Ik heb sinds enkele weken de I-Mate Jamin..
Het is een super gaaf ding, maar er zitten nog behoorlijk wat kinderziektes in:
- SD Kaartje spontaan niet meer zichtbaar
- Spontane Reset
- Vasthangen
Ik hoop dat er snel een update komt.
Verder heeft wm5.0 ook voor de nodige problemen gezorgd.. dit staat echter
los van de Jamin. Veel programma's lopen niet of niet goed op wm5.0
Wat wel ideaal is is dat je niets kwijt raakt als de batt. leeg is.
Ook de bediening met de toetsen is super.. althans zolang het programma wat je start het ondersteund..
Verder zag ik nog ergens een opmerking over T9 voorbij komen.. men vroeg zich het nut hiervan af..
nou simple.. het toetsenbord kun je niet met de vingers bedienen.. de T9 toetsen wel.
Voice dailing is overigens ook erg handig, maar dat moge duidelijk zijn. Gewoon te activeren met
m'n bluetooth headset.
TomTom start erg langzaam, maar is verder prima te gebruiken (als je het eenmaal aan de praat hebt)
Zelf vroeg ik me af of het connecten van 2 bluetooth apparaten geen probleem zou zijn, headset
en gps.. maar het werkt heel aardig. TomTom schakelt netjes het geluid uit als je gaat bellen,
wat me wel op viel is dat tomtom even de GPS kwijt is als ik na een telefoongesprek op hang.
Overclocken heb ik ook geprobeerd, en ik moet zeggen werkt prima!
Sommige spelletjes zijn standaard gewoon traag, effe overclocken en alles loopt soepel.
Ik blijf het wel een beetje link vinden.. dus met mate.
Wifi werkt ook goed bij mij.. het bereik heb ik geen problemen mee. Mooie is dat hij van verschillende netwerken de WEP Key onthoud.. dus niet telkens op nieuw instellen.
Skype heb ik ook even getest, werkte opzich wel maar aangezien ik geen skype contacten
had heb ik met 2 eigen accounts getest.. zorgde voor het nodige gepiep.
Schijnt wel dat de processor wat traag ervoor is.. maar tijdelijk overclocken helpt ook dan weer.
Als iemand tips heeft om de bugs te verhelpen.. graag.. tis wel vervelend om te laat wakker
te worden om dat mijn wekker (AlarmX) niet is afgegaan omdat de i-mate vast gelopen is
Camera werkt ook prima.. ik was verbaasd over de kwaliteit van de foto's met weinig licht..
je moet wel een vaste hand hebben, want hij heeft wel even nodig om een goed beeld te krijgen.
De macro stand is ook erg handig.. kun je scherpe opnamens van dicht bij maken.
Veel plezier. en don't Be Stupid.. BSmart