Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Als iemand daarom vraagt geef ik onze build gewoon, dat maakt in principe niets uit. Maar het is best lastig om een build door te geven. Zo hebben al onze builds verschillende aanpassingen en variaties per character. Hoe er met een build gespeeld moet worden is veel belangrijker voor het succes, voordat observermode er was beschermde iedereen zijn builds omdat er misschien gedacht werd dat anderen het ook zouden kunnen als ze maar een goede build hadden. Wat je nu ook ziet is dat de betere guilds toch bovenaan blijven staan.Bor de Wollef schreef op woensdag 05 april 2006 @ 01:40:
[...]Ik zie echt nog steeds weinig guilds die hun active build vrijgeven. Zo ook jullie niet voor zover ik weet. Een build kun je natuurlijk met redelijk wat werk copieren door in observer mode karakters in de gaten te gaan houden maar dat blijfft toch nog altijd veel en omslachtig werk. Er is zelfs een behoorlijke kans dat je de eerste x de build niet eens compleet op papier krijgt. Zaken als statpoint verdeling etc kun je hiermee bv ook niet effectief achterhalen.
Wel heb ik natuurlijk ook de move van [Te] gezien tegen [EW] waarbij zij mbv charge door jullie linies heen renden en de poort naar de GL blokten. Was jij ook bij die partij? Ik zat naar dat filmpje te kijken en dacht meteen: "omg, dat moet een chaos op ventrilo/teamspeak opleveren!"
Er is op GW-NL.net een alliances topic en naar aanleiding hiervan vraag ik me af hoe topguilds als [EW] naar Chapter 2 kijken en dan in belangrijke mate naar Alliances. Kun je hier wat op zeggen, of zijn jullie, net zoals de meeste guilds aan het afwachten wat het nu precies gaat inhouden?
[ Voor 3% gewijzigd door CoRrRan op 05-04-2006 17:26 ]
-- == Alta Alatis Patent == --
[ Voor 91% gewijzigd door Bor op 05-04-2006 18:22 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
K cool ga nu ff voetbal kijken bij een vriend van me en als ik tijd heb gooi ik het eropTroonStaal schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:27:
[...]
Plaats eens een plaatje als je wilBen wel benieuwd naar al die goodies.
Ik wil perse de doos met de ritualist...
niet die andere!
Verwijderd
Nee hoor, het is echt cool, in elk geval; mijn noobtijd was echt heel fijn (mensen die je gratis shit geven, werd veel geholpen enz). Welkom bij GW zou ik zeggen!
Verwijderd
Weinig goodies maar wel leuk om al te hebben :TroonStaal schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:27:
[...]
Plaats eens een plaatje als je wilBen wel benieuwd naar al die goodies.
- Poster van female asassin<----ligt helaas nog op me werk
- Pre order CD met leuk menu waarin je alle extra's kan bekijken/luisteren:
trailers/conceptart/screens/music/wallpapers etc.
- 2 unique items voor Ritl. en As.

Sorry van de gare foto maar kon ff niet anders
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 00:00 ]
Verwijderd
LOOOOOL..........ik ben rijkCoRrRan schreef op donderdag 06 april 2006 @ 01:18:
Verkopen van GW account
PRICELESS!![]()
Ik heb mijn portie humor voor vandaag weer gehad!
Binnenkort maar eens koppelen aan mijn account.
Heb al een tijdje niet meer gespeeld, maar heb ook niet echt haast ofzo.
Ik wil ook die goodies al hebbenVerwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 23:54:
[...]
Weinig goodies maar wel leuk om al te hebben :
- Poster van female asassin<----ligt helaas nog op me werk![]()
- Pre order CD met leuk menu waarin je alle extra's kan bekijken/luisteren:
trailers/conceptart/screens/music/wallpapers etc.
- 2 unique items voor Ritl. en As.
[afbeelding]
Sorry van de gare foto maar kon ff niet anders
Vanavond maar even langs Dynabyte om te vragen of ze nog wat hebben liggen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik ben Nick Oeuf de standaard monk in de EW lineup. Ja, ik stond erbij en keek er letterlijk naar tijdens die pot tegen TE. Wij als guild zijn niet zo van de e-drama als we hier als gekken op zouden reageren dan waren we allang uitelkaar gegaan zoals de meeste GVG guilds. Kijk maar naar onze playoff matches van vorig seizoen waarin we 4 keer met 1 of 2 man minder moeten spelen in 5 wedstrijden wegens de beruchte error 7. DAT was pas echt zuurCoRrRan schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:25:
Hey Furfoot, ook gefeliciteerd namens mij voor het behalen van de playoffs. Ik weet hoe lastig het is om te excelleren in GvG's en heb dus erg veel bewondering voor teams die de playoffs halen.
Wel heb ik natuurlijk ook de move van [Te] gezien tegen [EW] waarbij zij mbv charge door jullie linies heen renden en de poort naar de GL blokten. Was jij ook bij die partij? Ik zat naar dat filmpje te kijken en dacht meteen: "omg, dat moet een chaos op ventrilo/teamspeak opleveren!"
Er is op GW-NL.net een alliances topic en naar aanleiding hiervan vraag ik me af hoe topguilds als [EW] naar Chapter 2 kijken en dan in belangrijke mate naar Alliances. Kun je hier wat op zeggen, of zijn jullie, net zoals de meeste guilds aan het afwachten wat het nu precies gaat inhouden?
Factions staan we nog niet zo bij stil. Het gaat ons eigenlijk nog steeds om het GVGen en de rest dat zien we wel.
geweldig, ik heb 1,50 gebodenCoRrRan schreef op donderdag 06 april 2006 @ 01:18:
Verkopen van GW account
PRICELESS!![]()
Ik heb mijn portie humor voor vandaag weer gehad!
Hehe, ik neem ook aan dat een geoefend guild als EW wel enigzins rustig zal blijven op Ventrilo/TS om gecoordineerd te blijven. Maar toch zullen jullie ook wel zoiets hebben gehad van "WTF?".Furfoot schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:02:
[...]
Ik ben Nick Oeuf de standaard monk in de EW lineup. Ja, ik stond erbij en keek er letterlijk naar tijdens die pot tegen TE. Wij als guild zijn niet zo van de e-drama als we hier als gekken op zouden reageren dan waren we allang uitelkaar gegaan zoals de meeste GVG guilds. Kijk maar naar onze playoff matches van vorig seizoen waarin we 4 keer met 1 of 2 man minder moeten spelen in 5 wedstrijden wegens de beruchte error 7. DAT was pas echt zuur
Factions staan we nog niet zo bij stil. Het gaat ons eigenlijk nog steeds om het GVGen en de rest dat zien we wel.
En dan die playoff matches van vorig championship, ik was ook erg verbaasd om te zien dat jullie werden uitgeschakeld, maar met Err=7 erbij is het natuurlijk flink lastig. (Kan me de matches van EW tegen LuM niet goed meer herinneren.)
Leuk om te zien dat er iemand die bij een van de Topguilds zit ook actief is op het GOT. Nogmaals heel veel succes komend weekend tegen [vOR]! (Bloodspike FTL)
Heeft [vOR] eigenlijk nog andere builds gedraaid dan Bloodspike? Kan ze me niet voor de geest halen, alleen van die eindeloze wachtpartijen tot VoD van ze... :x
Uiteraard vonden we het erg leuk bedacht maar verder hadden we de match gewoon gedomineerd. Dus daar waren we allang blij mee, die punten pak je toch wel weer terug.CoRrRan schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:17:
[...]
Hehe, ik neem ook aan dat een geoefend guild als EW wel enigzins rustig zal blijven op Ventrilo/TS om gecoordineerd te blijven. Maar toch zullen jullie ook wel zoiets hebben gehad van "WTF?".
En dan die playoff matches van vorig championship, ik was ook erg verbaasd om te zien dat jullie werden uitgeschakeld, maar met Err=7 erbij is het natuurlijk flink lastig. (Kan me de matches van EW tegen LuM niet goed meer herinneren.)
Leuk om te zien dat er iemand die bij een van de Topguilds zit ook actief is op het GOT. Nogmaals heel veel succes komend weekend tegen [vOR]! (Bloodspike FTL)
Heeft [vOR] eigenlijk nog andere builds gedraaid dan Bloodspike? Kan ze me niet voor de geest halen, alleen van die eindeloze wachtpartijen tot VoD van ze... :x
VoR is het oude YaY en die kunnen ook wel redelijk goed met balanced builds overweg. Dus het is alles behalve zeker dat ze bloodspike spelen.
Nee totaal geen last van. Loopt als een zonnetje. Nieuwe login schermpje vind ik nou niet echt de schoonheidsprijs verdienen trouwens ...Bor de Wollef schreef op donderdag 06 april 2006 @ 22:16:
Hebben meer mensen sinds de laatste patch last van het vastlopen van GW? Ik krijg sinds vanavond af en toe een vastloper waarbij GW zich in een keer afsluit en je tegen een invulscherm van Anet aan zit te kijken.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Ik had er gisteren eentje, maar dat was VOOR de update van vandaag. Gebeurde toen ik iets wilde typen in het Guild Announcement window. Flink harde crash van GW.Bor de Wollef schreef op donderdag 06 april 2006 @ 22:16:
Hebben meer mensen sinds de laatste patch last van het vastlopen van GW? Ik krijg sinds vanavond af en toe een vastloper waarbij GW zich in een keer afsluit en je tegen een invulscherm van Anet aan zit te kijken.
Kreeg je ook de melding dat guildwars niet kon recoveren van een error en dat je een report naar Anet kon sturen?CoRrRan schreef op donderdag 06 april 2006 @ 22:45:
[...]
Ik had er gisteren eentje, maar dat was VOOR de update van vandaag. Gebeurde toen ik iets wilde typen in het Guild Announcement window. Flink harde crash van GW.
U have been playing for 1 hour.
Een uur later:
U have been playing for 2 hours.
Vanaf 3 of 4 uur krijg je dit:
U have been playing for 4 hours, please take a break.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
That's the one.Bor de Wollef schreef op donderdag 06 april 2006 @ 22:56:
[...]
Kreeg je ook de melding dat guildwars niet kon recoveren van een error en dat je een report naar Anet kon sturen?
Bijna heel de desert door...
En Gw bleef maar zeggen: Neem een break, idioot je zit er al veel te lang achter!
Beetje nutteloze update als je het mij vraagt. Hoewel ik denk dat ze het hebben toegevoegd vanwege nieuws over verslaving van online games. Zoals al vaker op tweakers (en andere sites) te lezen was. Hier is een oud artikel.Weakling schreef op donderdag 06 april 2006 @ 23:51:
Ja, die berichten vielen me vandaag ook op. Anets manier om je al snel een GW-verslaafde te laten voelen ... wat ook wel klopt eigenlijk
Maar voor mij nog steeds nutteloos. Daar komt voor mij bij als ik me een GW-verslaafde wil voelen, dan typ ik wel even /age
Ben wel een beetje benieuwd wat ie na 10 uur (of nog meer) gaat zeggen.
[ Voor 6% gewijzigd door gsteen op 07-04-2006 08:55 ]
"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."
Verwijderd
Even die nieuwe quest gedaan, de luxons uitgemoord. Dat was een eitje, maar ja normaal sta je natuurlijk niet met een lvl20 in LA. Ik had 3 hench meegenomen, 1 monk en 2 tanks, als mesmer is tanken wat lastig en dan springen ze tenminste niet met z'n alle op je nek.
Hmm ik had toch behoorlijk wat moeite om ze te doen met de henchmen. Maar komt denk ik omdat ik niet snel genoeg door had wie van de foes nu de monk was. Voor zover ik gister gezien heb staat er maar 1 monk en 1 mesmer. Als die twee uitgeschakeld zijn wordt het aanzienlijk makkelijkerVerwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:24:
Die heb ik nog niet gezien, gisteren maar krap een uurtje gespeeld.
Even die nieuwe quest gedaan, de luxons uitgemoord. Dat was een eitje, maar ja normaal sta je natuurlijk niet met een lvl20 in LA. Ik had 3 hench meegenomen, 1 monk en 2 tanks, als mesmer is tanken wat lastig en dan springen ze tenminste niet met z'n alle op je nek.
"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."
Verwijderd
Verder werkte chaosstorm op de peasants voortreffelijk, ik had er tenminste al veel down voordat ik de monk had gevonden.
Verwijderd
Was nog niet eerder in het "Burning Forest" geweest, met een random team kom je daar nooit eigenlijk.
Twee shards, twee keys, een gouden chaos axe, een mooi shadow blade (nog nooit eerder als drop gehad) en 65 k xp aan quests heb ik er aan over gehouden.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2006 17:47 ]
Verwijderd
Klinkt goedVerwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 17:38:
Gisteren FoW gecleaned met een barrage team, ben nu overal geweest daar.
Was nog niet eerder in het "Burning Forest" geweest, met een random team kom je daar nooit eigenlijk.
Twee shards, twee keys, een gouden chaos axe, een mooi shadow blade (nog nooit eerder als drop gehad) en 65 k xp aan quests heb ik er aan over gehouden.
Heb je er lang overgedaan ? ben zelf daar nog! niet geweest namelijk.
[ Voor 5% gewijzigd door MonkeySandwich op 07-04-2006 23:47 ]
Verwijderd
Zelfs met een barrage team ben je wel een paar uur bezig...Verwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 22:44:
[...]
Klinkt goed![]()
Heb je er lang overgedaan ? ben zelf daar nog! niet geweest namelijk.
We doen meestal eerst de forgemaster, dan heb je een merchant daar en kun je je inventory zo nu en dan legen
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2006 10:05 ]
Solo FoW met een ranger? Wauw! Kwist niet dat dat kon. Zou je willen vertellen hoe je dat doet? Welke build, skills en hoe je te werk gaat? Please, pretty please?Mythrill schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 23:46:
Afgelopen week een aantal keren met mijn ranger/(mesmer) FoW's "the forest of the wailing lord" solo gefarmed. in een week tijd 100k aan shards en andere direct naar de merchant zooi. Eindelijk de 100k grens doorbroken
Ik heb zelf afgelopen week twee keer met een barrage team door FoW gesjouwd en $!&%@$#! niet ook maar één enkele shard of andere leuke drop voor mij ... grrrr ...
Verwijderd
Zag kortgeleden een Ra/Me solo fow build, daarin werd mantra of lightning gebruikt....
als je regelmatig op guildwarsguru leest kun je die topics bijna niet missenWeakling schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 17:58:
[...]
Solo FoW met een ranger? Wauw! Kwist niet dat dat kon. Zou je willen vertellen hoe je dat doet? Welke build, skills en hoe je te werk gaat? Please, pretty please?![]()
Ik heb zelf afgelopen week twee keer met een barrage team door FoW gesjouwd en $!&%@$#! niet ook maar één enkele shard of andere leuke drop voor mij ... grrrr ...
Verwijderd
Ja de forgemaster heb ik ook wel regelmatig gehaald en dan rechtsaf naar die grot maar 9 vd 10 keerVerwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 10:01:
[...]
Zelfs met een barrage team ben je wel een paar uur bezig...
We doen meestal eerst de forgemaster, dan heb je een merchant daar en kun je je inventory zo nu en dan legen
gingen er minimaal 3 weg na forge of na spinnen helaas....
Kwam zelfs een hele video tegen met hoe het moetunfor schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 19:13:
als je regelmatig op guildwarsguru leest kun je die topics bijna niet missen
Verwijderd
Die bedoelde ik ook jaMythrill schreef op zondag 09 april 2006 @ 12:05:
De Solo build voor de ranger:
http://forums.gwonline.net/showthread.php?t=391296
Ordernummer Orderdatum Verwachte Leverdatum Totaal Orderstatus
VRC-21905 29-3-2006 27-4-2006 €74,22 In behandeling - Betaling afgerond
Guild Wars, Factions (Collector's Edition) (54340)
Onze Prijs: € 64,39
U Bespaart: € 5,60 (8%)
--
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Mag ik vragen hoe je op de 22,60 prijs komt gezien Factions 39,00 is op de website van Dynabyte?_PoTaToX_ schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:08:
Zaterdag Factions gekocht bij Dynabyte hier in Enschede voor 22,50. Nette prijs lijkt me
Lol, hooguit een paaskikker danBalachmar schreef op maandag 10 april 2006 @ 15:27:
waar zie jij een paas update?
Ligt daar in de schappen voor 25 euro's en met klantenkaart gaat het 10% af.. Pre-oder is het.. Das toch ook gewoon de full?Bor de Wollef schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:17:
[...]
Mag ik vragen hoe je op de 22,60 prijs komt gezien Factions 39,00 is op de website van Dynabyte?
[ Voor 9% gewijzigd door potatox op 10-04-2006 16:36 ]
--
De pre-order staat bij dynabyte op de website voor 39,00 inclusief korting! We hebben het wel beide over Factions toch? Mag ik vragen bij welke vestiging van Dynabyte hij zo goedkoop is?_PoTaToX_ schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:36:
[...]
Ligt daar in de schappen voor 25 euro's en met klantenkaart gaat het 10% af.. Pre-oder is het.. Das toch ook gewoon de full?
[ Voor 16% gewijzigd door Bor op 10-04-2006 17:21 ]
Verwijderd
Dit is de pre-order kitBor de Wollef schreef op maandag 10 april 2006 @ 17:20:
[...]
De pre-order staat bij dynabyte op de website voor 39,00 inclusief korting! We hebben het wel beide over Factions toch? Mag ik vragen bij welke vestiging van Dynabyte hij zo goedkoop is?
AAAH nu is het duidelijk mensen:
Het was erg onduidelijk omdat op de verpakking van het spel stond: "does not contain the full game".. PoTaToX & ik dachten dat het erop stond omdat 1) het spel nog niet uit is.. 2) je het spel niet van Cd installeert, maar online download.Let op dit is de preorderkit en niet de volledige game. Dit product wordt als aanbetaling gebruik bij reserveringen van Guild Wars Factions standaard en de collectors box.
Ik denk dat je de pre-order versie bij de release van faction bij de Dynabyte moet laten zien zodat je 25 euro korting krijgt op het hele spel.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 17:49 ]
Nee dat is niet de "Full". De pre-order is gratis en geeft je alleen 24-uur eerder toegang tot Factions._PoTaToX_ schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:36:
[...]
Ligt daar in de schappen voor 25 euro's en met klantenkaart gaat het 10% af.. Pre-oder is het.. Das toch ook gewoon de full?
Maar na die 24-uur moet je een Full version key toevoegen. Of te wel je moet dan dus weer naar dynabyte en daar GW Factions kopen voor 39,-- en op vertoning van je bon ontvang je dan dus 25 euro "korting". Je hebt dus zegmaar een aanbetaling gedaan
Dat ze de pre-order niet zomaar gratis in de winkel leggen is omdat ze willen hebben dat je de volledige versie ook koopt. Maar dat hoeft niet, alleen heb je dan voor 48uur spelen 25 euro betaald.
Als extraatje krijg je met de pre-order key twee unieke in-game wapens.
edit: BMH was me voor (eerst ff5-en voor posten)
[ Voor 12% gewijzigd door M55 op 10-04-2006 17:52 ]
hmm bedankt voor het uitleggen, vond het ook al zo raarM55 schreef op maandag 10 april 2006 @ 17:49:
[...]
Nee dat is niet de "Full". De pre-order is gratis en geeft je alleen 24-uur eerder toegang tot Factions.
Maar na die 24-uur moet je een Full version key toevoegen. Of te wel je moet dan dus weer naar dynabyte en daar GW Factions kopen voor 39,-- en op vertoning van je bon ontvang je dan dus 25 euro "korting". Je hebt dus zegmaar een aanbetaling gedaan
Dat ze de pre-order niet zomaar gratis in de winkel leggen is omdat ze willen hebben dat je de volledige versie ook koopt. Maar dat hoeft niet, alleen heb je dan voor 48uur spelen 25 euro betaald.
Als extraatje krijg je met de pre-order key twee unieke in-game wapens.
--
Verwijderd
Denk omdat ik het over een egg run had >>>en dat kwam weer omdat er met Gaile werd gesproken over een easter event en er daarna dus een eggrun werd gedaan :met ze alle achter elkaar aan rennenBalachmar schreef op maandag 10 april 2006 @ 15:27:
waar zie jij een paas update?
Oooooohhhhh ja. Nah ja. Jammer dan ...Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 18:52:
Denk omdat ik het over een egg run had >>>en dat kwam weer omdat er met Gaile werd gesproken over een easter event en er daarna dus een eggrun werd gedaan :met ze alle achter elkaar aan rennen
Of een soort unreal tournament "mutant" achtige gameplay in pvp alleen dan met Kill the bunny (and get eggs)
Paashaas is geen bunny.ixl85 schreef op maandag 10 april 2006 @ 22:25:
Zou wel vet zijn, als je echte paaseieren kon zoeken (in een bepaald gebied met een party van min2)
Of een soort unreal tournament "mutant" achtige gameplay in pvp alleen dan met Kill the bunny (and get eggs)
YepVerwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 06:56:
Het is the Easter Bunny...
Lol, dat was echt een leuke toevoeging geweest. En beter nog: ze zouden heel goed op mijn characters staanSteffy schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 10:56:
ik had eigenlijk wel van die playboy bunny oortjes als hat verwacht, valt me weer wat tegen dat die er niet komen
Ik zou nog even de puntjes op de i blijven zetten. (die zijn er namelijk altijd nog wel)
Maar eigenlijk was het eerder een idee die ik had.
Mijn reden is dat je dan elke class als main zou kunnen nemen.
Dit aangezien er 6 classes zijn en maar 4 slots.
Dan zou het voor mij zijn dat je maximaal 2 slots extra zou kunnen kopen voor bijvoorbeeld 15 euro oid.
Dit heb ik voorgelegd bij de helpdesk van Arenanet, maar er is nooit echt op ingegaan. Werd namelijk verwezen naar het forum. Maar ja, wie weet zien ze het licht ooit nog wel eens.
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 06:56:
Het is the Easter Bunny...
Amerikanen en hun rare gebruiken. Ze hebben gewoon Easter Hare gemuteerd naar Easter Bunny.
http://en.wikipedia.org/wiki/Easter_Bunny
Conjure Flame... heeft dat nou ook nut voor een staff?
ik dacht namelijk alleen voor swords enz
Volgensmij niet, er werd gezegt (ooit, ergensLordLynx schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 22:53:
Weet iemand of je nou met Factions ook een hoger lvl dan 20 kan worden?
Opzich heb ik hier geen probleem mee, het zou wel leuk zijn als je tot lvl 40 kon gaan, maar uiteindelijk maakt het niks uit en daar komt GW juist naar boven.
Meer teamplay en keuzes in spells...
Verwijderd
Juist dat is het sterke punt van Guild Wars! Acht skills, taktiek, samenspel, enz. Dat zijn enkele van de vele sterke punten die Guild Wars bezit! Veel mensen lijken dit echter nog altijd niet te begrijpen. Op school word ik altijd gek van die blije gastjes die gewoon echt aan één stuk door lopen te lullen wat voor monster item ze nu weer hebben gekregen in game x (World of Warcraft voornamelijk). Echt tot op het bizarre af! En vaker hoor ik dan vanuit een vage hoek de naam "Guild Wars" vallen, en hoe deze game wel niet zuigt en niet aan de verwachtingen doet van speler x. Bij mij op school zijn er echt zo veel mensen die WoW spelen dat ik bijna het idee krijg zelf in Azeroth rond te lopen af en toe. Volgens mij leven die mensen echt in een anadere wereld!
Een level cap is gewoon niet alles. Mensen moeten eens een keer verder leren kijken dan hun neus lang is vind ik. Een hele game die zó verschrikkelijk veel te bieden heeft afkeuren op een level cap is gewoon ronduit triest te noemen. Zo'n mensen neem ik dan ook niet serieus!
gisteren voor het eerst in FoW en UW geweest!
Wilde eerst met 8 teammembers gaan, maar ik was nog niet accended (als enige...
Hoefde alleen nog Elona te doen, dus hebben we die meteen gedaan, daarna mn dubbelganger vernield!
Damn, die zag er wel vet uit! zwarte armor, vette staff! echt gaaf!
Alleen hij was echt na 3 spells dood:
meteor shower, incendairy bonds, fireball... Toen caste ik immolate maar toen stierf ie al door zn brandwonden... Ik dacht echt dat het VEEEL moeilijker zou zijn
Maar ik ga het nog een paar keer doen voor de grap
Iemand anders die matches van [EvIL] tegen [Te] gezien? Wow! Echt Wow!
Alleen wel weer ontzettend jammer dat A.Net gewonnen heeft door "Im A Paladin" te Err7'en in wedstrijd 3 van de playoffs. Met hem erbij was waarschijnlijk [Te] de winnaar geweest. Maar erg mooie potjes om te kijken.
Furfoot: ik las dat jullie waarschijnlijk gaan 'forfeiten' tegen RenO? Of is dit nu alweer opgelost?
[ Voor 53% gewijzigd door CoRrRan op 14-04-2006 17:38 ]
Verwijderd
Die is inderdaad leuk ja, met awakening of blood. Je ziet zn health naar beneden vliegen zonder dat je iets doet...SoundWave schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 19:44:
leukste is nogsteeds je doppelganger met een necro te verslaan. Je zet alleen maar sacrifice spells erin en dan was er nog zo'n enchancement waardoor je 2x zoveel hp sacrificed dus dan heb je em zo dood zonder iets te doen.
En als je 2de prof monk is gaat het met scourge sacrafice nog veel sneller....
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2006 11:27 ]
Verwijderd
In fow worden momenteel heel veel shards gedropt, 25 in een paar uurtjes is geen uitzondering. Alleen jammer dat de verdeling niet echt regelmatig is, de één krijgt er zes, de ander niets.
En topaz crests in de desert droppen ook veel meer nu heb ik het idee...
Verwijderd
Verwijderd
En bevestigd die de geruchten dan?Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 23:15:
Ik denk dat Anet de kosten van de FoW armors wil verlagen, aangezien je voor de andere FoW armors straks Rubies en Saphires nodig hebt...(deze informatie is maar een gerucht, een vriend van me kent iemand die bij anet werkt)
Want de ecto's droppen niet meer, zelfs minder lijkt wel. Gaile Gray liet laatst los dat ze bij Anet de ecto prijzen te laag vinden. Zouden ze dan met een lagere droprate de prijzen omhoog willen krijgen?
Dus de prijzen van shards moeten weer omlaag en die van de ecto's weer omhoog net als voorheen zou je kunnen concluderen.....
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2006 11:51 ]
Maar ja, een paar weken terug was ik er nog van overtuigd dat juist de ectoos minder waard zouden worden, omdat je hoogstwaarschijnlijk in Factions armors met andere materials moet kopen en deze niet zo duur zullen zijn als FoW armor. En als je dan als speler moet kiezen tussen gruwelijk duur en "ouderwets" FoW armor of relatief goedkoop shiny new Factions armor, dat zou ik het wel weten.
Och ja, mijn bankboekje is gister weer aardig bijgespekt. Een +30hp sword pommel gevonden tijdens de eerste titans quest, dat leverde toch mooi weer 100k op
Gek wordt ik ervan
Sodeju, dat is dik balen! Ben je overgestapt naar een andere provider of zo? Als het problemen bij je huidige provider zijn, dan zou ik ze toch al wel een paar hele boze brieven hebben gestuurd, want vier weken geen verbinding is bezopen natuurlijk.TroonStaal schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:03:
Ik zit al vier weken zonder GW omdat mijn internet aansluiting het nog steeds niet doet
Gek wordt ik ervan![]()
![]()
Verwijderd
Ik denk dat niemand "lekker veel goede drops" heeft op een specifieke plaats. Ettins farmen is voor zover ik weet generfed, dus dat heeft niet zoveel zin meer. Zelf farm ik vanuit ToA duo als 55hp monk UW en solo als ranger het forest in FoW of met een barrage groep heel FoW. Maar de ene keer heb ik een ecto uit UW of een paar shards uit FoW en de andere keer helemaal niks op een zooitje remains na.Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:02:
Willen degene die lekker veel goede drops hebben even zeggen waar ze zoal farmen want ik farm in UW2 en FoW en doe solo ettins farmen maar nooit heb ik een goede drop gehad, toch heb aanzienlijk lang gespeeld (535 uur en 30 minuten).
De beste drops heb ik steeds op onverwachte plaatsen eenmalig gehad, zoals een Sup Absorption rune vlak voor de ingang van Sorrows Furnace, een black dye in Maguuma ergens en nu laatst dus de +30hp pommel tijdens een titans quest ergens boven Granite Citadel.
Wat wel is, is dat er plaatsen zijn waar je met bepaalde professions gemakkelijk kunt farmen en plaatsen waar dat niet kan. Ik kan bijvoorbeeld ook gruwelijk makkelijk met mijn 55hp monk alle hydras rondom Augury Rock en giants en griffons in Vultures Drift om zeep helpen, maar de drops zelf zijn niet geweldig. Echter door de grote hoeveelheid drops in de vorm van remains e.d. heb ik redelijk vlug 10k of daaromtrent bijelkaar gesprokkeld. Tis alleen niet echt leuk farmen zo, meer een noodzakelijk kwaad als ik in geldnood zit.
Chest runs vind ik ook niet interessant. Keys kopen is een money drain. Kosten meer dan het zal opleveren, tenzij je een keer heeeel veel geluk hebt. Nee, ook in GW bestaat de kip met de gouden eieren niet. Gewoon overal een beetje farmen en geluk hebben, meer kan ik er ook niet van maken.
Verwijderd
Je moet nu gewoon wat meer geduld hebben. Ik wissel het vaak wat af omdat farmen anders erg saai en vervelend wordt.
Soms hydra's en griffons met 55 monk (9 hydra's in één keer is geen probleem), soms sand drakes en wurms (als ik ze tegenkom) met 55 necro, dan weer eens wat mino's of trolls met mn warrior, of char voor de hides. Maar ook UW met mn ranger of FoW met barrage team. Of Tomb of Sorrow Furnace...
Als je het wat afwisselt blijft het leuk en al met al levert het toch behoorlijk wat cash op...
Voor de rest is zoals al eerder gezegd het farmen redelijk generfed. Wat nog wel kan is:
- Griffons+Giants Vulture Drifts + The Scar (Mo/W iig)
- Trolls, Tundra Giants, Avicara & Grawls bij Droknar (Mo/W iig)
- Grawls buiten Port Sledge (Mo/W iig)
- Jungle Trolls buiten Henge of Denravi (nog geen gouden drops, maar is wel te doen, 2x black dye gevonden)
- Hill Giants in Riverside Province (Mo/W iig)
- Lightning Drakes in Gates of Kryta (Mo/W iig)
- Duo UW (waarschijnlijk de meest 'profitable') (Mo/W + N/Mo of N/Me)
- Solo FoW Forest (ranger) + Spider Cave (Warrior)
- Elemental Titans bij "Defend North Kryta Province" (Me/E of E/Me waarschijnlijk meest makkelijk) (goede XP farm (232XP per kill))
- Mineral Springs (Mo/W iig) - meestal kistjes en ook af en toe een gouden armor.
- Mursaat Jade Bows+Jade Armors bij Ring of Fire (Mo/W iig)
- Drakes, Dark Flame Dryders, Igneous Ettins, Jade Bows in Perdition Rock (Mo/W iig (niet altijd 55HP))
- Gypsy Ettins bij Ascalon Settlement en Nebo Terrace
Verwijderd
Heb me wel is laten vertellen Anet bezig was/is met een re-join functie zodat je dus na een disconnect terug kan keren als je dat wil met PvP en evt met PvE missie's iemand die hier wat meer van weet want het lijkt me top namelijk!
Nou, het is ook een beetje mijn eigen schuld. We zijn net gaan samenwonen en vanwege alle drukte en verhuizingen is het internet een beetje erbij ingeschoten. Ik had direct adsl aangevraagd (da's alleen een verbinding zonder email, homepage etc.) maar er is wat mis in de gang, het wordt wel geleverd maar in de meterkast is er dus ergens iets fout. Vanavond komt iemand langs die ernaar gaat kijken, dus ik hoop dat ik vanavond weer kan GW'en. Ik hoop dat ik het niet ben verleerdWeakling schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:18:
[...]
Sodeju, dat is dik balen! Ben je overgestapt naar een andere provider of zo? Als het problemen bij je huidige provider zijn, dan zou ik ze toch al wel een paar hele boze brieven hebben gestuurd, want vier weken geen verbinding is bezopen natuurlijk.
[ Voor 102% gewijzigd door M55 op 19-04-2006 09:14 ]
Mooi lijstje! Een aantal plekken die ik zelf nog niet geprobeerd heb met mijn monk. Protective Bond is redelijk onbruikbaar geworden, maar met Protective Spirit ervoor in de plaats is Augury heel gemakkelijk te doen (noord uitgang).CoRrRan schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 21:43:
<lijstje>
Een heleboel van deze groepen zijn dus ook als Mo/N met SS te doen, alleen moet er bij sommige opgelet worden voor interupts. Hydra's buiten Augury heb ik zelf niet meer geprobeerd na de Protective Bond nerf.
Nul errors hier. Al maanden geen error meer gezien eigenlijk en ik speel vrijwel dagelijks. Ik heb er nog niks over gehoord, maar de rejoin mogelijkheid zou wel een hele toffe zijn als ze dat voorelkaar krijgen!Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 23:44:
Wow hier ook mensen met extreem veel error 05/07 ?? Gister was echt extreem bijna ieder potje wel 1 en op geven moment in sacred earth kreeg ieder team wel 2 of 3 discn. echt extreem (we wonne wel trouwens) ik heb het nog nooit zo masaal gehoort/zien.
Heb me wel is laten vertellen Anet bezig was/is met een re-join functie zodat je dus na een disconnect terug kan keren als je dat wil met PvP en evt met PvE missie's iemand die hier wat meer van weet want het lijkt me top namelijk!
Ik hoop het ook voor je. Lijkt me sterk dat je het verleerd bent, volgens mij heb je elke avond een uurtje zitten droogoefenen om GW in de vingers te houden.TroonStaal schreef op woensdag 19 april 2006 @ 08:44:
...Vanavond komt iemand langs die ernaar gaat kijken, dus ik hoop dat ik vanavond weer kan GW'en. Ik hoop dat ik het niet ben verleerd
*ziet TroonStaal voor een zwart scherm zitten: "Argh alweer Blindness op me gecast!"
Weakling schreef op woensdag 19 april 2006 @ 10:06:
[...]
Ik hoop het ook voor je. Lijkt me sterk dat je het verleerd bent, volgens mij heb je elke avond een uurtje zitten droogoefenen om GW in de vingers te houden.
*ziet TroonStaal voor een zwart scherm zitten: "Argh alweer Blindness op me gecast!"
* Vrijdag start Guild Wars op
Uh, kan niet connecten? Verrek, ze hebben Guild Wars generfed!
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Je moet er rekening mee houden dat een boel missies zeker 1.5 uur of langer kunnen duren. Dus je moet wel tijd genoeg hebben om deze af te maken. Daarnaast duurt een rondje Tombs volgens mij ook zo'n 3 uur ? (nog nooit kunnen afmakenShabbaman schreef op woensdag 19 april 2006 @ 11:52:
Hoe leuk is GW als je er niet zo veel tijd aan kan besteden? Zeg maar, een paar uur per week?
Verwijderd
Met protective spirit is het inderdaad goed te doen ja, is behoorlijk ongevoelig voor interrupts. Wat niet wegneemt dat het wel langer duurt voor je een groepje plat hebt als je andere skills steeds geinterrupteerd worden.CoRrRan schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 21:43:
Een heleboel van deze groepen zijn dus ook als Mo/N met SS te doen, alleen moet er bij sommige opgelet worden voor interupts. Hydra's buiten Augury heb ik zelf niet meer geprobeerd na de Protective Bond nerf.
Zolang je enchantments maar niet gestript worden...
Dit topic is gesloten.
![]()