???CoRrRan schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 15:30:
[...]
Voorheen kon je in de Henge of Denravi een zwaard craften met +5 energy onconditioneel.
als ik een basis wand/staff heb met +5 energy, dan zit die er toch ook gewoon altijd op?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
???CoRrRan schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 15:30:
[...]
Voorheen kon je in de Henge of Denravi een zwaard craften met +5 energy onconditioneel.
-- == Alta Alatis Patent == --
[ Voor 63% gewijzigd door Steffy op 18-03-2006 16:20 ]
Omdat je ook nog eens een enchant haft of een +30hp haft aan het HoD zwaard kan zetten. En dan is het gewoon beter dan wat je met een normale wand/focus of staff combi kan krijgen. Misschien niet veel beter, maar sommige mensen hebben veel geld er is veel vraag naar en slechts weinig aanbod. Dus krijg je gigantische prijzen.ixl85 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 14:51:
Ja, ok... maar wat is daar dan zo speciaal aan? (misschien zie ik het niet omdat ik elemantal ben met 73 energy...)
Great minds think in parallel gutters.
Verwijderd
voor bepaalde situaties wel handig.Bigbadkip schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 14:55:
Ik word ook niet zo super warm van +5 energy eigenlijk, liever + 30 health dan. Voor 500k ook nog
Verwijderd
Dat is inderdaad niet best nee. Er lopen toch nog veel mensen (kids misschien?) die de missies niet kennen, ook niet naar anderen luisteren en gewoon maar wat doen. Zelfs met hench gaat het beter...Steffy schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 15:17:
Het lijkt vandaag wel Noob weekend ofzo. Wat een domme lui zeg, het is echt niet normaal wat het niveau is in de dessert bij de missies. Wat een crap party's, domme lui en ik weet wel niet wat meer, ik heb nog geen 1 missie kunnen halen vandaag en ben om 9 uur begonnen
Verwijderd
Verwijderd
Nou, ik ook niet hoor na zo'n 3200 speeluren....lolVerwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 10:33:
Ik farm dus ook echt heel veel maar ik heb nog nooit een Sup vigor Sup Absorbsion gevonden ook niet een super zwaard met perfect mods het zit dus niet echt mee voor mij...
Verwijderd
ja, perfecte mods ook wel eens gevonden, en een aantal keren monk superiors toen die nog duur waren. En met de greenies heb ik ook wel geluk gehad, heb de meest gewilde items meer dan eens gevonden.Steffy schreef op zondag 19 maart 2006 @ 12:29:
Ik heb geen sub vigor of Abso gevonden maar wel perfect mods, verder geluk gehad met een op 1% na perfect FDS die me 65K opleverde
Verwijderd
tot nu toe 3 sup absorptions en velen sup vigorsVerwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 10:33:
Ik farm dus ook echt heel veel maar ik heb nog nooit een Sup vigor Sup Absorbsion gevonden ook niet een super zwaard met perfect mods het zit dus niet echt mee voor mij...
Verwijderd
ja en ik heb geluk met de drops.Bigbadkip schreef op zondag 19 maart 2006 @ 21:41:
farm je dan op ettins?
Dat kun je wel zeggen ja! Ik heb nog nooit op ettins gefarmed, maar dat moet ik ook maar eens gaan proberen ... kan het met een 55hp monk?Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 22:09:ja en ik heb geluk met de drops.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."
Ai, dat wordt rennen dan. Maar je kunt toch ook vanuit Gates Of Kryta in North Kryta komen denk ik? Voor zover ik begrepen heb, moet ik daar zijn.gsteen schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:19:
Zou je kunnen proberen. Je moet alleen, als je vanuit beetletun vertrekt, eerst langs een paar mesmers (spirit shackles, mind wreck, conjure phantasm, cry of frustration, etc) en rangers.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."
Verwijderd
Dan kom je ook een hele zooi mesmer tegen erg irri..Weakling schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:52:
[...]
Ai, dat wordt rennen dan. Maar je kunt toch ook vanuit Gates Of Kryta in North Kryta komen denk ik? Voor zover ik begrepen heb, moet ik daar zijn.
Zolang ik daarmee mesmers en groepjes met monks omzeil, vind ik het best. De rest kan ik wel meestal wel aan. Eens kijken of ik in een avondje de drops van Grave kan evenarengsteen schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:06:
Ja dan kan, alleen is dat een stukkie verder rennen dacht ik. De ettins zitten namelijk rond Ascalon Settlement en Nebo Village.
[ Voor 11% gewijzigd door Plekuz op 20-03-2006 13:28 ]
Weakling schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:27:
Zolang ik daarmee mesmers en groepjes met monks omzeil, vind ik het best. De rest kan ik wel meestal wel aan. Eens kijken of ik in een avondje de drops van Grave kan evenaren![]()
*weakling blijft nog even verder dromen
En vergeet niet de necro's die daar dacht ik zitten. IMO is vanuit beetletun echt het makkelijkste. En over de nerf/mindere drops. 'k Zou het niet weten. Heb al een tijdje die beesten niet meer gefarmd. Werd een beetje eentonig voor mij.Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:19:
Dan kom je ook een hele zooi mesmer tegen erg irri..
Ik liet me altijd door een guildie runnen kost maar 2 minuutjes max ennnn je kan heel je build afstemmen op damage dealen >>>ettins doen weinig damage voor de rest namelijk!
Dat eentonige heb ik met hydra's, minotaurs, griffons en sand giants rondom Augury Rock (Prophets Path, Skyward Reach, Vulture Drifts). Laatste keer wel 3 gouden giant slayer hammers in 1 run van de sand giants, maar redelijk naadje stats en de hydras droppen alleen maar suf ele spul. Dus ik ben wel weer toe aan een nieuw gebied en nieuwe uitdaging.gsteen schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:33:
En vergeet niet de necro's die daar dacht ik zitten. IMO is vanuit beetletun echt het makkelijkste. En over de nerf/mindere drops. 'k Zou het niet weten. Heb al een tijdje die beesten niet meer gefarmd. Werd een beetje eentonig voor mij.
[ Voor 3% gewijzigd door Plekuz op 20-03-2006 14:12 ]
fissure of woe spider cave soloing is dan wel een uitdagingWeakling schreef op maandag 20 maart 2006 @ 14:11:
[...]
Dat eentonige heb ik met hydra's, minotaurs, griffons en sand giants rondom Augury Rock (Prophets Path, Skyward Reach, Vulture Drifts). Laatste keer wel 3 gouden giant slayer hammers in 1 run van de sand giants, maar redelijk naadje stats en de hydras droppen alleen maar suf ele spul. Dus ik ben wel weer toe aan een nieuw gebied en nieuwe uitdaging.
Ik kom niet eens voorbij de eerste mobsunfor schreef op maandag 20 maart 2006 @ 14:14:
[...]
fissure of woe spider cave soloing is dan wel een uitdaging
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Hydra's, minotaurs, griffons heb ik ook al gehad. Maar het blijft allemaal eentonig. 'k Doe toch liever iets samen met guildmembers ofzo (UW/SF/FoW/Tombs).Weakling schreef op maandag 20 maart 2006 @ 14:11:
Dat eentonige heb ik met hydra's, minotaurs, griffons en sand giants rondom Augury Rock (Prophets Path, Skyward Reach, Vulture Drifts). Laatste keer wel 3 gouden giant slayer hammers in 1 run van de sand giants, maar redelijk naadje stats en de hydras droppen alleen maar suf ele spul. Dus ik ben wel weer toe aan een nieuw gebied en nieuwe uitdaging.
Verwijderd
Zou ik heel graag willen maar kan geloof ik niet met monk toch???unfor schreef op maandag 20 maart 2006 @ 14:14:
[...]
fissure of woe spider cave soloing is dan wel een uitdaging
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2006 14:47 ]
Niet echt nee. Althans, ik heb het weleens geprobeerd en kwam niet ver ... niet dat dat iets zegt overigensVerwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 14:47:
[...]
Zou ik heel graag willen maar kan geloof ik niet met monk toch???
w/meWeakling schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:06:
[...]
Niet echt nee. Althans, ik heb het weleens geprobeerd en kwam niet ver ... niet dat dat iets zegt overigensMaar wat kan het dan wel? Warrior? Mesmer?
Das simpel, Healing Signet, Gladiators Defence, en verder dmg skills om te zo snel mogelijk af te maken, maar als MM Necro schijnt het ook heel snel te kunnen. Verder moet je ff een interrupt skill meenemen want die ettins healen zich dus kun je ze interrupten. Het kan zowel met Sword als Axe, Hammer denk ik ook wel maar geen ervaring mee.
Altijd nog meer waard dan de gemiddelde drop in andere farm runs (uitgezonderd UW/FoW) volgens mij ...Steffy schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:54:Ik zelf heb het als warrior gedaan met Axe skill wat dus prima gaat, verdiend soms goed maar aangezien Sub Vigor geen klap meer kost en de Abso ook daalt in prijs is deze farm denk ik vrij snel zinloos als ie al niet generfd is tenminste
Ja alleen in de tijd die je kwijt bent aan het farmen heb je minimaal op een andere plek evenveel denk ik maar dat wisseld, ik heb zelden goeie drops terwijl anderen bergen vinden dus misschien heb alleen ik er last van. De griffon farm leverde mij per uur meer op dan de Ettin run gemiddeld gekekenWeakling schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:04:
[...]
Altijd nog meer waard dan de gemiddelde drop in andere farm runs (uitgezonderd UW/FoW) volgens mij ...
Voor mensen die dit willen proberen:
[ Voor 12% gewijzigd door CoRrRan op 20-03-2006 19:03 ]
Verwijderd
Verwijderd
Het kost idd een beetje veel tijd, daar heb je helemaal gelijk in. Ik heb nu een stuk of 7 runs gedaan en slechts 1 sup rune, ele, leverde 1,4k op. Voor de rest alleen maar klein spul, sowieso heel weinig rune drops. Nah ja, weet ik in ieder geval dat ik dit met mijn 55hp monk ook kan. Wel vanuit Bergen Hot Springs. Starten vanuit Beetletun leverde iets te veel problemen op.Steffy schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:16:Ja alleen in de tijd die je kwijt bent aan het farmen heb je minimaal op een andere plek evenveel denk ik maar dat wisseld, ik heb zelden goeie drops terwijl anderen bergen vinden dus misschien heb alleen ik er last van. De griffon farm leverde mij per uur meer op dan de Ettin run gemiddeld gekeken
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Zou echt balen zijn als dit zo is. Was een heerlijke plek om naar runes te farmen. Maar 'k ga zeker nog een aantal runs doen om er 'zeker' van te zijn.Weakling schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 10:14:
Mjah, ik denk ook dat ie generfed is.
Verwijderd
Verwijderd
Na lang nadenken heb ik dan toch besloten om me maar eens te gaan aanmelden op het GoT Guild Forum. Ben namelijk van plan om mijn huidige clan te gaan verlaten, omdat het al een lange tijd niet meer zo lekker loopt, en ik geen toekomst meer zie in het geheel. Veel praatjes, maar er gebeurd vervolgens bijna niets. Ook zijn het altijd de zelfde die altijd alles regelen en mogelijk maken, en dat komt mij eerlijk gezegd een beetje de neus uit. Weinig activiteit binnen de clan houd ik ook niet echt van. Een clan die 40 leden telt en waar er maar 4 á 5 van online zijn iedere dag word ik niet erg vrolijk van. Tijdens een LAN party zoals afgelopen weekend zijn er ook nog enkele waar je nog niet eens de goeie dag van krijgt. De sfeer in de clan is ver te zoeken wat mij betreft!Bor de Wollef schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 10:10:
Stoppen er op dit moment veel guild? Wij krijgen echt gigantisch veel aanmeldingen binnen de laatste tijd. Ook veel aanbiedingen voor alliances en friendly GvG's maar het aantal mensen dat op zoek is naar een nieuwe guild lijkt groter dan ooit.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Vrijdag op 22-03-2006 16:00 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Offline player killing
Verwijderd
40 uur per week? Met gemak.......TroonStaal schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 15:59:
Meer dan 40 uur per week? Dat vind ik echt godsgruwelijk veelIk red twee uurtjes per dag ofzo, en in het weekeind misschien iets langer. Maar 40 uur...
Komt er ook wat over OPK's?
Verwijderd
Denk ik ook ja, dat het in de aanloop naar faction drukker wordt.Balachmar schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 10:14:
kan ook gewoon nieuwe aanwas zijn door Factions.
Misschien mensen die gestopt waren, omdat ze het beu waren en nu weer gaan spelen, omdat factions eraan komt. Of mensen die Factions willen kopen en nu ook maar eens GW nog gekocht hebben.
Mensen die gewoon 40 uur per week werken vallen al af denk ik zo. Mensen die een actief sociaal leven hebben ook. Dit is overigens geen waarde oordeel over mensen die zich aangesproken voelen hoor. Ik probeer alleen aan te geven dat het aantal mensen dat uberhaubt 40 uur per week kan besteden klein is en zich waarschijnlijk in een beperkte groep zal bevinden. Misschien is dat overigens wel interessanter dan wanneer dit voor het grootste deel van de mmorpg spelers zou gelden (overigens is GW niet echt een mmorpg dus was het wellicht beter om naar bv WoW spelers te kijken die in vele gevallen veel extremer zijn).
Verwijderd
Ik werk ook gewoon 36 uur per week hoor, maar als je 's avonds 4 uur speelt en in het weekend 10 uur per dag zit je al op 40 uur.Bor de Wollef schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 20:09:
[...]
Mensen die gewoon 40 uur per week werken vallen al af denk ik zo. Mensen die een actief sociaal leven hebben ook. Dit is overigens geen waarde oordeel over mensen die zich aangesproken voelen hoor. Ik probeer alleen aan te geven dat het aantal mensen dat uberhaubt 40 uur per week kan besteden klein is en zich waarschijnlijk in een beperkte groep zal bevinden. Misschien is dat overigens wel interessanter dan wanneer dit voor het grootste deel van de mmorpg spelers zou gelden (overigens is GW niet echt een mmorpg dus was het wellicht beter om naar bv WoW spelers te kijken die in vele gevallen veel extremer zijn).
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 20:59 ]
Verwijderd
Vaak wel ja....Bor de Wollef schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 23:06:
70 uur per week? Dat vind ik echt heel erg veel hoor. 36 uur per week werken, zonder overwerk besteden jullie dan elke avond en het hele weekend aan gamen?
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2006 23:28 ]
Afgelopen maandag lukte het mij nog prima solo in North Kryta. Is er sindsdien een update geweest?Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 08:31:
Is het waar dat je nu niet meer solo ettins kan farmen? door de 2 earthbind ettins?
Euhm, wat doen die dan preciesVerwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:05:
donderdag was er een update, nu staan er earthbind ettins
Oh ja, preview weekend ... da's waar ook ... helemaal vergetenVerwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:05:
donderdag was er een update, nu staan er earthbind ettins
Verwijderd
Jammer dat je het spel zo ervaren hebt. Ik heb er zelf erg weinig last van en ben ook nog nooit iemand met zo'n belachelijke naam tegengekomen. Soms zit er weleens dom volk tussen ja, maar dat hangt ook wel samen met de tijd waarop je speelt. Enne: ik heb ook met mensen van mijn leeftijd gespeeld (30+), die net zo lomp konden doen als een 12 jarige, dus wat dat betreft ...Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 13:21:Het spel is gewoonweg verschrikkelijk irritant omdat het barst van de 12/14jarige xxx-SePhirOtH-Killah0rz figuren. Wie heeft zowieso verzonnen dat achternamen/titels verplicht zijn in GW....
Wat vraag je ervoor
Verwijderd
Yep voor Factions preview weekend dit weekend, nou ja, vandaag al eigenlijk als ik het goed begrepen heb. Ben benieuwd of de boel ook weer automatisch weggeknikkerd wordt na het weekend ...Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 14:16:
Ik heb deze week nog niet gespeeld, hij is nu aan het updaten (al 20min.)
375 MB en hij loopt nog steeds.
Factions update ofzo?
Ehm, zie zin twee van zijn post ...
Die van mij doet het ookWeakling schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 16:06:
[...]
Ehm, zie zin twee van zijn post ...
Lol, is het zo vreemd voor je dat meisjes GW spelen?
[ Voor 18% gewijzigd door ixl85 op 24-03-2006 16:55 ]
With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!
[ Voor 84% gewijzigd door Bigbadkip op 24-03-2006 17:11 ]
With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!
Het zusje van mijn vriendin speelt vaak UT classic, en best goed ook nogIliares schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 16:16:
ik vind het al raar dat meiden "gamen" in het algemeen (hiermee bedoel ik niet bomberman of mario kart). Dit is net zo "raar"(ongewoonlijk) als een vrouwelijke automonteur of vrouwelijke vrachtwagenchauffeur.
Ik vind het alleen raar maar ik heb er natuurlijk NIETS tegen
[ Voor 6% gewijzigd door ixl85 op 25-03-2006 00:26 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2006 19:58 ]
Het aantal guilds met meer faction groeit erg snel op dit moment merk ik.Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 15:00:
Onze Kurzick staat nu op 210, nog heel even en we hebben een eigen dorp
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq