Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:59
Ugh, mijn ab voor de Gmini 500 is stuk, kabelbreuk. Als ik hem aansluit knalt mijn Gmini uit.
Jammer dat er geen mogelijkheid is om die stekker open te maken en dan de kabel opnieuw vast te maken. als ik die stekker los kon kopen, had ik het helemaal opnieuw gemaakt. Nahja, niets aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag heb ik even geprobeerd of je twee Gmini500's aan elkaar kan koppelen: het werkt :)

Wanneer je de ene via de USB host functie aansluit en de andere via de mini-usb, heb je gewoon verbinding en kun je bij de andere Archos bestanden beheren en kopiëren. Je kunt zelfs films die op de andere Archos staan afspelen. De snelheid van het kopiëren is niet erg hoog, maar een paar filmpjes omzetten kan best.

Nu nog hopen dat je een externe harde schijf kan gebruiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Werkt het afspelen van content wat op een ander apparaat staat eigenlijk ook met niet-Archos apparaten... zoals bijvoorbeeld een memory stick? Nooit van die feature afgeweten namelijk. Bij mijn oude Gmini 400 kan dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap je vraag geloof ik niet helemaal :P

Je kunt in feite ieder USB apparaat aansluiten, of het werkt is dan een tweede. De meeste digitale camera's kun je zonder problemen aansluiten, evenals andere Archos (Gmini500) spelers en usb-geheugenpennetjes. Volgens mij kun je er ook wel een cardreadertje op aansluiten, zodat je eenvoudig de bestanden van je camera/telefoon/whatever kunt overzetten (heb zelf alleen geen externe cardreader om het te testen....)

Een externe harde schijf zou in principe ook moeten lukken (de Gmini500 is als je hem zo instelt in feite ook een externe harde schijf). Maar bij de enige externe harde schijf waar ik het geprobeerd heb, werkte het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Nu ik em zo teruglees is het inderdaad wat onduidelijk :P Ik weet dat er sommige apparaten niet werken, en sommige wel. Bij sommige USB Host apparaten kun je alleen conten kopiëren van het apparaat naar jou speler. Jij zegt, dat je de content die op de ene speler stond, zonder te kopiëren kon afspelen via de andere speler. Ik vroeg me af of dit mogelijk is bij alle apparaten die werken met de Gmini 500, of alleen met Archos-apparaten.

Voorbeeld: Zou je liedjes die je op een naamloze USB stick hebt gezet en die werkt met de USB Host van de Gmini 500 ook zonder te kopiëren kunnen afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, met een willekeurige USB stick werkt het prima: je kan het gewoon aansluiten en afspelen zonder eerst te kopiëren (mp3'tje van 10mb geprobeerd).

Ik heb voor de gein even een wireless USB stickje erop aangesloten, daarbij kreeg ik de volgende melding:
"This device is not supported. If your device allows it, try another usb setting."
Nou is deze melding niet meer dan logisch, maar het geeft wel aan dat de error die ik kreeg met de externe harde schijf betekend dat het apparaat wel ondersteunt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ik kan bevestigen dat een cardreader ZEKER werkt. Die heb ik veel gebruikt tijdens mijn laatste vakantie om 4 gig geheugenkaarten leeg te trekken...
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 19:21:
Ik snap je vraag geloof ik niet helemaal :P

Je kunt in feite ieder USB apparaat aansluiten, of het werkt is dan een tweede. De meeste digitale camera's kun je zonder problemen aansluiten, evenals andere Archos (Gmini500) spelers en usb-geheugenpennetjes. Volgens mij kun je er ook wel een cardreadertje op aansluiten, zodat je eenvoudig de bestanden van je camera/telefoon/whatever kunt overzetten (heb zelf alleen geen externe cardreader om het te testen....)

Een externe harde schijf zou in principe ook moeten lukken (de Gmini500 is als je hem zo instelt in feite ook een externe harde schijf). Maar bij de enige externe harde schijf waar ik het geprobeerd heb, werkte het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi! :)

Zijn er nog vrijwilligers die hun externe harde schijf even aan hun archos willen koppelen? Dan hebben we daar ook meer duidelijkheid over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 13:41:

Zijn er nog vrijwilligers die hun externe harde schijf even aan hun archos willen koppelen? Dan hebben we daar ook meer duidelijkheid over ;)
Ik heb mij LaCie harde schijf van 250 Gig eraan gehangen en kan nu leuk filmpjes van die HD afspelen. Werkt bij mij perfect dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-12-2024

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 13:41:

Mijn recent gekochte Toshiba 500GB werkt niet
Mijn 7 maanden oude WD MyBook 320GB werkt ook niet

Beide werken dus NIET, misschien komt het omdat ik nog een oude firmware heb?
Ik geloof 1.5.10, misschien handig om je firmware er bij te vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Er kan natuurlijk altijd compatibility toegevoegd zijn met de nieuwere firmware zonder dat daar melding van gemaakt wordt. Waarom update je gewoon niet even naar de laatste versie? Dat zou je _imo_ sowieso moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
WhatTheFuck schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:47:
[...]

Ik heb de laatste firmware die op de site staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

WhatTheFuck schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:47:
[...]

Nog 2 nieuwe externe HDs in mijn bezit nu.

Sweex 120GB (2.5 inch USB powered) werkt niet
Lacie 500GB werkt wel!

Opvallend genoeg is de Lacie 500GB FAT32 en zijn alle andere externe schijven NTFS. Waarschijnlijk is dat de reden waarom ze het niet doen. De Archos zelf is ook FAT32 namelijk. Binnenkort zet ik mijn sweex 120 GB even om naar FAT32 om te kijken of een USB powered schijfje het ook doet.
Binnenkort meer dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-07 16:31
Lijkt me dan inderdaad ook dat het aan FAT32 ligt.

Ik heb trouwens die 5200mAh accu gekocht. Dan kan ik op vakantie lekker lang filmpjes kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Je hoort wel vaker dat NTFS-schijven niet werken, het zal inderdaad de reden wel zijn. Vaak staat het ook wel bij het product vermeldt trouwens... zegt Archos hier niks over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Zul je geen spijt van krijgen. Werkt super.
-DG- schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 01:18:

Ik heb trouwens die 5200mAh accu gekocht. Dan kan ik op vakantie lekker lang filmpjes kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

WhatTheFuck schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 01:10:
Binnenkort zet ik mijn sweex 120 GB even om naar FAT32 om te kijken of een USB powered schijfje het ook doet.
Binnenkort meer dus...
Het heeft even geduurd maar ik heb nu mijn Sweex 120GB zonder externe voeding weten om te zetten naar FAT32, en zoals verwacht: Dit werkt!

Het was wel even klooien om NTFS naar FAT32 te krijgen (kan in win XP niet), maar met Partition Magic is dit wel gelukt. Dus als je je externe schijf omzet naar FAT32 dan kun je hem met je Gmini verbinden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Helaas is er nog steeds geen homebrew uit voor de archos Gmini 500.
En is dit topic ook een beetje uitgestorven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Tsja, dit apparaatje is natuurlijk ook alweer een beetje verouderd. Homebrew zal er ook wel niet meer komen gezien de geringe belangstelling.

• ToolRules
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-11-2021
Ondanks dat het een beetje verouderd is, vind ik het nogsteeds een erg fijn apparaat!!

• Moejo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-08 13:25
:'( Boe! Er is iets mis met m'n Archos. Ik had hem vanochtend aan de oplader gehangen en ik wou hem net even aandoen maar hij reageerde helemaal niet. Er ging ook geen lampje branden bij On ofzo, gewoon helemaal niets. Ik heb hem daarna maar aan de oplader gelegd en toen zag je het blauwe Gmini scherm, maar zodra hij dan opgestart is en in het menu zit lijkt het alsof hij afslaat. Weet iemand misschien wat ik hier aan kan doen? ;(

De batterij er 15 minuten uit laten deed 't m, want nu doet hij het gewoon weer! :D Haha, ik helemaal in paniek.. O-) Maar goed, ik ben natuurlijk ook wel heel erg gehecht geraakt aan mijn O+ Archosje.. O+

Anyway, toch bedankt voor je hulp RoD! :)

[ Voor 24% gewijzigd door Moejo op 27-09-2007 16:48 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Zou een probleem met de batterij kunnen zijn. Als dat zo is dan vrees ik dat er weinig aan te redden valt. Het zou ook nog een software-issue kunnen zijn. Heb je toevallig de mogelijkheid om de firmware opnieuw te installeren? Herkent de pc het ding nog?
In ieder geval, open er even een topic over als je er niet uitkomt (zie topicwaarschuwing).

[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 27-09-2007 16:38 ]

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 12:50

Shaggy

Misantroop pur sang

Ja, mijn Gmini speelt en draait ook nog steeds perfect. Alleen kan je wel merken dat de baterij aan het aftakelen is. Wordt tijd voor nieuwe accu denk ik. Leve E-Bay _/-\o_

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb met mijn lompe kop de voeding in het gat voor de hoofdtelefoon gedaan. Zelfde maat, gelukkig geen midden connector, dus niets aan het handje. Wel lullig in iedergeval.
Bij mij doet de Archos het ook gewoon nog steeds perfect. Gaat iedere dag mee en waarschijnlijk ook op huwelijksreis, moet alleen wel die USB-host kabel weer zien te vinden, alhoewel ik voor 10 euro een nieuwe kan kopen als je op internet goed zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolRules
Ik merk wel dat de accu relatief snel achteruit gaat. Speler draait ongeveer 6 uur per dag...
Als ik nog 1 streepje accupower heb, valt de speler regelmatig plots uit... Tegenwoordig
hangt ie eigenlijk die 6 uur gewoon aan het infuus, heb ik nergens last van... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat met de accu wel meevallen! Langzaam gaat de mijne ook al achteruit hoor, de schijf begint een beetje te rammelen. Tijd voor een nieuwe dus. Door het hoesje van Newmp3technology.com is het scherm mooi gebleven. Als je hem zonder hoesje gebruikt kan er niks anders mee gebeuren dan dat het scherm stukgaat. Hij is wel een paar keer gevallen, maar niet stukgegaan. Zonder hoesje zou dit zeker weten zijn gebeurd!

Arunia, dat foutje heb ik ook eens gemaakt. De koptelefoonaansluiting is erg lomp, met die 2 ''gaten'' er omheen. Ik heb geen flauw idee waar die voor zijn. En als de het apparaat vasthebt, met het scherm naar je toe gewezen, en kijkt naar de koptelefoonaansluiting, is daarboven nóg een ''knopje'' of zoiets. Waar is die voor? Het doet me denken aan zo'n reset-knop van een horloge.

Ik vind het menu van de Gmini 500 géwéldig! Ook lekker veel opslagruimte, en het scherm is lekker voor in het vliegtuig een documantaire te kijken, of in de bus South Park te kijken. Als je hem ophangt aan een hoofdsteun in de auto, moet je bij files eens tellen hoeveel mensen er meekijken.

Toolrules:
Bij New Mp3 Technology voor 28.22 € heb je een goede accu. Wel erg duur hoor, maar meer power beweren ze. Op mijn accu staat 3.7V. Ik denk dat ze de duurzaamheid bedoelen.

Danzij dit topic heb ik mijn Gmini 500 aangeschaft, bedankt allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Duur? Voor accu's durven ze vaak veel meer te vragen. 50-70 euro zie je weleens voorbijkomen. Ik vind het geen onaardige prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 13:12:

Arunia, dat foutje heb ik ook eens gemaakt. De koptelefoonaansluiting is erg lomp, met die 2 ''gaten'' er omheen. Ik heb geen flauw idee waar die voor zijn. En als de het apparaat vasthebt, met het scherm naar je toe gewezen, en kijkt naar de koptelefoonaansluiting, is daarboven nóg een ''knopje'' of zoiets. Waar is die voor? Het doet me denken aan zo'n reset-knop van een horloge.
Die 2 zijdingen zijn voor de afstandsbediening (welke erg snel stuk gaat overigens), deze heb ik, maar werkt al niet meer. Als ik em aansluit gaat de speler uit, dus kortsluiting.

Het knopje is om te wisselen tussen scherm en tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat die bigass grote knop aan de linkerkant daarvoor was. Aan de rechterkant, boven TV/IN - headphone input is een soort knopje. Geen flauw idee waar deze voor is.

Hoe gaat dat in zijn werk dan, met de afstandsbediening (kan die ook radio afspelen, zoals deze?) ?

Afbeeldingslocatie: http://www.newmp3technology.com/prodimages/avc400.jpg
En over de ''gaten'' om de headphone jack:
Hier lees ik:
Allows both recording from any video source and video playback using the special AV Cable and Plug included, it is very slim easy to carry and no other power source is needed for its operation, perfect for traveling!
Dus met zo'n plugje (de kabel heb ik al, zat in het pakket) kan je dus bijv. Friends opnemen van tv... Erg handig! Heeft iemand hier ervaring mee? Dan kan ik dus vanaf de kpn south park e.d. opnemen, keihard!

Dan hou ik misschien mijn Gmini 500 wat langer! :D

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2007 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
haha, das geen knopje. Das een torx schroef.
Daarnaast is wat jij nu opleest niet voor de Gmini 500, maar voor de AV500. Dus opnemen van de tv is niet mogelijk, maar afspelen op de tv daarentegen weer wel.
En ja, de afstandsbediening functioneert als antenne voor de radio functie (dit is ook zo bij GSM's e.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darun1a
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-07 20:41
Hoooi,

Ik heb nu 1,5 jaar mijn archos gmini 500 40 GB en alles werkt zoals het zou moeten. Behalve 1 ding.

Ik heb een iso van 8,5 GB die ik naar een vriend van me wil meenemen. Ik heb nog 12 GB aan ruimte over maar toch zegt tie steeds dat mijn schijf vol is.

ik heb al van alles geprobeerd

- gedefragmenteerd
- alles verwijderd
- geformateerd (Dit lukte niet via windows zelf dus heeft een vriend van me dit via dos gedaan. Toen lukte het wel om er bestanden op te zetten die meer dan 5 GB waren maar kon ik er geen muziek op spelen. Toen ik doe bestanden bij hem gebracht had, formatte ik mijn archos via de software van mijn archos zelf zodat alle mappen e.d. weer terug kwamen en mijn muziek ut weer deed. Alleen nu kunnen er geen grote bestanden meer op)

ik heb alleen nog geen nieuwe firmware geprobeerd omdat dit niet terug gedraait kan worden en ik niet weet wat er verder veranderd wordt

alvast bedankt

the grooten

mike

ik heb de firmware naar de laatste versie geupdate en dat werkt ook niet.

@RoD

ik kan nu dus niks aan doen?

[ Voor 5% gewijzigd door Darun1a op 30-10-2007 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Lijkt me een Fat32 vs. NTFS gevalletje. Fat32 ondersteund geen bestanden groter dan ~4GB, en bij NTFS kan de speler blijkbaar de muziek niet lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
RoD heeft helemaal gelijk.
FAT16 is ~2GB, FAT 32 is ~4GB en NTFS is een heel stuk meer (geen idee hoeveel precies).
Het enige dat je kunt doen is het inpakken in bijvoorbeeld 3 losse bestanden en deze op je speler zetten. Weet zo even niet uit mijn hoofd hoe dat precies ook alweer ging, maar Winrar en Winzip moeten het zo kunnen, maar dat staat wel in de help of is zo uit te zoeken.
Dit is je enige oplossing. Het bestand opdelen in stukken kleiner dan die 4GB max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-DG- schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 01:18:

Hallo

Waar kan ik de 5200 Ah accu het beste kopen ? Ik zie ze op eBay.com voor lage prijzen maae mogelijk weet iemand iets in Nederland.

Vriendelijke dank voor hulp !

Meindert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Volgens mij alleen via Ebay goed te krijgen.
Zelf heb ik er geen, maar van het topic uitgaande kom je eigenlijk altijd op Ebay uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:19
Is de Gmini 500 nog ergens te krijgen? De mijne is afgelopen weekend door onbekenden meegenomen :( Of deze weer kopen of iets anders uit gaan zoeken. Was alleen wel erg tevreden met deze speler..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
In de Pricewatch is dit de enige aanbieder. Lijkt me niet zo interessant. Tsja, dan wordt het rondzoeken naar eventuele shops die hem nog hebben liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 08:34:
[...]

Hallo

Waar kan ik de 5200 Ah accu het beste kopen ? Ik zie ze op eBay.com voor lage prijzen maae mogelijk weet iemand iets in Nederland.

Vriendelijke dank voor hulp !

Meindert
Via ebay inderdaad. In Nederland is die niet anders (met vergelijkbare prijs) verkrijgbaar.

Verder hoef je op GoT niet te groeten of te danken, dat doen we automatisch. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-DG- schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 00:14:
[...]

Via ebay inderdaad. In Nederland is die niet anders (met vergelijkbare prijs) verkrijgbaar.

Verder hoef je op GoT niet te groeten of te danken, dat doen we automatisch. ;)
Heb inmiddels hier in China 5000Ah accu's gevonden voor 34 euro. Denk dat prijs in Nederland hoger is dus koop na lange zoektocht door iemand hier in China ( die dus chinees spreekt en kan lezen ) de accu gevonden voor wat ik denk een redelijke prijs.

Bedankt voor reacties

Meindert

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 11:40

BLACKfm

o_O

Ik heb er vanmiddag 1 in de V&A geplaats voor de liefhebbers.....

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij staat nu ook geplaatst in de Vraag & Aanbod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik ben sinds vorig jaar mijn USB-Host kabel kwijt.
Nu had ik op Ebay de versie voor de Iriver H320/H340 gevonden, maar schijnbaar (zeker weten doe ik dit dus niet) is dit een unieke versie voor die speler.
Nu heb ik wel een plaatje kunnen vinden van de aansluiting van de Iriver en deze is ook wel anders, maar ik kan dus geen plaatje vinden van zowel de Archos USB-host kabel waarbij de kleine stekker up close te zien is en eentje van de Iriver USb-host kabel waarbij de kleine stekker te zien is.
Op het plaatje op Ebay lijkt de stekker er wel op, maar ja. Minieme verschillen kunnen al grote problemen bezorgen. Aan de andere kant, als de contacten hetzelfde zijn, zal het met een beetje "proppen" (lees: aanpassen van de stekker) ook gewoon werken.
Anders moet ik hopen dat ik de stekker kan annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:52
Darun1a schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:42:
Hoooi,

Ik heb nu 1,5 jaar mijn archos gmini 500 40 GB en alles werkt zoals het zou moeten. Behalve 1 ding.

Ik heb een iso van 8,5 GB die ik naar een vriend van me wil meenemen. Ik heb nog 12 GB aan ruimte over maar toch zegt tie steeds dat mijn schijf vol is.

ik heb al van alles geprobeerd

- gedefragmenteerd
- alles verwijderd
- geformateerd (Dit lukte niet via windows zelf dus heeft een vriend van me dit via dos gedaan. Toen lukte het wel om er bestanden op te zetten die meer dan 5 GB waren maar kon ik er geen muziek op spelen. Toen ik doe bestanden bij hem gebracht had, formatte ik mijn archos via de software van mijn archos zelf zodat alle mappen e.d. weer terug kwamen en mijn muziek ut weer deed. Alleen nu kunnen er geen grote bestanden meer op)

ik heb alleen nog geen nieuwe firmware geprobeerd omdat dit niet terug gedraait kan worden en ik niet weet wat er verder veranderd wordt

alvast bedankt

the grooten

mike

ik heb de firmware naar de laatste versie geupdate en dat werkt ook niet.

@RoD

ik kan nu dus niks aan doen?
Geformatteerd?? hoe heb je dan t os er terug op gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Het OS staat niet op de hdd, maar op een apart flashgedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
het is toch een fat32 schijf. die kan geen grotere bestanden aan dan 4 gig.

link

[ Voor 31% gewijzigd door Monalisa op 20-01-2008 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_dude
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Daarvoor hebben we V&A

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 03-02-2008 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een probleempje met mijn Gmini 500.
Gisteravond aan de voeding gehangen, en vanochtend wilde ik hem aanzetten, maar er gebeurde niks.

