Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
redneck eyeball schreef op donderdag 09 november 2006 @ 09:00:
Heeft er iemand enig idee hoe ik java games op de i320 kan installeren ?
Volgens de review op www.nieuwemobiel.nl heeft de i320 geen java ondersteuning , raar maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
Je hoeft alleen maar een midlet manager te installeren. Op de meeste HTC telefoons zit dat er standaard op, bij Samsung moet je het los even installeren.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op zondag 12 november 2006 @ 12:28:
[...]

Dat hangt ervan af, wat voor software is het? Heb je wat meer informatie? De Samsung ondersteunt Microsoft Direct Push.
Ik weet niet juist wat ik moet antwoorden op de vraag wat voor software het is, maar het is deze die ik moet installeren: http://push.proximus.be (van vodafone).

Mijn email-instellingen zijn dan gewoon op die website ingegeven en als ik die software download kan ik gewoon meteen push email gebruiken op men qtek 9100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ze gebruiken daar een oplossing van Visto. Als ik zo snel kijk op de site dan werkt het niet voor Windows Mobile Smartphones, alleen PocketPC's, dus helaas...

Een hele goede tip trouwens:
WANT TO DOUBLE YOUR SAMSUNG i320 battery life?

I had a few customers unhappy with the Samsung i320 battery life. One of my colleagues discovered that you can boost the battery life of the i320 by simply deactivating the IR port, which is always on 24/7 in the standard set-up out of the box. This should increase battery life by (approximately) 100%.

Just go to “Start / Settings / Plus / Connections / Send” and un-tick the box.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op zondag 12 november 2006 @ 15:10:
Ze gebruiken daar een oplossing van Visto. Als ik zo snel kijk op de site dan werkt het niet voor Windows Mobile Smartphones, alleen PocketPC's, dus helaas...

Een hele goede tip trouwens:

[...]
Denk je dat ik ook gewoon push kan gebruiken met die microsoft push mail dan? Zou die phone graag gebruiken, maar moet absoluut push mail hebben :(

Goede tip trouwens, hopelijk is het waar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net met proximus gebeld. Ik kan hem dus niet kopen, want ik moet de vodafone direct e-mail software kunnen installeren, wat dus niet gaat :(

Zonder pushmail, hoef ik geen smartphone/pda :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Ik heb hier gewoon push mail, hoor. Alleen niet van Vodafone. Wat is het probleem? Het enige dat je nodig hebt is een Exchange server.

[ Voor 96% gewijzigd door Tinto op 13-11-2006 14:48 ]

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een pushmail abonnement bij proximus (vodafone), dat ik 20mb per maand mag downloaden. Als ik de software hiervan niet installeer, dan herkent proximus dat speciale abonnement niet, waardoor ik telkens de gprs verbindingen betaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redneck eyeball
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-05-2014
Je hoeft alleen maar een midlet manager te installeren. Op de meeste HTC telefoons zit dat er standaard op, bij Samsung moet je het los even installeren.
Makkelijker gezegd dan gedaan ... na lang zoeken heb ik de Intent Midlet Manager gevonden.
http://www.lvlolvlo.net/2006/08/01/midlet-manager-for-mda/

Er op gezet, gereboot, maar als ik die applet opstart doet die helemaal niets.
Ook de jar of jad starten wil niet lukken ...

Ik vrees dat ik net iets meer hulp nodig zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:55
Is het mogelijk om met A2DP streaming audio te luisteren op een geschikt apparaat? Ik denk aan mijn carkit bijvoorbeeld.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow dat infrarood uitschakelen werkte gewoon echt bevorderend voor de batterij, ik merk het nu al binnen anderhalve dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand gelukt om youtube te checken op de i320?
welke software heb je er dan voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ruimzicht schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:51:
Is het mogelijk om met A2DP streaming audio te luisteren op een geschikt apparaat? Ik denk aan mijn carkit bijvoorbeeld.... :)
De Sony A2DP headset van een vriend werkte prima. Het wordt gewoon ondersteund.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:17:
wow dat infrarood uitschakelen werkte gewoon echt bevorderend voor de batterij, ik merk het nu al binnen anderhalve dag.
Idd. de batterij gaat toch een stuk langer mee. Maar, niet zoveel als uit de bron :P
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 17:47:
Is het iemand gelukt om youtube te checken op de i320?
welke software heb je er dan voor nodig?
Youtube gebruikt flash, dus daarom werkt het (nog) niet op mobiele apparaten. Er zijn wel verschillende oplossingen, maar geen van alle is fijn. Het werkt vrijwel nooit goed :/. Ze zijn bezig om het geschikt te maken en in de loop van volgend jaar zou het geschikt worden gemaakt. Verder is er iets als tinytube, maar daar kan ik niets over vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk eraan om een plantronics pulsar 260 aan te schaffen als ad2p, heeft iemand anders andere suggesties?

Afbeeldingslocatie: http://www.sotovik.ru/images/news/21.07.2006/60721_ja19s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Dat ziet er goed uit. Maar in dit topic zitten veel mensen die er wat vanaf weten: Bluetooth Stereo (A2DP) topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo, ik heb de samsung ook besteld eindelijk! na lang twijfelen tussen de htc mteor en de i320, ben ik toch voor men favoriete merk gegaan, alleen ben ik nog steeds wat bang voor de batterij...

nu mijn qtek 9100 nog verkopen :p

Verwijderd

ik heb de itech clip IIIS, bevalt prima met de i320, goed geluid lekker licht..

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 10:20:
ik heb de itech clip IIIS, bevalt prima met de i320, goed geluid lekker licht..
nice, hoe lang kun er ongeveer mee doen?

Verwijderd

Als ik vanuit windows media naar "mijn muziek" ga en dan naar "alle muziek" krijg ik het overzicht te zien van alle mp3 muzieknummers in deze file. Wat moet ik doen om een nummer uit deze file naar een andere telefoon te versturen ??

Hartelijk dank bij voorbaat voor jullie antwoord

Bert-Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 13:37:
[...]

nice, hoe lang kun er ongeveer mee doen?
muziek was geloof ik halve dag luisteren.. standby tijd weet ik niet uit me hoofd maar is erg goed!
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 13:49:
Als ik vanuit windows media naar "mijn muziek" ga en dan naar "alle muziek" krijg ik het overzicht te zien van alle mp3 muzieknummers in deze file. Wat moet ik doen om een nummer uit deze file naar een andere telefoon te versturen ??
vanuit mediaplayer kan je niet een mp3 bestand versturen.. je moet programma hebben geinstalleerd zoals smart explorer.. daarmee kan je via bluetooth en infrarood bestand verzenden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:53:
heb een pushmail abonnement bij proximus (vodafone), dat ik 20mb per maand mag downloaden. Als ik de software hiervan niet installeer, dan herkent proximus dat speciale abonnement niet, waardoor ik telkens de gprs verbindingen betaal...
Ik heb zelf een Exchange server in de kast staan. Dit in combinatie met een obeperkt GPRS abo van T-Mobile a EUR 9,50 p/mnd. Ik raad je aan hetzelfde te doen, dan ben je meteen van die rare standaarden van Vodafone af. Als je zelf geen Exchange server wilt, kun je kijken naar hosted Exchange.

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 00:06:
[...]
vanuit mediaplayer kan je niet een mp3 bestand versturen.. je moet programma hebben geinstalleerd zoals smart explorer.. daarmee kan je via bluetooth en infrarood bestand verzenden...
Dat kan ook gewoon met de standaard geinstalleerde File Manager hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff, ik had hem vandaag normaal moeten ontvangen.

omdat dhl niet levert in belgië op zaterdag, moet ik nu wachten tot maandag :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Hoedje,

Inderdaad heb ik nu gezien dat het overzenden van mp3 bestanden gewoon via file manager kan.
Helemaal goed zo.
Bedankt

Bert-Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die weet hoe je het toetsenbord langer kan laten oplichten dan de ongeveer 5 seconden die "standaard" werkt ?

Gr
Bert-Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net de samsung i320 ontvangen maar heb al een eerste probleem...

wanneer ik in een menuoptie zit en daar rechtsonder op "menu" klik.dan klapt het menukadertje heel even open en gaat ie weer naar het today screen :S

Iemand een oplossing?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2006 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:52:
ik heb hem net ontvangen maar heb al een eerste probleem...

wanneer ik naar "messaging" ga en vervolgens "outlook email" kies, klik ik op "menu". wat ik dan zie is het menukadertje dat heel even openklapt maar dan opeens weer naar mijn homescreen gaat :S

Iemand een oplossing?
Nee, het enig wat ik kan zeggen is dat het niet zo hoort. Maar:

Heb je de telefoon al gesynced met de computer? Druk je niet per ongeluk de rode knop ook in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:15:
[...]

Nee, het enig wat ik kan zeggen is dat het niet zo hoort. Maar:

Heb je de telefoon al gesynced met de computer? Druk je niet per ongeluk de rode knop ook in?
ja dat was het, ik drukte perongeluk de rode knop...het verschil of je 1 of 2 knoppen induwt is bijna niet merkbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar ik me ook aan erger is dat het voor een rechtshandige moeilijk is het toestel te bedienen wanneer hij in de lader zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:20:
waar ik me ook aan erger is dat het voor een rechtshandige moeilijk is het toestel te bedienen wanneer hij in de lader zit...
Voor een linkshandige ook, die aansluiting had gewoon aan de onderkant gemoeten. Maar ja, wie klein wil zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee hoe ik kan syncen met een mac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Niet online

PWA

Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 18:15:
iemand een idee hoe ik kan syncen met een mac?
Niet moeilijk. uit mijn hoofd Google op missing sync

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand de gprs instellingen voor proximus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er een mogeljkheid de sgh-i320 uit te breiden met WIFI kaartje ?

Gr
BJan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik naar benieuwd ben is of je de beeldschermbacklight niet veel minder hard kunt zetten zodat je battery life erop vooruit gaat.Ik vindat dit wel lager kan. Wat ik merk is dat het wel lager KAN maar dat gebeurd pas wanneer de batterij bijna leeg is, (dan gaat het toetsenbord ook uit) met deze backlightstand kan ik zeker leven als daar een goede batterylife tegenover staat.
Het backlight contrast wil ik eigenlijk proberen lager te zetten dan bij de telefoon is te configureren. Is het misschien mogelijk te achterhalen wat de tel eigenlijk precies doet met het beeldscherm wanneer de batterij bijna op is? Zodat je dit bijvoorbeeld software matig in het register kunt veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:35:
is er een mogeljkheid de sgh-i320 uit te breiden met WIFI kaartje ?

Gr
BJan
Ja, in theorie is het mogelijk. Maar voorlopig niet omdat er geen MiniSD kaartjes zijn met Wifi die niet uitsteken. Kortom wil je Wifi, ga dan voor de HTC Excalibur.
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:26:
Waar ik naar benieuwd ben is of je de beeldschermbacklight niet veel minder hard kunt zetten zodat je battery life erop vooruit gaat.Ik vindat dit wel lager kan. Wat ik merk is dat het wel lager KAN maar dat gebeurd pas wanneer de batterij bijna leeg is, (dan gaat het toetsenbord ook uit) met deze backlightstand kan ik zeker leven als daar een goede batterylife tegenover staat.
Het backlight contrast wil ik eigenlijk proberen lager te zetten dan bij de telefoon is te configureren. Is het misschien mogelijk te achterhalen wat de tel eigenlijk precies doet met het beeldscherm wanneer de batterij bijna op is? Zodat je dit bijvoorbeeld software matig in het register kunt veranderen?
Je weet dat dan ook bepaalde apps worden geblockeerd, zoals de camera. Dat lijkt me niet de bedoeling. Het zal zeer waarschijnlijk mogelijk zijn een waarde aan te passen in het register zodat de backlight minder fel brand. Ik heb alleen geen idee welke waarde. Je zou kunnen proberen uit de vinden hoe dat werkt bij andere smartphones, zodat je weet waar je moet zoeken.

* Hoedje is eigenlijk zo wel tevreden over de batterijduur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vrees dat ik min toestel weer moet verkopen, krijg gprs niet werkend met proximus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer er een bericht is binnengekomen, blijft het rode lampje maar enkele seconden flashen. hoe kan je instellen dat dat langer blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan de backlight aanpassen via deze tool: http://www.modaco.com/index.php?showtopic=237427&st=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redneck eyeball
Ik heb vandaag gevonden hoe ik Java spelletjes er kan laten op werken, gewoon te installeren via de usb kabel ...

Je hebt de IBM J9 6.1 nodig en een tooltje die de jar files aanpast, hij zet er een ontbrekend stukje bij.
Dan werken alle java spelletjes.

Het enige probleem is dat het geluid veeeel te luid is, maar dat is waarschijnlijk nog te regelen.

Ik zou de soft hier posten, maar ik zie nergens hoe ik een bestand kan toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redneck eyeball
Het betert nog, nu heb ik Mame, PocketNester, PocketSNES, en PocketGNu boy ook aan de praat.

Die software kan je hier vinden http://www.modaco.com/index.php?showtopic=232517&st=340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn batterij-icoontje lijkt niet meer te werken...het blijft altijd op 5 streepjes staan, in de power management verandert er ook niet veel aan het percentage...

Een hardreset heeft niet geholpen...iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 22:34:
Mijn batterij-icoontje lijkt niet meer te werken...het blijft altijd op 5 streepjes staan, in de power management verandert er ook niet veel aan het percentage...

Een hardreset heeft niet geholpen...iemand een idee?
Gewoon leeg laten lopen en kijken wat er gebeurd. Of evt. de andere batterij even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja kan volgens mij ook via instellingen -> energie beheer de helderheid aanpassen...? in stand 1 donkerder is het net zo "donker" als wanneer de batterij bijna leeg is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hai all,

Heb mijn Samsung nu drie daagjes in huis, en ben er erg content mee. De eerste keer was mijn accu wel in 1 dag leeg, maar ja, ik heb er ook al wat mee lopen spelen natuurlijk... Toch heb ik een aantal vragen, waarvan ik benieuwd ben of jullie er antwoord op kunnen geven:

1. Is het mogelijk om de beltoon te laten klinken EN de telefoon te laten trillen?
2. Hoe kan je de telefoon zo instellen dat deze automatisch de toetsen blokkeert?
3. Klopt het dat de beltoon slecht hoorbaar is als de telefoon op de rug ligt (op de speakers zeg maar)

Dit was het voor nu wel even....alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede tip! als je mp3 bestanden als ringtone wilt gebruiken moet je ze handmatig kopieren naar de map > Application Data > Sounds.... als je ze (zoals de handleiding zegt) in My Documents laat staan gebeurt er niks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 09:49:
Hai all,

Heb mijn Samsung nu drie daagjes in huis, en ben er erg content mee. De eerste keer was mijn accu wel in 1 dag leeg, maar ja, ik heb er ook al wat mee lopen spelen natuurlijk... Toch heb ik een aantal vragen, waarvan ik benieuwd ben of jullie er antwoord op kunnen geven:

1. Is het mogelijk om de beltoon te laten klinken EN de telefoon te laten trillen?
Ja, dat kan door het profiel aan te passen, mogelijkheden te over...
2. Hoe kan je de telefoon zo instellen dat deze automatisch de toetsen blokkeert?
Ja, daarvoor zul je alleen wel een apart programmaatje moeten downloaden!
3. Klopt het dat de beltoon slecht hoorbaar is als de telefoon op de rug ligt (op de speakers zeg maar)
Nee niet echt. Het dempt het geluid wel een beetje, maar als het goed gaat ie zo hard dat je daar geen last van hebt (het volume is wel altijd de eerste paar seconden wat zachter om gehoorbeschadiging te voorkomen :)).
Dit was het voor nu wel even....alvast bedankt!
Graag gedaan ;)
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:38:
Goede tip! als je mp3 bestanden als ringtone wilt gebruiken moet je ze handmatig kopieren naar de map > Application Data > Sounds.... als je ze (zoals de handleiding zegt) in My Documents laat staan gebeurt er niks....
Je kan ze ook naar de windows map verplaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi hoedje,

Thnx voor je antwoorden, trillen is gefixt :) is dit een goed programmatje voor het blokkeren van de toetsen? of is er een betere?
http://www.deltadevelopment.de/users/christoph/deltaLock/

Dit is zoiezo een goede resource voor gratis software (link uit planet download nieuwsbrief)
http://www.pocketpcfreewares.com/en/index.php

Greetz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:43:
Hoi hoedje,

Thnx voor je antwoorden, trillen is gefixt :) is dit een goed programmatje voor het blokkeren van de toetsen? of is er een betere?
http://www.deltadevelopment.de/users/christoph/deltaLock/

Dit is zoiezo een goede resource voor gratis software (link uit planet download nieuwsbrief)
http://www.pocketpcfreewares.com/en/index.php

Greetz...
Ik denk niet dat het gaat werken. Je moet namelijk goed opletten dat je software voor Smartphones zoekt en niet voor PocketPC's. Het gaat namelijk om Windows Mobile for Smartphones.

Hier kun je een goede vinden: http://maniac.fschreiner....cat_view/gid,13/Itemid,3/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 21:40:
[...]

ja kan volgens mij ook via instellingen -> energie beheer de helderheid aanpassen...? in stand 1 donkerder is het net zo "donker" als wanneer de batterij bijna leeg is!
Thanks, maar dit is niet correct, ik zie echt een niet al te groot verschil tussen die twee standen. Ik heb de telefoon altijd op stand 1 en merk wel degelijk een helderheidsverschil tussen diestand en de helderheid waarbij de tel staat als de batterij bijna leeg is.

TROUWENS: ook dat tooltje dat eerder aangegeven was werkt niet. het bereikt wel de gewenste (lage)helderheidsgehalte wannneer je in het installingen scherm staat, maar zodra je dit bevestigd en uit dat scherm gaat krijg je automatisch het (overrulende windows) helderheid...

iemand anders andere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:51:
[...]

Ik denk niet dat het gaat werken. Je moet namelijk goed opletten dat je software voor Smartphones zoekt en niet voor PocketPC's. Het gaat namelijk om Windows Mobile for Smartphones.

Hier kun je een goede vinden: http://maniac.fschreiner....cat_view/gid,13/Itemid,3/.
Hai hoedje, software geinstalleerd, helemaal goed...scheelt een hoop gedoe :) thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan zijn dat dee vraag al is gesteld... maar ik wil graag mijn S i320 graag als een harde schijf zien als ik ham aan een pc hang. Ik heb er 2 GB in zitten en wil dit graag als een "storage drive" zien in windows. Dat is veel makkelijker om mp3's er op te zetten enzo.

Heeft iemand hier een tooltje voor? Of weet iemand waar i khet kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:24:
Het kan zijn dat dee vraag al is gesteld... maar ik wil graag mijn S i320 graag als een harde schijf zien als ik ham aan een pc hang. Ik heb er 2 GB in zitten en wil dit graag als een "storage drive" zien in windows. Dat is veel makkelijker om mp3's er op te zetten enzo.

Card Export ? http://www.pocketinfo.nl/artikel/4947

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:24:

Dat doet ie bij mij altijd zo, zonder tooltje...zal eens kijken.

Start > settings > connections > USB etc.
Waarom? Het is trouwens geen PocketPC dus ik vraag me af of dat werkt.

Nu een moeilijke... :*)

[ Voor 17% gewijzigd door Ruimzicht op 28-11-2006 16:46 ]

• Optix
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-08 19:46
Ik heb mijn nokia N90 vandaag ingeruild voor een i320, en ik ben op een iritatietje dikke tevreden.
Als ik em aan doe en pin indruk en daarna op OK zegt ie bovenin: kiezer, Info: Mislukt en dan druk ik op OK en krijg ik verder niks ernstigs ofzo.

Weet iemand wat dit is?

.

• Hoedje
Night.Fade schreef op donderdag 30 november 2006 @ 00:48:
Ik heb mijn nokia N90 vandaag ingeruild voor een i320, en ik ben op een iritatietje dikke tevreden.
Als ik em aan doe en pin indruk en daarna op OK zegt ie bovenin: kiezer, Info: Mislukt en dan druk ik op OK en krijg ik verder niks ernstigs ofzo.

Weet iemand wat dit is?
Geen idee, maar ik gebruik de pincode ook niet. Ik zal straks even uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het een super gaaf mobieltje, en helemaal omdat hij qwerty toetsen heeft,
alleen vraag ik mij af of dit mobieltje net als de meeste van nokia, ook de MP3's
als SMS / Alarm etc etc toontjes kan instellen,
aangezien je meer zal sms-en met zo leuk ding, is een eigen mp3 toontje voor berichtjes
leuker dan de meeste standaard tonen...
iemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het uberhaupt mogelijk is om Windows Mobile 5 op een smartphone te draaien. Dus niet de smartphone editie van WM5, maar die andere, die op de PDA achtige telefoons net als die van HTC bijv.

Een aantal features van het WM5 zijn erg fijn, fijner dan de smartphone editie.

De processor zou snel genoeg moeten zijn.

Iemand die weet hoe dat zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 15:13:
ik vind het een super gaaf mobieltje, en helemaal omdat hij qwerty toetsen heeft,
alleen vraag ik mij af of dit mobieltje net als de meeste van nokia, ook de MP3's
als SMS / Alarm etc etc toontjes kan instellen,
aangezien je meer zal sms-en met zo leuk ding, is een eigen mp3 toontje voor berichtjes
leuker dan de meeste standaard tonen...
iemand die dit weet?
Pfff, ik heb eigenlijk geen idee. Je kunt wel sowieso de gewone ringtone aanpassen door bijv. een MP3 ringtone te gebruiken.
Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:28:
Weet iemand of het uberhaupt mogelijk is om Windows Mobile 5 op een smartphone te draaien. Dus niet de smartphone editie van WM5, maar die andere, die op de PDA achtige telefoons net als die van HTC bijv.

Een aantal features van het WM5 zijn erg fijn, fijner dan de smartphone editie.

De processor zou snel genoeg moeten zijn.

Iemand die weet hoe dat zit?
Nee, dat kan niet. Sowieso moet het besturingsysteem voor elke telefoon aangepast worden. Het is niet zoals bij Windows XP dat die op elke computer/telefoon draait. Het is altijd een specifieke aangepaste versie voor de hardware waarop die draait. Daarnaast is er nog een ander nadeel, deze telefoon heeft natuurlijk geen touchscreen en dus kun je de Pocket PC Phone Editie ook niet goed "besturen".

Ik ben het overigens met je eens dat de Pocket PC Phone Editie voor een aantal dingen (veel) beter is. Voornamelijk de ondersteuning van 3rd party apps en office is beter.

Daarentegen heeft de smartphone editie ook wel veel voordelen. Het werkt naar mijn mening beter, veel stabieler en sneller. Je hoeft niet de hele tijd te prutsen, het is meer een gewone telefoon (duh) :P. Daarnaast is de éénhandsinput perfect. Je hebt nooit twee handen nodig. Ook is het today screen veel geavanceerder (volledig XML gebaseerd, i.p.v. plugin systeem).

Maar goed, smaak verschilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem nu goed in de winkel bekeken, en ik blijf het een gaaf ding vinden,
alleen de verkopers wisten mij niet meer te vertellen dan dat ik al wist door het lezen van dit forum
en ook in de winkel konden ze mij niet vertellen of de mp3's die je op je mobiel of geheugen kaartje zet, ook als sms/alarm toon in te stellen zijn, de 1 zei, ja hoor dat kan, de ander zei, nee dat kan geen enkele samsung bijna alleen nokia's, en de 3de die erbij gehaald werdt zei weer "zou t niet weten"
echt super verkopers maar niet heus haha

dus zijn er hierzo misschien samsung i320 gebruikers die mij kunnen vertellen of je je eigen sms/alarm etc toontjes in kan stellen door mp3 te kiezen? of kan je daar alleen de standaard tonen kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meauses
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:11
Is het nou ook mogelijk om op deze telefoon tomtom navigator 6 te draaien? Op Windows Mobile draait ie wel, maar dit is natuurlijk windows mobile voor de smartphone. Ik heb wel die screens gezien met 5.2 , maar zes is natuurlijk een stuk beter.

Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mboots schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:53:
[...]

Ik heb zelf een Exchange server in de kast staan. Dit in combinatie met een obeperkt GPRS abo van T-Mobile a EUR 9,50 p/mnd. Ik raad je aan hetzelfde te doen, dan ben je meteen van die rare standaarden van Vodafone af. Als je zelf geen Exchange server wilt, kun je kijken naar hosted Exchange.
Er is tegenwoordig een alternatief voor Exchange. Kerio Mail Server ondersteunt in de laatste versie activesync en daarmee ook directpush. Ik gebruik het naar alle tevredenheid op mijn Qtek 9100. Grote voordeel van Kerio is dat het veel makkelijker is op te zetten dan Exchange, een stuk goedkoper is en tegelijkertijd vrijwel dezelfde mogelijkheden biedt. Voor activesync is geen plugin of alternatieve software nodig; bij het instellen van een pda geef je i.p.v. het adres van de Exchange Server gewoon dat van de Kerio Mail Server op.

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Ik heb 3 rare puntjes:
- Als ik iemand heb gebeld (en ben gebeld) en ik hang op zie ik de tijds-teller nog een paar seconden doorlopen, terwijl het gesprek wel beeindigd is. Heb ik hier alleen last van / heeft iemand een oplossing?
- De batterij gaat niet echt lang mee, 1,5 / 2 dagen is echt de max. Ik heb bijna wel constant de edge verbinding aan en om de 15 min. haal ik mail binnen en afentoe sync ik met outlook, maar dit zal toch niet de bottleneck zijn?

Is er een zwaardere batterij ergens verkrijgbaar?

- Heb er al hierboven ergens over gelezen, maar als ik de telefoon uit en weer aan doe krijg ik na het opstarten 'Info Mislukt', druk op 'ok' en je komt er doorheen, maar iemand idee hoe deze melding weg te halen?

[ Voor 6% gewijzigd door Batsies op 14-12-2006 14:56 ]

E-Developing

Verwijderd

Vorige week hebben ze m'n laptop gestolen met de data-cable eraan. Ik heb nu een nieuwe data cable gekocht, maar deze is wit van kleur, en m'n toestel laad er niet meer mee op.

Iets wat natuurlijk vrij vervelend is aangezien het toestel plat is na 8 uur aan m'n nieuwe laptop te hebben gehangen.

Kan er iemand een referentienummer geven van een juiste kabel ( staat op onderkant van de usb fiche) .

Thanks

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Dat is neem ik aan niet het S/N nummer beginnende met RT...? Volgens mij zoek je het model nummer toch beginnende met PCB?

Mail me even (mailadres staat in profiel), dan zal ik het nummer je toemailen

E-Developing

• Meauses
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:11
Batsies schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:55:
Ik heb 3 rare puntjes:
- Als ik iemand heb gebeld (en ben gebeld) en ik hang op zie ik de tijds-teller nog een paar seconden doorlopen, terwijl het gesprek wel beeindigd is. Heb ik hier alleen last van / heeft iemand een oplossing?
- De batterij gaat niet echt lang mee, 1,5 / 2 dagen is echt de max. Ik heb bijna wel constant de edge verbinding aan en om de 15 min. haal ik mail binnen en afentoe sync ik met outlook, maar dit zal toch niet de bottleneck zijn?

- Heb er al hierboven ergens over gelezen, maar als ik de telefoon uit en weer aan doe krijg ik na het opstarten 'Info Mislukt', druk op 'ok' en je komt er doorheen, maar iemand idee hoe deze melding weg te halen?
Misschien geeft ie die melding omdat de telefoon de eigenaar info niet kan weergeven ofzo?
tis maar een gokje ;)

Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Als ik iemand heb gebeld (en ben gebeld) en ik hang op zie ik de tijds-teller nog een paar seconden doorlopen, terwijl het gesprek wel beeindigd is. Heb ik hier alleen last van / heeft iemand een oplossing

Idd dit verneem ik ook vaker, soms zie ik em 5 seconden langer als verbonden staan, das redelijk traag en wel eens lastig als je direct daarna iets anders moet doen met je foon, en je weet soms niet of je nou echt de verbinding verbrken hebt en dan ga je gierig op die rooie knop drukken. maja het is wel miereneuken ... :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 3 rare puntjes:

- Ook bij mij blijft de teller doorlopen. Niet erg overigens, maar het blijft toch iedere keer wel een beetje jammer. Het is me trouwens de laatste weken pas opgevallen, ik heb eigenlijk geen idee of het eerder ook al het geval was.

- Wat trouwens echt jammer is (voor mij persoonlijk althans) is de dikke rekening die ik heb mogen ontvangen voor datagebruik: mijn nieuwe (max. online) abo start in januari en ik dacht tot die tijd wel zonder bundel af te kunnen. Nou, niet dus... 19 MB in één maand voor alleen het ophalen van email en wat msn'en (oh ja en het bekijken – en direct wegklikken – van welgeteld één à twee websites…zonder veel plaatjes btw.) lijkt me trouwens wel wat gortig. Helemaal raar is dat alles zo staat ingesteld dat de foon van ieder bericht alleen de eerste 500 bytes ophaalt (heb ik expres niet veranderd met het oog op het niet hebben van een databundel). Waar dus die 19MB vandaan moeten komen is me een raadsel. Misschien dat iemand daar meer verstand van heeft dan ik? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redneck eyeball
Ik krijg de Mobile Device Center in Vista niet als ik hem aansluit.

Vista ziet het toestel wel staan, en ik kan de bestanden zien, maar ik kan nergens een optie vinden om te syncroniseren.

Heeft iemand dit al aan de praat gekregen ?

Help !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Yep, bij mij werkt het prima met RC2, let er alleen op dat je wel al een synchronisatie partnership moet hebben, anders pakt ie em niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 3 rare puntjes:

Wat betreft dat 'Info Mislukt', heb vandaag ontdekt hoe dat zit:
Heeft te maken met netwerkselectie. Waarschijnlijk heb je de dit ingesteld op handmatig. Bij het starten kan de foon dan volgensmij die instellingen op één of andere manier niet doorkrijgen.
Wanneer je het instelt op automatisch zou het probleem verholpen moeten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het probleem met mijn samsung i320 dat wanneer ik ergens in het menu of applicatie zit, dat ie na een paar seconden automatisch terug naar het today screen springt...

Wat kan ik hieraan doen? Heb geen zin om te resetten, dan ben ik alles kwijt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redneck eyeball
Hoedje schreef op zondag 24 december 2006 @ 12:47:
Yep, bij mij werkt het prima met RC2, let er alleen op dat je wel al een synchronisatie partnership moet hebben, anders pakt ie em niet :).
Ik heb hier de officiële release.
Hoe moet ik die syncronisatie partnership maken ?
Want als ik ga kijken in het Syncronisatie Centrum dat zie ik de i320 wel staan, maar de enige optie is om mediabestanden te syncroniseren met Media Player.
Negens een optie voor e-mail, agenda en contacts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
redneck eyeball schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 08:01:
[...]

Ik heb hier de officiële release.
Hoe moet ik die syncronisatie partnership maken ?
Want als ik ga kijken in het Syncronisatie Centrum dat zie ik de i320 wel staan, maar de enige optie is om mediabestanden te syncroniseren met Media Player.
Negens een optie voor e-mail, agenda en contacts.
Heb je wel de update voor Wmdc gedownload? Je kunt die eerste synchronisatie alleen doen met Activesync, dus niet onder Vista!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redneck eyeball
Kijk kijk, da's nu eens nuttige info.

Wie kan nu gaan denken dat je een beta3 van de sync software moet installeren op de Final Versie van Vista ... tjonge tjonge.

Enfin, nu werkt het, bedankt voor de hint.

Voor mensen met hetzelfde probleem
http://msmobiles.com/news.php/5639.html

Daar kan je de software vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat bij mij een opvallend positieve invloed heeft op de batterij is het gebruiken van een zelfgenomen foto met de camera als achtergrond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 13:08:
wat bij mij een opvallend positieve invloed heeft op de batterij is het gebruiken van een zelfgenomen foto met de camera als achtergrond....
Hmm, interessant ik ga het ook maar eens uitproberen. Overigens is de camera functie echt belachelijk goed. De filmpjes op 320 x 240 zijn scherp en zijn beter dan meeste 2 of 3 MP camera's die filmpjes kunnen maken. De foto's zijn daarentegen natuurlijk wel maar van een lage resolutie...

[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 04-01-2007 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oplossing om de Shutter Sound het zwijgen op te leggen!!!

Ik heb het in het Engels getikt omdat ik het ook beloofd heb nog bij xda-developers te plaatsen :)

Hieronder staat de lange versie, maar waar het simpelweg op neer komt is dat je het bestand \windows\camera_shutter_1.wav moet vervangen door een stille wav-file! Maar aangezien ik zelf alles her en der op heb moeten sporen omdat ik hier niet zo heel erg in bedreven ben (was ;) ) hieronder ook nog een stap-voor-stap-uitleg. Hoop dat jullie er wat aan hebben! Is in ieder geval geen gehannes in het register...

Stap-voor-Stap-uitleg

Sollution to disable Shutter sound on your device:

*First of all download Resco Explorer ( http://www.resco.net/smartphone/explorer/default.asp )
Install this on your device.

*Record with the the standard voice-recorder in windows a wav-file without sound (so simply disable your microphone) make it 5 seconds to make sure it does not have any bad influence on your camera-application.

*Give this file a very simple name starting with an underscore or a number to have it on the top of your list (especially on smartphones the Windows folder is very very long for scrolling) Name it something like "_mute.wav"

* Copy this file from your PC to your device using your windows explorer, put this in the Windows folder on your device

* Now open Resco Explorer on your device, press "menu" , "options" , "browser" and uncheck the "Hide hidden files..." option

* Now browse on your device to the windows folder and locate your mute wav file, now choose "action" , "rename" and give the file the name of the standard shutter sound file (on a Samsung i320 it is "camera_shutter_1.wav" (please do not choose "camera_shutter_ 2.wav" or "camera_shutter_3.wav" because these are first played and afterwards you will get still the "camera_shutter_1.wav"-file)

* You now will get some alert-windows if you are sure etc. just press yes and then.... SILENT SHUTTER IS THERE!

This works for my Samsung i320 so I am pretty sure it works for all devices...

Rooligan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu bezig aan dag 4 zonder op te laden....nog 32%! Dat allemaal met een gewone foto als achtergrond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Niet online

PWA

Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 08:44:
Oplossing om de Shutter Sound het zwijgen op te leggen!!!

Ik heb het in het Engels getikt omdat ik het ook beloofd heb nog bij xda-developers te plaatsen :)

[knip][/knip]

This works for my Samsung i320 so I am pretty sure it works for all devices...

Rooligan
Nice!!
Je kan ook de bestaande file leegmaken (met wavegold/cooledit ofzo) zodat hij exact dezelfde lengte blijft behouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 11:40:
Ben nu bezig aan dag 4 zonder op te laden....nog 32%! Dat allemaal met een gewone foto als achtergrond...
ik zie het al... gelijk ff doen..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er een tooltje om de batterij-icoon weer te gevan in percentage ipv streepjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veranderen jullie puur alleen de foto, of ook het menu waar je snel hoeveelheid sms en mails kunt lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 01:04:
veranderen jullie puur alleen de foto, of ook het menu waar je snel hoeveelheid sms en mails kunt lezen?
staat op samsung type1 bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 22:31:
Bestaat er een tooltje om de batterij-icoon weer te gevan in percentage ipv streepjes?
Ga naar taakbeheer (onderste van de twee sneltoetsen aan de rechterkant kort indrukken), dan Menu en Geheugen et voila: je percentage. Je kunt zo ook het gebruikte geheugen zien. Wat ik daar trouwens wel opmerkelijk aan vind is dat ie standaard op meer dan 50% staat zonder dat ik noemenswaardige dingen op de achtergrond heb lopen. Hij moet dus veel en veel sneller kunnen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 13:08:
Ik heb het nu langere tijd getest en het werkt geweldig. De batterijduur is ongeveer 2x zo lang geworden. Dat is echt absurd. Ik ben heel benieuwd wat daar de preciese reden van is. Anyway _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat me vandaag is opgevallen is dat als je in je ORGANIZER een D-DAY instelt, bijvoorbeeld een verjaardag van iemand, dat je dan dus op geen enkele manier een melding krijgt als die dag er is of er bijvoorbeeld morgen aankomt. Die D-DAY optie is alleen maar een tellertje die aangeeft hoeveel dagen nog te gaan zijn tot de dag die je instelt.
Weet iemand hoe ik de verjaardag van mijn vrouw bijvoorbeeld kan laten opbloepen als deze aan de orde is ? Moet toch kunnen zonderd deze datum appart elke jaar in mijn agenda te zetten.

WIE o WIE ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

massaiskassa.nl
heeft een aanbieding:
Afbeeldingslocatie: http://massaiskassa.nl/picz/display/miniSD_2GB_lowres.jpg

past dit op onze i320?
25 euro voor 2 gb
ja bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 22:39:
massaiskassa.nl
heeft een aanbieding:
[afbeelding]

past dit op onze i320?
25 euro voor 2 gb
ja bedankt!
nee, we hebben microsd nodig...helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 12:44:
[...]

Ik heb het nu langere tijd getest en het werkt geweldig. De batterijduur is ongeveer 2x zo lang geworden. Dat is echt absurd. Ik ben heel benieuwd wat daar de preciese reden van is. Anyway _/-\o_
:)
alleen jammer dat het minder mooi is, want die sandglass vind ik toch de mooiste achtergrond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 21:47:
wat me vandaag is opgevallen is dat als je in je ORGANIZER een D-DAY instelt, bijvoorbeeld een verjaardag van iemand, dat je dan dus op geen enkele manier een melding krijgt als die dag er is of er bijvoorbeeld morgen aankomt. Die D-DAY optie is alleen maar een tellertje die aangeeft hoeveel dagen nog te gaan zijn tot de dag die je instelt.
Weet iemand hoe ik de verjaardag van mijn vrouw bijvoorbeeld kan laten opbloepen als deze aan de orde is ? Moet toch kunnen zonderd deze datum appart elke jaar in mijn agenda te zetten.

WIE o WIE ??
Gewoon onder contacts het veldje "birthday" of "verjaardag" invullen :).
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 11:48:
[...]
:)
alleen jammer dat het minder mooi is, want die sandglass vind ik toch de mooiste achtergrond...
Of gewoon een hele mooie foto maken...

[ Voor 15% gewijzigd door Hoedje op 13-01-2007 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een verjaardag of bijzondere dag bij een contactpersoon zet dan komt deze verjaardag ook niet automatisch op de dag naar voren . Of zou dat wel het geval moeten zijn.
Ik wil dus als ik bij D_DAY of bij Contacts/ Verjaardag een datum ingeef dat ik dat automatisch op die dag gewaarschuwd wordt in mijn startscherm dat die verjaardag is.

Kan dat of kan dat niet ?

Wederom bedankt alvast

Bert-Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle genoemde trucs om de gebruiksduur van de batterij te verlengen werken bij mij vrijwel niet.
Ik kom bij uitgeschakelde bleutooth, push-email, eigen achtergrondfoto, IR uitgeschakeld ed. niet verder dan 1,5 dagen. Erg jammer want het is een erg fijn apparaat. Met name omdat het zo dun is overigens. Nog nergens een betere accu kunnen vinden. Wie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Niet online

PWA

Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:38:
Alle genoemde trucs om de gebruiksduur van de batterij te verlengen werken bij mij vrijwel niet.
Ik kom bij uitgeschakelde bleutooth, push-email, eigen achtergrondfoto, IR uitgeschakeld ed. niet verder dan 1,5 dagen. Erg jammer want het is een erg fijn apparaat. Met name omdat het zo dun is overigens. Nog nergens een betere accu kunnen vinden. Wie wel?
Is er vast wel ergens voor de i607 is er een 1800 oem beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 19:10:
Als ik een verjaardag of bijzondere dag bij een contactpersoon zet dan komt deze verjaardag ook niet automatisch op de dag naar voren . Of zou dat wel het geval moeten zijn.
Ik wil dus als ik bij D_DAY of bij Contacts/ Verjaardag een datum ingeef dat ik dat automatisch op die dag gewaarschuwd wordt in mijn startscherm dat die verjaardag is.
Je kan dan ook een herinnering instellen, dan moet het goed werken...
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:38:
Dat vind ik echt bizar. Heb je allebei de accu's al geprobeerd? Op internet lees ik dat er nogal verschil tussen kan zitten. Bij mij overigens niet. Ik haal met alle twee met vrijwel alle opties die jij daar noemt. Maar wel veel bellen en vooral veel GPRS/EDGE en push-mail aan, haal ik ruim twee dagen. Ruim wil zeggen, dat ik dan nog s'ochtends (dus na 48 uur) ongeveer 20% over heb. Als ik weinig bel/sms/push mail uitzet dan haal ik net 3 dagen.

Overigens leg ik hem over het algemeen elke dag aan de oplader, zodat ik sowieso nog een tweede dag heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb steeds het G (Gprs) icoontje bij mijn signaal aan staan.... terwijl ik heb gezet na 30 seco inactief te worden..... maar hij blijft maar aan......... hoe krijg ik die daadawerkelijk na 30 sec inactief uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:26:
Ik heb steeds het G (Gprs) icoontje bij mijn signaal aan staan.... terwijl ik heb gezet na 30 seco inactief te worden..... maar hij blijft maar aan......... hoe krijg ik die daadawerkelijk na 30 sec inactief uit?
Je kunt het verbreken met het rode hoorntje. Maar het heeft geen invloed op je batterijduur, dataverkeer o.i.d. Het is alleen maar handig, omdat je niet steeds eerst weer verbinding hoeft te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog 2 tips om batterij te sparen:
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 18:49:
used it for 8 day,found battery life getting better a bit,hav 2 dim backlight from registry to prolong it.open regisry editor,open this path:local machine/system/currentcontrolset/control/power/s­tate/on, see a "default",change the number key from "0" to "3".now u can get backlight dimmed at a constant lower level to save battery dramatically.just take battery out to get back to original setting.
doen met resco explorer registry editor

2 de tip:

--------------------------------------------------------------------------------
Firstly Howard Forums have found a way to enable just Edge and GPRS and disable HSDPA which extends battery life (of course if you need HSDPA this is useless). The solution takes you to a secret administration screen that allows you to choose between HSDPA or EDGE/GPRS. You have to dial a long number string but I'm sure some smart developer will figure a way round this soon :)

I've figured out how to put the blackjack into Edge mode by default. Simple really. It's the same procedure for the samsung ZX20 (which was my previous phone).

1. Enter *#1546792*#
2. Select Option 3 Netowrk & Call Settings
3. Select option 5 Network Mode
4. Select GSM

nog niet alles getest hoor.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2007 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 18:49:
nog 2 tips om batterij te sparen:

[...]

doen met resco explorer registry editor

2 de tip:

--------------------------------------------------------------------------------
Firstly Howard Forums have found a way to enable just Edge and GPRS and disable HSDPA which extends battery life (of course if you need HSDPA this is useless). The solution takes you to a secret administration screen that allows you to choose between HSDPA or EDGE/GPRS. You have to dial a long number string but I'm sure some smart developer will figure a way round this soon :)

I've figured out how to put the blackjack into Edge mode by default. Simple really. It's the same procedure for the samsung ZX20 (which was my previous phone).

1. Enter *#1546792*#
2. Select Option 3 Netowrk & Call Settings
3. Select option 5 Network Mode
4. Select GSM

nog niet alles getest hoor.
*#1546792*# werkt niet...
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste