HTC Prophet (i-mate JAMin, Qtek S200, SPV M600)

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.155 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• integro
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-09 11:39
Ik overweeg sterk om er ook een aan te schaffen, maar ben een beetje bang dat hij niet echt goed als telefoon te gebruiken is. En dat is wel mijn eis, ik wil juist voorkomen wederom met 2 devices te lopen.

Als er in reviews al over gesproken wordt, dan wordt het vergeleken met een nokia, en komt de S200 er slecht af. Momenteel heb ik een nokia 6230.

Mijn vraag is:
- is het echt zo slecht, en ligt dat aan de luidspreker/microfoon in het device
- is het dan dus te verhelpen met een bluetooth headset? (die nu ik toch al in 95% van de gevallen gebruik)

[ Voor 6% gewijzigd door integro op 06-04-2006 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:33
Het gemis aan nummertoetsen valt opzich heel erg mee als je vaak mensen belt die toch al in je contactpersonelijst staan. Anders kun je altijd met het puntje van je nagel het nummer intoetsen. Ales je bang bent voor krassen enzo gewoon zo'n screenprotectortje kopen hoewel ik met mijn oude waar ik de stylus van kwijt ben de HP 2210 :+ gene krassen zie na al 3 jaar gebruik met me nagels en dan doek echt niet voorzichtig met hem :P

Het geluid mocht misschien ietsjes harder en dan zou hetgoed zijn. Het geluid klinkt wel minder 'warm' dan bijvoorbeeld mijn Motorola C250 maarja ik vind dat niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Skillz schreef op maandag 27 maart 2006 @ 10:25:
Ook handig (nu nog hopen dat het goed werkt):

[afbeelding]
http://www.doml.com/produ...l=818p&modeln=Qtek%20S200

Specifications:

Color: Black

Length: 75cm from the phone adapter to mic

Suitable for: Sony Ericsson P910/P900/P800/XDA II/II Mini/Treo 650/700/IPAQ hw6500/Dopod 818/Qtek S200/Dopod 818 Pro/O2 XDA Atom

# Enjoy your MP3 music or FM radio in full stereo with your favourite headphones on your Sony Ericsson P910/P900/P800/XDA II/II Mini/Treo 650/700/IPAQ hw6500/Dopod 818/Qtek S200/Dopod 818 Pro/O2 XDA Atom.

# Built in microphone with answer or end button enables you to make & receive calls easily.

# Simply plug in any of your 3.5mm headphones and enjoy superb quality sound.

Dit kabeltje is, als het goed werkt, de oplossing in combinatie met mijn Sony MDR-EX71SL doppen :)
[afbeelding]
Ik heb de kabel eindelijk binnengekregen en.... hij valt me jammer genoeg erg tegen...
Ik weet wat de MDR-EX71SL doppen kunnen en het geluid klinkt nu erg mager, bassen zijn niet diep, een beetje flets klinkt het allemaal....jammer...

Ik zoek in ieder geval weer verder naar een adapter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Welke grote geheugenkaarten (á 1/2GB) zijn compatible met Qtek S200?

En dan met name de 2GB versies (vooral de snelle).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:55

Arno

PF5A

Ik heb de S200 nu een weekje en ben er wel tevredenover.
integro schreef op donderdag 06 april 2006 @ 20:33:
Mijn vraag is:
De kwaliteit is idd iets minder dan de 6230 die ik hiervoor gebruikte. Het klinkt iets meer 'blikkerig'.
- is het dan dus te verhelpen met een bluetooth headset? (die nu ik toch al in 95% van de gevallen gebruik)
Ik heb geen BT headset, maar wel een BT carkit van de zaak. Deze werkt prima en over de kwaliteit van het geluid v ia de carkit hoor ik niemand klagen :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05-2016

I-1

Hoi,

Ik heb er ook 1 sinds gisteren :-)

En ben er heel blij mee ...
Ik heb em gelijk overgeclocked naar 240 en zonder problemen ....

Waar ik wel een beetje mee zat is dat ik Push mail werkend geprobeerd heb te krijgen ...en het werkte maar voor een deel...

Ik kan alleen maar push mail ontvangen met d.m.v. mijn Vodafone GPRS verbinding.
Dit zou toch ook moeten kunnen als ik met WLAN verbonden ben?

Ook heb ik een andere vraag:
Hoe zorg ik er nou voor dat ik als WLAN beschikbaar is dat mijn Qtec WLAN gebruikt voor data (dus ook Push mail) en als 2de optie anders GPRS en als WLAN niet beschilbaar is alleen GPRS?

Voor de rest ben ik heel erg blij met mijn apparaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

integro schreef op donderdag 06 april 2006 @ 20:33:
.

Als er in reviews al over gesproken wordt, dan wordt het vergeleken met een nokia, en komt de S200 er slecht af. Momenteel heb ik een nokia 6230.

Mijn vraag is:
ik heb gisteren een nokia 6280 gehad voor een paar uur: nou als dat het nokia geluid is, is die s200 3 keer beter. Die Nokia klonk echt nergens naar, net alsof het toestel mee trilde met de speaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3mph
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-08-2024
I-1 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 12:17:
Hoi,

Ik heb er ook 1 sinds gisteren :-)

En ben er heel blij mee ...
Ik heb em gelijk overgeclocked naar 240 en zonder problemen ....

Waar ik wel een beetje mee zat is dat ik Push mail werkend geprobeerd heb te krijgen ...en het werkte maar voor een deel...

Ik kan alleen maar push mail ontvangen met d.m.v. mijn Vodafone GPRS verbinding.
Dit zou toch ook moeten kunnen als ik met WLAN verbonden ben?

Ook heb ik een andere vraag:
Hoe zorg ik er nou voor dat ik als WLAN beschikbaar is dat mijn Qtec WLAN gebruikt voor data (dus ook Push mail) en als 2de optie anders GPRS en als WLAN niet beschilbaar is alleen GPRS?

