Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Dan vond ik de crossroads overnemen voor 40 min toch een mooiere actieOn_E schreef op zondag 26 februari 2006 @ 01:30:
1-jarig bestaan guild, om te vieren Deeprun Tram ingenomen.
[afbeelding]
http://files.filefront.co.../;4762165;;/fileinfo.html
Filmpje ervan
Edit @ conundrum
Jij doelt waarschijnlijk op tussentijdse groene staves? Ik ga geen 4 a 5g uitgeven voor een staf die je elke 2-3 lvl's kan vernieuwen. Btw, ik ben er nogsteeds wel mee bezig om een betere staff te krijgen hoor, is echt niet zo dat ik het nu opgegeven heb.
Maar het "probleem" is wel dat ik niet met een PUG wil, vaak noobs en dan zul je toch weer zien dat 3 andere casters het ook nodig hebben...
[ Voor 50% gewijzigd door enira op 26-02-2006 01:44 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Crossroads overnemen deden wij al iets minder dan een jaar geleden op Level 40...jarnotjuh schreef op zondag 26 februari 2006 @ 01:34:
[...]
Dan vond ik de crossroads overnemen voor 40 min toch een mooiere actieGewoon met 30 man.
http://files.filefront.co.../;4762165;;/fileinfo.html
Filmpje ervan
Edit @ conundrum
Jij doelt waarschijnlijk op tussentijdse groene staves? Ik ga geen 4 a 5g uitgeven voor een staf die je elke 2-3 lvl's kan vernieuwen. Btw, ik ben er nogsteeds wel mee bezig om een betere staff te krijgen hoor, is echt niet zo dat ik het nu opgegeven heb.
Maar het "probleem" is wel dat ik niet met een PUG wil, vaak noobs en dan zul je toch weer zien dat 3 andere casters het ook nodig hebben...
Ah de goede oude tijden. Nu trekken we liever de instances in. Vooral C'thun's mannen moeten eraan geloven.
dat is wel erg kort door de bocht. Prijzen voor ore/bars/leather verschillen gigantisch per realm!Anoniem: 86561 schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 21:30:
[...]
Skinning en mining tot 40, voor geld, als je bv na 40 blacksmith wilt worden, heb je al hoog mining =)
ik gebruik zelf titanpanel en nog een aantal, maar om de HP en MP van de tegenstander te zien is toch wel handig.
http://img520.imageshack....rnshot0224062137449og.jpg
Mwoah, ik begin hoe langer hoe meer hieraan te twijvelen Vincentio. Ik heb zowel een 60 Horde character als een 60 Alliance character (Horde op Ravencrest, Alliance op Bladefist, dus misschien dat er wel een verschil tussen zit, vooral omdat Ravencrest vol zit met Denen en Engelsen, en Bladefist met Nederlanders en Zweden), maar op m'n Alliance character vermaak ik me veel beter, ook door het niveau van de community. Als een instance groep vol zit bijvoorbeeld, dan zie je in één beweging 10 man richting Scholomance vliegen, tenzij er de helft er al is. Op Ravencrest, als we eindelijk 10 man hebben voor een instance, moet je eerst de helft van de groep uit de battlegrounds trappen, zeuren bij de drie warriors wie er gaat tanken (tegenwoordig wijs ik er gewoon ééntje aan), en moet je de raidleader uit gaan leggen hoe je een kanaal broadcast voor CTra (waar ik opzich natuurlijk geen problemen mee heb, maar het komt in deze vergelijking wel van pas). Zelfde eigenlijk in de battlegrounds, de helft tot driekwart van de Alliance spelers proberen wanhopig iets op poten te zetten, waardoor er in AV toch wel een raidgroep van 30 man uiteindelijk in elkaar komt te zitten. Meeste mensen luisteren niet, maar Horde op Ravencrest zie ik gewoon geen raid in elkaar zetten. Maar tóch winnen ze op één of andere manier! Ook leuk, de /1 /2Vincentio schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 22:49:
[...]
En waarom guids meestal Alliance. Ongeveer 2 op de 3 speelt Alliance, meeste kiddy's spelen alliance. Dus is de vraag naar guides het grootst bij de Alliance.
Zelf nog nooit een guide gebruikt voor WoW, daar is WoW imo veel te makkelijk voor itt bijvoorbeeld FFXI.
Nee, als je het mij, na een jaar WoW, zou moeten vragen, zou ik juist zeggen dat de minder intelligente mensen, ook wel kinderen genoemd, juist Horde rollen. Maar zoals ik al zei, het kan ook aan het soort mensen dat op de servers speelt kunnen liggen.
Dat over guides heb je wel goed. Bij FFXI waren guides ontzettend handig. Het enige wat ik op Allakhazam doe, is loot bekijken. We krijgen die bazen toch wel neer
[ Voor 99% gewijzigd door Snappie88 op 26-02-2006 08:58 ]
Surfin' paradise!
Anoniem: 86561
EDIT: Sorry mijn fout, ja mobinfo2 lol, http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=1850, net wakkerGohan-san schreef op zondag 26 februari 2006 @ 06:04:
welke mod word er in het onderstaande plaatje eigenlijk gebruikt om de hp en mana van de tegenstander te zien?
ik gebruik zelf titanpanel en nog een aantal, maar om de HP en MP van de tegenstander te zien is toch wel handig.
http://img520.imageshack....rnshot0224062137449og.jpg
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 86561 op 26-02-2006 09:45 ]
Ik heb het ook gedaan met m'n eerste char op lvl 10. Man man man, wat ben ik vaak doodgegaan, maar was wel één van de eerste NE's op Eastern Kingdom.Anoniem: 41820 schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 23:46:
[...]
ik zou het persoonlijk niet aanraden op je eerste char. Als je al wat weet hoe en waar je moet lopen is het allemaal wat makkelijker, met je eerste char is het imo wat moeilijker.
Wat ik hier mee bedoel: nu doe je vaak als speler instances/raids in de hoop dat een specifieke boss een bepaald item (bv van de dreadmist set om maar iets te noemen) uit zijn catalogus dropt voor jou.
Vaak brengt dit frustraties mee wanneer: a) het item niet dropped b) het item dropped en gewonnen word door een persoon waarvan jij vindt voor welke reden dan ook dat hij/zij het minder verdiendt dan jij.
Nu vroeg ik mij af hoe het spel zou spelen als elke item drop een random item was (een beetje zoals de groene items nu dus). Je behoudt het systeem van grijze, witte, groene, blauwe en paarse items (oranje niet meegerekend), maar het enige verschil zou de kwaliteit van de stats er op zijn.
Dus in plaats van bv Onslaught Girdle krijg je dan een epic plate belt met naam X en stats Y er op.
Deze stats zijn merkelijk beter dan een blauwe plate belt. Volgende keer dat je Ragna plat legt dropped ie weer een epic plate belt, maar deze keer met een andere naam en iets andere stats (misschien meer stamina en iets minder strength...) enz...
Mijn insziens heeft Blizz dit al voor een deel gedaan met de drops in Silithus (de Abyssal items).
Of de drops van Lord Incendius in BRD. Deze boss word plat gefarmed voor de bracers met 10 FR op, en voor de rest heb je altijd random stats er bij.
Gedaan met Untamed Blades, Robes of Prophecy, Staff of Ogre Magi,... alles random. Zou dit een deel van de frustraties kunnen oplossen? Misschien zelfs iets meer diversiteit in het spel brengen?
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Dat probleem zul je altijd houden.JeanLucPicard schreef op zondag 26 februari 2006 @ 12:29:
Gister opening Ahn'Qiraj... wat een debacel was dat zeg. Iets van 10 server crashes in een uur. Myn tip naar blizzard is, maak niet meer van zulke world events zonder er de harware voor te hebben ajb...
kijk maar is hoelang het duurt als er 100000 mensen op 1 plek zijn (en hoe hand je kunt lachen als iemand aan spreuk fear uit spreekt
Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.
gewoon even bellen, en dan even reserveren, het is echt de moeite waardBoomx schreef op zondag 26 februari 2006 @ 11:51:
Ik zit eraan te denken om zo even naar amsterdam te gaan om het spel te kopen, maar ik zie overal dat het uitverkocht is zoals bij dynabyte.nl en bol.com. is het waarschijnlijk nog wel ergens te verkrijgen of niet?
[ Voor 5% gewijzigd door Hydra op 26-02-2006 14:33 ]
https://niels.nu
Jah ok, maar toch
Mijn vrienden die het speelden zijn Horde, en toen ik begon wist ik nog helemaal niets van classes en races, dus ik nam ook maar een Horde. Sindsdien heb ik een hekel aan allies
Toch ben ik wel van plan om nog eens verder te gaan met mn Gnome Rogue
Dat zou alleen maar meer frustratie te weeg brengen imo. Vooral in raiding guilds, alleen maar irritant dan. Nee wat ik wel mooi vind is het ZG/AQ item systeem. Allemaal reagents nodig en daarmee kan je dan een item maken. Ook veel meer concurrentie zo voor bijvoorbeeld warlocks en druids.Kapoen schreef op zondag 26 februari 2006 @ 11:13:
Een bedenking die ik mij maak: hoe zou het spel spelen als er geen named items meer bestonden?
Wat ik hier mee bedoel: nu doe je vaak als speler instances/raids in de hoop dat een specifieke boss een bepaald item (bv van de dreadmist set om maar iets te noemen) uit zijn catalogus dropt voor jou.
Vaak brengt dit frustraties mee wanneer: a) het item niet dropped b) het item dropped en gewonnen word door een persoon waarvan jij vindt voor welke reden dan ook dat hij/zij het minder verdiendt dan jij.
Nu vroeg ik mij af hoe het spel zou spelen als elke item drop een random item was (een beetje zoals de groene items nu dus). Je behoudt het systeem van grijze, witte, groene, blauwe en paarse items (oranje niet meegerekend), maar het enige verschil zou de kwaliteit van de stats er op zijn.
Dus in plaats van bv Onslaught Girdle krijg je dan een epic plate belt met naam X en stats Y er op.
Deze stats zijn merkelijk beter dan een blauwe plate belt. Volgende keer dat je Ragna plat legt dropped ie weer een epic plate belt, maar deze keer met een andere naam en iets andere stats (misschien meer stamina en iets minder strength...) enz...
Mijn insziens heeft Blizz dit al voor een deel gedaan met de drops in Silithus (de Abyssal items).
Of de drops van Lord Incendius in BRD. Deze boss word plat gefarmed voor de bracers met 10 FR op, en voor de rest heb je altijd random stats er bij.
Gedaan met Untamed Blades, Robes of Prophecy, Staff of Ogre Magi,... alles random. Zou dit een deel van de frustraties kunnen oplossen? Misschien zelfs iets meer diversiteit in het spel brengen?
Met die concurrentie ben ik net wat minder blijVincentio schreef op zondag 26 februari 2006 @ 15:45:
[...]
Dat zou alleen maar meer frustratie te weeg brengen imo. Vooral in raiding guilds, alleen maar irritant dan. Nee wat ik wel mooi vind is het ZG/AQ item systeem. Allemaal reagents nodig en daarmee kan je dan een item maken. Ook veel meer concurrentie zo voor bijvoorbeeld warlocks en druids.
Ik vind het van die systemen alleen jammer dat je weer rep moet farmen. Je kan alle reagents hebben door geluk of aardigheid van mede spelers, maar hebt er niks aan omdat je nog niet de rep hebt. Ook jammer dat je voor die mooie AQ staf ergens 30 Arcanite Bars vandaan moet halen
Toch maar eens Mektar naar 275 mining rammen en kijken of ik beetje geluk heb.
Het reagents systeem verschuift het probleem gewoon: wat als jouw specifieke item niet dropped?Vincentio schreef op zondag 26 februari 2006 @ 15:45:
[...]
Dat zou alleen maar meer frustratie te weeg brengen imo. Vooral in raiding guilds, alleen maar irritant dan. Nee wat ik wel mooi vind is het ZG/AQ item systeem. Allemaal reagents nodig en daarmee kan je dan een item maken. Ook veel meer concurrentie zo voor bijvoorbeeld warlocks en druids.
Om maar een voorbeeld te geven: in ZG moet je een Primal Hakkari Kossack halen om een redelijk uniek warrior chest te bekomen (uniek in die zin dat je geen andere keuze hebt als dps warrior). Verleden week dropte er eentje in een guild raid, de vorige drop... oktober verleden jaar

Trouwens ik hoop overigens wel dat ze dit soort systeem gaan gebruiken om de nieuwe 1.10 sets te bekomen. Daarmee kunnen ze hun belofte waarmaken 'you can solo one of the epic pieces'. Ik zou anders ook niet weten hoe ze zoiets zouden implementeren

[ Voor 17% gewijzigd door Kapoen op 26-02-2006 16:47 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Je hebt Elementium Ore nodig, niet Elementium BarsAlanSmithee schreef op zondag 26 februari 2006 @ 16:29:
[...]
Met die concurrentie ben ik net wat minder blij
Ik vind het van die systemen alleen jammer dat je weer rep moet farmen. Je kan alle reagents hebben door geluk of aardigheid van mede spelers, maar hebt er niks aan omdat je nog niet de rep hebt. Ook jammer dat je voor die mooie AQ staf ergens 30 Arcanite Bars vandaan moet halen
Toch maar eens Mektar naar 275 mining rammen en kijken of ik beetje geluk heb.
En dit zorgt ervoor dat priests en andere tenminste net zoveel kans hebben op items als warlocks/druids.
Het systeem in AQ is daarom ook iets verfijnder. Je hebt 2 hoofd reagents per "deel" 1 voor "Warlock Mage Shaman Druid Paladin" en 1 voor "Priest Rogue Warrior Hunter".Kapoen schreef op zondag 26 februari 2006 @ 16:45:
[...]
Het reagents systeem verschuift het probleem gewoon: wat als jouw specifieke item niet dropped?
Om maar een voorbeeld te geven: in ZG moet je een Primal Hakkari Kossack halen om een redelijk uniek warrior chest te bekomen (uniek in die zin dat je geen andere keuze hebt als dps warrior). Verleden week dropte er eentje in een guild raid, de vorige drop... oktober verleden jaar(geverifieerd door onze DKP track tools)
Trouwens ik hoop overigens wel dat ze dit soort systeem gaan gebruiken om de nieuwe 1.10 sets te bekomen. Daarmee kunnen ze hun belofte waarmaken 'you can solo one of the epic pieces'. Ik zou anders ook niet weten hoe ze zoiets zouden implementeren
We hebben besloten dwarf/gnome te worden zodat we in dezelfde stad beginnen
Anoniem: 40554
en welke professions zijn het beste daarvoor?
een helehoop zeggen weer wat anders
skinning leatherworking
Mining en engeneering
herbalism en alchemy ..
welke zouden jullie aanraden?
herbalism en alchemy <== potions in het einde moni voor transmutes.
Mining/herbalism + skinning <== moni (zou ik doen en lekker alles in de AH gooien. Van je eerste geld koop je meteen zoveel mogelijk runecloth bags.
bedankt.
Maar wat interesanter is...
Hij liet op zijn oude char op Daggerspine nog zijn tabard zien. Hij is 1 van diegene die destijds die contest won van Blizzard waarmee je een speciale World of Warcraft tabard kon winnen. Erg vet!

yupBioHazard schreef op zondag 26 februari 2006 @ 19:18:
Ik heb een klein vraagje, kan hier 1,2,3 geen duidelijkheid over krijgen. Maar als je nu WoW koopt, krijg je dan een maand gratis?
Bedankt man!!!! let's play priestsuperbassie schreef op zondag 26 februari 2006 @ 18:35:
Hierrrr!
Heb hem goed bewaard voor mijn priest alt
Wel lekkere dag gehad, boel xp derbij, al m'n skills "bijgetrained", en hoewel ik de eerste 42 levels geen enkele blauwe drop kreeg, nu 2 binnen een half uur. \o/
der is nu ook al qeue op onze GoT realmMiles Teg schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:26:
Gadverdamme, nu al queues op Quel'Thalas.
Wel lekkere dag gehad, boel xp derbij, al m'n skills "bijgetrained", en hoewel ik de eerste 42 levels geen enkele blauwe drop kreeg, nu 2 binnen een half uur. \o/
Anoniem: 40554
en de queus vallen opzich wel mee
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 26-02-2006 22:20 ]
Anoniem: 86561
Eindelijk, na 2 dagen wachten, een succesvolle pug in zf, alles gecleared, en heb aardig wat mooie items woei!
Wij gisteren een alliance run naar ZG, zaten een stel idioten in.
Vandaag zouden we MC doen, staan we daar met één priest. Uiteindelijk dus met een groep richting ZG (niet iedereen wilde mee), hebben we opeens drie priests.

zo zonde om voor je lvl 60 bent items te kopen.. gebruik het geld om je proffs te lvlen en verdien dan geld en koop items.. je items droppen wel in instances..AleXnl schreef op zondag 26 februari 2006 @ 23:33:
Hmm, heb nu op lvl 43 als priest deze gekocht voor 35g, Soulkeeper. Hoop dat het het waard was. Is een van de eerste keren dat ik wat van AH haal, is mn eerste char dus.
Is nog een tweede whipe gevolgd op 12%, daarna ging 'ie neer.
Anoniem: 35919
/hail nix een mede-deathwing'erOn_E schreef op zondag 26 februari 2006 @ 01:30:
1-jarig bestaan guild, om te vieren Deeprun Tram ingenomen.
[afbeelding]
Vanavond nefarian down momenteel enige horde guild op de server die hem kan downen
nu BWL in 5 uur clearen hehe
Naja ipv Twin Emps (Aq40) opnieuw te killen, dan maar AQ20, ZG en nog wat andere stuff gedaan.
Anoniem: 109386
valt mij op dat die vincentio altijd beetje stoer loopt te doen hier, dus doe er maar wat aanVincentio schreef op maandag 27 februari 2006 @ 01:31:
Ik word er zo moe van dat je soms zo afhankelijk kan zijn van bepaalde klassen. Je kan niet te veel man recruiten want dan moeten er telkens mensen uitzitten, maar als het even tegen zit kan je dus weer gewoon een raid cancelen.
Naja ipv Twin Emps (Aq40) opnieuw te killen, dan maar AQ20, ZG en nog wat andere stuff gedaan.
(zitten in dezelfde guild enzo) het was nog maar de vraag of we Twins opnieuw down kregen, vorige keer met volledige buffs, flasks, potions, alles erop en eraan, en nog was ie moeilijk dussuh, niet te tof heh vincent, want anders quote ik je op het guildforum
mjah je hebt wel gelijk, beetje AQ20 en ZG gedaan. Was wel leuk maar de drops vielen tegen
Nice, blijkbaar over heen gelezenVincentio schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:02:
[...]
Je hebt Elementium Ore nodig, niet Elementium Bars
En dit zorgt ervoor dat priests en andere tenminste net zoveel kans hebben op items als warlocks/druids.
Die dingen hebben we toch genoeg want de andere binding will maar niet droppen bij ons
Nog een Ravencrester!Snappie88 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 08:45:
Mwoah, ik begin hoe langer hoe meer hieraan te twijvelen Vincentio. Ik heb zowel een 60 Horde character als een 60 Alliance character (Horde op Ravencrest, Alliance op Bladefist, dus misschien dat er wel een verschil tussen zit, vooral omdat Ravencrest vol zit met Denen en Engelsen, en Bladefist met Nederlanders en Zweden)
In welke guild zit je?
Ik ben een gnome mage, en zit in de guild 'Tessitori di Ombre'. Op Ravencrest zitten idd veel Denen, heel erg veel

die heb ik voor 17g van AH gepluktAleXnl schreef op zondag 26 februari 2006 @ 23:33:
Hmm, heb nu op lvl 43 als priest deze gekocht voor 35g, Soulkeeper. Hoop dat het het waard was. Is een van de eerste keren dat ik wat van AH haal, is mn eerste char dus.
[ Voor 25% gewijzigd door addictive op 27-02-2006 07:10 ]
als ik bijv alleen de namen al zie
eigenlijk bij instances gaat er nooit iemand voor tijdige weg.
en zitten er eigenlijk meer mensen @ Venture 's co?
<ingame>Spellhawk lvl 45 troll mage.
<guidl>Shadowstalkers tribe
Prijs is een beetje te hoog, maar perfect voor een priest die loopt te grinden, met spirit tap wil je zoveel mogelijk spirit hebben, bijna tot geen downtime.AleXnl schreef op zondag 26 februari 2006 @ 23:33:
*nog 1 lvl en dan equipen + 15 spi enchant erop*
Eens kijken hoe ver we met deze alt komen
Ben blij om te zeggen dat ik gister http://www.thottbot.com/?i=51920 heb gekregen en dat ik nu de enige op horde er mee ben omdat we de enige horde zijn die nef op farm status heeft al paar weken
Ben er echt blij mee
http://proliant.brummelen.net/chris/Askhandi.jpg
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-02-2006 09:43 . Reden: In het vervolg thumbnails maken. ]
Dropte ook http://www.thottbot.com/?it=20383.
Is dat nu een vaste drop of niet? Werd iig lekker gebruld op TS. We hebben iig lekker de gang in BWL, na 2 weken t/m baas 3.
Ik speelde wel op Venture Co maar ben 2 weken terug maar geleaved ivm waardeloze PVP.Gohan-san schreef op maandag 27 februari 2006 @ 08:13:
Ik zit zelf op een RPpvp server (venture's co), maar volgens mij zitten daar toch wat sereuzere types dan op de pvp servers als ik het zo lees.
als ik bijv alleen de namen al zie
eigenlijk bij instances gaat er nooit iemand voor tijdige weg.
en zitten er eigenlijk meer mensen @ Venture 's co?
<ingame>Spellhawk lvl 45 troll mage.
<guidl>Shadowstalkers tribe
Ingame name was Xandius, 60 warrior, zat in Ancient Circle en daarvoor eigen guild Brutalix.
Venture Co heeft veel aardige lui, alleen zo jammer van useless PVP daar.
AhAnoniem: 35919 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 01:13:
[...]
/hail nix een mede-deathwing'er
Vanavond nefarian down momenteel enige horde guild op de server die hem kan downen
nu BWL in 5 uur clearen hehe
Grats ermee nog, wij zijn gisteren pas begonnen met wat pogingkjes op Razorgore, tot 6 eggs gekregen en dat vond ik niet eens zo slecht voor wat half serieuze pogingen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Hadden wij ook, zijn daarna gisteren helaas 9 x ge-BBQ-ed door vael : /Azqi schreef op maandag 27 februari 2006 @ 09:26:
Gisteravond Broodlord omgelegd, nadat afgelopen vrijdag Vael de klos was.
Dropte ook http://www.thottbot.com/?it=20383.
Is dat nu een vaste drop of niet? Werd iig lekker gebruld op TS. We hebben iig lekker de gang in BWL, na 2 weken t/m baas 3.
Wel een aantal pogingen op 1, 1, 2 en 4% maarja, net niet he : P
Houd dit in dat die head blijft droppene en dat iedereen die quests kan blijven doen??Brummetje schreef op maandag 27 februari 2006 @ 09:30:
Is iid een vaste drop en is voor een quest, alleen de genen met de quest kunnen hem krijgen en je krijgt er na verloop van tijd HEEL veel epic items van als je de quest doet (Wel heel lang) en kost veel tijd om te doen.
De items die je kan krijgen zijn namelijk best wel ERG goed imo...
Kost wel veel om alles voor elkaar te krijgen though, maar als AQ eenmaal open is, is neutral gemakkelijk te krijgen met Brood of Nozdormu.
Het lijkt mij zowiezo koel om die quests allemaal nog een keer te doen.
Alleen voor die boei is beetje lastig met die 10 elementium bars

Battle.net Spud#2543
hoog??? ligt dan echt aan de server hoor heb er al 2 verkocht voor 60+.ImdaMned schreef op maandag 27 februari 2006 @ 08:47:
[...]
Prijs is een beetje te hoog, maar perfect voor een priest die loopt te grinden, met spirit tap wil je zoveel mogelijk spirit hebben, bijna tot geen downtime.
*nog 1 lvl en dan equipen + 15 spi enchant erop*
Tis ook 1 van de beste spi staffs.
tis een item wat je op lvl 60 nog zeker kan gebruiken volgens mij moet je ook wel hoger zijn als 43 om hem te gebruiken.BootVluchteling schreef op maandag 27 februari 2006 @ 00:03:
[...]
zo zonde om voor je lvl 60 bent items te kopen.. gebruik het geld om je proffs te lvlen en verdien dan geld en koop items.. je items droppen wel in instances..
En als je genoeg geld hebt waarom zou je het dan niet doen?
Als je daardoor sneller en makkelijker kan levelen. Ik koop vanaf het begin alles van de ah is gewoon een wereld van verschil als je full blue loopt.
[ Voor 42% gewijzigd door MantaMania op 27-02-2006 10:31 ]
Anoniem: 87300
Als het om deze staff gaat: Soulkeeper, die is pas vanaf lvl 49 te gebruiken.MantaMania schreef op maandag 27 februari 2006 @ 10:29:
[...]
tis een item wat je op lvl 60 nog zeker kan gebruiken volgens mij moet je ook wel hoger zijn als 43 om hem te gebruiken.
Zie niet in waarom deze op level 43 al te kopen.
Klopt, maar de eerste 10% (of 33%, hoe je het ook bekijkt) gaan een stuk sneller dan de laatste 1%, gewoon omdat je DPS steeds verder inzakt. Blijft een coole fight, afgelopen donderdag hebben we 'em voor 't eerst in de eerste poging neer gekregen.Anoniem: 143011 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 10:33:
1% is praktisch gezien 2%, van 1,99% tot 0,00% staat er 1% namelijk
https://niels.nu
Anoniem: 169602
[ Voor 96% gewijzigd door blaataaps op 27-02-2006 11:03 ]
Veel werk om de mats bijelkaar te krijgen om lords te summonen. Met z'n tweeen konden we 6 lords summonen, Vrijdag al 3 geprobeerd, helaas 1x Skwol gesummoned, instant posion death, daarna 2 anderen waar helaas geen epic van dropte. Gistermiddag nogmaals naar Silithius. 1ste keer weer die Skwol, daarna die stone lord, waar onze gelukkige warrior zijn Earthen Guard schildje lootte. Daarna de laatste, en eindelijk die ring
Daarna nog even elementals farmen voor Essences, dropt er een Destiny, toch weer 200g
[ Voor 7% gewijzigd door Tranzity op 27-02-2006 10:55 ]
Vael was bij ons ook mazzel hoor, op 1% nog 2 man over en toen knalde die Curse of Doom erop voor 4K+.ImdaMned schreef op maandag 27 februari 2006 @ 10:24:
[...]
Hadden wij ook, zijn daarna gisteren helaas 9 x ge-BBQ-ed door vael : /
Wel een aantal pogingen op 1, 1, 2 en 4% maarja, net niet he : P
Broodlord is gewoon niet moeilijk(3e try), die suppression rooms zijn erger. Je moet ook gewoon opletten en lusiteren naar de RL.
Vael gaan we gewoon weer heerlijk op whipen deze week denk ik
Na Ebonroc (dood op de eerste poging) 5keer gewhiped op Flamegore, 6de keer die plat toen begonnen aan Chromaggus, maar het werd voor een aantal mensen te laat dus moeten stoppen.
Gelukig nog 2 volle raid avond over (vandaag en morgen) dus hebben we goede hoop dat we iig Nef zien deze week.
Alleen de drops deze reset zuigen grote tijd.
Anoniem: 61797
+ ik zie opeens het knopje op mijn minimap niet meer da tik email heb
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 61797 op 27-02-2006 11:38 ]
Anoniem: 143011
Misschien heb je geen mail?Anoniem: 61797 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 11:32:
Heeft iemand enig idee bij welke patch we de mogelijkheid gaan krijgen om je characters te moven ???
+ ik zie opeens het knopje op mijn minimap niet meer da tik email hebiemand dit eerder gehad ?
Ik heb nu een Orc Warlord (lvl 10) en die bevalt me echt prima
Ga vanavond eindelijk eens leren spelen met Soul Shards.
Als je wat verder geleveld bent, kan je dan ook sneller casten?
Een buddy van mij is namelijk een mage (lvl13), maar die cast toch wel een stuk sneller
als ik. Gelukkig heb ik Fear (en curses) , wat mij (meestal) wat tijd geeft.
Tot nu toe een top spel!
Ik hoop heel erg snel....echt heel erg snel.Anoniem: 61797 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 11:32:
Heeft iemand enig idee bij welke patch we de mogelijkheid gaan krijgen om je characters te moven ???
Blizzard wil alleen geen uitspraken doen over transfers tegen betaling. Wel dat het er snel aankomt maar een echte ETA niet.
Geruchten die ik op US forums las spraken over 1.11
Anoniem: 168820
Kijk maar bij je talents.. hier zul je opties vinden waar je sneller door gaat casten.Skillz schreef op maandag 27 februari 2006 @ 12:23:
Goed, ik ben (sinds afgelopen weekend) inmiddels ook verslaafd geraakt aan Warcraft
Ik heb nu een Orc Warlord (lvl 10) en die bevalt me echt prima
Ga vanavond eindelijk eens leren spelen met Soul Shards.
Als je wat verder geleveld bent, kan je dan ook sneller casten?
Een buddy van mij is namelijk een mage (lvl13), maar die cast toch wel een stuk sneller
als ik. Gelukkig heb ik Fear (en curses) , wat mij (meestal) wat tijd geeft.
Tot nu toe een top spel!
BTW AQ is echt Phat!
Thx enne...AQ?Anoniem: 168820 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 12:35:
[...]
Kijk maar bij je talents.. hier zul je opties vinden waar je sneller door gaat casten.
BTW AQ is echt Phat!
Anoniem: 61797
Jawel want als ik naar de mailbox ga zit er dus wel mail in
Anoniem: 168820
We zijn gisteren begonnen aan de 20man en hebben de twee eerste bosses down. Op de derde werden we op 3% gewiped. Als het goed is gan we vanavond verder
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 168820 op 27-02-2006 12:46 ]
Priests ... wat voor build gaan jullei nemen in 1.10 ?
Mijn god, wat een keuze heb je nu. Niet meer die 3-4 standaard-buildjes met hoogstens een kleine afwijking, maar talloze builds met ook nog eens aangepaste gear (meer dan nu imho).
Er is nu zowaar een "smite-build" mogeljk die zorgt dat je burst dmg kan doen.
Hier is de calculator voor degenen die nog niet zouden weten wat ze te wachten staat binnen 1-2 weken
http://www.wow-europe.com.../1p10/priest/talents.html
Zelf kom ik er totaal niet uit. Op het moment ben ik disc/holy (nu een dag of 3) en dat bevalt me wel. Ik heb voornameljik ubrs gedaan, en het is wel leuk dat je daar gewoon erg hard kan doorhealen zonder oom te raken. Voor m'n build en char zie sig.
Een smite-build lijkt me dan ook weer leuk, maar shadow ook nog eigenlijk. Zeker met improved VE heal je nu nog meer (als je 210dps doet -> 70hps aan heals). Dat is een mooie renew voor je hele party. En nog geweldiger in PvP natuurlijk.
Dilemma's dilemma's
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Wellicht de eerdere pagina's bekijken, volgens mij is er zon hele pagina aan nieuwe priest talents besteed.DinX schreef op maandag 27 februari 2006 @ 12:50:
Ik zal hier de discussie ook maar eens laten losbarsten.
Priests ... wat voor build gaan jullei nemen in 1.10 ?
Mijn god, wat een keuze heb je nu. Niet meer die 3-4 standaard-buildjes met hoogstens een kleine afwijking, maar talloze builds met ook nog eens aangepaste gear (meer dan nu imho).
Er is nu zowaar een "smite-build" mogeljk die zorgt dat je burst dmg kan doen.
Hier is de calculator voor degenen die nog niet zouden weten wat ze te wachten staat binnen 1-2 weken
http://www.wow-europe.com.../1p10/priest/talents.html
Zelf kom ik er totaal niet uit. Op het moment ben ik disc/holy (nu een dag of 3) en dat bevalt me wel. Ik heb voornameljik ubrs gedaan, en het is wel leuk dat je daar gewoon erg hard kan doorhealen zonder oom te raken. Voor m'n build en char zie sig.
Een smite-build lijkt me dan ook weer leuk, maar shadow ook nog eigenlijk. Zeker met improved VE heal je nu nog meer (als je 210dps doet -> 70hps aan heals). Dat is een mooie renew voor je hele party. En nog geweldiger in PvP natuurlijk.
Dilemma's dilemma's
hoeveel damage doen ze
hoeveel mana kostenen ze
en wat is de castingtijd?
NEED info
btw, mijn inventory begint ook aardig zijn vormen aan te nemen
http://wow.allakhazam.com/profile.html?608934
Tot nu toe zijn de priest drops in BWL trouwens ook nog niet echt om over naar huis te schrijven. Het is weer warriorloot wat de klok slaat.
edit: voor het eerst betekend dus; sinds augustus 2005.
Nu nog hopen dat leggings van Raggy eindelijk eens droppen. Nog NOOIT gedropt.
Woot! for "working as intended"
[ Voor 19% gewijzigd door robbertinho op 27-02-2006 13:51 ]
Winter is coming! Talmaril@Aggramar
Heerlijk om mail te dragen nu ^^
Ga nu grinden voor mijn mount, zit nog te twijfelen tussen een zwarte of witte panter.
http://wow.allakhazam.com/profile.html?853684
Hij is alleen nog niet gupdate zag ik net ;x
haal effe kodobone necklace in desolaceTiMMieJ schreef op maandag 27 februari 2006 @ 13:50:
Ik ben gister met mijn Hunter eindelijk lvl 40 geworden!
Heerlijk om mail te dragen nu ^^
Ga nu grinden voor mijn mount, zit nog te twijfelen tussen een zwarte of witte panter.
http://wow.allakhazam.com/profile.html?853684
Hij is alleen nog niet gupdate zag ik net ;x
Plaatsen zoals Booty Bay zijn zowel voor Horde als Alliance een transport point...
Maar hoe zit het met je persoonlijke gezondheid in bijv. Booty Bay
Met andere woorden is het verstandig om er zo maar rond te gaan lopen of moet je wel opletten dat je niet gewh00ped wordt door een Horde (ben zelf een Alli char)...
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Als horde je aan gaat vallen grijpen de guards in, en andersom ookchromeeh schreef op maandag 27 februari 2006 @ 13:57:
Ff weer een n00b vraagje![]()
Plaatsen zoals Booty Bay zijn zowel voor Horde als Alliance een transport point...
Maar hoe zit het met je persoonlijke gezondheid in bijv. Booty Bay
Met andere woorden is het verstandig om er zo maar rond te gaan lopen of moet je wel opletten dat je niet gewh00ped wordt door een Horde (ben zelf een Alli char)...
Dus tenzij er geraid word zit je wel veilig
[ Voor 5% gewijzigd door Intronic op 27-02-2006 14:01 ]
Wou dat dat altijd waar was, kijk maar wel uit als je de boot opstapt want dan ben je ineens niet meer zo veilig.Intronic schreef op maandag 27 februari 2006 @ 14:00:
[...]
Als horde je aan gaat vallen grijpen de guards in, en andersom ook
Kijk dat is duidelijkIntronic schreef op maandag 27 februari 2006 @ 14:00:
[...]
Als horde je aan gaat vallen grijpen de guards in, en andersom ook
Nee want kon eigenlijk nergens vinden hoe dat nou zat...
En als ik ergens anders een Horde tegen kom? (Sommige hebben nog wel eens de neiging om te gaan spoken in bijv. Westfall / Elwynn Forest)
Als je in alliance gebied zit, en je bent niet PVP flagged zit je goed. Zodra je hun gaat meppen kunnen ze je gewoon afmakenchromeeh schreef op maandag 27 februari 2006 @ 14:04:
[...]
Kijk dat is duidelijk
Nee want kon eigenlijk nergens vinden hoe dat nou zat...
En als ik ergens anders een Horde tegen kom? (Sommige hebben nog wel eens de neiging om te gaan spoken in bijv. Westfall / Elwynn Forest)
jammer dat mijn x-mas yetis en mijn mechaniacls yetis op zijnIntronic schreef op maandag 27 februari 2006 @ 14:07:
[...]
Als je in alliance gebied zit, en je bent niet PVP flagged zit je goed. Zodra je hun gaat meppen kunnen ze je gewoon afmaken
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Terwijl er denk ik wel meer (nieuwe) players zijn die zich dat soort dingen afvragen...
Gister voor het eerst op een Battleground geweest... Kan niet direct zeggen dat dat een succes was
Wel het record hardlopen verbroken volgens mij
Anoniem: 87300
Het lijkt veilig en op zich zijn deze plaatsen ook wel veilig.
Behalve met een death-wish rogue in de buurt.
Heb het zelf moeten ondervinden. Als clothie ben je zo wie zo een leuke target, ook al ben je midden in een neutral town. Een rogue komt achter je staan en voordat je het weet: Backstab..... Guards komen aanhollen: rogue Vanishes.
Leuke escape tricks en dan maar hopen dat jij als clothie nog overeind staat.
BTW: Laat je niet afschrikken hierdoor, voor bepaalde quests zul je toch echt naar deze plaatsen toe moeten en in sommige gevallen zelfs voor professions.
als priest kan dit natuurlijk gewoon zondat cap maar wel naakt
M'n hunter is inmiddels al 60, dat heb je allemaal gemist :<
Begin Maart toch? Slinger je WoW dan maar alvast aan
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Hunters zijn erger imho. 1 aimed shot dat crit en je bent de pijp uit. Ze doen gewoon feign death en daar lig je.Anoniem: 87300 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 14:15:
Booty Bay is net zoiets als Gadgetzan.
Heb het zelf moeten ondervinden. Als clothie ben je zo wie zo een leuke target, ook al ben je midden in een neutral town. Een rogue komt achter je staan en voordat je het weet: Backstab..... Guards komen aanhollen: rogue Vanishes.
BTW: Laat je niet afschrikken hierdoor, voor bepaalde quests zul je toch echt naar deze plaatsen toe moeten en in sommige gevallen zelfs voor professions.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
ja zoeits, maar ik twijfel eerlijk gezegd, heb in mijn dooie uurtjes af en toe een alt geleveled op BS om af en toe even samen te spelen met wat irl vrienden.Wouter schreef op maandag 27 februari 2006 @ 14:38:
Bokkie, wanneer kom je weer terug? :<
M'n hunter is inmiddels al 60, dat heb je allemaal gemist :<
Begin Maart toch? Slinger je WoW dan maar alvast aan
bevalt me ook erg goed moet ik zeggen, zit erover te denken om daar even mee verder te aan

ben eerlijk gezegd mijn shaman een beetje zat en gezien ik niet van main kan wisselen ben ik aan het twijfelen waar ik straks mee verder ga als ik weer terug kom

gratz met je hunter btw
zijn we al bij chromie aangekomen btw?
[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 27-02-2006 14:54 ]
dat zijn van die leuke dingen die je dus zelf moet ontdekken of horen van andere.Anoniem: 87300 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 14:15:
Booty Bay is net zoiets als Gadgetzan.
Ik speel zelf op een pve server maar er is niks leuker om in gadzetzan/bootybay/lunarfeest met pvp aan te lopen en wat mensen uittedagen die veel hoger lvl zijn. Er zijn altijd wel mensen die niet weten dat de guard je aanvallen zodra je begint te vechten das altijd leuk.
NOOEES!!! Don't leave us. Qua shammies redden we het op dit moment maar net. Hybrid builds zijn op dit moment soms toegestaan, wellicht dat je mag respeccen en toch MC/BWL'en! Probeer dat iig, of probeer anders je mage mee te nemen.-=BoKKiE=- schreef op maandag 27 februari 2006 @ 14:51:
[...]
ja zoeits, maar ik twijfel eerlijk gezegd, heb in mijn dooie uurtjes af en toe een alt geleveled op BS om af en toe even samen te spelen met wat irl vrienden.
bevalt me ook erg goed moet ik zeggen, zit erover te denken om daar even mee verder te aan
ben eerlijk gezegd mijn shaman een beetje zat en gezien ik niet van main kan wisselen ben ik aan het twijfelen waar ik straks mee verder ga als ik weer terug kom
gratz met je hunter btw
zijn we al bij chromie aangekomen btw?
Chromaggus hebben we nog niet gezien, Firemaw heeft al wel plat gelegen. Er zijn afgelopen weekend nieuwe officers gekomen, de oude garde is afgezet
Owja, Agnax = in de mottenballen gezet en Aggie (Huntard) is nu mijn 'main'.
ik denk nog na over een constructieWouter schreef op maandag 27 februari 2006 @ 14:59:
[...]
NOOEES!!! Don't leave us. Qua shammies redden we het op dit moment maar net. Hybrid builds zijn op dit moment soms toegestaan, wellicht dat je mag respeccen en toch MC/BWL'en! Probeer dat iig, of probeer anders je mage mee te nemen.
Chromaggus hebben we nog niet gezien, Firemaw heeft al wel plat gelegen. Er zijn afgelopen weekend nieuwe officers gekomen, de oude garde is afgezet(Doom, Kussol, Oizo en Prom zijn de 4 nieuwe).
Owja, Agnax = in de mottenballen gezet en Aggie (Huntard) is nu mijn 'main'.
denk iets van 2 dagen in de week raiden 1x BWL met Djengis, 1x MC met Tomoe en de rest kan ik dan vrij invullen
PVP'en en ganken is leuk
Das gemeenMantaMania schreef op maandag 27 februari 2006 @ 14:52:
[...]
dat zijn van die leuke dingen die je dus zelf moet ontdekken of horen van andere.
Ik speel zelf op een pve server maar er is niks leuker om in gadzetzan/bootybay/lunarfeest met pvp aan te lopen en wat mensen uittedagen die veel hoger lvl zijn. Er zijn altijd wel mensen die niet weten dat de guard je aanvallen zodra je begint te vechten das altijd leuk.
Nee maar goed, heb gisteren op de Battleground ook een lvl 17 Tauren Hunter gekilled, wat ik best wel humor vind aangezien ik een lvl 14 Human Warlock ben...
Heb 'm flink vol gegooid met draining spells en hard weglopen voor 'm
Maar heb 'm wel doodgekregen
Maar ja toen kwam er een lvl 19 aan en toen was het nogal uhm... jammer

[ Voor 7% gewijzigd door chromeeh op 27-02-2006 15:11 ]
Ik weet dat een hoop van jullie betere drops hebben, maar ik is zo blij als een klein kind
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
D'r is nix mis met die epic! Hij is uitermate goed voor het level en ideaal voor tanking! Als je em niet zelf gaat gebruiken kan je er redelijk wat voor vangen op de AH! Wees blij dat je geen Lei of Lillies gevonden hebt, of Edgemaster HandguardsRoeligan schreef op maandag 27 februari 2006 @ 15:14:
w00t gister mn 1e epic Ik moest in STV nog 1 naga killen voor reed en om te dingen, ik ding en tegelijk dropped de Ardent Custodian
Ik weet dat een hoop van jullie betere drops hebben, maar ik is zo blij als een klein kind
Pasgeleden in de orgrimmar AH (gemene ally rogue casts gnomish mindcontrol cap on zeent, een warrior met zulfurus) gruwelijke carnage in de AH. die begon daar een partijtje te swingen met die mace, niet normaal. Dit werd corpserunnen voor een aantal mensen : )-=BoKKiE=- schreef op maandag 27 februari 2006 @ 14:22:
ook leuk is om in je nakie met een gnomish mind control cap op een tegenstander te MC'en en dan de windrider master aan te vallen
als priest kan dit natuurlijk gewoon zondat cap maar wel naakt
Anoniem: 31660
Met die epic is zeker nix mis, die gebruik ik nu op lvl 52 nog steeds met mn warrior om te tanken. Er zullen vast wel betere zijn, maar de +100 ac en 5 def zijn toch wel heel lekker om erbij te hebbenWouter schreef op maandag 27 februari 2006 @ 15:17:
[...]
D'r is nix mis met die epic! Hij is uitermate goed voor het level en ideaal voor tanking! Als je em niet zelf gaat gebruiken kan je er redelijk wat voor vangen op de AH! Wees blij dat je geen Lei of Lillies gevonden hebt, of Edgemaster Handguards
Overigens heb ik zondag een undead priest gerolled op Xavius, naam Arishna als ik het goed heb en nu lvl 7 alweer. Wie kan ik whisperen voor een ginvite?
Member of OPP
Dit topic is gesloten.