Toon posts:

Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 65 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.498 views sinds 30-01-2008

• MantaMania
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 13-11 19:27

MantaMania

Pray Hard

Carnage schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 00:12:
[...]

Lucy is echt VEEL makkelijker dan magmadar imo... En dat vinden veel mensen met mij :p

Bij ons is vandaag Garr neer gegaan, en kregen we geddon tot 4% op de eerste try, maar toen was het 12u en besloten we maar dat het te laat werd om verder te doen, vooral omdat pally zijn SS gebruikt had tijdens het gevecht :p
magmadar is echt veeeeel makkelijker als luci.
Bij luci kan het nog wel eens mis gaan met die mind controle meteen dat je ze niet meer goed uit elkaar krijgt. En magmadar is echt super simpel zolang je tranq shot erop houdt is echt gewoon een mob met veel hp. En dat zijn veel mensen met mij eens ;)

• darkdesign
  • Registratie: augustus 2003
  • Niet online
Okyah schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 10:44:
[...]

[...]

Aanmaken van een account kan dus ook met een gamecard :)

//Zoals die gast boven me net al zei 8)7
Ik heb net heel Denbosch rond gebeld maar nergens hebben ze world of warcraft meer.

• DinX
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 01-12 13:24

DinX

Motormuis

Crowmeister schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 10:40:
Dit is toch de shaman trinket? Die doet 'maar' 20% extra damage. En met talents kan je 10% extra damage krijgen. Dan doen Chain Lightning iets van 600 damage en plus die trinket 720. En als je die crit (met talents) heb je maximaal 1500-2000 en niet 7000! Of zie ik iets verkeerd
Je vergeet deze nog. Op dit moment stacken die nog. En de mensen die hier 7000 zeggen tellen de 3 hits van chain lightening op :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• Tsukasa
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 12-07-2010
Over the last few months we have put realm performance as one of our highest priorities and made several changes and updates to address this. We've seen improvements on all World of Warcraft sites despite a continued strong growth in the number of players in the game and being active at peak playing hours.

We've spent the past few weeks obtaining new, top-of-the-line equipment and preparing it for deployment at a new World of Warcraft site. This new site, which we expect to go live by the middle of April, will allow us to open new realms to accommodate our growing player base.

To make sure the launch of the new site goes well, we plan on testing the new hardware, along with the 1.10 content patch, on the public test realms. This testing phase is scheduled to go live next week. In addition to monitoring the impact of the new game content, we will be able to observe the performance of the new hardware under conditions that closely resemble a live environment.

To make things interesting, we will be holding three skill-based contests during this test, starting next week. Players with active accounts in Europe, Korea, and North America will be able to participate in these contests, and each winner will receive a spot in the beta test for World of Warcraft: The Burning Crusade. More details will follow soon, so check the official World of Warcraft Community Website for updates.
Geen beta voor ons dus :r

Peanut butter jelly time!

• Puc van S.
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 01-12 10:20
4fun schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 10:07:
[...]

Geef die epic maar terug en respecc naar resto :P

echt lachen dat we het 5 minuten voor de pull er nog over hadden, opletten met looten want er kan bop epix in zitten.

rzgr in 2 tries dood (1ste try whipe @ 90 % |:( )
vael in 2 tries dood (1ste try whipe @ 1 % )
loot whipe op 10 %
whipe in SP (onnodig)

al met al een leuk avondje
Ach wij hadden woensdag onze beste vael kill ooit :X try 1 whipen we omdat een van de MT's een D/C krijgt -_-.

Try 2 killen we hem met nog 2 man levend (pally/druid) door de corruption van een dode warlock.

vervolgens in 3 uur en ongeveer 30 minuten naar nef geraced (maar niet gekilled omdat mensen moesten gaan)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Chester
  • Registratie: september 2003
  • Niet online

Chester

Yeezy Taught Me

Okyah schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 10:44:
[...]

[...]

Aanmaken van een account kan dus ook met een gamecard :)

//Zoals die gast boven me net al zei 8)7
o0
Mijn fout :P
Ik meen me te herinneren dat mijn broertje geen account kon aanmaken met een pre-paid kaart...

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick

• Puc van S.
Learn2read, er staat dat hun een plaats in de beta krijgen, niet dat wij het niet krijgen. (hint ook deze beta zal een keer vol komen te zitten, dus die winnaars hebben _zeker_ een plaats)

• Tsukasa
M1lamb3r schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 10:55:
[...]

Learn2read, er staat dat hun een plaats in de beta krijgen, niet dat wij het niet krijgen. (hint ook deze beta zal een keer vol komen te zitten, dus die winnaars hebben _zeker_ een plaats)
Nederland = Regellandje, wij mogen nooit meedoen in wedstrijden van blizzard.

• Puc van S.
Ow dat klopt, maar er staat nergens in die post dat je alleen dmv die wedstrijd mee mag doen met de beta. (ik heb het btw over de WoW:BC Beta he)

• pica
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 01-12 00:06
Jeez, probeer dat eens met een rogue te doen... leuk filmpje om te laten zien hoe overpowered shamans kunnen wezen, filmpje zelf is een puur gankfest.

Steam

• Bokkie
  • Registratie: april 2000
  • Niet online
gaat niet zozeer om het gankfest, gaat om de nummertjes die je te zien
de rest is niet boeiend

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• HitmanWVU
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 23-05-2020
Burning_acid schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 03:55:
Zondag dan eindelijk AQ open op mijn server (Mazrigos) :D

Het is een migration realm die nog maar net open is dus ik ben al lang blij dat het zo (relatief) vlot is gegaan met de opening. Tijd om doomcaller te gaan scoren :+ Al ben ik nu al dik tevreden, +516 dmg in totaal van mn gear nu (zonder ZHC of ToeP) en full Nemesis voor de encounters waar het nodig is :7

Linkje: http://wow.allakhazam.com/profile.html?619983

Ben nu bezig met exalted te worden met TB en dan een kodo te kopen, UD op kodo ftw :D
Lachen om nog meer mensen van Mazrigos te zien. Hoelaat gaat die server eigenlijk open? Wil namelijk wel komen kijken, maar ik denk dat we dan in BWL zitten om Chromaggus te proberen. (Shameister - Lethe)

• DinX

DinX

Motormuis

JeanLucPicard schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 11:07:
[...]

Jeez, probeer dat eens met een rogue te doen... leuk filmpje om te laten zien hoe overpowered shamans kunnen wezen, filmpje zelf is een puur gankfest.
Hoezo overpowered ?

Full BWL tier 2 set met trinkets vs tier 0 dragers ?
Al een mage bezig gezien met 2 van die trinkets ? Daar zie je crits boven de 7000. Deze shaman haalt 7000 met de 3 chain lightenin hits bij elkaar.

Heeft totaal niks met overpowered te maken. Als er 1 class is die "klaar" is en n balance is dan is het wel de shaman.

[Voor 22% gewijzigd door DinX op 03-03-2006 11:29]

• HitmanWVU
  • Laatst online: 23-05-2020
DinX schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 11:28:
[...]

Hoezo overpowered ?

Al een mage bezig gezien met 2 van die trinkets ? Daar zie je crits boven de 7000. Deze shaman haalt 7000 met de 3 chain lightenin hits bij elkaar.

Heeft totaal niks met overpowered te maken. Als er 1 class is die "klaar" is en n balance is dan is het wel de shaman.
Deze shaman heeft leuke +dmg gear (geen full tier2). Verder zie ik 2 trinkets, 100% extra crit damage en de BWL mobs met enorm verlaagde nature resistance. Voornamelijk door het laatste was hij in staat een 7600 crit neer te zetten.

• DinX

DinX

Motormuis

Mja, geen full tier. Maar om shamans overpowered te noemen omdat die kerel met die gear zulke cijfers haalt ?

• Anoniem: 21889
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Ik ga ook rerollen op Xavius (horde), worden er nog nieuwe leden geaccepteerd in de "got" guild? Zo ja, wie moet ik ingame contacten en welke classes hebben een voorkeur?

• pica
DinX schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 11:28:
[...]

Hoezo overpowered ?

Tier 0 daggers? Ook al ben je vol epic haal je dat soort cijfers niet hoor... en ja, chain lightning met per target 2k dmg is overpowered in myn boekje ja. Hoogste dmg wat ik ooit een mage in pvp hebt zien doen is een 3k pyroblast... zoals eerder gezegd zijn die debiel hoge crits van mages/warlocks ed alleen in blackwing lair, en dan specifiek op chromaggus en de trashmobs daarvoor (deathtalon wyrmguards etc).

[Voor 18% gewijzigd door pica op 03-03-2006 11:53]

Steam

• Tuschinski
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 10-04-2014
JeanLucPicard schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 11:48:
[...]

Tier 0 daggers? Ook al ben je vol epic haal je dat soort cijfers niet hoor... en ja, chain lightning met per target 2k dmg is overpowered in myn boekje ja. Hoogste dmg wat ik ooit een mage in pvp hebt zien doen is een 3k pyroblast... zoals eerder gezegd zijn die debiel hoge crits van mages/warlocks ed alleen in blackwing lair, en dan specifiek op chromaggus en de trashmobs daarvoor (deathtalon wyrmguards etc).
Mmm, sorry, Ik begrijp van het mage forum dat 5k(+?) frostbolts via zhc+toep in PvP wel degelijk gebeuren. 7k is wel wat veel natuurlijk ^^

Ik vind het "unbalanced" bij de shaman eerder zitten in die insta cast shocks dan in chain lightning.

30D|18-55efs IS|10-22efs|50F1.8 II ef|70-200F4L|430EX II

• pica
Op het mage forum zeggen ze wel meer. Wss zyn dit flukes ofzo, maar ik ben echt nog nooit geinstashot door een mage hoor.

http://www.pvpnation.com/handi/workingasintended.wmv
Dit is wel een leuk filmpje om te zien hoeveel dmg wat een mage met full epix en trinkets en de hele reutemeteut doet gemiddeld per hit. Je moet wel eventjes de PoM bug negeren :P .

[Voor 50% gewijzigd door pica op 03-03-2006 12:15]

Steam

• DinX

DinX

Motormuis

Tuschinski schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:02:
[...]

Mmm, sorry, Ik begrijp van het mage forum dat 5k(+?) frostbolts via zhc+toep in PvP wel degelijk gebeuren. 7k is wel wat veel natuurlijk ^^

Ik vind het "unbalanced" bij de shaman eerder zitten in die insta cast shocks dan in chain lightning.
Shocks met een 6 seconden shared cooldown.
Shocks die erg veel mana kosten.
Een mana pool die bijlange na zo groot niet is als bij andere casters.

• The Realone
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 03:11
HitmanWVU schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 11:25:
[...]

Lachen om nog meer mensen van Mazrigos te zien. Hoelaat gaat die server eigenlijk open? Wil namelijk wel komen kijken, maar ik denk dat we dan in BWL zitten om Chromaggus te proberen. (Shameister - Lethe)
LoL of je vind even een guildie op dit forum.... :*)

• Tuschinski
DinX schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:05:
[...]

Shocks met een 6 seconden shared cooldown.
Shocks die erg veel mana kosten.
Een mana pool die bijlange na zo groot niet is als bij andere casters.
Ik bedoel meer de insta cast ranged "anti cast"earth shock. Ik roep heus niet om een Nerf hoor, Maar Shamans zijn echt wel een tikkeltje sterker dan andere classes, met name in het weinig echte zwaktes hebben. Je kent de "100 alliance see a shaman" grappen? Waar rook is is wel een beetje vuur ;) Enne, shocks kosten niet zooo veel mana hoor ^^

Shamans hebben atm de mooiste features (travelform at lvl 20 is heeerlijk). Het is ze reuze gegund hoor, alle classes hebben fijne features op 1 of ander gebied en in end-game raid content worden ze toch meestal healbots+manasluts... dat verknald nogal wat damage. Dps classes hebben dat probleem weer niet.

• Bokkie
  • Niet online
Earth Shock (Rank 7)
450 Mana - 517 to 545 Nature damage It also interrupts spellcasting and prevents any spell in that school from being cast for 2 sec. Causes a high amount of threat.

Frost Shock (Rank 4)
430 Mana - 486 to 514 Frost damage and slowing movement speed to 50% of normal. Lasts 8 sec.

Flame Shock (Rank 5)
360 Mana 230 Fire damage immediately and 232 Fire damage over 12 sec.

sorry maar voor de damage die shocks doen kosten ze vet veel mana. tuurlijk hebben ze leuke side effects, maar dmg/mana wise zijn shocks duur

in full healing gear icm Tier 1 (Earthfury) heb ik 5.5k mana
shocks krijgen omdat ze instant zijn maar ongeveer 1/3 van je totale +dmg die je hebt

met elemental spec kan je heel wat goed maken, maar dan nog blijven shocks duur voor hun dmg

• Tuschinski
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:43:
Earth Shock (Rank 7)
450 Mana - 517 to 545 Nature damage It also interrupts spellcasting and prevents any spell in that school from being cast for 2 sec. Causes a high amount of threat.

Frost Shock (Rank 4)
430 Mana - 486 to 514 Frost damage and slowing movement speed to 50% of normal. Lasts 8 sec.

