP Grim Cesta Cities of Ascalon questreward
Voordat je begint altijd switchen naar een +1 Healing Prayers scalp tatoo en Mending casten voor 4pips HP regen (dit gebeurt bij 13 Healing Prayers). Daarna Balthazar's Spirit & Blessed Aura. Zealots Fire casten voordat je begint en een goede indicatie voor het voorkomen van AoE scatter is 1 normale recharge cycle van Protective Spirit (iets korter kan ook nog wel).

Voor duo Mo/W + N/Me(/Mo) UW:
Attributes:
Healing Prayers: 10+3
Smiting Prayers: 8+3
Protection Prayers: 9+3
Divine Favor: 9+1+3

Skills:
  1. Protective Spirit
  2. Healing Breeze
  3. Bonetti's Defense
  4. Spell Breaker {E}
  5. Blessed Signet
  6. Blessed Aura
  7. Balthazar's Spirit
  8. Mending
In theorie zou Protection & Smiting Prayers nog wel wat naar beneden kunnen en Divine Favor nog wat meer omhoog, maar dit werkt prima.

Suggestie voor mogelijk andere attribute verdeling:
Healing Prayers: 10+3
Smiting Prayers: 6+3 (voor je Smiting Rod requirement)
Protection Prayers: 8+3
Divine Favor: 11+1+3

Dat ik hier niet eerder aan gedacht heb... toch weer 3 seconden meer Spell Breaker en je krijgt nog steeds evenveel Adrenaline van Balthazar's Spirit.

[ Voor 37% gewijzigd door CoRrRan op 19-04-2006 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bijten de +% time enchantment op je wapen en de +% time enchantment van blessed aura elkaar niet? Ikzelf heb op die plaats Watchfull Spirit staan voor twee pips extra health regen naast de mending.

edit: net zelf even ietwat onnauwkeurig getimed
prot spirit van 18 sec met 20% longer ench: 21 seconden
prot spirit van 18 sec met 20% longer ench en 17% blessed aura: 24 seconden

Bijten elkaar dus niet. Wist ik niet. Da's mooi!

edit2: net even met Zealots Fire gespeeld, maar die vind ik totaal niet handig. Hydras sprinten steeds weg waardoor zeker de helft van de tijd Shield Of Judgement zijn werk niet kan doen. Dat is wel heel veel damage dealing verlies wat je dan lijdt. Daarnaast moet je eigenlijk continu spells op jezelf kunnen casten om echt wat aan de damage te hebben van Zealots en dat is ook bijna niet te doen. Hydras droppen veel sneller door alleen SoJ te casten en verder niks te doen, dan in combi met Zealots Fire. Da's althans mijn ervaring, maar iedereen moet natuurlijk lekker gebruiken waar hij of zij zich het prettigste bij voelt ...

[ Voor 81% gewijzigd door Plekuz op 19-04-2006 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Net even hydra's gefarmed en Bonetti's Defense vervangen door Balanced Stance. Werkt echt prima. 1 pip energy + de energy van Balthazar's Spirit is genoeg om hydra's te verslaan. Met maar 2 hydra's moet je even geduld hebben, maar met meer dan 2 ging het vlot genoeg.

En de truque van Zealots Fire is om gewoon geduldig te zijn en om de +/- 4~5 seconden te casten, niet vaker. Als je het op deze manier doet, dan doe je een mooie 28dmg extra en de hydra's blijven mooi om je heen staan. Het is een beetje wennen, maar trust me Zealots Fire is echt nuttig. Zeker als je tegen Avicara in Mineral Springs bezig bent (de melee Avicara), dan heb je het zelfs nodig omdat een volle cycle SoJ dan niet genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Woehoe! Ik heb weer internet thuis! Gisteravond is het dan toch eindelijk weer gelukt! Vanavond maar weer eens wat GW updates binnen halen en dan kan het weer beginnen :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

CoRrRan schreef op donderdag 20 april 2006 @ 03:53:
Net even hydra's gefarmed en Bonetti's Defense vervangen door Balanced Stance. Werkt echt prima. 1 pip energy + de energy van Balthazar's Spirit is genoeg om hydra's te verslaan. Met maar 2 hydra's moet je even geduld hebben, maar met meer dan 2 ging het vlot genoeg.
Tis idd wel een goede skill om de knockdowns te voorkomen. Ben zelf soms nogal scheutig met mijn energy, dus ik weet niet of ik 'm ga gebruiken. Maar grappig om te zien dat er binnen het 55 monk universum toch nog een hoop variatie mogelijk is.
En de truque van Zealots Fire is om gewoon geduldig te zijn en om de +/- 4~5 seconden te casten, niet vaker. Als je het op deze manier doet, dan doe je een mooie 28dmg extra en de hydra's blijven mooi om je heen staan. Het is een beetje wennen, maar trust me Zealots Fire is echt nuttig.
Da's wel een hele sjieke truuk. Ik zal nog weleens een paar keer proberen om Zealots Fire te gebruiken, want ik geloof ook best wel dat ie nuttig kan zijn. Alleen wil het bij mij om eerder genoemde redenen nog niet echt lukken om het goed te doen zonder de kracht van SoJ te verliezen.
Zeker als je tegen Avicara in Mineral Springs bezig bent (de melee Avicara), dan heb je het zelfs nodig omdat een volle cycle SoJ dan niet genoeg is.
De Avicara moet ik nog een beetje beter bestuderen om te gaan farmen. D'r loopt er eentje tussen die je enchantments kan ongedaan maken, maar ik ben er nog niet helemaal achter welke dat is. Of misschien is het iets anders, in ieder geval heb ik al een paar keer gehad dat ik van de ene op de andere seconde dood was terwijl alle enchantments en spirits etc netjes liepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

TroonStaal schreef op donderdag 20 april 2006 @ 08:13:
Woehoe! Ik heb weer internet thuis! Gisteravond is het dan toch eindelijk weer gelukt! Vanavond maar weer eens wat GW updates binnen halen en dan kan het weer beginnen :)
Gefeliciteerd en welkom terug! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Weakling schreef op donderdag 20 april 2006 @ 10:39:
De Avicara moet ik nog een beetje beter bestuderen om te gaan farmen. D'r loopt er eentje tussen die je enchantments kan ongedaan maken, maar ik ben er nog niet helemaal achter welke dat is. Of misschien is het iets anders, in ieder geval heb ik al een paar keer gehad dat ik van de ene op de andere seconde dood was terwijl alle enchantments en spirits etc netjes liepen.
't Is de Avicara Guile (necromancer) die je enchantments ongedaan maakt. Maar je zegt dat je enchantments lekker liepen dus wie weet is het de Avicara Wise (mesmer).

[ Voor 9% gewijzigd door gsteen op 20-04-2006 11:23 ]

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

gsteen schreef op donderdag 20 april 2006 @ 11:16:
[...]

't Is de Avicara Guile (necromancer) die je enchantments ongedaan maakt. Maar je zegt dat je enchantments lekker liepen dus wie weet is het de Avicara Wise (mesmer).
Yep alles was "up", mending, balts, watchfull, prot spirit en healing breeze en ineens poef weg ... groepen met een Wise of Guile erin kan ik dus maar beter vermijden voortaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Avicara Wise heeft GEEN enchantment strippers. Alleen de Avicara Guile heeft die (Strip Enchantment). Ik vermijd die ook meestal, omdat de groepen met een Guile in Mineral Springs meestal ook een Ardent (healer) hebben. Dat werkt dus niet, maar er zijn genoeg groepen die je wel aankunt in Mineral Springs. (Alleen Braves + Fierce, ook 1 groep Pinesouls.)

Wel kun je je 4 enchantments opgooien en voorbij ze lopen (zorgend dus dat Prot Spirit verborgen zit onder de rest) en kistjes proberen te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Shabbaman schreef op woensdag 19 april 2006 @ 11:52:
Hoe leuk is GW als je er niet zo veel tijd aan kan besteden? Zeg maar, een paar uur per week?
Nou, ik heb vaak geen tijd en kan dan alleen in het weekeind spelen. maar ik vind het dan ook nog super vet! Ik zit er vaak de hele week aan te denken (wat voorn armor enz), en mn guild is gezellig.. en ik offer er graag een avond film kijken voor op!
Als je gewoon een avondje tijd hebt is het gewoon vet... Maar je zal zien dat je steeds meer tijd gaat vrijmaken :)
Ik speel ook vaak met mn vriendin, zit op kamers dus als ze niet hier kan zijn doen we soms gw :)
of in het weekeind als het een slechte zondag is en je kan niks doen (en je hebt geen zin in een film)
lekker samen GW'en

En nog een voordeel: je hoeft nooit meer een andere game te spelen :D
(wil graag cod2 doen, maar ik heb er gewoon geen tijd voor)

WIEEEE
* ixl85 has 2 pieces of 15K armor!!!
En nu heb ik nog maar 4K
Ik ben elementalist en heb fire armor.. weet iemand een GOEDE dye combi?
ik had namelijk gelijk 4 zilvere en 4 rode gemengt... maar dat werd rose!... nu zit ik met 3 flesjes rose te kjken.
(deze armor heeft btw een andere uitwerking van keur volgensmij... want ik had de dyechart van de normale elementalist er bij gehouden.. maar die klopte volgensmij niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ixl85 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 18:38:
...
ik had namelijk gelijk 4 zilvere en 4 rode gemengt... maar dat werd rose!... nu zit ik met 3 flesjes rose te kjken.
(deze armor heeft btw een andere uitwerking van keur volgensmij... want ik had de dyechart van de normale elementalist er bij gehouden.. maar die klopte volgensmij niet)
Je kunt gerust nog andere kleuren bijmengen om wel een prettige kleur te krijgen. Gooi er nog een rood en een geel bij of zo per flesje (ik noem maar iets wilds) en het zal minder rose zijn. Het meest onprettige van dyes mengen vind ik nog wel dat de kleur van het gemende flesje niet echt lijkt op hoe het er uiteindelijk op de armor uit komt te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op donderdag 20 april 2006 @ 03:53:

En de truque van Zealots Fire is om gewoon geduldig te zijn en om de +/- 4~5 seconden te casten, niet vaker. Als je het op deze manier doet, dan doe je een mooie 28dmg extra en de hydra's blijven mooi om je heen staan. Het is een beetje wennen, maar trust me Zealots Fire is echt nuttig. Zeker als je tegen Avicara in Mineral Springs bezig bent (de melee Avicara), dan heb je het zelfs nodig omdat een volle cycle SoJ dan niet genoeg is.
Inderdaad, daar was ik ook achter gekomen, niet te snel casten. Je moet je inhouden terwijl je genoeg energy hebt en dat is even wennen want je bent eerst echt geneigd om continu te healen en protective spirit vaker te casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Heet van de pers:
Character Slots Offered
20 April 2006
We are happy to announce that you will be able purchase additional character slots for your Guild Wars account beginning this summer for $9.99 U.S. (or equivalent). Each new slot will enable you to add a new character to your account with full access to all of the content your current characters enjoy. We'll have more details to share soon!
Source: http://www.guildwars.com/
Ook nog info van Gaile die mogelijk interessant is:
  • Aggro 'issue' wordt aangepast (Booktrick is bye bye?)
  • CE heeft geen extra character slots (oude info?)
  • Na Season 2 skill-balancing update (15 mei?)
  • Factions dance emote voor CE is iets anders dan "Divine Aura" (boeiend...)
  • Guild dat Alliance vormt, levert naam voor Alliance.
  • PvE awards in Factions.
  • Guildhall customization in Factions (meer cata's???)
  • Mogelijk Ch.3 in de herfst (speculatief natuurlijk)
Source: http://www.guildwarsguru....php?p=1279209#post1279209

[ Voor 39% gewijzigd door CoRrRan op 21-04-2006 03:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik ben trouwens benieuwd wanneer we de spullen krijgen, aangezien volgende week het feest al kan losbarsten. Als het allemaal goed is neem ik aan dat de bestellingen de 26ste binnenkomen aangezien pre-orders de 27ste al kunnen spelen. Ben benieuwd of dat gaat lukken, waarschijnlijk wordt het pas het weekeind omdat de post natuurlijk aankomt als we er niet zijn. Misschien moet ik de winkel beneden vragen of ze het willen aannemen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Hallow iedereen.

ik ben vanplan guildwars te kopen. nu is me vraag of ik beter kan wachten op Guildwars: factions

is die standalone of gewoon een add-on.

en zouden jullie mij kunnen zeggen of ik het met dit systeem (laptop) op Max kan spelen:
  • AMD Turion 64 Mobile Technology ML-37(1MB L2 cache, 2.0GHz)
    Radeon Xpress 200M Chipset
  • 512 mb Ram
  • ATI MOBILITY RADEON X700 graphics, 128MB DDR memory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Trekt je laptop makkelijk. Factions is een standalone add-on, dwz je kan alleen Factions spelen, maar je kan het ook koppelen aan je Prophecy account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
CoRrRan schreef op donderdag 20 april 2006 @ 17:02:
Avicara Wise heeft GEEN enchantment strippers. Alleen de Avicara Guile heeft die (Strip Enchantment). Ik vermijd die ook meestal, omdat de groepen met een Guile in Mineral Springs meestal ook een Ardent (healer) hebben. Dat werkt dus niet, maar er zijn genoeg groepen die je wel aankunt in Mineral Springs. (Alleen Braves + Fierce, ook 1 groep Pinesouls.)

Wel kun je je 4 enchantments opgooien en voorbij ze lopen (zorgend dus dat Prot Spirit verborgen zit onder de rest) en kistjes proberen te openen.
'k Doelde ook meer op dat ook deze Avicara Wise een reden kan zijn voor een 'sudden death' ook al zijn alle enchantments op. ;) 'k Dacht een beetje aan Ineptitude die hij wel heeft.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Oeh, extra char slots voor zo weinig geld is een hele mooie optie! Hoewel ik op zich genoeg slots heb voor mijn chars, kan ik me goed voorstellen dat het voor anderen reuze handig is.

Aggro issue, mjah misschien book-trick, keg-trick, gear-trick bye bye. Zou ook beter zijn uiteindelijk. Maar misschien dat ze ook iets maken dat je niet direct aangevallen wordt als zelf niets kwaads van zin bent. Hoewel, geen idee hoe dat te implementeren en dan wordt runnen wel heel makkelijk. Hmm nee zal ook wel niet dan.

PvE awards, daar heb ik nou echt helemaal geen idee van wat ik me daarbij moet voorstellen. Maar als zwaar fanatieke PvE speler word ik altijd blij van elk stukje PvE dat erbij komt.

Ch3 in de herfst ... gelukkig wordt er niet bij verteld welke herfst ... 2006/2007/2008 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

gsteen schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 09:10:
'k Doelde ook meer op dat ook deze Avicara Wise een reden kan zijn voor een 'sudden death' ook al zijn alle enchantments op. ;) 'k Dacht een beetje aan Ineptitude die hij wel heeft.
Na maanden alleen maar 55hp monk spelen rondom Augury en als tank in UW, ben ik gisteravond voor het eerst met mijn monk in Mineral Springs een kijkje gaan nemen. Best lachen daar, zeker als je een hele horde Avicara rangers op je dak krijgt en het scherm gevuld wordt met inslagen van ignite arrows. Dan vliegt de health geregeld van 55 naar 5 en terug. Behoorlijk hectisch continu achter elkaar prot en breeze voor de extra health boost dankzij divine, anders red ik het echt niet tegen een stuk of acht van die rangers.

Om in Mineral Springs te geraken vanuit Granite Citadel is ook nog een redelijke klus. Ontwijken van Heretics en toch nog behoorlijk wat groepen die je af moet maken onderweg. Net buiten de noord poort van Granite is trouwens wel een hele goede plek om even snel ongeveer 1k en soms meer te verdienen met die stuk of drie grote groepen die daar popuppen. Nog geen 5 minuten werk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Die PVE awards is dat niet gewoon die faction die je krijgt voor bijvoorbeeld de kurzicks, die je vervolgens in kan leveren voor materials of iets anders?
Maar dat beschikbaar stellen van aparte char slots is wel interessant vind ik.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Balachmar schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 12:03:
Die PVE awards is dat niet gewoon die faction die je krijgt voor bijvoorbeeld de kurzicks, die je vervolgens in kan leveren voor materials of iets anders?
Maar dat beschikbaar stellen van aparte char slots is wel interessant vind ik.
Zou wel een hele goede zijn als je factions punten kunt inleveren voor PvE spulletjes en niet meer alleen maar PvP meuk! Dan zou ik in ieder geval vaker PvP gaan spelen, iets wat ik nu zo goed als nooit doe. Dat komt het spel wel ten goede denk ik als veel PvE-ers daardoor makkelijker ook PvP gaan spelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeh, extra char slots voor zo weinig geld is een hele mooie optie!
ik vind $10 voor alleen een exstra character slot eigenlijk best veel.... :/ helemaal omdat je bij factions er maar 2 bij krijgt, als je orginele met je faction account linked, maar wel gewoon de volle bedrag moet betalen ( rond de €44) .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Ik had gehoopt op zo'n 5 euro, het is dus 8.99 euro.
In principe hadden ze gewoon voor elke profession een slot en voor PvP 1 slot moeten bieden.
Maar goed, ze moeten ook geld verdienen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is veels te duur voor 1 character slot zoiezo waarom als je merged 2 slots erbij en afzonderlijk 4.

Uitmelkerij :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Guildhall customization in Factions -> ondermeer kun je een priest en een merchant toevoegen als guildleader.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

UHM, de PVE rewards die ik bedoel is dat als je een missie deed in Factions (tijdens de preview) kreeg je faction voor bv de kurzicks. Deze kon je dan OF overdragen aan je guild, OF (en dat heb ik 1 keer gedaan) je kon het inruilen voor amber. En Amber heb je als het goed is nodig voor armor bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:07:
Dit is veels te duur voor 1 character slot zoiezo waarom als je merged 2 slots erbij en afzonderlijk 4.

Uitmelkerij :r
Sorry maar ik vind dat een hele negatieve houding.

Speel je alleen Prophecy: 4 slots
Speel je alleen Factions: 4 slots
Speel je Prophecy en Factions: 6 slots

Als je je accounts merged heb je 2 slots meer t.o.v. de rest in ieder chapter. Die moet je weliswaar delen tussen beide chapters, maar er zijn altijd wel characters die je in beide delen wil gebruiken. Je gaat echt niet vier totaal andere karakters maken in Factions t.o.v .Prophecies, daar geloof ik helemaal niks van.

Dus dat je er op achteruit gaat vind ik zwaar overtrokken en 9 euro voor een karakterslot betalen voor een spel dat je verder gratis kunt spelen uitmelkerij noemen vind ik al helemaal van een te zielig niveau, zeker als je er ook nog een een kotssmiley bij gaat zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:24
II_BurN_II schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:21:
Ik heb net Factions bij de Dimension Plus ge-pre-Ordered.

Maar ze zeggen dat ik de Speciale items er niet bij krijg omdat de Beta/Preview Event al is afgelopen. Ik zou ze alleen krijgen als ik hem vóór de Beta/ Preview event had besteld. Is dit waar?
Als het goed is krijg ik straks dus de normale Factions versie binnen. ;(

Kan ik nog ergens in Nederland de GW:Factions Pre-Order bestellen ?
Dat ik de Preview gemist heb maakt mijn niks uit, maar het gaat mij om de Exclusieve items. :'(
Update:

Ik ben net naar de Dim Plus geweest om mijn Pre-order te cancelen. Maar het blijkt dus dat ze wél de Pre-Order pakket hebben ! Óók als je nu nog Pre-ordered.
Sterker nog, ik heb er al 2 mee naar huis mogen meenemen. :Y)

Het bleek dus een misverstand/miscommunicatie te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik ben nog met mezelf in beraad of ik ga koppelen of los spelen. En als ik ga koppelen, aan welk account? Met de gewone versie, met de SE of de CE? En koop ik naast de CE van Factions ook nog een gewone versie, of wacht ik daarmee? En ga ik Factions aan Prophecies koppelen of andersom, of maakt dat niet uit?

Decisions decisions :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Het enige waar ik bang voor ben is dat ze meer van dit soort trucjes gaan uithalen:
  • 1 character slot voor EUR 8.99
  • Rune of Superior Holding voor EUR 0.99 (+5 op je inventorybag)
  • Extended Xunlai contract (+10 storageruimte), EUR 1.99
  • Rune of Increase Magic Find (+50% more chance of gold item drop from monsters) EUR 1.99
  • etc...
Echter, de 'community' heeft gevraagd om extra character slots, een boel mensen hebben zelfs aangegeven ervoor te willen betalen en dat is precies wat ze krijgen. Daarnaast hoef je straks maar EUR 18 uit te geven om alle verschillende professies op 1 account te kunnen spelen die ook toegang hebben tot Ch.1, Ch.2, Ch.3, Ch.X, ipv dat je 2x Ch.1, 2x Ch. 2, 2x Ch. X zou moeten kopen om hetzelfde te bereiken.

Uitmelkerij is het alleen als je verplicht tot aanschaf gedwongen wordt. Het is en blijft een keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

TroonStaal schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 16:09:
...
En ga ik Factions aan Prophecies koppelen of andersom, of maakt dat niet uit?
Volgens mij maakt dat niks uit, het is 1 grote verzamelbak van aan elkaar gekoppelde accounts, onafhankelijk van de chapters zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

CoRrRan schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 16:15:
Het enige waar ik bang voor ben is dat ze meer van dit soort trucjes gaan uithalen ...
Geinige voorbeelden. Ik "vrees" het ook wel een beetje, zeker als de verkopen per chapter terug gaan lopen. Uiteindelijk moeten ze linksom of rechtsom genoeg geld binnen zien te krijgen om de boel draaiende te houden. Erg jammer, maar wellicht niet te vermijden. Zolang je in het spel zelf maar geen reclames van sponsors gaat tegenkomen, vind ik het niet zo heel erg. Dat je ineens een Halfords zwaard of een npc genaamd Burger King tegenkomt of zo ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ik denk dat die extra's die je kunt kopen allemaal wel mee zullen vallen. En aangezien ze tegen het professioneel farmen zijn, omdat daarmee de economie vernaggelt zal worden, zullen ze het echt niet mogelijk maken om door een Real Life investering meer goud te kunnen verdien (die je dan als prof farmen natuurlijk weer voor echt geld verkoopt). Dit is gewoon precies waar de community om gevraagd heeft. Tevens heb je nu dus al extra storage voor euro's dus dat Xunlai idee is er al, je kunt zoveel mules kopen als je wilt. Maar ik heb daar het geld niet voor over. Ik denk dat ik er misschien ooit nog wel een koop. Alleen op dit moment heb ik nog genoeg slots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ik vind het wel goed dat het er komt (heb het zelf niet nodig... en ga mn factions mengen met de normale), en ben niet zo bang om zulke rare dingen in de toekomst te zien.
Als ze genoeg updates uitbrengen blijven er toch wel veel spelers.. en zolang ze een beetje in het nieuws blijven zullen er ook veel nieuwe spelers komen
vandag in de power unlimited (ja... ik heb hem, lees hem eigenlijk nooit meer)
GW Factions, had een 9, en een review van 3 pagina's... Ik denk dat mensen zo wel blijven komen.

En op een gegeven moment gaat een game toch dood, en dan zoeken we met zn alle een leuke andere variant.. Als ze overal geld voor gaan vragen kunnen ze net zogoed een maandelijkste betaling van 2euro invoeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Head Start Event: Day of the Tengu

Join us for the Guild Wars Factions Head Start Event, and participate in the exciting Day of the Tengu celebration!

As you know, the Head Start allows access to the lands of Cantha a full 24 hours before the game’s global release. During those hours, Cantha is hosting a special event—Day of the Tengu—where players celebrate the first anniversary of peace since the cessation of the Tengu Wars. But all is not peace and harmony even now, for the day’s events are threatened by a return of the vile Naga.

In Cantha, you are invited to complete a series of quests in honor of the Tengu, quests that also aid in the effort to beat back the erstwhile invading forces. If you are successful, you will earn Naga Fangs, which you can exchange for unique rewards! At periodic intervals throughout the course of the day's event, be sure that you visit Shing Jea Monastery, where you will find that, if you have a sufficient number of Naga Fangs, the fangs will be converted into wearable Tengu Masks. These coveted items—customized just for you—will be unique across all Guild Wars campaigns!

The Head Start Event and the Day of the Tengu quest series are available only to pre-order customers of Guild Wars Factions. Want to get in on the action? Check with your local retailer, or pre-order Guild Wars Factions online and obtain an access key in time to participate in the event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

het zou leuk zijn als jullie ens een paar screenshots posten. zodat ik een goede indruk van het spel krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

genoeg screenshots te vinden:
http://www.guildwars.com/gallery/screenshots/

En die zijn ingame gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het laatste nieuws: titels dus als pve reward......

edit:om een lang verhaal weer kort te maken, zie de link verderop..... :)

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2006 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
beter plaats je gewoon even linkjes naar die artikelen ipv het hele zutje te kopieren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, sorry voor de lengte maar waar ik het vandaan heb moet je geregistreerd zijn, vandaar.... :/

edit: ik kort het nog wel wat in :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2006 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik vind 5k exp voor een skill cappen wel erg veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

hier is de link:
http://www.gamespot.com/p...?sid=6148088&page=1&q=&q=

je kan dit gewoon lezen zonder registratie.

[ Voor 23% gewijzigd door M55 op 22-04-2006 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan gooi ik die van mij er weer uit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Whow, klinkt zeeeeer vet allemaal! moet hem echt hebbn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:55:
[...]

Sorry maar ik vind dat een hele negatieve houding.

Speel je alleen Prophecy: 4 slots
Speel je alleen Factions: 4 slots
Speel je Prophecy en Factions: 6 slots

Als je je accounts merged heb je 2 slots meer t.o.v. de rest in ieder chapter. Die moet je weliswaar delen tussen beide chapters, maar er zijn altijd wel characters die je in beide delen wil gebruiken. Je gaat echt niet vier totaal andere karakters maken in Factions t.o.v .Prophecies, daar geloof ik helemaal niks van.

Dus dat je er op achteruit gaat vind ik zwaar overtrokken en 9 euro voor een karakterslot betalen voor een spel dat je verder gratis kunt spelen uitmelkerij noemen vind ik al helemaal van een te zielig niveau, zeker als je er ook nog een een kotssmiley bij gaat zetten.
Waarom standalone faction wel 4 slots en opeens mergend maar 2 extra slots.

Als we nu al totaal 9 slots hadden faction en prophecies samen.Dan was dit inderdaad een leuke mogelijkheid om meerdere slots te krijgen.

Heb op dit moment 1 pvp slot een ranger, warrior en een monk straks met faction heb ik precies genoeg slots voor de assasin en de ritualist.

Dus mis nog 3 slots daarom noem ik dit uitmelken deze slots hadden er al ingemoeten en voor je eigen speelplezier ben je min of meer verplicht om dezen te kopen.

Als ze op deze manier verder gaan kan je op den duur ook extra storage kopen misschien uiteindelijk zelfs exclusieve armor dit is pas het begin...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2006 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Jij WIL alle profs. TEGELIJK spelen daar heb je niet genoeg slots voor maar je doet net of je er recht op hebt om dat te kunnen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 19:05:
Waarom standalone faction wel 4 slots en opeens mergend maar 2 extra slots.

Als we nu al totaal 9 slots hadden faction en prophecies samen.Dan was dit inderdaad een leuke mogelijkheid om meerdere slots te krijgen.

Heb op dit moment 1 pvp slot een ranger, warrior en een monk straks met faction heb ik precies genoeg slots voor de assasin en de ritualist.

Dus mis nog 3 slots daarom noem ik dit uitmelken deze slots hadden er al ingemoeten en voor je eigen speelplezier ben je min of meer verplicht om dezen te kopen.

Als ze op deze manier verder gaan kan je op den duur ook extra storage kopen misschien uiteindelijk zelfs exclusieve armor dit is pas het begin...
Maar 4 slots per standalone betekent wel dat je en in factions en in prophecies een warrior bijvoorbeeld moet aanmaken als je in elk deel een warrior wil spelen, dus meteen 2 slots kwijt bent, terwijl je door te mergen maar 1 slot hoeft te gebruiken voor een karakter dat je in beiden delen kan spelen.

Als je naast een warrior ook nog een monk en ranger speelt (zoals jij dus doet), dan ben je met twee standalone versies meteen 6 sloten kwijt en met een gemergede versie maar 3. Lijkt mij een gemergede versie toch wel handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigbadkip schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 19:30:
Jij WIL alle profs. TEGELIJK spelen daar heb je niet genoeg slots voor maar je doet net of je er recht op hebt om dat te kunnen :O
Ik vind van wel voor iedere profession 1 slot en 1 speciale pvp slot.

Prophecies 4 slots 6 professions
Faction 4 slots 2 professions
faction + prophecies 6 slots 8 professions

Zie de logica niet echt van arenanet waarop ze de slots baseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 19:47:
[...]

Maar 4 slots per standalone betekent wel dat je en in factions en in prophecies een warrior bijvoorbeeld moet aanmaken als je in elk deel een warrior wil spelen, dus meteen 2 slots kwijt bent, terwijl je door te mergen maar 1 slot hoeft te gebruiken voor een karakter dat je in beiden delen kan spelen.

Als je naast een warrior ook nog een monk en ranger speelt (zoals jij dus doet), dan ben je met twee standalone versies meteen 6 sloten kwijt en met een gemergede versie maar 3. Lijkt mij een gemergede versie toch wel handiger.
bij de standalone versie van faction zijn zoiezo de prophecies professions het niet waard, omdat je niet alle skills hebt je krijgt alleen de core skills dus die 4 slots bij een standalone zijn zelfs overkill voor faction.

Maar ik bedoel ze kunnen standalone wel de ruimte geven voor 4 slots maar merged opeens niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 19:53:
bij de standalone versie van faction zijn zoiezo de prophecies professions het niet waard, omdat je niet alle skills hebt je krijgt alleen de core skills dus die 4 slots bij een standalone zijn zelfs overkill voor faction.

Maar ik bedoel ze kunnen standalone wel de ruimte geven voor 4 slots maar merged opeens niet.
Dus mensen die factions standalone gaan spelen kunnen straks alleen maar lekker spelen met een ritualist of assassin? Lijkt me niet. Met de overige professions spelen in faction standalone zal anders zijn dan in prophecies standalone door verschillen in de skills, maar is verre van onmogelijk.

Je krijgt in factions standalone net zoveel skills als je in prophecies had. Ze zijn alleen een beetje anders in uitwerking. Voor mensen die de skills prophecies gewend zijn, zal een standalone factions daarom heel erg wennen zijn, maar het "niet waard" zijn om te spelen lijkt me niet. Het is alleen maar anders en wie weet door de nieuwe factions skills alleen maar leuker.

Misschien dat je over een paar maanden zelfs met een gemergde factions en prophecies een warrior hebt met alleen maar factions skills omdat die je veel beter bevallen. Je weet maar nooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52
Voor elke prof een slot zou opzich wel mogen vind ik, het is toch niet meer dan normaal dat je van alles gebruikt kunt maken wat een spel je te bieden heeft.

Ik vind 9 euro best wel veel maar had het wel verwacht, ik denk er nog ff over na of ik iets dergelijks ga kopen, ik heb eerst 2 slots erbij nu wat er eigenlijk 4 hadden moeten zijn maar die vul ik eerst wel en kijk daarna ff verder. 2 slots voor 16 tot 18 euro afhankelijk van de dollar stand is best wel veel moet ik zeggen, duurdere data storage kun je volgens mij niet krijgen want je char zal heus niet meer dan een paar kb innemen op een server, voor die 9 euro moet je het dan ook minsten 10.000 jaar vast kunnen zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echter wanneer mensen dadelijk over 8 slots de beschikking hebben gaat het geklaag beginnen over dat men alleen "maar" met 8 PvE characters kan spelen, en daarnaast niet nog eens van alle professions een PvP character kan aanmaken. Let maar op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52
Dat zal idd wel maar nu heb je de keuze, sinds dit heb je geen reden meer om te klagen over de slots, misschien wel over de prijs maar niet meer over het aantal slots, dit kun je nu zelf invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op zondag 23 april 2006 @ 01:59:
[...]

Dus mensen die factions standalone gaan spelen kunnen straks alleen maar lekker spelen met een ritualist of assassin? Lijkt me niet. Met de overige professions spelen in faction standalone zal anders zijn dan in prophecies standalone door verschillen in de skills, maar is verre van onmogelijk.

Je krijgt in factions standalone net zoveel skills als je in prophecies had. Ze zijn alleen een beetje anders in uitwerking. Voor mensen die de skills prophecies gewend zijn, zal een standalone factions daarom heel erg wennen zijn, maar het "niet waard" zijn om te spelen lijkt me niet. Het is alleen maar anders en wie weet door de nieuwe factions skills alleen maar leuker.

Misschien dat je over een paar maanden zelfs met een gemergde factions en prophecies een warrior hebt met alleen maar factions skills omdat die je veel beter bevallen. Je weet maar nooit!
Ze krijgen alleen de core skills dus dan heb je weinig mogelikheden met die profs pvp zit er dan niet omdat je de meeste skills mist

11) What’s this talk of Core Skills, Prophecies Skills and Factions Skills?

The skills available in Chapter 1 have been divided into Core Skills, available to characters from all Chapters of Guild Wars, and Prophecies Only Skills, available only to the players who have the Chapter 1. What this means is that, just like we will have Factions Only Skills, those who have only Prophecies won’t be able to access, those who get only Factions won’t be able to use some of the skills we have today.

This is important for those considering whether to merge or not their new Factions account with their old Prophecies account. If they do not merge, not only their old characters won’t have access to the new skills, but the new characters won’t be able to use some of the old ones.

http://img130.imageshack.us/my.php?image=elementalist2ot.jpg
http://img130.imageshack.us/my.php?image=mesmer6oq.jpg
http://img130.imageshack.us/my.php?image=necromancer0dv.jpg
http://img105.imageshack.us/my.php?image=ranger3vi.jpg
http://img76.imageshack.us/my.php?image=warrior2he.jpg

dus je zal totaal ong 50 skills missen

Dus alleen maar nadeel als je niet merged.

enige nadeel van het mergen is dat je opeens 2 slots krijgt en anders 4 slots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ik vind het echt een beetje overdreven allemaal hoor. Ik mag dan niet super veel spelen, maar toch wel regelmatig. En ik heb nu 2 pve slots bijna volledig uitgespeeld. Dus heb ik er nu nog 2 voor pvp allemaal voldoende dus. Al helemaal als ze het builden aan gaan pakken, wat volgens mij ook al in de leiding zit. Stel dat het veranderen van een build een stuk makkelijker wordt, dan is 1 pvp slot alweer meer dan genoeg. En 8 euro voor een slot is nu niet HEEL erg veel te noemen toch? Betekend namelijk wel dat die chars overal mogen komen, ook in de toekomst. Dus in principe kost het 16 euro om factions gemerged (wat toch wel veel voordelen heeft) evenveel char slots te geven als niet gemerged (wat toch zeker wel veel nadelen heeft). Eerlijk waar, waar doe je moeilijk over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

En als je nou Prophecies met 4 slots en Factions met vier slots met elkaar gaat mergen, dan kan je neem ik aan kiezen welke slots je laat vervallen of moet je eerst een char deleten? Ik gok op het laatste. Volgende week ga ik het meemaken, zal wel wat slots volgooien en dan mergen, kijken wat er gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prism103
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:15
TroonStaal schreef op zondag 23 april 2006 @ 15:21:
En als je nou Prophecies met 4 slots en Factions met vier slots met elkaar gaat mergen, dan kan je neem ik aan kiezen welke slots je laat vervallen of moet je eerst een char deleten? Ik gok op het laatste. Volgende week ga ik het meemaken, zal wel wat slots volgooien en dan mergen, kijken wat er gebeurt.
Dit kan niet. Je moet de game key/cd key gelijk aan een account verbinden. Maak je eerst een nieuwe factions acount met een nieuw email adres enzo dan kan je daarna de accounts niet meer mergen.

Als je de accounts wilt mergen dan moet je het volgende doen: Inloggen op de prophecies account en je nieuwe game key/cd key invullen. Dit geeft toegang tot de beide games en zul je dus in totaal 6 char slots krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op zondag 23 april 2006 @ 15:21:
Je moet de key van faction al bij je account doen dat is mergen dus krijg je altijd 6 slots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Oh, dat wist ik dus niet. Goed om te weten, zou toch jammer zijn als ik al een tijdje bezig was en het daarna eens besliste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Na alle discussies over farmen wilde ik jullie deze niet onthouden:

Afbeeldingslocatie: http://guildwars.ogaming.com/gallery/albums/Comic/issue7.jpg

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 23 april 2006 @ 21:07:
Na alle discussies over farmen wilde ik jullie deze niet onthouden:

[afbeelding]
Rofl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
:+
Give us more! :)

[ Voor 5% gewijzigd door ixl85 op 24-04-2006 16:16 . Reden: tiepvaut ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Laatst online: 18:40

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Misschien een beetje domme vraag, maar is Factions nu een uitbreiding van Guild Wars of een opzich staande nieuwe versie? Daarnaast is Prophecies nu de eerste versie, want ik kwam ook een reactie tegen welke over "core" sprak.

Ik ben mij aan het oriënteren voor Guild Wars, ik speel op dit moment World of Warcraft, maar dit begint steeds minder leuk te worden aangezien Blizzard het orginele verhaal behoorlijk aan het afbreken is en voor WoW moet je maandelijks een abo. betalen.

Na hier wat gelezen te hebben begrijp ik dat Prophecies de eerste versie is van Guild Wares en dat Factions een uitbreiding is. Daarnaast kun je Factions ook alleen installeren, maar dan kun je bepaalde content uit Prophecies niet gebruiken. Wanneer je eerst Prophecies vervolgens Factions installeerd/activeerd, dan heb je wel alle content van beide. Klopt dit een beetje.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Met "Core" worden de 6 proffesions en de bijbehorende skills uit GuildWars Prophecies bedoeld.
GuildWars: Factions is een expansion. Maar deze is ook stand alone te spelen. Als je alleen Fations koopt heb je alleen de content uit factions. Koop je ze beide dan kun je kiezen om je account te koppelen. Hiedoor kunnen je characters uit Prophecies ook de content uit factions spelen (je krijgt 2 extra character slots, totaal 6 dus). Speel je beide los dan heb je op beide accounts 4 character slots maar kun je niet met je characters uit Prophecies naar Factions (en vise versa).

[ Voor 67% gewijzigd door MonkeySandwich op 24-04-2006 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 13:06:
Ze krijgen alleen de core skills dus dan heb je weinig mogelikheden met die profs pvp zit er dan niet omdat je de meeste skills mist
...
This is important for those considering whether to merge or not their new Factions account with their old Prophecies account. If they do not merge, not only their old characters won’t have access to the new skills, but the new characters won’t be able to use some of the old ones.
...
dus je zal totaal ong 50 skills missen

Dus alleen maar nadeel als je niet merged.

enige nadeel van het mergen is dat je opeens 2 slots krijgt en anders 4 slots.
En je krijgt er 50 andere skills voor terug ...

Als je standalone speelt krijg je de core skills PLUS de skills van het chapter dat je standalone speelt. Het staat ook in het laatste stukje engels: OLD characters won't have access to NEW skills, but NEW characters wont have access to some of the OLD ones.

Dus je kunt in Factions standalone straks prima een Warrior spelen, alleen heb je niet de skills uit Prophecies, maar wel de skills uit Factions. Die zijn ietsje anders, maar maakt het verre van onmogelijk. Misschien wordt je warrior zelfs beter met een setje core en factions skills. PvP met een factions only warrior lijkt me prima te doen, zeker omdat in de factions skills een grote overlap zit met de prophecies skills.

Met mergen krijg je weliswaar 2 slots, maar doordat je gemerged hebt zijn de sloten veel efficienter te gebruiken:

2x standalone:
Prophecies: W1, R1, Mo1, <vrij slot>
Factions: W2, R2, Mo2, <vrij slot>

merged:
Prophecies + Factions: W, R, Mo, <vrij slot>, <vrij slot>, <vrij slot>

Je hoeft dus je professions niet dubbel uit te voeren als je merged speelt, hetgeen je meer vrij slots oplevert, zoals in het voorbeeld boven je door te mergen al 1 vrij slot meer hebt. Wat heb je liever?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Mythrill schreef op maandag 24 april 2006 @ 10:59:
Met "Core" worden de 6 proffesions en de bijbehorende skills uit GuildWars Prophecies bedoeld.
GuildWars: Factions is een expansion. Maar deze is ook stand alone te spelen. Als je alleen Fations koopt heb je alleen de content uit factions. Koop je ze beide dan kun je kiezen om je account te koppelen. Hiedoor kunnen je characters uit Prophecies ook de content uit factions spelen (je krijgt 2 extra character slots, totaal 6 dus). Speel je beide los dan heb je op beide accounts 4 character slots maar kun je niet met je characters uit Prophecies naar Factions (en vise versa).
Volgens mij zou ik ze dan combineren, je kunt toch maar met één caracter tegelijk spelen toch? Heb je on Prophecies net een caracter opgebouwd en geleveld mag je weer opnieuw. :) Dan lijkt mij het leuker om je caracter weer verder te kunnen opbouwen met de nieuwe skills en content.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je niet merged heb je alleen de complete skills van de assasin en de ritualist.

Je hebt dan wel de core plus de chapterskill maar je mist wel bepaalde skills van 1 build en dit kan een groot nadeel zijn met pvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 11:59:
als je niet merged heb je alleen de complete skills van de assasin en de ritualist.

Je hebt dan wel de core plus de chapterskill maar je mist wel bepaalde skills van 1 build en dit kan een groot nadeel zijn met pvp
Ben benieuwd welke "mixed chapter" en "factions only" builds er gaan ontstaan naast de reeds bekende "prophecies" builds en of hier een beetje balans in te houden is. Ik zie zeker in het begin gebeuren dat PvP groepen alleen maar mensen willen die ook de Prophecies skills hebben, omdat ze nog niet gewend zijn aan de mogelijkheden van Factions skills. Terwijl die skills uiteindelijk net zo goed blijken te zijn. De grote hoeveelheden nieuwe combinatie mogelijkheden bevallen me in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:02
Ik ben blij dat ze geluistertd hebben naar de community.
Ik vind het absoluut niet erg om geld neer te leggen voor 2 extra character slots (alhoewel ik er dan 4 moet kopen, zowel voor m'n meisje als voor mezelf).
Liever op deze manier dan helemaal niet.
Denk niet dat ze het van te voren zo allemaal hebben uitgedacht.
Denk eerder dat ze hadden verwacht dat het niet zoveel zou uitmaken dat je 2 minder slots had dan het totaal aan professions.

De afgelopen maanden heb ik eigenlijk niet echt meer gespeeld. Meer omdat ik er samen met m'n vriendin geen tijd voor heb (verbouwing van ons nieuwe huisje). Maar dat zal wel veranderen zodra het allemaal klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NielsOveres schreef op maandag 24 april 2006 @ 14:05:
Ik ben blij dat ze geluistert hebben naar de community.
Ik vind het absoluut niet erg om geld neer te leggen voor 2 extra character slots (alhoewel ik er dan 4 moet kopen, zowel voor m'n meisje als voor mezelf).
Liever op deze manier dan helemaal niet.
Denk niet dat ze het van te voren zo allemaal hebben uitgedacht.
Denk eerder dat ze hadden verwacht dat het niet zoveel zou uitmaken dat je 2 minder slots had dan het totaal aan professions.

De afgelopen maanden heb ik eigenlijk niet echt meer gespeeld. Meer omdat ik er samen met m'n vriendin geen tijd voor heb (verbouwing van ons nieuwe huisje). Maar dat zal wel veranderen zodra het allemaal klaar is.
lol geluisterd :z

waarom krijgen we dan geen 4 slots als we mergen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 15:41:
[...]

lol geluisterd :z

waarom krijgen we dan geen 4 slots als we mergen ;)
Je krijgt toch 6 slots als je merge? Als je beide appart blijft houden heb je in beide 4, maar gemerge heb je er 6, tenminste dat is mij net min of meer uitgelegd. Deze slots zijn dat het aantal caracters dat je kunt spelen of het aantal professions dat je aan een caracter kunt toe kennen.

Sorry voor deze misschien simpele vragen, maar ik speel GW nog niet. Ik zit hier wel aan te denken. Zijn er ook mensen hier die World of Warcraft spelen of gespeeld hebben? Is het een en ander te vergelijken?

[ Voor 7% gewijzigd door _Dune_ op 24-04-2006 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Aub niet weer een discussie beginnen over WoW en GW ;), die lopen uit op niets.
WoW is niet te vergelijken met GW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

M55 schreef op maandag 24 april 2006 @ 15:50:
Aub niet weer een discussie beginnen over WoW en GW ;), die lopen uit op niets.
WoW is niet te vergelijken met GW.
Oke, niet te verglijken dus. Hartelijk dank voor je reactie. ;)

P.s. Sorry, Ik wist niet dat hier al hevige discussies over gevoerd waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

_Dune_ schreef op maandag 24 april 2006 @ 15:52:
[...]

Oke, niet te verglijken dus. Hartelijk dank voor je reactie. ;)

P.s. Sorry, Ik wist niet dat hier al hevige discussies over gevoerd waren.
een beetje zoals UT'ers, Quakers en CS'ers die zeggen dat hún spelletje het beste is ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 24-04-2006 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Maar GW is ook nog echt heel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoiezo is dit een gw topic dus niet echt de plaats om gw en wow te vergelijken.
Probeer ze beiden uit en maak dan een beslissing.

Ik zelf heb voor gw gekozen geen maandelijkse kosten en geen verplichtingen.

@dune merged krijg je 2 slots erbij dus totaal 6, maar standalone 4 slots dus waarom opeens 2 slots minder als je merged?

Ze luisteren alleen naar dingen waarop ze geld kunnen verdienen.

Zijn zoveel dingen door de community gevraagd de meesten dingen geven ze geen eens gehoor aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ik zou de beginnende GW'er wel aanraden om alletwee de games te komen... De spels die je mist zijn echt wel heavy, ik zelf ben ele en ik zou echt mijn vuurspells niet kwijt kunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

TroonStaal schreef op maandag 24 april 2006 @ 15:57:
[...]

een beetje zoals UT'ers, Quakers en CS'ers die zeggen dat hún spelletje het beste is ;)
Dergelijke discussies wil ik eigenlijk ook helemaal niet. Ik vroeg mij af of het op een zelfde manier gespeeld wordt. Grafisch gezien is het in iedergeval geheel anders. In WoW loop je in een comicbook ;) rond wat in GW volgens mij niet het geval is.
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:14:
Zoiezo is dit een gw topic dus niet echt de plaats om gw en wow te vergelijken.
Probeer ze beiden uit en maak dan een beslissing.

Ik zelf heb voor gw gekozen geen maandelijkse kosten en geen verplichtingen.

@dune merged krijg je 2 slots erbij dus totaal 6, maar standalone 4 slots dus waarom opeens 2 slots minder als je merged?

Ze luisteren alleen naar dingen waarop ze geld kunnen verdienen.

Zijn zoveel dingen door de community gevraagd de meesten dingen geven ze geen eens gehoor aan.
Het punt over die slots is mij nu inderdaad duidelijk. :) Ik speel dus al WoW en ach daar wordt net zogoed geluisterd naar de community. *kuch* *kuch*

Opzich is het niet zo erg dat ze voor bepaalde dingen wat geld vragen, ik bedoel je mist zo-ie-zo de maandelijkse kosten en ja, zo moeten nu eenmaal ergens geld vandaan halen.

Maar ik zal mijn mond houden over WoW in dit topic. ;) Ik zal eens bij een neefje van mij langs gaan hij speeld ook GW, alleen hij woont niet echt naast de deur. :z

[ Voor 55% gewijzigd door _Dune_ op 24-04-2006 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:14:
Weakling schreef nog niet zo heel lang geleden ...
Met mergen krijg je weliswaar 2 slots, maar doordat je gemerged hebt zijn de sloten veel efficienter te gebruiken:

2x standalone:
Prophecies: W1, R1, Mo1, <vrij slot>
Factions: W2, R2, Mo2, <vrij slot>

merged:
Prophecies + Factions: W, R, Mo, <vrij slot>, <vrij slot>, <vrij slot>

Je hoeft dus je professions niet dubbel uit te voeren als je merged speelt, hetgeen je meer vrij slots oplevert, zoals in het voorbeeld boven je door te mergen al 1 vrij slot meer hebt. Wat heb je liever?
En dus krijg je per saldo zelfs meer waar voor je geld door slots te mergen
;)

[ Voor 8% gewijzigd door Plekuz op 24-04-2006 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

_Dune_ schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:22:
[...]

Dergelijke discussies wil ik eigenlijk ook helemaal niet. Ik vroeg mij af of het op een zelfde manier gespeeld wordt. Grafisch gezien is het in iedergeval geheel anders. In WoW loop je in een comicbook ;) rond wat in GW volgens mij niet het geval is.
Ik heb zelf geen WoW maar zie het wel eens bij vrienden. Het grootste verschil is niet zozeer in graphics, lengte of levelen maar vooral de GUI. In WoW heb je bakken met skills, in GW kan je er maar mx 8 gebruiken.
GW richt zich ook meer op pvp dan pve, hoewel dat voor iedereen een keuze is.

Daarnaast was GW voor mij ook een praktische keuze. Het maakt namelijk niet uit als je een maandje niet speelt, er is geen bedrag wat je moet betalen. Wel jammer dat je net te laat bent, een paar weken terug konden GW spelers namelijk vrienden uitnodigen om een preview weekeind mee te spelen, dat was gratis, je hoefde alleen de client te downloaden en een key aan te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Om toch nog even terug te komen over WoW en GW.
Het is niet echt te vergelijken omdat WoW echt één grote online wereld is. Je kan dus als je
in de wereld loopt andere mensen tegenkomen. In GW zie je alleen andere mensen in de steden en outposts.

Je kan dan een team samenstellen en dan met dat team de wereld verkennen en quests/missies doen. Op het moment is dit gelimiteerd tot een team van 8 spelers. Maar zoals ik het snap wordt dit voor sommige missies in Factions een max van twee teams van 8 spelers.

En verder zijn er nog tal van verschillen ;)

Edit: hierboven staat iets over max van 8 skills, daar mee wordt bedoelt je kan er max 8 selecteren om te gebruiken tijdens een missie. Er zijn in totaal 150 skills per professie. Een aangezien je altijd een dubbele professie hebt, 300 per character.

[ Voor 27% gewijzigd door M55 op 24-04-2006 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

M55 schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:43:
Om toch nog even terug te komen over WoW en GW.
Het is niet echt te vergelijken omdat WoW echt één grote online wereld is. Je kan dus als je
in de wereld loopt andere mensen tegenkomen. In GW zie je alleen andere mensen in de steden en outposts.
Hoe moet ik mij dat voorstellen? Als je een stad uitloopt wordt er dan een ander gebied geladen waar alleen jij door heen loopt met je caracter en eventuele groeps leden?
Je kan dan een team samenstellen en dan met dat team de wereld verkennen en quests/missies doen. Op het moment is dit gelimiteerd tot een team van 8 spelers. Maar zoals ik het snap wordt dit voor sommige missies in Factions een max van twee teams van 8 spelers.
Ben je altijd aan groepen gebonden of is een deel ook te soloen?
En verder zijn er nog tal van verschillen ;)

Edit: hierboven staat iets over max van 8 skills, daar mee wordt bedoelt je kan er max 8 selecteren om te gebruiken tijdens een missie. Er zijn in totaal 150 skills per professie. Een aangezien je altijd een dubbele professie hebt, 300 per character.
en dan zeg wordt er net een paar posts hoerboven gezegd dat WoW veel skills kent. :)
edit: Die post bedoelde je dus. :)

[ Voor 5% gewijzigd door _Dune_ op 24-04-2006 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 16:25
Je heb wel ca 300 skills maare je kunt er wel maar max 8 tegelijk gebruiken. terwijl dat bij wow nie zo is(heb wow alleen ff op een private server gespeeld stund me grafisch al niet echt aan dus er weer afgeflikkert)

bij gw moet je dus goed overwegen welke skils je meeneemt op een quest/missie omdat je er heel de missie mee moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
In het begin zijn stukken goed trouwens te soloen. Je kunt ook natuurlijk ook een paar NPCs (henchmen) meenemen, maar deze zijn niet echt slim :P

Als je wat beter bent en wat meer skills hebt zijn de iets lastigere stukken ook best te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Zelfs de lastigste area`s zijn met specialistische builds te soloen. Maar de latere missies niet.
Farmen kan je dus prima alleen af, maar de meest quests en missies niet.

[ Voor 28% gewijzigd door Bigbadkip op 24-04-2006 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 18:40
Ik heb paar maanden geleden al geprobeerd de got guild te joinen maar was toen vol zit nu bij een andere nl guild maar wil toch nog altijd liever got joinen. Is er weer plaats voor nieuwe leden als factions dalijk online gaat? Of kan daar niemand hier wat over zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Er is nu een leden stop, en als factions open gaat kan je jezelf weer opgeven. . NB het heeft nu dus nog geen zin je in te schrijven hoewel er nogsteeds mensen zijn die dat wel probeeren.
I.v.m. aankomende Guild Wars: Factions en een opschoningsactie hebben we besloten tijdelijk geen nieuwe leden te accepteren. De guild wil er klaar voor zijn als op 27 april (preorder) en op 28 april de GW:F servers open gaan.

[ Voor 46% gewijzigd door Bigbadkip op 24-04-2006 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 18:40
Ok dan wacht ik nog een paar dagen en probeer ik het dan weer. Moet ik wil ff zorgen dat ik eerst weet of ik kan joinen voordat ik mijn huidige guild vaarwel zeg. Maar dat komt wel goed dan. Zou je mij mischien aan je msn kunnen toevoegen? zodat ik het een en ander met je kan bespreken? of behoor jij niet tot een van de officers van de got guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Nee, helaas voor jouw en mij :Y) ben ik geen officer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:32:
[...]

[...]

En dus krijg je per saldo zelfs meer waar voor je geld door slots te mergen
;)
Er zijn genoeg die dubbele chars hebben.

Gaat mij er om waarom het standalone wel 4 kan en merged niet.

Er zijn 8 professions en 6 slots dus als we wel die 4 slots kregen was het perfect 8 en 8.

Gelukkig boeien mesmer en ritualist mij niet in het pve gebeuren dus hoef er maar 1 slot bij te kopen( heb tevens pvp slot).

Dus met factions 1 pvp slot een warrior,monk,ranger,necro,elementalist en een assassin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 18:57:
Er zijn genoeg die dubbele chars hebben.
Zal ongetwijfeld, hoewel ik in de guilds waarin ik gezeten heb nooit iemand tegengekomen ben die dat had, maar ik vind het erg raar omdat je vrij gemakkelijk van tweede prof kunt wisselen.
Gaat mij er om waarom het standalone wel 4 kan en merged niet.

Er zijn 8 professions en 6 slots dus als we wel die 4 slots kregen was het perfect 8 en 8.
Omdat je met merged zelfs 6 slots krijgt, da's 2 meer dan een standalone speler.

8 profs, met maar 4 slots als je standalone speelt, dus je kunt maar 50% van de beschikbare profs spelen per standalone spel. Merged heb je 6 sloten, dus kun je 75% van de profs spelen in beide chapters. Je moet die 4 en 4 niet zien als 8, je kunt ze niet bijelkaar optellen, want dan "merge" je ze zelf in gedachten.

Twee maal 4 sloten is daardoor minder voordelig dan één maal 6. En de reden voor 6 is dezelfde als toen er nog maar 1 chapter was met 6 profs en 4 sloten: de speler verplichten keuzes te maken. Net zo goed als je niet alle skills mee kunt nemen, of niet alles kan oprapen omdat je storage beperkt is, etc. etc.

Als je ineens alle profs zou kunnen spelen en alle skills kon meenemen en alles kon oprapen, dan zou je veel sneller uitgekeken zijn op het spel. Hou de mensen hongerig naar meer en ze blijven actief, stil hun honger en ze gaan slapen. En dat is niet alleen voor de makers slecht, maar ook voor de community zelf.
Gelukkig boeien mesmer en ritualist mij niet in het pve gebeuren dus hoef er maar 1 slot bij te kopen( heb tevens pvp slot).

Dus met factions 1 pvp slot een warrior,monk,ranger,necro,elementalist en een assassin.
Dat valt dan weer mee. Voor een euro of 9 ben je dan klaar en kun je minstens een half jaar alles doen wat je wilt en dat voor maar 0,10 euro per dag en Anet kennende zal het volgende chapter niet over een half jaar, maar over een jaar pas af zijn en dan is het maar 0,05 euro per dag. Een koopje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op maandag 24 april 2006 @ 22:44:

Omdat je met merged zelfs 6 slots krijgt, da's 2 meer dan een standalone speler.

8 profs, met maar 4 slots als je standalone speelt, dus je kunt maar 50% van de beschikbare profs spelen per standalone spel. Merged heb je 6 sloten, dus kun je 75% van de profs spelen in beide chapters. Je moet die 4 en 4 niet zien als 8, je kunt ze niet bijelkaar optellen, want dan "merge" je ze zelf in gedachten.

hmm ff rekenen 8 slots gaan we vanuit is 100%
prophecis 6 profs( 75%) slots 4 = 50%
Factions 2 profs (25%) slots 4 = 50%
merged profs 100 % slots 75%
Dus missen we na mijn inziens nog 25%

Twee maal 4 sloten is daardoor minder voordelig dan één maal 6. En de reden voor 6 is dezelfde als toen er nog maar 1 chapter was met 6 profs en 4 sloten: de speler verplichten keuzes te maken. Net zo goed als je niet alle skills mee kunt nemen, of niet alles kan oprapen omdat je storage beperkt is, etc. etc.

Als je ineens alle profs zou kunnen spelen en alle skills kon meenemen en alles kon oprapen, dan zou je veel sneller uitgekeken zijn op het spel. Hou de mensen hongerig naar meer en ze blijven actief, stil hun honger en ze gaan slapen. En dat is niet alleen voor de makers slecht, maar ook voor de community zelf.

Prophecies had op het moment 4 pve chars en ging me focussen op pvp naja wat moet je dan heb er voor gekozen om 1 pve char te verwijderen voor een pvp slot. Deze prof ben ik nu helemaal compleet kwijt. Ik heb op dit moment ook geen necro, omdat ik de andere slots niet wil verwijderen hieraan heb ik 100uren besteed. Dit noem ik spelbederf je staat op dat moment voor een onmogelijke keuze als arenet ons met prophecies 7 slots(pvpslot) had gegeven en met factions 2 slots dan had je dit soort problemen niet en gemerged 9 slots natuurlijk.

[...]

Dat valt dan weer mee. Voor een euro of 9 ben je dan klaar en kun je minstens een half jaar alles doen wat je wilt en dat voor maar 0,10 euro per dag en Anet kennende zal het volgende chapter niet over een half jaar, maar over een jaar pas af zijn en dan is het maar 0,05 euro per dag. Een koopje!

Om de 6 maanden een nieuwe update chapter 3 komt er al weer bijna
Dit staat in 1 van de gaile logs.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2006 00:24 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.