Ik heb alleen nog maar foto's erop gezet en bekeken. Wat betreft de audio kwaliteit zit het wel goed volgens mij. Ik heb de muziek die erop stond geluisterd met koptelefoon en klinkt goed. De muziek heb ik er naderhand afgehaald, niet echt mijn smaakRoD schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 18:54:
Beetje magere onderbouwing om iemand te overtuigen om deze speler te kopenElke hddspeler met een redelijke capaciteit biedt voldoende ruimte voor foto's en al je muziek (mits je geen enorme collecties hebt).
Wat vind je bijvoorbeeld van de audio/videokwaliteit en de stevigheid/bediening van het apparaat?
Volgens mij geen enkele. Tenminste ik zie er geen op de site van Noreve. Stuur ze eens een mailtje voor informatie.Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 13:30:
Welk noreve hoesje kan ik nu aanschaffen voor de 80gb uitvoering?
Volgens mij is de 80GB net zo dik als de 40GB versie. Dus kun je gewoon de Gmini of AV500 hoesjes aanschaffen, maar wel de 100GB of 40GB versie.
Deze dus: http://www.noreve.com/product_info.php?products_id=489
Deze dus: http://www.noreve.com/product_info.php?products_id=489
Let wel op dat als je een extra dikke batterij hebt aangeschaft je Archos nog maar net in je Noreve hoesje te wringen is. Het zit niet helemaal lekker maar het past net.
Heeft er al iemand een eigen wallpaper ontworpen als achtergrond op de Gmini?
In de systemmap op je Gmini staan de achtergronden als .JPG bestanden. Deze
kunnen bewerkt worden zodat je een persoonlijk tintje aan je lay-out kunt meegeven!
Ik ben benieuwd of jullie misschien al een fraai eigen ontwerp hebben gemaakt...
Ik heb er zelf nu 1 gemaakt met als thema Tool en ik vind het veel mooier als
wallpaper dan de standaard uitgeleverde achtergronden!
Weet alleen niet hoe ik em kan laten zien aan jullie omdat ik geen eigen
homepage/weblog of whatever heb...
kunnen bewerkt worden zodat je een persoonlijk tintje aan je lay-out kunt meegeven!
Ik ben benieuwd of jullie misschien al een fraai eigen ontwerp hebben gemaakt...
Er zijn verschillende plaatsen waar je foto's kunt uploaden, zoals Photobucket. Probeer dat maar eens.
Voor de Gmini 400 waren er speciaal gemaakte achtergronden op internet te vinden. Zoals een Windows XP of een Windows Vista theme, dat zag er best grappig uit. Compleet met startbalk
Misschien dat zoiets voor de Gmini 500 ook te vinden is.
Voor de Gmini 400 waren er speciaal gemaakte achtergronden op internet te vinden. Zoals een Windows XP of een Windows Vista theme, dat zag er best grappig uit. Compleet met startbalk
Je kunt al je foto's gewoon als achtergrond instellen door hem te bekijken en dan bij filemanagement>save as wallpaper.ToolRules schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:25:
Heeft er al iemand een eigen wallpaper ontworpen als achtergrond op de Gmini?
Welke ik nu heb:

Foto van internet met wat eigen photoshop eroverheen. Vind em wel mooi
Heej thanks, is gelukt via PhotoBucket!
Dit is em dus...
Dit is em dus...

Kreeg zojuist via de post een brief met een kadobon van 25 euro!Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 18:50:
[...]
(btw What The Fuck heb je je €20,- nog terug gehad?)
Niet slecht al zeg ik hetzelf (= 5 euro meer)
Moet alleen effe kijken wat ik ervoor ga kopen,
normaal zou ik nooit iets kopen bij dixons omdat ze zo duur zijn.
Nu moet ik wel. Want bon is 1 jaar geldig. Koop wel een SD kaartje ofzo
Tsss... ik heb nog niks gekregenWhatTheFuck schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:37:
[...]
Kreeg zojuist via de post een brief met een kadobon van 25 euro!
Niet slecht al zeg ik hetzelf (= 5 euro meer)
Moet alleen effe kijken wat ik ervoor ga kopen,
normaal zou ik nooit iets kopen bij dixons omdat ze zo duur zijn.
Nu moet ik wel. Want bon is 1 jaar geldig. Koop wel een SD kaartje ofzo
Ik heb vrijdag gemailt, dus hoop dat het nog komt.
Zal ik een "Het grote post hier je 480x272 wallpaper topic" maken? 
en dan in de HK of in PMD?
en dan in de HK of in PMD?
[ Voor 25% gewijzigd door -DG- op 10-10-2006 22:15 ]
Zoek maar eens op google voor 480x272 PSP afbeeldingen. een PSP gebruikt hetzelfde resolutie daarvoor. Staan erg mooie dingen tussen her en der.
Making an ass of myself since the 70's

Ik sluit hem aan om te laden, daarna op de computer met de USB kabel en de computer loopt vast.
Ik haal de stekker uit het contact, en de Archos valt uit. Stekker er weer in en de Archos start opnieuw op... Achtergrond weg, ARClibrary zoekt (wtf? Die had ik toch uit geschakeld?!) en vind veel bestanden. Alles staat er nog op behalve mijn map met foto's.
Ik zie wel 4 mappen staan met 2x dezelfde naam:
.U3U en
?uu3u3
Sluit ik de Archos aan op de computer, dan krijg ik alleen een systeem map.
Ik heb overigens alle instellingen weer terug gezet, maar schijnbaar pakt hij automatisch iedere keer weer die ARClibrary. Krijg het niet goed. De firmware opnieuw gedaan, maar dat hielp niets.
Zucht, eerst maar eens googlen naar die mappen, kijken of dat iets oplevert.
Verwijderd
Ik heb gisteren ook even gekeken naar een nieuwe achtergrond voor mijn speler, en ik heb gekeken naar een de site www.flickr.com (let niet op de naam
).
Ik heb eigenlijk helemaal niet gelet op de grootte van de foto's, maar ik had wel steeds een vrij groot formaat genomen (1024*786 bijvoorbeeld). Als ik de foto in zijn geheel wilde zien, kreeg ik zwarte randen, maar als je hem gewoon instelt als achtergrond, zoomt hij automatisch al een beetje in, zodat de foto schermvullend wordt. Dit vind ik weer een erg mooie optie, waarvan ik nog niet wist dat hij bestond.
Ik heb nu deze als achtergrond: ( http://flickr.com/photos/theshanghaieye/239325931 )
Ik heb gewoon de grootste versie gedownload, en hij paste net niet helemaal op het scherm, dus heb ik gewoon geprobeerd als achtergrond in te stellen, en toen werd hij een beetje ingezoomd.
Een beetje hetzelfde effect als dat je een film kijkt die niet helemaal past.
Ik heb eigenlijk helemaal niet gelet op de grootte van de foto's, maar ik had wel steeds een vrij groot formaat genomen (1024*786 bijvoorbeeld). Als ik de foto in zijn geheel wilde zien, kreeg ik zwarte randen, maar als je hem gewoon instelt als achtergrond, zoomt hij automatisch al een beetje in, zodat de foto schermvullend wordt. Dit vind ik weer een erg mooie optie, waarvan ik nog niet wist dat hij bestond.
Ik heb nu deze als achtergrond: ( http://flickr.com/photos/theshanghaieye/239325931 )
Ik heb gewoon de grootste versie gedownload, en hij paste net niet helemaal op het scherm, dus heb ik gewoon geprobeerd als achtergrond in te stellen, en toen werd hij een beetje ingezoomd.
Een beetje hetzelfde effect als dat je een film kijkt die niet helemaal past.
Mijn probleem is weer opgelost. Ze mailden binnen 15 minuten!
mijn filesysteem was corrupt en een format van de HDD was de oplossing hiervoor.
Alleen jammer dat je dan ook meteen de achtergrondjes e.d. kwijt bent.
Ik heb nog wel even een reply gestuurd om te vragen wat de reden hiervoor kan zijn.
Ben benieuwd.
mijn filesysteem was corrupt en een format van de HDD was de oplossing hiervoor.
Alleen jammer dat je dan ook meteen de achtergrondjes e.d. kwijt bent.
Ik heb nog wel even een reply gestuurd om te vragen wat de reden hiervoor kan zijn.
Ben benieuwd.
De reden daarvoor? Je format je hdd dus je bent al je gegevens kwijt, dat lijkt me logisch toch?
Edit @ hieronder: Ow zo, ik dacht al...
Edit @ hieronder: Ow zo, ik dacht al...
[ Voor 19% gewijzigd door RoD op 11-10-2006 14:12 ]
Nee, ik bedoelde eigenlijk de reden waarom het bestandssysteem corrupt raakt. Niet waarom alles weg is omdat ik een format doe. De bestanden zijn trouwens (volgens mij al eens eerder gezegd) op ftp://support.archos.com te vinden.
Dit ga ik thuis eens doen omdat de ftp site niet echt snel gaat op mijn werk.
Hey, dit zou natuurlijk dan betekenen dat je makkelijk een hdd kan vervangen indien kapot of een groter exemplaar. Als dit idd het enige is wat erop moet na een format zou dat wel erg leuk zijn, een leuk 120GB+ hdd'tje erin files erop en klaar. DamnArunia schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 12:36:
Nee, ik bedoelde eigenlijk de reden waarom het bestandssysteem corrupt raakt. Niet waarom alles weg is omdat ik een format doe. De bestanden zijn trouwens (volgens mij al eens eerder gezegd) op ftp://support.archos.com te vinden.
Verwijderd
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat er alleen speciale HDD's van Archos in kunnen. Het is natuurlijk jammer, maar 80 gb is eigenlijk toch al vrij veel.shaggy8675 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 17:35:
[...]
Hey, dit zou natuurlijk dan betekenen dat je makkelijk een hdd kan vervangen indien kapot of een groter exemplaar. Als dit idd het enige is wat erop moet na een format zou dat wel erg leuk zijn, een leuk 120GB+ hdd'tje erin files erop en klaar. Damn
Lijkt me sterk. Het zijn gewoon 2.5" laptop schijfjes. ( seagate in mijn geval ) Alleen heb ik een 40GB versie, en dat staat toch best snel vol met een paar DVD concerten, Prison Break, Muziek en foto's. Dus een 120+ zou best een lekker vooruitzicht zijn als het mogelijk is.Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 17:38:
[...]
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat er alleen speciale HDD's van Archos in kunnen. Het is natuurlijk jammer, maar 80 gb is eigenlijk toch al vrij veel.
Dat zijn niet de besturingsbestanden, maar de demofiles enz...
De besturingssoftware zit in het firmware.
Maar dan nog denk ik eigenlijk dat het wel kan, omdat je voor de 30, de 40 en de 80 GB versies gewoon allemaal precies dezelfde firmware kunt gebruiken.
Misschien zou het zelfs mogelijk zijn om de firmware van de av500 op de gmini500 te zetten. Vraag me namelijk af hoeveel ze echt hardwarematig verschillen, of dat het puur de software (en accesoires) is.
Anybody wanna try?
Firmware erop zetten is trouwens ook alleen een kwestie van dat bestand daarvoor downloaden en in de hoofdmap van je HD zetten en je archos opstarten.
Mijn gevalletje is trouwens een 80GB Toshiba HD2188.
Iedereen ff posten welke je hebt, kunnen we erachter komen of andere merken en types inderdaad gewoon werken.
De besturingssoftware zit in het firmware.
Maar dan nog denk ik eigenlijk dat het wel kan, omdat je voor de 30, de 40 en de 80 GB versies gewoon allemaal precies dezelfde firmware kunt gebruiken.
Misschien zou het zelfs mogelijk zijn om de firmware van de av500 op de gmini500 te zetten. Vraag me namelijk af hoeveel ze echt hardwarematig verschillen, of dat het puur de software (en accesoires) is.
Anybody wanna try?
Firmware erop zetten is trouwens ook alleen een kwestie van dat bestand daarvoor downloaden en in de hoofdmap van je HD zetten en je archos opstarten.
Mijn gevalletje is trouwens een 80GB Toshiba HD2188.
Iedereen ff posten welke je hebt, kunnen we erachter komen of andere merken en types inderdaad gewoon werken.
[ Voor 30% gewijzigd door -DG- op 11-10-2006 17:48 ]
Ga d'r maar niet vanuit dat het zomaar kan alleen omdat de gebruikte schijven allemaal 2.5" zijn. Dit zegt niets. Archos zal zich ongetwijfeld beschermd hebben tegen het gemakkelijk omwisselen van de harddisk.. zou ze n.l. gewoon geld kosten als mensen maar de 40 gig versie kopen en er dan lekker een 80gig+ inzetten.
Maar probeer het zou ik zeggen... ben benieuwd.
En over die dvd concerten e.d.... DVD's zijn na omzetting zo'n 800 mb... een paar DVD concerten en wat 300MB afleveringen van prision break moeten er dus erg vlot opkunnen. ook op een 40 gig archos. Misschien zet je ze te groot om/verkeerde parameters.
En over die dvd concerten e.d.... DVD's zijn na omzetting zo'n 800 mb... een paar DVD concerten en wat 300MB afleveringen van prision break moeten er dus erg vlot opkunnen. ook op een 40 gig archos. Misschien zet je ze te groot om/verkeerde parameters.
shaggy8675 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 17:41:
[...]
Lijkt me sterk. Het zijn gewoon 2.5" laptop schijfjes. ( seagate in mijn geval ) Alleen heb ik een 40GB versie, en dat staat toch best snel vol met een paar DVD concerten, Prison Break, Muziek en foto's. Dus een 120+ zou best een lekker vooruitzicht zijn als het mogelijk is.
Ik weet het zo net nog niet. Een beetje hdd kost al snel 50 tot 100 euro dus dat zal zo'n vaart niet lopen. Ik heb er zelf een Seagate ST9402115A inzitten.Darth Malak schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:53:
Ga d'r maar niet vanuit dat het zomaar kan alleen omdat de gebruikte schijven allemaal 2.5" zijn. Dit zegt niets. Archos zal zich ongetwijfeld beschermd hebben tegen het gemakkelijk omwisselen van de harddisk.. zou ze n.l. gewoon geld kosten als mensen maar de 40 gig versie kopen en er dan lekker een 80gig+ inzetten.
Als jouw redenatie zou kloppen zou het ook aannemelijk zijn dat fabrikanten in hun laptops specifieke hdd's zetten om zelf upgraden te voorkomen. Dit lijkt me sterk, maar ja, zeg nooit nooit...
Helaas heb ik geen andere 2.5 liggen, anders zou ik het gerust eens willen proberen.
And as for de ruimte. Ik heb "behoorlijk" wat dvd's, films, series, muziek en foto's op staan en hang nu rond de 35GB in totaal. Idd worden de meeste dvd's rond de 800Mb groot, daar ligt het niet aan. Ik heb er gewoonweg veel opstaan, anders had ik wel een 2 GB Nano gekocht
Ik moet wel zeggen dat ik muziek dvd's aan 320bit eropzet en geen 128, dit scheel ook iets natuurlijk.
Ik denk dat je gewoon een hardeschijf naar keuze in de Archos kunt zetten mits deze natuurlijk qua fysieke maat in je Archos zelf past. Daarna is het zaak om een image op de schijf terug te zetten.
Alhoewel ik eigenlijk denk dat de firmware alleen maar op de HDD staat om deze in je Archos te flashen. Dus waarschijnlijk als je er een schijf in hangt, zal deze dmv een format gewoon werken. Zekerweten doe ik het niet, maar als de schijf kapot gaat, dan ga ik het misschien wel eens proberen.
Alhoewel ik eigenlijk denk dat de firmware alleen maar op de HDD staat om deze in je Archos te flashen. Dus waarschijnlijk als je er een schijf in hangt, zal deze dmv een format gewoon werken. Zekerweten doe ik het niet, maar als de schijf kapot gaat, dan ga ik het misschien wel eens proberen.
Verwijderd
Hi,
Je kunt niet zomaar de HDD vervangen zie ;
http://newmp3technology.com/forum/viewtopic.php?t=997
Grt Vision
Je kunt niet zomaar de HDD vervangen zie ;
http://newmp3technology.com/forum/viewtopic.php?t=997
Grt Vision
Ik heb het idee dat wanneer je een image van je huidige schijf maakt, je deze zo op een nieuwe kunt zetten en het toch voor elkaar kan krijgen. Overigens is het mogelijk om een 40GB image op een grotere schijf te plaatsen en de resterende ruimte erbij kan krijgen en andersom. Ik heb jammergenoeg geen HDD liggen en heb nog niet echt gekeken hoe de schijf eruit gehaald kan worden. Wat wel zo is, is dat de IDE aansluitingen op de juiste plaats moeten zitten.
Bij mij zit er trouwens een 4200rpm schijf in, dus de mededeling van Archos dat ze snellere IDE aansluitingen gebruiken is in mijn ogen onzin.
Bij mij zit er trouwens een 4200rpm schijf in, dus de mededeling van Archos dat ze snellere IDE aansluitingen gebruiken is in mijn ogen onzin.
Verwijderd
Gaat volgens mij echt niet lukken volgens volgende;
http://www.dapreview.net/...forum_viewtopic.php?26395
Grt,
Vision13
http://www.dapreview.net/...forum_viewtopic.php?26395
Grt,
Vision13
Volgens mij heb je het niet goed gelezen:
"I know people that have dismantled the AV500 and if you have the 100gb version the hard drive is visible when simply removing the battery. The HD is a Toshiba 2.5" but unfortunately at the moment it is not upgradeable. The problem is that, while it is a regular 2.5" HD, Archos has altered the ID numbers on the drive in a way that prevents upgrading the HD even if you buy an identical drive from a third party. There are a number of people try to find a way to edit the ID tags of a drive in order to upgrade the AV500 but as of right now they are having little luck. Now guarantee for future progress either. So no you can't upgrade the HD."
Dus nee, simpelweg een image zal ook geen soulaas bieden tenzij je zelf in staat bent de interne ID van de disk te veranderen wat onmogelijk is.
Zoals ik al zei: ik had niet anders verwacht. Het zou wel heel erg stom zijn van Archos om zich niet tegen dit soort mods / upgrades in te dekken.
"I know people that have dismantled the AV500 and if you have the 100gb version the hard drive is visible when simply removing the battery. The HD is a Toshiba 2.5" but unfortunately at the moment it is not upgradeable. The problem is that, while it is a regular 2.5" HD, Archos has altered the ID numbers on the drive in a way that prevents upgrading the HD even if you buy an identical drive from a third party. There are a number of people try to find a way to edit the ID tags of a drive in order to upgrade the AV500 but as of right now they are having little luck. Now guarantee for future progress either. So no you can't upgrade the HD."
Dus nee, simpelweg een image zal ook geen soulaas bieden tenzij je zelf in staat bent de interne ID van de disk te veranderen wat onmogelijk is.
Zoals ik al zei: ik had niet anders verwacht. Het zou wel heel erg stom zijn van Archos om zich niet tegen dit soort mods / upgrades in te dekken.
Arunia schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 09:35:
Ik heb het idee dat wanneer je een image van je huidige schijf maakt, je deze zo op een nieuwe kunt zetten en het toch voor elkaar kan krijgen. Overigens is het mogelijk om een 40GB image op een grotere schijf te plaatsen en de resterende ruimte erbij kan krijgen en andersom. Ik heb jammergenoeg geen HDD liggen en heb nog niet echt gekeken hoe de schijf eruit gehaald kan worden. Wat wel zo is, is dat de IDE aansluitingen op de juiste plaats moeten zitten.
[ Voor 4% gewijzigd door Darth Malak op 12-10-2006 11:51 ]
Verwijderd
Hallo iedereen !
Ik heb een super groot probleem.
Ik heb gisteren m'n Archos gmini500 binnengekregen en toen ik 'm met m'n PC wilde verbinden liep mijn PC volledig vast (zowel in windowsmode als in harddisk mode van de gmini). geen beweging meer in te krijgen. Ik heb geprobeerd om de gmini500 aan te sluiten als hij al aan staat en ook (zoals in de handleiding wordt aangegeven) eerst aansluiten en dan pas aanzetten, niets werkt, mijn pc loopt helemaal vast : er is nog wel beeld op de pc maar zowel toetsenbord als muis werken niet meer. Ik heb zelfs mijn pc opgestart met de gmini er al op aangesloten. De Gmini geeft gewoon aan dat hij met een USB kabel met de PC is verbonden.
Ik draai windows XP op m'n PC en ik heb net twee weken geleden windows opnieuw geinstalleerd (inclusief SP 2). Ik weet niet meer wat ik moet doen...
wie kan me helpen.... HELP !!!
alvast bedankt !!!
Lukie
Ik heb gisteren m'n Archos gmini500 binnengekregen en toen ik 'm met m'n PC wilde verbinden liep mijn PC volledig vast (zowel in windowsmode als in harddisk mode van de gmini). geen beweging meer in te krijgen. Ik heb geprobeerd om de gmini500 aan te sluiten als hij al aan staat en ook (zoals in de handleiding wordt aangegeven) eerst aansluiten en dan pas aanzetten, niets werkt, mijn pc loopt helemaal vast : er is nog wel beeld op de pc maar zowel toetsenbord als muis werken niet meer. Ik heb zelfs mijn pc opgestart met de gmini er al op aangesloten. De Gmini geeft gewoon aan dat hij met een USB kabel met de PC is verbonden.
Ik draai windows XP op m'n PC en ik heb net twee weken geleden windows opnieuw geinstalleerd (inclusief SP 2). Ik weet niet meer wat ik moet doen...
alvast bedankt !!!
Lukie
USB drivers eens refreshen. En probeer de speler eens op een andere pc om uit te sluiten of het aan je Gmini ligt.
Verwijderd
Ik heb de gmini op mijn laptop aangesloten en daar geen enkel probleem, het ligt dus niet aan de gmini500 naar mijn mening.
Hoe refresh ik mijn USB drivers ? (sorry voor de onwetendheid..)
Lukie
Hoe refresh ik mijn USB drivers ? (sorry voor de onwetendheid..)
Lukie
Ik heb dat probleem ook weleens gehad wat resulteerde in omruiling.
Wanneer je de Gmini500 aansluit op je pc en wanneer deze vastloopt, je Gmini loskoppeld.
Gaat dan je pc weer gewoon verder?
Zo ja, dan denk ik dat het wel aan je Gmini kan liggen.
Wanneer je de Gmini500 aansluit op je pc en wanneer deze vastloopt, je Gmini loskoppeld.
Gaat dan je pc weer gewoon verder?
Zo ja, dan denk ik dat het wel aan je Gmini kan liggen.
Verwijderd
Heeft iemand misschien een linkje waar precies beschreven staat hoe ik ondertitels in AVI.bestanden krijg, zodat ik de film+ondertitel op met Gmini kan bekijken?
Ben niet zo'n kei met PC's namelijk....
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Anders ga je eerst zelf eens even op zoek, dit is namelijk al _enorm_ vaak gevraagd.Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:11:
Heeft iemand misschien een linkje waar precies beschreven staat hoe ik ondertitels in AVI.bestanden krijg, zodat ik de film+ondertitel op met Gmini kan bekijken?
Alvast bedankt!
Tip: kijk eens naar het Archos Gmini 400/402 topic. Daar staat (weliswaar voor de 400/402) precies beschreven hoe je video kunt coderen inclusief ondertitels.
Probeer eens de andere usb poorten.Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 14:32:
Hallo iedereen !
alvast bedankt !!!
Lukie
[ Voor 93% gewijzigd door -DG- op 12-10-2006 16:26 ]
Verwijderd
Ik heb al mijn USB poorten al geprobeerd.
Arunia: nee, mijn pc gaat niet meer verder als ik de gmini uit de USB poort haal, hij blijft "bevroren", ik moet dan een "harde reboot" doen (aan/uit knop 5 sec. ingedrukt houden zodat de PC uitgaat).
wat te doen... wat te doen.... ?
Arunia: nee, mijn pc gaat niet meer verder als ik de gmini uit de USB poort haal, hij blijft "bevroren", ik moet dan een "harde reboot" doen (aan/uit knop 5 sec. ingedrukt houden zodat de PC uitgaat).
En andere usb apparaten geven nooit een probleem?Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 18:22:
Ik heb al mijn USB poorten al geprobeerd.
Verwijderd
Nee met andere apparaten nooit problemen gehad (usb sticks, ipods, printers etc) nee nooit problemen gehad, windows opnieuw geinstalleerd voordat ik mijn gmini had gekocht.....
ben een beetje leeg que oplossingen jullie een idee ?
ben een beetje leeg que oplossingen jullie een idee ?
Heb je nou al geprobeerd wat ik in mijn eerdere post schreef?
[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 12-10-2006 23:32 ]
Verwijderd
RoD: ja heb ik geprobeerd. Ik heb voor alle usb controllers de stuurprogramma's bijgewerkt in het apparatenbeheer. maar nog steeds het zelfde probleem. Op mijn laptop lukt het prima maar mijn desktop bevriest zodra ik m'n gmini aansluit en ie herkent zou moeten worden (dwz; het duurt een seconde of 3 nadat ik de gmini aan heb gezet en contact is gemaakt met de pc)
aaaaaaaaaarrrrrrrrrrghhhhh ik wordt echt gek...
Lukie
aaaaaaaaaarrrrrrrrrrghhhhh ik wordt echt gek...
Lukie
Dit heeft niets met de Archos te maken maar lijkt duidelijk een PC probleem. Daarom hoort dit ook niet in deze topic thuis. Werk behalve je USB drivers maar gewoon eens je chipsetdrivers voor je moederbord bij en doe eens een bios update. Je geeft verder ook totaal geen info over je systeem (hardware e.d.) dus dat schiet niet echt op.
[ Voor 17% gewijzigd door Darth Malak op 13-10-2006 08:29 ]
Juist, probeer eens opnieuw de drivers te downloaden van je moederbord (Nforce drivers hebben ook USB drivers bij zich en volgens mij Via drivers ook. Intel weet ik zo niet) en deze opnieuw te installeren. Desnoods de drivers van je USB poorten even deinstalleren.
Dit is zoals gezegd geen probleem van de Gmini, maar van je pc.
Anders alsnog eens je computer opnieuw installeren. Zorg dat je dan de laatste drivers van alles in je pc al op een CD of ergens anders hebt staan zodat je zonder internet alles kunt installeren (ik heb namelijk zelf het probleem dat netwerk drivers niet meteen vanuit Windows geinstalleerd worden).
Dit is zoals gezegd geen probleem van de Gmini, maar van je pc.
Anders alsnog eens je computer opnieuw installeren. Zorg dat je dan de laatste drivers van alles in je pc al op een CD of ergens anders hebt staan zodat je zonder internet alles kunt installeren (ik heb namelijk zelf het probleem dat netwerk drivers niet meteen vanuit Windows geinstalleerd worden).
Grote kans dat na het bijwerken van zijn bios en de chipsetdrivers, het probleem opgelost is... Dit is zo'n beetje de meest voorkomende reden van spontaan vastlopende PC's bij connecten van randapparatuur.
Verwijderd
Iedereen heel erg bedankt voor alle tips and tricks (ondanks dat ik in het foute forum zit) ! Ik ga eens lekker aan de slag en zal laten weten of het gelukt is.
Lukie
Lukie
Dat je in het verkeerde forum zat wist je niet toen je je vraag plaatste...
Succes en laat nog eens iets weten.
Ik heb net een test gedaan met video en schermhelderheid op 1. Dan kom ik uit op 5:45 uur video.
Voor degene die dat misschien nog wouden weten.
Voor degene die dat misschien nog wouden weten.
En die 5.45 uur is non-stop spelen..? Zonder stoppen/browsen, etc...
Met de zware batterij (niet officiele archos) kom je rond de 12 uur uit!
Met de zware batterij (niet officiele archos) kom je rond de 12 uur uit!
Ongeveer non-stop ja. 
Maar die 12 uur is zeker wel mooi.
Maar die 12 uur is zeker wel mooi.
[ Voor 42% gewijzigd door -DG- op 15-10-2006 00:19 ]
Ja, die goedkope variant van de officiele Archos batterij doet het perfect. Veel plezier van gehad op vakantie!
En dat voor 35 euro.
Ik heb sinds vrijdag ook dit mooie dingetje gehaald. Ben er erg blij mee. Heb er al wat films opgezet en muziek. Is niet echt een spelertje dat je voor een middagje winkelen mee wilt nemen alleen.
Rrippen vanaf een dvd vind ik toch wel wat moeilijk. Gaat erg langzaam bij mij. Maar goed er zijn genoeg
andere manieren
Anyway ik heb 1 vraagje. Als ik de batterij oplaad is het normaal dat de speler aan gaat terwijl hij uit staat? Want zodra dat plugje contact maakt, springt hij aan. Is dat normaal? Want eerste keer dat ik dat deed, bleef hij uit geloof ik (alhoewel ik serieus nu aan mijzelf begin te twijfelen
)
Zodra ik, terwijl hij laadt, op uit wil drukken, dan gaat het niet. Hij wilt maar niet uit. En ondertussen blijft dat lichtje voor "on" maar heletijd aan.
Ik vind eigenlijk wel een beetje vervelend, want ik heb het idee dat als het spelertje aan staat bij het laden, het veel langer duurt om op te laden.
Weet iemand wat ik moet doen?
Rrippen vanaf een dvd vind ik toch wel wat moeilijk. Gaat erg langzaam bij mij. Maar goed er zijn genoeg
andere manieren
Anyway ik heb 1 vraagje. Als ik de batterij oplaad is het normaal dat de speler aan gaat terwijl hij uit staat? Want zodra dat plugje contact maakt, springt hij aan. Is dat normaal? Want eerste keer dat ik dat deed, bleef hij uit geloof ik (alhoewel ik serieus nu aan mijzelf begin te twijfelen
Zodra ik, terwijl hij laadt, op uit wil drukken, dan gaat het niet. Hij wilt maar niet uit. En ondertussen blijft dat lichtje voor "on" maar heletijd aan.
Ik vind eigenlijk wel een beetje vervelend, want ik heb het idee dat als het spelertje aan staat bij het laden, het veel langer duurt om op te laden.
Weet iemand wat ik moet doen?
Seen it all done it all can't remember most of it
Ja, dat is normaal... Dit is volgens mij ook niet uit te zetten. Helaas want het is inderdaad zwaar irritant.
Volgens mij moet de speler ook softwarematig omschakelen dat hij aan het laden is ofzo en start hij daarom automatisch op.
Volgens mij moet de speler ook softwarematig omschakelen dat hij aan het laden is ofzo en start hij daarom automatisch op.
Goh dat is eigenlijk best wel jammer zo.
Persoonlijk zal het me worst wezen. Ik vind het veel erger dat hij nauwelijks verschillende video en vooral audio codecs ondersteund.
Ah, dat is wel jammer. Ik convert alleen de video files met dat eerder hier genoemde pocketdivxdecoder. Kost wel meer werk tho. Dat vind ik wel vervelend.
En audio, jah soms wel jammer. Maar ik kan me wel tevreden stellen met alleen mp3
En audio, jah soms wel jammer. Maar ik kan me wel tevreden stellen met alleen mp3
Ik bedoelde eigenlijk dat volgens mij de Archos meestal valt over de gebruikte audocodec bij niet afspeelbare videos. Het is niet zozeer de videocodec aangezien deze meestal wel divx of xvid ziijn. Alles moeten omzetten is erg omslachtig en vervelend maar goed, daar heb ik eerdel al mijn zegje over gedaan!
[ Voor 14% gewijzigd door Darth Malak op 16-10-2006 13:30 ]
Voor DVD's rippen gebruik ik CloneDVD Mobile, voor converteren van video files gedownload van het Inet, gebruik ik het programma van Archos zelf.
Als je na het opstarten van de Archos voor het laden deze semi uit wilt hebben of in iedergeval het scherm, dan kun je het kruisje een aantal seconden ingedrukt houden.
Als je na het opstarten van de Archos voor het laden deze semi uit wilt hebben of in iedergeval het scherm, dan kun je het kruisje een aantal seconden ingedrukt houden.
Waar kan je deze kopen?Darth Malak schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 11:31:
Ja, die goedkope variant van de officiele Archos batterij doet het perfect. Veel plezier van gehad op vakantie!En dat voor 35 euro.
cougar - dunster crew
Moet je ff een paar pagina's terugkijken (is rond begin september geweest)... Ik heb hem via e-bay en een gast die die dingen verkoopt in Japan gekocht. Was iets van 35 euro incl. verzendkosten!!! (binnen 4 dagen binnen) en werkt super! Nogmaals, ik bedoelde dus de imitatie variant van de officiele extra zware Archos batterij van 5200mha.
Ik weet wel dat die advertentie er daarna vanaf gehaald is maar misschien is hij nog steeds te vinden.
Ik weet wel dat die advertentie er daarna vanaf gehaald is maar misschien is hij nog steeds te vinden.
[ Voor 17% gewijzigd door Darth Malak op 18-10-2006 12:59 ]
Die Batterij had ik van ebay bij Sino Battery vandaan,
als je zoekt op battery 5200 mah moet je hem nog kunnen vinden,
hij was er afgehaald maar is weer terug. Had er nog 1 bijbesteld.
Te veel lange vluchten
Te veel lange vluchten
Dat was hem, van Sino! Echt een aanrader!
Verwijderd
Heeft iemand de HDD er al uit gehaald en via een adapter op zijn PC aangesloten en een ghost image gemaakt.
En deze dan op een andere HDD gezet ??????
En deze dan op een andere HDD gezet ??????
Ja en dat gaat ook niet werken (lees een paar pagina's terug). Heeft te maken met het ID nummer van de Harddisk en die kan niet veranderd worden.
Nee hoor, is er erg gemakkelijk uit te halen. Schuifje naar beneden en batterij is los..
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 10:03:
@sideburn 948 Had er nog 1 bijbesteld.
Te veel lange vluchten
Is noch niet zomaar te verwisselen bij de gmini uitvoering, zit toch vast, dit in tegenstelling tot de AV uitvoering ??
Hartelijk dank (ook dank aan Darth Malak) , meteen eentje gekocht.sideburn948 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 09:37:
Die Batterij had ik van ebay bij Sino Battery vandaan,
Te veel lange vluchten
Er staan er nog genoeg van Sino Battery.
[ Voor 3% gewijzigd door dunster op 19-10-2006 21:16 ]
cougar - dunster crew
Je zult er geen spijt van krijgen!!
Ik denk dat ik er ook nog maar 1 ga bestellen. Kan nooit kwaad in geval van lange reizen.
De standaard batterij zit vast in het klepje,
hoe zit dat dan met die Sino Battery, zit daar al een klepje omheen?
Of kan je de standaard batterij uit het klepje halen?
Ik snap hem effe niet........
Wil binnenkort toch ook maar die extra batterij bestellen eigenlijk.
hoe zit dat dan met die Sino Battery, zit daar al een klepje omheen?
Of kan je de standaard batterij uit het klepje halen?
Ik snap hem effe niet........
Wil binnenkort toch ook maar die extra batterij bestellen eigenlijk.
Om de standaardbatterij lost te halen druk je een schuifje aan de zijkant van gmini naar onderen (of boven). Vervolgens haal je heel gemakkelijk de achterkant van gmini eraf (dat is n.l. de batterij).
De sino batterij is ietsjes dikker maar werkt precies hetzelfde. Is een zilveren (niet zwarte) achterkant van de gmini en zet je met precies hetzelfde schuifje weer vast.
Dus nogmaals: de achterplaat van de gmini IS de batterij.
Kijk even op de Archos site, daar zie de batterij:
http://www.archos.com/pro...ml?country=global&lang=en
De sino is dus zilverkleurig en iets dikker.
De sino batterij is ietsjes dikker maar werkt precies hetzelfde. Is een zilveren (niet zwarte) achterkant van de gmini en zet je met precies hetzelfde schuifje weer vast.
Dus nogmaals: de achterplaat van de gmini IS de batterij.
Kijk even op de Archos site, daar zie de batterij:
http://www.archos.com/pro...ml?country=global&lang=en
De sino is dus zilverkleurig en iets dikker.
[ Voor 18% gewijzigd door Darth Malak op 22-10-2006 11:12 ]
Oke bedankt Darth Malak.
BTW niet schrikken allemaal, hij is weer in prijs verlaagd
klikkerdeklik
Kost nu nog maar € 229,00. Nu voel ik me ECHT in mijn bek gescheten.
Voor 299 vond ik hem al wel het geld waard, maar toch.......
Het lijkt wel of ze ze aan de straatstenen niet kwijt kunnen.
BTW niet schrikken allemaal, hij is weer in prijs verlaagd
klikkerdeklik
En heb je gezien wat de 40GB doet? Gmini 40GBWhatTheFuck schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 15:30:
Oke bedankt Darth Malak.
BTW niet schrikken allemaal, hij is weer in prijs verlaagd![]()
klikkerdeklik

GVD, had ik nou maar 4 weken gewacht.WhatTheFuck schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 15:30:
Oke bedankt Darth Malak.
BTW niet schrikken allemaal, hij is weer in prijs verlaagd![]()
klikkerdeklik

Is echt wel een lage prijs voor zo'n speler naar mijn idee, in vergelijking met de concurrentie.
Nou iedereen die hem nog gaat kopen, succes ermee.
Ik heb 1 1/2 maand geleden nog 368 euro betaald voor dit kreng...
Verwijderd
Noreve is top, zo lees ik steeds, maar hoe zit het met de bescherming van het beeldscherm?
De enige bescherming is de flap die over het scherm heen gaat wanneer je hem dichtdoet.
Open is het scherm gewoon bloot.
Open is het scherm gewoon bloot.
Het lijkt me dat er niet 1 hoesje te vinden is met bescherming voor het beeldscherm als deze open is. Lijkt me ook niet echt prettig voor de beeldkwaliteit. Enige mogelijkheid zou misschien een vergelijkbare bescherming als voor pocket pc's zijn, een dun laagje plastic op het beeldscherm. Of deze voor de archos te koop zijn weet ik niet.
Zou ook niet weten waarom er een bescherming voor het beeldscherm nodig is. Als je aan het kijken bent gebeurt er volgens mij weinig met je beeldscherm en als je hem in je zak hebt zitten, beschermt het hoesje het beeldscherm.
Zou ook niet weten waarom er een bescherming voor het beeldscherm nodig is. Als je aan het kijken bent gebeurt er volgens mij weinig met je beeldscherm en als je hem in je zak hebt zitten, beschermt het hoesje het beeldscherm.
ik heb een screenprotector op het scherm zitten, gekocht via ebay. een prima ding. het zorgt er in ieder geval voor dat je niet van die kleine krasjes op je scherm krijgtDarth Malak schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:48:
Het lijkt me dat er niet 1 hoesje te vinden is met bescherming voor het beeldscherm als deze open is. Lijkt me ook niet echt prettig voor de beeldkwaliteit. Enige mogelijkheid zou misschien een vergelijkbare bescherming als voor pocket pc's zijn, een dun laagje plastic op het beeldscherm. Of deze voor de archos te koop zijn weet ik niet.
En hij is weer € 279,00
http://www.dixons.nl/De_o...eler.7074607/default.aspx
Zullen ze het zelf nog snappen?
http://www.dixons.nl/De_o...eler.7074607/default.aspx
Zullen ze het zelf nog snappen?
Wellicht een foutje. Misschien wilden ze de 40GB in de aanbieding gooien
Verwijderd
Jammer, ik had hem graag voor die prijs gehad natuurlijk!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 21:49 ]
Verwijderd
>>>>>> ik krijg bij het gebruik van clonedvd de ondertitels niet in de AVI file.Arunia schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 13:34:
Voor DVD's rippen gebruik ik CloneDVD Mobile, voor converteren van video files gedownload van het Inet, gebruik ik het programma van Archos zelf.
Toch selecteer ik subtitels in het instelmenu.
Maarten
Dat is omdat de ondertitels niet in de avi files zitten maar externe tekstbestandjes zijn. Er zijn programma's waarmee je die in de avi files kunt krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:08:
[...]
>>>>>> ik krijg bij het gebruik van clonedvd de ondertitels niet in de AVI file.
Toch selecteer ik subtitels in het instelmenu.
Maarten
Staat wel ergens in dit topic dacht ik.
Oftewel: zoekt en gij zult vinden.!
Probeer je je posts omhoog te krikken.
Ik ga binnenkort waarschijnlijk ook maar zo'n extra batterij bestellen via ebay. Jammer dat ze alleen de zilvere hebben, maar aangezien garantie toch niet echt nodig is spuit ik hem dan wel zwart
Zo, denk dat ik voor de Creative EP-630 oordopjes ga. Hier nog verders gebruikers hiervan die het vergelijk kunnen maken tussen deze en de originele oortjes?
De 630's kosten rond de €30. wil tot de €50 gaan max. ( Ja er is een heel appart topic over, maar wil vergelijkingen horen tov de Gmini500 specifiek )
De 630's kosten rond de €30. wil tot de €50 gaan max. ( Ja er is een heel appart topic over, maar wil vergelijkingen horen tov de Gmini500 specifiek )
[ Voor 18% gewijzigd door Shaggy op 25-10-2006 19:34 ]
Ik heb die EP-630's in combinatie met de gmini500.shaggy8675 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 19:33:
Zo, denk dat ik voor de Creative EP-630 oordopjes ga. Hier nog verders gebruikers hiervan die het vergelijk kunnen maken tussen deze en de originele oortjes?
Hele fijne oordopjes, zeker voor dat budget. Je moet wel wennen aan het in-ear maar na een week ofzo wil je niet meer anders.
Er komt in iedergeval heel goed geluid uit, echt niet te vergelijken met de meegeleverde archos oordopjes!
Ik moet alleen wel toegeven dat ik bij de gmini500 liever een uitgebreidere EQ had om het geluid echt goed af te stellen voor deze oordopjes. Bij m'n gmini220 zat bijv. een 5bands EQ en dat was vooral in het mid en het midhoog wel fijner. De bassen uit de gmini500 klinken wel weer iets voller voor m'n gevoel.
Voor het budget kun je in iedergeval niet beter krijgen, en denk ik dat eerder de beperking bij de gmini500 ligt dan bij de EP-630's, dus wat dat betreft een aanrader!
Het grootste verschil met de originele oordopjes is trouwens de diepte van de bassen en de heldere weergave van het hoog waardoor je meer detail hoort.
Kopen dus!
[ Voor 6% gewijzigd door -DG- op 25-10-2006 20:19 ]
Postcounts kunnen me geen ruk schelen FYI
-DG- schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 13:55:
[...]
Probeer je je posts omhoog te krikken.?
Ik ga binnenkort waarschijnlijk ook maar zo'n extra batterij bestellen via ebay. Jammer dat ze alleen de zilvere hebben, maar aangezien garantie toch niet echt nodig is spuit ik hem dan wel zwart
Ja ik ook. Kan bij ebay zeker niet met iDeal betalen of wel?Ik ga binnenkort waarschijnlijk ook maar zo'n extra batterij bestellen via ebay. Jammer dat ze alleen de zilvere hebben, maar aangezien garantie toch niet echt nodig is spuit ik hem dan wel zwart
En wat zijn jullie ervaringen met bezorgtijd? Hoeveel dagen?
Bij voorbaat dank.
Bij ebay kun je betalen met Paypal.WhatTheFuck schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:19:
[...]
Ja ik ook. Kan bij ebay zeker niet met iDeal betalen of wel?
En wat zijn jullie ervaringen met bezorgtijd? Hoeveel dagen?
Bij voorbaat dank.
Heel simpel: je stort van je bankrekening naar het paypal rekeningnummer met een persoonlijk nummer in de omschrijving en dan komt dat op je eigen paypal account.
Vervolgens kun je dat geld heel makkelijk naar iemand anders sturen die ook paypal heeft. Op deze manier ziet niemand je bankgegevens (want je stuurt het naar het email adres van de ander, wat bij paypal gebruikt wordt).
Geld staat binnen een dag op de paypal rekening. De bezorgtijd weet ik niet.
Darth Malak wat was jou bezorgtijd bij sino_battery
-DG- Ik had hem volgens mij binnen 4 of 5 dagen na bestellen. Supersnel dus!
Zeker gezien hij vanuit Hong Kong kwam... of was het Tokyo... Weet ik niet meer zeker. Opgestuurd in een envelop met een rits chinese/japanse postzegels... Perfecto... !!
En dat voor zo'n 35 euro.. Ontzettend veel plezier van gehad...
[ Voor 11% gewijzigd door Darth Malak op 28-10-2006 00:30 ]
Hoi allemaal ik wil dit super aparaatje bestellen bij de dixons. (80GB0
Heb hem ff bekeken bij de media markt (€ 489,- (amsterdam))
Maar lijkt me echt een top apparaat!
Nu ga ik bijna op vakantie en wil meteen lekker er alles mee kunnen doen maar ik weet niet precies wat ik allemaal nodig heb.
Ik wil lang kunnen kijken in het vliegtuig (zo'n 10 uur vliegen
)
Ik heb wel wat gelezen over andere batterijen maar kan je die niet gewoon in nederland halen??
Liefst 2 koptelefoons aansluiten. (Zijn de oordopjes die er bij zitten beet comfortable)
EDIT:
Iemand ervaring??
Bied het hoesje (als dat er bij zit) voldoende bescherming
THNX allemaal alvast kan niet wachten tot ik em binnen heb
Nu ga ik bijna op vakantie en wil meteen lekker er alles mee kunnen doen maar ik weet niet precies wat ik allemaal nodig heb.
Ik wil lang kunnen kijken in het vliegtuig (zo'n 10 uur vliegen

Ik heb wel wat gelezen over andere batterijen maar kan je die niet gewoon in nederland halen??
Liefst 2 koptelefoons aansluiten. (Zijn de oordopjes die er bij zitten beet comfortable)
EDIT:

Iemand ervaring??
THNX allemaal alvast kan niet wachten tot ik em binnen heb

[ Voor 6% gewijzigd door 0Burner0 op 30-10-2006 15:19 ]
0Burner0 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:15:
Ik wil lang kunnen kijken in het vliegtuig (zo'n 10 uur vliegen)
Nee, die batterij is niet in NL te krijgen. De huidige battery geeft zo'n 5 uur kijk plezier en zo'n 16 uur muziek luister plezier.
EDIT: [afbeelding]
Iemand ervaring??
2 hoofdtelefoons is mogelijk, hiervoor moet je zo'n splitser hebben van 1x male naar 2x female, driehoekige vorm heeft die stekker. Kan even geen plaatje vinden, maar de MM heeft deze gewoon in de schappen bij audio kabels e.d. Bijvoorbeeld deze:http://www.mp3shop.nl/product/11944/18728/5/veripart-mini-jack-audiosplitter.html. Er zijn er overigens veel meer soorten te vinden.
Nee, dit is alleen een zakje. Hoesjes moet je bestellen, maar aangezien Noreve nederland niet meer bestaat weet ik zo niet of coolblue ze nu wel verkoopt.Wel dus:
http://www.mp3shop.nl/pro...os-av500-30-gb-black.html
THNX allemaal alvast kan niet wachten tot ik em binnen heb![]()
![]()
[ Voor 7% gewijzigd door Arunia op 30-10-2006 15:26 ]
Is dit de site waar de m jullie de batterije bestellen (ben niet zo happig om zo maar geld naar iemand over te maken)
http://cgi.ebay.com/5200m...86541QQrdZ1QQcmdZViewItem
THNX Alvast
http://cgi.ebay.com/5200m...86541QQrdZ1QQcmdZViewItem
THNX Alvast
Errr... over welk apparaat heb je het voor 489 euro??? De gmini 500 (waar dit topic over gaat) is al onder de 300 gezakt.
Goedkope zware clone batterijen heb ik hier in NL nog niet gezien... Gewoon ff via de link die hierboven staat bestellen..
Als je het origineel van Archos besteld ben je geloof ik zeker 130 euro kwijt. Is het mij in ieder geval niet waard en voor de 35 euro ben ik dik tevreden. Zie dat hij ook batterijen voor mijn PDA heeft... Maar weer ff bestellen.
Standaard batterije is ~ 6 uur speelduur. De zware sino batterij ~ 12 uur.
Goedkope zware clone batterijen heb ik hier in NL nog niet gezien... Gewoon ff via de link die hierboven staat bestellen..
Als je het origineel van Archos besteld ben je geloof ik zeker 130 euro kwijt. Is het mij in ieder geval niet waard en voor de 35 euro ben ik dik tevreden. Zie dat hij ook batterijen voor mijn PDA heeft... Maar weer ff bestellen.
Standaard batterije is ~ 6 uur speelduur. De zware sino batterij ~ 12 uur.
0Burner0 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:15:
Ik wil lang kunnen kijken in het vliegtuig (zo'n 10 uur vliegen)
EDIT: [afbeelding]
Iemand ervaring??
THNX allemaal alvast kan niet wachten tot ik em binnen heb![]()
![]()
[ Voor 5% gewijzigd door Darth Malak op 31-10-2006 11:05 ]
Dit was bij de media markt. (ik heb em via dixons besteld)Darth Malak schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:09:
Errr... over welk apparaat heb je het voor 489 euro??? De gmini 500 (waar dit topic over gaat) is al onder de 300 gezakt.
[...]
Hebben de hoesjes van Covertec en Noreve ook aan de achterkant een standaard zodat je de archos rechtop kan zetten? Een beetje als een schilderijtje? De 700 heeft dat uit zichzelf al weet ik.
Ik heb namelijk gemerkt dat het best lastig kijken is als je zelf de archos vast moet houden of ergens tegen aan zet (valt ie om). Is voor mij wel een vereiste wil ik een hoesje kopen.
Edit: zoiets als dit:
Ik heb namelijk gemerkt dat het best lastig kijken is als je zelf de archos vast moet houden of ergens tegen aan zet (valt ie om). Is voor mij wel een vereiste wil ik een hoesje kopen.
Edit: zoiets als dit:

[ Voor 11% gewijzigd door WhatTheFuck op 31-10-2006 11:51 ]
De Noreve heeft een standaard ja, zoals een fotoframe. Helaas geen manier om hem aan je broek te hangen.
Om hem aan je broek te hangen kun je deze gebruiken:

Bij de halfords te koop voor iets tussen 6 en 8 euro. Past die perfect in.

Bij de halfords te koop voor iets tussen 6 en 8 euro. Past die perfect in.
Je krijgt er toch gewoon een beltclip bij?Darth Malak schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:48:
De Noreve heeft een standaard ja, zoals een fotoframe. Helaas geen manier om hem aan je broek te hangen.
Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast