Om dat te vorkomen gooi je er gewoon een health potion bij, dan krijg je een health potion met die permanente effecten.Battle Bunny schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:42:
Nou, ik ben weer de weg kwijt. Ik heb allemaal van die ingredienten waar bij staat "Effect is permanent". Maar elke keer als ik die dingen in de pan gooi, komt er 1 of andere nutteloze +20 fire damage uit ofzo, terwijl ik die +x to strength wil! Enig idee wat ik verkeerd doe?
(en ja ik heb nu de alchemy skill (op level 2 ofzo))
Ik zou het gras echt nooit uitzetten, zonde gewoon 
Super, dat ga ik zo proberen.Om dat te vorkomen gooi je er gewoon een health potion bij, dan krijg je een health potion met die permanente effecten.
Het ziet er netjes uit, maar ik hou niet van ronddraaiende bitmaps. Steeds ploppen die bitmaps in beeld, dan weer niet, etc. Ook dat meedraaien vind ik zoooo 1994.Ik zou het gras echt nooit uitzetten, zonde gewoon
Dat meedraaien gebeurd pas als ze echt naast je voeten zijn, daar zie ik dus helemaal niks van, ik wist ook niet dat dat gebeurde tot ik erop ging letten.
En gras verdwijnt ook nooit bij mij.
Zo, even weer een heerlijk potje geslacht. Ben nu level 28 en dat loopt erg hard op.
Voel me wel een beetje overpowered:

Ik moest opzoek naar die witte orc. Sloeg al z'n ventjes in een paar klappen dood, zonder gebruik van potions, en ging meteen WEER een level up (daarvoor ook al doordat die witte orc dood was).
Anyhoo, weet iemand waar ik aan Necro skills kan komen? Ik heb die necromancy skill nu maxed out, maar ik heb weinig skills die ik kan gebruiken... Tevens, hoe kom ik aan die booster cards?
Nog een vraagje: als je meerdere "skill books" hebt (dus bijv. 3x poisoned dart) is dat nuttig? Wordt de skill dan sterker? Of kan ik het beter verkopen?
Voel me wel een beetje overpowered:

Ik moest opzoek naar die witte orc. Sloeg al z'n ventjes in een paar klappen dood, zonder gebruik van potions, en ging meteen WEER een level up (daarvoor ook al doordat die witte orc dood was).
Anyhoo, weet iemand waar ik aan Necro skills kan komen? Ik heb die necromancy skill nu maxed out, maar ik heb weinig skills die ik kan gebruiken... Tevens, hoe kom ik aan die booster cards?
Nog een vraagje: als je meerdere "skill books" hebt (dus bijv. 3x poisoned dart) is dat nuttig? Wordt de skill dan sterker? Of kan ik het beter verkopen?
[ Voor 11% gewijzigd door Battle Bunny op 02-09-2007 23:02 ]
Yep, hoezo?
Ik ben er trouwens achter dat het stacken van skills inderdaad helpt. Zo leeft een ghoul bijvoorbeeld langer en doet een fireball meer damage. Erg leuk
Ik ben er trouwens achter dat het stacken van skills inderdaad helpt. Zo leeft een ghoul bijvoorbeeld langer en doet een fireball meer damage. Erg leuk
[ Voor 87% gewijzigd door Battle Bunny op 03-09-2007 08:35 ]
Je kunt zo'n beetje alles in het spel stacken, op hogere levels wordt dat toch echt een beetje irritant. De balans is een beetje zoek, ik ben inmiddels level 30 en het begint toch echt te vervelen. De combat is vervallen tot 'hack, hack, hack'. Ik doe niet eens aan active skills, die dienen helemaal nergens voor. Probeer maar eens dualwield, je ramt zo door een groep orcs. Het ziet er wel erg goed uit.
Het spel was leuk zolang het duurde, maar ik denk dat ik het nu even achterwege laat. Het is erg eentonig wanneer je level 20 bereikt, dan vallen de tekortkomingen toch erg op. De main quest heb ik niet eens meegenomen, die stelt, zoals in veel RPG's trouwens, niet veel voor. Het spel boeit toch niet genoeg. Het begint slecht (erg baggere presentatie op eerste gezicht), wordt leuker en leuker, maar vervalt na een tijd in een simpel "klik op het muis" spelletje en begint te vervelen. Ik vond het wel beter dan Oblivion, maar een stuk slechter dan Gothic 2.
Het spel was leuk zolang het duurde, maar ik denk dat ik het nu even achterwege laat. Het is erg eentonig wanneer je level 20 bereikt, dan vallen de tekortkomingen toch erg op. De main quest heb ik niet eens meegenomen, die stelt, zoals in veel RPG's trouwens, niet veel voor. Het spel boeit toch niet genoeg. Het begint slecht (erg baggere presentatie op eerste gezicht), wordt leuker en leuker, maar vervalt na een tijd in een simpel "klik op het muis" spelletje en begint te vervelen. Ik vond het wel beter dan Oblivion, maar een stuk slechter dan Gothic 2.
[ Voor 13% gewijzigd door mister_S op 03-09-2007 15:54 ]
Hopelijk eind deze week genieten van de xbox360 versie. Een (hopelijk) waardige vervanger van Oblivion. Ben toe aan het nieuws
Omdat ik 1.0 een tijdje heb gespeeld, en daar kon je zoals mister_s al zegt in de wat hogere lvl's heel makkelijk overpowered maken door simpelweg alles te stacken. Ik hoopte dat dat in 1.5 toch opgelost zou zijn maar blijkbaar niet, alles in 1 klap dood is enorm saai.Battle Bunny schreef op maandag 03 september 2007 @ 08:08:
Yep, hoezo?
Alles in een soort godmode doden is inderdaad eentonig. Het geeft wel het gevoel van "DIE fuckers!", maar dat ben je snel voorbij. Zelfs de grotere monsters zijn belachelijk simpel, al duurt het een tijdje omdat je nou eenmaal meer damage moet doen. Gewoon hacken, achteruit wanneer je de animatie ziet en dan verdergaan met hacken. Op combat gebied moet ik Oblivion toch een grote pluim geven, al kan het de combat van Gothic 2 niet echt nabootsen. In Gothic 2 voelde je je echt beter worden met elke level, toch was elk gebied een grote uitdaging. Yep, de goede ouwe tijden 
De devs bieden trouwens erg goede ondersteuning, dat verdient een eervolle vermelding (ik volg het spel sinds 1.0). Elk ander bedrijf zou patch 1.5 gewoon als een soort expansion op de markt zetten, de verbeteringen zijn erg veel en goed t.o.v. 1.0. Al wordt van die waardering natuurlijk wel een groot aantal punten afgetrokken omdat ze 1.0, wat in feite gewoon een betaalde beta was, op de markt hebben gedumpt.
De devs bieden trouwens erg goede ondersteuning, dat verdient een eervolle vermelding (ik volg het spel sinds 1.0). Elk ander bedrijf zou patch 1.5 gewoon als een soort expansion op de markt zetten, de verbeteringen zijn erg veel en goed t.o.v. 1.0. Al wordt van die waardering natuurlijk wel een groot aantal punten afgetrokken omdat ze 1.0, wat in feite gewoon een betaalde beta was, op de markt hebben gedumpt.
[ Voor 26% gewijzigd door mister_S op 03-09-2007 20:39 ]
Dat ben ik helemaal met je eens hoor, maar zo'n spel zou natuurlijk ook nooit gereleased mogen worden met zoveel bugs/performance hits. Ik snap echt niet hoe spellen als two worlds en gothic 3 voorbij een quality check komen, zullen wel weer de deadlines van de publishers zijn.
ah, je had hem weer ge-edit
.
ah, je had hem weer ge-edit
[ Voor 5% gewijzigd door DeepSeven op 03-09-2007 20:47 ]
Gothic 3 was inderdaad ook een erg grote teleursteling, maar dat is een ander discussie. Ik wacht trouwens nu al 2-3 jaar op een goede en afgewerkte cRPG. Ik heb Oblivion nog proberen te spelen met de mods, maar er waren zoveel van die krengen dat het me uren kostte eer ik er een heel stuk uit had geselecteerd. Toen bleek dat sommige mods ook nog conflicten met elkaar hadden hoefde het niet meer. Uren installeren hoeft van mij niet. Beetje offtopic verhaal trouwens.
De normale Xbox360 versie is inmiddels uit.
metacritics is erg kritisch, maar de user comments zijn ook erg wisseldn
http://www.metacritics.com/games/platforms/xbox360/twoworlds
Helaas heb ik mijn ce versie nog niet mogen ontvangen. Reden staat op de website van Dimensions Plus (overigens niet de website waar de pre-order loopt)
---->
Beste klant,
Wij hebben net vernomen van onze uitgever Zuxxez dat de dozen van de Collectors versie van Two Worlds (Xbox360) waterschade hebben opgelopen in hun opslagplaats in Duitsland (zie mail hieronder). Voor het ogenblik wachten wij nog op een definitieve leveringsdatum van deze versie.
Wij verontschuldigen ons oprecht voor deze tegenslag !
Het Nobilis team
---->
oftewel een weekje uitstel? Ben benieuwd naar ervaringen van de xbox360 versie van mede GOT'ers
metacritics is erg kritisch, maar de user comments zijn ook erg wisseldn
http://www.metacritics.com/games/platforms/xbox360/twoworlds
Helaas heb ik mijn ce versie nog niet mogen ontvangen. Reden staat op de website van Dimensions Plus (overigens niet de website waar de pre-order loopt)
---->
Beste klant,
Wij hebben net vernomen van onze uitgever Zuxxez dat de dozen van de Collectors versie van Two Worlds (Xbox360) waterschade hebben opgelopen in hun opslagplaats in Duitsland (zie mail hieronder). Voor het ogenblik wachten wij nog op een definitieve leveringsdatum van deze versie.
Wij verontschuldigen ons oprecht voor deze tegenslag !
Het Nobilis team
---->
oftewel een weekje uitstel? Ben benieuwd naar ervaringen van de xbox360 versie van mede GOT'ers
hey weet iemand , waar ik een goede 1.5 patch kan dowloade ? tot nu toe alleen. 1.5 blala. ZIP gedownload en steeds als ik de doel uit pak is die corrupt. lekker handig is dat met een patch van 1007 GB.
Een lijstje met mirrors:
http://www.gamershell.com/download_20655.shtml
Er is nog steeds geen info over de Collectors Edition van two worlds.. Valt mij op dat er op de NL forum's weinig mensen meer over spreken. Zal wel komen door Bioshock en over een paar weekjes Halo 3. Jammer want deze game verdiend meer.
http://www.gamershell.com/download_20655.shtml
Er is nog steeds geen info over de Collectors Edition van two worlds.. Valt mij op dat er op de NL forum's weinig mensen meer over spreken. Zal wel komen door Bioshock en over een paar weekjes Halo 3. Jammer want deze game verdiend meer.
Ikzelf speel het nog met veel plezier. Ben nu level 43 ofzo, voel me lekker powerful
Ik volg ook weer de storyline, net het laatste element gevonden, ben benieuwd wat er komt.
Erg gaaf trouwens dat je moet kiezen tussen die twee clans! Ik koos voor Karga clan, maar deed wel eerst een paar quests voor de tegenstander... Erg lollig.
Wat ik wel erg jammer vind is dat je weinig meer hebt aan die skillpoints. Door veel van die bonus dingen te doen (x aantal kills, x aantal lockpicks, etc) kom je om in die dingen. Ik wilde eerst een pure warrior zijn, maar heb nu al drie magic trees maxed. Beetje jammer. Nog jammerderder vind ik dat ik ook wel 100% op magic wilde, maar ik vind ERG weinig skill books.
Erg gaaf trouwens dat je moet kiezen tussen die twee clans! Ik koos voor Karga clan, maar deed wel eerst een paar quests voor de tegenstander... Erg lollig.
Wat ik wel erg jammer vind is dat je weinig meer hebt aan die skillpoints. Door veel van die bonus dingen te doen (x aantal kills, x aantal lockpicks, etc) kom je om in die dingen. Ik wilde eerst een pure warrior zijn, maar heb nu al drie magic trees maxed. Beetje jammer. Nog jammerderder vind ik dat ik ook wel 100% op magic wilde, maar ik vind ERG weinig skill books.
Weet iemand waar ik de PC game normaal kan krijgen? Elke winkel die ik bel en elke Webshop die ik mail heeft hem niet en zou hem moeten bestellen (wat 2 tot 3 week gaat duren) dit is toch niet normaal voor een game wat in Mei released is?
Straks liggen de winkels al vol met de 360 versie, en ik heb het spel nog steeds niet kunnen spelen.
En dan lees ik hier van die posts "ik heb me deze game ook maar even opgehaald" Waar dan als ik vragen mag?!
Edit:
Nou mediamarkt gebeld en die heeft hem gelukkig op voorraad.
Straks liggen de winkels al vol met de 360 versie, en ik heb het spel nog steeds niet kunnen spelen.
En dan lees ik hier van die posts "ik heb me deze game ook maar even opgehaald" Waar dan als ik vragen mag?!
Edit:
Nou mediamarkt gebeld en die heeft hem gelukkig op voorraad.
[ Voor 7% gewijzigd door Bulls op 12-09-2007 15:46 ]
Ik ben zelf gewoon naar de Free Recordshop gegaan. Die hadden 'em liggen (PC versie, that is)
Ik heb een groot probleem.Ik had laatst een nieuw zwaard ge-enchant, en om die uit te testen ben ik ermee even helemaal los gegaan in Tharbakin en Cathalon.En heb het per ongeluk gesavet, waardoor ik nu most wanted ben in die steden en door het leger.
Maar nu kan ik niets meer doen in die steden, is er geen manier om die gatsen te laten ophouden? Op het moment is hun enige doel mij tot het eind der tijden doden.
De guard die met een boete aankwam heb ik vermoord toen ik het zwaard aan het testen was.
Ik ben de broer van link007.
En heb de 360 versie van Two Worlds
Maar nu kan ik niets meer doen in die steden, is er geen manier om die gatsen te laten ophouden? Op het moment is hun enige doel mij tot het eind der tijden doden.
De guard die met een boete aankwam heb ik vermoord toen ik het zwaard aan het testen was.
Ik ben de broer van link007.
En heb de 360 versie van Two Worlds
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Eindelijk binnen voor PC, maar dan de UK versie met patch 1.5 er al in.
En...er zit een regio check op
... , de hufters. Oftwel in NL weigert het spel te starten. Work around voor mensen met hetzelfde probleem: zet je tijdzone op GMT (en misschien je location op UK in regional settings).
En...er zit een regio check op
Zaterdagmiddag de Royal Edition binnengekregen via Nedgame. We hadden nog geluk hiermee.
Heb die game gespeeld en moet zeggen dat ik me erg ga vermaken met deze game. op Sommige punten grafisch alleraardigst (bloemen en vegetaties) lipsync is inderdaad niet al te best.
Verhaalllijn zit ik nog te kort in om iets van te zeggen.
Een nadeel vindt ik de map, ik heb gewoon moeite om naar de juiste missie te gaan. Bij Oblivion was dit toch iets duidelijker aangegeven met dat pijltje in het kompas (rood of blauw)
Heb die game gespeeld en moet zeggen dat ik me erg ga vermaken met deze game. op Sommige punten grafisch alleraardigst (bloemen en vegetaties) lipsync is inderdaad niet al te best.
Verhaalllijn zit ik nog te kort in om iets van te zeggen.
Een nadeel vindt ik de map, ik heb gewoon moeite om naar de juiste missie te gaan. Bij Oblivion was dit toch iets duidelijker aangegeven met dat pijltje in het kompas (rood of blauw)
spoiler:
wel een vraagje over de gameplay. Klopt het dat sommige dungeons (bv de outpost mission, de outpost met die draak skelets) nog niet te doen zijn? Ik kom daar tegenstanders tegen die maar niet willen gaan liggen 
Er zijn volgens mij sinds 1.5 inderdaad een aantal skeletten die imuum zijn voor normale damage, die moet je wel raken met bijvoorbeeld lightning damage of fire damage. Probeer maar eens een wapen met enchantments of een spell. Daarmee gaan ze wel redelijk vlot neer.
Ik vind de laatste patch het spel in ieder geval eindelijk een stuk uitdagender maken. Vooral de dungeons. Voor deze patch kon je gewoon makkelijk hakkend er door heen lopen, maar nu valt dat nogal tegen. Ook zombies etc. zijn een stuk lastiger geworden om tegen de grond te meppen. En het ergste is nog wel als je een ogre of zoiets tegen komt, deze richtte bij mij nog met een klap ruim 2000 damage aan en dat terwijl ik alle fysieke defences rond de 5000 punten had
Ik vind de laatste patch het spel in ieder geval eindelijk een stuk uitdagender maken. Vooral de dungeons. Voor deze patch kon je gewoon makkelijk hakkend er door heen lopen, maar nu valt dat nogal tegen. Ook zombies etc. zijn een stuk lastiger geworden om tegen de grond te meppen. En het ergste is nog wel als je een ogre of zoiets tegen komt, deze richtte bij mij nog met een klap ruim 2000 damage aan en dat terwijl ik alle fysieke defences rond de 5000 punten had

Link0000007: Voor zover ik heb begrepen is deze optie er niet. Je kunt alleen terug naar een oude autosave of een oude normale save. Erg vervelend.
Henkje.doc:
Voor mij werkte de bijlen het best: slashing en bludgeon damage, plus een enorme bak magic damage. Altijd prijs.
Henkje.doc:
spoiler:
Ja, dit klopt. Je moet, zeker in het begin, erg oppassen waar je loopt. Ik richtte me vooral op wolfjes enzo, totdat ik een redelijk level was. Minitaurs, draken, large skeletons, etc wil je niet in de buurt komen als je < lvl 20 bent.
Overigens, volgens mij is de kleur van hun naam ook anders : als deze rood is, betekend dat "ruuuun" terwijl groen betekend "gaan met die banaan".
Overigens, volgens mij is de kleur van hun naam ook anders : als deze rood is, betekend dat "ruuuun" terwijl groen betekend "gaan met die banaan".
Volgens mij klopt dit niet. Je hebt wel golumns die imuun zijn, maar skeletten volgens mij niet. Let er wel op dat bepaalde beestjes imuun zijn voor een bepaald type damage. Zo had ik laatst een stone golumn die imuun was voor slashing damage. Kom je daar met een zwaard...Er zijn volgens mij sinds 1.5 inderdaad een aantal skeletten die imuum zijn voor normale damage, die moet je wel raken met bijvoorbeeld lightning damage of fire damage. Probeer maar eens een wapen met enchantments of een spell. Daarmee gaan ze wel redelijk vlot neer.
Voor mij werkte de bijlen het best: slashing en bludgeon damage, plus een enorme bak magic damage. Altijd prijs.
Ik weet niet hoe je dat voor elkaar kreeg, maar ik had volgens mij aanzienlijk lagere defences maar een ogre doet echt helemaal niets bij me. Ben nu level 48 ofzo en zefls drie ogres zijn geen enkel probleem (nog tijd om met summoning te spelen enzo). Ik vind het juist veel te makkelijk. Spel ligt nu aan de kant omdat ik het ren-mep-loot zat was.En het ergste is nog wel als je een ogre of zoiets tegen komt, deze richtte bij mij nog met een klap ruim 2000 damage aan en dat terwijl ik alle fysieke defences rond de 5000 punten had
[ Voor 18% gewijzigd door Battle Bunny op 17-09-2007 09:14 ]
Ok dat is een goeie ik kan dat wel eens proberen. Ben heel enthousiast met mijn zwaard gaan meppen, maar geen damage idd. Fire heb ik standaard wel, dus dat moet wel lukken.Marcj schreef op maandag 17 september 2007 @ 08:51:
Er zijn volgens mij sinds 1.5 inderdaad een aantal skeletten die imuum zijn voor normale damage, die moet je wel raken met bijvoorbeeld lightning damage of fire damage. Probeer maar eens een wapen met enchantments of een spell. Daarmee gaan ze wel redelijk vlot neer.
Zit die patch ook in de Xbox360 versie?
Ik speel dit spel nu alleen nog maar MP, maar als je in een party zit, dan heb je ook teamdammage.
Dit is redelijk moeilijk omdat mn kameraad archer is en mij soms in 1 vol opgeladen shot dood heeft, en ik zwaai rond met een longhandeled weapon zodat hij ook gelijk neergaat als ik hem raak.
Voor zover ik weet is er geen optie voor teamdammage, maargoed dit maakt het ook meer een uitdaging.
Verder vind ik van Multiplayer de EXP verdeling een beetje vreemd, het wordt gegeven naar mate hoeveel dammage je hebt gedaan, en mn kameraad kan dus veel makkelijker de overpowered golems aan, omdat ik (en hij ook) meestal met 1 klap dood ben, maar omdat hij met afstand werkt kan hij dus ongestoor dammage uitdelen. En op deze manier kom ik steeds verder achter met de level.
Maar al met al vind ik het een zeer vermakelijk spel op de haperingen na dan. Ik heb dan wel 45 - 60 frames maar toch schokt het als je loopt, terwijl als je de camera draait dan is het mooi soepel. Ik heb het idee dat de haperingen veroorzaakt worden door de animatie van het lopen.
Dit is eindelijk vrijwel de enige game in zijn soort die WEL multiplayer heeft. (zo had STALKER dit ook moeten hebben) En ik neem al de gebreken voor lief om zo'n game eindelijk samen te kunnen spelen ook al heb je niet de main story.
Dit is redelijk moeilijk omdat mn kameraad archer is en mij soms in 1 vol opgeladen shot dood heeft, en ik zwaai rond met een longhandeled weapon zodat hij ook gelijk neergaat als ik hem raak.
Voor zover ik weet is er geen optie voor teamdammage, maargoed dit maakt het ook meer een uitdaging.
Verder vind ik van Multiplayer de EXP verdeling een beetje vreemd, het wordt gegeven naar mate hoeveel dammage je hebt gedaan, en mn kameraad kan dus veel makkelijker de overpowered golems aan, omdat ik (en hij ook) meestal met 1 klap dood ben, maar omdat hij met afstand werkt kan hij dus ongestoor dammage uitdelen. En op deze manier kom ik steeds verder achter met de level.
Maar al met al vind ik het een zeer vermakelijk spel op de haperingen na dan. Ik heb dan wel 45 - 60 frames maar toch schokt het als je loopt, terwijl als je de camera draait dan is het mooi soepel. Ik heb het idee dat de haperingen veroorzaakt worden door de animatie van het lopen.
Dit is eindelijk vrijwel de enige game in zijn soort die WEL multiplayer heeft. (zo had STALKER dit ook moeten hebben) En ik neem al de gebreken voor lief om zo'n game eindelijk samen te kunnen spelen ook al heb je niet de main story.
waarom heb je stoneskin nooit gekozen? helaas worden de skills per lvl duurder.
Omdat die me maar maximaal +240 protection geeft? Dat is nu in verhouding een beetje weinig. Die shield die ik cast geeft me op het moment +3240 protection... Toen heb ik de stone skin ingeruild voor de balance, omdat ik steeds omver geslagen werd 
En goud zegt me niet zoveel meer. Loop nu nog met 4 ton op zak
En goud zegt me niet zoveel meer. Loop nu nog met 4 ton op zak
Je hebt ook wel een beetje weinig healthDit is m'n character en met deze stats ging ik net in gevecht met een Giant Trachidis, en die sloeg me dus in een klap doodMisschien die niet meer proberen dood te slaan met m'n zwaardje, maar met een leuke spell
En dat goud, ik had zes ton op zak, maar toen begon in Claymores te sparen... Ging érg hard
Trouwens: wat zijn die percentages voor attack en defence? Ik heb attack op 50% o.i.d. maar raak alles met de eerste mep... Vaagheid.
[ Voor 14% gewijzigd door Battle Bunny op 18-09-2007 11:28 ]
Die percentages zijn volgens mij hoeveel procent van de maximale damage je daadwerkelijk doet. Dus wanneer je zwaardje maximaal 3200 damage zou doen, doe jij daarvan 1600...
En ik ben er ook achter gekomen dat ik mij inderdaad veel te laat heb verdiept in potions. Ik heb gisteren de eerste permanent potions gemaakt
Misschien moet ik nog wat gaan regressen om het iets anders in te delen
Al vond ik ruim 4000 health al redelijk wat, mijn vorige character had op level 40 slechts 3000. Maar dat was dan ook een archer die niet zoveel geraakt werd.
En ik ben er ook achter gekomen dat ik mij inderdaad veel te laat heb verdiept in potions. Ik heb gisteren de eerste permanent potions gemaakt

Ik ben nu ook met een archer bezig, maar aan 1 kant is dat auto aiming lekker maar ook vervelend.
als je aangespannen bent zonder dat de crosshair een mob heeft getagged, kun je dus ook niet raak schieten. Maar zonder auto aim, heb je steeds dat het beeld in zoomt als je aanspant en daar wordt je op den duur duizelig van.
Maar boogje is wel leuk
als je aangespannen bent zonder dat de crosshair een mob heeft getagged, kun je dus ook niet raak schieten. Maar zonder auto aim, heb je steeds dat het beeld in zoomt als je aanspant en daar wordt je op den duur duizelig van.
Maar boogje is wel leuk
Ik denk niet dat dat klopt... Maargoed, ik snap er dan ook geen ene moer van. Als een zwaard 1000 damage zegt, krijg ik meestal 2x zoveel damage ofzo...Die percentages zijn volgens mij hoeveel procent van de maximale damage je daadwerkelijk doet. Dus wanneer je zwaardje maximaal 3200 damage zou doen, doe jij daarvan 1600...
4000 health is weinig.Kijk maar naar mijn vorige screenshot. Daar was ik "maar" level 28 en had al 3600. Daarna vond ik onwijs veel potions en schoot het naar 12000 ofzoEn ik ben er ook achter gekomen dat ik mij inderdaad veel te laat heb verdiept in potions. Ik heb gisteren de eerste permanent potions gemaaktMisschien moet ik nog wat gaan regressen om het iets anders in te delen
Al vond ik ruim 4000 health al redelijk wat, mijn vorige character had op level 40 slechts 3000. Maar dat was dan ook een archer die niet zoveel geraakt werd.
Dat komt voornamelijk door bonussen van strength en de skills. Die tellen er daarna weer bij opBattle Bunny schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 19:12:
[...]
Ik denk niet dat dat klopt... Maargoed, ik snap er dan ook geen ene moer van. Als een zwaard 1000 damage zegt, krijg ik meestal 2x zoveel damage ofzo...
Die Giant Trachidis geven een leuke permanent potion voor je hitpoints. Mijn mannetje is level 33 en heeft bijna 30k aan hitpoints (en dan nog zijn die Giant Trachidis heel moeilijk). Ik ga met enige regelmaat de pijp uit bij ze. Meer dan 8-9 klappen kan ik niet opvangen van ze.Marcj schreef op maandag 17 september 2007 @ 23:54:
[afbeelding]
Dit is m'n character en met deze stats ging ik net in gevecht met een Giant Trachidis, en die sloeg me dus in een klap doodMisschien die niet meer proberen dood te slaan met m'n zwaardje, maar met een leuke spell
Heb al diverse soorten wapens geprobeerd. Heb al sinds het begin veel alchemy gedaan, dus heb veel wapens altijd bij me. Ik heb de Xbox variant, dus weet niet hoe ik screenshots moet maken. Kan wel een keer een foto maken van de wapens. Heb altijd een wapen bij me met slashing/bludgeon samen, een zwaard (slashing), een stok (piercing) en een soort knuppel (bludgeon). Allemaal met een ander soort extra damage en allemaal met meer dan 2000 extra fire, cold, spirit of poison damage
Iemand al een idee wanneer de 1.6 uitkomt? Ben net begonnen aan de xbox versie en hoewel het spel me tot nu toe best meevalt, lijken me de aangekondigde fixes op de map, framerate en achievements toch wel de moeite waard
Vanaf gisteren dus. Hij is 27 MB groot, als je de versie 1.5 patch al had.
Zie ook: http://www.2-worlds.com/?l=en
Zie ook: http://www.2-worlds.com/?l=en
[ Voor 35% gewijzigd door Kosh66 op 20-11-2007 14:30 ]
Erg rustig hier de laatste tijd...
Ik heb nu dus de officiële versie (via Cd-Wow, ja dat duurde wel even...).
Echter ik wilde mijn saves uit mijn oudere, minder legale, versie gebruiken (best al wat tijd in geïnvesteerd
). Nu lijkt dit dus zonder problemen te gaan, echter mis ik dan niet bepaalde opties/eigenschappen? Wie kan hierover iets meer duidelijkheid geven? 
Hmm, maar even editen dan, ondanks de datum/tijd....
Er zijn inderdaad wat meer persoonsgegevens (stats) beschikbaar, nu ik opnieuw ben begonnen, verder zijn ook een aantal stats (damage, required skill/strength, etc) en naamgevingen van diverse armour's en wapens aangepast. Verder lijken de graphics wat mooier sinds de 1.5 patch.
(Had geloof ik met het implementeren van SM 3.0 shaders te maken?) Wat wel raar is, is dat als je "Depth of Field" aanzet, je beeld enigszins wazig wordt.
Dus die heb ik maar weer uitgezet...
Ik heb nu dus de officiële versie (via Cd-Wow, ja dat duurde wel even...).
Echter ik wilde mijn saves uit mijn oudere, minder legale, versie gebruiken (best al wat tijd in geïnvesteerd

Hmm, maar even editen dan, ondanks de datum/tijd....
Er zijn inderdaad wat meer persoonsgegevens (stats) beschikbaar, nu ik opnieuw ben begonnen, verder zijn ook een aantal stats (damage, required skill/strength, etc) en naamgevingen van diverse armour's en wapens aangepast. Verder lijken de graphics wat mooier sinds de 1.5 patch.
[ Voor 44% gewijzigd door Kosh66 op 03-12-2007 10:33 ]
Ik geloof inderdaad niet dat er iemand op zit te wachten, maar goed..
Er is een uitbreiding aangekondigd, The Temptation
Head for a new horizon! With the add-on, "Two Worlds - The Temptation", the "Two Worlds" universe continues to grow, introducing new game content, extended gameplay and providing you with the answers to many questions and mysteries which arose in the main story!
The developers are focusing on a blend of the proven and the new: besides several well-known regions of Antaloor, there are also completely new territories to explore. The combat system has been further enhanced too - now you can use active blocking, for example. Many other additional developments have been added - developments which have enabled a completely new means of transport and a much enhanced reaction from NPC's - but more on these and a whole host of other surprises shortly! The release of "Two Worlds - The Temptation" for PC and consoles is planned for the first half of 2008
Er is een uitbreiding aangekondigd, The Temptation
Head for a new horizon! With the add-on, "Two Worlds - The Temptation", the "Two Worlds" universe continues to grow, introducing new game content, extended gameplay and providing you with the answers to many questions and mysteries which arose in the main story!
The developers are focusing on a blend of the proven and the new: besides several well-known regions of Antaloor, there are also completely new territories to explore. The combat system has been further enhanced too - now you can use active blocking, for example. Many other additional developments have been added - developments which have enabled a completely new means of transport and a much enhanced reaction from NPC's - but more on these and a whole host of other surprises shortly! The release of "Two Worlds - The Temptation" for PC and consoles is planned for the first half of 2008
Ik heb wat perikelen met mijn onlangs gekochte videokaart en dus heb ik mijn oude kaart
voorlopig maar weer ingebouwd, echter wat blijkt, je moet het spel opnieuw activeren?
Hopelijk gaat dit verder geen problemen opleveren met mijn savegames.
Ik ga maar eens op de officiële support-fora kijken....
Mijn Video-perikelen zijn te volgen in:
PC boot niet meer met Nvidia 7950 GT (AGP) kaart.
Update:
Het schijnt dus normaal te zijn als je de hardware veranderd; een stukje uit de activerings FAQ:
Q: How often can I (or must I) activate one version on different computers (e.g. notebook and stand-alone PC)?
A: Without changing your hardware, as often as you want. With a hardware change - 3 times online, or by telephone without having to register. You'll need to register the 4th time. For further activations, which are fundamentally possible, you'll need to contact Zuxxez personally. As long as it's the same user or the buyer of a second-hand version, an activation code will be provided.
Dan activeer ik hem maar opnieuw dus.
voorlopig maar weer ingebouwd, echter wat blijkt, je moet het spel opnieuw activeren?
Hopelijk gaat dit verder geen problemen opleveren met mijn savegames.
Ik ga maar eens op de officiële support-fora kijken....
Mijn Video-perikelen zijn te volgen in:
PC boot niet meer met Nvidia 7950 GT (AGP) kaart.
Update:
Het schijnt dus normaal te zijn als je de hardware veranderd; een stukje uit de activerings FAQ:
Q: How often can I (or must I) activate one version on different computers (e.g. notebook and stand-alone PC)?
A: Without changing your hardware, as often as you want. With a hardware change - 3 times online, or by telephone without having to register. You'll need to register the 4th time. For further activations, which are fundamentally possible, you'll need to contact Zuxxez personally. As long as it's the same user or the buyer of a second-hand version, an activation code will be provided.
Dan activeer ik hem maar opnieuw dus.
[ Voor 43% gewijzigd door Kosh66 op 10-12-2007 12:24 ]
Jammer dat het hier zo dood is. Speelt iemand het nog?
Ik zat er aan te denken om weer te gaan spelen (zeker doordat je nu daadwerkelijk op je paard kan rijden ...), maar daarna dacht ik weer terug aan het einde...
Ik zat er aan te denken om weer te gaan spelen (zeker doordat je nu daadwerkelijk op je paard kan rijden ...), maar daarna dacht ik weer terug aan het einde...
spoiler:
Is het normaal dat er geen filmpje e.d. komt? Ik moest kiezen, en als bad guy moet je tegen 5 paladins ofzo die elk in 1 mep dood zijn, en als good guy tegen die malloot die je al het hele spel lastig valt. Ook hij was in een paar meppen dood. Eeeerg jammer.
Even een leuke update. Ik heb het k*t spel dus weer geinstalleerd, en na het downloaden van 1.1GB aan patches (well done...) moet ik het activeren. Dit moet via Internet of via telefoon, dus ik via Internet. Dat mag dus niet: Maximum number of activations reached. Klopt: ik draai nu vista ipv XP.
Je kunt dan naar Duitsland bellen: dat nummer werkt niet. Na het intikken van mijn 16 cijfers hoor ik iemand aan de lijn te krijgen, maar dat gebeurd niet. Ik kom weer terug in het hoofdmenu.
Grr. Ik ben echt woest, nu. Volgende keer als ik in Karlsruhe kom, ga ik bij ze langs. Eikels. Ik hoop hierbij dat niemand ooit meer iets van Zuxxez koopt en dat ze allemaal onder een trein komen.
een spel activeren... grmbl
Je kunt dan naar Duitsland bellen: dat nummer werkt niet. Na het intikken van mijn 16 cijfers hoor ik iemand aan de lijn te krijgen, maar dat gebeurd niet. Ik kom weer terug in het hoofdmenu.
Grr. Ik ben echt woest, nu. Volgende keer als ik in Karlsruhe kom, ga ik bij ze langs. Eikels. Ik hoop hierbij dat niemand ooit meer iets van Zuxxez koopt en dat ze allemaal onder een trein komen.
een spel activeren... grmbl
Toch maar weer eens een gokje wagen...
Ik heb mijn videokaart (7950 GT) na de nodige troubles toch aan de gang gekregen en heb het spel dus niet opnieuw hoeven te registreren.
Ik ben inmiddels level 80 en heb bijna alle spells, waarbij ik moet zeggen dat vooral de
Ik moet nog wat higlevel Giriza- en/of Merchant-quests doen en de main-quest afmaken en dan heb ik het even gehad.
De addon "The Temptation" is inmiddels een volwaardig nieuw spel geworden (een vervolg) en zou in september/october uit moeten komen, zie ook de officiële site.
Ik heb mijn videokaart (7950 GT) na de nodige troubles toch aan de gang gekregen en heb het spel dus niet opnieuw hoeven te registreren.
Ik ben inmiddels level 80 en heb bijna alle spells, waarbij ik moet zeggen dat vooral de
spoiler:
me enorm geholpen hebben bij het verslaan van de hoogste klasse tegenstanders. Earthmagic- en de Necromancy-school
Ik moet nog wat higlevel Giriza- en/of Merchant-quests doen en de main-quest afmaken en dan heb ik het even gehad.
De addon "The Temptation" is inmiddels een volwaardig nieuw spel geworden (een vervolg) en zou in september/october uit moeten komen, zie ook de officiële site.