Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 65 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.771 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:53

On_E

Housemusic

Shezzie schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 09:28:
[...]

Yup, definitely. Ik vertel de zeikende kids met hun " rogue owns x, hunters rule, shamans are overpowered" op guildchannel ook zo vaak, de kwaliteit van een character ligt aan degene ACHTER het keyboard. Ik heb ooit met mijn 60 rogue 10 ronden geduelled tegen een druid. De eerste 3 verloor ik omdat hij beter op mij ingesteld was dan ik op hem. Toen ik door had hoe hij werkte, heb ik er 6 van de resterende 7 gewonnen.
Als je 10x op een rij wordt ingemaakt, ligt het echt meer aan je eigen kwaliteiten dan aan Blizz.
Kwaliteiten in World of Luckcraft ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Gimbooze schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 09:38:
[...]

ROFL! :D

Gister AQ geopend bij ons. Van het event zelf niets meegekregen (7 crashes voordat we uberhaupt waren begonnen). Onze scepter buggede zelfs.. degene die hem had had de mount wel gekregen, maar voor de rest gebeurde niets.

Zodra de gates open gingen zijn we AQ40 binnengegaan. Eerste run meteen Skeram, bug family en Sartura neer. Alle bazen gingen gewoon binnen max 5 pulls neer.. en dan hebben we de strats toch wel zelf verzonnen (wel wat spoilers gebruikt, ff de abilities van de bazen opgezocht zodat we niet 2 of 3 x hoefden te wipen daarachter te komen ;p). Erg lage learning-curve vergeleken met BWL dus, maar dat zal wat dieper in de instance wel anders worden :)

Oh ja, en de loot is kut :D De gevechten maken een hoop goed gelukkig.

Sartura is toch wel een van de leukste gevechten die ik heb gezien... wat een chaos zeg :)
More like Sartura is keihard generfed. Wij hebben 0 doden tegenwoordig bij Sartura.
Fankriss is tenminste wat gebuffed in tegenstelling tot vroeger, maakt het al iets lastiger.
En daarna de bitch fight tegen Huhuran. Waar zij vroeger een ez kill was, is zij nu een echte battle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
chromeeh schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 09:46:
[...]

_/-\o_ _/-\o_
Hij is lachen :)

Ik ben nu bij de quest in Redridge Mounatins dat ik Yowler moet killen...
Maar waar hangt dat beest uit :?
Ik heb een hele tijd in de bergen boven LakeShire zitten campen maar niet gespot :?
http://www.thotbott.com/?m=616679&s=b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 02:28:
1. Bear Form geeft geen % maar een vast aantal attackpower dat per lvl verhoogt.
2. Strenght telt voor attackpower.
4. Weapon Skill is bear/catform altijd het maximale van je lvl.
Max Weapon Skill = lvl x 5.
Ah perfect, dat is allemaal goed nieuws. Dank je wel. Enige wat ik dus nodig heb is een mace met strength agility en/of stamina. Tiger of Monkey is goed.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of je in een eqdkp systeem een max aantal dkp kan invoeren ?
wij hebben de max op 250 gezet, maar dat niet keihard in het systeem ingevoerd, aangezien ik die optie niet kan vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:21

m0nk

16-09-2003 15.15

kan niet Laeh, ik ben ook al aan het zoeken of er ergens een plugin voor is.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-09 10:26
[...]

_/-\o_ _/-\o_
Hij is lachen :)

Ik heb een hele tijd in de bergen boven LakeShire zitten campen maar niet gespot :?
Hij zou daar toch echt moeten zitten .. dat herinner ik me en thottbot zegt het ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Vincentio schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 09:50:
[...]

More like Sartura is keihard generfed. Wij hebben 0 doden tegenwoordig bij Sartura.
Fankriss is tenminste wat gebuffed in tegenstelling tot vroeger, maakt het al iets lastiger.
En daarna de bitch fight tegen Huhuran. Waar zij vroeger een ez kill was, is zij nu een echte battle.
Of ze generfed is of niet, ik vind het gewoon een leuk gevecht ;)

Hoe fankriss is weet ik niet (0200 vond ik een mooie tijd om te gaan slapen :P), ze hebben hem tot 60% gekregen iig. Vanavond moet die wel neer gaan dus en dan kan ik Huhuran proberen. Lijkt me ook wel een leuk gevecht.

Het meest kijk ik uit naar de twin emperors op 't moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:54

TiMMieJ

PSN: Orixez

Yes!

Gister eindelijk 72G bij elkaar gekregen voor mijn mount.
Ben nu een lvl 41 mounted ^^ hunter.

Wat een verademing zeg zo'n black sabretooth die bijna niemand anders heeft.
Iedereen gaat altijd meteen voor een witte welke ook erg gaaf zijn om te zien.
Maar leuker vind ik het dan om met een uniekere zwarte te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 09:38:
[...]

wtf, wij hebben echt shitloot, fokking classtrinkets all the way of ander matig spul waar je niet echt op zit te wachten. Welke boss zitten jullie vast btw?
vast is een groot woord

volgens mij gaan we vanavond 2e try doen op Ebonroc
als het meezit vanavond ook 1e try op chromaggus

zowel brood als firemaw gisteren 1e try near, clean kills

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
morgenavond gaat bij ons AQ open.. moet je nog iets speciaals doen voordat je rep van mobs krijgt of gewoon alles slachten wat er aanwezig is ? (maw , moe'k quest doen ofzo voordat ik rep kan krijgen?)

en maar hopen dat de server niet crasht ....
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 10:24:
[...]

vast is een groot woord

volgens mij gaan we vanavond 2e try doen op Ebonroc
als het meezit vanavond ook 1e try op chromaggus

zowel brood als firemaw gisteren 1e try near, clean kills
flamegor nog ? :)
Crowmeister schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 09:56:
[...]

Ah perfect, dat is allemaal goed nieuws. Dank je wel. Enige wat ik dus nodig heb is een mace met strength agility en/of stamina. Tiger of Monkey is goed.
+hit / crit is ook leuk :)

[ Voor 63% gewijzigd door reddevil op 02-03-2006 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
reddevil schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 10:38:
morgenavond gaat bij ons AQ open.. moet je nog iets speciaals doen voordat je rep van mobs krijgt of gewoon alles slachten wat er aanwezig is ? (maw , moe'k quest doen ofzo voordat ik rep kan krijgen?)

[...]

Weet 't niet zeker, maar als ik jou was zou ik wel ff die quest doen zodat je iig nozdormu in je rep schermpje hebt :)

(flamegor? da's toch een trashmob??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
reddevil schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 10:38:

[...]

dat zeg ik :P als het meezit dus 1e try op chrom ook vanavond
ga er eigenlijk vanuit dat zowel ebonroc als flamegor neergaan
de manier waarop gisteren brood, firemaw en alle trash neerging was veelbelovend

weet alleen niet of ik wel meega vanavond >_< wil wel graag moet maar ff kijken of het lukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Gimbooze schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 10:40:
[...]

Weet 't niet zeker, maar als ik jou was zou ik wel ff die quest doen zodat je iig nozdormu in je rep schermpje hebt :)

(flamegor? da's toch een trashmob??)
welke quest is dat dan?

yup trashmob met te veel hp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:11

chromeeh

the Gnome

PhoeniX- schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 10:04:
[...]

Hij zou daar toch echt moeten zitten .. dat herinner ik me en thottbot zegt het ook :p
Dat kaartje had ik ook al gevonden...
Nou ja vanavond maar weer proberen, is Yowler trouwens een Elite :?
Want dan neem ik ff een hi lvl guild member mee :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 10:40:
[...]

dat zeg ik :P als het meezit dus 1e try op chrom ook vanavond
ga er eigenlijk vanuit dat zowel ebonroc als flamegor neergaan
de manier waarop gisteren brood, firemaw en alle trash neerging was veelbelovend

weet alleen niet of ik wel meega vanavond >_< wil wel graag moet maar ff kijken of het lukt
Euhm, je MOET mee?

Tot vanavond :P

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 17:00

DinX

Motormuis

Shezzie schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 09:28:
[...]

Yup, definitely. Ik vertel de zeikende kids met hun " rogue owns x, hunters rule, shamans are overpowered" op guildchannel ook zo vaak, de kwaliteit van een character ligt aan degene ACHTER het keyboard. Ik heb ooit met mijn 60 rogue 10 ronden geduelled tegen een druid. De eerste 3 verloor ik omdat hij beter op mij ingesteld was dan ik op hem. Toen ik door had hoe hij werkte, heb ik er 6 van de resterende 7 gewonnen.
Als je 10x op een rij wordt ingemaakt, ligt het echt meer aan je eigen kwaliteiten dan aan Blizz.
Klopt. al komt er bij normale PvP ook geluk bij kijken.

Ik heb een druid tot 40 gespeeld, een shaman tot 52 en enpriest tot 60. Die chars kan ik nu wel bijna door en door.
Ik weet niet hoe het met andere chars zit, maar de build van een char speelt enorm mee in die gelukskans. Vooral bij een shaman vond ik dat.

Ele <> resto <> enh alle 3 een totaal andere manier van spelen.
Bij de ene hoef je z'n mana maar te drainen om het makkelijk te maken, bji de ander moet je dan juist weer zorgen dat hij op geen enkle manier bij je kan komen (WF met crits doet pijn).

Het gewhine komt dan voornamelijk van mensen die eens toevallig het verkeerde type tegen komen. Een warrior tegen een enh shaman zou het heel wat makkeljiker hebben dan een warrior tegen een ele shaman enzo. Maar zo'n warrior hoeft maar eens een ele of resto shaman tegen te komen en te verliezen ... en 5 minten later staat er een post in het shaman forum "nref shamens plx!".

Natuurlijk, een goede speler kan elke class in principe aan. Je moet gewoon zorgen dat je ze kent (de andere classes), en vooral je eigen class ook. Ik ben sinds enkele dagen van shadow naar disc/holy gegaan. Ik krijg op dit moment met moeite een mob dodo +2 mjin level. Gewon omdat ik opnieuw moet leren spelen eigenlijk.

1 dnig vind ik dan wel weer spijtig, en dat is dat degene die het gevecht kan starten meestal een veel grotere kans heeft om het af te maken. Quasi elke class.
Beste voorbeeld is een rogue daarvoor. Laat die je onverwacht backstabben en je ge-stun-locked houden, als clothie ben je er dan op een paar seconden aan. Laat jou als cothie daarentegen openen en hij heeft al veeel minder kans.

Maar ik vind "skill" meer meespelen dan "geluk" eerlijk gezegd.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 17:53

On_E

Housemusic

Iemand van de Warlocks hier met 5/5 Aftermath ?

Ik heb nu 5 punten in Improved Searing Pain, maar ik vraag me af of ‘’10% chance to Daze the target for 5 secs with your destruction spells’’ niet beter is dan 10% meer crit chance op Searing Pain.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Gisteren bij ons ook de gates van AQ geopend, gekkenhuis. Was nogal laat, acht uur op de boot in Menethil. Eerste keer een disconnect waardoor we ook weer in Menethil aankwamen, tweede keer stonden we in Alterac met een prachtig uitzicht op Dalaran, derde keer kwamen we aan. :P Beetje tegen die mobs lopen vechten (werd bijna getwoshotted, een hit van dik 3k) en toen even AQ20 en 40 ingegaan.

Toen geprobeerd die megabug in Regal geprobeerd en naar Tanaris. Best geinige loot op zich, lading greens gewonnen om te disenchanten en ook een Demonslayer gewonnen en verkocht. Vriendin van me won een Orb of Deception. Toen we in Tanaris waren een whisp gekregen of ik mee wilde naar AQ20, pally was net vertrokken. Eerste boss niet gezien, maar was wel leuk daar. ^^ Tenslotte ook nog met vier man (ik en drie hunters) bezig geweest om drops te krijgen. Van die grote mobs naar Gadgetzan gekited waar ze afgemaakt werden, 50s per kill. Wat je met vier man allemaal niet kan doen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
had je die rep voor AQ al in je reputation tab staan voordat je ging killen of niet ?? (zo ja, welke quest meot je doen dan?) Als je niet had, geen probleem bij starten AQ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mn broertje (60 priest op Tura) zal wel balen dat ie op vakantie is, hij was er ook wel graag bij geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

reddevil schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:44:
had je die rep voor AQ al in je reputation tab staan voordat je ging killen of niet ?? (zo ja, welke quest meot je doen dan?) Als je niet had, geen probleem bij starten AQ?
Wij mogen morgen hè ^^ (sunstrider)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reddevil schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:44:
ik weet de naam van de q niet meer, maar je krijgt hem vanuit CH, buij de griff rechtaf het huisje in. Dan moet je naar tanaris naar cavern of time en weer terug naar CH. Dan heb je 1110/36000 rep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:45:
Mn broertje (60 priest op Tura) zal wel balen dat ie op vakantie is, hij was er ook wel graag bij geweest.
wie is je broertje??

En ik heb geen quest gedaan maar wel rep gekregen voor die blood. Maar we zijn aardig lang bezig geweest maar ik zat pas op de 5000 nu van de 36000 in hatred dus moet dan nog maar unfriendly en dan neutral.
Maar was wel geinig alhoewel de lag en disconnects niet normaal waren maar toen we eenmaal in aq20 waren was het gelukkig oke.
Toch de eerste boss neer gekregen allleen bij het 2e deel ging het mis op die waves helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl1klb
  • Laatst online: 25-03 12:32

nl1klb

May the Moo be with You

chromeeh schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:10:
[...]

Dat kaartje had ik ook al gevonden...
Nou ja vanavond maar weer proberen, is Yowler trouwens een Elite :?
Want dan neem ik ff een hi lvl guild member mee :D
Yowler is een elite. Een 25 als ik me niet vergis.

Stats!
Disce Ut Semper Victurus, Vive Ut Cras Moriturus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
MantaMania schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:15:
[...]

wie is je broertje??

En ik heb geen quest gedaan maar wel rep gekregen voor die blood. Maar we zijn aardig lang bezig geweest maar ik zat pas op de 5000 nu van de 36000 in hatred dus moet dan nog maar unfriendly en dan neutral.
Maar was wel geinig alhoewel de lag en disconnects niet normaal waren maar toen we eenmaal in aq20 waren was het gelukkig oke.
Toch de eerste boss neer gekregen allleen bij het 2e deel ging het mis op die waves helaas.
Hoe moeilijk is AQ20 in vergelijking met ZG en MC? Heb er te weinig van gezien om daar iets zinnings over te kunnen zeggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 13:17:
[...]

Hoe moeilijk is AQ20 in vergelijking met ZG en MC? Heb er te weinig van gezien om daar iets zinnings over te kunnen zeggen. :P
beetje afhankelijk hoe goed de guild is en items. denk dat het gelijk of net iets moeilijker is dan ZG. Me guild had gister AQ20 in 4uur gecomplete en was eerste keer daar, maar dan hebben we ook MC/BWL op farmstatus staan.
gister ook even AQ40 in gegaan, ging niet geweldig, maar wel weer 20k rep erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Exitium schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 13:17:
[...]

wat ik tot nu heb gezien is het ongeveer gelijk aan zul gurub maar het schijnt na een boss of 3-4 wel aardig wat moeilijker te worden.

Wat ik wel lekker vind aan aq is dat alles zo ruim is opgezet dus je kan lekker "veilig" boss fights doen enzo.
En ik heb het idee dat er weer iets meer tactiek bij komt kijken wat opzich wel erg leuk is.

We hadden gisteren avond een behoorlijk goeie groep mee en we wipten op die eerste boss 2 x (eerste keer omdat we niet wisten wat ie deed dus alle healers stonden bij elkaar en toen werden ze gesilenced, 2e keer wipten we op 0.001 % omdat de tank wissel net niet goed lukte.) en de 3e keer was het een makkie.
De 2e boss waren we halverwege de 7 waves van buggs en die moet na wat oefening best goed te doen zijn denk ik.

[ Voor 28% gewijzigd door MantaMania op 02-03-2006 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrGrr
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-04-2022
Tja ik ben ook wel benieuwd hoe moeilijk de eerste boss van AQ 40 is voor een guild dat net begint aan BWL. Ik lees op een site dat het ongeveer even makkelijk is als major domo, maar aan de andere kant hoor ik mensen zeggen dat guilds die nog niet BWL op farm hebben de 1ste boss uit AQ 40 niet dood krijgen...

Iemand hier al de eerste Boss van AQ 40 gedaan zonder nog in BWL te zijn geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij doen BWL maar krijgen de eerste boss in AQ40 niet neer... we habdden te weining warriors en tanks mee en denk dat die wel handig zijn ivb met de Clones & Mindcontrol.

AQ20 daar in tegen hebben we zonder problemen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:19
RollieBollie schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 21:23:
[...]

Verrek, daar hebben we Denkoyugo en Nextware. :-D
En we zijn niet de enige hier van TDC..
Maarre.. klote voor je Denko, dat je gisteren na je 30e UBRS run nog steeds dat shield niet had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Gimbooze schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 10:10:
[...]

Of ze generfed is of niet, ik vind het gewoon een leuk gevecht ;)

Hoe fankriss is weet ik niet (0200 vond ik een mooie tijd om te gaan slapen :P), ze hebben hem tot 60% gekregen iig. Vanavond moet die wel neer gaan dus en dan kan ik Huhuran proberen. Lijkt me ook wel een leuk gevecht.

Het meest kijk ik uit naar de twin emperors op 't moment :)
Yup Sartura is wel geinig, maar ik vond haar vroeger leuker omdat ze toen echt untankable was.
Fankriss moet wel goed te doen zijn.
Voor huhuran, ik hoop dat mensen bij jullie grinden en maraudon leuk vinden...

---

Rep krijg je gewoon meteen.

AQ20 zijn alle bosses gewoon anders maar wel goed te doen met een goede raid setup.

Skeram heb je 6 warriors voor nodig wil je die lekker kunnen doen.

[ Voor 13% gewijzigd door Vincentio op 02-03-2006 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde voor mijn guild, BWL op farmstatus (was al na 2 weken) en AQ20 gister eerste dag en voltooid, maar AQ40 eerste boss niet dood gekregen, beste was 11%.
Was met 7 warriors (waarvan 4 def build). Denk dat ons probleem was dat we telang speelden, de healers waren neit echt op dreef gezien onze eerste poging de 11% was en bij trashmobs daarvoor niet wipeten terwijl we na eerste poging zelfs daar al paar keer een wipe hadden.
Eerste boss in AQ40 is beetje geluk hebben en goed weten wat te doen. Het is niet te vergelijken met welke MC/BWL boss dan ook. MC is puur geared based, BWL eigenlijk ook met klein beetje tactiek (maar niet veel) en AQ40 is geared based + dat elk persoon exact moet weten wat te doen anders wipe je snel.
Kan trouwens niet zeggen dat AQ40 extreem geared based is, hele guild heeft dan wel vrijwel allemaal full tier2 set, maar bij eerste boss eerste poging wel 30 man dood toen boss op 30% stond, wel ff naar 11% gekregen en de ilusies op 25% verslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubernerd
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-08 14:14
Splendid schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 17:54:
[...]

dimensionplus.nl. Ik heb daar gisteren besteld. Vandaag verstuurd. Dus morgen heb ik hem. Ze hebben ze daar nog in voorraad.
Super dank je! Geweldig _/-\o_ zal hem gelijk bestellen :9~ Mijn held O+
Nohead schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 17:52:
[...]

BOL.COM ;) voor 17:00 bestellen morgen in huis :9
Helaas geldt dat alleen voor de gamecard :'(

/Edit

Op die site staat direct leverbaar, ik hem bestellen, krijg ik net een mailtje dat ik hem 9-03 kan ophalen :

Tenzij iemand anders nog een site weet die direct kan levern moet ik maar wachten ;(

[ Voor 17% gewijzigd door Ubernerd op 02-03-2006 15:19 ]

Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 19:15
Hmm naar mijn inziens heb je geen special raid samenstelling nodig voor de instances, 1e baas AQ40 kan ook gewoon met 5 wariors, het is meer groupsetup en positionering en goed gebruikmaken van omgeving bij de bosses. Onze guild heeft alles gedaan met 5 van iedere class mc, bwl enz alles farm status, in AQ zijn we nu bij twins aangekomen. Wel is het zo dat je niet de walktrue's moet gebruiken (is ook niet leuk en spoiled de fun van het zelf leren) zoals sommige guilds wel doen, we maken onze eigen tactics (wel noodzakelijk omdat niet veel guilds raidsetup van 5 van iedere class hebben) maar tot nu toe is alles goed te doen met 5 van iedere class.

AQ20 alles gecleared en is idd vergelijkbaar met ZG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
Een warrior equip vraagje: mijn warrior heeft nu een Obsidian Edged Blade.
Is het de moeite waard om deze te vervangen door een Bonereaver's Edge?

Mijn guild is nu ook net begonnen aan BWL, dus het is ook goed mogelijk
dat ik een Untamed kan bekomen... maar dat is nog niet zeker... MC hebben we
op farm status en BWL is euuh... wipe status 8)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Complete guide for killing imba warlocks!

:D

[ Voor 5% gewijzigd door DinX op 02-03-2006 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, een van jullie guilds ook problemen met de verdeling van items? We gebruikten altijd dkp voor MC/BWL en simpelweg Roll in ZG. Maar nu met AQ20 dachten we ook gewoon Rolls te gebruiken, maar gezien er wel items kunnen droppen die gelijk of zelfs beter zijn dan vanuit BWL ontstaat er al een aardige discussie over. Simpel gezegt, AQ20 duurt telang als we niet rollen maar items zijn tegoed om gratis weg te geven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sow wat zal dat een moeilijke warlock zijn zeg :D

Ik ben nu lvl 21, bijna lvl 22 :) Echt topclasses, die warlocks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
Kapoen schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 15:31:
Een warrior equip vraagje: mijn warrior heeft nu een Obsidian Edged Blade.
Is het de moeite waard om deze te vervangen door een Bonereaver's Edge?

Mijn guild is nu ook net begonnen aan BWL, dus het is ook goed mogelijk
dat ik een Untamed kan bekomen... maar dat is nog niet zeker... MC hebben we
op farm status en BWL is euuh... wipe status 8)
Ik zou voor Zin'Rokh gaan en anders wachten tot Asscandy van Nefarion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Ubernerd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 14:51:
[...]

Super dank je! Geweldig _/-\o_ zal hem gelijk bestellen :9~ Mijn held O+

[...]

Helaas geldt dat alleen voor de gamecard :'(

/Edit

Op die site staat direct leverbaar, ik hem bestellen, krijg ik net een mailtje dat ik hem 9-03 kan ophalen :

Tenzij iemand anders nog een site weet die direct kan levern moet ik maar wachten ;(
www.game247.nl

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
hey,

weet iemand misschien een addon die kan laten zien wie er in een raid/party een dooie mob kan/mag looten?

we hebben namelijk het "probleem" dat core hounds niet geloot worden en dus niet geskinned kunnen worden.

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Cyrus-The-Virus schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 16:29:
hey,

weet iemand misschien een addon die kan laten zien wie er in een raid/party een dooie mob kan/mag looten?

we hebben namelijk het "probleem" dat core hounds niet geloot worden en dus niet geskinned kunnen worden.

alvast bedankt :)
ja die zou ik ook wel willen maar volgens mij bestaat ie niet.
Je kan natuurlijk free for all doen dat doen meer guilds maar dat wil ik ook liever niet.
Bij ons helpt het spammen van looot the f dogs. We are going to wait here until its looted.
En dan word ie meestal wel geloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Laatst online: 22-10-2024
ja, zo doen wij het nu ook, maar dat vreet onnodige tijd... als we een naam hebben is het makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:23

The Legend

*Plop*

Wat ik merk tijdens het levelen van m'n druid dat er veeeel meer low lvl greens droppen van normale mobs. Vorig jaar tijdens het levelen van m'n mage was dat zeer zeldzaam. Inmiddels heb ik dus bags vol met low lvl spul omdat ik het zonde vind om aan een vendor te verpatsen :P Doet dat spul ook maar iets op de AH (voor enchanters ofzo?) en zo ja hoe bepaal je de AH prijs?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Laatst online: 15:41

Japser

Jeej!

Zeg ik ben nu lvl 50 enik wil actief gaan Blacksmithen, alleen mn skillls zijn nogal laag, 105 ofzo. Hoe ga ik dit heel snel boosten tegen niet al te hoge prijs???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ffa op trash en 1 looter aanwijzen? Ieder ander die loot wordt gespammed ^^ Zo doen wij het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guinna van Source of Strenght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Hij zit een grot, als je lakeshire uit gaat loop je de weg omhoog, daar moet je vrij snel naar links het plateau boven lakeshire op, en dan helemaal naar links lopen, en daarna naar het noorden, dan moet je er volgens mij recht op af lopen.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
SpeedhasteXP schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 15:28:
Hmm naar mijn inziens heb je geen special raid samenstelling nodig voor de instances, 1e baas AQ40 kan ook gewoon met 5 wariors, het is meer groupsetup en positionering en goed gebruikmaken van omgeving bij de bosses. Onze guild heeft alles gedaan met 5 van iedere class mc, bwl enz alles farm status, in AQ zijn we nu bij twins aangekomen. Wel is het zo dat je niet de walktrue's moet gebruiken (is ook niet leuk en spoiled de fun van het zelf leren) zoals sommige guilds wel doen, we maken onze eigen tactics (wel noodzakelijk omdat niet veel guilds raidsetup van 5 van iedere class hebben) maar tot nu toe is alles goed te doen met 5 van iedere class.

AQ20 alles gecleared en is idd vergelijkbaar met ZG.
Daarom ben ik ook blij dat wij de gates als 4e in de wereld openden, zodat er geen tactics uberhaupt bekend waren.

En idd het is meer de individuele skills en teamwork die het belangrijkst is in AQ40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een zwaar probleem....ik denk dat mijn account gehackt is. Waarom wil je weten!!

Met aanmelden zegt WoW: Verkeerde pass of username
Op de site van WoW wordt mijn mailadres niet meer herkend, mijn username ook niet en mijn pass ook niet.

Heb gewoon goede normale internet connectie, ik hoop dat iemand een oplossing weet. Want ik heb eindelijk tijd om te spelen. Ik heb lvl 20 hunter of moet ik zeggen had :'( :'( :'( ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 18:41:
Ik heb een zwaar probleem....ik denk dat mijn account gehackt is. Waarom wil je weten!!

Met aanmelden zegt WoW: Verkeerde pass of username
Op de site van WoW wordt mijn mailadres niet meer herkend, mijn username ook niet en mijn pass ook niet.

Heb gewoon goede normale internet connectie, ik hoop dat iemand een oplossing weet. Want ik heb eindelijk tijd om te spelen. Ik heb lvl 20 hunter of moet ik zeggen had :'( :'( :'( ??
Kijk voor de zekerheid eerst even ofdat je niet op de US website probeert in te loggen in plaats van de EU site (www.wow-europe.com/). Heel wat mensen hebben deze fout al gemaakt.

Dan blijft het natuurlijk raar dat de client je password niet herkend. Misschien een gevalletje capslock?

[ Voor 4% gewijzigd door ebborazor op 03-03-2006 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Als je de CD-key nog hebt krijg je sowieso je account wel terug, ik hoop alleen dat deze niet compleet leeg is (ze restoren wel characters, maar dan krijg je waarschijnlijk geen items terug als deze verkocht zijn). Als ik jou was zou ik even support mailen, adres staat wel op de site.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Laatst online: 15:41

Japser

Jeej!

Ligt t nou aan mij of ligt de hele pleuresbende eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japser schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 19:00:
Ligt t nou aan mij of ligt de hele pleuresbende eruit?
Als je eigenlijk bedoelt: "Hmm volgens mij zijn de servers down, klopt dit?"
dan zou ik: "Ik hoor van veel mensen van wel ja" antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Ik kan ook niet meer inloggen (speel op Burning Blade)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
lol, 5de server crash voor openen gates. En er is nog niet eens gegonged. Ach grote guilds hebben nu toch maar afgesproken om het maar op een andere dag te gaan doen!

//edit #6
//edit #7

[ Voor 8% gewijzigd door DRaakje op 02-03-2006 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de snelle reacties zal dat van de europe site ff proberen hoop dat dat het is!!!

Had idd verkeerde site ontzettend stom....ben duidelijk nog een noob. Mijn acc is er nog nu nog even kijken of ik nog kan inloggen maar ik zie dat er een heleboe servers uit liggen dus hoop dat het kan :D:D:D:D:D

Echt ontzettend bedankt _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2006 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balnazzar was net nog up in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Login servers zijn weer is broken ofcourse....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:11

chromeeh

the Gnome

Vincentio schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 21:00:
Login servers zijn weer is broken ofcourse....
Alle realms zijn down :?
Zie net dat ze were up zijn... ff testen :)

Edit:
Het werkt weer _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door chromeeh op 02-03-2006 21:10 ]

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Vincentio schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 14:36:
[...]

Yup Sartura is wel geinig, maar ik vond haar vroeger leuker omdat ze toen echt untankable was.
Fankriss moet wel goed te doen zijn.
Voor huhuran, ik hoop dat mensen bij jullie grinden en maraudon leuk vinden...

---

Rep krijg je gewoon meteen.

AQ20 zijn alle bosses gewoon anders maar wel goed te doen met een goede raid setup.

Skeram heb je 6 warriors voor nodig wil je die lekker kunnen doen.
Lol huhuran is irritant :P Een keer op 14% gekregen maar toen waren er nog 5 mensen levend ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Ik heb sinds vandaag ook WOW. maar ik vroeg mij af of ik nog in een GOT guild kan is die er zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:47
nl1klb schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:54:
[...]

Yowler is een elite. Een 25 als ik me niet vergis.
yowler is lvl 25.. meer niet. geen elite.

btw, ik zit in MC, dus ik heb geen probs..
Reg. datum: 13 april 2005
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb sinds vandaag ook WOW. maar ik vroeg mij af of ik nog in een GOT guild kan is die er zijn?
xavius realm, horde side..

[ Voor 34% gewijzigd door BootVluchteling op 02-03-2006 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
BootVluchteling schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 21:36:
[...]

yowler is lvl 25.. meer niet. geen elite.

btw, ik zit in MC, dus ik heb geen probs..

[...]

xavius realm, horde side..
Ik ben alliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
komt goed uit. ik heb een human warlock.. naam: Blondje.. /w me en je krijgt een guildinvite van een nederlandse guild.. wel lvl 15+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 23:35
Ik ga em denk ik morgen halen, maar niet te veel spelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
n0isH schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:07:
Ik ga em denk ik morgen halen, maar niet te veel spelen >:)
dat zei ik ook toen ik in februari begon vorig jaar..

lees mn sig maar.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Laatst online: 13-09 23:35
BootVluchteling schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:08:
[...]

dat zei ik ook toen ik in februari begon vorig jaar..

lees mn sig maar.. :)
wat raden jullie aan om mee te beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
warrior is erg leuk, priest is ook erg leuk, warlock is de bom..

warlock is heel makkelijk met lvlen.. priest kan zichzelf healen.. alles nemen, behalve hunters/rogue..die zijn niet echt in trek.. mage is ook wel ok..

warlock of priest zou ik zeggen..

/edit priests zijn ERG populair op lvl 60..

continu.. hey m8, wanna go *instance naam hier*

[ Voor 16% gewijzigd door BootVluchteling op 02-03-2006 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
BootVluchteling schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 21:56:
[...]

komt goed uit. ik heb een human warlock.. naam: Blondje.. /w me en je krijgt een guildinvite van een nederlandse guild.. wel lvl 15+ :)
Ik ben zelf nu nog maar 7. Maar op welke server zit die guild dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
zoals jij ook zit, xavius, alliance side..

zo,

MC raid gehad..

lucy down, magmadar down.. lucy 3e try, magdamar 1e.. ging wel aardig..

lucy is lastiger dan magmadar tbh...

[ Voor 63% gewijzigd door BootVluchteling op 02-03-2006 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:12
BootVluchteling schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:51:

zo,

MC raid gehad..

Tsja, alles draait bij Lucifron om decursen en de adds asap neerleggen.
Met name het decursen is vaak lastig.

Magdamar is inderdaad makkelijker, mits de MT zijn werk naar behoren kan doen (fearwarded enzo ;) )

Edit:

Ik heb wel makkelijk lullen, loop rond bij de op een na beste guild van Hellscream, Einherjar. Wij hebben MC al maanden op farm, BWL eigenlijk ook al.
Zeker voor startende guilds is het moeilijk om de boel goed te organiseren.

[ Voor 19% gewijzigd door MGSNK op 02-03-2006 23:40 ]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splendid schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:20:
[...]

Ik ben zelf nu nog maar 7. Maar op welke server zit die guild dan?
De officiele GoT guild zit dus op Xavius en ik krijg het idee
dat jij denkt dat je -omdat je de alliance heb gejoined op de ene realm - niet meer horde kan kiezen
als je dus op een andere realm zit dan Xavius, maak dan een horde char aan op Xavius om de GoT guild te joinen en als je bij blondje wil moet je alliance kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:51:

zo,

MC raid gehad..

Lucy is echt VEEL makkelijker dan magmadar imo... En dat vinden veel mensen met mij :p

Bij ons is vandaag Garr neer gegaan, en kregen we geddon tot 4% op de eerste try, maar toen was het 12u en besloten we maar dat het te laat werd om verder te doen, vooral omdat pally zijn SS gebruikt had tijdens het gevecht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 00:12:
[...]

Lucy is echt VEEL makkelijker dan magmadar imo... En dat vinden veel mensen met mij :p

Bij ons is vandaag Garr neer gegaan, en kregen we geddon tot 4% op de eerste try, maar toen was het 12u en besloten we maar dat het te laat werd om verder te doen, vooral omdat pally zijn SS gebruikt had tijdens het gevecht :p
Wat bedoel je met SS als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Laatst online: 10-09-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 00:14:
[...]

Wat bedoel je met SS als ik vragen mag?
SoulStone, skill van warlock die ervoor zorgt dat diegene die door de warlock gesoulstoned is zichzelf kan rezzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ebbo schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 00:54:
[...]

SoulStone, skill van warlock die ervoor zorgt dat diegene die door de warlock gesoulstoned is zichzelf kan rezzen.
natuurlijk,
sorry mijn fout, tja af en toe wodt ik gek van al die afkortingen en SS staat bij mij meestal voor sinister strike :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
W00t! :D Werd door een vriend uitgenodigd om een pickup naar AQ20 te joinen, best een aardige groep. Eerste boss na twee whipes (18% en 21%) down met 2 deaths. Daarna besloten te HS'en, ben de eerste uit m'n guild die een boss in AQ omlegt. :P Daarna ook nog drie Arcane Crytals gekregen van een ex-guildie/vriendin voor m'n enchanting rod, leuke avond dus. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
chromeeh schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 21:10:
[...]

Alle realms zijn down :?
Zie net dat ze were up zijn... ff testen :)

Edit:
Het werkt weer _/-\o_ _/-\o_
Alle servers waren gewoon up. Wij hebben in 2 uur en 40 min BWL gedaan, terwijl de login servers gaar waren. Gelukkig hebben we niet zoveel disconnects op Magtheridon als we op Burning Legion hadden.
Gimbooze schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 21:12:
[...]

Lol huhuran is irritant :P Een keer op 14% gekregen maar toen waren er nog 5 mensen levend ofzo :)
Veel plezier in oa Maraudon ;)
15 man minstens.

We vonden het een zeer leuke change van Blizzard plots om weer oude instances te farmen :r
Alhoewel er wel iets gedaan moest worden. Vroeger was zij net als fankriss, one try, one kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

Zondag dan eindelijk AQ open op mijn server (Mazrigos) :D

Het is een migration realm die nog maar net open is dus ik ben al lang blij dat het zo (relatief) vlot is gegaan met de opening. Tijd om doomcaller te gaan scoren :+ Al ben ik nu al dik tevreden, +516 dmg in totaal van mn gear nu (zonder ZHC of ToeP) en full Nemesis voor de encounters waar het nodig is :7

Linkje: http://wow.allakhazam.com/profile.html?619983

Ben nu bezig met exalted te worden met TB en dan een kodo te kopen, UD op kodo ftw :D

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Elemental shaman met bwl trinket o_O

http://video.google.com/videoplay?docid=8275932535874268654

*auw*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

2-shot die daar nu ergens 2 man in 1 keer ? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
DinX schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 08:03:
[...]

2-shot die daar nu ergens 2 man in 1 keer ? :o
yup, dit is dus tevens de reden dat shamans geen toegang hebben tot Don Rodrigo's band uit AV :P

hmmz 2 shamans

1 ele/resto + trinket + 1h+shield
1 enhencment/resto + spinal + cod + andere enhencement gear

lekkere combo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

1500 haal ik nog wel maar 3300 ?? omg.... Maar snel hakkar neerhalen ;)

Het was vast al wel bekend, maar Bomen Zijn Relaxed hebben samen met Dark Forces United en Passerend Wild dinsdag magmadar en gehennas neergelegd, eigenlijk appeltje eitje... Als je een goeie tank hebt that is ;)

Hele flinke loot overigens, waaronder mijn sorcerous dagger =)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 08:16:
[...]

yup, dit is dus tevens de reden dat shamans geen toegang hebben tot Don Rodrigo's band uit AV :P

hmmz 2 shamans

1 ele/resto + trinket + 1h+shield
1 enhencment/resto + spinal + cod + andere enhencement gear

lekkere combo >:)
Mja, die kerel blijkt ook nog een deel cloth te dragen volgens WoW fora en dan nog die 2 trinkets, die toch generfed gaan worden. Het shaman forum staat al vol met topics over dit filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Woot, bijna 8k dmg op het laatst! :D *Koekje gaat ook een shammy maken. :P

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:21

m0nk

16-09-2003 15.15

gisteren dropte een van de Captains in BWL (dragon packs na Vael) een leuk wapen wat ik won :D

http://www.thottbot.com/?i=40790

Leuk voor mijn druid, 15str erop en weer full feral gespecced :D

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die misschien ook overwogen hebben om het te proberen, maar toch uiteindelijk niet het stapje namen:

Ik wilde al langere tijd van mn Windows partitie af (dualboot met linux) maar eigenlijk was World of Warcraft nog het enige wat me tegenhield. Voornamelijk omdat ook het Cedega WoW subforum helemaal vol stond met allerlei uiteenlopende problemen die aanpassingen van cfg files en dergelijke vereisten ben ik maar nooit aan Cedega/Wine voor dit doeleinde begonnen.

Gisteren toch een poging gewaagt, en geen enkel probleem tegengekomen.
Sterker nog, mn WoW draait als een zonnetje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Koekje schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 08:52:
[...]

Woot, bijna 8k dmg op het laatst! :D *Koekje gaat ook een shammy maken. :P
Wel een beetje relativeren dat filmpje. OK, hij doet erg vaak enorm veel dmg.
Maar je moet z'n gear eigenlijk erbji zien.
Volledig uitgedost in epics, waaronder cloth epics. Hij heeft die 2 trinkets die nu nog kunnen gestacked worden. Je ziet ook de levels niet van de kerels die hji aanvalt. Ik zie daar bijvoorbeeld beelden bij kel'theril in winterspring. Dat zijn meestal spelers nog net onder de 60 die daar hun laatste XP bij elkaar aan hetgrinden zijn (was er zelf nog tot vorige week).

Hij pakt ze dan ook nog eens terwijl ze met een mob bezig zijn/waren. Ze vallen hem dan ok niet aan, al zijn ze met 3.
En zo'n filmpje zijn dan nog eens momentopnamen. Hij zal ook wel geregeld hard aangepakt worden als een warrior in z'n buurt kan komen, of een rogue hem kan bespringen met die cloth items.

Maar al bij al is het toch erg imposant om te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 20:58

vhal

ಠ_ಠ

@tomvdburg

ik zit ook op Emerald Dream, alliance zijde. Afgezien van de verschrikkelijke H-A ratio, is het wel een fijne server. Op dit moment ben ik niet echt happy in mijn guild. Het groupen is ronduit bagger. We hebben genoeg lv60's om UBRS, LBRS, Scholo, Strat te raiden. Maar daadwerkelijk groupen, ho maar.
Best frustrerend om continue te idle'en in IF :)

Met andere woorden, zou je wat meer kunnen vertellen over de guild waar je momenteel in zit??

lv60 hunter btw...ja, er zijn er al zo veel van :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 08:58:
gisteren dropte een van de Captains in BWL (dragon packs na Vael) een leuk wapen wat ik won :D

http://www.thottbot.com/?i=40790

Leuk voor mijn druid, 15str erop en weer full feral gespecced :D
Geef die epic maar terug en respecc naar resto :P

echt lachen dat we het 5 minuten voor de pull er nog over hadden, opletten met looten want er kan bop epix in zitten.

rzgr in 2 tries dood (1ste try whipe @ 90 % |:( )
vael in 2 tries dood (1ste try whipe @ 1 % )
loot whipe op 10 %
whipe in SP (onnodig)

al met al een leuk avondje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dit spel lijkt me wel wat. Als ik dit spel koop kan ik dan alvast een maand ofzo spelen voordat ik per maand moet gaan betalen? En ik heb niet zoveel tijd om te spelen, half uur tot uurtje per dag, heeft het dan zin om te beginnen? Is dit veel quest based of veel trainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
darkdesign schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 10:23:
Dit spel lijkt me wel wat. Als ik dit spel koop kan ik dan alvast een maand ofzo spelen voordat ik per maand moet gaan betalen? En ik heb niet zoveel tijd om te spelen, half uur tot uurtje per dag, heeft het dan zin om te beginnen? Is dit veel quest based of veel trainen?
-Ja, je krijgt een maand gratis spelen voordat je moet gaan betalen. Let er wel op dat je een creditcard nodig hebt om een account aan te maken.
-Half uur tot uurtje per dag is genoeg. Op hogere level zal je er soms wel wat meer tijd in moeten stoppen omdat een instance run meestal langer dan een uurtje duurt.
-Vooral quest based, maar er zijn veel quests van 'maak zoveel dit en dat af' waardoor je je skills tijdens het questen trained.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Chester schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 10:34:
[...]

-Ja, je krijgt een maand gratis spelen voordat je moet gaan betalen. Let er wel op dat je een creditcard nodig hebt om een account aan te maken.
-Half uur tot uurtje per dag is genoeg. Op hogere level zal je er soms wel wat meer tijd in moeten stoppen omdat een instance run meestal langer dan een uurtje duurt.
-Vooral quest based, maar er zijn veel quests van 'maak zoveel dit en dat af' waardoor je je skills tijdens het questen trained.
Ow klinkt allemaal heel leuk, maar ik heb geen CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Dit is toch de shaman trinket? Die doet 'maar' 20% extra damage. En met talents kan je 10% extra damage krijgen. Dan doen Chain Lightning iets van 600 damage en plus die trinket 720. En als je die crit (met talents) heb je maximaal 1500-2000 en niet 7000! Of zie ik iets verkeerd

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
darkdesign schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 10:38:
[...]

Ow klinkt allemaal heel leuk, maar ik heb geen CC.
Ik zag net dit staan bij de dixons:

World of Warcraft Pre-paid card (60 dagen)
Speel World of Warcraft zonder creditcard online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
darkdesign schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 10:40:
[...]

Ik zag net dit staan bij de dixons:

World of Warcraft Pre-paid card (60 dagen)
Speel World of Warcraft zonder creditcard online
Klopt, maar het aanmaken van een account moet met een creditcard. Het betalen kan met automatische incasso of met die pre-paid kaarten. Misschien kan je even van een vriend een cc lenen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Laatst online: 10-01 12:26
Chester schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 10:42:
[...]

Klopt, maar het aanmaken van een account moet met een creditcard. Het betalen kan met automatische incasso of met die pre-paid kaarten. Misschien kan je even van een vriend een cc lenen.
FOUT, aanmaken kan ook met game-card. Ik heb 2 accounts, beide zo aangemaakt.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Chester schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 10:42:
Every player buying a World of Warcraft game box get a free one-month subscription period. This free month begin right after you have complete the account creation with an electronic method of payment (like a valid credit card, which won't be billed during the free month) or a prepaid game card.
Aanmaken van een account kan dus ook met een gamecard :)

//Zoals die gast boven me net al zei 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Okyah op 03-03-2006 10:44 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.