Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 65 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.772 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:11

chromeeh

the Gnome

Ik heb geen zin om al het geklaag te lezen, maar vergeet niet dat het onderhoud aan een game zoals WoW verschrikkeld veel werk is.
Want 1 kleine wijziging in een bepaalde parameter kan heel veel impact hebben voor de rest van de wereld etc.
IMHO is het gedram om bepaalde wijzigingen overbodig aangezien Blizzard bepaald...

Sorry voor de scherpe post maar het wordt er toch niet anders van....

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:13
reddevil schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 11:43:
d'r zitten ook bugs in shaman, in priest, etcetc...

ze willen per patch 1 class updaten en dat lijkt me redelijk... waarom? Omdat je per class dan kan kijken naar de nieuwe situatie en eventuele nieuwe problemen.

Als er zoveel bugs in een class zitten, ga je toch gewoon een andere spelen? Ik snap wel dat dat ook niet de bedoeling is, maar het is niet anders. Je kan nog uren gaan klagen hier, maar dat helpt echt niet.
Ik ga hier niet uren over klagen. Er zijn alleen mensen die voor en tegen zijn. Dat heet "discussie" en daar is het forum voor. Maak alleen maar duidelijk dat ik het belachelijk vind dat blizzard aan zulke dingen gehoor geeft (forum whines) en andere dingen links laat liggen terwijl die imo veel belangrijker zijn.

Opmerkingen als "Als er zoveel bugs in een class zitten, ga je toch gewoon een andere spelen?" zijn kansloos. Je speelt niet een class omdat die de minste bugs heeft maar je speelt een class omdat die class je aanspreekt. Heb diverse classes geprobeerd en mage bevalt me het beste. Heb een lvl60 hunter en een lvl30 priest naast mijn lvl60 mage, waar ik dan nog wat mee speel (naast wat lowbie shammie/druid). Ga ooit nog wel eens een lock maken, maar ik zie mezelf echt niet als een melee class spelen. Heb rogue en warrior getracht maar dat ligt me gewoon niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Bulligan op 01-03-2006 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Gisteren leuk AQ20 gedaan. Nieuwe baas ontmoet en verslagen, Ayamiss the Hunter. Wel een leuk gevecht, weer wat anders dan gewoonlijk. Larva, shudder. Daarna liepen we door naar Ossirian the Unscarred en ik moet zeggen, abandon all hope run away. Wel een leuke baas, maar die kregen we helaas niet neer. We hadden de laatste attempt hem gelukkig wel onder controle en op 65%, maar de eerste paar keer liep ie' echt alles te one shotten wat rond liep zonder ons een kans te geven.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:47
ik begrijp wat je bedoeld.. elke kleine aanpassing is inderdaad soms een ramp, wat langere server delay betekend..

ik heb respect voor blizzard en zijn keuzes, maar de keuze om eerst te nerfen voor bugfixes.. tja..

kijk als een mage makkelijk iedereen kan ownen, is dat belangrijker dan dat een mage 1x geen arcane missles kan afvuren in 10 pogingen oid.

btw, hoe kan je een hunter nou het beste verslaan..? met een caster ben je afaik bijna kansloos als je jezelf niet kan healen?

ik heb een priest, mage en lock.. geen van allen kan echt een hunter aan. ja vandeweek 1 x, toen mn succu secude deed bij de hunter, en ik fearde zn pet.. dát was wel leuk .. :P

iemand tips..? of ben ik als clothy gewoon kansloos tegen hunter...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Yellow|A schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 11:56:
Gisteren leuk AQ20 gedaan. Nieuwe baas ontmoet en verslagen, Ayamiss the Hunter. Wel een leuk gevecht, weer wat anders dan gewoonlijk. Larva, shudder. Daarna liepen we door naar Ossirian the Unscarred en ik moet zeggen, abandon all hope run away. Wel een leuke baas, maar die kregen we helaas niet neer. We hadden de laatste attempt hem gelukkig wel onder controle en op 65%, maar de eerste paar keer liep ie' echt alles te one shotten wat rond liep zonder ons een kans te geven.
Die kristallen staan er niet voor niks ;)
Oh en jullie hebben zeker het pad tussen Buru en Ayamiss genomen? Wat wij doen is altijd rechtsaf gaan tot en met Ayamiss killen, teruglopen en dan naar Buru, hoef je de pain packs niet te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 11:56:
fear pet en nuken die hap is genoeg op mij :(

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 12:09 . Reden: Quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:58
Mind Quickening Gem en ToEP erbij is ook vrij redelijk hoor. 8) Als je dan ook nog eens AP hebt dan gaat dat wel hard.

Wel grappig, gisteren hadden we het er in de guildchat over dat de trinkets generfed werden. Riep iemand dat hij het goed vond, want warriors 2-shotten was niet normaal meer. 1 minuut daarna werd ik keihard in 3 klappen afgemaakt door een warrior met Asscandy. :X :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54
ik begrijp wat je bedoeld.. elke kleine aanpassing is inderdaad soms een ramp, wat langere server delay betekend..

ik heb respect voor blizzard en zijn keuzes, maar de keuze om eerst te nerfen voor bugfixes.. tja..

kijk als een mage makkelijk iedereen kan ownen, is dat belangrijker dan dat een mage 1x geen arcane missles kan afvuren in 10 pogingen oid.

btw, hoe kan je een hunter nou het beste verslaan..? met een caster ben je afaik bijna kansloos als je jezelf niet kan healen?

ik heb een priest, mage en lock.. geen van allen kan echt een hunter aan. ja vandeweek 1 x, toen mn succu secude deed bij de hunter, en ik fearde zn pet.. dát was wel leuk .. :P

Voor zover ik weet: enorme berg mana hebben, mana shield op en fireblast afwisselen met arcane missiles. Als je arcane power hebt met pyro gaat het al een stuk sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone

Als je Iceblock/Ice Barrier hebt als mage zijn hunters echt een eitje. Ik versla full t2 hunters met gemak met m'n t1 setje en voornamelijk PvE spec. Mede doordat ik kan iceblocken tegen traps en scatter shot enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oblii
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Oblii

Vincentio schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 11:28:
[...]

Nee hoor Twin Emps vallen ook nog mee met de juiste tax en pots :>
Eye of C'Thun is ook beslist niet ondoenlijk (behalve als er ^&%%^ niet genoeg mensen op komen dagen)

En die trash naar Emps is super simpel vergeleken met de trash na de Emps :P
Je gaat met toch niet vertellen dat je de eerste paar keer bij de trash na princess ook niet dacht van "wtf" ? :P

Dat het makkelijk(er) is als je weet hoe het moet is altijd zo (op wat random elementen na..) ;)

But I don't care, I'm in a hurry going nowhere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

hunters die de traps goed gebruiken (met die feign death out of combat) en die scatter shot/ iceblock
zijn echt super irritant gisteren met mn warrior en priest continue geprobeerd maar ik kom gewoon niet in de buurt van die gasten. Vooral als het dan een ne is die vlakvoor het duel nog eens shadowmeld doet zodat ik gelijk mn target kwijt ben en niet kan chargen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
Hooli-gan schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 11:55:
[...]

Ik ga hier niet uren over klagen. Er zijn alleen mensen die voor en tegen zijn. Dat heet "discussie" en daar is het forum voor. Maak alleen maar duidelijk dat ik het belachelijk vind dat blizzard aan zulke dingen gehoor geeft (forum whines) en andere dingen links laat liggen terwijl die imo veel belangrijker zijn.
De aanpassing van 'zulke dingen' is totaal iets anders dan bugfixing. Waarom zou blizzard maar 1 ding tegelijk doen wat dit betreft? Ik verwacht dat ze een afdeling hebben die zich bezig houdt met het finetunen van 'zulke dingen' en een andere afdeling die zich bezig houdt met bugs. Een bug kost in principe meer tijd om het op te lossen, maar moet de 'finetune afdeling' dan wachten op de bugfixes ??? Het aanpassen van de cooldown van zhc/toep lijkt me gewoon een database instelling (aangezien dit soort cooldowns ook bij bv shocks voorkomen, dus hoeft er weinig geimplementeerd te worden). Bugs daar en tegen kosten gewoon meer tijd en ik ga er vanuit dat ze er echt wel mee bezig zijn, maar waarom niet gewoon de finetunes doorvoeren als je ze hebt.

tis niet da'k Blizz geweldig vindt hoor ofzo (bij vlagen mogen ze van mij ... en soms juist niet ;)) maar zo werkt het meestal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat hunters betreft, is het ook niet zo dat wanneer een hunter een bepaalde spec. heeft, je z'n pet niet kunt sheepen?
Heb dit namelijk vaak genoeg meegemaakt.

Afgelopen weekend overigens, samen met guildie (lvl 51 shaman), een level 60 hunter geslacht.
Pet sheepen en van afstand hunter spammen met vuurballen en scorch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 12:09:
[...]

fear pet en nuken die hap is genoeg op mij :(
ff ter verduidelijking (zie sig)

ik heb dus low lvl clothies (op priest na)

met mn warlock maak ik vaak geen eens kans om die pet te fearen, omdat die kutpijlen mn casting vertragen.. ik probeer dan naar de hunter toe te rennen, om onder de 8 yards te komen zodat ie niet pijlen kan vuren.. als mn fear lukt, ben ik al stukje verder, maar vaak win ik het gewoon niet.. als mn succubus seduce doet, is het al een stuk makkelijker, maar vaak red ik het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 12:42:
Wat hunters betreft, is het ook niet zo dat wanneer een hunter een bepaalde spec. heeft, je z'n pet niet kunt sheepen?
Heb dit namelijk vaak genoeg meegemaakt.

Afgelopen weekend overigens, samen met guildie (lvl 51 shaman), een level 60 hunter geslacht.
Pet sheepen en van afstand hunter spammen met vuurballen en scorch.
Beast Master

Bestial Wraith

enkele seconden dik increased attackpower op pet en imune to all forms of crowd control

**brrrr

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:53
The Legend schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 22:26:
Ik ben een tijdje geleden een nieuw char begonnen op Burning Blade: Xayell lvl 21 Druid. Nou was ik gister voor het eerst in The Deadmines als mainhealer. Nu merkte ik direct dat dat zonder mods best lastig is bij te houden :) Ik heb ff gezocht in de vorige topics maar kon zo niets vinden..

Zijn er ervaren druids (en miss. priests of paladins) die een handige heal mod hebben? Of misschien een party mod zodat je bijvoorbeeld ook pets healthbars groot kunt weergeven?
ik gebruik CastParty, doet hetzelfde als ClickHeal geloofik
http://chin.media-id.net/wow/1900.jpg
Zijn de 2 balkjes helemaal rechts, kan je helemaal instellen wat je zelf wilt, heb zelf bv linker-mb: flash, rechter-click: renew, middle: pwfortitude, shift-middle: spirit buff, ctrl-middle: shadow prot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 08:23:
[...]

[...]

uuh deze macro doet alleen execute als MS niet mogelijk is
als je MS dus van cd af is en je enemy is onder de 20% zal hij altijd een MS doen en geen execute, tenzij je 1.5 sec later (global cooldown) nog een keer op die knop ramt

wat hij wil kan hij het beste bereiken met flexbar, en dan de condition "isusable" gebruiken voor zijn button swap

ziets als
code:
1
2
remap button=1 base=25 on='isusable' target=25 if='hasaura<"Battle Stance"  "Berserker Stance">
remap button=1 base=1 reset='true' on='notusable' target=25 if='hasaura<"Battle Stance" "Berserker Stance">

dit zou dan moeten werken volgens mij
flexbar button 1 is dan je MS en flexbar button 25 zou dan je execute zijn

dit script werkt alleen als je in de juiste stance staat, als je dus in def stance staat wisseld je knop niet om naar execute
thnx, ga ik eens porberen :)
Rddr schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 23:35:
Ik heb een leuke Guest Pass gekregen.. dacht mooi eensproberen dat spel

Meld me aan moet ik een credit card nummer invullen maar IK HEB GEEN CC :X

Nah ja hoe komen die puberes er allemaal op dan... weet zeker dat de meeste geen CC hebben of een papi en mami met een CC.
Modbreak:Klik! Ik mag niet frauderen met creditcards!

Gewoon code pakken, invoeren, klaar! :D Als je verder wilt heb je dus wel een gamecard nodig hé, op die fake ccnmmrs staat natuurlijk niets.

[ Voor 13% gewijzigd door blaataaps op 01-03-2006 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Oblii schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 12:23:
[...]

Je gaat met toch niet vertellen dat je de eerste paar keer bij de trash na princess ook niet dacht van "wtf" ? :P

Dat het makkelijk(er) is als je weet hoe het moet is altijd zo (op wat random elementen na..) ;)
Wij hadden zoiets van uhm hunter pullen. Hey dit lijkt wel op die mobs van AQ20, alleen dan stukkie sterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Helox-in-a-box schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 12:58:
[...]

Zijn de 2 balkjes helemaal rechts, kan je helemaal instellen wat je zelf wilt, heb zelf bv linker-mb: flash, rechter-click: renew, middle: pwfortitude, shift-middle: spirit buff, ctrl-middle: shadow prot.
kan je bij dat programma ook sidescroll buttons gebruiken..? want de middelste knop kan ik niet lekker indrukken (G7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 12:46:
[...]

ff ter verduidelijking (zie sig)

ik heb dus low lvl clothies (op priest na)

met mn warlock maak ik vaak geen eens kans om die pet te fearen, omdat die kutpijlen mn casting vertragen.. ik probeer dan naar de hunter toe te rennen, om onder de 8 yards te komen zodat ie niet pijlen kan vuren.. als mn fear lukt, ben ik al stukje verder, maar vaak win ik het gewoon niet.. als mn succubus seduce doet, is het al een stuk makkelijker, maar vaak red ik het niet...
Vergeet je Deathcoil niet, in die 3 seconden kun je vast wel de pet fearen. Ik heb over het algemeen niet zo heel veel moeite met hunters, behalve als ze Viper Sting gebruiken, want zonder mana kan ik niets en ben dan afhankelijk van want en pet.
Op een hunter doe ik vaak eerst CoS of CoA en Corruption (zijn instant), daarna Deathcoil om vervolgens de pet te fearen. Daarna nuken, SB maar als dat niet lukt Immolate of Searing pain. Voordeel met Soul link is dat ik het aardig lang volhoud. Als de nood echt aan de man komt heb je ook nog Shadowburn, wat lekker kan critten (800+)

Wat ook wel handig is: CoW op de pet, voor het geval dat de pet weer bij je is voordat de hunter dood is, gelukkig hebben hunters vaak niet zo heeel veel HP.

(overigens altijd ckecken of de hunter echt dood is ivm feign death)

Als iemand nog een leuke strategie heeft voor hunters die Viper Sting gebruiken, of tegen druids of shaman, ik hoor het graag, want vooral druids vind ik lastig te verslaan. (al gaat het wel beter de laatste tijd sinds ik Spell lock en Devour Magic wat beter heb leren kennen)

Edit: k zie net dat je 31 bent, dan zul je nog wel niet soul link EN shadowburn hebben, maar k moet zeggen, soul link kan ik je aanraden!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

[...]

die status rechtsonderin van jou en je target (gok ik?) vind ik wel erg leuk net als die arriving in 1.02
welke mods zijn dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:10:
[...]

Vergeet je Deathcoil niet, in die 3 seconden kun je vast wel de pet fearen. Ik heb over het algemeen niet zo heel veel moeite met hunters, behalve als ze Viper Sting gebruiken, want zonder mana kan ik niets en ben dan afhankelijk van want en pet.
Op een hunter doe ik vaak eerst CoS of CoA en Corruption (zijn instant), daarna Deathcoil om vervolgens de pet te fearen. Daarna nuken, SB maar als dat niet lukt Immolate of Searing pain. Voordeel met Soul link is dat ik het aardig lang volhoud. Als de nood echt aan de man komt heb je ook nog Shadowburn, wat lekker kan critten (800+)

Wat ook wel handig is: CoW op de pet, voor het geval dat de pet weer bij je is voordat de hunter dood is, gelukkig hebben hunters vaak niet zo heeel veel HP.

Als iemand nog een leuke strategie heeft voor hunters die Viper Sting gebruiken, of tegen druids of shaman, ik hoor het graag, want vooral druids vind ik lastig te verslaan. (al gaat het wel beter de laatste tijd sinds ik Spell lock en Devour Magic wat beter heb leren kennen)

Edit: k zie net dat je 31 bent, dan zul je nog wel niet soul link EN shadowburn hebben, maar k moet zeggen, soul link kan ik je aanraden!
ik heb ook geen deathcoil m8.. ik weet niet.? maar die heb ik simpelweg (nog) niet? :X

zie sig voor specs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 17:00

DinX

Motormuis

[...]

Die gebruikte ik vroeger. Ik denk dat clickHeal net wat beter in te stellen is.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 14:13
BootVluchteling schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:08:
[...]

kan je bij dat programma ook sidescroll buttons gebruiken..? want de middelste knop kan ik niet lekker indrukken (G7)
Heb ook een G7 maar krijg die knoppen helemaal niet aan de praat in wow. Enige manier waardoor het werkt is dat ik alle knoppen in de Logitech tool een key combo heb geassigned. Dus bv, alt+1, alt+2, etc, ect. Deze zitten weer in de keybindings gekoppeld aan de functies die ik wil uitvoeren met die knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecto2002
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-09 17:26
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 08:48:
[...]

Gisteren eindelijk de "Final Ding" achter de rug, gelijk zie ik dit spel niet meer zo zitten, wat moet ik doen, waar zal ik heen gaan, zal ik idlen in Ironforge :P.. etc.
Een tijdje geleden kwam ik via via achter deze "What to do after 60" guide. Gelukkig, want ik kwam na mijn "Final Ding" ook even in een zwart gat terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 19:58

BitByter

Prutst dit forum

superbassie schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 12:59:
[...]

thnx, ga ik eens porberen :)

[...]

Klik!
Gewoon code pakken, invoeren, klaar! :D Als je verder wilt heb je dus wel een gamecard nodig hé, op die fake ccnmmrs staat natuurlijk niets.
err.....

die link, lijkt me niet al te verstandig om zomaar te plaatsen enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
Hooli-gan schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:21:
[...]

Heb ook een G7 maar krijg die knoppen helemaal niet aan de praat in wow. Enige manier waardoor het werkt is dat ik alle knoppen in de Logitech tool een key combo heb geassigned. Dus bv, alt+1, alt+2, etc, ect. Deze zitten weer in de keybindings gekoppeld aan de functies die ik wil uitvoeren met die knoppen.
Moet je je logitech software juist niet installeren, dan zijn die knoppen gewoon herkenbaar binnen WoW. Had hetzelfde probleem met de MX3100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Kaap schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:38:
[...]
Moet je je logitech software juist niet installeren, dan zijn die knoppen gewoon herkenbaar binnen WoW. Had hetzelfde probleem met de MX3100.
afaik werkt mn muis sens buttons dan niet meer.. toch wel lekker om soms ff te switchen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:53
BootVluchteling schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:08:
[...]

bij mij werken ze wel (mx518), maar ik heb ook geen Mouseware geinstalleerd. Hm ff kijken naar dat Clickheal, Castparty is op dit moment heel erg in de ontwikkeling en helaas nog een beetje buggy (vooral de 3.6 beta) en stable builds missen nog een mooie GUI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubernerd
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-08 14:14
Weet iemand toevallig waar ik WoW nou wél kan bestellen met een zo kort mogelijke levertijd?

Pricewatch,

1e link is volgens mij een gamecard
2e link wordt zo erg afgemaakt in de shopsurvey dat ik het daar niet eens wil bestellen
3e link heeft een levertijd van 10 dagen :(
4e link heeft een levertijd van 2-4 weken 8)7
5e link heeft maar 1 reactie in de shopsurvey dus dat doe ik liever niet
6e link zit niet in de shopsurvey dus liever ook niet

Alle winkels in de buurt hebben niets meer (Is al 2 weken in bestelling) en zelfs de media markt in leeuwarden heeft niets meer in vooraad en het kan wel heel lang duren voordat ze weer kunnen leveren.

Help? :'(

Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Ander heal addon is HealBot, mijn favo, zeker nu het kan samenwerken met CT_RA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:32

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:10:
[...]

Ik doe altijd CoW op de pet, ren richting hunter, CoA en Corruption erop, Death Coil, Fear, SB, Immolate, Conflagrate, Shadowburn.

Lukt uiteraard niet vaak, want Hunters zijn gewoon anti-warlocks als ze weten hoe ze moeten spelen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, heb hem laatst toch nog ergens in een winkel zien liggen (Amsterdam/Amstelveen) weet alleen niet meer welke... probeer eens wat lokale (kleinere) computerzaakjes? Dixons bijvoorbeeld, Free Record Shop misschien, Bart Smit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 14:11:
[...]

Ik doe altijd CoW op de pet, ren richting hunter, CoA en Corruption erop, Death Coil, Fear, SB, Immolate, Conflagrate, Shadowburn.

Lukt uiteraard niet vaak, want Hunters zijn gewoon anti-warlocks als ze weten hoe ze moeten spelen.
Hunters zijn niet anti-warlocks, eerder andersom. Warlocks hebben teveel control-abilities (charm, fear, etc) en teveel hp voor hunters. Als een warlock weet wat ie doet dan is dat bijzonder lastig voor een hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
BitByter schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:36:
[...]

err.....

die link, lijkt me niet al te verstandig om zomaar te plaatsen enzo ;)
mjah anders heb je hem toch zo gevonden :O eerste hit bij Google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
BootVluchteling schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:16:
[...]

ik heb ook geen deathcoil m8.. ik weet niet.? maar die heb ik simpelweg (nog) niet? :X

zie sig voor specs..
Deathcoil krijg je pas op level 42, vandaar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
superbassie schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 14:23:
[...]

mjah anders heb je hem toch zo gevonden :O eerste hit bij Google
daar gaat het niet om :O
het mag gewoon niet volgens de policy, is in de eerdere delen ook aangegeven.

ontopic

hunters zijn vies :/

multishit, blegh
pet die geen target verliest als je stealth ingaat itt shadowmeld wat dat wel doet

wat ik wel irritant vind is dat priests huntersmark vergeten weg te halen bij rogues, volgens mij is dit gewoon magic en te dispellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit word niet leuk meer. Je kan gewoon niet even weg kijken of dit topic is 4 pagina's verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 17:00

DinX

Motormuis

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 14:33:
[...]

ontopic

multishit, blegh
pet die geen target verliest als je stealth ingaat itt shadowmeld wat dat wel doet

wat ik wel irritant vind is dat priests huntersmark vergeten weg te halen bij rogues, volgens mij is dit gewoon magic en te dispellen
Als ik heal in BG dan dispel ik die meteen ja. Valt ook lekker op, en daardoor zijn ze nog eens extra aantrekkelijk voor de tegenstander.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 14:14:
[...]

Hunters zijn niet anti-warlocks, eerder andersom. Warlocks hebben teveel control-abilities (charm, fear, etc) en teveel hp voor hunters. Als een warlock weet wat ie doet dan is dat bijzonder lastig voor een hunter.
Zoals ik al zei, een hunter die weet wat ie doet hoort echt wel van een Warlock te winnen hoor. (mits gelijke gear)

Om over Night Elf Hunters maar niet eens te beginnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 14:33:
[...]

ontopic

multishit, blegh

Verwijderen van dat soort dingen heeft natuurlijk niet prio 1. Óf ze willen zelf dmg doen (zoals het merendeel van de healersin AV/AB/WSG) en geven om weinig andere dingen, óf ze zijn daadwerkelijk healer en dan heeft het verwijderen van marks nog steeds geen prio. Je kunt alleen 2 minuten niet stealthen, het doet geen dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 14:45:
[...]

Verwijderen van dat soort dingen heeft natuurlijk niet prio 1. Óf ze willen zelf dmg doen (zoals het merendeel van de healersin AV/AB/WSG) en geven om weinig andere dingen, óf ze zijn daadwerkelijk healer en dan heeft het verwijderen van marks nog steeds geen prio. Je kunt alleen 2 minuten niet stealthen, het doet geen dmg.
stealth = HET wapen van de rogue
een roue met een mark is een dooie rogue in battlegrounds

zelfde effect als een hunter bijvoorbeeld een debuff zou krijgen dat zijn shooting range maar 5 yard zou worden 2 minuten lang, die hunter is in een paar tellen net zo dood als het vlees wat ie aan zijn pet voert

in BG's is 2 minuten lang, je zou als healer eens 2 minuten silenced zijn 30 seconden is al genoeg om dood te gaan

btw "het doet geen damage"
Hunter's Mark (Rank 4)
60 Mana 100 yd range
Instant cast
Places the Hunter's Mark on the target, increasing the Ranged Attack Power of all attackers against that target by 110. In addition, the target of this ability can always be seen by the hunter whether it stealths or turns invisible. The target also appears on the mini-map. Lasts for 2 min.
Hunters mark is een pijlen/kogel magneet het doet geen damage, in WSG/AB is het een instakill sign

[ Voor 25% gewijzigd door Bokkie op 01-03-2006 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 14:45:
[...]

In BG's heal ik de party/raid waarin ik zit, de rest zoekt t maar uit. Sowieso is healen in BG's met PUGs een ramp, want men wil wel gehealed worden, maar de healer beschermen schiet er nog wel s bij in. En daarbij, zodra de tegenstander ziet dat ik sta te healen ben ik de rest van de BG primary target...ook leuk, daar niet van :P

Enkel af en toe als ik denk dat met wel healen de flag gered kan worden, doe ik dat. Tijdje terug wel leuk, 3 horde staan in te meppen op een paladin, ik heal paladin (verder was er niemand in de buurt), horde gaat door met paladin meppen, ik heal paladin weer, horde keert zich tegen mij, ik ga bear, paladin gaat mij healen, enzovoorts..t heeft even geduurd voordat er versterking kwam 8)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
On_E schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 14:11:
[...]

Cow ? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03
Als het een troost is: het is in EQ en DAoC hetzelfde... Het heeft in DAoC bijvoorbeeld drieënhalf jaar geduurd om ervoor te zorgen dat de armour self buff van Friars niet overschreven werd door de armour group chant van Paladins. Een van de pets in het spel gaat soms nog steeds in melee terwijl hij zou moeten casten en dat probleem zit er ook al sinds release in... Zo lang de class speelbaar blijft en ik er plezier mee heb maakt mij dat echter niet veel uit, re-rollen is zoals eerder gezegd geen optie als je de class graag speelt.

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee reacties die precies aangeven wat ik bedoel. Warlocks Curses worden nieteens geremoved in BG's dus verwachten dat dat met een hunter's mark wel gebeurt is wat naïef misschien ^^ Zo'n hunter-debuff zou net zo hard niet gedecursed worden. Als je wilt dat dat wel gebeurt dan heb je een eigen raid nodig binnen de bg's met ppl die weten wat ze (moeten) doen. In een random BG kun je dat gewoon vergeten. Zelf overleven geldt in de meeste bg's (ik doe ze daarom ook nagenoeg alleen met guildraids, maargoed).

Ik vind het ook nieteens vreemd, healers worden altijd geacht te healen en dan gaan ze solo-pvp doen en mogen ze (igv druids) nog steeds niet feral bijvoorbeeld? Zeker als ze niet in jouw raid zitten mag je niet verwachten dat ze iets voor je doen, jij maakt immers veel kills en daar geef je hun ook niets van op dat moment.
Van raidmembers mag je heals verwachten (en magic removes), niet van ppl die niet eens in jouw raid zitten imo.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:31:
[...]

Twee reacties die precies aangeven wat ik bedoel. Warlocks Curses worden nieteens geremoved in BG's dus verwachten dat dat met een hunter's mark wel gebeurt is wat naïef misschien ^^ Zo'n hunter-debuff zou net zo hard niet gedecursed worden. Als je wilt dat dat wel gebeurt dan heb je een eigen raid nodig binnen de bg's met ppl die weten wat ze (moeten) doen. In een random BG kun je dat gewoon vergeten. Zelf overleven geldt in de meeste bg's (ik doe ze daarom ook nagenoeg alleen met guildraids, maargoed).
In een random pug bg ben je nagenoeg altijd op jezelf aangewezen. In een bg raid wil ik nog wel 's op mn decursive knopje rammen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:35:
[...]

In een random pug bg ben je nagenoeg altijd op jezelf aangewezen. In een bg raid wil ik nog wel 's op mn decursive knopje rammen :P
Totally agree

Zelfde geldt voor mij:
Als ik in een raid zit verwacht ik dat ik wat heals en magicremoves etc. krijg, krijg ik die niet dan /leave ik de raid, de healers profiteren immers wel van mijn, grotere, aantal kills (aka honor).

Edit: overigens vind je die dedicated healers best wel. Zat ppl die een tier1/tier2-party willen healen, keer een lvl55 pallie gehad die onze party healde (warr, mage, hunter (ik)) en dat werkte prima. Die jongen bedankte ons uitvoerig voor het enorme aantal kills die we voor hem hadden verzameld ^^ (en wij hem voor de heals natuurlijk) Die killrate pwnds helemaal daar je weinig keren doodgaat (wachten, ressen, teruglopen).

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Curse of Weakness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 14:51:
[...]

stealth = HET wapen van de rogue
een roue met een mark is een dooie rogue in battlegrounds

zelfde effect als een hunter bijvoorbeeld een debuff zou krijgen dat zijn shooting range maar 5 yard zou worden 2 minuten lang, die hunter is in een paar tellen net zo dood als het vlees wat ie aan zijn pet voert

in BG's is 2 minuten lang, je zou als healer eens 2 minuten silenced zijn 30 seconden is al genoeg om dood te gaan

btw "het doet geen damage"

[...]

Hunters mark is een pijlen/kogel magneet het doet geen damage, in WSG/AB is het een instakill sign
Zucht, alleen de hunter kan de rogue zien
De rogue kan nog steeds stealthen en kan nog steeds die priest compleet wtfpwnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:39:
[...]

Totally agree

Zelfde geldt voor mij:
Als ik in een raid zit verwacht ik dat ik wat heals en magicremoves etc. krijg, krijg ik die niet dan /leave ik de raid, de healers profiteren immers wel van mijn, grotere, aantal kills (aka honor).

Edit: overigens vind je die dedicated healers best wel. Zat ppl die een tier1/tier2-party willen healen, keer een lvl55 pallie gehad die onze party healde (warr, mage, hunter (ik)) en dat werkte prima. Die jongen bedankte ons uitvoerig voor het enorme aantal kills die we voor hem hadden verzameld ^^ (en wij hem voor de heals natuurlijk) Die killrate pwnds helemaal daar je weinig keren doodgaat (wachten, ressen, teruglopen).
kills die je krijgt in een raid zonder dat je zelf er iets aan bij draagt tellen voor geeen meter bij je honor.
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:03:
[...]

De rogue kan nog steeds stealthen en kan nog steeds die priest compleet wtfpwnen
met een pijl boven zijn hoofd zie je hem wel lopen hoor.

[ Voor 15% gewijzigd door MantaMania op 01-03-2006 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:04:
met een pijl boven zijn hoofd zie je hem wel lopen hoor.
niet als de rogue stealthed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:03:
[...]

Klopt, maar het eerste wat de hunter doet is een instant shot op de rogue rammen.
MantaMania schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:04:
kills die je krijgt in een raid zonder dat je zelf er iets aan bij draagt tellen voor geeen meter bij je honor.
Afaik wordt honor (gelijk?)-verdeeld over de partyleden (mits voldoende in range). Of dit "extends" to raid weet ik eerlijk gezegd niet.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

zou deze echt zijn??
http://www.partingvisions.com/modules.php?name=News&file=article&sid=85
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:06:
[...]

Afaik wordt honor (gelijk?)-verdeeld over de partyleden (mits voldoende in range). Of dit "extends" to raid weet ik eerlijk gezegd niet.
ik heb altijd begrepen van niet dat er alleen gekeken word naar jou aandeel in de kill, maar oke hoe ze dat berekenen als je aan het healen bent weet ik niet.

[ Voor 56% gewijzigd door MantaMania op 01-03-2006 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:16:
[...]

ik heb altijd begrepen van niet dat er alleen gekeken word naar jou aandeel in de kill, maar oke hoe ze dat berekenen als je aan het healen bent weet ik niet.
In een party is het honor/aantal mensen in party per kill. In een raid, geen idee eigenlijk, maar ik denk dat healing wel iets opleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
MantaMania schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:16:
Pfff.

Honour wordt altijd sowieso gelijk uitgesmeerd over iedereen in je party, en daarnaast voor een deel over mensen in je raid. Als ik naast je sta, in je group zit, en helemaal niks doe, dan krijg ik even veel honour van je kills als jij (dingen als level verschillen daargelaten).

Hoeveel jouw group krijgt is wel afhankelijk van de damage van jouw group t.o.v. de damage van andere groups, maar dan nog maakt het niet heel veel uit als je in een raid zit. Als je niet in een raid maar wel in een group zit, wordt de honour naar damaga rato verdeeld.
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:22:
In een party is het honor/aantal mensen in party per kill. In een raid, geen idee eigenlijk, maar ik denk dat healing wel iets opleverd.
Healing zelf levert 0.0 honour op. Als ik niet in een raid/group zit, en alleen heal, krijg ik niks.

[ Voor 18% gewijzigd door Hydra op 01-03-2006 16:23 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Steun 'Stichting help een N00b' :)
Hoe krijg ik een Honor kill :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
chromeeh schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:23:
Steun 'Stichting help een N00b' :)
Hoe krijg ik een Honor kill :?
Door iemand van de andere faction te vermoorden, en dan alleen als diegene binnen een aantal levels van jou zit (minstens groen is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, terechte manier van berekenen imo. Healerfriendly. En tegelijk een goede verklaring waarom healers je dus niet healen als je niet in hun party zit. Zou ik ook niet doen. Voor wat hoort wat, dat werkt niet opeens anders in wow.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Healing in BG's levert geen drol op t.o.v een kill.
Als ik een high ranked warrior kill levert hij ongeveer 275 punten op; heal ik een warrior die dezelfde warrior killed dan krijg ik ongeveer 15 punten.

Kortom, ben blij dat ik Balance-specced ben en doe het zelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Bekijk het eens van deze kant...je speelt een WSG of AB (AV dus niet, want dat is echt een BG voor HK's) en je hebt een raid waar gehealed wordt. De bonus honor die je krijgt voor het winnen (wat dus lukt omdat je een raid hebt die gehealed wordt) is stukken beter dan dat je van HK's krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:26:
Tja, terechte manier van berekenen imo. Healerfriendly. En tegelijk een goede verklaring waarom healers je dus niet healen als je niet in hun party zit.
Heel simpel. Ik heal je alleen als je A) met me grouped en je B) zorgen maakt om mijn health. Als je zelf voor de vette kills gaat en je niet druk maakt over die 3 rogues in m'n rug (als ze je met je gloeiende handjes in 't rond zien zwaaien ben je opeens target #1), maak ik me niet druk over je health.
The Realone schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:31:
Bekijk het eens van deze kant...je speelt een WSG of AB (AV dus niet, want dat is echt een BG voor HK's) en je hebt een raid waar gehealed wordt. De bonus honor die je krijgt voor het winnen (wat dus lukt omdat je een raid hebt die gehealed wordt) is stukken beter dan dat je van HK's krijgt.
Klopt, en ik wil graag de game winnen, ik ga zelf niet voor de kills. Maar dan verwacht ik wel wat bescherming en niet dat iedereen maar een beetje in 't rond killed en mij af laat slachten door de assist train.

[ Voor 37% gewijzigd door Hydra op 01-03-2006 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk levert het bonushonor op (ik pad ook vaak de "leading" op AV als ik zie dat de groep die wil luisteren groot genoeg is. Maargoed, in je eentje proberen te winnen werkt niet (iig niet in AV), veel gaan alleen voor hun eigen hk's onder het mom Str1f3 f0r3v3r... AB doe ik alleen met guildraids en dat zijn dan idd honorgrinds.
Hydra schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:33:
Heel simpel. Ik heal je alleen als je A) met me grouped en je B) zorgen maakt om mijn health. Als je zelf voor de vette kills gaat en je niet druk maakt over die 3 rogues in m'n rug (als ze je met je gloeiende handjes in 't rond zien zwaaien ben je opeens target #1), maak ik me niet druk over je health.
In bg's opletten of je healer aangevallen wordt is vaak lastig, ik prefereer dan ook vaak een paladin of een druid. Dat je in de groep wilt zitten... ja, puur terecht ^^. Hetzelfde geldt dus andersom, ik wil best met een healer in een groep zitten, maar dan moet ie me ook wel healen...

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
tja.. ik ga altijd gewoon BG in om te killen, en als ik iemand zie met low hp, gooi ik een dikke heal op zn mik.. simpel toch. allebei kills.. ik ga niet wanken over een hk meer of minder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:44:
tja.. ik ga altijd gewoon BG in om te killen, en als ik iemand zie met low hp, gooi ik een dikke heal op zn mik.. simpel toch. allebei kills.. ik ga niet wanken over een hk meer of minder..
Tuurlijk niet over elke punt, maar ik ga echt niet in een lvl51 noobparty kills verzamelen bijvoorbeeld. Ik save clothies ook (terwijl niet in party) terwijl multishot in de horde-groep raggen een stuk effectiever is ;-)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:38:
In bg's opletten of je healer aangevallen wordt is vaak lastig, ik prefereer dan ook vaak een paladin of een druid. Dat je in de groep wilt zitten... ja, puur terecht ^^. Hetzelfde geldt dus andersom, ik wil best met een healer in een groep zitten, maar dan moet ie me ook wel healen...
Je hebt geen flauw idee wat het effect is van het healen van mensen in de BG. Trust me, healen bouwt enorm veen PvP aggro, en iedere ker geganked worden door 5 mensen is geen pretje. Ze weten nl. dat ze die warrior anders niet doodkrijgen voordat jij zonder mana zit. In shadowform zitten scheelt dan, dan ben je minder prioriteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IMO is 95% van het gewhine omdat ze hun class niet kennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 17:11:
[...]

Je hebt geen flauw idee wat het effect is van het healen van mensen in de BG. Trust me, healen bouwt enorm veen PvP aggro, en iedere ker geganked worden door 5 mensen is geen pretje. Ze weten nl. dat ze die warrior anders niet doodkrijgen voordat jij zonder mana zit. In shadowform zitten scheelt dan, dan ben je minder prioriteit.
Nou, jawel, daarom heb ik graag ook een pallie als healer, sowieso nauwelijks horde die die gaan aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 17:32:
Nou, jawel, daarom heb ik graag ook een pallie als healer, sowieso nauwelijks horde die die gaan aanvallen.
Nee, pallies zijn anders. Die zijn lastig dood te krijgen, priests daarentegen absoluut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Laatst online: 15-09 21:42

Nohead

PSN ID: Nohead

Ubernerd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:58:
Weet iemand toevallig waar ik WoW nou wél kan bestellen met een zo kort mogelijke levertijd?

Pricewatch,

2e link wordt zo erg afgemaakt in de shopsurvey dat ik het daar niet eens wil bestellen

Alle winkels in de buurt hebben niets meer (Is al 2 weken in bestelling) en zelfs de media markt in leeuwarden heeft niets meer in vooraad en het kan wel heel lang duren voordat ze weer kunnen leveren.

BOL.COM ;) voor 17:00 bestellen morgen in huis :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Ubernerd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:58:

Pricewatch,

dimensionplus.nl. Ik heb daar gisteren besteld. Vandaag verstuurd. Dus morgen heb ik hem. Ze hebben ze daar nog in voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
als ik in wsg zit of ab zit ik er maar voor 1 ding en dat is rep :P HK's zullen aan me reet roesten

in wsg met me rogue doe ik maar een paar dingen in de volgende volgorde

- clothies guarden (mages/priest)
- vluchtweg voor runner clearen
- flagrunnen

in ab doe ik enkel flag guarden en spotten

av mag ik nog niet in met mijn rogue :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Laatst online: 17:22

SkyStreaker

Move on up!

Is er ook een add-on die de need/greed rolls kan filteren? Ik heb me rotgezocht op curse-gaming, maar ik zie niet een add-on die specifiek dit aankan.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:07
Nohead schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 17:52:
[...]

BOL.COM ;) voor 17:00 bestellen morgen in huis :9
en daarom zit er een leverdatum van een maand op :(

Mha server was vol dus ik joinde een andere maar dan is je kereltje weg :X moet je dan helemaal opnieuw beginnen.. is er geen mogelijkheid om het te importeren??!?!??!

[ Voor 28% gewijzigd door rhodium op 01-03-2006 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12
SkyStreaker schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 20:19:
Is er ook een add-on die de need/greed rolls kan filteren? Ik heb me rotgezocht op curse-gaming, maar ik zie niet een add-on die specifiek dit aankan.
Filteren? Wat bedoel je precies? Je kunt bij WoW zelf iig instellen dat je niet elke roll ziet, maar alleen de uitkomst, bijvoorbeeld: X wins [item]. (Need - 94) etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Nee, echt ook dat moet weg. Ikzelf heb er geen last van, maar iemand anders wordt er helemaal idioot van LOL.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei eindelijk, mijn pawadin is 50 :D
http://members.lycos.nl/wowimguploader/upload/images/9.jpg
*is trots*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Mijn warrior is sinds gisteren 50, maar ik weet geen grind plekken meer :(
Heb dus niet zoveel zin om verder te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

kom nou.... un'goro, winterspring zijn enigzins prima zat hoor ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Jah ok, toch maar ff proberen dan :P

Ik moet me er alleen altijd ff toe zetten, zo aan het begin van een nieuw lvl :) als ik eenmaal over de helft zit, gaat het snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

superbassie schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 23:18:
Jah ok, toch maar ff proberen dan :P

Ik moet me er alleen altijd ff toe zetten, zo aan het begin van een nieuw lvl :) als ik eenmaal over de helft zit, gaat het snel.
Doe de tablet quest in Azshara voor heel veel xp en amper werk, en je kunt daarna tot lvl 55 Satyrs grinden daar. (De Legashi Satyrs in het noorden)

[ Voor 5% gewijzigd door On_E op 01-03-2006 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond voor de eerste keer Magmadar en Gehenass omgelegd met Illuminati :D

Ondertussen ook ff mijn Felheart bracers geloot :)

Morgen gaan Garr neer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Net een druid gestart maar snap nog niet helemaal zit met de DPS van de shapeshifts
1. Er staat dat je in Bear Form +30% attack power krijgt, 30% van wat? Barefist?
2. Telt strength ook voor attack power (cat en bear)? Want AGI telt sinds kort voor attack power in cat form
3. En als ik mijn mace af doe (blabla of strength) doe ik maar 0.2 dps minder (komt neem ik aan dus door de stength
4. Hoe berekend ie de weapon skill? Gebruikt ie de skill van je huidige wapen? Want je krijgt geen extra weapon skill in shapeshift form dus moet je elk level +5 van je mace halen in caster form?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 00:13:
Vanavond voor de eerste keer Magmadar en Gehenass omgelegd met Illuminati :D

Ondertussen ook ff mijn Felheart bracers geloot :)

Morgen gaan Garr neer >:)
Illuminati, ah de goede oude tijden.
Vroegah met vrienden een guild gehad genaamd World of Illuminati. Helaas waren wij zeer snel level 60 en de meesten niet, toen in de tijd dat ubrs zelfs nog guild runs waren vaak en haast geen randoms voor bestonden.

Grats met de drops. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Bear Form geeft geen % maar een vast aantal attackpower dat per lvl verhoogt.
2. Strenght telt voor attackpower.
4. Weapon Skill is bear/catform altijd het maximale van je lvl.
Max Weapon Skill = lvl x 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Thenoob comic :P

gisteren 3e utnamed van razorgore in korte tijd
daarn vael, Broodlord en firemaw omgelegd
vanavond weer verder

1 blije rogue => Claw of the black drake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:53
http://www.thottbot.com/?i=18565 :D :D

Gisteren geloot, na een hele goede run. Echt fijn als je een raidleader hebt die RR heeft, kan enchanten en snel overal doorheen loopt. Ik zit nu op 4/8 magister, dus het gaat de goede kant op.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 23:08:
Mijn warrior is sinds gisteren 50, maar ik weet geen grind plekken meer :(
Heb dus niet zoveel zin om verder te gaan...
Voordat je uberhaupt bij Winterspring kunt komen, zul je toch minimaal unfriendly moeten zijn met de Timbermaws in Felwood. Ben je dit niet, kom je de tunnel van Felwood naar Winterspring niet heelhuids door.

M'n eerste character is een warrior, maar moet zeggen de laatste loodjes wegen het zwaarst qua levelen. M'n tweede character is een mage, level 50 en wellicht zullen beide characters bijna gelijkertijd level 60 behalen.
En m'n derde character is een warlock, pas level 10. Maar tjee, als je het een beetje door hebt, zijn deze echt IMBA.
Ten opzichte van m'n mage zou ik zeggen: plz NERV! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 13:48
tja gisteren in sentinel hill westfall, was ook niet leuk een leuke te hoge level aan horde. en was iedereen aan het afmaken :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
lvl 50 -> ungoro/eastern plaguelands en winterspring

genoeg te questen en genoeg te grinden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:49
-

:|

[ Voor 98% gewijzigd door enira op 02-03-2006 09:07 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 08:50:
[...]

Voordat je uberhaupt bij Winterspring kunt komen, zul je toch minimaal unfriendly moeten zijn met de Timbermaws in Felwood. Ben je dit niet, kom je de tunnel van Felwood naar Winterspring niet heelhuids door.

M'n eerste character is een warrior, maar moet zeggen de laatste loodjes wegen het zwaarst qua levelen. M'n tweede character is een mage, level 50 en wellicht zullen beide characters bijna gelijkertijd level 60 behalen.
En m'n derde character is een warlock, pas level 10. Maar tjee, als je het een beetje door hebt, zijn deze echt IMBA.
Ten opzichte van m'n mage zou ik zeggen: plz NERV! ;)
hehe mijn warrior staat ook stil sinds ik met een Lock begonnen ben >:) speelt echt geweldig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Hom3r schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 09:07:
[...]

hehe mijn warrior staat ook stil sinds ik met een Lock begonnen ben >:) speelt echt geweldig _/-\o_
Ik had een Warrior LvL24, en het lukte allemaal niet meer en het levelen ging traag... toen een Warlock gestart en daar tot 23 mee gekomen en toen begon het te kriebelen voor mn Warrior.
Die heb ik dus dan ook in 2 dagen tijd naar 28 geramt ;)

1d en 20h voor een LvL28 is not that bad tbh ;)
Nu weer rested erop laten komen, die is nu wel op :D

Mijn vriendin dr Warrior is LvL14 geworden inmiddels... misschien toch eens laten ginviten op Xavius ;)

[ Voor 10% gewijzigd door RaseriaN op 02-03-2006 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
remcio schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 08:50:
tja gisteren in sentinel hill westfall, was ook niet leuk een leuke te hoge level aan horde. en was iedereen aan het afmaken :r
Westfall is Alliance territory. Horde kan iemand pas aanvallen als hun hem eerst aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shezzie
  • Laatst online: 14-07 00:37

Shezzie

Lekker hoor!

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 17:20:
IMO is 95% van het gewhine omdat ze hun class niet kennen
Yup, definitely. Ik vertel de zeikende kids met hun " rogue owns x, hunters rule, shamans are overpowered" op guildchannel ook zo vaak, de kwaliteit van een character ligt aan degene ACHTER het keyboard. Ik heb ooit met mijn 60 rogue 10 ronden geduelled tegen een druid. De eerste 3 verloor ik omdat hij beter op mij ingesteld was dan ik op hem. Toen ik door had hoe hij werkte, heb ik er 6 van de resterende 7 gewonnen.
Als je 10x op een rij wordt ingemaakt, ligt het echt meer aan je eigen kwaliteiten dan aan Blizz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

De gekscherendheid richting Pala's wordt met de dag gekker.... gayladin, loladin...... binladin. Soms wens ik terug naar de goeie, ouwe open-beta tijd. Waar ik iedereen gewoon naar de verdoemenis kon beuken hoor lol. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ROFL! :D

Gister AQ geopend bij ons. Van het event zelf niets meegekregen (7 crashes voordat we uberhaupt waren begonnen). Onze scepter buggede zelfs.. degene die hem had had de mount wel gekregen, maar voor de rest gebeurde niets.

Zodra de gates open gingen zijn we AQ40 binnengegaan. Eerste run meteen Skeram, bug family en Sartura neer. Alle bazen gingen gewoon binnen max 5 pulls neer.. en dan hebben we de strats toch wel zelf verzonnen (wel wat spoilers gebruikt, ff de abilities van de bazen opgezocht zodat we niet 2 of 3 x hoefden te wipen daarachter te komen ;p). Erg lage learning-curve vergeleken met BWL dus, maar dat zal wat dieper in de instance wel anders worden :)

Oh ja, en de loot is kut :D De gevechten maken een hoop goed gelukkig.

Sartura is toch wel een van de leukste gevechten die ik heb gezien... wat een chaos zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 08:22:
Thenoob comic :P

gisteren 3e utnamed van razorgore in korte tijd
daarn vael, Broodlord en firemaw omgelegd
vanavond weer verder

1 blije rogue => Claw of the black drake
wtf, wij hebben echt shitloot, fokking classtrinkets all the way of ander matig spul waar je niet echt op zit te wachten. Welke boss zitten jullie vast btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Kaap schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 09:26:
[...]
Westfall is Alliance territory. Horde kan iemand pas aanvallen als hun hem eerst aanvallen.
Precies gewoon stom kijken en ze uitlachen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

_/-\o_ _/-\o_
Hij is lachen :)

Ik ben nu bij de quest in Redridge Mounatins dat ik Yowler moet killen...
Maar waar hangt dat beest uit :?
Ik heb een hele tijd in de bergen boven LakeShire zitten campen maar niet gespot :?

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.