Ik vind dat met de accu wel meevallen! Langzaam gaat de mijne ook al achteruit hoor, de schijf begint een beetje te rammelen. Tijd voor een nieuwe dus. Door het hoesje van Newmp3technology.com is het scherm mooi gebleven. Als je hem zonder hoesje gebruikt kan er niks anders mee gebeuren dan dat het scherm stukgaat. Hij is wel een paar keer gevallen, maar niet stukgegaan. Zonder hoesje zou dit zeker weten zijn gebeurd!
Arunia, dat foutje heb ik ook eens gemaakt. De koptelefoonaansluiting is erg lomp, met die 2 ''gaten'' er omheen. Ik heb geen flauw idee waar die voor zijn. En als de het apparaat vasthebt, met het scherm naar je toe gewezen, en kijkt naar de koptelefoonaansluiting, is daarboven nóg een ''knopje'' of zoiets. Waar is die voor? Het doet me denken aan zo'n reset-knop van een horloge.
Ik vind het menu van de Gmini 500 géwéldig! Ook lekker veel opslagruimte, en het scherm is lekker voor in het vliegtuig een documantaire te kijken, of in de bus South Park te kijken. Als je hem ophangt aan een hoofdsteun in de auto, moet je bij files eens tellen hoeveel mensen er meekijken.
Toolrules:
Bij
New Mp3 Technology voor 28.22 € heb je een goede accu. Wel erg duur hoor, maar meer power beweren ze. Op mijn accu staat 3.7V. Ik denk dat ze de duurzaamheid bedoelen.
Danzij dit topic heb ik mijn Gmini 500 aangeschaft, bedankt allemaal!