Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 65 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.660 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:57

Blamm

Niet meer Smart

iemand deze al gezien:
Dire Maul library book quests are no longer repeatable.
liek wtf?? Dus ik kan maar 1 enchant krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-06 13:01
Library books, denk dat dat om de trinket books gaat en niet om de librams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Zo, net even 12 uur non stop WoW achter de kiezen gehad, nu zijn eindelijk onze AQ gates open en dus moest er wat georganiseerd worden. Gelukkig maar 2 servercrashes gehad tijdens het ge-PvP bij de Gong, jammer dat de Alliance Scepterholder een betere connectie had na crash 2 en sneller op de Gong klikte, maar ach :)

Daarna bijna 5 uur non-stop trash gefarmed dat in Silithus spawnede. De high-level mobs geven namelijk tussen de 50 en 150 rep per kill, met sommige bazen 500 rep! Uiteindelijk score:

-Zo'n 300 BoE's varierend van Greens tot Blues en zelfs lvl 60 Epics (Alcor's Sunrazor, 2x Teebu's Blazing Longsword, Cloudkeeper Legplates etc)
-75% van de guild Friendly reputation met Brood of Nozdormu, dus iedereen een gratis paars ringetje erbij
-De wetenschap dat je dit NOOOIT meer hoeft te doen :) Ik kan geen bug meer zien!

Wel een leuk event. Beetje laggy, server crashes helaas maar was te voorzien. Erg lachen om 5 uur met je gekke guildies op comms naar goeie trashmob spawns zoeken hoor :) Vanavond staat AQ20 geplanned en morgen gaan we C'Thun en co een bezoekje brengen. Niet voor niks 200 Nature Res gefarmed voor het Huhuran gevecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:23

SkyStreaker

Move on up!

Het zou leuk zijn als de test-clietn ook te downloaden was, want te huidige blijft maar lekker op 0% :'(

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

SkyStreaker schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 07:05:
Het zou leuk zijn als de test-clietn ook te downloaden was, want te huidige blijft maar lekker op 0% :'(
Is die niet pas vanaf woensdag beschikbaar? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:07

The Legend

*Plop*

Nope hij is nu al open! Ik ben net ingelogd :) Latency is hoog maar de serverside lag is er bijna niet :)

Btw, als je een Hmage wil copyen, kijk dan ff goed bij "Class" want Hmage wordt een priest en Hpriest wordt een mage :P

[ Voor 37% gewijzigd door The Legend op 04-03-2006 09:42 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147917

The Legend schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 09:41:
Nope hij is nu al open! Ik ben net ingelogd :) Latency is hoog maar de serverside lag is er bijna niet :)

Btw, als je een Hmage wil copyen, kijk dan ff goed bij "Class" want Hmage wordt een priest en Hpriest wordt een mage :P
Stomme fout idd
Ik ben de patch nu aan het installeren, ik had me eerst voorgenomen nooit op een test realm te gaan aangezien dat alle lol voor je main waarschijnlijk verpest, maar ik denk dat dat wel mee valt en mischien ga ik binnekort wel stoppen vanwege mijn RL. Jammer trouwens dat je maar 2 chars kan kopieren maar ik neem denk ik een warrior en warlock aangezien ik een mage zelf zou willen levellen als ik het blijf spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

Geen queue op de test-realms... Toch kan hij de characters niet ophalen van de server bij mij, iemand nog dit probleem?

edit:

Afbeeldingslocatie: http://img149.imageshack.us/img149/7104/untitledsmall7ve.th.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door kwaza op 04-03-2006 11:51 ]

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Yup, zit al 20 minuten vast op 'retrieving character list'.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159374

Ik zit al gvd 2 uur te wachten, speel ook op de normale, en krijg steeds na een uur ongeveer een DC tijdens het wachten.. ik ben nu echt heel erg boos want dit is gewoon BAGGER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Ik draag op dit moment Whirlwind Axe, en ben nu lvl 34. Maar ben nu begonnen met SM runs en dan is het vaak toch wel fijn als ik een leuk schild/1h wapen combo zou hebben.
Maar die heb ik dus niet ;) Iemand wat tips voor een leuke combo voor lvl 35 - 40 ongeveer?

