[MMORPG]Silkroad Online, deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.596 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Van de bicheon serie gebruik ik nu (full int level 31) alleen maar de illusion chain en die twee waarmee je een vijand neerslaat en vervolgens steekt (ik weet de naam even niet uit mijn hoofd).

Ik werd net van de server geknikkerd (inspectie) en de site is ook niet bereikbaar. Ik hoop dat niet dat het weer hetzelfde probleem is en zolang duurt als de vorige keer. Ik hoefde nog maar 5% voor level 32.

Edit:Het werkt alweer. :D

[ Voor 5% gewijzigd door saviour op 03-05-2006 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 19:51

CHeff

Allemaal gekkigheid

Hmm, paar dagen niet actief geweest en het lijkt erop dat mijn chars zijn verwijderd :?

Maar goed ik wilde toch overnieuw beginnnen, ivm de vele lag op Aega. Ik ben nu bezig met een full str archer op Babel. Alleen nog ff kijken welke mastery ik erbij ga nemen, Fire voor de hoge damage, of Cold met het freeze effect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CHeff schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 09:08:
Hmm, paar dagen niet actief geweest en het lijkt erop dat mijn chars zijn verwijderd :?

Maar goed ik wilde toch overnieuw beginnnen, ivm de vele lag op Aega. Ik ben nu bezig met een full str archer op Babel. Alleen nog ff kijken welke mastery ik erbij ga nemen, Fire voor de hoge damage, of Cold met het freeze effect
miss moet je nog een x inloggen
soms log ik in en dan zie ik me chars niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer 1 erbij @ babel :Y)
Devilion schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 00:03:
[...]

Nee, je hoogste mastery level (die van per skill soort dus (fire, cold, bicheon...) )
dus stel je bent LV 19 en je hebt verschillende Skills op LV 10 en je mastery level is bv 45
dan farm je dus nog MAXIMAAL sp's? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt idd tijd te worden voor een GoT guild @ Babel :).
Hoeveel GoT-ers lopen daar nu nog Guildloos rond dan?

iig:

* Cheff
* PimpinTom
/me dus (Sqida)
* Daarnaast is een klasgenoot van me ook opnieuw begonnen, hij zat ook net in GoT op Aege.

@PimpinTom, als je lvl 19 bent en je max skill is 10 farm je idd maximaal. met het masterylevel (45) hoef je geen rekening te houden hiervoor.

Dat SP farmen is wel lekker lomp trouwens, die arme Bandit Archers hebben geen schijn van kans :P. Het schiet alleen niet zo op omdat mijn inventory zo weer vol zit door allerlei drops. Een voordeel is wel dat je nauwelijks pijlen en potions hoeft mee te nemen, die krijg je daar wel.

Ik heb nu 1550 SP, ben lvl 19 met max skill level 10, dus farm wat dat betreft maximaal. Ik ga denk ik door tot ik lvl 20 ben (waarschijnlijk heb ik dan meer dan 2000 SP) en houd dan verder 4 a 5 lvls verschil om verder in het spel redelijk veel SP te blijven houden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 12:38
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:22:
weer 1 erbij @ babel :Y)

[...]

dus stel je bent LV 19 en je hebt verschillende Skills op LV 10 en je mastery level is bv 45
dan farm je dus nog MAXIMAAL sp's? :X
je snapt het niet.
Je hebt niet een mastery lvl, wat jij bedoel is waarschijnlijk die teller die op 45/300 staat. Je mag namelijk maar 300 mastery levels verdelen, dit is gewoon een indicatie hoever je staat.
Stel je wilt gaan farmen, en bent zelf lvl 19. Pakken we bijvoorbeeld de weapon en force bicheon en fire. Je fire mastery is lvl15, en je bicheon is lvl16. Hierbij is dus 16 het hoogste mastery lvl, met de rest van je mastery lvls, dus alleen fire in dit geval, heb je geen fluit te maken. De xp en sp die je krijgt wordt berekend aan de hand van je player level, en het hoogste mastery lvl in je lijstje, in dit geval dus die 16.

edit:
spuit 11 grr

Black is trouwens bijna lvl 3 op Aege :D
Misschien leuk om ook in de startpost te vermelden dat Black nog members zoekt? Want de rest staat er ook :P

[ Voor 10% gewijzigd door Schuey op 03-05-2006 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey er lijken steeds meer mensen op babel te gaan spelen :D ik ben daar net lvl 43 geworden, pure STR ice archer, kunnen mensen die ook op babel spelen even hun IGN posten?, helaas zal ik niet deelnemen aan een GoT guild, omdat ik al in een heel erg gezellig lvl4 guild zit, met mensen die ik van andere mmo's ken

mijn IGN = Scriptkiddy

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@schuey
thx, ik begreep t wel dan, alleen noemde t ff anders 8)7

IGN= tomb0 (babel)

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff

CHeff

Allemaal gekkigheid

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 10:28:
[...]

miss moet je nog een x inloggen
soms log ik in en dan zie ik me chars niet
Ik had gisteren al een aantal keer geprobeerd in te loggen op Aega, maar kreeg de chars niet te zien.
Maar dat maakt toch niet zoveel uit, omdat ik toch daar niet meer speel.

Trouwens nog iemand die een lvl 16 glavie sos +1 moet hebben en een miljoen aan gold? B)
Tenminste dat is als ik nog bij de chars kan komen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,

naar een beetje na te denken, besluit ik om overnieuw te beginnen met een FULL STR BLADER..

alleen welke magic skill werkt hier het beste bij? ice/fire/light?

zeg ff wat het beste/makkelijkste werkt.

IGN=Nick106(BLADER lvl 19)
maar gah zo ff overnieuw beginnen dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/2

kijk dit blade + fire, hier heb je wel wat aan denk :+
Klik Nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuut
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 17:23
IGN= TuutNL en speel op aege

Ik heb de laatste tijd erg veel last van crashes. Ik stuur me logs en heb me problemen daar op het forum gepost maar ik heb de indruk dat daar nooit naar gekeken word door de GM :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff

CHeff

Allemaal gekkigheid

CHeff schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:31:
Ik had gisteren al een aantal keer geprobeerd in te loggen op Aega, maar kreeg de chars niet te zien.
Hohow, gisteren waren ze weer aanwezig. Geweldig vaag weer :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CHeff schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 08:40:
[...]

Hohow, gisteren waren ze weer aanwezig. Geweldig vaag weer :Y)
ga je nu door @ babel of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben vanaf vandaag begonnen op babel: ben al lvl 7,en me naam is: MisterfoxNL
en ik zat ook op venice maar daar ben ik bijna meegestopt omdat ik verkeerde stats had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babel

* Cheff
* PimpinTom (tomb0)
* THJKlos dus (Sqida)
* Scriptkiddy
* Nick106 (Nick0)
* MisterfoxNL

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2006 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
CHeff schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:31:
[...]

Trouwens nog iemand die een lvl 16 glavie sos +1 moet hebben en een miljoen aan gold? B)
Tenminste dat is als ik nog bij de chars kan komen >:)
ik wil je spulletjes wel :P
mijn ingame name is spartan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff

CHeff

Allemaal gekkigheid

Ik zal vanavond proberen in te loggen zo rond 20:00. Als je je dan meldt, dan mag je het meenemen ;)

@PimpinTom: Ja, ik ga verder op Babel :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn IGN= Nick0

en wil zkr meej doen aan GoT guild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
CHeff schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:14:
Ik zal vanavond proberen in te loggen zo rond 20:00. Als je je dan meldt, dan mag je het meenemen ;)

@PimpinTom: Ja, ik ga verder op Babel :>
als jij me dan whispert is het makkelijker denk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aangepast :)

kzal dit weekend niet veel spele denk,
tis meer weer om lekker @ terras wat gele rakkers te pakke :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff

CHeff

Allemaal gekkigheid

Hmm, ja. Toch wel he 8)7

Dan zal ik vanavond 's proberen te whisperen :+

Ach, je kunt het ook zo bekijken. Als je langskomt na de whispersessie heb je je ook gemeld :7

[ Voor 44% gewijzigd door CHeff op 04-05-2006 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
met dank aan CHeff is de guild Black nu lvl3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er iemand een female op babel ik heb namelijk een lvl 7 schoenen met + 3 str gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het silkroad nu ook al weer een tijdje mooi spel hoor :P
Ik ben eerst op Aege server begonnen had daar 2 charters maar door de vreselijke lag ben ik nu verhuist naar babel :D en ben in 4 dagen tijd weer lvl 19 full str met een glavie :P
Mijn naam op babel is Beast_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi all.
Even een vraagje. Ik lees hier (en elders) veel over full INT of full STR. Zijn dat de verdelingen van de HP/MP punten die je krijgt bij een level upgrade?
Ikzelf verdeel deze meesal 1x HP, 2x MP, waardoor ik nu als lvl 19 character zo'n 750 HP points en 1200 MP points heb. Ik werk veel met blades en swords(?), ofwel de korte melee wapens. Ik moet redelijk veel MP verstoken aan FIRE spells (mn die rooie, die vijf sekonden extra kracht levert), om voldoende slagkracht te hebben. Zonder magics sla ik geen deuk in een pakje boter.

Als jullie dit lezen, doe ik dan iets verkeerd? Kan iemand uitleggen wat het voordeel/nadeel van zo'n full int/str character is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 60k over voor een guild maken op babel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat kost een guild aanmaken?

van mijn kant ook wel 60 dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 08:45:
Hoi all.
........................
je moet je skillpoints punte goed verdelen
de meeste gebruiken gewoon 1 wapen
als FULL INT bijv sword omdat die magical att hoger is + veel Statpoints op MP
als FULL STR hebje dan een blade omdat die Phys attack rate hoger is, FULL STR-ers hebben juist weer veel HP en veel weapon Skills

volgens mij heb jij nog geen weapon skils geupgrade?
en niet zomaar overal je skill points op gebruiken

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2006 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stop ermee jongens :) Genoeg SRO voor mij, heb het leuk gehad op Aege, ben lvl 56 geworden. Hier is mn goodbye story :P http://www.dutchelites.com/viewtopic.php?t=244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel, ik heb al wat wapon skills in gebruik. De Strike n' smash, de Illusion chain (gebruik ik veel) en de soul cut blade.
Bij de meeste attacks gebruik ik nu de illusion chain en de fire spell river fire force.
De rest heeft me eigenlijk nog niet zo kunnen bekoren..

Overigens, ik ben inmiddels L20. Eigenlijk wil ik een poging gaan wagen om als merchant een run te doen. Is dat als L20 te doen, of ben je dan echt meteen kansloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 12:45:
Overigens, ik ben inmiddels L20. Eigenlijk wil ik een poging gaan wagen om als merchant een run te doen. Is dat als L20 te doen, of ben je dan echt meteen kansloos?
Kan wel, je moet alleen niet door de ravijen gaan, maar er omheen.
Het is trouwens leuker/makkelijker om het met een group te doen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat je de route helemaal rechtsom bedoelt dan. Is dat ivm thiefs, of zijn daar de animals sterk? (Ben nog niet aan de overkant van de ferry geweest :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 14:11:
Ik neem aan dat je de route helemaal rechtsom bedoelt dan. Is dat ivm thiefs, of zijn daar de animals sterk? (Ben nog niet aan de overkant van de ferry geweest :D)
Ja en ja, er zitten daar taoisten en die schieten vuurballen :) Je moet maar eens gaan kijken, wel pillen meenemen.

Er is trouwens ook een route die van de eastern ferry schuin naar dw loopt en waar volgens mij ook geen taoisten zitten. Kom je alleen meer earth gosts tegen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knowuse schreef op maandag 08 mei 2006 @ 15:08:
[...]

Ja en ja, er zitten daar taoisten en die schieten vuurballen :) Je moet maar eens gaan kijken, wel pillen meenemen.

Er is trouwens ook een route die van de eastern ferry schuin naar dw loopt en waar volgens mij ook geen taoisten zitten. Kom je alleen meer earth gosts tegen.
Okiedo, vanavond maar eens proberen dan. My First Trade :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen,

weet jullie dit??

als ik een bandit archer met mijn lvl 18 blader kill krijg ik 253 Exp. en als ik hem kill met mijn lvl 10 blader krijg ik 32 Exp. hoe kan dit :/.. ben nu bij die quest dat je 50 bandits moet kille, ze zijn nog best aardig sterk maar krigj maar 32 Exp. en toennet ging ik ff testen metmn lvl 18 blader krijg ik 253 Exp. denk dat de Exp. teller flipt ofzo: :O want kan nu echt niet lvlen..

Iemand meer dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 16:59
Als level10 heb je veel minder exp nodig om te levelen dan op 18.. nogal logisch dat het een beetje recht getrokken wordt op deze manier he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel raar want nu heb ik mn bicheon lvl omhoog gehaalt tot 5.. eerst was dat 0..

nu krijg ik rond de 180 exp en 210 Skill exp..
en ervoor was het 32 exp en 250 Skill exp.

dus heb wel te maken met de Skills blijkbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Klopt.. des te meer verschil tussen je level en je hoogste mastery level betekent meer SP, zo werken 'SP farmers' dus ook, een zo groot mogelijk verschil tussen die levels. Je levelt dan wel langzaam maar krijgt meer SP waarmee je later in het spel niet in de problemen komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ik moet dit topic nog eens helemaal lezen. In ieder geval heb ik de boel maar eens geinstalleerd en ben begonnen op Oasis. ben pas level 10, dus...
Is het overigens alleen mijn ervaring dat je niets naast SRO kan draaien? Sinds ik al mijn applicaties afschiet hou ik het langer dan 5 minuten zonder vastloper uit.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
dit spel is done, ben tot level 35 en lvl 23 gekomen.

veeeeelste veel bots, ziek veel bots, je kunt er van uit gaan dat 70% boven lvl 30 bot en boven lvl 40 is het nog meer. zonder dollen. (niet dat goed botten voor tweakers geen uitdaging is, bedoel het is een soort van programeren ;) )

uninstalled

http://specs.tweak.to/12504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb er nog wel lol in, ben net L20, en heb net mijn eerste trade run succesvol afgerond. Wel met wat hulp van hunters, maar toch...
Vraagje, hoeveel kan je eigenlijk meenemen voor je trade difficulty boven 1 star komt? Had nu 12 vazen (dacht dat ik er niet meer mee kon nemen, al doende leert men :D), maar volgens mij kan ik er iig veel meer mee krijgen. Iemand een indicatie geven over wanneer welke ster-ratings aan de trade worden toegekend? (of is dat weer level/ervaring ed afhankelijk?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:09
autodidact schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 03:46:
dit spel is done, ben tot level 35 en lvl 23 gekomen.

veeeeelste veel bots, ziek veel bots, je kunt er van uit gaan dat 70% boven lvl 30 bot en boven lvl 40 is het nog meer. zonder dollen. (niet dat goed botten voor tweakers geen uitdaging is, bedoel het is een soort van programeren ;) )

uninstalled
Vind het ook niet vreemd. Ik heb level 36 bereikt zonder te botten. De quest echter zijn echt altijd het zelfde, om gek van te worden. Kill zoveel van die verzamel zoveel van dat :Z .

Echt vernieuwd is het op een gegeven moment niet meer te noemen. Het character bestaat nog steeds en ben benieuwd of de europese versie ooit nog komt. Momenteel zijn er geen events of wat dan ook geweest en wordt het meer van hetzelfde.

Ik speel nu al een paar maanden niet meer en wacht alleen de europese versie af, als die ooit komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 10:00:
Nou, ik heb er nog wel lol in, ben net L20, en heb net mijn eerste trade run succesvol afgerond. Wel met wat hulp van hunters, maar toch...
Vraagje, hoeveel kan je eigenlijk meenemen voor je trade difficulty boven 1 star komt? Had nu 12 vazen (dacht dat ik er niet meer mee kon nemen, al doende leert men :D), maar volgens mij kan ik er iig veel meer mee krijgen. Iemand een indicatie geven over wanneer welke ster-ratings aan de trade worden toegekend? (of is dat weer level/ervaring ed afhankelijk?)
Netjes, die hunter zijn er toch voor :)

Je maximale belading is makkelijk te vinden:
Je koopt het maximaal aantal duurste items totdat er een tweede ster onderin je window verschijnt.
Dan ga je ze 1 voor 1 terug verkopen totdat je weer 1 ster bent.

Door op een item te shift (of ctr vergeten) clicken kun je het maximale aantal in 1 keer kopen, 10 in dit geval.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knowuse schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:55:
[...]

Netjes, die hunter zijn er toch voor :)

Je maximale belading is makkelijk te vinden:
Je koopt het maximaal aantal duurste items totdat er een tweede ster onderin je window verschijnt.
Dan ga je ze 1 voor 1 terug verkopen totdat je weer 1 ster bent.

Door op een item te shift (of ctr vergeten) clicken kun je het maximale aantal in 1 keer kopen, 10 in dit geval.
Tja, dat is wel zo, maar terugverkopen kost je meteen weer de helft van de waarde. en als handelaar ben ik daar natuurlijk geen voorstander van :)

Dacht dat misschien iemand hier die info wel had... Maar goed, vanavond maar weer es uitproberen. Voorlopig vind ik het spel weer een stuk leuker, met dat traden erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Wat voor level hadden die hunters dan? Ik ben namelijk level 34 nu, bijna 35, maar 3 van de 3 traderuns zijn mislukt bij mij. Dat kwam puur door dat 1* popping. Erg vervelend als je dan lvl 40+ thieves tegenkomt.

Ik wacht wel tot ik level 37 of 40 ben, iets in die richting. Tot nu toe kom ik nog uit met mijn geld.

Toenstraks heb ik voor een 950K een lvl 35+3 zwaard weten te bemachtigen. Slechts crit 8, maar dat vond ik niet zo erg. Voor crit 9+ betaal je meestal tussen de 1 en 1,6 mill.

Zodra ik lvl 35 bereikt heb kan ik mooi mijn 32+ 3 crit 13 zwaard en 32+3 BR 16 schild verkopen. Dat levert wel aardig wat op. :D

Gister zag ik trouwens dat ik vergeten was om een drop op te pakken. Ik keek ernaar, bleek het een accessory te zijn. Namelijk een lvl 32 ring SoM! Je kunt je voorstellen dat ik daar wel blij mee was.

[ Voor 15% gewijzigd door saviour op 09-05-2006 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 15:58
Ik heb gisteren het spel gedownload en geupdate maar ik kom maar niet op de website van silkroad om een account aan te maken.

wat ik wel heb gelezen is dat er een tijdje geleden een " server inspection" was maar dat deze nu opgelost is.. zijn er andere mensen die niet op de website kunnen komen?

C:\DOCUME~1\RENE>ping www.silkroadonline.net

Pinging www.silkroadonline.net [222.111.150.113] with 32 bytes of data:

Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.

Ping statistics for 222.111.150.113:
Packets: Sent = 4, Received = 0, Lost = 4 (100% loss),

het spel zelf kan ik wel opstarten en een server kiezen , maar uiteraard niet inloggen omdat ik geen account heb
:P

edit: mmmm zie nu dat de problemen er nog steeds zijn (via een duits forum gelezen)

[ Voor 8% gewijzigd door DJrDJ666 op 14-05-2006 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik ben net nog op de athens server geweest, geen enkel probleem met inloggen (zoals nooit eigenlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
De SRO site ligt er inderdaad uit. Je zult dus geen account kunnen maken om mee in te loggen, nee.

Best balen want de servers doen het wel. Als ik je een tip mag geven: Ga voor Babel!

Ik heb voor mijn vriendin een account op Babel gemaakt en zij speelt bijna altijd zonder lag. Volgens mij is de player-cap daar ook lager want als zij niet makkelijk kan inloggen op Babel maar wel zonder lag kan spelen, kan ik juist wel makkelijk inloggen op Aege maar is er wel lag.

Aege heeft tegenwoordig zelfs 's ochtends vroeg en 's nachts lag. Het wordt daar met de dag erger. In het weekend is het al helemaal niet meer speelbaar.

Zelf ben ik opnieuw begonnen op Aege (waarom Aege? Vanwege al het gold dat ik daar nog heb). Daarmee ga ik SP farmen op level 16 (waarvoor ik nog 12% te gaan heb :D). Mijn level 16 SoS glavie is binnen en dan kan het feest in de bandits stronghold beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
saviour schreef op zondag 14 mei 2006 @ 12:05:
Ik heb voor mijn vriendin een account op Babel gemaakt en zij speelt bijna altijd zonder lag. Volgens mij is de player-cap daar ook lager want als zij niet makkelijk kan inloggen op Babel maar wel zonder lag kan spelen, kan ik juist wel makkelijk inloggen op Aege maar is er wel lag.

Zelf ben ik opnieuw begonnen op Aege (waarom Aege? Vanwege al het gold dat ik daar nog heb). Daarmee ga ik SP farmen op level 16 (waarvoor ik nog 12% te gaan heb :D). Mijn level 16 SoS glavie is binnen en dan kan het feest in de bandits stronghold beginnen!
Als je toch goud genoeg heb zou ik lekker een sos boog kopen en dan gaan farmen. Volgens mij farm je dan sneller. Heb het zelf nooit gedaan, maar ik zag er eens 1tje bezig, dat ging zo snel!

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:10
ik heb un paar vraagjes:

-Als je op venice een poppetje maakt, kan je hem dan ook gebruiken op andere servers? (babel, aege, troy)

-En heeft de volgorde van boeven naar beneden (van de serverlijst) iets te maken met de playercap ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff

CHeff

Allemaal gekkigheid

6pack15 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:24:

-Als je op venice een poppetje maakt, kan je hem dan ook gebruiken op andere servers? (babel, aege, troy)

-En heeft de volgorde van boeven naar beneden (van de serverlijst) iets te maken met de playercap ?
- Nee, je kunt dan met dat poppetje alleen op Venice spelen. Je kunt wel een ander karakter op een andere server aanmaken.

- Zover ik weet heeft de volgorde van servers niks te maken met de playercap. Mij kwam die volgorde nogal random over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Laatst online: 22:10
ah das *** want steeds als ik naar venice wil connecte, gaat ie zeike, disconnected from server, en dan sluit alles gewoon af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Wees blij. Op Aege kun je altijd wel komen, maar dan heb je ontzettend veel last van lag.

Die bow is misschien een goed idee, alleen moet ik dan weer een een skill daarvoor nemen en daar heb ik dan weer minder zin in. :P

Ik houd het wel even bij mijn glavie. Het leukste zou zijn om hem ook nog +3 te maken, maar op dat level krijg je het er nooit voor terug, haha. :D

Ik ben vannochtend trouwens level 16 geworden en ik heb nu bijna 1000 SP. Het farmen kan beginnen. Ik ben benieuwd hoever ik kom, totdat ik er genoeg van krijg.

Nou, ik ben een beetje gaan trainen in de stronghold en het gaat aardig. Het killen van die bandits gaat wel lekker met de SoS glavie, maar mijn defence zuigt gewoon hard. Het is allemaal maar lvl 14-16 spul. Ik moet dus wel wat + of SoS armor te pakken zien te krijgen. Nu legde ik het gewoon af tegen 1 bandit en 1 bandit giant.

[ Voor 24% gewijzigd door saviour op 16-05-2006 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Bah.. Ik ga denk ik stoppen met dit spel, iedere keer als ik een beetje op dreef begin te komen, kan ik weer verhuizen naar een andere server. Daar heb ik nu wel een beetje genoeg van!

:(

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ome_Les schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 13:42:
Bah.. Ik ga denk ik stoppen met dit spel, iedere keer als ik een beetje op dreef begin te komen, kan ik weer verhuizen naar een andere server. Daar heb ik nu wel een beetje genoeg van!

:(
Je moet helemaal niet verhuizen, dat mag je zelf bepalen hoor. Tenzij je een vietnamees bent dan moet je wel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste tweakers ik heb nu op de server BABEL een guild op lvl 2 gekregen van iemand :P
Maar ik heb nog wat actieve members nodig! Dus als iemand in mijn guild wil komen vraag het mij :)

Ik heet in de game Beast_NL en me guild heet Ducht_legend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Hoeveel geluk kan je hebben?

Iemand vraagt in de chat: "NEDERLANDER?" "Zijn hier Nederlanders?"

Dus ik antwoord, waarop hij zegt dat ik naar de south gate in Jangan moet komen. Hij vertelde dat hij stopte op Aege en ik mocht al zijn spullen hebben!

Ruim 800K gold, veel pots, trader flag en zijn hele gear! lvl 23-28. Bij elkaar dus 1 tot 1,5 mill!

Als je dit leest: Nogmaals bedankt :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ik wist niet dat jij hier ook zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Joh, ik zit al jaren op dit forum. :P

Het schiet zo echt niet op joh. Ik wilde vanmiddag even snel naar level 21 gaan, om vanavond / vannacht naar minimaal 21 te gaan, maar met deze downtime lukt dat niet. Hopelijk duurt het niet zo lang als laatst.

Ik heb nu meer vrij (maar moet ik leren voor tentamens), dus ik wil eind volgende week weer 30 zijn. We zullen zien, het zal nu wel sneller gaan omdat ik de plekjes enzo nog weet en geld heb voor betere wapens :P

Iemand bood mij laatst een SoS 24+1 blade aan voor 1,55KK. Alleen werd ik daarna gedisconnect. :P

Hoe lang ben jij eigenlijk nog bezig met het eindproject, spar? Dan kunnen we daarna samen weer es kletsen tijdens het grinden. :P

[ Voor 7% gewijzigd door saviour op 24-05-2006 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
nog 2 a 3 weken jammergenoeg, heb er schoongenoeg van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die op de venice server speelt?

Ik vind silkroad namelijk niet zo, en dacht eraan mijn spulletjes weg te geven. Ik heb geen geweldig spul ofzo (eigenlijk allemaal basic npc bijna) mja dacht met wat geld en andere items kan ik iemand vast wel blij maken. Was btw maar lvl15hoor.

edit: Ok ik heb wat spul genpced enzo, ik heb het volgende te bieden :

220k gold
lvl9-13 armor
archer bow lvl13
merchants glaive+1 lvl16
schroot potions
en wat jewelry waaronder 1 SoS lvl8 ring.

Ik weet dat het niet veel is mja alle beetjes helpen toch?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2006 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spade
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-11-2024
Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 14:39:
Is er iemand die op de venice server speelt?

Ik vind silkroad namelijk niet zo, en dacht eraan mijn spulletjes weg te geven. Ik heb geen geweldig spul ofzo (eigenlijk allemaal basic npc bijna) mja dacht met wat geld en andere items kan ik iemand vast wel blij maken. Was btw maar lvl15hoor.
Ik speel op Venice IGN: spadde

Als je je spullen kwijt wil, neem ik ze wel. Zoals je zegt alles is welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Heb mijn account verkocht :) Heeft nog 160 dollar opgeleverd ;)

http://cgi.ebay.com/ws/eB...?ViewItem&item=8286269631

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netjes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

nice, maar volgens mij niet toegestaan ;)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:28

AirX

Tweak Guru

Voor mensen die de GoT clan een nieuw leven in willen blazen: meld je aan op http://silkroad.kicks-ass.net en ga je gang :-). Voor de andere Clans: als jullie hosting nodig hebben voor een clan forum dan mailen jullie me maar even. arjandj *at* gmail.com

[ Voor 35% gewijzigd door AirX op 29-05-2006 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Ik had laatst een mooi schild gevonden. Level 26 BR 17. Die wilde ik +3 maken, maar na +2 ging hij terug naar 0. :(

Vandaag dacht ik: misschien deed ik het te snel, laat ik het nog eens proberen. Helaas, weer terug naar 0. Nu is het ding +1. Ik maak hem weer +2 en dan laat ik hem wel zo. :P

Ik ben nu eindelijk level 26. Ik ben blij als ik dalijk meer tijd heb en weer level 35 ben. :)

Zo, laatst had ik geluk met een Nederlander die mij al zijn spullen gaf. Vandaag bedacht ik mij dat ik nog een char op Troy had. Daar heb ik nu een lvl 11 met 25K blij kunnen maken met ongeveer 650K aan spullen en gold. :)

[ Voor 23% gewijzigd door saviour op 31-05-2006 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

/me MensionXL (@ mnsnxl) speelt ook SRO, heb alleen nu pas het topic opgemerkt :+
Misschien voor op de fp? :) of doen jullie daar niet meer aan?

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Op welke server speel jij?

Ik kan meedelen dat de guild Black op Aege nog Nederlandse members zoekt, het liefste vanaf level 25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

saviour schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 22:14:
Op welke server speel jij?

Ik kan meedelen dat de guild Black op Aege nog Nederlandse members zoekt, het liefste vanaf level 25.
Ik speel op Aege :) Ik ben lvl 16 atm (Heb een tijdje niet gespeeld) maar ben van plan weer druk te gaan spelen (als het een beetje gaat met die kut lag op die server :()

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Gaat idd een beetje rottig zo. In het weekend speel ik ook eigenlijk nooit, maar stall ik veel vanwege de drukte.

Mocht je dalijk nog een guild nodig hebben, laat maar een berichtje achter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

saviour schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 11:17:
Gaat idd een beetje rottig zo. In het weekend speel ik ook eigenlijk nooit, maar stall ik veel vanwege de drukte.

Mocht je dalijk nog een guild nodig hebben, laat maar een berichtje achter. :)
Ik zou wel in Black willen. :)

Hoe heet je in SRO?

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Mijn ign is jorik_sg.

Ik ga er dan wel vanuit dat je dalijk ook actief bezig bent met spelen, dus dat je niet rond 20 blijft rondhangen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

saviour schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 12:26:
Mijn ign is jorik_sg.

Ik ga er dan wel vanuit dat je dalijk ook actief bezig bent met spelen, dus dat je niet rond 20 blijft rondhangen. :P
Tja, de lag verpest het he ;)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
  • Laatst online: 19-11-2024
he mensen

voor mensen die nog een nieuwe guild zoeken de Dutch Elites zoeken nieuwe members.
ik heb ook gehoord dat spartan leider van black stopt dus als black members willen overstappen

pm :
_stoeber_
_future
Magic

stoeber :)

[ Voor 67% gewijzigd door stoeber op 03-06-2006 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Klopt ja, spartan is ermee gestopt maar ik heb goede hoop dat hij terugkomt.

Hoe zit het met de guild? Jullie zijn level 3? Wel actief? Gezellig en geen botters? :P

Ik kon net niemand ingame beriken, helaas... Een guildmember van me moet er even over nadenken (die is nu level 37).. En ik moet zeggen dat het mij wel wat lijkt, als de guild lvl 3, gezellig en actief is. Momenteel is deze char nog maar lvl 28 (ben opnieuw begonnen), maar dat zal niet lang meer zo zijn.

Wat voor level members hebben jullie dan?

[ Voor 52% gewijzigd door saviour op 03-06-2006 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
saviour schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 17:09:

Hoe zit het met de guild? Jullie zijn level 3? Wel actief? Gezellig en geen botters? :P
we zijn al lvl 4 bijna 2% veel nieuwe leden deze week erbij gekregen 5 mensen rond de lvl 20 en we zijn hem weer actief aan't maken magic is goed bezig. Tuurlijk gezellig en geen botters!!!

stoeber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Ok, dus ook wel high levels in de guild. :P

Mij lijkt het wel wat! Ik kan alleen niemand bereiken nu, ingame.

w1cz en ik jorik_sg zijn nu uit de Black guild gestapt. Dat houdt in dat we over 3 dagen een guild kunnen joinen en dan graag bij DE komen!

[ Voor 39% gewijzigd door saviour op 03-06-2006 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
lijkt me erg leuk :) De guild wordt weer steeds voller en drukker en steeds gezelliger.
Ik heb wel de komende 2 weken veel toetsen en andere schooldingen :r dus ik ben dan niet zoveel online, maar daarna natuurlijk wel weer ;)

je kan weer inloggen :)

[ Voor 4% gewijzigd door SOEFuture op 03-06-2006 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storme
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-06 16:41
inloggen, ja, maar gemakkelijk spelen met deze lag ? ik dacht het niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Laatst online: 10-09 19:36
Heyy vet SRO spelers :D Ik zit op Troy en ben LVL 27. M'n nick is Sphinxx :) Gelijk ook even een vraag.

Als ik een Trader kill en zijn spullen afneem, kan ik dan met een returning scroll met goederen en al naar Thief Town scrollen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
ja, maar je hebt wel zo'n bandit return scroll nodig... dacht ik
en je moet de goederen natuurlijk in een paard of kameel hebben zitten

// edit:
De laatste tijd kan ik heel moelijk inloggen door dat nProtect Gamegaurd...
normaal checkt dat ding voor updates enz maar nu blijf hij even hangen en moet ik retry klikken en dan doet hij het nog niet 8)7 dus ik kan nieteens sro meer opstarten...

heeft iemand anders dit ook?

[ Voor 53% gewijzigd door SOEFuture op 03-06-2006 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Dat niet, maar ik heb wel telkens een ???????????????????????????????????? -error....

Vanochtend het toppunt, 3 keer vlak achter elkaar..

Afbeeldingslocatie: http://img125.imageshack.us/img125/15/errorsro4fe.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Kan ik ook DE joinen dan als Black er zo goed als mee stopt?

lvl 16 char (heb 3 maanden niet gespeeld, maar nu weer volop :)) dus verwacht over een tijdje ook in de 20 te zitten. :)

Aangezien we morgen nog vrij zijn (de meeste dan :P) Zal ik wel heel de dag @ sro zitten dus zeg maar lvl 20 als ik de guild join :).

(edit) Ik speel @ Aege zoals de rest hier. (neem ik aan)

[ Voor 37% gewijzigd door MensionXL op 04-06-2006 11:59 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Oja, weet iemand hoe je uit een Guild kan? Ik wil in de GoT guild...

Afbeeldingslocatie: http://img89.imageshack.us/img89/1571/sro20060604125330217ol.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

SOEFuture schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 21:30:
...dus ik kan nieteens sro meer opstarten...

heeft iemand anders dit ook?
Nope, geen last van.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Heaget schreef op zondag 04 juni 2006 @ 12:58:
Oja, weet iemand hoe je uit een Guild kan? Ik wil in de GoT guild...

[afbeelding]
Bij die millitary shit in Jangan kan je bij die vent die daar staat je uit een Guild laten halen dacht ik.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

MensionXL schreef op zondag 04 juni 2006 @ 12:59:
[...]

Bij die millitary shit in Jangan kan je bij die vent die daar staat je uit een Guild laten halen dacht ik.
Volgens mij kan het ook simpeler door of in het guild menu ff door te zoeken of het zit bij je character menu. Maar hou er rekening mee dat als je leavet en naar de got guild gaat, dat die maybe wel op andere server zit.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Oblivion(Troy) zoekt L20+ players (leader: hobsie)
Ik zit ook op Troy :D En ik ben er uit, bij de military gozer kon dat inderdaad, koste wel 10K voor het heen en weer teleporten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Je kunt niet meer via het community menu uit de guild gaan. :)

Je moet idd naar de guildmaster (npc) toe, met hem praten en dan kan je eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Oke ff show-off O-) Geen Great Gear ofzo maar gewoon ff laten zien hoor :D

Afbeeldingslocatie: http://img262.imageshack.us/img262/4356/sro20060604171340756xw.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img275.imageshack.us/img275/6656/gearcopy3dx.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img274.imageshack.us/img274/8055/skilsscopy3rm.jpg

Oja Hobsie, als je dit leest, voeg me alsjeblieft toe als Friend. Sphinxx is de IGN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuut
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 17:23
toestraks werd er een lag march gehouden op aege :)

hier begon het
Afbeeldingslocatie: http://img455.imageshack.us/img455/6598/sro20060604172616718vm.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img455.imageshack.us/img455/3696/sro20060604174500766rx.th.jpg

voor downhang
Afbeeldingslocatie: http://img472.imageshack.us/img472/9965/sro20060604180644111rr.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img455.imageshack.us/img455/2039/sro20060604181912864mw.th.jpg

Er hadden best veel mensen mee gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
whahaha geweldig! :P Btw kanonnen! wat een vette skills heb jij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
MensionXL schreef op zondag 04 juni 2006 @ 11:47:
Kan ik ook DE joinen dan als Black er zo goed als mee stopt?
he ja hoor als je even een keer mij _stoeber_ of _future een keer aan spreekt dan regelen we het wel even, het duurt wel 3 dagen sinds je uit je oude clan zit oordat je weer kan joinen bij een andere

TuuTNL mooie screens lache dat ik hoop dat het helpt

en ik zoek trouwens op aege 4e set van garment met veel +int als het even kan, want had eerst protector maar dat hielp toch niet zoveel als ik had gehoopt en wil graag weer terug naar garment

[ Voor 47% gewijzigd door stoeber op 05-06-2006 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
^_^ Net even met een vriend gespeeld die net is begonnen.....

Afbeeldingslocatie: http://img411.imageshack.us/img411/2874/sro20060605202008452gi.jpg

Dan krijg je dat soort dingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 3 dagen in een week server update , soms meer
ik kan meestal maar 2 a 3 dagen in een week spelen , terwijl me vrienden 7/24 kunnen spelen

kan er soms iemand mij helpen begin het echt beu te worden

PS zou graag photo willen zetten , maar de site is niet duidelijk!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Laatst online: 25-05-2024
ook maar ff aan het downloaden gezet.

Trackmania
diablo2
warrock

boeien me niet meer warrock wordt gwoon alleen maar gecheat

tijd voor een nieuwe uitdaging dus en dit spel ziet er toch wel zeer goed uit;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Nice cls :P

Toch zonde van al die uren spelen :> >:)

[quote]stoeber schreef op maandag 05 juni 2006 @ 14:31:
[...]

he ja hoor als je even een keer mij _stoeber_ of _future een keer aan spreekt dan regelen we het wel even, het duurt wel 3 dagen sinds je uit je oude clan zit oordat je weer kan joinen bij een andere

Ik ga nu ff uit Black proberen te komen, dan proberen we het over 3 dagen. :)

[ Voor 44% gewijzigd door MensionXL op 06-06-2006 19:03 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
MensionXL schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 19:02:
[...]

Nice cls :P

Toch zonde van al die uren spelen :> >:)

[...]
Ik ga nu ff uit Black proberen te komen, dan proberen we het over 3 dagen. :)
:) yay, het wordt steeds drukker :) jammergenoeg kan ik deze week en volgende week weinig spelen door school.
Ik zal er af en toe wel zijn hoor, maar niet hele avonden/middagen...

oh, je kan ook Magic pm-en... Die is de leider }:O

DutchElites forum: Klik

[ Voor 5% gewijzigd door SOEFuture op 06-06-2006 19:26 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slowchat en geen offtopic replies.
Geen meldingen in de trant van 'server Y is down / ik kan niet connecten naar server X'.
Hou het nuttig, interessant en leuk voor elkaar.