Het grote Guild Wars Topic deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.072 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Thoughts na een weekend FPE:
  • 12v12 is wel leuk, maar moet zeker nog anders in elkaar worden gestoken om echt interessant te worden.
  • Nieuwe items zijn leuk (katana vind ik een hele mooie toevoeging).
  • Quests: meer van hetzelfde.
  • Missions: ?? (alleen de missie met de schildpadden geprobeerd en dat was op zich niet echt bijster vernieuwend of i.d.)
  • Skills: hele leuke nieuwe skills erbij. Ik moet af en toe nog steeds mezelf orienteren als er weer eens een E/A voorbij flitst met een Aura of Displacement. :)
  • Armors ziet er erg goed uit, hopelijk worden FOW armors ook nog een keertje gefinetuned, want qua detail zijn de nieuwe armors bijna even goed.
  • Nieuwe stats op de nieuwe armors (voor Mesmers dan) is niet heel erg spectaculair.
  • Gezichten van Cantha characters mogen nog wel wat beter. Vind ik niet echt in vergelijking met Chapter 1 characters.
  • Jammer dat de energypool van Assassins is verlaagt. (Volgens mij was het 30E in het vorige weekend.) Maar ja, dat is natuurlijk balance omdat Assassins 4 energy pips hebben.
  • Vraag me af hoe ze willen gaan balanceren dat grote guilds geen direct voordeel hebben tov kleine guilds wat betreft Kurzick of Luxon faction.
Wat zijn jullie opmerkingen na afgelopen weekend?

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:41

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb, wegens verhuizing, helemaal niet kunnen spelen, alleen vrijdagavond wat rond kunnen lopen. Nu heb ik begrepen dat je één Faction kiest en dan niet meer de ander kan spelen, of hangt het af van je guild? En als je nou guildloos bent, dan kan je wel switchen?

Assasin ziet er wel mooi uit, ritualist heeft ook wel wat moois, leuke skills. En nu kan je ook een tijger als pet hebben 8-)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Samen met mijn vriendin op zaterdag gespeeld.
We hebben een stuk gelopen in de wereld, maar zijn vrij snel met onze gewone characters gaan spelen.
Tja, wat wil je als je midden in het spel gedropt wordt met een level 20 character.
Geen idee wat we eigenlijk aan het doen waren.
We waren ook redelijk moe van de verbouwing.
Denk dat vanaf het begin beginnen in die wereld wel leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 20:27
TroonStaal schreef op maandag 27 maart 2006 @ 09:05:

Assasin ziet er wel mooi uit, ritualist heeft ook wel wat moois, leuke skills. En nu kan je ook een tijger als pet hebben 8-)
En een soort van blauwe giga-krab :D
Lache man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
NielsOveres schreef op maandag 27 maart 2006 @ 09:55:
Samen met mijn vriendin op zaterdag gespeeld.
We hebben een stuk gelopen in de wereld, maar zijn vrij snel met onze gewone characters gaan spelen.
Tja, wat wil je als je midden in het spel gedropt wordt met een level 20 character.
Geen idee wat we eigenlijk aan het doen waren.
We waren ook redelijk moe van de verbouwing.
Denk dat vanaf het begin beginnen in die wereld wel leuk is.
Ja idd, vond ik ook erg jammer dat je gelijk weer lvl20 was. Vind sowieso het opnieuw beginnen en het opbouwen van je char het leukste aan een RPG / MMORPG en bij GW al helemaal... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Minder Factions gespeeld dan ik van te voren dacht dat ik zou doen. Ik had een ritualist gemaakt en voelde me behoorlijk verloren lopen. Skills waarvan ik geen idee had hoe ik die het beste kon gebruiken. Een verhaal waar ik niet echt greep op kreeg.

Zo zal het ongetwijfeld ook gegaan zijn toen ik voor het eerst GW ging spelen, maar nu kreeg ik het gevoel uit een zeer vertrouwde wereld gerukt te zijn en op een plaats terecht gekomen te zijn waar ik me meer een buitenstaander dan deelnemer voelde.

Behalve dat had ik al snel ook een gevoel van: "okay ik heb het nu grotendeels gezien, waarom zou ik nog doorgaan als het straks toch gereset wordt?". Leuk om mooie wapens te vinden en zo, maar ja, na het weekend ben je ze toch weer kwijt.

Sommige quests waren wel erg vervelend en zelfs saai om te doen (Black Moa), maar ik denk dat ze zo opgezet waren zodat je zoveel mogelijk gebieden bezocht.

Waar ik nu het meeste voor vrees nu ik de demo gespeeld heb, is dat ik straks maar op een heel klein stukje van de kaart kan spelen en het andere deel off-limits is. Ik zie mijn guild ook nog niet zo snel alliances aangaan. Denk dat er heel veel guilds over de kop zullen gaan door Factions.

Ze hebben in ieder geval hun best gedaan om een hoop echt nieuwe dingen te introduceren in Factions. Het zal wennen zijn. Het zal weer een hoop feitjes in je kop stampen zijn. Maar nog steeds zie ik heel erg uit naar 28 april ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou er in Faction ook een soort pre-searing komen? Je moet toch ergens beginnen en waar wij gedropt werden kom je als beginnend karakter niet echt ver. Lvl 1 poort uit en dood. >:)
Er zal dus een heel stuk moeten komen met minder sterke monsters.
Iliares schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 16:16:
ik vind het al raar dat meiden "gamen" in het algemeen (hiermee bedoel ik niet bomberman of mario kart). Dit is net zo "raar"(ongewoonlijk) als een vrouwelijke automonteur of vrouwelijke vrachtwagenchauffeur.

Ik vind het alleen raar maar ik heb er natuurlijk NIETS tegen 8)
Hoezo raar, Ik ben een 51 jarige dame en ik heb me afgelopen weekend goed vermaakt. Ik had m'n echtgenoot ingeseind dat hij de pc voor dit weekend wel kon vergeten })
Ik speel nu met 3 karakters 1 manlijk en 2 vrouwelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind faction stukken beter uitgewerkt als prophecies

De wereld, de rassen, items, armors, monsters.

doet nu soort presearing aan daar kon je ook duidelijk zien dat daar veel tijd is aan besteed en dat gevoel had ik nu ook.

enige nadeel de nieuwkomers die werden min of meer in de diepte geworpen in dat opzicht konden ze beter een soort presearing als event nemen.
Nu heb je de kans dat de nieuwkomers direct afhaken

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff was weer een latertje vannacht 4.30 :P maar gelukkig lekker vrij vandaag . Heb echt de grootste
lol gehad met 12/12 vond het een lekkere afwisseling zeker tegenover HA dit was net ff wat minder serieus je wist nooit in wat voor team je terecht kwam er werd ook weinig gevraagd (bijv:GLF R6 .... ts/vent needed ) omdat je natuurlijk maar 1/3 van je party build beinvloed.Maar onder het motto roeien met de riemen die je hebt vond ik erg leuk. Nadeel is toch wel weer dat het percentage leavers weer erg omhoog gaat ....ach dat hoort er denk ik nou eenmaal bij helaas het maakt de uitdaging wel weer groter om toch nog te winnen denk dat iedere kant altijd wel 1 of 2 leavers heeft.
Vond de tweedeling die je meteen zag tussen Luxon en Kurzick (op de scheldende kinderen na dan) erg grappig : Luxon 4-ever ,Kurzick rules etc etc was weer ff lachen :+

Greetz Drunk Again
(eens een Luxon altijd een Luxon ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op maandag 27 maart 2006 @ 02:45:
• Vraag me af hoe ze willen gaan balanceren dat grote guilds geen direct voordeel hebben tov kleine guilds wat betreft Kurzick of Luxon faction.
[/list]Wat zijn jullie opmerkingen na afgelopen weekend?
Idd daar ben ik ook erg benieuwd naar.Ik zou niet weten hoe ze dat gaan doen al heb ik er wel vertrouwen in die gaste zijn ook niet achterlijk toch 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

12/12 lijkt inderdaad een funny manier om aan faction te komen, voordeel is dat het erg laagdrempelig is voor pve-ers. Je wordt makkelijk toegelaten in een groep of anders vertrek je gewoon met 3 guildies vanuit de guildhall.
Je loopt wel de kans dat je 3 MM's in het team hebt, dan kom je lijken te kort...lol

Mijn guild heeft Kurzick en de 2 guilds waar we de alliance mee doen hebben Luxor, ben benieuwd hoe dat dan gaat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:15:
12/12 lijkt inderdaad een funny manier om aan faction te komen, voordeel is dat het erg laagdrempelig is voor pve-ers. Je wordt makkelijk toegelaten in een groep of anders vertrek je gewoon met 3 guildies vanuit de guildhall.
Je loopt wel de kans dat je 3 MM's in het team hebt, dan kom je lijken te kort...lol

Mijn guild heeft Kurzick en de 2 guilds waar we de alliance mee doen hebben Luxor, ben benieuwd hoe dat dan gaat :?
Ja, MM's waren wel erg sterk in die 12v12 spelletjes. Maar de ongeorganiseerde chaos die bestond was toch wel erg chaotisch. Maar ik heb me wel vermaakt met mijn Ineptitude+Clumsiness mesmer. Heerlijk om die warriors, rangers en assassins aan te kunnen pakken die denken dat er een makkelijke prooi in z'n eentje rondliep. :)

Ook leuk dat ik met die build ook zonder problemen 1/2 van de capturepoints kon overnemen. Maar ja, wel weer jammer dat de quitters nadat er +/- 50 punten verschil was, niet van de lucht waren.

Oh en een alliance kan niet verschillende factions aanhangen. Dus alledrie de guilds zullen naar 1 kant moeten gaan. Dus waarschijnlijk jullie van Kurzick naar Luxon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Eindelijk mail gekregen van Dimension Plus dat ik 10 euro per package voor de pre-order moest neerleggen. En ja, gaat in mindering van het uiteindelijke bedrag.
Dat dus maar eventjes meteen gedaan.
Eind deze maand de code ontvangen en dan zijn we klaar om te gaan. Lekker op 27 april al beginnen met het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:01:
[...]

Idd daar ben ik ook erg benieuwd naar.Ik zou niet weten hoe ze dat gaan doen al heb ik er wel vertrouwen in die gaste zijn ook niet achterlijk toch 8)
Ik denk dat de oplossing iets met alliances heeft te maken.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NielsOveres schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 08:42:
Eindelijk mail gekregen van Dimension Plus dat ik 10 euro per package voor de pre-order moest neerleggen. En ja, gaat in mindering van het uiteindelijke bedrag.
Dat dus maar eventjes meteen gedaan.
Eind deze maand de code ontvangen en dan zijn we klaar om te gaan. Lekker op 27 april al beginnen met het spel.
ook mailtje, maar zoiezo het event is al afgelopen staat er ook nog lekker in vermeld dat je aan het event mee kan doen. Ik had de ce al betaald en nu weer 10 euro erbij betalen :S preorder hoort gratis te zijn.

Zoiezo de ce betaalde je al 60 euro voor als dit al in vermindering betaal je nu totaal 70 euro |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Die 10 euro gaan toch gewoon van de totale kosten af lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Idd. Voor zover ik het heb begrepen is de pre-order kit een bonus, dus gratis. In totaal kost de CE bij Dimplus €59,99. De aanbetaling is €10,- zodat je bij de release nog maar €49,99 hoeft te betalen :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
De 10 euro gaat in mindering van het totaal bedrag. Wanneer jij alles al betaald hebt (dit raden ze je zelfs af op het moment dat je pre-ordered), dan hoef je natuurlijk niets te betalen.
Wel zou ik dit dan eventjes aangeven bij hen.

Daarnaast weet ik niet of er meerdere events zullen komen, maar voor zover ik weet werd de pre-order package alleen maar geleverd rond 31 maart, dus heeft het niets met de afgelopen beta te maken. Voor ons is het overigens ook niet nuttig aangezien we toch al mee konden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In dit mailtje staat

U heeft bij ons Guild Wars: Factions Collectors Edition in bestelling staan. Voor deze game komt een pre-order pack beschikbaar. Hierin zit onder andere een key voor de beta-events en een key om een vriend uit te nodigen om ook deel te nemen aan de beta-events.
Om het pre-order pack te ontvangen verzoeken wij u vriendelijk om 10 euro over te maken op onze rekening. Dit bedrag wordt uiteraard in mindering gebracht op de aanschafprijs van het spel!.

zoiezo het event is afgelopen en als je de offciele guildwars site hebt bekeken kon je weten dat ze begin maart de keys al verspreiden en de preorderkits eindmaart.

Ze zullen nu wel om vergoeding vragen voor diegenen die alleen een preorder willen en vervolgens gw ergens anders halen.Als ze nu een filteer gebruiken, zodat alleen diegenen die nog niet betaald hebben deze mail kregen.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2006 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het stil opeens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

Stilte voor de storm?
Of Oblivion fever?

Ik speel nu als er geen guild members online zijn zelf ook Oblivion en anders toch GW.
Ben nog behoorlijk nieuw in het spel en de guild waar ik in zit (opgericht door een vriend uit een ander spel) is klein en inactief, misschien toch maar eens proberen om met z'n allen in een grotere guild te komen.

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Jacman schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:22:
Stilte voor de storm?
Of Oblivion fever?

Ik speel nu als er geen guild members online zijn zelf ook Oblivion en anders toch GW.
Ben nog behoorlijk nieuw in het spel en de guild waar ik in zit (opgericht door een vriend uit een ander spel) is klein en inactief, misschien toch maar eens proberen om met z'n allen in een grotere guild te komen.
Denk ook dat het stilte voor de storm is. Ikzelf ben in GW bijna alleen nog maar bezig met farmen om zoveel mogelijk gold voor de start van Factions te hebben. Op de rest ben ik een beetje uitgekeken. Okay ik help vrijwel iedere dag een guildy met een quest of iets dergelijks, dat vind ik wel zo netjes als officer zijnde, maar voor het overige zit ook ik met smart te wachten op Factions.

Verwacht met Factions dat veel kleine guilds het loodje gaan leggen omdat daarmee niet zo snel alliances aangegaan zullen worden. Onze guild is de laatste tijd in ieder geval druk bezig om mensen te recruiten en met PvP-en om extra ervaring voor Factions op te doen. Ben zelf een pure PvE-er en da's gelukkig ook helemaal geen probleem in de guild.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Het is zeker stilte voor de storm. Deel 1 hebben de meeste mensen ondertussen wel uitgespeeld (meerder keren meestal) Dus daar is niet veel nieuws meer te ontdekken. En nu is het nog een maandje wachten (minder nog :) ) totdat factions komt. Ik denk dat er 27 feb. wel weer heel veel gepraat zal worden hier. Althans zeker door de mensen die preorder hebben!

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Balachmar schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:17:
Deel 1 hebben de meeste mensen ondertussen wel uitgespeeld (meerder keren meestal)
Meerdere keren uitgespeeld zeker. Maar ik heb nog steeds een aantal characters die het nog niet uitgespeeld hebben. Zal wel ff aanpoten worden (valt redelijkt mee eigenlijk, ben in south shiverpeaks). 'k Wil die eigenlijk wel voor de 27e/28e ver genoeg (uitgespeeld) hebben, zodat ik dan volop met factions aan de gang kan. ;)

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52
Jacman schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:22:
[...]

Stilte voor de storm?
Of Oblivion fever?

:P voor mij dat 2e, wat een super spel zeg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Steffy schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:34::P voor mij dat 2e, wat een super spel zeg _/-\o_
Da's geen MMO of anderzins online game toch? Wel een mooi spel als ik zo de plaatjes zie. Ik betrapte mezelf er laatst op dat ik de "offline" spellen helemaal niet meer interessant vind. Gebrek aan community gevoel of zo. Behaal je een missie en vervolgens niemand om het mee te delen. Beetje vreemde gewaarwording. Hebben meer mensen hier "last" van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
Weakling schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 12:56:
[...]

Da's geen MMO of anderzins online game toch? Wel een mooi spel als ik zo de plaatjes zie. Ik betrapte mezelf er laatst op dat ik de "offline" spellen helemaal niet meer interessant vind. Gebrek aan community gevoel of zo. Behaal je een missie en vervolgens niemand om het mee te delen. Beetje vreemde gewaarwording. Hebben meer mensen hier "last" van?
Nouja niet zozeer dat ik er last van heb. Vindt het alleen maar beter! Ik hou wel van een stevig potje teamwork. En that's what GW is all about... Dusja, ik heb het ook, dat gevoel dat je sociaal wil zijn en in een community actief wil gamen.

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

[...]

Dat ken ik. Ik heb nog bergen met SP games, zoals Spellforce, Far Cry, CoD2, SoF2...die speel ik eigenlijk nooit meer. Enige SP spellen die ik nu wel eens speel zijn de Silent Hill series en Tony Hawk 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ja, ik vind het inderdaad toch ook wel wat hebben om achteraf te kunnen zeggen tegen mijn mates. Dat het toch wel lekker ging. En daarna nog een beetje proberen te boosten in het guild channel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
[...]

Oblivion is de ultieme SP player ervaring, het is ook een First Person RPG en niet zoals Guild Wars de traditionele Third Person stijl.

Oblivion is echt zo zwaar verslavend dat ik na een uurtje spelen tijden het Factions weekeind al weer in Oblivion zat, kon het niet laten :P het is voor nog verslavender dan Guild Wars en Rome Total War bij elkaar op geteld :) Ik was ook al in jaren niet meer zo happy met het spelen van een spel, ik ging helemaal op in de hype en dat heb ik sinds de Release van Wing Commander 5 niet meer gehad en dat is al jaren geleden, vorige eeuw zelfs nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Update (bron www.guildwars.com):
Update - Wednesday March 29

Attention fellow citizens of Tyria,

You have no doubt gazed with sorrow upon the scores of refugees displaced by the terrible conflict raging in the southern lands of Cantha. Were it not for the noble efforts of hired heroes, these poor souls would be spending another cold night in filthy gutters.

Mukesh the Merciless and his vile undead horde have been purged from the grounds of Nebo Terrace. The Kurzick homeless are pitching camp there as I speak. Likewise, the ettin thugs led by the notorious—and odiferous—Smuush Fatfist have been quashed, making possible the Luxon settlement being built in North Kryta Province.

By order of the White Mantle, I declare both Nebo Terrace and North Kryta Province fit for habitation and trade.

-Lionguard Neiro
Hmm, benieuwd wat er in Nebo en North Kryta veranderd is!

*start GW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 09:13
Steffy schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:04:
[...]

Oblivion is de ultieme SP player ervaring, het is ook een First Person RPG en niet zoals Guild Wars de traditionele Third Person stijl.

Oblivion is echt zo zwaar verslavend dat ik na een uurtje spelen tijden het Factions weekeind al weer in Oblivion zat, kon het niet laten :P het is voor nog verslavender dan Guild Wars en Rome Total War bij elkaar op geteld :) Ik was ook al in jaren niet meer zo happy met het spelen van een spel, ik ging helemaal op in de hype en dat heb ik sinds de Release van Wing Commander 5 niet meer gehad en dat is al jaren geleden, vorige eeuw zelfs nog :P
Ik vind Oblivion dus juist heel erg tegenvallen.
Zowel qua interactiviteit (sla in de eerste dungeon, dus voor de dood van de keizer, maar eens met je zwaard tegen een liaan. Het ding blijft hangen en er komt een metaal geluid van af)
Dan kom ik ergens, wordt er gezegd dat hij in bed ligt, maar ik mag naar boven. Ik doe dat, zit hij gewoon achter zijn desk.
En zo ben ik op een korte tijd al veel zaken tegen gekomen.
Maak je een beest af, reageren de beesten in de buurt helemaal niet.
Ik had het ding niet legaal, juist om uit te proberen, en hij is dus ook al weer van mijn computer af. Gewoon weer Morrowind (legaal) GOTY gepakt enlekker opnieuw begonnen. Daar waren mijn verwachtingen niet zo hoog van, dus ben ik ook niet teleurgesteld.

Geef mij dus maar GW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 19:13:
[...]

Ik vind Oblivion dus juist heel erg tegenvallen.
Zowel qua interactiviteit (sla in de eerste dungeon, dus voor de dood van de keizer, maar eens met je zwaard tegen een liaan. Het ding blijft hangen en er komt een metaal geluid van af)
Dan kom ik ergens, wordt er gezegd dat hij in bed ligt, maar ik mag naar boven. Ik doe dat, zit hij gewoon achter zijn desk.
En zo ben ik op een korte tijd al veel zaken tegen gekomen.
Maak je een beest af, reageren de beesten in de buurt helemaal niet.
Ik had het ding niet legaal, juist om uit te proberen, en hij is dus ook al weer van mijn computer af. Gewoon weer Morrowind (legaal) GOTY gepakt enlekker opnieuw begonnen. Daar waren mijn verwachtingen niet zo hoog van, dus ben ik ook niet teleurgesteld.

Geef mij dus maar GW
ben je 1 van de enigen maar dat terzijde.

ontopic maar weer.

Met faction hoop ik zoiezo dat het pve veel meer uitgebreid wordt vond dit met prophecies te weinig.
Het faction gebied wat we zagen was dit het high level gebied of waren de enemies omhoog gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:30:
[...]
Met faction hoop ik zoiezo dat het pve veel meer uitgebreid wordt vond dit met prophecies te weinig.
Het faction gebied wat we zagen was dit het high level gebied of waren de enemies omhoog gezet.
Het was het/een high level gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:38:
Update (bron www.guildwars.com):

[...]

Hmm, benieuwd wat er in Nebo en North Kryta veranderd is!

*start GW
Cool ga ff kijken!!!

*edit* ben net ff gaan kijke ziet er wel lache uit heel het gebied is iets veranderd en je komt dus nu
2 settlements tegen ziet er goed uit :9

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

ja, maar er stond iets over trade, maar ik kan toch niets doen daar bij die settlements...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Balachmar schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 09:35:
ja, maar er stond iets over trade, maar ik kan toch niets doen daar bij die settlements...
Ik had ook op iets meer interactie gehoopt met die twee nieuwe settlements. Zien er wel grappig uit. Wel dus weer twee bosses minder in die gebieden. Een leuk opzetje om de mensen warm te laten lopen voor de release van Factions. Misschien dat ze de twee kampjes in Nebo en Kryta nog wel gaan uitbreiden met een paar echte quests. Ze zullen er toch niet voor niets zitten? Zou wel leuk zijn als ze elke week of zo een stukje toevoegen aan het twee kampen verhaal en je zo het Factions verhaal ingeloodst wordt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Luxons zijn traders. Lions Arch staat daarnaast bekend als de trading stad. Nu komen de Luxons naar het gebied rondom Lions Arch, en zetten daar hun eigen kampje op.

Met andere woorden: "Trading paradise in the making!"

Persoonlijk denk ik dat Lions Arch uitgebreid gaat worden in de nabije toekomst, en de Luxons nederzetting straks uitgebouwd gaat worden en we eindelijk een veilinghuis zullen gaan krijgen in de game. Dat word dadelijk ook één van de redenen waarom mensen die alleen Factions bezitten óók de "Core" set van Guild Wars zullen gaan kopen. NCSoft gaat er denk ik voor zorgen dat alleen de "Core" set een veilinghuis krijgt, en de Factions campagne niet.

Ik denk dat ik er niet ver naast zit eerlijk gezegd. Maar goed, het zijn maar speculaties hè. Het zijn geen harde feiten. Wel leuk dat ze nog altijd nieuwe dingen toevoegen aan het spel, die het toch interesant blijven houden voor de spelers die al wat langer als vandaag in Tyria rond huppelen! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Wat het uiteindelijk ook wezen mag, de ene zegt dit, de ander zegt dat, weer een ander zegt dat het een nieuw dorp of stad achtig iets wordt. De manier van toevoegen is erg leuk, net zoals de Anti Farm scrabs in de dessert, zolang je iets op die manier doet is het leuk en loop je als ontwikkelaar ook minder snel tegen protest acties op.

Nu krijgen we iets nieuws, wat het ook wezen mag het is leuk gedaan, die grote schildpad enzo. Leuk en ben wel benieuwd naar wat het gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe farmgebieden die misschien nog niet generfd zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuses voor mn late reactie. Als je nogsteeds interesse hebt, laten we zeggen 50% van de originele aankoopprijs? Ik weet nu het precieze bedrag niet wat ik betaald heb, maar het zal ergens tussen de € 20 / 25 liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Realiseren jullie je dat straks mensen hun guild kunnen verlaten vanwege de factions choice?
En hoe groter de alliance is hoe moeilijker het wordt om dat te vermijden? Want bij een grote alliance kun je het een hele hoop mensen niet naar de zin maken.
En vooral voor de groep members die zich wat minder intensief met de guild bemoeien zal door de alliance de verbondenheid met hun guild alleen maar afnemen ben ik bang.
En als ze dan uitgekeken zijn op Kurzick joinen ze een guild die Luxor heeft...

Zie ik spoken of zou dit een serieus probleem kunnen worden voor guilds?
En zo ja, wat kunnen guilds doen om dit te vermijden/beperken?
Die groep members meer bij de guild betrekken is natuurlijk nooit verkeerd maar bij een grote guild lijkt me dat ook nog wel lastig. Je kent ze niet allemaal even goed.
Of moeten alle guilds in een alliance zo nu en dan een poll houden over de faction choice zodat ze weten wat hun members willen en daar op in kunnen spelen voordat mensen beginnen te vertrekken.

Wat denken jullie hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Sowieso is de keuze omkeerbaar, dat hebben ze al wel gezegd.
En voor de rest weet ik niet hoe ze het allemaal gaan implementeren. Dus we moeten even afwachten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Mensen die om een factions keuze een guild verlaten hebben imho weinig binding met de guild. Bovendien kun je er voor kiezen om eens in de zoveel tijd van faction te veranderen. Daarnaast was het bv in het preview weekend ook prima mogelijk quests te doen aan de zijde van de andere faction. Misschien is dat straks ook wel zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 10:17:
Realiseren jullie je dat straks mensen hun guild kunnen verlaten vanwege de factions choice?
<verhaaltje>
Wat denken jullie hiervan?
Ik zie het bijna hetzelfde als jij. Het zal in het begin heel moeilijk worden voor een aantal guilds om het hoofd boven water te houden. Het enige dat ik kan bedenken is dat een officer uit je guild een nieuwe guild start in het andere kamp, zodat je members redelijk eenvoudig van het ene naar het andere kamp kunnen oversteken en ze toch verbonden blijven met de guild. Maar dat heeft ook weer behoorlijk wat nadelen. Nah ja, we zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik zie eigenlijk totaal het probleem niet. Ik heb ook nog geen enkele guildy gehoord over het eventueel verlaten van de guild wanneer zijn of haar kant niet zal worden gekozen. BIj ons kiezen de members allemaal in een poll. Hieruit bleek al dat ongeveer 80% van de members dezelfde faction prefereren.

Wat is verder, behalve de graphics, het verschil tussen beide factions? Zoals ik al aangaf kun je waarschijnlijk in beide delen questen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prism103
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 07:18
Ik zie het probleem niet van de guild leavers. Het zal namelijk zo zijn dat je aan beide kanten dit soort mensen hebt en dit houd zich waarschijnlijk wel in evenwicht. Verder zal een guild kiezen voor de kant waar de meeste members voor willen spelen dus in het meest ongunstige geval ben je de helft van je members kwijt. Voor de guild is dat heel vervelend, voor de alliance maakt het niet zoveel uit omdat het aantal spelers daar VEEL groter is, maximaal 10 guilds per alliacne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk aan mijn guild en aan de andere guilds uit de alliance dat de factions choice toch wel een issue is. De keuze kan dan wel omkeerbaar zijn, je moet wel alle neuzen dezelfde kant uitkrijgen voor een switch. Anders krijg je straks een situatie dat guilds gaan veranderen van alliance daarvoor.
Maar misschien is dat de opzet ook wel, who knows...
Guilds willen hun members houden dus switchen ze liever van alliance dan.
Dus is het probleem niet dat guilds members gaan verliezen maar dat alliances snel weer uiteen gaan vallen.

Maar er zijn inderdaad nog teveel vraagtekens om er een goed beeld van te krijgen.

Maar daarom kunnen we er alvast wat over brainstormen, anders wordt het nog een saaie boel hier op het forum tot factions er is. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2006 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 13:42:
Wat is verder, behalve de graphics, het verschil tussen beide factions? Zoals ik al aangaf kun je waarschijnlijk in beide delen questen etc.
Je kan wel questen in het andere gebied en ook wapens en armor krijgen maar er zijn een aantal plaatsen die niet voor jou toegankelijk zijn (3 in de preview) en waar waarschijnlijk ook nog quests en/of missies te doen zijn.
Op gegeven moment willen mensen die ook doen maar ik ben bang dat guilds (of alliances) niet naar het andere kamp willen gaan omdat ze in hun eigen gebied steden in het bezit willen krijgen, of willen houden. En ze zijn gewend aan 'hun' gebied....
Het zou me niet verbazen als alliances plaatsgebonden blijken te zijn (tenminste de grote alliances) en dat je als guild van alliance moet veranderen dan...

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2006 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 15:43
Hey mensen,
Ik heb het hele topic zo'n beetje doorgelezen maar ik heb nog een paar vragen waar ik mee zit:

Ik ben van plan om (voorlopig) alléén Factions te halen, betekend dat dan dat ik alleen maar Assassins en Ritualist tegen zal komen in Missions enzo?
Zijn er nog enige manieren om met de GF:P classes te interacten?

Ik heb ook gelezen dat de 2 classes van Factions direct level 20 zijn.. Klopt dit? Dat lijkt mij maar niks..

Bij de Pre-Order pakket van de normale Factions krijg je een Speciale item, maar bij de CE-Versie krijg je dit niet?

En de laatste, zijn er nog goedkopere manieren om aan GW:P te komen?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

@ II_BurN_II:

GW:P Special Edition voor maar 28.99 EURO :)
http://www.play.com/play2...=&cpage=1&pa=cart&Cur=258

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik zie in de GoT guild eigenlijk bijna geen issues rond de faction keuze. De keuze word democaratisch gedaan waarbij alle members en officers evenveel inspraak hebben. Daarnaast blijf ik er bij dat iemand weinig binding met een guild heeft wanneer hij vanwege de factionkeuze zal vertrekken. Imho moet je jezelf afvragen of een guild uberhaubt wel iets voor je is dan. Ik vind een leuke en active guild vele malen belangrijker dan de faction die zal worden gekozen eigenlijk. In principe zijn de factions op graphics na ook gelijk zoals ik het nu zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
Wow, Nice ! Maar is Creditcard de enige manier om te betalen daar...? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 16:26:
Ik zie in de GoT guild eigenlijk bijna geen issues rond de faction keuze. De keuze word democaratisch gedaan waarbij alle members en officers evenveel inspraak hebben. Daarnaast blijf ik er bij dat iemand weinig binding met een guild heeft wanneer hij vanwege de factionkeuze zal vertrekken. Imho moet je jezelf afvragen of een guild uberhaubt wel iets voor je is dan. Ik vind een leuke en active guild vele malen belangrijker dan de faction die zal worden gekozen eigenlijk. In principe zijn de factions op graphics na ook gelijk zoals ik het nu zie.
Het is in de guild ook geen issue maar in de guilds onderling, de alliance dus!
Ik weet niet hoever GoT is met het formeren van een alliance maar wij hebben het al rond. En het is best een stevig potje onderhandelen geweest want iedere guild had in het preview weekend z'n keuze al gemaakt. Lijkt mij dat het met de meeste alliances zo zal gaan, als ze tenminste niet allemaal al voor het zelfde hadden gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 17:02:
[...]

Het is in de guild ook geen issue maar in de guilds onderling, de alliance dus!
Ik weet niet hoever GoT is met het formeren van een alliance maar wij hebben het al rond. En het is best een stevig potje onderhandelen geweest want iedere guild had in het preview weekend z'n keuze al gemaakt. Lijkt mij dat het met de meeste alliances zo zal gaan, als ze tenminste niet allemaal al voor het zelfde hadden gekozen.
Wij hebben nog geen alliance rond omdat imho er op dit moment te veel onduidelijkheden zijn. Er is te weinig informatie om uberhaubt nu al een goede alliance op te starten imho. Ik heb bijvoorbeeld behoorlijk wat vragen waar nog geen echt antwoord op is. Wij onderzoeken dus wel de mogelijkheden, leggen voorbereidende contacten etc maar wachten tot de echte release met het echt vormen van een alliance.

Uit hoeveel guilds bestaat jullie alliance? Alle guilds die ik spreek staan redelijk tot zeer makkelijk tegenover de te kiezen kant: het maakt de meeste eigenlijk niet veel uit. Wat betreft het onderhandelen zie ik het zwaartepunt dan ook niet zo eigenlijk. Imho gaat een guild en de eigen guildies voor een alliance gezien zij toch de basis vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

II_BurN_II schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 14:37:
Hey mensen,
Ik heb het hele topic zo'n beetje doorgelezen maar ik heb nog een paar vragen waar ik mee zit:

Ik ben van plan om (voorlopig) alléén Factions te halen, betekend dat dan dat ik alleen maar Assassins en Ritualist tegen zal komen in Missions enzo?
Zijn er nog enige manieren om met de GF:P classes te interacten?
Nee je zult ook gewoon de classes van GW:P tegen gaan komen. Sterker nog: die kun je ook gewoon aanmaken in GW:F. Oftewel: je kunt prima een ranger of monk maken in Factions. Het enige wat je niet kunt is naar het GW:P landschap verhuizen, maar verder kun je alles.
Ik heb ook gelezen dat de 2 classes van Factions direct level 20 zijn.. Klopt dit? Dat lijkt mij maar niks..
PvP karakters zijn ook in GW:P direct al level 20, maar de karakters die je voor missies maakt, de PvE karakters, beginnen gewoon bij level 1.
Bij de Pre-Order pakket van de normale Factions krijg je een Speciale item, maar bij de CE-Versie krijg je dit niet?
Zou kunnen, maar je krijgt wel een hoop andere extras in de CE editie. Persoonlijk vind ik de special items niet zo heel speciaal, maar dat moet iedereen voor zichzelf bepalen.

Thanks!
Vast wel ergens en de komen tijd zal ie denk ik alleen maar goedkoper worden nadat Factions is uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 17:10:
[...]

Wij hebben nog geen alliance rond omdat imho er op dit moment te veel onduidelijkheden zijn. Er is te weinig informatie om uberhaubt nu al een goede alliance op te starten imho. Ik heb bijvoorbeeld behoorlijk wat vragen waar nog geen echt antwoord op is. Wij onderzoeken dus wel de mogelijkheden, leggen voorbereidende contacten etc maar wachten tot de echte release met het echt vormen van een alliance.

Uit hoeveel guilds bestaat jullie alliance? Alle guilds die ik spreek staan redelijk tot zeer makkelijk tegenover de te kiezen kant: het maakt de meeste eigenlijk niet veel uit. Wat betreft het onderhandelen zie ik het zwaartepunt dan ook niet zo eigenlijk. Imho gaat een guild en de eigen guildies voor een alliance gezien zij toch de basis vormen.
Het is ook niet een halszaak natuurlijk maar elke guildleader komt toch wel voor zijn eigen guild op, logisch. En omdat er voor de rest inderdaad niet veel bekend is is de te kiezen kant dan ook het enige discussiepunt, misschien ligt het daar wel aan...lol.

Onze alliance bestaat uit 3 guilds en we kennen elkaar ook al langer vandaar de alliance nu al.
Als wij een fow team niet compleet kunnen krijgen dan helpen members uit een van de andere guilds ons en andersom helpen wij hun ook wel eens wel eens met een missie.
De communicatie mogelijkheden zijn alleen niet zo geweldig nu, maar dat zal in faction ongetwijfeld beter zijn.
En unrated GvG hebben we ook wel met elkaar gedaan, en in het team van de andere guild kun je lekker tegen je eigen guildies vechten. ;)
En we zijn actief op elkaars forums. Er zijn zelfs mensen bij die ook bij een van de andere guilds member zijn op een ander account...
Er was dus ook geen twijfel of die alliance er zou komen maar als de guilds verschillende keuzes hebben gemaakt heb je toch even een punt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

II_BurN_II schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 16:42:
[...]

Wow, Nice ! Maar is Creditcard de enige manier om te betalen daar...? :/
Yep, je kent vast wel iemand die een CC heeft toch, die je kan lenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
M55 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 20:06:
[...]

Yep, je kent vast wel iemand die een CC heeft toch, die je kan lenen ;)
Nee, helaas niet. =[

Maar bedank voor de informatie m55 en Weakling, jullie hebben me overgehaald om Factions te kopen =D

Edit:

CE:
"Special In-Game Dance Emote for the Assassin and Ritualist"

Dus de normale versie heeft helemaal geen Dance emote?

[ Voor 18% gewijzigd door II_BurN_II op 02-04-2006 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 18:45:
[...]
Er zijn zelfs mensen bij die ook bij een van de andere guilds member zijn op een ander account...
Dat zou bijvoorbeeld een discussiepunt kunnen zijn wat betreft alliantie "onderhandelingen". Bij de GoT guild verwacht men dat de members loyaal zijn aan de guild en dus niet ook in andere guilds zitten. Wij hebben helaas erg slechte ervaringen opgedaan met mensen die in meerdere guilds zaten: het stelen van builds of ideeen voor builds, actief recruiten onder members etc.

Ik snap zelf ook niet echt hoe iemand zijn tijd over 2 guilds kan verdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

II_BurN_II schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 14:37:

Thanks!
November kan je wellicht wel helpen :)
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 16:34:
[...]

Excuses voor mn late reactie. Als je nogsteeds interesse hebt, laten we zeggen 50% van de originele aankoopprijs? Ik weet nu het precieze bedrag niet wat ik betaald heb, maar het zal ergens tussen de € 20 / 25 liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met Zboard? Heb Guild Wars fractions gepreordered en zag ook dit Zboard met Zboard Keyset Guild War Factions staan, is it een aanrader of puur commercieel geneuzel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 18:32:
[...]

Nee je zult ook gewoon de classes van GW:P tegen gaan komen. Sterker nog: die kun je ook gewoon aanmaken in GW:F. Oftewel: je kunt prima een ranger of monk maken in Factions. Het enige wat je niet kunt is naar het GW:P landschap verhuizen, maar verder kun je alles.

[...]
Wat ik begrepen heb is dat niet alle skills uit GW:P meegenomen worden naar GW:F. Dit houdt dus in dat er wel een restrictie is op de andere klassen die je kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me niet voorstellen dat er in factions minder skils zullen zijn dan in GW:P, mischien dat ze andere namen hebben en iets andere uitvoeringen. Ik denk dat je nog steeds een perfecte monk kunt spelen alleen met een iets andere skillset dan in GW:P. Spelers die beide versies hebben kunnen dan kiezen uit meer skills, waarvan er een aantal zijn die grote overeenkomsten met elkaar hebben en een aantal die een aanvulling zijn op de skills die ze uit GW:P hebben meegenomen.
Misschien dat ze zo een voordeel hebben over mensen die alleen faction kopen, maar dat voordeel zal niet groot zijn. Een aantal goede skills in de skillbar wil nog niet zeggen dat de persoon die ermee speelt ook goed is, daar is ook nog een aantal andere dingen voor nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Goed dit is wel van een 'fan' site. Als je kijkt naar alle monk skills zie je dat er onderscheid wordt gemaakt tussen Core, Prophecies en Factions. Dus ik verwacht dat mensen met alleen Factions inderdaad minder skills te kiezen hebben. Dat wil uiteraard niet zeggen dat je geen fantastische monk kan spelen als je alleen factions hebt.

[ Voor 22% gewijzigd door gsteen op 03-04-2006 15:40 ]

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 02 april 2006 @ 20:40:
[...]

Dat zou bijvoorbeeld een discussiepunt kunnen zijn wat betreft alliantie "onderhandelingen". Bij de GoT guild verwacht men dat de members loyaal zijn aan de guild en dus niet ook in andere guilds zitten. Wij hebben helaas erg slechte ervaringen opgedaan met mensen die in meerdere guilds zaten: het stelen van builds of ideeen voor builds, actief recruiten onder members etc.

Ik snap zelf ook niet echt hoe iemand zijn tijd over 2 guilds kan verdelen.
Wij delen gewoon met elkaar, dan heb je daar geen last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:39:
Heeft iemand ervaring met Zboard? Heb Guild Wars fractions gepreordered en zag ook dit Zboard met Zboard Keyset Guild War Factions staan, is it een aanrader of puur commercieel geneuzel?
Ik gok na 1 jaar spelen op het laatste :P maar dat is voor ieder anders denk ik, heb zelf een gratis dell bordje liggen wat ik ooit eens van iemand kreeg die zelf ook een 1 of ander duur geval had gekocht en ik kan er prima mee uit de voeten en met mijn denk ik iedereen in dit topic want ik geloof niet dat er niemand is met dat toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 16:34:
[...]

Hey November, Ik ben wel geinteresseerd in jouw account hoor.
Maare.., het is toch niet zo dat je straks rare dingen met de CD-key/Account uitspookt he? :P

Trouwens, mijn 13 Jarige broertje wilt ook beginnen met spelen.
Welke Proffessions zijn een beetje makkelijk? Hij dacht eraan om een Monk te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

II_BurN_II schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 03:27:
[...]

Maare.., het is toch niet zo dat je straks rare dingen met de CD-key/Account uitspookt he? :P

Welke Proffessions zijn een beetje makkelijk? Hij dacht eraan om een Monk te beginnen.
schijnt helemaal makkelijk te zijn om de key weer te reclaimen.
Zou em alleen al om die reden nooit 2dehands kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

II_BurN_II schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 03:27:
[...]

Monk zou ik nog niet aanraden als je net begint of geen/weinig ervaring met dit soort spellen hebt. Er wordt namelijk_verwacht_ van je dat je iedereen in de gaten houdt. Tenzij je spelers met verstand hebt krijg je al snel verwijten naar je toe als je ze (rushers, prutsers, mes/necro-"tanks") niet op tijd healt. Het allermakkelijkste om PvE te beginnen is de wa/mo combinatie. Dit combineert een hoog armor level met zelfheal skills. Daarnaast heb je nog ranger/ele, ranger/mesmer, necro/monk, necro/mes, ele/monk, war/mes... het hangt ervan af wat je allemaal wil doen. Wil je tanken, damage dealen, damage over time doen, skills van je tegenstander disabelen/minder effectief maken etc.

Je kan de fora afstruinen naar een leuke build, die zijn er zat. Let wel op dat je een verschil hebt tussen PvE en PvP. Mijn wa/mo voor PvE is binnen no-time dood/nutteloos in PvP (rotmesmers en rangers met blackout, clumsiness, blind en weakness ook altijd :P )
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 09:18:
[...]

Ik heb ook een account overgekocht. Meteen na ontvangst inlognaam en ww het email adres gewijzigd en ww veranderd. Eitje :)
Er was niks geks met het account, drie char slots gebruikt, aardig wat greens (helaas bijna allemaal customized) en bijna alle skills/runes/items unlocked, zooitje sup runes, drie obs shards, bergen crafting materials en ongeveer 80k in de vault. Later bleek dat hij trouwens bij mij in de guild zat :+
Ik heb er €27,50 voor betaald.

[ Voor 22% gewijzigd door Vrijdag op 04-04-2006 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Laatst online: 18-09 16:13
Playoffs dit weekend!! Als nummer twee van europa hebben wij gelukkig al 2 GWFC punten bij elkaar gesprokkeld.

Voorspellingen voor de eerste ronde:

evil vs. char - 2-0
te vs. rus - 2-0
iq vs. reno - 2-1
ew vs. vor - 2-0
ib vs. wi - 2-0
igi vs kgyu - 2-0
wm vs. emt - 2-0
out vs. rifts - 0-2

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 09:19:

Ik heb ook een account overgekocht. Meteen na ontvangst inlognaam en ww het email adres gewijzigd en ww veranderd. Eitje :)
Er was niks geks met het account, drie char slots gebruikt, aardig wat greens (helaas bijna allemaal customized) en bijna alle skills/runes/items unlocked, zooitje sup runes, drie obs shards, bergen crafting materials en ongeveer 80k in de vault. Later bleek dat hij trouwens bij mij in de guild zat :+
Ik heb er €27,50 voor betaald.
Hiij heeft de key nog en in de policy staat dat je een account niet mag doorverkopen dus hij kan doormiddel van die key jouw account weer terug krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 16:39
Bor de Wollef schreef op zondag 02 april 2006 @ 20:40:
[...]actief recruiten onder members etc.
hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:17:
[...]

Hiij heeft de key nog en in de policy staat dat je een account niet mag doorverkopen dus hij kan doormiddel van die key jouw account weer terug krijgen
Hij heeft helemaal niks meer, want ik heb ook het doosje mét alle inhoud :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 09:18:
[...]

Ok dat is wel een beetje eng. Zit ik straks maanden lang dingen te verzamelen, claimt de eigenaar opeens de account terug inclusief inhoud. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

II_BurN_II schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 13:08:
[...]

Ok dat is wel een beetje eng. Zit ik straks maanden lang dingen te verzamelen, claimt de eigenaar opeens de account terug inclusief inhoud. >:)
En net voordat je het account weer terug moet geven smijt je alles in je andere account :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
Ik heb net Factions bij de Dimension Plus ge-pre-Ordered.

Maar ze zeggen dat ik de Speciale items er niet bij krijg omdat de Beta/Preview Event al is afgelopen. Ik zou ze alleen krijgen als ik hem vóór de Beta/ Preview event had besteld. Is dit waar?
Als het goed is krijg ik straks dus de normale Factions versie binnen. ;(

Kan ik nog ergens in Nederland de GW:Factions Pre-Order bestellen ?
Dat ik de Preview gemist heb maakt mijn niks uit, maar het gaat mij om de Exclusieve items. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prism103
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 07:18
Furfoot schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 10:47:
Playoffs dit weekend!! Als nummer twee van europa hebben wij gelukkig al 2 GWFC punten bij elkaar gesprokkeld.

Voorspellingen voor de eerste ronde:

evil vs. char - 2-0
te vs. rus - 2-0
iq vs. reno - 2-1
ew vs. vor - 2-0
ib vs. wi - 2-0
igi vs kgyu - 2-0
wm vs. emt - 2-0
out vs. rifts - 0-2
Deze informatie staat nog niet op de gw site maar jullie (als deelnemer) zullen het wel alvast hebben gekregen. Ik denk dat je voorspelling wel aardig klopt, helaas zie ik de amerikaanse guilds weinig spelen dus kan daar weinig over zeggen. Mijn gevoel zegt dat de amerikaanse guilds minder zijn dan die van europa en korea maar dat word na deze week wel duidelijk. Succes iig, vor is een eitje voor jullie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

II_BurN_II schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:21:

Maar ze zeggen dat ik de Speciale items er niet bij krijg omdat de Beta/Preview Event al is afgelopen. Ik zou ze alleen krijgen als ik hem vóór de Beta/ Preview event had besteld. Is dit waar?

Dat ik de Preview gemist heb maakt mijn niks uit, maar het gaat mij om de Exclusieve items. :'(
had factions bij dimplus gepreorded preorder key nog steeds niet binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
Dit betekend dus dat wij de in-game items kunnen vergeten ?
Ik hoop het niet.. =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

II_BurN_II schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:21:

Volgens mij is het onzin wat Dimension + je vertelt. Als je je pre-order binnen hebt, gewoon "/preorder" intoetsen en je zou die items moeten kunnen krijgen. Kan me niet indenken dat er een voorwaarde bij zou zitten dat het FPE al afgelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
Maar het is dus niet zo dat ik de normale versie binnen krijg, toch?
(Zonder /preorder activatie code)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:44:
[...]
Volgens mij is het onzin wat Dimension + je vertelt. Als je je pre-order binnen hebt, gewoon "/preorder" intoetsen en je zou die items moeten kunnen krijgen. Kan me niet indenken dat er een voorwaarde bij zou zitten dat het FPE al afgelopen is.
Dimplus levert hem nu geen preorder key om die reden dat het event is afgelopen.

Zoiezo waardeloos event 24 maart zit nu nog te w8en op de preorder key gelukkig had ik prophecies al anders het hele event gemist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Dus Dimension verkoopt geen "pre-order", maar je kan wel GW:F 'pre-orderen'? Da's ongeveer hetzelfde probleem als een aantal mensen in de States hebben met Best Buy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
Hm... Ik zie net dat Dynabyte wel de Pre-Order versie hebben..

Even naar Dim+ mailen om te kijken of ik 'm nog kan annuleren. Ik mail wel gelijk naar de andere filiaal van Dim+, misschien dat zij het daar wel weten.

Edit:
Bestaan er trouwens geen Officiële forums van GW?

[ Voor 14% gewijzigd door II_BurN_II op 04-04-2006 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

nee, maar de developers en Gaile (CRM) bekijken de fansites die bovenaan
het lijstje staan van community sites op Guildwars.com staan, zoals gwonline.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
Oke, wel een beetje raar hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Laatst online: 12-09 09:50
uhm, vandaag kreeg ik mijn pre-order key van dimension plus. Het pakketje versturen ze tegelijk met de game om op verzendkosten te besparen. Volgens mij is het gewoon een officiele pre-order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag me Pre-order gehaald bij Dynabyte :7
Kan niet wachten !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:46:
[...]

Wij delen gewoon met elkaar, dan heb je daar geen last van...
GoT deelt natuurlijk ook veel zaken met friendly guilds maar zaken als builds / build ideeen etc wil je (tenminste wij) niet direct aan iedereen "weggeven".
Doelde niet direct op jou hoor. Er zijn meerdere guilds die om GoT members lijken te staan te springen.

[ Voor 35% gewijzigd door Bor op 05-04-2006 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 16:39
Bor de Wollef schreef op woensdag 05 april 2006 @ 00:09:
[...]GoT deelt natuurlijk ook veel zaken met friendly guilds maar zaken als builds / build ideeen etc wil je (tenminste wij) niet direct aan iedereen "weggeven".[...]
Ik heb juist steeds meer het idee dat iedereen zijn builds gewoon prijs geeft,zeker sinds observer, echter de "trucjes" of slimmigheden overlaat aan de mensen om die zelf uit te zoeken. Zo gebruikt EW (gefeliciteerd btw wist niet dat hier iemand van EW was) "to the limit" om met hun warriors sneller te kunnen warrior spiken etc en levert dit voor hun een tactisch voordeel.
Ook kun je heel simpel een build kopieeren maar als iemand niet weet hoe hij die 8 skills moet gebruiken heb je een probleem. Laat staan het begrijpen van hoe de build gespeeld moet worden en dan nog eens persoonlijke positionering.

[ Voor 4% gewijzigd door Exyge op 05-04-2006 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
Mythrill schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 22:59:
uhm, vandaag kreeg ik mijn pre-order key van dimension plus. Het pakketje versturen ze tegelijk met de game om op verzendkosten te besparen. Volgens mij is het gewoon een officiele pre-order...
Mag ik weten wanneer je besteld had? vóór de Factions Preview Event?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Exyge schreef op woensdag 05 april 2006 @ 00:34:
[...]

Ik heb juist steeds meer het idee dat iedereen zijn builds gewoon prijs geeft,zeker sinds observer, echter de "trucjes" of slimmigheden overlaat aan de mensen om die zelf uit te zoeken. Zo gebruikt EW (gefeliciteerd btw wist niet dat hier iemand van EW was) "to the limit" om met hun warriors sneller te kunnen warrior spiken etc en levert dit voor hun een tactisch voordeel.
Ook kun je heel simpel een build kopieeren maar als iemand niet weet hoe hij die 8 skills moet gebruiken heb je een probleem. Laat staan het begrijpen van hoe de build gespeeld moet worden en dan nog eens persoonlijke positionering.
Ik zie echt nog steeds weinig guilds die hun active build vrijgeven. Zo ook jullie niet voor zover ik weet. Een build kun je natuurlijk met redelijk wat werk copieren door in observer mode karakters in de gaten te gaan houden maar dat blijfft toch nog altijd veel en omslachtig werk. Er is zelfs een behoorlijke kans dat je de eerste x de build niet eens compleet op papier krijgt. Zaken als statpoint verdeling etc kun je hiermee bv ook niet effectief achterhalen.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat je een build nooit helemaal geheim kunt houden wanneer je hem ook daadwerkelijk gaat spelen maar je toch nog steeds enig voordeel kunt halen uit het zo weinig mogelijk vrijgeven van info over de active build.

[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 05-04-2006 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 23:00:
Vandaag me Pre-order gehaald bij Dynabyte :7
Kan niet wachten !!!
Plaats eens een plaatje als je wil :) Ben wel benieuwd naar al die goodies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
TroonStaal schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:27:
[...]

Plaats eens een plaatje als je wil :) Ben wel benieuwd naar al die goodies.
/agree

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Laatst online: 18-09 16:13
Exyge schreef op woensdag 05 april 2006 @ 00:34:
[...]

Bedankt :)

Samen met mijn vriendin zijn wij de enige nederlanders in EW. Verder zijn we behoorlijk gemixed qua nationaliteiten. Van malta tot amerika.

To the limit gebruiken we sinds kort pas (mijn idee overigens! :)) aangezien de huidige builds een hoop warrior hate hadden werd het steeds moeilijker om adrenaline op te bouwen. We zijn dus geswitched van sprint in combinatie met tigers fury naar rush, frenzy, to the limit.

Het beschikken over een bepaalde build staat absoluut niet garant voor success in GVG. Wat ik erg belangrijk vindt is of het klikt met de speelstijl van de mensen die de build spelen. Zo gebruiken wij per build verschillende target en tactic callers.

Als we beginnen met spelen maken we snel een inventarisatie van de guilds die spelen en passen we ook onze build enigzins aan. Bijvoorbeeld als er veel ranger spike teams spelen nemen wij 2x shields up mee.

[ Voor 10% gewijzigd door Furfoot op 05-04-2006 10:32 ]

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Gister zat ik in een gevecht maar kon het niet winnen en ben toen weggelopen. Normaal was het zo dat de camera op dezelfde stand bleef staan en die bleef zo, maar gisteren was het dus zo dat de camera mee draaide met m'n karakter.
(wat ik irritant vind)
waarschijnlijk heb ik een of andere toets ingedrukt waardoor de camera altijd je karakter van achter bekijkt.

Weet iemand wat ik bedoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Laatst online: 12-09 09:50
II_BurN_II schreef op woensdag 05 april 2006 @ 00:35:
[...]

Mag ik weten wanneer je besteld had? vóór de Factions Preview Event?
Ik had op 15 maart besteld. En de aanbetaling van 10 euro op 29 maart verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

nowell schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:42:
Gister zat ik in een gevecht maar kon het niet winnen en ben toen weggelopen. Normaal was het zo dat de camera op dezelfde stand bleef staan en die bleef zo, maar gisteren was het dus zo dat de camera mee draaide met m'n karakter.
(wat ik irritant vind)
waarschijnlijk heb ik een of andere toets ingedrukt waardoor de camera altijd je karakter van achter bekijkt.

Weet iemand wat ik bedoel?
Is dat niet gewoon het verschil tussen strafen en draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

nee toch? Ik gebruik bijna nooit het toetsenbord om te lopen, alleen de muis.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.