[PC MMORPG] ROSE Online - deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.617 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 21:59:
[...]

het is een vrij topic :P je mag hier posten wat je wil hoor (over rose)

maar jij bedoelt clan denk ik, die zit momenteel ff vol je bent niet de eerste maar er zijn er nog te weinig voor een derde clan but stick around.

whitestars stelde trouwens een best goeie vraag op Prose forum.

Wie weet/heeft zijn ID en password nog.

ik wel gelukkig nog in mail
Haha ik ook, maar kan me niet voorstellen dat ze daar niks op verzinnen als het terugkomt.
cbxmelk schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 21:45:
zit er een invite in voor got voor mij? :)
Wat betreft clans joinen e.d zie: [rml][ PC MMORPG] ROSE Online - deel 20[/rml]
"Om in deze clans te komen zul je enige bekendheid moeten hebben op het forum maar ook vriendelijk en behulpzaam zijn." Omdat we nml. hier vroeger weleens problemen mee hebben gehad. Verder gaat de clanmaster hier natuurlijk over.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2006 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 21:29
Afbeeldingslocatie: http://img93.imageshack.us/img93/1370/groot6sj.th.jpg

tadaa toen was ik 95 :D
nu nog 5 lvls te gaan en dan ben ik raider :9~
verwacht t dit weekend wel te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:05

Haan

dotnetter

Ik kan m'n login en pass van erose nog gewoon dromen hoor :P (niet dat ik het nog nodig heb ;) )

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
ZOo Eindelijk lvl 50 geworden.

Eindelijk hoog genoeg voor een cart.
En dankzij Ceteus heb ik ook de licence, werd ik achterop zijn sporty rondgecrossed
En vond ik een golden senior look.
Kortom was weer mooi. Nu nog wat geld bijverdienen en mooie EQ kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

4th gz met champ, en p4 met 95.

Ben weer stapje dichterbij wat ik wil. Kep toch nog na veel hakwerk op riders (krengen hebben veel mdef :s) een golden fancy gekregen, deze staat nu op 5 dus daar komt ooit een gaatje in en d2. Andere ap 8 hou ik voor party's ^^.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt leuk om te zien dat jullie nog spelen!!
toen erose down was heb ik nog 2 dagen na rose gespeeld, en daarna ben ik gestopt :+

Ik speel nu WoW btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 16:11
De start topic ziet er echt heel mooi uit. De beste tot nu toe.
zag zelf mijn nick nog tussen staan
Wel een tijd geleden dat ik hier gepost heb. Maar het is wel leuk om te zien dat het goed gaat met de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Calamor schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 00:10:
Wel een tijd geleden dat ik hier gepost heb. Maar het is wel leuk om te zien dat het goed gaat met de rest.
hoop dat er de nieuwe clan's pic bij komt te staan in nieuwe TS, is iets meer up to date ;)

edit: nieuwe bug ontdenkt: soldier buff als je je ap gear aanhebt, daarna switch je naar def gear, alleen de ap stats gaan van je atk af (dus niet 10+2 van de buff maar gewoon 10, hou je dus 2 extra ap :P)

@iruja, op de oude sta ik weer niet op :(

[ Voor 24% gewijzigd door 4th op 29-03-2006 01:26 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar op de nieuwe sta ik niet meer :'(
Ik kom ook echt niet meer terug tenzij ik mijn oude account weer terug krijg, met narose heb ik het echt gehad, dat is gewoon geen rose meer voor mij, maar een andere game heb ik ook nog niet kunnen vinden :/
Tja ik ga maar eens denk ik serieuze werk ervaring opdoen, binnen nu en een half jaar is er toch geen leuke mmorpg die een beetje aan mijn wensen voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 16:50:
[...]

Dan ziet de lijst er zo uit. De lijst geeft btw een goed overzicht v/d Tweakers die Rose spelen. Heeft iemand nog het laatste nieuws over de mogelijke terugkeer ?
ah mijn naam staat er al tussen mooi, alleen moet nog even zabuza achter mijn naam ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vandaag lvl 71 geworden en heb nog een leuke ap 10 Legend Violet dress gevonden ( voor de mensen die geintresseerd zijn) leuk zon avondje^^

Grats Ph4ntom en 4th.

Status voor wdw : 5 scales :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 03:06:
Ben vandaag lvl 71 geworden en heb nog een leuke ap 10 Legend Violet dress gevonden ( voor de mensen die geintresseerd zijn) leuk zon avondje^^

Grats Ph4ntom en 4th.

Status voor wdw : 5 scales :)
Graag :D Moet wel nog 8 lvls ervoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een emotionele en zware dag
Vandaag loopt m'n betaalperiode af van Rose. Ik ben atm nogal blut, dus waarschijnlijk wordt het pas weer over een maand dat ik een nieuwe periode aanvraag.
Bovendien gaat een vriend van me op Rose ook binnen 4 dagen stoppen; hij heeft zijn period rond dezelfde tijd aangevraagt, en wil ook een weekje pauze.
Ik bedoel, het werdt deze zaterdag weer half 5, en weer half 9 je nest uit. Ich weiss, het kan altijd nog erger, maar ik heb toch wel ietswat behoefte aan rust ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tog nog 1 plus punt features want dit was je 1600ste bericht op dit forum :9

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
heeft er iemand btw een link of iets die de verschillenen tussen NArose en prereset e-rose opsomt ofzoiets. ik weet al paar dingen maar ben pas paar dagen geleden weer beggonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gaan jullie hard allemaal; het lijkt wel alsof ik stilsta met mijn dealer: lvl 72.62% nu... :(
Kocht een AP+10 merchant vest voor 250k, had ik er al 1 van maar heb even proberen te refinen.
Heb nu een (5) merchant ap+10, die andere ging stuk van 3-4 :)
Wel grappig zo af en toe die risico's, houd het spannend tussen het eindeloze levelen door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

cbxmelk schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:38:
heeft er iemand btw een link of iets die de verschillenen tussen NArose en prereset e-rose opsomt ofzoiets. ik weet al paar dingen maar ben pas paar dagen geleden weer beggonnen :)
je zal prereset irose bedoelen ;)

grootste verschil is de skills en het skillsystem, verder bijstellingen (niet altijd goede) van de statuspoints

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
het levelen lijkt ook veel sneller :) maar daar natuurlijk geen kritiek over ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 11:23:
Wat gaan jullie hard allemaal; het lijkt wel alsof ik stilsta met mijn dealer: lvl 72.62% nu... :(
Kocht een AP+10 merchant vest voor 250k, had ik er al 1 van maar heb even proberen te refinen.
Heb nu een (5) merchant ap+10, die andere ging stuk van 3-4 :)
Wel grappig zo af en toe die risico's, houd het spannend tussen het eindeloze levelen door :)
Let nie zo op anderen het is geen wedstrijdt ofzo en zowiezo dealers zijn moeilijk te trainen. Dat geld niet voor iedereen (vliegje :P) maar doe gewoon je best je komt er vanzelf ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Begin Rose nu toch wel heel erg te missen hoop echt dat er binnekort nieuws kom over e/pRose, anders ga ik toch maar weer met NArose beginnen kan gewoon niet zonder Rose ;(

NIEUWS over e/pRose:

Whoa long posts!

Couldn't keep up... but anywho, I hope everyone's doin fine as we all wait for Gravity to fix things up for euROSE integration into pROSE.

Take care ya'll.

[ Voor 45% gewijzigd door Kaytjuh op 29-03-2006 16:12 ]

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 21:59:
[...]

Wie weet/heeft zijn ID en password nog.

ik wel gelukkig nog in mail
Heb ik al is weggegooit in een woede bui :O Dus hoop al komt ERose ooit terug, dat ze daar even wat op verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Calamor schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 00:10:
Dankje, lang aan gewerkt samen met wow-verslaafde Rakkerzero
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 03:00:
[...]

ah mijn naam staat er al tussen mooi, alleen moet nog even zabuza achter mijn naam ><
Ik zal de lijst in de TS verwerken, zodat er een mooi overzicht is van de Rose spelers op het Tweakers forum. Edit: Een lijst staat trouwens ook in de lijst van Splendid dus toch niet nodig denk ik :P
4th schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 01:09:
[...]

hoop dat er de nieuwe clan's pic bij komt te staan in nieuwe TS, is iets meer up to date ;)
Als je ff een link geeft naar de nieuwe foto, zal ik die erin verwerken.
WhiteUltY schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:51:
Begin Rose nu toch wel heel erg te missen hoop echt dat er binnekort nieuws kom over e/pRose, anders ga ik toch maar weer met NArose beginnen kan gewoon niet zonder Rose ;(

NIEUWS over e/pRose:

Whoa long posts!

Couldn't keep up... but anywho, I hope everyone's doin fine as we all wait for Gravity to fix things up for euROSE integration into pROSE.

Take care ya'll.
Hoop dat ze een beetje opschieten :P maar het ziet er goed uit wat betreft de toekomst van de eRose spelers 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woah! kan niet wachten om weer rond te hobbelen in Temple met mijn Full AP mighty set!! en natuurlijk.... Desert of the death!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 17-09 12:49
WhiteUltY schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:51:

NIEUWS over e/pRose:

Whoa long posts!

Take care ya'll.
Klinkt goed :9~ (uuh geloof ik ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
hmm vin t eigenlijk een nietszeggende post :) maar dat is mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:16:
[...]

Ik zal de lijst in de TS verwerken, zodat er een mooi overzicht is van de Rose spelers op het Tweakers forum.

Edit: Een lijst staat trouwens ook in de lijst van Splendid dus toch niet nodig denk ik :P
Lijkt me eigelijk wel cool om alle Tweakers die Rose spelen in een lijst te hebben staan op de TS.
Is altijd handig als je er dan bijv. ook bij zet welke versie hij dan speelt, en je word bijv. pas in de lijst gezet als je maand lang active bent op het forum. Hoop dat het niet te veel moeite is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ph4nt0m schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:39:
Jou post vind ik ook nietszeggend eigenlijk. Het lijkt wel of je hoopt dat eRose niet terug komt (tenminste dat valt me op uit je posts over e/pRose). De post van de pRose manager vind ik zeker wel nuttig; hierin benadrukt hij dat er hard gewerkt wordt aan een mogelijke terugkeer. En de communicatie met de e/pRose spelers vind ik juist een sterk punt van het host-bedrijf LevelUp. Ik vind het alleen maar fijn om, om de zoveel tijd een update te krijgen van wat er aan de hand is.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Laatst online: 21-08 22:44
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:45:
[...]

Jou post vind ik ook nietszeggend eigenlijk. Het lijkt wel of je hoopt dat eRose niet terug komt (tenminste dat valt me op uit je posts over e/pRose). De post van de pRose manager vind ik zeker wel nuttig; hierin benadrukt hij dat er hard gewerkt wordt aan een mogelijke terugkeer. En de communicatie met de e/pRose spelers vind ik juist een sterk punt van het host-bedrijf LevelUp. Ik vind het alleen maar fijn om, om de zoveel tijd een update te krijgen van wat er aan de hand is.
Klinkt vast erg egoistisch, maar puur vanuit mijn standpunt hoop ik ook niet dat het terugkomt dan blijven er meer bij Narose net als mij. Ik gun het jullie wel maar zie liever alle gotters bij narose (dat is dan gezien van uit mijn standpunt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetjuh hoop is nooit verkeerd ph4nt0m ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
ik zeg alleen dat die post niet echt boeiend is om er wat mee te kunnen , t is zeg maar zo een post dat je denkt van wow ze werken er nog aan ik krijg er helemaal zin in en dan vervolgens laat gravity t weer varen.
Ik gun t jullie wel hoor :) als jullie niet opnieuw willen beginnen dat is dan jullie keuze.
kgeef alleen mijn mening op zo een bericht van hun. tis niet echt informatief

[ Voor 4% gewijzigd door ph4nt0m op 29-03-2006 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:39:
het is ook een niets zeggende post :P die gast is net als whitestars bij gr was, gewoon een speler die het forum beejte bijhoudt, hij zegt daar gewoon dat hij hoopt net als de rest van ons :P hij wacht ook op zijn maitje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen w8 op dat mailtje lolz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Vond nog wat oude screens van oude party, leuk om weer te zien hoop dat het weer net zo leuk word :)

Afbeeldingslocatie: http://img226.imageshack.us/img226/2987/naamloos14rp.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img74.imageshack.us/img74/4914/naamloos7kp1.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Kaytjuh op 29-03-2006 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:33:
[...]

die gast is net als whitestars bij gr was, gewoon een speler die het forum beejte bijhoudt, hij zegt daar gewoon dat hij hoopt net als de rest van ons :P hij wacht ook op zijn maitje
Ik denk niet dat dat waar is... De meneer die de community op de hoogte houd is Business Unit Manager en dat is denk ik wel een verschil met forum moderator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 17-09 12:49
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 20:48:
[...]

Ik denk niet dat dat waar is... De meneer die de community op de hoogte houd is Business Unit Manager en dat is denk ik wel een verschil met forum moderator.
Idd hij is de brandmanager en wordt betaald door levelup. Dat is heel wat anders als een forum moderator. Hij is er ook als eerste mee naar zijn board of directors gegaan die een tijd geleden met gravity zijn gaan praten. Toen wilde gravity niet (misschien dat ze in europa aan het zoeken waren?) maar nu weer wel. Dus er is zeker een goede kans dat het doorgaat.

Snik... een van de laatste momenten in Erose :'(
Afbeeldingslocatie: http://img463.imageshack.us/img463/7030/resizeofscreen1505va.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door luckyjan op 29-03-2006 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
WhiteUltY schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:43:
[...]

Lijkt me eigelijk wel cool om alle Tweakers die Rose spelen in een lijst te hebben staan op de TS.
Is altijd handig als je er dan bijv. ook bij zet welke versie hij dan speelt, en je word bijv. pas in de lijst gezet als je maand lang active bent op het forum. Hoop dat het niet te veel moeite is 8)7
Nee dat is zeker niet teveel moeite maar ik vind het niet echt nodig, tenzij iemand daar anders over denkt. De meeste Tweakers zijn op de site van Splendid ingeschreven, die link is in de TS te vinden. Ten tweede: Er is nog maar een rose versie dus het lijkt me niet zo moeilijk om te bedenken wie bij welke rose hoort.

sjezus, wou dat ik zoveel geld had als op de screenie hierboven xD

@Evo copy that :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als we toc het prose forum overnmen , zoals yoshi zei, ook wel allemaal de tweakers avater he :P:

Met dank aan de Rakkerzero :P

rechtermuisklik > eigenschappen > url kopieren naar avater locatie bij Prose forum settings

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/jobava/soldier.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/jobava/knight.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/jobava/champ.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/jobava/hawker.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/jobava/scout.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/jobava/raider.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/jobava/muse.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/jobava/cleric.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/jobava/magician.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/jobava/dealer.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/jobava/artisan.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/jobava/bourgeois.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht altijdt dat Junons Doongolaith geen bleus dropte :( maar blijkbaar wel : demon land walkers en ik apprais hem en ja hoor ap 10 :P Lijk Ax3 wel :) veel ap 10 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:50:
Ik dacht altijdt dat Junons Doongolaith geen bleus dropte :( maar blijkbaar wel : demon land walkers en ik apprais hem en ja hoor ap 10 :P Lijk Ax3 wel :) veel ap 10 .
ik had daar ook me 2de redfield suit van. hij heeft gewoon vrijwel zelfde drops nog als eerst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

ja hoor ik ben blij golden heaven shoes met ap 9 gevonden :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:33:
[...]

het is ook een niets zeggende post :P die gast is net als whitestars bij gr was, gewoon een speler die het forum beejte bijhoudt, hij zegt daar gewoon dat hij hoopt net als de rest van ons :P hij wacht ook op zijn maitje
Primedefender heeft wel enige rechten in pRose ;) en ben dan ook blij met zijn post ook al zegt het niet zoveel. In pRose houden de hosters/gm's zich wel bezig met de community.

Afbeeldingslocatie: http://img511.imageshack.us/img511/7935/screen3320me.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/34/116197640_94e938b103_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

eindelijk eens een goeie drop van tyrant warship, 6th tali(2) :)

edit: en veel drops ook nog.. cross launcher, golden great axe (def10), wild hawker gloves, pony hammer en kurash boots... dat zijn meer drops in uur dan ik van riders totaal heb gehad :P

edit2: half uurtje later nog eens golden heaven's boots dodge18, dex4 stats, en een elf bow gun gevonde

@axe, heb je die boots nodig?

[ Voor 83% gewijzigd door 4th op 30-03-2006 03:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
lol gisteren eens ff gekeken of ik een wapen voor mezelf kon craften, en na de 2e airgun zonder stats, craft ik dus een Airgun met Ap7 Str3 8) helaas brengen die dingen niet zoveel op..

kan iemand mij vertellen wat op het moment het nuttigst is om te craften, naast wings en guns. Verder heeft het toch geen nut om armor of clothing te craften met de overvloed aan blues.. of is er op een hoger level nog wel behoefte aan.

[ Voor 40% gewijzigd door Sicko op 30-03-2006 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

4th schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 01:31:
@axe, heb je die boots nodig?
Nope heb nu ap 9 shoes :P.
cm_sicko schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 07:19:
kan iemand mij vertellen wat op het moment het nuttigst is om te craften, naast wings en guns. Verder heeft het toch geen nut om armor of clothing te craften met de overvloed aan blues.. of is er op een hoger level nog wel behoefte aan.
Shields/bags en plate spul.

[ Voor 54% gewijzigd door William/Ax3 op 30-03-2006 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen :)

Long time no see , ghehe. Zoals wel gemerkt was ik niet veel meer. Zie zelfs dat Amafi weer begonnen was hehe. Ik ga zelf voorlopig even stoppen. Heb nu simpelweg de tijd niet meer. Zelfs niet even een uurtje tussen door ofzo. Tjah dan houdt het op he. wellicht als ik weer wat tijd vrij heb kom ik uiteraard weer terug.

Blijf natuurlijk wel gezellig op forum hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:04:
Hey mensen :)

Long time no see , ghehe. Zoals wel gemerkt was ik niet veel meer. Zie zelfs dat Amafi weer begonnen was hehe. Ik ga zelf voorlopig even stoppen. Heb nu simpelweg de tijd niet meer. Zelfs niet even een uurtje tussen door ofzo. Tjah dan houdt het op he. wellicht als ik weer wat tijd vrij heb kom ik uiteraard weer terug.

Blijf natuurlijk wel gezellig op forum hier :)
Jep weer begonnen, eventjes tijd teveel :D

De mooiste drop die ik gisteren had was wel de grand junior look die na appraissen +9AP gaf.
Moest naar een feestje gisteravond dus shopje opgezet en even gekeken of er gekken met teveel geld rondliepen. En wat bleek, toen ik wat lammig thuis kwam bleek die junior look verkocht voor 2M.
Ben dus nu in ieder geval een rijke noob :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 19:55

Local Host

Het forum is om te leren.

je hebt je spullen toch al wel aan lyn gegeven ? :P
zit nog een leuke speer van me tussen namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Local Host schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:46:
je hebt je spullen toch al wel aan lyn gegeven ? :P
zit nog een leuke speer van me tussen namelijk :)
Nee... maar ik heb net ff met Lyn gesmst. Hoorde dat ze niet zo blij was lol. Gaf haar mijn user en pw. Maar dr zat blijkbaar nog maar 15min op ofzo. Geloof dat het wel voor elkaar is.

Dus local vraag ff me zus na die (5) spear en Tom ik heb je (3) spear nog. Kan je ook daar terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

ok mooi

we zullen je wel missen nu sta ik in mijn 1tje tegen Jan :)
m00 !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:43:
[...]

Nee dat is zeker niet teveel moeite maar ik vind het niet echt nodig, tenzij iemand daar anders over denkt. De meeste Tweakers zijn op de site van Splendid ingeschreven, die link is in de TS te vinden. Ten tweede: Er is nog maar een rose versie dus het lijkt me niet zo moeilijk om te bedenken wie bij welke rose hoort.
Als het niet te veel moeite is zou ik zeggen waarom niet. Het is idd zo dat je op Splendid ook veel info hebt. Als je het doet doe het idd dan maar als e/pRose er is, het is iig altijd handig
kijk maar wat je doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koudijs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-08 12:18
Local Host schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:02:
ok mooi

we zullen je wel missen nu sta ik in mijn 1tje tegen Jan :)
m00 !!!!
Dusss :O
Wat dacht je, dat jullie het met z'n tweeën wel tegen me redden? :Z

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

TG heeft eerder al bewezen dat ik je aankan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koudijs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-08 12:18
Local Host schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 19:05:
TG heeft eerder al bewezen dat ik je aankan ^^
Ja maar, maar, maar, toen speelde je vals (ofzo) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
en de maintenance is begonnen ;'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Koudijs schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 19:14:
[...]

Ja maar, maar, maar, toen speelde je vals (ofzo) O-)
niet stoer doen jan :P kheb je zojuist omver gelopen ^^

ik ben trouwens lvl 98 geworden :D nog 2 lvls en dan raider :P kan haast niet wachten ik zit al klaar om snel te racen naar me spot in tmpl met fly ^^ bring on the lvl 100!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
75.80% :) straks nog even die 76 erin gooien toch weer mooi dagje gehad :)
Ga nu wat eten want heb extra gewacht tot maintainance om 19.00 met eten (wil natuurlijk alle tijd effectief benutten) is er maintainance pas om 20.00 dus kapot vd honger net lekker ovenschotel in oven geflikkerd smulsmul. Straks weer party Evo & cet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar eens wat leuke actie screeny's

Ik en Ph4nt0m allebij 95+ , tijd om de goblin billekoek te geven.. en dropt zuly/legbone

Afbeeldingslocatie: http://img95.imageshack.us/img95/8049/25wx1.jpg

Dus maar beetje riders killen omdat temple ander zo snel zaai word en rider droppen zeer intressante dingen :)

Afbeeldingslocatie: http://img95.imageshack.us/img95/8315/16br.jpg

En als de drop echt heel lang uit blijven had ph4nt0m wel een manier bedacht (werkt trouwens niet)

Afbeeldingslocatie: http://img471.imageshack.us/img471/8388/35ns.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoL 2 blauwe Halberds achter elkaar: ap+8 en ap+9 XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:02:
En als de drop echt heel lang uit blijven had ph4nt0m wel een manier bedacht (werkt trouwens niet)

[afbeelding]
whahaa leuk bedacht, jammer dat het niet werkt ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Kaytjuh op 30-03-2006 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:02:
Maar eens wat leuke actie screeny's

Ik en Ph4nt0m allebij 95+ , tijd om de goblin billekoek te geven.. en dropt zuly/legbone

[afbeelding]

Dus maar beetje riders killen omdat temple ander zo snel zaai word en rider droppen zeer intressante dingen :)

[afbeelding]

[afbeelding]
whaha dat je er screenie van die laatste heb gemaakt PRACHTIG! t was cker gezellig :P er dropte toen pas eindelijk een blue 2 uur later na t bidden naar mekka :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja alles heeft tijd nodig he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey GoT....

ik heb net voor mezelf besloten om weer ROSE te gaan spelen, kom net van een periode World of Warcraft af... had een level 77 raider op iRose prereset in LegionOfTweakers, was dé lowbie daar maar desondanks vond ik het harstikke leuk ;)

jai, zit langs me in de klas, heeft me eigenlijk overgehaald om weer te gaan spelen, had sowieso geen zin meer in 24/7 raidlife in wow...

dusja :) hoop jullie allemaal ingame tegen te komen en ooit nog een keer een GoT clan te joinen

@ cbxmelk raider natuurlijk ;o.... lijkt me duidelijk

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetjuh laat rofl, de helft speelt narose en de andere helft wacht ong op erose, ik wacht ook op terug keer van erose....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
monnik wat ga je worden? ben nu soldier :) heb er echt hard weer zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:49:
beetjuh laat rofl, de helft speelt narose en de andere helft wacht ong op erose, ik wacht ook op terug keer van erose....
Hoezo laat? Er zit toch niet een vaste tijd om te starten met eRose. Het levelverschil is natuurlijk wel wat groter, maar party's vind je altijd wel.
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:45:
hey GoT....

ik heb net voor mezelf besloten om weer ROSE te gaan spelen, kom net van een periode World of Warcraft af... had een level 77 raider op iRose prereset in LegionOfTweakers, was dé lowbie daar maar desondanks vond ik het harstikke leuk ;)

jai, zit langs me in de klas, heeft me eigenlijk overgehaald om weer te gaan spelen, had sowieso geen zin meer in 24/7 raidlife in wow...

dusja :) hoop jullie allemaal ingame tegen te komen en ooit nog een keer een GoT clan te joinen

@ cbxmelk raider natuurlijk ;o.... lijkt me duidelijk
Ik zou zeggen speel lekker rustig op je eigen tempo en kijk of je het weer leuk vind. Al moet ik wel zeggen dat ik het een groot verschil vind ten opzichte van WoW. WoW is toch veel meer questen ipv grinden. Mja, maar net wat je leuk vind.
Houd er wel rekening mee dat deze week waarschijnlijk nieuws over de toekomst van eRose komt, deze versie vind ikzelf een veel gezelligere community hebben. Mja, kijk maar wat je ervan vind na de trial-periode. Als je hulp nodig hebt met je raider-build, hier zijn genoeg pr0-raiders! Het skillsysteem verschilt namelijk nogal dan dat van iRose pre-reset. Hf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:19:

[...]

Ik zou zeggen speel lekker rustig op je eigen tempo en kijk of je het weer leuk vind. Al moet ik wel zeggen dat ik het een groot verschil vind ten opzichte van WoW. WoW is toch veel meer questen ipv grinden. Mja, maar net wat je leuk vind.
Houd er wel rekening mee dat deze week waarschijnlijk nieuws over de toekomst van eRose komt, deze versie vind ikzelf een veel gezelligere community hebben. Mja, kijk maar wat je ervan vind na de trial-periode. Als je hulp nodig hebt met je raider-build, hier zijn genoeg pr0-raiders! Het skillsysteem verschilt namelijk nogal dan dat van iRose pre-reset. Hf!
Nja... bij WoW zat ik de laatste paar maanden toch alleen maar in een molten core/blackwing lair guild... dit houdt in dat je eigenlijk de hele avond (ook doordeweeks) van 6 tot 12 uur zit te "raiden" en overdag moet je dan "farmen" voor repairmoney en potions

Maar heb van jai al een aantal dingetjes gehoord over naRose en heb er gwoon weer harstikke zin in... vond het met WoW ook leuk om te grinden en vind het feit dat ik hier niet echt afhankelijk ben van andere mensen en dat ik niet online MOET komen... want zo komt het in een endgame guild wel vaak over, dat je online moet komen..

btw hoe lang zijn de servers meestal down bij zo'n maintenance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:24:
[...]
btw hoe lang zijn de servers meestal down bij zo'n maintenance?
Uurtje of 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
maar meestal zijn ze sneller up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:40:
[...]

maar meestal zijn ze sneller up
Er wat niet eens een update aleen maar maintenance, raar dat het zo lang duurt, zoms zijn ze in 40 min klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Misschien zijn ze vergeten de servers weer op online te zetten :P
Maar lijkt wel lang te duren, hoe laat gingen de servers offline eigenlijk?

8 uur pas down, dan kan het gewoon tot 11 uur duren voordat ze weer up komen.
Jep en weer up

[ Voor 27% gewijzigd door Amafi op 30-03-2006 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
ben benieuwd. moet niet lang meer duren L:)
8 uur gingen ze down

[ Voor 21% gewijzigd door Melk op 30-03-2006 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog steeds niet up :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Geduld is een schone zaak HUMMMMM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 22:45:
[...]

Geduld is een schone zaak HUMMMMM!
Ik weet bijna zeker dat er buiten temple een mob moet zijn die kurash armor dropt. In dod Droppen helmen en boots, maar kan nergens vinden wat armor dropt.
Voor hawker is het vrij makkelijk, riders elec ghost en DoD dropt hun armor..
Weet iemand toevallig waar dat ding buiten temple dropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

nou gamen dan ;)

heb eigelijk niet echt een goed gevoel over eRose nu ik zo het pRose forum lees. Het zijn dan wel allemaal wel geruchten maar tog, ook een raar idee dat al onze chars nog gewoon op het kantoor (of wat er dan nog vanover mag zijn) van Gamesrouter staan. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of dat ze gewoon de hele opslag gewist hebben en de hardware hebben verkocht om de schulden af te lossen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

positief blijven denken jongens :P

weeres narose gespeeld, nu ik niet elke dag meer speel is het best wel uit te houden en stoor jeje niet zo snel aan allerlei dingen :P.

lvl 73 nu en vanaaf onze bijna lvl 50 party campen met die kouwe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maandag ontvang ik nieuw geld. 25,- .. Daar kan 6,50 ongeveer van mij vanaf, en idem van het geld van m'n broertje, met wie ik het account deel (beide een andere char, uiteraard).
Dan komt er weer een nieuw maandje aan :D .. Nu nog ff broertje chanteren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 08:28:
Maandag ontvang ik nieuw geld. 25,- .. Daar kan 6,50 ongeveer van mij vanaf, en idem van het geld van m'n broertje, met wie ik het account deel (beide een andere char, uiteraard).
Dan komt er weer een nieuw maandje aan :D .. Nu nog ff broertje chanteren. ;)
Moeilijk hoor geld probleempjes. Maar fijn te horen dat het toch geregeld word.
Maar hoe doen jullie dat met ze 2en op 1 acount, is dat niet 1 constant gevecht daar wie er mag spelen ?

PS, effe nog 98 gedaan gister, na me werk nog effe paar uur dan lekker naar de kroeg en hopelijk zaterdag 100 en second job ^^. Ik kan lvl 100 armor effe van ph4 lenen, heb ook al mooie boots en me nieuwe schild voor vanaaf gecraft, helm vind ik wel in DoD, maar wil eigenlijk een plate helm.
Maar daar heb ik ook wind stones voor nodig. Iemand wat van die dingen over ?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 09:42:
[...]
PS, effe nog 98 gedaan gister, na me werk nog effe paar uur dan lekker naar de kroeg en hopelijk zaterdag 100 en second job ^^. Ik kan lvl 100 armor effe van ph4 lenen, heb ook al mooie boots en me nieuwe schild voor vanaaf gecraft, helm vind ik wel in DoD, maar wil eigenlijk een plate helm.
Maar daar heb ik ook wind stones voor nodig. Iemand wat van die dingen over ?
hoeveel van die windstones heb je nodig?
15 nodig .. ik zie 't al, ik heb er waarschijnlijk nog wel een paar..

[ Voor 4% gewijzigd door Sicko op 31-03-2006 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cm_sicko schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 10:15:
[...]

hoeveel van die windstones heb je nodig?
15 nodig .. ik zie 't al, ik heb er waarschijnlijk nog wel een paar..
dat zou mooi zijn :) thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 09:42:
[...]

Moeilijk hoor geld probleempjes. Maar fijn te horen dat het toch geregeld word.
Maar hoe doen jullie dat met ze 2en op 1 acount, is dat niet 1 constant gevecht daar wie er mag spelen ?
Nee, ik vind het wel fijn.
Ik heb bijvoorbeeld 1 dag het account voor mezelf gehad, en ben gelijk 12 uur nonstop bezig geweest.
Nah dat is prima voor je lvl, maar je hebt dan natuurlijk ook geen grens wanneer je moet stoppen :Y)

Ik had het idee van een vriendin, die speelt WoW samen met haar broer zoals ik dat met Rose doe. Onder die voorwaarde (een garantie dat je er niet 12 uur nonstop achter zit) betaalde haar vader het.
En dat is ook precies wat mijn vader de eerste 1,5 (halve maand gratis) heeft gedaan. Maar nu wordt het weer zelf betalen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
WhiteUltY schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 23:27:
nou gamen dan ;)

heb eigelijk niet echt een goed gevoel over eRose nu ik zo het pRose forum lees. Het zijn dan wel allemaal wel geruchten maar tog, ook een raar idee dat al onze chars nog gewoon op het kantoor (of wat er dan nog vanover mag zijn) van Gamesrouter staan. :/
Inderdaad dat zijn geruchten, geruchten ontstaan altijd wanneer er een lange tijd geen update is geweest. Iemand heeft toevallig iets gehoord van iemand die 'contacten' zou hebben met .... Natuurlijk heeft Gravity niet zoveel vertrouwen bij de customers maar de officiele updates geven mij genoeg hoop! Keep the faith 8)
Ik ben het btw wel met LuckyJan eens, ze mogen best wel ff een kleine update geven ookal staat erin dat ze er nog steeds mee bezig zijn of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 11:18:
[...]

Nee, ik vind het wel fijn.
Ik heb bijvoorbeeld 1 dag het account voor mezelf gehad, en ben gelijk 12 uur nonstop bezig geweest.
Nah dat is prima voor je lvl, maar je hebt dan natuurlijk ook geen grens wanneer je moet stoppen :Y)

Ik had het idee van een vriendin, die speelt WoW samen met haar broer zoals ik dat met Rose doe. Onder die voorwaarde (een garantie dat je er niet 12 uur nonstop achter zit) betaalde haar vader het.
En dat is ook precies wat mijn vader de eerste 1,5 (halve maand gratis) heeft gedaan. Maar nu wordt het weer zelf betalen denk ik :)
12 uur non-stop is ook wel beetje veel he, maar dat heeft meer met je zelf beheerzing te maken.
Ik was deze week paar dagen ziek dus is het mij ook een paar keer gelukt, maar had echt geen puf om wat anders te gaan doen. Wel mooi heel wat lvl's gedaan, en niks doen als je ziek ben is zo zaai, en online washet teminste gezellig. Maar normaal haal ik maar paar uurtje op een dag, gewoon full-time baan en in het weekend moeten we lekker uit met vrienden. Dus denk dat als je 12 uur op een dag speelt als niet iets je tegenhoud je meer effe naar je zelf moet kijken, en wat controle over je zelf moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Is die wolverine moeilijk en de moeite waard (hogere droprate blues ofzo?). Zie hem hier staan met gevaarlijke ketting om :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaii schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:32:
Is die wolverine moeilijk en de moeite waard (hogere droprate blues ofzo?). Zie hem hier staan met gevaarlijke ketting om :p
ehm hij is eigenlijk vrij simpel, enigste is dat hij def down doet en nog al veel anvals snelheid heeft, maar denk dat je hem wel aan kan hoor.

PS heeft mij nog nooiut goede drop gegeven trouwens

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey :)

ik had een vraagje... ben nu lvl 10 en heb net first job gekozen... hawker

nu had ik een vraag welke skills ik het beste kan kopen en aan wat voor een stat build ik me het beste kan houden... wil voor katars gaan, dus gaan dual wield sword-mace oid..

kan iemand me hiermee helpen ? ik zal wel beginnen met gwoon alles in dex. te pompen voordat er een reactie is :) en skillpoints nog niet uitdelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

zwaar teveel betaald voor een gcs(6) met ap9 (8M) maja, heb nu 3 (5)s die ik kan selle voor minimaal 3M de stuk, had nog een voor 300k gekocht en meteen naar (5) gebracht ;)

edit: met buff nu 760 ap, kan het zelfs 772 maken als ik wil ;)
rider wizards me 1 skill dood :D
Jaii schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:55:
[...]

Idd hij was wel te doen wel snelle aspd op het laatst kwam er nog een andere wolf bij heb het maar net gered, dropte 4th grade bindrune voor mij (niets bezonders dus). Leuk van die uitdagingen :p
ben ik weer gevallen ja? nee, maar als je 4th hebt gekregen heb je nog geluk gehad... meestal is het juice of meat ofzo :(

[ Voor 69% gewijzigd door 4th op 31-03-2006 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:41:
[...]

ehm hij is eigenlijk vrij simpel, enigste is dat hij def down doet en nog al veel anvals snelheid heeft, maar denk dat je hem wel aan kan hoor.

PS heeft mij nog nooiut goede drop gegeven trouwens
Idd hij was wel te doen wel snelle aspd op het laatst kwam er nog een andere wolf bij heb het maar net gered, dropte 4th grade bindrune voor mij (niets bezonders dus). Leuk van die uitdagingen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:47:
hey :)

ik had een vraagje... ben nu lvl 10 en heb net first job gekozen... hawker

nu had ik een vraag welke skills ik het beste kan kopen en aan wat voor een stat build ik me het beste kan houden... wil voor katars gaan, dus gaan dual wield sword-mace oid..

kan iemand me hiermee helpen ? ik zal wel beginnen met gwoon alles in dex. te pompen voordat er een reactie is :) en skillpoints nog niet uitdelen
Ik weet wel niks van hawker skills, maar heb nog wel wat hawker gear in m'n inventory zitten, paar blues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:47:
zwaar teveel betaald voor een gcs(6) met ap9 (8M) maja, heb nu 3 (5)s die ik kan selle voor minimaal 3M de stuk, had nog een voor 300k gekocht en meteen naar (5) gebracht ;)

[...]

ben ik weer gevallen ja? nee, maar als je 4th hebt gekregen heb je nog geluk gehad... meestal is het juice of meat ofzo :(
Tham mooie AP heb je man :P, maar ja dat zal mijn knightje wel niet halen, wand ik ben de def man natuurlijk. Maar zag gister mooi shopje met alles maal (6) en (7) maces jammer genoeg zal ik daar geen geld voorhebbben, hopen zelf een keer geluk te hebben met rivinen. Toch ben ik niet ongelukkig met me grand blood mace (5) + 8 def hoor ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 14:49:
[...]

Tham mooie AP heb je man :P, maar ja dat zal mijn knightje wel niet halen, wand ik ben de def man natuurlijk. Maar zag gister mooi shopje met alles maal (6) en (7) maces jammer genoeg zal ik daar geen geld voorhebbben, hopen zelf een keer geluk te hebben met rivinen. Toch ben ik niet ongelukkig met me grand blood mace (5) + 8 def hoor ^^
Die AP haal je ook wel hoor ;) Khad met me Knight ook ergens in de 700 ap. Maja wel op hoger lvl uiteraard. Wou dat ik weer Rose kon spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

4th schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:47:

[...]

Omg das lekker. Wil ook nog een staff op 6 hebben maarja die dingen kosten 15+m das gewoon te idoot dus de enigste manier voor mij om dat te halen is staffs hunten en zelf refinen (ga unrefned echt geen 3m neerleggen :s). Als zon ding nou 10m zou wezen kocht ik er wel 1 maar 15+ das gewoon niet te doen.

[ Voor 3% gewijzigd door William/Ax3 op 31-03-2006 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychoot schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 16:36:
[...]

Die AP haal je ook wel hoor ;) Khad met me Knight ook ergens in de 700 ap. Maja wel op hoger lvl uiteraard. Wou dat ik weer Rose kon spelen :'(
Ik zal die Ap ook wel gaan halen hoor ^^ maar niet al op lvl 100, ik heb geen + ap eq (4th wel), ga puur voor de def, ik kom ergens in de 600 te recht als ik second job heb gehaalt. En volgens mij heeft 4th zijn wapon zoizo al veeeeeel ap meer als de mijne. Maar ja ik party heel vaak met ph4nt0m en die heeft door mijn buff nog al veel ap dan, en zamen is het super lvllen, ik veel def en aardige ap en hij als slacht machine zeg maar :P.
In temple duur killen solo te lang nog, en ph4nt0m gaat er harstikke dood, maar zamen is het powerlvllen daar :P. Dus teamwork werkt weer het best :P
William/Ax3 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 16:49:
[...]

Omg das lekker. Wil ook nog een staff op 6 hebben maarja die dingen kosten 15+m das gewoon te idoot dus de enigste manier voor mij om dat te halen is staffs hunten en zelf refinen (ga unrefned echt geen 3m neerleggen :s). Als zon ding nou 10m zou wezen kocht ik er wel 1 maar 15+ das gewoon niet te doen.
Omdat Ap zo belangrijk is voor mage krijg je dat he. en als ik die prijzen van die stokken zie is het niet normaal meer, wat was ik dan lekker goed koop uit met me grand blood mace (5) +8 def, voor 2.7 mil he ^^

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke beeste dropen nu het beste mighty stuff armor heb ik al
dus de rest zoek ik nog iemand zo een id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 17:19:
welke beeste dropen nu het beste mighty stuff armor heb ik al
dus de rest zoek ik nog iemand zo een id
Ik heb zo goed als heele set van wd gekregen. Verder moet je de droplist maar ff bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
kan iemand even snel in het kort uitleggen hoe refinen nu werkt?
of linkje ofzo :) kan he tnamelijk nergens vinden :(
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.