Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier ook de Canon A530, maar nu zie ik allemaal dingen staan hier over sluitersnelheid...
Ik heb een paar foto's van mijn hond geprobeerd te maken, maar dan net als ik de foto maak, beweegt ze. Als ik de sluitersnelheid nou verander, kan ik dan sneller een foto maken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiegl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 10:09
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:06:
Ik heb hier ook de Canon A530, maar nu zie ik allemaal dingen staan hier over sluitersnelheid...
Ik heb een paar foto's van mijn hond geprobeerd te maken, maar dan net als ik de foto maak, beweegt ze. Als ik de sluitersnelheid nou verander, kan ik dan sneller een foto maken??
Nee, de sluitervertraging blijft gelijk. Je hebt alleen minder last van bewegingsonschrepte.

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik dan zorgen dat ze niet wazig op de foto staat? Want een hond blijft natuurlijk niet stilzitten ;).

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2010 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khana
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-02-2024
veeel plaatjes schieten. En de hond gefocust op jou houden door zijn aandacht te trekken. :)

Zo deed ik dat met de honden van mijn ouders. Ik heb een prachtige foto's met een canon powershot gemaakt van de honden. Maar ook van andere dieren, met name in een dierentuin. Verder is het puur wachten en hopen dat je snel genoeg bent en anders opnieuw proberen.

Ik heb altijd vrij goede foto's kunnen maken met de powershots die ik heb gehad. Zo uit mijn hoofd weet ik alleen even niet meer welke dat zijn. Ik heb er nog steeds een, maar die ligt nu zo'n 160 km verderop.
Ik heb bijvoorbeeld ook foto's gemaakt tijdens de KEI week in Groningen in 2008 toen ik KEI crew was. Daar zaten nog best goede foto's tussen!
Pagina: 1 2 3 Laatste