[MMORPG]Silkroad Online, deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 15.512 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-05 09:20
Ze moeten gewoon een Wachtrij systeem maken. Zodra iemand eruit gaat, kan de volgende erin. Zou veel beter zijn voor iedereen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 23:52

DizzyWeb

Ondertiteld

Nieuwe server helpt niet, denk ik. En luisteren? Check de fora op silkroadonline.net eens. Joymax lijkt ze niet eens te lezen...

edit:
Ben nu bijvoorbeeld al weer 3 kwartier aan 1 stuk aan het proberen en als ik in die tijd 5x er niet uitgeflikkerd ben, dan is het veel...

[ Voor 38% gewijzigd door DizzyWeb op 29-06-2006 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-04 13:24
DeluxZ schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:14:
[...]

Ik vind dat ze dat wel mogen veranderen ja, dat hele tijd opnieuw opstarten is ook niets. Liever de melding "cannot connect due to server traffic" dan elke keer opnieuw opstarten :( Hopen dat ze een keer luisteren naar de "community" en dit kunnen aanpassen of misschien nieuwe server ? :)

[...]

Jammer dat ik op Babel speel :)
Mag ik vragen welk lvl je bent en of je in een guild zit? :p
Ik speel namelijk ook op Babel en heb mijn eigen guild genaamt Include. We zoeken nog lvl 20+ members, en zijn er voornamelijk voor de gezelligheid.. We hebben van lvl 20 t/m 42 in de guild zitten, zelf ben ik 29 INT nuker.
Als je geintereseerd bent contact mij even ingame (EvilScript) of chrissyy (let op dubbel y :P)

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2024
hey nog wat leuke screens en de screen die me gevraagd werd dus check it out!!!!

Afbeeldingslocatie: http://img245.imageshack.us/img245/4495/sro20060627130908497te.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img172.imageshack.us/img172/3919/sro20060627131302087js.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img172.imageshack.us/img172/9643/sro20060629173151757if.jpg

de namen zijn beetje niet leesbaar maar dat is gewoon kut aan mijn pc weet ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Kun je met zo weinig HP wel fatsoenlijk overleven? Ik ga met mijn LVL30 vanaf nu ook Full Int, ik heb nu 1800 HP 1884 MP.

[ Voor 42% gewijzigd door Heaget op 29-06-2006 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Heaget schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 19:09:
Kun je met zo weinig HP wel fatsoenlijk overleven? Ik ga met mijn LVL30 vanaf nu ook Full Int, ik heb nu 1800 HP 1884 MP.
Ja, met zoveel hp kan je redelijk goed overleven... Je moet alleen altijd opletten, want anders ben je zo dood. Ik had op stoebers lvl nog minder hp :P (hij heeft namelijk een paar punten op str) :+
Afbeeldingslocatie: http://www.home.versatel.nl/dax_wijnveldt/stats.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door SOEFuture op 29-06-2006 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Hoeveel MP/HP krijg je nou van 1 zo'n punt erbij? ( en ik moest nog wat vragen ,maar dat benk straal vergeten.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Heaget schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 19:56:
Hoeveel MP/HP krijg je nou van 1 zo'n punt erbij? ( en ik moest nog wat vragen ,maar dat benk straal vergeten.. )
Ik geloof tussen de 10 en 15 hp/mp per punt..
Ik ben intussen ook weer lvl 30 met mijn nuker, en heb toenstraks (met hulp van chrissyy) een lvl 32 speer SoS, INT 1, 10 CRIT kunnen kopen :D
Afbeeldingslocatie: http://www.egamer.nl/image/sos32.jpg
Ben er echt blij mee, wil niet weten hoeveel damage ik doe met die speer :P Ik ga hem trouwens ook nog naar +3 halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
egamernl schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:49:
[...]

Ik ben intussen ook weer lvl 30 met mijn nuker, en heb toenstraks (met hulp van chrissyy) een lvl 32 speer SoS, INT 1, 10 CRIT kunnen kopen :D
[afbeelding]
Ben er echt blij mee, wil niet weten hoeveel damage ik doe met die speer :P Ik ga hem trouwens ook nog naar +3 halen :)
omg :| wat hebben er op jou screenshot veel mensen SOx :| echt niet normaal.... is dat op Aege? want ik heb er nog nooit zoveel bij elkaar gezien op aege... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
SOEFuture schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:57:
[...]

omg :| wat hebben er op jou screenshot veel mensen SOx :| echt niet normaal.... is dat op Aege? want ik heb er nog nooit zoveel bij elkaar gezien op aege... 8)7
Babel :) Aege lagt me te erg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Dit is mijn Char nu:

Afbeeldingslocatie: http://img258.imageshack.us/img258/7789/sro20060629200256107vk.jpg

Edit

Toenet trouwens, ik zit nu op 55%, met die scorpions killen gaat je XP snel omhoog :) En ik kan bijna gaan Nuken :D :D

[ Voor 40% gewijzigd door Heaget op 29-06-2006 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Anoniem: 36835 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:39:
Zijn er nog mensen die in DutchElites willen ?
Lvl maakt niet uit... als je maar beetje redelijk active bent :p

PM _future Magic FlawLezZ _stoeber_ Supremage

Op aege
Beetje jammer alleen dat er de hele dag nog niemand van online is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
DizzyWeb schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 21:55:
[...]

Beetje jammer alleen dat er de hele dag nog niemand van online is :)
hoelaat heb je het geprobeert dan? ik was er van half 11 tot 2 en van 5 tot 6 en flawlezz was er ook nog toen ik om 2 uur stopte....

ik ben nu trouwens aan t probeen in te loggen....

[ Voor 3% gewijzigd door SOEFuture op 29-06-2006 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

SOEFuture schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 22:10:
[...]

hoelaat heb je het geprobeert dan? ik was er van half 11 tot 2 en van 5 tot 6 en flawlezz was er ook nog toen ik om 2 uur stopte....

ik ben nu trouwens aan t probeen in te loggen....
Apart... nouja, heb ook voornamelijk _future en _stoeber_ geprobeerd, aangezien ik die 2 namen nog enigzins ken :P

Ik zit er nu iig in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
DizzyWeb schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 22:13:
[...]

Apart... nouja, heb ook voornamelijk _future en _stoeber_ geprobeerd, aangezien ik die 2 namen nog enigzins ken :P

Ik zit er nu iig in...
ok, hoe heet je ingame? dan PM ik je zodra ik ben ingelogt...

edit: ik zit erin :)

[ Voor 6% gewijzigd door SOEFuture op 29-06-2006 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

SOEFuture schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 22:16:
[...]

ok, hoe heet je ingame? dan PM ik je zodra ik ben ingelogt...
IGN is Jantien :P

Anyway. Hoe verlaat je eigenlijk een guild? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
DizzyWeb schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 22:18:
[...]

IGN is Jantien :P

Anyway. Hoe verlaat je eigenlijk een guild? :|
om een guild te verlaten moet je naar downhang en daar staat een mannetje(dicht bij de storage).
Bij dat mannetje kan je je guild leaven, voten voor een nieuwe leider, de guild storage bekijken...

edit: |:( heb ik weer, dc na 5 minuten ingelogt te zijn 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door SOEFuture op 29-06-2006 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Ach, had het laatst toen ik amper 20 seconden ingelogd was. Werd direct aangevallen door een Chakji giant... en disconnect :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:41

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Ook echt de ironie...ik wil dat scriptje gebruiken, loop wat te kloten ermee, die gameguard zorgt ervoor dat autohotkey niet werkt.Effe een inlogpoging opnemen met dat progje wat erbij zit....echt elke keer als ik op connect klik of enter doe logt ie gewoon in...en dat 6 keer achter elkaar....

uiteindelijk lukte het met een DC to server (normaal niet leuk dus :P) en run ik dat scriptje...krijg ik weer DC's of het werkt net tot aan PW of dat ook nog geeneens...ik wil zonder gameguard want dan kan ik dit scriptje gebruiken

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuut
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:53
ik had gisteren een half uur nodig om in te loggen op aege. Zat ik eindelijk in het spel crashte de game na 10m in downhang gelopen te hebben. Na 20 min proberen lukte me het inloggen gewoon niet dus heb ik het voor gisteren maar opgegeven ;( .

@Stoeber, leuke plaatjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-05 08:29

DeluxZ

Livin' the good life

egamernl schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:49:
[...]

<plaatje>
Hoe kan je dat naar +3 halen ? :9 Want dat kan ik ook wel gebruiken :+

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
lol dat is alchemy dat moet je met weapon elixsers doen

maar weapon elixsers zijn zo'n 240k waard dus het is niet echt de moeite je kunt beter dan een +3 wapen kopen das veel goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Heaget schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 19:56:
Ik weet het weer 8)7 Ik kan geen geld in m'n Storage zetten, iemand anders hetzelfde probleem??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Nouja, de prijs van elixers verschillen heel erg per server. Sinds de nieuwe upgrade zijn de prijzen erg verlaagd. Op Aege kun je nu al elixers voor 200K krijgen en sommigen verkopen ze zelfs nog voor minder. Persoonlijk vind ik het alleen de moeite waard als je een SoS hebt of hoger dan 5x bent. Nu verkoop ik ze gewoon en als ik ze later nodig heb, koop ik ze wel terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Heaget schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:58:
[...]

Ik weet het weer 8)7 Ik kan geen geld in m'n Storage zetten, iemand anders hetzelfde probleem??
Let wel goed op dat je niet op het geld-icoontje in je storage venster klikt, je moet op het geldicoontje bij je inventory klikken :P
@saviour: Voordat je lvl 50 bent ben je wel een tijdje verder.. Als ik een SoS vindt die ik kan gebruiken, gebruik ik deze eerst, en verkoop ik hem later.. Of ik ruil hem voor een gelijkwaardig SoS item dat ik wel kan gebruiken natuurlijk..

[ Voor 27% gewijzigd door its_Lochii op 30-06-2006 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180777

Ik speel ook Silkroad Online :) zit op Aega speel nu een paar dagen en ben ondertussen level 20
mijn naam in game is : Veertje ik ben op zoek naar een guild speel zowat al dagen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Anoniem: 180777 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 18:37:
Ik speel ook Silkroad Online :) zit op Aega speel nu een paar dagen en ben ondertussen level 20
mijn naam in game is : Veertje ik ben op zoek naar een guild speel zowat al dagen :Y)
Als je veel online bent (en blijft) hebben we denk ik wel een plaatsje voor je in de DutchElites :)
Moet je maar even iemand PM-en van de DE... de namen staan hierboven al ergens vermeldt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Poe, ik kom al dagen niet de servers in, continu het bericht: 'Cannot connect due server trafic' en dan 'Server disconnected'
Ik speel op Aege, meer mensen hier last van? ;(

[ Voor 13% gewijzigd door MensionXL op 30-06-2006 22:37 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
MensionXL schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 22:36:
Poe, ik kom al dagen niet de servers in, continu het bericht: 'Cannot connect due server trafic' en dan 'Server disconnected'
Ik speel op Aege, meer mensen hier last van? ;(
Ja, iedereen heeft hier last van, je moet gewoon blijven proberen en na een tijdje kom je er wel in...
Ze hebben namelijk een limiet op de servers, daardoor heb je veel minder lag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
het is wel lastig inloggen dat wel vooral rond 3 uur en 's avonds maar als je erin zit is het echt beterzzz

geen lagg eerst altijd op die tijden 15 seconde lag nu op ze hoogst 2 seconde dus ik vind het alleen maar beter alleen ik krijg wel meer de vraagteken error

das wel jammer maar ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

stoeber schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 10:13:
het is wel lastig inloggen dat wel vooral rond 3 uur en 's avonds maar als je erin zit is het echt beterzzz

geen lagg eerst altijd op die tijden 15 seconde lag nu op ze hoogst 2 seconde dus ik vind het alleen maar beter alleen ik krijg wel meer de vraagteken error

das wel jammer maar ja
Tjah, is het ook beter @ Aege geworden? Ik kon er namenlijk niet in :P

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
In het weekend kom je er natuurlijk nog moeilijker in (en ik vrees het ergste voor de vakantie), maar je kunt wel heerlijk zonder lag spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ik zie dat er op troy best aardig wat mensen zitten:
GoT Nick - IGN
roltraptoerist - Stelli0s
hobsie - hobsie
ZypherNL - Effectz
cardinal808 - cardinale
polo1987 - Crazy_Jane
ViperXGT - Viperian
Guillerm0oO - guillermo
RonnieB82 - Dwergster_NL
dopedaap - Dopedaap
King Cactus - Kingcactus
Mafferik - maff
GamerGT - DragonGamer
Ome_Les - Phuusk
Ik zou best een guildje willen maken met al die mensen, lijkt me erg leuk om samen bijv. 2Star trades te doen. Alle hunters vragen abnormaal veel gold voor het helpen. Dus als iemand dit ziet zitten, laat het weten. Oja mijn IGN is Sphinxx , ben lvl30 en Trader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Heaget schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 12:30:
Ik zie dat er op troy best aardig wat mensen zitten:

[...]

Ik zou best een guildje willen maken met al die mensen, lijkt me erg leuk om samen bijv. 2Star trades te doen. Alle hunters vragen abnormaal veel gold voor het helpen. Dus als iemand dit ziet zitten, laat het weten. Oja mijn IGN is Sphinxx , ben lvl30 en Trader.
Ja maar ik durf vrijwel zeker te zeggen dat op zijn minst de helft van dat lijstje niet (meer) speelt.
Ik ben intussen lvl 31 int nuker, vandaag mn lv 32 sos speertje aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
:'( Jammer zeg, ik had overigens al het vermoeden omdat ik nooit de naam Troy voorbij zag komen.. Ik zit er nu stevig over te denken om een Full STR char te beginnen op Aege, en dan natuurlijk Dutchelites joinen.. Maja ik heb nu al een LVL30 char, het enigste nadeel is dat ik de MP en HP gelijk heb verhoogd.. Is dat overigens een nadeel? Of valt het wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Volgens mij is een 1:1 hybrid niet echt goed. Maar je kunt vanaf nu meer stat points op je int gooien. Er zijn toch ook wel andere leuke guilds op Troy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Waarom INT? Dan ga je als trader toch veel sneller dood als je word aangevallen door een Player Thief bijvoorbeeld?

Edit:

Dan toch misschien maar een 2de character maken, en die regelmatig lvl'en naast m'n gewone char.

[ Voor 61% gewijzigd door Heaget op 01-07-2006 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Ik heb een full int lvl 18 mannetje en een full str lvl 16 nu :P Ik lvl ze ook allebei af en toe maar ik zit op Babel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ben net in een level4 guild gegaan. Ik denk dat ik het gewoon zo hou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Laatst online: 21-05 19:32

Brantje

De post is daar >>

Ik heb net de 1ste infultoiry quest af.
was een eitje.
waar kan je de 2de vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Brantje schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 22:22:
Ik heb net de 1ste infultoiry quest af.
was een eitje.
waar kan je de 2de vinden?
Inventory bedoel je zeker 8)7 Met de 2de kun je beginnen als je lvl30 bent. Ik heb hem zelf niet gedaan, die 2 extra slots maken me weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Laatst online: 21-05 19:32

Brantje

De post is daar >>

ii ben lvl 35 dus ik zou hem moeten kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Brantje schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 23:32:
ii ben lvl 35 dus ik zou hem moeten kunnen doen.
Oh sorry, dom, ik ha gelijk moeten vertellen natuurlijk. Je kunt hem bij de opslag halen, jeweetwel die kubus, dan moet je op het meisje wat er bovenop zit klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek

tymiek

Heaget schreef op zondag 02 juli 2006 @ 08:26:
[...]

Oh sorry, dom, ik ha gelijk moeten vertellen natuurlijk. Je kunt hem bij de opslag halen, jeweetwel die kubus, dan moet je op het meisje wat er bovenop zit klikken.
Deze zit juist aan de overkant van de storage...bij de juwelen shop net als bij de eerste keer (maar danwas dat in jangan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Klopt, tymiek.

Heaget, ik zou voor dfe int points gaan omdat een str hybrid zuigt. Je kunt dan wel wat meer tanken dan anders, maar je aanvallen zijn dan behoorlijk zwak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Waar kun je die bandit Bowmans vinden ? Moet er 200 killen maar kan ze niet vinden heb ze wel een keer gezien in de buurt van die mountain stronghold maar kan ze nu niet meer vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
saviour schreef op zondag 02 juli 2006 @ 13:20:
Klopt, tymiek.

Heaget, ik zou voor dfe int points gaan omdat een str hybrid zuigt. Je kunt dan wel wat meer tanken dan anders, maar je aanvallen zijn dan behoorlijk zwak...
Ik ben nu bezig een INT gear te kopen, dus alles met INT erbij. En ik doe gewoon al m'n punten bij INT, dan komt het wel goed :P

Bowmen kan je idd bij dat fort vinden:

Afbeeldingslocatie: http://img320.imageshack.us/img320/7302/cna025ye.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Raar ik ben ze daar niet tegen gekomen ja 1 keer maar zie ze nu dus nergens meer. Toch nog is een keer goed gaan zoeken als ik weer er op kom vanmiddag kwam ik erop kreeg ik de mooi ???? error :( Was net een giant aan het slachten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ze zitten zegmaar helemaal links bij het rondje.. Toen ik er was waren er echt genoeg om te killen.

( W0000wie! ik ben vandaag lvl31 geworden en heb nuke skill :D )

[ Voor 27% gewijzigd door Heaget op 02-07-2006 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Wat is die nuke skill ? Is dat je iets naar iemand toe schiet ? Dat zie ik wel regelmatig. Had trouwens een paar bowmens gevonden

[ Voor 18% gewijzigd door DeluxZ op 03-07-2006 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
DeluxZ schreef op maandag 03 juli 2006 @ 09:19:
Wat is die nuke skill ? Is dat je iets naar iemand toe schiet ? Dat zie ik wel regelmatig. Had trouwens een paar bowmens gevonden
moet je even een paar pagina's terug daar heeft soefuture een screen gemaakt van een afvurende nuke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
DeluxZ schreef op maandag 03 juli 2006 @ 09:19:
Klik hier voor een filmpje wat ik een paar dagen terug gemaakt heb..

Zit inmiddels alweer op lvl 35 :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
netjes man :D Welk lvl nuke is dat? Mijn lvl1 nukes zijn namelijk nog niet heel sterk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Heaget schreef op maandag 03 juli 2006 @ 17:47:
netjes man :D Welk lvl nuke is dat? Mijn lvl1 nukes zijn namelijk nog niet heel sterk..
niet zo heel sterk? als je pure int bent en je hebt een beetje normaal wapen voor je lvl zijn je nukes heel erg sterk hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Heaget schreef op maandag 03 juli 2006 @ 17:47:
Dat zijn die van lightning en van fire.. Ik doe nu ongeveer zonder berserk met mijn nukes 1.8K damage, en in berserk rond de 3.5 - 4K max. Tsja, ik heb eigenlijk nog geeneen giant gehad waarvan de drops niet van mij waren :P
Afbeeldingslocatie: http://www.egamer.nl/image/sro34.jpg
Dat was mijn char gisteren, vrij up-to-date dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
lol ik vind eigenlijk helemaal niet zo sterk welk lvl was je 31? ik ben nu lvl 35 en doe als ik in berserk zit wel meer dan 3200 dmg op zo'n giant

bne je pure int???

ik vind dat je leuke speer hebt wil graag ook maar ik vind je EQ echt er zielig uitzien gewoon srry hoor maar dat ziet er toch niet uit

je kan beter alles van 1 nemen dan zie je er nog een beetje uit maar nu ....

:)

[ Voor 42% gewijzigd door stoeber op 03-07-2006 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
stoeber schreef op maandag 03 juli 2006 @ 18:28:
lol ik vind eigenlijk helemaal niet zo sterk welk lvl was je 31? ik ben nu lvl 35 en doe als ik in berserk zit wel meer dan 3200 dmg op zo'n giant

bne je pure int???

ik vind dat je leuke speer hebt wil graag ook maar ik vind je EQ echt er zielig uitzien gewoon srry hoor maar dat ziet er toch niet uit

je kan beter alles van 1 nemen dan zie je er nog een beetje uit maar nu ....

:)
Zoals ik al zei, in berserk doe ik tussen de 3.5 en 4K damage per nuke..
En hoezo ziet mijn EQ er zielig uit? Het is allemaal protector, alles met +INT erop.. Alleen mijn pakje is 3rd degree (SoM +3, is even goed als het lv 37 NPC pakje, op 37 ga ik dus een betere zoeken).

Edit: Het pakje en broek zijn 4th degree, deze kan ik dus nog geen betere aan he ;)
En ja ik ben Pure INT

[ Voor 8% gewijzigd door its_Lochii op 03-07-2006 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
egamernl schreef op maandag 03 juli 2006 @ 18:28:
[...]

Dat zijn die van lightning en van fire.. Ik doe nu ongeveer zonder berserk met mijn nukes 1.8K damage, en in berserk rond de 3.5 - 4K max. Tsja, ik heb eigenlijk nog geeneen giant gehad waarvan de drops niet van mij waren :P
[afbeelding]
Dat was mijn char gisteren, vrij up-to-date dus..
mooie spear hoor, die zocht ik ook toen ik lvl 31 was :P alleen hele dure exemplaren gezien... :'(
heb nu gewoon +3 spearen/ zwaard+schild... ik post vanaaf nog wel ff mijn eq en spear :+

De drops van giants heb je bijna altijd ja :9 erg relaxed :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Toennet was ik aan het PVPen, en toen zag ik iemand met een wel heel merkwaardige speer..
Ik vroeg of ik zijn speer mocht zien, en dat sloeg toch echt alles :9~
Afbeeldingslocatie: http://www.egamer.nl/image/teringvet.jpg
Zeg nou zelf, wie wil zoiets niet hebben :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
die zou ik zeker wel willen hebben dan ben je echt goed bezig hoor ben je voor lvl 52 zo fu*ing sterk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 22:34
egamernl schreef op maandag 03 juli 2006 @ 23:00:
Toennet was ik aan het PVPen, en toen zag ik iemand met een wel heel merkwaardige speer..
Ik vroeg of ik zijn speer mocht zien, en dat sloeg toch echt alles :9~
[afbeelding]
Zeg nou zelf, wie wil zoiets niet hebben :o
Die spear heeft vast heel veel silk en wapon elixers gekost....

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Oh jongens, ik zit weer te twijfelen of ik opnieuw ga beginnen of niet. Aan de ene kant vind ik het zonde om weer helemaal op 0 te beginnen terwijl ik al op lvl31 zit.. Maar aan de andere kant, m'n Hybird char is niet echt geweldig, als ik m'n buffs cast moet ik al weer gaan zitten... Full INT lijkt me echt wel geweldig! Misschien neem ik wel gewoon een char naast m'n huidige.

Iemand nog ideen hoe je het snelst leveld? Uiteraard door als je Skill points te bewaren, maar kun je beter quests doen? Of gewoon heel de tijd grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159492

als ik silkroad op start krijg ik een foutmelding 'unidentified client' staat er, ik heb silkroad al opnieuw geinstalleerd maar dat hielp niet :( weet iemand wat ik hieraan kan doen?
edit: nog een keer opnieuw geinstalleerd, weer Warning! unidentified client 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 159492 op 04-07-2006 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Heaget schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:30:
Oh jongens, ik zit weer te twijfelen of ik opnieuw ga beginnen of niet. Aan de ene kant vind ik het zonde om weer helemaal op 0 te beginnen terwijl ik al op lvl31 zit.. Maar aan de andere kant, m'n Hybird char is niet echt geweldig, als ik m'n buffs cast moet ik al weer gaan zitten... Full INT lijkt me echt wel geweldig! Misschien neem ik wel gewoon een char naast m'n huidige.

Iemand nog ideen hoe je het snelst leveld? Uiteraard door als je Skill points te bewaren, maar kun je beter quests doen? Of gewoon heel de tijd grinden.
Full INT lvl't het snelst, aangezien je behoorlijke damage doet. Aan de andere kant moet je er wel goed op letten dat je in PvP niets voorstelt tegenover full STR, chrissy (full STR glavie, paar lvls hoger dan mij) haalt me neer in 1 skill :P Maar tegenover mensen van mijn eigen lvl doe ik uber damage, die maak ik ook zowat in een skill dood :P
Edit: Op laag lvl is full INT ook wel klote lvlen.. Je moet het dan maar hebben van je force imbue.. Ik deed op lvl 20 met mijn 16 SoS speer met mijn imbue 300 damage per hit ofzo.. Nu zit ik op 700 per hit.
Ik ga vandaag voor lvl 36, dan heb ik mijn python tasset +2 met 2 INT :)

[ Voor 14% gewijzigd door its_Lochii op 04-07-2006 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Hoe lang ( in uren ) duurt het ongeveer voordat ik weer lvl31 ben met Full INT als ik alleen maar grind.

[ Voor 15% gewijzigd door Heaget op 04-07-2006 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Heaget schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:56:
Hoe lang ( in uren ) duurt het ongeveer voordat ik weer lvl31 ben met Full INT als ik alleen maar grind.
Kun je echt niets over zeggen.. De ene lvl't snel, de andere gaat na elk monster zitten. De ene heeft een lvl gap van 0, de ander van 2 ofzo, en de ander gebruikt weer een exp scroll 8)7
Ik doe nu op lvl 35 ongeveer nog 1 lvl per dag, wel met EXP scroll..

Edit: Ik heb ook unidentified client :?

[ Voor 6% gewijzigd door its_Lochii op 04-07-2006 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek

tymiek

Anoniem: 159492 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:42:
als ik silkroad op start krijg ik een foutmelding 'unidentified client' staat er, ik heb silkroad al opnieuw geinstalleerd maar dat hielp niet :( weet iemand wat ik hieraan kan doen?
edit: nog een keer opnieuw geinstalleerd, weer Warning! unidentified client 8)7
Komt omdat ze aan het checken/updaten zijn...als het goed is staat op de website wanneer het weer werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
egamernl schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:57:
[...]

Kun je echt niets over zeggen.. De ene lvl't snel, de andere gaat na elk monster zitten. De ene heeft een lvl gap van 0, de ander van 2 ofzo, en de ander gebruikt weer een exp scroll 8)7
Ik doe nu op lvl 35 ongeveer nog 1 lvl per dag, wel met EXP scroll..

Edit: Ik heb ook unidentified client :?
Die kun je weer gebruiken via de Item Malf he? Misschien ook maar eens proberen :) Ik denk dat als ik morgen begin ik lvl15 wel moet halen op 1 dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Ja EXP scroll kun je kopen in item mall..
Ik zie nu net trouwens op andere fora dat er een nieuwe server "Alps" is :?
Waarom krijg ik daar nooit meer iets van te horen? Eerst kreeg ik daar een mailtje van dat er een nieuwe server geopend was maar tegenwoordig niet meer :X Ik kwam pas een week nadat Greece geopend werd erachter dat die er was :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek

tymiek

Je moet ook wekelijks op de website kijken van SRO dan weet je dat soort dingen vaak 2 weken van te voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
egamernl schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:54:
[...]

Full INT lvl't het snelst, aangezien je behoorlijke damage doet. Aan de andere kant moet je er wel goed op letten dat je in PvP niets voorstelt tegenover full STR, chrissy (full STR glavie, paar lvls hoger dan mij) haalt me neer in 1 skill :P Maar tegenover mensen van mijn eigen lvl doe ik uber damage, die maak ik ook zowat in een skill dood :P
Edit: Op laag lvl is full INT ook wel klote lvlen.. Je moet het dan maar hebben van je force imbue.. Ik deed op lvl 20 met mijn 16 SoS speer met mijn imbue 300 damage per hit ofzo.. Nu zit ik op 700 per hit.
ik ben zo goed als pure int op 5 na

en het bevalt me dik en ik doe zo'n hoge dmg dat meestal als ik ga hunteren de thiefs van 3 lvl lager dan ik in 1 nuke dood heb echt chill is dat

ik zou je zeker aanraden om opnieuw te beginnen en ik zou quests gaan doen dat is zoveel exp. als je het allemaal bij elkaar opteld dat als je ze niet doet je echt veel meer uur bezig bent

ben trouwens lvl 35 en heb nu 2 32+2 spears over dus als iemand er een wil kopen pm me maar of laat hier message achter

IGN: _stoeber_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Pure INT, dus echt elke punt die je hebt bij INT doen?

Anyway stoeber, zou jij me willen helpen met het overzetten van al m'n gear etc? Ik wil dus ff alles van m'n lvl31, naar dat nieuwe char, maar ik moet wel iemand hebben die ik kan vertrouwen.. Ik zit alleen wel op Troy, dus ze zal wss een nieuw char moeten maken. Voeg me alsjeblieft toe op MSN the_thing64 [at] hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Heaget schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 17:51:
Pure INT, dus echt elke punt die je hebt bij INT doen?

Anyway stoeber, zou jij me willen helpen met het overzetten van al m'n gear etc? Ik wil dus ff alles van m'n lvl31, naar dat nieuwe char, maar ik moet wel iemand hebben die ik kan vertrouwen.. Ik zit alleen wel op Troy, dus ze zal wss een nieuw char moeten maken. Voeg me alsjeblieft toe op MSN the_thing64 [at] hotmail.com
je weet dat je 3 characters op 1 account kan maken.... en dat je de spullen gewoon kan overzetten via de storage tussen de 3 chars op dat ene account.... :)

edit: Pure is gewoon elke stat point bij int doen ja :) heb ik ook 8) het enige nadeel is dat je weinig hp hebt... erg handig is dus de passive van heuksal (hp increase)

[ Voor 16% gewijzigd door SOEFuture op 04-07-2006 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ja? Hoe dan? ik weet dat ik gewoon met Sphinxx kan inloggen en dan bijv. Heaget kan kiezen, maar hoe kan ik die spullen dan overzetten? Zou echt uber zijn als dat lukt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Heaget schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 18:11:
Ja? Hoe dan? ik weet dat ik gewoon met Sphinxx kan inloggen en dan bijv. Heaget kan kiezen, maar hoe kan ik die spullen dan overzetten? Zou echt uber zijn als dat lukt :D
als je nu 1 char hebt op je account, moet je een lege plaats aanklikken bij het character keuze menu. Alle chars op hetzelfde acount delen de storage... dus als ik met mijn hood-character een zwaard oid in de storage zet, kan mijn sub character het zwaard gewoon pakken uit de storage, maar dat kan alleen als die characters op Hetzelfde account zitten...

Dus ja kan met je huidige account gewoon alles in je storage gooien.
Dan maak je een nieuwe character aan op hetzelfde account.
met je nieuwe chart kijk je in de storage en daar zie je al je spullen van je huidige character :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
roep maar als ik toch nog met helpen en anders veel plezier met je nieuwe account

ik heb vanochtend een screen proberen te maken van mijn nuke maar ik maakte er een paar

deze was nadat ik de nuke had afgevuurd ik zie hier er een beetje raar uit of ligt dat aan mij?

Afbeeldingslocatie: http://img333.imageshack.us/img333/2913/sro20060627102931112sl.jpg

[ Voor 97% gewijzigd door stoeber op 04-07-2006 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Het is al gelukt, ben nu lvl13 :) En die screen, ja die ziet er inderdaad wat vreemdjes uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Ik heb nog wel een goed plaatje van m'n lightning nuke..
Afbeeldingslocatie: http://www.egamer.nl/image/lnuke.jpg

Ik ben nu trouwens lvl 36 op 60% :)
Ik heb nu 179 INT, en een magic balance van 104% :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
ook al een golden scroll... ik ga er over een paar dagen ook 1 kopen zodat ik sneller lvl en weer snel op ~30 zit.

wat zijn trouwens goede skills om te nemen? Ik heb nu die Fire skill, en blij Bicheon heb ik de bovenste 2, bij Force heb ik de onderste. Welke skills van bijv. Thunder of Cold kan ik ook goed nemen?

[ Voor 48% gewijzigd door Heaget op 05-07-2006 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Heaget schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 08:44:
ook al een golden scroll... ik ga er over een paar dagen ook 1 kopen zodat ik sneller lvl en weer snel op ~30 zit.

wat zijn trouwens goede skills om te nemen? Ik heb nu die Fire skill, en blij Bicheon heb ik de bovenste 2, bij Force heb ik de onderste. Welke skills van bijv. Thunder of Cold kan ik ook goed nemen?
Dit zijn de skills die ik je aan raad:
Lightning OF Fire imbue (De meeste hoog lvl nukers hebben fire and main force ben ik achter gekomen)
De lightning buff die magical damage increased.
De lightning attack die je op lvl 19 kan (Ik geloof Shock Lion-Shout).
Movementspeed buff van lightning :3 (Niet echt nodig, maar heel handig)
Verder op lvl 30 de fire en lightning nukes (Die van ice is vrij zwak, en 3 forces bijhouden is alleen te doen met hevig SP farmen, vandaar dat ik die niet genomen heb)
En wat attackskills.. Ik heb nu de lv 36 skill van heuksal, doe ik nog ruim 2K damage mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
En de verdedigings skills die bij Fire zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Heaget schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 10:50:
En de verdedigings skills die bij Fire zitten?
Dat is diegene die status-effect verminderd.. Als je sword/shield wordt is dat zeker wel handig. En de andere geeft meer Magic defense.. Tsja dat heb je al genoeg met full INT naar mijn mening, maar die kun je natuurlijk altijd nemen ;) Op lvl 5x en 6x worden de monsters zowat allemaal magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Is het trouwens niet tijd voor een deel 4 ?? :) cardinal808 weer topicstarter ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Zo ik ben ondertussen al weer lvl 17 @ 55%, vandaag dus ongeveer 4 levels opgeschoten. Ben ook aan het farmen gegaan, tot dusver heb ik 236Skillpoints, voorlopig bewaar ik die nog even.

Ik heb ook een vraag over de 1-Day Gold Time Service Ticket:

Er staat:

Gives a 100% experience bonus while hunting for 3 hours per day.
** The 1 day period begins upon activation and ends 24 hours later.
** The unused experience bonus time carries over to the next day.
** Experience Bonus time is counted as used only during battle.

Hoe lang werkt die scroll nu? 3 uur na het klikken of 24 na het klikken?

[ Voor 55% gewijzigd door Heaget op 05-07-2006 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Hij is 24 uur actief, maar geeft slechts 3 uur dubbele exp. Als je in town bent bijvoorbeeld, stopt de "3 uur teller" maar de "24 uur teller" loopt wel door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Vanaf het moment dat je de scroll activeerd (bv. 21.00 uur), heb je 3 uur exp..
Die tijd telt alleen als je een monster killed, voor elk monster telt ie ongeveer 20sec.
Dus als je niet vecht telt de tijd ook niet af.
Pas na 21.00 uur de volgende dag kun je de volgende scroll gebruiken. Of je moet een 4-week service hebben natuurlijk, dan reset ie om de 24 uur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ooohke, nu snap ik het :) In de komende week maar eens kijken hoeveel Silk ik koop.

[ Voor 29% gewijzigd door Heaget op 05-07-2006 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Heaget schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:34:
Ooohke, nu snap ik het :) In de komende week maar eens kijken hoeveel Silk ik koop.
Als je zat tijd hebt en écht snel wil gaan raad ik je aan om een 4-week gold service te kopen en een monkey of squirrel.. Dan kun je van monster naar monster lopen, en hoef je geen items op te rapen. Ze rapen ook de items van andere mensen op, dus je zult regelmatig elixers krijgen, en misschien zelfts wel een SoS (wat mij een keer overkomen is :9 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
^_^ Ik heb geen 4 weken de tijd :P Ben ondertussen lvl18 :) STR 47 INT 80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

egamernl schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 19:51:
[...]

Als je zat tijd hebt en écht snel wil gaan raad ik je aan om een 4-week gold service te kopen en een monkey of squirrel.. Dan kun je van monster naar monster lopen, en hoef je geen items op te rapen. Ze rapen ook de items van andere mensen op, dus je zult regelmatig elixers krijgen, en misschien zelfts wel een SoS (wat mij een keer overkomen is :9 ).
Hoe lang blijft zo'n monkey ?

En wie gaat het volgende deeltje openen we zitten al over de 1000 posts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
DeluxZ schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 09:05:
[...]

Hoe lang blijft zo'n monkey ?

En wie gaat het volgende deeltje openen we zitten al over de 1000 posts
4 Weken, net als de EXP scroll. Je kunt hem summonen en unsummonen wanneer je wil.
En vergeet niet vlak voordat je monkey tijd op is de dure spulletjes uit je monkey te halen, anders kun je er niet meer bij 8)7 Dan zul je zo'n clock of reincarnation moeten kopen :+
Gisteravond lvl 37 geworden, dus eindelijk volledige python setje aan :o Heb nu 105% magic balance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
105% balance is echt netjes heb nu 100 maar word volgegend lvl 102%

hoe hoog kan je balance eigenlijk worden wat is je max?

weet iemand dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
stoeber schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:48:
105% balance is echt netjes heb nu 100 maar word volgegend lvl 102%

hoe hoog kan je balance eigenlijk worden wat is je max?

weet iemand dat
Dat zal zijn als je al je equips met 3INT hebt.. Maar met die nieuwe alchemy heb ik al items gezien met 5INT erop, dus zal wel hoog zijn :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
en toen was ik opgelicht.... een accesory elixer voor 100k gekocht... en alsof dat nog niet genoeg was werd ik nog door een NPC thief gekilled ook, en toen ik wou ress'en werd ik gedisconnect... leuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Heaget schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 16:08:
en toen was ik opgelicht.... een accesory elixer voor 100k gekocht... en alsof dat nog niet genoeg was werd ik nog door een NPC thief gekilled ook, en toen ik wou ress'en werd ik gedisconnect... leuk..
Hoezo opgelicht? Je weet zelf toch ook wel wat een accesoiry elixer niet zo veel waard is? :x
Die disconnects heb ik afgelopen tijd ook ongelooflijk veel gehad, op een gegeven moment sloot mijn spel om de 5 tot 10 minuten af..
Afgelopen 2 dagen nog geen enkele keer gehad _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Wanneer gaan we volgende deel openen ? Wie voelt zich aangesproken daarvoor ? cardinal808 is niet echt actief meer in dit SRO topic of wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
egamernl schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 16:11:
[...]

Hoezo opgelicht? Je weet zelf toch ook wel wat een accesoiry elixer niet zo veel waard is? :x
Die disconnects heb ik afgelopen tijd ook ongelooflijk veel gehad, op een gegeven moment sloot mijn spel om de 5 tot 10 minuten af..
Afgelopen 2 dagen nog geen enkele keer gehad _/-\o_
Hij had hem voor de confirm gewisseld.... Anyway, wraak is zoet, ik heb hem net gekilled, PK puntjes erbij, maar dat geeft niet, het was met m'n andere char. Gelijk al me gear in m'n Storage gezet, nu kan ik weer verder met m'n andere char :) Wraak voeld goed overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
DeluxZ schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 16:14:
Wanneer gaan we volgende deel openen ? Wie voelt zich aangesproken daarvoor ? cardinal808 is niet echt actief meer in dit SRO topic of wel ?
Ik wil best de TS kopieeren en een nieuw deel maken? Maar mag dat ook?

Edit

Alleen dat werkt niet zo... ;(

[ Voor 7% gewijzigd door Heaget op 06-07-2006 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Ik zal het dadelijk even proberen.

offtopic:
net ff draadloos routerje van asus (WL550ge) en ff geinstalleerd en werkt lekker alleen maar mac adres ingevoerd en klaar is keesie

Graag hier verder gaan :)

[ Voor 21% gewijzigd door DeluxZ op 06-07-2006 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:53
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slowchat en geen offtopic replies.
Geen meldingen in de trant van 'server Y is down / ik kan niet connecten naar server X'.
Hou het nuttig, interessant en leuk voor elkaar.