Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 65 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.773 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masch schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:56:
[...]

Thanx voor de info!

Ik heb overigens al wel 3 set items van Magister, alledrie aangeschaft via de AH (alle BoE items dus, de leggings, gloves en belt). Gelukkig vallen de overige items van leuke bazen, waarvoor ook andere classes te intresseren zijn. Helaas geldt dit niet voor de boots. Het schijnt dat deze van de postmaster (Strat?) valt, maar ik heb die baas nog nooit gezien, want hij moet gesummoned worden. Weet jij misschien hoe je dat doet? Ik heb namelijk geen idee en in alle raids naar Baron heb ik het ook nog nooit zien gebeuren.
Eventjes over je magister drops je zegt gloves, belt en leggs maaaaaaaaar legs zijn BOP droppen van baron rivendare je zal wel bracers bedoelen dat is ook een BOE item

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Lees eerst nog even het topic door. Ik vermoed dat je snel iets zal vinden :)

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 16:53
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:00:
[...]

Eventjes over je magister drops je zegt gloves, belt en leggs maaaaaaaaar legs zijn BOP droppen van baron rivendare je zal wel bracers bedoelen dat is ook een BOE item
Je hebt helemaal gelijk. Dat komt waarschijnlijk door mij obsessie van die leggings :D ik heb baron nou al wel 7 keer neergelegd en nog nooit mijn leggings zien droppen :(

Wel 2 x devout en 1 x dreadmist, maar ja daar kan ik niet op rollen natuurlijk.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Cuore Scuro (als goed gespeld), horde guild op Xavius. :) Typ /join got als je op Xavius zit om het GoT kanaal te joinen, daar kun je om een invite vragen.
Wiebbe schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:51:
C'Thun is een Old god en geen insect ;p

De insecten worshippen C'Thun maar hijzelf is geen insect ;)
W/e, bugspray ftw. :P
Masch schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:02:
[...]

Je hebt helemaal gelijk. Dat komt waarschijnlijk door mij obsessie van die leggings :D ik heb baron nou al wel 7 keer neergelegd en nog nooit mijn leggings zien droppen :(

Wel zeven? Heb The Beast zo'n 50 keer neer moeten leggen voor ik m'n LF Spaulders had (daarvoor drie keer zien droppen) en op m'n 26e Scholo run haalde ik m'n LF helm op, eerste drop terwijl ik er was. Veel succes dus nog. ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Exitium op 28-02-2006 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Masch schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:02:
[...]

pfftt 7x

wij hebben een warrior die 30x ubrs heeft gedaan voor hij zijn valor chest had gehad (Zeent :P )

en dat viel nog mee qua runs :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

63 runs voordat ik mn Draconian Deflector had.
(gelukkig zergen we het in een krap uurtje)

Op een gegeven moment word je er wel moedeloos van hoor...
en in al die runs nog geen Valor chest gezien btw (niet dat ik em wil gebruiken, wil alleen mn set compleet maken ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:04:
[...]

pfftt 7x

wij hebben een warrior die 30x ubrs heeft gedaan voor hij zijn valor chest had gehad (Zeent :P )

en dat viel nog mee qua runs :P
Waarom heb je hem niet gewoon verteld dat de valor set zuigt? Je houdt zeker meer van leedvermaak :P

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 13:47
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:13:
63 runs voordat ik mn Draconian Deflector had.
(gelukkig zergen we het in een krap uurtje)

Op een gegeven moment word je er wel moedeloos van hoor...
en in al die runs nog geen Valor chest gezien btw (niet dat ik em wil gebruiken, wil alleen mn set compleet maken ;-))
DD viel op mijn 1e run toen ik second tank was :)

/edit en ik mocht em gelijk meenemen.. chest viel ook na 4 runs ofzo :)

[ Voor 8% gewijzigd door BootVluchteling op 28-02-2006 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 17-09 16:53
Okay........

Schijnbaar heb ik nog een lange lijdensweg te gaan :D

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:26
ZG-loot is niet slecht, de pants/head-enchants rulen, 30ap op shoulders is ook een erg leuke award voor exalted (vergelijk +5 resist to all…), tuurlijk, al je MC runt hoef je niet veel van ZG maar er zijn zat guilds die alleen ZG (kunnen) doen…
Laat ik het zo zeggen, gezien de mate van inzet die je ervoor moet doen is het simpelweg niet in verhouding tot andere instances, er zit erg leuk spul tussen (ben zelf een caster en die worden imho toch relatief karig bedeeld op wat ringen en die eeuwige fang of venoxis na), en die enchants/trinkets zijn behoorlijk pittig om te krijgen.
Ter illustratie: ik ben dus op +/- 200 puntje na revered en heb de warlock doll in al die tijd 1x zien droppen, daar moet ik dan nog een libram of focus (d8 ik) bij gaan farmen in dm etc, niet dat die trinkets/enchants het niet goed zijn maar de ratio van de opbrengsten in zg is mager imho.
Persoonlijk zie ik dat als een voordeel: minder loot gefocus dan in mc en dus meer lol.
Dannog, de ringen voor de hunter zijn ownage, de melee-zooi (2h, 1h) is erg nice en er zijn vast nog wel ee aantal dingen ^^
Idd, als ik een hunter was dan zou ik zg in dat opzicht prima vinden, maar als caster is het gewoon niet super.
Trouwens, ZG is veel moelijker en tactischer voor blue-geared ppl (pre-MC) waar het eigenlijk ook hoort. Wij waren al full tier1 en nu ook half tier2, dan is ZG natuurlijk veel makkelijker.
mja, ik ben nu ongeveer iets meer dan half tier1, maar onze group bestaat vnml uit mensen in tier0/1 mixjes en vaak nog mensen met groen spul, toch kregen we hakkar na de patch zonder veel problemen neer, wij hebben relatief gezien de meeste moeite gehad met de spider en tiger.
Nu doen we meestal (op een goede avond) tm panther/tiger en we moeten nog aan bwl beginnen ;)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Exitium schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:02:
Cuore Scuro (als goed gespeld), horde guild op Xavius. :) Typ /join got als je op Xavius zit om het GoT kanaal te joinen, daar kun je om een invite vragen.

[...]

W/e, bugspray ftw. :P
^^ With Stupid.
Vandaag maar even flink wat in zijn oog spuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 15:11

chromeeh

the Gnome

Voor de lvl >8 & <13 chars onder ons:
Er is nog een leuk verstopt Defias clubje, met een Chest waar aardig wat spul in zit.
Je moet er wel wat voor doen, een stuk of 4 ~ 5 Defias lvl 7 ~ 8 verslaan, zodat je het pad omhoog de bergen in op kunt. Vervolgens moet je daar op een klein stukje land ook nog een stuk of 7 ~ 8 Defias lvl 8 ~ 9 verslaan.
Maar het is een leuke experience aanwinst en de chest bevat leuk spul, of om te verkopen of voor eigen gebruik :)

Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/marcbrummer/wowkampje.jpg

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik lees net over dat iemand wel 30x ubrs heeft gedaan voor zn valor
nou ik vind het gewoon grappig worden ik heb namelijk de general in ubrs nu al 115x gekilled en heb mn magister nog steeds niet :S

maar heb nu een mooie flarecore robe gehad :) (door een guildy voor me gemaakt :)

maar 115x en op de enige x dat ie drops een 4 rollen is wel pech

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Masch schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:15:
Okay........

Schijnbaar heb ik nog een lange lijdensweg te gaan :D
Misschien, vriendin van me is net een maandje 60 ofzo en heeft al 6/8 BS. Leggings op eerste run, helm op eerste run, BS tunic op tweede of derde, etc. Heb zelf ook m'n leggings en gauntlets in m'n tweede run opgehaald. Hangt er maar net vanaf hoeveel geluk (of pech) je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik vind het toch wel grappig om te lezen hoeveel moeite mensen doen om hun LF, magister, devout, etc. te krijgen. Er zijn echt veel betere items voor alle classes te krijgen dan die set. Ik heb met mn main char (troll mage) alleen de magister gloves, leggings en robe gehad omdat die toevallig dropten. En nu draag ik er geen 1 meer, en ik heb 0 epic items. Gewoon een beetje op thottbot en alakhazam rondkijken en je kan zien dat die tier 0 sets echt niet zo geweldig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:36
Ik vind de tier 0 sets het amper waard om ze te halen. Craftable, andere drops en Dire Maul gear zijn meestal veel betere combinaties. En bepaalde classes zijn zowiezo beter af om rank 8 te halen en die 4 set items te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Achja..

45 keer Scholomance voor Shadowcraft Boots, 45e keer vallen ze en week erna krijg ik Nightslayer
20 keer LBRS gedaan voor Shadowcraft Gloves, nooit zien vallen en opgegeven na Nightslayer
76 keer UBRS gedaan voor Shadowcraft Tunic, 3 keer eerder gezien en verloren, je raad het al.. 2 dagen later Nightslayer
76 keer UBRS gedaan voor Felstriker, nog nooit gezien en zal ik denk ik ook nooit zien
1 keer Strat Scarlet gedaan voor Shadowcraft Spaulders, en meteen gewonnen
9 keer Strat Baron gedaan voor Shadowcraft Leggings, en meteen gewonnen
42 keer Strat Baron gedaan voor Cape of the Black Baron, nooit zien vallen
42 keer Strat Baron gedaan voor Skullforge Reaver, 1 keer eerder gezien en verloren

Leuk zon statistics lijstje in je My Documents ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik was voor alles toch wel binnen de 5 runs klaar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houden jullie allemaal gewoon bij hoe vaak jullie welke instance doen in een excel lijst ofzo? Of is daar een addon voor? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahahaa ik ben ook door die hel gegaan met mijn eerste main, uiteindelijk was ik toen wel blij toen ik full valor had. Gelukkig heb ik met mijn 2e main maar tier0 geskipped want na een tijdje begint het echt vervelend te worden om voor de 80e keer scholo/strat/ubrs te doen. Daarom is imo wow na 60 als je pvp weg denkt maar een matig spelletje.

De eerste 60 levels was het dikke lol, en nu is het grinden/wachten af en toe lol na een dikke baas afgeslacht te hebben. Ik zie imo het nut er niet meer zo van in.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
LF Helm, 30 runs, niet gewonnen, dan maar LB
LF Shoulders, 20 runs, Valor gewonnen, maandje later LB
LF Gloves, *grin*, respect voor diegene die daarvoor naar BRD gaan
LF Legs, 1ste run
LF Bracers & Belt, AH
LF Boots, 1ste run
LF Chest, nog steeds bezig, heb wel die Ornate Breastplate. waarschijnlijk heb ik de LB BP eerder.

M'n broertje had 7/8 Shadowcraft in 2 weekjes gehaald, lucky bastard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 12:54
Zucht @ nieuws: Blizzard verwacht nog tot 20 jaar groei World of Warcraft
(topic over mogelijk 20 jaar wow)

gelijk allemaal gewhine over dat het zo duur was, dat je of voor het spel betaald of voor de maandelijkse kosten, maar dan geen expansion meer betalen. Want dat is bij guildwars ook zo...

diepe zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-09 14:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
LF ben ik redelijk snel mee gestopt, had binnen 10 runs 7/8 (geen boots). Vervolgens 8 maand MC gerunned en maar liefst drie lawbringer gekregen. En toen BWL in en in 6 runs full judgment gekregen (1st week rzorgore - broodlord, 2de week razor - chroma, derde week eerste nef poging, vierde week nef down, 5de week ging judgement chest naar een ander, 6de week kreeg ik hen \o/) (pants/helm had ik al, rest werd op gepassed omdat de andere paladins al lawbringer had, of hem gewoon (nog) niet wilde hebben).

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:01:
Hahahaa ik ben ook door die hel gegaan met mijn eerste main, uiteindelijk was ik toen wel blij toen ik full valor had. Gelukkig heb ik met mijn 2e main maar tier0 geskipped want na een tijdje begint het echt vervelend te worden om voor de 80e keer scholo/strat/ubrs te doen. Daarom is imo wow na 60 als je pvp weg denkt maar een matig spelletje.

De eerste 60 levels was het dikke lol, en nu is het grinden/wachten af en toe lol na een dikke baas afgeslacht te hebben. Ik zie imo het nut er niet meer zo van in.
Ben nu 3 weken geleden gestopt met WoW (precies een jaar gespeeld), precies vanwege deze reden.
1e char was NE hunter op bloodscalp, superveel lol gehad van lvl 1-60, vooral solo elite quests doen is cool met een hunter. Nadat ik een week lvl 60 was had ik het helemaal gezien (hunter vond ik niet leuk in groups) en ik ging ik naar Ha(u/o)marush dat toevallig net opende op dat moment. Daar rolde ik een troll mage en ik had het weer helemaal naar mn zin, ik werd lvl 60 en had toen nog steeds lol, uiteindelijk iets van 20 dagen ingame op lvl 60 gespeeld (epic mount, best mogelijke blue gear, rank 9 pvp, onyxia, Lucifron, Magmadar en Shazzrah down.) en toen was er niks meer voor mij te doen. In mn laatste dagen die ik nog had ff mn Human warrior alt naar lvl 40 gehaald, paard gekocht en wat plate gear aangetrokken en dat was het dan. Heb veel lol gehad met het spel, maar ook de aankomende solocontent kon mij niet meer plezieren, dat is ook allemaal grind, grind, grind en nog meer grind. En daar heb ik gewoon geen lol in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 20:49
RaseriaN schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:42:
Achja..

...

Leuk zon statistics lijstje in je My Documents ;)
:X :D !!!!
Damn, ik had het al meteen opgegeven :P

Ik ga ook niet meer achter een andere staff aanzitten, ik wacht gewoon op jindo's judgement, azuresong mageblade OF renitaki's sword. Alhoewel die laatste niet geweldig is, maar toch beter dan mijn ill. rod :+

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeeZ schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:50:

Overigens ging ZG gister echt super, 6 baasjes in 3 uur, en dat met een non-epics guild :P
Van een non epix guild kun je niet echt meer spreken, inmiddels is het grootste deel van de vaste raid groep honored / revered bij zandalar, wat uiteraard resulteert in leuke fraction gear en we hebben de laatste paar zg runs redelijk wat mazzel wat boss drops betreft :P

anyways uber run gister ( voor bzr / dfu / pw iig een nieuw record aantal bosses op 1 avond ) en als toetje nog een will of arlokk gedropped :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

weet iemand toevalig hoe je Models kunt veranderen?
want ik heb pvp movies gezien die je warlock pets kun vernaderne in lava hounds etc.
en scubbus in een High elf female (best wel schattig) en gewoon charcter van human naar UD!

iemand daar informatie over?

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een verschil tussen geen moeite doen en de moeite opgeven. Als jij met ill. rod gaat zitten wachten tot er een epic dropt dan ben je gewoon een profiteur, aangezien je er zelf niets aan bijdraagt om je guild verder te laten komen. Het minste wat je voor je guild kan doen is zelf zorgen dat je goede blues hebt, zodat je daadwerkelijk je steentje bijdraagt in plaats van meelift op de moeite van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:41:
Er is een verschil tussen geen moeite doen en de moeite opgeven. Als jij met ill. rod gaat zitten wachten tot er een epic dropt dan ben je gewoon een profiteur, aangezien je er zelf niets aan bijdraagt om je guild verder te laten komen. Het minste wat je voor je guild kan doen is zelf zorgen dat je goede blues hebt, zodat je daadwerkelijk je steentje bijdraagt in plaats van meelift op de moeite van anderen.
Zucht, nee, niet alweer..

Een paar paginas terug ben ik er ook al op ingegaan en heb geen zin om alles weer te typen.

Ik heb genoeg moeite gedaan om een betere staff te krijgen, beide +30runs voor rod of the ogre magi en trindle haven, maar nee.
De rest van me gear heb ik WEL in orde, dus niet gaan zeiken dat ik er geen moeite voor doe/gedaan heb. Ik ben echt geen profiteur, dat zeker niet.

@ hierboven. Dat is waarschijnlijk orb of deception, een trinket waarmee je je zelf doet lijken op iemand van andere faction...

jarnotjuh in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel..."
->

Zo!

[ Voor 7% gewijzigd door enira op 28-02-2006 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:41:
Geen conclusies trekken en geen voorbeeld halen uit je eigen guild. Jarno heeft echt wel zijn best gedaan met zijn staff maar hij heeft gewoon pech met die krengen. Elke keer droppen ze niet of hij verliest de roll en een of andere noob gaat er mee aan de haal :)

Hij moet gewoon die quest doen voor die Argent staff, die kan niet mislukken lijkt me zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@se7en

misschien ook makkelijk om dit erbij te vermelden

http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-interface-en&t=31416&tmp=1#post31416

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:44:
[...]

Zucht, nee, niet alweer..

Een paar paginas terug ben ik er ook al op ingegaan en heb geen zin om alles weer te typen.

Ik heb genoeg moeite gedaan om een betere staff te krijgen, beide +30runs voor rod of the ogre magi en trindle haven, maar nee.
De rest van me gear heb ik WEL in orde, dus niet gaan zeiken dat ik er geen moeite voor doe/gedaan heb. Ik ben echt geen profiteur, dat zeker niet.

@ hierboven. Dat is waarschijnlijk orb of deception, een trinket waarmee je je zelf doet lijken op iemand van andere faction...

->

Zo!
Maak je maar niet druk hoor, zelf loop ik ook nog rond met mn Illusionary Rod op lvl60 :)
Ben echt bezig om een betere staff te krijgen, maar dat wil gewoon niet echt lukken.. en om nou een epic staff te kopen @ AH voor 400g gaat me ook een beetje ver ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ jarnotjuh:
Nee, dat zijn geremodelde pets.
ver get tired of BigBlue getting in the way? Imp not cool enough? FelHound and Succubus leave you a bit...hohum???

Well, this addon is for you! Because now your Warlock pets have been turned into Murlocs! That's right, Murlocs! Complete with sound!

This is a client side reskin, so only you will see the changes. Also, it will apply the changes globally within WoW; meaning, all Warlock pets (PC or NPC) will now appear as Murlocs to you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
1e keer ubrs, bracers of the elements
daarna een keer cord of the elements gekregen van een guildie

de rest nooit voor gefarmed :P elements is teh suck :P
Crowmeister schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:13:
[...]

Waarom heb je hem niet gewoon verteld dat de valor set zuigt? Je houdt zeker meer van leedvermaak :P
deze runs waren nog allemaal voordat zelfs Dire Maul er was en voordat Stratholm en Scholo generfed waren :)

[ Voor 52% gewijzigd door Bokkie op 28-02-2006 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
se7en schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:38:
weet iemand toevalig hoe je Models kunt veranderen?
want ik heb pvp movies gezien die je warlock pets kun vernaderne in lava hounds etc.
en scubbus in een High elf female (best wel schattig) en gewoon charcter van human naar UD!

iemand daar informatie over?
Ja: niet doen. Blizzard heeft aangegeven dat dit een bannable offense is.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:53
RaseriaN schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:52:
[...]

Geen conclusies trekken en geen voorbeeld halen uit je eigen guild. Jarno heeft echt wel zijn best gedaan met zijn staff maar hij heeft gewoon pech met die krengen. Elke keer droppen ze niet of hij verliest de roll en een of andere noob gaat er mee aan de haal :)

Hij moet gewoon die quest doen voor die Argent staff, die kan niet mislukken lijkt me zo ;)
mooie staff, heeft ipc dezelfde stats als Benediction viel me afgelopen weekend op :) behalve dan dan bene +106 healing heeft ;) heb ook een hele tijd met mn illus rod rondgelopen op 60, later maar ff Lorespinner gehaalt en die +37 healing offhand, ligt nog een rod of the ogre magi in mn bank (tja niemand moest em hebben die run :P) en afgelopen weekend Benediction eindelijk :D damn wat is die epic Q kut zeg, 15 oil of immolation, 2 major mana pots, 2 runes per keer kwijt, 3x over gedaan ben dus blut atm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Over de staff, ik heb met mn mage 10x ZF gedaan voor http://www.thottbot.com/?i=38853
eenmaal lvl 60 heb ik een stuk of 20 DM tribute runs gedaan voor http://www.thottbot.com/?i=35933, maar geen 1 keer zelfs maar voorbij zien komen :S, toen uiteindelijk maar voor http://www.thottbot.com/?i=40510 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Heb net Uldaman gedaan, mn eerste echte instance zeg maar. Tanken ging goed (lvl 50, dus kon wel goed aggro houden) al had ik wat moeite met een mage die steeds aggro afpakte. En tanken is lastig als er heel veel mobs zijn :P Verder geen drops voor mij helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
UltraR-pc schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:31:
Ik vind het toch wel grappig om te lezen hoeveel moeite mensen doen om hun LF, magister, devout, etc. te krijgen. Er zijn echt veel betere items voor alle classes te krijgen dan die set. Ik heb met mn main char (troll mage) alleen de magister gloves, leggings en robe gehad omdat die toevallig dropten. En nu draag ik er geen 1 meer, en ik heb 0 epic items. Gewoon een beetje op thottbot en alakhazam rondkijken en je kan zien dat die tier 0 sets echt niet zo geweldig zijn.
Het is een feit dat die dungeon sets zuigen. Maar ik als warrior draag bv het Valor chest omdat
er boven level 50 bitter weinig plate chests zijn met zowel sta, str en agility op (blauwe items dan).
Ook de helm heb ik nog equipped tot ik een goeie MC/BWL/Ony... drop kan bemachtigen.

Gelukkig haal ik komend weekend mijn revered status bij Zandalar en kan ik mijn eerste
epic chestje oppikken :p

Ik hou mijn valor (7/8 compleet) overigens nog even bij tot 1.10 verschijnt, kwestie van zeker te zijn dat deze items wel of niet nodig zijn om de tier 0.5 te bekomen :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

dankje
aleen ik snap het niet waarom het niet "allowed" is, want het veranderet aleen MIJN client

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

se7en schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:49:
[...]

dankje
aleen ik snap het niet waarom het niet "allowed" is, want het veranderet aleen MIJN client
Ja maar via jouw client kan je wel bomen in een dark portal veranderen en dus in de lucht lopen, dit kunnen andere clients zien en lopen in de lucht wordt toch echt beschouwt als cheaten.

Ik heb dit ooit geprobeerd om educatieve redenen maar doe dit nooit meer aangezien je een voordeel hebt tegenover andere spelers, stel dat ik in een BG alle alliance zou veranderen in Ragnaros. Dan zou ik al die alliance al hebben gezien voordat zij ook maar weten dat ik besta.

Naar mijn mening is het simpelweg veranderen van de look van een bepaalde mob erg onschuldig maar als dit toegelaten wordt zullen andere mensen hier helaas op een verkeerde manier gebruik van maken

Zo dit was mijn preek, nu kan je stiekem toch gaan doen wat ik zojuist afgeraden hebt en veel plezier hebben ;) (totdat dit generfed wordt natuurlijk en jij een temp ban hebt als je het niet slim doet)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Weet niet of deze al eens is gepost maare:

http://www.dailymotion.com/video/29946

Hier wordt er op een hele andere manier reclame gemaakt voor WoW :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViRaX schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 21:36:
Weet niet of deze al eens is gepost maare:

http://www.dailymotion.com/video/29946

Hier wordt er op een hele andere manier reclame gemaakt voor WoW :p
Haha geweldige reclame, zo lust ik ze wel
Een stuk beter dan die saaie vanish oxie action reclames
Zouden bedrijven echt een voorbeeld aan moeten nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

dankje

ik heb het eventjes geprobeert
http://members.lycos.nl/rawandd/WoW/nome2.jpg
maar hij is nu weer normaal hoor ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:57

The Legend

*Plop*

Ik ben een tijdje geleden een nieuw char begonnen op Burning Blade: Xayell lvl 21 Druid. Nou was ik gister voor het eerst in The Deadmines als mainhealer. Nu merkte ik direct dat dat zonder mods best lastig is bij te houden :) Ik heb ff gezocht in de vorige topics maar kon zo niets vinden..

Zijn er ervaren druids (en miss. priests of paladins) die een handige heal mod hebben? Of misschien een party mod zodat je bijvoorbeeld ook pets healthbars groot kunt weergeven?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Eindelijk iemand anders die op BB speelt :D
Wel jammer dat je alliance bent...=P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 17-09 17:00

DinX

Motormuis

The Legend schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 22:26:
Ik ben een tijdje geleden een nieuw char begonnen op Burning Blade: Xayell lvl 21 Druid. Nou was ik gister voor het eerst in The Deadmines als mainhealer. Nu merkte ik direct dat dat zonder mods best lastig is bij te houden :) Ik heb ff gezocht in de vorige topics maar kon zo niets vinden..

Zijn er ervaren druids (en miss. priests of paladins) die een handige heal mod hebben? Of misschien een party mod zodat je bijvoorbeeld ook pets healthbars groot kunt weergeven?
ClickHeal. Werkt ook samen met CTRA (heb je nu nog niet veel aan) :)

Kan je volledig instellen naar wens. Linkermuisklik snelle heal, shift-links trage heal, middenste knop renew, shift middenste knop buff (gaat lijstje af met prioriteiten),....

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1ba3da5c0d94bd668df6e0d104909533/thumb.jpg

M'n huidige UI. Links clickheal, linksboven CTRA, rechts beneden zie je een stukje van emergency monitor. Daar komen de 5 members van je raid met het hoogste % hp verlies in volgorde. Zowel op de CTRA, als de emergency monitor (ook van ctra) als clickheal werken de clicks van clickheal. Erg handig (zeker als je 14 man quasi alleen loopt te healen :p)

[ Voor 24% gewijzigd door DinX op 28-02-2006 23:05 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Kan iemand mij uitleggen hoe ik van MS, Execute kan maken zodra het kan. Dus dat die hotkey verandert op het moment dat het mogelijk is. Iets met remappen, maar ik weet niet precies hoe dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

se7en schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 22:21:
dankje

ik heb het eventjes geprobeert
http://members.lycos.nl/rawandd/WoW/nome2.jpg
maar hij is nu weer normaal hoor ^^
Kijk zo hoort het, gewoon even uitproberen en het daarbij laten.
Wel leuke verandering trouwens een gnome met zo een mond.
Ook wel knap dat dat je zo gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al mijn setitems binnen de 5 runs gekregen, Dreadmist robes op eerste drakki kill, dreadmist shoulders op eerste Janice kill, alleen mijn Dreadmist broekje wil niet droppen van de baron, maar die wil ik al niet meer aangezien ik nu Spiritshroud Leggings heb.

Heb ondertussen ook al mijn Felheart belt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 01:07
Ik heb een leuke Guest Pass gekregen.. dacht mooi eensproberen dat spel

Meld me aan moet ik een credit card nummer invullen maar IK HEB GEEN CC :X

Nah ja hoe komen die puberes er allemaal op dan... weet zeker dat de meeste geen CC hebben of een papi en mami met een CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 22:32

On_E

Housemusic

ZHC erbij, dual trinkets ftw. _/-\o_

edit : tot aan 1.10 dan :+

[ Voor 31% gewijzigd door On_E op 01-03-2006 00:03 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12
The Legend schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 22:26:

Hmm, ik gebruik ei'k helemaal geen mods met healen (behalve CTRA dan, maar die heb je niet nodig in DM). Maar Burning Blade ja? Welke kant, Alliance of Horde? >:)

Vandaag AQ gates bij ons open. AQ20 is echt way te makkelijk, AQ40 is dan nog een beetje uitdagend. Zowat meteen een wipe op de eerste trashmob die een AoE attack doet als ie full mana heeft. :o Eerste baas zag er niet al te moeilijk uit though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor 5man healing heb ik al die tijd Benecast+ gebruikt, absoluut de beste healing mod die ik ken.
Raid healing is voor mij vingertjes op 5, 6 en 7 (flash, renew en shield) en de emergency meter in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 01:07
Zo... ik ga even beginnen.. kies Orc en dan shaman.. gelukkig was me pappie zo lief voor de CC }) (om hem te laten liggen op zijn bureau).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Gates gaan hier vanavond open. Nu is Tura toch al een vrij drukke server, benieuwd hoeveel keer de world server plat gaat. :P

Vandaag wel een leuk dagje op zich. Kwam online en kreeg gelijk een invite in m'n gezicht gesodemieterd van een guildie, bleek dat we The Calling gingen doen met halve guild, halve pickup. Was erg simpel met 35 man, heeft me Cenarion Reservist's Legplates (geinig voor ZG/AQ) en Crystal Lined Greaves (scheelt me DM East voor die +healing boots daar) opgepikt. Daarna ten zuiden van Feathermoon gaan grinden voor een Golden Pearl, heb ik nodig voor m'n Runed Arcanite Rod over een paar skillups in enchanting. Rest had ik al, op de Arcanite Rod na, en daar helpt een vriendin van me me weer mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 17-09 17:00

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 00:18:
Voor 5man healing heb ik al die tijd Benecast+ gebruikt, absoluut de beste healing mod die ik ken.
Raid healing is voor mij vingertjes op 5, 6 en 7 (flash, renew en shield) en de emergency meter in de gaten houden.
Met clickheal heb je voor die 3 alleen je muis nodig :p

links = flash
midden = renew
rechts = shield

[ Voor 7% gewijzigd door DinX op 01-03-2006 00:34 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:P
Nu nog een mod die dat automatisch doet en ik hoef mijn priest alleen nog maar op follow te zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 17-09 11:14
Vandaag en gisteren met m'n warrior voor het eerst UBRS en Scholo gedaan, meteen weer wat items: Valor helm, Rend's Doomsaw, leuk schildje waarvan ik de naam even niet meer weet en Silent fang om te tanken. Lang geleden dat ik zulke productieve runs had :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
On_E schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 23:43:

Explain? Geen nerf hoop ik op ZHC en ToEP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 01:28:
[...]

hoop het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 18:16
In 1.10 kun je ZHC en ToEP niet meer tegelijkertijd gebruiken.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 18:30
Well...

Na weken/maanden MC eindelijk majordomo down. En 2 try's op ragnaros(onvoorbereid en tekort aan fr pots etc).

Vandaag te weinig priests voor ragnaros dus zijn we naar ony gegaan, hele discussie. maar goed in het begin 35 mensen online.

Na 2 tries te hebben gewiped op de deep breath, kregen we dat eindelijk onder de knie. Ik als MT bepaal wat er in fase 1 en 3 gebeurd. (en 2 ook sommige zijn soms wat stom). elke 8 % ff disengagen voor de zekerheid.

Tegen 12 uur eindelijk Ony down(nog 5 extra up). Maar met wat adds ging toch iedereen dood. Toen was blizard aan het ****en. (lange load tijd en world server down).

Nou goed eindelijk iedereen weer bij ONY en loot verdeeld :P. En natuurlijk de gebruikelijke screenies.

En dat voor de tweede keer dat we daar naartoe gingen niet heel slecht dacht ik.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Thijs schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 23:54:
[...]

Hmm, ik gebruik ei'k helemaal geen mods met healen (behalve CTRA dan, maar die heb je niet nodig in DM). Maar Burning Blade ja? Welke kant, Alliance of Horde? >:)

Vandaag AQ gates bij ons open. AQ20 is echt way te makkelijk, AQ40 is dan nog een beetje uitdagend. Zowat meteen een wipe op de eerste trashmob die een AoE attack doet als ie full mana heeft. :o Eerste baas zag er niet al te moeilijk uit though.
Als je AQ20 veels te makkelijk vond, hoe kan je dan meteen wipen op een mob in AQ40 die ook in AQ20 voorkomt? Bovendien wel alle 5 de NPCs leven gehouden bij de 2 boss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 18:16
superbassie schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 22:55:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik van MS, Execute kan maken zodra het kan. Dus dat die hotkey verandert op het moment dat het mogelijk is. Iets met remappen, maar ik weet niet precies hoe dat moet.
Mjah heel simpel..

code:
1
2
/cast Mortal Strike
/cast Execute

Nog wel even ranks erachter zetten enzo en dan gewoon die macro spammen.

[ Voor 4% gewijzigd door Down op 01-03-2006 03:52 ]

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
jarnotjuh schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 01:28:
[...]

Yep, ze worden in 1.10 inderdaad generfed. Lopen op offi forums genoeg draadjes over. Ze krijgen beide een shared cooldown. Pas als het effect van de ene voorbij is, kun je de andere gebruiken.

[ Voor 18% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-03-2006 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 08:38
Wat voor soort pets kun je eigenlijk allemaal krijgen? Ik zag dat je dus op een paard (?) kon rijden in een screenshot hierboven, maar kun je bijv ook een vogel tammen? Hiervoor moet je toch een Hunter/Warlock zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op lvl 40 kun je een paard mount kopen (of krijgen (warlock/paladin)) en op lvl 60 kun je een sneller paard kopen (duur, maar voor warlock en paladin goedkoper).
Pets kun je alleen krijgen als hunter (zelf tamen, dus ook veel keuze) en als Warlock kun je Demons summonen.
Verder kun je verschillende pasieve pets kopen/vinden, zoals papagaaien en poesjes, deze kunnen door elke klasse meegenomen worden. Deze kunnen je echter niet ondersteunen in een gevecht, dus zijn alleen maar voor de leuk, en in pvp soms dodelijk voor een rogue, aangezien de pet niet in stealth kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
superbassie schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 22:55:
Imodium schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 03:51:
[...]

Mjah heel simpel..

code:
1
2
/cast Mortal Strike
/cast Execute

Nog wel even ranks erachter zetten enzo en dan gewoon die macro spammen.
uuh deze macro doet alleen execute als MS niet mogelijk is
als je MS dus van cd af is en je enemy is onder de 20% zal hij altijd een MS doen en geen execute, tenzij je 1.5 sec later (global cooldown) nog een keer op die knop ramt

wat hij wil kan hij het beste bereiken met flexbar, en dan de condition "isusable" gebruiken voor zijn button swap

ziets als
code:
1
2
remap button=1 base=25 on='isusable' target=25 if='hasaura<"Battle Stance"  "Berserker Stance">
remap button=1 base=1 reset='true' on='notusable' target=25 if='hasaura<"Battle Stance" "Berserker Stance">

dit zou dan moeten werken volgens mij
flexbar button 1 is dan je MS en flexbar button 25 zou dan je execute zijn

dit script werkt alleen als je in de juiste stance staat, als je dus in def stance staat wisseld je knop niet om naar execute

[ Voor 36% gewijzigd door Bokkie op 01-03-2006 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er toch met Skibi's Pendant?

De dropkans is niet eens hoog, en nog wordt ie ineens superveel geloot (ook op Doomhammer) en staat ie een paar keer op de Auction House. Een guildie van me had er ook een verkocht..

Maarja!

Gisteren eindelijk de "Final Ding" achter de rug, gelijk zie ik dit spel niet meer zo zitten, wat moet ik doen, waar zal ik heen gaan, zal ik idlen in Ironforge :P.. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:00
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 08:48:
[...]

Wat is er toch met Skibi's Pendant?

De dropkans is niet eens hoog, en nog wordt ie ineens superveel geloot (ook op Doomhammer) en staat ie een paar keer op de Auction House. Een guildie van me had er ook een verkocht..

Maarja!

Gisteren eindelijk de "Final Ding" achter de rug, gelijk zie ik dit spel niet meer zo zitten, wat moet ik doen, waar zal ik heen gaan, zal ik idlen in Ironforge :P.. etc.
PvP als je server dat toe laat. Of een guild zoeken die ZG/MC/BWL doet. Op level 60 begint het spel pas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
lvl 60 is best leuk hoor

beetje setitems verzamelen. daarnaast sommige guildmembers helpen, beetje grinden, proffs lvlen.. je ben voorlopig nog niet klaar...en als ik op xavius 60 ben, ga ik misschien wel ff een dagje ganken })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om te ganken hoef je geen 60 te zijn, het kan tussen door ook wel eens een welkome afwissling zijn of een manier om je frustraties kwijt te raken.

Ik was laatst mijn fishing skill aan het lvlen in STV toen ik van overmatige horde activiteit hoorde bij Nesingwary's zodat alliance geen questjes kon finishen. Ben er heen gegaan en zag dat er een 53 priest was met een zootje 30-40ers. Eitje dacht ik, alleen wist ik toen niet dat er ook nog een 60 rogue was....
Dus toen maar ff mn rogue ingelogged (die was toch nog in de buurt). Heb toen een beetje lopen ganken uit de buurt zodat ze bij het kamp weggingen (wat ze ook deden). Toen de rogue een tijdje wegging is het kamp een tijdje in handen van Alliance geweest, maar het duurde niet lang of er kwamen een aantal hordies uit ZG oid en toen was het weer over met de pret. Nja, over, weet je wel hoe gefrustreed die lui kunnen raken als ze daar met een paar man staan en je toch nog steeds weer een paar lui kunt ganken?
Ik maak er overigens geen gewoonte van om 30-40ers te ganken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 22:32

On_E

Housemusic

Kaap schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 06:52:
[...]
Yep, ze worden in 1.10 inderdaad generfed. Lopen op offi forums genoeg draadjes over. Ze krijgen beide een shared cooldown. Pas als het effect van de ene voorbij is, kun je de andere gebruiken.
Gelukkig hebben ze in ieder geval niet een shared cooldown in 1.10 (shared cooldown zou betekenen dat je de ene pas kan gebruiken als de cooldown van de ander voorbij is, en dat is niet het geval), dan zou allebei hebben gelijk waardeloos zijn, nu kun je in 1.10 iig beide trinkets gelijk achter elkaar gebruiken, dus zo’n enorme nerf is het nou ook weer niet.

En ik kan hopelijk nog een week of 2-3 warriors seducen en heeeeeel snel dood hebben :D

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:57

The Legend

*Plop*

Thijs schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 23:54:
[...]

Night Elf dus Alliance, jij ook? Ik zoek nog een guild op die server :P Teminste, als die low lvls ook toelaten, ik ben geen die-hard WoW'er.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
On_E schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 10:14:
[...]

Gelukkig hebben ze in ieder geval niet een shared cooldown in 1.10 (shared cooldown zou betekenen dat je de ene pas kan gebruiken als de cooldown van de ander voorbij is, en dat is niet het geval), dan zou allebei hebben gelijk waardeloos zijn, nu kun je in 1.10 iig beide trinkets gelijk achter elkaar gebruiken, dus zo’n enorme nerf is het nou ook weer niet.

En ik kan hopelijk nog een week of 2-3 warriors seducen en heeeeeel snel dood hebben :D
Het wordt in zoverre dus generfed dat je de effecten van beide trinkets niet meer kunt stacken. Je kan de 2de trinket pas activeren als het effect van de 1ste weg is. Het verkrijgen van beide effecten tegelijk is wat de combinatie juist zo dodelijk maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 12:54
Ach, toep alleen met arcane power is ook niet grappig. Ben voor het eerst gerespecced naar AP en heb het gebruikt in een duel.

AP up, toep up, frostbolt crit 2750 en een fireblast crit van 1500.

Ik begrijp nu de 3 minute wonder verhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 23:43:

Waarom dit? worden ze generfed? :'(

Edit sorry ik was weer eens te snel met deze quote, verschrikkelijk jammer dat je ze niet allebei tegelijk meer kan gebruiken. Ik vind dit trouwens wel aardig zielig van blizz aangezien dit toch eindelijk een mage een kans gaf om eens lekker snel te winnen

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 10:54 . Reden: te snel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Zijn er al mensen voorbij de eerste Boss in AQ40 gekomen?
We hebben gisteren heel de avond gewiped. De nieuwe bossfights duren ook lang want de respawns komen erg snel.

By the way.... Die epic mounts droppen als gekken in AQ40. Jammer dat je ze alleen daar kan gebruiken.

///Zo'n Spinx achtige mob critte een arcan AOE bij iedereen 8k health weg\\\

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 00:27
Imodium schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 01:35:
In 1.10 kun je ZHC en ToEP niet meer tegelijkertijd gebruiken.
NEEEE, dat meen je niet. Hebben casters eindelijk iets om terug te 2-shotten, word het weer generfed. Waarom luisterd blizzard naar al die forum whiners, bah. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Water/Food vendor spec :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 10:51:
[...]

Waarom dit? worden ze generfed? :'(

Edit sorry ik was weer eens te snel met deze quote, verschrikkelijk jammer dat je ze niet allebei tegelijk meer kan gebruiken. Ik vind dit trouwens wel aardig zielig van blizz aangezien dit toch eindelijk een mage een kans gaf om eens lekker snel te winnen
Een beetje teveel kans. Mijn GM is frost/PoM mage en is zo goed als onmogelijk te verslaan in duels. Ik vind het jammer voor de mages maar deze nerf hadden ze nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Ja, kan weer terug naar Ogrri om food/water uit te delen. Doe ik tenminste nog iets nuttigs in het spel zonder dat ik ge-2-shot wordt door elk andere class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 11:02:
[...]

Een beetje teveel kans. Mijn GM is frost/PoM mage en is zo goed als onmogelijk te verslaan in duels. Ik vind het jammer voor de mages maar deze nerf hadden ze nodig.
Ja maar het probleem is dat ze minder unbalanced zijn dan bepaalde andere classes, laat ze eerst nou een die classes fixen want de pvp balance lijkt imho nog nergens op in WoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 11:02:
[...]

jaja want heel wow moet gebalanceerd worden rondom 1 on 1 duel pvp |:(

als reden geven dat hij onverslaanbaar is in duels is bullcrap
enige wat ik graag zie is meer gear die je target -resistance geeft, zals de nieuwe av ring

wat ik dan wel weer jammer vind is dat je als shaman niet beide ringen kan dragen }> elemental enhencment shaman ftw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken 2 echt goede mages persoonlijk, en die hebben op dit moment alleen soms problemen met hunters. Warlocks in mindere mate (hangt af van de spec).

Ik vind het niet minder 'imba' dan andere classes. Wel vind ik dat de talent tree nodig herzien moet worden.
jaja want heel wow moet gebalanceerd worden rondom 1 on 1 duel pvp |:(
Nee, het diende slechts als voorbeeld |:(

Ook in group pvp staan mages gewoon hun mannetje. Maargoed, ik heb ook gewhined dat paladins gebalanced moeten worden dus I rest my case.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12
Vincentio schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 03:11:
[...]

Als je AQ20 veels te makkelijk vond, hoe kan je dan meteen wipen op een mob in AQ40 die ook in AQ20 voorkomt? Bovendien wel alle 5 de NPCs leven gehouden bij de 2 boss?
Hehe ok, we zijn nog niet zo heel ver in AQ20, maar tot nu toe is het makkelijk dan. ;) Eerste boss op 1e try neer, 2e boss volgens mij ook (was ik niet bij, had wel ff genoeg AQ gezien gister). Ik weet wel dat dat bij ZG anders was. En echt wipen op die eerste mob deden we niet, alleen bij de eerste poging kwam die explosie nogal onverwacht. :+ Daarna ging het allemaal heel easy. Alleen inderdaad irritant dat die mobs zo snel respawnen in AQ40, kan je helemaal niet relaxt die boss proberen, dus die hebben we maar ff laten zitten na één poging.
The Legend schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 10:22:
[...]

Night Elf dus Alliance, jij ook? Ik zoek nog een guild op die server :P Teminste, als die low lvls ook toelaten, ik ben geen die-hard WoW'er.
Ja, ik ben ook alliance. Helaas laat onze guild geen low-lvls toe (alts daargelaten), dus roep maar als je 60 bent. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach. Het gaat in WOW om team play. Als je solo iets niet kan verslaan is dat logish, anders was er geen teamplay meer nodig. En al dat gezeik en gemekker over spells over power ect. gewoon om ziek van te worden. Je kan goed spelen of je kan het niet maar geef niet de schuld aan Blizz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren nef down gekregen tot 18% met bijna een full group alive,
At stage III wippen we dus bizar hard vanwege de skeletons spawn. -_- het was oze 4th try op nef dus we zijn er al blij mee.

Iemand tips betreft de handeling op deze spawns, onze guild zat zelf te denken aan slow-totems frost traps en aoe, is dit de juiste manier? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oblii
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Oblii

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 10:52:
Zijn er al mensen voorbij de eerste Boss in AQ40 gekomen?
Als je denkt dat die vervelend is moet je Princess Huhuran maar eens proberen. Mooiste is als je daarmee klaar bent je bij de Twin Emperors komt (na wat trash die de eerste 10x je raid binnen een minuut wiped). Die Twin Emps zijn echt naaaaar ;)

But I don't care, I'm in a hurry going nowhere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oblii schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 11:19:
[...]

Als je denkt dat die vervelend is moet je Princess Huhuran maar eens proberen. Mooiste is als je daarmee klaar bent je bij de Twin Emperors komt (na wat trash die de eerste 10x je raid binnen een minuut wiped). Die Twin Emps zijn echt naaaaar ;)
Heb jij miscchien wat tips om voorbij de eerste boss te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 11:12:
Ach. Het gaat in WOW om team play. Als je solo iets niet kan verslaan is dat logish, anders was er geen teamplay meer nodig. En al dat gezeik en gemekker over spells over power ect. gewoon om ziek van te worden. Je kan goed spelen of je kan het niet maar geef niet de schuld aan Blizz
Eigen schuld van Blizzard. Ze komen zelf met die trinkets. Mensen whinen erover op de forums en hoppa.....NERF. Vind gewoon triest dat er gehoor aan gegeven wordt.

Dus JA, ik blame blizzard.

[ Voor 3% gewijzigd door Bulligan op 01-03-2006 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Oblii schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 11:19:
[...]

Nee hoor Twin Emps vallen ook nog mee met de juiste tax en pots :>
Eye of C'Thun is ook beslist niet ondoenlijk (behalve als er ^&%%^ niet genoeg mensen op komen dagen)

En die trash naar Emps is super simpel vergeleken met de trash na de Emps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hooli-gan schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 11:28:
[...]

Eigen schuld van Blizzard. Ze komen zelf met die trinkets. Mensen whinen erover op de forums en hoppa.....NERF. Vind gewoon triest dat er gehoor aan gegeven wordt.

Dus JA, ik blame blizzard.
Tja ik vind dat blizzard rara prioriteiten aan dingen geeft, gaan ze deze dingen nerfen terwijl er bijv. zon 100 mage bugs liggen te wachten, en als ze zo goed naar die forums luisteren waarom is chuck norris dan nog niet generfed?(ok sorry foute grap maar die gebruik ik om mijn punt te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
tja.. veel klachten.. dan is het lastig om iedereen tevreden te stellen.. ik begrijp dat die arcane missles bug erg irri is. maarja, wat doe je eraan..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
d'r zitten ook bugs in shaman, in priest, etcetc...

ze willen per patch 1 class updaten en dat lijkt me redelijk... waarom? Omdat je per class dan kan kijken naar de nieuwe situatie en eventuele nieuwe problemen.

Als er zoveel bugs in een class zitten, ga je toch gewoon een andere spelen? Ik snap wel dat dat ook niet de bedoeling is, maar het is niet anders. Je kan nog uren gaan klagen hier, maar dat helpt echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 11:39:
tja.. veel klachten.. dan is het lastig om iedereen tevreden te stellen.. ik begrijp dat die arcane missles bug erg irri is. maarja, wat doe je eraan..?
Ja maar dat bedoel ik nou juist, blizzard kan dat wel fixen neem ik aan, waarom focussen ze zich daar niet eerst op dan?
reddevil schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 11:43:
d'r zitten ook bugs in shaman, in priest, etcetc...

ze willen per patch 1 class updaten en dat lijkt me redelijk... waarom? Omdat je per class dan kan kijken naar de nieuwe situatie en eventuele nieuwe problemen.

Als er zoveel bugs in een class zitten, ga je toch gewoon een andere spelen? Ik snap wel dat dat ook niet de bedoeling is, maar het is niet anders. Je kan nog uren gaan klagen hier, maar dat helpt echt niet.
Sorry als het iets te veel als gezeik overkomt maar zo bedoel ik het niet, ik vind het toch niet heel gek dat ze het nerfen maar waarom houden ze zich daar wel mee bezig terwijl ze die kostbare tijd ook kunnen gebruiken om een paar bugs weg te halen uit het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrGrr
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-04-2022
Nou van mij mogen ze best wel dat hele gedoe met 1 en 2 shotten uit WoW halen. Hoeveel skill is daar nu voor nodig? Ik zie het liefst dat er gewoon iets meer voor nodig is om iemand dood te maken. En dan bedoel ik natuurlijk niet iedereen zo'n bubble geven, want dat is in mijn ogen gewoon tijdrekken, haha.
Natuurlijk is het soms ook wel irritant als er weer zo'n druid langs komt die zich zelf weer healt en dan weer snel weg vlucht, maar dit hoort in mijn ogen bij het spel. Maar dat sommige classen iemand dood kunnen maken (als ze geen cooldowns hebben) zonder dat de ander daar iets aan kan doen zoals het 1 shotten is in mijn ogen totaal onzinnig.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.