BootVluchteling schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 12:46:
[...]
ff ter verduidelijking (zie sig)
ik heb dus low lvl clothies (op priest na)
met mn warlock maak ik vaak geen eens kans om die pet te fearen, omdat die kutpijlen mn casting vertragen.. ik probeer dan naar de hunter toe te rennen, om onder de 8 yards te komen zodat ie niet pijlen kan vuren.. als mn fear lukt, ben ik al stukje verder, maar vaak win ik het gewoon niet.. als mn succubus seduce doet, is het al een stuk makkelijker, maar vaak red ik het niet...
Vergeet je Deathcoil niet, in die 3 seconden kun je vast wel de pet fearen. Ik heb over het algemeen niet zo heel veel moeite met hunters, behalve als ze Viper Sting gebruiken, want zonder mana kan ik niets en ben dan afhankelijk van want en pet.
Op een hunter doe ik vaak eerst CoS of CoA en Corruption (zijn instant), daarna Deathcoil om vervolgens de pet te fearen. Daarna nuken, SB maar als dat niet lukt Immolate of Searing pain. Voordeel met Soul link is dat ik het aardig lang volhoud. Als de nood echt aan de man komt heb je ook nog Shadowburn, wat lekker kan critten (800+)
Wat ook wel handig is: CoW op de pet, voor het geval dat de pet weer bij je is voordat de hunter dood is, gelukkig hebben hunters vaak niet zo heeel veel HP.
(overigens altijd ckecken of de hunter echt dood is ivm feign death)
Als iemand nog een leuke strategie heeft voor hunters die Viper Sting gebruiken, of tegen druids of shaman, ik hoor het graag, want vooral druids vind ik lastig te verslaan. (al gaat het wel beter de laatste tijd sinds ik Spell lock en Devour Magic wat beter heb leren kennen)
Edit: k zie net dat je 31 bent, dan zul je nog wel niet soul link EN shadowburn hebben, maar k moet zeggen, soul link kan ik je aanraden!
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 01-03-2006 13:13
]