Het grote Guild Wars Topic deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.070 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
CoRrRan schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 15:30:
[...]
Voorheen kon je in de Henge of Denravi een zwaard craften met +5 energy onconditioneel.
???
als ik een basis wand/staff heb met +5 energy, dan zit die er toch ook gewoon altijd op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Nee, een wand heeft nooit basis energy. Als je daar energy op wilt hebben, moet je OF collector's/quest rewards items hebben, OF een gouden/paarse wand hebben met +energy while... (enchanted, health below 50%, health above 50%, hexed, -1pip energy regen). (Dus conditioneel.)

Voor staves heb je wel een extra energy (+10 voor max staves). Echter, die is weer 2handed. (En kan dus maximaal +15 energy extra geven (+10 voor max staff + +5 Insightfull Staff Head).

Een HoD zwaard heeft +5 energy onconditioneel, dus altijd, ongeacht je 'enchanted'/'hexed'/^50%HP/v50%HP/'-1 energy regen' hebt/bent. Samen met een offhand (maximum +12 energy) heb je dus +17 energy onconditioneel.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ja, ok... maar wat is daar dan zo speciaal aan? (misschien zie ik het niet omdat ik elemantal ben met 73 energy...) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik word ook niet zo super warm van +5 energy eigenlijk, liever + 30 health dan. Voor 500k ook nog :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52
30 Health heb ik persoonlijk nog geen 5K voor over, dat maakt echt geen hol uit 8)7

:r Het lijkt vandaag wel Noob weekend ofzo. Wat een domme lui zeg, het is echt niet normaal wat het niveau is in de dessert bij de missies. Wat een crap party's, domme lui en ik weet wel niet wat meer, ik heb nog geen 1 missie kunnen halen vandaag en ben om 9 uur begonnen :(

[ Voor 63% gewijzigd door Steffy op 18-03-2006 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
ixl85 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 14:51:
Ja, ok... maar wat is daar dan zo speciaal aan? (misschien zie ik het niet omdat ik elemantal ben met 73 energy...) :)
Omdat je ook nog eens een enchant haft of een +30hp haft aan het HoD zwaard kan zetten. En dan is het gewoon beter dan wat je met een normale wand/focus of staff combi kan krijgen. Misschien niet veel beter, maar sommige mensen hebben veel geld er is veel vraag naar en slechts weinig aanbod. Dus krijg je gigantische prijzen.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigbadkip schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 14:55:
Ik word ook niet zo super warm van +5 energy eigenlijk, liever + 30 health dan. Voor 500k ook nog :z
voor bepaalde situaties wel handig.

Ach met faction heb je nieuwe energy runes ben benieuwd hoeveel die er bij doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 15:17:
Het lijkt vandaag wel Noob weekend ofzo. Wat een domme lui zeg, het is echt niet normaal wat het niveau is in de dessert bij de missies. Wat een crap party's, domme lui en ik weet wel niet wat meer, ik heb nog geen 1 missie kunnen halen vandaag en ben om 9 uur begonnen :(
Dat is inderdaad niet best nee. Er lopen toch nog veel mensen (kids misschien?) die de missies niet kennen, ook niet naar anderen luisteren en gewoon maar wat doen. Zelfs met hench gaat het beter...

Je moet het wel treffen met een goed team. Maar ik heb van de week thunderhead wel weer eens gehaald met een random team. Alhoewel, het waren allemaal duitsers die elkaar wel konden dus zo random was het ook weer niet. Catapults niet eens gebruikt, gewoon bij de king gebleven, 2 warriors en de minions van de necro blockten de foe's zodat ze de volle mep kregen van de meteor showers :)
Meestal doe ik dergelijke missies met guild en vaak "wandel" je er dan gewoon doorheen want zo onmogelijk zijn die missies niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik farm dus ook echt heel veel maar ik heb nog nooit een Sup vigor Sup Absorbsion gevonden ook niet een super zwaard met perfect mods het zit dus niet echt mee voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 10:33:
Ik farm dus ook echt heel veel maar ik heb nog nooit een Sup vigor Sup Absorbsion gevonden ook niet een super zwaard met perfect mods het zit dus niet echt mee voor mij...
Nou, ik ook niet hoor na zo'n 3200 speeluren....lol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Ik heb geen sub vigor of Abso gevonden maar wel perfect mods, verder geluk gehad met een op 1% na perfect FDS die me 65K opleverde _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op zondag 19 maart 2006 @ 12:29:
Ik heb geen sub vigor of Abso gevonden maar wel perfect mods, verder geluk gehad met een op 1% na perfect FDS die me 65K opleverde _/-\o_
ja, perfecte mods ook wel eens gevonden, en een aantal keren monk superiors toen die nog duur waren. En met de greenies heb ik ook wel geluk gehad, heb de meest gewilde items meer dan eens gevonden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 10:33:
tot nu toe 3 sup absorptions en velen sup vigors 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
farm je dan op ettins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja en ik heb geluk met de drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Dat kun je wel zeggen ja! Ik heb nog nooit op ettins gefarmed, maar dat moet ik ook maar eens gaan proberen ... kan het met een 55hp monk?

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Zou je kunnen proberen. Je moet alleen, als je vanuit beetletun vertrekt, eerst langs een paar mesmers (spirit shackles, mind wreck, conjure phantasm, cry of frustration, etc) en rangers.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

gsteen schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:19:
Zou je kunnen proberen. Je moet alleen, als je vanuit beetletun vertrekt, eerst langs een paar mesmers (spirit shackles, mind wreck, conjure phantasm, cry of frustration, etc) en rangers.
Ai, dat wordt rennen dan. Maar je kunt toch ook vanuit Gates Of Kryta in North Kryta komen denk ik? Voor zover ik begrepen heb, moet ik daar zijn.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Ja dan kan, alleen is dat een stukkie verder rennen dacht ik. De ettins zitten namelijk rond Ascalon Settlement en Nebo Village.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:52:
[...]

Ai, dat wordt rennen dan. Maar je kunt toch ook vanuit Gates Of Kryta in North Kryta komen denk ik? Voor zover ik begrepen heb, moet ik daar zijn.
Dan kom je ook een hele zooi mesmer tegen erg irri..
Ik liet me altijd door een guildie runnen kost maar 2 minuutjes max ennnn je kan heel je build afstemmen op damage dealen >>>ettins doen weinig damage voor de rest namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 22:09:
[...]

Was dat nog voor de nerf of heb je nog steeds wel lucky drops bij de ettins ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

gsteen schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:06:
Ja dan kan, alleen is dat een stukkie verder rennen dacht ik. De ettins zitten namelijk rond Ascalon Settlement en Nebo Village.
Zolang ik daarmee mesmers en groepjes met monks omzeil, vind ik het best. De rest kan ik wel meestal wel aan. Eens kijken of ik in een avondje de drops van Grave kan evenaren ;)

*weakling blijft nog even verder dromen

edit:
ow, ik zie nu dat ik dan dus ook een zooitje ongeregeld tegen kom die ik liever niet zie ... hmmm

[ Voor 11% gewijzigd door Plekuz op 20-03-2006 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Weakling schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:27:
Zolang ik daarmee mesmers en groepjes met monks omzeil, vind ik het best. De rest kan ik wel meestal wel aan. Eens kijken of ik in een avondje de drops van Grave kan evenaren ;)

*weakling blijft nog even verder dromen
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:19:
Dan kom je ook een hele zooi mesmer tegen erg irri..
Ik liet me altijd door een guildie runnen kost maar 2 minuutjes max ennnn je kan heel je build afstemmen op damage dealen >>>ettins doen weinig damage voor de rest namelijk!
En vergeet niet de necro's die daar dacht ik zitten. IMO is vanuit beetletun echt het makkelijkste. En over de nerf/mindere drops. 'k Zou het niet weten. Heb al een tijdje die beesten niet meer gefarmd. Werd een beetje eentonig voor mij.

Iig ben er laatst een keer met een low level char langs geweest (met henchmen). Toen vielen er nog redelijk veel gekleurde armors (geen goud helaas, had vast 1 van de henchmen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

gsteen schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:33:
En vergeet niet de necro's die daar dacht ik zitten. IMO is vanuit beetletun echt het makkelijkste. En over de nerf/mindere drops. 'k Zou het niet weten. Heb al een tijdje die beesten niet meer gefarmd. Werd een beetje eentonig voor mij.
Dat eentonige heb ik met hydra's, minotaurs, griffons en sand giants rondom Augury Rock (Prophets Path, Skyward Reach, Vulture Drifts). Laatste keer wel 3 gouden giant slayer hammers in 1 run van de sand giants, maar redelijk naadje stats en de hydras droppen alleen maar suf ele spul. Dus ik ben wel weer toe aan een nieuw gebied en nieuwe uitdaging.

[ Voor 3% gewijzigd door Plekuz op 20-03-2006 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Weakling schreef op maandag 20 maart 2006 @ 14:11:
[...]

Dat eentonige heb ik met hydra's, minotaurs, griffons en sand giants rondom Augury Rock (Prophets Path, Skyward Reach, Vulture Drifts). Laatste keer wel 3 gouden giant slayer hammers in 1 run van de sand giants, maar redelijk naadje stats en de hydras droppen alleen maar suf ele spul. Dus ik ben wel weer toe aan een nieuw gebied en nieuwe uitdaging.
fissure of woe spider cave soloing is dan wel een uitdaging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:18

Vrijdag

De Zwarte

unfor schreef op maandag 20 maart 2006 @ 14:14:
[...]

Ik kom niet eens voorbij de eerste mobs :X

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Weakling schreef op maandag 20 maart 2006 @ 14:11:
Hydra's, minotaurs, griffons heb ik ook al gehad. Maar het blijft allemaal eentonig. 'k Doe toch liever iets samen met guildmembers ofzo (UW/SF/FoW/Tombs).

@unfor
Die zijn inderdaad leuk. Ben nog nooit FoW solo in gegaan, maar heb wel eens dat gebied leeggehaald toen er veel mensen weg waren gegaan. Was met 2 a 3 man ofzo. Dat was ook al een aardige uitdaging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op maandag 20 maart 2006 @ 14:14:
[...]

Zou ik heel graag willen maar kan geloof ik niet met monk toch???

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2006 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 14:47:
[...]

Zou ik heel graag willen maar kan geloof ik niet met monk toch???
Niet echt nee. Althans, ik heb het weleens geprobeerd en kwam niet ver ... niet dat dat iets zegt overigens :P Maar wat kan het dan wel? Warrior? Mesmer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Weakling schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:06:
[...]

Niet echt nee. Althans, ik heb het weleens geprobeerd en kwam niet ver ... niet dat dat iets zegt overigens :P Maar wat kan het dan wel? Warrior? Mesmer?
w/me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 22:09:
[...]

Kan je me dan de benodigde skills geven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:11:
[...]

Kan je me dan de benodigde skills geven :D
Das simpel, Healing Signet, Gladiators Defence, en verder dmg skills om te zo snel mogelijk af te maken, maar als MM Necro schijnt het ook heel snel te kunnen. Verder moet je ff een interrupt skill meenemen want die ettins healen zich dus kun je ze interrupten. Het kan zowel met Sword als Axe, Hammer denk ik ook wel maar geen ervaring mee.

Ik zelf heb het als warrior gedaan met Axe skill wat dus prima gaat, verdiend soms goed maar aangezien Sub Vigor geen klap meer kost en de Abso ook daalt in prijs is deze farm denk ik vrij snel zinloos als ie al niet generfd is tenminste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Steffy schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:54:Ik zelf heb het als warrior gedaan met Axe skill wat dus prima gaat, verdiend soms goed maar aangezien Sub Vigor geen klap meer kost en de Abso ook daalt in prijs is deze farm denk ik vrij snel zinloos als ie al niet generfd is tenminste
Altijd nog meer waard dan de gemiddelde drop in andere farm runs (uitgezonderd UW/FoW) volgens mij ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Weakling schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:04:
[...]

Altijd nog meer waard dan de gemiddelde drop in andere farm runs (uitgezonderd UW/FoW) volgens mij ...
Ja alleen in de tijd die je kwijt bent aan het farmen heb je minimaal op een andere plek evenveel denk ik maar dat wisseld, ik heb zelden goeie drops terwijl anderen bergen vinden dus misschien heb alleen ik er last van. De griffon farm leverde mij per uur meer op dan de Ettin run gemiddeld gekeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

TroonStaal schreef op maandag 20 maart 2006 @ 14:29:
[...]

Ik kom niet eens voorbij de eerste mobs :X
Voor mensen die dit willen proberen:
http://forums.gwonline.net/showthread.php?t=388754

Let wel de OP maakt een W/Mo en niet een W/Me zoals unfor aangeeft. Echter, unfor heeft zijn build ergens op dit forum staan (behalve de attribute points), dat moet geen probleem zijn om te vinden.

Iets verder in dat draadje heeft iemand ook een aantal simpele kaartjes getekend van de route richting de spidercave.

[ Voor 12% gewijzigd door CoRrRan op 20-03-2006 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnet eventjes The Underworld leeg geveegd met een leuk team!

5x Ranger/Monk (met pets)
2x Necromancer/Monk (minion masters)
1x Monk/Ranger (me, myself, and i)

Bijna vlekkeloos alles schoon geveegd daar binnen. Het was echt heel erg leuk deze keer! Twee mensen hadden een Glob of Ectoplasm gevonden, en ik zelf had een Elsworth's Recurve Bow gevonden. Weet nog niet echt wat ie waard is. Moet ik maar eens eventjes naar gaan zoeken straks. Kan het geld wel goed gebruiken namelijk om in Factions te spenderen aan leuke items. Heb namelijk zelf geen Ranger character, vandaar dat ik hem graag kwijt wil.

Specs van het boogje:

Elswyth's Recurve bow
Piercing Dmg: 15-28 (req. 9 Marksmanship)
Life Stealing: 5
Health regeneration: -1
Health +30

Moet wel een leuk centje opleveren dacht ik zo... Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelf gebruik ik physical resistance en dolyak voor fow farming.

werkt wel het beste

zoiezo kan je dit met ettins ook perfect gebruiken dus heb je voor ettins en fow de zelfde uitrusting.

Dus ook geen gekloot met ombouwen etc.

Hopelijk skills sets in faction :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Steffy schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:16:Ja alleen in de tijd die je kwijt bent aan het farmen heb je minimaal op een andere plek evenveel denk ik maar dat wisseld, ik heb zelden goeie drops terwijl anderen bergen vinden dus misschien heb alleen ik er last van. De griffon farm leverde mij per uur meer op dan de Ettin run gemiddeld gekeken
Het kost idd een beetje veel tijd, daar heb je helemaal gelijk in. Ik heb nu een stuk of 7 runs gedaan en slechts 1 sup rune, ele, leverde 1,4k op. Voor de rest alleen maar klein spul, sowieso heel weinig rune drops. Nah ja, weet ik in ieder geval dat ik dit met mijn 55hp monk ook kan. Wel vanuit Bergen Hot Springs. Starten vanuit Beetletun leverde iets te veel problemen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Gister ook weer eens een run gedaan (1 maar, want had niet zoveel tijd meer over). Maar deze leverde ook niet echt wat op. Slechts 1 paars armor (met minor rune :(). Maar zoals jij het schetst lijkt het also het ook generfd is (de weinige rune drop). Voorheen kwam ik echt wel met 6 tot 8 runes per run terug. Niet allemaal goud, maar regelmatig toch wel 1 of 2 gouden met sup runes (soms zelfs 3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Stoppen er op dit moment veel guild? Wij krijgen echt gigantisch veel aanmeldingen binnen de laatste tijd. Ook veel aanbiedingen voor alliances en friendly GvG's maar het aantal mensen dat op zoek is naar een nieuwe guild lijkt groter dan ooit.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Mjah, ik denk ook dat ie generfed is. De allereerste run dacht ik nog: gaat lekker, want bij de eerste groep ettins meteen twee gouden drops. Bleken beide major runes te bevatten. Daarna vooral humps, witte pauldrons en minor runes als drops. Eén sup rune in zoveel runs maakt het niet echt interessant meer, zeker omdat ik met mijn 55hp monk wel even bezig ben voordat ik een groepje heb afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

kan ook gewoon nieuwe aanwas zijn door Factions.
Misschien mensen die gestopt waren, omdat ze het beu waren en nu weer gaan spelen, omdat factions eraan komt. Of mensen die Factions willen kopen en nu ook maar eens GW nog gekocht hebben.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Weakling schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 10:14:
Mjah, ik denk ook dat ie generfed is.
Zou echt balen zijn als dit zo is. Was een heerlijke plek om naar runes te farmen. Maar 'k ga zeker nog een aantal runs doen om er 'zeker' van te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Net even gedaan maar nog niks gevonden, denk idd zoals ik al zei een nerf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ik kreeg zoveel waardeloze runes en ettin spullen.alle ettin troep geeft tanned hide squares.ik heb 1sup monk rune 1 mayor absorbtion, 2 mayor vigors en ongeveer 600 tanned hide squares gefarmd.
ik wil liever geld, de griffon farm vond ik wel okay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 10:10:
Stoppen er op dit moment veel guild? Wij krijgen echt gigantisch veel aanmeldingen binnen de laatste tijd. Ook veel aanbiedingen voor alliances en friendly GvG's maar het aantal mensen dat op zoek is naar een nieuwe guild lijkt groter dan ooit.
Na lang nadenken heb ik dan toch besloten om me maar eens te gaan aanmelden op het GoT Guild Forum. Ben namelijk van plan om mijn huidige clan te gaan verlaten, omdat het al een lange tijd niet meer zo lekker loopt, en ik geen toekomst meer zie in het geheel. Veel praatjes, maar er gebeurd vervolgens bijna niets. Ook zijn het altijd de zelfde die altijd alles regelen en mogelijk maken, en dat komt mij eerlijk gezegd een beetje de neus uit. Weinig activiteit binnen de clan houd ik ook niet echt van. Een clan die 40 leden telt en waar er maar 4 á 5 van online zijn iedere dag word ik niet erg vrolijk van. Tijdens een LAN party zoals afgelopen weekend zijn er ook nog enkele waar je nog niet eens de goeie dag van krijgt. De sfeer in de clan is ver te zoeken wat mij betreft!

Wanneer ik mijn inschrijf bevestigings mailtje heb binnen gekregen van mijn registratie zal ik gelijk eventjes een aanvraag doen om de GoT Guild eventueel te kunnen joinen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus een Supirior Vigor gevonden bij de ettins :D Wat denken jullie? verkopen of houden tot hij meer waard wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte Dames/Heren,

Voor een artikel over 'Virtuele werelden', voor Volkskrant magazine, ben ik op zoek naar spelers die meer dan 40 uur per week aan Mmorpg's besteden. Mensen die kunnen vertellen over de sociale werelden die ontstaan in de online-community, en hoe deze werelden overeenkomen met de echte wereld maar dan in 'polygone vorm'. Vriendschappen, liefde, etc.
Voor de vorm van het artikel zou ik een avond willen meekijken met het spelen, en daar vragen over stellen. Voorwaarden zijn dat je echt naam wordt gebruikt in het stuk en misschien komt er een foto bij. Mail naar: basmeel@gmail.com.

Met vriendelijke groet,

Bas Vermeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Meer dan 40 uur per week? Dat vind ik echt godsgruwelijk veel :D Ik red twee uurtjes per dag ofzo, en in het weekeind misschien iets langer. Maar 40 uur... 8)7

Komt er ook wat over OPK's? :+

[ Voor 13% gewijzigd door Vrijdag op 22-03-2006 16:00 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Online player killing?

..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Offline player killing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag, maar daarvoor moet ik naar Japan. En zo ver reikt het budget, helaas, niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 15:59:
Meer dan 40 uur per week? Dat vind ik echt godsgruwelijk veel :D Ik red twee uurtjes per dag ofzo, en in het weekeind misschien iets langer. Maar 40 uur... 8)7

Komt er ook wat over OPK's? :+
40 uur per week? Met gemak....... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balachmar schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 10:14:
kan ook gewoon nieuwe aanwas zijn door Factions.
Misschien mensen die gestopt waren, omdat ze het beu waren en nu weer gaan spelen, omdat factions eraan komt. Of mensen die Factions willen kopen en nu ook maar eens GW nog gekocht hebben.
Denk ik ook ja, dat het in de aanloop naar faction drukker wordt.
Onze guild begint de laatste tijd ook vol te lopen en er zitten opvallend veel newbe's bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 17:50:
[...]

40 uur per week? Met gemak....... 8)
Mensen die gewoon 40 uur per week werken vallen al af denk ik zo. Mensen die een actief sociaal leven hebben ook. Dit is overigens geen waarde oordeel over mensen die zich aangesproken voelen hoor. Ik probeer alleen aan te geven dat het aantal mensen dat uberhaubt 40 uur per week kan besteden klein is en zich waarschijnlijk in een beperkte groep zal bevinden. Misschien is dat overigens wel interessanter dan wanneer dit voor het grootste deel van de mmorpg spelers zou gelden (overigens is GW niet echt een mmorpg dus was het wellicht beter om naar bv WoW spelers te kijken die in vele gevallen veel extremer zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 20:09:
[...]

Mensen die gewoon 40 uur per week werken vallen al af denk ik zo. Mensen die een actief sociaal leven hebben ook. Dit is overigens geen waarde oordeel over mensen die zich aangesproken voelen hoor. Ik probeer alleen aan te geven dat het aantal mensen dat uberhaubt 40 uur per week kan besteden klein is en zich waarschijnlijk in een beperkte groep zal bevinden. Misschien is dat overigens wel interessanter dan wanneer dit voor het grootste deel van de mmorpg spelers zou gelden (overigens is GW niet echt een mmorpg dus was het wellicht beter om naar bv WoW spelers te kijken die in vele gevallen veel extremer zijn).
Ik werk ook gewoon 36 uur per week hoor, maar als je 's avonds 4 uur speelt en in het weekend 10 uur per dag zit je al op 40 uur.
En ik heb niet zoveel verplichtingen meer en ik hoef ook niet meer zonodig van alles (ben al wat ouder) dus so what....

Even ter illustratie waar al die uren in zijn gaan zitten:
http://img74.imageshack.us/img74/8007/xp7ay.jpg

:)

edit: ik vat het ook niet op als een waarde oordeel van jouw kant hoor maar ik wou er toch even wat over kwijt...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik denk zelf ook dat GW niet echt een MMORPG is zoals jij zoekt voor je artikel Bas.

Er is een community, maar GW is veel minder RPG gerelateerd dan een WoW, Dungeons & Dragons, Lineage, etc.

Daarnaast is het wel mogelijk dat ik in de buurt van de 25~30 uur per week kan komen, maar die tijd wordt niet besteed aan "role playing".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Als je een PvE`er bent en je hebt niks te doen zoals ik kom je wel over de 70 uur per week heen, waarvan ik er toch zeker wel 40 aan roleplaying besteed.De andere uuren is ongeveeer 15 uur PvP en de rest een beetje loos rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

70 uur per week? Dat vind ik echt heel erg veel hoor. 36 uur per week werken, zonder overwerk besteden jullie dan elke avond en het hele weekend aan gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Ik werk nu maar 15 uur per week. En de rest is GW tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

70 uur per week? :X Dan kan je dat spel twee keer uitspelen ofzo :D

Ga ik bij lange na niet redden, heb gewoon 40 urige werkweek, moet nog wel eens slapen, boodschappen doen, eten koken, momenteel verhuizen en ook nog een vriendin die wel eens wat aandacht wil, en dan niet alleen ingame :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Phew, ik ben weer helemaal gerust gesteld. Ik dacht dat ik met 20 tot 25 uur per week al belachelijk veel speelde ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 23:06:
70 uur per week? Dat vind ik echt heel erg veel hoor. 36 uur per week werken, zonder overwerk besteden jullie dan elke avond en het hele weekend aan gamen?
Vaak wel ja....
Ach....half nederland ligt 's avonds uren voor de tv, dat is ook al een vrij geaccepteerd verschijnsel. Laat mij dan maar gamen.....
Totdat ik er op een gegeven moment genoeg van heb....en dan doe ik gewoon weer wat anders... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Menschen luistert!
er zijn 2 nieuwe quests in kryta
zie hier:
http://www.guildwarsguru....php?p=1129933#post1129933

Dit is btw ook heel leuk en handig om even doro te lezen:
http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=142053

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMFG!!!!

Waarschijnelijk oud nieuws maar hebben jullie de nieuwe Factions cinametic :9~ :9~ gezien???

http://www.guildwars.com/gallery/video/default.php

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2006 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het waar dat je nu niet meer solo ettins kan farmen? door de 2 earthbind ettins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 08:31:
Is het waar dat je nu niet meer solo ettins kan farmen? door de 2 earthbind ettins?
Afgelopen maandag lukte het mij nog prima solo in North Kryta. Is er sindsdien een update geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

donderdag was er een update, nu staan er earthbind ettins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:05:
Euhm, wat doen die dan precies :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:05:
Oh ja, preview weekend ... da's waar ook ... helemaal vergeten 8)7

Hopelijk kan ik met mijn vierde nog vrije karakter slot een GW:F karakter aanmaken. Eigenlijk nog helemaal niet uitgezocht wat ik er voor moet doen om er aan deel te kunnen nemen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:46
Ik moet weer een character droppen om een character aan te kunnen maken.
Gaar dat ze niet gewoon een slot geven tijdelijk.
Na de beta kunnen ze hem gewoon disablen en dan weer actief maken wanneer je Factions installeerd en koppelt. Maar ja, mijn Necro is op het moment alleen nog maar aangemaakt, dus die gooi ik er dan wel even uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een account voor weinig overkopen? >:)

Ik ben 2 weken geleden begonnen met Guild Wars en heb nu een lvl 11 elementalist, maar eerlijk gezegt ben ik het spel nu al zat. Voordat ik mn account kocht via plaync heb ik aandachtig jullie posts gelezen, en ik begrijp (en heb ook ervaren) de voordelen die GW heeft ten opzichte van andere MMO's zoals het combat system en natuurlijk de afwezigheid van maandelijkse kosten.

Daarintegen is dat laatste punt waarschijnlijk ook de voornaamste reden dat het spel voor mij een beetje afdoet. Het spel is gewoonweg verschrikkelijk irritant omdat het barst van de 12/14jarige xxx-SePhirOtH-Killah0rz figuren. Wie heeft zowieso verzonnen dat achternamen/titels verplicht zijn in GW....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 13:21:Het spel is gewoonweg verschrikkelijk irritant omdat het barst van de 12/14jarige xxx-SePhirOtH-Killah0rz figuren. Wie heeft zowieso verzonnen dat achternamen/titels verplicht zijn in GW....
Jammer dat je het spel zo ervaren hebt. Ik heb er zelf erg weinig last van en ben ook nog nooit iemand met zo'n belachelijke naam tegengekomen. Soms zit er weleens dom volk tussen ja, maar dat hangt ook wel samen met de tijd waarop je speelt. Enne: ik heb ook met mensen van mijn leeftijd gespeeld (30+), die net zo lomp konden doen als een 12 jarige, dus wat dat betreft ...

Hoe bedoel je achternamen verplicht? Bedoel je net als mijn chars (zie sig) die allemaal de achternaam Casta hebben en een vierletterige voornaam beginnende met A? Puur voor de herkenbaarheid voor andere spelers, zowel buiten als in mijn guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 13:21:
Iemand een account voor weinig overkopen? >:)
Wat vraag je ervoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
mhh, ik vind juist dat er in GW altjd een goede sfeer hangt! nog nooit mee gemaakt wat jij zegt, alleen in de preview weekeinden, zoals vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Die updates die ik ineens sinds vorig weekeind moet downloaden is enorm, echt duizenden files :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze week nog niet gespeeld, hij is nu aan het updaten (al 20min.)
375 MB en hij loopt nog steeds. :O
Factions update ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 14:16:
Ik heb deze week nog niet gespeeld, hij is nu aan het updaten (al 20min.)
375 MB en hij loopt nog steeds. :O
Factions update ofzo?
Yep voor Factions preview weekend dit weekend, nou ja, vandaag al eigenlijk als ik het goed begrepen heb. Ben benieuwd of de boel ook weer automatisch weggeknikkerd wordt na het weekend ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik kan dit weekeind niet spelen, als ik nou pas maandagavond inlog, moet ik dan ook nog files binnen halen of zijn ze niet Factions exclusief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik denk niet dat die spullen worden weggehaald.
Het is zoiezo spul welke je moet hebben nadat Factions uit is gekomen.
Je kunt dan namelijk de nieuwe characters en de nieuwe content wel zien (afgezien van het wereld deel natuurlijk).
Ik gok er dus op dat je gewoon moet gaan downloaden maandag.
Anders hadden ze je wel een apparte client laten downloaden.

Overigens eergisteren op m'n vriendin d'r nieuwe laptop (met Xpress 200m GPU) GW
geinstalleerd. Ik moet zeggen, het draait niet eens slecht voor een geintegreerde chip met shared memory. Nu moet ik zeggen dat het ontzettend leeg was in Pre-searing in het 2e dorpje, maar het liep zonder schokken). Dit op 1024x768 en dan met alles op max en AA uit.
Later heb ik de schaduwen uitgeschakeld om net beter te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
integrated = evil
.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
hehe, I know.
Het is ook maar bijzaak dat ze er GW op kan spelen.
Het is grotendeels gekocht voor haar werk, schoolwerk (LOI en aanverwante) en andere dingen.
Was ook de goedkoopste die we vonden voor 699 was het een leuk ding.

Meestal zitten we toch wel achter de pc's in de computerkamer (als we aan het gamen zijn dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
We?
bedoel je dat jouw vriendin ook GW doet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ixl85 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:54:
We?
bedoel je dat jouw vriendin ook GW doet :D
Ehm, zie zin twee van zijn post ...

Lol, is het zo vreemd voor je dat meisjes GW spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Weakling schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 16:06:
[...]

Ehm, zie zin twee van zijn post ...

Lol, is het zo vreemd voor je dat meisjes GW spelen?
Die van mij doet het ook O+ En op Fok zijn er ook een paar meisjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iliares
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:22
ik vind het al raar dat meiden "gamen" in het algemeen (hiermee bedoel ik niet bomberman of mario kart). Dit is net zo "raar"(ongewoonlijk) als een vrouwelijke automonteur of vrouwelijke vrachtwagenchauffeur.

Ik vind het alleen raar maar ik heb er natuurlijk NIETS tegen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Nee ik vind het niet raar, die van mij doet namelijk ook GW :D
ik vind het juist cool!!!
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ixl85/j/kerstsmall.jpg
:) heheheh (me and gf) (gepost in het forum van de guild waar we samen ook bij zitten)
echt leuk... en ze heeft me btw ingehaald, zij is bezig met haar ascention (oid) en ik zit nog bij fischmansheaven..

[ Voor 18% gewijzigd door ixl85 op 24-03-2006 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Ik overweeg Factions te gaan spelen samen met een vriend, kan iemand misschien voor het preview event 2 invites sturen? Dat zou ik erg waarderen :*) _/-\o_

Ik denk dat je maar 1 invite per mail adres kunt hebben, dus stuur er a.u.b. een naar
- thomhurks [AT] gmail [PUNT] com
en eentje naar
- thom_hurks [AT] hotmail [PUNT] com

Alvast bedankt! :)

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Gedaan

(had nog maar 1 invite, dus alleen de bovenste ge-invite )

[ Voor 84% gewijzigd door Bigbadkip op 24-03-2006 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Bedankt! _/-\o_
Dat van die andere maakt niet zo veel uit, ik belde hem net op en hij is de hele dag nog weg, dus 't maakt niet zo veel uit. Hij zoekt er zelf maar eentje :P

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Iliares schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 16:16:
ik vind het al raar dat meiden "gamen" in het algemeen (hiermee bedoel ik niet bomberman of mario kart). Dit is net zo "raar"(ongewoonlijk) als een vrouwelijke automonteur of vrouwelijke vrachtwagenchauffeur.

Ik vind het alleen raar maar ik heb er natuurlijk NIETS tegen 8)
Het zusje van mijn vriendin speelt vaak UT classic, en best goed ook nog :P

@ Cold_Phoenix: Als je er nog één wil laat het maar weten, wsl. kan ik vanavond nogwel een invite sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
En nu jullie allemaal factions hebben kunnen proeven, wat vinden jullie er van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb geen idee, loop nog maar wat rond en heb erg weinig tijd. Ziet er wel mooi uit allemaal van wat ik heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
ik heb ook geen tijd, ik heb vanochtend gekeken voor 20min en:
Ik vind de ritualist echt vet :) spreekt me erg aan!
Ik vind de map er goed uit zien (qua vorm), en de grens die ik zag op de kaart vind ik zeeeer intressant.
ook dat je guild een alliance kan hebben en dat je punten voor beide partije moet halen lijkt me vet.
Ik heb verder geen missie gedaan, alleen even rond gelopen.
De armors zien er btw echt nice uit, en de manier van dansen van de ritualist is echt cool.

Het nadeel:
Zoals in elk previewweekeind; teveel zielige mensen die lopen te spammen..
voorbeel:
""Hot asaien sjik focking fingering her possy: *name of char"" (ja ook in dit taalgebruik)
en mensen die mensen voor no reason beginnen uit te schelden...
Beetje jammer.... (where are the admins!........ ow.... nm)

edit:

terug naar mn paper.... hij moet vandaag echt af :)

[ Voor 6% gewijzigd door ixl85 op 25-03-2006 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Ik vind vooral die 12vs12 PVP erg leuk, kan je ook met je GW:P character doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
mhh ik ben benieuwd:

Poll: Voor welke faction kiezen jullie?
Luxon
Kurzick
Geen
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=122719&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Kan deze ook gecopyeerd worden naar de SP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn guild lopen er wel 7 meisjes/vrouwen rond (geen ronsel tactiek hoor ;) ).
Nu heb ik niet zoveel guilds versleten maar er zaten vaak wel één of meer vrouwen bij.
Alleen bij het GoT weet ik het niet of ze er bij zaten, heb het idee dat vrouwen over het algemeen minder met pvp hebben...

En van leeftijd kun je niet alles zeggen natuurlijk, ik denk dat 12-jarigen het spel heel behoorlijk (kunnen) spelen. Ik heb wel eens over kids geklaagd maar daar bedoelde ik 7-8 jarigen mee...
En inderdaad, er zijn ook ouderen die er niet veel van bakken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het nu al verscheidene uren gespeeld (faction), het Kurzick gebied vind ik wat donker al zijn er hele mooie plekken in. Maar na een paar uur spelen daar heb ik er wel genoeg van.
Het Luxon gebied spreekt me veel meer aan. Veel lichter en groener, en die bevroren zee is ook origineel.
Maar mijn guild heeft (helaas) kurzick (Aliance standing 68 nu), wat inhoudt dat niet alle gebieden daar toegankelijk zijn voor mij.
Hoe het allemaal werkt weet ik nog niet, moet me nog wat in het verhaal verdiepen.
Het lijkt wel wat een 'favor of the gods' variant.
Ik hoop dat je straks dmv de alliance daar kan komen...

edit: de guild moet betalen om te switchen kom ik net achter....

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2006 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onze Kurzick staat nu op 210, nog heel even en we hebben een eigen dorp _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 15:00:
Onze Kurzick staat nu op 210, nog heel even en we hebben een eigen dorp _/-\o_
Het aantal guilds met meer faction groeit erg snel op dit moment merk ik.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.