iemand deze al gezien:
liek wtf?? Dus ik kan maar 1 enchant krijgen?Dire Maul library book quests are no longer repeatable.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
liek wtf?? Dus ik kan maar 1 enchant krijgen?Dire Maul library book quests are no longer repeatable.
Anoniem: 114195
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Anoniem: 22297
Is die niet pas vanaf woensdag beschikbaar?SkyStreaker schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 07:05:
Het zou leuk zijn als de test-clietn ook te downloaden was, want te huidige blijft maar lekker op 0%
[ Voor 37% gewijzigd door The Legend op 04-03-2006 09:42 ]
Ik ben toch malle pietje niet!
Anoniem: 147917
Stomme fout iddThe Legend schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 09:41:
Nope hij is nu al open! Ik ben net ingelogdLatency is hoog maar de serverside lag is er bijna niet
Btw, als je een Hmage wil copyen, kijk dan ff goed bij "Class" want Hmage wordt een priest en Hpriest wordt een mage
[ Voor 46% gewijzigd door kwaza op 04-03-2006 11:51 ]
http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Anoniem: 159374
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.
[ Voor 29% gewijzigd door DinX op 04-03-2006 13:07 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
W00T! Terecht, dat sloeg gewoon nergens op.DinX schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 13:06:
http://forums-en.wow-euro...69314&p=1&tmp=1#post69314
Hunters die geshadowmeld zijn kunnen geen aimed shot meer starten zonder eruit te komen
^^ de horde (clothies) in STV juigt
https://niels.nu
Heeft geen signature.
Er wordt een extra map gemaakt /WoWTest/ hier staan je test chars. Met je normale wow.exeaddictive schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 13:44:
leuke screen!
Ik heb ook maar eens 2 char's op de test realm gemaakt, mage en rogue
Maar kan ik nu wel nog gewoon op mn normale char's spelen? (vraag dit omdat er tch gepacht gaat worden)
Anoniem: 47226
makkelijkst is de hunter, maar een warlock krijgt een gratis mount @ lvl 40, wat erg makkelijk is bij je allereerste chardommerick schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 13:41:
lo allemaal...ik wil binnenkort beginnen met wow, en dankzij de goede ts (
) heb ik besloten om een gnome warlock te worden of een troll hunter. Wat is nou het makkelijkst om mee te beginnen?
oké, dankThe Legend schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:14:
[...]
Er wordt een extra map gemaakt /WoWTest/ hier staan je test chars. Met je normale wow.exekun je gewoon op de standaard servers + chars spelen.
ty, geen flauw idee wat mount is maar t klinkt wel goedAnoniem: 47226 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:32:
[...]
makkelijkst is de hunter, maar een warlock krijgt een gratis mount @ lvl 40, wat erg makkelijk is bij je allereerste char
Heeft geen signature.
39
Heeft geen signature.
Op Burning Blade is er The Lowland Legion waar ik sinds kort ook in zit. Is niet 100% GoT meen ik.dommerick schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:56:
lol, maar met hunter heb je zon spell dat je sneller rent, ach ja ik heb net begrepe dat de got guild op de xavius server is, maar dan kan ik geen gnome worden anders kan ikniet in de guild
Dan word het een orc warlock, maar is er niet toevallig een server met got guild waar ze met alliance spelen?
Anoniem: 86561
Gratis zou ik niet zeggen, pet skills kosten bij elkaar 82g op level 40 als ik het goed heb.Anoniem: 47226 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:32:
[...]
makkelijkst is de hunter, maar een warlock krijgt een gratis mount @ lvl 40, wat erg makkelijk is bij je allereerste char
Nee das niet waar, gok eerder dat je naar class skills gekeken hebt en niet naar pet skills. Weet niet hoeveel petskills kosten maar zeker geen 82gAnoniem: 86561 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 15:19:
[...]
Gratis zou ik niet zeggen, pet skills kosten bij elkaar 82g op level 40 als ik het goed heb.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
als je horde bent moet je ff /join got doen, dan zit je in het GoT channel, daar ffies vragen of je in de guild mag, of gewoon Healingwomen(ik) whisperen en inv vrageSplendid schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 15:42:
Ik zit nu op Xavius, Is daar een guild die ik kan joinen?
Tier 1 set zuigt voor mij, is 90% tank set, terwijl ik geen tank benheuveltje schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 16:06:
Als je al met tier1 zit heeft het iig geen zin.
Ben zelf wel aan het twijfelen of ik nog ga proberen magister-set compleet te krijgen.
heb nu allemaal blauwe +dmg gear. en heb eigenlijk nooit geprobeerd magister compleet te krijgen. (heb alleen de belt en de headgear)
Anoniem: 149249
zitten beide in ctmodAnoniem: 149249 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 16:14:
Ik ben op zoek naar twee uitbreidingen voor WoW.
1) De World Map: Mensen zeggen me soms locaties (vb. 43 67: Locatie)
2) De Quests: Mensen weten me zo te zeggen voor welk level een quest (vb. [21] Naam van de Quest)
Weet iemand welke uitbreidingen dit zijn?
Er zijn tig mensen die deze hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door kwaza op 04-03-2006 16:38 ]
http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!
Jah maar Monkey Quest is makkelijker omdat je dan niet steeds je QL hoef te openenExitium schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 16:33:
Levels voor quests zitten ook gewoon in CT Mod hoor.
Hm sorry to say maar dat ligt denk ik aan jou. Ik had totaal geen probleem met mijn warrior om elite te slachten. Wat voor build heb je dan?kwaza schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 16:33:
(volgens mij heeft Blizzard weer problemen met de login-server...)
Ik ga denk ik rerollen... Ben m'n underpowered warrior (lvl 46) een beetje beu geworden. Mijn vrienden van hetzelfde level grinden met gemak op hun eigen lvl elites, terwijl ik op normale mobs van een lvl lager moet grinden. Desondanks ben ik erin geslaagd 2 epic wapens te bemachtigen, maar dat heeft niet echt een ander licht op de zaak geworpen. Ik wordt letterlijk geownd door druids die in bear-form zijn.
![]()
Enig idee wat ik zou kunnen worden? Ik zat te denken aan een Tauren Hunter, is dat een goede combinatie?
edit:
Heb ondertussen al een Tauren Hunter gemaakt![]()
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Hoi splendidSplendid schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 15:42:
Ik zit nu op Xavius, Is daar een guild die ik kan joinen?
[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 04-03-2006 16:58 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ik zit bij Alliance...geen guild hiervoor dan?Sander1991 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 16:09:
[...]
als je horde bent moet je ff /join got doen, dan zit je in het GoT channel, daar ffies vragen of je in de guild mag, of gewoon Healingwomen(ik) whisperen en inv vrage
BTW
Heel irritant, met de PTR wou ik dus een priest en een hunter, blijkt dus dat als je een HPriest doet, je een HMage krijgt, en andersomdus ik helemaal boos, maarja, hunter is ook leuk
Nee, alleen Horde.Splendid schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 16:57:
[...]
Ik zit bij Alliance...geen guild hiervoor dan?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Nee eem horde kan op geen enkel manier met Alliance communiseren. Je kan wel gebaren maken met emoties. Maar dan moet je wel in elkaar kunnne zien.
Hmm, dan ga ik wel over naar horde. Welke class is een aanrader?Rakkerzero schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 17:01:
[...]
Nee eem horde kan op geen enkel manier met Alliance communiseren. Je kan wel gebaren maken met emoties. Maar dan moet je wel in elkaar kunnne zien.
Ik zou gewoon gaan voor wat je leuk vind. IK ben momenteel een troll mage.Splendid schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 17:02:
[...]
Hmm, dan ga ik wel over naar horde. Welke class is een aanrader?
Ja ik was ook steeds Human Mage..ga nu denk ik voor Orc warlockRakkerzero schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 17:04:
[...]
Ik zou gewoon gaan voor wat je leuk vind. IK ben momenteel een troll mage.
[ Voor 15% gewijzigd door Splendid op 04-03-2006 17:09 ]
Als je al Alliance bent op de GoT-guild server, kan je niet overstappen naar HordeSplendid schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 17:02:
[...]
Hmm, dan ga ik wel over naar horde. Welke class is een aanrader?
[ Voor 26% gewijzigd door superbassie op 04-03-2006 17:35 ]
Gewoon ff je alliance chars deleten.superbassie schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 17:33:
[...]
Als je al Alliance bent op de GoT-guild server, kan je niet overstappen naar Horde
Anoniem: 114195
Ehm, lvl 60 worden en dan sneller doorscalen qua stats/dmg dan andere classes?kwaza schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 16:33:
Ik ga denk ik rerollen... Ben m'n underpowered warrior (lvl 46) een beetje beu geworden. Mijn vrienden van hetzelfde level grinden met gemak op hun eigen lvl elites, terwijl ik op normale mobs van een lvl lager moet grinden. Desondanks ben ik erin geslaagd 2 epic wapens te bemachtigen, maar dat heeft niet echt een ander licht op de zaak geworpen. Ik wordt letterlijk geownd door druids die in bear-form zijn.
![]()
Enig idee wat ik zou kunnen worden? Ik zat te denken aan een Tauren Hunter, is dat een goede combinatie?
edit:
lucky bastardAnoniem: 114195 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 18:19:
Tis weer een lucky dag voor me
Ik val middenin een ZG run (nja alleen Bat boss down maar ze waren al begonnen) en wat dropt onze vriend Bloodlord?
[afbeelding]
Sja, en dan win je m ff met een roll van 84 ;p Lief beestje hoor!
Een troll hunter in mn guild heeft hem, en bijna niemand ziet het verschil met de normale epic mount hoorRakkerzero schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 18:55:
[...]
lucky bastard![]()
Ja hij is erg leuk. Als mn troll lvl 60 is wil ook zoiets hebben
btw. Al weer bijna nieuw deel
[ Voor 6% gewijzigd door Hydra op 04-03-2006 19:14 ]
Anoniem: 147287
Dan kun je beter een epic tiger hebben (als horde)... Die zijn sweet! En valt wel op als je daar als Tauren op zit!Razorfist schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 19:01:
[...]
Een troll hunter in mn guild heeft hem, en bijna niemand ziet het verschil met de normale epic mount hoor
Jammer dat de dropchances zo laag zijn dat je niet echt de keuze hebtWild_Snake schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 19:34:
[...]
Dan kun je beter een epic tiger hebben (als horde)... Die zijn sweet! En valt wel op als je daar als Tauren op zit!
http://www.thottbot.com/?i=51880
Te verkrijgen in ZG....
Of gewoon puur geluk hebben en genoeg DKP's hebben (als je met dat systeem werkt)...UltraR-pc schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 19:36:
[...]
Jammer dat de dropchances zo laag zijn dat je niet echt de keuze hebt![]()
Als die raptor zou droppen zou ik m meteen nemen (als horde zijnde) als ik nog geen epic mount had. Wachten op de tijger is gewoon veel te risicovol, epic mount is epic mount.
Anoniem: 147287
GVVVVDDDDDDD EINDELIJK BIJ NUMMER 111 WAT GEBEURT ER?Anoniem: 147287 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 19:29:
GVD Ik sta in een que van 6000 mensen voor de test realm , eindelijk bij nummertje 1000 lees ik wat Forums dat het bij niemand werkt..... Ik heb trouwens een Mage en een Hunter gemaakt op die site, lvl 60 dus. weet iemand of er ook een mount aanwezig is?
Zo ver ik de formvan wow ken loopt daar nueen topic over zie link http://forums-en.wow-euro...7906&p=1&tmp=1#post267906Anoniem: 147287 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 20:13:
[...]
GVVVVDDDDDDD EINDELIJK BIJ NUMMER 111 WAT GEBEURT ER?
JA HOOR DISCONECTED![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.
blup
ik zit op een normale server (magtheridon)eendje schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 20:25:
zal je leren om te proberen te connecten naar de testserver!
ben nu op broodlord ....Anoniem: 114195 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 18:19:
Tis weer een lucky dag voor me
Ik val middenin een ZG run (nja alleen Bat boss down maar ze waren al begonnen) en wat dropt onze vriend Bloodlord?
[afbeelding]
Sja, en dan win je m ff met een roll van 84 ;p Lief beestje hoor!
War .... War Never Changes!
Anoniem: 4479
ik heb zojuist een link geplaatst http://forums-en.wow-euro...7906&p=1&tmp=1#post267906Anoniem: 4479 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 21:01:
Of @home is aan het kloten, of er is op de een of andere manier mysterieus wat gewijzigd aan de instellingen van het netwerk waarmee het spel altijd goed werkte, of Blizzard heeft de pik op me, ik ben vandaag zo vaak gedisconnect dat ik totaal geen zin meer heb in het spel op deze manier.
Ik denk dat het bijna niet aan @home kan liggen (winamp streams lopen mooi door en de rest van het dataverkeer schijnt goed te werken).
Klotezooi.
ik nu met10500
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
hehe ik ken dat, ik begin ook een beetje een hekel te krijgen aan mn warrior...kwaza schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 16:33:
![]()
edit:
[ Voor 88% gewijzigd door superbassie op 04-03-2006 22:18 ]
Wacht maar totdat je lvl 60 bent en een ashkandi hebt, dan ben je wel blij met je warrior hoorsuperbassie schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 22:15:
Ik las net iets hier over testrealms, maar wat houdt dat in dan?
[...]
hehe ik ken dat, ik begin ook een beetje een hekel te krijgen aan mn warrior...
irl vriend (lvl 60 rogue) zegt dat ook steeds tegen mijHolyCorn schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 22:35:
[...]
Wacht maar totdat je lvl 60 bent en een ashkandi hebt, dan ben je wel blij met je warrior hoor
[ Voor 12% gewijzigd door superbassie op 04-03-2006 23:04 ]
Succes maat, tis namelijk Hels.Hydra schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 19:12:
Gah, eerste poging op m'n epic quest, failed. In m'n eentje geprobeerd om te kijken hoe moeilijk 'ie was, amar dat valt nog wel een beetje tegenBeetje jammer ook dat je zo lang moet wachten voordat je 't weer kan proberen.
Nja, morgen de hele dag om pogingen te wagen
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
anders vertel je welke class je bent ^^Hydra schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 19:12:
Gah, eerste poging op m'n epic quest, failed. In m'n eentje geprobeerd om te kijken hoe moeilijk 'ie was, amar dat valt nog wel een beetje tegenBeetje jammer ook dat je zo lang moet wachten voordat je 't weer kan proberen.
Nja, morgen de hele dag om pogingen te wagen
War .... War Never Changes!
Anoniem: 101975
Ook @home hier en constant disconnects, niet normaal meerAnoniem: 4479 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 21:01:
Of @home is aan het kloten, of er is op de een of andere manier mysterieus wat gewijzigd aan de instellingen van het netwerk waarmee het spel altijd goed werkte, of Blizzard heeft de pik op me, ik ben vandaag zo vaak gedisconnect dat ik totaal geen zin meer heb in het spel op deze manier.
Ik denk dat het bijna niet aan @home kan liggen (winamp streams lopen mooi door en de rest van het dataverkeer schijnt goed te werken).
Klotezooi.
Anoniem: 106325
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 106325 op 05-03-2006 00:15 ]
Anoniem: 101975
Er is een probleem met een router @ Telia, als je ook die link checked die eerder is gepost zie je de mensen met dezelfde problemen.Anoniem: 106325 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 00:14:
Zelfde probleem hier.. Elke keer BG in -> disc, AQ gaan doen -> disc wordt er echt moe van. Ik heb de hoop ook maar opgegeven. Morgen maar weer proberen
edit: BTW geen @home maar speedlinq
hier precies hetzelfdeAnoniem: 101975 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 00:17:
Freezed voor 10sec-minuut en dan soms disconnect en soms gaat hij gewoon verder met een flash forward
[ Voor 17% gewijzigd door freshy98 op 05-03-2006 03:05 ]
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
[ Voor 10% gewijzigd door DarkShadow op 05-03-2006 09:55 ]
Anoniem: 143400
LAL, idd, nieuwe Rejuvenation rank ftw.Anoniem: 143400 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 11:07:
Gisteren Ahn'Qiraj 20 man gedaan, we gingen Ayamiss eens even poken. Na 3 serieuze tries hebben we haar gedowned. Omdat het killen van de larvas nu wél lukte. Top werk!
Anoniem: 117852
/signedTom Weustink schreef op zondag 05 maart 2006 @ 02:15:
Hier ook, maar dan met Casema.
Lag spiked tot 8500+ms en dan weer normaal, of disconnect.
Als MT1 in ZG is dat niet leuk...
Anyways, neem aan dat ze het router bij Telia wel spoedig zullen vervagen.
Alleen wat jammer dat ik de enige was met die problemen.
edit:
moest natuurlijk een router zijn, niet een modem. vond het ook al zo vaag...
Hels? ik heb hem met green/blue gear gedaan en tegenwoordig kan je zelfs een andere hunter vragen om de demons voor je te killen en dan kan jij hem lekker looten. Vind de epic boog/staff quest behoorlijk zwak, iedereen loopt ermee tegenwoordigMGSNK schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 23:16:
[...]
Succes maat, tis namelijk Hels.
Ik ben ongeveer één week non-stop bezig geweest. Winterspring was voor mij het moeilijkst.
wat is daar mis meemarshallq schreef op zondag 05 maart 2006 @ 12:15:
[...]
Hels? ik heb hem met green/blue gear gedaan en tegenwoordig kan je zelfs een andere hunter vragen om de demons voor je te killen en dan kan jij hem lekker looten. Vind de epic boog/staff quest behoorlijk zwak, iedereen loopt ermee tegenwoordig
bij mij blijft de lat eerst normaal.Anoniem: 117852 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 12:05:
[...]
/signed
Ook sinds ongeveer een week last van, XS4ALL bij mij. Latency is normaal tot hij soms wel spiked tot 7.5k of hoger. Blijft dan misschien n 10-15 minuten daar hangen en is daarna ineens weer 112 ofzo.
Tsja...normaal reageren is ook niet voor iedereen weggelegd...marshallq schreef op zondag 05 maart 2006 @ 12:15:
Hels? ik heb hem met green/blue gear gedaan en tegenwoordig kan je zelfs een andere hunter vragen om de demons voor je te killen en dan kan jij hem lekker looten. Vind de epic boog/staff quest behoorlijk zwak, iedereen loopt ermee tegenwoordig
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Anoniem: 24869
Je kunt ze uitzetten ja.Anoniem: 24869 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 13:04:
Weet iemand al meer over de nieuwe weer effecten die komen in de nieuwe patch? WoW loopt niet lekker soepel, maar met die weer effecten misschien niet meer. Is er bekend dat je die optie ook uit kan zetten?
Wordt waarschijnlijk iets wat 1 dag gebruikt gaat worden door het grootste deel van de spelers en daarna weer uit ofzo
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Anoniem: 147917
Ja maar dit gaat over de test realm, daar staat altijd een rij van ongeveer 10.000 mensenormagon schreef op zondag 05 maart 2006 @ 13:57:
Als ik het allemaal zo hoor heb ik het lekker rustig in Zenedar.
Ik baal al als er een rij van 120 staat, normaal kom ik op plaats
30 in de queue wanneer ik inlog.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq