Ik knal hier maar een verwijzing naar mijn post bij een medeslachtoffer in het topic:
Verwijderd in "BF2 Verliest verbinding met servers na X..."
Heb al wat gevonden in het topic over mijn mobo:
peter77 in "[Ervaringen] Het Asus A8N-SLI topic Deel..."
Acties ondernomen:
-van xp32bit overgestapt op x64
-bf2 opnieuw geinstalleerd
-extra lan kaart ingebouwd & wifi usb stick geprobeerd, beide niks
-powermanagement uitgezet en nog geen oplossing
-Bios geflashed
Alle temperaturen blijven echt goed en komen na een uur zwaar gamen niet boven de 52ºC, in rust komen ze niet boven de 25ºC
A8N-SLI Deluxe
X2 4200+
2 gig
Antec P180 kast (top cooling)
Ik ben ten einde raad! EA stuur me ook maar een standaard rijtje maar daar ligt het helemaal niet aan. Op lan doet hij het zelfde.
eerst kan ik 1 uur-1,5 uur spelen en dan knalt hij eruit. daarna elke minuut...Dus dit lijkt toch een warmteprobleem. Ik heb de nwe Nordbridge cooler op mijn mobo.
Wie ow Wie kan me helpen met dit probleem? het schijnt vaker voor te komen...
Volgens mij heeft het te maken met het mobo maar ik kan het niet vinden en ik heb ondertussen al vier mensen gevonden met hetzelfde probleem. EA geeft niet thuis..
Wie kan me helpen? ben ten einde raard.
Verwijderd in "BF2 Verliest verbinding met servers na X..."
Heb al wat gevonden in het topic over mijn mobo:
peter77 in "[Ervaringen] Het Asus A8N-SLI topic Deel..."
Acties ondernomen:
-van xp32bit overgestapt op x64
-bf2 opnieuw geinstalleerd
-extra lan kaart ingebouwd & wifi usb stick geprobeerd, beide niks
-powermanagement uitgezet en nog geen oplossing
-Bios geflashed
Alle temperaturen blijven echt goed en komen na een uur zwaar gamen niet boven de 52ºC, in rust komen ze niet boven de 25ºC
A8N-SLI Deluxe
X2 4200+
2 gig
Antec P180 kast (top cooling)
Ik ben ten einde raad! EA stuur me ook maar een standaard rijtje maar daar ligt het helemaal niet aan. Op lan doet hij het zelfde.
eerst kan ik 1 uur-1,5 uur spelen en dan knalt hij eruit. daarna elke minuut...Dus dit lijkt toch een warmteprobleem. Ik heb de nwe Nordbridge cooler op mijn mobo.
Wie ow Wie kan me helpen met dit probleem? het schijnt vaker voor te komen...
Volgens mij heeft het te maken met het mobo maar ik kan het niet vinden en ik heb ondertussen al vier mensen gevonden met hetzelfde probleem. EA geeft niet thuis..
Wie kan me helpen? ben ten einde raard.
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2005 13:43 ]