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-06 09:18
ik zit op magtheridon en krijgom de haverklap disconects en dan kan ik weer niet inlogen hebben jullie daar ook last van

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:37

DinX

Motormuis

http://forums-en.wow-euro...69314&p=1&tmp=1#post69314

Hunters die geshadowmeld zijn kunnen geen aimed shot meer starten zonder eruit te komen :p

^^ de horde (clothies) in STV juigt :p

[ Voor 29% gewijzigd door DinX op 04-03-2006 13:07 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:19
DinX schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 13:06:
http://forums-en.wow-euro...69314&p=1&tmp=1#post69314

Hunters die geshadowmeld zijn kunnen geen aimed shot meer starten zonder eruit te komen :p

^^ de horde (clothies) in STV juigt :p
W00T! Terecht, dat sloeg gewoon nergens op.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:47

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/AQopening.jpg

Gisteren zijn op bloodscalp de Gates van AQ geopend.

Het was best een leuk event, maar (zoals overal) was de lag verschrikkelijk :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 15-06 22:03

dommerick

is domm

lo allemaal... :) ik wil binnenkort beginnen met wow, en dankzij de goede ts ( _/-\o_ ) heb ik besloten om een gnome warlock te worden of een troll hunter. Wat is nou het makkelijkst om mee te beginnen?

Ikzelf heb dan toch wel voorkeur voor de warlock aangezien die later op lvl 60 best goed schijnt te zijn, uiteraard is dat allemaal van de build afhankelijk :) Maar als iemand dit weet en een goede guide weet voor een warlock dan zou ik dat graag willen weten :)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
leuke screen!

Ik heb ook maar eens 2 char's op de test realm gemaakt, mage en rogue :)
Maar kan ik nu wel nog gewoon op mn normale char's spelen? (vraag dit omdat er tch gepacht gaat worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Miura-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-06 15:34
Iemand nieuwe Chromatic Boots al gezien? - Stats zijn geupdate geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

addictive schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 13:44:
leuke screen!

Ik heb ook maar eens 2 char's op de test realm gemaakt, mage en rogue :)
Maar kan ik nu wel nog gewoon op mn normale char's spelen? (vraag dit omdat er tch gepacht gaat worden)
Er wordt een extra map gemaakt /WoWTest/ hier staan je test chars. Met je normale wow.exe :p kun je gewoon op de standaard servers + chars spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47226

dommerick schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 13:41:
lo allemaal... :) ik wil binnenkort beginnen met wow, en dankzij de goede ts ( _/-\o_ ) heb ik besloten om een gnome warlock te worden of een troll hunter. Wat is nou het makkelijkst om mee te beginnen?
makkelijkst is de hunter, maar een warlock krijgt een gratis mount @ lvl 40, wat erg makkelijk is bij je allereerste char

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
The Legend schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:14:
[...]

Er wordt een extra map gemaakt /WoWTest/ hier staan je test chars. Met je normale wow.exe :p kun je gewoon op de standaard servers + chars spelen.
oké, dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Anoniem: 47226 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:32:
[...]

makkelijkst is de hunter, maar een warlock krijgt een gratis mount @ lvl 40, wat erg makkelijk is bij je allereerste char
ty, geen flauw idee wat mount is maar t klinkt wel goed :9 iig ik dan maar es ff puzzelen voor een leuke build :) thottbot is een leuke site ervoor :D

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

mount is een paard, zodat je sneller door het spel rent

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

lol, maar met hunter heb je zon spell dat je sneller rent, ach ja ik heb net begrepe dat de got guild op de xavius server is, maar dan kan ik geen gnome worden anders kan ikniet in de guild :+

Dan word het een orc warlock, maar is er niet toevallig een server met got guild waar ze met alliance spelen?

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

dommerick schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:56:
lol, maar met hunter heb je zon spell dat je sneller rent, ach ja ik heb net begrepe dat de got guild op de xavius server is, maar dan kan ik geen gnome worden anders kan ikniet in de guild :+

Dan word het een orc warlock, maar is er niet toevallig een server met got guild waar ze met alliance spelen?
Op Burning Blade is er The Lowland Legion waar ik sinds kort ook in zit. Is niet 100% GoT meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

Anoniem: 47226 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:32:
[...]

Gratis zou ik niet zeggen, pet skills kosten bij elkaar 82g op level 40 als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-06 22:13
Ik zit nu op Xavius, Is daar een guild die ik kan joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Anoniem: 86561 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 15:19:
[...]

Gratis zou ik niet zeggen, pet skills kosten bij elkaar 82g op level 40 als ik het goed heb.
Nee das niet waar, gok eerder dat je naar class skills gekeken hebt en niet naar pet skills. Weet niet hoeveel petskills kosten maar zeker geen 82g B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:43
Heeft iemand al de volledige nieuwe sets van de PTR weten te plukken. Zodat mensen kunnen zien of het enige waarde heeft om de oude dungeons sets snel terug te farmen nu het nog met 10 man kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:14

heuveltje

KoelkastFilosoof

Als je al met tier1 zit heeft het iig geen zin.
Ben zelf wel aan het twijfelen of ik nog ga proberen magister-set compleet te krijgen.
heb nu allemaal blauwe +dmg gear. en heb eigenlijk nooit geprobeerd magister compleet te krijgen. (heb alleen de belt en de headgear)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:20

Thermometer

Whoop Whoop!

Splendid schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 15:42:
als je horde bent moet je ff /join got doen, dan zit je in het GoT channel, daar ffies vragen of je in de guild mag, of gewoon Healingwomen(ik) whisperen en inv vrage :D

BTW

Heel irritant, met de PTR wou ik dus een priest en een hunter, blijkt dus dat als je een HPriest doet, je een HMage krijgt, en andersom 8)7 dus ik helemaal boos, maarja, hunter is ook leuk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:43
heuveltje schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 16:06:
Als je al met tier1 zit heeft het iig geen zin.
Ben zelf wel aan het twijfelen of ik nog ga proberen magister-set compleet te krijgen.
heb nu allemaal blauwe +dmg gear. en heb eigenlijk nooit geprobeerd magister compleet te krijgen. (heb alleen de belt en de headgear)
Tier 1 set zuigt voor mij, is 90% tank set, terwijl ik geen tank ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149249

Ik ben op zoek naar twee uitbreidingen voor WoW.

1) De World Map: Mensen zeggen me soms locaties (vb. 43 67: Locatie)
2) De Quests: Mensen weten me zo te zeggen voor welk level een quest (vb. [21] Naam van de Quest)

Weet iemand welke uitbreidingen dit zijn?
Er zijn tig mensen die deze hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

1) CT_Mod
2) Monkey Quest

Wel redelijk basis :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:40

Houston3

ole

Anoniem: 149249 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 16:14:
Ik ben op zoek naar twee uitbreidingen voor WoW.

1) De World Map: Mensen zeggen me soms locaties (vb. 43 67: Locatie)
2) De Quests: Mensen weten me zo te zeggen voor welk level een quest (vb. [21] Naam van de Quest)

Weet iemand welke uitbreidingen dit zijn?
Er zijn tig mensen die deze hebben.
zitten beide in ctmod :)

http://www.houston3.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-06 13:01
Levels voor quests zitten ook gewoon in CT Mod hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

(volgens mij heeft Blizzard weer problemen met de login-server...)
Ik ga denk ik rerollen... Ben m'n underpowered warrior (lvl 46) een beetje beu geworden. Mijn vrienden van hetzelfde level grinden met gemak op hun eigen lvl elites, terwijl ik op normale mobs van een lvl lager moet grinden |:( . Desondanks ben ik erin geslaagd 2 epic wapens te bemachtigen, maar dat heeft niet echt een ander licht op de zaak geworpen. Ik wordt letterlijk geownd door druids die in bear-form zijn. :O

Enig idee wat ik zou kunnen worden? Ik zat te denken aan een Tauren Hunter, is dat een goede combinatie?

edit:
Heb ondertussen al een Tauren Hunter gemaakt >:)

[ Voor 6% gewijzigd door kwaza op 04-03-2006 16:38 ]

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Exitium schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 16:33:
Levels voor quests zitten ook gewoon in CT Mod hoor. ;)
Jah maar Monkey Quest is makkelijker omdat je dan niet steeds je QL hoef te openen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

kwaza schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 16:33:
Ik ga denk ik rerollen... Ben m'n underpowered warrior (lvl 46) een beetje beu geworden. Mijn vrienden van hetzelfde level grinden met gemak op hun eigen lvl elites, terwijl ik op normale mobs van een lvl lager moet grinden |:( . Desondanks ben ik erin geslaagd 2 epic wapens te bemachtigen, maar dat heeft niet echt een ander licht op de zaak geworpen. Ik wordt letterlijk geownd door druids die in bear-form zijn. :O

Enig idee wat ik zou kunnen worden? Ik zat te denken aan een Tauren Hunter, is dat een goede combinatie?

edit:
Hm sorry to say maar dat ligt denk ik aan jou. Ik had totaal geen probleem met mijn warrior om elite te slachten. Wat voor build heb je dan?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:46
Splendid schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 15:42:
Hoi splendid :)

Ik zit ook in de GoT guild op xavius. Je kunt mij ook whisperen als je Horde gaat doen.
(ign: Pixel)

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 04-03-2006 16:58 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Sander1991 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 16:09:
[...]

als je horde bent moet je ff /join got doen, dan zit je in het GoT channel, daar ffies vragen of je in de guild mag, of gewoon Healingwomen(ik) whisperen en inv vrage :D

BTW

Heel irritant, met de PTR wou ik dus een priest en een hunter, blijkt dus dat als je een HPriest doet, je een HMage krijgt, en andersom 8)7 dus ik helemaal boos, maarja, hunter is ook leuk :p
Ik zit bij Alliance...geen guild hiervoor dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Splendid schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 16:57:
[...]

Ik zit bij Alliance...geen guild hiervoor dan?
Nee, alleen Horde.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Daarom kan ik niemand whisperen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Voor quests gebruik ik UberQuest, vind hem zelf fijner als MonkeyQuest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Splendid schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 16:59:
[...]

Daarom kan ik niemand whisperen :'(
Nee eem horde kan op geen enkel manier met Alliance communiseren. Je kan wel gebaren maken met emoties. Maar dan moet je wel in elkaar kunnne zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Rakkerzero schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 17:01:
[...]

Nee eem horde kan op geen enkel manier met Alliance communiseren. Je kan wel gebaren maken met emoties. Maar dan moet je wel in elkaar kunnne zien.
Hmm, dan ga ik wel over naar horde. Welke class is een aanrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Splendid schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 17:02:
[...]

Ik zou gewoon gaan voor wat je leuk vind. IK ben momenteel een troll mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Rakkerzero schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 17:04:
[...]

Ik zou gewoon gaan voor wat je leuk vind. IK ben momenteel een troll mage.
Ja ik was ook steeds Human Mage..ga nu denk ik voor Orc warlock

*EDIT*
Toch maar wel weer Mage, beetje verstand wat ik nog heb van WOW zit in mage :P

[ Voor 15% gewijzigd door Splendid op 04-03-2006 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 17:45
Splendid schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 17:02:
[...]

Als je al Alliance bent op de GoT-guild server, kan je niet overstappen naar Horde ;)

Heb eindelijk mn trinket http://www.thottbot.com/?i=40336 :) steeds als ik met een groep die elitequests ging doen, moest de helft halverwege alweer weg, maar nu eindelijk alles gedaan.

[ Voor 26% gewijzigd door superbassie op 04-03-2006 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

PTR: Position in queue 7566 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
superbassie schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 17:33:
[...]

Als je al Alliance bent op de GoT-guild server, kan je niet overstappen naar Horde ;)
Gewoon ff je alliance chars deleten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Tis weer een lucky dag voor me

Ik val middenin een ZG run (nja alleen Bat boss down maar ze waren al begonnen) en wat dropt onze vriend Bloodlord?

Afbeeldingslocatie: http://img222.imageshack.us/img222/731/raptor7kc.jpg

Sja, en dan win je m ff met een roll van 84 ;p Lief beestje hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:31

edit:
Ehm, lvl 60 worden en dan sneller doorscalen qua stats/dmg dan andere classes?

warrior "sucked" tot lvl 59, vanaf 60 gaat ie pas ownen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 114195 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 18:19:

Ik val middenin een ZG run (nja alleen Bat boss down maar ze waren al begonnen) en wat dropt onze vriend Bloodlord?

[afbeelding]

lucky bastard 8)
Ja hij is erg leuk. Als mn troll lvl 60 is wil ook zoiets hebben :P

btw. Al weer bijna nieuw deel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Rakkerzero schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 18:55:
[...]

lucky bastard 8)
Ja hij is erg leuk. Als mn troll lvl 60 is wil ook zoiets hebben :P

btw. Al weer bijna nieuw deel :D
Een troll hunter in mn guild heeft hem, en bijna niemand ziet het verschil met de normale epic mount hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Gah, eerste poging op m'n epic quest, failed. In m'n eentje geprobeerd om te kijken hoe moeilijk 'ie was, amar dat valt nog wel een beetje tegen :( Beetje jammer ook dat je zo lang moet wachten voordat je 't weer kan proberen.

Nja, morgen de hele dag om pogingen te wagen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Hydra op 04-03-2006 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147287

GVD Ik sta in een que van 6000 mensen voor de test realm , eindelijk bij nummertje 1000 lees ik wat Forums dat het bij niemand werkt..... Ik heb trouwens een Mage en een Hunter gemaakt op die site, lvl 60 dus. weet iemand of er ook een mount aanwezig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild_Snake
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-06 08:22
Razorfist schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 19:01:
[...]

Een troll hunter in mn guild heeft hem, en bijna niemand ziet het verschil met de normale epic mount hoor ;)
Dan kun je beter een epic tiger hebben (als horde)... Die zijn sweet! En valt wel op als je daar als Tauren op zit!

http://www.thottbot.com/?i=51880

Te verkrijgen in ZG....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Wild_Snake schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 19:34:
[...]

Dan kun je beter een epic tiger hebben (als horde)... Die zijn sweet! En valt wel op als je daar als Tauren op zit!

http://www.thottbot.com/?i=51880

Te verkrijgen in ZG....
Jammer dat de dropchances zo laag zijn dat je niet echt de keuze hebt :)
Als die raptor zou droppen zou ik m meteen nemen (als horde zijnde) als ik nog geen epic mount had. Wachten op de tijger is gewoon veel te risicovol, epic mount is epic mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild_Snake
UltraR-pc schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 19:36:
[...]

Jammer dat de dropchances zo laag zijn dat je niet echt de keuze hebt :)
Als die raptor zou droppen zou ik m meteen nemen (als horde zijnde) als ik nog geen epic mount had. Wachten op de tijger is gewoon veel te risicovol, epic mount is epic mount.
Of gewoon puur geluk hebben en genoeg DKP's hebben (als je met dat systeem werkt)...

Mijn broer heeft hem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-04 21:59
ik was net voor het eerst in een grote stad, stormwind, tering he o_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147287

Anoniem: 147287 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 19:29:
GVD Ik sta in een que van 6000 mensen voor de test realm , eindelijk bij nummertje 1000 lees ik wat Forums dat het bij niemand werkt..... Ik heb trouwens een Mage en een Hunter gemaakt op die site, lvl 60 dus. weet iemand of er ook een mount aanwezig is?
GVVVVDDDDDDD EINDELIJK BIJ NUMMER 111 WAT GEBEURT ER?
JA HOOR DISCONECTED :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
Anoniem: 147287 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 20:13:
[...]

GVVVVDDDDDDD EINDELIJK BIJ NUMMER 111 WAT GEBEURT ER?
JA HOOR DISCONECTED :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Zo ver ik de formvan wow ken loopt daar nueen topic over zie link http://forums-en.wow-euro...7906&p=1&tmp=1#post267906

en ja ik zit bij speedinq en heb ook een disconects en eigenlijk al vanaf vanmorge

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:26

Bezulba

Formerly known as Eendje

zal je leren om te proberen te connecten naar de testserver!

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
eendje schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 20:25:
zal je leren om te proberen te connecten naar de testserver!
ik zit op een normale server (magtheridon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

Anoniem: 114195 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 18:19:

[afbeelding]

ben nu op broodlord .... :O
maar denk niet dat ie droppped ..nooit gebeurt bij mij :<

als het ooit dropped ....zo goed zijn mijn rolls niet eens, altijd lage rolls ^^

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479

Of @home is aan het kloten, of er is op de een of andere manier mysterieus wat gewijzigd aan de instellingen van het netwerk waarmee het spel altijd goed werkte, of Blizzard heeft de pik op me, ik ben vandaag zo vaak gedisconnect dat ik totaal geen zin meer heb in het spel op deze manier.

Ik denk dat het bijna niet aan @home kan liggen (winamp streams lopen mooi door en de rest van het dataverkeer schijnt goed te werken).

Klotezooi :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
Anoniem: 4479 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 21:01:
Of @home is aan het kloten, of er is op de een of andere manier mysterieus wat gewijzigd aan de instellingen van het netwerk waarmee het spel altijd goed werkte, of Blizzard heeft de pik op me, ik ben vandaag zo vaak gedisconnect dat ik totaal geen zin meer heb in het spel op deze manier.

Ik denk dat het bijna niet aan @home kan liggen (winamp streams lopen mooi door en de rest van het dataverkeer schijnt goed te werken).

ik heb zojuist een link geplaatst http://forums-en.wow-euro...7906&p=1&tmp=1#post267906
waarin staat aangegeven dat jij niet de 1ige bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

Zo laag?! Ik logde net in met 10450 :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
Anoniem: 86561 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 21:16:
[...]

Zo laag?! Ik logde net in met 10450 :r
ik nu met10500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild_Snake
Probeer het eens 's morgens vroeg... scheelt flink!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik heb de hele middag kunnen spelen op de US servers :P, queue was toen maar iets van 500. Ik zit er nu aan te denken een mage te maken. 1400 non crit fireballs is niet mis ^^.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Ik las net iets hier over testrealms, maar wat houdt dat in dan?

edit:
hehe ik ken dat, ik begin ook een beetje een hekel te krijgen aan mn warrior... 8)7

[ Voor 88% gewijzigd door superbassie op 04-03-2006 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
superbassie schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 22:15:
Ik las net iets hier over testrealms, maar wat houdt dat in dan?

[...]

hehe ik ken dat, ik begin ook een beetje een hekel te krijgen aan mn warrior... 8)7
Wacht maar totdat je lvl 60 bent en een ashkandi hebt, dan ben je wel blij met je warrior hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
HolyCorn schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 22:35:
[...]

Wacht maar totdat je lvl 60 bent en een ashkandi hebt, dan ben je wel blij met je warrior hoor :p
irl vriend (lvl 60 rogue) zegt dat ook steeds tegen mij :D dus ik geef hem nog wel een kans :P

/edit
lol, dacht ook ff in testrealm te gaan....plaats in rij: 10995 =_="

[ Voor 12% gewijzigd door superbassie op 04-03-2006 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:29
Hydra schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 19:12:
Gah, eerste poging op m'n epic quest, failed. In m'n eentje geprobeerd om te kijken hoe moeilijk 'ie was, amar dat valt nog wel een beetje tegen :( Beetje jammer ook dat je zo lang moet wachten voordat je 't weer kan proberen.

Succes maat, tis namelijk Hels.

Ik ben ongeveer één week non-stop bezig geweest. Winterspring was voor mij het moeilijkst.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:27
Hij is priest ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

Hydra schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 19:12:

anders vertel je welke class je bent ^^

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975

Anoniem: 4479 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 21:01:

Ook @home hier en constant disconnects, niet normaal meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106325

Zelfde probleem hier.. Elke keer BG in -> disc, AQ gaan doen -> disc wordt er echt moe van. Ik heb de hoop ook maar opgegeven. Morgen maar weer proberen

edit: BTW geen @home maar speedlinq

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 106325 op 05-03-2006 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975

Freezed voor 10sec-minuut en dan soms disconnect en soms gaat hij gewoon verder met een flash forward 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06 10:21

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 106325 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 00:14:
Zelfde probleem hier.. Elke keer BG in -> disc, AQ gaan doen -> disc wordt er echt moe van. Ik heb de hoop ook maar opgegeven. Morgen maar weer proberen

edit: BTW geen @home maar speedlinq
Er is een probleem met een router @ Telia, als je ook die link checked die eerder is gepost zie je de mensen met dezelfde problemen.

Ik heb ook speedling en baal er ook goed van :)
Mis nu wel AQ20 :'( Ze hebben al 4/6 bosses er van down!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Anoniem: 101975 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 00:17:
Freezed voor 10sec-minuut en dan soms disconnect en soms gaat hij gewoon verder met een flash forward 8)7
hier precies hetzelfde :(

Ik heb @Home trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshy98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:26

freshy98

Atari

Hier ook, maar dan met Casema.
Lag spiked tot 8500+ms en dan weer normaal, of disconnect.
Als MT1 in ZG is dat niet leuk...

Anyways, neem aan dat ze het router bij Telia wel spoedig zullen vervagen.
Alleen wat jammer dat ik de enige was met die problemen.

edit:
moest natuurlijk een router zijn, niet een modem. vond het ook al zo vaag...

[ Voor 17% gewijzigd door freshy98 op 05-03-2006 03:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 10:36

Roeligan

Feyenoord

Hebben mensen met disconnects toevallig een nForce4 chipset? Het is een bekend probleem dat als je in bepaalde gebieden een quest inleverd (BB en Lakeshire bijv.) met een nForce4 chipset dat je dan disconnect > http://www.blizzard.com/support/wow/?id=aww01679p

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 18:05
Zo, ik heb enkele maanden geleden een min of meer europese guild gestart op Warsong US en het begint zn vruchten af te werpen. ZG was vrij snel on farm, we hebben afgelopen week voor het eerst domo gespawned en hopelijk krijgen we die deze week down. Verder ook de eerste 2 bosses in AQ20 down gehaald :). Iemand nog wat adviezen voor majordomo?>

btw, webzijde van de guild is http://www.disciplesofredemption.com

[ Voor 10% gewijzigd door DarkShadow op 05-03-2006 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143400

Gisteren Ahn'Qiraj 20 man gedaan, we gingen Ayamiss eens even poken. Na 3 serieuze tries hebben we haar gedowned. Omdat het killen van de larvas nu wél lukte. Top werk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:15
Anoniem: 143400 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 11:07:
Gisteren Ahn'Qiraj 20 man gedaan, we gingen Ayamiss eens even poken. Na 3 serieuze tries hebben we haar gedowned. Omdat het killen van de larvas nu wél lukte. Top werk! :D
LAL, idd, nieuwe Rejuvenation rank ftw. :+

Onyxia was pas cool, met 3 druids, 2 priests en 3 pala's... en 9 warriors, lol. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Tom Weustink schreef op zondag 05 maart 2006 @ 02:15:
Hier ook, maar dan met Casema.
Lag spiked tot 8500+ms en dan weer normaal, of disconnect.
Als MT1 in ZG is dat niet leuk...

Anyways, neem aan dat ze het router bij Telia wel spoedig zullen vervagen.
Alleen wat jammer dat ik de enige was met die problemen.

edit:
moest natuurlijk een router zijn, niet een modem. vond het ook al zo vaag...
/signed
Ook sinds ongeveer een week last van, XS4ALL bij mij. Latency is normaal tot hij soms wel spiked tot 7.5k of hoger. Blijft dan misschien n 10-15 minuten daar hangen en is daarna ineens weer 112 ofzo. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
MGSNK schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 23:16:
[...]

Succes maat, tis namelijk Hels.

Ik ben ongeveer één week non-stop bezig geweest. Winterspring was voor mij het moeilijkst.
Hels? ik heb hem met green/blue gear gedaan en tegenwoordig kan je zelfs een andere hunter vragen om de demons voor je te killen en dan kan jij hem lekker looten. Vind de epic boog/staff quest behoorlijk zwak, iedereen loopt ermee tegenwoordig |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 18:05
marshallq schreef op zondag 05 maart 2006 @ 12:15:
[...]

Hels? ik heb hem met green/blue gear gedaan en tegenwoordig kan je zelfs een andere hunter vragen om de demons voor je te killen en dan kan jij hem lekker looten. Vind de epic boog/staff quest behoorlijk zwak, iedereen loopt ermee tegenwoordig |:(
wat is daar mis mee :? Daarom is het toch een quest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
Anoniem: 117852 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 12:05:
[...]

/signed
Ook sinds ongeveer een week last van, XS4ALL bij mij. Latency is normaal tot hij soms wel spiked tot 7.5k of hoger. Blijft dan misschien n 10-15 minuten daar hangen en is daarna ineens weer 112 ofzo. :?
bij mij blijft de lat eerst normaal.
schiet zonder rede de geel in en even later op rood 700 en na 2 min krijg ik een disconect.
maar ik ben gelukkig niet de eerste met dit probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:29
marshallq schreef op zondag 05 maart 2006 @ 12:15:
Tsja...normaal reageren is ook niet voor iedereen weggelegd...

Het is best hels ja, als je gewend bent met een pet te spelen en dus weinig te hoefen kiten. :) .De demons vereisen wat meer PVP skills heb ik zo het idee gekregen. Voor mij was het dan ook een omschakeling van speelstijl.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Weet iemand al meer over de nieuwe weer effecten die komen in de nieuwe patch? WoW loopt niet lekker soepel, maar met die weer effecten misschien niet meer. Is er bekend dat je die optie ook uit kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 24869 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 13:04:
Weet iemand al meer over de nieuwe weer effecten die komen in de nieuwe patch? WoW loopt niet lekker soepel, maar met die weer effecten misschien niet meer. Is er bekend dat je die optie ook uit kan zetten?
Je kunt ze uitzetten ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 16:37

DinX

Motormuis

Hydra schreef op zondag 05 maart 2006 @ 13:13:
[...]

Je kunt ze uitzetten ja.
Wordt waarschijnlijk iets wat 1 dag gebruikt gaat worden door het grootste deel van de spelers en daarna weer uit ofzo :p

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Praemium Callidus presents
Twin Emperors the movie

Voor de mensen die willen weten hoe de Twins uit AQ zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-04 14:36

ormagon

Definitely Maybe

Als ik het allemaal zo hoor heb ik het lekker rustig in Zenedar.
Ik baal al als er een rij van 120 staat, normaal kom ik op plaats
30 in de queue wanneer ik inlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147917

ormagon schreef op zondag 05 maart 2006 @ 13:57:
Als ik het allemaal zo hoor heb ik het lekker rustig in Zenedar.
Ik baal al als er een rij van 120 staat, normaal kom ik op plaats
30 in de queue wanneer ik inlog.
Ja maar dit gaat over de test realm, daar staat altijd een rij van ongeveer 10.000 mensen
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.