Ondanks dat het allang niet meer gaat over een X2 inruilen voor een "gewone" 64-bitter, is het altijd erg makkelijk om de CPU de schuld te geven. Dat is natuurlijk de hele wereld omdraaien als je het hebt over PC-architectuur. Als er iets tot in den treure wordt getest op stabiliteit, dan is het de CPU wel. Dat er geen ondersteuning is in termen van BIOS, OS of applicaties is dan een heel ander probleem.
Misschien is het de kortzichtigheid van sommige mensen of het "hebben-hebben"-verhaal voor nieuwe hardware maar in mijn ogen is het net zoiets als blind een dikke Lamborghini Murcielago kopen en dan gaan lopen zieken dat je bij ijzel minder goed kan rijden ermee dan met een Lamborghini Tractor.
De technologie is tried and tested "on its own battlefield". Zet een X2 in voor video-bewerking, enorme RAR-bestanden, rendering en dergelijke, dan zal je niemand horen roepen dat het een k*t-processor is, maar zodra Patience al vastloopt dan is het ineens een CPU die totaal ongeschikt is voor games. Get a life & laat nieuwe technologie over aan mensen die wel weten hoe het te gebruiken.
offtopic:
En nee, ik ben niet met het verkeerde been uit bed gestapt; ik ben een tevreden X2-gebruiker.
[
Voor 10% gewijzigd door
MAX3400 op 08-03-2006 10:02
]