Flame Shock (Rank 5)
360 Mana 230 Fire damage immediately and 232 Fire damage over 12 sec.

sorry maar voor de damage die shocks doen kosten ze vet veel mana. tuurlijk hebben ze leuke side effects, maar dmg/mana wise zijn shocks duur

in full healing gear icm Tier 1 (Earthfury) heb ik 5.5k mana
shocks krijgen omdat ze instant zijn maar ongeveer 1/3 van je totale +dmg die je hebt

met elemental spec kan je heel wat goed maken, maar dan nog blijven shocks duur voor hun dmg
Frost shock is gewoon heel sterk en zou niet minder mana moeten kosten ^^. Earthshock kan je een lager level pakken. En ik geef zelf ook al aan dat Ele spec voor end-game PvE niet gewenst is... dus tuurlijk, het valt allemaal gerust wel mee :)

Nogmaals, er zijn zoveel classes met leuke (soms zelfs een beetje Imba) abilities, items etc, dat ik hier geen seconde wakker van lig. Maar, Shamans kracht wordt wel heel makkellijk onder het "we zijn niet overpowered, we zijn slechts goed gebalanceerd" weggezet ;) Shamans got it pretty good... en het zij ze van harte gegund. Het is zowiezo na de laatste class-revamps allang niet meer zo erg en als ik de Priest buff zie heb ik ook wel vertrouwen in de mage patch.

Ik ben wel niewsgierig naar de rogue patch, juist omdat hun Stealth en Stunlock zo verschrikkelijk "gank" abusable zijn en alle drie de trees eigenlijk al hun merites hebben. Ik hoop op iets meer end-game usable skills. Ik denk dat dps omhooggooien van rogues niet direct het antwoord is (DPS mag across the board naar beneden, dan wordt PvP survivability van iedereen wat hoger... no more 1/2 shotting en lastigere stunlock kills)

[Voor 4% gewijzigd door Tuschinski op 03-03-2006 13:01]

• Bokkie
  • Niet online
Tuschinski schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:58:
[...]

Frost shock is gewoon heel sterk en zou niet minder mana moeten kosten ^^. Earthshock kan je een lager level pakken.

Nogmaals, er zijn zoveel classes met leuke (soms zelfs een beetje Imba) abilities, items etc, dat ik hier geen seconde wakker van lig. Maar, Shamans kracht wordt wel heel makkellijk onder het "we zijn niet overpowered, we zijn slechts goed gebalanceerd" weggezet ;) Shamans got it pretty good... en het zij ze van harte gegund. Het is zowiezo na de laatste class-revamps allang niet meer zo erg en als ik de Priest buff zie heb ik ook wel vertrouwen in de mage patch.

Ik ben wel niewsgierig naar de rogue patch, juist omdat hun Stealth en Stunlock zo verschrikkelijk "gank" abusable zijn en alle drie de trees eigenlijk al hun merites hebben. Ik hoop op iets meer end-game usable skills. Ik denk dat dps omhooggooien van rogues niet direct het antwoord is (DPS mag across the board naar beneden, dan wordt PvP survivability van iedereen wat hoger... no more 1/2 shotting en lastigere stunlock kills)
es kan je lager pakken, afhankelijk van je doel, want ES is ook juist de shock met de beste dmg/mana verhouding shamans hebben het niet slecht, als het op skills aankomt, echter 2 van de 3 talent trees zijn gewoon bagger, en laten dat nou juist de talentrees zijn die je in endgame raiding geacht wordt te gebruiken.

vooral de resto tree is gewoonweg kut en dan met namen datgene wat de totem talents betreft :/

• MysticSnake
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 18-09 22:42
Misschien een domme vraag, maar wat is nou precies het nut van reputation voor een capital.
Ik ben nu honored met Darnassus, IronForge en Stormwind City, maar heeft het nog een voordeel om revered of exhalted te worden met die steden, of staat dat alleen maar leuk?

• Snappie88
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 01-12 13:38

Snappie88

Mr. Hollywood

Ben laatst met mijn Shaman van 27/24/0 (full DPS build zeg maar) naar 0/20/31 gegaan, omdat ik bij een nieuwe guild appliede. Man man, wat is die Resto tree van de Shaman toch ballen. Die van de Druid is velen malen beter, maar ik kan zo 15 punten noemen die zo goed als zinloos zijn (voornamelijk die Totem talents). Hoop dat ze in de Shaman patch die Resto tree op de schop nemen. Voor de rest maakt het me weinig uit :)

Surfin' paradise!

• Roeligan
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 18-11 18:58

Roeligan

Feyenoord

MysticSnake schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 13:14:
Misschien een domme vraag, maar wat is nou precies het nut van reputation voor een capital.
Ik ben nu honored met Darnassus, IronForge en Stormwind City, maar heeft het nog een voordeel om revered of exhalted te worden met die steden, of staat dat alleen maar leuk?
Als je exhalted bent kun je mounts van dat betreffende ras kopen/leren dus een dwarf kan als ie exhalted is in darnassus een tiger mounten.

Verder weet ik het eigenlijk niet (kortingen bij vendors?)

[Voor 6% gewijzigd door Roeligan op 03-03-2006 13:29]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Proqzor
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 29-11 16:12
Tuschinski schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:58:
[...]

Frost shock is gewoon heel sterk en zou niet minder mana moeten kosten ^^. Earthshock kan je een lager level pakken. En ik geef zelf ook al aan dat Ele spec voor end-game PvE niet gewenst is... dus tuurlijk, het valt allemaal gerust wel mee :)

Even voor de duidelijkheid. Een rogue met full tier 2 kan 2/3 shotten, een mage met full tier 2 kan 1 shotten. Rogues zijn dan ook absoluut niet overpowered atm en stunlock kan alleen in 1v1. Bovendien horen rogues primary melee dpsers te zijn maar warriors halen ons toch al vaak in. Blizzard moet de rogues een duidelijkere rol geven in end-game isntances en misschien wat meer laten doen dan alleen monsters bashen in bijv MC.

Eigenlijk het enigste wat ik van Rogues slecht vind is eviscerate en een paar bugjes met stealth (multishot van hunter die een stealthed rogue raakt etc).

• ImdaMned
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 00:01
DrProctor schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 13:37:
[...]

Even voor de duidelijkheid. Een rogue met full tier 2 kan 2/3 shotten, een mage met full tier 2 kan 1 shotten. Rogues zijn dan ook absoluut niet overpowered atm en stunlock kan alleen in 1v1. Bovendien horen rogues primary melee dpsers te zijn maar warriors halen ons toch al vaak in. Blizzard moet de rogues een duidelijkere rol geven in end-game isntances en misschien wat meer laten doen dan alleen monsters bashen in bijv MC.

Eigenlijk het enigste wat ik van Rogues slecht vind is eviscerate en een paar bugjes met stealth (multishot van hunter die een stealthed rogue raakt etc).
Gigantisch dps-en + aggro kunnen dumpen. Wat wil je nog meer in end game?

• P.P.
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 21-10 19:56
Ben nou een tijdje level 60 shaman (resto) en dat is group-wise gewoon het beste. We hebben veel shamans die dps-er willen spelen, maar het gaat ze niet zo goed af. Nadeel is dat ze wel willen rollen op wapens die voor rogues en warriors gewoon beter zijn. Hadden ze beter een rogue of warrior. En ze vertikken het ook regelmatig te healen. Krijgt een zooitje rogues/hunters een shaman in hun groepje om ze een beetje te healen en totems te plaatsen. Gaan die shammies weer tegen een baas aan te slaan en sterven ze (aggro trekken kunnen ze wel) en de rogues gaan ook onderuit omdat ze niet worden geheald. Heel vermoeiend, maar we hebben een vrij gilde, iedereen mag speccen/equipen zoals ze zelf willen. Maar wat mij betreft, resto-shammie ftw!
Al is die resto-tree idd 40% rommel :'( .

WoW - Stampie - Hellscream

• Helox-in-a-box
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 23:41
MantaMania schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 10:45:
[...]

magmadar is echt veeeeel makkelijker als luci.
Bij luci kan het nog wel eens mis gaan met die mind controle meteen dat je ze niet meer goed uit elkaar krijgt. En magmadar is echt super simpel zolang je tranq shot erop houdt is echt gewoon een mob met veel hp. En dat zijn veel mensen met mij eens ;)
luci is kwestie van priests die dispellen en mages die dispellen tegen luci zelf, magmadar moet de tank egt goed opletten en op het juiste moment stance-switchen, imho magmadar stukken moeilijker, boel guilds lopen ook vast op magmadar als ze net met MC beginnen.

• Proqzor
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 29-11 16:12
ImdaMned schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 13:45:
[...]

Gigantisch dps-en + aggro kunnen dumpen. Wat wil je nog meer in end game?
Idd de dps is nice maar veel mensen onderschatten dit en zien vaak het nut niet in van rogues, mede omdat rogues gewoon ziek veel healen nodig hebben bij aoebosses of mobs. Ik probeer alleen te zeggen dat het niet verstandig is om de rogues nog meer te nerfen anders worden we echt underpowered.

• UltraR-pc
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 04-05 10:24
MysticSnake schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 13:14:
Exalted bij een ander ras dan je eigen ras: Mogelijkheid om de mount van dat ras te kopen.
Honored: 10% korting bij de vendors (ook op repairs) bij het betreffende ras.

• ImdaMned
DrProctor schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 13:56:
[...]

Idd de dps is nice maar veel mensen onderschatten dit en zien vaak het nut niet in van rogues, mede omdat rogues gewoon ziek veel healen nodig hebben bij aoebosses of mobs. Ik probeer alleen te zeggen dat het niet verstandig is om de rogues nog meer te nerfen anders worden we echt underpowered.
Ik heb rogues er graag bij bij ragnaros, vael, razorgore, broodlord.

Ik geef toe dat ze bij geddon / shassrah niet zoveel hebben te zoeken behalve hun gun skill naar 300 brengen :P

• meest
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 28-04-2006

meest

12game.com

bij ons in de guild was een fury warrior altijd degene die bovenaan de damagemeter stond, elke keer weer. Niet omdat we slechte mages/rogues hebben maar vooral omdat fury warriors ruleren. Dus ja ik heb liever een fury warrior dan een rogue, dan hebben we het nog niet eens over damage taken...

60 NE priest Sunstrider

• ImdaMned
Dat word wel anders bij bosses met een aggro plafond >:)

• Tuschinski
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 13:02:
[...]
echter 2 van de 3 talent trees zijn gewoon bagger, en laten dat nou juist de talentrees zijn die je in endgame raiding geacht wordt te gebruiken.

vooral de resto tree is gewoonweg kut en dan met namen datgene wat de totem talents betreft :/
Ik dacht dat voor raiding alleen Resto telde?

Ik ken eigenlijk alleen de Elemental + resto tree (een beetje) omdat mijn vriendin Shaman is, dus mijn kennis is beperkt. Ik dacht dat enhancement wel leuk was ivm Windfury etc?

• Gerwen
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 27-05-2013

Gerwen

[UAW]Jadystana

ImdaMned schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:10:
[...]

Ik heb rogues er graag bij bij ragnaros, vael, razorgore, broodlord.

Ik geef toe dat ze bij geddon / shassrah niet zoveel hebben te zoeken behalve hun gun skill naar 300 brengen :P
Ragnaros vind ik niet zo'n goed voorbeeld. imo hunters, mages >> rogues daar, meer dps en minder healing nodig. Aggro is geen probleem (alliance iig).
meest schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:16:
bij ons in de guild was een fury warrior altijd degene die bovenaan de damagemeter stond, elke keer weer. Niet omdat we slechte mages/rogues hebben maar vooral omdat fury warriors ruleren. Dus ja ik heb liever een fury warrior dan een rogue, dan hebben we het nog niet eens over damage taken...
Idd, zoeen hebben wij ook rondlopen (thunderfury ook nog). Die hoekt iedereen eruit.

Night Elf Hunter lvl70 - Stormreaver (Jadystana)
Night Elf Priest lvl70 - Stormreaver (Kyliana)

• Crowmeister
  • Laatst online: 26-11 22:44

Crowmeister

Stop!.... Continue

meest schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:16:
Ook bij ons staat een fury warrior al tijden bovenaan. Niks bijzonders aan, zelfs wat greens en zelfs de Ogre Haubrek (mail). Geen epixx ofzo.

Anyway, shaman gedoe:
Shaman, Dr00d en Paladin zijn gewoon hybrids ze kunnen healen of dps-en. En ja in raids moeten ze altijd healen maar daar buiten kunnen ze gewoon doen wat ze willen, ik ga niet resto speccen alleen maar omdat het 'logisch' is, ben geen cookie cutter :P

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

• Helox-in-a-box
Tuschinski schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:19:
[...]

Ik ken eigenlijk alleen de Elemental + resto tree (een beetje) omdat mijn vriendin Shaman is, dus mijn kennis is beperkt. Ik dacht dat enhancement wel leuk was ivm Windfury etc?
meestal hebben shammies nog de 2H talents uit de enh tree als ze resto zijn, aangezien er hele goeie 2h axes/maces droppen met +healing, mp5, enz

[Voor 1% gewijzigd door Helox-in-a-box op 03-03-2006 14:24. Reden: typo]

• addictive
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 19:28
Anoniem: 21889 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 11:38:
Ik ga ook rerollen op Xavius (horde), worden er nog nieuwe leden geaccepteerd in de "got" guild? Zo ja, wie moet ik ingame contacten en welke classes hebben een voorkeur?
is uiteraard nog plaats :)

voor een guild invite moet je het got chat kanaal joinen (/join got) iedereen kan voorlopig inviten, dus dat komt helemaal goed.
En we hebben een 'tekort' aan rogue's en shammy's :)

MickBenjamins.com | Twitter

• Puc van S.
ImdaMned schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:19:
Dat word wel anders bij bosses met een aggro plafond >:)
Aggro plafond? net als broodlord?

http://student.aii.avans....reens/broodlord%20dmg.jpg

• Tuschinski
DrProctor schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 13:37:
[...]

Ik snap je reactie. Wat ik bedoel met across the board is voor elke class DPS verlagen Ik wil zeker niet rogue DPS verlagen ten op zichte van andere classes. Want juist daar zijn Hunters en warriors ons idd dicht genaderd. Qua rol in end game instances ben ik het volmondig met je eens, al moet ik daarbij zeggen dat in BWL het blijkbaar allemaal verbeterd.

En ja, ik vind de rogue trees allemaal wel wat hebben, dus daar zit volgens mij niet het probleem.

• Tuschinski
Helox-in-a-box schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:23:
[...]

meestal hebben shammies nog de 2H talents uit de enh tree als ze resto zijn, aangezien er hele goeie 2h axes/maces droppen met +healing, mp5, enz
Btw, jij bent Gracchus?

• Bokkie
  • Niet online
Tuschinski schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:19:
[...]

om eerlijk te zijn vind ik de elemental tree ook niet je van het en dan met name de hogere talents

resot is gewoon 50% weggegooide punten alleen om een mana tide totem welke mijn inziens voor de prijs nog te weinig mana geeft ook

• ImdaMned
Daar staat een rogue op 1, 3 en 4. your point ?

Daarbij komt een aggro reductie van 30% dmv blessing en ik gok dat jullie totale dmg out wat hoger ligt dan bij ons (horde, net bij firemaw)

• uLu
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 05-12-2013

uLu

student pilot

anders heb jij ff een brute interface _/-\o_. Heb er nog meer gezien die van die 3d models gebruiken ipv zo'n static plaatje, maar nog nooit op deze futuristische / stylo. (btw is deze UI gebaseerd op een ander spel ofzo? zoals starcraft? nooit gespeeld dus dunno)

• bullshit!
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 18-05-2011
Hunters/rogues blijven de beste dps class aangezien zij hun agro kunnen dumpen. Warriors kunnen dan wel bovenaanstaan in mc waar agro niet zo'n probleem is. Maar in bwl kom je dat echt niet tegen aangezien ze gewoon te snel agro trekken.

• Tuschinski
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:32:
[...]

om eerlijk te zijn vind ik de elemental tree ook niet je van het en dan met name de hogere talents
Ik geef direct toe dat ik hem niet ken
resot is gewoon 50% weggegooide punten alleen om een mana tide totem welke mijn inziens voor de prijs nog te weinig mana geeft ook
Maar als priest ben ik heeeeel blij met je :+

En healing power van shamans is heel goed. in een volle MC run staan de shamans heel vaak in de top (Priests moeten vaak ook andere taken doen ofc)

• Fl0yd
  • Laatst online: 23-11 15:45

Fl0yd

Dovahkiin

Weet iemand misschien een zaak waar ik WoW kan bestellen (heb geen creditcard) ?
Bij bol.com moet ik een maand wachten :'(

• Bokkie
  • Niet online
Tuschinski schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:42:
[...]

Maar als priest ben ik heeeeel blij met je :+

En healing power van shamans is heel goed. in een volle MC run staan de shamans heel vaak in de top (Priests moeten vaak ook andere taken doen ofc)
mana tide is heel leuk, alleen je moet 10 punten stoppen in 2 talents die nauwlijks nut hebben

tuurlijk helpen alle beetjes,maar je kan het ook overdrijven

tevens vind ik de mana die je krijgt te weinig :P dat of ze moeten de cooldown naar 2 a 3 minuten gooien ipv 5

0/17/34 hiero trouwens

enige reden dat ik niet respec is omdat ik net weer mijn 2h skills naar de 298 heb gerbracht :X

[Voor 10% gewijzigd door Bokkie op 03-03-2006 14:47]

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Fl0yd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:44:
Weet iemand misschien een zaak waar ik WoW kan bestellen (heb geen creditcard) ?
Bij bol.com moet ik een maand wachten :'(
www.game247.nl

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• se7en
  • Laatst online: 17-03 17:44

se7en

hungry scav

oke JIJ VERTEL NU HOE JE DIE STARCRAFT UI HEBT!!

serieus als een oldschool diehard SC FAN ...dat wil ik :D
oke aleen zonder die 3Dmodel target dinges :<

War .... War Never Changes!

• Bokkie
  • Niet online
se7en schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:50:
[...]

oke JIJ VERTEL NU HOE JE DIE STARCRAFT UI HEBT!!

serieus als een oldschool diehard SC FAN ...dat wil ik :D
oke aleen zonder die 3Dmodel target dinges :<
das de reborn ui

kan je vinden op curse-gaming.com

• Helox-in-a-box
yup :)

• Crowmeister
  • Laatst online: 26-11 22:44

Crowmeister

Stop!.... Continue

Ugh hoe heet dat wapen ook al weer wat Nephin hier heeft?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

• Fl0yd
  • Laatst online: 23-11 15:45

Fl0yd

Dovahkiin

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

np :)

RatPack #814

• Tuschinski
Ik ben je ex-baas van Kor'gall ;)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 30-11 22:14

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Afgelopen paar dagen bezig geweest met mijn nieuwe UI. En ben best trots op het resultaat, daarom wil ik er even mee patsen.

http://webdisk.planet.nl/vand6194/publiek/album/kaapui.jpg

Even wat opmerkingen:
1. Actionbar aan rechterkant is scripted. Komt alleen tevoorschijn als je met je muis erover hovered.
2. De actionbar met de 4 pet spells erin, deze zie je alleen als er geen pet is. Zodra ik een pet summon, verdwijnt de bar weer.
3. Die HUD rond mijn char even aangezet. Deze zie je alleen als je in combat bent of wanneer of je HP of Mana <> 100% is.

Mijn mods:
1. Discord actionbars
2. Discord Unitframes
3. Titan Panel
4. Titan Honor+
5. Scrolling Combat Text
6. Mobile Frames
7. Cleanminimap
8. MetaMap
9. Archud
10. Monkeyquest
11. Chattimestamp
12. Countdoom
13. CTRA

Vooral met de unitframes ben ik erg lang bezig geweest. Ze zijn verre van standaard en heb me soms rotgezocht naar bepaalde opties. Mijn doel was een overzichtelijke UI te maken, weinig knoppen en voldoende informatie over mijn party, eigen char en het target.

"Oooh Jeroen!"

• Helox-in-a-box
Tuschinski schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 16:22:
[...]

Ik ben je ex-baas van Kor'gall ;)
oh hey Loknor :) heb je inmiddels al wat epix kunnen verzamelen?
zo gisteren weer ff een nieuwe epic erbij, Gloves of Prophecy en Sash of Whispered Secrets (locks wouden en niet en was maar 5 dkp :P)

• EXCalibur_EeK
  • Laatst online: 29-11 19:53
Hoe wordt bij de meeste guilds loot verdeeld?

Ik bedoel als er bijvoorbeeld een Prophecy item voor de priest drop wie mag dan dkp inzetten, een shadowpriest of een holypriest (heeft de een voorrang op de ander)?
En als bijvoorbeeld robes of volatile power dropt wie mag er dan op bieden (priest/mage/lock?)?

Ik ben zelf (holy)priest en heb het idee dat het goed equippen van healers in de guild belangrijker is dan het equipen van een shadowpriest en daardoor ook voorrang zouden moeten hebben, maar dat is mijn mening.

• The Realone
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 03:11
Crowmeister schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:10:
Ugh hoe heet dat wapen ook al weer wat Nephin hier heeft?
Shield is de Red Dragonscale Protector maar dat wist je vast wel en dat wapen is best lastig te zien maar ik verwacht dat het Lok'amir il Romathis is...Nefarian drop.

• Tuschinski
Helox-in-a-box schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 16:26:
[...]

oh hey Loknor :) heb je inmiddels al wat epix kunnen verzamelen?
zo gisteren weer ff een nieuwe epic erbij, Gloves of Prophecy en Sash of Whispered Secrets (locks wouden en niet en was maar 5 dkp :P)
Ik heb mijn Rogue even gekoel-kast, dus die is op 7/8 NS blijven steken.

Mijn Priest had woensdag een goed dagje; Prophecy pants+gloves, dus die zit nu op 3/8 Prop

• Tuschinski
EXCalibur_EeK schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 16:34:

Ik bedoel als er bijvoorbeeld een Prophecy item voor de priest drop wie mag dan dkp inzetten, een shadowpriest of een holypriest (heeft de een voorrang op de ander)?
En als bijvoorbeeld robes of volatile power dropt wie mag er dan op bieden (priest/mage/lock?)?

Ik ben zelf (holy)priest en heb het idee dat het goed equippen van healers in de guild belangrijker is dan het equipen van een shadowpriest en daardoor ook voorrang zouden moeten hebben, maar dat is mijn mening.
Build<Speler.

Ik ken Holy priests die geen drol kunnen healen en Shadow priests die heel hard hun best doen. In principe ben ik groot voorstander van gelijke monniken, gelijke kappen.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

DKP is voor iedereen. En iemand die meer DKP verdient heeft dan een ander, heeft dus eerste keus.

Wat je nu zegt is dat als een shadowpriest met alle raids is meegeweest en een holy priest met maar 1 van die raids, die holy priest toch voorrang krijgt. Die shadowpriest heeft voor die DKP gewerkt, en die holy priest?

"Oooh Jeroen!"

• Helox-in-a-box
Tuschinski schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 16:41:
[...]

Mijn Priest had woensdag een goed dagje; Prophecy pants+gloves, dus die zit nu op 3/8 Prop
nice, heb nu zelf Boots, Gloves, Belt en Mantle van proph, Trans headpiece (zooo'n vette gfx) en vorige week mn Benediction gehaalt :D ow man wat is die epic quest moeilijk zeg als je em voor het eerst probeert. D8 och dat doe ik wel even, wat pots en hoppa :P 3x overgedaan

• Tuschinski
Helox-in-a-box schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 16:44:
[...]

nice, heb nu zelf Boots, Gloves, Belt en Mantle van proph, Trans headpiece (zooo'n vette gfx) en vorige week mn Benediction gehaalt :D ow man wat is die epic quest moeilijk zeg als je em voor het eerst probeert. D8 och dat doe ik wel even, wat pots en hoppa :P 3x overgedaan
Ons nieuwe guild is een stuk kleiner (50 man), dus gaat het bij ons een stuk harder... en waar het vorige guild NS/Felheart/might drops had, hebben we nu Prophecy/Cenarion... ik heb weer eens mazzel ^^

• Zaren
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 22-04-2010

Zaren

ondertitel

Kaap schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 16:24:
Afgelopen paar dagen bezig geweest met mijn nieuwe UI. En ben best trots op het resultaat, daarom wil ik er even mee patsen.

[afbeelding]

Even wat opmerkingen:
1. Actionbar aan rechterkant is scripted. Komt alleen tevoorschijn als je met je muis erover hovered.
2. De actionbar met de 4 pet spells erin, deze zie je alleen als er geen pet is. Zodra ik een pet summon, verdwijnt de bar weer.
3. Die HUD rond mijn char even aangezet. Deze zie je alleen als je in combat bent of wanneer of je HP of Mana <> 100% is.

Mijn mods:
1. Discord actionbars
2. Discord Unitframes
3. Titan Panel
4. Titan Honor+
5. Scrolling Combat Text
6. Mobile Frames
7. Cleanminimap
8. MetaMap
9. Archud
10. Monkeyquest
11. Chattimestamp
12. Countdoom
13. CTRA

Vooral met de unitframes ben ik erg lang bezig geweest. Ze zijn verre van standaard en heb me soms rotgezocht naar bepaalde opties. Mijn doel was een overzichtelijke UI te maken, weinig knoppen en voldoende informatie over mijn party, eigen char en het target.
Die hud die jij hebt wil ik dus ook, maar ik vind het 3d model onderaan nogal irritant, weet iemand hoe ik wel die hud krijg maar het 3dmodel van je target eruit gooi ??

veritas, aequitas

• heuveltje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 03:38

heuveltje

KoelkastFilosoof

Rddr schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 20:51:
[...]

en daarom zit er een leverdatum van een maand op :(

Mha server was vol dus ik joinde een andere maar dan is je kereltje weg :X moet je dan helemaal opnieuw beginnen.. is er geen mogelijkheid om het te importeren??!?!??!
Nee je kunt (nog) geen char verplaatsen.
Dus je zult overnieuw moeten beginnen, of op je oude server verder gaan :)
(meeste servers zijn trouwens full. maar dan kun je er nog prima opspelen :) )

You cant build a better world for people.
Only people can build a better world for people.
Otherwise its just a fancy cage. T. Pratchett

• Tsukasa
http://www.gameaholic.com/wow/wow_v1.10_patch_notes.html

Weet niet of ze nep zijn, maar ze waren gepost in EU/US forum.

• Mojo
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 23:26

Mojo

The Power Within

Zitten wel twijfelachtige stukjes tussen, maar meeste ziet er wel oké en normaal uit. :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• superbassie
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 27-11 22:52
Ik kan alweer niet inloggen, was gisteren ook al
Ben 51 nu en doe wat elite quests in Hinterlands oa voor plate legs en trinket :)

• Dennism
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 23:30

Tja, ligt aan verschillende dingen, maar uitgaande van een gelijke attendance zou ik zeggen als beide priests hetzelfde doen tijdens de raid gelijke rechten op drops. Doet echter de holy priest healen en de Shadow priest gaat alleen mee voor DPS zou ik zeggen shadow priest voorrang op +dmg gear en de holy priest voorrang op de healerset items.

Chronia Lvl 60 Warlock Diablo 3

• UltraR-pc
Als het echt waar is: AV = vaarwel healing, nu je alleen nog rep krijgt voor gekillde players en die rep geld niet meer voor de gehele raid.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Zaren schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 17:02:
[...]

Die hud die jij hebt wil ik dus ook, maar ik vind het 3d model onderaan nogal irritant, weet iemand hoe ik wel die hud krijg maar het 3dmodel van je target eruit gooi ??
Die hud is Archud maar wat bedoel je met 3D model van je target? Als je archud options doet kun je uitvinken dat ie targetframe moet laten zien, zoals ik ook heb.

"Oooh Jeroen!"

• DinX

DinX

Motormuis

UltraR-pc schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 19:06:
[...]

Als het echt waar is: AV = vaarwel healing, nu je alleen nog rep krijgt voor gekillde players en die rep geld niet meer voor de gehele raid.
Als die echt zijn zie je me ook niet meer in AV

• Blamm
  • Laatst online: 01-12 14:34

Blamm

Niet meer Smart

Gaat denk ik rep leechen tegen.
thanks ;)

[Voor 47% gewijzigd door Blamm op 03-03-2006 19:41]

• DinX

DinX

Motormuis

En de healers dan ? Die moeten daar maar hun tijd verdoen ?

• UltraR-pc
Razorfist schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 19:37:
Gaat denk ik Reputation leechen tegen.
Aangepast voor je :)

[Voor 4% gewijzigd door UltraR-pc op 03-03-2006 19:40]

• Zer0x
  • Niet online
Het is al zo'n probleem dat aliance het heal knopje niet weet te vinden bij ons (ik vraag me wel eens af of ze uberhaubt wel zo'n knopje op het scherm hebben staan), nu dus helemaal niet meer. 95% van de BG;s word door Horde gewonnen omdat zij wel snappen dat je met healen een groep in leven kunt houden zo dat je iets kunt doen. Pala's zie ik nog wel eens healen, maar das ook niet heel vaak.

[Voor 3% gewijzigd door Zer0x op 03-03-2006 19:45]

Luchtkoeling is voor brommers -- Spekjes

• Blamm
  • Laatst online: 01-12 14:34

Blamm

Niet meer Smart

Als jij in een raid zit en je healt iemand die vecht.. dan wordt dat toch ook als een kill geregistreerd voor jou of niet?

• Bokkie
  • Niet online
omg :/

crapass patchnotes :X
High-Level Instance Changes

Along with the new Armor Sets, the high-level 5-10 man dungeons have received some changes regarding loot. Many items have been improved in quality and use. In addition, several epic items, such as Headmaster's Charge and the Runeblade of Baron Rivendare, have had their drop rates significantly increased. In order to preserve the challenge of these dungeons, they have had their instance caps lowered. Stratholme, Scholomance, and Blackrock Depths now allow a maximum of five players inside, and Blackrock Spire allows a maximum of ten.
dit is hard zuigend :/
Alterac Valley

* Flavor items from player loot in Alterac Valley will now stack and can be sold for a small value. These are items like Documents from Boomstick Imports, Worn Running Shoes, etc.
* Players in Alterac Valley will no longer drop Darkspear Troll Mojo, Dwarf Spines, Forsaken Hearts, Human Bone Chips, Orc Teeth, etc. and the quests have been removed for these items. Instead when a player is slain in Alterac Valley, any enemies that were in that player's threat list will gain 1 point of reputation with either the Frostwolf or Stormpike factions.
* Frostwolf and Stormpike faction will now be gained by killing players of the opposite faction. Reputation will no longer be split up among the entire raid group.
* Tower Banners in Alterac Valley can no longer be used through walls.
* Korrak the Bloodrager and his band of trolls have packed up their bags and left Alterac Valley for greener pastures.
no more AV's :/

hmmz ook wel wat goeie dingen natuurlijk
Players that unlearn Engineering or Leatherworking may now respecialize if they decide to relearn the professions.
erg prettig :)
Mooncloth Bag recipe only requires a single mooncloth to make.
nice heb nog 20 mooncloth op me mage :P
The Deathly Usher in the Blasted Lands will now transport a whole group up to the Rise of the Defiler as long as one person is on the quest 'You Are Rakh'likh, Demon.'
yes eindelijk kan ik ook die quest afmaken \o/

voor de rest weer veel wijzigingen in de ui code :/ wordt weer hard werken voor de addon makers

die dungeon changens en de AV change zijn volgens mij erg slecht :/ av rep wordt nu naar om te halen volgens mij, maar eerst maar even afwachten

op het eerste gezicht lijkt het nogal negatief, hoop dat wij ook snel de testrealm krijgen, kan ik even een paar dingen testen

• heuveltje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 03:38

heuveltje

KoelkastFilosoof

http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/testrealm.html

hier staan dezelfde patchnotes, dus ze zullen wel waar zijn

Wat leuke en minder leuke dingen. maar ik zie wel hoe het uitpakt.
Kan ik wel onderhand eens wat nieuwe magebuilds checken :)

En ergens vind ik die 5man instance wel leuk
Krijg ik onderhand de kans die dingen eens te puggen.
Meer uitdaging en meer loot :)

[Voor 27% gewijzigd door heuveltje op 03-03-2006 20:27]

You cant build a better world for people.
Only people can build a better world for people.
Otherwise its just a fancy cage. T. Pratchett

• Splendid
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 01-12 17:21
addictive schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:24:
[...]

is uiteraard nog plaats :)

voor een guild invite moet je het got chat kanaal joinen (/join got) iedereen kan voorlopig inviten, dus dat komt helemaal goed.
En we hebben een 'tekort' aan rogue's en shammy's :)
Ik praat nu net in dat channel maar niemand zegt wat? Is er misschien iemand die ik kan whisperen die mij eventueel tot de guild toe kan laten?

• Zer0x
  • Niet online
Jammer van Strat en scholo, van AV vind ik het niet zo erg, zeker niet dat Korrak verdwenen is.
Instead when a player is slain in Alterac Valley, any enemies that were in that player's threat list will gain 1 point of reputation with either the Frostwolf or Stormpike factions.
Hier uit maak ik op dat priests en andere healers nog steeds rep krijgen, aangezien je met het healen van iemand in combat ook op de threat list komt (welke healer heeft nou niet eens agro gekregen door een te snelle/grote heal)

De veranderingen in AV zullen voor mij niet zoveel uitmaken, aangezien ik toch altijd wel veel kills maak (en ook veel killing blows heb, sta altijd wel redelijk ver boven aan).

Misschien dat het voor de warlocks (zoals voor mij dus) en voor priests in shadowform erg makkelijk rep farmen is. Ook voor mages met AOE zal het miss wel sneller gaan. Door iemand met te DoTen sta je op zn threat list, en mocht ie dood gaan, 1 rep punt.

Anyway, ik denk wel dat het eerlijker is, er zijn zal mensen die geen ruk uitvreten, en toch alles looten (en soms zelf van die auto-loot addons gebruiken)

========================================================================

Totaal iets anders: zijn er hier nog anderen die de laatste paar dagen veel last hebben van lag?

het schijnt dat veel Nederlanders en Belgen daar last van hebben, zo veel zelfs dat Blizzard er een topic voor gemaakt heeft: Connection Problems from Holland or Belgium

[Voor 18% gewijzigd door Zer0x op 03-03-2006 20:55]

Luchtkoeling is voor brommers -- Spekjes

• White Dust
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 29-11 15:26

White Dust

PlaneScape: Torment

*gasp*

De wereld is ten einde... Armageddon is begonnen...

• A new level 52 druid quest that takes place in Un'Goro crater has been added.

Wie van jullie heeft Blizzard met de dood bedreigd? Ik was het allezins niet * kijkt onschuldig

*klikkie*

[Voor 16% gewijzigd door White Dust op 03-03-2006 21:01]

• Tsukasa
ST gedaan 3 uur lang, zolo gemold, geen blue drops, geen feathers.
Wij dik verdwaald, eindelijk na 1 uur lang vragen en zoeken konden we verder, moest iedereen gaan.
:r

• Kevinp
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 01-11 07:07
All spells/abilities that remove existing effects (e.g. Dispel Magic, Cleanse, Remove Curse etc...) will now verify that there is an effect that can be removed before casting.

is bagguer mages gebruiken da altijd met sheepen, nu moeten ze ct-mod maar aanpassen ofzo zodat je ook exta mages kan toevoegen aan de gui

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• se7en

se7en

hungry scav

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:54:
[...]

das de reborn ui

kan je vinden op curse-gaming.com
dankje
denk je dat het mogelijk is om die 3d model target te uitschakelen ?

• conundrum
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 07-12-2007
JeanLucPicard schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 11:48:
[...]

lock, 1 trinket, coe 1.9, geen enkele buff voor de rest, haalde ik 5k crit, 1.10 zit ik nog steeds met 4k crits

• se7en

se7en

hungry scav

Starchild schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 21:01:
*gasp*

De wereld is ten einde... Armageddon is begonnen...

• A new level 52 druid quest that takes place in Un'Goro crater has been added.

Wie van jullie heeft Blizzard met de dood bedreigd? Ik was het allezins niet * kijkt onschuldig

*klikkie*
nederlands mag WEER niet mee doen
en luxemburg wel ...ffs dat landtje heeft maar 1 of 10 dorpjes :<

• marshallq
  • Registratie: augustus 2001
  • Niet online
Barb of the Sand Reaver
Two-Hand Polearm
225 - 338 Damage Speed 3.70
(76.1 damage per second)
+41 Agility
+31 Stamina

+25 AGI enchant == +66 AGI total, +76 after LR.

Read that again: +76 AGI from a single item.

Assuming a 15% quiver 0/21/30 build that would be +132 Attack Power for +14.58 DPS, +1.43% chance to crit, +2.87% chance to dodge, +152 Armor, and +341 HP from a single slot on your toon.

Drool, geef mij maar 1.10 met +25 agi :7

Erg leuk hunter item :D

• DeadKennedy
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 30-11 12:26
Tuschinski schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 16:41:
[...]

Oh hey Loknor ;)

Ryzen 3700X, EVGA RTX 3080, 32GB PC3200 DDR4, 2TB NVMe, LG48CX 120HZ OLED & 165Hz IPS 1440p

• RaseriaN
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 01-12 16:12

RaseriaN

So much choices..

Fijn, is je vriendin er.. wilt ze graag een potje WoWen ;)
Sorry GoT'ers op Xavius, ze is best lief :>

• _Squatt_
  • Niet online
kevinp schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 21:39:
All spells/abilities that remove existing effects (e.g. Dispel Magic, Cleanse, Remove Curse etc...) will now verify that there is an effect that can be removed before casting.

is bagguer mages gebruiken da altijd met sheepen, nu moeten ze ct-mod maar aanpassen ofzo zodat je ook exta mages kan toevoegen aan de gui
Mages gebruiken doorgaans "Detect Magic" om aan te geven wat er gesheeped wordt. Dat is niet een "spell/ability that removes existing effects".

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

• bullshit!
  • Laatst online: 18-05-2011
Dat nieuwe av gebeurenis zwaar goed, spreek met 2 guilds af dat je av in gaat, en laat jezelf gewoon zo snel mogelijk dood gaan en farmen met die rep.

• enira
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 21:55
RaseriaN schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 23:50:
Fijn, is je vriendin er.. wilt ze graag een potje WoWen ;)
Sorry GoT'ers op Xavius, ze is best lief :>
Echt een slechte keus dat je je vriendin wow hebt laten spelen. Dalijk wil ze nog niet eens meer.. ;)
Wat een k*tloot in ZG deze avond. Eerste 3 bosses alle 3 shawls.. :|

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• Mior
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 22:47
jarnotjuh schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 01:02:
[...]

Wat een k*tloot in ZG deze avond. Eerste 3 bosses alle 3 shawls.. :|
Ja, ik ken het.. 4 maanden lang geen Aegis drop, en nu ga ik vanavond een avond niet mee, en wat dropt er? Jawel! ... 'Primal Hakkari Aegis'.. Gewoon al 2 x Arcanum of Protection in mn bank zitten, moet alleen nog 2 x die aegis nog voor mn enchant.. grrr..

Nieuw execute crit record btw:

http://www.dutchsecurity.net/~marc/wow/execute_crit.jpg

..en dat met mn protection spec.. dat heeft die stoute draak gevoelt! :P

[Voor 5% gewijzigd door Mior op 04-03-2006 02:12]

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee