Het grote Guild Wars Topic deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.067 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:11

Vrijdag

De Zwarte

Iemand die voor een zacht prijsje wat leuke dingetjes voor mij kan kopen? O-)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op maandag 13 maart 2006 @ 23:43:
Dit kan haast niet anders dan leiden tot een rollback, zou je haast zeggen. Dit soort problemen met merchants leidt tot totale verzieking van de economie van het spel.

O-) Voornamelijk vervelend voor de mensen die offline zijn en op hun werk zitten. Ik had ook nog wel 200k kunnen uitgeven aan Superior Vigors/Absorption/Ecto's/Rubies/Shards/Sapphires. O-)
zelf nu 1000k in de storage en gw ligt er uit. :(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
God damn, kan niet connecten...
Ik kan dit wel gebruiken... heb maar 19K... dus een Major vigor zou wel fijn zijn geweest :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Network News

Due to a server error, Guild Wars experienced an unintentional reset of the traders. For nearly an hour, traders were selling items at unrealistically low prices. Due to the harmful impact that such an event would cause to the game economy, we are rolling back the entire state of the game to shortly before the problem began, that is, to 1:00 p.m. Pacific Time, 21:00 GMT.
Jammer heren! :)

* CoRrRan danst vrolijk rond achter zijn workstation.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk voor de gene natuurlijk die er profeit van hebben gehad. Ik denk dat ze daarom maar eventjes de stekkertjes hebben uitgetrokken bij ArenaNet! Vandaag namelijk al op twee momenten uit de game moeten gaan door een "error 13".

Vandaag zijn ze ook gekomen met een nieuwe build van de game, maar dat was rond een uurtje of 7 dacht ik. Misschien dat het daar wel iets mee te maken zou hebben gehad waarschijnlijk. Alhoewel je je toch echt afvraagd hoe allen die hele dure items in ene keer zo goedkoop zijn geworden... Iemand moet daarvoor toch aan de knopjes draaien bij wijze van spreken? Lijkt me toch dat die gegevens ergens in een database worden opgeslagen!

Zo maar opeens worden de duurste items in de game plotseling spotgoedkoop... Hmmmz. Is ook al eens eerder gebeurd geloof ik. En toen waren er ook mensen die op het juiste moment aanwezig waren. Ach ja, alles in de game kun je gratis krijgen eigenlijk. Lang leve de collectors! _/-\o_ FoW armor hecht ik niet aal te veel waarde aan eigenlijk, evenals al die bladibladi Fellblade's, en weet ik het wat allemaal nog meer!

Mensen zijn een beetje possesed door geld vind ik, terwijl dat helemaal niet nodig hoeft te zijn.

Edit: Net iets te laat gepost geloof ik :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ruk :(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
haha, ik wist 't :) was te mooi geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Naja, dan ga ik mijn brood voor morgen maar smeren :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 16:39
Damn, heb ik eindelijk die superior absorbtion voor mijn warrior kunnen kopen wordt dit ook weer gereset :| Maarja ik had er ook 30 teveel gekocht. Fissure armor was ook bijna binnen op de ecto's na :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Stelletje uitbuiters ook allemaal! Ha, hopelijk geven ze jullie het geld wat je gespendeerd hebt aan die dingen ook niet terug! Misbruik maken van een serverbug! Ha, dat mag niet volgens de EULA.

:+

/me zwaait naar unfor en Exyge
Jaja, ik weet wat een rollback inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 00:18:
Stelletje uitbuiters ook allemaal! Ha, hopelijk geven ze jullie het geld wat je gespendeerd hebt aan die dingen ook niet terug! Misbruik maken van een serverbug! Ha, dat mag niet volgens de EULA.

:+

/me zwaait naar unfor en Exyge
Jaja, ik weet wat een rollback inhoud.
Whahaha! Zou ook eigenlijk wel te gek voor woorden zijn geweest als dit niet terug gedraaid zou worden...

Ik ga nu lekker slapen met een gerust hart. Morgen is weer een mooie dag. Een dag vol dure rune prijzen, obsidian shards die nog altijd 4500g kosten, en farmende warrior/monks. Wat kan de wereld toch mooi zijn soms! ;)

:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik baal hier echt hard van, GvG potjes die we gewonnen hebben, gaan nu ook verloren.

ZONDE van onze rank waar we zo hard voor hebben gevochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
Bigbadkip schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 00:34:
Ik baal hier echt hard van, GvG potjes die we gewonnen hebben, gaan nu ook verloren.

Het zou kunnen zijn dat alleen de character en storage databases aangepakt zullen worden en dat de GvG database ongedeerd blijft. Ik kan ook niet inzien waarom dat niet zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das pech alles weg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan dat nouw oh wat is dat nu tog flauw :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:22
Dimensionplus levert ontzettend snel, waarschijnlijk heb je je bestelling al binnen op de dag van release.
Overigens krijg je de code van de pre-order box via mail opgestuurd, staat namelijk aan de rechterkant van het scherm.
De CE versie zit ook toegevoegd bij de pre-order actie (daar las ik namelijk dat ze de pre-order zouden leveren).

Overigens krijg je de pre-order box en de bestelling pas richting april opgestuurd. Dit scheelt hen namelijk weer in de kosten voor verzending.
En 60 euro voor de CE editie vind ik wel meevallen (zonder de verzendkosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Hey, leuk en aardig die roll-back...
Maar betekent dat ook dat wij misschien FA opnieuw moeten doen met het GoT guild?
Of nee, gelukkig niet het is GMT 21.00 en wij zijn GMT+1. toen hadden we hem al gedaan...
@NielsOveres:
Zit er dan verder nog extra spul bij die pre-order dan? Want ik dacht dat de inhoud eigenlijk hetzelfde was als de gewone editie alleen dan met een pre-order key...

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Dus als ik het goed begrijp: Bij Dimension Plus kan je de CE pre-orderen. Bij de pre-order krijg je nóg een paar items, zowel on als offline. Dus in elk geval twee fysieke producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom niet de ce voor 54.50 bestellen bij gcshop.nl en dan kan je de overgebleven keys wel voor een paar cent opkopen dit was met guild wars destijd ook zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij GCShop zijn de prijzen inmiddels alweer omhoog gegaan hoor. En daarnaast moet je ook nog eens verzendkosten betalen. Bij Dimension Plus hoef je geen verzendkosten te betalen, ze hebben een spaarsysteem, én ze nemen volledig deel aan de pre-order actie. Service, snelheid, gesealde games, enz, dat is waarom ik altijd bij Dimension Plus bestel! Bij GCShop heb ik daarintegen nog nooit iets besteld, ik weet niet hoe het er bij hun aan toe gaat, en heb er eerlijk gezegd ook geen behoefte aan om daar achter te gaan komen voor die ene Euro verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@balachmar,

voor zover ik heb kunnen zien zitten er in het pre-order package hele andere dingen (waaronder 2 items voor ingame) dan in de CE.
CE is over het algemeen ook meer tastbaar dan de pre-order.
Daarnaast kun je met de pre-order package 24 uur eerder beginnen met spelen dan met de CE of gewone versie.
Er zijn natuurlijk verschillen, anders heeft het geen nut om de pre-order package bij de CE editie te nemen.

Zo goed als wat er (voor mij dan) bij de eerste CE editie zat, zal het nu niet zijn. Hier doel ik dan op de Divine Aura. Zoiets zul je waarschijnlijk niet tegen gaan komen in dit pakket.

@Grave,
bij Dimplus betaal je geen verzend kosten en krijg je de pre-order package er ook nog eens bij.
Neem aan dat dit bij gcshop.nl niet het geval is.
Ik heb erover zitten te denken of ik de pre-order van GW:P nog zou halen op Ebay, maar voor 5 euro per stuk (zonder verzendkosten wanneer je alleen de code wilt) vond ik toch wel wat veel.
Voor een paar centen zit er niet echt in naar mijn idee.
Daarnaast weet ik bijna zeker dat je bij Dimplus je spul de dag van de release op de mat hebt liggen.
Gewoon hele goede ervaringen met die winkel.

YES!!!
Nu te lezen op de site van GW. De contents van de CE editie en de gewone!
Er zit een speciale dance emote voor de Ritualist en de Assassin bij. Dus net als bij de Divine Aura in de eerste CE.

Contents zijn:
2 game CDs
Soundtrack CD
Double-sided poster: Map of Cantha and Factions Poster
Game Manual
Quick Reference Card
Cloth Picture
Art book
Desk Calendar
Mouse Pad
Sticker Set
Collectable Plastic Game Activation Card
Special In-Game Dance Emote for the Assassin and Ritualist
Bonus Music Key

Contents voor de pre-order package zijn:
Toegang tot alle beta events, en nodig ook een vriend uit
•Speel het spel eerder dan de rest (24 uur eerder)
•Een uniek item voor de Ritualist en de Assasin
•Toegang tot een server met wallpapers, renders, concept-arts en movies
•Quick reference card en een Tactical Guide
•Poster

Voor mij zijn die speciale ingame dingetjes dé reden om meer geld neer te leggen. Noem me dom, maar dat vind ik nou nut hebben.

[ Voor 31% gewijzigd door Arunia op 14-03-2006 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:01

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Bigbadkip schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 00:34:

Als het goed is gaan ze terug naar ongeveer 22:00. Alles daarvoor zou nog bewaard moeten zijn. Als ik naar onze ranking kijk is dat tot nu toe ook zo.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

hmm, ik ben misschien een beetje dom.
Maar als ik nu GF:Factions bestel bij (bijvoorbeeld dimensionplus.nl) en ik kies daar de gewone en doe mee met die pre-order actie. Krijg ik dan eerst die pre-order key en vervolgens nog de gewone doos toegestuurd? Dus is al dat pre-order spul extra vergeleken met de gewone, of is het in de plaats van? En krijg ik dus geen doos meer toegestuurd met de inhoud van de normale set?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik dacht dat het extra was. Dus als je de CE besteld krijg je in elk geval twee posters. Als ik het zo lees is de preorderkit een bonus omdat je het van te voren besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
De pre-order kit is een bonus die je krijgt omdat je zoals Troonstaal al zegt, van te voren besteld.
Je krijgt eind maart de key in je mail opgestuurt. Daarmee kun je aan de beta mee doen.
Daarnaast heb je daar dan ook de mogelijkheid nog mee om dan 24 uur voor de officiële launch al te kunnen beginnen.
De pre-order box zelf krijg je samen met je bestelde versie van Factions mee.

Dit is bij Dimplus zo, aangezien de pre-order box gratis wordt opgestuurd.
Normaal zou je de gehele box (en later dan nog Factions of CE) al eind maart krijgen.
Maar zoals je kunt begrijpen kost dit de winkelier geld om het te versturen.
Dimplus doet het dan dus net ietsjes anders, maar voor jou zal het geen nadelen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Op zich best lastig, krijg je het fysiek dus een maand later. Moet ik toch twee keer de CE kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52
Als ze bij Dimplus bijna net zo duur zijn en ik al voor de CE ga bestel ik daar wel. Oke die Pre-order keys worden straks door winkels wel weer verkocht net als bij de vorige release maar ik ga dan geen risico nemen, ze komen heus wel beschikbaar, ook straks op ebay wel weer maar je zult net zien dat je het dan mis loopt. Gewoon bij Dimplus bestellen dan maar, ik twijfel alleen nog :+ niet aan welke versie maar ook of ik het wel koop :P
NielsOveres schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 11:38:
Dit is bij Dimplus zo, aangezien de pre-order box gratis wordt opgestuurd.
Normaal zou je de gehele box (en later dan nog Factions of CE) al eind maart krijgen.
Maar zoals je kunt begrijpen kost dit de winkelier geld om het te versturen.
Dimplus doet het dan dus net ietsjes anders, maar voor jou zal het geen nadelen hebben.
De Pre-order hoor je dus gewoon van te voren te krijgen, Anet betaald voor het versturen van de pre-order kits, dat heeft in 1 van de Gaile chat logs gestaan, dus ze horen de handel gewoon op te sturen

[ Voor 43% gewijzigd door Steffy op 14-03-2006 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet waar ik faction nog goedkooper kan halen dan de hierboven genoemde sites? Het is jammer dat cd-wow.nl ze niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben eigenlijk wel benieuwd hoevel extra muziek je krijgt door de CE te kopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 09:50:
Bij GCShop zijn de prijzen inmiddels alweer omhoog gegaan hoor. En daarnaast moet je ook nog eens verzendkosten betalen. Bij Dimension Plus hoef je geen verzendkosten te betalen, ze hebben een spaarsysteem, én ze nemen volledig deel aan de pre-order actie. Service, snelheid, gesealde games, enz, dat is waarom ik altijd bij Dimension Plus bestel! Bij GCShop heb ik daarintegen nog nooit iets besteld, ik weet niet hoe het er bij hun aan toe gaat, en heb er eerlijk gezegd ook geen behoefte aan om daar achter te gaan komen voor die ene Euro verschil...
heb hem besteld bij dimplus ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zo te zien is de ranking inderdaad niet teruggezet naar 10 uur gisteravond, voor sommigen een geluk, voor anderen weer vette pech.

[ Voor 28% gewijzigd door Bor op 14-03-2006 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Voor de GoT-Guild een geluk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Nee hoor, hebben na 10 uur helemaal niet meer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:31:
Weet waar ik faction nog goedkooper kan halen dan de hierboven genoemde sites? Het is jammer dat cd-wow.nl ze niet hebben.
Je kan hem vinden bij play.com (via google, niet via hun eigen site)
http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=677220

alleen hij staat op unavailable, en ben bang dat hij daarop blijft staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 20:27
Heb net een bestelling gemaakt bij Dynabyte. Ben al jaren trouwe klant van software daar.

En omdat GW me goed is bevallen heb ik besloten nu de CE te kopen. 59 euries intotaal bij een goeie betrouwbare winkel!

Veel plezier alvast met het kopen/bestellen/afwachten en spelen van GW Factions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Laatst online: 07:08
krijg je bij de CE versie ook extra slot's??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Daar zijn we al de afgelopen 3 pagina's over aan het discussiëren, maar waarschijnlijk niet.
Dus gewoon 4 als je hem los installeert en 2 als je hem koppelt aan je huidige GuildWars.

Overigens weet ik dit nu haast wel zeker aangezien het niet meer op de GW site zelf staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles wat men wilt weten over de verschillend qua inhoud van de Factions edities staat uitgebreid beschreven op de website van Guild Wars zelf, én in de startpost van dit topic! Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
NielsOveres schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:07:
Daar zijn we al de afgelopen 3 pagina's over aan het discussiëren, maar waarschijnlijk niet.
Dus gewoon 4 als je hem los installeert en 2 als je hem koppelt aan je huidige GuildWars.

Overigens weet ik dit nu haast wel zeker aangezien het niet meer op de GW site zelf staat.
Zeker weten niet, is al duidelijheid over, hoe die fout er in is geslopen bij webshops is niet duidelijk maar het is zeker dat je geen extra slots bij de CE krijgt, daarom koop ik de gewone, als ik koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Tuurlijk koop jij 'm wel! ;)

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Weakling schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:52:
[...]

Tuurlijk koop jij 'm wel! ;)
Ik twijfel wel, niet dat ik het niet leuk vind maar ik moet me nog over laten halen maar daar is het volgende weekeind voor, voor de prijs van 36 euro zoals ik ergens heb gezien bestel ik het spel wel daar doe je alsnog geen rauwkoop aan :Y) maar mijn gevoel moet nog ff overgehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Steffy schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:48:
[...]

Ik twijfel wel, niet dat ik het niet leuk vind maar ik moet me nog over laten halen maar daar is het volgende weekeind voor, voor de prijs van 36 euro zoals ik ergens heb gezien bestel ik het spel wel daar doe je alsnog geen rauwkoop aan :Y) maar mijn gevoel moet nog ff overgehaald worden.
*sleurt Steffy over de streep, als het niet goedschiks kan, dan maar kwaadschiks :+ *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Steffy schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:48:
[...]

"I'm casting Mantra Of Buy Factions on Steffy!"

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Weakling schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:44:
[...]

"I'm casting Mantra Of Buy Factions on Steffy!"
:P Is het een Hex of ene Enchantment, anders remove ik die eerst nog ff 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

* Vrijdag creates lvl 16 Spirit of Buying Factions. 5 energy, 2 sec placement, 10 sec regen. This spirit forces ally to buy Factions. It ignores AL and is non-removable with hex or enchantment removers. This spirit dies after 4-6 weeks.

>:)

[ Voor 5% gewijzigd door Vrijdag op 15-03-2006 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
  • Laatst online: 08:53
TroonStaal schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 10:28:
* ReZ1987 creates lvl 16 Spirit of Buying Factions. 5 energy, 2 sec placement, 10 sec regen. This spirit forces ally foes to buy Factions. It ignores AL and is non-removable with hex or enchantment removers. This spirit dies after 4-6 weeks.

>:)
O-)

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Dat kan ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
Gezelige bende hier jongens =D

I'm using Peace and Harmony!

Zo, weer een beetje vriendelijk allemaal =P

Welke guilds zitten jullie trouwens (om het een beetje on-topic te houden) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
@ TroonStaal: ^^ komt omdat "forced" niet zo lief overkomt naar andere lui toe :>
@ Hierboven: ik zit in de guild Medieval Lords; ben daar interim guild leader en normaliter officer :)
en peace & harmony zuigt :P Lang leve Power Block >:)

[ Voor 69% gewijzigd door ReZ1987 op 15-03-2006 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
Ah.. okee..

En omdat ik geen zin heb om een x-aantal pagina's naar boven toe te lezen, hebben jullie al georderd/besloten welke Guild Wars Factions editie jullie gaan kopen?

Ik heb gisteren bestelling bij dynabyte gemaakt voor de CE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
Bosman schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 10:42:
Ah.. okee..

En omdat ik geen zin heb om een x-aantal pagina's naar boven toe te lezen, hebben jullie al georderd/besloten welke Guild Wars Factions editie jullie gaan kopen?

Ik heb gisteren bestelling bij dynabyte gemaakt voor de CE.
Amen :*) Ik heb hetzelfde gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

@ Rez: ja, daar heb je wel een punt ja :*
@ Bosman: ik ga vandaag pre-orderen bij Dimplus, de CE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
ReZ1987 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 10:43:
[...]

Amen :*) Ik heb hetzelfde gedaan :)
:*) Klasse :P

Als ik geweten had dat GW me echt zo goed ging bevallen, had ik de eerste GW ook CE gekocht, maar dat had ik dus niet gedaan... Wat zat daar ookalweer extra bij, headset toch ook?! En Divine Emotes hè?

Niet dat je daar zo super blij van wordt, maar paar coole dance-emotes voor de Ass en Rit kan je toch aan het begin wel een beetje mee showen 8)

EDIT: En een muismat is ook wel geinig, al jaren niet meer gebruikt zo'n ding.. Nu gelijk een goeie _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Coltpower op 15-03-2006 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
ReZ1987 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 10:39:
@ Hierboven: ik zit in de guild Medieval Lords; ben daar interim guild leader en normaliter officer :)
en peace & harmony zuigt :P Lang leve Power Block >:)
Powerblock _/-\o_ Paar seconde wachten, Blackout erachteraan....

... Mesmerized >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb mijn pre-order (2x CE) geplaatst bij Dimplus.
Daarnaast zat er bij de eerste CE geen dance emote, maar de Divine Aura.
Dit is een gloed (aura) over de handen van je character heen wanneer deze
emotes doet. Best gaaf imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
NielsOveres schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 11:12:
Daarnaast zat er bij de eerste CE geen dance emote, maar de Divine Aura.
Dit is een gloed (aura) over de handen van je character heen wanneer deze
emotes doet. Best gaaf imo.
Dat zei ik, Divine Emotes cq. Divine Aura... :)

Zitten jullie allemaal op het werk trouwens? Zo ja, ook weinig te doen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben je ambtner dan?
:Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:13
Zit thuis, heb een late.
NEt wat GW gespeeld, ben daar pas vorige week echt mee begonnen, dus online met parties usw.
Ben zelf lid van LLL, maar voordat ik met ze in een GvG ga wil ik eerst het spel goed kennen en zelf naar lvl 20 gaan.
Ben nu een N/R12 en heb nog 3 slots vrij com chars aan te maken.
Maar ik zal eens lang moeten zoeken voor ik iets vind dat me bevalt en wara ik mee uit de voeten kan.
Ik ben nooit zo'n warrior, houd meer van het shooten/casten op afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
Neen.. lol

Zit op de servicedesk bij een ICT bedrijf hier (stage) Maar is vrij rustig atm. Af en toe gaat de telefoon eens... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
Bosman schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 10:56:
[...]

Powerblock _/-\o_ Paar seconde wachten, Blackout erachteraan....

... Mesmerized >:)
Ownage! En als ik zin heb om Warriors en rangers te terroriseren, neem ik Ineptitude/clumsiness e.d. mee :P
Altijd leuk een warrior zo zien lijden >:) .

Edit: iemand btw een Kephket's Refuge kopen? Heb er twee :P

[ Voor 10% gewijzigd door ReZ1987 op 15-03-2006 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Even de voorgaande vragen beantwoorden :P
1. Ik zit in Destiny Of Guilds [DOG] en ben daar officer.
2. Ik ga voor de CE versie en waarschijnlijk pre bij Dynabyte of als ie uit is bij de MediaMarkt
3. Ik zit op mijn werk, maar zolang ik mijn klusjes af krijg is er geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Sinds heel kort GW owner :P

net begonnen, ben nu N/E
wil gaan voor de blood magic/fire magic

of iemand iets beters? net lvl5

tips maybe

heb nog wat oude accounts op de key staan want ik heb hem gekregen van iemand. Kan ik spullen van hun aan me eigen karakter geven :P

Spel ziet er supergeil uit btw. speel op 1600 bij 2xaa
1280 op 4xaa kan ook.

ga straks nog ff de topics doorbladeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
@ Rez: Haha cool, maar nee bedankt. Heb er 1tje gekocht voor mijn lvl 14 monk toen die boss pas 1 dag bestond. Er was dus nog geen prijs bekend en heb er 45k voor neergelegd, blijkt achteraf natuurlijk weer te veel, maargoed was wel 1 van de eerste met Kephets baby :P

@ Viper_74: Voor je necro, gewoon een beetje expirimenteren, je zit nog aan de beginfase van het spel dan kan je vaak veel attributen mixen, maar later merk je dat je toch op specifiek op 1 bepaald attribuut gaat werken. Bij een necro zal dit hoogst waarschijnlijk blood magic of death magic zijn. Of als je van hexen houdt, curse magic. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Viper_74 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 13:29:
Sinds heel kort GW owner :P

net begonnen, ben nu N/E
wil gaan voor de blood magic/fire magic

of iemand iets beters? net lvl5

tips maybe

heb nog wat oude accounts op de key staan want ik heb hem gekregen van iemand. Kan ik spullen van hun aan me eigen karakter geven :P

Spel ziet er supergeil uit btw. speel op 1600 bij 2xaa
1280 op 4xaa kan ook.

ga straks nog ff de topics doorbladeren :)
Als necro zou ik voor monk of ranger gaan als 2e prof, al is monk het beste denk ik. Dan kun je lekker je minions healen.

Ja al die items kun je in de storage doen en daar later weer uit halen met je eigen char.

En het spel draait heel lekker, daar staat wel tegenover dat het niet goed over weg kan met OCen, te warme videokaarten en dat soort dingen, vooral het laatste is een ramp. Ik kon afgelopen zomer alleen savonds spelen met een dikke Philips Fan erop gericht met een doorsneden van 60Cm omdat anders het spel steeds crashte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Hmm, ben NE geworden omdat dit één van de betere combi's was, las ik in een guide

wordt death of blood magic. Wil niet voor de minions gaan, al lijkt me dat ook weer vet eignelijk.
Fire magic of water wrodt het, air en earth zijn beide buts las ik ook. Denk Fire, maar water kan ook omdat dit aparter is vind ik.

Zit idd in het begin nog, vrienden van me spelen op lvl12 en 16 ofzo, daar loop ik wel eens mee. Die gast heeft een dog pet en die chopt nog harder dan mij joh :{

zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
Haha...

Je komt er nog wel, nog een hoop te leren zo te horen. Maar dat geeft niet is alleen maar leuk en goed toch!

En van dat wat je leest, niet te veel van aantrekken. Earth en Air zijn ook zeker weten goed, mits je ze juist toepast natuurlijk! Maar van zelf expirimenteren wordt je het meest wijs. Das dan ook mijn aanrader. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Reden dat je 4 char kan, na 3 keer spelen heb je pas Ohhh zo werkt dat, shit dan had ik dat moeten nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
lmao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Earth en air zijn in de juiste handen ontzettend goede disciplines. Vooral die snares die je er mee kan doen. Rust+meteor shower komt best hard aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
TroonStaal schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 14:15:
Earth en air zijn in de juiste handen ontzettend goede disciplines. Vooral die snares die je er mee kan doen. Rust+meteor shower komt best hard aan :P
Rust is toch Water? En komt niet echt 'hard aan'. :)
Water is juist snares, wat niet echt nuttig is in PvE.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Nog keyboard shortcuts that I should know off

alt inhouden of ctrl inhouden geeft alle namen en items

nog meer van dat soort troep?

afgezien van H voor hero, I voor inventory want da's oud nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Viper_74 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:38:
Nog keyboard shortcuts that I should know off

alt inhouden of ctrl inhouden geeft alle namen en items

nog meer van dat soort troep?

afgezien van H voor hero, I voor inventory want da's oud nieuws
C: Closest enemy
F: Selecteer jezelf
T: Target dat gecalled is selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
unfor schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:42:
[...]

C: Closest enemy
F: Selecteer jezelf
T: Target dat gecalled is selecteren
Toevoeginkje:

V: Closest ally (handig voor de snelle monks onder ons

TAB: Volgende enemy selecteren
SHIFT+TAB: Vorige enemy selecteren

1-8: Natuurlijk de skill-shortcut keys

Dat zijn zo'n beetje de combat keys die je veel zult gaan gebruiken ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Coltpower op 15-03-2006 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Count schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:25:
[...]

Rust is toch Water? En komt niet echt 'hard aan'. :)
Water is juist snares, wat niet echt nuttig is in PvE.
Ohja, da's water idd. Snares lijken me (want ik speel zelden met mijn ele) toch best handig. Voorkomt dat ze uit je AoE wegvluchten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Bosman schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:51:
[...]
V: Closest ally (handig voor de snelle monks onder ons
Niet nuttige shortcut. Wanneer is de closest ally nou ook meteen degene die geheald moet worden??
1-8: Natuurlijk de skill-shortcut keys
Nee, je zou eens hetvolgende moeten proberen:
1 = Skill 1
2 = Skill 2
3 = Skill 3
4 = Skill 4
5 = Skill 5
Q = Skill 6
E = Skill 7
F = Skill 8

Enige wat je dan moet doen is Sidestep (Q & E origineel) naar A & D verplaatsen en Target Self naar "Z" mappen ipv "F".

Ook nog een tip voor de 'echt' snelle monks onder ons:
NUM 1 = Target Party Member 1
NUM 2 = Target Party Member 2
NUM 3 = Target Party Member 3
NUM 4 = Target Party Member 4
NUM 5 = Target Party Member 5
NUM 6 = Target Party Member 6
NUM 7 = Target Party Member 7
NUM 8 = Target Party Member 8
NUM Enter = Belangrijkste heal skill (bijv. Infuse Health voor Infuse monks)
NUM Plus = 2e Belangrijkste heal skill

Dan heb je ook nog " ` " (naast de 1) voor weapon swap: van je max energy weapon set naar je min energy weapon set. (Min energy = -5 energy zwaard/axe + Cities of Ascalon negatieve energy scroll.) Dit is erg handig om energy denial tegen te werken. Ook handig voor warriors om te switchen van een melee dmg weapon naar en elemental dmg weapon of een normaal -> vampiric weapon.

[ Voor 7% gewijzigd door CoRrRan op 15-03-2006 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
CoRrRan schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:22:
[...]
Niet nuttige shortcut. Wanneer is de closest ally nou ook meteen degene die geheald moet worden??
[...]
Nee, je zou eens hetvolgende moeten proberen:

{heel verhaal met alle mogelijk bedenkbare toetsen}
We hadden het over een beginner die wat handige shortcuts wou weten en dus niet gelijk zijn hele keyboard-instellingen aan hoeft te passen of elke toets uit zn kop moet gaan leren oid :).
Daar komt bij dat 'V' handig is voor ook gewone denkende monks, die bv ook rondlopen en/of weten waar de zwakkere spelers bijvoorbeeld staan.

:)

[ Voor 46% gewijzigd door Coltpower op 15-03-2006 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

CoRrRan schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:22:
[...](Min energy = -5 energy zwaard/axe + Cities of Ascalon negatieve energy scroll.) Dit is erg handig om energy denial tegen te werken. Ook handig voor warriors om te switchen van een melee dmg weapon naar en elemental dmg weapon of een normaal -> vampiric weapon.
Ik heb dat -5 energy nooit begrepen, maar dat kan je dus tegen bijvoorbeeld spirit shackles gebruiken? Heb nog wel een chakram/chalice/zoiets met een -5 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ja, dat werkt waarschijnlijk ook tegen Spirit Shackles. Energy die er niet is, kan nl. ook niet gedrained worden of verloren worden door SS.

Het idee is, dat je je energy 'verbergt'. Door negatieve energy op je base energy pool toe te passen. Als je dan weer naar je normale weapon set switched, heb je ineens +22 energy, uitgaande dat je een -5E zwaard/axe & Cities of Ascalon Scroll (-2E effectief) hebt in je ene slot en een +15E staff in je andere set. (-7E -> +15E = delta 22E)

Weapon swapping op deze manier is uitermate effectief om je tegen Energy Denial te wapenen. (Erg handig in PvP, maar ook tegen bijv. Mursaat Mesmers in PvE.)

Uitleg van de Cities of Ascalon Scroll: deze geeft je een +6E als je de requirements haalt, maar de bedoeling is, dat je deze dus NIET haalt. Je krijgt dan alleen de andere effecten van de Scroll en dat is -5 energy. Omdat een offhand altijd een base energy pool heeft voor characters die de requirement niet halen (in dit geval dus +3E), heb je effectief een -2 energy item. Wat dus, ism een -5E zwaard/axe, een negatieve energy pool oplevert van -7E op je basis energy pool (30E meestal voor casters).

@Bosman, ja, je hebt gelijk. Mijn setup is misschien iets wat je niet direct als beginner wilt gebruiken, maar misschien is het handig voor mensen om er eens naar te kijken en te zien of ze inderdaad kunnen werken met zo'n setup, want het werkt prima. Toch vind ik de "Target Closest Ally" niet echt een toets waard, maar dat is mijn opinie. Tuurlijk loop je als monk rond (kiten in GW-taal), maar niet om naar de speler toe te lopen met de minste energy, omdat er maar heel weinig skills zijn die vereisen dat je je ally aanraakt. (Healing Touch eigenlijk alleen maar.)

Ook nog voor de PvP mensen onder ons (de beginnende): gebruik altijd "Double-click to do it", omdat je anders door je wand/boog attacks kunt zien wie je als target hebt. (Als je deze optie niet aan hebt staan, begint je character meteen te wanden/aanvallen als je 1x op een target clickt.)

Just some general tips.

[ Voor 16% gewijzigd door CoRrRan op 15-03-2006 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
TroonStaal schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:40:
[...]

Ik heb dat -5 energy nooit begrepen, maar dat kan je dus tegen bijvoorbeeld spirit shackles gebruiken? Heb nog wel een chakram/chalice/zoiets met een -5 dacht ik.
in pvp kom je regelmatig mesmers tegen die jou van je energy proberen te drainen dmv energy burn, energy surge, signet of weariness oa. door zo'n -5 energy wapen (sword/axe, dus niet chalice offhand oid) te equipen kom je rond de 25 energy te zitten. Als je tegenstander jou volledig gedrained heeft, kan hij niet meer drainen dan 25 energy, als jij iemand moet healen swap je snel naar je normale set wat je de energy geeft van de staff/focus/wand, en daarna snel terug swappen zodat je die energy kunt regainen zonder dat je gedrained kunt worden. klinkt ingewikkeld waarschijnlijk, maar als dit probeert als je een e-drainer tegenkomt in pvp snap je wel wat ik bedoel.

dit is mijn -5 -2 set (offhand is een quest item, door niet aan de req te voldoen van earth magic krijg je 3 energy, -5 maakt -2. een gevonden item geeft echter een base energy van 6, waardoor je nog altijd +1 energy krijgt)
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/unfor/minus.JPG

edit: beetje te laat met mijn post, corrran was me voor ;)

[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 15-03-2006 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

unfor schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 17:13:
[...]

dit is mijn -5 -2 set (offhand is een quest item, door niet aan de req te voldoen van earth magic krijg je 3 energy, -5 maakt -2. een gevonden item geeft echter een base energy van 6, waardoor je nog altijd +1 energy krijgt)
Niet helemaal waar (theorie, niet zelf ervaren) wat je hier zegt unfor, een GOUDEN gevonden item met -5E heeft een base pool voor characters die de requirements niet halen van +6E, wat dus +1E oplevert. Een paarse of blauw item zou in theorie een base pool moeten hebben van +3E.
edit: beetje te laat met mijn post, corrran was me voor ;)
Sorry. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Iets wat me opviel op de diablo II site:

Features that didn't make it into Diablo II or the Expansion Pack
Guild Halls

Unfortunately two features of Diablo II many people were looking forward to didn't quite make the game due to time constraints and will not make the Expansion Pack either. With that said we have kept the sections for your reference. Visit Guild Halls and Arena Games.
In the webmaster chat on 11 November 1999 Bill Roper stated that:

"The concept of arena combat exists in Diablo II because players can draw steel or spells against each other whenever they both choose to do so. While we are not including and actual setting for this style of play in the shipping version of the game we may address adding an "arena" to gameworlds in patches or future games."

Bill's words have been repeated and reiterated numerous times since then, so So Arena Games are not going to be in Diablo II, but as they might be in a future product, this page should still be of some interest.
Dat was dus al een idee in 1999 voor diablo II, maar nooit uitgekomen.
Bevat zelfs screenshot van een guild hall in diablo II.
En ja ik weet dat de makers van Guild wars van blizzard komen :)

Volgens mij waren een aantal developers van GW ook bij Diablo betrokken
en hebben ze dus hun ideeen gewoon uitgewerkt. En de makers van GW heten Arena Games he ;)

[ Voor 51% gewijzigd door M55 op 16-03-2006 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
Tjah... Misschien heeft gw het wel gejat dan. Althans het idee tenminste, aangezien Diablo het niet eens heeft kunnen ontwikkelen, en GW wel de kracht en tijd hiervoor in heeft gestoken...

Goed bezig die programmeurs van GW :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Bedankt voor de info over energy :) Als ik het zo begrijp is het vooral praktisch met PvP, en als je tegen Mursaat mesmer moet vechten?

Jammer dat ik dat HoD zwaardje toendertijd heb gesalvaged, had me nu een mooie som gold kunnen opleveren |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij hebben een aantal van blizzard north destijd diablo 3 aangevraagd, maar dat wouden ze niet, omdat het misschien te veel op wow zou gaan lijken.
Deze personen hebben later arena net opgestart en kan je gw zien als een soort diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
Bosman schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:32:
[...]
We hadden het over een beginner die wat handige shortcuts wou weten en dus niet gelijk zijn hele keyboard-instellingen aan hoeft te passen of elke toets uit zn kop moet gaan leren oid :).
Daar komt bij dat 'V' handig is voor ook gewone denkende monks, die bv ook rondlopen en/of weten waar de zwakkere spelers bijvoorbeeld staan.
:)
Je kan beter beginnen met de setup die corrran postte dan dat je hier later weer aan moet wennen. Het is gewoon een enorm voordeel om al je skills te mappen onder een knop die je snel kan bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

TroonStaal schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 09:27:
Bedankt voor de info over energy :) Als ik het zo begrijp is het vooral praktisch met PvP, en als je tegen Mursaat mesmer moet vechten?

Jammer dat ik dat HoD zwaardje toendertijd heb gesalvaged, had me nu een mooie som gold kunnen opleveren |:(
Ja, energy denial in PvP is nog steeds erg hot en effectief. Gisteren nog HoH mee verloren... :( (IWAY team waar we eerst tegen moesten was vervelend aan het doen en we kwamen ongeveer 15 seconden te kort om het Altar te cappen.)

Daarnaast is het voor PvE meestal niet echt heel interessant. Maar ik heb laatst gemerkt in de Ring of Fire mission met mijn monk dat er ook wel wat energy denial van Mursaat Mesmers uitgaat. Misschien dus interessant om het daar te gebruiken.

HoD zwaard gesalvaged... argh, the horror... die gaan momenteel (met een +20% enchantment mod) voor >500k van de hand.

Ik heb de mijne een aantal maanden geleden al verkocht om mijn FoW armor te kopen, en kreeg er toen 100k + 5 Ecto's voor (Ecto's waren toen ongeveer 10~12k). Ik sla mezelf af en toe nog voor mijn hoofd...

[ Voor 4% gewijzigd door CoRrRan op 16-03-2006 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exyge schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 17:23:
[...]

Je kan beter beginnen met de setup die corrran postte dan dat je hier later weer aan moet wennen. Het is gewoon een enorm voordeel om al je skills te mappen onder een knop die je snel kan bereiken.
ach toetsenbord via 1-8 voor skills en muis werkt voor mijzelf perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Ik vraag me echt af hoe mensen 100k+ willen geven voor een wapen :X
Zo groot vind ik de verschillen tussen wapens nu ook weer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
archetta schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 23:51:
Ik vraag me echt af hoe mensen 100k+ willen geven voor een wapen :X
Zo groot vind ik de verschillen tussen wapens nu ook weer niet
ach, sommige mensen farmen zo belachelijk veel.. weten niet waar ze het geld aan uit moeten geven.
ik ben er zelf ook soms zo een hoor, heb in 1 dikke maand 1.3 miljoen aan shards, ecto's, en andere crafting items bij elkaar gefarmed voor m'n fissure armor.
Eigenlijk niet eens zoveel per dag, aangezien ik ook gewoon werk, en s'avonds de nodige HA/GvG doe :)

[ Voor 13% gewijzigd door unfor op 17-03-2006 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

unfor schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 00:07:
ach, sommige mensen farmen zo belachelijk veel.. weten niet waar ze het geld aan uit moeten geven.
ik ben er zelf ook soms zo een hoor, heb in 1 dikke maand 1.3 miljoen aan shards, ecto's, en andere crafting items bij elkaar gefarmed voor m'n fissure armor.
Eigenlijk niet eens zoveel per dag, aangezien ik ook gewoon werk, en s'avonds de nodige HA/GvG doe :)
Zo he! Ik ben er ook eens mee bezig geweest, maar heb het opgegeven, omdat de ecto teller nog maar op 12 stuks stond na drie weken bijna iedere avond minstens twee keer in UW rondgehangen te hebben met mijn 55hp monk en soms trapper. Iedere run maar één of twee ecto voor de groep, dat schoot totaal niet op. En eigenlijk vind ik Fissure armor niet eens mooi :o

Ik ben er wel blij mee dat er mensen zijn die 100k of meer willen neertellen voor een dom schild of zo. Ik verkoop het wel. Bij mij is het een beetje omgekeerd: redelijk wat geld doordat ik alles verkoop en zelf eigenlijk niks nodig heb. Nou ja, heb ik in ieder geval leuk wat geld voor spulletjes in Factions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Daar ben ik ook mee bezig.. een hoop wapens verkopen zodat ik in Factions wat leuks kan kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
wat is een HoD ?

En ik heb vandaag mijn madinons shield verkocht voor 21k, zie ik later mannetjes er 75k voor vragen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Bigbadkip schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 13:20:
wat is een HoD ?

En ik heb vandaag mijn madinons shield verkocht voor 21k, zie ik later mannetjes er 75k voor vragen |:(
HoD = Henge of Denravi

En dat shild had je dan net zo goed aan mij kunnen geven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
HoD zwaard gesalvaged... argh, the horror... die gaan momenteel (met een +20% enchantment mod) voor >500k van de hand.
Maar henge of denravi kost toch geen 500k ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Bigbadkip schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 14:19:
[...]

;) met die mod wel denk ik, die mod opzich is al aardig, dat zwaard het zeldzaamste in het spel, tel uit je winst :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Bigbadkip schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 14:19:
[...]

Voorheen kon je in de Henge of Denravi een zwaard craften met +5 energy onconditioneel. Dit zwaard staat momenteel bekend als het "HoD zwaard" en als je daar een +20% longer enchantment mod op gooit heb je een goudmijn in handen. (Zelfs zonder die mod is het al heel veel geld waard.)

Daar komt dus de term vandaan. HoD zwaard.

Oh en op de volgende forum pagina's van GWGuru.com kun je een beetje controleren wat voor prijs je kunt vragen voor sommige groene items (let wel de startpost in sommige van deze posts is niet heel erg up to date, dus je moet wel naar de laatste/nieuwste pagina's kijken voor een indicatie):
Green Items from Grenth's Footprint/Sorrow's Furnace
http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=66631

Green Items From The Ruins Of Tombs:
http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=110814

Voor weapon modifiers:
http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=44867

[ Voor 39% gewijzigd door CoRrRan op 17-03-2006 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat overzicht gebruik ik dus ook vaak de laatste tijd, altijd handig om de juiste prijs voor een item te geven/krijgen

gisteren nog een axe grip of fortitude +30hp verkocht voor 70k :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Wat is een 20% langer Enchantments modje waard voor op een zwaard? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Steffy schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 18:06:
Wat is een 20% langer Enchantments modje waard voor op een zwaard? :?
http://guildwarsguru.com/forum/forumdisplay.php?f=39
check die sticky's voor richtlijnen.

[ Voor 14% gewijzigd door unfor op 17-03-2006 18:51 . Reden: hoort natuurlijk wel een link bij :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
:) 25K voor mijn modje gekregen, toch lekker voordat ik het buiten gates of kryta kreeg
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.