Het Logitech Z-5500 PLOPJES probleem topic DEEL 2

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.818 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169350

Anoniem: 125539 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 10:01:
Goededag,

Ik volg dit topic al een tijd en baal ervan dat het plopjes probleem eris. Ben zelf erg gecharmeerd van dit setje en wil er graag één aanschaffen, maar wegens het plopjes probleem nog steeds in dubio.

Na het lezen van het bericht op de FP zag ik dat er toch nieuwe versies kwamen. Hoe kan ik die van oud onderscheiden? Ik hoop dat t opgelost is, ga ik er zsm een halen!

Of raden jullie het helemaal af en dat ik toch voor een ander setje moet gaan? (merk?) :9~
ik heb de Z-5500 en het is echt een monstersetje alleen jammer van dat geplop

en ik ga me set echt niet wegdoen.

ik denk gewoon nog even wachten want miss halen ze nu al de z-5500 boxen wel uit de schappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125539

Staat er dan een vaste datum voor wanneer de nieuwe setjes op de markt zijn?

Persoonlijk denk ik dat de verkopers eerst nog de oude willen verkopen. dus mijn vraag: hoe kan ik nieuw van oud onderscheiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125539 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 10:08:

Persoonlijk denk ik dat de verkopers eerst nog de oude willen verkopen. dus mijn vraag: hoe kan ik nieuw van oud onderscheiden?
dat weten wij ook niet niet maar zal wel een nieuw type nummer op te komen staan

maar over 6 weken krijg ik als het goed is de nieuwe set binnen

dus nog even afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vet zou fijn zijn als je de resultaten even post her of der :)

ben zeeeer benieuwd!

...nog 6 weken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
TM, ik heb met mijn stomme hoofd al de customer support gemailt, maar ik wil dit natuurlijk graag via jou doen. Ik zal je nog een mailtje sturen, ik hoop dat ik die call kan annuleren.

If you can't beat them, buy them !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marf0rz schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 10:17:
TM, ik heb met mijn stomme hoofd al de customer support gemailt, maar ik wil dit natuurlijk graag via jou doen. Ik zal je nog een mailtje sturen, ik hoop dat ik die call kan annuleren.
lekker laten gaan! ..krijg je er misschien twee! :Y) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickkie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-03 07:50
Hee gasten,

Ik heb zelf en Z680 met hetzelfde probleem.

Het ergst is dit als er een TL buis oid wordt aangezet. Het is bij mij ook zelfs zo erg geweest (nu niet meer zo erg heel af en toe nog weet ook niet waarom :S) dat er een soort druppel storing is.

Ik weet dat het heel raar klinkt.

Maar het klinkt dan net of er een druppel van storing door mijn speakers gaat. De toon is gaat dan van hoog naar laag en dit is te horen door al mijn speakers.

De plopjes zijn bij mij ook heel erg als ik de sub aan de achter kant uitzet soms zo erg dat mijn ouders beneden lopen te schreeuwen dat mijn set te hard staat om dat me muur dan trilt :D

TM Ik had al gezien dat je ook bezig was met stappen voor andere types, Moet ik jou nog een mail sturen of is dit niet nodig ?

What we do in life echo`s in eternity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54366

Ik heb zelf de set niet (wel de Z-680), maar deze afhandeling bewijst wel weer dat logitech zijn goede imago verdient. Wat een superservice van die jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickkie
Ik heb het getest en het gebeurd zelfs als mijn buren in de kamer grenzent aan mijn kamer de lichten aan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-04 16:16
Quickkie schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 10:25:
Hee gasten,

Ik heb zelf en Z680 met hetzelfde probleem.

Het ergst is dit als er een TL buis oid wordt aangezet. Het is bij mij ook zelfs zo erg geweest (nu niet meer zo erg heel af en toe nog weet ook niet waarom :S) dat er een soort druppel storing is.

Ik weet dat het heel raar klinkt.

Maar het klinkt dan net of er een druppel van storing door mijn speakers gaat. De toon is gaat dan van hoog naar laag en dit is te horen door al mijn speakers.

De plopjes zijn bij mij ook heel erg als ik de sub aan de achter kant uitzet soms zo erg dat mijn ouders beneden lopen te schreeuwen dat mijn set te hard staat om dat me muur dan trilt :D

TM Ik had al gezien dat je ook bezig was met stappen voor andere types, Moet ik jou nog een mail sturen of is dit niet nodig ?
Voor de Z-680 is dit probleem niet bekend. Ik zou als ik jouw was direct contact opnemen met Logitech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickkie
Dit had ik al gedaan.

Ik werd afgescheept met de opmerking:

Zorg dat er eerst een monteur is komen kijken naar u electriciteitsnet.

Maar dit kost me 1500 Euro.

btje duur grapje voor een setje van toen der tijd 380 Euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royco_100
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:27

royco_100

Enthousiaste Tweaker

€1500, beetje veel misschien, is het niet €150??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-05 12:30
Klinkt als een interessante ontmoeting. Ik ben op zich wel beschikbaar op die data. Ik woon echter in een hok van 13m2 in een studentenflat in Groningen. Ik vraag me af of zo'n bezoek passend is.

Als iemand ze gewoon in een normale woning kan ontvangen, lijkt mij daar de prioriteit te liggen. Zo niet, dan sta ik open voor Logitech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiMbO83 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:14:
Klinkt als een interessante ontmoeting. Ik ben op zich wel beschikbaar op die data. Ik woon echter in een hok van 13m2 in een studentenflat in Groningen. Ik vraag me af of zo'n bezoek passend is.

Als iemand ze gewoon in een normale woning kan ontvangen, lijkt mij daar de prioriteit te liggen. Zo niet, dan sta ik open voor Logitech.
in groningen nog wel:d kom je ook wel eens in de 3gezusters zeker?

maar effe nu ontopic!

ik woon in een vrij groot huis dus dat moet geen probleem zijn maar woon wel in friesland? miss te ver weg? voor hun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
Anoniem: 169350 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:19:
[...]

in groningen nog wel:d kom je ook wel eens in de 3gezusters zeker?

maar effe nu ontopic!

ik woon in een vrij groot huis dus dat moet geen probleem zijn maar woon wel in friesland? miss te ver weg? voor hun
Het is in ieder geval een betere optie dan de mijne, ongeveer even ver weg. Misschien zelfs dichterbij, ik neem aan dat ze reizen vanuit de Randstad. De aflsluitdijk maakt Friesland wat dichterbij dan Groningen. Bovendien is het nog pittoresk ook.

PS was gisteren nog in de 3, ze hebben er tegenwoordig WLAN. Prima tent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiMbO83 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:26:
[...]

Het is in ieder geval een betere optie dan de mijne, ongeveer even ver weg. Misschien zelfs dichterbij, ik neem aan dat ze reizen vanuit de Randstad. De aflsluitdijk maakt Friesland wat dichterbij dan Groningen. Bovendien is het nog pittoresk ook.

PS was gisteren nog in de 3, ze hebben er tegenwoordig WLAN. Prima tent.
miss wil je der wel bijwezen als zelangs komen? dat kan wel maar dan moet je bijmij komen? woon vlakbij hardegaryp,ken je vast wel

en ik weet niet wat TM doet?

ik hoor het wel

ps:ja de 3 is echt een gezellige tent

kom der best vaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
Ik heb een mailtje gestuurd naar tm trouwens, dat ik wel bereid ben Logitech te ontvangen. Ik woon in de outskirts van Leiden. Zet het ook even hier, om alle opties open te houden :)

Vind het wel een belangrijke zaak dat ze alle hoeken van het probleem te zien krijgen. Ik heb bijvoorbeeld geen radio ontvangst, dus het lijkt me noodzaak dat ze ook iemand bezoeken die dat wel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:41

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Ik heb eventueel een flinke ruimte beschikbaar als we een ruimte probleem hebben.
Het is een garagebedrijf.
Laat maar weten of het wat is.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-05 08:30

MrDrako

nep ict'er

Ik heb ook zoals enkelen hier al aangaven het probleem met de z-680, als iemand op de gang het licht aan doet, PLOP, en niet zo'n zachte ook, alleen dit is geen bekende klacht voor de z-680, dus heb ik pech gehad? (had er toendertijd 380 euro voor betaald :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

ik hoor iedereen hier maar over de plopjes.... laten we het gebrom nu eens niet vergeten...! :(

Dit zijn waarschijnlijk 1 en dezelfde problemen maar ik hoor iedereen (incl. logitech) alleen maar over plopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipTrip
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-05-2022
Darth Malak schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:54:
ik hoor iedereen hier maar over de plopjes.... laten we het gebrom nu eens niet vergeten...! :(

Dit zijn waarschijnlijk 1 en dezelfde problemen maar ik hoor iedereen (incl. logitech) alleen maar over plopjes.
En de radio ontvangst. Dat stoort mij nog het meest. Als ik 's avonds muziek luister dan kan ik het niet te luid zetten en dan hoor ik echt duidelijk radio ontvangst. Dit is toch wel storend als je muziek luisterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Darth Malak schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:54:

Dat word ook NIET vergeten! Er is al meerdere keren aangegeven dat o.a. voor deze problemen Logitech iemand van de ABU naar NL stuurt.

Elke keer moeten schrijven... brom...plopje....en radio is onzin. Iedereen weet waar we het over hebben als we plopje zeggen of 'probleem'. Niet moeilijk doen graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipTrip
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-05-2022
Ik heb vandaag besloten dat ik toch maar voor de replacement ga. Tm030614, bij deze. Of is het mss makkelijker als ik een mailtje stuur naar plopjesprobleem@xs4all.nl? Ik ga dit wel zelf regelen via de logitech. Ik denk dat je wel genoeg aan je hoofd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

tm030614 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 12:15:
[...]

Dat word ook NIET vergeten! Er is al meerdere keren aangegeven dat o.a. voor deze problemen Logitech iemand van de ABU naar NL stuurt.

Elke keer moeten schrijven... brom...plopje....en radio is onzin. Iedereen weet waar we het over hebben als we plopje zeggen of 'probleem'. Niet moeilijk doen graag!
Na, dat is niet waar.... in de opmerking op de site van logitech staat ook alleen maar iets over plopjes en bij navraag bij B. t is dit kennelijk nu dus weer een apparte issue die nog besproken moet worden. Hoe zit het nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Quickkie schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:03:
Dit had ik al gedaan.

Ik werd afgescheept met de opmerking:

Zorg dat er eerst een monteur is komen kijken naar u electriciteitsnet.

Maar dit kost me 1500 Euro.

btje duur grapje voor een setje van toen der tijd 380 Euro
Voor iedereen die telefonisch contact op neemt met de customer support. Vraag om de naam van de medewerker!
Heb je per e-mail een vraag gesteld en is die niet naar behoren beantwoord laat dit dan ook aan mij weten aan mij door je call nummer dat start met 060277-XXXX aan mij door te sturen.

Stuur ook de gegevens door waneer er gevraagd is om de telefoon bij de speakers te houden, zodat ze het geplop kunnen horen.

Dit op verzoek van Logitech zodat zij de problemen met betrekking tot de customer support kunnen aanpakken! Er zal dan door meneer B.L. contact op worden genomen om de problemen op te lossen.

[ Voor 23% gewijzigd door tm030614 op 04-04-2006 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130772

Ik weet niet of dit hier hoort, maar ik ben van plan de Z5500 te gaan kopen..
Is het probleem al verholpen bij de volgende zendingen Z5500's of moet ik even wachten? (aangezien wij hier met zijn 5en in 1 huis zitten, dus geen zin in een plop-orkest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Bor de Wollef schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 00:41:
Wanneer je nu naar de logitech supportlijn belt worden alle probleem nog steeds ontkend. Een medewerker verklaarde laasts dat het probleem "officieel" niet bekend was maar dat omruilen voor nieuwe set geen oplossing zou bieden daar alle sets last van de bekende problemen hebben.

Logitech heeft lange tijd alles gedaan om het probleem te ontkennen of kleiner te doen voorkomen dan het is. Mijn vertrouwen is in ieder geval behoorlijk geschaad.

Ik zou zelf dus ook voor de Klipsch gaan :)
Kun je de gevens van deze 'call' doorsturen of de naam van de medewerker? Sturen mag naar plopjesprobleem@xs4all.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdlaak
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-05 22:43

Mvdlaak

~*Gnarf*~

Anoniem: 130772 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 13:12:
Ik weet niet of dit hier hoort, maar ik ben van plan de Z5500 te gaan kopen..
Is het probleem al verholpen bij de volgende zendingen Z5500's of moet ik even wachten? (aangezien wij hier met zijn 5en in 1 huis zitten, dus geen zin in een plop-orkest)
Over ongeveer 6 weken krijgen wij de 'verbeterde' versies van de Z-5500. Dus na die tijd zullen die ook wel in de winkels liggen. Als je 't niet zeker weet dan vraag je aan de verkoper of het een nieuwe zending Z-5500's betreft. Je moet iig nog even geduld hebben..
Anoniem: 125539 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 10:08:

Ik heb nog niks gehoord over een vaste datum, en die zal er ook nog niet zijn aangezien de nieuwe setjes nog gemaakt moeten worden. En ik denk niet dat 't de verkopers uitmaakt welke setjes ze verkopen. Dus zolang ze nog oude in voorraad hebben gaan die de deur uit en kan je er een vervangend setje voor krijgen. Het onderscheid zal denk ik te zien zijn aan de PID code.

[ Voor 37% gewijzigd door Mvdlaak op 04-04-2006 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127279

Ik woon ook in (provincie) groningen (zuid-oosten er van). Ik kan in principe ook wel iemand ontvangen van logitech tis alleen wel een roteind rijden vanuit amsterdam. En die van mij plopt niet heel erg alleen als ik een schakelaar aan de andere kant van me kamer aan doe. 13 en 14 april ben ik er niet maar daarna wel.

Dus zoals ik et nu begrepen heb moet er iemand van logitech langskomen en die moet zeggen of je een nieuwe set krijgt? Ik wil iig geen geld terug maar een nieuwe set dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Ik wil die man gerust een laten afkomen bij me :) Ik kan zeer goed engels en ik werk zelf voor een grote Amerikaanse firma. Daarenboven woon ik in een huis, dus plek genoeg :)

Doch ik woon in België......als ie op rondreis is, mag ie gerust een pitstop maken bij mij 8)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144949

Blackminister schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:37:
Doch ik woon in België......als ie op rondreis is, mag ie gerust een pitstop maken bij mij 8)
Idem voor mij: woon ook in Belgie, en deze week en komende week ben ik volledig vrij. Kunnen ze ook eens kennis maken met de problemen van de X-530.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Mensen die hun geld terug willen en mij hierover een e-mail sturen stuur even alle gegevens mee, ook al heb je je eerder ingeschreven.

Naam, Adres, E-mail, Telefoon. Dan stuur ik dit door naar logitech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Laatst online: 06:41

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

En wat als de nieuwe setjes dezelfde kwaal hebben?
Misschien een erg negatieve gedachte van me maar het zou zomaar kunnen gebeuren dat de nieuwe sets net zo hard ploppen enz.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
Zondagskindje schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:32:
En wat als de nieuwe setjes dezelfde kwaal hebben?
Misschien een erg negatieve gedachte van me maar het zou zomaar kunnen gebeuren dat de nieuwe sets net zo hard ploppen enz.
We gaan van het beste uit.

De te nemen maatregelen bij onvoldoende aanpak van Logitech, dus bijvoorbeeld alsnog slechte setjes leveren, zijn natuurlijk al sinds november hetzelfde: het probleem publiekelijk aan de kaak stellen, consumentenbond erbij halen, etc etc.

[ Voor 9% gewijzigd door LiMbO83 op 04-04-2006 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tm030614 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:33:
Mensen die hun geld terug willen en mij hierover een e-mail sturen stuur even alle gegevens mee, ook al heb je je eerder ingeschreven.

Naam, Adres, E-mail, Telefoon. Dan stuur ik dit door naar logitech.
Bart, geldt dit ook voor mensen met een niet-Z-5500 set, of moeten we nog wachten tot er meer nieuws is van Logitech mbt de andere sets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Anoniem: 144949 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:59:
[...]

Bart, geldt dit ook voor mensen met een niet-Z-5500 set, of moeten we nog wachten tot er meer nieuws is van Logitech mbt de andere sets?
Logitech moet dit nog gaan onderzoeken. Hier kan ik dus nog geen antwoord op gegeven. Zal wel even een e-mail sturen naar B.L. wat ik met 'jullie' aan moet.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614

Logitech heeft aangegeven iemand van de ABU naar NL te willen sturen om hier op locatie de problemen te onderzoeken. We zijn op zoek naar een aantal vrijwilligers die mee willen werken.

Willen mensen die bereid zijn Logitech te ontvangen bij hun thuis, zodat ze naar de speakerset kunnen kijken, dit melden via 'plopjesprobleem@xs4all.nl'.

Je moet wel Engels kunnen, de beste man komt namelijk uit de USA. Dus als je geen (lees GOED) engels kunt dan ook niet aanmelden!!!!!!

Het bezoekt vind plaats tussen 13 april en 16 april. Één van die dagen moet je dus beschikbaar zijn!!!

Wat moet ik van je weten als we wilt meewerken:

- Naam, adres, woonplaats, land, telefoon overdag telefoon avond!
- Welk type speakerset je hebt!!! Ook mensen met een NIET z-5500 mogen zich aanmelden!

- Welke problemen je ondervind met de speakers (Plop, brom, radio).

Ter verduidelijking: Het bezoek vind thuis plaats, op de plek waar de plopjes/brom/radio zich voordoen en is niet mogelijk op een andere locaties. Dit zou tot 'valse' resultaten kunnen lijden. Er staat géén vergoeding tegenover als je meewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
  • Laatst online: 12-05 15:35
hoelang ben je je Z5500 kwijt als je hem wilt laten omruilen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdlaak
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-05 22:43

Mvdlaak

~*Gnarf*~

Anoniem: 127279 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:31:
Ik woon ook in (provincie) groningen (zuid-oosten er van). Ik kan in principe ook wel iemand ontvangen van logitech tis alleen wel een roteind rijden vanuit amsterdam. En die van mij plopt niet heel erg alleen als ik een schakelaar aan de andere kant van me kamer aan doe. 13 en 14 april ben ik er niet maar daarna wel.

Dus zoals ik et nu begrepen heb moet er iemand van logitech langskomen en die moet zeggen of je een nieuwe set krijgt? Ik wil iig geen geld terug maar een nieuwe set dan.
Nee, er komt iemand langs van Logitech van de ABU die de problemen met de Z-5500 bij iemand thuis komt bekijken en evalueren. Als er iemand bij iedereen op de lijst langs moet gaan om te kijken of diegene een nieuwe set krijgt, dan hebben we over 6 maanden nog niet allemaal een andere set. (iig diegene die een andere willen ipv 'n refund).
hellrazor schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:23:
hoelang ben je je Z5500 kwijt als je hem wilt laten omruilen ?
Ik denk niet dat je je Z-5500 kwijt bent als je 'm wilt laten omruilen. Volgens mij heb ik gelezen dat DHL een nieuwe set komt brengen. Je oude set prop je dan in die doos en die komt DHL weer ophalen.

(Ik zat net ff te denken aan de mogelijkheid om dan allebei de setjes tegelijk aan te sluiten >:) >:) Errrrug leuk... zal denk maar ff een briefje bij de buren in de bus doen waarin gewaarschuwd wordt voor eventuele scheuren in de muur... }) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Nu online
Goh, ik vind het echt goed van ons (tm030614 uiteraard in het bijzonder) dat we zoveel bereikt hebben. Hoe gaat het verder met het omruilen? Moeten wij het inleveren als de geupdate versie al beschikbaar is?

