Het grote Guild Wars Topic deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.065 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guild Wars Factions
Game Content List - Europe

Guild Wars Factions Collector's Edition:
  • 2 game CDs
  • Soundtrack CD
  • Double-sided poster: Map of Cantha and Factions Poster
  • Game Manual
  • Quick Reference Card
  • Cloth Picture
  • Art book
  • Desk Calendar
  • Mouse Pad
  • Sticker Set
  • Collectable Plastic Game Activation Card
  • Special In-Game Dance Emote for the Assassin and Ritualist
  • Bonus Music Key
Guild Wars Factions Standard Edition:
  • 2 game CDs
  • Double-sided poster: Ritualist and Assassin
  • Game Manual
  • Quick Reference Card
  • Collectable Plastic Game Activation Card
Afbeeldingslocatie: http://www.guildwars.com/images/jpeg/products/factionsstandard-assassin.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.guildwars.com/images/jpeg/products/factionsstandard-ritualist.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2006 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:39
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 19:18:
Guild Wars wordt op internet geadverteerd als een skill-based MMO die voornamelijk zich op PVP richt. Kunnen jullie mij na dit veel te lange WoW verhaal vertellen in hoeverre dit gegevens ook in de praktijk het geval is? Hebben jullie ook last van queues of andere zware irritaties? En in hoeverre kan een nu beginnende speler nog meekomen met de rest?
Je hebt al aardig wat reacties gehad zo te zien maar ik zal hier ook nog eens op reageren als PVP only speler.
Je moet bij Guild Wars absoluut geen MMO verwachten, verwacht een offline RPG die je samen moet spelen met andere mensen in instances. Guild Wars bestaat volledig uit instances, ook de towns en outposts waar je meer mensen zult zien zijn afscheidingen om serverload te beperken.
Het voordeel hiervan is dat het jouw game is.

Om nu nog mee te doen met PVP is toch wel lastig, een groep zoeken is voor iedereen vrij problematisch die niet een uitgebreide friends list heeft. En zelfs dan kan het vaak nog lang duren voordat je een party van 8 bij elkaar hebt om te starten. Zo moet iedereen een bepaalde taak vervullen in het team en moet je af en toe een PVP character "rollen" (met alles wat jij unlocked hebt beschikbaar) om die taak te vervullen.
Dan is er nog het "probleem" van ranks in Guild Wars, GW hanteerd een rank systeem waarmee je punten krijgt in de battles die je speelt in PvP. Die punten zijn fame waarmee je weer stijgt in ranks. Het probleem zit hem erin dat mensen alleen nog met spelers van hun eigen rank willen spelen. Of sowieso alleen maar uit een friends list mensen inviten.
Volgens mij is het voor beginnende spelers vrij lastig om snel mee te doen in pvp. Het probleem is ook dat je skills en items zult moeten unlocken om te gebruiken op pvp characters. Dit gaat ook via PvP maar PvE is dus velen malen sneller. Het is dan ook het slimst om goed na te denken welke profession je het leukst lijkt om te spelen en je in het begin hierop toe te leggen.

Maar Guild Wars' PvP is echt erg goed, het vereist veel communicatie en strategie, stats zijn in principe van minder belang, maar het telt meer hoe jouw team coordineert en samen een taak uitvoert.

Verder is een guild ook heel belangrijk, ik raad je aan om een guild te joinen met een grote aktieve community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:31

Vrijdag

De Zwarte

Dat wordt dus weer minimaal twee keer aanschaffen :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 01:07:
[...]

Dat wordt dus weer minimaal twee keer aanschaffen :+
Voor mij zal het de CE worden, mits ik die ergens vandaan weet te toveren. Mijn jongere broertje speelt ook regelmatig Guild Wars, en ook hij wou Factions gaan kopen, maar ik weet nog niet echt welke. Denk dat hij gewoon zal gaan voor de normale versie. We hebben eigenlijk een gezamelijke verzameling wat games en consoles betreft. Twee keer een CE is eigenlijk wel een beetje onzin vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah laatste vraag, ik zag het niet terug in de startpost.

Ik zie zowel Guild Wars als Guild Wars:Faction te koop staan? Wat is precies de relatie tussen die 2? Ik lees dat ik om Factions te spelen de originele game niet nodig hebt? Wat mis je vervolgens als je de originele game niet aanschaft? Kortom, ik ben een beetje in de war van wat ik vanmiddag moet gaan halen >:)

edit:
http://www.guildwars.com/events/faq-factionspreviewevent.php

Hmm, misschien is het net zo handig om nog even 2 weekjes te wachten.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2006 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52
Het is volgens mij niet eens genoemd maar 28 April mogen we eindelijk los, dan is het eindelijk zo ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

@Alexander11
Als je echt wilt pvpen, dan zou ik je juist aanraden, om nu GW:P (originele Guild Wars) te kopen en straks ook GW:F (Factions) te kopen én deze accounts te koppelen, op deze manier heb je namelijk veel meer skills tot je beschikking voor het gebruik op de verschillende characters, dit verhoogt de mate waarin je je kan aanpassen aan de wensen van het team. Tevens kun je alvast wat gewend raken met pvp in gw, door GW:P te spelen.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img142.imageshack.us/img142/4791/guildwarsfactionsinfo3fb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
kijk naar mijn post hier boven ;)

Maar leuk dat het dan eindelijk zo ver is, toch wacht ik nog heel even met de knoop doorhakken, 24 maart eerst Factions maar eens checken in het PvE event, over de gang van zaken rond de Update ben ik het nog steeds niet eens, ik blijf bij mijn standpunt dus misschien dat ik nog steeds afhaak

[ Voor 38% gewijzigd door Steffy op 11-03-2006 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guild Wars Game Update Notes
Update - Friday March 10
  • Fixed the Glint statue in Droknar's Forge so that it responds properly to player actions.
  • Fixed a bug at the end of "Sanctum Cay" that caused the White Mantle to show up too early, or not at all.
  • Restored the skill Signet of Resurrection to its normal behavior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Weeeee! De Europese CE bevat meer dan de Amerikaanse CE :)

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 17:53:
Weeeee! De Europese CE bevat meer dan de Amerikaanse CE :)
weinig bijzonder imho niet de moeite waard voor die 30 euro meer die hij kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betreffende de rank jij gaf nu al de perfecte reden om het hele rank systeem er uit te slopen.
Zoals ik al in vorige delen heb gezegt rank zegt niks en toch moet je rank hebben om er tussen te komen.

Hopelijk pakt faction het anders aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 19:17:weinig bijzonder imho niet de moeite waard voor die 30 euro meer die hij kost.
Niemand verplicht je om de CE te kopen hoor. Maar ik ga dat wel doen en ik ben blij dat nu eens een keer een europese versie uitgebreider is dan de amerikaanse, want dat is heel vaak andersom. Trouwens: hoe ben je bij die 30 euro verschil gekomen?

[ Voor 7% gewijzigd door Plekuz op 11-03-2006 20:45 ]

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel dit spel sinds vandaag en op de site las ik het volgende " We regret that we are not able to replace or reset characters if they are deleted from your game account." Houdt dit nu in dat je maximaal 4 slots hebt om characters aan te maken en als je dan een character delete dat je het slot niet meer kan gebruiken, oftewel dat je uiteindelijk geen nieuwe characters meer op je account kan maken ook niet als je oudere verwijderd als alle slots eenmaal volgezeten hebben ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Je kunt het slot nog wel gebruiken maar je kunt eerder aangemaakte, en vervolgens gedelete chars niet meer terugkrijgen. Wis je dus een karakter dan is deze ook echt weg, inclusief items etc.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dat is wel duidelijk. Het stond een beetje vreemd op de site namelijk met de term "replace" kreeg het idee dat je maar maximaal 4 characters aan kon maken en daarna ook al delete je ze houdt het op. Leek me al erg vreemd. Thnx voor je antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 19:21:
[...]

Betreffende de rank jij gaf nu al de perfecte reden om het hele rank systeem er uit te slopen.
Zoals ik al in vorige delen heb gezegt rank zegt niks en toch moet je rank hebben om er tussen te komen.

rank is natuurlijk iets wat natuurlijk nooit uit het spel gehaald zal worden, iedereen met hoge rank heeft er maanden aan gewerkt fame te krijgen. de mensen die zo'n hekel aan ranks hebben, zijn ook de unranked/lowranked mensen, wat uiteindelijk wel begrijpelijk is aangezien lowrank groups gewoon vaak niet erg ver komen in tombs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 23:35
Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 15:21:
Guild Wars Game Update Notes
Update - Friday March 10
  • Fixed the Glint statue in Droknar's Forge so that it responds properly to player actions.
  • Fixed a bug at the end of "Sanctum Cay" that caused the White Mantle to show up too early, or not at all.
  • Restored the skill Signet of Resurrection to its normal behavior.
kan je hem niet meer runnen :'( (sanctum cay)

[ Voor 5% gewijzigd door n0isH op 11-03-2006 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 23:02:
[...]

rank is natuurlijk iets wat natuurlijk nooit uit het spel gehaald zal worden, iedereen met hoge rank heeft er maanden aan gewerkt fame te krijgen. de mensen die zo'n hekel aan ranks hebben, zijn ook de unranked/lowranked mensen, wat uiteindelijk wel begrijpelijk is aangezien lowrank groups gewoon vaak niet erg ver komen in tombs.
maanden ja terwijl guild wars bedoelt is om af en toe te spelen.
Rank zegt zoiezo niks over iemand zijn pvp ervaring, dus kan er net zo goed uit alleen maar spelbederf voor diegenen die het af en toe spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:01
^^Inderdaad 8)7 Nou kan ik de run Ascalon > Desert Missions niet meer doen |:(

Bah! :P

Spuug

[ Voor 3% gewijzigd door Arjan90 op 11-03-2006 23:55 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraekje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-08-2024
n0isH schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 23:24:
[...]

kan je hem niet meer runnen :'( (sanctum cay)
Ik heb vandaag de run nog gedaan voor een guildie, als je tegen de brug loopt en stenen rechts dan trigger je het filmpje. Kortom het kan nog gewoon. (Ik had zelf nog niet eens naar de update gekeken dus wist niet dat dit ''gefixed'' was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
:o Tsjonge als dit alleen de data voor het PvE event is dan wordt het straks nog wat met Factions zelf, nu komt er alweer nog meer shit gestreamed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

unfor schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 23:02:
[...]
de mensen die zo'n hekel aan ranks hebben, zijn ook de unranked/lowranked mensen, wat uiteindelijk wel begrijpelijk is aangezien lowrank groups gewoon vaak niet erg ver komen in tombs.
Dat blijkt in de praktijk niet geheel juist te zijn. Veel mensen hebben een hekel aan het slechte rank systeem waar zaken als honour etc niet in worden meegenomen. Ik hoor hier ook veel mensen over klagen met een hoge rank. Zoals ik al eerder aangaf zegt rank mij ook totaal niets. Ik heb te veel erg slechte high ranked spelers gezien om er nog waarde aan te hechten. Betere "oplossing" is de introductie van een honour systeem waarmee je punten krijgt voor elk potje die je afmaakt, minpunten voor elk potje die je vroegtijdig verlaat. Natuurlijk is dit geen totaaloplossing maar wellicht wel een stap in de goede richting. En als we toch waarde aan rank willen geven: waarom krijgen mensen in GvG geen fame / rank? Het hele ranksysteem is fout opgezet en daardoor vrijwel niets meer waard. De enige mensen die er nog waarde aan hechten zijn de mensen met een hogere rank en de fame "hoertjes" (no offence).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Ondertussen 1 jaar na het releasen van het spel is de grootste bug er nog nooit uitgehaald en dat is die niet healende Healer Henchman, je doet er beter aan die niet mee te nemen en een sterkere Hench mee te nemen dan een healer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 20:43:
[...]

Niemand verplicht je om de CE te kopen hoor. Maar ik ga dat wel doen en ik ben blij dat nu eens een keer een europese versie uitgebreider is dan de amerikaanse, want dat is heel vaak andersom. Trouwens: hoe ben je bij die 30 euro verschil gekomen?
Toch nu goed nieuwes op gcshop.nl kan je hem krijgen voor 54.50 nette prijs voor de ce terwijl de andere webshops in nl heb verkopen voor 69 euro.

Dus die 30 euro klopt nu idd niet meer tenzij je hem dan niet bij gcshop weghaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

behoorlijk duur voor een expansion :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 14:06:
behoorlijk duur voor een expansion :+
Dit is niet zo maar de eerste de beste expansion voor een game, het is echt niet zoiets als "De Sims gaan het maken", of één van de vele Battlefield uitbreidingen. Op de eerste plaats is het al iets aparts omdat het ook als stand alone gespeeld kan worden, het geen in het verleden nog nooit door iemand is gedaan als ik mij niet vergis... In ieder geval zijn er misschien maar een handje vol developers die dit hebben weten klaar te spelen.

Deze "uitbreiding" gaat echt ongelooflijk veel content bevatten, en je gaat echt afvragen hoe mensen het klaar weten te spelen om een game van deze omvang in een jaar tijd in elkaar weten te knutselen! Dat is bij de originele Guild Wars Profecies Campaign namelijk ook al het geval.

In het verleden ben ik wel eens een antal keer wat negatief geweest over de totaliteit van de conmtent in de game, maar die woorden moet ik toch echt terug nemen om eerlijk te zijn. Na een bepaalde tijd raak je eigenlijk wel een beetje verveelt in de game, maar dat komt gewoon omdat je te veel speelt of hebt gespeeld. Hoe groot en vet een game ook is, dat punt bereik je op een gegeven moment toch wel. Maar je moet ook eens leren terug te kijken naar het geen wat je allemaal al hebt gedaan en bereikt in een game, zodat je ook eens ziet wat je allemaal gepresteerd hebt zeg maar. De meeste games tegenwoordig duren normaal gesproken niet langer dan10 tot 20 uur in zijn totaliteit. Guild Wars kun je echt 100en uren spelen eer dat je er compleet verveelt mee gaat raken.

En dan komt de "uitbreiding" er nu ook nog aan! Denk dat dit wel genoeg zegt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

In eerste instantie werd altijd vermeld dat de expansions net zo duur zouden zijn als een expansion voor een andere game. Daarnaast is een complete stand alone game bij mij ook niet echt een expansion, maar meer een deel 2. Expansions zouden in eerste instatie ongeveer 1x in de 6 a 9 maand komen. Dat blijkt helaas lang niet realistisch. Het heeft voor veel mensen dan ook te lang geduurd denk ik.

Ik vind persoonlijk ook dat de tijd tussen de release van chapter1 en 2 te groot is geworden.

Weet overigens nog niet welke editie ik ga kopen, de CE of de normale.

[ Voor 19% gewijzigd door Bor op 12-03-2006 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Voor die 55 euro bestel ik de CE wel als ik het spel ga halen, das toch niet duur en voor die rommel die erbij zit is vast wel iemand te vinden. Er zitten nog wat ingame CE extratjes bij al stelt het niet veel voor, hij kost tenminste geen 70 euro zoals op sommige sites

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 10:48:Toch nu goed nieuwes op gcshop.nl kan je hem krijgen voor 54.50 nette prijs voor de ce terwijl de andere webshops in nl heb verkopen voor 69 euro.

Dus die 30 euro klopt nu idd niet meer tenzij je hem dan niet bij gcshop weghaald.
Mooi prijsje! Hoewel ik vermoed dat ik er gek genoeg voor zou zijn om er 69 euro voor neer te leggen ... nee niet vermoed, ik weet het wel zeker. Het kan mij niet snel genoeg eind april worden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
het geen in het verleden nog nooit door iemand is gedaan als ik mij niet vergis...[/quote]
[quote]

De expansion op Dungeonsiege was ook net zo groot als het eerste deel, en ook stand-alone te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guild Wars Factions Hands-On
An in-depth look at the first campaign, with new screens and direct-feed.

http://pc.ign.com/articles/695/695213p1.html

Afbeeldingslocatie: http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/695/695213/guild-wars-factions-20060310062810046.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/695/695213/guild-wars-factions-20060310062814843.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 16:10:
Guild Wars Factions Hands-On
An in-depth look at the first campaign, with new screens and direct-feed.

http://pc.ign.com/articles/695/695213p1.html

[afbeelding]

[afbeelding]
:/ kleinere kaart, dat valt me wel vies tegen zeg een jaar na release, ok het is veel werk maar de engine en alle tools voor de ontwikkeling van het spel zijn al klaar omdat GW er mee ontwikkeld is, deel 1 was al niet bijzonder groot en je was vrij snel klaar met alles exploren en nu nog sneller. Naja het zal het van de features moeten hebben dan :P

De map wordt ongeveer 2/3e van wat het we nu hebben. Dat kun je lezen als de helft of even groot dus want het is niet precies 2/3e. Nou dan weet ik wel hoeveel het gaat worden, de helft waarschijnlijk :(

[ Voor 11% gewijzigd door Steffy op 12-03-2006 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 12 maart 2006 @ 14:42:
In eerste instantie werd altijd vermeld dat de expansions net zo duur zouden zijn als een expansion voor een andere game. Daarnaast is een complete stand alone game bij mij ook niet echt een expansion, maar meer een deel 2. Expansions zouden in eerste instatie ongeveer 1x in de 6 a 9 maand komen. Dat blijkt helaas lang niet realistisch. Het heeft voor veel mensen dan ook te lang geduurd denk ik.

Ik vind persoonlijk ook dat de tijd tussen de release van chapter1 en 2 te groot is geworden.

Weet overigens nog niet welke editie ik ga kopen, de CE of de normale.
arenanet komt nu om de 6 maanden met een uitbreiding hebben ze zelf al aangegeven in de log stond dat ze nu al op schema liggen.
Hun team is nu opgesplitst in 2 teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prism103
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:55
Steffy schreef op zondag 12 maart 2006 @ 16:14:
[...]

:/ kleinere kaart, dat valt me wel vies tegen zeg een jaar na release, ok het is veel werk maar de engine en alle tools voor de ontwikkeling van het spel zijn al klaar omdat GW er mee ontwikkeld is, deel 1 was al niet bijzonder groot en je was vrij snel klaar met alles exploren en nu nog sneller. Naja het zal het van de features moeten hebben dan :P

De map wordt ongeveer 2/3e van wat het we nu hebben. Dat kun je lezen als de helft of even groot dus want het is niet precies 2/3e. Nou dan weet ik wel hoeveel het gaat worden, de helft waarschijnlijk :(
Wat ben jij vreselijk negatief en kortzichtig over guild wars. Of je bent een wow fanboy of je weet guild wars gewoon niet op waarde in te schatten. Om jouw negatieve quote te ontkrachten hier een stukje over wat er echt in het interview staat:
Well, co-founder Jeff Strain tells us that the land of Cantha is about two-thirds the size of the current continent but contains a denser layer of content more stuff to do per virtual square mile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
prism103 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 16:28:
[...]

Wat ben jij vreselijk negatief en kortzichtig over guild wars. Of je bent een wow fanboy of je weet guild wars gewoon niet op waarde in te schatten. Om jouw negatieve quote te ontkrachten hier een stukje over wat er echt in het interview staat:

[...]
Dat jij het woord Fanboy in de mond neemt zegt mij al genoeg, reactie van niks dus want je bent gelijk op je teentjes getrapt en begint daarom een ander te beschuldigen van wat je zelf bent.

Verder ga ik er niet op in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prism103 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 16:28:
[...]

[...]
zoiezo zijn ze al veels te laat met faction en als de map dan ook nog kleiner is kan ik zijn frustraties wel begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

het gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies! Het gaat zich niet om hoe groot de kaart is. Het gaat om de kwaliteit van het geen dat afgeleverd gaat worden door ArenaNet en NCSoft!

De kaart word dan wel kleiner, maar daar tegenover staat, zoals in de IGN special beschreven staat, dat de wereld zeg maar opgevouwen word qua mogelijkheden. De Profecies wereld was wel groot, maar op sommige stukken viel niet echt veel te doen zeg maar. Nu trekken ze de mogelijkheden zeg maar iets dichter bij elkaar. Zo hoef je niet eerst helemaal naar Timboektoe te lopen om een of andere quest te doen.

Wanneer je 500+ uur of iets dergelijks gespeeld hebt, 100+ keer UW, FoW, en SF leeg hebt gehakt, dán kun je misschien wel wat verveelt raken ja. Echter spelen de meeste mensen denk ik niet zo veel... Ik vind dat deze game gewoon ontzettend veel te bieden heeft, en wanneer je daar 4 tientjes voor neer hebt gelegd dat je niet moet gaan klagen over te weinig content! Er zijn maar weinig games die net zo veel of meer te bieden hebben dan GW. Dat moet je wel even in je achterhoofd houden vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Het punt is, dat GW zelf al veel te klein was, de eerste mensen waren er binnen een week of 3 a 4 al doorheen, als het nu nog kleiner wordt dan zijn mensen nog sneller door het PvE gedeelte heen wat al erg klein was. Nu heb je meer te doen in minder, je hoeft dus minder te zoeken om dingen, veel dingen worden nog eerder ontdenkt omdat het allemaal op elkaar zit en dus raak je nog sneller op het spel uitgekeken.

Dat er nu in GW op veel plekken niks te doen is dat klopt wel, de map is dan ook totaal verkeerd ingericht en dat zullen ze vast aangepast hebben maar dat de kaart kleiner is valt me wel wat tegen. Ze hadden er gewoon wat dingen in moeten doen zoals bv de Temple of Ages maar die alleen door middel van er heen lopen bereikt kan worden en niet met fast travel waardoor steden een belangrijkere functie krijgen omdat je er niet zomaar komt en je er daardoor langer blijft, door middel van gebieden waar items en wapens droppen blijft het wel aantrekkelijk. Zulke dingen zijn ook leuk om te ontdekken zo. Ik had er zelf eerlijk gezegd meer van verwacht, zeker na een jaar wachten.

Voor wie de kaart nog niet gezien had

Afbeeldingslocatie: http://static.filefront.com/images/personal/n/Nixxy/21562/dedheivxko.jpg

Bij video 1 kunnen de necro's alvast hun nieuwe minion aanschouwen:

http://media.pc.ign.com/media/789/789078/vids_1.html

[ Voor 5% gewijzigd door Steffy op 12-03-2006 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onderstaand twee nieuwe plaatjes voor de startpost:

Afbeeldingslocatie: http://www.guildwars.com/images/jpeg/products/factionsse.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.guildwars.com/images/jpeg/products/factionsce.jpg

Deze zag ik toevallig staan daarnet op de officiële Guild Wars website. Ze zijn in ieder geval beter dan die twee oude exemplaren :Y)

Het Cantha "mapje" ziet er wel leuk uit vind ik. Alleen een beetje raar dat ze dat bevroren meer een zee noemen. Maar goed, het hoort eigenlijk wel bij het stuk zee, alleen ligt het landinwaards... Wat zeur ik ook eigenlijk! Factions gaat gewoon vet worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 16:16:
[...]

arenanet komt nu om de 6 maanden met een uitbreiding hebben ze zelf al aangegeven in de log stond dat ze nu al op schema liggen.
Hun team is nu opgesplitst in 2 teams.
Dat was de bedoeling al vanaf de release van deel 1. Eerst maar afwachten, zien is geloven toch?
het gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteit
Onzin, het gaat om beiden. Een fantastisch spel waarin je maar een paar dingen kunt doen zal je snel vervelen.

[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 12-03-2006 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

hey sarcasme..relax.

maar mij hoor je niet klagen, heb GW voor minder dan 30 euro gekocht,
en daar heb je best veel voor gekregen.

Maar ik moet nog zien of Play.com GW Factions zo goedkoop in de verkoop doet :)

[ Voor 84% gewijzigd door M55 op 12-03-2006 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Bor de Wollef schreef op zondag 12 maart 2006 @ 18:34:
[...]

Dat was de bedoeling al vanaf de release van deel 1. Eerst maar afwachten, zien is geloven toch?
Ik moet eerlijk zeggen dat na soms toch wel wat knullig uitspraken waar tot nu toe niks van terecht gekomen is, is afwachten wat ik doe.

Heel veel dingen waar al heel erg lang om gevraagd wordt en waarvan elke keer wordt gezegt ,dit staat op de To Do List. Ja dat weet ik ondertussen ook wel, de To Do List is groter dan wat er aan functies in het spel zitten en elke keer komen er dingen waar ik van denk, waarom nou niet eerst ff de problemen die we nu in het spel hebben aanpassen en daarna doelloze functies toepassen.

Zoals de Observe mode, leuk en aardig maar vanaf maand 1 van het spel vraagt iedereen om een Auction House, waarom dan die doelloze Observe mode toevoegen terwijl iedereen vraagt om een gameplay, economy verbeterende functie vraagt. Niet iedereen heeft zeeën van tijd of heeft zin om allemaal internet auction site af te gaan wat allemaal tijdrovend en omslachtig is.

SoF was wel een aardige toevoeging en heeft ook flink wat uren extra gegeven maar tevens heeft het de toch al slechte economie in het spel nog verder verkracht, items van 150K, 100 Ecto of whatever, daar erger ik me dus aan, die Auction House was een betere update geweest dan heel SoF maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 12 maart 2006 @ 18:34:
[...]

[...]

Onzin, het gaat om beiden. Een fantastisch spel waarin je maar een paar dingen kunt doen zal je snel vervelen.
in de log staat toch echt anders http://img219.imageshack.us/my.php?image=gaile47ml.jpg

Ga er van uit dat ze deze belofte wel nakomen waarom anders vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Zoals de Observe mode, leuk en aardig maar vanaf maand 1 van het spel vraagt iedereen om een Auction House, waarom dan die doelloze Observe mode toevoegen terwijl iedereen vraagt om een gameplay, economy verbeterende functie vraagt. Niet iedereen heeft zeeën van tijd of heeft zin om allemaal internet auction site af te gaan wat allemaal tijdrovend en omslachtig is.
voor mij is het juist andersom, ik ben blij met de observermode en geef weinig om een auction house.
natuurlijk zou zoiets een mooie toevoeging zijn voor de pve mensen onder ons, maar guildwars is toch een game met een vrij korte pve die jou klaarstoomt voor pvp, indien je alleen om pve kun je maar gewoon beter stoppen met gw spelen en wow halen, ik hoor jou iig alleen maar mopperen op 't pve deel van gw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hele gedoe rondom items snap ik eigenlijk niet zo zeer... Je kunt álle max damage wapens gewoon kopen bij de item boer in Droknars Forge, en nog enkele andere plaatsen. Waarom zo veel ophef over al die groene, gouden, paarse en blauwe items? Aangezien toch niemand kan zien dat jij zoiets bij je draagt heeft het wat mij betreft niet echt heel erg veel toegevoegde waarde.

Ja, als ik ze kan verkopen ja! :Y)

Leuk als je zoiets hebt, maar het is in principe eigenlijk alleen maar voor je zelf. Misschien moet er maar eens zo'n "check person" functie in de game verwerkt worden zoals in Final Fantasy XI? Zou wel sjiek zijn vind ik! En dat party systeem mogen ze wat mij betreft ook wel eventjes over hevelen als men toch bezig is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 19:21:
[...]
Rank absoluut behouden, rank geeft wel ervaring aan. En rank betekend absoluut wel iets, ik merk het zeer duidelijk als je speelt met iemand die een hoge of lage rank heeft. Dit merk je aan ervaring en kennis.
Ga nu niet zeggen dat een rank 3 speler net zo goed kan zijn als iemand die rank 9 is en gewoon altijd normale builds heeft gespeeld en niet een FOTM. (kleine edit hier) Afgezien van mensen die ontzettend veel GvG's gespeeld hebben.
Ik speel ook vrijwel nooit met laag gerankte mensen of eigenlijk mensen buiten mijn friends list. Maar zodra je een keer speelt met mensen die minder pvp ervaring hebben merk je het nog steeds duidelijk. Er moet ook gewoon een graadmeter zijn voor mensen als die er niet was dan zouden pugs puur friends list pugs worden en dat is nog erger dan nu. Als rank weg zou zijn zou ik zelf ook alleen mensen inviten die ik ken en niet random meer iemand oppakken. Waarom zou ik willen/moeten spelen met iemand die minder ervaring heeft dan ik?

[ Voor 4% gewijzigd door Exyge op 12-03-2006 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Rank wat mij betreft wel behouden maar voorzien van andere attributen zoals het eerder genoemde honour systeem. De huidige ranking zegt op dit moment maar beperkt iets over iemands kennis en ervaring en is hier absoluut geen goede graadmeter voor. Het probleem met de high ranked spelers is dat ze vrijwel allemaal aan het statwhoren zijn geweest met FOTM builds en zaken als IWAY. Wanneer we de rank alleen nog maar toekennen aan spelers die zich niet niet "schuldig" hebben gemaakt houden we erg weinig high ranked spelers over vind ik.

Daarnaast vind ik de grootste misser van ranking dat het niets zegt over iemands GvG verleden, het meest interessante van het PvP gebeuren imho.
Exyge schreef op zondag 12 maart 2006 @ 20:19:
[...]

Waarom zou ik willen/moeten spelen met iemand die minder ervaring heeft dan ik?
Dat doe je nu wellicht ook. Rank is geen echt goede graadmeter voor ervaring zoals eerder aangegeven. Een speler met lagere rank dan jou kan meer ervaring hebben in verschillende builds, GvG en andere zaken. Rank en ervaring zijn zowiezo relatief. Een speler met een lagere rank kan namelijk ook gewoon beter zijn dan jou en zelfs meer ervaring hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 19:52:
Dat hele gedoe rondom items snap ik eigenlijk niet zo zeer... Je kunt álle max damage wapens gewoon kopen bij de item boer in Droknars Forge, en nog enkele andere plaatsen. Waarom zo veel ophef over al die groene, gouden, paarse en blauwe items? Aangezien toch niemand kan zien dat jij zoiets bij je draagt heeft het wat mij betreft niet echt heel erg veel toegevoegde waarde.
Inderdaad, dat vind ik nou ook...Je haalt haalt bv. gewoon een perfecte (ok, zonder mods) boog bij de collector voor 5 griffon wings of zoiets, customize het en klaar......
Ik besteed mn gold liever aan skills, heb je meer aan... GW is een skill-based game uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

ehm de groene items zien er extern ook anders uit (toch)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exyge schreef op zondag 12 maart 2006 @ 20:19:
[...]Waarom zou ik willen/moeten spelen met iemand die minder ervaring heeft dan ik?
Lekker kortzichtig ben je dan!!

Ik heb rank 1!!! Maar kan wel meekomen in GvG battles. Leg dat dan eens uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empheron
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-03 14:26
Rank zegt wel wat, maar lang niet alles. Het geeft in ieder geval aan dat je met een hogere rank al wat meer GvG of PvP gespeelt hebt. Maar mensen met meerdere accounts (zoals ik bijv). die hun GvG over die accounts verdelen (afhankelijk van wat mijn guild in een battle nodig heeft, heb alleen maar PVE chars op lvl20) hebben een vaak een lagere rank dan mensen met één account en een beperkt aantal pvp chars. Terwijl ook zij er honderden uren spelen op hebben zitten (zelf over 900).

Dus iemand keihard afrekenen op (het gebrek aan) rank is misschien niet helemaal slim... Je kunt iemand beter afrekenen op zijn communicatievermogen. Knop een gesprek aan met (potentiele) medespelers. Kun je met ze praten, dan weet je dat je makkelijker kunt samenwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Way2Smart schreef op zondag 12 maart 2006 @ 22:37:
Rank zegt wel wat, maar lang niet alles. Het geeft in ieder geval aan dat je met een hogere rank al wat meer GvG of PvP gespeelt hebt. .
Zeker niet, voor het spelen van GvG krijg je helemaal geen rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
Bor de Wollef schreef op zondag 12 maart 2006 @ 20:29:
Dat doe je nu wellicht ook. Rank is geen echt goede graadmeter voor ervaring zoals eerder aangegeven. Een speler met lagere rank dan jou kan meer ervaring hebben in verschillende builds, GvG en andere zaken. Rank en ervaring zijn zowiezo relatief. Een speler met een lagere rank kan namelijk ook gewoon beter zijn dan jou en zelfs meer ervaring hebben.
Rank is misschien niet de beste graadmeter, maar het is de enige graadmeter en daar gaat het om. Iemand met een lagere rank kan misschien meer ervaring hebben of beter zijn, maar dit komt niet vaak voor. Misschien 1 op de xxx dus daar kun je ook niet vanuit gaan die mensen zijn er wel maar die kom je dus ook alleen tegen via friends lists van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Steffy schreef op zondag 12 maart 2006 @ 19:20:
[...]

De observer mode is er eerder gekomen omdat dit meer in lijn ligt met de manier waarop A.Net naar hun game kijkt. Zij willen graag dat bedrevenheid in het spel meer telt dan de uren die erin gestoken worden. Nu is het discutabel hoe de verhouding tussen die twee liggen, maar een Observermode heeft er toe geleid dat meer teams met goede builds konden gaan spelen. Hierdoor zou dus skill prevaleren over time spend. Dat je dan builds kopieert, dat doet niet ter zake.

Een Auction House is een leuke toevoeging, maar ik zou daar zelf ook geen prioriteit voor geven in dit spel.
SoF was wel een aardige toevoeging en heeft ook flink wat uren extra gegeven maar tevens heeft het de toch al slechte economie in het spel nog verder verkracht, items van 150K, 100 Ecto of whatever, daar erger ik me dus aan, die Auction House was een betere update geweest dan heel SoF maar goed.
Je bekijkt het spel nu toch wel iets teveel vanuit een spelers oogpunt. Tuurlijk zouden alle spelers het leuk vinden om allerlei nieuwe dingetjes te krijgen om hun spulletjes van de hand te doen. Maar bekijk het eens van een commercieel standpunt voor de ontwikkelaar/producent? Arena.Net heeft nl. met de Sorrows Furnace uitbreiding ook weer meteen reclame kunnen maken voor hun spel, waardoor meer mensen het spel gaan kopen. Dat soort geld wordt waarschijnlijk door hun (op moment van ontwikkeling van SF) veel meer op prijs gesteld dan spelers blijmaken die toch wel blijven spelen en om hun persoonlijke issues met GW heenlopen en een andere oplossing zoeken.

Voor Auction Houses zijn er nu minstens 3 verschillende alternatieven buiten het spel om, wat volgens mij redelijk behoorlijk werkt. Persoonlijk heb ik nog geen problemen ondervonden met items verkopen of vinden.

Daarnaast geef je aan dat GW 'vanaf dag 1 al veel te klein was'. ELK spel is te klein, omdat er ALTIJD mensen zijn die binnen 4 weken het hele spel binnenste buiten kennen. Dat houd je toch nooit tegen. Ook hier speelt weer een bepaalde financiele factor: zo lang GW niet gereleased was, kreeg Arena.Net/NCSoft geen geld binnen. Op een gegeven moment moeten de investeringen die gedaan worden om zo'n spel te maken, uitbetaald worden en het spel op de markt gebracht worden.

Tevens is het altijd ook duidelijk geweest dat GW niet puur op PvE richt. Het is een belangrijk deel, maar het is niet het complete spel. Ook hier dus weer een reden waarom je niet oneindig veel programmeurs op het PvE gedeelte kunt zetten, omdat je er ook nodig hebt die zich om het PvP gebeuren bekommeren.

Hebben jullie ook gelezen dat er momenteel 2x zoveel designers en ontwikkelaars op het spel zitten? Die zitten heus niet uit hun neus te vreten, dus dan kun je er toch bijna vanuit gaan dat je veel meer zult krijgen dan dat je uit deel 1 kreeg? Mogelijk zitten er ook al een fiks aantal op Chapter 3 om die over een half jaar te releasen.

En ach, "rank" is en blijft een bewogen begrip, maar het is wel grappig dat de discussie continue weer naar dezelfde argumenten toedraait van beide kanten. IMO zal "rank" nooit verdwijnen en verwijdert hoeven worden. Vervanging? Mwah, ik weet niet of dat een oplossing zal zijn, dan zijn er vast ook weer mensen die gaan lopen zeuren dat het niet eerlijk is.

[ Voor 7% gewijzigd door CoRrRan op 13-03-2006 06:19 ]

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:09
Bij Dimensionplus (www.dimplus.nl) kun je ook de pre-order package krijgen!
Ik heb hem dus meteen besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Hey, dat is de eerste waar ik hem zo zie. Trouwens de gewone versie is niet eens te duur 40 euro. en geen evrzendkosten (omdat ie meer dan 35 euro is). Maar ik denk er toch nog even over na...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

GW te klein? Met mijn eerste karakter heb ik op mijn gemak alle quests, subquests en missies gedaan en daarnaast de hele map van voor naar achter doorgelopen. Daar ben ik ruim 200 uur mee bezig geweest. Vervolgens kwam SF er bij en moest ik ook UW en FoW nog verkennen.

Dan krijg je toch behoorlijk veel waar voor je geld. Ondertussen heb ik zo'n 1000 uur in het spel zitten en da's nog nooit eerder gebeurd bij een spel. Straks met Factions verwacht ik daar nog wel een uurtje of 600 minstens aan vast te plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Weakling schreef op maandag 13 maart 2006 @ 11:04:
GW te klein? Met mijn eerste karakter heb ik op mijn gemak alle quests, subquests en missies gedaan en daarnaast de hele map van voor naar achter doorgelopen. Daar ben ik ruim 200 uur mee bezig geweest. Vervolgens kwam SF er bij en moest ik ook UW en FoW nog verkennen.

Dan krijg je toch behoorlijk veel waar voor je geld. Ondertussen heb ik zo'n 1000 uur in het spel zitten en da's nog nooit eerder gebeurd bij een spel. Straks met Factions verwacht ik daar nog wel een uurtje of 600 minstens aan vast te plakken.
:P ik heb met 5 char, 1 deleted alles al doorzocht en heb pas 800 uur op de teller staan, das minder dan 200 uur per char, oke het is best veel vergeleken met andere games maar toch had de map van mij groter gemogen.

Kwam er vandaag achter dat als je voor de eerste 15 atri point gaat dat het beeld waar je overheen loopt eerst nog overeind stond, vroeg me al eens eerder af waar het gebleven was maar het was me nooit opgevallen dat het omviel 8)7 al 5 keer gedaan maar dat had ik nooit gezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

ik moet eerlijk zeggen dat mij dat ook nog nooit was opgevallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Nee? Dat was het eerste wat mij opviel. Van een afstandje staat het maar kom je dichterbij dan issie omgevallen.

Ik hoop trouwens dat ze wat met die "verborgen" quests gaan doen. Ancient weapon, broken flute, Rothscale bij Divinity coast etc. Lijkt me een leuke toevoeging :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
TroonStaal schreef op maandag 13 maart 2006 @ 11:38:
Nee? Dat was het eerste wat mij opviel. Van een afstandje staat het maar kom je dichterbij dan issie omgevallen.

Ik hoop trouwens dat ze wat met die "verborgen" quests gaan doen. Ancient weapon, broken flute, Rothscale bij Divinity coast etc. Lijkt me een leuke toevoeging :)
De flute is een Gwen item, daar zal vast in dit deel wat mee gebeuren, hoop dat het een extra is voor de mensen uit deel 1, een bijzonder iets, wapen, armor of iets dergelijks, ik heb bij verschillende char de gwen items namelijk dus hoop dat er iets mee gebeurt :9

Topaz Crest zijn ook niet makkelijk aan te komen, heb er 5 van nodig maar ik heb er nog niet 1 8)7. Je krijgt ze van Sand drake maar na 20 te hebben gefarmed nog niet 1 gekregen. Iemand toevallig een paar over?

[ Voor 15% gewijzigd door Steffy op 13-03-2006 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Steffy schreef op maandag 13 maart 2006 @ 11:43:
[...]ik heb bij verschillende char de gwen items namelijk dus hoop dat er iets mee gebeurt :9
Je bedoelt 'gwens broken flute' en 'tapestry shred'. Van de meeste chars heb ik die de trashcan in gedaan. Neemt toch twee plaatsen (op iedere char) in beslag. Die ruimte kan ik voor andere dingen goed gebruiken. Maar heb van beide nog 1 over. 'k Hoop ook dat dat 'mysterie' opgelost wordt.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Toch best gek met dat ancient weapon ding. Heb ik al die moeite gedaan om dat ding te vinden en dan op te pakken, doet die pipo er helemaal niks mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Steffy schreef op maandag 13 maart 2006 @ 11:43:Topaz Crest zijn ook niet makkelijk aan te komen, heb er 5 van nodig maar ik heb er nog niet 1 8)7. Je krijgt ze van Sand drake maar na 20 te hebben gefarmed nog niet 1 gekregen. Iemand toevallig een paar over?
Die droppen idd maar erg weinig. Ben er ooit ook eens mee bezig geweest en heb ze uiteindelijk van ellende maar bijelkaar gekocht.

Ik wist trouwens niet dat de collectors max armor er anders uit ziet dan droks max. Nooit aandacht aan besteed. Kwam er afgelopen weekend pas achter. Heb ik mooi weer een kleine uitdaging om die stukken bijelkaar te sprokkelen en zo mijn tijd tot eind april vol te maken ...

[ Voor 4% gewijzigd door Plekuz op 13-03-2006 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Weakling schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:00:
[...]

Ik wist trouwens niet dat de collectors max armor er anders uit ziet dan droks max. Nooit aandacht aan besteed. Kwam er afgelopen weekend pas achter. Heb ik mooi weer een kleine uitdaging om die stukken bijelkaar te sprokkelen en zo mijn tijd tot eind april vol te maken ...
Serieus? Dat wist ik ook niet :D

Dat er verschil was in droks en 15k dat wel, maar dat de collectors ook een andere skin hadden...nog nooit gezien/op gelet.

[ Voor 13% gewijzigd door Vrijdag op 13-03-2006 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Steffy schreef op maandag 13 maart 2006 @ 11:20:
[...]

:P ik heb met 5 char, 1 deleted alles al doorzocht en heb pas 800 uur op de teller staan, das minder dan 200 uur per char, oke het is best veel vergeleken met andere games maar toch had de map van mij groter gemogen.

Kwam er vandaag achter dat als je voor de eerste 15 atri point gaat dat het beeld waar je overheen loopt eerst nog overeind stond, vroeg me al eens eerder af waar het gebleven was maar het was me nooit opgevallen dat het omviel 8)7 al 5 keer gedaan maar dat had ik nooit gezien :+
:D had ik ook nooit gezien, vroeg me ook al af waar dat beeld gebleven was..
trouwens het blijkt (wist ik ook niet) dat je voor meerdere monumenten in het spel kan kneelen
en dat er dan iemand tevoorschijn komt, wist het alleen van Glint :)

iig in pre-seering kan het ook ergens.

[ Voor 3% gewijzigd door M55 op 13-03-2006 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
M55 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:14:
[...]

trouwens het blijkt (wist ik ook niet) dat je voor meerdere monumenten in het spel kan kneelen

Dat wist ik al langer maar ook pas sinds een maandje of 3 ofzo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

M55 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:14:
[...]

Op Nebo Terrace kan je ook knielen voor het Dwana statue, dan kan je tot 10% morale bonus krijgen. Bijzonder handig als je Defend Kryta gaat doen. Werkt alleen met favor trouwens. En in Sardelac krijg je een questje, Family ties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
TroonStaal schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:40:
En in Sardelac krijg je een questje, Family ties.
Vergeet Druids Overlook niet. Krijg je ook een quest (naam even kwijt). 'Wisdom of the Druids' heet ie dus.

[ Voor 9% gewijzigd door gsteen op 13-03-2006 14:47 ]

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ohja, moet je minutenlang dat geouwehoer van die druids aanhoren :P "all that is is all that must be" en dat soort gezwam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
TroonStaal schreef op maandag 13 maart 2006 @ 15:07:
Ohja, moet je minutenlang dat geouwehoer van die druids aanhoren :P "all that is is all that must be" en dat soort gezwam :+
"All that exists is all that must be." (nee niet uit mijn hoofd ;)) Maar deze quest had ik inderdaad nooit gedaan, vanwege de tijd etc., als er niet een andere quest met skills als reward in de buurt had gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
TroonStaal schreef op maandag 13 maart 2006 @ 15:07:
:P Vast op de in LotR voorkomende Ent meeting gebasseerd ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exyge schreef op maandag 13 maart 2006 @ 02:32:
[...]

Rank is misschien niet de beste graadmeter, maar het is de enige graadmeter en daar gaat het om. Iemand met een lagere rank kan misschien meer ervaring hebben of beter zijn, maar dit komt niet vaak voor. Misschien 1 op de xxx dus daar kun je ook niet vanuit gaan die mensen zijn er wel maar die kom je dus ook alleen tegen via friends lists van anderen.
Zoiezo slaat dit nergens op wat je nu zegt rank is helemaal geen graadmeter,
of je bedoelt graadmeter in hoeveel tijd diegene aan HA spendeert.

Rank is een belemmering voor mensen die af en toe HA spelen probeer dan maar een pug groep te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NielsOveres schreef op maandag 13 maart 2006 @ 08:58:
zonde 40 euro.

kon je beter bij gcshop.nl de collecters edition bestellen voor 54.50 euro

De preorders keys die overblijven kan je strax voor een paar cent opkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Laatst online: 08-09 11:31
Ik vind het een beetje onhandig om bij een webshop een pre order kit te gaan bestellen. Die geeft je 48 uur recht om te spelen, zodat je de tijd hebt om het echte spel in de winkel te gaan halen. Als je het bij een webshop hebt besteld, heb je grote kans dat je het lang niet binnen die 48 uur (eigenlijk 24 uur na release) binnen hebt.

En wat maakt het uit hoeveel die preorder kit kost? Die prijs wordt toch verrekend als het spel uitkomt? Die dingen horen GRATIS te zijn, en als je ervoor betaald moet je dat volgens mij gewoon als aanbetaling zien.

[ Voor 17% gewijzigd door Sjekster op 13-03-2006 17:08 ]

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjekster schreef op maandag 13 maart 2006 @ 17:05:
[...]
Ik vind het een beetje onhandig om bij een webshop een pre order kit te gaan bestellen. Die geeft je 48 uur recht om te spelen, zodat je de tijd hebt om het echte spel in de winkel te gaan halen. Als je het bij een webshop hebt besteld, heb je grote kans dat je het lang niet binnen die 48 uur (eigenlijk 24 uur na release) binnen hebt.

En wat maakt het uit hoeveel die preorder kit kost? Die prijs wordt toch verrekend als het spel uitkomt? Die dingen horen GRATIS te zijn, en als je ervoor betaald moet je dat volgens mij gewoon als aanbetaling zien.
preorder is uiteindelijk gratis ja maar voor die 14 euro extra bied de ce stukken meer extras.

Ff w8en op de overgebleven preorderskey en die voor een paar cent opkopen, zodat je toch nog de preorder items krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
Wie zegt dat je met die pre order kit niet de CE kan krijgen? Moet je even bij de desbetreffende winkel dubbelchecken, maar voor zover ik weet kan dat gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjekster schreef op maandag 13 maart 2006 @ 17:18:
Wie zegt dat je met die pre order kit niet de CE kan krijgen? Moet je even bij de desbetreffende winkel dubbelchecken, maar voor zover ik weet kan dat gewoon.
zijn sommige winkels die dat doen maar de ce wordt normaal voor 69 euro verkocht.

Dat haal ik hem liever bij gcshop.nl voor 54.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
Kost alweer 57, plus dan nog verzendkosten. Ik krijg klantenkaart korting bij lokale winkel, en dan kost het me 62. Voor die 2 euri meer heb ik het dan wel direct in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnekort ga ik een CE bestellen, en een gewone editie voor mijn broertje. Ik denk dat ik ze bij Dimension Plus ga bestellen. Altijd al een hele goede winkel gevonden! Het spul word gratis thuisbezorgd, dus ik hoef de deur nog niet eens meer uit.

Door Internet word je wel een beetje lui eigenlijk... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Ik ga toch de deur uit (niet om het spel te kopen hoor)
Ik wil namelijk meer posters hebben.

Zag er laatst nog 2 hangen in mijn geboorteplaats, meteen naar binnnen met mn vriendin, we hadden het al eerlijk verdeeld, zij de necro female (die ze ook in GW is) en ik de warrior.
Verkoper/baas van de winkel: "uuuhmmm (zoekend door de reserveerblaadjes) Nee, die zijn al gevraagd door iemand"
____damn____
Ik ga met factions echt alle winkels af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
CE heeft btw wel een veel betere inhoud dan de vorige :). Ook fijn die gratis music key, voor waarschijnlijk de eerste minipak van Factions :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan geen pre-order vinden! Alleen een niet leverbare "Guild Wars 2006"

edit:

Heb hem al. Staat een apart rood boxje aan de zijkant.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

ik denk dat ik hem daar ge preorderen. Het moet in nederland zeker wel mogelijk zijn om binnen 1 dag te leveren. En verder is het 24 uur eerder spelen best geinig. En die 10 euro duurder dan play, speel je het wel 6 dagen langer. Want play heeft wel een flinke levertijd normaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

play.com levert meestal binnen 4 dagen, valt toch mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://cgi.ebay.nl/Guild-...Z4596QQrdZ1QQcmdZViewItem

hier kan je een rank 10 char kopen voor slechts 723 euro 8)7

ziek als sommige zoveel aan rank hechten terwijl het helemaal niks zegt.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 21:57:
http://cgi.ebay.nl/Guild-...Z4596QQrdZ1QQcmdZViewItem

hier kan je een rank 10 char kopen voor slechts 723 euro 8)7

ziek als sommige zoveel aan rank hechten terwijl het helemaal niks zegt.
Huidig bod: 862 euro ... gruwelijk leip! Dat je rank belangrijk vind, okay, dat mag (mij zegt het niks) maar dat je er dan ook nog eens zoveel geld voor over hebt ... compleet achterlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat er met de runes is gebeurd ??

Vigor en Absorb runes kosten allemaal rond de 250 gold :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Op marktplaats.nl staat een account met r8 te koop voor EUR70. Toch een betere deal, zou ik zo zeggen. :)

Tevens vraag ik mezelf ook wel af waarom iemand zoveel geld over heeft om zo'n account met r10 te kopen. R12 wordt je niet 1-2-3, daar moet je HEEL VEEL fame voor verdienen, zelfs vanaf r10. En met r10 krijg je nog steeds maar alleen een tijger en niet een tijger met een lintje. Maar ja, die persoon kan natuurlijk dan wel met z'n r9+ vriendjes/PuGs HoH proberen te gaan winnen.

Nee, ik ben blij als ik eindelijk r6 persoonlijk gehaald heb. Nog maar +/-475 fame te gaan... :/

P.S. En nee, ga nu niet die saaie (voor EN tegen) argumenten naar boven brengen over rank. Iedereen heeft er zijn mening over, dat weten we onderhand wel.
Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:59:

Ook de Superior Vigor en Superior Absorption? Als dat zo is, dan moet je nu van beide zo veel mogelijk opkopen.

[ Voor 22% gewijzigd door CoRrRan op 13-03-2006 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:59:

Ook ruby/saphire/shards 250 g
Helaas net uitverkocht ....(kon net nog 2 ruby en 90shard kopen }:O )
En wat runes maar hoe kan dit ??? dit vergalt weer heel de economie of zal dat wel mee vallen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
ik heb 180 shards ingeslagen, nu maar afwachten of het blijft. ik denk echter dat dit gereset zal worden, aangezien het de economie behoorlijk zou verkloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Godver, kan helemaal niet inloggen. Code 13. Ik wil ook goedkope spullen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer te laat natuurlijk naja hecht weinig waarde aan het fow armor meeste ziet er lelijk uit.

Fow female armor een uitzondering, maar heb hier toch geen char voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op maandag 13 maart 2006 @ 23:27:
Godver, kan helemaal niet inloggen. Code 13. Ik wil ook goedkope spullen :(
Edit dubbelpost vage ie bug 8)7 |:(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op maandag 13 maart 2006 @ 23:21:
ik heb 180 shards ingeslagen, nu maar afwachten of het blijft. ik denk echter dat dit gereset zal worden, aangezien het de economie behoorlijk zou verkloten.
Denk dat de reset nu bezig is : hier ook code 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Arghhh, speel ik eens 1 avondje niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Dit kan haast niet anders dan leiden tot een rollback, zou je haast zeggen. Dit soort problemen met merchants leidt tot totale verzieking van de economie van het spel.

O-) Voornamelijk vervelend voor de mensen die offline zijn en op hun werk zitten. Ik had ook nog wel 200k kunnen uitgeven aan Superior Vigors/Absorption/Ecto's/Rubies/Shards/Sapphires. O-)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.