[MMORPG]Silkroad Online, deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.525 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159492

OMG na die update lijkt het wel nog moeilijker te zijn om in te loggen..... :(
heb het nu al 30 keer geprobeerd ofzo nog steeds niet gelukt :/ :Z de server is xian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2024
Anoniem: 159492 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 22:13:
OMG na die update lijkt het wel nog moeilijker te zijn om in te loggen..... :(
heb het nu al 30 keer geprobeerd ofzo nog steeds niet gelukt :/ :Z de server is xian
er zit weer een limiet op :*) :*) :*) :*) dat betekend geen lagg meer rond 4 uur normaal 10 sec lagg nu op zijun hoogst2 sec dus je moet langer proberen om inteloggen maar je kan als je speelt meer doen dus je wilnt er wel wat mee }:O (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deleenheir
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-04-2024
stoeber schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 22:04:
ik snap er echt niks van ik heb nu al geloof ik 100 verschillende items opgepakt maar wat ik er mee moet???????????????????????????? geen idee
ik heb hier misschien wel wat gevonden lees maar even

http://www.silkroadtavern...index.php?showtopic=17558
in de general store kan je void rondo kopen koop hier een hele boel van
druk Y
steek de void rondo in het linker slot en die speciale items in de rechter sloten en druk fuse all na een tijdje zal je in je inventory allerlei steentjes zien zitten water aarde vuur lucht met verschillende levels... maar wat je daarmee kan doen is nog steeds een raadsel

met destroy rondo kan je blijkbaar op dezelfde maniervan die steentjes uit speciale items krijgen

[ Voor 41% gewijzigd door deleenheir op 20-06-2006 23:02 ]

"If it works, don't fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
stoeber schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 22:29:
[...]

er zit weer een limiet op :*) :*) :*) :*) dat betekend geen lagg meer rond 4 uur normaal 10 sec lagg nu op zijun hoogst2 sec dus je moet langer proberen om inteloggen maar je kan als je speelt meer doen dus je wilnt er wel wat mee }:O (8>
Ik heb nu (11 uur 's avonds) cker 8 seconden lag... en daardoor ben ik (alweer) dood gegaan en me pet ook voor de 3e keer :( :(

hopelijk wordt dit verbeterd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-06 10:44
Noooooooooohhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!

Ook vandaag is er server Inspection! Zelfde tijden als gisteren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Heaget schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 08:01:
Noooooooooohhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!

Ook vandaag is er server Inspection! Zelfde tijden als gisteren.....
Ik merk het :'( , dit is echt gemeen van ze... ik heb nu eindelijk vakantie en dan kan ik nieteens lkkr rustig in de ochtend spelen... In mijn vorige vakantie was dat ook al zo, Server Inspection.
Hopelijk zorgen ze dat de lag verdwijnt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
Afbeeldingslocatie: http://img.yahoo.co.kr/game/silkroad/silkroad_opbeta/gi_img/pet_img/pg_17.jpg

hier zie je hoe zo'n beest groeit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
SOEFuture schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 08:05:
[...]

Ik merk het :'( , dit is echt gemeen van ze... ik heb nu eindelijk vakantie en dan kan ik nieteens lkkr rustig in de ochtend spelen... In mijn vorige vakantie was dat ook al zo, Server Inspection.
Hopelijk zorgen ze dat de lag verdwijnt ;)
Heel gemeen ;)
Zo dat ziet er wel vetjes uit zeg 8) Misschien nog snel wat Traders overvallen zodat ik genoeg geld heb om er ook 1 te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Heaget schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 09:06:
[...]

Heel gemeen ;)

[...]

Zo dat ziet er wel vetjes uit zeg 8) Misschien nog snel wat Traders overvallen zodat ik genoeg geld heb om er ook 1 te kopen ;)
Als je zo'n wolf koopt(1mil) moet je hem ook onderhouden... het kost 50k om je wolf weer to leven te wekken... Dus als je wolf veel dood gaat kan het behoorlijk veel geld kosten. Ook moet je voor je wolf extra pots kopen en dat kost ook een hoop :|
Wolfje is dus best duur.... ik heb er nu al meer dan 1.5 mil aan moeten besteden (om hem in leven te houden)

meet _past, mijn wolfje O+
Afbeeldingslocatie: http://img139.imageshack.us/img139/2496/past8qo.th.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door SOEFuture op 21-06-2006 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mijn wolf is tot nu toe nog niet doodgegaan, hij heef mij alleen nog maar wat pills gekost. Eten geven is ook nog niet nodig geweest, omdat dat balkje steeds weer naar 100% gaat als hij levelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Maar als je wolfje doodgaat dan kun je hem toch ook gewoon even bewaren, als je bijv een tijdje niet met je wolf wilt spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuut
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-06 14:26
Gisteren ook maar een wolf gekocht :P. Ik maakte meteen de blunder om me lvl1 wolf op een earth ghost te testen :P.

Ik vind de wolf wel leuk maar zolang ze niet in de buurt van mijn lvl zijn,zijn ze eigenlijk vrij nutteloos nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Heaget schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 09:52:
Maar als je wolfje doodgaat dan kun je hem toch ook gewoon even bewaren, als je bijv een tijdje niet met je wolf wilt spelen?
Volgens mij blijft hij dan gewoon in je inventory. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
tuut84 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 10:23:
Gisteren ook maar een wolf gekocht :P. Ik maakte meteen de blunder om me lvl1 wolf op een earth ghost te testen :P.

Ik vind de wolf wel leuk maar zolang ze niet in de buurt van mijn lvl zijn,zijn ze eigenlijk vrij nutteloos nog.
hij is inderdaad niet echt sterk maar het is veel leuker vind ik om nu te spelen want je hoeft niet alleen op je zelf te letten maar ook op je huisdier en dat is vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
saviour schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 10:32:
[...]

Volgens mij blijft hij dan gewoon in je inventory. :)
Als hij doodgaat gaat hij terug in je inventory, en moet je hem eerst tot levenm wekken en daarna kan je hem weer summonen.
Je kan hem ook gewoon terug in je inventory doen. Dat kost geen geld oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
wat zijn ze nou weer aaan't doen ik kan nu nog steeds niet inloggen en de site van hun ligt eruit dus ik weet ook niet hoe lang dit duurt

tering ik wil mijn wolf trainen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Haha, ik ook ja. Ik denk dat ze bezig zijn met een paar bugs. De stones droppen niet, of bijna niet en veel mensen (waaronder ik) worden nu heel vaak gedisconnect dmv de ??? error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
saviour schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:43:
Haha, ik ook ja. Ik denk dat ze bezig zijn met een paar bugs. De stones droppen niet, of bijna niet en veel mensen (waaronder ik) worden nu heel vaak gedisconnect dmv de ??? error.
Ik hoop dat ze dan nu alle bugs fixen zodat we morgen gewoon kunnen spelen :9
Ook hoop ik dat ze de limiet op Aege laten zitten... dat scheelt namelijk een paar sec delay
En die paar seconden kunnen je leven redden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuut
saviour schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:43:
veel mensen (waaronder ik) worden nu heel vaak gedisconnect dmv de ??? error.
hier heb ik al sinds die 1.040 patch al last van.
Het viel me gisteren op dat je met je wolf bugs (bij chakjis daar en niet de devil bugs) kan aanvallen zonder dat ze jou terug aanvallen :). zal ook wel een fout zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Hehe, dat zal wel niet de bedoeling zijn nee. Ik heb ook al langer last van de ??? error, maar sinds de update veel meer.

Dat nieuwe limiet op Aege rocks inderdaad, dit speelt veel fijner, vooral als iedereen dalijk de update binnen heeft. Zijn jullie ook nog andere dingen opgevallen sinds gisteren?
  • Er is meer ruimte tussen de namen van de partyleden, maar er staat nog geen extra informatie tussen.
  • Je kunt je stall niet meer draaien, om om je heen te kijken als deze staat.
  • Als je iets wil droppen, wordt er om een bevestiging gevraagd.
  • Het SRO icoontje staat bij je naam.
Verder schiet mij even niets meer te binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
saviour schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:59:
Hehe, dat zal wel niet de bedoeling zijn nee. Ik heb ook al langer last van de ??? error, maar sinds de update veel meer.

Dat nieuwe limiet op Aege rocks inderdaad, dit speelt veel fijner, vooral als iedereen dalijk de update binnen heeft. Zijn jullie ook nog andere dingen opgevallen sinds gisteren?
  • Er is meer ruimte tussen de namen van de partyleden, maar er staat nog geen extra informatie tussen.
  • Je kunt je stall niet meer draaien, om om je heen te kijken als deze staat.
  • Als je iets wil droppen, wordt er om een bevestiging gevraagd.
  • Het SRO icoontje staat bij je naam.
Verder schiet mij even niets meer te binnen.
Je kan veel verder uitzooomen,
Je kan elkaars buffs zien (ook van de monsters) als je diegene aanklikt.
Je ziet elkaars buff in de party ( als je dicht bij elkaar bent)
verder weet ik t ook ff niet meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-06 21:09
hoe zit het met de lag bij deze game nu is het erger geworden of al weer minder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuut
Ik hoop dat ze ook een bevestiging inbouwen voor het verwijderen van een guild member. zo heb ik laatst perongelijk iemand verwijderd, wilde hem rechten geven maar drukte op de foute knop.
Het is best zielig als iemand 3 dagen moet wachten voor mijn fout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
dragon9114 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:03:
hoe zit het met de lag bij deze game nu is het erger geworden of al weer minder ?
Nu de server cap (limiet) er weer opzit bij Aege is het weer net al vroeger O+ ...
Het duurt even voordat je erin zit, maar de lag is veeel minder geworden :)
Dus hopelijk blijft de limiet er op zitten (op Aege)
tuut84 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:04:
Ik hoop dat ze ook een bevestiging inbouwen voor het verwijderen van een guild member. zo heb ik laatst perongelijk iemand verwijderd, wilde hem rechten geven maar drukte op de foute knop.
Het is best zielig als iemand 3 dagen moet wachten voor mijn fout :)
haha, ja idd, best lullig voor diegene

edit: Ik ben nu aan t updaten, dus het ziet er naar uit dat we weer kunnen spelen :*) :) :) O+ :9~ :+ :D _/-\o_
edit2: Je kan nu de client opstarten, maar alle server zijn nog down, er is dus verbetering 8)

edit3: Servers zijn UP :*)

[ Voor 55% gewijzigd door SOEFuture op 21-06-2006 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
jezus heb vandaag al weer 3 ??????????? errors gehad echt irritant

maar ik ben al weer 60% van lvl 32 en mijn wolf lvl 20 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Die ???????????????????????-Error schijnt door outdated VGA-drivers te komen ( yeah right, een tweaker met outdated drivers... 8)7 ) Ik heb er overigens geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-06 17:11
ik heb een probleem, heb het net geinstalleerd maar hij zegt dit

heb al opnieuw geinstalleerd maar helpte niet.
wat is hier aan te doen ?

heb het al opgelost

klik

[ Voor 32% gewijzigd door blubbers op 21-06-2006 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Het alchemy systeem
een uitgebreide (engelse) uitleg :)
klik

Afbeeldingslocatie: http://img428.imageshack.us/img428/7973/sro20060621153407957mf.th.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door SOEFuture op 21-06-2006 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ik weet niet hoe het op andere servers zit, maar op troy is de lag echt helemaal weg! Het duurt wat langer voordat je erin zit, maar eenmaal erin is het echt een genot :D Top Silkroad Online team! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuut
Ik heb gister een stuk of 7 protector elixers nodig gehad om een item +2 te krijgen.kan het zijn dat je nu echt die steady en lucky nodig hebt of heb ik gewoon een slechte dag gehad? :P.
normaal had ik die bijna altijd meteen +2 zonder dat het fout ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
tuut84 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 06:26:
Ik heb gister een stuk of 7 protector elixers nodig gehad om een item +2 te krijgen.kan het zijn dat je nu echt die steady en lucky nodig hebt of heb ik gewoon een slechte dag gehad? :P.
normaal had ik die bijna altijd meteen +2 zonder dat het fout ging.
het is allemaal puur geluk, die lucky zal misschien wel helpen maar niet echt heel veel...
Ik heb gister ook me 35+2 zwaard +3 gemaakt, en daarnma nog 3 sieraden van +0 naar +2 gedaan.
Jammer genoeg wou me lvl 32 schild nieteend naar +1 8)7 , dus dat ga ik vandaaag maar weer proberen O-)
Op Aege ook helemaal geen lag meer :) duurt wel iets langer met inloggen maar ik heb het ervoor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
wat is dit nou weer zijn ze weer aan't updaten lol eerst krijg ik 10 melidingen under inspection en 1 minuut later kan ik weer inloggen maar ze zijn aege aan't checken

tering kan ik ook maar een ochtend gewoon spelen ????????????

[ Voor 81% gewijzigd door stoeber op 22-06-2006 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-05 08:29

DeluxZ

Livin' the good life

Ik kan nu ineens veel sneller inloggen op Babel dan voor de patch :) Af en toe nog lag dat ik ff niets kan doen, maar zal wel komen door iedereen die de patch aan het downloaden is.

Weet iemand al wat je met die Alchemy dingen kunt doen ? Heb er nu een shitload in mijn inventory maar weet niet wat ik ermee moet :P

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
DeluxZ schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:38:
Ik kan nu ineens veel sneller inloggen op Babel dan voor de patch :) Af en toe nog lag dat ik ff niets kan doen, maar zal wel komen door iedereen die de patch aan het downloaden is.

Weet iemand al wat je met die Alchemy dingen kunt doen ? Heb er nu een shitload in mijn inventory maar weet niet wat ik ermee moet :P
Moet je ff dat stuk over Alchemy lezen op de SRo site. ( Ik snap er ook de ballen niet van hoor :P ) Oja voor iedereen die het niet weet, je kunt ook je inventory vergroten, is bes wel handig hoor die extra ruimte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:10
Het zal mij ook wel weer eens niet opvallen;
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6ef063c732d558fd1f4ab16b5437bc50/full.jpg

Kuch O-) :+ :D

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ik denk dat ik de nieuwe Alchemy begrijp, dus ik ga het proberen uit te leggen, op compleet educatieve manier, ja met plaatjes dus ;)

Hier begint het allemaal mee, je vind bones, warps of weetikveel wat voor dingen.
Afbeeldingslocatie: http://img138.imageshack.us/img138/7372/stap18xg.jpg

Daarna moet je een Void Rondo hebben om die bones etc om te zetten naar Jewels. Dat doe je door 1 of meer Void Rondo's in de Alchemy te zetten en de bones toe te voegen. Daarna druk je op Fuse All en je Jewels komen netjes in je Inventory te staan.
Afbeeldingslocatie: http://img152.imageshack.us/img152/6650/stap23et.jpg

Dan als laatste stap heb je een Alchemy Tablet nodig. Deze moet je combineren met een aantal Jewels ( het aantal staat onderin het vakje van je Tablet ) De Tablets vind je trouwens gewoon tijdens het killen van mobs ( of je koopt ze ). Als je alles hebt, dus genoeg Jewels en een Alchemy Tab, ga je weer naar je Alchemy en klik je op Material Pr... Dan zet je in het linker vakje je Alchemy Tab, en in het rechter vak de benodigde jewels. Druk op Fuse en wacht wat er gebeurd, als het goed is krijg je 1 nieuwe steen. Die kun je weer gebruiken op bijv. een van je wapens, hoe dat werkt is gewoon zoals je een Elixer gebruikt.
Afbeeldingslocatie: http://img76.imageshack.us/img76/5595/stap37el.jpg

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Overigens, als hier iets in staat wat niet waar is of niet klopt, laat het me dan even weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Ik zit mer een klein (irritant) probleempje, Als ik probeer in te loggen en het lukt eindelijk krijg ik _altijd_ een error. Als het inloggen daarna weer lukt (dus het beeld wordt zwart en dan ga je naar je mannetjes) krijg ik wel gewoon mijn characters te zien.
Dus ik krijg steeds de eerste keer een error 8)7
heeft iemand anders dit probleem ook (gehad)?
iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Nog nooit gehad, maar misschien kun je een printscreen posten? En op het SRO forum navragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Heb je voor het fusen van die nieuwe stones ook lucky powder nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:30
Altijd leuk om eens weer te kijken, kennelijk hebben ze weer het een en ander toegevoegd, maar eens kijken of het leuk is om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Als je het nieuwe Alchemy systeem begrijpt is het best wel cool :) Btw ik heb een +4 LVL 29 shield gekocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
wat ik nog niet snap aand dat alchemy is:

- kun je meerdere items in een rondo doen of alleen de zelfde soort dingen dus alleen 10 scorpion legs?
- en als je zo'n rondo vol hebt wat moet je er dan mee doen dat snap ik ook nog niet zo

kun je die dingen nog even uitleggen

ty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Je kunt gewoon meerdere verschillende items gebruiken bij een rondo. Dus zet bijv. 5 scorpion legs, 10 earth ghost skulls etc etc erin, let wel op dat je dan ook meerdere Rondo's moet gebruiken.
- en als je zo'n rondo vol hebt wat moet je er dan mee doen dat snap ik ook nog niet zo
Die vraag snap ik niet, misschien kun je hem wat duidelijker maken?
saviour schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 18:32:
Heb je voor het fusen van die nieuwe stones ook lucky powder nodig?
Geen idee, zo ver ben ik nog niet gekomen, ik moet nog meer Jewels verzalemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Ik snap het nu ook, maar ik moet ook nog jewels krijgen :9 Duurt wel lang en als je ziet voor hoeveel je die Jade Tablets kan verkopen :o Iedereen vraagt voor een lvl 2 Tablet zoiets van 15k :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
15K?

Hahaha ik heb gisteren een tablet aan iemand verkocht voor 50k :P Toen had ik overigens nog niet uitgevonden waarvoor het was xD Hij zag dat een Giant het dropte en vroeg of ie het mocht kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Ja of nog meer. Weet niet precies, ze verkopen ze in ieder geval voor teveel geld :9 Zet die van mij ook maar te koop denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
  • Laatst online: 02-06 19:53
vraagje: hoelang duurd om van lvl 5 tot lvl 20 te trainen? alvast bedankt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
slayeer schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:30:
vraagje: hoelang duurd om van lvl 5 tot lvl 20 te trainen? alvast bedankt :*)
dat hangt er van af.... Als je sp farmt kan het eeuwen duren(dagen tot weken :9 )
maar als je niet aan sp farm doet heb je het binnen 2 dagen gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
SOEFuture schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:45:
[...]

dat hangt er van af.... Als je sp farmt kan het eeuwen duren(dagen tot weken :9 )
maar als je niet aan sp farm doet heb je het binnen 2 dagen gedaan ;)
dat valt mee^^ maar ik snap bijna nog niks van silkroad dus dat kan nog wel langer duren (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
slayeer schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:21:
[...]

dat valt mee^^ maar ik snap bijna nog niks van silkroad dus dat kan nog wel langer duren (8>
Zo moeilijk is het niet hoor (alleen die nieuwe alchemy dan), je kan het beste gewoon gaan spelen, daarmee leer je heel veel. Als je dan iets verkeerds gedaan hebt kan je je tweede character aan maken en die helemaal goed doen :) ... Dat heb ik gedaan, een gewoon gespeelt en heel veel ervaring op doen en daarna ben ik opnieuw begonnen :P Die nieuwe was wel veel beter...
Natuurlijk helpt het ook veel om gewoon guides te lezen enzo...
op deze site staan een paar guides
en op deze site staan er nog meer :9

veel succes :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
ik bedoel als je zo'n rondo vol hebt met dingen wat moet je er mee doen als je die scorpion leggs met earts skulls heb gefused wat moet ik dan doen?

en ik heb het geprobeert met verschillende items, maar hij wil niet fusen

hij doet dan gewoon niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Je moet een Void Rondo kopen. Die zet je in het vakje links, dan zet je die andere items in het grote rechtervak. Daarna druk je op "Fuse All" je moet echt op "Fuse ALL" drukken, want met de gewone "Fuse" werkt het niet ( :? ).. Dan krijg je Jewels in je inventory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
SOEFuture schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:30:
[...]

Zo moeilijk is het niet hoor (alleen die nieuwe alchemy dan), je kan het beste gewoon gaan spelen, daarmee leer je heel veel. Als je dan iets verkeerds gedaan hebt kan je je tweede character aan maken en die helemaal goed doen :) ... Dat heb ik gedaan, een gewoon gespeelt en heel veel ervaring op doen en daarna ben ik opnieuw begonnen :P Die nieuwe was wel veel beter...
Natuurlijk helpt het ook veel om gewoon guides te lezen enzo...
op deze site staan een paar guides
en op deze site staan er nog meer :9

veel succes :Y)
ik weet niet zeker of ik doorga mer silk road. want de lagg is er zo hoog als alle spellen die ik ooit gespeeld heb bij elkaar(mischien niet zo erg, maar erg goenoeg) valt daar nou niks tegen te doen ofso? ik kan bijna geen quests doen in de stad ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Op welke server zit je, en wat voor internet verbinding heb je?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Ik speel juist weer, omdat de lag weg is op Aege :P

To spartan, kom ook terug man trut ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
[img]he jongens ik heb nu even goed doorgelezen dat alchemy en ik snap het :*)

jaja dus ik dacht ik probeer het nog een keer uitteleggen

oke je gaat naar de grocery (plek waar je jewels koopt) daar koop je z'n 500 void rondo's de goedkoopste

dan druk je op y en dan moet je je extra inventory vrijhouden zo'n 10 plekken en dan zet je helemaal links de rondo's en dan heb je acht plekken en daar zet je je dropt neer zoals de scorpion leggs ofzo en dan druk je op fuse all en dan krijg je allemaal elementen en die zet je gewoon lkkr op je storage totdat je al je dingen hebt gefused.

soms droppen beestjes zo'n tablet nou dan kijk je daar en dan staat er bijv.
107 earth elements (3rd lvl)
107 water elemements (3rd lvl)
26 fire elements ( 4rd lvl)
18 wind elements (5rd lvl)

en dan zoek je die dus uit je storage als je genoeg hebt doe je ze in je inventory dan druk je weer op y en dan doe je je tablet links en de elementen rechts dan op fuse all en krijg je je item

dan druk je op y en klik je links boven het andere tabblad aan en doe je links bijv. je wapen en recht de veranderde tablet (stone of......)

ik had dit ook en ik kreeg +3 br bij mijn sword dus nu heb ik een br van 19 als ik mijn schild erbij reken lol

Afbeeldingslocatie: http://img96.imageshack.us/img96/8830/sro20060623151347768lc.jpg

ik hoop dat je er wat aan hebt

[ Voor 11% gewijzigd door stoeber op 23-06-2006 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Voor afbeeldingen:

Upload je plaatje bij bijv. www.imageshack.us

Kopieer de onderste URL naar je bericht.

Zet voor je URL [img]en achter je URL[/img] ( Voorbeeldje: [img]sroplaatje[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180135

he jongens ik speel op aege ben lvl 14 pure str. bow met fire sp farm 3 lvl's draag garment

ik zoek graag een guild en wil even snel lvl 20-25 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deleenheir
polly voeg me toe bij je friends mijn ingame naam is Toinne ik ben lvl 31 en neem je wel eens mee op sleeptouw

Is er toevallig nog een plaatsje in dutchelites voor mij?

[zevermode]
als ik tenminste nog binnen raak op de server 8)7
[/zevermode]

[ Voor 42% gewijzigd door deleenheir op 23-06-2006 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:04
Anoniem: 36835 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:54:
Ik speel juist weer, omdat de lag weg is op Aege :P

To spartan, kom ook terug man trut ;)
nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180135

deleenheir schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:03:
polly voeg me toe bij je friends mijn ingame naam is Toinne ik ben lvl 31 en neem je wel eens mee op sleeptouw
is goed ik zal je toevoegen lijkt me gezellig wil straks ook in DE zit een vriend van me ook

pm hem maar dan laat hij je wel joinen

IGN van hem is: _stoeber_ of pm _future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Anoniem: 180135 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 23:05:
[...]

is goed ik zal je toevoegen lijkt me gezellig wil straks ook in DE zit een vriend van me ook

pm hem maar dan laat hij je wel joinen

IGN van hem is: _stoeber_ of pm _future
moet je wel op Aege zitten :)
ik ben trouwens _future

[ Voor 6% gewijzigd door SOEFuture op 23-06-2006 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
ja dat zit die ook het is een vriend van me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
lekker :( ik probeer al 10 min in te loggen in aege. en telkens komt er: can not connot connect to the server. ur disconect from the server. echt heel stom :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
slayeer schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 10:08:
lekker :( ik probeer al 10 min in te loggen in aege. en telkens komt er: can not connot connect to the server. ur disconect from the server. echt heel stom :(
dat is wel kut ja maar als je dan eindelijk bent ingelogd dan is er geen lag en ik doe liever iets langer erover met inloggen dan paar uur spelen met vette lag :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
als ik die verschillende dingen met voidrondo aan t "verwerken" ben naar elements, duurt dat echt heel lang, want hijh doet ze 1 voor 1... is er een manier om dat gewoon in 1 keer te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Nee, als ie dat doet kun je ff een pauze inlassen voor jezelf, plasje doen, cafeïne nuttigen, de dingen die ervoor zorgen dat je ongestoord en langer kan spelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

stoeber schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 10:22:
[...]

dat is wel kut ja maar als je dan eindelijk bent ingelogd dan is er geen lag en ik doe liever iets langer erover met inloggen dan paar uur spelen met vette lag :*)
Op babel had ik gister echt heel veel lag zo erg dat ik af en toe gewoon 30 sec stil stond en niks kon doen :( Gister avond was het wel weer minder :) Hopen dat bijna iedereen de update al binnen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
DeluxZ schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 14:11:
[...]

Op babel had ik gister echt heel veel lag zo erg dat ik af en toe gewoon 30 sec stil stond en niks kon doen :( Gister avond was het wel weer minder :) Hopen dat bijna iedereen de update al binnen heeft.
Dat hadden wij vroeger op Aege altijd! nu gelukkig niet meer, geen delay, geen lag :D heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Denk dat ze Aege en Babel omgewisseld hebben. :P
Inloggen duurt nu langer, maar dat vind ik niet erg. Wat ik wel erg vind, is dat SRO crasht als ik eindelijk in de game zit. :|

[ Voor 58% gewijzigd door saviour op 24-06-2006 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Dat nieuwe inlog-limiet is leuk, maar al die stallers staan heel het weekend niets te doen en toch de populatie hoog houden.. Ik heb vandaag bij elkaar al meer dan een uur geprobeerd erin te komen, zonder resultaat. Ze moeten echt een Waiting Line / Que systeem maken.. Btw kan een handige tweaker geen inlogscript maken, als je die runt dat hij automatisch blijft proberen totdat je erin zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Zo'n scriptje is er al, kijk maar in deel 1 of 2 van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
( Ondertussen, voor iedereen die er niet in kan komen ;) )

http://img76.imageshack.us/img76/7008/darthvader4tb.jpg

En werkt die script overigens ook echt zonder keylogger dat zometeen een tweaker met mijn char speelt?? ;)

edit

Oke ik heb de script gevonden, alleen ik heb m'n Desktop op 1280X960... Wat moet ik dan veranderen aan het script ( of kan iemand dat doen?? ).

[ Voor 26% gewijzigd door Heaget op 24-06-2006 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Heaget schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 16:10:
( Ondertussen, voor iedereen die er niet in kan komen ;) )

http://img76.imageshack.us/img76/7008/darthvader4tb.jpg

En werkt die script overigens ook echt zonder keylogger dat zometeen een tweaker met mijn char speelt?? ;)

edit

Oke ik heb de script gevonden, alleen ik heb m'n Desktop op 1280X960... Wat moet ik dan veranderen aan het script ( of kan iemand dat doen?? ).
Je kan beter niet so'n scropt gebruiken.... want ik hoorde dat je daardoor gehacked kan worden... is brantje overkomen :( dat kwam ook door zo'n inlog geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Oi! Dan gebruik ik hem niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Laatst online: 06-06 11:26

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Die nieuwe alchemy dingen zijn wel leuk..alleen moet je wel goed kijken wat het doet...die roze (ruby) haalt het weg en zet het weer op normaal (per item verschillend) die groene (jade) voegt iets toe aan het item...alleen die andere (saphire) heb ik nog niet gezien, dus dat weet ik niet..

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
tymiek schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 19:32:
Die nieuwe alchemy dingen zijn wel leuk..alleen moet je wel goed kijken wat het doet...die roze (ruby) haalt het weg en zet het weer op normaal (per item verschillend) die groene (jade) voegt iets toe aan het item...alleen die andere (saphire) heb ik nog niet gezien, dus dat weet ik niet..
ik heb een saphire of wind dat geeft bepaalde items geloof ik ik krijg een drug of wind als ik hem de benodigde elementen geef

ben nu al een kwartier bezig met inloggen lol ;)

[ Voor 5% gewijzigd door stoeber op 24-06-2006 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ik gebruik nu de helft van het script, alleen voor m'n naam dus. Best wel handig, al dat geklik word je ook wel turenluur van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159492

ik heb steeds zo'n foutmelding met vraagtekens als ik net ben ingelogd ;( hoop dat het morgen niet meer is ...
edit: het is al weer goed, weet niet wat het was

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 159492 op 25-06-2006 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Volgens de mensen van silkroad komt dit door oude videokaart drivers.. Heb ze gister ff geupdate kijken of ik het nu nog steeds krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Bij mij was dat niet het geval. ik had al de nieuwste drivers (en nu zelfs de beta drivers), daar lag het niet aan. Iemand anders vertelde dat het werkte als je de 4 exe files op win98/ME compat. mode zette. Dat heb ik nu geprobeerd.

Ik ben nu een level 36 blader, maar ik denk dat ik toch overstap op glavie. De extra verdediging van de blader is wel leuk, maar je bent gewoon zo zwak. Ik denk dat je dan echt voor ice moet gaan. Het gold voor het resetten vind ik niet erg, daar ga ik wel voor traden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180273

Hoi ben ook bezig op silkroad maar heb ff een vraagje, heb de quest niet in de juiste volgorde gedaan , maar waar kan ik de quest starten voor level 8 waar ik de decayed yeoha moet verslaan, ben al tig keer om die heuvel op excorsist house gerend, maar ik zit helemaal fout denk ik, dus pleaseeeee wie kan me helpen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Ik zit nou niet in het spel dus ik kan niet op de map kijken, maar het zou bij deze coördinaten moeten zijn: Get the quest from Jangan Exorcist MYOSORYEONG (5776,1232)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Ik heb laatste tijd nogal last van vastlopers. En vooral in Silkroad bij het inloggen als ik hem ff aan laat staan. Niets doet het dan nog, en weet niet waar het aan kan liggen al denk ik dat het aan mijn voeding ligt.

ik zal hem ff avondje laten stress testen met burnintest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

saviour schreef op zondag 25 juni 2006 @ 18:29:
Ik zit nou niet in het spel dus ik kan niet op de map kijken, maar het zou bij deze coördinaten moeten zijn: Get the quest from Jangan Exorcist MYOSORYEONG (5776,1232)
euhhhhhhhhh weet nog niet zo veel van het spel hoe vind ik die coordinaten, thnxxxxxxxxx :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Boven de minimap staan de coördinaten.

Ga gewoon uit de westerlijke uitgang van Jangan en volg het noordelijke pad over de brug.
Stop voordat je tussen twee hoge bergen door moet (met veel Decayed Yeoha's) en kijk naar links.
Daar moet je als het goed is de exorcist z'n/haar plekkie zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is dat de rechtse of linkse brug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Hier:

Afbeeldingslocatie: http://img374.imageshack.us/img374/7725/discn219wv1zx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thnxxxxxxxxxxxxx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Laatst online: 21-05 19:32

Brantje

De post is daar >>

Oke, ik begin het weer een beetje te spelen.
Gister ff me murder status weg laten halen,
Zo doende zit ik nu op 75% van het vorige level.
Verder ben ik broke, kan dus geen pots of wat dan ook kopen.
Me armour/sword/shild van lvl 35 verkoop ik niet.
Wie o wie wil me wat geld geven/lenen isn eage :P

Owja
de got guild laat weer mensen toe :P

[ Voor 8% gewijzigd door Brantje op 26-06-2006 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Brantje schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:08:
Oke, ik begin het weer een beetje te spelen.
Gister ff me murder status weg laten halen,
Zo doende zit ik nu op 75% van het vorige level.
Verder ben ik broke, kan dus geen pots of wat dan ook kopen.
Me armour/sword/shild van lvl 35 verkoop ik niet.
Wie o wie wil me wat geld geven/lenen isn eage :P

Owja
de got guild laat weer mensen toe :P
als je blijft spelen kom dan gewoon in de DE :P, die zit nu bijna helemaal vol met actieve spelers :) :) _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Laatst online: 21-05 19:32

Brantje

De post is daar >>

als jij wat geld voor me hebt :P
Spreek me maar ff aan op msn

[ Voor 32% gewijzigd door Brantje op 26-06-2006 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
lol GOT ik zou gewoon naar de komen ja GOT is dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deleenheir
Je mag me ook op de lijst zetten van spelers m'n ingame naam is Toinne en ik zit op Eage (als ik erin kan natuurlijk ;) )

[ Voor 24% gewijzigd door deleenheir op 26-06-2006 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
deleenheir schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:08:
Je mag me ook op de lijst zetten van spelers m'n ingame naam is Toinne en ik zit op Eage (als ik erin kan natuurlijk ;) )
heb je al meerdere malen proberen te pm'en maar ik kon je niet bereiken je was offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
YAY! Zojuist level 30 geworden :) En bijna 400k verdiend vandaag :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Heel goed. Feli! Waar heb je dat geld mee verdiend? Questen / traden?

Ik kan op Aege maar geen female lvl 37 armor chest vinden. Één iemand had er één, maar die kan ik niet meer bereiken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
1 of andere malloot kocht een weapon elixer van me voor 300k... Die voelt zich vast bedrogen als ie erachter komt dat hij hem ook voor 230 had kunnen halen :P De rest van het goud kwam van gevonden gear :) Oja en een klein beetje van Thieven >:)

En voor iedereen die niet aan Sword/Blade doet, je weet niet wat je mist ;)

Afbeeldingslocatie: http://img393.imageshack.us/img393/1446/sro20060626192816185rj.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door Heaget op 26-06-2006 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deleenheir
stoeber schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:36:
[...]

heb je al meerdere malen proberen te pm'en maar ik kon je niet bereiken je was offline
als de eage server nu niet zo moeilijk zou zijn om erop te komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Heaget schreef op maandag 26 juni 2006 @ 17:48:
1 of andere malloot kocht een weapon elixer van me voor 300k... Die voelt zich vast bedrogen als ie erachter komt dat hij hem ook voor 230 had kunnen halen :P De rest van het goud kwam van gevonden gear :) Oja en een klein beetje van Thieven >:)

En voor iedereen die niet aan Sword/Blade doet, je weet niet wat je mist ;)

[afbeelding]
Voor iedereen die geen nuker is, je weet niet wat je mist :9
Afbeeldingslocatie: http://img239.imageshack.us/img239/5139/sro20060624212352256rd.th.jpg
Do you feel the power? })
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slowchat en geen offtopic replies.
Geen meldingen in de trant van 'server Y is down / ik kan niet connecten naar server X'.
Hou het nuttig, interessant en leuk voor elkaar.