Shezzie schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 09:28:
[...]
Yup, definitely. Ik vertel de zeikende kids met hun " rogue owns x, hunters rule, shamans are overpowered" op guildchannel ook zo vaak, de kwaliteit van een character ligt aan degene ACHTER het keyboard. Ik heb ooit met mijn 60 rogue 10 ronden geduelled tegen een druid. De eerste 3 verloor ik omdat hij beter op mij ingesteld was dan ik op hem. Toen ik door had hoe hij werkte, heb ik er 6 van de resterende 7 gewonnen.
Als je 10x op een rij wordt ingemaakt, ligt het echt meer aan je eigen kwaliteiten dan aan Blizz.
Klopt. al komt er bij normale PvP ook geluk bij kijken.
Ik heb een druid tot 40 gespeeld, een shaman tot 52 en enpriest tot 60. Die chars kan ik nu wel bijna door en door.
Ik weet niet hoe het met andere chars zit, maar de build van een char speelt enorm mee in die gelukskans. Vooral bij een shaman vond ik dat.
Ele <> resto <> enh alle 3 een totaal andere manier van spelen.
Bij de ene hoef je z'n mana maar te drainen om het makkelijk te maken, bji de ander moet je dan juist weer zorgen dat hij op geen enkle manier bij je kan komen (WF met crits doet pijn).
Het gewhine komt dan voornamelijk van mensen die eens toevallig het verkeerde type tegen komen. Een warrior tegen een enh shaman zou het heel wat makkeljiker hebben dan een warrior tegen een ele shaman enzo. Maar zo'n warrior hoeft maar eens een ele of resto shaman tegen te komen en te verliezen ... en 5 minten later staat er een post in het shaman forum "nref shamens plx!".
Natuurlijk, een goede speler kan elke class in principe aan. Je moet gewoon zorgen dat je ze kent (de andere classes), en vooral je eigen class ook. Ik ben sinds enkele dagen van shadow naar disc/holy gegaan. Ik krijg op dit moment met moeite een mob dodo +2 mjin level. Gewon omdat ik opnieuw moet leren spelen eigenlijk.
1 dnig vind ik dan wel weer spijtig, en dat is dat degene die het gevecht kan starten meestal een veel grotere kans heeft om het af te maken. Quasi elke class.
Beste voorbeeld is een rogue daarvoor. Laat die je onverwacht backstabben en je ge-stun-locked houden, als clothie ben je er dan op een paar seconden aan. Laat jou als cothie daarentegen openen en hij heeft al veeel minder kans.
Maar ik vind "skill" meer meespelen dan "geluk" eerlijk gezegd.