Het staat trouwens ook op de FP van tweakers.net : nieuws: Logitech onderkent probleem Z-5500 en biedt oplossing aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Giel schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 21:08:
Goh, ik vind het echt goed van ons (tm030614 uiteraard in het bijzonder) dat we zoveel bereikt hebben. Hoe gaat het verder met het omruilen? Moeten wij het inleveren als de geupdate versie al beschikbaar is?

Het staat trouwens ook op de FP van tweakers.net : nieuws: Logitech onderkent probleem Z-5500 en biedt oplossing aan
Wil je een paar post terug lezen. Heb het momenteel 'best wel druk' om alle e-mail verwerkt te krijgen (Doe het met liefde O+ :9~ :+ )

Veel informatie is hier al te vinden in dit topic. Dus ff zoeken... Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:49
Ik mis een puntje na het lezen, als ik mijn set dus omruil. Moet ik dan contact opnemen met plopjesprobleem@xs4all.nl zo ja, wat moet er in de e-mail?

Of moet ik 6 weken wachten en dan logitech of mijn verkoper (Salland) bellen?

That's all :).

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44601

Als je laat omruilen krijg je dan een volledig nieuwe set met originele verpakking en kabels of een set die al gebruikt is geweest en gewoon gecontroleerd is door Logitech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jilvoos
  • Laatst online: 29-04 09:10
Mvdlaak schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:38:

(Ik zat net ff te denken aan de mogelijkheid om dan allebei de setjes tegelijk aan te sluiten >:) >:) Errrrug leuk... zal denk maar ff een briefje bij de buren in de bus doen waarin gewaarschuwd wordt voor eventuele scheuren in de muur... }) )
Is maar 3db extra hoor (als ze op gelijk geluidsniveau staan 8)7).

Ik ga morgen logitech bellen, ben toch wel benieuwd in een 100% plopvrij setje. En voor iedereen die dit heeft mogelijk gemaakt: Geweldig gedaan!! Bedankt en ga zo door _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Laatst online: 10:44

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

3db klinkt misschien niet veel, maar het is een logaritmische schaal en dus nog steeds evengoed 2x zo hard.

cheers :7

Oke even wat anders:

Klipsch ProMedia Ultra 5.1 - PC multimedia home theater speaker system.......
Ik heb als ik de Z5500 inruil rond de 300 euro te besteden, iets meer misschien :)......
Is dan de klipsch die ik hierboven noem een betere keus'? ik gebruik alleen analoge mogelijkheden van Z-5500. Vind het geluid van de Z5500 erg mooi, maar niet veel beter dan die van mijn broer die een setje heeft van 100 euro van creative...dus eigenlijk wel tevrdeden, maar voel me niet ubergeweldig met deze boxen.
Zijn er andere mogelijkheden....eigenlijk vind ik namelijk dat logitech wel veel en veel te lang op zich heeft laten wachten.......ik wil er dan natuurlijk ook weer niet op achteruit gaan. Klipsch is iedereen wel enthousiast over :)
Heb de vraag eerder gesteld, maar kan er niet een beetje een discussie hierover beginnen...want opzich staan meerdere toch voor deze keuze?

Thnx all

[ Voor 79% gewijzigd door Nomad op 05-04-2006 01:52 ]

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Gisteren gebeld naar logitech (is overigens logitech zelf niet die je naa de telefoon krijgt maar ik denk Extra Source in Enschede want toen ik zei welke stad ik woonde zei die gast "ik zit ook in Enschede")

Ging vrij simpel moest 1 enkele test uitvoeren

test 1:
Alleen Subwoofer en controlpod aansluiten en dan een elektrisch apparaat aan doen hoor je de ploffen dan was de woofer niet goed.

nou ff doen en jawel heel verassend ook met controlpod en woofer deed die dat. Kortom hij was kapot concludeerde hij. ff NAW gegevens achtergelaten en word ik binnen 1 a 6 weken (vrij lang imo) terug gebeld. Hij zei er nog bij dat ik door iemand van Logitech zelf werd gebeld uit Amerika en of ik gen bezwaar had dat het engels zou zijn.

Alles wordt geregeld hoef geen enkele keer verzend kosten te betalen en DHL haalt het op en brengt de nieuwe.

Kortom erg nette service van Logitech :)

[ Voor 29% gewijzigd door loodgieter op 05-04-2006 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Logitech lijkt in e-mail naar mij te ontkennen dat ze weten dat ook het brommend geluid is aangekaart. Deze set moet gewoon omgewisseld worden maar ik ben bang dat ik nu weer in een eindeloze discussie met hun ga komen... Bart, jij zou het navragen, nog iets wijzer gewordn?

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
Twix schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:06:
... ff NAW gegevens achtergelaten en word ik binnen 1 a 6 weken (vrij lang imo) terug gebeld. Hij zei er nog bij dat ik door iemand van Logitech zelf werd gebeld uit Amerika en of ik gen bezwaar had dat het engels zou zijn. ...
En waarom is dat vrij lang? Er is hier toch al genoeg aangegeven dat de nieuwe set pas binnen 6 weken wordt verwacht, dus lijkt het me logisch dat ze dan pas contact opnemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
nomad85 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 01:30:
3db klinkt misschien niet veel, maar het is een logaritmische schaal en dus nog steeds evengoed 2x zo hard.

cheers :7

Oke even wat anders:

Klipsch ProMedia Ultra 5.1 - PC multimedia home theater speaker system.......
Ik heb als ik de Z5500 inruil rond de 300 euro te besteden, iets meer misschien :)......
Is dan de klipsch die ik hierboven noem een betere keus'? ik gebruik alleen analoge mogelijkheden van Z-5500. Vind het geluid van de Z5500 erg mooi, maar niet veel beter dan die van mijn broer die een setje heeft van 100 euro van creative...dus eigenlijk wel tevrdeden, maar voel me niet ubergeweldig met deze boxen.
Zijn er andere mogelijkheden....eigenlijk vind ik namelijk dat logitech wel veel en veel te lang op zich heeft laten wachten.......ik wil er dan natuurlijk ook weer niet op achteruit gaan. Klipsch is iedereen wel enthousiast over :)
Heb de vraag eerder gesteld, maar kan er niet een beetje een discussie hierover beginnen...want opzich staan meerdere toch voor deze keuze?

Thnx all
De Teufel Concept E Magnum is misschien ook een optie (http://www.teufel.de), zeker als je alleen analoog aansluit. Die schijnt prijs/kwaliteit heel goed te zijn. Ik denk er ook aan om die te nemen ipv de Logitech Z-5500, ben het alleen nog niet zeker, want ik ben wel heel tevreden over het geluid van de Logitech...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniXnr1
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ben vandaag gebeld door iemand van Logitech, omdat ik in het begin van dit jaar bij hun heb aangegevevn dat ik ook dit ploppende probleem heb. Ze belde me om te vertellen dat de
oplossing, zoals inmiddels bekend, over ongeveer 6 weken beschikbaar is en of ik dan een vervangende set wil of dat ik mijn geld terug wil krijgen. Ze ontkennen het dus niet meer lijkt mij dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Darth Malak schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:26:
Logitech lijkt in e-mail naar mij te ontkennen dat ze weten dat ook het brommend geluid is aangekaart. Deze set moet gewoon omgewisseld worden maar ik ben bang dat ik nu weer in een eindeloze discussie met hun ga komen... Bart, jij zou het navragen, nog iets wijzer gewordn?

Stuur de gevens van deze call even door. Neem ik contact op met Logitech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ja, van dat ploppen niet nee, maar mij wordt al maanden hier vertelt met DIKGEDRUKTE letters dat het brommen en het ploppen dezelfde issues zijn.. Het zal wel maar nu zitten er dus mensen mogelijk met een probleem.

Ik stuur de mail wel door...
PhoeniXnr1 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:00:
Ben vandaag gebeld door iemand van Logitech, omdat ik in het begin van dit jaar bij hun heb aangegevevn dat ik ook dit ploppende probleem heb. Ze belde me om te vertellen dat de
oplossing, zoals inmiddels bekend, over ongeveer 6 weken beschikbaar is en of ik dan een vervangende set wil of dat ik mijn geld terug wil krijgen. Ze ontkennen het dus niet meer lijkt mij dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Dhr. TT heeft mij benanderd en ik krijg tegen die tijd ook netjes een nieuwe set via DHL!!!

Hulde aan Logitech!!! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Darth Malak op 05-04-2006 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-05 09:04
Ik heb deze topic al een tijdje niet gevolgd, alhoewel ik wel last heb van het welbekende "plop probleem".
Nu is voor mij gewoon niet helemaal duidelijk wat ik nou PRECIES moet doen, moet ik een mailtje sturen naar tm?

Misschien is het makkelijk dit in de start post te melden zodat dit voor iedereen duidelijk wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiMbO83
CyberSpeedy schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:06:
Ik heb deze topic al een tijdje niet gevolgd, alhoewel ik wel last heb van het welbekende "plop probleem".
Nu is voor mij gewoon niet helemaal duidelijk wat ik nou PRECIES moet doen, moet ik een mailtje sturen naar tm?

Misschien is het makkelijk dit in de start post te melden zodat dit voor iedereen duidelijk wordt
Anders neem je even de moeite om echt de startpost te lezen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:49
Zo ik heb netjes naar Logitech gebeld zojuist. Kreeg een vriendelijke meneer de wou dat ik doe logitech zeg maar alleen aansloot, dit heb ik gedaan. TOen moest ik kijken of hij plopte ( wat hij dus deed ).
Daarna wij hij mijn adresgegevens en mijn telefoonnummer en kreeg ik een referentienummer.

Eerst wordt er naar mij gebeld in het Engels en over 6 weken zal DHL langskomen en in de 3 weken erna terugkomen om de oude boxen op te halen.

Goed geregeld :).

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vezz
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-05 19:21
en hoe zit het dan met terugbetaling? is dat ook 6 weken wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Darth Malak schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:26:

Eerlijk gezegt denk ik ook dat ze het brommen niet opgepakt hebben. De oorzaak ligt namelijk ook geheel ergens anders. (simpel te constateren doordat de brom bij mute blijft, en de plop dan wel weg is)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vezz
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-05 19:21
terugbetaling : heb conctact opgenomen met logitech. enkele gegevens moeten doorgeven...
je krijgt volgens de man een e-mail met daarin een formulier dat je dan moet invullen (met je rekeninggevens dan op etc...) dat moet je dan terugsturen (post-email) met je kasticket bijgevoegd endan zou je de aankoopsom terug moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

DukeBox schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:37:
[...]

Eerlijk gezegt denk ik ook dat ze het brommen niet opgepakt hebben. De oorzaak ligt namelijk ook geheel ergens anders. (simpel te constateren doordat de brom bij mute blijft, en de plop dan wel weg is)
Nou da's niet zo mooi dan want ik had gezien de reacties op mijn mail de indruk dat dit gecommuniceerd werd met Logitech en dat ook dit in de oplossing werd meegenomen... Misschien dan toch maar mijn geld terug... hmm..

[ Voor 6% gewijzigd door Darth Malak op 05-04-2006 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128143

Venxir schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:52:
Eerst wordt er naar mij gebeld in het Engels en over 6 weken zal DHL langskomen en in de 3 weken erna terugkomen om de oude boxen op te halen.
Dus gebelt door DHL en alleen gezegt dat ze over 6 weken langs komen ? Verder niks bijzonders ? Ik heb die telefoontje van hun gemist namelijk en ze hebben geen voicemail achter gelaten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RambOo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
TM, weet niet of het een probleem word als ik mijn set wil omruilen. Toen ik mijn set kreeg, probeerde ik (wat toen een Ls speaker zou worden) op te hangen aan de muur. Kwam er toen alleen achter dat het moertje in de box waarmee de standaard vast zit, naar binnen schiet als je het schroefje eruit draait }:O . Deze box gebruik ik nu als Front-Left, alleen zit de standaard vastgelijmt en kan dus niet draaien. Is dit een probleem voor Logitech?

[ Voor 3% gewijzigd door RambOo op 05-04-2006 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128143

RambOo schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:58:
TM, weet niet of het een probleem word als ik mijn set wil omruilen. Toen ik mijn set kreeg, probeerde ik (wat toen een Ls speaker zou worden) op te hangen aan de muur. Kwam er toen alleen achter dat het moertje in de box waarmee de standaard vast zit, naar binnen schiet als je het schroefje eruit draait }:O . Deze box gebruik ik nu als Front-Left, alleen zit de standaard vastgelijmt en kan dus niet draaien. Is dit een probleem voor Logitech?
Dan hou je die speaker voor jezelf en stuur je een nieuwe speaker terug met je oude speakers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-05 14:23
Hmm ik heb niet alleen plop-probleem, maar nog een ander vaag verschijnsel.

Sinds ik mijn set als home theater gebruik, gebruik ik de mute knop pas echt.
Voorheen kon ik even een hengst aan mn pod geven en het volume daarmee dempen.
Nu staat mn pod bij mn tv en dus gebruik ik de afstandsbediening, waarbij de muteknop veel handiger te gebruiken is.

Maar.... sinds ik dus mute, hoor ik gewoon door de sub nog het signaal wat draait. Hij mute het signaal helemaal niet goed. De sub is nog actief. Enigsinds op een iets lager pitje, maar toch best wel storend. Mute is mute, en niet anders.

Maargoed, binnenkort maar es bellen dus met Logitech ofzo, ik sta ook op de lijst van de TS. En maar kijken wat het allemaal gaat worden met Logitech. Ik vind het namenlijk wel een toffe actie dat ze (beter laat dan nooit) op deze manier reageren op het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
  • Laatst online: 12-05 15:35
wat voor gegevens moet ik mailen als ik mijn set wil laten omruilen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
Novah schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:24:
Hmm ik heb niet alleen plop-probleem, maar nog een ander vaag verschijnsel.

Sinds ik mijn set als home theater gebruik, gebruik ik de mute knop pas echt.
Voorheen kon ik even een hengst aan mn pod geven en het volume daarmee dempen.
Nu staat mn pod bij mn tv en dus gebruik ik de afstandsbediening, waarbij de muteknop veel handiger te gebruiken is.

Maar.... sinds ik dus mute, hoor ik gewoon door de sub nog het signaal wat draait. Hij mute het signaal helemaal niet goed. De sub is nog actief. Enigsinds op een iets lager pitje, maar toch best wel storend. Mute is mute, en niet anders.

Maargoed, binnenkort maar es bellen dus met Logitech ofzo, ik sta ook op de lijst van de TS. En maar kijken wat het allemaal gaat worden met Logitech. Ik vind het namenlijk wel een toffe actie dat ze (beter laat dan nooit) op deze manier reageren op het probleem.
Klopt, dat probleem heb ik ook en ik denk iedere Z-5500 gebruiker. Het lijkt me een strak idee om ook dat te vermelden wanneer ze in Nederland gearriveerd zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
DukeBox schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:37:
[...]

DukeBox ben jij bereid iemand van de ABU te ontvangen? Jij bent namelijk nogal technisch :)

Stom stom had je al lang gedaan 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door tm030614 op 05-04-2006 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Even een belangrijke update

Om het (zowel voor mij, als Logitech) makkelijker te maken:

Iedereen die problemen heeft met zijn Z-5500 moeten zich melden bij de Customer Support van Logitech. Of dit per e-mail is of per telefoon maakt niet uit.
Mocht je niet naar behoren behandeld worden aan de telefoon vraag dan om de naam van de medewerker!!! Word je e-mail onjuist beantwoord, stuur dan de e-mail die je van Logitech hebt ontvangen door naar plopjesprobleem@xs4all.nl

Dit geld dus zowel voor mensen die een omruiling willen hebben als voor mensen die hun geld terug willen

Mensen die problemen hebben met een set anders dan de Z-5500 moeten ook contact op nemen met de customer support van Logitech in NL.
Hierover zegt Logitech namelijk het volgende.

We don't have an official refund policy for speakers other then the Z5500 for which we diagnose the sensitivity issue. Having said this we do not allow any customers to be dissatisfied with any of our products. We typically work with such customers on an individual basis to solve their issue or offer a refund if we can't find a satisfactory solution in a reasonable time.

Wat betreft de vermelding op de website van Logitech m.b.t. onze problemen kreeg ik de volgend reactie (Het betreft een interne e-mail van Logitech):

Hi B.L. Thank you for escalating. The worldwide policy around publishing support articles requires us to stick to the customer support area. As you know, exceptions apply to serious safety issues.

I just had a look at the stats. The Z5500 popping contacts are very limited. In the Netherlands there are more questions though, but the quantity is small compared to sales out. We see a similar trend in the hits of the new FAQ that was posted last Monday. Nevertheless, I like the idea behind Mr. van B.B (tm030614 dus :) ) recommendation. I suggest that you force the new Z5500 FAQ to appear as the first article on the support home page in the Netherlands.

Even though the number seems to be very small, we must take all reported issues seriously. Let's get a thorough understanding of what's going on. I think it's not wise to publish additional FAQ's at this point in time. For now I want the agents to ask for more details about the environmental circumstances in which the humming/radio-sound problems occur. This data along with the outcome of J.B. visit to The Netherlands will help the BU to analyze the situation and help us to draft an additional article.
T.T, can you verify that agents give the correct messaging? You may consider giving an other round of training first thing tomorrow moring

Regards, B.G.

[ Voor 7% gewijzigd door tm030614 op 05-04-2006 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Mensen die bereid zijn Logitech THUIS te ontvangen kunnen zich tot 22:00uur vanavond aanmelden via plopjesprobleem@xs4all.nl Daarna gaan de gegevens weg zodat J.B. van Logitech zijn reis schema kan gaan maken.

Mensen met technische kennis zijn zeer gewild in deze!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

De laatste keer dat ik de logitech supportlijn belde werd mij verteld dat het aantal telefoontjes met klachten over de 5500 helemaal niet klein was (en dan hebben we het alleen nog maar over de problemen met de Z-5500). Natuurlijk probeert een bedrijf als Logitech het probleem altijd kleiner te doen lijken dan het daadwerkelijk is.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Nu online
Ik zal morgen wel even bellen met Logitech. Er staat trouwens in je mail dat er ook gemailt kan worden. Echter kan ik nergens op de site het juiste email-adres vinden van de Customer Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tm030614 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 18:33:
Mensen die problemen hebben met een set anders dan de Z-5500 moeten ook contact op nemen met de customer support van Logitech in NL.
Hierover zegt Logitech namelijk het volgende.

We don't have an official refund policy for speakers other then the Z5500 for which we diagnose the sensitivity issue. Having said this we do not allow any customers to be dissatisfied with any of our products. We typically work with such customers on an individual basis to solve their issue or offer a refund if we can't find a satisfactory solution in a reasonable time.
Kan iemand dit even vertalen, ik heb moeite om het te begrijpen. Voor zover ik het begrijp klinkt het precies niet al te positief.

Dit vind ik op de site van Logitech:
Logitech in the Netherlands

Logitech Benelux BV
Maanlander 14C
NL-3824 MP Amersfoort
+31 (0)10-243 88 97 Product Information
+31 (0)10-243 88 98 Technical Help
e-commerce

Logitech in Belgium

Logitech BeLux
Park Hill C
J.E. Momaertslaan 20
1831 Diegem
Belgium
+32 (0)2 626 89 61 Product Information - Dutch
+32 (0)2 626 89 63 Product Information - French
+32 (0)2 626 89 60 Technical Help - Dutch
+32 (0)2 626 89 62 Technical Help - French
e-commerce
Welke van deze nummers bellen we dan best? En de mensen in belgie, bellen die best ook naar Logitech NL (omdat ze daar op de hoogte zijn gebracht), of toch naar Logitech Belgie (zijn ze daar op de hoogte?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:29
Giel schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:07:
Ik zal morgen wel even bellen met Logitech. Er staat trouwens in je mail dat er ook gemailt kan worden. Echter kan ik nergens op de site het juiste email-adres vinden van de Customer Support
Ga op de site naar "productondersteuning" -> klik het speakertje aan -> klik op "stel een vraag"

Heb ze net zelf ook gemailt, heb dan wel geen Z-5500, maar het is 't proberen waard :)

@disco stu: 010-2438898 moet je hebben, voor belgië bel je met 02-6268960, lijkt me dat ze internationaal op de hoogte zijn :)

[ Voor 21% gewijzigd door Veen op 05-04-2006 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Anoniem: 144949 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:18:
[...]

Kan iemand dit even vertalen, ik heb moeite om het te begrijpen. Voor zover ik het begrijp klinkt het precies niet al te positief.
Officieel hebben ze geen regeling voor sets buiten de Z5500, ze willen echter geen ontevreden klanten en zullen per klant individueel een oplossing (vervanging?) of een refund aanbieden (refund alleen als ze geen oplossing vinden binnen een redelijke tijd). Daar komt het ongeveer op neer.

[ Voor 5% gewijzigd door ComBax op 05-04-2006 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Bor de Wollef schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:02:
De laatste keer dat ik de logitech supportlijn belde werd mij verteld dat het aantal telefoontjes met klachten over de 5500 helemaal niet klein was (en dan hebben we het alleen nog maar over de problemen met de Z-5500). Natuurlijk probeert een bedrijf als Logitech het probleem altijd kleiner te doen lijken dan het daadwerkelijk is.
Dat ben ik met je eens, en ik ben dan ook van mening dat Logitech zijn informatie op de website iets moet aanpassen.
Ik twijfel nog of we Logitech de informatie ook op andere (internationale) site's moeten laten zetten. De informatie in nu namelijk alleen op de NL site te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Steel-Frog schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:18:
[...]
Heb ze net zelf ook gemailt, heb dan wel geen Z-5500, maar het is 't proberen waard :)
Wat bedoel je hier mee, je hebt geen Z-5500 maar wil er wel graag één ontvangen? In dit geval is het natuurlijk oplichting... verklaar je nader

Edit: Gelukkig :)

[ Voor 5% gewijzigd door tm030614 op 05-04-2006 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:29
tm030614 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 20:04:
[...]

Wat bedoel je hier mee, je hebt geen Z-5500 maar wil er wel graag één ontvangen? In dit geval is het natuurlijk oplichting... verklaar je nader
lol, nee, ik ben geen oplichter :D

Ik heb een X-530 die plopt en radio ontvangt. Heb ze hierover gemaild en hoop dus dat ze voor mij ook iets kunnen regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robeeert
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-12-2024
Weet iemand of deze "nieuwe" versie van Z-5500 ook wat technische verbeteringen heeft?
Kan zijn dat dit misschien al ergens is uitgelegd, maar ik vroeg het me gewoon af.. :)

Ik zal morgen ook even een mail sturen, ik vond het zelf nog niet heel erg storend, was er inmiddels aan gewend geraakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Nu online
Steel-Frog schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:18:
[...]

Ga op de site naar "productondersteuning" -> klik het speakertje aan -> klik op "stel een vraag"

@disco stu: 010-2438898 moet je hebben, voor belgië bel je met 02-6268960, lijkt me dat ze internationaal op de hoogte zijn :)
Bedankt, heb een mailtje verstuurd. Als het goed is krijg ik binnen 24 uur antwoord, dus ik ben benieuw wat ik morgen terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
Misschien nogal een debiele vraag, maar waar vind je het serienummer van de set? De beste man van de customer support vraagt er naar namelijk. Ik vind alleen het modelnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Kan ik dus nu al bellen voor een over-zes-weken-arriverende vervangende set? Begrijp ik dat goed?

Ik wil trouwens best Logitech staff ontvangen, maar de mijne plopt niet geheel regelmatig. Soms gaat het een korte tijd goed. Ik laat het liever over aan de wat ernstiger gevallen zeg maar. Liefst iemand die ook last heeft van brom enzo natuurlijk.

Hier stond een dode link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151476

Dus als ik het zo hoor moet iedereen bellen naar het volgende nummer: 02 626 89 60 (Technical Help - Dutch)?

Morgen gelijk doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RambOo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
TM, is er al duidelijkheid of alleen de control pod en/of de sub vervangen moeten worden, of ook alle speakers? Zoals ik in mijn vorige post al zei, is een van de standaards vastgelijmt en de 2 surround speakers zitten aan de muur geschroeft :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Marf0rz schreef op woensdag 05 april 2006 @ 21:23:
Misschien nogal een debiele vraag, maar waar vind je het serienummer van de set? De beste man van de customer support vraagt er naar namelijk. Ik vind alleen het modelnummer.
Serienummer staat onderaan de subwoofer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
ComBax schreef op woensdag 05 april 2006 @ 22:17:
[...]

Serienummer staat onderaan de subwoofer :)
Volgens mij is dat alleen een PID ID. De set is niet voorzien van een uniek serienummer volgens mij...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
tm030614 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 22:19:
[...]

Volgens mij is dat alleen een PID ID. De set is niet voorzien van een uniek serienummer volgens mij...?
Jah psies, nou goed, ik heb die in ieder geval doorgestuurd. Ik hoor vanzelf wel of het niet goed is :Y)

@tm
Mail received :)

[ Voor 5% gewijzigd door Marf0rz op 05-04-2006 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
mensen mischien een domme vraag maar ik heb momenteel 5 speakers zo goed als vastgeketend aan de muur
aangezien de Sub en de losse panel denk ik de probleem veroorzakers zijn kan ik dan ook gewoon de woofer en die panel vervangen of moet ik echt de hele muur gaan slopen ? :(

ik hoop het niet want dan ben ik 2 dagen bezig om alles weer netjes te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Mits je speakers hebt met draden die niet vast zitten neem ik aan dat bij een nieuwe set deze exact gelijk zijn. Als je de nieuwe gewoon in de doos laat bij het terugsturen neem ik aan dat het geen probleem is.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik contact wil opnemen via mail met de customer support dienst van Logitech om het probleem te melden, naar welk e-mail adres kan ik dan deze mail sturen? Ik kan deze gegevens niet direct terugvinden op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
Anoniem: 144949 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:53:
Als ik contact wil opnemen via mail met de customer support dienst van Logitech om het probleem te melden, naar welk e-mail adres kan ik dan deze mail sturen? Ik kan deze gegevens niet direct terugvinden op de site.
Je moet bij de productondersteuning op de knop 'stel een vraag' klikken. De rest wijst zich dan vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marf0rz schreef op donderdag 06 april 2006 @ 10:12:
Je moet bij de productondersteuning op de knop 'stel een vraag' klikken. De rest wijst zich dan vanzelf.
_/-\o_ Nog een vraagje, het klinkt misschien dom, maar euhm bij dat formulier, vraagt men ook om een "Publicatienummer". Wat is dit juist, en waar kan ik dit terugvinden? (X-530)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 144949 op 06-04-2006 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
Anoniem: 144949 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 10:47:
[...]

_/-\o_ Nog een vraagje, het klinkt misschien dom, maar euhm bij dat formulier, vraagt men ook om een "Publicatienummer". Wat is dit juist, en waar kan ik dit terugvinden? (X-530)
Die hoef je niet in te vullen, hoogstens je M/N nummer achterop je subwoofer en je PID/serienummer onderaan je subwoofer. Vergeet overigens niet bij die Q&A van het plopjesprobleem te kijken, daar staat het overige in wat je behoort in te vullen in je vraag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

eXe

Marf0rz schreef op donderdag 06 april 2006 @ 10:54:
[...]

Die hoef je niet in te vullen, hoogstens je M/N nummer achterop je subwoofer en je PID/serienummer onderaan je subwoofer. Vergeet overigens niet bij die Q&A van het plopjesprobleem te kijken, daar staat het overige in wat je behoort in te vullen in je vraag. :)
Voordat iedereen onder zijn bureau duikt en in die moeilijk bij te komen hoek, zijn subwoofer optilt.
Je PID-nummer staat ook op je speakertjes, de onderkant. Als ze daar niet staan wordt het alsnog duiken :)
Heb inmiddels mijn email verstuurd --> omruilen

Voor de mensen die geld terug vragen, ben wel benieuwd waarom?
Gaan jullie allemaal voor de concurrent, de S750 als ik me niet vergis, van Creative?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eXe schreef op donderdag 06 april 2006 @ 12:10:
Voor de mensen die geld terug vragen, ben wel benieuwd waarom?
Gaan jullie allemaal voor de concurrent, de S750 als ik me niet vergis, van Creative?
;) hierzo:
Anoniem: 144949 schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:45:
Ik wil niemand tegen de tenen trappen, Logitech geeft de keuze, en iedereen doet wat hij wilt natuurlijk, maar mijn mening is: kies voor de geld-terug optie. Geld is geld, en er kan niets mis mee zijn. Je kan er dan nog altijd mee doen wat je wilt: terug een Z-5500 kopen (de verbeterde revisie), een andere set van concurrerend merk, een lagere set, en dan heb je nog geld over, een hogere set, en dan kan je geld bijleggen (als hoger nog mogelijk is), voorlopig geld aan iets anders geven, sparen, whatever.
Het is idd de bedoeling van de meesten, om gewoon een goed werkende set te hebben ipv een financiele vergoeding, maar met een financiele vergoeding kan je ook nog altijd opnieuw een goed werkende set kopen.

Als je echter de optie kiest van om te ruilen, heb je al de bovengenoemde opties niet meer, alleen de optie van een goed-werkende nieuwe set...
... hopelijk toch, want als je ziet naar het verhaal van de nieuwe pods die ze hadden verstuurd, dewelke uiteindelijk nog slechter waren dan de originele, dan sluit ik het niet uit dat de setjes die je dan in ruil krijgt ook nog niet helemaal 100% zijn zoals ze moeten zijn.
En hierzo:
ComBax schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:58:
Officieel hebben ze geen regeling voor sets buiten de Z5500, ze willen echter geen ontevreden klanten en zullen per klant individueel een oplossing (vervanging?) of een refund aanbieden (refund alleen als ze geen oplossing vinden binnen een redelijke tijd). Daar komt het ongeveer op neer.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 144949 op 06-04-2006 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Dus eigenlijk is het dus belangrijk om te weten wat er nog meer op de markt is te koop.

Ik stel voor dat we het hier ook even over hebben. De Creative megaworks inderdaad, maar die is 7.1 ipv. 5.1..wat niet voor iedereen handig is.

Er zijn er nog wel meer, maar ik heb gister flink zitten zoeken en het is niet makkelijk voor me om goede concurrenten te vinden. Ben eigenlijk er ook niet zo in thuis....
Klipsch heeft de ultra, maar meeste review zeggen dat die minder is dan de Z5500, dus dat is niet zo'n goede oplossing. Dus als mensen nog opties weten, raad ik ze aan om ze hier te posten, kunnen we het er even over hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
Teufel heb ik al een paar keer vernoemd (niet dat ik aandelen heb ofzo :P), de meeste mensen zijn daar ook zeer over te spreken. Goeie prijs/kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marf0rz
Uiteraard is de S750 een hele mooie speakerset, ook prijzig overigens. Maar het nadeel is dat de set alleen analoog aan te sluiten is. Ik kan de set dan dus niet voor meerdere doelen gebruiken.

Bovendien heb ik van een vriend van mij custom made (hij zit in de metaal e.d.) ijzeren standaarden gekregen, 4 stuks, voor m'n verjaardag. Ze zijn super mooi geworden, helemaal in het zwart overgespoten. Dus alleen daarom al wil ik geen andere set, bovendien ben ik in het algemeen genomen wel tevreden met de Z-5500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47742

tm030614 ik heb je even mailtje gestuurd over mijn contact met de helpdesk.

Nou ik heb dus even gebeld met de helpdesk over mijn X-530 setje, de beste man wist hier helemaal niks van af. Na wat rondzoeken van hem kon hij mij wel vertellen dat er wat problemen waren met de Z-5500 set maar dat waren maar heel weinig mensen volgens hem.. Ook ben ik afgescheept met het verhaal dat ik maar langs de Mediamarkt moest gaan voor een vervangingssetje. Toen ik hem vertelde dat ik dit allang zou hebben gedaan als ik de enige was geweest kreeg ik het antwoord dat er zovéél setjes waren en dat het best zou kunnen dat die van mij defect is. Het lijkt er dus op dat de z-5500 wél aandacht krijgt maar dat het bij andere setjes vies tegen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mja het probleem van de Z-5500 werd ontkent bij Logitech NL totdat er orders kwamen van hoger op (B.L. enzo). Het probleem zal ook ontkent worden bij de andere setjes totdat er orders van hogerop komen over de andere setjes. Heb ook een mailtje (met dat formulier van 'stel een vraag') gestuurd ondertussen voor men X-530. Hierin heb ik verwezen dat de problemen al bekend zijn bij Logitech, en dat er ook vermelding van is in de FAQ.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 144949 op 06-04-2006 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

ComBax schreef op donderdag 06 april 2006 @ 13:17:
Teufel heb ik al een paar keer vernoemd (niet dat ik aandelen heb ofzo :P), de meeste mensen zijn daar ook zeer over te spreken. Goeie prijs/kwaliteit.
Thnx....die Magnum E bedoel je toch?....kon er niet zoveel engelse review van vinden......bovendien zijn ze de helft van de prijs van Z-5500.....zijn ze dan niet wat minder?....

Ik wil er niet op achteruit gaan, maar als het even kan alleen geen logitech meer.

Ik ga er nog even wat dingen overlezen..thnx ComBax.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.