Samsung SGH-i320 Windows Mobile 5 smartphone

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 12.670 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Dat lijkt me logisch dat gaat over de i607 :P. De i320 heeft helemaal geen UMTS/HSDPA.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:36
Ik heb even een vraag omtrent dit toestel.
Ik las op kieskeurig.nl dat dit toestel geen notities van Outlook ondersteund.
Wat is nou minder?
Ik mis "Notes" je kunt geen note in windows achterlaten alleen taken!! erg
jammer.
Er staat weliswaar in Windows maar ik vraag mij toch af of dit wel wordt ondersteund want ik gebruik het vaak op zowel mijn computer als mijn huidige telefoon.

Verder heb ik even met dit toestel mogen spelen en hij bevalt mij prima alleen nu las ik dat over de notes en dat vind ik wel erg jammer als dat niet kan. Het is mij overigens niet opgevallen dat het er wel of niet op zat. Kunnen jullie mij even duidelijkheid verschaffen?

edit:
Is er ook de mogelijkheid om programma's onder de knoppen te zetten, dus dat je één seconde op bv. o drukt en dat dan de opties voor de wekker wordt getoond?

Ik ben verder niet thuis in Windows mobile maar kan er alleen op de pocketPC versie Excel en Word documenten gemaakt en aangepast worden. En is het op de smartphone versie alleen maar mogelijk om deze documeten te bekijken?

[ Voor 20% gewijzigd door Dagg op 20-01-2007 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Dagg schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 21:44:
Ik heb even een vraag omtrent dit toestel.
Ik las op kieskeurig.nl dat dit toestel geen notities van Outlook ondersteund.

[...]

Er staat weliswaar in Windows maar ik vraag mij toch af of dit wel wordt ondersteund want ik gebruik het vaak op zowel mijn computer als mijn huidige telefoon.

Verder heb ik even met dit toestel mogen spelen en hij bevalt mij prima alleen nu las ik dat over de notes en dat vind ik wel erg jammer als dat niet kan. Het is mij overigens niet opgevallen dat het er wel of niet op zat. Kunnen jullie mij even duidelijkheid verschaffen?
Dat klopt, daarvoor zul je een progje moeten installeren.
edit:
Is er ook de mogelijkheid om programma's onder de knoppen te zetten, dus dat je één seconde op bv. o drukt en dat dan de opties voor de wekker wordt getoond?
Je kunt programma's of contacts onder de toetsen zetten.
Ik ben verder niet thuis in Windows mobile maar kan er alleen op de pocketPC versie Excel en Word documenten gemaakt en aangepast worden. En is het op de smartphone versie alleen maar mogelijk om deze documeten te bekijken?
Ja, dat klopt ook op de Smartphone kun je voorlopig alleen documenten bekijken. Maar Documents to go komt wel met een editor. Aangezien die over het algemeen beter werkt dan de bijgeleverde PocketPC progjes, ben ik zeer benieuwd. Zie voor meer info hier.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:36
Zou je ook aan kunnen geven welk programma moet ik volgens jou hebben voor Notes?
Ik heb zelf de volgende kunnen vinden:
Phatnotes
PocketNotes
SmartphoneNotes

Als ik vragen mag, hoe moet ik die programma's onder de knoppen zetten want ik kan het niet vinden in de handleiding. Of ik lees er weer eens overheen met mijn domme kop. Mocht het wel in de handleiding staan dan is het geven van het bladnummer ook al voldoende.
Ik heb de i320 overigens nog niet maar heb wel de handleiding gedownload om te kijken of er verder alles op zit zoals ik dat zou willen.

Ik heb het inmiddels al gevonden, heb er dus echt goed overheen gelezen. Het staat op bladzijde 32.

Over het maken van Excel en Word bestanden. Ik gebruik het niet maar mocht het een keer van pas komen dan weet ik dat het kan met een extra programmaatje op de i320.

En mijn laatste vraag tot nu toe. Op kieskeurig.nl stond ook aangegeven dat er problemen zijn met het loskoppelen van de i320 als deze aan de computer heeft gehangen als USB-MOA dat de telefoon eerst opnieuw opgestart moet worden alvorens deze weer goed werk. Zijn er meer mensen met dit probleem en zo ja heeft iemand daar een oplossing voor? Het is namelijk erg handig dat dit er op zit vind ik maar als er elke keer zo'n probleem optreed dan is dat niet handig bij veel gebruik ervan.
- er lijkt een bug in de software te zitten: als je de i320 op de computer hebt
aangesloten als 'USB-massa-opslag-apparaat' (overigens geweldig dat dit kan!),
en je koppelt hem erna weer veilig af, dan verschijnt (bij mij in ieder geval)
als je op 'menu' klikt niet het menu (je kunt wel een keuze maken maar de
keuzemogelijkheden zijn op dat moment niet meer zichtbaar, pas weer als je in
een submenu zit). Dit is alleen op te lossen door de telefoon uit en weer aan
te zetten. Probleem voorgelegd aan Samsung maar nog geen bevredigend antwoord
gehad. Een ramp is het natuurlijk niet.
Was overigens bij de Mediamarkt en deze rade mij aan om ook even te kijken bij kieskeurig.nl. Dit naar aanleiding van mijn opmerking dat ik opzoek ben naar een telefoon met toetsenbord en zonder bewegende delen. Ze rade mij aan om ook naar de SE M600i te kijken en gaven aan dat de M600i een betere keus zou zijn wat gebruikersgemak betreft. Er werd ook gezegd dat als er op keiskeurig.nl gekeken zou worden dat de M600i beter uit de bus zou komen bij de reviews van het toestel. Alleen zie ik daar meer 'klachten' dan bij de i320 tot nu toe. Wel is zo dat de i320 pas twee reviews heeft en de M600i vijf.

De bediening van de i320 komt bij mij overigens natuurlijker over, ook mede doordat het een Windows based apparaat is. De M600i zou misschien na een gewenning periode makkelijker zijn door het scroll wieltje maar de i320 heeft mede door Windows mijn voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Dagg schreef op zondag 21 januari 2007 @ 11:44:
Zou je ook aan kunnen geven welk programma moet ik volgens jou hebben voor Notes?
Phatnotes
PocketNotes
SmartphoneNotes
Sorry, ik gebruik het zelf niet. Maar misschien kan iemand anders je daarmee helpen.
En mijn laatste vraag tot nu toe. Op kieskeurig.nl stond ook aangegeven dat er problemen zijn met het loskoppelen van de i320 als deze aan de computer heeft gehangen als USB-MOA dat de telefoon eerst opnieuw opgestart moet worden alvorens deze weer goed werk. Zijn er meer mensen met dit probleem en zo ja heeft iemand daar een oplossing voor? Het is namelijk erg handig dat dit er op zit vind ik maar als er elke keer zo'n probleem optreed dan is dat niet handig bij veel gebruik ervan.
Ik gebruik deze telefoon al ongeveer 3 maanden, waarbij ik de USB stick optie heel handig was (kan ook meteen vanuit het today screen). ik heb zowel onder XP als Vista daar nog nooit problemen mee gehad. Het is ideaal, omdat je dan geen USB stick meer nodig hebt (wel het kabeltje even in je tas stoppen :)).
Was overigens bij de Mediamarkt en deze rade mij aan om ook even te kijken bij kieskeurig.nl. Dit naar aanleiding van mijn opmerking dat ik opzoek ben naar een telefoon met toetsenbord en zonder bewegende delen. Ze rade mij aan om ook naar de SE M600i te kijken en gaven aan dat de M600i een betere keus zou zijn wat gebruikersgemak betreft. Er werd ook gezegd dat als er op keiskeurig.nl gekeken zou worden dat de M600i beter uit de bus zou komen bij de reviews van het toestel. Alleen zie ik daar meer 'klachten' dan bij de i320 tot nu toe. Wel is zo dat de i320 pas twee reviews heeft en de M600i vijf.

De bediening van de i320 komt bij mij overigens natuurlijker over, ook mede doordat het een Windows based apparaat is. De M600i zou misschien na een gewenning periode makkelijker zijn door het scroll wieltje maar de i320 heeft mede door Windows mijn voorkeur.
Ik heb de i320 gekozen vanwege verscheidene redenen. Je moet vooral bij je zelf nagaan, wat je echt belangrijk vindt. Daarbij wat reviews lezen etc. UIQ is bijv. niet echt een consistent besturingssysteem. Ik zou eerder een keuze maken tussen de Nokia E-series en deze Samsung en misschien de HTC anderzijds.

De bediening is heel fijn met de vierpuntsdruktoets. Het is voor mij iig een ideaal toestel. Superklein en licht, daarnaast wel lekker snel en veel functionaliteit, waarbij het bellen ook nog super gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Dagg schreef op zondag 21 januari 2007 @ 11:44:
Phatnotes
PocketNotes
SmartphoneNotes [quote]

Ik gebruik SmartphoneNotes en het werkt prima mede dankzij de synchronisatie met Outlook. Er is ook freeware te verkrijgen. Ik heb zelf even MiloNotes geprobeerd maar kreeg de synchronisatie met Outlook niet werkend. Verder een perfect toestel. Handzaam in gebruik en heb alles er op draaien wat nodig is incl. navigatie (Route 66 versie 7).

E.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2007 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is ideaal, omdat je dan geen USB stick meer nodig hebt (wel het kabeltje even in je tas stoppen

8)7

hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil even vragen of het mogelijk is om tomtom of een andere navigationclient te draaien om de i320? Ik was namelijk vandaag bij CoolBlue (smartphoneshop.nl) en daar ontkende ze dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Jazeker, TomTom kan erop, staat in de OP (direct link: http://www.gpspassion.com/forumsen/topic.asp?TOPIC_ID=61489)

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 22:19:
Ik wil even vragen of het mogelijk is om tomtom of een andere navigationclient te draaien om de i320? Ik was namelijk vandaag bij CoolBlue (smartphoneshop.nl) en daar ontkende ze dat.
Ik heb, zoals beschreven in bovenstaande post van mij, Route 66 draaien zonder enig probleem.

E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik kwam (te laat) tot de ontdekking dat op de meegeleverde cd met Outlook en Active sync ook het progje Memo Pad staat. Hiermee is het ontbreken van Notes opgelost. SmartphoneNotes dus voor jl geinstalleerd.

E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de telefoon bij smartphoneshop.nl besteld. Heel fijne winkel, ze hebben met gedurende het regelen van aankoop en contract perfect geholpen.

Ze hebben de telefoon gisterenavond opgestuurd, helaas heeft de TNT een fout gemaakt en ligt het pakketje nu ergens verkeerd in de distributie route en komt hij morgen of overmorgen pas. Wel jammer, maar kan gebeuren.

Het wachten zal het speeltje dubbel en dwars waar maken :)

Als hij binnen is en alles is goed afgerond ga ik zeker een review schrijven in de shopsurvey. Dat verdienen ze zeker:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik een nokia bluetooth carkit.
heb last van een enorme echo samen met de samsung i320
bij andere telefoon helemaal geen last van
Wie weet of dit is op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vanmiddag binnen gekregen en wat een prachtige telefoon!

Mooi solide en slank apparaat. Erg snel en van Samsung heeft er veel energie in gestoken om van Windows Mobile 5 iets heel compleets te maken. Ik ben nog steeds alles aan het ontdekken en kan er dus verder nog niet veel over zeggen.
Hij voldoet in ieder geval zeker aan mijn verwachtingen :)

Will check in later !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg m'n mobiel internet maar niet aan de praat. Van verschillende bronnen de instellingen gedownload, inmiddels alle andere providers gewist en de instellingen van KPN opnieuw gedownload maar het lukt niet. Iemand een idee?

Is een harde reset en het opnieuw laten sturen van de instellngen mi een oplossing? Voor een harde reste wordt trouwens om een password gevraagd (en dat is niet 0000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De GPRS setting is (eindelijk) gelukt.

Nu ben ik heeel lang aan het proberen om Outlook te synchroniseren met bluetooth. Met een datakabel verloopt het vlekkeloos, BT lukt niet.
M'n laptop en i320 verbinden wel, ik heb de 4.2 versie van activesyn, de comp poort daar toegewezen, etc. Op m'n laptop kan ik in activesync niet de i320 selecteren (mobiel device is uitgegrijsd) en als ik het vanuit de telefoon probeer dan 1. Kent hij geen relatie met een apparaat waarop activesync draait en 2. als ik die relatie dan gelegd heb, weigert het geheel nog steeds dienst. :'(
Wat me wel opvalt is dat de telefoon en laptop niet automatisch met elkaar verbinden als ik de laatste opstart.
Iemand ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:38:
Alle genoemde trucs om de gebruiksduur van de batterij te verlengen werken bij mij vrijwel niet.
Ik kom bij uitgeschakelde bleutooth, push-email, eigen achtergrondfoto, IR uitgeschakeld ed. niet verder dan 1,5 dagen. Erg jammer want het is een erg fijn apparaat. Met name omdat het zo dun is overigens. Nog nergens een betere accu kunnen vinden. Wie wel?
ik heb precies hetzelfde! 2 dagen haalt ie zelden.. bel een beetje, internet wel wat / mail, en sms veel.. weet iemand waar die accu van de i600 te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je er wel vanuit gaan dat die batterij van i600 dan wel past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 17:48

WarPuppy

Electronic Technology

Weet er iemand wanneer de i600 verkrijgbaar is bij bijv. vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
WarPuppy schreef op maandag 29 januari 2007 @ 09:57:
Weet er iemand wanneer de i600 verkrijgbaar is bij bijv. vodafone?
Voorlopig nog niet, voor de losse verkoop zal het zeker nog duren tot eind februari/maart. Misschien wel langer, en dan voordat Vodafone em ook gebrand heeft, kun je daar zo nog 3/4 maanden bij optellen.
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 08:24:
kun je er wel vanuit gaan dat die batterij van i600 dan wel past?
Inderdaad, dat betwijfel ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu 3 weken een i320 (HI) en krijg de mms en wap maar niet aan de gang
helpdesk van samsung zegt je moet bij kpn zijn want het is een imode? toestel.
kpn heeft een en ander geprobeert en zegt de verbinding (GPRS)is goed.
ik heb instellingen via 06 en handmatig geprobeerd, geen resultaat.
tevens wil in cont pers de in de zoek fuctie de E en R niet werken (de rest wel )
bij belcomp vertellen ze dat dit een software fout is en er een update komt
bij samsung weten ze van niets.
iemand ideeen tips of ervaring hier mee?

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bjakkers hoe is het gelukt met hi gprs ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de onderstaande GPRS instellingen werkt mijn Samsung perfect. Ik heb wel alle andere providers gewist maar ik denk eigenlijk niet dat het nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ik natuurlijk wel de instellingen erbij doen :?

Naam setting: kpn gprs
Maakt verbinding met: internet
Toegangspunt: internet
Gebruikersnaam: leeg
Password: leeg
Primaire dns: 62.133.126.28
Secundaire dns: 62.133.126.29
Ip adres: leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds 2 problemen:

1. Bluetooth synchronisatie krijg ik nog steeds niet werkend.

2. Ik kan via de verkenner in activesync niet alle mappen kan zien/benaderen. Ik probeerde namelijk een aantal foto's van het toestel af te halen maar de map waar ze in staan (My documents) kan ik wel op het toestel benaderen maar niet op de pc (via usb en active sync). In de file manager staat een kruisje voor de betreffende mappen en ik neem aan dat dit de oorzaak is. Wie weet hoe ik deze weg kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toestel nu ongeveer een week en ben heel erg tevreden.

Alles werkt inmiddels en mis niets meer.

Het enige wat wel vervelend is dat wanneer ik mijn gmail ophaal met outlook op mijn mobiel de emails na een tijdje weer uit de inbox verdwijnen en nergens zijn terug te vinden. Is dit met alle mailproviders zo of ligt dit aan een instelling in outlook die ik niet heb kunnen vinden.

Het synchroniseren via bluetooth met active sync is altijd al een ramp geweest. Het grote verschil in hardware en drivers (denk ook aan de bluetooth stacks) maakt het erg lastig. Er zijn wel tutorials te vinden op internet, maar deze werken vaak ook niet.

Zoek eens via google oid, dan vind je wel het een en ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik krijg het bluetooth syncen met Windows Mobile Device Center Beta 3 ook helaas niet voor elkaar. Helaas is dat een grote zwakte van WM. Met mijn Palm Tungsten|T ging dat altijd wel prima en dat is echt al jaren geleden. Maar goed, dat is niet anders.

Dat met die mail, weet ik niet, ik moet nog steeds m'n gmail account erbij zetten. Met mijn Planet account heb ik iig geen problemen en Push mail werkt ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smartphoneshop heeft 'm in de aanbieding:
http://www.smartphoneshop...214/samsung-sgh-i320.html

Is zo wel een heel interressant alternatief voor de HTC S620...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eigenlijk niets aan deze telefoon. ik gebruik mijn gewone gsm terug. ik had de i320 gekocht om hem voor mails te gebruiken, maar wanneer ik dat doe is de batterij razendsnel leeg pff...

grrr...ik wil een tool om de backlight te dimmen!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2007 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is echt een prachtig theme: http://www.kooldezine.com/Q/Mushroom_sc.jpg

ook veel zwart in de achtergrond, dus hopelijk goed voor de batterijduur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

Weet iemand of er een page down knop bestaat op de telefoon / windows mobile. Bij lappen text wil ik wel is snel kunnen doorscrollen naar beneden?

Is het daarnaast mogelijk om de toetsencombi aan te passen voor het ontgrendelen van de telefoon? 'ontgrendelen *' is zo een lastige combi als je toetsen op blokkade staat en je toetsenbord verlichting niet werkt. Zal liever 'ontgrendelen fn' of 'ontgrendelen caps' willen gebruiken

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batsies schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 08:33:
Weet iemand of er een page down knop bestaat op de telefoon / windows mobile. Bij lappen text wil ik wel is snel kunnen doorscrollen naar beneden?

Is het daarnaast mogelijk om de toetsencombi aan te passen voor het ontgrendelen van de telefoon? 'ontgrendelen *' is zo een lastige combi als je toetsen op blokkade staat en je toetsenbord verlichting niet werkt. Zal liever 'ontgrendelen fn' of 'ontgrendelen caps' willen gebruiken
dit zou ik dus ook graag willen weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

Heb iets gevonden om te kunnen scrollen, in je register dien je eea aan te passen:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Keymaps

Added the following KeyMaps on my Smartphone:
• Key pad button 2 (Value name: 50) -> Page up (DWORD value: 1)
• Key pad button 8 (Value name: 56) -> Page down (DWORD value: 2)
• Key pad button 3 (Value name: 51) -> Page top (DWORD value: 3)
• Key pad button 9 (Value name: 57) -> Page bottom (DWORD value: 4)
• Key pad button 5 (Value name: 53) -> Full screen toggle (DWORD value: 12)

(bron: http://www.smartphonethou...ums/viewtopic.php?t=10102), heb het alleen nog niet geprobeerd

(Voor andere wm versions: http://www.gpcarreon.com/?p=224 en http://www.gpcarreon.com/?p=221)

Update: voor diegene die niet in het register willen klooien. Page down staat standaard al ingesteld voor Internet explorer achter de knop 8, page up staat standaard ingesteld achter de knop 2. (Functie toetsen zijn niet nodig)

[ Voor 12% gewijzigd door Batsies op 12-02-2007 20:37 ]

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag in het bezit van de Samsung I320. Wat een juweeltje!
Ik ben er nog niet uit hoe ik door middel van het noemen van een naam van iemand de telefoon kan laten bellen met die persoon. Ik weet niet hoe dat heet maar je begrijpt wel wat ik bedoel hoop ik! :? (Spraakherkenning?) Ik heb gezocht in dit topic maar kom er niet echt uit.

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 19:47:
Sinds vandaag in het bezit van de Samsung I320. Wat een juweeltje!
Ik ben er nog niet uit hoe ik door middel van het noemen van een naam van iemand de telefoon kan laten bellen met die persoon. Ik weet niet hoe dat heet maar je begrijpt wel wat ik bedoel hoop ik! :? (Spraakherkenning?) Ik heb gezocht in dit topic maar kom er niet echt uit.
Volgens mij zit dat dus niet op de NL versie. Overigens zijn er wel 3rd party apps die dat kunnen, sterker nog, het programma wat Samsung meeleverd is dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtig dat er al zo snel een antwoord komt! Echter, vraagje. Ik snap dat het waarschijnlijk niet op de NL versie zit maar wat ik met de rest aanmoet..............Ik ben maar een beginnelingetje hoor! Kun je voor mij iets duidelijker zijn alsjeblieft? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd-xP
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-10-2024
Wat een SUPER mooi toestel! kreeg hem gisteren binnen omdat mijn MDA Vario kapot was.

Maar heb echter nog een vraag, weet 1 van jullie de GPRS instellingen voor het Web en Walk van t-mobile?

Verwijderd

Modbreak:Daar is V&A of Marktplaats voor!

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2007 19:54 ]

• Batsies

Batsies

E-Developing

J-J-Jordy schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 07:51:
Wat een SUPER mooi toestel! kreeg hem gisteren binnen omdat mijn MDA Vario kapot was.

Maar heb echter nog een vraag, weet 1 van jullie de GPRS instellingen voor het Web en Walk van t-mobile?
Heb je hier wat aan?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
 Om je laptop of pda handmatig in te stellen voor T-Mobile GPRS Internet, heb je de volgende gegevens nodig: 
APN: internet (Let op kleine letters)
IP-adres: Door server toegewezen IP-adres
DNS: Door server toegewezen DNS-adres

In geval dat DNS-adressen toch nodig blijken te zijn
Primair DNS: 193.79.237.39
Secundair DNS: 193.79.242.39

Advanced connection settings:
+CGDCONT=1,"IP", "internet","",0,0 (Voor Motorola telefoons:+CGDCONT=1,"IP","internet")

Inbelnummer voor GPRS
Voor Siemens en Motorola telefoons: *99***1#
Voor Samsung telefoons: *99**1*1#
Alle andere telefoons: *99#

Deze instellingen gelden voor alle abonnementen en tariefplannen.

(deze info is overigens van de site van T-Mobile afgehaald)

Zelf heb ik Telfort EDGE, dus kan je niet verder helpen

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd-xP
Batsies schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 20:42:
[...]

Heb je hier wat aan?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
 Om je laptop of pda handmatig in te stellen voor T-Mobile GPRS Internet, heb je de volgende gegevens nodig: 
APN: internet (Let op kleine letters)
IP-adres: Door server toegewezen IP-adres
DNS: Door server toegewezen DNS-adres

In geval dat DNS-adressen toch nodig blijken te zijn
Primair DNS: 193.79.237.39
Secundair DNS: 193.79.242.39

Advanced connection settings:
+CGDCONT=1,"IP", "internet","",0,0 (Voor Motorola telefoons:+CGDCONT=1,"IP","internet")

Inbelnummer voor GPRS
Voor Siemens en Motorola telefoons: *99***1#
Voor Samsung telefoons: *99**1*1#
Alle andere telefoons: *99#

Deze instellingen gelden voor alle abonnementen en tariefplannen.

(deze info is overigens van de site van T-Mobile afgehaald)

Zelf heb ik Telfort EDGE, dus kan je niet verder helpen
Ik heb hier wel wat aan, alleen werken deze instellingen voor de WAP browser, als ik via internet explorer verbinding probeer te maken krijg ik een fout.

EDIT:

Het is me eindelijke gelukt! na heel wat heen en weer gepraat van t-mobile naar mij ben ik zelf maar aan de slag gegaan. Heb vervolgens alle GPRS profielen weggegooit, vervolgens op de site van samsung de internet instellingen naar mijn telefoon laten verstuuren. Deze opgeslagen en vervolgens HANDMATIG de Primair DNS en Secundair DNS: 193.79.242.39 ingevoerd instellingen opgeslagen en Wola... it works! _/-\o_ nu heerlijk radio streams luisteren tijdens de bus rit! :D

[ Voor 18% gewijzigd door Amd-xP op 16-03-2007 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen waar ik wap push kan aanzetten (op accepteren) op dit beestje, ben al een hele tijd bezig maar kan het niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 17:19

Yuco

Womanizer!

Probleem waar ik tegen aan loop:

als ik een lijntje aanneem vanuit de situatie dat mijn toetsenbord vergrendeld is dan heb ik geen mogelijkheid om het gesprek bijv. op luidsprekerstand over te zetten. Is mijn toetsenbord niet vergrendeld dan kan dit wel.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09-2024
net mijn samsung I320 ontvangen en tja problemen met synchronisatie icm Vista

Ze vinden elkaar wel en ik kan op toestel bladeren (verbinding wordt soms wel verbroken ?) maar als ik instellingen wil doen om te syncen krijg ik dus de foutmelding :"There is a problem with your connection. Please disconnect and reconnect your device and try again"

Zou ik nog ergens die beta 3 kunnen downloaden want als ik het goed heb werkt deze probleemloos

http://www.allpostnews.co...ing%20on%20rc1%205600.php
bovenstaande heb ik ook willen uitvoeren maar...ik krijg melding dat die sleutel niet kan maken...er is fout bij wegschrijven opgetreden

Kortom ik kan dus niet syncen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

Weet iemand hoe alle nummers in 1 keer van telefoon naar simkaart gekopieerd kan worden? (zonder activesync te gebruiken)

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

Batsies schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 19:52:
Weet iemand hoe alle nummers in 1 keer van telefoon naar simkaart gekopieerd kan worden? (zonder activesync te gebruiken)
1 nummer lukt wel, contactpersonen, contact openen, nummer selecteren en 'opslaan op sim'. Meerdere contacten lukt mij nog niet

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Volgens de beschrijvingen zou er ook het programma "Voice Assist" bij moeten zitten, maar ik kan het bij mij niet vinden. :?

Zijn er mensen die dit programma wel hebben op hun i320??
Heeft er iemand een idee waar ik deze zou kunnen downloaden?

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

Wat doet het programma? Heb de telephone even niet bij de hand, maar heb je een beschrijving?

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Batsies schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 06:50:
Wat doet het programma? Heb de telephone even niet bij de hand, maar heb je een beschrijving?
Dit is een programma dat stemgestuurd is. Door het indrukken van een (vooraf ingestelde) knop en het spreken van een opdracht, wordt deze opdracht uitgevoerd.
Dus ik houd bijv. de "0" ingedrukt en zeg "bel frits"en dan wordt Frits gebeld.
Ik denk dat het op de Nederlandse versie niet op zit,. omdat het misschien meer Engelstalig gericht is. :'(
Toch wil ik het wel graag hebben om te proberen. _/-\o_

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:36:
Ik heb nog steeds 2 problemen:

1. Bluetooth synchronisatie krijg ik nog steeds niet werkend.
Ik heb ook al enkele uren geprobeerd om dit voor elkaar te krijgen, wat steeds maar niet lukte. :?
Uiteindelijk is het mij toch gelukt. :*)
Op Modaco vond ik een beschrijving (http://tinyurl.com/2uoh6d) en daarmee kwam ik een heel eind......
Totdat ik bijna aan het einde de PC moest kiezen waarmee ik de Bluetooth-partnership wilde aanmaken.
Als ik dan mijn PC selecteerde, kreeg ik vervolgens een leeg scherm met als titel "Diensten".
Als je nu rechts op "menu" klikt kun je "1. vernieuwen" kiezen. Nadat ik dat gedaan had kwam Active Sync er op te staan.
Dan is het een kwestie van aanvinken en doorgaan.
Daarna kon ik meteen een verbinding maken met de PC via Bluetooth en synchroniseren.
En precies zoals ik het gewend was met mijn C500 ging POI-Edit keurig de laatste bestanden met flitspalen er op zetten, zodat ik met mijn TOMTOM 5 weer verzekerd ben van waarschuwingen.
:*) :*)

[ Voor 11% gewijzigd door funske op 05-05-2007 15:58 ]

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een beetje een rare vraag, maar stel hem toch:

Hoort de vierpuntsdruktoets in alle vier de richtingen een 'klik' te geven?
Het valt me op dat wanneer ik die toets gebruik, er geen klik te horen valt als ik op het pijltje naar beneden druk. En, hoewel het ook een beetje vreemd voelt, ligt de toets er gewoon strak in...vreemd.
Iemand dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde, alleen net iets anders. In het begin 'klikten' alle richtingen, maar nu doen alleen links, boven en onder dat nog. Rechts zit gewoon strak. Persoonlijk vind ik het niet echt hinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al geupdate naar Windows Mobile 6? Er schijnt een update gereed te staan bij de service dealers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ henkzonnet

Ik stoor me er verder ook niet aan hoor, maar nu weet ik wel dat het niet standaard zo hoort te zijn,. bedankt!
Zal vanaf nu dan toch maar wat voorzichtiger zijn met de rechter duim :P

@ hestoweden

Is dat zo? Zou interessant zijn! Wist wel dat er voor de htc modellen zo'n optie was, maar voor de i320 is nieuw voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 18:39:
@ hestoweden

Is dat zo? Zou interessant zijn! Wist wel dat er voor de htc modellen zo'n optie was, maar voor de i320 is nieuw voor me.
Afgelopen week gebeld met Samsung of er een Rom beschikbaar is voor de i320 en dat is klaarblijkelijk zo. Ik kan bij de Phonehouse in Den Haag (waar ik in de buurt woon) langs voor een GRATIS update!
Zodra ik wat heb geupgrade laat ik van mij horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 08:34:
[...]

Afgelopen week gebeld met Samsung of er een Rom beschikbaar is voor de i320 en dat is klaarblijkelijk zo. Ik kan bij de Phonehouse in Den Haag (waar ik in de buurt woon) langs voor een GRATIS update!
Zodra ik wat heb geupgrade laat ik van mij horen.
Dat is interessant! Ik ben heel benieuwd, hebben ze bij Samsung ook aangegeven dat het om WM6 gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 08:58:
[...]

Dat is interessant! Ik ben heel benieuwd, hebben ze bij Samsung ook aangegeven dat het om WM6 gaat?
Voor zover ik weet ja! I'll keep you posted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan in Duitsland een I320 kopen , kan iemand me zeggen of daar de mogelijkheid op is om op de I320 zelf de nederlandse taal te selekteren, zodat alles in het Nederlands er op staat of is dit niet mogelijk ? Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:41:
Ik kan in Duitsland een I320 kopen , kan iemand me zeggen of daar de mogelijkheid op is om op de I320 zelf de nederlandse taal te selekteren, zodat alles in het Nederlands er op staat of is dit niet mogelijk ? Alvast bedankt !
Ik kan alleen engels en nederlands selecteren. Het ligt eraan of de optie nederlands op de duitse zit.

Menu, instellingen, landinstellingen, taal

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:41:
Nee, waarschijnlijk niet. Ik kon met mijn Franse i320, alleen voor Italiaans, Frans, Duits en Engels kiezen, dus niet voor Nederlands. Maar vraag het gewoon even na bij de verkoper zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik heb een afspraak gemaakt bij de Phonehouse over het updaten. Ik kan alleen wel pas over een ruime week terecht. Ze zeiden dat het ongeveer een uur zou duren, ik ben benieuwd :)

[ Voor 22% gewijzigd door Hoedje op 09-05-2007 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft WM6: daarmee zou je toch ook office functionaliteit moeten hebben, zoals dat op de huidige generatie pocketpc's het geval is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 21:57:
Wat betreft WM6: daarmee zou je toch ook office functionaliteit moeten hebben, zoals dat op de huidige generatie pocketpc's het geval is?
Ja, je kunt documenten openen en editten. Maar ik betwijfel zeer sterk dat het een update voor WM6 is. Dat zou dan echt wel op één van de grote nieuwssites hebben gestaan. Zoveel updates komen er namelijk niet voor WM5 Smartphones. Voor zover mij bekend is, krijgen alleen de T-Mobile Dash (Amerikaanse versie) en de Samsung i600 (over een paar maanden pas) officieel een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Office uit WM6 is al ook beschikbaar voor WM5 telefoons, zie
http://msmobiles.com/news.php/6328.html

Wie kan me helpen hoe ik mijn Emails in Outlook Email die ik via een exchange server binnenhaal langer dan 3 dagen op mijn telefoon kan houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:04:
Office uit WM6 is al ook beschikbaar voor WM5 telefoons, zie
http://msmobiles.com/news.php/6328.html

Wie kan me helpen hoe ik mijn Emails in Outlook Email die ik via een exchange server binnenhaal langer dan 3 dagen op mijn telefoon kan houden?
Mail --> menu --> opties --> account opties en dan bij de één na laatste "alle berichten downloaden" kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent er iemand software die het mogenlijk maakt om mijn tv te bedienden met mijn i320 ?
Ik weet dat dit zeker mogenlijk is via de infrarood poort. Ipaq 's kunnen dit ook. dat is dan iets van remote controle nevo ofzo...

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik heb mijn firmware laten updaten en het was geen WM 6.0, maar dat was te verwachten :P.

Kan iemand deze gegevens even posten?
achter --> zijn de gegevens bij mij
Radioversie --> I320CEFI
RIL versie -->2.501
ROM Updateversies --> 5.1.195.14967

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 16:47:
Ik heb mijn firmware laten updaten en het was geen WM 6.0, maar dat was te verwachten :P.

Kan iemand deze gegevens even posten?
achter --> zijn de gegevens bij mij
Radioversie --> I320CEFI
RIL versie -->2.501
Radioversie --> I320CEFH2
RIL versie -->2.501

Bijna WM 6.0 toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen? Mijn tweede i320, vorige is gestolen, neemt automatisch op in alle profielen behalve 'stil'. Verschrikkelijk irritant, zeker omdat ik in het buitenland woon.

Is dit een serieuze bug? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ik iets fout doe, automatisch opnemen is alleen een optie in profiel headset.

Heb al veel gekeken op internet maar tot noch toe niemand gevonden die het probleem ook heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Het is misschien wat extreem, maar heb je al een harde reset geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee eigenlijk nog niet, ik heb de geinstalleerde Tomtom namelijk morgen en vandaag nog nodig voor mijn werk maar van het weekend zal ik dat inderdaad eens proberen.

Maar jij hebt er dus ook nog nooit van gehoord? Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er mij iemand vertellen hoe ik trilfunktie met een beltoon moet instellen ? Moet via profiel, maar krijg het niet voor mekaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Je kan ook gewoon bij het beginscherm hekje ingedrukt houden dan gaat ie ook op trilstand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel simpel:

ga naar instellingen --> profielen (of klik direct op profile...als het op je homescreen staat)

Het profiel dat gehighlight staat kun je bewerken: menu --> bewerken
Kies onder beltoontype voor 'Trillen en beltoon'

Klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
J-J-Jordy schreef op zondag 25 februari 2007 @ 10:28:
[...]Ik heb hier wel wat aan, alleen werken deze instellingen voor de WAP browser, als ik via internet explorer verbinding probeer te maken krijg ik een fout.

EDIT:

Het is me eindelijke gelukt! na heel wat heen en weer gepraat van t-mobile naar mij ben ik zelf maar aan de slag gegaan. Heb vervolgens alle GPRS profielen weggegooit, vervolgens op de site van samsung de internet instellingen naar mijn telefoon laten verstuuren. Deze opgeslagen en vervolgens HANDMATIG de Primair DNS en Secundair DNS: 193.79.242.39 ingevoerd instellingen opgeslagen en Wola... it works! _/-\o_ nu heerlijk radio streams luisteren tijdens de bus rit! :D
Het blijft raar. Als ik deze instellingen in mijn i320 zet kan ik alleen WAP-pen en krijg ik een fout als ik via de internet explorer verbinding maak. Heb je nog een proxy of zo er in zitten?
Hoe staan bij jou de optie van internet explorer?
Kun je misschien wat printscreentjes maken met dit perfecte gratis programma: http://www.iliumsoft.com/site/fp/screen_capture.htm
En deze hier zetten of naar www.yousendit.com uploaden en die link hier neerzetten.
_/-\o_ Alvast hartstikke bedankt!!!!! _/-\o_

EDIT:

Ik heb nog even verder geknutseld en de GPRS-instellingen veranderd van WAP-netwerk naar Internet en "wap" naar "internet" en nu kan ik gewoon wel internet op.

[ Voor 6% gewijzigd door funske op 14-06-2007 12:12 ]

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is deze toestel nog los verkrijgbaar in de winkels (dus niet via internet shops) zo ja waar en hoe duur kost ie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Laatst online: 11:00

Renate1970

Lef is Leven

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 09:21:
is deze toestel nog los verkrijgbaar in de winkels (dus niet via internet shops) zo ja waar en hoe duur kost ie ?
Dit toestel is nog te krijgen bij belcompany, staat op de website (misschien een handige tip, dit zijn vragen die je zelf kan opzoeken en kan navragen)
Toestel kost 300 euro los.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 09:21:
beetje off topic, mijn excuses daarvoor...

Zonder nu meteen als taalfreak over te willen komen, zou ik je graag willen verzoeken wat beter te kijken naar je taalgebruik. Ik heb al de nodige posts van jouw hand voorbij zien komen in 'Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic' en ook nu is de kwaliteit niet al te best. Verder niet echt erg, maar het leest vrij lastig zo.

Maar buiten dat, zoals Renate1970 reeds zei: zoekt en gij zult vinden...

Oh ja, wat ik vergat te vertellen: ik kan je iig de i320 van harte aanbevelen. Echt een top toestel (en nog steeds een zeldzame verschijning).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2007 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd-xP
Zo, heb nu eindelijk voor elkaar dat TomTom Mobile draait!, maar nu het probleem! hoe krijg ik verbinding
in tomtom tot mijn Holux GR-230XX is hier een voefje voor of?

Heb al in tomtom zelf ingesteld dat hij naar andere apparaten moet zoeken, maar toch zegt hij vrolijk van Geen GPS-Aparaat!

Heb via een progsel GPS Utilities wel GPS singaal

[ Voor 35% gewijzigd door Amd-xP op 23-06-2007 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
J-J-Jordy schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 23:48:
Zo, heb nu eindelijk voor elkaar dat TomTom Mobile draait!, maar nu het probleem! hoe krijg ik verbinding
in tomtom tot mijn Holux GR-230XX is hier een voefje voor of?

Heb al in tomtom zelf ingesteld dat hij naar andere apparaten moet zoeken, maar toch zegt hij vrolijk van Geen GPS-Aparaat!

Heb via een progsel GPS Utilities wel GPS singaal
Heb je wel lang genoeg gewacht?
Die melding krijg ik ook altijd een aantal seconden. Daarna dat hij geen GPS-signaal heeft en daarna is het goed. Dus even afwachten.......

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd-xP
funske schreef op zondag 24 juni 2007 @ 11:38:
[...]

Heb je wel lang genoeg gewacht?
Die melding krijg ik ook altijd een aantal seconden. Daarna dat hij geen GPS-signaal heeft en daarna is het goed. Dus even afwachten.......
Welke melding bedoel je?

Ik heb hem nu al 10 min aanstaan maar tot nu toe nog geen GPS-apparaat gevonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
J-J-Jordy schreef op zondag 24 juni 2007 @ 22:25:
[...]

Welke melding bedoel je?
Geen GPS-Apparaat! (met dubbel p O-) )
Ik heb hem nu al 10 min aanstaan maar tot nu toe nog geen GPS-aparaat gevonden :(
Nee, dat is wel erg lang. Heb je het GSP-apparaat wel gepaired met je i320??

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door de naam van je gps-ontvanger te veranderen kan je dit probleem verhelpen. Noem je gps-ontvanger in je telefoon: BT-GPS Als het goed is word hij nu door tomtom gevonden en kan je tomtom gebruiken, succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd-xP
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 10:54:
Door de naam van je gps-ontvanger te veranderen kan je dit probleem verhelpen. Noem je gps-ontvanger in je telefoon: BT-GPS Als het goed is word hij nu door tomtom gevonden en kan je tomtom gebruiken, succes!
supper! tnx voor je oplossing! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een toparantie van samsung, mijn mobiel deed het niet meer en zomaar binnen 4 uurtjes een vervangend i320 mobieltje, refurb maar dan alsnog beter dan mijn bekraste scherm en nieuwe accessoires zijn ook mooi meegenomen!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
deze garantie geldt alleen voor smartphones!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ARM010GBEC

Afbeeldingslocatie: http://www.gooby.dk/shop/images/earphone_adapter_8488_a4ARM010.jpg

ziet er ok uit
alleen zijn de prijzen niet ok 25 euro
interesse?
samenkopen.net?

http://cgi.ebay.nl/Stereo...goryZ111165QQcmdZViewItem

Afbeeldingslocatie: http://www.tradekantoor.nl/picture_library/AUDIO-SAM-D500.jpg

ook wel ok geen mic en geen volumeregelaar > 6 euro :D _/-\o_

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2007 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:33
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 23:46:
[...]
Zonder nu meteen als taalfreak over te willen komen, zou ik je graag willen verzoeken wat beter te kijken naar je taalgebruik. Ik heb al de nodige posts van jouw hand voorbij zien komen in 'Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic' en ook nu is de kwaliteit niet al te best. Verder niet echt erg, maar het leest vrij lastig zo.
Ookal heb je volkomen gelijk, misschien moet je dergelijke comments even via de PM doen. Lijkt mij sympathieker richting je slachtoffer. Misschien geldt dat ook voor mijn reactie overigens :*)
Delarue wijzigde dit bericht 23-06-2007 01:14 (9%)
Spelfoutjes gevonden ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na drie jaar Symbian begin ik me toch thuis te voelen bij WM, toch zijn er nog drie kleine dingen die ik graag op wil lossen.

1. Camera shutter sound wil ik af zetten (reeds gevonden in dit topic)
2. Bij berichten heb ik vier mappen, mms/sms, hotmail, g-mail en outlook. Ik gebruik alleen mms/sms en g-mail zou ik die andere twee kunnen verwijderen?
3. De standaard te openen map bij Afbeeldingen en Videos is niet in te stellen, waardoor je elke keer naar je locatie moet browsen op je geheugenkaart. Iemand daar een oplossing voor?

Overigens, wanneer ik standaard WoW-XT aan heb staan crasht mijn i320 een aantal keer per dag wanneer ik een videootje open of mp3, iemand ook last van?

• PhrancK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:57
Hallo Allemaal,

ik heb hier topc beetje doorgelezen. Ik bezit op het moment een Sony Ericsson K800i en heb abbotje bij mijn normale bel abbo afgesloten bij T-mobile voor onbeperkt Internet. Ik merk nu dat ik veel meer surf op het internet dan dat ik bel en ben er achter gekomen dat de K800i niet echt een fijn toestel hiervoor is.

Dus ben ik opzoek naar een smartphone die ik los kan kopen niet al te duur en die erg geschikt is voor surfen, emailen, etc en gewoon bellen ofcourse.
Dus kwam ik uit bij de I320, inmiddels niet meer het nieuwste toestel. Jullie als gebruikers van dit toestel, zouden jullie mij dit toestel nog steeds aan raden of zijn de nieuwere (zoals de I600 of andere) echt vele male beter en zou ik dit toestel moeten vergeten?

Alle suggesties zijn welkom,
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Laatst online: 11:00

Renate1970

Lef is Leven

PhrancK schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 23:15:
Hallo Allemaal,

ik heb hier topc beetje doorgelezen. Ik bezit op het moment een Sony Ericsson K800i en heb abbotje bij mijn normale bel abbo afgesloten bij T-mobile voor onbeperkt Internet. Ik merk nu dat ik veel meer surf op het internet dan dat ik bel en ben er achter gekomen dat de K800i niet echt een fijn toestel hiervoor is.

Dus ben ik opzoek naar een smartphone die ik los kan kopen niet al te duur en die erg geschikt is voor surfen, emailen, etc en gewoon bellen ofcourse.
Dus kwam ik uit bij de I320, inmiddels niet meer het nieuwste toestel. Jullie als gebruikers van dit toestel, zouden jullie mij dit toestel nog steeds aan raden of zijn de nieuwere (zoals de I600 of andere) echt vele male beter en zou ik dit toestel moeten vergeten?

Alvast bedankt
Sorry voor het late antwoord, ik heb even zitten twijfelen hoor, ik zelf ben in het bezit van de i600 namelijk. Ik zou dus gaan voor de i600, al lees ik uit verschillende forums dat de i320 ook heel goed is en iedereen er over te spreken is, dit is ook het geval met de i600. Ik denk dan ook dat het eigenlijk ook een beetje aan je eigen voorkeur zal liggen. Wil je WIFI dan gaan voor de i600, doe je daar niks mee ga dan voor de i320, uiteraard speelt ook nog de prijs een rol.
Ik wens je veel succes met de keuze.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

PhrancK schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 23:15:
Hallo Allemaal,

Alvast bedankt
Yo,

Ik heb ze beide gehad en vind de I600 mooier (persoonlijk), verder zit zoals je al meldt bij de I600 wifi, verder verschilt hij weinig van de I320. Wel heeft de I320 een flitser bij de camera (ook te gebruiken als zaklampje). De I600 heb ik kunnen upgraden naar WM6, weet niet of de I320 dit kan. WM6 werkt wel lekkerder / sneller dan WM5 bij mij.

Als laatste heeft de I600 natuurlijk 3G / UMTS mogelijkheid, dit kan niet bij de I320, hier is max EDGE of anders GPRS.

E-Developing

Verwijderd

Heb sinds eergister ook een Samsung i320. Ik ben overgestapt van een treo 650, en das toch wel even wennen maar op een prettige manier.

Alleen heb ik nu het vage probleem dat mijn telefoon regelmatig tijdens een gesprek vastloopt en dat altijd naar +/- 45 sec. Ik kan gewoon verder bellen maar als ik vervolgens een op wil hangen werkt dat niet. Dus moet ik de batterij er maar weer uithalen. Niet heel erg praktisch. Zijn er meer mensen met dit probleem, of doe ik iets verkeerd?

Verder vroeg ik mij af of je de t9 functie bij de contact personen uit kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruimzicht schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:57:
[...]

Ookal heb je volkomen gelijk, misschien moet je dergelijke comments even via de PM doen. Lijkt mij sympathieker richting je slachtoffer. Misschien geldt dat ook voor mijn reactie overigens :*)

[...]
Spelfoutjes gevonden ;) ?
Touché...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Laatst online: 12-09 18:48

Bob

J-J-Jordy schreef op zondag 25 februari 2007 @ 10:28:
[...]

Ik heb hier wel wat aan, alleen werken deze instellingen voor de WAP browser, als ik via internet explorer verbinding probeer te maken krijg ik een fout.

EDIT:

Oef, dankzij dit topic heb ik nu ook m'n edge verbinding in gang gekregen.

Provider:
Base (Belgie)
Settings:
sms WAP naar 1912
Alles van GPRS settings weggooien, settings van deze pagina invoeren, geef het wap proxy ip dat je daar vind in als DNS server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Is het mogelijk om de windows mobile versie te upgraden naar 6.0? Zo ja, hoe?

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
thomaskroon schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 17:24:
Is het mogelijk om de windows mobile versie te upgraden naar 6.0? Zo ja, hoe?
Samsung heeft iig nooit officieel een upgrade beschikbaar gesteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Laatst online: 12-09 18:48

Bob

Nu ik zie dat dit topic nog gevolgd wordt: heeft er nog iemand succes gehad met Java en de i320? IBM geeft hun VM niet meer gratis weg, en andere goede VM's heb ik nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Bob schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 18:40:
Nu ik zie dat dit topic nog gevolgd wordt: heeft er nog iemand succes gehad met Java en de i320? IBM geeft hun VM niet meer gratis weg, en andere goede VM's heb ik nog niet gevonden.
Nee ik heb geprobeerd bluetooth remote control te installeren (.jar), maar werkt niet ;(

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste