Ik heb sindskort ook een XBOX + XBMC
Even wat vragen :
1. Hoe kan ik nou het beste dvd's bekijken als ik geen grote hardeschijf heb. Ik heb de standaard hardeschijf dus als ik het goed heb kan ik er niet eens 1 dvd op kwijt aangezien ik maar 4gb ruimte heb.
- Windows share maken van de G: schijf (gemount met daemon tools)
- 3rd party programma gebruiken (cc nog wat?)
- Windows Media connect gebruiken en de films map sharen met alle iso's in mappen.
De laatste oplossing lijkt mij het beste aangezien dit nu al perfect werkt voor mijn muziek. Dan hoef ik ook niet elke keer een iso te mounten op de G: schijf. Maar helaas werkt het niet als ik de films map "deel" met media connect. Ik druk op video's/folders en dan opent hij deze niet. Waarschijnlijk omdat de functie my video's geen iso's/mappen met video_ts kan lezen?
2. Ik gebruik media connect zoals hierboven beschreven, werkt goed, maar kan ik voor mijn muziek hier een directe link leggen? Dat ik niet elke keer --> search for UPNP servers--> server --> mijn muziek etc hoef te doen? Of kan ik hier toch beter een share voor maken?
3.Ik heb een softmod (heeft iemand anders voor mij gedaan). Kan ik hier zo een andere hardeschijf in zetten? Ik heb wel voldoende kennis van hardware etc, kan ik zelf de xbox open schroeven, hardeschijf ghosten en vervolgens over zetten op een nieuw exemplaar? Of werkt dat niet?
4. Ik heb een aantal backups van mijn spellen op iso, kan ik deze gewoon uploaden naar de GAMES map via ftp? Kan ik deze dan zonder shortcuts of dergelijke vinden in XBMC?
5. Ik heb de xbox nu als volgt aan gesloten --> gele,rode,witte tulp kabels naar een scart verloop die vervolgens op een scart aansluiting zit op de lcd televisie. Aangezien ik nog nooit een andere aansluiting heb gezien vraag ik me af of een andere aansluiting kabel veel verbetering brengt? Kan ik deze nog gewoon aanschaffen via xbox webshops?
Mijn LCD televisie heeft ook een DVI/VGA aansluiting, SVIDEO en eventueel ook een hdmi aanslutiing geloof ik. Zit er veel verschil tussen de verschillende aansluitingen?
Ik heb in iedere geval al een VGA kabel vanaf de tv lopen, hier zou ik dus alleen nog een verloop voor de xbox moeten aanschaffen.Of kan ik beter kijken naar een hdmi kabel/aansluiting?
[Voor 24% gewijzigd door Workaholic op 10-10-2006 12:26]