Dus weer aan de voeding gehangen, maar de speler ging niet aan, geen lampjes, niks.
Maar, als ik (terwijl hij aan de voeding hangt) wat knopjes tegelijk inhoud, gaat er af en toe een lampje knipperen (het on-lampje, en soms gaat ook het hdd-lampje mee, de chg doet echter niks.

Mensen die dit eerder hebben meegemaakt of weten hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Voor problemen mag je een nieuw topic openen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij doet het al, ik heb hem een paar uur aan de oplader gehangen, en toen ik weer even ging kijken, stond hij aan en was hij volledig opgeladen!
Beetje raar wel, maar ben wel blij dat hij weer in leven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 12:50

Shaggy

Misantroop pur sang

Heb zojuist toch maar eens een nieuwe accu gekocht via E-bay. De originele kon nog maar een paar uurtjes draaien.

Heb nu een 5200mAh besteld. Zal wel wat forser qua formaat zijn, maar wel lekker lang luisteren hehehe :)

Was €33,08 kwijt incl verzending dus lijkt me een heel nette prijs. Voor de rest werkt de Archos nog perfect. Lekker afleveringetjes van lost kijken, muziekje. Heerlijk en nooit spijt van gehad. Nu maar hopen dat we weer even vooruit kunnen de komende tijd :)

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Die 5200mAh accu is fijn hoor, in de zomervakantie haalde ik 11 uur film kijken op 1 accu. Hij is wel een stuk dikker, maar bij toch al zo'n groot ding maakt het mij niet echt meer zoveel uit. Wel gaat de accu soms los uit de behuizing van de accu, maar daar heb je alleen last van als die niet in je Archos zit.

Blijft nog steeds een mooi apperaatje waar je inderdaad lekker series op kunt kijken. :) Als ik hem binnen anderhalf jaar laat vallen krijg ik van Dixons ook nog een vergelijkbaar ding (oftewel een veel nieuwere versie). :+
Ga ik niet expres doen hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolRules
Ook ik heb een maandje geleden via E-Bay een 5200 mAh accu aangeschaft (voor ongeveer 30 euro), en heb er eigenlijk maar één woord voor over: GEWELDIG...
Ik heb de Gmini500 nu 2 jaar en elke dag staat ie minimaal 6 uur aan. De originele accu was ver versleten na zoveel speeluurtjes, maar nu kan ie er weer lang tegenaan... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolRules
Correctie, het bedrag was 20 euro inclusief verzending... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ikzelf zit nog iedere dag series te kijken in de metro en dat blijf ik nog wel een tijd doen.
Tot zover nog geen problemen met de Gmini 500 gehad.
Wel zat ik in de metro te kijken en werd ik door een vrouw op mijn schouder getikt. Ze vroeg hoe ik films op de Archos kreeg, want dat wilde ze ook.
Heb even uitgelegd welk programma je moest gebruiken. Geen idee of het haar gelukt is, maar als ze me tegen komt zal ze het vast wel zeggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Is er nou nooit een gekraakte firmware uit gekomen waardoor ik lekker me srt bestandje kan toevoegen en meer codecs :S
Jammer dat er niemand mee bezig is geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Tsja, zo simpel is dat natuurlijk niet. Ik geloof dat men op archopen.org wel het een en ander deed/doet aan de G500, maar erg veel mankracht is daar niet. Custom firmwares die veel extra features toevoegen zijn nu eenmaal schaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
0Burner0 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 19:47:
Is er nou nooit een gekraakte firmware uit gekomen waardoor ik lekker me srt bestandje kan toevoegen en meer codecs :S
Jammer dat er niemand mee bezig is geweest
Of een gekraakte firmware zodat je er ook een andere schijf in kunt gooien. 80GB is nog steeds redelijk veel, maar 250GB zou wel vet zijn. :P
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast