Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 65 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.774 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Flashpoint schreef op maandag 27 februari 2006 @ 15:35:
[...]

Met die epic is zeker nix mis, die gebruik ik nu op lvl 52 nog steeds met mn warrior om te tanken. Er zullen vast wel betere zijn, maar de +100 ac en 5 def zijn toch wel heel lekker om erbij te hebben :)

Overigens heb ik zondag een undead priest gerolled op Xavius, naam Arishna als ik het goed heb en nu lvl 7 alweer. Wie kan ik whisperen voor een ginvite? :)
Join ff het channel got dmv. /join got en dan kun je daar om een ginvite vragen lijkt me :)
Gezellig ben ook een UD Priest begonnen daar... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:09
Zeer frustrerend: 3 keer dat we voor Ragnaros staan, tweede spawn met sons op 1% (rond de 10000hp). Bugger :P

1 keer voor ragnaros met 32 man, 3 pogingen gedaan, maar steeds whipe op die sons, 2e keer voor Ragnaros bij de 2e poging voorbij de sons, maar te veel deaths om Raggy neer te krijgen, en dan de derde keer zo dicht bij.

Anyway, vanavond moet die stomme fire elemental neer, dan gaan we door naar BWL :P

Ben nu bezig met de epic hunter quest voor mijn Rhok, best grappig die gevechten. Ik krijg toch wel een kick als ik een demon heb neergekregen (BS en Un'goro). Winterspring is nog irritant met z'n demon-cast, en de silithus-demon werd ik gejinxed door een lock met aggresieve imp :/

Gaat het hier verder een beetje z'n gangetje?

(Irbutchert, Aegis, Thunderhorn als je wilt leuteren ingame :P)

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ImdaMned schreef op maandag 27 februari 2006 @ 15:18:
[...]

Pasgeleden in de orgrimmar AH (gemene ally rogue casts gnomish mindcontrol cap on zeent, een warrior met zulfurus) gruwelijke carnage in de AH. die begon daar een partijtje te swingen met die mace, niet normaal. Dit werd corpserunnen voor een aantal mensen : )
ik weet wie zeent is :P

dat is onze nub pvp warrior die een hekel heeft aan tanken :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm argh paniek..

Gister is mijn subscription expired.. geen probleem opzich aangezien ik via creditcard betaal en deze automatisch verlengd wordt.. DACHT IK!

Maar nu wil ik net inloggen en krijg login failure.. ik kijk naar mijn Account info op de website en zie dit:

Your Mastercard will be automatically billed on 26 February 06 12:53 CET
26/02/06 35.97€ Three-Month Subscription Pending

Waarom is er niet geincasseerd? Ik wil WoWen straks!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
ImdaMned schreef op maandag 27 februari 2006 @ 08:47:
[...]

Prijs is een beetje te hoog, maar perfect voor een priest die loopt te grinden, met spirit tap wil je zoveel mogelijk spirit hebben, bijna tot geen downtime.

*nog 1 lvl en dan equipen + 15 spi enchant erop* :Y)
dat een prijs te hoog is kun je absoluut niet zeggen. Daar zijn namelijk veelk te veel realms voor, iedere met zn eigen prijzen. Bij ons op Ravencrest staat Soulkeeper erop voor ~65g. Terwijl ik hem gekocht heb toen ik van een avondje stappen terug kwam. Kon in de 'short time left' periode bieden; 17g :)

Maar een gemiddelde prijs bestaat simpelweg niet. Nog een voorbeeld, op Ravencrest gaan Robes of Insight weg voor 76g. Op Argent Dawn ging die weg voor 384g!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 16:21:

Your Mastercard will be automatically billed on 26 February 06 12:53 CET
26/02/06 35.97€ Three-Month Subscription Pending

Waarom is er niet geincasseerd? Ik wil WoWen straks!!!
hahah stom he mogen ze geld van je pakken, doen ze het weer niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
DinX schreef op maandag 27 februari 2006 @ 14:40:
[...]

Hunters zijn erger imho. 1 aimed shot dat crit en je bent de pijp uit. Ze doen gewoon feign death en daar lig je.
rogue doen dan toch meer damage (uit eigen ervaring ;)) cold blood >> backstab >> vanish >> sprint >> preperation >> sprint :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:52

On_E

Housemusic

Hmmmm, wat zou nou makkelijker te leren zijn, Legionnaires en Dragonkin kiten bij Razorgore (en de mages doden) of gewoon alle adds doden ?

(als Horde zijnde)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

On_E schreef op maandag 27 februari 2006 @ 16:38:
Hmmmm, wat zou nou makkelijker te leren zijn, Legionnaires en Dragonkin kiten bij Razorgore (en de mages doden) of gewoon alle adds doden ?

(als Horde zijnde)
ZERG!!!!!111111111111
Alles behalve de Dragonkins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 16-09 17:05
Skillz schreef op maandag 27 februari 2006 @ 12:23:
Goed, ik ben (sinds afgelopen weekend) inmiddels ook verslaafd geraakt aan Warcraft :P

Ik heb nu een Orc Warlord (lvl 10) en die bevalt me echt prima :)
Ga vanavond eindelijk eens leren spelen met Soul Shards.

Als je wat verder geleveld bent, kan je dan ook sneller casten?
Een buddy van mij is namelijk een mage (lvl13), maar die cast toch wel een stuk sneller
als ik. Gelukkig heb ik Fear (en curses) , wat mij (meestal) wat tijd geeft.

Tot nu toe een top spel!
Warlock ;) Warlord duurt toch echt nog wel ff :P

Hoop vandaag 50 te worden, en dan aan mn laatste 10 lvl's beginnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:08
Als je wat verder geleveld bent, kan je dan ook sneller casten?
Daar heb je talents voor in bijv je destruction (en affliction) tree

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:37
Hydra schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 18:29:
[...]

Renew moet je juist absoluut niet gebruiken. Als je een renew op iemand zet, krijg je aggro bij elke mob die als die renew actief is je target meppen. Je moet sowieso zij weinig mogelijk healen.
Wat bedoel je hiermee? Renew is beter dan een flash heal omdat je aggro uitgesmeerd wordt over tijd, in die tijd kan de rest aggro opbouwen, maar als je in combat bent met 2 targets en je tank heeft er eentje en je shammy heeft er eentje (en de tank heeft gepullt) dan staat de tank ook bij de 2e mob op zn aggrolist, als je dan renew op de tank gooit aggro je ook de mob van je shammy ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Kan een rogue hier mij tips geven om als warrior een rogue te verslaan?
Maar het kan ook normaal zijn aangezien iedere class warrior ownt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:00
On_E schreef op maandag 27 februari 2006 @ 16:38:

(als Horde zijnde)
Killen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:29
Helox-in-a-box schreef op maandag 27 februari 2006 @ 17:16:
[...]

Wat bedoel je hiermee? Renew is beter dan een flash heal omdat je aggro uitgesmeerd wordt over tijd, in die tijd kan de rest aggro opbouwen, maar als je in combat bent met 2 targets en je tank heeft er eentje en je shammy heeft er eentje (en de tank heeft gepullt) dan staat de tank ook bij de 2e mob op zn aggrolist, als je dan renew op de tank gooit aggro je ook de mob van je shammy ja.
het probleem bij razorgore is dat er steeds mobs bijkomen, als je dus iemand renewd krijg je per tick aggro van evt. mobs die nog niet getanked/kite worden.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm normaal hebben rogues het erg moeilijk met rogues, ik zou zo even niet wetne hoe je er 1 kunt verlsaan maar ik denk er even over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23
superbassie schreef op maandag 27 februari 2006 @ 17:18:
Kan een rogue hier mij tips geven om als warrior een rogue te verslaan?
Maar het kan ook normaal zijn aangezien iedere class warrior ownt :(
Def stance>disarm>battlestance>rend>MS>overpower bij elke dodge ;)

Als je mazzel hebt heb je een rogue die zo dom is evasion aan te gooien, dan is het overpower, overpower, overpower, execute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:27

BioHazard

*\o/*

Ik ben wat winkels langgeweest vandaag om WoW te gaan kopen, maar $%#%^@#!@ overal weg en vanwege serverpark uitbreiding ofzo is het niet meer leverbaar tot ~8 april ofzo? Ik kan hier echt niet tegen zolang wachten terwijl al mijn vrienden maar doorspelen. Als iemand een winkel of locatie weet waar hij nog te koop is, zeg het dan aub :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

addictive schreef op maandag 27 februari 2006 @ 07:09:
[...]
Nog een Ravencrester! :D

In welke guild zit je?

Ik ben een gnome mage, en zit in de guild 'Tessitori di Ombre'. Op Ravencrest zitten idd veel Denen, heel erg veel :X
Ik zat eerst in Unnatural Justice, die samenging met Kindred Souls naar Peacebreakers. Na 1.5 week besloten vijf core-members (waaronder een RL vriend van mij) dat het niet snel genoeg ging en besloten toen Dusk Ronin te joinen. Uiteindelijk heeft de leiding van Peacebreakers de leiding van Dusk Ronin zover gekregen dat de rest van de core-members ook naar Dusk Ronin mochten. Toen tijdje MC gedaan, maar er was veel onrust in de guild. We zijn enkele keren van guildleader veranderd omdat mensen het zooitje ongeregeld niet aankonden. Vervolgens kwam ene Wulfrune als leider naar voren, maar die hield er een zero-tollerance beleid op het gebruik van enkele woorden (oa. shit dus) op na. Eerst de guild uitgetrapt op een alt en vervolgens op m'n main een /gquit gedaan. Toen schrokken ze wel toen ze erachter kwamen dat ze één van de oudste leden eruit hadden getrapt. Vervolgens met enkele vrienden die ook voornamelijk op Bladefist spelen Majestic Legends gestart, en daar al onze chars in gedumpt (zo heette onze beta-guild, dus we vonden het wel een toepasselijke naam. Drenzul was toentertijd de guildleader, maar die heeft een plekje in The Opposition nu. Zat ik ook voor een maand in, maar ben niet meer actief genoeg op Ravencrest voor zo'n die-hard guild).

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Snappie88 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 18:00:
[...]

Ik zat eerst in Unnatural Justice, die samenging met Kindred Souls naar Peacebreakers. Na 1.5 week besloten vijf core-members (waaronder een RL vriend van mij) dat het niet snel genoeg ging en besloten toen Dusk Ronin te joinen. Uiteindelijk heeft de leiding van Peacebreakers de leiding van Dusk Ronin zover gekregen dat de rest van de core-members ook naar Dusk Ronin mochten. Toen tijdje MC gedaan, maar er was veel onrust in de guild. We zijn enkele keren van guildleader veranderd omdat mensen het zooitje ongeregeld niet aankonden. Vervolgens kwam ene Wulfrune als leider naar voren, maar die hield er een zero-tollerance beleid op het gebruik van enkele woorden (oa. shit dus) op na. Eerst de guild uitgetrapt op een alt en vervolgens op m'n main een /gquit gedaan. Toen schrokken ze wel toen ze erachter kwamen dat ze één van de oudste leden eruit hadden getrapt. Vervolgens met enkele vrienden die ook voornamelijk op Bladefist spelen Majestic Legends gestart, en daar al onze chars in gedumpt (zo heette onze beta-guild, dus we vonden het wel een toepasselijke naam. Drenzul was toentertijd de guildleader, maar die heeft een plekje in The Opposition nu. Zat ik ook voor een maand in, maar ben niet meer actief genoeg op Ravencrest voor zo'n die-hard guild).
bleh! dusk ronin... die ganken mn alt altijd in duskwood :X :D
Maar iig minder erg dan de vriendelijke vrienden in Public Enemy en ANSI, die ganken iedereen die ze tegen komen. Maarja, PvP server, dus dat hoord er wel bij, zolang ze maar niet gaan campen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:55
eindelijk majordomo down. eindelijk een mage die wist hoe hij dps moest doen(die niet hoefde te sheepen natuurlijk).

op naar rag, maar met "slechts" 200 fr als MT is da toch wat lastig

http://wow.allakhazam.com/profile.html?608083
iemand nog tips ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kevinpluk/ragnaros.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Kevinp op 27-02-2006 18:20 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:37
M1lamb3r schreef op maandag 27 februari 2006 @ 17:24:
[...]

het probleem bij razorgore is dat er steeds mobs bijkomen, als je dus iemand renewd krijg je per tick aggro van evt. mobs die nog niet getanked/kite worden.
ja ok dan, hm, low rank flash/heal rank2 werkt dus beter hier?

@ kevinp: haal de LBRS FR buff, en nee das geen exploit

[ Voor 8% gewijzigd door Helox-in-a-box op 27-02-2006 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Kaap schreef op maandag 27 februari 2006 @ 17:59:
[...]

Als je mazzel hebt heb je een rogue die zo dom is evasion aan te gooien, dan is het overpower, overpower, overpower, execute.
thnx, zal het eens proberen. :)
Ik las ook eens ergens dat je moest beginnen met een shield en dan nog wat maar dat weet ik niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 18:16
Kaap schreef op maandag 27 februari 2006 @ 17:59:
[...]

Leukste citaat ooit. Even zien, of ik wordt geraakt door: mortal strike, rend, hamstring, whirlwind en overpower OF met evasion wordt ik geraakt door overpower. Nog maar even het feit dat je de warrior kan gougen in battle stance daargelaten.

Wat je WEL moet doen tegen een rogue als warrior, altijd snaren en dotten, piercing howl als hij wegkomt. Ben je dwarf, stoneform dan uit blind en disarm ze asap.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Dus er is nog hoop voor een warrior? :)

Anyway, maar ff movie van Laintime zien, krijg ik miss ook weer zin om te pvpen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 07:23
Imodium schreef op maandag 27 februari 2006 @ 18:49:
[...]
Leukste citaat ooit. Even zien, of ik wordt geraakt door: mortal strike, rend, hamstring, whirlwind en overpower OF met evasion wordt ik geraakt door overpower. Nog maar even het feit dat je de warrior kan gougen in battle stance daargelaten.

Wat je WEL moet doen tegen een rogue als warrior, altijd snaren en dotten, piercing howl als hij wegkomt. Ben je dwarf, stoneform dan uit blind en disarm ze asap.
Sarcastisch bedoelt zeker :? ik had echter nooit problemen met rogues hoor. Rend & hamstring mogen voor zich spreken. Disarm deed ik zowiezo al zelden.

Than again, ik stond ook zelden in een 1vs1 situatie, maar gewoon met een team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 08:38
BioHazard schreef op maandag 27 februari 2006 @ 17:59:
Ik ben wat winkels langgeweest vandaag om WoW te gaan kopen, maar $%#%^@#!@ overal weg en vanwege serverpark uitbreiding ofzo is het niet meer leverbaar tot ~8 april ofzo? Ik kan hier echt niet tegen zolang wachten terwijl al mijn vrienden maar doorspelen. Als iemand een winkel of locatie weet waar hij nog te koop is, zeg het dan aub :'(
Ik heb hem bij http://www.play.com besteld. Volgens mij is ie daar nog 'in stock'. Je hebt wel een credit card nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Net weer eens WSG gedaan...wij met 5 horde tegen 10 allies =_=" en het duurde zelfs nog 20 min voor ze gewonnen hadden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 18:16
Kaap schreef op maandag 27 februari 2006 @ 19:28:
[...]
Sarcastisch bedoelt zeker :? ik had echter nooit problemen met rogues hoor. Rend & hamstring mogen voor zich spreken. Disarm deed ik zowiezo al zelden.

Than again, ik stond ook zelden in een 1vs1 situatie, maar gewoon met een team.
Als rogue zijnde is Evasion wel een goed idee, mits je het aan het begin van het gevecht doet. Ik heb 30+% om te dodgen en overpower heeft een cooldown can 6 sec. Ik ga dus gegarandeerd overpowers op men bakkes krijgen. Dan is het beter om mortal strike, rend, hamstring en whirlwind te dodgen. Tja, om nog eens evasion te gaan gebruiken als je al rend, hamstring en mortal strike op je hebt, dan ist waarschijnlijk al te laat :+

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op maandag 27 februari 2006 @ 21:21:
Net weer eens WSG gedaan...wij met 5 horde tegen 10 allies =_=" en het duurde zelfs nog 20 min voor ze gewonnen hadden...
Wedden dat ze ook nog gingen opscheppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Illuminati heeft net voor de eerste keer Ony gedowned, op de derde try ^^

Eerste en tweede tries kregen we Deep Breath, toen was het over met de lol :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:14
Net goede avond in ZG gehad, We doen nu 3 weken ZG met guild als relaxavondje (geen lootrules, gewoon nadenken voor je rolled en gewoon op het gemak, dus geen haastig gefarm en vliegen van boss naar boss enzo).

Toen we Bloodlord gekilled hadden dropte ie voorde 3de keer achter elkaar zijn defender, en deze was voor mij aangezien ik em de voorgaande 2x gepassed had voor de MT's. En daarna droptie ie ook nog de Aegis die ik nodig heb voor mij enchantje :) Erg prettige run :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Eindelijk iemand gevonden die online was en Hide of the Wild kon maken, heeft bijna net zo lang geduurd als het farmen van de mats. :P Gelijk +5 all res op laten zetten ook. Daarna met een guildie richting WPL om de Crusader enchant te farmen en na een kleine drie uur dropte die ook. :D Nu nog naar 300 enchanting (ben 282, niet ver meer dus) en m'n runed arcanite rod ophoesten. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 20:59

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Tweede avond in BWL en razergore neer.... eigenlijk bestwel simpel dat gevecht...
gaat lekker zo... 2 weken gelden rag neer en nu razergore
morgen Vael maar slopen ;)

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

Disorder (Trollbane) Sloopt Chromaggus!

Duurde ff maar dan heb je ook wat :) wat een kut gevecht is dat :P Morgen Nef maar 'ff' doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Solid Seal schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 00:40:
Disorder (Trollbane) Sloopt Chromaggus!

Duurde ff maar dan heb je ook wat :) wat een kut gevecht is dat :P Morgen Nef maar 'ff' doen :)
He jij ook hier:)

En idd, de lekkere week na de reset gaat weer verder...
Let the games begin!!

ow en ik dacht dat Blackraven al bij Chromaggus voor de deur stond?

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Voor de 2e keer Emps gekilled in AQ40. Super crap loot helaas:
Vek'lor's Gloves of Devastation
Gloves of the Hidden Temple
En natuurlijk de 2 epic head item reagents voor set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Routed schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 01:08:
[...]

He jij ook hier:)

En idd, de lekkere week na de reset gaat weer verder...
Let the games begin!!

ow en ik dacht dat Blackraven al bij Chromaggus voor de deur stond?
neuh hadden te campen met wat motivatie problemen :P

gisteren ging het wel lekker, was voor het eerst in een maand weer mee.
Razor hadden we helaas 2 tries voor nodig :/ (laatste try mocht ik toch maar weer kiten :+ )

Vael in 1 keer, daarna nog ff de trash gesloopt, denk dat ze vanavond lootlord en firemaw gaan omleggen en meer als er tijd is

en het schijnt dat we een shammie tekort hebben :P

[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 28-02-2006 08:05 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:16

chromeeh

the Gnome

Gister samen met net een Warlock ff een paar Gnoll Paws verzameld op de Westfall net achter The Jansen Stead. Er staan daar 2 groepjes van 3 Gnolls, super om wat crowd controll te oefenen :*)
Ik gebruikte m'n drain spells, en de andere lock gebruikte z'n gewone wapen...
Moet zeggen dat dat erg leuk ging :)

Vanavond m'n eerste trip naar de Deathmines... Maar neem wel een paar Guild mates mee (>40 lvl :+)
Moet namelijk een part vinden daar, maar zie het niet zitten om als lvl 15 daar in m'n eentje rond te rennen :P

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadKow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-02 17:33
Na met m'n guild afgelopen weekend al first-kills gehad te hebben van Broodlord, Firemaw en Ebonroc gister ook nog Flamegor voor het eerst neergelegd :)

Daarna ook nog een aantal tries gedaan op Chromaggus... die was wel iets lastiger dan die drakes, we kregen hem nog niet verder dan 64% :P

Al met al mogen we in ieder geval niet klagen.. in 1 weekend de eerste legendary in de guild (sulfuras, hand of ragnaros) en 4 first kills in bwl :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
chromeeh schreef op maandag 27 februari 2006 @ 15:10:
[...]
Das gemeen :P
Nee maar goed, heb gisteren op de Battleground ook een lvl 17 Tauren Hunter gekilled, wat ik best wel humor vind aangezien ik een lvl 14 Human Warlock ben...
Heb 'm flink vol gegooid met draining spells en hard weglopen voor 'm :+
Maar heb 'm wel doodgekregen :D
Welke draining spells gebruik jij nou het meest?
Ik ben nog steeds aan het uitzoeken wat de beste (meest effectieve) combo is wat betreft draining spells, ben nu bijna lvl 11 en heb gisteravond nog net de ViodWalker erbij gekregen, wat mijn virtuele leventje toch een stukje makkelijker moet gaan maken (hoop ik) :)

Heeft iemand een goede handleiding voor het maken van Macro's?
Ik zou wel een macro willen maken die een paar spells achter elkaar doet en mijn minion laat attacken.

En HARD weglopen? Hoe dan? Laat je je minion dan flink taunten? Want direct weglopen van een enemy lukt mij in ieder geval (bijna) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
een macro kan maar 1 actie bevatten, dus meerdere spells gaat niet lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:44

Thermometer

Whoop Whoop!

Flashpoint schreef op maandag 27 februari 2006 @ 15:35:
[...]

Met die epic is zeker nix mis, die gebruik ik nu op lvl 52 nog steeds met mn warrior om te tanken. Er zullen vast wel betere zijn, maar de +100 ac en 5 def zijn toch wel heel lekker om erbij te hebben :)

Overigens heb ik zondag een undead priest gerolled op Xavius, naam Arishna als ik het goed heb en nu lvl 7 alweer. Wie kan ik whisperen voor een ginvite? :)
volgens mij zijn er te veel priests op die server =/ ik zie echt overal priests rondlopen en in de guild zitten er ook veel... Ik ben trouwens ook een priest, level 14 nu, ik heet healingwomen, een typo in men naam, beetje dom, maarja ik laat t maar zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Sander1991 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 09:00:
[...]

volgens mij zijn er te veel priests op die server =/ ik zie echt overal priests rondlopen en in de guild zitten er ook veel... Ik ben trouwens ook een priest, level 14 nu, ik heet healingwomen, een typo in men naam, beetje dom, maarja ik laat t maar zo :)
Invite mijn vriendin dan vanavond maar eens in de guild, Tauren Warrior.. LvL10 alweer :D
Dr broertje doet ook wel mee denk ik, Tauren Hunter, LvL6 meen ik inmiddels..

Zo schattig om je vriendin moeite te zien doen met WoW :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

mijn vrouw is lvl 30 tauren hunter :)

[ Voor 9% gewijzigd door thalantis op 28-02-2006 09:10 ]

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 12:09
threedrules schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 09:10:
mijn vrouw is lvl 30 tauren hunter :)
need..

zoek ook een verslaafd WoW meisje..

maar goed..

op xavius ben ik nu 29 human warlock. heerlijk. voidwalker is lekker grinden..

gisteren met mn mainguild op emerald dream voor het eerst magmadar neer gekregen.. heerlijk :D

broekje van paladin, broekje van warlock, en een 5 str, 8 sta +1 crit ring..

geen rotte avond, al kostte hij me wel 3G door een paar lullige pulls..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:31
Mijn vriendin heeft 60 huizen in de Sims 2 :D

M.a.w. ze wil helemaal niks hebben van WOW. Ik vind dat ook totaal niet erg.

Gisteren ben ik 60 gedinged met mijn mage. Eindelijk een char op 60. Nu maar eens goed aan mijn equipment gaan werken, want dat wil nog niet echt lukken. Als ik het goed heb moet ik voor mijn magister naar Scholo, Strat en UBRS, weet iemand van jullie of dat klopt?

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
RaseriaN schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 09:05:
[...]

Invite mijn vriendin dan vanavond maar eens in de guild, Tauren Warrior.. LvL10 alweer :D

Mijn vriendin zit dan naast me bij de andere PC te WoW'en.. Is wss zelfs nog iets beter dan mij.. >:)

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren eindelijk Firemaw neergelegd na een aantal pogingen waar ik de tel van kwijtgeraakt bent. In het begin veel kleine problemen die je gewoon niet mag hebben op hem. Verkeerde pull, Firemaw ging meteen vor de healers die buiten LOS stonden. Off-tanks (off-taunters) die neergingen en de MT die platlag, wat ook niet handig was.

Maar uiteindelijk is het gelukt en wat kom je daarna tegen, flink lastige thrash o.0. We zijn niet meer aan Ebonroc en/of Flamegor toegekomen dus hopelijk vanavond nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warrior vs Rogue.

Is het niet handig om tevens Retaliation aan te zetten?
Heeft mij menig maal uit een benarde situatie gehaald. Of het moet reeds generved zijn, daar ben ik niet zeker van daar ik al een tijdje geen Warrior meer heb gespeeld.

Retaliation:
Instantly counterattack any enemy that strikes you in melee for 15 sec. Melee attacks made from behind cannot be counterattacked. A maximum of 30 attacks will cause retaliation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 09:25:
Warrior vs Rogue.

Is het niet handig om tevens Retaliation aan te zetten?
Heeft mij menig maal uit een benarde situatie gehaald. Of het moet reeds generved zijn, daar ben ik niet zeker van daar ik al een tijdje geen Warrior meer heb gespeeld.

Retaliation:
Instantly counterattack any enemy that strikes you in melee for 15 sec. Melee attacks made from behind cannot be counterattacked. A maximum of 30 attacks will cause retaliation.
Hahahaha, nee man :) Een 30 minuten cooldown burnen voor 1 class?
Charge/Hamstring/Rend/Deepwounds Proc/MS/Overpower kthnx bye Rogue :)
Alleen als de rogue verstand heeft en geluk wint de rogue van je.. stunlock warrior en expose armor doen relatief veel pijn op een warrior ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Skillz schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 08:41:
[...]

Welke draining spells gebruik jij nou het meest?
Ik ben nog steeds aan het uitzoeken wat de beste (meest effectieve) combo is wat betreft draining spells, ben nu bijna lvl 11 en heb gisteravond nog net de ViodWalker erbij gekregen, wat mijn virtuele leventje toch een stukje makkelijker moet gaan maken (hoop ik) :)

Heeft iemand een goede handleiding voor het maken van Macro's?
Ik zou wel een macro willen maken die een paar spells achter elkaar doet en mijn minion laat attacken.

En HARD weglopen? Hoe dan? Laat je je minion dan flink taunten? Want direct weglopen van een enemy lukt mij in ieder geval (bijna) niet.
Ik benader een groepje / mob altijd als volgt:
(Ik heb een Void Walker als pet)

+ Target uitzoeken
+ Bepalen of ik ga pullen of chargen

- Void walker laten attacken
- Curse of Agony
- Shadowbolt (1 ~ x keer)
- Immolate
- Corruption
- Attack met Wand

Voor mijn lvl (15) is dit een erg fijne methode tegen 'normale' mobs (lvl 10 ~ 17), er zijn vast players die deze methode helemaal niets vinden maar ik vind het fijn 8)
En effectief, alleen wel op je mana lvl letten anders Life Tap gebruiken. (Bij weinig health Drainlife gebruiken)

Een Curse kun je heel erg goed gebruiken om te pullen aangezien de mob direct zal aanvallen zodra je 'm gecursed hebt... Ik zal eens een low lvl Warlock guide gaan maken :)
Aangezien iedereen het alleen maar over lvl >40 chars heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
expose armor in een duel? :S beetje zonde van je CP denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

DrProctor schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 09:38:
expose armor in een duel? :S beetje zonde van je CP denk ik
Nee hoor, CS>SS>EA>Gouge kan makkelijk met 110 energy hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 09:17:
[...]

need..

zoek ook een verslaafd WoW meisje..

maar goed..

op xavius ben ik nu 29 human warlock. heerlijk. voidwalker is lekker grinden..

gisteren met mn mainguild op emerald dream voor het eerst magmadar neer gekregen.. heerlijk :D

broekje van paladin, broekje van warlock, en een 5 str, 8 sta +1 crit ring..

geen rotte avond, al kostte hij me wel 3G door een paar lullige pulls..
Ik wou dat ik repairs van 3g had... 1 wipe alleen kost me al 3g :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 09:28:
[...]

Hahahaha, nee man :) Een 30 minuten cooldown burnen voor 1 class?
Zou niet weten waarom ik Retaliation niet zou gebruiken.
Dertig minuten cooldown, terwijl ik het anders niet/nooit gebruik.

Denk dat ik straks maar een Rogue ga starten, zodra m'n mage en warrior lvl 60 hebben behaald.

Nog even een warrior vraagje tussendoor:

Gisteren bezig geweest met de questline Voodoo Feathers, laatste deel Voodoo Feathers moet ik nog doen in ST. Ik zit er over na te denken om deze trinket te halen: http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=20130.
Verstandige keus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Echt veel keus heb je niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Tranzity op 28-02-2006 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincentio schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 02:09:
Leuke mail gloves, ansich beter dan dragonstalker alleen jammer dat je er geen setbonus van krijgt. + dat sets er cool uitzien en bijeengeraapte gear vaak niet...

btw, een dezer weken openen wij AQ ook en daar we al aardig wat tier2 hebben gaan we ook direct AQ40 doen (en AQ20 uiteraard). Is ie moeilijker/makkelijker dan bwl? technischer? is er net zoveel aggro-gedoe als in bwl? tranqshots etc? Of weer iets meer brute-force dps (zoals MC)?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
RaseriaN schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 09:05:

Gah, waar vind je die? :D M'n sinds-kort-ex vond het prima dat ik WoW speelde, maar zelf had ze er helemaal niks mee. Vond het ronduit vreemd dat je met 40 man op een draak in gaat staan hakken :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:25:
Gah, waar vind je die? :D M'n sinds-kort-ex vond het prima dat ik WoW speelde, maar zelf had ze er helemaal niks mee. Vond het ronduit vreemd dat je met 40 man op een draak in gaat staan hakken :)
5 minuten fietsen van mijn huis af ;)
Eerst vond ze het maar niks en keek ze af en toe mee, toen begon de intresse met het kijken naar Female Tauren's ;) Daarna wilde ze er ook wel ff mee spelen want het leek zo makkelijk..

Nu heeft ze dus een Tauren Warrior van LvL10 en een NE Rogue van 13 :)
Ze vind questen leuk, en snapt inderdaad ook niet wat de lol is van het hakken op "draken en vuurmannen en rotsmannen :Y) "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masch schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 09:18:
Gisteren ben ik 60 gedinged met mijn mage. Eindelijk een char op 60. Nu maar eens goed aan mijn equipment gaan werken, want dat wil nog niet echt lukken. Als ik het goed heb moet ik voor mijn magister naar Scholo, Strat en UBRS, weet iemand van jullie of dat klopt?
Dat klopt, en dan hopen op een paar random drops van de Magister set.. Zelf ben ik ook bezig met mn Magister set 5/8 nu.. alleen de gloves, robe en leggings nodig... gaat best redelijk.
Though Magister is niet de uber set hoor... maar voor mij is/was het al een flinke verbetereing met wat ik had :)

Ben nu ook bezig met een druid aan het lvlen.. lvl11 nu ofzo. Best een leuke class, kan bijna achter elkaar attacken, als ik weinig health heb gewoon even snel wisselen, ff zelf healen en weer naar bear :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Heeft er iemand nog tips voor een (paar?) leuke Hunter pets? Ben nu level 23 en m'n cat is wel cool met een 1.20 attack speed enzo, maar ik wil weleens iets anders ;) Voorlopig focus ik me nog op PVE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:27:
[...]

5 minuten fietsen van mijn huis af ;)
Eerst vond ze het maar niks en keek ze af en toe mee, toen begon de intresse met het kijken naar Female Tauren's ;) Daarna wilde ze er ook wel ff mee spelen want het leek zo makkelijk..

Nu heeft ze dus een Tauren Warrior van LvL10 en een NE Rogue van 13 :)
Ze vind questen leuk, en snapt inderdaad ook niet wat de lol is van het hakken op "draken en vuurmannen en rotsmannen :Y) "
Tja, waar vrouwen het "schattige" aspect ongetwijfeld meer bewonderen willen de mannen steeds grotere dingen met steeds coolere wapens afmaken. KILL KILL KILL. Working as intended imo ^^

Edit: Overigens hebben wij 2 fanatieke vrouwelijke raiders in de guild.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:02:
[...]

Leuke mail gloves, ansich beter dan dragonstalker alleen jammer dat je er geen setbonus van krijgt. + dat sets er cool uitzien en bijeengeraapte gear vaak niet...

btw, een dezer weken openen wij AQ ook en daar we al aardig wat tier2 hebben gaan we ook direct AQ40 doen (en AQ20 uiteraard). Is ie moeilijker/makkelijker dan bwl? technischer? is er net zoveel aggro-gedoe als in bwl? tranqshots etc? Of weer iets meer brute-force dps (zoals MC)?
Begin is makkelijker dan BWL imo. Alle bosses zijn wel speciaal. Als je het wilt spoilen dan moet je gewoon even US/EU raid forums lezen. Ik ga hier niets neer zetten. Gewoon te cool om alles zelf te ontdekken imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Gister nog in de befaamde "Barrens Chat" een conversatie gelezen tussen iemand die blijkbaar van het vrouwelijke geslacht was, en een aantal jonge pubers..

Kiddo1: "lawl women dont play online games"
Somegirl: "I'm pretty sure I'm female"
Kiddo2: "the only female online is a guy roleplaying one"
Somegirl: "..."

En toch ken ik er zat die wel zeker WoW spelen en een langere online games historie hebben dan ikzelf. En ze zijn zeker niet allemaal lelijke trollen (in 't echt, ingame wel natuurlijk, op een Orc of twee na dan), integendeel zelfs..

't Is soms net alsof je weer op de basisschool bent.. "meisjes zijn stom" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:36:
[...]

Tja, waar vrouwen het "schattige" aspect ongetwijfeld meer bewonderen willen de mannen steeds grotere dingen met steeds coolere wapens afmaken. KILL KILL KILL. Working as intended imo ^^

Edit: Overigens hebben wij 2 fanatieke vrouwelijke raiders in de guild.
Meh, alle dames die ik ken in het sapel, waaronder mijn lieftallige vriendin, hakken er driftig en rucksichtloos op los.

Beetje ongeemancipeerde vrouwenblik hier :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Waarom mis ik nu dat plaatje van "This thread is worthless without pictures!" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincentio schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:39:
[...]

Begin is makkelijker dan BWL imo. Alle bosses zijn wel speciaal. Als je het wilt spoilen dan moet je gewoon even US/EU raid forums lezen. Ik ga hier niets neer zetten. Gewoon te cool om alles zelf te ontdekken imo.
Spoilen hoeft ook niet, maar meer algemeen, MC/bwl/ZG zijn flink verschillend, vraag me af hoe AQ is. MC was gewoon raggen, bwl veel meer tactisch, ZG beetje tussenin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Onze raid groep is 1/4 vrouw 3/4 man. Onze rogue leader (meisje van 19) is niet schattig. Ze is een "brute heks" die alles dood wil maken met steeds coolere wapens. Man of vrouw, zolang je een rogue bent wil je maar een ding, crits en damage doen :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Mijn GF weet zich ook wel redelijk te handhaven op bloodscalp inmiddels, is daar een guildje gestart waar ik m'n alts heb neergezet en zowaar het wordt daar nog drukker ook... ook al is ze nog maar 27, ze blijft het toch een fijn spel vinden, zelfs na 6 uur spelen non-stop ;)

Overigens gister revered geraakt bij de zandalar tribe, dat werd tijd :D Eindelijk mn vest binnen en gerespecced met m'n shamback naar 21/0/30, voor het betere pvp/pve werk. Nu nog hopen dat vanavond magma gaat liggen en we daar nog wat phat epics weg kunnen kapen, dan gehannes nog maar s proberen :)

Overigens ging ZG gister echt super, 6 baasjes in 3 uur, en dat met een non-epics guild :P Daarna de visbaas nog ff gedaan, alleen door wat lullige krok pulls wou het vissen niet echt lukken ;) De rest stond maar de zuipen bij nat pagles point :P

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
chromeeh schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 09:34:
[...]

Ik benader een groepje / mob altijd als volgt:
(Ik heb een Void Walker als pet)

+ Target uitzoeken
+ Bepalen of ik ga pullen of chargen

- Void walker laten attacken
- Curse of Agony
- Shadowbolt (1 ~ x keer)
- Immolate
- Corruption
- Attack met Wand

Voor mijn lvl (15) is dit een erg fijne methode tegen 'normale' mobs (lvl 10 ~ 17), er zijn vast players die deze methode helemaal niets vinden maar ik vind het fijn 8)
En effectief, alleen wel op je mana lvl letten anders Life Tap gebruiken. (Bij weinig health Drainlife gebruiken)

Een Curse kun je heel erg goed gebruiken om te pullen aangezien de mob direct zal aanvallen zodra je 'm gecursed hebt... Ik zal eens een low lvl Warlock guide gaan maken :)
Aangezien iedereen het alleen maar over lvl >40 chars heeft :)
Thx, zal vanavond eens verder experimenteren.

Mijn manier:
- Minion Attack
- Immolate
- Fear (werkt niet altijd...)
- Shadowbolt (1 a 2x)
- Attack met wapen.

Vanavond eens proberen met:
- Minion Attack
- Curse of Agony (idd effectiever als Immolate)
- Fear
- Immolate
- Shadowbolt
- Attack met wapen

Nog iemand die een handleiding/Command list heeft voor het maken van Macro's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:45:
[...]

Meh, alle dames die ik ken in het sapel, waaronder mijn lieftallige vriendin, hakken er driftig en rucksichtloos op los.

Beetje ongeemancipeerde vrouwenblik hier :Y)
Ik begon niet over 60 huizen in sims2 hoor ;-)

En als ik naar de gemiddelde reactie kijk van ppl die even over mijn schouder meekijken (woon in studentenhuis). Vrouwen zeggen wat over de mooie omgeving etc (Dun Morogh, Teldrassil, Elwynn), mannen hebben het alleen over het hakken van die draken in groepen van 40 man ^^.

Maarrgoed, check het percentage mannen in FPS en doe hetzelfde in sims2... voila ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Vincentio schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:39:
[...]

Bij ons op Deathwing gaat AQ deze week geopend worden, of het moet tegenzitten. Ben erg benieuwd.Het heeft toch wel iets dat het content is die voor iedereen (bijna) nieuw is, ipv BWL waar sommige guilds met 1 oog dicht doorheen fietsen, maar wij zelf de tanden nog wel even in kunnen zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
  • Laatst online: 22-08 19:15
Grats, alleen helaas met loot :$
wij zijn op dit moment ook met ze bezig en na een paar tactics en posities geprobeerd te hebben begint het er op te lijken, hoop dat we ze deze week ook neer krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:30:
[...]

Dat klopt, en dan hopen op een paar random drops van de Magister set.. Zelf ben ik ook bezig met mn Magister set 5/8 nu.. alleen de gloves, robe en leggings nodig... gaat best redelijk.
Though Magister is niet de uber set hoor... maar voor mij is/was het al een flinke verbetereing met wat ik had :)

Ben nu ook bezig met een druid aan het lvlen.. lvl11 nu ofzo. Best een leuke class, kan bijna achter elkaar attacken, als ik weinig health heb gewoon even snel wisselen, ff zelf healen en weer naar bear :)
Thanx voor de info!

Ik heb overigens al wel 3 set items van Magister, alledrie aangeschaft via de AH (alle BoE items dus, de leggings, gloves en belt). Gelukkig vallen de overige items van leuke bazen, waarvoor ook andere classes te intresseren zijn. Helaas geldt dit niet voor de boots. Het schijnt dat deze van de postmaster (Strat?) valt, maar ik heb die baas nog nooit gezien, want hij moet gesummoned worden. Weet jij misschien hoe je dat doet? Ik heb namelijk geen idee en in alle raids naar Baron heb ik het ook nog nooit zien gebeuren.
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:52:
[...]
Ik begon niet over 60 huizen in sims2 hoor ;-)
Ja dat was ik :p

Mijn vriendin vindt WOW gewoon helemaal niks aan. Het enige wat ze leuk vindt is het ontwerpen van een char. Het spelen met haar female gnome rogue met roze staartjes vond ze een stuk minder :p

[ Voor 14% gewijzigd door Masch op 28-02-2006 10:59 ]

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Skillz schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:51:
[...]

Thx, zal vanavond eens verder experimenteren.

Mijn manier:
- Minion Attack
- Immolate
- Fear (werkt niet altijd...)
- Shadowbolt (1 a 2x)
- Attack met wapen.

Vanavond eens proberen met:
- Minion Attack
- Curse of Agony (idd effectiever als Immolate)
- Fear
- Immolate
- Shadowbolt
- Attack met wapen

Nog iemand die een handleiding/Command list heeft voor het maken van Macro's?
CoA is helemaal niet effectiever als Immolate, voordat CoA maximale damage doet is de mob allang dood.

Meest effectieve, hoe saai het ook is, is fear, bolt, bolt, bolt, bolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 12:09
On_E schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:08:
[...]

CoA is helemaal niet effectiever als Immolate, voordat CoA maximale damage doet is de mob allang dood.

ik doe

CoA
send pet
corruption
immolate
shadowburn 1/2 x..
shadowbolt/wand
Ik wou dat ik repairs van 3g had... 1 wipe alleen kost me al 3g
jij ben beladen met epix dan.. ik heb nix epic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masch schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:56:
[...]

Thanx voor de info!

Ik heb overigens al wel 3 set items van Magister, alledrie aangeschaft via de AH (alle BoE items dus, de leggings, gloves en belt). Gelukkig vallen de overige items van leuke bazen, waarvoor ook andere classes te intresseren zijn. Helaas geldt dit niet voor de boots. Het schijnt dat deze van de postmaster (Strat?) valt, maar ik heb die baas nog nooit gezien, want hij moet gesummoned worden. Weet jij misschien hoe je dat doet? Ik heb namelijk geen idee en in alle raids naar Baron heb ik het ook nog nooit zien gebeuren.
Ik wist het ook niet precies.. was met een guildie mee in een run die Raidleader was en die zei gewoon tegen de groep dat we Postmaster gingen doen. En ik had geluk, de boots dropten ook nog.
Maaruh volgens mij is het toch Strat Scarlet? Of ben ik nu gek? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:48:
[...]

Spoilen hoeft ook niet, maar meer algemeen, MC/bwl/ZG zijn flink verschillend, vraag me af hoe AQ is. MC was gewoon raggen, bwl veel meer tactisch, ZG beetje tussenin.
BWL vind ik niet echt tactisch, dat is meer LOS gevechten of nuke gevechten.
ZG vind ik tactischer. Ik durf daarom AQ ook meer te vergelijken met ZG dan met BWL kwa tactiek.
Grats. :)

Als mensen nou is kwamen opdagen, hadden we misschien eens de tijd om hem serieus te doen, nu maar 1 dag gedaan en dat was beetje klooien zonder mods endergelijke tot 70%

[ Voor 29% gewijzigd door Vincentio op 28-02-2006 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

vaag, een deja-vu, die post van Vicentio heb ik al eens eerder gelezen lijkt het 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door On_E op 28-02-2006 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

[...]

Er zijn meer wegen naar Rome... (of StormWind :P)
Het ligt ook heel erg aan de mob waar je tegen vecht, maar ook aan je mana lvl etc.
En alleen bolten kan wel maar vreet verschrikkelijk veel mana, een drain spell met daarboven een wand of dagger attack kan ook veeeeeel schade aanrichten en scheelt mana :+
(Ja ik praat lvl <20 :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

chromeeh schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:35:
[...]

Er zijn meer wegen naar Rome... (of StormWind :P)
Het ligt ook heel erg aan de mob waar je tegen vecht, maar ook aan je mana lvl etc.
En alleen bolten kan wel maar vreet verschrikkelijk veel mana, een drain spell met daarboven een wand of dagger attack kan ook veeeeeel schade aanrichten en scheelt mana :+
(Ja ik praat lvl <20 :) )
Ik weet het, maar het ging nu om het meest effectieve ;)

Ikzelf wissel ook altijd de attack sequence af als ik mobs farm hoor, anders wordt het zo saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:28:
[...]

Ik wist het ook niet precies.. was met een guildie mee in een run die Raidleader was en die zei gewoon tegen de groep dat we Postmaster gingen doen. En ik had geluk, de boots dropten ook nog.
Maaruh volgens mij is het toch Strat Scarlet? Of ben ik nu gek? :)
Postmaster moet je inderdaad voor naar Strat Scarlet, daar zit een of andere mob als je 2x links gaat die dropt 3 sleutels. Dan moet je naar 3 mailboxen (die kunnen in heel Strat zitten, zowel Scarlet als Baron side...) en zodra je die allemaal geopend hebt, komt de Postmaster tevoorschijn. Het is vaak een enorme omweg en niemand wil het doen. Kans dat hij de Magister Boots dropt is nog niet eens heel groot ook. Ik heb 7/8 Magister (naast m'n +dmg setje ;)), maar heb de boots dus nog niet omdat niemand die wilt doen. Ik heb gehoord dat ze in 1.10 hem ergens anders laten droppen en ze dus makkelijker verkrijgbaar zijn.

Edit:
OMFG wat cool! Een baas die _GEEN_ draak is! :P

[ Voor 14% gewijzigd door Thijs op 28-02-2006 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm mijn wow doet helemaal niks atm :| Als ik in wil loggen staat er meteen cant connect, iemand dit al eerder gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoF
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-08 19:12
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:43:
Hmm mijn wow doet helemaal niks atm :| Als ik in wil loggen staat er meteen cant connect, iemand dit al eerder gehad ?
Ja toen mn internet eruit lag.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan hier gewoon posten irc alles werkt behalve wow dus 8)7 (heb net bij mijn firewall gekeken en dat kan het niet zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Ugly bugger :) Ik heb 'em al met WoWmodelview bekeken stiekem :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Thijs schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:43:
[...]

Postmaster moet je inderdaad voor naar Strat Scarlet, daar zit een of andere mob als je 2x links gaat die dropt 3 sleutels. Dan moet je naar 3 mailboxen (die kunnen in heel Strat zitten, zowel Scarlet als Baron side...) en zodra je die allemaal geopend hebt, komt de Postmaster tevoorschijn. Het is vaak een enorme omweg en niemand wil het doen. Kans dat hij de Magister Boots dropt is nog niet eens heel groot ook. Ik heb 7/8 Magister (naast m'n +dmg setje ;)), maar heb de boots dus nog niet omdat niemand die wilt doen. Ik heb gehoord dat ze in 1.10 hem ergens anders laten droppen en ze dus makkelijker verkrijgbaar zijn.

Edit:

[...]

OMFG wat cool! Een baas die _GEEN_ draak is! :P
Nee weer zo'n rot insect :+
Heel dat Ahn'Qiraj zit vol met insecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
[...]

Het probleem is alleen wel dat Fear soms niet werkt en als het werkt heb ik volgens mij niet genoeg tijd om 4x bolt te vuren. (lvl 10 Warlock)

Maar misschien nu wel met mijn nieuwe Minion :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincentio schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:29:
[...]

BWL vind ik niet echt tactisch, dat is meer LOS gevechten of nuke gevechten.
ZG vind ik tactischer. Ik durf daarom AQ ook meer te vergelijken met ZG dan met BWL kwa tactiek.
Hmm, LoS, aggro-lowering op tanks, tranq-shot, broodlords room (chainpulling), hellpacks (well, da's gewoon dps trouwens), ebonroc mortal strikes etc, redelijk tactisch. Maar misschien is dit vooral classgebonden.

ZG voor een hunter = dps en wat manastings, alleen hakkar is echt tactiek voor nodig nu. MC = dps only really.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:43:
[...]

Dan heb ik wel heel veel mazzel gehad, Postmaster gedaan en meteen de drop ervan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Ik heb dus de postmaster nog nooit gezien.

Hopelijk gaan ze het veranderen in 1.10, want ik gok dat de mensen op mijn server deze baas niet voor niks negeren. Anders ook maar hopen dat ze snel vallen voor mij :p

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12
Vincentio schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:58:
[...]

Persoonlijk vind ik dat juist heel vet. Als het goed is gaan ze bij ons de gates op woensdag openen, dus dan zullen we het zien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:08
ZG voor een hunter = dps en wat manastings, alleen hakkar is echt tactiek voor nodig nu. MC = dps only really.
Mc is idd verbazend makkelijk, zg's loot is imho slecht (tov de moeite) maar dat boeit me niet zo, het is iig wel een van de leukste instances die ik gedaan heb (nog een run en ik ben revered dus ik heb er wel zin in vanavond, zelfs eindelijk mn hoodoo doll gekregen, de enige voor mn class (warlock) die in al die tijd voor ons gedropt is, en dan te bedenken dat we dus al wel iemand op zon leipe raptor hebben rondlopen, die dropt bijna nog vaker dan de warlock doll)

hakkar hebben we na de patch al 2x neergelegd en ik vind m persoonlijk makkelijker dan bijv de panther/tiger priest

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blouweKip schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:34:
[...]

Mc is idd verbazend makkelijk, zg's loot is imho slecht (tov de moeite) maar dat boeit me niet zo, het is iig wel een van de leukste instances die ik gedaan heb (nog een run en ik ben revered dus ik heb er wel zin in vanavond, zelfs eindelijk mn hoodoo doll gekregen, de enige voor mn class (warlock) die in al die tijd voor ons gedropt is, en dan te bedenken dat we dus al wel iemand op zon leipe raptor hebben rondlopen, die dropt bijna nog vaker dan de warlock doll)

hakkar hebben we na de patch al 2x neergelegd en ik vind m persoonlijk makkelijker dan bijv de panther/tiger priest
ZG-loot is niet slecht, de pants/head-enchants rulen, 30ap op shoulders is ook een erg leuke award voor exalted (vergelijk +5 resist to all…), tuurlijk, al je MC runt hoef je niet veel van ZG maar er zijn zat guilds die alleen ZG (kunnen) doen…
Dannog, de ringen voor de hunter zijn ownage, de melee-zooi (2h, 1h) is erg nice en er zijn vast nog wel ee aantal dingen ^^

Trouwens, ZG is veel moelijker en tactischer voor blue-geared ppl (pre-MC) waar het eigenlijk ook hoort. Wij waren al full tier1 en nu ook half tier2, dan is ZG natuurlijk veel makkelijker.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Ik heb net even gezocht naar een guide om de postmaster te krijgen. Zie hieronder;
first off there ain't ANY OTHER set peice item that requires so much bs!
we mages get screwed ouf of everything, from the low magister helm drop rate to the boots.

first of all Malown is a pain to kill so this is what u do:

first enter strat from the main entrance
kill the mobs near the beginning
take first left
take another left
clear mobs of that area
kill courier
kill the undead guy who spawns
loot keys (doesnt matter who loots but I always like to take keys myself because I'm usually the only guy who knows how to spawn him)
open up mailboxes according to the keys (they're are street signs. mailboxes easy to find)
kill the postman guys who spawn out of those boxes
on your third opening postmaster will spawn along with a few postmen. make sure u clear the area first because this dude curses alot.
mages your role would be to decurse rather then damage deal.
and I dont know about you but my spells seemed to do half the normal damage on the postmen and malown (probably because they're spirits)

and finally good luck on your magisters. killed him 5 times so far and no magister :(
1) postmaster treads. i think fair enough, best boots to get untill magister
2) legs, priest got it
3) tunic (chest)
4) postmaster seal (finger)
5) tunic (chest) again. at this rate I could've collected the whole postmaster set rather then magister set. :S

this guy BLOWS

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 13:27

DinX

Motormuis

blouweKip schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:34:
[...]

Wat jan je juist doen met die dolls ?

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat crap? Die gloves toch maar voor 5 puntjes meegenomen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

DinX schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:20:
[...]

Wat jan je juist doen met die dolls ?
die dolls heb je nodig voor je class enchant en voor je class specific trinket in ZG. Die enchants zijn voor bijna alle classes zeer goed en kunnen op je helm en boots.
Vincentio schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:58:
[...]

C'Thun is een Old god en geen insect ;p

De insecten worshippen C'Thun maar hijzelf is geen insect ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Wiebbe op 28-02-2006 14:51 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.