[xbox] Xbox media center - Deel V Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste
Acties:
  • 24.067 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 186124

Hello,

Als nieuweling in het Xbox gebeuren ( 4 weken ) wil ik graag iets meer weten over script files.
Waar kan ik documentatie vinden hoe ik deze files zelf kan maken.
Ik wil hiermee een script maken die naar streams kijkt die ik wil zien.

mvg,
Starmaster

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:32
De scripts werken met python, dus als je daar even naar googled, kom je er wel. :)

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:42

Harrie

NederVlaming

Harrie schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:13:
Op xbox scene las ik dat het kml script wel weer werkt met de laatste T3CH build...
forums.xbox-scene.com/lofiversion/index.php/t513168.html
Heb het nog niet kunnen testen, zal binnenkort eens kijken.. Maar dacht zal het hier eens posten.
Om even op mezelf terug te komen: ik heb net de T3CH build van 13 augustus geinstalleerd, en daar werkt simpleKLM weer mee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Karma
  • Laatst online: 19-11-2023
Ik kan geen ander lettertype voor de ondertiteling kiezen dan arial.ttf.
Moet je deze soms afzonderlijk installeren? Ik wil graag de Arial ISO 8859-1 weer terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWerts
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-08-2023
Hoi smokehead,

Wordt de PDM skin van je nog ooit aangepast naar de nieuwe updates van XBMC, ik gebruik deze namelijk al vanaf dat je daar mee begonnen bent, en draai deze nog steeds. Ik vind deze namelijk wel de beste die er is, ik weet dat je met de mc360 mee doet, maar de PDM vind ik toch zeker beter.

Marc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20633

Hoop dat iemand hier mij kan helpen.

Heb gisteren nieuwste release geinstalleerd en ben nu overal de "Scan" button kwijt.
Aangezien ik de library van mijn mp3's weer up to date wil hebben heb ik die wel nodig.

Ben al druk aan het zoeken geweest en kan alleen maar vinden dat je in de files view moet zitten.(dat zit ik)

Iemand enig idee waar die knop gebeleven is? (overigens is de knop ook weg by "My pictures" en "My videos".)

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:46
Aangezien ik helemaal niet houd van de MC360 skin, ben ik wel benieuwd naar het nieuwe project van Team Blackbolt.
De MCX skin.
MCX is not about words, infact there isnt a SINGLE written word in the skin. The only words you will see onscreen are your filenames and settings. MCX is completly unified, no need for languages. Its simplified, anyone can use it, from any country or planet! Its Satisfied, MCX will change the way you use XBMC. More information in the future.
http://blackbolt.x-scene.com/?p=skins

Weet iemand al iets meer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwinf
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-03 15:43
Even een korte vraag, ik heb een aantal hdtv bestanden (1080p) op mijn netwerk staan. Als ik deze stream via xbmc (xbox) behoud deze dan de kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88352

Stampre schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:14:
Heeft iemand al iets gehoord over een releasedatum voor xbmc 2.0?
Nee, maar ben wel benieuwd! Staat er ergens een lijst met veranderingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
gerwinf schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 12:14:
Even een korte vraag, ik heb een aantal hdtv bestanden (1080p) op mijn netwerk staan. Als ik deze stream via xbmc (xbox) behoud deze dan de kwaliteit?
Ja wel ...maar je xbox zal het niet trekken om dit vloeiend te streamen....en dat ligt niet aan je netwerk. De xbox is gewoon niet snel genoeg. 1080 is wel erg zwaar ...

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwinf
Tranzy schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 13:37:
[...]

Ja wel ...maar je xbox zal het niet trekken om dit vloeiend te streamen....en dat ligt niet aan je netwerk. De xbox is gewoon niet snel genoeg. 1080 is wel erg zwaar ...
Thnx voor de reactie, deze avi bestanden op dvdtje branden heeft waarschijnlijk ook geen zin?
Ik heb ook een xbox 360, maar geen mediacenter (vandaar dat ik maar zo wil afspelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-04-2022
Is het mogelijk op de Xbox zonder een ventilator te gebruiken?
Sinds dat hij open is geweest door mijzelf hehe maakt tie echt een hoog pokke achtige snert geluid ook al zet ik em op 1X ventilator snelheid heb ik dat geluid.
Dud de vraag is als ik die ventilator er gewoon uit haalt kan de xbox gewoon normaal spellen , xboxmediacenter enz enz aan zonder dat ik dadelijk een doorgebrande cpu heb of iets anders ?

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:51
ikweetniks schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 15:43:
Sinds dat hij open is geweest door mijzelf hehe maakt tie echt een hoog pokke achtige snert geluid ook al zet ik em op 1X ventilator snelheid heb ik dat geluid.
Dud de vraag is als ik die ventilator er gewoon uit haalt kan de xbox gewoon normaal spellen , xboxmediacenter enz enz aan zonder dat ik dadelijk een doorgebrande cpu heb of iets anders ?

je kunt hem vervangen maar eruit slopen raad ik je niet aan..

vervang hem door een grotere koeler met minder rpm (minder lawaai dus..)

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-07 15:27
Ik heb die van mij vervongen door een 80mm fan, en raad ik ook zeker aan.
Het enige wat aan de hardware verbouwd moet worden is je HDD rack, verder zou ik hem gewoon via je 60mm fanconnector aansluiten.

Ik draai hem op fanspeed 60 en m'n CPU blijf meestal 50 graden, waarbij de fan amper is te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 13:49
OOk hier is de fan vervangen, ff dremelen en je hoort niks meer!

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
gerwinf schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 13:45:
[...]

Thnx voor de reactie, deze avi bestanden op dvdtje branden heeft waarschijnlijk ook geen zin?
Ik heb ook een xbox 360, maar geen mediacenter (vandaar dat ik maar zo wil afspelen).
Nope. Zal niet werken ... Hij is helaas niet vlot genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwinf
Tranzy schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 20:37:
[...]

Nope. Zal niet werken ... Hij is helaas niet vlot genoeg.
Hmm dat wordt windows media center installeren zodat ik 'm kan streamen naar de 360 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
Ah ok ik heb daar nu niet zoveel tijd voor dremelen enz dus ik dacht dan maar gewoon die zwarte en rode kabels doorknippe, no more power source kan dat een fanloze xbox?
dus helemaal geen ventilator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-07 15:25
ikweetniks schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 02:27:
Ah ok ik heb daar nu niet zoveel tijd voor dremelen enz dus ik dacht dan maar gewoon die zwarte en rode kabels doorknippe, no more power source kan dat een fanloze xbox?
dus helemaal geen ventilator?
Wat denk je zelf? Er is als reactie al afgeraden om dit te doen. De warmte wordt dan simpelweg niet afgevoerd en zal blijven hangen in de behuizing. Dit zal je xbox niet heel lang gaan vol houden. En als je toch echt je ventilator er uit wil halen trek dan gewoon de stekker van het moederbord af ipv doorknippen.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ikweetniks schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 15:43:

Waarschijnlijk heb je 1 van de schroeven aan de achterkant te vast aangedraaid en drukt de behuizing nu tegen je Fan aan. Maak hem nog eens los en draai hem dan eens niet te vast.

Zelf heb ik er nu een 80mm Papst fan ingezet en geloof me dat is een heel groot verschil met de originele. Je moet daarvoor idd de HD bracket aanpassen en dat heb ik gedaan met een hete zolderbout (door de plastic heengesmolten). Dat ging bij mij het makkelijkste. Het metale rooster heb ik met een tangetje doorgeknipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaden
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Heb wat vragen over xbmc:
1. Kan ik DVD's op de harde schijf zetten en afspelen? Dus bv. een ISO of VIDEO_TS map erop en draaien maar.
2. Op welke snelheden kan ik divx/xvid doorspoelen met de afstandsbediening? Is dit alleen 2x zoals op een XP media center pc dacht ik het geval was of ook sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-07 05:37
1. ja kan
2. ja tot 32x dacht ik

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-07 15:33

Crusader

Arc Nature

Als ik geen ISO heb van een DVD, maar enkel de VIDEO_TS directory, wat is dan de beste manier om de DVD af te spelen? Voorzover ik het getest heb kan ik enkel de losse .VOB bestanden selecteren, maar dan speelt ie enkel dat ene .VOB bestand af, daarna moet ik het volgende bestand selecteren, niet handig. Is hier een workaround voor?

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 15:27
Ik pak altijd de *.ifo file. (Dat is meestel een file van rond de 18 a 20kb.) Werkt hier perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Gaan we die proberen, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
olson schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:06:
1. ja kan
2. ja tot 32x dacht ik
En slowmotion heb ik tot nu toe nog niet gevonden in xbmc als ik op start tijdens een film afspelen druk krijg ik een menu waar je van alles kan instellen en vooruit spoelen maar ik zie niet hoe ik een film op slowmotion kan zette? dus iets van 1 2 3 x , mmm zal er wel overheen kijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ook gehoord dat XBMC een film die ingepakt is met winRAR ook kan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Wil het vanavond wel even voor je proberen, maar volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 88352 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:24:
Ik heb ook gehoord dat XBMC een film die ingepakt is met winRAR ook kan afspelen?
Ik was al verbaasd toen ik zag dat ik enkel een ISO bestand kon selecteren. Zou helemaal tof zijn als ie het ook met RAR bestanden kon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-07 11:20

CodeIT

Code IT

Klopt. Ook Rar bestanden die uit meerdere delen bestaan worden weergegeven.

Ik heb zelf een T3CH release van vorige week er opgezet. Eindelijk worden .dvr-ms (XP/Vista mediacenter bestanden) goed afgespeeld! Ik laat nu Vista mediacenter programma's opnemen en kijk ze af met XBMC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
gerwinf schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 20:54:
[...]

Hmm dat wordt windows media center installeren zodat ik 'm kan streamen naar de 360 ;(
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/XBMC
Limitations
  • * XBMC can currently not play any audio/video files protected/encrypted with Digital Rights Management (DRM), such as music purchased from ITunes Music Store, MSN Music or Audible.com. Workaround: Remove DRM protection/encryption from the song with a third-party program before you try to play it, e.g: hymn, FreeMe, Unfuck, DRM2WMV or DRMDBG).
  • * Universal Disk Format (UDF) file-system limitation: XBMC only support UDF version 1.02 (designed for DVD-Video media), which has a maximum file of 1GB (meaning if you burn a DVD-media in a newer UDF version with a video that is larger than 1GB, XBMC will not be able to play that file), same goes for UDF/ISO hybrid formats (a.k.a. UDF Bridge format). Workaround: Burn all your CD/DVD-media in ISO 9660 format, which is the most common standard for recording CD/DVDs. Unfortunately ISO 9660 has a 2GB file-size limitation, which cannot be bypassed.
  • * The Xbox built-in harddrive is formated in FATX which has a 4GB file-size limitation, and only supports file/folder-names up to 42 characters, a maximum of 255 in total file-structure character-depth and a maximum number of 4096 files/folders in a single subfolder, plus in the root of each partition the maximum number of files/folders is 256. FAT does not either support all ACSII characters in file/folder names (like for example < > = ? : ; " * + , / \ | ¤ &). XBMC will automatically rename any files/folders you transfer to the Xbox by these limitations. (None of these are XBMC issues that can be fixed as the limitation is in the Xbox itself). Workaround: Store your files/folders on your computer or a Network-Attached Storage (NAS) device/box and share them over a local-area-network instead.
  • * With its 733Mhz Intel Pentium III and 64MB shared memory, the Xbox does not have enough hardware-resources (not fast enough CPU nor large enough RAM-memory) to play 720p/1080i resolution-native HDTV video (at 1280x720 and 1920x1080 pixels), (like WMV HD). XBMC can however upconvert all 480p/576p standard-resolution movies and output them to 720p or 1080i HDTV resolutions in better quality than most (if not all) HDTV's native function to upconvert video.
  • * Again with its 733Mhz Intel Pentium III and 64MB shared memory, the Xbox does not have enough hardware-resources (not fast enough CPU nor large enough RAM-memory) to play MPEG-4 AVC (H.264) encoded videos with Cabac and Deblocking if the video-resolution is higher than 352x288 pixels. Workaround: If you encode your MPEG-4 AVC (H.264) videos without Cabac and Deblocking then the Xbox hardware can handle up to 480x576 pixels video-resolution. It is best to encode your videos to MPEG-4 ASP (like DivX or XviD) instead. The video's native-resolution can be anything up to 960x540 pixels (a.k.a. HRHD resolution), when encoded like this.
  • * Xbox games must be stored on the the HDD, or on a DVD, in order to run. You cannot play a game stored on a networked computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-06 17:16
Werkt prima idd, al een tijdje

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik mis de functionaliteit van de afstandsbediening,

met een media center zou het lekker zijn als ik gewoon met 1 druk op de knop iig nummers aan mijn huidige playlist kan toevoegen, en dan niet alleen, als de xbox aan en uit gaat dat hij de otg playlist onthoudt.

Zou dat in XBMC 2.0 erin kunnen komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skraph
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-12-2024
The Druid schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 19:59:
[...]

Werkt prima idd, al een tijdje
Sinds welke release kan dit dan? Ik werk nog met een release van eind mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Maeslant schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:23:
Ik mis de functionaliteit van de afstandsbediening,

met een media center zou het lekker zijn als ik gewoon met 1 druk op de knop iig nummers aan mijn huidige playlist kan toevoegen, en dan niet alleen, als de xbox aan en uit gaat dat hij de otg playlist onthoudt.

Zou dat in XBMC 2.0 erin kunnen komen ?
XBMC 2.0 zal gewoon een final worden van de huidige builds.
Er is momenteel een feature-freeze, dus in 2.0 zal het niet direct inzitten.
Maar je kan altijd een request doen op hun forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Vraag: Hoe stel ik XBMC in als m'n dashboard?

Ik heb gelezen dat je dan:

1) default.xbe uit de XMBC folder moet kopieren en hernoemen naar evoxdash.xbe
2) XboxMediaCenter.xml moet aanpassen zodat je daar het pad opgeeft naar de XBMC folder (in mijn geval F:\apps\XBMC

Ik heb er nu XBMC van 2006-08-14 opstaan, maar daar vind ik helemaal geen XboxMediaCenter.xml meer terug!?

ook heb ik geprobeert om stap 1) uit te voeren maar dan start ie niet op en krijg ik de melding dat ie alleen nog maar via ftp te benaderen is. (gelukkig had ik eerst evoxdash.xbe hernoemt naar evoxdash.xbe.old alvorens default.xbe te hernoemen naar evoxdash.xbe)

Wat moet ik dus doen om toch XBMC als dashboard op te laten starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:51
nowell schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 00:15:

xbe shortcut creator

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhai
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 08:51
MADG0BLIN schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:24:
Ik pak altijd de *.ifo file. (Dat is meestel een file van rond de 18 a 20kb.) Werkt hier perfect.
Neem ik ook altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Gisteravond maar nog eens de laatste release van Smokehead's PDM skin (22-04-2006) geinstalleerd en ik blijf toch van mening dat dat de mooiste skin tot nu toe blijft.

Hij werkt nog steeds met de laatste XBMC release van T3CH
(alleen kan je geloof ik niet de masterlock functies gebruiken, maar dat deed ik toch al niet).

Voor diegene die die skin nog nooit hebben geprobeerd: TRY IT! :)

En ik heb op een ander forum gelezen dat er nog steeds aan een nieuwe update gewerkt wordt _/-\o_

Is Smokehead nog steeds op dit forum actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell

nowell

Que Pasa!?

ikzelf schreef:

2) XboxMediaCenter.xml moet aanpassen zodat je daar het pad opgeeft naar de XBMC folder (in mijn geval F:\apps\XBMC

Ik heb er nu XBMC van 2006-08-14 opstaan, maar daar vind ik helemaal geen XboxMediaCenter.xml meer terug!?

ook heb ik geprobeert om stap 1) uit te voeren maar dan start ie niet op en krijg ik de melding dat ie alleen nog maar via ftp te benaderen is. (gelukkig had ik eerst evoxdash.xbe hernoemt naar evoxdash.xbe.old alvorens default.xbe te hernoemen naar evoxdash.xbe)

OK, ik ga ervan uit dat je xbe shortcut maker bedoelt? En als ik het dan goed begrijp verwijs ik de tool naar de default.xbe op m'n xbox (F:\apps\xbmc\default.xbe) en ik klik op "create shortcut".
De output wordt dan (in mijn geval) evoxdash.xbe die ik vervolgens in de root van de xbox zet (C:\).

klopt mijn verhaal? (en hierdoor zal m'n dus m'n xbox in het vervolg XBMC opstarten als dashboard :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Karma
  • Laatst online: 19-11-2023
Bad_Karma schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:56:
Ik kan geen ander lettertype voor de ondertiteling kiezen dan arial.ttf.
Moet je deze soms afzonderlijk installeren? Ik wil graag de Arial ISO 8859-1 weer terug!
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT

CodeIT

Code IT

nowell schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 09:36:
[...]

[...]

OK, ik ga ervan uit dat je xbe shortcut maker bedoelt? En als ik het dan goed begrijp verwijs ik de tool naar de default.xbe op m'n xbox (F:\apps\xbmc\default.xbe) en ik klik op "create shortcut".
De output wordt dan (in mijn geval) evoxdash.xbe die ik vervolgens in de root van de xbox zet (C:\).

klopt mijn verhaal? (en hierdoor zal m'n dus m'n xbox in het vervolg XBMC opstarten als dashboard :9 )
Je verhaal klopt bijna. Je krijgt van de shortcutmaker als het goed is een .cfg bestand. Deze zet je naast de xbe van de shortcutmaker op C:\. Als een van beide bestanden fout is heb je een probleempje (geen FTP).

EDIT: Ik zie dat jij een andere shortcutmaker bedoeld. Ik bedoelde het tooltje wat bij de T3CH builds zit. (in de map tools)

[ Voor 7% gewijzigd door CodeIT op 30-08-2006 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell

nowell

Que Pasa!?

CodeIT schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 09:45:
[...]

Je verhaal klopt bijna. Je krijgt van de shortcutmaker als het goed is een .cfg bestand. Deze zet je naast de xbe van de shortcutmaker op C:\. Als een van beide bestanden fout is heb je een probleempje (geen FTP).

EDIT: Ik zie dat jij een andere shortcutmaker bedoeld. Ik bedoelde het tooltje wat bij de T3CH builds zit. (in de map tools)
uuhh...

In de map _tools van mijn T3CH build (XBMC-CVS_2006-08-27-T3CH) staan enkel de volgende bestanden:

* SHORTCUT by TEAM UIX.xbe
* SHORTCUT by TEAM XBMC.cfg
* SHORTCUT by TEAM XBMC.xbe
* MS_Extender_Remote_keymap.rar (met daarin plaatjes en een xml file voor de afstandbediening)

ik mis blijkbaar dus iets... 8)7

edit:
of moet ik die .cfg en .xbe gaan aanpaseen/renamen?

[ Voor 4% gewijzigd door nowell op 30-08-2006 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT

CodeIT

Code IT

nowell schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 09:56:
[...]

uuhh...

In de map _tools van mijn T3CH build (XBMC-CVS_2006-08-27-T3CH) staan enkel de volgende bestanden:

* SHORTCUT by TEAM UIX.xbe
* SHORTCUT by TEAM XBMC.cfg
* SHORTCUT by TEAM XBMC.xbe
* MS_Extender_Remote_keymap.rar (met daarin plaatjes en een xml file voor de afstandbediening)

ik mis blijkbaar dus iets... 8)7

edit:
of moet ik die .cfg en .xbe gaan aanpaseen/renamen?
Je moet idd de .xbe renamen en de .cfg aanpassen en hetzelfde noemen als de .xbe. Volgens mij staat het wat uitvoeriger uitgelegd in de readme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell

nowell

Que Pasa!?

CodeIT schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 10:14:
[...]

Je moet idd de .xbe renamen en de .cfg aanpassen en hetzelfde noemen als de .xbe. Volgens mij staat het wat uitvoeriger uitgelegd in de readme.
Okee.... ik ben weer wat verder. Ik ga ermee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
nowell schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 00:15:

Alvast de originele link met uileg en programma:
http://www.xboxmediacente...cut.xbe_.28Recommended.29

Dit is wat ik heb gedaan

mijn Xbox start op met Evox vanaf F:\evoxdash.xbe
mijn XBMC start normaal op van F:\apps\ABMC\default.xbe

Programma draaien op je pc en dan als pad invullen waar je XBMC installatie staat.
Afbeeldingslocatie: http://img204.imageshack.us/img204/3739/xbmcscff7.jpg

Dan de knop CREATE SHORTCUT klikken en je bestandje opslaan met de naam evoxdash.xbe
Afbeeldingslocatie: http://img242.imageshack.us/img242/9756/xbmcsc2tf6.jpg

Daarna maak je met FlashFXP of een andere tool een verbinding met je xbox en upload je de nieuw opgeslagen xbe file (wat dus eigenlijk een shortcut is) naar F:\ LET WEL OP DAT JE EERST JE OUDE EVOXDASH.XBE HERNOEMD. Noem dit bijv. evoxdash_orig.xbe

Verder laat je alles in de map XBMC lekker staan en verander\hernoem\copy\move je niets !

[ Voor 4% gewijzigd door Tranzy op 30-08-2006 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Anders moeten jullie even een degelijke chip gebruiken waar je een x2 of x3-bios kan inzetten, dan heb je al die meuk niet nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis808
  • Laatst online: 03-07 10:51
Ik gebruik geen enkele chip, en bij mij werkt de shortcut prima, dus niet echt een handige 'tip'.
Ik heb deze uitleg gebruikt: http://forums.xbox-scene....0&p=1452668&#entry1452668

"The things you own end up owning you." - C. Palahniuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik wil maar zeggen, ik gebruik helemaal geen shortcut, handiger kan het niet denk ik. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Fire69 op 30-08-2006 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell

nowell

Que Pasa!?

Tranzy schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 14:56:
Heel verhaal over het aanpassen van dashboard waar ik wel wat aan heb.
OK, thnx... ook dat ga ik proberen!

Update: Tranzy, mijn dank is groot! _/-\o_ Was dit nou zo moeilijk? NEE dus!
Mijn xbox gaat weer meer gebruikt worden! (nu nog die fan stiller maken, aargh)

[ Voor 26% gewijzigd door nowell op 31-08-2006 00:12 ]

• Tranzy
nowell schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 23:54:
[...]

OK, thnx... ook dat ga ik proberen!

Update: Tranzy, mijn dank is groot! _/-\o_ Was dit nou zo moeilijk? NEE dus!
Mijn xbox gaat weer meer gebruikt worden! (nu nog die fan stiller maken, aargh)
Ben blij dat het werkt voor je ..

Het mooie is dat je in XBMC ergens je dashboard kan opgeven ... blader dan gewoon naar de evoxdash_orig.xbe en kies die. Op die manier kan je vanuit XBMC altijd "Exit to dash" gebruiken om naar Evox terug te keren.

• dennis808
  • Laatst online: 03-07 10:51
nowell schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 23:54:
[...]
(nu nog die fan stiller maken, aargh)
Ik heb niet erg veel ervaring met casemodden, maar ik denk dat je even lang bezig bent de XBOX open te schroeven als de fan te dremelen en te plaatsen. Ik heb er 2 uur over gedaan (heel rustig).
Hier 2 links met duidelijke uitleg:

http://www.xbox-scene.com/articles/80mm-fan.php
http://dwl.xbox-scene.com...80mm_fan_in_your_Xbox.rar

"The things you own end up owning you." - C. Palahniuk

• Tranzy
Ik heb bij een zaak die ik nog even moet opzoeken een originele fan besteld en die erin gezet .. Ik heb zo'n crystal limited ed. En daar zat een fan in die super herrie maakte. Van deze heb ik geen last.

Edit: Sorry ik kan de bookmark en dus de site niet vinden.. sorry. :(

[ Voor 15% gewijzigd door Tranzy op 31-08-2006 09:57 ]

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-07 17:14

PnD

like in Pinda ^_^

Enig idee wat ik voor een Xbox omgebouwd met 40GB harddisk en 80 spellen kan vragen?
Zit een controller en een draadloze controller bij van logitech..

• Kaspers
"Legale" spellen ?
Zoja, dan zou je misschien 300 / 400 voor de set kunnen vragen.
Zonee, dan zou je 80 kunnen vragen.

• CodeIT

CodeIT

Code IT

Kaspers schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:39:
"Legale" spellen ?
Zoja, dan zou je misschien 300 / 400 voor de set kunnen vragen.
Zonee, dan zou je 80 kunnen vragen.
Ik vind €80,= wel wat weinig hoor. Ik zou er toch wel €100,= voor overhebben (DM me maar)

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

btw, is schweino gestopt met zijn builds..?

• Kaspers
CodeIT schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:01:
Ik vind €80,= wel wat weinig hoor. Ik zou er toch wel €100,= voor overhebben (DM me maar)
Voor €100 heb je een nieuwe, moet er alleen nog een HDD in en ombouw.

• CodeIT

CodeIT

Code IT

Kaspers schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:55:
[...]

Voor €100 heb je een nieuwe, moet er alleen nog een HDD in en ombouw.
Precies, en HD + ombouw heb je niet voor €20.= dus is dat wel een mooie prijs.
dCY schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:49:
btw, is schweino gestopt met zijn builds..?
Schweino schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 11:17:
Wat betreft de builds: er wordt weer flink gesleuteld aan de CVS methode om de zaak op xbmc 2.0 voor te bereiden. Tot die tijd kunnen er dus fouten en missende bestanden in de builds zitten. Ik wacht daarom even met updaten tot alles weer stabiel is.

• Fire69
CodeIT schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 18:27:
[...]

Precies, en HD + ombouw heb je niet voor €20.= dus is dat wel een mooie prijs.

[...]
Plus dat je die 80 spellen nog van ergens moet halen en ze op dvd krijgen. :)
100€ is dus zeker geen slechte prijs.

[edit]
Zie net dat er nog een draadloze Logitech bijzit.
Doe er dan nog maar makkelijk 10€ extra bij...

[ Voor 14% gewijzigd door Fire69 op 31-08-2006 19:31 ]

• nowell

nowell

Que Pasa!?

Tranzy schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 09:14:
Het mooie is dat je in XBMC ergens je dashboard kan opgeven ... blader dan gewoon naar de evoxdash_orig.xbe en kies die. Op die manier kan je vanuit XBMC altijd "Exit to dash" gebruiken om naar Evox terug te keren.
Alweer een goeie tip. Ik had de optie al gezien maar geen idee wat het deed.
dennis808 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 09:37:
Ik heb niet erg veel ervaring met casemodden, maar ik denk dat je even lang bezig bent de XBOX open te schroeven als de fan te dremelen en te plaatsen. Ik heb er 2 uur over gedaan (heel rustig).
Hier 2 links met duidelijke uitleg:

http://www.xbox-scene.com/articles/80mm-fan.php
http://dwl.xbox-scene.com...80mm_fan_in_your_Xbox.rar
Ik heb ook een Crystal Limited ed. en die fan maakt echt een irritant geluid. Ik dacht dat die fan gewoon geschroefd zat. Das balen.
In ieder geval bedankt voor de website.

Dan nog een vraag over scripts.

Onder het kopje scripts (blauwe pijl in start scherm) kun je andere scripts openen die al in XBMC zitten. Maar is het ook mogelijk dat ik die scripts in het hoofd menu laat zien? (dus in het menu wat opent als je de blauwe pijl indrukt)

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:01
nowell schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 22:54:
Onder het kopje scripts (blauwe pijl in start scherm) kun je andere scripts openen die al in XBMC zitten. Maar is het ook mogelijk dat ik die scripts in het hoofd menu laat zien? (dus in het menu wat opent als je de blauwe pijl indrukt)
Daarvoor kun je de submenueditor gebruiken.
Je kunt hem HIER downloaden.

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
nowell schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 22:54:
[...]

Alweer een goeie tip. Ik had de optie al gezien maar geen idee wat het deed.

[...]

Ik heb ook een Crystal Limited ed. en die fan maakt echt een irritant geluid. Ik dacht dat die fan gewoon geschroefd zat. Das balen.
In ieder geval bedankt voor de website.

............
http://gamestore24.de/sho...er-Geh-usel-fter-br-.html

Dit is de em ...deze heb ik erin gezet en mijn geluidsoverlast was over _/-\o_

ps. Wat ben ik toch weer behulpzaam zeg de laatste tijd O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Tranzy op 01-09-2006 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Tranzy schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 09:54:
[...]

ps. Wat ben ik toch weer behulpzaam zeg weer de laatste tijd O-)
Heb je iets goed te maken misschien? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Ben in een goede bui. Wordt maandag nog een keer vader, maar nu van een tweeling ! :9

[ Voor 15% gewijzigd door Tranzy op 01-09-2006 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-07 17:14

PnD

like in Pinda ^_^

Fire69 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 19:30:
[...]

Plus dat je die 80 spellen nog van ergens moet halen en ze op dvd krijgen. :)
100€ is dus zeker geen slechte prijs.

[edit]
Zie net dat er nog een draadloze Logitech bijzit.
Doe er dan nog maar makkelijk 10€ extra bij...
Oe, hoopte meer iets van 150, maar zal is gaan kijken wat het op gaat leveren dan..
Is iig wel de moeite voor een apparaat waar ik vrijwel niks meedoe :)

edit:

Uiteraard geen legale games :)

[ Voor 4% gewijzigd door PnD op 01-09-2006 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Waren die games nou legaal of niet ?
Dit maakt heel veel uit qua prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Laatst online: 16-07 16:38
Weet niet zeker of het wel mag, maar de applicatie op zich is gewoon legaal, dus ga er van uit dat het toegestaan is, anders moet het maar verwijdert worden.

Ik heb het wel voor mekaar gekregen om met Sopcast te streamen & die stream met XBMC op te pakken.

Nu ben ik aan het proberen geweest om met TVants het zelfde voor mekaar te krijgen, maar dit is me nog niet gelukt, iemand enig idee of dit mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50683

PnD schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 09:58:
Enig idee wat ik voor een Xbox omgebouwd met 40GB harddisk en 80 spellen kan vragen?
Zit een controller en een draadloze controller bij van logitech..
50euro, en dan mag je die spellen ergens duwen waar normaal zonlicht niet komt
Modbreak:ten eerste is GoT geen vraag-en-aanbod forum; ten tweede is je taalgebruik niet echt om over naar huis te schrijven; twee zaken om in het vervolg op te letten

[ Voor 20% gewijzigd door Spider.007 op 03-09-2006 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Ik heb een klein probleempje met mijn ftp. Opeens kom ik er niet meer op. Hij geeft een foutmelding dat of mijn user of wachtwoord verkeerd is. Dit kan wel kloppen, want als ik in de instellingen van xbmc kijk dan zie ik bij ftp user (1/1)none staan. Hier hoort toch xbox te staan? En hoe krijg ik dit terug? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-06 17:16
MADG0BLIN schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 09:50:
Ik heb een klein probleempje met mijn ftp. Opeens kom ik er niet meer op. Hij geeft een foutmelding dat of mijn user of wachtwoord verkeerd is. Dit kan wel kloppen, want als ik in de instellingen van xbmc kijk dan zie ik bij ftp user (1/1)none staan. Hier hoort toch xbox te staan? En hoe krijg ik dit terug? :?
Gokje, aanklikken met groen en invullen ?

-edit- owja wel ff pijltje naar rechts doen (of links) dacht ik

[ Voor 6% gewijzigd door The Druid op 02-09-2006 11:50 ]

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Werkt dus niet. Kan wel mijn wachtwoord wijzigen, maar de user niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaT
  • Laatst online: 13-07 13:46
MADG0BLIN schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 12:15:
Werkt dus niet. Kan wel mijn wachtwoord wijzigen, maar de user niet. :?
Heb precies hetzelfde gehad in een bepaalde build, met een evox-cd heb ik ftp toegang gekregen, en de build overschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Al geprobeerd als user "none" in te vullen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Ik denk dat ik inderdaad de evox-cd ga zoeken en ga gebruiken.

Ik heb als gebruiker none ook geprobeerd, evenals anonymous en xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Heeft iemand al ervaringen met advancedSettings.xml ? en dan in de userdata dir ?
Ik heb het proberen aan te maken, echter wordt hij niet herkent door xbmc.

De userdata folder bestond nog niet, dus heb ik aan gemaakt met daarin adva.....xml.

Kan iemand mij helpen wat ik fout doe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:59
Als ik nu een nieuwe Xbox koop kan ik hierop dan ook XBMC installeren om dvr-ms tv opnames te bekijken?

De Xbox heeft toch standaard al een harddisk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Mediacj schreef op zondag 03 september 2006 @ 13:18:
Als ik nu een nieuwe Xbox koop kan ik hierop dan ook XBMC installeren om dvr-ms tv opnames te bekijken?

De Xbox heeft toch standaard al een harddisk?
Moet je het zaakje eerst ombouwen, iets waarover hier niet gepraat mag worden :9.
En ja, er zit een 10GB hdd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Maeslant schreef op zondag 03 september 2006 @ 11:39:
Heeft iemand al ervaringen met advancedSettings.xml ? en dan in de userdata dir ?
Ik heb het proberen aan te maken, echter wordt hij niet herkent door xbmc.

De userdata folder bestond nog niet, dus heb ik aan gemaakt met daarin adva.....xml.

Kan iemand mij helpen wat ik fout doe ?
Als de folder userdata nog niet bestond, gebruik je waarschijnlijk nog een oude build...
Heb je wel nog een xboxmediacenter.xml? Dan gebruik je zeker een oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Laatst online: 15:25
Ben al een tijdje niet meer in dit topic geweest maar nu vraag ik me toch af of het script nog gefixed is voor Net5 (of was het Talpa?) programma's te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1416

@Wiltof: Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinamp
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Vinamp

Oja joh...

Anoniem: 32365 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 18:10:
[...]
Heb wat zitten knutselen en voilla: een scriptje om de 4 Big Brother live streams te bekijken via xbmc
bbstream.rar

Link gefixed.
Heb veel plezier van dit bbstream script, maar sinds een paar dagen werkt het niet meer?!

[ Voor 20% gewijzigd door Vinamp op 06-09-2006 14:20 ]

Asus A8N-SLI DeLuxe, AMD3500+ Venice, 2*512MB PC3200 Kingston, Ati850 XT, 2*Samsung 160 GB SATA (Raid0) , Maxtor 160 GB, Toshiba Dvd SD-M1502 speler, Nec 3520 Dvd Brander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32925

Ik zag net dat mouse29 de CVS versie van blingbling gebruikt. Zijn er nog meer die die build gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitrasher
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Vinamp schreef op woensdag 06 september 2006 @ 14:19:
[...]

Heb veel plezier van dit bbstream script, maar sinds een paar dagen werkt het niet meer?!
Hij werkt bij mij ook een paar dagen niet meer. Heb geen nieuwe build van xbmc of iets dergelijks geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinamp
  • Niet online

Vinamp

Oja joh...

digitrasher schreef op woensdag 06 september 2006 @ 15:48:
[...]

Hij werkt bij mij ook een paar dagen niet meer. Heb geen nieuwe build van xbmc of iets dergelijks geinstalleerd.
Dan is het wachten op Wibo, die heeft 'm geschreven...

Asus A8N-SLI DeLuxe, AMD3500+ Venice, 2*512MB PC3200 Kingston, Ati850 XT, 2*Samsung 160 GB SATA (Raid0) , Maxtor 160 GB, Toshiba Dvd SD-M1502 speler, Nec 3520 Dvd Brander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90414

Ik krijg in XBMC in de folder Music, Pictures en Bestanden dubbele icoontjes.
Als ik de XBox met FTP benader zijn staat alles er enkel in !?!?!

Dit is gebeurd na een update. Heeft iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Vinamp schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:42:
[...]

Dan is het wachten op Wibo, die heeft 'm geschreven...
Als iemand mij de urls van de streams kan geven kan ik hem ook wel ff aanpassen voor je.

Ben zelf al wat aan het experimenteren geweest, maar het lijkt er op dat het wel asx bestanden moeten zijn, anders lijkt het niet te werken.

[ Voor 21% gewijzigd door Phoolie op 08-09-2006 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinamp
  • Niet online

Vinamp

Oja joh...

Phoolie schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 18:47:
[...]
Als iemand mij de urls van de streams kan geven kan ik hem ook wel ff aanpassen voor je.

Ben zelf al wat aan het experimenteren geweest, maar het lijkt er op dat het wel asx bestanden moeten zijn, anders lijkt het niet te werken.
Weet niet zeker of het hier mag, maar hier geven ze meerdere links.
http://forum.fok.nl/topic/900657

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Weet ook niet of het mag, maar ga er van uit van wel.

Maar zal kijken of ik er iets mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitrasher
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Phoolie schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 18:47:
[...]

Ik heb hem aan de gang gekregen met wmv urls, net boven waar de urls staan staat een rijtje met extensies zoals mpg|avi etc. Als je daar wmv aan toevoegt draait hij ze af. Het probleem hier alleen nog is dat de cache niet meer gebruikt wordt en de stream om de 4 sec heel even op pauze springt.(de cache staat op de hele tijd op 80% en springt af en toe naar 0 en weer terug naarde 80%).

Ben nog aan het uitzoeken hoe ik dat kan verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45950

Probeer dit eens voor BigBrother... deze werkt 100%

http://members.home.nl/koz/TOTAAL_CAM.wpl

even rechtsklikken en opslaan, en dan naar je xbox kopieeren

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 45950 op 09-09-2006 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een simple vraagje. Ik wil graag zelf bepaalde streams toevoegen binnen de audio-sectie; namelijk de streams van deze GEWELDIGE site, vol met DJ-Sets. Waar moet ik de streams invullen? Ik wil ze graag tussen 'music' hebben staan. Ik ben ook bereid om ze allemaal handmatig toe te voegen. Hoe doe ik dit?

En nog een vraag. In de startpost zie ik het volgende:
Bij de oude Project Mayhem skins (I en II) was het mogelijk om meerdere items toe te voegen aan hoofdmenu. Bij versie III is dit eruit gehaald. Je kan echter wel de huidige knoppen veranderen. Dit doe je als volgt:
• Maak een connectie via FTP naar je XBOX
• Open je XboxMediaCenter.xml
• Onderaan dit configuratie bestand staan de homebuttons
• Hier kan je de beschrijving (description) van een homebutton veranderen
• Vervolgens zet je bij execute bijvoorbeeld: XBMC.RunScript(E:\Apps\XBMC\scripts\TVGids\TVGids.py)
Ik heb echter een nieuwere versie waardoor xboxmediacenter.xml ontbreekt. Ik heb in de userdata-directory wel een aantal betanden. Maar helaas nergens iets wat erop lijkt om de begintoetsen mee te veranderen.

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 88352 op 10-09-2006 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
Hmm.. bestaat er ook een pcclient waarmee je xbmsp shares kunt benaderen? Ik heb hier in mijn studentenhuis verschillende xboxen staan met xbmc en pcs die allemaal shares hebben via CcXStream, werkt perfect maar nu ben ik benieuwd of er ook iets bestaat waarmee ik mijn huisgenoten zonder een xbox blij kan maken. Of waarmee ik mijn eigen shares van mijn server mee kan benaderen op mijn pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Laatst online: 09-08-2023
Ik heb laatst de mc360 skin geinstalleerd, echter heb ik nu bij muziek geen drive letters meer van mijn harde schijf. In de explorer zijn ze nog wel te zien. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
engessa schreef op maandag 11 september 2006 @ 18:04:
Hmm.. bestaat er ook een pcclient waarmee je xbmsp shares kunt benaderen? Ik heb hier in mijn studentenhuis verschillende xboxen staan met xbmc en pcs die allemaal shares hebben via CcXStream, werkt perfect maar nu ben ik benieuwd of er ook iets bestaat waarmee ik mijn huisgenoten zonder een xbox blij kan maken. Of waarmee ik mijn eigen shares van mijn server mee kan benaderen op mijn pc?
Waarom die ccxstream-shares gebruiken als je gewone 'windows-shares' kan benaderen via je xbox? (en dus ook gewone pc's.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
Fire69 schreef op maandag 11 september 2006 @ 18:53:
[...]

Waarom die ccxstream-shares gebruiken als je gewone 'windows-shares' kan benaderen via je xbox? (en dus ook gewone pc's.)
Ik vind windows sharing brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb zojuist XBMC als de standaard dashboard gezet. Dit lukt prima met de beschrijving op deze pagina. Je moet dan kiezen voor optie 1. Dit is de meest veilige methode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
engessa schreef op maandag 11 september 2006 @ 19:09:
[...]
Ik vind windows sharing brak.
Voor wat filmpjes of muziek te streamen werkt het toch meer dan goed genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124477

ik heb sinds kort ook xbmc draaien en wil graag scripts gebruiken om trailers te downloaden en tvgids te bekijken enz. ik heb de xbmc versie van half augustus met de laatste nieuwe mc360 skin. ik kan via het menu bij de scripts komen maar geen enkele doet het. zelfs het weer script dat toch eigenlijk zonder problemen zou moeten werken. ik kan wel gewoon media van mijn pc streamen dus de verbinding moet het probleem niet zijn.
hoe krijg ik de scripts werkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Verbinding naar je pc ok, maar hoe zit het met internet?
Als je de PMIII-skin selecteerd, scrollt er in het home-screen dan een RSS-feed onder aan je scherm?
Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.