Erik Jan schreef op zondag 24 september 2006 @ 11:38:
Je hoeft helemaal niet "in het BIOS [...] zitten sleutelen om de fanspeed aan te passen"; ik zei dat het afhankelijk was van het BIOS en dat een modchip daar dus geen rol in speelt. Vaak kan je dat bijvoorbeeld gewoon in een simpel configuratiebestandje aanpassen, 0 % risico.
Om welk bestand gaat het dan en WAAR dien je dit in te stellen ?
Edit: @hierboven roepen dat je zo de fanspeed kan aanpassen door simpel config bestandjes te editen is correcte informatie ? Je kan niet eens aangeven om welk bestand het gaat.
Ik kan je nu al zeggen dat dit
ONZIN is, een verzinsel van jou om je gelijk te krijgen.
Ik weet dat het wel kan, maar niet zoals JIJ dat aangeeft. Als je beweert dat het wel kan, bewijs het dan maar door te zeggen wat je moet editen.
Ben je soms vergeten dat
iedereen in het XBMC topic een Xbox heeft en zo in de C en E kan kijken naar config bestanden ?
Als je een Fanmod uitvoert kan je altijd de FAN op de standaard 20% snelheid houden, tuurlijk zal het blijven werken op 20%, maar aangezien je in XBMC de snelheid aanpast is het natuurlijk ook handig dat je BUITEN XBMC om de snelheid kan aanpassen.
Helemaal omdat een 80mm standaard FAN op 20% snelheid niet altijd net zoveel lucht doorlaat als een 70 mm HIGH SPEED Fan op 20%. Laat staan dat sommigen zelfs een 60 mm FAN hebben gebruikt.
Volgens mij kwam JIJ met de bewering dat je de Fan speed kan instellen dmv simpele config bestandjes. Als je wilt zien hoe je dat via de modchip doet, klik eens op de link die ik heb gegeven.
Ik ben van de standaard HD overgestapt op een 120 GB en van 120 GB naar een 250 GB, daarna van 250 naar een 320 GB HD.
Ik kan je vertellen hoe ik het heb gedaan:
- oude HD eruit
- nieuwe HD erin
- partitioneren / Formateren / locken via modchip
- data op C en E schijf terug erop via FTP modchip.
Er komt verder geen extra software bij kijken
http://x3.bustedchain.com/disktools.html#new
De reden dat ik zo vaak van HD ben geswitched is omdat de modchip het switchen ervan heel makkelijk maakt ! (en ik vrij makkelijk aan HD's kan komen)
Mag ik vragen hoeveel mensen met een softmod hier van HD is geswitched ?
[Voor 125% gewijzigd door GoT op 25-09-2006 07:27]