Thoughts na een weekend FPE:
- 12v12 is wel leuk, maar moet zeker nog anders in elkaar worden gestoken om echt interessant te worden.
- Nieuwe items zijn leuk (katana vind ik een hele mooie toevoeging).
- Quests: meer van hetzelfde.
- Missions: ?? (alleen de missie met de schildpadden geprobeerd en dat was op zich niet echt bijster vernieuwend of i.d.)
- Skills: hele leuke nieuwe skills erbij. Ik moet af en toe nog steeds mezelf orienteren als er weer eens een E/A voorbij flitst met een Aura of Displacement.
- Armors ziet er erg goed uit, hopelijk worden FOW armors ook nog een keertje gefinetuned, want qua detail zijn de nieuwe armors bijna even goed.
- Nieuwe stats op de nieuwe armors (voor Mesmers dan) is niet heel erg spectaculair.
- Gezichten van Cantha characters mogen nog wel wat beter. Vind ik niet echt in vergelijking met Chapter 1 characters.
- Jammer dat de energypool van Assassins is verlaagt. (Volgens mij was het 30E in het vorige weekend.) Maar ja, dat is natuurlijk balance omdat Assassins 4 energy pips hebben.
- Vraag me af hoe ze willen gaan balanceren dat grote guilds geen direct voordeel hebben tov kleine guilds wat betreft Kurzick of Luxon faction.
-- == Alta Alatis Patent == --