Net weer lvl 35 geworden. (voor de 3de keer ofzo
)
moet nu nog1x 1000 bloemen killen maar daar heb ik echt geren zin in
moet nu nog1x 1000 bloemen killen maar daar heb ik echt geren zin in
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hehe dat kan ik ook bijnaSOEFuture schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 09:20:
[...]
Voor iedereen die geen nuker is, je weet niet wat je mist![]()
[afbeelding]
Do you feel the power?
Ik ben lvl30, lvl0 trader. Ik ga het zeker eens proberen, maar hoe weet ik trouwens of ik een 1 star trader ben / 1 star trade doe? Want dan kan je nog niet aangevallen worden, ik wil nl. eerst even die Nuke hebben met Firesaviour schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 21:41:
Het ligt eraan welk level je bent, welk transport je neemt en welke traderoute je neemt. Ik kon met een kameel op level 36 25K meenemen en dan verdiende ik zo'n 75K geloof ik. Best leuk, als je een paar keer heen en weer gaat tussen dw en jangan.
[ Voor 17% gewijzigd door Heaget op 28-06-2006 14:44 ]
Ik ben ook hiermee begonnen maar ik was pas lvl 18 en ben nu al lvl 16Heaget schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 12:45:
[...]
Ik ben lvl30, lvl0 trader. Ik ga het zeker eens proberen, maar hoe weet ik trouwens of ik een 1 star trader ben / 1 star trade doe? Want dan kan je nog niet aangevallen worden, ik wil nl. eerst even die Nuke hebben met Fire![]()
@ Stoeber
Zou je een printscreeen willen maken van je Character Menu(c)??
Edit:
Ben net begonnen met een nieuw character, omdat dit lvl30 char een beetje manusje van alles was, met veel useless skill enzo. Maar ik weet niet of ik het vol kan houden hoor... met deze weer lvl'en enzo, alle quests weeer doen etc etc. Loont het?
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Pure int nuker ownt in PvEstoeber schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 22:20:
en met nuker ben je dan echt wel de man hoor
ik doe hoge dmg voor mijn lvl en dat is best fijn elke giant is voor mij de drops dan en als een thief op afstand is en ik doe nuke is hij bijna dood als die bij mij is dus ik ben er wel tevreden mee zou echt niet over willen stappen naar pure str char. lijkt me saai
Ben nu weer lvl9, morgen ben ik de hele dag vrij dus verwacht ik de 15 te halen. STR36 INT44.DeluxZ schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:54:
[...]
Ik ben ook hiermee begonnen maar ik was pas lvl 18 en ben nu al lvl 16Binnen een week als je het even speelt weet je zo hoe je snel kan levelen.
Ben nu full str/garment/blade/coldGaat wel lekker krijg lekker veel SP elke keer
Er is in mijn ogen maar 1 ding aan te doen. Keep faith, Keep on Trying. Ik moet meestal wel 20 keer proberen voordat ik erin kom. Maar ik gebruik 50% van het inlog script. Alleen het eerste gedeeldte, wachtwoord type ik zelf. Ik kan je 1 ding aanraden, probeer er s'ochtends in te gaan, en blijf er dan ook heel de dag. Ik log mijzelf vaak s'ochtends in, dan game ik een uurtje. Doe ik huiswerk of andere dingen, en speel ik daarna weer verder. Maar proberen, proberen en nog meer proberen is de key! Sucses ermeetim_heijt schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 19:54:
Het lijkt me super om Silkroad Online te kunnen spelen. Dit wil echter nu al meer dan 4 dagen niet lukken. Hoe lukt het jullie om op de server te komen. Ik (wil) begin(nen) met spelen en moet nog een server + character maken. De automatische inlogger op de topicpage wil ook niet werken. Ik ben echt radeloos. Wie kan me helpen?
[ Voor 3% gewijzigd door Heaget op 28-06-2006 20:09 ]
deleenheir schreef op maandag 28 november 2005 @ 23:22:
Oh ja ik ergerde me dus ook rot aan het hele inloggedoe vandaar heb ik zelf ff een scriptje geschreven dat werkt in autohotkey ( http://www.autohotkey.com/ )
voorwaarde:
- het silkroad icoon staat op de 5de plaats in de 2de kolom op je bureaublad.
Hoe gebruik je het:
1. instaleer Autohotkey
2. open kladblok en kopieer onderstaande code
3. vervang LOGIN en PASWOORD
4. copy 'n paste heel de boel een 50 tal keer onder elkaar
5. sla het bestand op als silk.ahk
6. silk.ahk uitvoeren... als je ingelogd bent, druk je even op de windows toets en sluit je het autohotkey icoon in de system tray.
Verder een woordje uitleg:
Sleep, 7000 = # milliseconden totdat de startknop is verschenen bij het openen van silkroad
Sleep, 10000 = # milliseconden totdat het spel is opgestart (tot aan het roterende beeld van het landschap met schip)
Sleep, 1000 = # milliseconden tussen clicks
Sleep, 4000 = # milliseconden tussen inlogpogingen
Sleep, 3000 = # milliseconden tussen het aflsuiten en opnieuw opstarten van Silroad
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 WinWait, Program Manager, IfWinNotActive, Program Manager, , WinActivate, Program Manager, WinWaitActive, Program Manager, MouseClick, left, 114, 325 MouseClick, left, 114, 325 Sleep, 7000 WinWait, Silkroad Online Launcher, IfWinNotActive, Silkroad Online Launcher, , WinActivate, Silkroad Online Launcher, WinWaitActive, Silkroad Online Launcher, MouseClick, left, 583, 359 Sleep, 10000 WinWait, SRO_Client, IfWinNotActive, SRO_Client, , WinActivate, SRO_Client, WinWaitActive, SRO_Client, MouseClick, left, 512, 384 Sleep, 1000 MouseClick, left, 571, 428 Sleep, 1000 Send, LOGIN Send, {TAB}PASWOORD{ENTER} Sleep, 4000 send, {ENTER} Sleep, 4000 send, {ENTER} Sleep, 4000 send, {ENTER} Sleep, 4000 MouseClick, left, 574, 571 Sleep, 3000
[ Voor 4% gewijzigd door Heaget op 28-06-2006 21:46 ]
zo te zien is dit wat anders, dit programma staat ook bij de meuktracker dus zal wel ok zijn toch? geen kans op keylogger enzo?DeluxZ schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 23:01:
Is dat jouw versie ? Want jij deed toch zonder wachtwoord ? Hoe kan je die plaats van icoon veranderen ?
[ Voor 20% gewijzigd door tymiek op 28-06-2006 23:46 ]
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Anoniem: 36835
Neen dat is mijn productie... en je kan ervan opaan dat dit geen keylogger bevat.... enige probleem... het werkt (nog) niet met nprotect. Ik ben er al wel in geslaagd om nprotect uit te schakelen maar dan krijg ik "disconnected to server" tijdens het spelen (nadat ik heb ingelogd dus)Heaget schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:30:
Dat is inderdaad niet mijn versie nee. En hoe de plaats van het icoon kan veranderen zou ik niet weten.
[ Voor 18% gewijzigd door deleenheir op 29-06-2006 12:35 ]
"If it works, don't fix it"
[ Voor 17% gewijzigd door DizzyWeb op 29-06-2006 15:04 ]
Ik vind dat ze dat wel mogen veranderen ja, dat hele tijd opnieuw opstarten is ook niets. Liever de melding "cannot connect due to server traffic" dan elke keer opnieuw opstartenDizzyWeb schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:03:
Alleen jammer dat je tegenwoordig 99% van de tijd uit het spel gemieterd wordt met "Disconnected to the server" als je wil inloggen, de "cannot connect due to server traffic" berichten zijn een rariteit geworden. Toen ik begon met Silkroad was het andersom, 1 op de 4 keer werd je er hooguit uit gegooid.
Enne, Supreme?
Ik had al een bericht achtergelaten op Silkroad Tavern forum, meen ik.
Jammer dat ik op Babel speelAnoniem: 36835 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:39:
Zijn er nog mensen die in DutchElites willen ?
Lvl maakt niet uit... als je maar beetje redelijk active bent
PM _future Magic FlawLezZ _stoeber_ Supremage
Op aege
[ Voor 20% gewijzigd door DeluxZ op 29-06-2006 15:43 ]
[ Voor 38% gewijzigd door DizzyWeb op 29-06-2006 15:36 ]
Mag ik vragen welk lvl je bent en of je in een guild zit?DeluxZ schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:14:
[...]
Ik vind dat ze dat wel mogen veranderen ja, dat hele tijd opnieuw opstarten is ook niets. Liever de melding "cannot connect due to server traffic" dan elke keer opnieuw opstartenHopen dat ze een keer luisteren naar de "community" en dit kunnen aanpassen of misschien nieuwe server ?
[...]
Jammer dat ik op Babel speel
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
[ Voor 42% gewijzigd door Heaget op 29-06-2006 19:10 ]
Ja, met zoveel hp kan je redelijk goed overleven... Je moet alleen altijd opletten, want anders ben je zo dood. Ik had op stoebers lvl nog minder hpHeaget schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 19:09:
Kun je met zo weinig HP wel fatsoenlijk overleven? Ik ga met mijn LVL30 vanaf nu ook Full Int, ik heb nu 1800 HP 1884 MP.
[ Voor 7% gewijzigd door SOEFuture op 29-06-2006 19:50 ]
Ik geloof tussen de 10 en 15 hp/mp per punt..Heaget schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 19:56:
Hoeveel MP/HP krijg je nou van 1 zo'n punt erbij? ( en ik moest nog wat vragen ,maar dat benk straal vergeten.. )
omgegamernl schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:49:
[...]
Ik geloof tussen de 10 en 15 hp/mp per punt..
Ik ben intussen ook weer lvl 30 met mijn nuker, en heb toenstraks (met hulp van chrissyy) een lvl 32 speer SoS, INT 1, 10 CRIT kunnen kopen
[afbeelding]
Ben er echt blij mee, wil niet weten hoeveel damage ik doe met die speerIk ga hem trouwens ook nog naar +3 halen
BabelSOEFuture schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:57:
[...]
omgwat hebben er op jou screenshot veel mensen SOx
echt niet normaal.... is dat op Aege? want ik heb er nog nooit zoveel bij elkaar gezien op aege...
[ Voor 40% gewijzigd door Heaget op 29-06-2006 21:14 ]
Beetje jammer alleen dat er de hele dag nog niemand van online isAnoniem: 36835 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:39:
Zijn er nog mensen die in DutchElites willen ?
Lvl maakt niet uit... als je maar beetje redelijk active bent
PM _future Magic FlawLezZ _stoeber_ Supremage
Op aege
hoelaat heb je het geprobeert dan? ik was er van half 11 tot 2 en van 5 tot 6 en flawlezz was er ook nog toen ik om 2 uur stopte....DizzyWeb schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 21:55:
[...]
Beetje jammer alleen dat er de hele dag nog niemand van online is
[ Voor 3% gewijzigd door SOEFuture op 29-06-2006 22:11 ]
Apart... nouja, heb ook voornamelijk _future en _stoeber_ geprobeerd, aangezien ik die 2 namen nog enigzins kenSOEFuture schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 22:10:
[...]
hoelaat heb je het geprobeert dan? ik was er van half 11 tot 2 en van 5 tot 6 en flawlezz was er ook nog toen ik om 2 uur stopte....
ik ben nu trouwens aan t probeen in te loggen....
ok, hoe heet je ingame? dan PM ik je zodra ik ben ingelogt...DizzyWeb schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 22:13:
[...]
Apart... nouja, heb ook voornamelijk _future en _stoeber_ geprobeerd, aangezien ik die 2 namen nog enigzins ken
Ik zit er nu iig in...
[ Voor 6% gewijzigd door SOEFuture op 29-06-2006 22:17 ]
IGN is JantienSOEFuture schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 22:16:
[...]
ok, hoe heet je ingame? dan PM ik je zodra ik ben ingelogt...
om een guild te verlaten moet je naar downhang en daar staat een mannetje(dicht bij de storage).DizzyWeb schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 22:18:
[...]
IGN is Jantien
Anyway. Hoe verlaat je eigenlijk een guild?
[ Voor 9% gewijzigd door SOEFuture op 29-06-2006 22:29 ]
Hoe kan je dat naar +3 halen ?egamernl schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:49:
[...]
Ik geloof tussen de 10 en 15 hp/mp per punt..
Ik ben intussen ook weer lvl 30 met mijn nuker, en heb toenstraks (met hulp van chrissyy) een lvl 32 speer SoS, INT 1, 10 CRIT kunnen kopen
<plaatje>
Ben er echt blij mee, wil niet weten hoeveel damage ik doe met die speerIk ga hem trouwens ook nog naar +3 halen
Ik weet het weerHeaget schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 19:56:
Hoeveel MP/HP krijg je nou van 1 zo'n punt erbij? ( en ik moest nog wat vragen ,maar dat benk straal vergeten.. )
Let wel goed op dat je niet op het geld-icoontje in je storage venster klikt, je moet op het geldicoontje bij je inventory klikkenHeaget schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:58:
[...]
Ik weet het weerIk kan geen geld in m'n Storage zetten, iemand anders hetzelfde probleem??
[ Voor 27% gewijzigd door its_Lochii op 30-06-2006 18:18 ]
Anoniem: 180777
Als je veel online bent (en blijft) hebben we denk ik wel een plaatsje voor je in de DutchElitesAnoniem: 180777 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 18:37:
Ik speel ook Silkroad Onlinezit op Aega speel nu een paar dagen en ben ondertussen level 20
mijn naam in game is : Veertje ik ben op zoek naar een guild speel zowat al dagen
[ Voor 13% gewijzigd door MensionXL op 30-06-2006 22:37 ]
Ja, iedereen heeft hier last van, je moet gewoon blijven proberen en na een tijdje kom je er wel in...MensionXL schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 22:36:
Poe, ik kom al dagen niet de servers in, continu het bericht: 'Cannot connect due server trafic' en dan 'Server disconnected'
Ik speel op Aege, meer mensen hier last van?
Tjah, is het ook beter @ Aege geworden? Ik kon er namenlijk niet instoeber schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 10:13:
het is wel lastig inloggen dat wel vooral rond 3 uur en 's avonds maar als je erin zit is het echt beterzzz
geen lagg eerst altijd op die tijden 15 seconde lag nu op ze hoogst 2 seconde dus ik vind het alleen maar beter alleen ik krijg wel meer de vraagteken error
das wel jammer maar ja
Ik zou best een guildje willen maken met al die mensen, lijkt me erg leuk om samen bijv. 2Star trades te doen. Alle hunters vragen abnormaal veel gold voor het helpen. Dus als iemand dit ziet zitten, laat het weten. Oja mijn IGN is Sphinxx , ben lvl30 en Trader.GoT Nick - IGN
roltraptoerist - Stelli0s
hobsie - hobsie
ZypherNL - Effectz
cardinal808 - cardinale
polo1987 - Crazy_Jane
ViperXGT - Viperian
Guillerm0oO - guillermo
RonnieB82 - Dwergster_NL
dopedaap - Dopedaap
King Cactus - Kingcactus
Mafferik - maff
GamerGT - DragonGamer
Ome_Les - Phuusk
Ja maar ik durf vrijwel zeker te zeggen dat op zijn minst de helft van dat lijstje niet (meer) speelt.Heaget schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 12:30:
Ik zie dat er op troy best aardig wat mensen zitten:
[...]
Ik zou best een guildje willen maken met al die mensen, lijkt me erg leuk om samen bijv. 2Star trades te doen. Alle hunters vragen abnormaal veel gold voor het helpen. Dus als iemand dit ziet zitten, laat het weten. Oja mijn IGN is Sphinxx , ben lvl30 en Trader.
[ Voor 61% gewijzigd door Heaget op 01-07-2006 14:36 ]
Inventory bedoel je zekerBrantje schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 22:22:
Ik heb net de 1ste infultoiry quest af.
was een eitje.
waar kan je de 2de vinden?
Oh sorry, dom, ik ha gelijk moeten vertellen natuurlijk. Je kunt hem bij de opslag halen, jeweetwel die kubus, dan moet je op het meisje wat er bovenop zit klikken.Brantje schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 23:32:
ii ben lvl 35 dus ik zou hem moeten kunnen doen.
Deze zit juist aan de overkant van de storage...bij de juwelen shop net als bij de eerste keer (maar danwas dat in jangan)Heaget schreef op zondag 02 juli 2006 @ 08:26:
[...]
Oh sorry, dom, ik ha gelijk moeten vertellen natuurlijk. Je kunt hem bij de opslag halen, jeweetwel die kubus, dan moet je op het meisje wat er bovenop zit klikken.
Ik ben nu bezig een INT gear te kopen, dus alles met INT erbij. En ik doe gewoon al m'n punten bij INT, dan komt het wel goedsaviour schreef op zondag 02 juli 2006 @ 13:20:
Klopt, tymiek.
Heaget, ik zou voor dfe int points gaan omdat een str hybrid zuigt. Je kunt dan wel wat meer tanken dan anders, maar je aanvallen zijn dan behoorlijk zwak...
[ Voor 27% gewijzigd door Heaget op 02-07-2006 21:18 ]
[ Voor 18% gewijzigd door DeluxZ op 03-07-2006 09:19 ]
moet je even een paar pagina's terug daar heeft soefuture een screen gemaakt van een afvurende nukeDeluxZ schreef op maandag 03 juli 2006 @ 09:19:
Wat is die nuke skill ? Is dat je iets naar iemand toe schiet ? Dat zie ik wel regelmatig. Had trouwens een paar bowmens gevonden
Klik hier voor een filmpje wat ik een paar dagen terug gemaakt heb..DeluxZ schreef op maandag 03 juli 2006 @ 09:19:
Wat is die nuke skill ? Is dat je iets naar iemand toe schiet ? Dat zie ik wel regelmatig. Had trouwens een paar bowmens gevonden
niet zo heel sterk? als je pure int bent en je hebt een beetje normaal wapen voor je lvl zijn je nukes heel erg sterk hoorHeaget schreef op maandag 03 juli 2006 @ 17:47:
netjes manWelk lvl nuke is dat? Mijn lvl1 nukes zijn namelijk nog niet heel sterk..
Dat zijn die van lightning en van fire.. Ik doe nu ongeveer zonder berserk met mijn nukes 1.8K damage, en in berserk rond de 3.5 - 4K max. Tsja, ik heb eigenlijk nog geeneen giant gehad waarvan de drops niet van mij warenHeaget schreef op maandag 03 juli 2006 @ 17:47:
netjes manWelk lvl nuke is dat? Mijn lvl1 nukes zijn namelijk nog niet heel sterk..
[ Voor 42% gewijzigd door stoeber op 03-07-2006 18:31 ]
Zoals ik al zei, in berserk doe ik tussen de 3.5 en 4K damage per nuke..stoeber schreef op maandag 03 juli 2006 @ 18:28:
lol ik vind eigenlijk helemaal niet zo sterk welk lvl was je 31? ik ben nu lvl 35 en doe als ik in berserk zit wel meer dan 3200 dmg op zo'n giant
bne je pure int???
ik vind dat je leuke speer hebt wil graag ook maar ik vind je EQ echt er zielig uitzien gewoon srry hoor maar dat ziet er toch niet uit
je kan beter alles van 1 nemen dan zie je er nog een beetje uit maar nu ....
[ Voor 8% gewijzigd door its_Lochii op 03-07-2006 18:42 ]
mooie spear hoor, die zocht ik ook toen ik lvl 31 wasegamernl schreef op maandag 03 juli 2006 @ 18:28:
[...]
Dat zijn die van lightning en van fire.. Ik doe nu ongeveer zonder berserk met mijn nukes 1.8K damage, en in berserk rond de 3.5 - 4K max. Tsja, ik heb eigenlijk nog geeneen giant gehad waarvan de drops niet van mij waren
[afbeelding]
Dat was mijn char gisteren, vrij up-to-date dus..
Die spear heeft vast heel veel silk en wapon elixers gekost....egamernl schreef op maandag 03 juli 2006 @ 23:00:
Toennet was ik aan het PVPen, en toen zag ik iemand met een wel heel merkwaardige speer..
Ik vroeg of ik zijn speer mocht zien, en dat sloeg toch echt alles![]()
[afbeelding]
Zeg nou zelf, wie wil zoiets niet hebben
Shuttle st20g5
Anoniem: 159492
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 159492 op 04-07-2006 12:50 ]
Full INT lvl't het snelst, aangezien je behoorlijke damage doet. Aan de andere kant moet je er wel goed op letten dat je in PvP niets voorstelt tegenover full STR, chrissy (full STR glavie, paar lvls hoger dan mij) haalt me neer in 1 skillHeaget schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:30:
Oh jongens, ik zit weer te twijfelen of ik opnieuw ga beginnen of niet. Aan de ene kant vind ik het zonde om weer helemaal op 0 te beginnen terwijl ik al op lvl31 zit.. Maar aan de andere kant, m'n Hybird char is niet echt geweldig, als ik m'n buffs cast moet ik al weer gaan zitten... Full INT lijkt me echt wel geweldig! Misschien neem ik wel gewoon een char naast m'n huidige.
Iemand nog ideen hoe je het snelst leveld? Uiteraard door als je Skill points te bewaren, maar kun je beter quests doen? Of gewoon heel de tijd grinden.
[ Voor 14% gewijzigd door its_Lochii op 04-07-2006 12:56 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Heaget op 04-07-2006 12:56 ]
Kun je echt niets over zeggen.. De ene lvl't snel, de andere gaat na elk monster zitten. De ene heeft een lvl gap van 0, de ander van 2 ofzo, en de ander gebruikt weer een exp scrollHeaget schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:56:
Hoe lang ( in uren ) duurt het ongeveer voordat ik weer lvl31 ben met Full INT als ik alleen maar grind.
[ Voor 6% gewijzigd door its_Lochii op 04-07-2006 13:02 ]
Komt omdat ze aan het checken/updaten zijn...als het goed is staat op de website wanneer het weer werktAnoniem: 159492 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:42:
als ik silkroad op start krijg ik een foutmelding 'unidentified client' staat er, ik heb silkroad al opnieuw geinstalleerd maar dat hielp nietweet iemand wat ik hieraan kan doen?
edit: nog een keer opnieuw geinstalleerd, weer Warning! unidentified client
Die kun je weer gebruiken via de Item Malf he? Misschien ook maar eens proberenegamernl schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:57:
[...]
Kun je echt niets over zeggen.. De ene lvl't snel, de andere gaat na elk monster zitten. De ene heeft een lvl gap van 0, de ander van 2 ofzo, en de ander gebruikt weer een exp scroll![]()
Ik doe nu op lvl 35 ongeveer nog 1 lvl per dag, wel met EXP scroll..
Edit: Ik heb ook unidentified client
ik ben zo goed als pure int op 5 naegamernl schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:54:
[...]
Full INT lvl't het snelst, aangezien je behoorlijke damage doet. Aan de andere kant moet je er wel goed op letten dat je in PvP niets voorstelt tegenover full STR, chrissy (full STR glavie, paar lvls hoger dan mij) haalt me neer in 1 skillMaar tegenover mensen van mijn eigen lvl doe ik uber damage, die maak ik ook zowat in een skill dood
Edit: Op laag lvl is full INT ook wel klote lvlen.. Je moet het dan maar hebben van je force imbue.. Ik deed op lvl 20 met mijn 16 SoS speer met mijn imbue 300 damage per hit ofzo.. Nu zit ik op 700 per hit.
je weet dat je 3 characters op 1 account kan maken.... en dat je de spullen gewoon kan overzetten via de storage tussen de 3 chars op dat ene account....Heaget schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 17:51:
Pure INT, dus echt elke punt die je hebt bij INT doen?
Anyway stoeber, zou jij me willen helpen met het overzetten van al m'n gear etc? Ik wil dus ff alles van m'n lvl31, naar dat nieuwe char, maar ik moet wel iemand hebben die ik kan vertrouwen.. Ik zit alleen wel op Troy, dus ze zal wss een nieuw char moeten maken. Voeg me alsjeblieft toe op MSN the_thing64 [at] hotmail.com
[ Voor 16% gewijzigd door SOEFuture op 04-07-2006 18:12 ]
als je nu 1 char hebt op je account, moet je een lege plaats aanklikken bij het character keuze menu. Alle chars op hetzelfde acount delen de storage... dus als ik met mijn hood-character een zwaard oid in de storage zet, kan mijn sub character het zwaard gewoon pakken uit de storage, maar dat kan alleen als die characters op Hetzelfde account zitten...Heaget schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 18:11:
Ja? Hoe dan? ik weet dat ik gewoon met Sphinxx kan inloggen en dan bijv. Heaget kan kiezen, maar hoe kan ik die spullen dan overzetten? Zou echt uber zijn als dat lukt
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq