Ik heb dat nu geprobeerd, ik voeg hem toe aan de lijst om te synchroniseren en dan druk ik op beginnen. Dan geeft hij aan kopieren en na een halve minuut ongeveer staat hij er op maar hij wilt hem alsnog niet afspelen.
Oke ik heb dus net wat andere films erop gezet zoals Pure Pwnage en Gundam Seed Destiny en dat werkt wel gewoon prima.
Dit zegt MPC over de Simpsons:
Video: DivX 3 512x384 29.97fps [Video]
Audio: MPEG Audio Layer 3 48000Hz stereo 160Kbps [Audio]
Dus dan moet het toch gewoon kunnen?
Trouwens hoe werkt dat met WMP10? Want hij synchroniseert ook zo .rm video's terwijl die niet afspeelbaar zijn, filterd hij dat niet dan?
Iemand die anders een programma kent dat het niet erg vind om 446 bestanden te coderen naar het goede formaat enzo zonder dat er user input nodig is?
Oke ik heb dus net wat andere films erop gezet zoals Pure Pwnage en Gundam Seed Destiny en dat werkt wel gewoon prima.
Dit zegt MPC over de Simpsons:
Video: DivX 3 512x384 29.97fps [Video]
Audio: MPEG Audio Layer 3 48000Hz stereo 160Kbps [Audio]
Dus dan moet het toch gewoon kunnen?
Trouwens hoe werkt dat met WMP10? Want hij synchroniseert ook zo .rm video's terwijl die niet afspeelbaar zijn, filterd hij dat niet dan?
Iemand die anders een programma kent dat het niet erg vind om 446 bestanden te coderen naar het goede formaat enzo zonder dat er user input nodig is?
[ Voor 62% gewijzigd door Tsurany op 29-06-2006 23:16 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N