member of Lucky Angel: Stampede Chicken FORUM
for old times' sake :) (RC5-64)
[ Voor 19% gewijzigd door Gyske op 14-03-2006 10:04 ]
'Chaos is found in greatest abundance wherever order is sought. It always defeats order, because it is better organized'
Verwijderd
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 10:20 ]
Verwijderd
F@H kan nl nog wel heel wat power gebruiken, anders drijgen we zelfs weer te gaan zakken in de WW-stats straks. En als ik zou moeten stemmen, dan is het op een andere project, en ik wil juist dat iedereen F@H komt doen dus . . . .
Vandaar mijn tactische move
Ehm, die link is naar RC5-64... En volgens mij heb ik ondertussen aan de helft van de genoemde projecten meegedaan.Gyske, dat is dus stemmen op je eigen project wat niet is toegestaan, fijn dat je het er zelf bij vermeld
'Chaos is found in greatest abundance wherever order is sought. It always defeats order, because it is better organized'
Een post speciaal voor mij, dat vind ik wel lief
| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |
LET OP: dit is geen telling van de stampede-crew uit! Het is enkel om de DPC'erts een peiling te geven van welk project het wel of niet wordt.

aantal stemmen: 5
cardinal808 |
Yobby |
woolysheep |
Pyrus |
T4F_Jerry |

aantal stemmen: 38
-Intelligence- |
alexcj |
Savantas |
Thaedalus |
APClll |
Schapie |
Croga |
mberns |
hype-one |
BasieP |
My |
BensPlace |
Sloompie |
Gijsh |
dutchtubby |
MetalMike |
sweetdude |
Its_always_me |
Devilion |
Pavla |
x-uk |
Vold |
MaNDaRK |
MarcyDarcy |
MeFi |
DrOetker |
Wapwap |
Tabaqui |
flying_pizza |
SatCP |
dropshot1967 |
pieie |
Pjabber |
CowArt |
Spockz |
Elteor |
BOOTZ |
The_Fly |

aantal stemmen: 4
smoking2000 |
Sm0keOut |
BiLe |
Altariel |

aantal stemmen: 30
memot |
Speedkikker |
StugIII |
EZ-Cow |
irmscher |
Tao |
mind_ |
LPC_Spacebull01 |
WildGibbon |
Creator_Boinc |
devzero |
wilko2 |
!Wick |
Cold_Phoenix |
jeroenathome |
rvec |
InSPiRE |
Dogooder |
MAB |
Acidfire |
Joon! |
Mobster |
paraiko |
blackangel |
rpk |
crack |
P3PP3R |
Kryz |
kpostuma |
Liz |

aantal stemmen: 18
iischots |
Jive |
Frentik |
ramonp |
bobdebeer |
Fritzz |
Polichism |
Robinski |
CFS |
killerog |
Tmmbomb |
BwO |
msentinelb |
Sybr_E-N |
Dav0s |
cold |
Tarquareion |
Gyske |

aantal stemmen: 14
Megaflix |
X-G |
LordNemesis |
puchelaar |
Cpt00kirk |
D2DM |
Drugar |
fsfikke |
PissedCapsLock |
Rob-S |
Morpheus_at_work |
_mcintosh_ |
claric |
AlliedComputers |

aantal stemmen: 10
Bellevue |
MrMaD1909 |
TommyGun |
T4F.nl_Muad |
Rubencs |
Hotty |
Dr Mad |
JohFraEl |
Bleet |
Nightanimal |
stemmen
-------------
119 |
Wat een drama voor SETI, alleen members mijn F@H subteampje hebben erop gestemt.ScSi_009 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:07:
[Mooi lijstje, helaas niet gesorteerd op aantal stemmen.]
Is daar dan echt geen roem te behalen? (Wat het probleem met F@H lijkt, er moet heel veel power bij komen om een verschil te maken)
| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |
graag VET gedrukt anders wordt hij niet meegeteld!!Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:19:
RC5-72 1mei...
gaan die russen toch niet laten doen zekers??
Ik wil ook SETI stemmen, maar dat is mijn project nusmoking2000 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:31:
[...]
Wat een drama voor SETI, alleen members mijn F@H subteampje hebben erop gestemt.
Is daar dan echt geen roem te behalen? (Wat het probleem met F@H lijkt, er moet heel veel power bij komen om een verschil te maken)
Ik denk dat SETI de meeste boost nodig heeft, want we staan momenteel op een 30ste plek. En ik denk dat de rest van de projecten allemaal een top 10 notatie hebben...
Verwijderd
Dan denk je toch mis, want ik weet zeker dat DPC bij F@H geen Top-10-notering heeft.MaNDaRK schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:02:
[...] En ik denk dat de rest van de projecten allemaal een top 10 notatie hebben...

Of ik moet een MegaFlush gemist hebben vanmiddag
[ Voor 39% gewijzigd door CowArt op 14-03-2006 15:07 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2006 09:37 ]
En wat gebeurt er daarna? Indelen van de stampede teams?
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Verwijderd
We gaan nu eerst de stemmen tellen, zowel de projectkeuze als startdatum.
Daarna zal voor het betreffende project de pv en statsbouwers gevraagd worden om wat assistentie voor stats en FaQ te geven, en zullen we (hopelijk we, ik zal vandaag met wat andere "vrijwilligers" contact opnemen
De uitslag van de stemming zal in de loop van vandaag bekend gemaakt worden.
Verwijderd
/me vlooit nog ff verder
Het zou wel mooi zijn dat er een "dummie" faq komt, die dan in het FP bericht van FoK gezet kan worden
Verwijderd
Maar daarmee moet dus gewacht worden tot alles vaststaat en er een dummie faq is
Het is echt te lang geleden dat er een FP op tweakers, waar wij als DPC-community ons bestaan aan danken, was.
Dit is een hele mooie gelegenheid om nieuwe tweakers een maand lang kennis te laten maken met het fenomeen Distributed Computing. Ook is een FP post de ideale plaats om te verwijzen naar een FAQ/handleiding voor de mee-stampedende-dpc'ers die wel gestemd hebben maar minder vaak op /5 komen.
(initiatieven voor FP acties op andere sites in de maak zie ik al!
[ Voor 10% gewijzigd door Lord_Nemesis op 15-03-2006 10:58 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery
Verwijderd
Verwijderd
Ach ja, de telefoon kan uitVerwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 11:04:
En dan alle radiostations doorverwijzen naar iisschots, hij is tenslotte woordvoerderWat zal die het druk krijgen haha
Verwijderd
dus eigenlijk handleiding maken, laten reviewen door de grootste n00b die je kan bedenken en dan commetaar serieus nemen.
Misschien kun je het stappenplan van Grutte Pier aanpassen:
http://www.gruttepier.org/projects/rah/info.php
Deze is dan nog te uitgebreid.
Een groot struikelblok is toch wel de client optimalisatie. Deze zou ik als een "extra toevoeging" voor gevorderden toevoegen. Wel vermelden iig.
Verder:Dogooder schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 11:13:
Want ik denk dat de grootste drempel om mee te doen is het niet kunnen installeren, of dat een groot deel van te voren al zegt dat snap ik toch niet..
paranoide, 'wat word er berekend/verzonden', dwz security.
'babysit' gehalte vd client.
R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.
Ja, of je verzint zoiets.Dogooder schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 11:13:
Ik hoop dat er een goed dummy stappenplan komt en een dummy FAQ, die zo simpel zijn dat zelfs je schoonmoeder/oma/MsN-BrEeZeR het begrijpt...
[heel verhaal]
Nu allen snel schakelen, want 't is zo 1 april.
Altijd fijn om te horenAES schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:47:
Voor wat 't waard is, maar uit mijn rekenvouwblaadje komt het aantal stemmen op projecten precies overeen met die van de stemcie
Voor degenen die het gemist mochten hebben, de Stampede gaat hier verder met de uitslag van de stemming en hoe verder te gaan ...