Voor de rest ben ik heel erg blij met mijn apparaatje
Hey, vreet ie nu ook meer stroom naar dat OC'en? merk je het in je standby tijd?
Was het makkelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3mph
heeft iemand trouwens al ervaring met EDGE? via Telfort natuurlijk, dat is de enige provider die ook EDGE ondersteunt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• integro
Nou, ik heb de gok genomen en hem aangeschafd. Ik vind het echt een super apparaatje, alles in één en super compact!! :9

Maar.... het GSM gedeelte valt toch tegen. Op zich is de kwaliteit van de microfoon/luidspreker wel redelijk en accetabel. Ik bel echter in 99% van de gevallen met een bluetooth headset (jabra BT330). En daar gaat het fout, ik denk in de bluetooth verbinding. Ontvangst is prima en luid, alleen degene die ik bel klacht over een zacht geluid, en af en toe wegvallen van mijn stem, en het geluid zweeft ook een beetje tussen hard en zacht. Ik heb het zelf nu ook uitgeprobeerd en het verschil vergeleken, en inderdaad zweeft het geluid, en hoor je af en toe even fffft waardoor je stem wegvalt.

Aangezien ik veel bel, is dit dus niet acceptabel. :'( De vraag is alleen of het aan de headset ligt in combinatie met de Qtek (werkt prima met Nokia 6230), of dat het het bluetooth/GSM gedeelte in de Qtek is.

Iemand ervaring???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Misschien wel handig als iedereen post welke SD kaart hij werkend heeft in zijn Prophet en dan bedoel ik met name de grote 2/4gieg kaarten en snelle dus 80x/133x/150x.

Ik zelf heb alleen een 256MB Dane-elec geval en dit werkt gewoon maarja das niet zo raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
En iemand al een plek gevonden (in Nederland het liefst) waar ze goede screeprotectors hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
bij www.gpsplaza.nl de Brando Ultra Clear Screen Protector voor 7 euro incl. verzendkosten. ik heb 'm ook op mijn orange m3000 geplakt en hij werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mert
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-09 14:23

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

Heeft iemand foto's van de phone waarop het formaat een beetje goed te zien is? Met iets van vergelijkingsmateriaal erbij?
Kom er maar niet over uit hoe groot ie nu precies is.

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Ik maak wel ff pics. Alleen ff normale camera vinden want normaal is me telefoon ook me digicam ;)

Maar het formaat van screenprotector is toch hetzelfde als de S110 en S100 enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

integro schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 10:34:
Nou, ik heb de gok genomen en hem aangeschafd. Ik vind het echt een super apparaatje, alles in één en super compact!! :9

Maar.... het GSM gedeelte valt toch tegen. Op zich is de kwaliteit van de microfoon/luidspreker wel redelijk en accetabel. Ik bel echter in 99% van de gevallen met een bluetooth headset (jabra BT330). En daar gaat het fout, ik denk in de bluetooth verbinding. Ontvangst is prima en luid, alleen degene die ik bel klacht over een zacht geluid, en af en toe wegvallen van mijn stem, en het geluid zweeft ook een beetje tussen hard en zacht. Ik heb het zelf nu ook uitgeprobeerd en het verschil vergeleken, en inderdaad zweeft het geluid, en hoor je af en toe even fffft waardoor je stem wegvalt.

Aangezien ik veel bel, is dit dus niet acceptabel. :'( De vraag is alleen of het aan de headset ligt in combinatie met de Qtek (werkt prima met Nokia 6230), of dat het het bluetooth/GSM gedeelte in de Qtek is.

Iemand ervaring???
Ik heb gisteren de Jabra jx-10 gekocht, blue-tooth headset en dat werkt fantastisch met de s200. denk toch dat het aan je jabra ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerlijkedag
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Welke accessoires zijn beschikbaar voor de HTC Prophet, naast allerlei Bluetooth apparatuur?

Bijvoorbeeld lederen beschermhoesjes, andere casings, etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mert schreef op zondag 09 april 2006 @ 13:26:
Heeft iemand foto's van de phone waarop het formaat een beetje goed te zien is? Met iets van vergelijkingsmateriaal erbij?
precies als de s100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Leve de slapeloosheid... :X

Anyways, dacht net, zal eens een filmpje streamen in TCPMP vanaf mijn laptop (via wifi) naar mijn S200, alleen gaat dat alles behalve soepel.

Ik heb al de WiFi power settings naar best performance gezet, maar ik krijg nog steeds die "zandloper".
Kzal hem eens overclocken, kijken of dat helpt.

Zijn er nog settings in TCPMP waar ik op moet letten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05-2016

I-1

Hey, vreet ie nu ook meer stroom naar dat OC'en? merk je het in je standby tijd?
Was het makkelijk?
Ik merk er niet echt veel van ...
En het was niet ecjt moeilijk dat OC'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

integro schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 10:34:

Iemand ervaring???
Hoi Integro,

Wat zijn jouw ervaringen tot nu toe met de S200. Vind je de belkwaliteit goed? Werkt het apparaat makelijk en snel, zoals een Nokia of kun je het daar totaal niet mee vergelijken. Graag hoor ik wat gebruikerservaringen. Ik wil de S200 namelijk ook kopen, maar alleen als het bellen goed functioneert.

Daarnaast wil ik een Parrot carkit aanschaffen. Bijvoorbeeld de CK3000. Zijn er mensen die hiermee goede ervaringen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klaasjong schreef op zondag 09 april 2006 @ 15:05:
Welke accessoires zijn beschikbaar voor de HTC Prophet, naast allerlei Bluetooth apparatuur?

Bijvoorbeeld lederen beschermhoesjes, andere casings, etc?
Meeste accessoires voor dit toestel zijn hetzelfde als die voor de HTC Magician.
Ook de meeste ledere en metale cases omdat het toestel en knopjes bijna even groot zijn en op de zelfde plaats zitten.

De silicone beschermhoesjes zijn wel speciaal voor dit toestel op maat gemaakt en kun je veelal vinden op Ebay en Marktplaats. Heb zelf ook zo'n silicone case in het zwart en deze bevalt erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mert schreef op zondag 09 april 2006 @ 13:26:
In de startpost staan toch een aantal linkjes naar foto's van dit toestel? :) Zoals hier, hier, hier en hier. Verder is het een kleine moeite om te zoeken naar wat reviews via google :) Ik zal binnenkort de startpost wel even bijwerken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:36:
[...]

Hoi Integro,

Wat zijn jouw ervaringen tot nu toe met de S200. Vind je de belkwaliteit goed? Werkt het apparaat makelijk en snel, zoals een Nokia of kun je het daar totaal niet mee vergelijken. Graag hoor ik wat gebruikerservaringen. Ik wil de S200 namelijk ook kopen, maar alleen als het bellen goed functioneert.

Daarnaast wil ik een Parrot carkit aanschaffen. Bijvoorbeeld de CK3000. Zijn er mensen die hiermee goede ervaringen hebben.
Mijn ervaring met de S200 zijn erg goed. Stabiel en stevig toestel, goede PDA-functies, GSM-gedeelte is ook goed. Geluid is helder, beter dan bv Nokia 6280 die ik een dagje mocht testen. Het geluid is beter dan de voorloper S100. Uiteraard is het uiterlijk een kwestie van smaak maar het zwarte is erg chique

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
3mph schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 21:36:
heeft iemand trouwens al ervaring met EDGE? via Telfort natuurlijk, dat is de enige provider die ook EDGE ondersteunt..
Ik gebruik EDGE, maar dan op mijn laptop icm Citrix en het werkt super.
Reden dat ik voor edge heb gekozen is omdat het landelijk dekkend is ... UMTS daartegen niet.

EDGE is dan wel iets langzamer (240KB) maar werkt wel stabiel ... en dat is wat ik zocht.

Want kan onderweg in de auto gewoon werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• integro
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:36:
[...]

Hoi Integro,

Deem007,

Mijn ervaring na een weekendje pluizen.

Allereerst, ik vind het op zich een super apparaatje: klein, compact, licht, alles in één. Hij werkt ook zeer vriendelijk, internet, mail, sms'n is superhandig, en zelfs bellen en navigeren tegelijk (TomTom) werkt super. Natuurlijk bedient het anderrs dan een telefoon, maar dat went wel. En dat allemaal met redelijk-goede snelheid. Je merkt slecht in enkele gevallen dat hij even hikt.

Ik ben echter niet echt te spreken over de GSM/Bluetooth kwaliteit. Ik bel veel zakelijk, en dat doe ik daarom met een bluetooth headset (Jabra BT330) om handsfree te kunnen werken. Dit werkt met mijn Nokia 6230 super.

Mijn conclusie met de S200:
1. gewoon bellen (zonder bluetooth) is hol en blikkerig, maar wel luid en redelijk duidelijk (beetje gek met een ietsje groter device aan je oor)
2. bellen via bluetooth is voor mijzelf goed, maar voor de ander (die belt/ik bel) zacht en af en toe hoor je een pffff waardoor een woordje wegvalt. Ik merk zelf dat gesprekken minder soepel verlopen, aangezien de andere kant meer moeite moet doen om mij te verstaan/begrijpen.

Daarom mijn conclusie: de S200 voldoet niet als telefoon. Ik ga hem ook retour zenden (ik heb retourgarantie). Doet wel pijn, want dit is wel wat ik wil, maar... het moet wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
integro schreef op maandag 10 april 2006 @ 22:12:
[...]

...En dat allemaal met redelijk-goede snelheid. Je merkt slecht in enkele gevallen dat hij even hikt.

1. gewoon bellen (zonder bluetooth) is hol en blikkerig, maar wel luid en redelijk duidelijk (beetje gek met een ietsje groter device aan je oor)

2. bellen via bluetooth is voor mijzelf goed, maar voor de ander (die belt/ik bel) zacht en af en toe hoor je een pffff waardoor een woordje wegvalt. Ik merk zelf dat gesprekken minder soepel verlopen, aangezien de andere kant meer moeite moet doen om mij te verstaan/begrijpen.
- Je zou de S200 eens kunnen overclocken, het schijnt een minimaal effect op de batterijtijd te hebben, maar apps starten wel een stuk vlotter op.

- Dat blikkerige geluid heb ik zelf eigenlijk niet ondervonden, hoor ook graag reacties van anderen.

- Volgens mij heb ik gisteravond ergens gelezen over hoe je het volume voor de andere kant luider kan maken, zal eens voor je zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

integro schreef op maandag 10 april 2006 @ 22:12:
[...]

Deem007,

Allereerst, ik vind het op zich een super apparaatje: klein, compact, licht, alles in één. Hij werkt ook zeer vriendelijk, internet, mail, sms'n is superhandig, en zelfs bellen en navigeren tegelijk (TomTom) werkt super. Natuurlijk bedient het anderrs dan een telefoon, maar dat went wel. En dat allemaal met redelijk-goede snelheid. Je merkt slecht in enkele gevallen dat hij even hikt.

Ik ben echter niet echt te spreken over de GSM/Bluetooth kwaliteit. Ik bel veel zakelijk, en dat doe ik daarom met een bluetooth headset (Jabra BT330) om handsfree te kunnen werken. Dit werkt met mijn Nokia 6230 super.

Daarom mijn conclusie: de S200 voldoet niet als telefoon. Ik ga hem ook retour zenden (ik heb retourgarantie). Doet wel pijn, want dit is wel wat ik wil, maar... het moet wel werken.
die reacties met de Jabra 330 hoor je meer. Ik heb de (nieuwe) JX-10 en die geeft een perfekt, helder en duidelijk geluid zonder ruis, aan beide kanten van de lijn. Misschien het proberen waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3mph
hmmm dat zijn verontrustende berichten... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Iig bij gebruik van de handsfree funktie op de telefoon (luidspreker) is hij erg goed verstaanbaar :)
Via de normale manier is kan ik nu gewoon goed bellen het ligt alleen been beetje aan degene die ik bel want het lijkt wel alsof de provider ook er wat mee te maken heb (die van jouw en andere kant van lijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Ik heb net even iemand opgebeld om te vragen hoe ik eigenlijk klink als ik bel met mijn S200.
Hij zei dat het net zo goed klinkt als dat ik met mijn K750i (SE) belde.

Ik heb een "HI" abbo.

Als je even in DIT topic kijkt op forum.xda-developers.com, zie je dat ze voor de HTC WIZARD, dus NIET de S200 (HTC Prophet), het volume hebben kunnen aanpassen.

Je zou zelf eens kunnen gaan experimenteren door de (hex)waardes aan te gaan passen.

Ik heb overigens al de vermelde "CC" waarde geprobeerd en daardoor werd het eigenlijk alleen maar slechter. Ik klonk meer 'blikkerig'.

Dit zijn de registrykeys en (originele) waardes:

HKLM\Software\HTC\Audiogain(x)

- EARPHONE_UPLINK_VOLUME (1A) (Hex)
- RECEIVE_UPLINK_VOLUME (19) (Hex)

[ Voor 18% gewijzigd door bitpixl op 11-04-2006 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Hier nog een goede registry tweak waardoor je op je today-scherm een erg mooie WIFI + Bluetooth bar krijgt. Deze zit ingebakken in de AKU2 Rom en kan je zo dus tevoorschijn toveren:

AKU2 ROMs tweaks

These are tweaks that have been confirmed to work on AKU2 ROMs, and confirmed not to work on earlier ROMs Show Wireless Today item

By just adding following keys to the registry will get you a nice 'wireless' today item that show Network name/status, WiFi name/status as well as Bluetooth status. Confirmed to work on AKU2 ROMs

[HKLM\Software\Microsoft\Today\Items\"Wireless"]
DLL = netui.dll (Reg_Sz)
Order = dword:00000000
Enabled = dword:00000001
Type = dword:00000004

Echt de moeite waard :)

[ Voor 8% gewijzigd door bitpixl op 11-04-2006 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skillz schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:28:
Hier nog een goede registry tweak waardoor je op je today-scherm een erg mooie WIFI + Bluetooth bar krijgt. Deze zit ingebakken in de AKU2 Rom en kan je zo dus tevoorschijn toveren:

AKU2 ROMs tweaks

These are tweaks that have been confirmed to work on AKU2 ROMs, and confirmed not to work on earlier ROMs Show Wireless Today item

By just adding following keys to the registry will get you a nice 'wireless' today item that show Network name/status, WiFi name/status as well as Bluetooth status. Confirmed to work on AKU2 ROMs

DLL = netui.dll (Reg_Sz)

Heb je daar een screenshotje van, ben wel benieuwd hoe dat er dan uit mag zien...

Ik ondervind trouwens weinig problemen met bellen in tegenstelling tot anderen hier, ook met een parrot carkit werkt de s200 prima, en met een elcheapo bluetooth koptelefoontje ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 17:19:
[...]

Heb je daar een screenshotje van, ben wel benieuwd hoe dat er dan uit mag zien...

Ik ondervind trouwens weinig problemen met bellen in tegenstelling tot anderen hier, ook met een parrot carkit werkt de s200 prima, en met een elcheapo bluetooth koptelefoontje ook...
vind het ook wel meevallen, alhoewel ik de geluidskwaliteit van de qtek 9100 beter vind. minder blikkering, iets voller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 17:19:
[...]
Waarmee kan ik dat het beste doen?

Met GetPDAScreen :)

Afbeeldingslocatie: http://img118.imageshack.us/img118/7534/s2000al.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door bitpixl op 11-04-2006 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
PocketController is echt een aanrader daarvoor en ook natuurijk om je mobiel te besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er inderdaad leuk uit, had het al vaker gezien en dacht dat dat een third party programmatje was... Tijd om het eens zelf te proberen :)

Ik had voor deze een T630 van Sony Ericsson, en dat is niet echt een graadmeter naar mijn mening, ding werkte ook maar half na een jaar, vond ik slecht... Volume van die tel kon wel harder... In luide omgevingen hoor je de ander niet echt super, maar de speaker functie is wel weer erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• integro
Skillz schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 11:44:
Ik heb net even iemand opgebeld om te vragen hoe ik eigenlijk klink als ik bel met mijn S200.
Hij zei dat het net zo goed klinkt als dat ik met mijn K750i (SE) belde.

Ik heb een "HI" abbo.

Als je even in DIT topic kijkt op forum.xda-developers.com, zie je dat ze voor de HTC WIZARD, dus NIET de S200 (HTC Prophet), het volume hebben kunnen aanpassen.

Je zou zelf eens kunnen gaan experimenteren door de (hex)waardes aan te gaan passen.

Ik heb overigens al de vermelde "CC" waarde geprobeerd en daardoor werd het eigenlijk alleen maar slechter. Ik klonk meer 'blikkerig'.

Dit zijn de registrykeys en (originele) waardes:

HKLM\Software\HTC\Audiogain(x)

- EARPHONE_UPLINK_VOLUME (1A) (Hex)
- RECEIVE_UPLINK_VOLUME (19) (Hex)
Heb ik geprobeerd, maar die hebben geen invloed op de bluetooth headset. Ik denk dat dit voor wired headsets is.

Ik ben nog wel aan het zoeken of een andere registrykey misschien iets kan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:56
De S200 is nu in de aanbieding bij belcompany. Gratis bij een 2-jarig t-mobile flex 20!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• integro
integro schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 20:38:
[...]

Heb ik geprobeerd, maar die hebben geen invloed op de bluetooth headset. Ik denk dat dit voor wired headsets is.

Ik ben nog wel aan het zoeken of een andere registrykey misschien iets kan doen...
Conclusie: ik heb geen tweak kunnen vinden, en houd mij warm aanbevolen voor een oplossing. Iemand ergens iets gevonden op het internet? Of zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Skillz schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:28:

AKU2 ROMs tweaks

DLL = netui.dll (Reg_Sz)

Wellicht een kort HowTo..
- Hoe weet ik dat ik een AKU2 ROM heb?
- Waarmee edit ik mijn reg.
- Hoe edit ik mijn reg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Uiteindelijk heb ik me maar opgeoffert en een SD kaartje geprobeerd ;)

Ik heb een PQI 2GB 133X zojuist in me phone gegooit en heb er mapje op gemaakt, foto's op gezet (direct vanuit camera van s200) en heb ze geopend ervan en het werkt tot zover prima :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3mph
Weet iemand al iets meer over de Nederlandse versie? ETA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Hij is al leverbaar. Onder andere hier: http://www.smartphoneshop.nl/product/22958 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3mph
raar man, ik heb hem al bijna een maand geleden besteld bij GSM boulevard, maar ze zeggen dat hij er nog steeds niet is... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3mph schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 00:48:
raar man, ik heb hem al bijna een maand geleden besteld bij GSM boulevard, maar ze zeggen dat hij er nog steeds niet is... :(
kan gebeuren. Ik belde donderdag met smartphoneshop wanneer de nederlandse versie zou komen. Doorgaans zijn die jongens erg goed geinformeerd. Kreeg toen te horen dat het zeker nog een paar weken zou duren, zo begin mei werd hij toen verwacht. Kocht voor mijn college toen maar de engelse versie . En wat blijkt tot onze grote verbazing: en een paar uur later staat de nederlandse versie uit voorraad leverbaar op de website.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2006 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerlijkedag
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zou het mogelijk zijn om de Qtek S200 te updaten naar de AKU2.2ROM? Volgens Hoedje wel namelijk. Het zou wel handig zijn om effe een handleiding in de startpost plaatsen.

Creative heeft al een draadloze koptelefoon met Bluetooth technologie (A2DP).

Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=20469

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
klaasjong schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 13:31:
Zou het mogelijk zijn om de Qtek S200 te updaten naar de AKU2.2ROM? Volgens Hoedje wel namelijk. Het zou wel handig zijn om effe een handleiding in de startpost plaatsen.
Hubba bubba :D

Ik doelde op het feit dat je een ROM van Orange, Qtec en iMate op een van de drie kan zetten. Dus de roms van de iMate JAMin, Qtec S200 en SPV M600 zijn uitwisselbaar. Niet tussen bijv. de kJAM en de JAMin. Dus er moet wel eerst een fabrikant/brander zijn die met de ROM met A2DP ondersteuning uitkomt.

Volgens mij is er toch nog alleen een AKU2.2 rom uit voor de HTC Universal... verder hebben ze toch nog allemaal geen A2DP ondersteuning... of heb ik iets gemist :).

Btw, meer info over A2DP kun je hier vinden: Bluetooth Stereo (A2DP) topic.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

@Hoedje

Klopt, op die gelekte Qtek (9100) test ROM van AKU 2.0 na welke A2DP ondersteunde, dit ontbrak echter in de officiële ROM welke later verscheen. Ik heb zelf de Plantronics 590A headset, zou ook leuk zijn wanneer ik deze kon pairen met mijn Pocket PC :p
Zerveza schreef op donderdag 13 april 2006 @ 10:26:
[...]

Wellicht een kort HowTo..
- Hoe weet ik dat ik een AKU2 ROM heb?
- Waarmee edit ik mijn reg.
- Hoe edit ik mijn reg?
Je zou bijvoorbeeld een kijkje kunnen nemen in het HTC Wizard topic. Deze uitleg is ook van toepassing op de HTC Prophet. Alleen staat deze today screen registry tweak daar niet specifiek beschreven. Vanwege het ruimte gebrek alleen op mijn forum geplaatst maar je kunt wel gewoon de aanwijzigingen van Skillz volgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Eggy op 15-04-2006 14:39 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Jeuj iets ontdekt waar me Prophet minder goed in is dan me HP iPaq 2210 met Sitecom WL-007 wifi.
Streaming een DivXje kijken (DVD rip) via wifi trekt ie niet en me iPaq wel ;)

Was overigens via TCPMP (Betaplayer) en denk dat het grotendeels ook te danken is aan dat het programma nog niet goed met multiproc om kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey tweakers,

Even mijn verhaaltje :) Ik heb sinds september een SE w800i als gsm, maar ik bel vrij weinig. Nu heeft mijn vader al een tijd een hp2210 met BT gps en TT5. Nu is mijn oog dus gevallen op de s200. Ik verkoop dan de w800i, en wil bellen en navigeren met dit toestel. Ook komt er dan een sim-only abo in. Echter voor ik zoiets duurs (450-500 euro) ga kopen, wil ik natuurlijk zeker weten dat het allemaal soepel werkt. Het minpunt leek mij de 200mhz cpu. Mijn grote vraag dan ook: loopt TT5 (versie 5.21 dacht ik?) gewoon soepel op de s200, net als op de hp2210? Als dit namelijk zo is, heb ik waarschijnlijk mij ideale toestel gevonden.

Alvast bedankt voor de info,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DIe vraag is al vaker gesteld en TomTom werkt gewoon goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
hmzz zit dit toestel af te wegen tegen de Mio A701, en twijfel erg...

pro's S200 vs A701
-wifi
-bekender merk (website mio ziet er alles behalve professioneel uit)
-prijs (kan hem via belnu.nl voor 58 euro krijgen :) icm tmobile relax 40, ben bezig voorraad status na te vragen)
-mooier
Con's S200 vs A701
-matige belkwaliteit (zou blikkerig / hol klinken)
-geen gps
-langzamer (520mhz tov 2x 200mhz)

Vergeet ik hier dingen?
Beide kunnen wel een vorm van kaartjes aan voor geheugen uitbreiding, beide hebben zelfde software afgezien van evt extra navigatie software

Kan iemand mij duidelijk maken hoe ernstig die nadelen zijn?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
Lord_T schreef op woensdag 19 april 2006 @ 19:03:
hmzz zit dit toestel af te wegen tegen de Mio A701, en twijfel erg...

pro's S200 vs A701
-wifi
-bekender merk (website mio ziet er alles behalve professioneel uit)
-prijs (kan hem via belnu.nl voor 58 euro krijgen :) icm tmobile relax 40, ben bezig voorraad status na te vragen)
-mooier
Con's S200 vs A701
-matige belkwaliteit (zou blikkerig / hol klinken)
-geen gps
-langzamer (520mhz tov 2x 200mhz)

Vergeet ik hier dingen?
Beide kunnen wel een vorm van kaartjes aan voor geheugen uitbreiding, beide hebben zelfde software afgezien van evt extra navigatie software

Kan iemand mij duidelijk maken hoe ernstig die nadelen zijn?
Houd er wel rekening mee dat de Qtek service echt compleet RUK!! is!!! Wil je hier meer informatie over dan nodig ik je hierbij uit om op het forum van Qtek te kijken...hier staan namelijk erg veel klachten...inclusief die van mij... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Qtek-service is helemaal niet ruk man!
't Is misschien niet bepaalt top, mja werkt perfect!

@ Lord_T
-Bellen klinkt echt niet zo erg blikkerig hoor, sommige mensen denken dat gewoon!
-en je moet je ook niet verkijken op de 112 mhz snelheid meer die de A700 heeft!
de Qtek, zal gewoon precies 't zelfde op dezelfde snelheid / vlotheid kunnen draaien!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
CLB schreef op woensdag 19 april 2006 @ 20:50:
Qtek-service is helemaal niet ruk man!
't Is misschien niet bepaalt top, mja werkt perfect!
Hmmmzzz....
* ik noem 3 maanden wachten op je toestel, terwijl wordt gezegd 10 werkdagen toch wel een beetje ruk! * Toestel die eerste kwijt is geraakt door koerierdienst en paar dagen later weer wordt gevonden toch ook wel slecht hoor.
* Toestel na een lange tijd weer terug krijgen en er achter komen dat ze helemaal niks hebben gedaan (alleen hard reset) vind ik ook niet echt netjes...

en zo kan ik nog wel even door gaan....zoals ik al eerder zij meer hier over op qtek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de Imate service beter?
Iemand ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:47
MSI heeft ook een bleutooth stereo headset:

http://www.msi.com.tw/pro...ro_cmu_detail.php?UID=619

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
Flatwhite schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:46:
[...]

Hmmmzzz....
* ik noem 3 maanden wachten op je toestel, terwijl wordt gezegd 10 werkdagen toch wel een beetje ruk! * Toestel die eerste kwijt is geraakt door koerierdienst en paar dagen later weer wordt gevonden toch ook wel slecht hoor.
* Toestel na een lange tijd weer terug krijgen en er achter komen dat ze helemaal niks hebben gedaan (alleen hard reset) vind ik ook niet echt netjes...

en zo kan ik nog wel even door gaan....zoals ik al eerder zij meer hier over op qtek.nl
forum kan je niet op zonder een imei van een qtek toestel ;)
Maar ik weet niet hoe de service is van Mio en of jij daarin een uitzondering bent of niet...
Mio-tech.be website geeft in ieder geval geen vertrouwen.

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Volgensmij kun je dit verhaal over slechte service wel over ieder telecom bedrijf schrijven.
Ik heb het in ieder geval ook meegemaakt met Nokia. Ook T-Mobile had 3x opsturen nodig om een bepaalde telefoon te repareren.
Dus of dat nu zoveel zegt...

Zelf heb ik nu de s200 van Qtek. Ik merkte wel aan mijn MDA Compact hiervoor dat die dingen erg stevig in elkaar zitten. De MDA compact heeft nog steeds geen enkele beschadiging. Ook mijn s200 is nog in perfecte staat. Ik schat dus de kans op defecten klein in.

Wat ik hierboven een aantal keer lees dat bellen slecht klinkt, ben ik het totaal niet mee eens. Ik vind het de top telefoon van dit moment. Zit alweer te wachten op de s300!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
Fraggar schreef op donderdag 20 april 2006 @ 00:02:
Zit alweer te wachten op de s300!
Jah lekker dingetje maar wel een lame scherm voor een "pda media player"
Waarom kunnen ze nu is niet gewoon alle features inbouwen in 1 ding. gsm/tmc/gps/mp3/4gb/wifi en dan nog een keyboard in optie ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Ik heb sinds een week of 2 de Imate JAMin en verder werkt het goed.
Alleen wanneer iemand via Bluetooth iets probeerd te versturen (mp3 of afbeelding) dan kan ik niks ontvangen. Degene die wat verstuurd krijgt een foutmelding dat hij niet kan versturen, terwijl we elkaar wel zien.

Het gekke is dat ik wel naar andere toestellen bestanden kan versturen. Ook het ontvangen van informatie van een gps muis met Tomtom werkt perfect.

Wie weet hier een oplossing voor?

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

.

[ Voor 100% gewijzigd door BlizzarD op 20-04-2006 10:30 ]

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:19
Ebbie schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:31:
De S200 is nu in de aanbieding bij belcompany. Gratis bij een 2-jarig t-mobile flex 20!
Heb m'n vrouw maar een flex 20 abo gegeven :)

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Laatst online: 11-09 18:32
3mph schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 21:36:
Nog geen ervaring...
Heb 'm net besteld bij Telfort voor 0,- euro met een 200+100 24 mnd en een Maximaal online-bundel van 1 GB per maand voor 34,50 euro totaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Ik heb vandaag mijn Qtek S200 besteld op internet. 170 euro. eerste 6 maanden 7,50.. daarna 10 euro per maand }) 2 jarig abbo...

Kan niet wachten tot ik hem binnen heb.
Uiteraard zal ik mijn bevindingen van het toestel hier even posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom op een totaal van een kleine 400 euro. Dat klinkt lekker, welke provider en abo is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is KPN Flexibel Alround. 15 euro per maand. Actie: eerste 6 maanden 50 % korting op abbo... Daarna zet ik hem zelf lager om naar Flexibel Economy. Waar je dus dan maar 9.95 euro per maand hoeft te betalen.

Lekker goedkoop, en als ik em over 2 jaar voor 200 verkoop ofzo. hek toch 1 jaar gratis gebeld/gratis telefoon gehad (heb me oude telefoon verkocht voor 170 euri)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3mph
kan je zomaar down"graden" dan? zonder boete bij KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Laatst online: 05-09 16:37
Kost je 18€ ;) maar dat is ook nog wel te overkomen

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

18 euro maar?...Ohh dat is idd niet veel. Hopelijk komt hij in de loop van volgende week. Ze zeiden ongeveer 2-3 dagen na goedkeuring van de provider,...hoelang zou die goedkeuring duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3mph
Ik heb de mijne 10 maart besteld... (Nederlands) nog steeds niet binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Ik heb een Engelse (bij Belcompany besteld) en ik vind 'm super ! Alle functionaliteit van m'n C500 en meer...

Werkt trouwens ook perfect met m'n parrot samen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Laatst online: 11-09 18:32
3mph schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 18:52:
Ik heb de mijne 10 maart besteld... (Nederlands) nog steeds niet binnen...
Heb hem donderdagavond rond 22:00 besteld bij telfort.
En...kreeg 'm vanmiddag binnen, de NL versie. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3mph
Westereinder schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 20:29:
[...]

Heb hem donderdagavond rond 22:00 besteld bij telfort.
En...kreeg 'm vanmiddag binnen, de NL versie. 8)
Ik wil het niet weten.. gsmboulevard is echt te triest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3mph
Heeft iemand trouwens ervaring met de S200 icm met MAC OSX iSync? Werkt dit een beetje, ik heb hier dus totaal geen ervaring mee en zou dit graag willen gaan gebruiken..
Heb inmiddels iets gelezen op de apple site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KloyenZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 13:29
hallo,

als ik de us versie bestel heeft die dan een nederlands woordenboek ?

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Als je T9 bedoeld... ja die heeft ie standaard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:31
Afgelopen donderdag de S200 gehaald. Werkt fantastisch! Ben nog steeds bezig alle mogelijkheden te ontdekken. :9
Ik miste eerst wel een toetsenbord, maar werk nu met block recognition. Werkt erg goed en gaat al bijna net zo snel als texten op mijn oude k750.

[ Voor 3% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 24-04-2006 08:29 ]

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Hmtsjmftsch schreef op maandag 24 april 2006 @ 08:28:
Afgelopen donderdag de S200 gehaald. Werkt fantastisch! Ben nog steeds bezig alle mogelijkheden te ontdekken. :9
Ik miste eerst wel een toetsenbord, maar werk nu met block recognition. Werkt erg goed en gaat al bijna net zo snel als texten op mijn oude k750.
Met block recognition bedoel je dus een soort T9 stijl invoermethode? Een beetje alla de 1,2,3.. toetsen op je K750? ;) Heb zelf nl. een K700 en wil wel vrij rap kunnen smsen straks mocht ik voor een S200 gaan. Voorlopig vind ik dat in ieder geval het interessantste toestel ;)
Hoe "gebruik" jij het scherm dan? Gebruik je gewoon je duim?
Pak je de stylus, of gebruik je er je nagels voor?

En hoe vind jij de geluidskwaliteit in vergelijk met je K750? Beter, slechter, gelijkwaardig? Want ik lees nogal tegenstrijdige berichten overal over de geluidskwaliteit :P
Weet in ieder geval wel dat ik er een Jabra JX10 bij neem, zeker als de geluidskwaliteit daarvan zo goed is icm de S200.

En nog een raar vraagje. Heeft je S200 een compleet zilveren "blok" waar de toetsen zitten, of zijn alleen de opneem/ophang/joystick int midden zilver? Want ik vind die met het complete zilveren blok het mooiste, weet alleen nog niet hoe ik die uit elkaar kan halen bij aanschaf eventueel ;)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:31
Met block recognizer schrijf je met de stylus eigenlijk gewoon op het scherm. Het is in het begin heel even wennen, omdat je de letters op een bepaalde manier moet schrijven zodat ze herkend worden. Duurt echter niet zo lang (ongeveer een half uur) en daarna werkt het heel makkelijk. Ik had hiervoor een k750i en ben nu denk ik net zo snel met sms-en.
Voor het scherm moet je eigenlijk wel de stylus gebruiken, omdat je vingers voor de meeste "knopjes" te groot zijn. Voor sommige applicaties kun je wel je nagels gebruiken, maar ik vindt de stylus makkelijker.
De geluidskwaliteit is iets slechter dan mijn k750i, maar zeker niet slecht. Ik had er ook enkele negatieve berichten over gelezen, maar die ervaring kan ik in elk geval niet delen. Ik heb over de Jabra ook enkele negatieve berichten gelezen, maar of die kloppen weet ik niet.
Bij mijn S200 zijn alleen de knopjes zilver. Het overige is zwart (ook erg mooi hoor).

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:12:
Dat is KPN Flexibel Alround. 15 euro per maand. Actie: eerste 6 maanden 50 % korting op abbo... Daarna zet ik hem zelf lager om naar Flexibel Economy. Waar je dus dan maar 9.95 euro per maand hoeft te betalen.

Lekker goedkoop, en als ik em over 2 jaar voor 200 verkoop ofzo. hek toch 1 jaar gratis gebeld/gratis telefoon gehad (heb me oude telefoon verkocht voor 170 euri)
Zou je misschien kunnen zeggen waar je de abo hebt afgesloten. Klinkt wel interessant zoals jij het zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je op www.telecomvergelijker.nl kijkt. Dan kan je zo precies de goedkoopste uitzoeken...Ik heb de mijne bij 2call besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Wellicht ook interessant voor de HTC Prophet gebruikers, je kunt nu ook gebruik maken van A2DP (stereo audio via bluetooth) op je toestel. Je hoeft hiervoor enkel een bestand te installeren en de instructies te volgen:

http://www.smarter-phones.com/phpBB2/?topic_id=236

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Eggy schreef op maandag 24 april 2006 @ 18:37:
Wellicht ook interessant voor de HTC Prophet gebruikers, je kunt nu ook gebruik maken van A2DP (stereo audio via bluetooth) op je toestel. Je hoeft hiervoor enkel een bestand te installeren en de instructies te volgen:

http://www.smarter-phones.com/phpBB2/?topic_id=236
Nu nog een PAN profiel en dan ben ik gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Hmtsjmftsch schreef op maandag 24 april 2006 @ 14:25:
Met block recognizer schrijf je met de stylus eigenlijk gewoon op het scherm. Het is in het begin heel even wennen, omdat je de letters op een bepaalde manier moet schrijven zodat ze herkend worden. Duurt echter niet zo lang (ongeveer een half uur) en daarna werkt het heel makkelijk. Ik had hiervoor een k750i en ben nu denk ik net zo snel met sms-en.
Voor het scherm moet je eigenlijk wel de stylus gebruiken, omdat je vingers voor de meeste "knopjes" te groot zijn. Voor sommige applicaties kun je wel je nagels gebruiken, maar ik vindt de stylus makkelijker.
De geluidskwaliteit is iets slechter dan mijn k750i, maar zeker niet slecht. Ik had er ook enkele negatieve berichten over gelezen, maar die ervaring kan ik in elk geval niet delen. Ik heb over de Jabra ook enkele negatieve berichten gelezen, maar of die kloppen weet ik niet.
Bij mijn S200 zijn alleen de knopjes zilver. Het overige is zwart (ook erg mooi hoor).
Is het ook mogelijk om met 1 hand een sms te typen? Zonder stylus?

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
F-Tim schreef op maandag 24 april 2006 @ 22:52:
[...]

Phone pad, inclusief t9 enzo. Maar dit werkt wel minder handig dan met m'n C500.

Nu SMS ik heel weinig, dus dat maakt me ook niet zoveel uit.

[ Voor 29% gewijzigd door StevenK op 24-04-2006 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
F-Tim schreef op maandag 24 april 2006 @ 22:52:
[...]

Met wat oefening is dit zeker te doen. Ik typ vaak een sms met m'n duimnagel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de S200 enige dagen (Nederlandse versie) en ben er heel tevreden mee. Maar nu. Op mijn werk "ziet" de telefoon enige netwerken. Met 1 daarvan kan hij ook daadwerkelijk verbinding maken. Mooi tot zover. Als ik dan vervolgens internet op wil geeft ie de melding dat hij de betreffende pagina niet kan vinden. Maakt niet uit welk adres ik invoer. Erg irritant. Iemand enig idee wat hier aan de hand is? :?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Damn, gaat hard dat gprs verkeer :X

Dikke rekening gehad zojuist 8)7 Toch maar es wat dataverkeer inkopen :o

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Arno schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 18:33:
Damn, gaat hard dat gprs verkeer :X

Dikke rekening gehad zojuist 8)7 Toch maar es wat dataverkeer inkopen :o
Wat heb je voor provider dan..?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Heb mn KPN sim erin gedrukt. Deed vroeger ook wel eens wat gprs en dan was het 2 of 3 euro per maand :o

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arno schreef op woensdag 26 april 2006 @ 08:05:
Heb mn KPN sim erin gedrukt. Deed vroeger ook wel eens wat gprs en dan was het 2 of 3 euro per maand :o
t-mob: 9.50 per maand onbeperkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 10:39:
[...]

t-mob: 9.50 per maand onbeperkt
moet je wel een t-mob abo hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Precies. Heb er wel naar gekeken, maar t-mob heeft een brakke dekking thuis en mn contract met KPN is nog ff niet verlopen :)

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 16:10:
Heb de S200 enige dagen (Nederlandse versie) en ben er heel tevreden mee. Maar nu. Op mijn werk "ziet" de telefoon enige netwerken. Met 1 daarvan kan hij ook daadwerkelijk verbinding maken. Mooi tot zover. Als ik dan vervolgens internet op wil geeft ie de melding dat hij de betreffende pagina niet kan vinden. Maakt niet uit welk adres ik invoer. Erg irritant. Iemand enig idee wat hier aan de hand is? :?
Ja,

waarschijnlijk maakt jouw bedrijf gebruik van een proxy. Dat moet je eerst ergens instellen en daarna ken je pas internetten. Ik weet wel hoe dat op een pc moet, maar hoe dat met Windows Mobile 2005 zit weet ik niet. Misschien dat iemand anders dat ken uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaaaaa, ik heb de mijne ook binnen...WOEJJ :P heheh

Vorige week donderdag 10 uur besteld, volgende dag op de bus gedaan. En gister om 1700 uur kreeg ik hem binne!..Vind ik toch netjes.

Ben er al erg tevrede over. moet alleen erg wennen aan de telefoon funtie, vooral het smsen enzo.
Kan je trouwens ook de ringtone veranderen van de sms? Van het bellen weet ik wel. Maar sms niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:34:
Jaaaaaa, ik heb de mijne ook binnen...WOEJJ :P heheh

Vorige week donderdag 10 uur besteld, volgende dag op de bus gedaan. En gister om 1700 uur kreeg ik hem binne!..Vind ik toch netjes.

Ben er al erg tevrede over. moet alleen erg wennen aan de telefoon funtie, vooral het smsen enzo.
Kan je trouwens ook de ringtone veranderen van de sms? Van het bellen weet ik wel. Maar sms niet.
kan ook. zet een toontje in de root van windows op je toestel en je kunt bij sms-instellingen kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okej dankjewel, ga zometeen even testen,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahhh jammer dat die smsjes geen MP3 ondersteunen man...alleen wavjes :S...me beltoon kon ik wel gewoon makkelijk wijzigen...maar sms niet (mp3 dan)...jammer
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.