Beetje vage redenering misschien, maar aangezien de knakker in kwestie al snel door de upgradebomen het bos niet meer zag, ging ik er eigenlijk een beetje vanuit dat hij geen gamer is die op superhoge resoluties zoals 1600x1200+ gamed en daarnaast ook nog eens het uiterste van zijn hardware eist, maar misschien is dat een inschattingsfoutje
En ontopic maar weer!
@ Joepi: die pics, zijn dat niet pics van de 7600GT (m.a.w.: typo?) of mis ik hier wat?
@ EricR: je hebt gelijk, de 7900GT is een héél krachtig beest voor een best lage prijs, iets waar ATi mee mag gaan oppassen omdat ze door dit soort modellen flink in de vingers gesneden worden

.
O ja, ik kreeg Paradigit Nieuwsbrief binnen vanochtend, en wat stond erin?
In ieder geval bedankt voor je reactie, echter, aangezien je erg moeilijk kan inschatten hoe of wat ik ben, en hoever ik mij wel of niet verdiept heb in de betreffende hardware, vond ik je reactie een tikkeltje neerbuigend. Normaal gesproken weet ik prima wat ik wel en wat ik niet moet aanschaffen, m.a.w. ik haal eigenlijk altijd wel de best bang for the buck op dat moment. Niet altijd alles het snelste van het snelste, maar wel altijd het beste voor mijn budget. Aangezien ik gebonden ben aan 1280x1024, zouden beide videokaarten voorlopig voor mij voldoende zijn. Echter, als ik puur ook naar het geld kijk, zou ik voor nu iets meer neertellen een stuk betere performance krijgen. (Voordeel van PCI-E en nog eens een nieuwer model van de videokaart). Vandaar dat ik door de upgradebomen even het bos niet meer zag. Ik denk dat ik dus toch voor de optie met upgrade moederbord ga, aangezien mijn processor ed gewoon overgezet kan worden naar dit systeem. Als ik nu investeer in een nieuw moederbord en een videokaart, kan ik evt dmv SLI zeker nog 3-4 jaar mee. Iets wat ik met de 7800GS niet kan, aangezien ik inschat dat ik hiermee misschien 2 jaar vooruit kan, waardoor ik eerder genoodzaakt ben om geld aan mijn pc uit te geven (Niet dat ik dat erg vind, maar spendeer het liever aan andere dingen ook).
In ieder geval bedankt voor jullie reacties, aangezien ik hierdoor wel mijn keuze heb kunnen maken (ook al is dat niet de aanbevolen keuze geweest

)