HTC Prophet (i-mate JAMin, Qtek S200, SPV M600)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.157 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren Tweakers,

Gisteren mijn S200 (engels) gekocht voor -> €40 bij T for telecom i.c.m. een 1-jarig T-mobile flex 40 abbo. Ben overgestapt van Orange naar T-mobile en zij regelen alles (nummerbehoud e.d.). Ondanks het feit dat dit mijn eerste PDA is (dus geen vergelijkingsmateriaal) moet ik zeggen dat het echt een super toestel is. Het geluid is ook goed en van een blikkerig geluid zoals hierboven genoemd is al genoemd is heb ik tot nu toe niets van gemerkt. Aan de andere kant van de lijn ben ik ook gewoon goed te verstaan. Het enige waar ik aan moet wennen is het sms-en, maar dit zal een kwestie van tijd zijn voordat ik dit onder de knie heb, moet ook nog even zoeken naar de nederlandse T9 instelling. Al met al moet ik zeggen dat het een goede deal en toestel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:56
Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 10:52:
Heren Tweakers,

Gisteren mijn S200 (engels) gekocht voor -> €40 bij T for telecom i.c.m. een 1-jarig T-mobile flex 40 abbo.
Dat is zeker heel voordelig... 12 x 40 = 480 euro!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 22:19
Flatwhite schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 11:38:
[...]

Dat is zeker heel voordelig... 12 x 40 = 480 euro!!!
Als 'ie ook daadwerkelijk die 40 euro per maand weg belt, is het behoorlijk voordelig.

Ik heb 'm voor een 2 jarig flex-20 abo, en die 20 euro per maand belt mijn vrouw ook echt wel weg..

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:56
StevenK schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 11:41:
[...]

Als 'ie ook daadwerkelijk die 40 euro per maand weg belt, is het behoorlijk voordelig.

Ik heb 'm voor een 2 jarig flex-20 abo, en die 20 euro per maand belt mijn vrouw ook echt wel weg..
Ja maar je zit dan wel aan een 2 jarig abbo vast. Terwijl je bij een 1 jarig na een jaar je GSM evt. kan verkopen om een nieuwe te kopen. Tevens is bij de meeste toestellen de garantie ook maar 1 jaar geldig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Qtek geeft 24 maanden pickup & return garantie. Dat is dus wel iets meer dan de genoemde 1 jaar ;) Op zich wel prettig, gebeurd volgens mij niet heel veel. Vaak is pick up and return onderdeel van een verzekering a 7,95 per maand, ik vind dat echt belachelijk :| Maar goed, genoeg over abonnementen enzo, daar is dit topic niet voor :) Een echt goedkope aanbieding is nooit weg maar het moet niet overheersen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 22:33
Iemand al geprobeerd zijn of haar simkaart eruit te halen want HOE DE F*CK MOET DIT?

Heb hem met me nagel iets naar boven gehouden en dan met me duim proberen te schuiven enzo maar werkt allemaal niet.

Wie weet hoe het wle moet?

EDIT: RTFM gevalletje :X

Moet dus met je stylus onder sim lopen vroeten :+

[ Voor 15% gewijzigd door XoReP op 28-04-2006 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

XoReP schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 13:43:
Iemand al geprobeerd zijn of haar simkaart eruit te halen want HOE DE F*CK MOET DIT?

Heb hem met me nagel iets naar boven gehouden en dan met me duim proberen te schuiven enzo maar werkt allemaal niet.

Wie weet hoe het wle moet?

EDIT: RTFM gevalletje :X

Moet dus met je stylus onder sim lopen vroeten :+
Zit toch 'n uitkepin'kje om je stylus onder te duwen!

Heeft iemand 'n plaatje van de Stylus? Is die S100 achtig of 9100-achtig..?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Flatwhite schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 13:34:
[...]

Ja maar je zit dan wel aan een 2 jarig abbo vast.
Ja, en ?
Terwijl je bij een 1 jarig na een jaar je GSM evt. kan verkopen om een nieuwe te kopen.
Kan nu toch ook ?
Tevens is bij de meeste toestellen de garantie ook maar 1 jaar geldig!!
Over die garantie zou je eens naar mijn post history moeten kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al aardig wat gezocht maar voor men hieronderstaande probleem heb ik nog geen oplossing gevonden:

Ik ben net terug van Beijing, waar ik een boel foto's heb getrokken met men Qtek S200. Dit ging allemaal heel vlot enzo, geen enkel probleem. Echter vind ik mijn foto's niet meer terug, deze staan niet meer waar ze oorspronkelijk stonden, en uit het geheugen blijkt toch dat er een aardig aantal foto's moeten opstaan. (is nagenoeg vol)

Weet iemand wat er loos is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:42

Pinobigbird

doesn't share food!

CLB schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:49:
[...]

Zit toch 'n uitkepin'kje om je stylus onder te duwen!

Heeft iemand 'n plaatje van de Stylus? Is die S100 achtig of 9100-achtig..?
Plaatje van M600 met stylus (bron: pocketinfo.nl)
Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/5347_14.jpg

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:11
Heren Tweakers,

Gisteren mijn S200 (engels) gekocht voor -> €40 bij T for telecom i.c.m. een 1-jarig T-mobile flex 40 abbo. Ben overgestapt van Orange naar T-mobile en zij regelen alles (nummerbehoud e.d.). Ondanks het feit dat dit mijn eerste PDA is (dus geen vergelijkingsmateriaal) moet ik zeggen dat het echt een super toestel is. Het geluid is ook goed en van een blikkerig geluid zoals hierboven genoemd is al genoemd is heb ik tot nu toe niets van gemerkt. Aan de andere kant van de lijn ben ik ook gewoon goed te verstaan. Het enige waar ik aan moet wennen is het sms-en, maar dit zal een kwestie van tijd zijn voordat ik dit onder de knie heb, moet ook nog even zoeken naar de nederlandse T9 instelling. Al met al moet ik zeggen dat het een goede deal en toestel is.
We mogen aannemen dat je dan een branded versie hebt of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Dagg schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 18:19:
[...]

Omdat? T-mobile heeft nog geen branded versie van de Prophet/S200/JAMin :) Lijkt me duidelijk dat er S200 staat en het gewoon om een Qtek gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Dagg schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 18:19:
[...]

Die van mij (flex 20 2 jaar belcompany) is iig simlockvrij en unbranded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Excusse mannen, dat wist ik om eerlijk te zijn niet, kan me ook vergist hebben maar T-Mobile breng.bracht altijd wel dit soort PDA/GSM onder eigen label uit kijk maar naar de voorganger de S100. Vandaar dat ik het eigenlijk vroeg, want ik hoef die meuk niet van T-Mobile en ik weet ook wel dat je dat er uit kunt halen maar ik heb het liever niet op staan bij de aankoop gewoon niet branded.

Edit:
Hoe en waar heb je het voor elkaar gekregen om hem voor 40 mee te krijgen bij een 1 jarig contract? Plaats bedoel ik dus. Overal waar je kijkt kost hij ronde de 140 bij zo'n abbonement van 2 jaar en voor 1 jaar betaal je dan ongeveer 280. Goed gedaan iig maar ik wil hem ook zo goedkoop ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Dagg op 28-04-2006 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storme
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-06 16:41
Heren Tweakers,

Ik heb sinds vandaag ook een engelse S200, en zit namelijk ook te zoeken hoe ik m'n S200 kan instellen dat hij de nederlandse T9 woordenboek gebruikt, de dll voor de nederlandse taal zit namelijk op het pda'ke (T9DutchLdb.dll), maar vind nergens in het registery een vermelding naar dehene die momenteel in gebruik is (T9EnglishLdb.dll). Iemand hier al ervaring mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagg schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 18:58:
Excusse mannen, dat wist ik om eerlijk te zijn niet, kan me ook vergist hebben maar T-Mobile breng.bracht altijd wel dit soort PDA/GSM onder eigen label uit kijk maar naar de voorganger de S100. Vandaar dat ik het eigenlijk vroeg, want ik hoef die meuk niet van T-Mobile en ik weet ook wel dat je dat er uit kunt halen maar ik heb het liever niet op staan bij de aankoop gewoon niet branded.

Edit:
Hoe en waar heb je het voor elkaar gekregen om hem voor 40 mee te krijgen bij een 1 jarig contract? Plaats bedoel ik dus. Overal waar je kijkt kost hij ronde de 140 bij zo'n abbonement van 2 jaar en voor 1 jaar betaal je dan ongeveer 280. Goed gedaan iig maar ik wil hem ook zo goedkoop ;)
Ga naar www.telecomvergelijker.nl Klik daar je wensen naar keuse aan. Soorteer op het minste bedrag per maand en hopppaaa...je ebt de goedkoopste abbo :D...Zo heb ik het ook gedaan..(zie paar berichten terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Het is niet duidelijk uit mijn post te halen, maar ik wil het toestel zo goedkoop mogelijk hebben bij een abbonement van maximaal 40 per maand en het liefst voor 1 jaar bij een normale winkel in plaats van een web winkel. Aangezien Cheezeandonion het voor elkaar heeft terwijl je overal dit toestel voor ongeveer 280 ziet bij een een jarig abbonement ben ik erg benieuwd waar hij hem vandaan heeft (plaats). Ik had al bij telecomvergelijker gekeken maar dat was geen optie voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 20:21:
[...]

Ga naar www.telecomvergelijker.nl Klik daar je wensen naar keuse aan. Soorteer op het minste bedrag per maand en hopppaaa...je ebt de goedkoopste abbo :D...Zo heb ik het ook gedaan..(zie paar berichten terug)
Bij bedrag per maand staat de goedkoopste voor een abbo van t mobile flex 40 1jr nog steeds op 2call.nl met een prijs van 594 :?

Ik heb de mijne besteld bij gsm-shop en kreeg een combi aanbieding met een bt headset van jabra voor 30 euro extra! Betaal dus straks 150 maar heb dan wel s200 (uk) en jabra headset! icm t mobile flex 40!

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Lord_T schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 14:38:
[...]

Bij bedrag per maand staat de goedkoopste voor een abbo van t mobile flex 40 1jr nog steeds op 2call.nl met een prijs van 594 :?

Ik heb de mijne besteld bij gsm-shop en kreeg een combi aanbieding met een bt headset van jabra voor 30 euro extra! Betaal dus straks 150 maar heb dan wel s200 (uk) en jabra headset! icm t mobile flex 40!
in combinatie met : T-Mobile Flex 40 - 1 jaar
Het abonnement kost u € 40.00 per maand Netwerkaktie : Géén aansluitkosten
Aktieperiode : 01 mei t/m 31 mei 2006

€ 89,- (inclusief verzendkosten)

dit is op www.2call.nl en laten we nu weer over de S200 doorgaan ipv abbo's en prijzen 8)7

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
even over de verschillende jabra headsets... vind de jx10 er wel strak uitzien en ik las ergens op pagina 9 (dacht ik) dat met de bt330 problemen waren icm de s200?

En dragen dat soort headsets prettiger dan die dingen die enorm groot achter je oor langs gaan zoals de bt500?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Pinobigbird schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:22:
[...]

Plaatje van M600 met stylus (bron: pocketinfo.nl)
[afbeelding]
Lekkere stylussen zijn dat! Beter dan die uitschuifbare 9100 onzin!

M'n huidige SPV M500 ligt bij de reparateur en waarschijnlijk krijg ik 'n nieuwe!
Deze verkoop ik dan gelijk, leg wat geld bij en koop 'n mooie losse S200 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 18:32
Weet iemand nog een werkend programma zoals bijv. NoviiRemote voor op de S200, die werkt namelijk niet op de S200, wel op de S100 :/ ?
PDAwin TV remote controller werkt hier niet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Westereinder schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 20:02:
Weet iemand nog een werkend programma zoals bijv. NoviiRemote voor op de S200, die werkt namelijk niet op de S200, wel op de S100 :/ ?
PDAwin TV remote controller werkt hier niet :|
Ligt niet aan 't toestel maar aan WM 2003 vs WM 2005 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_T schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 14:38:
[...]

Hmm dat is raar. De goedkoopste die ik vond was eerste 6 maanden 7,50 per maand. Daarna 10 euro per maand...en betaalde aan het begin 170....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik heb ondertussen een groot probleem!

Laatst een keer m'n wekke op m'n s200 op 5 uur 's nachts gezet, hij ging prima om die tijd rinkelen.

Nu heb ik echter andere wekker tijden ingevuld, wekker uitgezet, dagen uitgeklikt....
Toch blijft iedere nacht m'n wekker om 5 uur gaan. Ik kan dus niet meer gaan slapen met het geluid van mijn telefoon aan.

Iemand hier een idee over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
Lord_T schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 16:32:
even over de verschillende jabra headsets... vind de jx10 er wel strak uitzien en ik las ergens op pagina 9 (dacht ik) dat met de bt330 problemen waren icm de s200?

En dragen dat soort headsets prettiger dan die dingen die enorm groot achter je oor langs gaan zoals de bt500?
bump en vraagje over die sdio / mmc kaartjes.. wat zitten daar voor verschillen in? Ik zie die sd kaartjes maar waar staat io dan voor? En werken alle snelheden kaartjes / merken etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Fraggar schreef op maandag 01 mei 2006 @ 00:01:
Ik heb ondertussen een groot probleem!

Laatst een keer m'n wekke op m'n s200 op 5 uur 's nachts gezet, hij ging prima om die tijd rinkelen.

Nu heb ik echter andere wekker tijden ingevuld, wekker uitgezet, dagen uitgeklikt....
Toch blijft iedere nacht m'n wekker om 5 uur gaan. Ik kan dus niet meer gaan slapen met het geluid van mijn telefoon aan.

Iemand hier een idee over?
Eventjes in het HTC Wizard topic kijken onder de Mini FAQ of zoeken naar CheckNotifications :)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Niet online
Eggy schreef op maandag 01 mei 2006 @ 02:16:
Eventjes in het HTC Wizard topic kijken onder de Mini FAQ of zoeken naar CheckNotifications :)
Bedankt Eggy!

Weet iemand trouwens nog een manier om meerdere Hotmail accounts te bekijken in je inbox?

[ Voor 19% gewijzigd door Fraggar op 01-05-2006 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren Tweakers,

Ik had wat problemen met mijn internet vandaar deze late reactie. Mijn toestel heb ik gekocht bij T for Telecom in Eindhoven. Dit toestel ik niet branded maar 'gewoon' van Qtek. Alles werkt super maar heb nog een vraagje betreffende de nederlandse t9 hoe activeer ik deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn S200 al een tijdje maar ik kom niet uit de instellingen voor wifi en de netwerkverbindingen.

Als ik mijn thuisnetwerk via de speedtouch modem/router probeer te benaderen geeft ie aan dat hij aansluiting heeft met het netwerk, maar dus geen verbinding. Als ik dan internet explorer opstart geeft ie aan dat de verbindingen niet juist zijn. Deze moet ik aanpassen en dan weer proberen....

Ik zoek verbinding via "" internet" en niet via "werk" terwijl ik bij verbindingen mijnwerknetwerk heb ingesteld omdat hij bij de andere via gprs het internet opgaat.

Als ik op mijn werk een lokaal netwerk benader krijgt de s200 wel verbinding via wifi. Alleen dan geeft ie bij het starten van internet explore de foutmelding "Kan de pagina niet vcinden, Controleer de naam en prober het opnieuw.

Iemand een idee? Begrijp niet wat er aan de hand is.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand of de qtek S200 "rSAP" (Remote Sim acces Protocol) compatibel is? Voorlopig lijkt het van niet, maar ik ze hebben mij verteld in de winkel dat er mogelijk een update komt voor dit toestel waardoor het wel rSAP compatibel zou zijn. Weet daar iemand meer van?

(rSAP is een bluetooth protocol dat wordt gebruikt door de af fabriek handsfree kit van VW, indien je telefoon daarmee niet compatibel is, kan je hem gewoon niet gebruiken. Heb nu een Qtek S100 en wil zo snel mogelijk een compatibel toestel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een idee waneer Orange de M600 gaat uitbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:37
Wat ik me ook afvraag he, ik gebruik m'n telefoon ook als wekker (voorlopig nog ff een K700i), en die maakt gewoon geluid, ook als de telefoon op stil staat. Is de S200 ook zo in te stellen dat je alle telefoonfuncties op stil kunt zetten, maar dat hij bij het afgaan van de wekker wél gewoon geluid maakt? ;)

[ Voor 4% gewijzigd door F-Tim op 02-05-2006 23:38 ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
F-Tim schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 23:34:
Wat ik me ook afvraag he, ik gebruik m'n telefoon ook als wekker (voorlopig nog ff een K700i), en die maakt gewoon geluid, ook als de telefoon op stil staat. Is de S200 ook zo in te stellen dat je alle telefoonfuncties op stil kunt zetten, maar dat hij bij het afgaan van de wekker wél gewoon geluid maakt? ;)
Ja, dat kan, maar niet met de 'stil' functie; je moet dan zelf alle geluiden goed zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Laatst online: 05-09 16:37
StevenK schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 08:30:
[...]

Ja, dat kan, maar niet met de 'stil' functie; je moet dan zelf alle geluiden goed zetten.
Is het dan wel mogelijk om zelf een profiel "Stil" te maken, waarbij alle geluiden niet gekoppeld zijn aan een WAV/MP3, maar waar het alarm geluid wel?... aangenomen dat hij wel gewoon trilt dan als ik geen beltoon of sms toon gekoppeld heb...

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
F-Tim schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 16:18:
[...]

Is het dan wel mogelijk om zelf een profiel "Stil" te maken, waarbij alle geluiden niet gekoppeld zijn aan een WAV/MP3, maar waar het alarm geluid wel?... aangenomen dat hij wel gewoon trilt dan als ik geen beltoon of sms toon gekoppeld heb...
Ja, dat kan; heb ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Kunnen jullie mij vertellen hoelang je gemiddeld met een volle accu van een Qtek S200 doet. Ik kan er geen pijl meer op trekken. Ik heb het toestel nu een dikke week in mijn bezit.

Ik deed eerst een dag of vier met de accu. Dit was zonder te bellen, maar wel regelmatig alle toeters en bellen uitproberen. De keer daarop was de accu na twee dagen leeg. Vanmorgen het toestel van de lader gehaald, ongeveer een uur gebeld en verder alleen de agendafunctie gebruikt, en nu is het apparaat weer leeg!!

Ter info, ik heb geen wifi en bluetooth permanent aanstaan en heb de accu telkens bijna leeggetrokken.

Alvast bedankt

Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

In 't begin is de batterij nog niet helemaal perfect.
Je moet 'm eerst 'n paar weekjes gebruiken wil hij normaal gaan doen.

S200 batterij heb ik geen ervaring mee, wel met de S100
en deze doet 't nu rond de 4 uur (met display aan, wat wordt weergegeven met SPB Pocket Plus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 23:05:
In 't begin is de batterij nog niet helemaal perfect.
Je moet 'm eerst 'n paar weekjes gebruiken wil hij normaal gaan doen.

S200 batterij heb ik geen ervaring mee, wel met de S100
en deze doet 't nu rond de 4 uur (met display aan, wat wordt weergegeven met SPB Pocket Plus)
4 uur? :X Are you kidding? Lijkt me dat het toestel het toch wel 2-3 dagen uit moet kunnen houden of niet soms? Als dit zo is hoeft het van mij niet meer zo nodig, zo'n S200 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

J0YR1D3R schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 23:46:
[...]

4 uur? :X Are you kidding? Lijkt me dat het toestel het toch wel 2-3 dagen uit moet kunnen houden of niet soms? Als dit zo is hoeft het van mij niet meer zo nodig, zo'n S200 :o
:) 4 uur met scherm op brightest.
Dan red je toch makkelijk de 2 a 3 dagen.
Mijn telefoon scherm staat nou geen 8 uur aan per dag..
En je kan 'm toch elke avond opladen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 00:05:
[...]

:) 4 uur met scherm op brightest.
Dan red je toch makkelijk de 2 a 3 dagen.
Mijn telefoon scherm staat nou geen 8 uur aan per dag..
En je kan 'm toch elke avond opladen.. :)
Dan nog vind ik het niet echt veel eigenlijk... Hoewel constant je scherm aan heel veel verbruikt. 2 a 3 dagen vind ik toch wel het minimum, nu heb ik dat ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ligt er ook aan of je op de achtergrond nog allemaal programma's aan het draaien heb. (sommige mensen hebben spb nog niet)...en active sync sluit zichzelf ook niet zelf af als je klaar bent met syncen.

Ikzelf doe ongeveer 2 dagen met de batt. Elke dag wel 2 uur muziek aan het luisteren. Beetje msn soms, berichtje schrijven..Maarja ik vind het niet zo erg om hem elke dag eventjes in de oplader te steken. Hij is wel snel bijgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Ik heb nu een paar dagen push-meuk draaien en ik moet 'm zeker elke nacht aan de lader hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 09:15:
Het ligt er ook aan of je op de achtergrond nog allemaal programma's aan het draaien heb. (sommige mensen hebben spb nog niet)...en active sync sluit zichzelf ook niet zelf af als je klaar bent met syncen.

Ikzelf doe ongeveer 2 dagen met de batt. Elke dag wel 2 uur muziek aan het luisteren. Beetje msn soms, berichtje schrijven..Maarja ik vind het niet zo erg om hem elke dag eventjes in de oplader te steken. Hij is wel snel bijgeladen.
Dat klinkt al stuk positiever :) Ik denk dat ik hem zo ga bestellen, de NL versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 12:03:
[...]

Dat klinkt al stuk positiever :) Ik denk dat ik hem zo ga bestellen, de NL versie :)
Je zult er geen spijt van krijgen ;) hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

J0YR1D3R schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 12:03:
[...]

Why NL-versie.. :)

Misschien 'n inkoppertje 'ja waarom niet' maar ben toch benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0r
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-08 11:50

x0r

dus ik

zo de mijne is ook binnen, en het trucje met het suikerklontje werkt ook weer bij deze phone :p

There can be only one.... en ik dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 17:33:
[...]

Why NL-versie.. :)

Misschien 'n inkoppertje 'ja waarom niet' maar ben toch benieuwd..
De updates komen misschien wat later, maar ik heb het idee dat de telefoon al aardig uitontwikkeld is (met het oog op de Wizard) Verder is mijn hele omgeving thuis in het nederlands, Windows, Outlook etc. Lijkt me het verstandigste om dit gelijk te laten, plus het feit dat je spellingcheck en T9 allemaal goed zitten :) Als ik hem heb komt er zeker weten een uitgebreide (foto)review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
hey mensen heb de engelse versie! :D
Ik ben blij... maar even een vraagje..
ik heb adsl met wifi modem, heb hem verbonden, maar kan nog niet surfen.. waar moet ik nog iets instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_T schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 08:57:
hey mensen heb de engelse versie! :D
Ik ben blij... maar even een vraagje..
ik heb adsl met wifi modem, heb hem verbonden, maar kan nog niet surfen.. waar moet ik nog iets instellen?
niks, moet zo lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
dank je! tis gelukt.. moest de dns client instellen... vaag maar ok.
Ander probleem is dat msn niet uit wil! Dat vind ik vervelender... je kan wel sign out doen maar hij sluit msn nooit af :?
Ook niet als je via settings - memory - stop all doet, dan gaat hij msn weer terug insignen.. en dat vreet denk ik batterij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 15:45:
Ik heb al aardig wat gezocht maar voor men hieronderstaande probleem heb ik nog geen oplossing gevonden:

Ik ben net terug van Beijing, waar ik een boel foto's heb getrokken met men Qtek S200. Dit ging allemaal heel vlot enzo, geen enkel probleem. Echter vind ik mijn foto's niet meer terug, deze staan niet meer waar ze oorspronkelijk stonden, en uit het geheugen blijkt toch dat er een aardig aantal foto's moeten opstaan. (is nagenoeg vol)

Weet iemand wat er loos is?
Heeft er niemand ervaringen met mijn bovenstaand probleem? Ligt dit misschien aan Windows Mobile? of toch aan de Qtek? Bij de support van Qtek krijg ik maar zeer weinig antwoorden. Het zou erg jammer zijn moest ik deze foto's kwijt zijn.

Wat ook raar is: Bij de nieuwe foto's die ik maak (die ik rechtstreeks op men SD-kaartje zet) zijn er geen problemen. Maar als ik de algemene zoekfunctie gebruik, en ik zoek naar bestanden > 64 kb, dan vind ik helemaal niks terug van foto's (geen op men intern geheugen, en geen op men SD kaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3mph
  • Laatst online: 17-08-2024
Ik heb net een Apple gekocht, werkt dit toestel een beetje met iSync?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Sinds ik Server based activesync (push e-mail enzo) geconfigureerd heb, heb ik er last van dat het ding een 15 seconden ofzo niet reageert wanneer ik 'm uit standby haal.

Verder iemand die daar last van heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3mph
zo... hij is dan eindelijk binnen en ik zit er ff mee te kutten.. echter zie ik nergens het vraagteken staan "?" voor het versturen in een sms of mail.. iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
StevenK schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 07:43:
Sinds ik Server based activesync (push e-mail enzo) geconfigureerd heb, heb ik er last van dat het ding een 15 seconden ofzo niet reageert wanneer ik 'm uit standby haal.

Verder iemand die daar last van heeft ?
En de oorzaak heb ik ook gevonden: Ik had SPB GPRS monitor geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
3mph schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 23:16:
zo... hij is dan eindelijk binnen en ik zit er ff mee te kutten.. echter zie ik nergens het vraagteken staan "?" voor het versturen in een sms of mail.. iemand?
Op 't toetsenbordje ? Probeer 'ns op shift te drukken.

Op die manier kun je ook hoofdletters maken; dat leest een stuk makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3mph
Hmm.. daar zit ie niet onder.. ook niet onder het [123] knopje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
3mph schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 13:55:
Hmm.. daar zit ie niet onder.. ook niet onder het [123] knopje..
Dan moet je ff je vinger van de rechter onderhoek van je scherm halen :)

Als ik shift druk, staat 'ie naast tussen de > en de enter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3mph
en jij hebt de Nederlandse versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
3mph schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 00:10:
en jij hebt de Nederlandse versie?
Nee, en ik vermoed dat ik daar steeds blijer mee word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
StevenK schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 13:58:
Dan moet je ff je vinger van de rechter onderhoek van je scherm halen :)

Als ik shift druk, staat 'ie naast tussen de > en de enter
StevenK schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 06:30:
Het lijkt me toch sterk dat de nederlandse versie geen vraagteken erin heeft zitten :? Ik heb voordat ik mijn toestel heb besteld eerst het Wizard topic eens goed doorgenomen of er daar mensen waren met een NL versie en dat zijn er aardig wat. Zijn allemaal prima erover te spreken, dus voor mij geen reden om geen NL versie te nemen. Wat zijn voor jou wel redenen dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
J0YR1D3R schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 08:48:
[...]

[...]

Het lijkt me toch sterk dat de nederlandse versie geen vraagteken erin heeft zitten :? Ik heb voordat ik mijn toestel heb besteld eerst het Wizard topic eens goed doorgenomen of er daar mensen waren met een NL versie en dat zijn er aardig wat. Zijn allemaal prima erover te spreken, dus voor mij geen reden om geen NL versie te nemen. Wat zijn voor jou wel redenen dan :?
Belangrijkste reden is dat ik 't gewoon prettiger vind werken. Ik kan me haast niet voorstellen dat er geen ? in zit, maar het zou me ook weer niet verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
vraagje: heeft iemand een idee of het mogelijk is het ding automatisch te laten locken wanneer 'ie in standby gaat ? Het is me nu al een paar keer gebeurd dat ik per ongeluk iemand belde, omdat het ding uit standby gaat er een mailtje binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkWingDuck
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-05 01:53
Ik ga vandaag mijn toestel ophalen bij de t for telecom kreeg net een belletje dat ie binnen was nadat ik 'm maandag besteld heb, dus lekker snel en ik kan niet wachten! :D

Ik zit echter met een paar vraagjes, dit zal mijn eerste echte pda toestel worden. Ik wil 'm ook binnenshuis gebruiken met skype, dus dat ik met vrienden die in 't buitenland zitten lekker kan babbelen zonder dat ik 8er de pc hoef te gaan zitten. Is dat mogelijk met de s200? Hoeveel bandbreedte gebruikt skype eigenlijk daadwerkelijk? Of zou iets als ventrilo beter werken (als daar een pda versie voor is).

Zijn er ergens overzichten van software/freeware voor pda software, want ik ben nogal een leek op dat gebied.

Tot hoever is het geheugen uit te breiden en wat is het snelste? Dat zijn vragen die ik nog niet opgelost heb gezien in deze thread.

Maargoed, ik ben er vandoor, m'n s200EN ophalen. _/-\o_

Laten we lekker link gaan doen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De SPV M600 van Orange is verkrijgbaar, o.a. in de Orange Shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 19:01:
De SPV M600 van Orange is verkrijgbaar, o.a. in de Orange Shop.
Gunstige prijzen icm een abo, kan niet anders zeggen. Vind hem qua design ook het mooiste samen met de S200. Heb helaas ;) vorige week mn S200 besteld en zit nu bij vodafone. Denk dat ze er aardig wat M500 klanten mee kunnen trekken, voor zover die nog niet overgegaan zijn op een HTC Wizard of andere versie van de Prophet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

J0YR1D3R schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 19:12:
[...]

Gunstige prijzen icm een abo, kan niet anders zeggen. Vind hem qua design ook het mooiste samen met de S200. Heb helaas ;) vorige week mn S200 besteld en zit nu bij vodafone. Denk dat ze er aardig wat M500 klanten mee kunnen trekken, voor zover die nog niet overgegaan zijn op een HTC Wizard of andere versie van de Prophet.
Gunstige prijzen idd, maar voor verlengen betaal je je gvd altijd scheel bij Orange :r

Echt onwijs gaar. Je kunt beter 'n nieuw abbo afsluiten qua prijs dan verlengen...

Achja misschien is de M600 te krijgen via smartphonestunts.nl bij 'n verlenging (staat die nu nog niet)

Anders ga ik voor 'n normale S200 en verlenging... mja ik mag pas over 'n half jaar verlengen
en ik wacht eigenlijk op de HTC Hermes, die moet echt ubernice zijn en heeft ook geile specs :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
CLB schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 19:17:
[...]

Gunstige prijzen idd, maar voor verlengen betaal je je gvd altijd scheel bij Orange :r

Echt onwijs gaar. Je kunt beter 'n nieuw abbo afsluiten qua prijs dan verlengen...
Nog nooit meegemaakt; altijd bij verlenging dezelfde deals als bij een nieuw abo. Deze keer overigens gekozen voor een jaar lang 50% korting, dat was toch voordeliger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3mph
ik kan nog steeds het "?" niet vinden haha mooi verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkWingDuck
met onscreen keyboard: shift -> / (links van de enter, deze verandert dan in "?").

als je letter recognizer gebruikt: rechtsonderste icoontje klikken en dan staat ie op de 2e rij, onder de "%"

Weet er iemand antwoorden op mijn vragen??:

Ik zit echter met een paar vraagjes, dit zal mijn eerste echte pda toestel worden. Ik wil 'm ook binnenshuis gebruiken met skype, dus dat ik met vrienden die in 't buitenland zitten lekker kan babbelen zonder dat ik 8er de pc hoef te gaan zitten. Is dat mogelijk met de s200? Hoeveel bandbreedte gebruikt skype eigenlijk daadwerkelijk? Of zou iets als ventrilo beter werken (als daar een pda versie voor is).

Zijn er ergens overzichten van software/freeware voor pda software, want ik ben nogal een leek op dat gebied.

Tot hoever is het geheugen uit te breiden en wat is het snelste? Dat zijn vragen die ik nog niet opgelost heb gezien in deze thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
DarkWingDuck schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 15:06:
Weet er iemand antwoorden op mijn vragen??:

[i]Ik zit echter met een paar vraagjes, dit zal mijn eerste echte pda toestel worden. Ik wil 'm ook binnenshuis gebruiken met skype, dus dat ik met vrienden die in 't buitenland zitten lekker kan babbelen zonder dat ik 8er de pc hoef te gaan zitten. Is dat mogelijk met de s200? Hoeveel bandbreedte gebruikt skype eigenlijk daadwerkelijk? Of zou iets als ventrilo beter werken (als daar een pda versie voor is).
Skype gaat volgens mij wel werken, je kunt voor vragen en problemen ook kijken in het Wizard topic. Je moet niet vergeten dat het toestel hardwarematig ook grotendeels hetzelfde is. De snelheid van applicaties is zeer waarschijnlijk te vergelijken met de 9100.
Zijn er ergens overzichten van software/freeware voor pda software, want ik ben nogal een leek op dat gebied
Same here, de startpost van het Wizard topic is erg handig volgens mij. Heb je in ieder geval een aantal veel gebruikte programma's tot je beschikking. Kijk verder eens op de pocketinfo.nl site, daar staan ook veel handige applicaties en nieuwtjes en het is in het nederlands.
Tot hoever is het geheugen uit te breiden en wat is het snelste? Dat zijn vragen die ik nog niet opgelost heb gezien in deze thread.[/i]
Ik geloof dat SD kaartjes tot 4GB gaan. De snelheid hoef je denk ik niet heel veel rekening mee te houden, een standaardkaartje is denk ik al snel zat. Prijsverschil met een gemiddeld snel kaartje is te verwaarlozen, dus mocht je ooit nog het kaartje gaan gebruiken voor je camera oid kun je beter die aanschaffen. Compatibiliteit weet ik niets van verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkWingDuck
thnx voor de tips :) !

ik las dat er ook programma's zijn die je pda overclocken op het moment dat je skype start (of waar je het dan ook aan koppelt) en zodra je stopt met skype, clockt ie weer terug. Ik denk dat dat het handigste is, want ik weet niet in hoeverre het problemen kan geven met een pda om 'm over te clocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
DarkWingDuck schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 15:20:
thnx voor de tips :) !

ik las dat er ook programma's zijn die je pda overclocken op het moment dat je skype start (of waar je het dan ook aan koppelt) en zodra je stopt met skype, clockt ie weer terug. Ik denk dat dat het handigste is, want ik weet niet in hoeverre het problemen kan geven met een pda om 'm over te clocken.
Klopt inderdaad. Hier heb je een post waar dat als voorbeeld wordt gegeven. Op het forum van xdadevelopers loopt er ook een thread daarover. Lijkt mij wel de meest handige optie, maar het kan net als met een pc ook schadelijk zijn :) (ik heb mijn p4 al jaren probleemloos op 3.2ghz lopen ipv 2.6 :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Laatst online: 12-09 14:38

PnD

like in Pinda ^_^

Zijn er mensen die van de Qtek S100 (of variant) naar dit model zijn overgestapt?
Zoja, zijn er buiten Wifi (en design n.m.i.) nog andere spectaculaire verbeteringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Ik merk dat ik een gprs-probleem heb: elke dag doet zich wel een moment voor dat m'n gprs verbinding niks meer doet; hij laat wel de 2 pijltjes zien, maar internetten lukt niet, net zo min als activesync.

Het ligt niet aan de proxy-server, want het probleem is er ook zonder proxy-server. Het uit- en aanzetten van de telefoonfunctie helpt ook niet, een volledige reboot wel.

Zou dit een orange probleem zijn of een S200 probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Niet online
PnD schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 10:40:
Zijn er mensen die van de Qtek S100 (of variant) naar dit model zijn overgestapt?
Zoja, zijn er buiten Wifi (en design n.m.i.) nog andere spectaculaire verbeteringen?
De kleur van zilver naar zwart vind ik een mooie verandering. Het wifi heeft niet zo'n groot bereik, dus dat vind ik een minder spectaculair iets. De processor is een stuk langzamer, het device reageert minder snel. Wel heb ik het gevoel dat de batterij (misschien door deze andere processor) een stuk langer mee gaat, dit is erg positief. Het scherm lijkt een extra beschermlaag te hebben of is slecht van kwaliteit. Het tikken op het scherm van de s100 voelde veel directer, bij de s200 wat zachter.

Laatst nog even met de Mio 701 gespeeld, het scherm hiervan is echt perfect, daar kan HTC nog een voorbeeld aan nemen.
StevenK schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 11:09:
Ik merk dat ik een gprs-probleem heb: elke dag doet zich wel een moment voor dat m'n gprs verbinding niks meer doet; hij laat wel de 2 pijltjes zien, maar internetten lukt niet, net zo min als activesync.

Het ligt niet aan de proxy-server, want het probleem is er ook zonder proxy-server. Het uit- en aanzetten van de telefoonfunctie helpt ook niet, een volledige reboot wel.

Zou dit een orange probleem zijn of een S200 probleem ?
Dit lijkt me inderdaad een Orange probleem. Ik gebruik ook iedere dag verschillende uren GPRS, maar dan via T-Mobile, geen probleem daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@ Fraggar: Zou je misschien nog even iets kunnen uitwijden over 'deze proc is minder snel'
Ik heb nu namelijk 'n M500 en wil overstappen naar 'n M600, maar als m'n proc langzamer wordt
en 't scherm niet echt uberlekker meer werkt (M500 werkt perfect vind ik) wacht ik nog wel even ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Fraggar schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 12:21:
Dit lijkt me inderdaad een Orange probleem. Ik gebruik ook iedere dag verschillende uren GPRS, maar dan via T-Mobile, geen probleem daarmee.
Gebruik je 't verschillende uren of echt 24x7, zoals ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Niet online
CLB schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 12:23:
@ Fraggar: Zou je misschien nog even iets kunnen uitwijden over 'deze proc is minder snel'
Ik heb nu namelijk 'n M500 en wil overstappen naar 'n M600, maar als m'n proc langzamer wordt
en 't scherm niet echt uberlekker meer werkt (M500 werkt perfect vind ik) wacht ik nog wel even ofzo..
Alles werkt duidelijk iets langzamer, het reageert minder soepel. Het scherm van m'n s100 voelde hard aan, dat vond ik wel lekker werken. Het s200 scherm is zachter en deukt wat in. Misschien is dit een incidenteel geval, maar nu een paar vrienden de Vario hebben met een gelijksoortig scherm en ik ergens wat las over een extra beschermlaag, denk ik dat ze dus een aanpassing gemaakt hebben. De s200 is dus wat langzamer, maar of dit een echte optie is om niet over te stappen weet ik niet. Je went er wel aan :-)
StevenK schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 12:45:
[...]

Gebruik je 't verschillende uren of echt 24x7, zoals ik ?
Soms een uur per dag, soms een paar uur, nooit 24x7. Verbreek altijd de gprs verbinding als ik hem niet gebruik. Nog nooit gehad dat hij wel verbonden leek en niets deed.

[ Voor 3% gewijzigd door Fraggar op 13-05-2006 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Fraggar schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 14:43:
Soms een uur per dag, soms een paar uur, nooit 24x7. Verbreek altijd de gprs verbinding als ik hem niet gebruik. Nog nooit gehad dat hij wel verbonden leek en niets deed.
Maar dat is dan ook misschien precies het verschil; vanwege activesync is 'ie bij mij echt 24x7 actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Iemand al 'n M600 gescoord?
Ben namelijk benieuwd naar:
-Reallife foto's van dat ding (zeg maar 't aparaat zelf dat op 'n tafel ligt enzo)
-Wat Orange er voor instellingen al heeft ingezet
-Wat er op de batterij staat bij Device No. (iets in de trend van PM10 ofzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-04 15:04

Iwes

Blaat

Gister een M600 aangeschaft bij de Orange shop.. Dit is m'n eerst PDA, en vind 't nu al fijn..

Ook ik kon eerst 't vraagteken en uitroepteken enzo niet vinden, maar deze zit er niet op als je 't toetsenbordgrootte op groot zet. Zet je 'm op klein dan zitten ze bij het nummerieke gedeelte van 't qwerty toetsenbord.
Iemand al 'n M600 gescoord?
Ben namelijk benieuwd naar:
-Reallife foto's van dat ding (zeg maar 't aparaat zelf dat op 'n tafel ligt enzo)
-Wat Orange er voor instellingen al heeft ingezet
-Wat er op de batterij staat bij Device No. (iets in de trend van PM10 ofzo?)
- Foto's komen, batterijen van de cam zijn leeg
- Ze hebben een eigen vandaag-scherm, best handig, maar ik heb 'm uitgezet. Verder niet veel dingen gezien. Ik kon wel gelijk aan de slag met Orange World (staat trouwens als startpagina ingesteld)
- Er staat model: PM16A

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Iwes schreef op zondag 14 mei 2006 @ 15:15:
Gister een M600 aangeschaft bij de Orange shop.. Dit is m'n eerst PDA, en vind 't nu al fijn..
- Foto's komen, batterijen van de cam zijn leeg
- Ze hebben een eigen vandaag-scherm, best handig, maar ik heb 'm uitgezet. Verder niet veel dingen gezien. Ik kon wel gelijk aan de slag met Orange World (staat trouwens als startpagina ingesteld)
- Er staat model: PM16A
Welk abbo heb je genomen?

-Okee perfect, lijkt me leuk
(ik krijg volgende week 'n nieuwe M500 (verzekeringszaak)
maar neig naar de M600 dus moet even wat fixen O-) )

-Ahaa ook perfect, net als bij de M500, niet echt erg zoals bij de T-mobile branded versies! Gelukkig!
-Okee dankjewel voor 't nakijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

2jarig Orange Free 22.50.. Eerste halfjaar betaal ik 12.50, en daarna kan ik het overzetten naar een Free 12.50 abbo. Ook nog 20% studentenkorting (weet alleen niet hoe lang). Ik kreeg ook 25 euro studentenkorting op de telefoon zelf, waardoor ik na het kopen van de M600 (€15) nog 10 euro overhad... Heb ik maar een plu en 2 beachbalsetjes gehaald :P

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3mph
StevenK schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 06:30:
[...]

Inmiddels ben ik eruit waarom er geen vraagteken bij zit, je moet bij de toetsenbord opties ff de lettergrote veranderen in "klein" dan staat ie ertussen nadat je op shift hebt gedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
3mph schreef op zondag 14 mei 2006 @ 21:26:
Inmiddels ben ik eruit waarom er geen vraagteken bij zit, je moet bij de toetsenbord opties ff de lettergrote veranderen in "klein" dan staat ie ertussen nadat je op shift hebt gedrukt.
Iwes schreef op zondag 14 mei 2006 @ 15:15:
Ook ik kon eerst 't vraagteken en uitroepteken enzo niet vinden, maar deze zit er niet op als je 't toetsenbordgrootte op groot zet. Zet je 'm op klein dan zitten ze bij het nummerieke gedeelte van 't qwerty toetsenbord.
Je vind altijd het wiel opnieuw uit? :P Ik wil mijn toestel overigens ook eerdaags een keer kunnen ontvangen.. Maar het zal waarschijnlijk nog wel een weekje ofzo duren voordat ie binnenkomt :( Maar dan komt er wel een uitgebreide review en een update van de faq specifiek voor dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Iwes schreef op zondag 14 mei 2006 @ 20:04:
2jarig Orange Free 22.50.. Eerste halfjaar betaal ik 12.50, en daarna kan ik het overzetten naar een Free 12.50 abbo. Ook nog 20% studentenkorting (weet alleen niet hoe lang). Ik kreeg ook 25 euro studentenkorting op de telefoon zelf, waardoor ik na het kopen van de M600 (€15) nog 10 euro overhad... Heb ik maar een plu en 2 beachbalsetjes gehaald :P
Dat overzetten, is niet altijd zo hoor...

Ze zeggen in de winkel wel 'ja je kunt altijd omlaag, geen probleem, klant is koning'
Nou dat is opzeker niet zo. Ik had 'n 2 jarig 32,50 abbo, wilde omlaag, ik naar de winkel!
'Nee meneer kan niet, u belt per maand altijd meer dan 22,50 dus u mag niet omlaag'
(ik wilde omlaag omdat ik nog zoveel BTG had opgespaard dat 22,50 / maand goed uitkwam)

[modbreak-voorkoming]

@ Iwes: En al reallife-foto's en gebruikerservaringen?

(en is 't mogelijk om 't Orange-logo'tje eraf te 'krassen' met 'n suikerklontje?)

[ Voor 39% gewijzigd door CLB op 15-05-2006 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

Afbeeldingslocatie: http://www.iwess.nl/m600.jpg

Suikerklontje heb ik nog niet geprobeerd. Was wel gister bij m'n oma, en die had suikerklontjes, maar heb 't eerst geprobeerd op een petplantje die m'n ma van Orange had gekregen. Daar kwamen echt gigantische krassen op, dus heb 't maar niet geprobeerd.

Gebruikerservaringen, tsjah.. Wat wil je weten? Het is m'n eerste MDA, dus weet niet of hij snel is voor zo'n ding (hij hapert af en toe bij Worms).

Ik heb trouwens nog een probleem met internetten. Eerst kon ik zonder dingen in te stellen gelijk aan de slag. Toen ik later naar de opties keek zag ik dat hij 'Internet Acess' gebruikte, en niet 'Orange World'. De volgende dag kon ik niet meer op internet, toen heb ik 'm overgezet naar Orange World, en toen werkte het wel weer, maar nu heb ik een probleem met Pocket MSN. Ook al sluit ik deze af, na een paar minuten connect hij gewoon weer. Ik heb 'm op allerlei manieren geprobeerd af te sluiten (via geheugen afsluiten, via Spb Pocket Plus), maar altijd connect hij na een tijdje weer, ik krijg dan een melding dat Pocket MSN zich niet kan aanmelden, en dan opent MSN weer en probeert aan te melden. Het enige wat helpt is 't resetten van het ding. Iemand een oplossing?

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Je hebt zeker hele kleine handjes, of is 't toestel echt zo groot!

Hij hapert soms met Worms, hoe bedoel je dat? Echt dat je 'n halve minuut
moet wachten of dat de graphics echt helemaal vastlopen en dat je echt moet gaan wachten.

Hmm jammer dat 't je eerste pda is --> anders kon je 'm vergelijken mja 't is niet anders!

Nja eind deze week/ begin volgende week krijg ik 'n nieuwe pda: M3000 of M600 dus _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iwes schreef op maandag 15 mei 2006 @ 21:39:
[afbeelding]
Ik heb trouwens nog een probleem met internetten. Eerst kon ik zonder dingen in te stellen gelijk aan de slag. Toen ik later naar de opties keek zag ik dat hij 'Internet Acess' gebruikte, en niet 'Orange World'. De volgende dag kon ik niet meer op internet, toen heb ik 'm overgezet naar Orange World, en toen werkte het wel weer, maar nu heb ik een probleem met Pocket MSN. Ook al sluit ik deze af, na een paar minuten connect hij gewoon weer. Ik heb 'm op allerlei manieren geprobeerd af te sluiten (via geheugen afsluiten, via Spb Pocket Plus), maar altijd connect hij na een tijdje weer, ik krijg dan een melding dat Pocket MSN zich niet kan aanmelden, en dan opent MSN weer en probeert aan te melden. Het enige wat helpt is 't resetten van het ding. Iemand een oplossing?
In de opties van Pocket MSN op het laatste tabblad Andere Gebruiker de knop klikken. Dan meldt Pocket MSN zich niet meer automatisch aan omdat ie geen credentials meer heeft. Helaas betekent dit ook dat je zelf elke keer opnieuw je gebruikersnaam en wachtwoord moet intikken. Misschien moet je de keuze "wachtwoord onthouden" niet aanvinken? En misschien zijn er nog anderen die een betere oplossing weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0r

x0r

dus ik

Nou dan schrijf ik ook maar even een klein reviewtje (als iemand vragen heeft hoor ik het graag). Ik heb de Qtek S200 nu ongeveer 2 weken en bevalt super. Hiervoor heb ik een Qtek 9100 gehad, dus ongeveer dezelfde maar dan met toetsenbord. Omdat ik deze toch te dik vond ben ik dan toch maar voor de S200 gegaan, en ik heb er helemaal geen spijt van.

Hij ligt heerlijk in de hand en is echt niet groot (op de foto hierboven lijkt ie groter). WiFi icm met MSN Pocket en Email werkt perfect, heb m nog niet gebruikt om echt te surfen. TomTom loopt er net als op de 9100 als een zonnetje, geen last van vastlopers en dergelijke.

Nouja als er voor de rest nog vragen zijn ik hoor het graag.

En om meteen een vraag te beantwoorden: het trucje met het suikerklontje werkt bij de S200 dus ik denk dan ook wel bij de M600, zie hier een paar pics (klikbaar):
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/o.sparla/s200/s200_01_th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/o.sparla/s200/s200_02_th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/o.sparla/s200/s200_03_th.jpg
fotos zijn niet zo scherp, maar ja tis ook al laat...

edit: om toch ff een beetje de grootte van apparaat te illustreren:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/o.sparla/s200/s200_04_th.jpg
CZ-condoom - Qtek S200 - SonyEricsson T630

[ Voor 10% gewijzigd door x0r op 15-05-2006 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Haha CZ-condoom, goed verzekerd ben je wel!

Hoe is de snelheid in vergelijking met de 9100, sneller, gelijk of langzamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0r

x0r

dus ik

hahah zekers goed verzekerd...

Ik heb het idee dat de S200 soepeler loopt dan de 9100 (dus ietsje sneller). Heeft een stuk minder vastlopers dan de 9100 (kan natuurlijk ook aan rom versie liggen). Ook voelt ie stuk steviger aan, maarja 9100 bestaat dan ook uit de losse delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand (ik heb al diverse forums nagespeurd) hoe ik het G-tje bovenin het scherm weg kan werken. Ik wil helemaal geen gprs, en het liefste schakel ik dit helemaal uit. In de tips en tweaks op smarterphones staat dat je dit via het register kan doen, LM-software-microsoft-commngr-provider-enz, maar de map Providers staat er bij mij helemaal niet.

Iemand een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0r

x0r

dus ik

Misschien dat je LM-Comm-ConnMgr-Providers bedoelt, maar ik zou dan alleen niet weten welke setting.

edit: waarschijnlijk niet... maar tis een poging waard

[ Voor 23% gewijzigd door x0r op 16-05-2006 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Kun je via Orange ook aan 'n M600 komen, die 'n Engelse OS heeft?
Ik heb namelijk geen zin in 'n Nederlandse omdat m'n M500 ook altijd Engels was...

Staan er nog veel (spel)foutjes in de Nederlandse OS of wordt er veel gebruik gemaakt
van afkortingen net als in Nokia telefoontjes zoals contact. favor. enzovoort...?

Daar heb ik namelijk een beetje een schijthekel aan! Is 't hinderlijk zo'n Nederlandse OS?

Anders moet ik contact gaan opnemen met m'n verzekering zodat ik 'n Engelse OS M600 krijg!

En hoe zou je dan aan ROM-updates kunnen komen via de Engelse Orange-shop site ofzo..?

Misschien handig om in de TS te zetten hoe je 'n hard-reset uit moet voeren :)

[ Voor 24% gewijzigd door CLB op 16-05-2006 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

Iwes schreef op zondag 14 mei 2006 @ 20:04:
Heb je de PDA gehaald in de Orange winkel of via de website/telefoon besteld. En hoe krijg je
die studentenkorting. Gewoon gezegd dat je studeert ofzo, of is dat ook een tijdelijke actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vayip schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 20:57:
[...]

Heb je de PDA gehaald in de Orange winkel of via de website/telefoon besteld. En hoe krijg je
die studentenkorting. Gewoon gezegd dat je studeert ofzo, of is dat ook een tijdelijke actie.
Dat is een tijdelijke korting bij de Orange Shops, op vertoon van je OV studenten kaart.
Volgens mij geldt het maar voor een jaar (weet ik niet 100% zeker).
En het loopt tot 22 mei dus opschieten !!!

Ik heb hem met een 32,50 voor 1 jaar moest voor het toestel maar 75 euro betaalen.(10 tje ervanaf geluld.)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Je kunt ook de M600 los aanschaffen voor 'maar' 395 euro op smartphonestunts.nl geen geld!
(en er staat ook nog is bij dat deze M600 simlockvrij geleverd wordt! Achja anders doe ik dat zelf wel >:) )

Keek net op de site en 't was verandert in 'dit toestel heeft 'n simlock van Orange'

O o o wat ben ik toch weer goed door 't aan te geven bij smartphonestunts O-)

Vraagje wat betreffende Nederlandse OS op de Qtek S200/ SPV M600:
Werkt 't handig? Zijn er veel woorden afgekort en zijn deze afkortingen echt hinderlijk?
Ik doel hiermee op nokia's waarbij ik al die afkortingen echt superirritant vind! Iemand overgestapt van de Engelse OS (Qtek S100/ SPV M500) naar de Nederlandse OS? En wat zijn jouw ervaringen hiermee? Vandeweek krijg ik namelijk 'n gloednieuwe SPV M600, met waarschijnlijk 'n Nederlandse OS! Naja ik krijg 'm vande verzekering, dus geen probleem, maar ben bang dat ik 'n hekel ga krijgen aan de Nederlandse OS, met al zijn afkortingen en dergelijke... Ook lees je hier en daar dat er woorden verkeerd gespelt staan enzo..? Is dit waar of zijn dit rumours..?

Naja CLB is blij en gaat zich is verdiepen in WM2005 en dergelijke`

En waarom is er geen T-mobile versie van de Qtek S200, ligt dat aan mij of...
nog een laatste vraagje wat betreffende accesoires: Zijn de M600-stylus/ tasje 't zelfde als de M500?

[ Voor 105% gewijzigd door CLB op 18-05-2006 15:59 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.