[Stampede #5] - Will the mad cows strike again ....

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 2.138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Topicstarter
Hmmm, laat ik na 235 reply's dan ook maar eens op een projectje stemmen.
ff checken, wat draai ik momenteel ook al weer :? :P

hmmm, uifluids, folding@home, tja .....

Vooruit dan maar, bij deze : Rosetta@Home en de datum, 15 april en gebroken maand lijkt me wel grappig :)

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-05 22:14

ScSi

Belg.

BOINC µFluids@Home5
BOINC Rosetta@Home36
BOINC Seti@Home3
Folding@Home28
RC5-7217
SoB14
UD-Grid9
aantal stemmen: 112

[ Voor 3% gewijzigd door ScSi op 11-03-2006 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Ik hoop dat al deze mensen ook gaan meedoen, We hebben natuurlijk wel wat waar te maken met zo'n Stampede :)

Ik heb besloten alleen voor een datum te stemmen: 1 mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-06 15:11
Ik stem niet omdat ik al meedoe aan R@H. Daar wil ik ook graaaaag de stampede op hebben :)

Voor de datum stem ik op 15 april :)

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-06 21:28

itsalwaysme

Graast voor DB

mss is het stom gedacht, maar we kunnen het best op 1 mei beginnen met de stampede, want dan hebben we een dag extra om te crunshen.....

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalFlusher
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-05 15:45
Het is natuurlijk niet zo dat iedereen na de Stampede gelijk weer weg is. Er blijven zelfs een hoop mensen daar hangen! Dus die ene dag...

Overigens stem ik op Rosetta@Home met als voorkeursdatum 1 april ASAP dus!

Division BrabanderT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34898

Folding@Home
1 mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rpk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-03-2011

rpk

Mmm... had je niet liever voor Lifemapper gestemd? Daar hadden we zeker een paar plaatsen kunnen pakken..
:w

For he to-day that crunched his PC's with me shall be my brother. Meegedaan aan: UD, Seti, Lifemapper, DF, R@H, F@H, de FaD en R@H Stampede, actieve projecten: Flushen op DPAD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
:'( RC5 gaat het niet halen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Laatst online: 11-06 00:33

Jive

MooMooMastah

Dat word dan ronselen in de OGR topcis ofzow ...

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34898

rpk schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 18:09:
[...]

Mmm... had je niet liever voor Lifemapper gestemd? Daar hadden we zeker een paar plaatsen kunnen pakken..
Helaas, lifemapper is dood als DC-project. :'(
The Lifemapper Project Team has decided to make several significant changes to the Project as part of a new two-year design and re-implementation effort.

Probably the most significant change for most of you is that we eliminated the distributed computation component and disabled communications with the Lifemapper clients
Was wel een mooi project. Zijn te weinig echt biologische projecten helaas.
De enige echte is trouwens nog altijd Evolution@home :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-04 20:57
iisschots schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 20:22:
Ik hoop ook dat iedereen die nu stemt ook mee gaat doen met het project dat gekozen wordt.
Ik doe alleen mee wanneer de stampede op het project komt waar ik op gestemd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145925

InSPiRE schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 19:24:
[...]

Ik doe alleen mee wanneer de stampede op het project komt waar ik op gestemd hebt.
Nou dat lijkt me niet de goede instelling, maar das mijn mening.

Wat nu als iedereen zo gaat handelen, dan komt er van een stampede weinig terecht denk ik!
Kom op gewoon meedoen, ongeacht de uitkomst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125039

InSPiRE schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 19:24:
[...]

... dan zie je dit wss over het hoofd InS:
Voor het stemmen zelf gelden nog twee belangrijke regels:
1) Stem niet op het project waar je zelf aan meedoet!
2) Stem enkel als je serieuze bedoelingen hebt om mee te gaan doen
Anders krijgen we geen goed beeld van wat er nu eigenlijk aan kracht bij komt.
... buiten dat het is wel zo sportief wanneer je stemt om dan sowieso mee te doen. Je brengt tenslotte een stem uit wat gevolgen heeft voor de stampede!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-03 21:42

AES

Om 't luchtig te houden: lekker weinig tellingen vandaag :+

member of Lucky Angel: Stampede Chicken FORUM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-04 20:57
Ik heb inmiddels mijn stem ongedaan gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
als je persé wil gaan tellen kun je nog altijd de datums gaan doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

archetta schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 21:16:
als je persé wil gaan tellen kun je nog altijd de datums gaan doen :+
1 april 44
15 april 16
1 mei 22
:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackangel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:55
Anoniem: 125039 schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 21:02:
... buiten dat het is wel zo sportief wanneer je stemt om dan sowieso mee te doen. Je brengt tenslotte een stem uit wat gevolgen heeft voor de stampede!
nou...

Als het geen F@H wordt (waar ik op gestemd heb), dan heeft het blijkbaar geen gevolgen gehad voor de stampede of wel :?

Maargoed, ik heb overigens wel het gevoel dat die post van iiss komt naar aanleiding van een gesprek met mij :P Ik zal bij 4 v.d. 7 projecten mee doen, bij de andere 3 niet. Voor mij geen reden om mijn stem ongedaan te maken dus. Ik wil wel serieus mee doen, maar niet bij alle projecten, simple as that :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-05 19:40

JohFraEl

Slainte!

Ik ga ondertussen maar alvast de BOINC client voor Rosetta downloaden....., echt jammer als het geen F@H wordt want daar zou DPC het echt goed kunnen gebruiken en dat project heeft de vorige keren nauwelijks een kans gehad op een stampede. :/

maw stemmen!!!! (en meedoen natuurlijk) O-)

Winter | 1st T-net Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Folding@Home per 15 april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loose Ends
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-08-2024
BOINC client niet geinstalleerd [en ook niet van plan te installeren] en daarom F@H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Loose Ends schreef op zondag 12 maart 2006 @ 01:47:
BOINC client niet geinstalleerd [en ook niet van plan te installeren] en daarom F@H
En als het nu toch Rosetta wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109360

Quote uit OP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nogmaals: Stem alleen als je serieuze bedoelingen hebt om mee te doen!

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 109360 op 12-03-2006 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rpk
  • Laatst online: 30-03-2011

rpk

Anoniem: 34898 schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 18:48:
[...]
Helaas, lifemapper is dood als DC-project. :'(
[...]
Was wel een mooi project. Zijn te weinig echt biologische projecten helaas.
De enige echte is trouwens nog altijd Evolution@home :9
Na het stoppen van het project lieten ze de statieken keurig staan. Dit bleek niet in steen gebeiteld, want ze zijn niet meer te vinden op de site. Jammer.

For he to-day that crunched his PC's with me shall be my brother. Meegedaan aan: UD, Seti, Lifemapper, DF, R@H, F@H, de FaD en R@H Stampede, actieve projecten: Flushen op DPAD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-06 12:59

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Ik heb eens naar de stats gekeken en bij Rosetta valt er weinig eer te behalen: We kunnen hooguit XS eeen maandje afhouden.
Bij F@H moet het echter toch wel mogelijk zijn een paar plaatsen te stijgen.

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-05 11:38
En toch denk ik dat er bij Rosetta nog genoeg te doen valt, dus bij deze:

Rosetta@Home vanaf 1 april :)

Maak je eigen poll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-03 14:08

Kristof

is een Belgisch product

Crack schreef op zondag 12 maart 2006 @ 10:50:
Ik heb eens naar de stats gekeken en bij Rosetta valt er weinig eer te behalen: We kunnen hooguit XS eeen maandje afhouden.
Bij F@H moet het echter toch wel mogelijk zijn een paar plaatsen te stijgen.
Behalve het feit dat we FreeDC moeten verslaan (hebben nog een eitje te pellen met ze sinds FaD ;) ), is XS goed bezig om ons in te halen (anyone remembers D2OL?).
Ook Team Anandtech loopt achter onze hielen...

Uiteraard zijn de stats belangrijk, maar imho zeker niet te negeren, is het doel erachter.
Sinds ik DC doe, heb ik nog nooit geweten dat een project verantwoordelijke/onderzoeker/developper zo actief met de community bezig is als nu bij Rosetta. Heb je al een project gezien waar er iedere dag een stand van zaken of uitleg of ... gegeven wordt?

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
Na zo'n stampede blijven meestal ook wel wat users hangen op dit project, dit is juist handig bij een project wat pas begint. bij FaD was het kort daarna alweer afgelopen met het project, en dan verlies je dus alle koetjes die hier aan daar nog actief zijn maar die zich niet echt bezighouden met het project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167100

LET OP>>>>>>>>>>>>>>>>

Stemmen sluit op 15 maart 2006 om 09:59:59

Dit heeft nu wel lang genoeg geduurd, het lijkt wel Den Haag hier...................................:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Fly
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 10:20

The_Fly

Bzzzzzzzzzzzzz.....

Ik stem op Rosetta@Home met als voorkeursdatum 1 april ASAP dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-06 19:27

DeadLock

Vastlopen is relatief....

project maakt niet uit , zolang het maar op een linux systeem draait :)

datum 1 april

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loose Ends
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-08-2024
Anoniem: 145925 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 07:00:
[...]

En als het nu toch Rosetta wordt?
Dan pas ik, maar dat leek mij duidelijk
Anoniem: 109360 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 09:03:

Kom ik niet serieus over dan? Nogmaals: ik doe alleen mee bij een keuze voor F@H.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Laatst online: 12-03 19:58
Als je alleen F@H wil doen, dan kun je beter gewoon F@H installeren en dat full-time crunchen, dan hoef je ook niet te stemmen voor een Stampede, omdat je dat project dan toch al doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-06 21:28

itsalwaysme

Graast voor DB

waarschijnlijk bedoeld hij, dat er zo veel mogelijk mensen zijn project gaan doen, omdat hij F@H het beste project vindt wat er is....

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
Its_always_me schreef op zondag 12 maart 2006 @ 17:46:
waarschijnlijk bedoeld hij, dat er zo veel mogelijk mensen zijn project gaan doen, omdat hij F@H het beste project vindt wat er is....
En dat is nou juist het idee achter de regel dat je alleen mag stemmen als je sowieso meedoet aan het winnende project. Alleen stemmen als je het niet erg vind om aan andere mee te doen. :*)

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Its_always_me schreef op zondag 12 maart 2006 @ 17:46:
Dan moet je niet meedoen met de stampede, dan moet je gewoon op je eigen project crunchen. Mij maakt het niet uit op welk project de stampede komt. Zodra die begint, ongeacht het project, dan ga ik 100% er op zetten.

Als hij alleen meedoet als het op F@h komt, dan doet hij niet mee aan de stampede. Dan doet hij alleen mee op het project waar hij toch al aan meedeed, omdat het zijn standaard-project is.

Mijn project is standaard R@h, als de stampede op R@h valt, dan houdt dat dus theoretisch in dat ik geen 'extra' power op R@h kan zetten. Dan doe ik niet mee met de Stampede, dan crunch ik in feite gewoon verder waar ik toch al op crunchte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

/me Liz, denkt nog steeds dat de stampede bij UD komt :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40595

Megaflix schreef op zondag 12 maart 2006 @ 18:21:
[...]

Dan moet je niet meedoen met de stampede, dan moet je gewoon op je eigen project crunchen. Mij maakt het niet uit op welk project de stampede komt. Zodra die begint, ongeacht het project, dan ga ik 100% er op zetten.

Als hij alleen meedoet als het op F@h komt, dan doet hij niet mee aan de stampede. Dan doet hij alleen mee op het project waar hij toch al aan meedeed, omdat het zijn standaard-project is.

Mijn project is standaard R@h, als de stampede op R@h valt, dan houdt dat dus theoretisch in dat ik geen 'extra' power op R@h kan zetten. Dan doe ik niet mee met de Stampede, dan crunch ik in feite gewoon verder waar ik toch al op crunchte.
tijdens de stampede op TSC(wat mijn project was) heb ik er ook extra power bij gezet tijdens de stampede, niemand die er iets van kan of zal zeggen.
zolang je maar niet op je eigen project stemt, en alleen stemt als je ook daadwerkelijk mee gaat doen ongeacht de uitkomst van de stemming.
nu stemmen en zeggen van ik doe alleen mee als het dit of dat project wordt dat is geen stemmen maar iets op/afdwingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis
  • Laatst online: 11-06 22:59

Lord_Nemesis

Wa oars?

Anoniem: 40595 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 18:36:
nu stemmen en zeggen van ik doe alleen mee als het dit of dat project wordt dat is geen stemmen maar iets op/afdwingen.
Ik zou het zelf niet beter kunnen verwoorden. My thoughts exactly! _/-\o_

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109360

Loose Ends schreef op zondag 12 maart 2006 @ 16:49:
Kom ik niet serieus over dan? Nogmaals: ik doe alleen mee bij een keuze voor F@H.
Ga er, misschien tegen beter weten in, vanuit dat je wel begrijpt dat ik daar niet serieus op kan reageren :r
Maakt het alleen duidelijk dat men soms problemen heeft met het doornemen van de openingspost :'(
Je zou toch verwachten dat men zo langzamerhand wel weet wat stemmen inhoudt :? :X

Maar goed, zit mij niet op de rug : alleen iets meer werk voor de tellers ;(

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 109360 op 12-03-2006 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Anoniem: 40595 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 18:36:
Dat bedoelde ik ook. Dan doe je toch niet mee met de stampede, maar crunch je gewoon verder waar je toch al voor crunchte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138731

Afbeeldingslocatie: http://tinypic.com/jaf2ww.gif UD-Grid Afbeeldingslocatie: http://tinypic.com/jaf2ww.gif
1 April

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 138731 op 13-03-2006 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164906

Ik stem met mijn lieverd mee, aangezien we onze krachten gebundeld hebben, dus dat wordt:

BOINC Seti@Home op 1 mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28736

Anoniem: 109360 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 09:03:

Ik heb serieuze bedoelingen om mee te doen met een RC5 of UD stampede. Aan iets anders zal ik niet participeren. En zo zullen meerdere mensen over de verscheidende projecten denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
We hadden het stemmen anders moeten maken. Volgende keer moet je opgeven aan welke projecten je allemaal WEL mee wil doen en het project wat de meeste mensen dan noemen wordt het... Mensen die mee willen doen aan de stampede ongeacht het project vullen ze gewoon allemaal in, mensen die maar aan een beperkt aantal projecten mee willen doen noemen er een stuk of 3... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd jammer dat er ook stemmen tussen zitten en 'afhankelijk van' meedoen of niet. Er zit toch iets oneerlijks in. Eigenlijk zou een duidelijke uitspraak van de 'leiders' op zijn plaats zijn. Liefst nog voordat de termijn verstreken is, niet?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 125039 op 13-03-2006 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis

Lord_Nemesis

Wa oars?

Ik vind het jammer dat hier weer zoveel gedonder om is...
Er wordt in de openingspost duidelijk aangegeven hoe het werkt en wat de voorwaarden zijn. Waarom ga je dan stemmen als je het niet met deze voorwaarden eens bent? Ga dan lekker dat project joinen en help op die manier.

Het is duidelijk aangegeven hoe het werkt:
- je geeft je voorkeursstem en geeft daarmee te kennen dat je meedoet aan de stampede
- dit houdt dus ook in dat je meedoet als de stampede naar een project gaat waar je zelf niet op hebt gestemd.

PUNT. Zo simpel is het. Als je je hier niet in kunt vinden, waarom ga je dan uberhoupt je stem uitbrengen??

Ik vind dan ook dat de stemmen van mensen die aangeven alleen met het door hen gestemde project mee te doen gewoon niet meegerekend moeten worden om het simpele feit dat ze zich niet aan de in de OP genoemde voorwaarden houden.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gelukkig doet het overgrote deel het wel goed :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis

Lord_Nemesis

Wa oars?

Anoniem: 145925 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:13:
Gelukkig doet het overgrote deel het wel goed :>
Maar de mensen die "het niet goed doen", oftewel onder voorwaarden, worden (voor zover ik weet) wel meegenomen in de telling. Dit vind ik niet fair tegenover mensen die zich wel aan de voorwaarden houden en meedoen ongeacht de uitkomst...
Ik zou het bijvoorbeeld erg jammer vinden als een project met 1 of 2 stemmen verschil als winnend uit de bus komt terwijl daar mensen voor gestemd hebben die dat "onder voorwaarde" hebben gedaan. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:34

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Ik ben voor minder zeuren en meer grazen!

* Einde Bericht *

| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paraiko
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-01 21:57

paraiko

We are the Cow

LordNemesis schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:21:
Maar de mensen die "het niet goed doen", oftewel onder voorwaarden, worden (voor zover ik weet) wel meegenomen in de telling. Dit vind ik niet fair tegenover mensen die zich wel aan de voorwaarden houden en meedoen ongeacht de uitkomst...
Wacht rustig af wat de stampede crew er mee gaat doen nadat het stemmen afgelopen is en leg je bij hun besluit neer. Dit hele gedoe ligt netjes op hun bordje, want daarvoor zijn ze in de crew gaan zitten niet waar? >:)
Ik zou het bijvoorbeeld erg jammer vinden als een project met 1 of 2 stemmen verschil als winnend uit de bus komt terwijl daar mensen voor gestemd hebben die dat "onder voorwaarde" hebben gedaan. :'(
Wat maakt het uit waar de stampede komt Als ie er maar komt... }:O
Het draait ten slotte allemaal om punt 6 uit de openingspost:
6. Stampede starten en de rest van de wereld verpletteren
En voor de rest sluit ik me volledig aan bij smoking2000 :Y)

Assimilate, Graze, Stampede !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Laatst online: 11-06 00:33

Jive

MooMooMastah

Wat een gedoe zeg ...

Fijn dat jullie zo zitten te mierepiepen over regels en stemmen en "verplichten" mensen mee te laten doen met het project wat gewonnen heeft ... maar dan moet dit wel kunnen he slimpies ...

Ik doe bijv ECHT mee als het RC5 zou zijn, want daar kan ik mijn "kudde" voor inzetten door een change op de ini van de reeds geinstallede dnet koe ..
Elk willekeurig ander project zal dus bij mij op slechts 3/4 machines kunnen draaien, in plaats van 175 ...

Dus nou effe een beetje kappuh met draaikonten ... want als het aantal uitgebrachte stemmen een beetje kenmerkend is voor hoeveel mensen er aan de Stampede mee gaan doen, dan gaat het nog een hele kluif worden ...

mijn 0.02E

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

smoking2000 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:47:
Ik ben voor minder zeuren en meer grazen!

* Einde Bericht *
Daar ben ik 't helemaal mee eens. Ik houd de posts nog steeds bij in mijn eigen spartel-en prakselpagina's. Slechts 1/3 zijn stemmen, en idd voor zover ik 't kan beoordelen zijn bijna alle stemmen clean.
Wie kan me helpen aan het topic van de evaluatie van de vorige Stampede. Om in echte GoT-termen te spreken: ik heb gezocht, maar niet gevonden. HELP!!!!

Nog 68.114 seconden tot einde van de poll :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis

Lord_Nemesis

Wa oars?

Jive schreef op maandag 13 maart 2006 @ 15:04:
Wat een gedoe zeg ...

Fijn dat jullie zo zitten te mierepiepen over regels en stemmen en "verplichten" mensen mee te laten doen met het project wat gewonnen heeft ... maar dan moet dit wel kunnen he slimpies ...

Ik doe bijv ECHT mee als het RC5 zou zijn, want daar kan ik mijn "kudde" voor inzetten door een change op de ini van de reeds geinstallede dnet koe ..
Elk willekeurig ander project zal dus bij mij op slechts 3/4 machines kunnen draaien, in plaats van 175 ...
"ik wil geen ander project doe dan ..." en "ik kan geen ander project doen dan ..., omdat" zit nogal wat verschil in. En "verplichten" is natuurlijk niet de bedoeling, maar er worden wel voorwaarden genoemd in de OP, dus...
Dit wou ik nog even kwijt.

En nu weer vrolijk stemmen en meedoen!
}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
AES schreef op maandag 13 maart 2006 @ 15:04:
[...]
Nog 68.114 seconden tot einde van de poll :+
1... 2... 3... 4... 5... 6... 7.. :+

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 11:16

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Jive schreef op maandag 13 maart 2006 @ 15:04:
Wat een gedoe zeg ...

Dus nou effe een beetje kappuh met draaikonten ... want als het aantal uitgebrachte stemmen een beetje kenmerkend is voor hoeveel mensen er aan de Stampede mee gaan doen, dan gaat het nog een hele kluif worden ...

mijn 0.02E
Dit geldt voor mij ook eigelijk, echter is het bij mij een stuk minder clients

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Laatst online: 21-05-2024
Anoniem: 125039 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 18:34:
/me Liz, denkt nog steeds dat de stampede bij UD komt :+ .
Liz: geef toe; zulks een fantastisch project verdient die stampede niet!
De stampede is losgeslagen wild, mekkerende koeien en wolven in schapenkoeienvacht.
Wat wij nodig hebben is een brede basis die op regelmatige tijdstippen (elke dag bvb) punten flusht, geen losgeslagen melkmuiltjes

(en nu stemmen potdorie!)

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenathome
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:00

jeroenathome

Een regel tekst

wwwhizz schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:35:
[...]

1... 2... 3... 4... 5... 6... 7.. :+
Het is toch 7...6...5...4...3...2...1

Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

jeroenathome schreef op maandag 13 maart 2006 @ 20:25:
[...]

Het is toch 7...6...5...4...3...2...1
Jeroen, foei. Je hoort mensen niet te corrigeren op dit draadje :*)
Kost in de eerste plaats veel tijd en 't helpt toch niet :+

[ Voor 3% gewijzigd door AES op 13-03-2006 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
Volgens mij dwalen we een beetje af :?

Anyway, ik denk dat de meeste mensen die wel willen meedoen ondertussen gestemd hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59888

Ho ho, ik doe ook nog mee. :+

Ik stem alleen niet omdat het me niet uitmaakt welk project het wordt en wanneer, als we maar kunnen grazen! :z :*)

Edit: Het maakt me niet uit, zolang het maar geen Folding@Home wordt. }) ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 59888 op 13-03-2006 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

Anoniem: 59888 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 23:05:
Ho ho, ik doe ook nog mee. :+

Ik stem alleen niet omdat het me niet uitmaakt welk project het wordt en wanneer, als we maar kunnen grazen! :z :*)
Nou, dan tel ik 't maar als een stem voor Folding@Home. Geintje, niemand hoeft te reageren :+
Nog 86.411 seconden :+

[ Voor 5% gewijzigd door AES op 13-03-2006 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• langzaam
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-05 23:35
Ik stem niet, want ik draai alleen maar Rosetta!! _/-\o_

(Behalve bij een stampede op een ander project 8)7 )

Langzaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

Smoking2000, deze is voor jou :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyske
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-05 20:51
RC5-72, 1 april

for old times' sake :) (RC5-64)

[ Voor 19% gewijzigd door Gyske op 14-03-2006 10:04 ]

'Chaos is found in greatest abundance wherever order is sought. It always defeats order, because it is better organized'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99022

Gyske, dat is dus stemmen op je eigen project wat niet is toegestaan, fijn dat je het er zelf bij vermeld ;)
edit:
Nog exact 24 uur te gaan!
edit:
2: He, mijn klok loopt achter
edit:
3: Of die van t.net loopt voor }:O
edit:
4: ok ik trok een te snelle conclusie :P

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 99022 op 14-03-2006 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100386

* Anoniem: 100386 tactisch niet stemmen doet . . .

F@H kan nl nog wel heel wat power gebruiken, anders drijgen we zelfs weer te gaan zakken in de WW-stats straks. En als ik zou moeten stemmen, dan is het op een andere project, en ik wil juist dat iedereen F@H komt doen dus . . . .

Vandaar mijn tactische move :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyske
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-05 20:51
Gyske, dat is dus stemmen op je eigen project wat niet is toegestaan, fijn dat je het er zelf bij vermeld ;)
Ehm, die link is naar RC5-64... En volgens mij heb ik ondertussen aan de helft van de genoemde projecten meegedaan. :)

'Chaos is found in greatest abundance wherever order is sought. It always defeats order, because it is better organized'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

AES schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 00:14:
Smoking2000, deze is voor jou :D
:?

Een post speciaal voor mij, dat vind ik wel lief O+

:P

| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Laatst online: 19-05 22:14

ScSi

Belg.

Met nog een aantal uren te gaan voor de stembureaus sluiten, post ik hier even een overzicht van alle stemmen die ik geregistreerd heb.. Mocht jouw stem verkeerd geplaatst zijn door mij (of je hebt je stem ondertussen gewijzigd naar een ander project, gelieve dan hieronder te replyen)
LET OP: dit is geen telling van de stampede-crew uit! Het is enkel om de DPC'erts een peiling te geven van welk project het wel of niet wordt.

Afbeeldingslocatie: http://www.ufluids.net/title.gif
aantal stemmen: 5

cardinal808
Yobby
woolysheep
Pyrus
T4F_Jerry

Afbeeldingslocatie: http://boinc.bakerlab.org/rosetta/rah_images/rosetta_at_home_logo.gif
aantal stemmen: 38

-Intelligence-
alexcj
Savantas
Thaedalus
APClll
Schapie
Croga
mberns
hype-one
BasieP
My
BensPlace
Sloompie
Gijsh
dutchtubby
MetalMike
sweetdude
Its_always_me
Devilion
Pavla
x-uk
Vold
MaNDaRK
MarcyDarcy
MeFi
DrOetker
Wapwap
Tabaqui
flying_pizza
SatCP
dropshot1967
pieie
Pjabber
CowArt
Spockz
Elteor
BOOTZ
The_Fly

Afbeeldingslocatie: http://setiathome.berkeley.edu/images/seti_logo.gif
aantal stemmen: 4

smoking2000
Sm0keOut
BiLe
Altariel

Afbeeldingslocatie: http://www.funcracker.net/stampede/pics/fah.png
aantal stemmen: 30

memot
Speedkikker
StugIII
EZ-Cow
irmscher
Tao
mind_
LPC_Spacebull01
WildGibbon
Creator_Boinc
devzero
wilko2
!Wick
Cold_Phoenix
jeroenathome
rvec
InSPiRE
Dogooder
MAB
Acidfire
Joon!
Mobster
paraiko
blackangel
rpk
crack
P3PP3R
Kryz
kpostuma
Liz

Afbeeldingslocatie: http://www.funcracker.net/stampede/pics/rc572.gif(RC5-72)
aantal stemmen: 18

iischots
Jive
Frentik
ramonp
bobdebeer
Fritzz
Polichism
Robinski
CFS
killerog
Tmmbomb
BwO
msentinelb
Sybr_E-N
Dav0s
cold
Tarquareion
Gyske

Afbeeldingslocatie: http://www.funcracker.net/stampede/pics/sob.png
aantal stemmen: 14

Megaflix
X-G
LordNemesis
puchelaar
Cpt00kirk
D2DM
Drugar
fsfikke
PissedCapsLock
Rob-S
Morpheus_at_work
_mcintosh_
claric
AlliedComputers

Afbeeldingslocatie: http://www.funcracker.net/stampede/pics/udgrid.png
aantal stemmen: 10

Bellevue
MrMaD1909
TommyGun
T4F.nl_Muad
Rubencs
Hotty
Dr Mad
JohFraEl
Bleet
Nightanimal

stemmen
-------------
119

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170491

RC5-72 1mei...

gaan die russen toch niet laten doen zekers?? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

ScSi_009 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:07:
[Mooi lijstje, helaas niet gesorteerd op aantal stemmen.]
Wat een drama voor SETI, alleen members mijn F@H subteampje hebben erop gestemt.
Is daar dan echt geen roem te behalen? (Wat het probleem met F@H lijkt, er moet heel veel power bij komen om een verschil te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
  • Laatst online: 17-06 17:18
Anoniem: 170491 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:19:
RC5-72 1mei...

gaan die russen toch niet laten doen zekers?? >:)
graag VET gedrukt anders wordt hij niet meegeteld!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:53
smoking2000 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:31:
[...]

Wat een drama voor SETI, alleen members mijn F@H subteampje hebben erop gestemt.
Is daar dan echt geen roem te behalen? (Wat het probleem met F@H lijkt, er moet heel veel power bij komen om een verschil te maken)
Ik wil ook SETI stemmen, maar dat is mijn project nu ;) en je mag niet op je eigen project stemmen...

Ik denk dat SETI de meeste boost nodig heeft, want we staan momenteel op een 30ste plek. En ik denk dat de rest van de projecten allemaal een top 10 notatie hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

seti is niet medisch, vandaar dat het moeilijker te verantwoorden is bij de baas voor de systeembeheerders onder ons. Puur met het oog op veel power die daardoor niet gebruikt word stem ik niet op niet-medische projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06-2023

CowArt

DPC Team Switch Pensionado

MaNDaRK schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:02:
[...] En ik denk dat de rest van de projecten allemaal een top 10 notatie hebben...
Dan denk je toch mis, want ik weet zeker dat DPC bij F@H geen Top-10-notering heeft. :/

Of ik moet een MegaFlush gemist hebben vanmiddag :P

[ Voor 39% gewijzigd door CowArt op 14-03-2006 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

Wat zou het mooi zijn als iedereen wist dat je bij Folding@Home (helaas op 19de plaats) hourly stats hebt en je voor de leuk aandacht krijgt van de organisatie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog 23 minuten en dan is het stemmen gesloten :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 99022 op 15-03-2006 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis

Lord_Nemesis

Wa oars?

Het grote aftellen is inderdaad begonnen!

En wat gebeurt er daarna? Indelen van de stampede teams?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
eerst de stemmen tellen natuurlijk :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tellen van stemmen, het maken van stampstats, het schrijven van een FP post??? En dan het indelen van teams vermoed ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elteor

Elteor

Topicstarter
Bij deze verklaar ik de stemming voor gesloten :)

We gaan nu eerst de stemmen tellen, zowel de projectkeuze als startdatum.
Daarna zal voor het betreffende project de pv en statsbouwers gevraagd worden om wat assistentie voor stats en FaQ te geven, en zullen we (hopelijk we, ik zal vandaag met wat andere "vrijwilligers" contact opnemen :) een startpost maken met project, faq, de procedure voor aanmaken teams, teamindeling, hoe de stats werken etc., gevolgd door een heuse reclamecampagne (hoop ik :) ).

De uitslag van de stemming zal in de loop van vandaag bekend gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Elteor, like i said before. Als ik wat kan doen, trek maar aan me staart en ik sta tot uwe beschikking....
* Anoniem: 99022 vlooit nog ff verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Als ik de definitieve datum+project weet neem ik contact op met steenz van FoK voor de FP daar.
Het zou wel mooi zijn dat er een "dummie" faq komt, die dan in het FP bericht van FoK gezet kan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha, waarom zou die dummie faq daar nou nodig zijn? :x Ik ben admin op enkele non-pc websites met zon 200 unieke hits (tis niet veel maar toch) per dag en kan daar wel een berichtje plaatsen op de FP :)
Maar daarmee moet dus gewacht worden tot alles vaststaat en er een dummie faq is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis

Lord_Nemesis

Wa oars?

Ik ben wel heel erg voor de door -Intelligence- aangehaalde Tweakers front page post.
Het is echt te lang geleden dat er een FP op tweakers, waar wij als DPC-community ons bestaan aan danken, was.

Dit is een hele mooie gelegenheid om nieuwe tweakers een maand lang kennis te laten maken met het fenomeen Distributed Computing. Ook is een FP post de ideale plaats om te verwijzen naar een FAQ/handleiding voor de mee-stampedende-dpc'ers die wel gestemd hebben maar minder vaak op /5 komen.

(initiatieven voor FP acties op andere sites in de maak zie ik al! _/-\o_ )

[ Voor 10% gewijzigd door Lord_Nemesis op 15-03-2006 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja en nu tweakers.net ovegenomen is door (vnu dacht ik? NIet zeker naam vergeten) die o.a. Computer Idee uitbrengt krijgt T.net meer aandacht door de gewone gebruiker denk ik, dus de gemiddelde Fok user zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Je moet proberen om op zoveel mogelijk plaatsen reclame te maken, dus stuur een mailtje naar alle radiostations (op radio is een item wat makkelijker dan televisie, omdat DC niet echt 'beeldmateriaal' heeft), ook gelijk meesturen naar alle kranten, weblogs, communitysites, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En dan alle radiostations doorverwijzen naar iisschots, hij is tenslotte woordvoerder :P Wat zal die het druk krijgen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Anoniem: 99022 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 11:04:
En dan alle radiostations doorverwijzen naar iisschots, hij is tenslotte woordvoerder :P Wat zal die het druk krijgen haha
Ach ja, de telefoon kan uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey, dat is niet de DPC spirit he ;) Alles in het werk om de XS luitjes bij R@H (want ik vermoed dat R@H de uiteindelijke winnaar is) eens goed de neus te wassen... zeker na die reacties op hun forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dogooder
  • Registratie: April 2004

Dogooder

dus...

Ik hoop dat er een goed dummy stappenplan komt en een dummy FAQ, die zo simpel zijn dat zelfs je schoonmoeder/oma/MsN-BrEeZeR het begrijpt. Want ik denk dat de grootste drempel om mee te doen is het niet kunnen installeren, of dat een groot deel van te voren al zegt dat snap ik toch niet. Ik denk dat er in die groep toch een hoop power nog zit. Thuispc's en kantoren. Voorbeeld is mijn moeder die door mij erg enthausiast is voor dpc en heeft ook andere mensen op kantoor aangestoken, alleen de drempel om het te installeren is te hoog. Zijn alleen mensen die word kunnen opstarten en outlook kunnen gebruiken, maar wel allemaal nieuwe pentiums hebben staan. Als die groep kan worden overgehaald door een goede handleiding krijgen we een hoop power erbij, en de stampede reclame campagne is natuurlijk een mooie motivatie.
dus eigenlijk handleiding maken, laten reviewen door de grootste n00b die je kan bedenken en dan commetaar serieus nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63996

* Anoniem: 63996 stemt nog even snel op seti :)
hooptochweldathetF@Hgaatworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis

Lord_Nemesis

Wa oars?

Plaatjes. Veel plaatjes. Dat maakt het overzichtelijk en makkelijk.

Misschien kun je het stappenplan van Grutte Pier aanpassen:
http://www.gruttepier.org/projects/rah/info.php

Deze is dan nog te uitgebreid.

Een groot struikelblok is toch wel de client optimalisatie. Deze zou ik als een "extra toevoeging" voor gevorderden toevoegen. Wel vermelden iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of iemand schrijft snel een installer met geoptimaliseerde client detectie erin enzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2DM
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:38
Dogooder schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 11:13:
Want ik denk dat de grootste drempel om mee te doen is het niet kunnen installeren, of dat een groot deel van te voren al zegt dat snap ik toch niet..
Verder:
paranoide, 'wat word er berekend/verzonden', dwz security.
'babysit' gehalte vd client.

R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squeez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-03 20:01
Dogooder schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 11:13:
Ik hoop dat er een goed dummy stappenplan komt en een dummy FAQ, die zo simpel zijn dat zelfs je schoonmoeder/oma/MsN-BrEeZeR het begrijpt...
[heel verhaal]
Ja, of je verzint zoiets. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

Voor wat 't waard is, maar uit mijn rekenvouwblaadje komt het aantal stemmen op projecten precies overeen met die van de stemcie :+

Nu allen snel schakelen, want 't is zo 1 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elteor

Elteor

Topicstarter
AES schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:47:
Voor wat 't waard is, maar uit mijn rekenvouwblaadje komt het aantal stemmen op projecten precies overeen met die van de stemcie :+
Altijd fijn om te horen :P

Voor degenen die het gemist mochten hebben, de Stampede gaat hier verder met de uitslag van de stemming en hoe verder te gaan ... :)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste