Toon posts:

[xbox] Xbox media center - Deel V Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste
Acties:
  • 19.944 views sinds 30-01-2008

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:25
Fire69 schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 12:01:
[...]

Voor wat filmpjes of muziek te streamen werkt het toch meer dan goed genoeg?
Ik gebruiker CCGui omdat ik dan via netlimiter bep. bandbreedte voor dit process kan reserveren. De computer is wireless aangesloten en in het verleden had ik problemen met de bandbreedte als ik aan het leechen was.
Weet iemand trouwens hoeveel CFM een alternatieve fan voor de xbox minimaal moet hebben?

[Voor 9% gewijzigd door m3gA op 12-09-2006 14:28]

• Anoniem: 184536
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Fire69 schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 14:23:
Verbinding naar je pc ok, maar hoe zit het met internet?
Als je de PMIII-skin selecteerd, scrollt er in het home-screen dan een RSS-feed onder aan je scherm?
nee er scrolt niets onder aan het scherm. hoe moet ik dat instellen dat ik verbinding heb met internet?

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:57
Hoe hangt je xbox aangesloten? Op een router, via een tweede netwerkkaart, ...
Kijk eens bij de info of je een ip gekregen hebt en zo.

Anoniem: 88352

Waarschijnlijk moet je een gateway instellen. Dit zal je router zijn i.g.v. een statisch ipadres.

• Fire69
Gateway? :? Gewoon op dhcp zetten zou ik zo zeggen. :)

Fire69 schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 18:12:
Maar dan moet er wel een dhcp-servertje in 't netwerk aanwezig zijn.

• Fire69
Anoniem: 88352 schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 18:09:
Waarschijnlijk moet je een gateway instellen. Dit zal je router zijn i.g.v. een statisch ipadres.
Je spreekt je eigen tegen. ;)

• Niet online
ik heb een tweede netwerkkaart in de pc en daar is ie mee verbonden met een crossover kabel met de volgende guide: http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/213943
verder heb ik alleen instellingen veranderd om via flashftp verbinding te krijgen en als ik mappen op de pc deel dan kan ik ze op de xbox inzien. verder heb ik dus niets veranderd.
wat moet ik veranderen om toch verbinding met internet te krijgen of hebben jullie dan meer gegevens nodig enzo ja welke? alvast bedankt ik heb niet veel verstand van netwerken enzo.

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-06 21:54
Ik heb sinds kort ook een Xbox + Xbmc en een 300GB harde schijf. De bedoeling was om al mijn mp3's op de HD te zetten. Ik kan via Smartftp connecten met de Xbox (10.0.0.160 + username en wachtwoord) )en de schijven zien. Vervolgens probeer ik te uploaden naar de Xbox. Ik probeer het direct en via de queue functie! Maar beide keren wil hij niet alles uploaden. Hij doet het willekeurig, bv. mapje music1 upload hij wel helemaal, maar music2 en 3 alleen de map en niet de bestanden. Vervolgens weer wel music4. Als ik handmatig music4 upload gaat dit moeilijk, eerst mapje, daarna los de bestanden.

Iemand een idee waarom? Moet ik het met Flashftp doen? Bekend probleem?

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
DiMacho schreef op woensdag 13 september 2006 @ 11:29:
Ik heb sinds kort ook een Xbox + Xbmc en een 300GB harde schijf. De bedoeling was om al mijn mp3's op de HD te zetten. Ik kan via Smartftp connecten met de Xbox (10.0.0.160 + username en wachtwoord) )en de schijven zien. Vervolgens probeer ik te uploaden naar de Xbox. Ik probeer het direct en via de queue functie! Maar beide keren wil hij niet alles uploaden. Hij doet het willekeurig, bv. mapje music1 upload hij wel helemaal, maar music2 en 3 alleen de map en niet de bestanden. Vervolgens weer wel music4. Als ik handmatig music4 upload gaat dit moeilijk, eerst mapje, daarna los de bestanden.

Iemand een idee waarom? Moet ik het met Flashftp doen? Bekend probleem?
Waarschijnlijk te lange bestandsnamen, er is een programma voor het overzetten van MP3's, dat de namen automatisch aanpast bij het overzetten. Naam weet ik niet meer, maar staat in een van de eerdere topics en anders zal het wel lukken 'm op xbox scene te vinden.

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-06 10:25

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

Waarschijnlijk te lange filenamen

Beste film ooit

• Fire69
Anoniem: 184536 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 00:18:
ik heb een tweede netwerkkaart in de pc en daar is ie mee verbonden met een crossover kabel met de volgende guide: http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/213943
verder heb ik alleen instellingen veranderd om via flashftp verbinding te krijgen en als ik mappen op de pc deel dan kan ik ze op de xbox inzien. verder heb ik dus niets veranderd.
wat moet ik veranderen om toch verbinding met internet te krijgen of hebben jullie dan meer gegevens nodig enzo ja welke? alvast bedankt ik heb niet veel verstand van netwerken enzo.
Waarschijnlijk zal je op je pc de 2 netwerk-kaarten nog moeten bridgen.
Gewoon bij Network Connections de 2 kaarten selecteren en dan in het Advanced menu Bridge Connections kiezen.
Walkman schreef op woensdag 13 september 2006 @ 11:36:
[...]

Waarschijnlijk te lange bestandsnamen, er is een programma voor het overzetten van MP3's, dat de namen automatisch aanpast bij het overzetten. Naam weet ik niet meer, maar staat in een van de eerdere topics en anders zal het wel lukken 'm op xbox scene te vinden.
Alle recente builds van XBMC hebben een auto-renamer in geval de namen te lang zijn. :)

[Voor 88% gewijzigd door Fire69 op 13-09-2006 11:42]

• DiMacho
Ik heb het volgende gevonden: http://sourceforge.net/projects/fatxmp3ftper/

Zal vanavond eens proberen om te zetten! Mijne XBMC heeft blijkbaar nog geen auto-renamer. Wel vaag dat er, aangezien ik hem gister heb laten ombouwen, geen nieuwste XBMC op staat.

• Fire69
Anders zet je er snel even een nieuwe op?

• DiMacho
Fire69 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 11:59:
Anders zet je er snel even een nieuwe op?
Als ik thuis ben, kijk ik wel welke versie ik heb. Aangezien ik het geheel net een dagje heb, wil ik voorzichtig doen met updaten ;). Heb nogal nare ervaringen met mijn KISS DP558 achter de rug!! Updates beloven van alles maar brachten steeds meer ellende!

• Fire69
Als je de update juist doet, zal xmbc je zeker geen ellende bezorgen! :)

• Niet online
ik heb net geprobeerd een brug te maken en dat lukt ook wel. maar dan heb ik ook geen internet op de pc meer. ik heb dus gewoon de 2 lanverbindingen geselecteerd en dan de optie verbindingsbrug maken geselecteerd. moet ik daarna nog iets veranderen?

• Phoolie
  • Laatst online: 16:56
Een brug is helemaal niet nodig, je moet gewoon internet connection sharing aan zetten op je 1e netwerkkaart, dan moet je xbox via je pc het internet op kunnen.

• Niet online
ik heb nu internet connection sharing aanstaan op de lankaart die op internet is aangesloten maar krijg nog steeds geen weerbericht op de xbox laat staan script die werken.

• Phoolie
Anoniem: 184536 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 19:30:
ik heb nu internet connection sharing aanstaan op de lankaart die op internet is aangesloten maar krijg nog steeds geen weerbericht op de xbox laat staan script die werken.
Heb je in je ip-configuratie van je xbox ook het ip adres van je pc als gateway ingevuld?

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-06 22:59

Dr C

met C en CK

Tranzy schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 14:56:
[...]

Alvast de originele link met uileg en programma:
http://www.xboxmediacente...cut.xbe_.28Recommended.29

Dit is wat ik heb gedaan

mijn Xbox start op met Evox vanaf F:\evoxdash.xbe
mijn XBMC start normaal op van F:\apps\ABMC\default.xbe

....
Ik wil dit ook graag. Maar wat ik me afvraag: ik heb zelf een soft-mod en wat als er iets mis gaat met het updaten van XBMC, ben ik dan de sjaak of kan je altijd nog (makkelijk) dit herstellen.

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-05 22:09
Triple-D schreef op maandag 11 september 2006 @ 18:17:
Ik heb laatst de mc360 skin geinstalleerd, echter heb ik nu bij muziek of video geen drive letters meer van mijn harde schijf. In de file explorer zijn ze nog wel te zien. Is dit normaal?
Heeft iemand hier een antwoord op?

• Niet online
Het is nog niet gelukt om via de xbox op internet te komen. ik heb hieronder mijn instellingen staan. ik kom er anders echt niet het zou toch makkelijk moeten zijn uit jullie reacties te horen.

ik heb de volgende instelling op de pc verbinding:
-adresstype door dhcp toegekend
-Ip 192.168.2.67
-subnetmasker 255.255.255.0
-standaard gateway 192.168.2.1
via eigenschappen-->geavanceerd heb ik internet-delen aangevinkt
via eigenschappen-->algemeen-->eigenschappen tcp/ip is op automatisch ingesteld

dit zijn de instellingen op de lan verbinding waar de xbox op zit:
-adresstype handmatig geconfigureerd
-ip 192.168.0.1
-standaard gateway niets
via eigenschappen-->algemeen-->eigenschappen tcp/ip staat de ip op 168.168.0.1

dit zijn de instellingen op xbox:
-ip 192.168.0.3
-standaard gateway 192.168.2.67
-dns 192.168.0.4

internet op de pc werkt. en vanaf de xbox kom ik ook op gedeelde documenten op de pc. alleen internet op de xbox werkt dus niet.

• Phoolie
cramwinckel schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:17:
[...]

Ik wil dit ook graag. Maar wat ik me afvraag: ik heb zelf een soft-mod en wat als er iets mis gaat met het updaten van XBMC, ben ik dan de sjaak of kan je altijd nog (makkelijk) dit herstellen.
Mocht het goed fout gaan heb je wel een probleem ja, dan kan je alleen nog met een chip de boel weer aan de praat krijgen.

Heb het zelf niet gedaan, maar heb gehoord dat als je gewoon de handleidingen goed volgt dat het dan niet zo moeilijk is.

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-06 13:18
Gisteren dacht ik dat het slim was om weer eens mijn XBMC versie up te daten.
Ik had de 666 versie draaien, de eerste met de mc360 skin

Dus ik heb mijn XboxMediaCenter.xml ge-back-upt. Oude versie van XBMC geupload, en daarna de XboxMediaCenter.xml weer terug gezet.
Nu heb ik echter het volgende probleem, Als XBMC opstart en ik bv naar "video" ga, dan staan de standaard dingen er weer
Dus "DVD-Rom" Playlist, SMB Network share etc, etc

Dit terwijl ik in mijn XboxMediaCenter.xml duidelijk deze dingen eruit heb gegooid, (en PC Share en Laptop Share heb toegevoegd)

Waar kan het aan liggen dat mijn XboxMediaCenter.xml niet weergeven wordt?
Overigens kan ik wel via "Workgroup (SMB) Network" mijn share files op mijn laptop en desktop benaderen..

Wat ik al geprobeerd heb,
een flink aantal build geprobeerd, maar deze doen allemaal hetzelfde
De mappen in Udata en Tdata leeggemaakt, zoals in topicstart staat.

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-06 08:43
Pittie schreef op donderdag 14 september 2006 @ 15:14:
Gisteren dacht ik dat het slim was om weer eens mijn XBMC versie up te daten.
Ik had de 666 versie draaien, de eerste met de mc360 skin

Dus ik heb mijn XboxMediaCenter.xml ge-back-upt. Oude versie van XBMC geupload, en daarna de XboxMediaCenter.xml weer terug gezet.
Nu heb ik echter het volgende probleem, Als XBMC opstart en ik bv naar "video" ga, dan staan de standaard dingen er weer
Dus "DVD-Rom" Playlist, SMB Network share etc, etc

Dit terwijl ik in mijn XboxMediaCenter.xml duidelijk deze dingen eruit heb gegooid, (en PC Share en Laptop Share heb toegevoegd)

Waar kan het aan liggen dat mijn XboxMediaCenter.xml niet weergeven wordt?
Overigens kan ik wel via "Workgroup (SMB) Network" mijn share files op mijn laptop en desktop benaderen..

Wat ik al geprobeerd heb,
een flink aantal build geprobeerd, maar deze doen allemaal hetzelfde
De mappen in Udata en Tdata leeggemaakt, zoals in topicstart staat.
Kijk eens in je userdata folder, daar staat een xml file die je path's definieerd.
Is al een standaard geworden sinds een paar maanden.

[Voor 79% gewijzigd door Kaspers op 14-09-2006 15:32]

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-06 13:18
Kaspers schreef op donderdag 14 september 2006 @ 15:31:
[...]

Kijk eens in je userdata folder, daar staat een xml file die je path's definieerd.
Is al een standaard geworden sinds een paar maanden.
Dankjewel ik heb het ontdekt :P

• Phoolie
Anoniem: 184536 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 15:10:
Het is nog niet gelukt om via de xbox op internet te komen. ik heb hieronder mijn instellingen staan. ik kom er anders echt niet het zou toch makkelijk moeten zijn uit jullie reacties te horen.

ik heb de volgende instelling op de pc verbinding:
-adresstype door dhcp toegekend
-Ip 192.168.2.67
-standaard gateway 192.168.2.1
via eigenschappen-->geavanceerd heb ik internet-delen aangevinkt
via eigenschappen-->algemeen-->eigenschappen tcp/ip is op automatisch ingesteld

dit zijn de instellingen op de lan verbinding waar de xbox op zit:
-adresstype handmatig geconfigureerd
-ip 192.168.0.1
-standaard gateway niets
via eigenschappen-->algemeen-->eigenschappen tcp/ip staat de ip op 168.168.0.1

dit zijn de instellingen op xbox:
-ip 192.168.0.3
-standaard gateway 192.168.2.67
-dns 192.168.0.4

internet op de pc werkt. en vanaf de xbox kom ik ook op gedeelde documenten op de pc. alleen internet op de xbox werkt dus niet.
Probeer eens om de gateway en de dns op 192.168.0.1 te zetten, je hebt nu een gateway ingevuld in een ander subnet, dat gaat sowieso niet werken.

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
cramwinckel schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:17:
[...]

dan ben je de sjaak, beste is een kleine hd te vinden en hierop te gaan testen

• Niet online
ik heb gewoon eens geprobeerd om de instelling op de xbox om te zetten naar automatisch (dhcp) en nu werkt het. maar toch bedankt allemaal.

• Harrie
  • Laatst online: 10:55

Harrie

NederVlaming

In de topic start staat de tip dat wanneer je de temperatuur van je cpu op 59 graden laat regelen, de ventilator de meeste tijd op 2% draait. Nu heb ik mijn xbox van AS5 voorzien en dit ingesteld, en mijn ventilator blijft op een 14% draaien continu... Ik weet dat het ook aan de kamer temperatuur enzo ligt, en die is met dit weer wel iets hoger dan normaal. Maar zou dit dat hele verschil kunnen verklaren? Op welke snelheid draait jullie stock ventilator? (als jullie die nog niet hebben vervangen door een 80mm exemplaar natuurlijk :Y)

edit: Ik weet ook dat de 1.6 versie problemen heeft met temperatuur readouts, echter heb ik een 1.1

[Voor 8% gewijzigd door Harrie op 14-09-2006 20:47]

• Fire69
Anoniem: 184536 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 17:01:
ik heb gewoon eens geprobeerd om de instelling op de xbox om te zetten naar automatisch (dhcp) en nu werkt het. maar toch bedankt allemaal.
Fire69 schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 18:12:
Dat had ik dinsdag dus al gezegd :P
Harrie schreef op donderdag 14 september 2006 @ 20:44:
In de topic start staat de tip dat wanneer je de temperatuur van je cpu op 59 graden laat regelen, de ventilator de meeste tijd op 2% draait. Nu heb ik mijn xbox van AS5 voorzien en dit ingesteld, en mijn ventilator blijft op een 14% draaien continu... Ik weet dat het ook aan de kamer temperatuur enzo ligt, en die is met dit weer wel iets hoger dan normaal. Maar zou dit dat hele verschil kunnen verklaren? Op welke snelheid draait jullie stock ventilator? (als jullie die nog niet hebben vervangen door een 80mm exemplaar natuurlijk :Y)

edit: Ik weet ook dat de 1.6 versie problemen heeft met temperatuur readouts, echter heb ik een 1.1
Ik heb een 1.4, de temp staat geregeld op 60°. Fan draait aan 2%. Zeker van dat je de heatsink er terug goed op gezet hebt?

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Fire69 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 22:07:

[...]

Ik heb een 1.4, de temp staat geregeld op 60°. Fan draait aan 2%. Zeker van dat je de heatsink er terug goed op gezet hebt?
Ze zitten er weer op met die rare plastic clips waarmee ze vast zaten. Ik vond die alleen niet erg strak zitten? Zou het kunnen dat wanneer je de clip andersom doe het drukpunt op de verkeerde plek zit? Dat was volgens mij vroeger met die oude Pentium 1 sockets het geval..
http://www.llamma.com/xbox/ShoppingCart/Images/CaseParts/heatsinkclip.jpg
Misschien toch maar eens controleren dan...

edit: ik meen mij te herinneren dat het clipje op de cpu sink helemaal niet andersom kan omdat anders dat gele lipje in de weg zat...

[Voor 9% gewijzigd door Harrie op 14-09-2006 23:22]

• Phoolie
Anoniem: 184536 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 17:01:
Dit snap ik niet helemaal, draai je een dhcp server op je pc dan?

Of heb je ook nog een router?

• Niet online
ik heb een draadloze route (zat bij kpn pakket) van daaruit gaat een kabel naar de pc en van uit de tweede netwerkkaart in de pc gaat een kabel naar de xbox. ik heb nu dus wel internetverbinding op de xbox maar als ik via flash ftp bestanden wil omzetten moet ik de verbinding in de xbox even op handmatig zetten maar dan doet internet het dus niet.

Ik kijk er misschien overheen, maar ik ben op zoek naar een mogelijkheid om de screensaver te starten als 'visualisation' als ik een lijst met mp3's afspeel. Ik wil geen fancy milkdrop of andere effecten als 'visualisation'... nee, ik wil gewoon random foto's uit m'n picture-directory. Deze optie kan ik niet vinden.

Wel kan ik een screensaver instellen, maar tjah.. dat wil ik niet.

• Phoolie
Anoniem: 184536 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 12:57:
ik heb een draadloze route (zat bij kpn pakket) van daaruit gaat een kabel naar de pc en van uit de tweede netwerkkaart in de pc gaat een kabel naar de xbox. ik heb nu dus wel internetverbinding op de xbox maar als ik via flash ftp bestanden wil omzetten moet ik de verbinding in de xbox even op handmatig zetten maar dan doet internet het dus niet.
Dan kan je beter je xbox direct op je router aan sluiten, pc & xbox allebij op dhcp, dan hoef je het niet steeds om te wisselen.

En als je xbox op dhcp staat heb je dus ook een ander adres, dan kan je dus niet verbinden op het ip-adres dat je handmatig ingesteld had.

[Voor 10% gewijzigd door Phoolie op 15-09-2006 16:21]

• Fire69
Anoniem: 88352 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:34:
Ik kijk er misschien overheen, maar ik ben op zoek naar een mogelijkheid om de screensaver te starten als 'visualisation' als ik een lijst met mp3's afspeel. Ik wil geen fancy milkdrop of andere effecten als 'visualisation'... nee, ik wil gewoon random foto's uit m'n picture-directory. Deze optie kan ik niet vinden.

Wel kan ik een screensaver instellen, maar tjah.. dat wil ik niet.
Bij de muziek-settings kan je instellen dat hij de visualisation moet gebruiken ipv de screensaver als er muziek speelt. Maw, als je die optie gewoon uitzet, start na x minuten gewoon je ingestelde screensaver :)

Fire69 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 21:33:
[...]

Bij de muziek-settings kan je instellen dat hij de visualisation moet gebruiken ipv de screensaver als er muziek speelt. Maw, als je die optie gewoon uitzet, start na x minuten gewoon je ingestelde screensaver :)
Ja dat dacht ik dus ook. Heb de visualisations bij de instellingen van muziek op 'geen' gezet, maar dan komt er na x-minuten (zelf in te stellen) een zwart scherm. Dit wil ik niet. Weet je zeker dat het bij jou wel werkt? Welke versie heb je?

• Fire69
Dat doe je volgens mij fout. Het is niet bij de settings van My Music (zoals ik dus hierboven ook foutief zei) maar bij Appearance - Screensaver dat je de optie 'Use Visualisation if playing audio' moet uitvinken.
Jij hebt dat nu waarschijnlijk aanstaan, maar je visualisation staat op 'geen' => zwart scherm. :)

[edit]
Direct voor je getest.
'Use Visualisation if playing audio' uitgezet => na 1min pmBlobs als screensaver
'Use Visualisation if playing audio' aangezet, Visualisation op 'None' => na 1min zwart scherm
8)

[Voor 26% gewijzigd door Fire69 op 15-09-2006 23:09]

Fire69 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 23:06:
Dat doe je volgens mij fout. Het is niet bij de settings van My Music (zoals ik dus hierboven ook foutief zei) maar bij Appearance - Screensaver dat je de optie 'Use Visualisation if playing audio' moet uitvinken.
Jij hebt dat nu waarschijnlijk aanstaan, maar je visualisation staat op 'geen' => zwart scherm. :)

[edit]
Direct voor je getest.
'Use Visualisation if playing audio' uitgezet => na 1min pmBlobs als screensaver
'Use Visualisation if playing audio' aangezet, Visualisation op 'None' => na 1min zwart scherm
8)
Mijn held ben je!

• Korumera
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:26
Vraagje, Ik heb dat XBMC al nou zo lang ik me xbox heb volgens mij. Maar nou vroeg ik me af of het mogelijk is om er een shoutcast server van te maken. Me xbox staat namelijk altijd wel aan en leek me wel leuk om er een soort radio station van te maken voor mij en wat vrienden van me. Iemand een idee of dit mogelijk is. Ik heb al gezocht op internet maar kan niks vinden alleen een webserver maar das niet wat ik zoek.

PSN: Korumera | XBX: Korumera

Inderdaad wel interessant om te doen. Gewoon rechtstreeks en 'bereikbaar' aan het internet hangen en overal heb je de beschikking over je eigen muziek.

• Korumera
Juistem maar kan het nergens vinden denk dat het helaas niet mogelijk is omdat hij geen exe bestanden uit kan lezen zover ik weet. Hoop dat dat ooit nog een keer komt of iet swat er op lijkt :)

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-06 12:31
LordHades schreef op zondag 17 september 2006 @ 14:13:
Juistem maar kan het nergens vinden denk dat het helaas niet mogelijk is omdat hij geen exe bestanden uit kan lezen zover ik weet. Hoop dat dat ooit nog een keer komt of iet swat er op lijkt :)
XBMC => Linux variant.. Dus moet je meer denken aan Tars etc...

Ik weet wel dat je van een streamcast server naar je XBMC kunt streamen
maar nog nergens gezien voor een shoutcast server

Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be

Anoniem: 121521

Heeft iemand een uitzendinggemist.nl achtig script wat op dit moment nog werkt?

Je had nl. ook een tijdje 'dutch TV stream' maar ook die werkt niet meer.

Ik vond het altijd heerlijk om bijv. de lama's o.i.d. te kunnen kijken als ik het gemist had.

• MADG0BLIN
  • Nu online
TafkaT schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 21:21:
[...]

Heb precies hetzelfde gehad in een bepaalde build, met een evox-cd heb ik ftp toegang gekregen, en de build overschreven.
Dat heb ik hier ook maar geprobeerd. Filezill server xml overschreven met een file die ik had gekregen van een collega van me en het werkte weer. :)

• Fire69
:*

Heeft iemand hier trouwens ook het probleem dat als de xbox wordt uigezet via het shutdown-menu er een luide beep uit de xbox zelf komt? :?

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

T-8one

take it easy, take a sisi

Fire69 schreef op maandag 18 september 2006 @ 17:28:
[...]

:*

Heeft iemand hier trouwens ook het probleem dat als de xbox wordt uigezet via het shutdown-menu er een luide beep uit de xbox zelf komt? :?
Ik heb het wel, al vanaf het begin maar eigenlijk nooit als probleem ervaren.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• JoostVerh
  • Laatst online: 15:34
Ik heb sinds kort een Xbox waar ik XBMC opgezet heb, dit alles met name om in de slaapkamer dvr-ms files te kunnen bekijken.

Op zich werkt het prima alleen het vooruitspoelen etc. zorgt ervoor dat de video vastloopt of eruitklapt.

Herkennen jullie dit?

• Fire69
kareltje_de_grote schreef op maandag 18 september 2006 @ 21:36:
[...]

Ik heb het wel, al vanaf het begin maar eigenlijk nooit als probleem ervaren.
Bij mij startte het een maand of 2 geleden, toen ik er een nieuwe build opzette.
Een probleem is het niet, maar raar vind ik het wel.
Van waar komt het geluid? Er zit toch geen speaker in dat ding? :?
jpu schreef op maandag 18 september 2006 @ 22:02:
Ik heb sinds kort een Xbox waar ik XBMC opgezet heb, dit alles met name om in de slaapkamer dvr-ms files te kunnen bekijken.

Op zich werkt het prima alleen het vooruitspoelen etc. zorgt ervoor dat de video vastloopt of eruitklapt.

Herkennen jullie dit?
Ondersteuning voor dat formaat zit er nog maar een maandje in. Waarschijnlijk zal het nog wat buggy zijn. :)

[Voor 36% gewijzigd door Fire69 op 18-09-2006 22:43]

• Phoolie
Anoniem: 121521 schreef op maandag 18 september 2006 @ 10:29:
Heeft iemand een uitzendinggemist.nl achtig script wat op dit moment nog werkt?

Je had nl. ook een tijdje 'dutch TV stream' maar ook die werkt niet meer.

Ik vond het altijd heerlijk om bijv. de lama's o.i.d. te kunnen kijken als ik het gemist had.
Misschien moet je die 'dutch TV stream' eens updaten dan, hier werkte die eerst ook niet meer, toen ik me XBMC had geupdate en het script opnieuw geinstalleerd had, werkte die weer.

• argro
  • Laatst online: 19-12-2022
Weet iemand hoe ik met de afstandsbediening van de Xbox makkelijk in het shutdown-menu van de 360-skin kom? Met de controller doe je dat door de rechter thumbstick in te drukken maar zo´n "sneltoets" heb ik op de afstandsbediening nog niet weten te ontdekken.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• m3gA
argro schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:17:
Weet iemand hoe ik met de afstandsbediening van de Xbox makkelijk in het shutdown-menu van de 360-skin kom? Met de controller doe je dat door de rechter thumbstick in te drukken maar zo´n "sneltoets" heb ik op de afstandsbediening nog niet weten te ontdekken.
moet je de keymap.xml aanpassen.

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Weet er hier iemand of een 70mm ventilator in een xbox gaat passen zonder dremelen, knippen / zagen? Ik las ergens dat de stock ventilator rare afmetingen heeft van 60x70 ofzoiets... Als een 70mm gaat passen zonder zagen, heeft die mijn voorkeur boven de meestal toegepaste 80mm oplossing. Of denken jullie dat een 70mm fan van bijvoorbeeld Spire (30dBa) geen aanzienlijke geluidsreductie mee brengt? Ik kan nergens vinden hoeveel geluid de stock ventilator maakt in dBa....

Anoniem: 121521

Harrie schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 16:44:
Weet er hier iemand of een 70mm ventilator in een xbox gaat passen zonder dremelen, knippen / zagen? Ik las ergens dat de stock ventilator rare afmetingen heeft van 60x70 ofzoiets... Als een 70mm gaat passen zonder zagen, heeft die mijn voorkeur boven de meestal toegepaste 80mm oplossing. Of denken jullie dat een 70mm fan van bijvoorbeeld Spire (30dBa) geen aanzienlijke geluidsreductie mee brengt? Ik kan nergens vinden hoeveel geluid de stock ventilator maakt in dBa....
60x70? _O- ooit een ovale ventilator gezien?

Hij is 60x60. 60x60 kan zonder knippen zagen plakken en hakken.

• Boelens27
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-04-2019
Graag wil ik op mijn XBMC films draaien die op mijn PC staan. Maar tegenwoordig (nieuwe pc install en nieuwe xbmc versie) kan ik mijn workgroup niet meer vinden. Terwijl dit vroeger geen probleem was.
Tegenwoordig als ik bij My Files (in XBMC) naar Workgroup (SMB) Network ga, geeft-ie de foutmelding Workgroup not found.
Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Alvast bedankt!

//Edit: Kabel zat niet goed. Nu staat er niets als ik de map Workgroup open. Erg raar.

[Voor 10% gewijzigd door Boelens27 op 19-09-2006 21:10]

• Kaspers
Maak gewoon een bookmark aan met als path:
\\PCNAAM\

• Korumera
Boelens27 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 19:34:
Graag wil ik op mijn XBMC films draaien die op mijn PC staan. Maar tegenwoordig (nieuwe pc install en nieuwe xbmc versie) kan ik mijn workgroup niet meer vinden. Terwijl dit vroeger geen probleem was.
Tegenwoordig als ik bij My Files (in XBMC) naar Workgroup (SMB) Network ga, geeft-ie de foutmelding Workgroup not found.
Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Alvast bedankt!

//Edit: Kabel zat niet goed. Nu staat er niets als ik de map Workgroup open. Erg raar.
Ik had vroeger nou ja paar maanden terug ook netwerk shares zoals deze aangemaakt maar ben er nu toch wel achter dat xbmps (als dat goeie afkorting is zo even snel) toch een stuk beter werkt. Zoek maar even op google naar ccXstream. Programma werkt echt als een trein je installeerd het sleept de mappen er naar toe die je wil hebben past je sources.xml aan met xbmps://ip/movies/ en je bent klaar :)

• Fire69
LordHades schreef op woensdag 20 september 2006 @ 07:10:
[...]

Ik had vroeger nou ja paar maanden terug ook netwerk shares zoals deze aangemaakt maar ben er nu toch wel achter dat xbmps (als dat goeie afkorting is zo even snel) toch een stuk beter werkt. Zoek maar even op google naar ccXstream. Programma werkt echt als een trein je installeerd het (Windows/Linux staat meestal al op je pc) sleept de mappen er naar toe die je wil hebben (Klikt rechts op de folder die je wilt en kiest 'Share') past je sources.xml aan met xbmps://ip/movies/ (met \\pcnaam\share)en je bent klaar :)
En wat is nu juist het verschil? Behalve dat je extra schijfruimte en resources kwijt bent? :P

• Korumera
Fire69 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 07:41:
[...]

En wat is nu juist het verschil? Behalve dat je extra schijfruimte en resources kwijt bent? :P
Je heb geen gekloot met beveiligingen of wat dan ook. En schijfruimte? het programmatje is net 400kb denk ik :) en neemt 2mb geheugen in beslag denk niet dat dat een belemering moet zijn maar goed het was maar een tip :)

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Anoniem: 121521 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 19:33:
[...]

60x70? _O- ooit een ovale ventilator gezien?

Hij is 60x60. 60x60 kan zonder knippen zagen plakken en hakken.
Heb je hem al eens vastgehad? Natuurlijk is de ventilator zelf rond, maar het plastic erom heen is niet vierkant, en is niet aan alle kanten even groot. Ik heb er trouwens inmiddels al een 80x80 ingezet, die had ik nog liggen.
http://www.netpcdirect.co.uk/images/xbox_fan.jpg

[Voor 6% gewijzigd door Harrie op 20-09-2006 09:20]

• DiMacho
Fire69 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 11:40:
Alle recente builds van XBMC hebben een auto-renamer in geval de namen te lang zijn. :)
Ik weet nu wat het probleem is. Hij re-named de mapjes idd. Maar kopieert dan niet de bestanden in het mapje.

Dus PC C:\music\jopie en de bramenband\12mp3bestanden.mp3 ---> xbox F:\music\jopie en de b\ <geenbestanden>

Heel irritant, moet dan dus alles handmatig slepen naar de map.

• Fire69
Lijkt me een bug te zijn, zou ik toch even rapporteren in het forum ginder :)

• kiefty14
  • Laatst online: 15:54
Ik heb nu al heel wat info gelezen over XBMC ( mischien toch niet)
Maar ik zit nu met 1 vraag eigenlijk nog als ik een DVD backup en zet die op de pc
en ik koppel daar dan een omgebouwde xbox aan kan dan de xbox ook de dvd bestanden lezen
van de hardeschijf. en is er ook een programma van een soort van Deamon tools die je op de xbox kan zetten voor dvd aftespelen ?

bvd dank

• MADG0BLIN
  • Nu online
kiefty14 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 16:07:
Ik heb nu al heel wat info gelezen over XBMC ( mischien toch niet)
Maar ik zit nu met 1 vraag eigenlijk nog als ik een DVD backup en zet die op de pc
en ik koppel daar dan een omgebouwde xbox aan kan dan de xbox ook de dvd bestanden lezen
van de hardeschijf. en is er ook een programma van een soort van Deamon tools die je op de xbox kan zetten voor dvd aftespelen ?

bvd dank
XBMC kan inderdaad dvd's / dvd bestanden van je pc afspelen. Gebruik het zelf ook vrij vaak. Je moet wel even instellingen wijzigen, maar dat is vrij simpel.

• Boelens27
  • Laatst online: 06-04-2019
[quote]Kaspers schreef op woensdag 20 september 2006 @ 07:07:
Maak gewoon een bookmark aan met als path:
\\PCNAAM[/quote]

Hoe doe ik dat? :D

• Fire69
MADG0BLIN schreef op woensdag 20 september 2006 @ 16:14:
[...]

XBMC kan inderdaad dvd's / dvd bestanden van je pc afspelen. Gebruik het zelf ook vrij vaak. Je moet wel even instellingen wijzigen, maar dat is vrij simpel.
Plus je het geen daemon-tools-achtig ding nodig want hij kan gewoon iso's lezen :)

• Kaspers
Ga op een bookmark staan, bijvoorbeeld WORKGROUP en druk op 'wit' en verander hem.

• Anoniem: 45950
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Iemand enig idee hoe ik deze stream ga openen via xbmc? In een .strm zetten wil niet...

http://a1991.l2229962829....299/v0001/reflector:52288

• kiefty14
  • Laatst online: 15:54
[quote]MADG0BLIN schreef op woensdag 20 september 2006 @ 16:14:
[...]

thnx voor de info hier kan ik wel wat mee

• Niet online
is het ook mogelijk om spellen op de harde schijf van de pc te zetten en ze dan te spelen op de xbox?
ik heb namelijk de standaard harde schijf in de xbox en daar past niet zoveel op, maar spellen laden sneller vanaf de harde schijf.

• Triple-D
  • Laatst online: 29-05 22:09
Weet iemand of het bijna mogelijk is om met mc360 skin een hd signaal uit te sturen?

Anoniem: 184536 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 18:57:
is het ook mogelijk om spellen op de harde schijf van de pc te zetten en ze dan te spelen op de xbox?
ik heb namelijk de standaard harde schijf in de xbox en daar past niet zoveel op, maar spellen laden sneller vanaf de harde schijf.
Voor zover ik weet kan dat niet.

Anoniem: 169968

Dit is al meerdere keren in deze thread aan bod gekomen , en is ook makkelijk te vinden op de homepage / via google...

Maar omdat ik in een vriendelijke bui ben :+

klik en klik

• Fire69
Ja, info op xbox-scene met hopen...

[edit]
Ow, op PC? Nee. :)
Triple-D schreef op donderdag 21 september 2006 @ 19:13:
Weet iemand of het bijna mogelijk is om met mc360 skin een hd signaal uit te sturen?
Ja, bijna, info op blackbolt.xbox-scene.com...

• joppybt
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:02
Voor het ombouwen van de XBox is er de harde en de zachte manier. Dat geeft technische verschillen met voor en nadelen, dat is prima terug te vinden op het Internet.

Wat ik echter nergens terugvind: merk je in het gewone dagelijkse gebruik verschil tussen een modchip en/of softmod. Start de ene variant (dagelijks) sneller op dan de andere? Moet je bij het opstarten meer of minder knoppen gebruiken voor wat menu's?

Of is het na installatie helemaal transparant en merk je geen verschil.

• Fire69
Nope, geen verschil. Behalve dat je een softmod kan verkloten als je een upgrade of zo verkeerd doet :)

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

@Harrie: http://gathering.tweakers...message/23984071#23984071

@joppbyt: Een modchip is nodig als je je Xbox verder wilt modden: HD verwisselen, LCD scherm, Fan inbouwen etc., maar dat is afhankelijk van type chip.
Maar voor het dagelijkse gebruik, gebruik ik alleen de FTP verbinding, omdat mijn modchip de hoogste transferrate heeft.

Edit: Ik kan met mijn modchip zo'n beetje alles aanpassen, zo heb ik ook het opstart filmpje aangepast. Ik heb een boot priority, ik kan afhankelijk van welke knop ik ingedrukt hou een dashboard selecteren.
Modchip is dus meer voor de "echte" tweakers...

[Voor 27% gewijzigd door GoT op 23-09-2006 11:30]

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

• Jaeger
  • Laatst online: 04-04-2020
Ik heb laatst zelf een usb poort proberen te maken voor mijn xbox zodat ik een toetsenbord kon aansluiten zoals staat omschreven in deze handleiding.
http://www.xbox100.com/tutorials/tainted/usb2xbox.html
Dat is allemaal gelukt. Wanneer ik een usb-stick erop aansluit, brand het lampje en komt er op de usb stick te staan dat hij is verbonden. Echter kan ik hem nergens in xbox media center vinden. Ik snap dat wel want hij is nog fat32. Als ik mijn muis aansluit gaat het lampje branden, maar na een paar seconden gaat het weer uit. Ik heb het nu met 2 verschillende usb-sticks en muizen geprobeerd maar helaas zonder succes. Wat doe ik fout?

• Fire69
Je moet die stick eerst in de originele dashboard laten formatteren naar fatx. Niet alle sticks worden ondersteund trouwens.

• Jaeger
  • Laatst online: 04-04-2020
Fire69 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 20:42:
Je moet die stick eerst in de originele dashboard laten formatteren naar fatx. Niet alle sticks worden ondersteund trouwens.
Ja klopt, dit had ik gelezen. Maar als ik in het originele dashboard naar het memory gedeelte ga, zie ik alleen mijn hardeschijf, niet mijn usb stick (s) .
Ik zal is op internet gaan zoeken naar sticks die worden gesupport.

• Fire69
GoT schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 10:53:

@joppbyt: Een modchip is nodig als je je Xbox verder wilt modden: HD verwisselen, LCD scherm, Fan inbouwen etc., maar dat is afhankelijk van type chip.
Maar voor het dagelijkse gebruik, gebruik ik alleen de FTP verbinding, omdat mijn modchip de hoogste transferrate heeft.
[...]
Waarom heb je een chip nodig om een fan in te bouwen? :?

Welke chip heb je? X3?

• GoT
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Als je XBMC verlaat gaat die weer terug naar de standaard snelheid, deze kan je weer instellen in je modchip. (afhankelijk van type)

Ik heb een X3.

• Erik Jan
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Erik Jan

Langzaam en zeker

Je default fan speed is gewoon afhankelijk van het BIOS, een modchip is dus niet essentieel voor het instellen daarvan.

[Voor 5% gewijzigd door Erik Jan op 24-09-2006 10:17]

This can no longer be ignored.

• GoT
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Standaard zal de Xbox altijd op 20% zitten, maar als je in het BIOS wilt gaan zitten sleutelen om de fanspeed aan te passen, be my guest... het is jouw Xbox.
Met een modchip kan je het heel makkelijk instellen: http://x3.bustedchain.com/settings.html#fan

• Erik Jan
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Erik Jan

Langzaam en zeker

Je hoeft helemaal niet "in het BIOS [...] zitten sleutelen om de fanspeed aan te passen"; ik zei dat het afhankelijk was van het BIOS en dat een modchip daar dus geen rol in speelt. Vaak kan je dat bijvoorbeeld gewoon in een simpel configuratiebestandje aanpassen, 0 % risico.

Je punt dat je een modchip nodig heb om een fan in te bouwen is dus simpelweg niet waar, net als je punt dat een chip nodig is om de HD te verwisselen.

edit: @ hieronder> hoeveel replies wil je hier nog aan gaan verspillen? Je verspreidt verkeerde informatie, ik corrigeerde je. Of heb je soms argumenten waarom je wel met een modchip maar niet met een softmod een HD kan verwisselen en de fan-speed kan instellen?

[Voor 23% gewijzigd door Erik Jan op 24-09-2006 12:12]

This can no longer be ignored.

• GoT
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Erik Jan schreef op zondag 24 september 2006 @ 11:38:
Je hoeft helemaal niet "in het BIOS [...] zitten sleutelen om de fanspeed aan te passen"; ik zei dat het afhankelijk was van het BIOS en dat een modchip daar dus geen rol in speelt. Vaak kan je dat bijvoorbeeld gewoon in een simpel configuratiebestandje aanpassen, 0 % risico.
Om welk bestand gaat het dan en WAAR dien je dit in te stellen ?

Edit: @hierboven roepen dat je zo de fanspeed kan aanpassen door simpel config bestandjes te editen is correcte informatie ? Je kan niet eens aangeven om welk bestand het gaat.
Ik kan je nu al zeggen dat dit ONZIN is, een verzinsel van jou om je gelijk te krijgen.
Ik weet dat het wel kan, maar niet zoals JIJ dat aangeeft. Als je beweert dat het wel kan, bewijs het dan maar door te zeggen wat je moet editen.
Ben je soms vergeten dat iedereen in het XBMC topic een Xbox heeft en zo in de C en E kan kijken naar config bestanden ?

Als je een Fanmod uitvoert kan je altijd de FAN op de standaard 20% snelheid houden, tuurlijk zal het blijven werken op 20%, maar aangezien je in XBMC de snelheid aanpast is het natuurlijk ook handig dat je BUITEN XBMC om de snelheid kan aanpassen.
Helemaal omdat een 80mm standaard FAN op 20% snelheid niet altijd net zoveel lucht doorlaat als een 70 mm HIGH SPEED Fan op 20%. Laat staan dat sommigen zelfs een 60 mm FAN hebben gebruikt.
Erik Jan schreef op zondag 24 september 2006 @ 11:38:
Of heb je soms argumenten waarom je wel met een modchip maar niet met een softmod een HD kan verwisselen en de fan-speed kan instellen?
Volgens mij kwam JIJ met de bewering dat je de Fan speed kan instellen dmv simpele config bestandjes. Als je wilt zien hoe je dat via de modchip doet, klik eens op de link die ik heb gegeven.

Ik ben van de standaard HD overgestapt op een 120 GB en van 120 GB naar een 250 GB, daarna van 250 naar een 320 GB HD.
Ik kan je vertellen hoe ik het heb gedaan:
- oude HD eruit
- nieuwe HD erin
- partitioneren / Formateren / locken via modchip
- data op C en E schijf terug erop via FTP modchip.
Er komt verder geen extra software bij kijken
http://x3.bustedchain.com/disktools.html#new

De reden dat ik zo vaak van HD ben geswitched is omdat de modchip het switchen ervan heel makkelijk maakt ! (en ik vrij makkelijk aan HD's kan komen)
Mag ik vragen hoeveel mensen met een softmod hier van HD is geswitched ?

[Voor 125% gewijzigd door GoT op 25-09-2006 07:27]

• Fire69
Als jullie niet alletwee een OW willen en dat dit topic op slot gaat, stel ik voor om deze discussie ergens anders te voeren...

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:13
Ik heb mijn xbox laten softmodden en daarna heb ik er een Maxtor 200 gig hd ingestoken :)

• Pat!
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-03 16:09

Pat!

Dell is een lief meisje

Is er dan werkelijk geen enkele wizzkid die even het scrippie van Bakman; 'uitzending gemist' wil fixen. Weet van Bakman dat het een gedoe is...is er geen truuc voor die jongen te bedenken dat het 'omzetten' zoals hij dat noemt geautomatiseerd wordt ofzo?

Ben een leek in Python maar zou graag mijn ziel en zaligheid in dit script gooien. Heb er zoveel plezier van gehad en met mij vele anderen weet ik. Dutchstream is wat statischer waardoor de programma's ondertussen verouderd zijn.

• m3gA
Pat! schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:21:
Is er dan werkelijk geen enkele wizzkid die even het scrippie van Bakman; 'uitzending gemist' wil fixen. Weet van Bakman dat het een gedoe is...is er geen truuc voor die jongen te bedenken dat het 'omzetten' zoals hij dat noemt geautomatiseerd wordt ofzo?

Ben een leek in Python maar zou graag mijn ziel en zaligheid in dit script gooien. Heb er zoveel plezier van gehad en met mij vele anderen weet ik. Dutchstream is wat statischer waardoor de programma's ondertussen verouderd zijn.
je kunt altijd de mensen van uitzending gemist mailen misschien willen ze wat tips geven om bakman zijn script te laten lopen.

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 31-05 07:29
Zijn er toevallig al data bekend over de release van XBMC 2.0? Ik kan daar nergens iets over vinden. Zouden dat maanden zijn, of kunnen we echt nog wel een jaar T3ch-edities downloaden en installen?

• Roamor
  • Niet online
m3gA schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:24:
[...]

je kunt altijd de mensen van uitzending gemist mailen misschien willen ze wat tips geven om bakman zijn script te laten lopen.
Het lijkt me niet dat zij hieraan medewerking zullen verlenen. Die beelden zijn op de website ondersteund door reclame's etc, die je door het streamen naar je xbox negeert.

Anoniem: 116987

Hey mensen, ik heb een computer met Win Xp. Nou wil ik daar ook Windows media center bijzetten zodat ik 2 systemen op 1 computer heb. Dit omdat ik dan naar mijn xbox 360 kan streamen. Weet iemand of dat zo kan als ik media center er gewoon bijzet?

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:58
Is het misschien ook mogelijk om via een script de kanalen van http://www.kanalenkiezer.nl/ op de X-Box te bekijken?

• Fire69
Bart_NL schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:33:
Zijn er toevallig al data bekend over de release van XBMC 2.0? Ik kan daar nergens iets over vinden. Zouden dat maanden zijn, of kunnen we echt nog wel een jaar T3ch-edities downloaden en installen?
Zelfs al komt morgen 2.0 uit, dan ga je nog steeds T3CH's mogen installeren, want het gaat gewoon verder zoals met de 1.1 hoor ;)

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-06 18:18

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Nou m'n xbox knutselwerk begint er aardig te komen... Ingebouwde Component Video bussen (zit nog een storing in die ik nog aan het zoeken ben, het beeld is nog niet 'strak' maar ruist erg), met switch om composite video te krijgen, analoge audio uitgangen. De nieuwste XBMC staat er al op, wat een verbetering ten opzichte van mn vorige versie uit 2005/2006 ergens!

Zodra dat werkt ga ik mn case verlagen, dus DVD er uit en een paar centimeter afzagen van de behuizing, een nieuwe fan inbouwen en een infrarood afstandsbediening.

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:13
sebastius schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 00:37:
Nou m'n xbox knutselwerk begint er aardig te komen... Ingebouwde Component Video bussen (zit nog een storing in die ik nog aan het zoeken ben, het beeld is nog niet 'strak' maar ruist erg), met switch om composite video te krijgen, analoge audio uitgangen. De nieuwste XBMC staat er al op, wat een verbetering ten opzichte van mn vorige versie uit 2005/2006 ergens!

Zodra dat werkt ga ik mn case verlagen, dus DVD er uit en een paar centimeter afzagen van de behuizing, een nieuwe fan inbouwen en een infrarood afstandsbediening.
Daar wil ik wel wat pics van zien! Ziet er een leuk projectje uit :)

• Fire69
En wat gebeurd er dan met die dvd? :?
Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee