[MMORPG]Silkroad Online, deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.594 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben er vandaag ook maar eens mee begonnen :D.
Level 6 in een uur of 2 spelen.
Tis mijn eerste mmporg dus alles is nog een beetje wennen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2024
he spreekt iemand sqida nog heb hem tijd niet meer gesproken of gezien dat hij op dit forum nog kijkt

kan iemand die hem nog spreekt even tegen hem zeggen dat ik hem even wat wil vragen
zeg maar dat hij op dit forum maaar even moet antwoorden dan zal ik hem wat vragen

stoeber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik niet iig. Buffalo_NL, bevalt het spel een beetje? Dit is ook mijn eerste MMORPG, best goed te doen als je veel leest en vraagt.

Stoeber, gister kon ik helaas niemand bereiken, misschien vanavond maar ik ben pas weer laat online. Die andere oude guildmember van mij is naar Phoenix gegaan.

Ik hoorde trouwens dat DE ook behoorlijk inactief is? Is de verwachting dat de guild na de examens e.d weer actiever wordt, de site is namelijk ook behoorlijk rustig?

Om nou weer in een inactieve guild te komen zie ik niet echt zitten, dan level ik in mijn eentje liever nog even door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
saviour schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 17:23:

Ik hoorde trouwens dat DE ook behoorlijk inactief is? Is de verwachting dat de guild na de examens e.d weer actiever wordt, de site is namelijk ook behoorlijk rustig?
als je een week geleden vroeg of de guild inactief was had ik ja gezegd maar nu niet meer we hebben veel nieuwe leden en krijgen er nog meer iemand heeft in 1 week 6 lvl's getraind dus de guild is zeker niet meer inactief we zijn druk bezig met een hele actieve guild weer te krijgen lukt waaardig geloof ik

nieuwe mensen moeten alleen nog wel even aanmelden op site

stoeber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
ook net ff gespeeld.

ik heet ingame Gawsjie speel op aege ben lvl 5 en snap dr nog nie veel van.

en dan nog iets als ik ergens heen wil lopen dan duurt het f voordat het werkelijk gebeurt (zon 10 sec) is dit normaal of ligt het aan mijn notebook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Als je op Aege speelt ligt dat aan de server.

Aege is echt de ergste server die er is (het player limiet leegt veel hoger dan op de andere servers (te hoog). Je bent toch pas level 5, dus ik stel voor dat je opnieuw begint op de server Babel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
saviour schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 21:37:
Als je op Aege speelt ligt dat aan de server.

Aege is echt de ergste server die er is (het player limiet leegt veel hoger dan op de andere servers (te hoog). Je bent toch pas level 5, dus ik stel voor dat je opnieuw begint op de server Babel.
oke zal het is proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Als iemand een eage character zoekt, mail me even.
Ik ben gestopt lvl 34, fire/sword.
Beetje hybird achtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit op Babel, wie zit daar nog meer,

Mag ik mischien guild invite van 1 van jullie, ... ben echter wel nog maar lvl 13 fire/glavie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Op welke server speelt iedereen? Want het lijkt mij ook wel eens leuk om hier aan mee te doen :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je van plan bent te beginnen raad ik je NIET aan om op de servers Xian , Aege of Greece te beginnen , dit omdat ik van meerdere mensen te horen krijg dat deze servers als de tering laggen . Ikzelf speel op Oasis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Heb op xian nog nergens last van gehad, gisteren weer eens gespeeld sinds lange tijd. Maar het kan me niet echt boeien eigenlijk :)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:36:
Als je van plan bent te beginnen raad ik je NIET aan om op de servers Xian , Aege of Greece te beginnen , dit omdat ik van meerdere mensen te horen krijg dat deze servers als de tering laggen . Ikzelf speel op Oasis
Ik ben maar gegaan voor Troy. Tot nu toe vind ik het redelijk vergelijkbaar met ROSE, best wel een leuke game :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
Brantje schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:46:
Als iemand een eage character zoekt, mail me even.
Ik ben gestopt lvl 34, fire/sword.
Beetje hybird achtig.
he brantje future en ik willenn wel jouw account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 13:38
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:36:
Ik ben toenstraks idd op Greece begonnen, maar het lagt inderdaad behoorlijk. Soms duurde het echt 10sec. voor ik weer een item kon oprapen.. Wel lekkere drops daar trouwens, heb al verschillende SoSun en SoM EQ's gezien..

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:36
Weet iemand wat deze skill is?

http://img107.imageshack....ro20060609173112399zy.jpg

Kan ik met die skill wel vechten of is dat zo'n ding dat je alleen stil staat?

Resizen voortaan aub :*

[ Voor 13% gewijzigd door Crash op 20-06-2006 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 12:38
klote skill, je staat idd still, nutteloos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Die skill is ongeveer hetzelfde als Ice-wall, maar dan een muurtje van vuur :P
Je hebt er niks aan... tis alleen leuk om te showen :9 (oftewel: Niet nemen, zonde van je sp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 12:38
exact, en die xp heb je later hard genoeg nodig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Mooi dan laat ik die lekker zitten en neem ik er een andere skill voor :) Maar nu eerst weer even farmen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Schuey, niet lullen maar spelen jij! :P

Ben ondertussen "alweer" level 30. Als het goed is heb ik over 4 dagen weer alle tijd om te spelen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Ik heb besloten op mijn lvl 26 blade char verder te gaan op Babel. Ik heb nu een SoS lvl 24 sword gekocht, en een schildje enzo..
Ook heb ik een guild genaamd Include gemaakt. Ik zal in deze guild alleen nederlanders inviten, het liefts lvl 20 of hoger. Maar als je 15 bent en belooft een beetje door te lvlen heb ik er ook geen problemen mee.
Als je erin wil, laat het even weten hier, of stuur me ingame een whisper, ik heet iDodged.

--
Dus voor de geïntereseerden op Babel laat het even weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ik heb nog wat vraagjes:

Als je een andere kleur cape aan hebt dan je tegenstander, en je gaat dood, verlies je dan alsnog XP of niet?

Als iemand zijn naam ( boven z'n hoofd ) rood is, wat heeft hij dan gedaan en waarom kun je hem aanvallen?

Als je een Thief bent, en een Hunter killed je, verlies je dan XP, en zo ja, waarop word het verlies gebaseerd? Jou level, zijn level?

Dat was het wel weer zo'n beetje ;) Als ik meer heb laat ik het weten ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
Heaget schreef op maandag 12 juni 2006 @ 20:52:
Ik heb nog wat vraagjes:

Als je een andere kleur cape aan hebt dan je tegenstander, en je gaat dood, verlies je dan alsnog XP of niet?

Als iemand zijn naam ( boven z'n hoofd ) rood is, wat heeft hij dan gedaan en waarom kun je hem aanvallen?

Als je een Thief bent, en een Hunter killed je, verlies je dan XP, en zo ja, waarop word het verlies gebaseerd? Jou level, zijn level?

als je cape draagt krijg je geen xp verlies

rood betekent dat hij een murderer is dus hij heeft iemand vermoord.
ja je verliest xp als je wordt gekilled als thief, je verleist iets van 200 thief xp en iets van 2k xp
ik weet niet waar dat op gebasserd is :)

ik hoop dat je nu genoeg weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Heaget schreef op maandag 12 juni 2006 @ 20:52:
Ik heb nog wat vraagjes:

De kleuren van de capes laten zien bij wie je in het team hoort (alleen bij oranje niet, als je die aan hebt kun je iedereen aanvallen met een cape). Als je iemand anders die ook een cape aanheeft doodt verliest diegene geen xp, als jij dood gaat door iemand anderse en jullie alletwee een cape aan verliezen jullie beide ook geen xp.
Iemand met een rode naam heeft iemand job-loos gedood. Hij/zij heeft dus iemand gedood zonden een cape/hunter/thief pakje aan. Omdat hij iemand gedood heeft kan jij hem nu ook aanvallen. Als hij dood gaat verliest hij veel exp en sp, maar dat is zijn straf voor het doden van iemand ( al verdienen sommige mensen het :X )
Als je doodgaat door een andere job(thief/hunter of trader), verlies je ongeveer hetzelde aantal xp als dat je van een champion van jou lvl krijgt, je verliest dus erg weinig :)

edit: trage ik 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door SOEFuture op 12-06-2006 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Oke bedankt jongens, vanaf nu ga ik dan maar lekker Thiefje spelen ;) 2k EXP is nu weer niet zo veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:44
Tijd voor wat screenshots. Heb niet de beste grafische instellingen maar 't ziet er imho toch redelijk goed uit.

Silkroad
(thumbnails)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d2c399de72ef6b7359d2832e75eeceaf/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7d6695a065b88829a62a50a80ce469bc/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/525943a56c926e18917326da8e7be1bd/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/72bf0fd00434a10e623b244f054a4df5/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f4547aba25bf4680e6fbbc64198d0f23/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5de60efd8f53a851383f9f9a578edc7d/thumb.jpg

Iemand het volgende overigens al opgevallen?

De tekst die je krijgt als je je muis boven een item houdt wordt raar genoeg ook in het water gereflecteerd.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/813ca6f29fb4c12d153c9902833a5308/full.jpg

Als we inzoomen zien we nog een rariteit hieraan;
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c69370412b6c2020fb8cf1fa8dda7670/full.jpg

Het ziet er uit als Koreaans (toch?) :P

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Waarom mogen we je stats niet zien O-) :D Btw dat van die Reflectie, ik denk dat je spoken ziet ;) Maar ik zal er is op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Is niets bijzonders aan die stats, karakter was op deze foto's nog maar level 10 :P
Server en nick laat ik ook niet zien, ik wil niet lastig gevallen worden :D

En die spoken, hoe sterk zijn die? :+

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Ik ben ook maar eens begonnen aan silkroad :)

nick: hann3s
server: aege

ik kan nu alleen niet spelen... als ik het opstart valt mijn internet weg na nprotect.. :( zie ook mijn topic in SPV

[ Voor 45% gewijzigd door Bio op 13-06-2006 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/93a911ce33f34c62de12a4897d07e55e/full.jpg

Woei! Meer info:
http://www.silkroadonline.net/news/hugescale_update.asp
(de navigatie voor deze update zit in de 'Journey of Jewels' banner, rechts van die tekst)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/315769d53890d8d8eb49eaa2e04103d2/full.jpg
What are you looking at?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Ik vraag mij af of die wolf wel zo handig is, je ziet hem ook bijna nooit in de KSRO plaatjes.

Dat eekhoorntje is wel schattig, maar de aap blijft ook leuk :D Dat nieuwe alchemy lijkt mij zeer verwarrend maar de nieuwe UI (het verre uitzoomen) vind ik echt top! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Weet iemand hoe ik SRO op 1280 X 960 kan draaien, want er zit 1024 X 768 en 1280 X 1024 in maar niet X 960.... :'( M'n scherm ( ouwe CRT ) gaat niet hoger dan 1280 X 960.. Dus iemand die weet hoe het moet?? ( of het uberhaupt wel kan?? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
How-To: Automatisch Drankgebruik
Ikzelf speel Silkroad al geruime tijd maar kwam vandaag pas achter deze mooie functie. Het lijkt mij dus niet onmogelijk dat andere spelers het ook nog niet weten, daarom deze how-to.

Sommigen, of velen, van ons zullen de volgende situatieschets wel herkennen;
Je wordt omringd en aangevallen door een handjevol monsters welke redelijk sterk zijn. Je staat je mannetje (of vrouwtje) en houdt vol door op tijd HP drankjes te gebruiken. Maar dan, op een moment dat je je net concentreerd op een aanval vergeet je een HP drankje te gebruiken en, oeps!, je bent dood. Daar gaat een deel van je ervaring.

Een irritante situatie die na het volgen van deze how-to niet meer hoeft te gebeuren!
Quickslots
Als eerste maken we even kennis met de quickslots, welke 99% van de spelers wel kent:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ebb2cf6acb2b8246df9a7ee3a650f3fa/full.jpg

Juist, die balk midden-onderin je scherm (nee, niet de windows taakbalk :+)

Wat sommigen misschien nog niet weten is dat er maar liefst vier van deze balken zijn; F1 tot en met F4 (zie rechts op de afbeelding). Laten we eerst F1 eens opvullen met wat simpele acties en skills;

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/491bd113645baebe26636c0ec2e06394/full.jpg

We zien hier de acties zitten/staan en autograb en een force-fire skill.
Nu gaan we naar quickslot balk F2;

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/65c9eab8ff89d20d38f7541eb1c3c5e2/full.jpg

Deze vullen we met HP drankjes, MP drankjes en Universal Pills.
Auto Potion Recovery
Nu komt het gedeelte wat je leven kan, en hoogstwaarschijnlijk zal, redden.
De afbeeldingen in dit deel zijn thumbnails, klik er dus op voor een grotere versie.

Druk op je toetsenbord op 'T', je krijgt nu het volgende scherm te zien:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3ccc0d0523fc1f00d8b1c9b7266eeb74/thumb.jpg
'Auto potion recovery'
HP Recovery
Klik nu op de checkbox voor 'HP', deze wordt nu geactiveerd.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/508edac4510c31b171af911ca8f365a5/thumb.jpg

Het eerste wat we gaan doen is bepalen wanneer deze functie wordt gebruikt. Dit wordt ingesteld op procenten van je totale HP. Als je 1000HP hebt en een HP drankje welke 500HP hersteld, ga je natuurlijk het percentage niet instellen boven 50%. Immers, dan wordt er maar een deel van je drankje gebruikt en dat is zonde. Wat ook niet aan te raden is, is om het percentage op slechts 10% in te stellen want dan kun je dood zijn voordat het drankje wordt gebruikt. ;)
30 tot 60 procent is een redelijk percentage afhankelijk van hoeveel HP je drankjes herstellen. Het percentage stel je in door de slider van links naar rechts (en andersom) te verslepen.

Nu gaan we instellen wat gedaan moet worden; namelijk een HP drankje gebruiken.
Selecteer achter 'Belt'; 'F2' en achter 'Quick slot'; '1'
MP Recovery
Nu doen we hetzelfde voor MP;

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c4b94876c7acc1e5b12bbba7a4c8ca62/thumb.jpg

Klik op de checkbox voor 'MP'.
Stel het percentage in wanneer het MP drankje gebruikt moet worden.
Selecteer achter 'Belt'; 'F2' en achter 'Quick slot'; '2'
Abnormal Status Recovery
Vervolgens stellen we in wat gedaan moet worden als je wordt vergiftigd;

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7e8478470c6265b8d5260d61284ce6a1/thumb.jpg

Klik op checkbox voor 'Abnormal status'.
Selecteer achter 'Belt'; 'F2' en achter 'Quick slot'; '3'
Potion Use Delay
Als laatste stellen we in hoe snel het drankje moet worden gebruikt na het bereiken van het ingestelde percentage;

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/26f9987f29320e14f850757c68957844/thumb.jpg

Klik op de checkbox voor 'Potion use delay' en stel vervolgens de tijd in. Standaard staat deze op 1.0 maar 0.5 lijkt mij persoonlijk de beste optie; zo snel mogelijk.
!Pas op: zoals saviour hieronder aangeeft; als je last van lag hebt dien je deze hoger in te stellen.

Klik vervolgens op de 'Confirm' knop en klaar!

Nu hoef je zelf niet meer je HP en MP niveau's in de gaten te houden en drankjes te activeren. Het gebeurd allemaal vanzelf. Moet je uiteraard er wel voor zorgen dat je genoeg drankjes hebt :P.

Bijkomend voordeel van het feit dat je drankjes in F2 staan, is dat F1 nu volledig beschikbaar is voor acties en skills.

Laat het me maar weten als er fouten in staan.

[ Voor 4% gewijzigd door NitroX infinity op 15-06-2006 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Hèhè, wist je echt niet dat er een autopotter in het spel zit? Je hebt het wel erg netjes uitgelegd btw!

Nog één dingetje:
Klik op de checkbox voor 'Potion use delay' en stel vervolgens de tijd in. Standaard staat deze op 1.0 maar 0.5 lijkt mij persoonlijk de beste optie; zo snel mogelijk.
Als je last van lag hebt, kun je deze beter wat hoger zetten, anders krijg je dat hij na een aantal seconden ineens meerdere pots achter elkaar gaat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
saviour schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:14:
Hèhè, wist je echt niet dat er een autopotter in het spel zit?
...
Nee, ik ben zo iemand die de basis snel genoeg doorheeft en daarom geen handleidingen leest.
En dan kom je later pas achter dit soort dingen (houdt het ook interessant :P)
Je hebt het wel erg netjes uitgelegd btw!
...
Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Ale je die autopotter aan hebt staan met een delay van een paar seconden, en je wordt dan door meerdere beesjes aangevallen kan het nogweleens zijn dat je moet bij-potten. Dus ook met de autopot gewoon op je hp letten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
ik heb mana op f2 en health op f1 met auto pot aan en bij lagg en giant pot ik bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog een guild op Aege actief? Zo ja dan zou ik wel willen joinen, ben nu 2 weken bezig, lvl 28. Ingame naam storm2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 20:53:
Is er nog een guild op Aege actief? Zo ja dan zou ik wel willen joinen, ben nu 2 weken bezig, lvl 28. Ingame naam storm2008.
De Dutch Elites waar ik en future inzitten zijn nog aardig actief dus als je erin wilt moet je mij of future even pm'en

IGN: _stoeber_ of _future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Volgens mij zoekt VOC, een level 3 guild ook members.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Wat?!?! Ja ik leef nog ( damn SRO verslaving begint ernstig te worden :P )

Ik ben zojuist level 29 geworden :D Khad al heel veel gear ( goeie, Blue en +2 ) voor lvl29 en die kon ik dus eindelijk aan :D

Dit was nog ff een lvl28 screenie :)
http://img158.imageshack....ro20060614164816482ob.jpg

Kheb d'r maar voor gekozen om ook Thunder als skill erbij te nemen.
http://img227.imageshack....ro20060617091809917zi.jpg

http://img158.imageshack....ro20060618092125595ws.jpg

Eindelijk weer eens een Seal Of Star item gevonden :D Ik ga hem bewaren totdat ik lvl27 ben :)
http://img158.imageshack....ro20060618114127664wo.jpg

Nieuwe Gear :) Nu alles helemaal Holy Pure White :)
http://img227.imageshack....ro20060618130635388jy.jpg

http://img227.imageshack....ro20060618130732349jv.jpg

http://img158.imageshack....ro20060618130748407ke.jpg

http://img158.imageshack....ro20060618130753277di.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 20-06-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
feli met je SOS :) erg mooi stukje protector,

mooie screens hoor, ik maak er binnnenkort ook wel een paar van mijn char :9

btw op welke server speel je? ik zie dat je guildloos bent en je mag de DutchElites joinen... maar dan moet je wel op Aege spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ik zit helaas op Troy ( daar zat in het begin een klasgenoot, vandaar de keus ). Ik wou in Oblivion maar Hobsie is nooit online dus toevoegen als Friend lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Laatst online: 18-08 23:59
Ik ben het spel ook eens aan het downloaden. Alleen doet die snelle mirror het niet bij mij, of heb ik iets over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Nee, die mirror is offline.
Fileplanet heeft een redelijk snelle download, moet je echter wel een accountje voor aanmaken en een programma installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Spike1506 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 22:42:
Ik ben het spel ook eens aan het downloaden. Alleen doet die snelle mirror het niet bij mij, of heb ik iets over het hoofd gezien?
gamershell heeft lekkere snelle mirrors :P

klik

edit: misschien dat de "snelle mirror" even vervangen moet worden voor die link hierboven...

[ Voor 13% gewijzigd door SOEFuture op 19-06-2006 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ik heb nog een paar vragen.

Hoe kun je zien welk level een Trader is en of jij hem wel of niet kunt aanvallen?

En wat zijn die "Arrange" punten? Het word steeds minder, ik had gelezen dat je wanted status niet minder word "over time" dus dat kan het niet zijn?

http://img149.imageshack....ro20060619162103487zr.jpg

Die "Arrange" punten bedoel ik dus

[ Voor 11% gewijzigd door Crash op 20-06-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Hoe kun je zien welk level een Trader is en of jij hem wel of niet kunt aanvallen?
Klik 1 keer op 'm. Dan zie je z'n joblevel(s).

Zijn die arrange points niet de punten die je nog nodig bent om te levelen in je job?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
NitroX infinity schreef op maandag 19 juni 2006 @ 16:40:
[...]

Klik 1 keer op 'm. Dan zie je z'n joblevel(s).

Zijn die arrange points niet de punten die je nog nodig bent om te levelen in je job?
volgens mij bedoeld hij de punten helemaal onderin dat scherm van je stats(106).
Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat je die punten alleen met thief kan hebben (ik heb ze iig nog nooit gehad, ben wel al 50% hunter lvl 1) en als je een bepaald aantal van die punten hebt verzameld ben je "wanted" en dan kan je door iedere hunter gewoon vermoord worden zonder dat jij je thief suit aan hebt.
Ook kan je als je "wanted" bent geen andere job meer doen. (totdat je punten weer zo laag zijn dat je niet meer wanted bent.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Dan was het toch die Wanted-status dus..

Nog ff over dat aanvallen van Traders, ik wilde toenet een Trader aanvallen ( aan z'n gear te zien was hij lager in level dan mij ) en ik kon hem niet aanvallen, hij had overal 1 staan, dus Hunter 1 Trader 1 Thief 1. Precies hetzelfde als bij mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-12-2021
z'n trader level is niet belangrijk, wel hoeveel strerren trade die doet. en daar kan je alleen achter komen door hem of z'n transport aan proberen te vallen. of kijken of er meer dan 1 npc thief spawned...

zelf speel ik niet meer... ben met fire glavie lvl53 geworden, maar dan mag je een week of langer dezelfde beesten meppen voor een level... boring... heb nog wel een lightning swordie 20+ waar ik nog wel eens mee speel als ik me echt de pleuris verveel.

en oblivion bestaat niet meer dus doe geen moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
ik ga morgen ochtend gelijk na de update zo'n wolf kopen en kijken of het wat is dus als je nog niet zeker weet of je hem wilt kopen wacht dan even een dag dan post ik aan het eind van de middag wel even hoe het bevalt en zo

of je kan hem zelf gewoon gaan testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Heaget schreef op maandag 19 juni 2006 @ 16:53:
Dan was het toch die Wanted-status dus..

Nog ff over dat aanvallen van Traders, ik wilde toenet een Trader aanvallen ( aan z'n gear te zien was hij lager in level dan mij ) en ik kon hem niet aanvallen, hij had overal 1 staan, dus Hunter 1 Trader 1 Thief 1. Precies hetzelfde als bij mij..
Daar las ik vanmiddag nog wat over in de ingame guide; je kunt level 1 traders niet aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
( Iemand al SRO gedaan vandaag? Na die update staat er achter elke server Check.... in de server list..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL_Loco
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-11-2023

EL_Loco

alias Haco

Heaget schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:21:
( Iemand al SRO gedaan vandaag? Na die update staat er achter elke server Check.... in de server list..)
dat is zeg maar elke dinsdag, meestal tot een uur of 10 onze tijd.

Dan zijn ze de servers aan eht updaten/checken, even gedult :)

rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
duurt van 8 uur tot 11 uur elke week op dinsdag dus gewoon geduld hebben en dan kun je er op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal :D

Ik ben ook een silkroad speler :) lvl 16 en zit op de server: Xian
Zijn er nog meer mensen die op de zelfde server zitten ? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL_Loco

EL_Loco

alias Haco

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:21:
Hallo allemaal :D

Ik ben ook een silkroad speler :) lvl 16 en zit op de server: Xian
Zijn er nog meer mensen die op de zelfde server zitten ? 8)
Ik zit op Oasis @ lvl 24 atm :)

http://www.silkroadonline...jewels&upFaction=Pet_Wolf

je kan met wat mazzel na deze update een wolf hebben die je bij een stable kan kopen :D
Weet alleen neit hoe duur die is :|

-edit2-
en het patchen is verlengt met een uur :/
awel, tis gratis, mag niet klagen

[ Voor 39% gewijzigd door EL_Loco op 20-06-2006 11:00 ]

malleo omnia consentiunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EL_Loco schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:35:
[...]

Ik zit op Oasis @ lvl 24 atm :)

http://www.silkroadonline...jewels&upFaction=Pet_Wolf

je kan met wat mazzel na deze update een wolf hebben die je bij een stable kan kopen :D
Weet alleen neit hoe duur die is :|

-edit2-
en het patchen is verlengt met een uur :/
awel, tis gratis, mag niet klagen
Inderdaad.. het is gratis :D de wolf gaat ongeveer wat ik hoorde, 1.5mill gold kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
WWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

Kom ik potverdikkie om 9 uur uit bed om SRO te spelen krijg je dit!!!!!!

Nou dan maar Mario Footbal... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex260
  • Laatst online: 08-09 12:51
En wat kan je precies met die wolf? Zelfde als aap ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Ex260 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:13:
Een paar posts hierboven heb ik een post over de update gemaakt met een link naar de pagina van de update, daar staat alles beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL_Loco

EL_Loco

alias Haco

Ex260 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:13:
Nope, die wolf zou je kunnen gebruiken om te laten aan vallen :)

maar damn, 1,5 mil :/

[ Voor 1% gewijzigd door EL_Loco op 20-06-2006 11:23 . Reden: gramatica enzo ]

malleo omnia consentiunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
1,5 mil voor een beestje wat dood kan gaan? Mwaaa liever wat nieuwe Gear dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL_Loco

EL_Loco

alias Haco

Heaget schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:31:
dat is ook mijn idee een beetje, misschien dat je hem ook via drops krijgt though, dat zou lekker zijn :P

malleo omnia consentiunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racingfreak
  • Laatst online: 07-09 22:52
Als je pet dood gaat moet je bij de stable npc een 'grass of life' kopen, daarna kun je je pet gewoon weer gebruiken en is hij wat exp kwijt omdat ie dood ging. Staat ook gewoon uitgelecht op deze pagina onder het kopje 'Resurrecting pets' .

[ Voor 40% gewijzigd door racingfreak op 20-06-2006 11:42 ]

Core I5 4690k 4.2 Ghz - 8GB DDR3 1600 - Gigabyte Z97MX-Gaming 5 - Sapphire 7870 xt | Steam: Kardet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat wolven wel kunnen droppen, maar dan echt een kans op 1-1000
Betaald hier iemand met cashshop?

Edit-
Heaget schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:31:
Dat beest word natuurlijk groot en sterk hea ;)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL_Loco

EL_Loco

alias Haco

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:51:
Ik denk dat wolven wel kunnen droppen, maar dan echt een kans op 1-1000
Betaald hier iemand met cashshop?

Edit-

[...]

Dat beest word natuurlijk groot en sterk hea ;)
Ik doe niets met geld. Het is en blijft een spel, en ik koop liever eten dan virtueel zijde :P

En ja, als het goed is worden ze sterk en heel groot :P

malleo omnia consentiunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Whaha heb je na een tijd zo'n monster achter je lopen wat 2 keer zo groot is ;)
racingfreak schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:40:
Als je pet dood gaat moet je bij de stable npc een 'grass of life' kopen, daarna kun je je pet gewoon weer gebruiken en is hij wat exp kwijt omdat ie dood ging. Staat ook gewoon uitgelecht op deze pagina onder het kopje 'Resurrecting pets' .
Maar blijft ie dan gewoon leggen op de plek waar ie dood ging of gaat hij terug in z'n pokeball ?? ;) maja ik zie het zo wel ook >:) (come oooonnn!!!! servers ga nou is online! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Heaget schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:55:
Whaha heb je na een tijd zo'n monster achter je lopen wat 2 keer zo groot is ;)
quote]

ja misschien wel 3 keer zo groot =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
tering he

het duurt nu wel heel lang erst dacht ik gewoon normaal tot 11.00 nu is het 12.10 en zijn ze nog niet klaar ik wil zo'n verdomde wolf kopen om lkkr te trainen en kijken of het wat is

doe die servers maar weer open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Server Inspection: Until Further Notice

Hmm... dat word voorlopig geen SRO dus, zal vast wel wat fout zijn gegaan met die update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heaget schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 12:09:
Server Inspection: Until Further Notice

Hmm... dat word voorlopig geen SRO dus, zal vast wel wat fout zijn gegaan met die update.
Als ze maar klaar zijn voor mij krantenwijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Je wolf kan nooit sterker worden dan jij. Jullie zijn trouwens wel optimistisch met 1,5M. Ik heb juist steeds 2M gelezen. :P

Ik wacht eerst wel af hoeveel het kost om je wolf tot leven te wekken en of het vervelend is om steeds voor dat beest te potten. Ik heb geen zin om daar op te moeten letten, als dat niet zo erg is dan koop ik er wel 1.

Ik vraag me af hoe lang de inspectiue nog zal duren, het is weer uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
ja zal wel weer tot 2 uur duren en dan moet ik natuurlijk net weer naar school

wat een eikels begin dan al om 6.00 's ochtends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL_Loco

EL_Loco

alias Haco

stoeber schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 12:12:
ja zal wel weer tot 2 uur duren en dan moet ik natuurlijk net weer naar school

wat een eikels begin dan al om 6.00 's ochtends
lol, zeur niet man. Tis een gratis spel, je betaald er niets voor...

malleo omnia consentiunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saviour schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 12:11:
Je wolf kan nooit sterker worden dan jij. Jullie zijn trouwens wel optimistisch met 1,5M. Ik heb juist steeds 2M gelezen. :P

Ik wacht eerst wel af hoeveel het kost om je wolf tot leven te wekken en of het vervelend is om steeds voor dat beest te potten. Ik heb geen zin om daar op te moeten letten, als dat niet zo erg is dan koop ik er wel 1.

Ik vraag me af hoe lang de inspectiue nog zal duren, het is weer uitgesteld.
2m is wel erg veel..

SERVERS UP !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Fucker, de servers zijn helemaal niet up, ik kreeg nog steeds een melding. :P

Het zijn natuurlijk wel allemaal speculaties, over de kosten van de wolf. Wat ik mij ook afvroeg, is of de wolf slim is met aanvallen. We hebben allemaal wel eens iemand murderer zien worden nadat diegene te laat een offender aanviel. Ik vraag mij af of de wolf zo slim is, om dan niet meer aan te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
hij doet het weer :*) :*) :*) :*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1m is de wolf valt wel mee... veel game plezier.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
saviour schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 12:26:
Fucker, de servers zijn helemaal niet up, ik kreeg nog steeds een melding. :P

Het zijn natuurlijk wel allemaal speculaties, over de kosten van de wolf. Wat ik mij ook afvroeg, is of de wolf slim is met aanvallen. We hebben allemaal wel eens iemand murderer zien worden nadat diegene te laat een offender aanviel. Ik vraag mij af of de wolf zo slim is, om dan niet meer aan te vallen.
Volgens mij valt ie alleen de dingen aan die jij als speler eerst aanvalt en toont ie dus geen eigen initiatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://members.home.nl/na...6-20%2012-35-12%5d_07.jpg

http://members.home.nl/na...6-20%2013-21-42%5d_20.jpg

Awww wat liefff :>

Je bent nog liever als je voortaan even netjes je screenshots resized :*

[ Voor 56% gewijzigd door Crash op 20-06-2006 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
En hoe bevalt de wolf? Is de wolf zoveel geld waard?

Ben nu aan t patchen... dus nog heel ff en dan kan ik (als het goed is) zelf een wolfje kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racingfreak
  • Laatst online: 07-09 22:52
Ik heb ook een wolf gekocht, die is nu lvl 11(ben zelf lvl 24) maar dan is ie niet echt sterk. Ik zou in iedergeval wel op passen met lag, ik had net namelijk lag en toen werd m'n wolf net aangevallen en na de lag was ie dood.
Je wolf zit dan gewoon in je inventory en er staat gewoon dat ie dead is, en koop je bij de stable een 'grass of life' voor 50k en kun je je wolf weer activeren. Het kost dus behoorlijk wat als je wolf dood gaat, gelukkig had ik daarvoor net een weapon elixer gevonden dus dat schilde weer.

Core I5 4690k 4.2 Ghz - 8GB DDR3 1600 - Gigabyte Z97MX-Gaming 5 - Sapphire 7870 xt | Steam: Kardet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik heb na die update echt 3 keer zoveel lag... Ik ga morgenochtend wel weer spelen als er niemand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
ik wil nu net inloggen maar er zit weer een limiet op ook op aege dus das fijn weer zonder lagg spelen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-06 19:44
een vraagje, ik ben met slikroad gestopt toen in lvl 5 was. ik vond het echt te sloom trainen. licht nou aan mij, of duurt het gewoon te lang (8>

[ Voor 18% gewijzigd door slayeer op 20-06-2006 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Ieder heeft zo zijn eigen interesse toch? Ik vind het spel wel erg leuk en anderen weer niet.

Ik heb trouwens ook een wolf gekocht, echt schattig! Ik heb er even een minuiutje of 20 mee gespeeld, hij is nu level 12. Alleen vraag ik mij af hoeveel het kost om dat beest eten te geven. 1 zo'n potion kost 2K geloof ik en er staat dat het 10 punten teruggeeft, dat is natuurlijk helemaal niets want in 10 minuten ofzo verlies je dat al! Dat zou echt duur worden. Ik zal het vanavond eens uitproberen.

Ik wil zelf nog even naar lvl 35 gaan en daarna weer verder met mijn wolf. Echt een gaaf beest. :D

De lag op Aege is trouwens veel minder, geweldig! Het limiet is volgens mij weer naar beneden gezet ja, eindelijk kan ik dan weer 's middags spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Zou heeel mooi zijn als dat op Troy ook zo is. Ik ga in ieder geval morgenochtend weer gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slayeer schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 17:06:
een vraagje, ik ben met slikroad gestopt toen in lvl 5 was. ik vond het echt te sloom trainen. licht nou aan mij, of is het gwn dat je zo lang doet voordat het interesant wordt? :O
Het duurt gewoon telang =.=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 17:34:
[...]

Het duurt gewoon telang =.=
Nee hoor, zorg dat je je mastery's een beetje bijhoudt.. En je moet er natuurlijk wel wat voor over hebben, ik vind het met mn full int nuker op lvl 21 nog best snel gaan.. Al helemaal als je het vergelijkt met mn 43..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Wat is nu slimmer om te doen? Full INT dus hele hoge MP, of Full STR, hele hoge HP. Als je veel MP hebt kun je makkelijk veel attacks doen. Maar als je veel HP hebt ga je niet snel dood...Ik heb nu zelf nog een beetje een gelijk nivo, m'n HP is iets minder dan m'n MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
Heaget schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 18:07:
Wat is nu slimmer om te doen? Full INT dus hele hoge MP, of Full STR, hele hoge HP. Als je veel MP hebt kun je makkelijk veel attacks doen. Maar als je veel HP hebt ga je niet snel dood...Ik heb nu zelf nog een beetje een gelijk nivo, m'n HP is iets minder dan m'n MP.
hangt een beetje van jezelf af denk ik

het maakt niet echt zo uit je moet alleen uit kijken als je pure int bent met je hp dus dat betekent auto pot hoog en hoge dmg.

bij pure str moet je op mana letten maar doe je hoge dmg zonder je skills maar iets minder hoge dmg. dus houd je het langer uit als het lagged

i kben pure int ben snel dood maar wel heel sterk met pve en pvp wat minder maar zeker niet slap voor mijn lvl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Probleem met full INT is dat je op lagere levels er niet veel aan hebt in verband met sp farming.
INT verhoogt je fysieke kracht niet en de meeste monsters, helemaal op lage levels, gebruiken fysieke aanvallen. Ik heb zelf twee keer full INT geprobeerd maar kwam rond level 12 beide keren tegen een soort muur aan omdat ik gewoon te weinig kracht had om de monsters te verslaan op een redelijke manier (weinig health verliezen).

Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Ik heb nu ook een lvl 21 full int nuker.. Bij lag is het zeker irritant ja, dan ga ik telkens dood (tsja, 600hp he) En ze raken me ook nog eens 100 damage per hit ofzo :P
Maargoed, mijn damage is zeker nice.. Ik heb een lvl 16 speer SoS, +3 en 13 crit. (Voor de update was het trouwens 12 crit :P) Met een gemiddelde hit met lightning imbue doe ik 300 damage.
Zeker lekker dus, maargoed nu met iedereen die die update binnen haalt is er als full int van mijn level niet te trainen aangezien chakji's ook zo snel met veel op je gaan..

Dit is trouwens m'n speer:
Afbeeldingslocatie: http://www.egamer.nl/image/13critftw.jpg
Ik heb ook alvast een lvl 24 speer SoS klaar liggen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Het ligt er inderdaad maar net aan wat jij prettig vind spelen. Je kunt ook hybrid gaan (zeker niet zwak). Ik heb een level 35 pure int gehad, die erg sterk was, maar inderdaad erg snel dood ging. Ik kon bijna geen higher level mobs aan omdat ik zo weinig hp had. Nu heb ik een lvl 34 pure str, die minder sterk kan aanvallen maar bijna niet doodgaat. Ik kan nu mobs aan (duurt wel lang(er)) van wel 10 levels hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ik weet genoeg, ik ga gewoon zo door als ik het nu doe, ik kan best wel mobs hebben die lvl 32 zijn, dat heb ik namelijk al weleens geprobeerd ;) :P

Oja deze wou ik jullie niet laten missen ;)

http://www.evilgamerz.com/Images/etc/srosigflash.swf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deleenheir
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-04-2024
Begrijpt iemand hoe dfie alchemie juist werkt? ik kan disjointen en zo allerlei steentjes maken... maar verder?

"If it works, don't fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
ik snap er echt niks van ik heb nu al geloof ik 100 verschillende items opgepakt maar wat ik er mee moet???????????????????????????? geen idee
ik heb hier misschien wel wat gevonden lees maar even

http://www.silkroadtavern...index.php?showtopic=17558

[ Voor 28% gewijzigd door stoeber op 20-06-2006 22:08 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slowchat en geen offtopic replies.
Geen meldingen in de trant van 'server Y is down / ik kan niet connecten naar server X'.
Hou het nuttig, interessant en leuk voor elkaar.