Hoewel er 2 baterijen bij deze gsm worden geleverd verwacht ik er maar 1 daadwerkelijk te gebruiken. Is het dan verstandig om de 2e batterij leeg/halfvol/vol* te bewaren (doorhalen wat niet van toepassing is)?
Tussen de enthousiaste verhalen door heb ik een gebruikers vraag: wie weet of de i320 (zijn adresboek) synchroniseert met een bluetooth fabrieks carkit in een BMW (2006)? Mijn huidige MDA Vario doet dat perfect terwijl die niet in de officiele BMW-lijst van ondersteunde apparaten voorkomt. Ik heb gelezen dat het sinds de komst van WM5 verbeterd is... Misschien iemand die het even wil testen in zijn auto / van zijn vader / moeder / oom / vriend / etc.....??? Bedankt!
Probeer is een andere versie van Activesync, ze zijn inmiddels al bij de 4.5 beta. Ik gebruik zelf Windows Vista RC2 i.c.m. het Windows Mobile Device Center en dat werkt verrassend goed!Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 19:33:
zodra mn laptop gaat synchroniseren met mn telefoon loopt mn laptop vast..
heel vaag..
In de TS staat nog een linkje van TomTom op de i320. Hier werkt Tomtom 5 ook prima.pjaminon schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 00:25:
Heeft iemand ervaring met TomTom op de i320? Ik zit namelijk te twijfelen tussen een nieuwe (goedkopere) gsm en een losse PDA (Mio p350 voor navigatie agenda) en de i320. Als de i320 tomtom aankan dan wil ik hem zeker hebben. Via bluetooth moet de gps receiver makkelijk aan te sluiten zijn
Dat doe ik dus ook. Ik gebruik er één en de ander ligt gewoon op m'n bureau in het hoesje/opladertje. Het is het handigst om hem vol te bewaren en dan rustig leeg te laten lopen. Dan na een tijdje (2 maanden o.i.d.) weer eens opladen. Volgens mij is het niet zo'n punt, zolang je hem maar niet leeg bewaard.Yuco schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 08:48:
Hoewel er 2 baterijen bij deze gsm worden geleverd verwacht ik er maar 1 daadwerkelijk te gebruiken. Is het dan verstandig om de 2e batterij leeg/halfvol/vol* te bewaren (doorhalen wat niet van toepassing is)?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik heb vandaag even met deze telefoon gespeeld. En ik moet zeggen dat hij er wel mooi uit ziet. Hij is mooi compact en lekker dun. Echter is het qwerty toetsenbord niet erg handig. De knoppen zitten, naar mijn mening, te dicht opelkaar en zijn te hard.
Verder een prima ding
Verder een prima ding
Verwijderd
Ik heb sinds gisteren de i320. Weet iemand misschien hoe je de "shutter sound" van de camera uitzet?
Je kan uit 3 geluiden kiezen maar niet uit een optie "geen geluid"
Heeft iemand een oplossing gevonden?
Oja ik las in een review over de i320, dat het spel bubblebreaker er niet opstaat. Hij staat er wel, maar alleen in je windows map. Je kan hem echter niet in de application lounger plaatsen.
"Hoewel ik nog geen tijd heb gehad me erin te verdiepen lukt het me vooralsnog niet om telefoonnummers die op een sim kaart staan opgeslagen te kopieren naar het geheugen van mijn i320. Kan iemand me op weg helpen?"
Ga naar simmanager. kies dan bij "menu"de optie "controleren" en dan "alles controleren"
hierna de optie "simtool" en daar kies je "naar contacten copiëren"
Oja ik las in een review over de i320, dat het spel bubblebreaker er niet opstaat. Hij staat er wel, maar alleen in je windows map. Je kan hem echter niet in de application lounger plaatsen.
"Hoewel ik nog geen tijd heb gehad me erin te verdiepen lukt het me vooralsnog niet om telefoonnummers die op een sim kaart staan opgeslagen te kopieren naar het geheugen van mijn i320. Kan iemand me op weg helpen?"
Ga naar simmanager. kies dan bij "menu"de optie "controleren" en dan "alles controleren"
Daar moet ik toch even op in gaanDaannO schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:21:
Ik heb vandaag even met deze telefoon gespeeld. En ik moet zeggen dat hij er wel mooi uit ziet. Hij is mooi compact en lekker dun. Echter is het qwerty toetsenbord niet erg handig. De knoppen zitten, naar mijn mening, te dicht opelkaar en zijn te hard.
Verder een prima ding
Juist omdat ze hard zijn en een duidelijke klik hebben, werkt het naar mijn mening lekker. Daarnaast kun je, omdat ze puntig zijn en niet te dicht op elkaar zitten duidelijk te voelen welke toets je indrukt. Het is wel even wennen. Feit blijft natuurlijk dat het toetsenbord van een TyTN beter werkt, maar gezien de afmetingen vind ik het meer dan acceptabel.
Onder ander nieuws. De processor in de telefoon is een S3C2442 van Samsung, die draait op 400 mhz. Deze processor zit ook in de HTC Hermes (TyTN) en HTC Trinity (P3600). Het geheugen is in totaal 160 MB ROM. Dit heb ik even aangepast. Ik zal in de loop van de week ook de rest even aanpassen. Apps updaten, vragen toevoegen aan de faq.
Overigens, ik wilde even TomTom 6 uitproberen, dat werkt dus niet. Blijkt dat het helemaal niet werkt voor Smartphones en nu krijg ik TomTom 5 niet meer aan de gang

Welkom Jonnie

Ik ziet dat je je net geregistreerd hebt op GoT. Je hebt waarschijnlijk nog niet alle FAQ's doorgelezen, maar je hoeft niet te groeten in je posts, dat doen we namelijk allemaal automatisch al in elke post en anders zou het daardoor een beetje onoverzichtelijk worden. Dus dat hoeft niet.
Volgens mij moet een camera volgens de Europese wetten geluid maken. HelaasIk heb sinds gisteren de i320. Weet iemand misschien hoe je de "shutter sound" van de camera uitzet?

Bedankt voor de tip! Je kunt waarschijnlijk wel een snelkoppeling maken in de map windows\programs. Ik zal het even uitproberen.Oja ik las in een review over de i320, dat het spel bubblebreaker er niet opstaat. Hij staat er wel, maar alleen in je windows map. Je kan hem echter niet in de application lounger plaatsen.
[ Voor 30% gewijzigd door Hoedje op 17-10-2006 19:29 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik ben inderdaad de Wizard layout gewend. Deze knoppen ben ik dan ook beter gewend en ervaar ik ook als zacht. Ik begrijp ook wel dat het even wennen wordt, en ik denk ook dat het een overbrugbaar probleem isJuist omdat ze hard zijn en een duidelijke klik hebben, werkt het naar mijn mening lekker. Daarnaast kun je, omdat ze puntig zijn en niet te dicht op elkaar zitten duidelijk voelen, welke toets je indrukt. Het is wel even wennen. Feit blijft natuurlijk dat het toetsenbord van een TyTN beter werkt, maar gezien de afmetingen vind ik het meer dan acceptabel.
Er is nog geen tomtom 6 versie beschikbaar voor SM? Daarom lijkt het me ook wel logisch dat ie het nog niet doet. Even je register leegmaken en alles van tomtom eraf gooien en dan opnieuw proberen met de 5. Succes!
Perfect!!!!Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:04:
Groet,
Jonnie
Ander vraagje:
Wanneer ik mijn telefoon oplaadt lees ik in de handleiding dat ik op de lader aan de kleur kan zien:
• Rood: de telefoon wordt opgeladen.
• Groen: de telefoon is volledig opgeladen.
• Oranje: de reisadapter is niet goed aangesloten.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet anders gewend ben dan dat op mijn scherm ook wordt afgebeeld dat de accu wordt opgeladen. Is dit een kwestie van wennen of kun je dit aanpassen?
2e vraag:
Als je de agenda opent krijg je een overzicht van afspraken van vandaag. Je kunt dan met de linkerfunctie toets kiezen voor week weergave. Kan ik dit aanpassen (via registry?) dat ik hier eerst maandweergave krijg en dan vanuit de maandweergave kan kiezen voor weekweergave?
3e vraag:
Via je contacten lijst kun je per persoon oa een verjaardag opgeven. Wanneer je dit doet dan wordt hiervan helaas geen melding gemaakt in je agenda. Beetje jammer. Is dit op te lossen?
Update:
Met Papyrus agenda beheer (zie openingspost) is dit wel opgelost!
[ Voor 18% gewijzigd door Yuco op 19-10-2006 16:32 ]
Verwijderd
@ Hoedje.
Is het jou nog gelukt om een shortcut van Bubblebreaker in je programma map te plaatsen?
Ik krijg het niet voor elkaar...
Is het jou nog gelukt om een shortcut van Bubblebreaker in je programma map te plaatsen?
Om mijn eigen vraag te beantwoorden: de i320 synct perfect met de BMW-bluetooth carkit. Hele adresboek wordt automatisch overgetankt. FWIW.
Het lukt mij ook niet, maar het moet kunnen. Er moet gewoon even een snelkoppeling komen in de map "windows\start menu\games". Het probleem is alleen dat dat niet lukt met de file manager van Samsung. Ik kan het ook niet vanaf de PC doen, want in Vista mag je niet meer de Windows map zienVerwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 09:44:
@ Hoedje.
Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'
Verwijderd
Hij ligt nu in de winkels. Bij belcompany Zwolle iig. 450 euro.
@hoedje.
Ik hoor wel als het je gelukt is
@hoedje.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 14:06 ]
Denk het niet, want volgens mij steekt hij een heel stuk uit. En aangezien je het geheugen intern ermoet bij prikken (dus onder het kapje) zal hij niet passenmboots schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:42:
Hey, kijk eens aan..
[afbeelding]
http://www.spectec.com.tw/products_detal.asp?dptype=w1sdw823
Zou ie passen?
Verwijderd
http://www.smartphoneshop...ase-samsung-sgh-i320.htmlVerwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:19:
case gevonden op www.noreve.com>>>
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Price
39.99€
Characteristics
- Elegant case conceived in top quality handcrafted leather
- Compatible with smarpthone Samsung SGH-i320 / Cingular i607
- Access to basic functions (multiple openings on the leather)
- Practical thanks to its magnetic closure
- Slim and padded design
- Protects the device in an optimal manner
- Two MicroSD cards slots
- Two business cards slots
- Camera lens access
- Opening for recharge
- Headphone access
- Interior lining in fine cloth embroidered with the Noreve logo
- Completely removable sturdy metal belt clip (swivels 360 degrees)
misschien over een tijdje een mooie inkoopactie? op www.samenkopen.net?
Heb ff nagevraagd ze krijgen binnen 2 weken voorraad.
Dat denk ik ook. Je kunt moeilijk de batterij missenDaannO schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 16:05:
[...]
Denk het niet, want volgens mij steekt hij een heel stuk uit. En aangezien je het geheugen intern ermoet bij prikken (dus onder het kapje) zal hij niet passen
Het is geluktVerwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:01:
Hij ligt nu in de winkels. Bij belcompany Zwolle iig. 450 euro.
@hoedje.
Nog drie handige tips/tricks:
- om de telefoon te unlocken, kun je ook de bovenste knop aan de rechter zijkant lang ingedrukt houden en dan * indrukken
- om de telefoon in "silent" profiel te zetten kun je in het homescreen # lang ingedrukt houden, hetzelfde kun je doen om weer naar het vorige profiel terug te schakelen (standaard "normal")
- om het ledje (flash van de camera) te gebruiken als zaklamp, kun je in het homescreen gewoon de volumeknop iets langer ingedrukt houden en om hem uit te zetten doe je hetzelfde
[ Voor 21% gewijzigd door Hoedje op 18-10-2006 18:30 ]
Verwijderd
vandaag samsung opgehaald bij de belcompany. bij kpn wist men absoluut niet welke instellingen nodig zijn om op het net te komen . Via via toch gelukt en hij werkt nu perfect. Hele vooruitgang met de IQ 9100 qua gewicht en afmeting. Dit kan je nog in je zak meenemen en daar ging het me om. Menustructuur en beeld super . Het enige is dat ik onder contactpersonen van a-z niet via een toets direct op een letter terecht kan komen als ik dus contactpersonen open en dus op de A begin en ik druk een "N" in dan gaat de cursor overal naartoe behalve naar de "N" . Sommige letters doen het wel anderen niet (bijvoorbeeld als ik op de E druk gaan we naar alle namen met A ). Als ik bijvoorbeeld op de S druk zoekt ie alle namen waar een S in voorkomt. Kortom een catastrofe als je ff snel in je telefoonlijst wil zoeken. Volgens Samsung is het een sofware fout maar voordat ik een reset doe en al mijn instellingen opnieuw moet instellen wil ik jullie graag vragen of de alfabettoesten naar een letter in je telefoonlijst wel werken.
Hartelijk dank bij voorbaat voor je reply. Verder trouwens te gek ding
Verwijderd
heb je de telefoon icm een abbonoment gehaald? en zo ja welk abbo?Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 21:15:
vandaag samsung opgehaald bij de belcompany. bij kpn wist men absoluut niet welke instellingen nodig zijn om op het net te komen . Via via toch gelukt en hij werkt nu perfect. Hele vooruitgang met de IQ 9100 qua gewicht en afmeting. Dit kan je nog in je zak meenemen en daar ging het me om. Hartelijk dank bij voorbaat voor je reply. Verder trouwens te gek ding
Verwijderd
Ja met een mobiel 90 2 jaar. Toestel gratis dus.
Heb jij er ook 1 waarmee je me kan helpen met mijn vraag ?
Bert-Jan
Bert-Jan
Het werkt nog geavanceerder... Je kunt namelijk vanaf je homescreen gewoon de naam intypen en dan ga je naar de desbetreffende persoon. Bij contacts zoekt ie alleen niet alleen op de invoer van het Qwerty toetsenbordje, maar ook op de overeenkomstige T9 invoer van de nummers. Daarnaast kijkt ie naar voor en achternamen. Dus als het goed is krijg je vanzelf de juiste keuze, na het intikken van meer letters. Dus je moet niet alleen de eerste letter van een naam, maar bijv. de eerste twee of drie intikken, dan kun je meteen naar die persoon toegaan. Ik hoop dat je het nog snapt, maar je kunt dus eigenlijk het makkelijkst gewoon vanuit je homescreen zoekenVerwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 21:15:
vandaag samsung opgehaald bij de belcompany. bij kpn wist men absoluut niet welke instellingen nodig zijn om op het net te komen . Via via toch gelukt en hij werkt nu perfect. Hele vooruitgang met de IQ 9100 qua gewicht en afmeting. Dit kan je nog in je zak meenemen en daar ging het me om. Menustructuur en beeld super . Het enige is dat ik onder contactpersonen van a-z niet via een toets direct op een letter terecht kan komen als ik dus contactpersonen open en dus op de A begin en ik druk een "N" in dan gaat de cursor overal naartoe behalve naar de "N" . Sommige letters doen het wel anderen niet (bijvoorbeeld als ik op de E druk gaan we naar alle namen met A ). Als ik bijvoorbeeld op de S druk zoekt ie alle namen waar een S in voorkomt. Kortom een catastrofe als je ff snel in je telefoonlijst wil zoeken. Volgens Samsung is het een sofware fout maar voordat ik een reset doe en al mijn instellingen opnieuw moet instellen wil ik jullie graag vragen of de alfabettoesten naar een letter in je telefoonlijst wel werken.
Btw. komt iedereen die dit toestel koopt van een Qtek 9100 of MDA Vario af?
Verwijderd
helemaal duidelijk. Ik dacht al dat er iets goed mis was met mijn superdingetje. (tot nu toe)
Alhoewel ik net even op de treo 650 van mijn vrouw gekeken heb en die raakt niet in de war als je alleen een N intypt maar geeft gewoon alles wat met een N begint. Maar goed het werkt.
Het enige wat ik nog niet onder de knie heb is dat de verlichting van mijn toetsenbord slechts 7 seconden blijft branden terwijl ik voor displayverlichting 30 sec heb ingesteld. De toetsenbord verlichtings duur kan je blijkbaar niet instellen ?
Wie weet dit ?
Gr en nogmaals bedankt
BJ
Alhoewel ik net even op de treo 650 van mijn vrouw gekeken heb en die raakt niet in de war als je alleen een N intypt maar geeft gewoon alles wat met een N begint. Maar goed het werkt.
Het enige wat ik nog niet onder de knie heb is dat de verlichting van mijn toetsenbord slechts 7 seconden blijft branden terwijl ik voor displayverlichting 30 sec heb ingesteld. De toetsenbord verlichtings duur kan je blijkbaar niet instellen ?
Wie weet dit ?
Gr en nogmaals bedankt
BJ
Verwijderd
"Btw. komt iedereen die dit toestel koopt van een Qtek 9100 of MDA Vario af?"
Ik had hiervoor een qtek 9100. Vond hem achteraf toch te groot (ik had een e900 gekocht voor als ik ging stappen
).
Wifi was wel handig maar geen must, een toetsenbord wel. Vandaar dat de samsung i320 perfect is voor mij.
Dat van het toetsenbordverlichting ben ik ook wel benieuwd naar. Hij gaat wel erg snel uit.
Ik had hiervoor een qtek 9100. Vond hem achteraf toch te groot (ik had een e900 gekocht voor als ik ging stappen
Wifi was wel handig maar geen must, een toetsenbord wel. Vandaar dat de samsung i320 perfect is voor mij.
Dat van het toetsenbordverlichting ben ik ook wel benieuwd naar. Hij gaat wel erg snel uit.
Verwijderd
oef.. iets te duur voor een student... iemand ervaring met telfort icm edge.. ook qua snelheid van internet?Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 21:40:
Bert-Jan
ik heb btw nog een SPVE200...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 22:42 ]
Verwijderd
HOEDJE weet jij hoe dat zit met die toetsenbordverliching ?
Ik heb gehoord overigens dat de opvolger van dit toestel ook al aangekondigd is .
Wie weet hier meer ?
Ik heb gehoord overigens dat de opvolger van dit toestel ook al aangekondigd is .
Wie weet hier meer ?
Supersnel, en je hebt daarmee de beste deals. 1 jaar 200 + 100 & onbeperkt online (1 GB) is 34,50 in de maand en dan is de i320 gratis. Zie bijv. Algebeld.nl of 2call.nl. Meer informatie over de prijzen met een abbo kun je vinden op telecomvergelijker.nl.Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 22:41:
[...]
oef.. iets te duur voor een student... iemand ervaring met telfort icm edge.. ook qua snelheid van internet?
ik heb btw nog een SPVE200...
Voor zover ik weet kan dat niet. Maar het is ook niet zo'n groot probleem. Als je hem langer laat branden, gaat de batterij sneller leeg. Daarnaast kun je gewoon een willekeurige toets indrukken en de verlichting gaat weer branden.Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 22:55:
HOEDJE weet jij hoe dat zit met die toetsenbordverliching ?
Maar wellicht dat het ergens in het register in te stellen is.
Inderdaad dat gaat om de i600. Maar het is niet echt de opvolger. Dat toestel zal toch wel een stuk duurder worden. Dus het is meer een verbreding van de productrange. Zie de TS voor meer info.Ik heb gehoord overigens dat de opvolger van dit toestel ook al aangekondigd is .
Wie weet hier meer ?
Nieuwe foto's: http://www.theunwired.net/?itemid=3410#article
Andere vraag: wat hebben jullie er aan software opstaan en waarom?
[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 19-10-2006 08:50 ]
*off topic*
2 jaar, toestel "gratis" -> ca € 400,- bonus (losse toestelprijs)
Willekeurige shop:
Bij 1 jarig mobiel 90: toestel € 85,- -> ca. € 315,- bonus
Na 1 jaar verlengen 1 jarig mobiel 90: -> € 220,- bonus
Totaal: 220 + 315 = € 535,- bonus
Dat scheelt dus € 135,- over 2 jaar, verdiend met 1 faxje sturen. Volgens mij krijg je bij die verlenging van KPN ook nog 2x € 22,50 per maand beltegoed extra...
Wat is precies het voordeel van een 2-jarig abo?
*on topic*
Als het goed is komt ie vandaag, idd na jaartje tevreden MDA Vario gebruik. (Met 1-jarige verlenging
)
Ben ik de enige die 2-jarige abo's niet slim vind?Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 21:40:
Willekeurige shop:
Dat scheelt dus € 135,- over 2 jaar, verdiend met 1 faxje sturen. Volgens mij krijg je bij die verlenging van KPN ook nog 2x € 22,50 per maand beltegoed extra...
*on topic*
Als het goed is komt ie vandaag, idd na jaartje tevreden MDA Vario gebruik. (Met 1-jarige verlenging
Heb hiervoor een 6230 gehad. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het qwerty toetsenbord (icm met de kleine toetsen) nog erg wennen vind.Hoedje schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 21:43:
[...]
Btw. komt iedereen die dit toestel koopt van een Qtek 9100 of MDA Vario af?
Ik heb zojuist een trial versie van Papyrus geinstalleerd en moet zeggen dat mijn 1e indruk erg positief is. Waar de standaard agenda beheer functie tekort schiet vult Papyrus de gaten op. Zal straks eens verder puzzelen.
Verwijderd
Vandaag weer een dag met de samsung gewerkt en begin aan het ding te wennen na lange tijd de Qtek te hebben gehad. Ineens kreeg ik vandaag tonen op mijn toetsen die ook niet meer uit wilden via het menu geluiden. (klik, tonen of geen zijn toetsopties) Na lang en veelvuldig de instelling "gemarteld" te hebben kreeg ik het irritante jengeltje eindelijk weer tot zwijgen. Nieuwigheid zullen we maar zeggen.
Gek genoeg kan je BLUETOOTH aanzetten maar daarmee doe je nog niets want je bent nog niet zichtbaar voor andere apparaten. Dit moet je appart instellen in het menu en dan verschijnt ook het woordje ZICHTBAAR onder de balk BLUETOOTH bij draadloos beheerder. Het is maar dat je het weet als je je afvraagt waarom bluetooth niet werkt terwijl het toch aan staat.
Dat toetsenbord dat om de 5 seconden uitgaat vindt ik vervelend blijven. Wie weet hier nog een oplossing
Gr
BJ
Gek genoeg kan je BLUETOOTH aanzetten maar daarmee doe je nog niets want je bent nog niet zichtbaar voor andere apparaten. Dit moet je appart instellen in het menu en dan verschijnt ook het woordje ZICHTBAAR onder de balk BLUETOOTH bij draadloos beheerder. Het is maar dat je het weet als je je afvraagt waarom bluetooth niet werkt terwijl het toch aan staat.
Dat toetsenbord dat om de 5 seconden uitgaat vindt ik vervelend blijven. Wie weet hier nog een oplossing
Gr
BJ
Is er iets bekend over de mogelijkheid tot navigatiesoftware (Tom Tom) op de samsung?
Vandaag bij de BC in de kinkerstraat gevraagd naar de i320 (ben naast het feit dat ik al een VarioII heb toch benieuwd) had hij nog nooit van gehoord! Ook beweerde hij stellig dat Samsung geen Windows Mobile phones heeft of zal maken... ben ik verder maar niet op in gegaan...

Bij de computerland is er een Kingston SD kaartje in de aanbieding . Misschien interessant voor sommigen?
Ik gebruik zelf nu een tijdje ExtremeAgenda, dat werkt erg fijn. Ik wil ook Papyrus nog gaan uitproberen.Yuco schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 16:18:
Ik heb zojuist een trial versie van Papyrus geinstalleerd en moet zeggen dat mijn 1e indruk erg positief is. Waar de standaard agenda beheer functie tekort schiet vult Papyrus de gaten op. Zal straks eens verder puzzelen.
Tomtom 6 is nog niet beschikbaar in smartphone formaat. Tenminste voor zover ik weet. Maar Tomtom 5 draait prima. Zie de TS voor een linkje naar een forum met screenshots.Yuco schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:10:
Is er iets bekend over de mogelijkheid tot navigatiesoftware (Tom Tom) op de samsung?
Volgens mij is dat geen MiniMicroSD kaartje, dus dat lijkt me niet zo'n goed idee voor de i320Yuco schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:24:
Bij de computerland is er een Kingston SD kaartje in de aanbieding . Misschien interessant voor sommigen?
Verwijderd
Zelfs dan wordt het vrij lastig aangezien er een microSD kaartje in gaat...Volgens mij is dat geen MiniSD kaartje, dus dat lijkt me niet zo'n goed idee voor de i320
Op de officiele dvd van tomtom staan 4 versies. Pocket PC - SmartPhone - Symbian S60 3rd - Symbian UIQ 9.1.Hoedje schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:56:
[...]
Ik gebruik zelf nu een tijdje ExtremeAgenda, dat werkt erg fijn. Ik wil ook Papyrus nog gaan uitproberen.
[...]
Tomtom 6 is nog niet beschikbaar in smartphone formaat. Tenminste voor zover ik weet. Maar Tomtom 5 draait prima. Zie de TS voor een linkje naar een forum met screenshots.
[...]
Volgens mij is dat geen MiniSD kaartje, dus dat lijkt me niet zo'n goed idee voor de i320.
Dus hij is wel verkrijgbaar
Goed puntVerwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:12:
[...]
Zelfs dan wordt het vrij lastig aangezien er een microSD kaartje in gaat...
Dat is goed nieuwsDaannO schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:38:
[...]
Op de officiele dvd van tomtom staan 4 versies. Pocket PC - SmartPhone - Symbian S60 3rd - Symbian UIQ 9.1.
Dus hij is wel verkrijgbaar
Het vreemde is alleen dat over de UIQ en Smartphone versie niets is te vinden op de website. Zo staat er in de lijst van ondersteunde telefoons geen één WM 5.0 Smartphone en ook geen enkele UIQ Smartphone (P990i of M600i). Daarnaast heb ik van het tweede, dus UIQ, inmiddels ook op GoT wat succesverhalen gelezen, maar ik heb nog niets gelezen/gehoord over succes met de WM 5.0 Smartphone versie...
Verwijderd
Heb sinds woensdag ook deze phone. Werkt prima, ook de sync met m'n Macbook via MissingSync.
Een probleem sinds gister:
- de shiftknop indrukken geeft geen hoofdletters meer. De button werkt wel, want verlichting gaat aan bij indrukken en reageert ook als ik bijv de toets wil toewijzen in WMP oid.
Iemand die weet wat er aan de hand is?
- de shiftknop indrukken geeft geen hoofdletters meer. De button werkt wel, want verlichting gaat aan bij indrukken en reageert ook als ik bijv de toets wil toewijzen in WMP oid.
Verwijderd
Met welke programma's sync je je data? de iApps van Apple? of Entourage van MS?Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:11:
Heb sinds woensdag ook deze phone. Werkt prima, ook de sync met m'n Macbook via MissingSync.
Verwijderd
Met iCal, Mail en Address Book. Entourage wordt overigens wel ondersteund. Maar ik neem aan dat dat gewoon een vraag in het algemeen was? Geen link met toetsenbordprobleem.
Het is zo raar dat de knop wel lijkt te werken. Zo maar een harde reset doen, zijn al m'n instellingen weg maar goed..
Het is zo raar dat de knop wel lijkt te werken. Zo maar een harde reset doen, zijn al m'n instellingen weg maar goed..
Idd, smartphones is nog een beetje een ondergeschoven kindje op GOT.Hoedje schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 10:52:
[...]
Goed punt
[...]
Dat is goed nieuws![]()
Het vreemde is alleen dat over de UIQ en Smartphone versie niets is te vinden op de website. Zo staat er in de lijst van ondersteunde telefoons geen één WM 5.0 Smartphone en ook geen enkele UIQ Smartphone (P990i of M600i). Daarnaast heb ik van het tweede, dus UIQ, inmiddels ook op GoT wat succesverhalen gelezen, maar ik heb nog niets gelezen/gehoord over succes met de WM 5.0 Smartphone versie...
Ik heb echter al gelezen dathet wel gelukt is en het geen probleem zou moeten vormen.
Ik zoek een autolader voor de i320. Een dedicated lader is er (nog) niet volgens mij, weet iemand of ie compatible is met een andere Samsung? Ik lees hier en daar over de lader voor de E730 en/of E880... Laders zijn de CCH200FBEC en/of de CCH200WBEC. Iemand al ervaring/getest?
edit: ik was ongeduldig en heb de lader voor de E530 besteld, die heeft nl. dezelfde 220V lader... we zullen zien!
edit: ik was ongeduldig en heb de lader voor de E530 besteld, die heeft nl. dezelfde 220V lader... we zullen zien!
[ Voor 18% gewijzigd door Ruimzicht op 23-10-2006 15:31 ]
Ik snap de berekening niet ( ben ik blond?) Je maand bedrag maal twaalf moet nog van die bonus af?!Ruimzicht schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 09:46:
*off topic*
[...]
Ben ik de enige die 2-jarige abo's niet slim vind?
Willekeurige shop:
*on topic*
Als het goed is komt ie vandaag, idd na jaartje tevreden MDA Vario gebruik. (Met 1-jarige verlenging)
En het optellen snap ik al helemaal niet.
Verlenging 2jr orange kost toestel 20euro, plus 20 per maand 24mnd = totaal 500, maar kan die 480 euro wel voledig verbellen, want saldo blijft staan.
Bij andere providers is meenemen beperkt tot enkele maanden of verlies bij niet verbellen
Heeft iemand enig idee hoe goed Samsung is met eventuele AKU updates op WM5?
Geen idee, hun PocketPC ondersteuning is wel goed, zo hebben ze in tegenstelling tot HTC wel gezorgd voor updates naar WM 5.0. Maar aan de andere kant hebben ze met telefoons in het algemeen een slechte reputatie wat betreft updates (lees: dat kan alleen bij service points etc).
En, beide programma's al geprobeerd? Welke vind je fijner?Hoedje schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:56:
[...]
Ik gebruik zelf nu een tijdje ExtremeAgenda, dat werkt erg fijn. Ik wil ook Papyrus nog gaan uitproberen.
Ik kom er zojuist (pas
Kun je trouwens apart geinstalleerde programma's weer verwijderen?
[ Voor 8% gewijzigd door Yuco op 24-10-2006 12:59 ]
Haha, je bent niet de enige --> http://www.theunwired.net/?itemid=3398.
Ik ga Papyrus vandaag installeren. Maar ExtremeAgenda beviel erg goed.
Ik ga Papyrus vandaag installeren. Maar ExtremeAgenda beviel erg goed.
Nou, nog even snel dan...
* off topic *
)
* on topic *
* off topic *
Met "bonus" bedoel ik het bedrag dat je krijgt als dank voor het afsluiten/verlengen van een abo. Je krijgt dat in de vorm van bv korting op het toestel. Het maandbedrag is hetzelfde bij een 1- of 2-jarig KPN Mobiel 90 (is namelijk 90 eurohbt68 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 23:31:
[...]
Ik snap de berekening niet ( ben ik blond?) Je maand bedrag maal twaalf moet nog van die bonus af?!
Ik vergelijk 1 x 2-jarig abo met 2 x 1-jarig abo. In het laatste geval krijg je twee keer een "bonus" in twee jaar, die opgeteld meer is dan de eenmalige bonus bij het 2-jarige abo. Dus over twee jaar bekeken is het voordeliger om 2 x een 1-jarig abo te nemen...En het optellen snap ik al helemaal niet.
Dat is waar maar dat is niet mijn punt. Het gaat er om dat je volgens mij altijd beter een 1-jarig dan een 2-jarig abo kan afsluiten/verlengen. Maar ik sta open voor bewijzen van het tegendeel...Verlenging 2jr orange kost toestel 20euro, plus 20 per maand 24mnd = totaal 500, maar kan die 480 euro wel voledig verbellen, want saldo blijft staan.
Bij andere providers is meenemen beperkt tot enkele maanden of verlies bij niet verbellen
* on topic *
Nee.. maar volgens mij heeft de i320 AKU2.5, die is toch redelijk actueel? Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat die nieuwe AKU's toevoegen. Ik heb ooit eens gelezen dat er met A2DP stereo muziek naar een BT carkit kan worden gestreamd? Zou wel aardig zijn...Heeft iemand enig idee hoe goed Samsung is met eventuele AKU updates op WM5?
Inderdaad, AKU 2.5 is op dit moment nog zeer recent. De verbeteringen van AKU 3 zijn zeer miniem en de eerste toestellen met die AKU moeten nog komen, zoals bijv. de Excalibur. De Samsung ondersteunt overigens al A2DP, dus als je carkit dat ook ondersteunt moet dat geen probleem zijn.
Meer informatie over de verschillende AKU's is hier te vinden: http://www.mobile-review.com/pda/articles/wm-aku-en.shtml.
Meer informatie over de verschillende AKU's is hier te vinden: http://www.mobile-review.com/pda/articles/wm-aku-en.shtml.
[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 24-10-2006 16:10 ]
Verwijderd
Zo net de i320 besteld.. nu maar wachten tot hij binnenkomt
even een vraagje, er was een programmatje dat automatisch elk telefoongesprek opnam, weet alleen niet meer hoe het heet, iemand?
Ik doe er twee dagen mee. Dus ik laat hem elke tweede nacht op. Het is wel misleidend dat je bij het laatste streepje meestal nog tussen de 30 en 40 % over hebt. Vooral psychologisch werkt dat niet zo fijn 
Volgens mij kan 't "soon" nu wel uit je sig
.
Volgens mij kan 't "soon" nu wel uit je sig
Hangt er ook van af wat als basis prijs genomen wordt voor toestel, de ene zegt 399, ander weer 449 als basis prijs. En dat zou dan bonus omhoog schroeven tov van wat je betaalt.. Het gaat er om dat je volgens mij altijd beter een 1-jarig dan een 2-jarig abo kan afsluiten/verlengen. Maar ik sta open voor bewijzen van het tegendeel...
1-jarige verlenging €20p/m was 170 extra dus inderdaad 12*20+170=410
2-jarige verlenging €20p/m was 20 extra maakt 24*20+20=500
als toestel prijs
Al was prijs verschil met vele winkels erg groot van 204 tot 20 euro bij betalen bij orange 20p/m verlengen 2 jr.
12*90=1080 dus daar moet wel bonus 670 tegenoverstaan voor een toestel prijs van 410 euro.
[ Voor 81% gewijzigd door hbt68 op 24-10-2006 22:53 ]
Verwijderd
over prijzen gesproken, voordat ik de telefoon via internet bestelde eerst even gekeken hoe hij in de hand lag en even naar de prijzen gevraagd in de winkel. bij de belcompany konden ze hem aanbieden voor 55 euro bij de t for telecom konden ze voor de zelfde combinatie de telefoon aanbieden voor 180 euro!! groot verschil voor 50 meter lopen;)
De basisprijs heeft niks met het abo te maken, maar verschilt per winkel.hbt68 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:52:
[...]
Hangt er ook van af wat als basis prijs genomen wordt voor toestel, de ene zegt 399, ander weer 449 als basis prijs. En dat zou dan bonus omhoog schroeven tov van wat je betaalt.
Je vergelijkt 1 jaar bellen met twee jaar bellen1-jarige verlenging €20p/m was 170 extra dus inderdaad 12*20+170=410
2-jarige verlenging €20p/m was 20 extra maakt 24*20+20=500
als toestel prijs
Je vergelijkt een KPN Mobiel 90 abo met een Orange 2012*90=1080 dus daar moet wel bonus 670 tegenoverstaan voor een toestel prijs van 410 euro.
Mijn enige punt is dat je NOOIT een 2-jarig abo moet afsluiten, maar beter 1-jaar en daarna weer met 1 jaar verlengen. Ik leg het je graag uitgebreid uit, maar laten we er hier over ophouden...
* back to topic *
Autolader is binnen, maar de verkeerde...

Ik test de trial versions. De rest van je vraag zou ik even wegeditten, het is namelijk niet toegestaan om te vragen naar dat soort dingen op GoTVerwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 04:20:
Gebruiken jullie die trial versions voor die software (zoals papyrus)?
Waar zie je ons voor aan, een stelletje junks of zo?Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 04:20:
...kunnen jullie ergens cracks regelen?
Verwijderd
Anyway..
ik wil nog steeds die piep weghalen als ik iemand bel..
en ik krijg mobileregistryeditor en phm regedit niet aan de praat.. ik snap niet wat er fout gaat..
ik wil nog steeds die piep weghalen als ik iemand bel..
en ik krijg mobileregistryeditor en phm regedit niet aan de praat.. ik snap niet wat er fout gaat..
Misschien kun je iets meer details geven. Waar gaat het fout, wat gaat er fout? Deze doet het bij mij toch echt prima: http://www.phm.lu/products/Smartphone/RegEdit/.
Verwijderd
Okay, ik download het bestand.. ik open die msi file..
dan wordt het geinstalleerd, maar activesync opent dan Add/Remove Programs
en daar staat PHG RegEdit niet tussen.. als ik daar dan op OK klik..
staat er dat PHM Registry Editor succesvol geinstalleerd is..
Maar ik kan er nix van terugvinden op mn telefoon???
Ik heb het ook via die .cab file geprobeerd, maar ik weet niet precies wat ik daarmee moet doen..
als ik het bestand op mn telefoon zet, en het dan op mn telefoon open staat er:
Installatie van regedit.Mrln_arm.cab is mislukt. Het installatiebestand is niet bestemd voor dit apparaat.
dan wordt het geinstalleerd, maar activesync opent dan Add/Remove Programs
en daar staat PHG RegEdit niet tussen.. als ik daar dan op OK klik..
staat er dat PHM Registry Editor succesvol geinstalleerd is..
Maar ik kan er nix van terugvinden op mn telefoon???
Ik heb het ook via die .cab file geprobeerd, maar ik weet niet precies wat ik daarmee moet doen..
als ik het bestand op mn telefoon zet, en het dan op mn telefoon open staat er:
Installatie van regedit.Mrln_arm.cab is mislukt. Het installatiebestand is niet bestemd voor dit apparaat.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2006 18:28 ]
Als je de link volgt die ik opgeef dan heb je de juiste versie. Ik denk dat je namelijk de PocketPC versie probeert te installeren. Daarom staat ie ook niet bij het lijstje als je de installer gebruikt. Anyway, als je dus de link volgt dan kun je of de installer of het cab bestand gebruiken. Het cab bestand moet je inderdaad naar de telefoon kopieren en daar dan aanklikken om uit te voeren.
Verwijderd
Ok ik heb inmiddel de regedit.stngr_arm.cab erop gezet en die doet het wel gewoon (ondanks dat de telefoon aangeeft dat het eigenlijk voor een oudere versie van windows ofzo is geschikt/bedoeld..
maar hij doet het, geen piep meer..
maar hij doet het, geen piep meer..
Verwijderd
Hier nog een site met wat handige apps:
Automatic Keylock
CellProfileSwitcher
SmartJournal
Backlight Toggler
T-Zones-Replacer
http://maniac.fschreiner....n,com_frontpage/Itemid,1/
Automatic Keylock
CellProfileSwitcher
SmartJournal
Backlight Toggler
T-Zones-Replacer
Dat was bij mij ook zo, phonehouse 204, tegen belcompany 20 euro. Phonehouse had graag zijn laagste prijs garantie willen laten gelden, maar prijs verschil was te groot 100-150 had ie nog wat mee kunnen doen. Dit was net te veel!!Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:48:
over prijzen gesproken, voordat ik de telefoon via internet bestelde eerst even gekeken hoe hij in de hand lag en even naar de prijzen gevraagd in de winkel. bij de belcompany konden ze hem aanbieden voor 55 euro bij de t for telecom konden ze voor de zelfde combinatie de telefoon aanbieden voor 180 euro!! groot verschil voor 50 meter lopen;)
Ook makkelijkVerwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 19:30:
Hier nog een site met wat handige apps:
Automatic Keylock
CellProfileSwitcher
SmartJournal
Backlight Toggler
T-Zones-Replacer
BlindLemon BTtoggle
Ik had papyrus, facade al op mijn C500 en met dezelfde registratie werkt het ook op i320.
Heb alleen nog een AS issue, Mijn C500 sync'ed perfect en nu wilde ik dus ook mijn i320 met dezelfde outlook sync'en. Hij doet wel contacts, maar geen agenda!!
Hebben ze dat geblocked. Kreeg op melding laptop dat er maar met een calender gesync'ed kan worden terwijl outlook naar zelfde exchange connect.
Shutter sound blijft niet weg, bij iemand anders wel? Lijkt erop dat ik een lege, stille Wav file moet maken.
Turn off Shutter Sound for Camera
Navigate to:
\HKEY_LOCAL_MACHINE\System\Pictures\Camera\OEM\Sou ndFile
In the SoundFile key:
Modify the string/value \windows\shuttersound_02_secs.wav to say \windows\*none*
Yes it should have the ** around none
NOTE: Yes it does work perfectly (TechWhore)
CREDIT: NickMili & momendo
Pony99CA wrote:
There's a better (and simpler) hack to get rid of the Camera shutter sound.
Navigate to the key \HKEY_LOCAL_MACHINE\System\Pictures\Camera\OEM\
Change the ShutterSoundVolume value from 32768 to 0 and reset the Q.
You don't need to use some obscure file name
Turn off Shutter Sound for Camera
Navigate to:
\HKEY_LOCAL_MACHINE\System\Pictures\Camera\OEM\Sou ndFile
In the SoundFile key:
Modify the string/value \windows\shuttersound_02_secs.wav to say \windows\*none*
Yes it should have the ** around none
NOTE: Yes it does work perfectly (TechWhore)
CREDIT: NickMili & momendo
Pony99CA wrote:
There's a better (and simpler) hack to get rid of the Camera shutter sound.
Navigate to the key \HKEY_LOCAL_MACHINE\System\Pictures\Camera\OEM\
Change the ShutterSoundVolume value from 32768 to 0 and reset the Q.
You don't need to use some obscure file name
Samsung NL geeft eindelijk ook toe dat deze telefoon bestaat. Er is dan nog wel geen productpagina, maar wel een perbericht.
Daarnaast is ook de Nederlandse handleiding te downloaden in PDF formaat: http://downloadcenter.sam...G_Dut_Draft_03_060912.pdf
Daarnaast is ook de Nederlandse handleiding te downloaden in PDF formaat: http://downloadcenter.sam...G_Dut_Draft_03_060912.pdf
Iemand al TTM5 of TTN6 durven proberen? of andere SP nav software?
[ Voor 25% gewijzigd door hbt68 op 27-10-2006 17:23 ]
Lees even een blz. terug dat is besproken
. TT 6 is nog onbekend, al zou het moeten werken. TT 5 werkt.
Verwijderd
Bezitters van een MacOSX die met hun handen in het haar zitten over de sync-mogelijkheden moeten even een kijkje nemen naar the Missing Sync. Dit programma is een uitstekende vervanger voor ActiveSync en werkt uitstekend ism Microsoft Entourage (de OSX-versie van Outlook) en alle organizer iApps (iCal, Mail en Adresboek).
Je bent dus niet afhankeliijk van Entourage om te moeten synchroniseren. Een nadeel van de software is dat er geen sprake is van realtime synchronisatie. Dit wil zeggen dat er niet per (ver)nieuw(d)e item wordt gesynchroniseerd, maar alleen wanneer je het programma de opdracht geeft om een eenmalige sync uit te voeren.
@Hoedje: Ik zie geen "soon" meer in mn sig hoor?
Je bent dus niet afhankeliijk van Entourage om te moeten synchroniseren. Een nadeel van de software is dat er geen sprake is van realtime synchronisatie. Dit wil zeggen dat er niet per (ver)nieuw(d)e item wordt gesynchroniseerd, maar alleen wanneer je het programma de opdracht geeft om een eenmalige sync uit te voeren.
@Hoedje: Ik zie geen "soon" meer in mn sig hoor?
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2006 21:48 . Reden: whoehoe ]
Je hebt gelijk, had nog niet de tijd genomen alles te lezen, maar in TS staat ook al een link.Hoedje schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:48:
Lees even een blz. terug dat is besproken. TT 6 is nog onbekend, al zou het moeten werken. TT 5 werkt.
Install van tt6 gaat goed, alleen orientatie bij opstarten klopt van geen kant. En met tomtom.mnu wordt 90 graden button niet herkend en 180 graden wel, maar loopt vast bij mij. Dus lijkt erop dat TT een update moet brengen, al betwijfel ik dat het voor smartphones komt, nu allleen PPC's (touchscreens)
voor de diehards
indien een harde reset nodig 0 of spatie vasthouden bij aanzetten en in password box 1234 invullen.
of bij settingd/security/harde reset/ ook 1234 invullen indien je het niet veranderd hebt. (met SIM erin kunnen het ook de laaste 4 cijfers zijn van tel nr?)
Ik zou de softreset in het troubleshoot manual niet uitvoeren want dan heb je kans dat je je microfoon kapot steekt!
indien een harde reset nodig 0 of spatie vasthouden bij aanzetten en in password box 1234 invullen.
of bij settingd/security/harde reset/ ook 1234 invullen indien je het niet veranderd hebt. (met SIM erin kunnen het ook de laaste 4 cijfers zijn van tel nr?)
Ik zou de softreset in het troubleshoot manual niet uitvoeren want dan heb je kans dat je je microfoon kapot steekt!
Is het toevallig al iemand gelukt om een zelfgemaakt root certificate te installeren? Als ik de stappen volg zoals hier beschreven door Microsoft (zie stap 4), dan krijg ik de melding dat mijn certificaat not valid is. Kennelijk heeft Samsung die mogelijkheid dus geblokkeerd.. of zie ik iets over het hoofd?
Edit: Inmiddels zelf opgelost. Het probleem was dat ik het certificaat in het verkeerde format had weggeschreven. Moest DER encoded binary X.509 zijn en dat was de eerste keer niet het geval. Kennelijk tijd om naar bed te gaan.
Edit: Inmiddels zelf opgelost. Het probleem was dat ik het certificaat in het verkeerde format had weggeschreven. Moest DER encoded binary X.509 zijn en dat was de eerste keer niet het geval. Kennelijk tijd om naar bed te gaan.
[ Voor 26% gewijzigd door Tinto op 30-10-2006 00:18 ]
Mij wel, maar dan wel op Vista RC1 en Mobile device center. En nog niet geprobeerd op XP met AS4.2.Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 00:57:
Is het iemand gelukt om via Bluetooth te synchroniseren?
Cool, hoe heb je dat ingesteld? Bij mij lukt het niet met RC2 en Mobile Device Center.hbt68 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 07:58:
[...]
Mij wel, maar dan wel op Vista RC1 en Mobile device center. En nog niet geprobeerd op XP met AS4.2.
Verwijderd
Heeft iemand al een screenprotector gekocht??.. ik heb nu nog even me standaard folie erovereen zitten.. maar daar zitten al een paar krasjes op...
Deze al gezien? Lijkt me een prima dingetje...Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 12:18:
Heeft iemand al een screenprotector gekocht?
[ Voor 45% gewijzigd door Ruimzicht op 31-10-2006 10:25 ]
Niet veel bijzonders, BT aanmelden en kent telefoon direkt. sync center of MDC opstarten en kon alles instellen zonder problemen. Draait wel Office 2007, outlook met tech update op. Dus is ook RC2. Was ik effe vergeten.Hoedje schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 09:11:
[...]
Cool, hoe heb je dat ingesteld? Bij mij lukt het niet met RC2 en Mobile Device Center.
En even een mooi screen printje posten??hbt68 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 08:04:
Wie heeft er navigatie op i320 lopen en kan iets zeggen over de battery duur bij BT en navigeren?
Weer een echte kwaliteitsreview van nieuwemobiel. Vooral "de tweezijdige toetsen" doen je afvragen of ze het toestel daadwerkelijk hebben aangeraaktVerwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 00:24:
De review van Newmobile is er:
http://www.newmobile.nl/eur/nl/Review.php?review_id=adf78f

Zie deze link uit de TS voor screenies: http://www.gpspassion.com/forumsen/topic.asp?TOPIC_ID=61489.
Ik mis extra talen in T9, EN en FR is een beetje magertjes, IT, SP, PO. Als is door querty minder nodig, maar spelling controle en accenten zou toch wel prettig zijn.
Door batteryduur verdwijnt gewichts voordeel een beetje, tweede battery komt met gewicht met houder. Dan zijn er ook andere die dat gewicht hebben.
Door batteryduur verdwijnt gewichts voordeel een beetje, tweede battery komt met gewicht met houder. Dan zijn er ook andere die dat gewicht hebben.
Thx. Review van de toekomstige i600Hoedje schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:39:
[Knip]
Zie deze link uit de TS voor screenies: http://www.gpspassion.com/forumsen/topic.asp?TOPIC_ID=61489.
Verwijderd
Hallo,
Ik heb de Samsung i320 1 dag en wat een perfecte telefoon voor mij!!! alleen ik probeer nu software erop te zetten maar het wilt me allemaal niet lukken. bijvoorbeeld simpele bestanden kopieren of knippen naar windows map. Snelkoppelingen plaatsen en de software en games werkend te krijgen.
Ik heb al heel wat forums afgelezen, maar is er geen topic voor deze telefoon + software waar alles duidelijk staat uitgelegt?
Groetjes
Ik heb de Samsung i320 1 dag en wat een perfecte telefoon voor mij!!! alleen ik probeer nu software erop te zetten maar het wilt me allemaal niet lukken. bijvoorbeeld simpele bestanden kopieren of knippen naar windows map. Snelkoppelingen plaatsen en de software en games werkend te krijgen.
Ik heb al heel wat forums afgelezen, maar is er geen topic voor deze telefoon + software waar alles duidelijk staat uitgelegt?
Groetjes
Ik heb hem in de ban gedaan, terug naar de winkel!! Na bijna twee weken.
T9, software installaties synchronistie. Sommige lieten me niet eens meer standaard menu keizen, moest via home key mooie groepen altijd gebruiken. Standby niet boven de twee dagen te krijgen met een battery, en ik bel amper. Wel met Edge op Telfort sim enabled.
Ben terug naar iets conservatievers, WM5PPC, geen smartphone ivm software support. Langere battery adem, ook icm navigatie. Jammer dat het wat extra gewicht kost, 40gr. i320+batt+case=118gr. Nu MioA701(betere WM5 rom support op internet) 158gr en alles in een! (losse GPS ontvanger weegt ook tussen50-100gr) Dus in totaal is het eigenlijk lichter.
Veel succes, zal hier nog wel een lezen hoe toekomst verbeterd voor i320
T9, software installaties synchronistie. Sommige lieten me niet eens meer standaard menu keizen, moest via home key mooie groepen altijd gebruiken. Standby niet boven de twee dagen te krijgen met een battery, en ik bel amper. Wel met Edge op Telfort sim enabled.
Ben terug naar iets conservatievers, WM5PPC, geen smartphone ivm software support. Langere battery adem, ook icm navigatie. Jammer dat het wat extra gewicht kost, 40gr. i320+batt+case=118gr. Nu MioA701(betere WM5 rom support op internet) 158gr en alles in een! (losse GPS ontvanger weegt ook tussen50-100gr) Dus in totaal is het eigenlijk lichter.
[ Voor 4% gewijzigd door hbt68 op 03-11-2006 18:25 ]
Waar baseer je dat op, onderbouw eens? Reviewers van NieuweMobiel zijn mensen met verstand van zaken. Natuurlijk kunnen er fouten in optreden (ik vind de reviews veels te lang ~ men geeft daar zelf geen gehoord aan)Hoedje schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:39:
[...]
Weer een echte kwaliteitsreview van nieuwemobiel. Vooral "de tweezijdige toetsen" doen je afvragen of ze het toestel daadwerkelijk hebben aangeraakt.
Waar baseer je dat op, onderbouw eens? Reviewers van NieuweMobiel zijn mensen met verstand van zaken. Natuurlijk kunnen er fouten in optreden (ik vind de reviews veels te lang)Hoedje schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:39:
[...]
Weer een echte kwaliteitsreview van nieuwemobiel. Vooral "de tweezijdige toetsen" doen je afvragen of ze het toestel daadwerkelijk hebben aangeraakt.
AvWijk schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 19:20:
[...]
Waar baseer je dat op, onderbouw eens? Reviewers van NieuweMobiel zijn mensen met verstand van zaken. Natuurlijk kunnen er fouten in optreden (ik vind de reviews veels te lang)
offtopic:
Hmm ik weet nauwelijks waar ik moet beginnen. Het is volgens mij maar één iemand die de reviews maakt. Maar goed een paar dingen:
-De reviewer is bevooroordeeld
-Veel feitelijke onjuistheden
-Veel taalfouten
-Veel copy/pasten (zonder zelfs maar de telefoontypes aan te passen
)
Hmm ik weet nauwelijks waar ik moet beginnen. Het is volgens mij maar één iemand die de reviews maakt. Maar goed een paar dingen:
-De reviewer is bevooroordeeld
-Veel feitelijke onjuistheden
-Veel taalfouten
-Veel copy/pasten (zonder zelfs maar de telefoontypes aan te passen

Dat is jammer. De i320 is niet voor iedereen. Ik ben wel benieuwd hoe je over 2 weken tot een maand over de A701 denkt. Ik was eerder voor de Artemis of X500 gegaan (PocketPC + GPS).hbt68 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 18:14:
Ik heb hem in de ban gedaan, terug naar de winkel!! Na bijna twee weken.
Misschien kun je een iets concretere vraag formuleren. Bestanden kopieren kan met de fileexplorer (eerst selecteren). Of je kan hem aansluiten aan de PC en dan exploren. Overigens maken de meeste applicaties meteen snelkoppelingen.Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 13:37:
Hallo,
Groetjes
ik vermoed dat je de fout maakt om applicaties direct te kopieren vanaf je desktop en daarna probeert op je device te installeren. Zo werkt dat niet. je moet eerst een AS verbinding opzetten en dan op je desktop de .exe bestanden uitvoeren. Die installeren dan de applicatie op je telefoon via Active Sync.
Grappig om te lezen. Ik ben zelf juist overgestapt van een PocketPC van ongeveer 140g juist overgestapt naar de Samsung en ik ben erg ttevreden met die beslissing.hbt68 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 18:14:Ben terug naar iets conservatievers, WM5PPC, geen smartphone ivm software support. Langere battery adem, ook icm navigatie. Jammer dat het wat extra gewicht kost, 40gr. i320+batt+case=118gr. Nu MioA701(betere WM5 rom support op internet) 158gr en alles in een! (losse GPS ontvanger weegt ook tussen50-100gr) Dus in totaal is het eigenlijk lichter.
Overigens vind ik de vergelijking in gewicht een beetje appels met peren vergelijken. Maar dat doe je ook bij toestelprijzen i.c.m. abonnementen, zo las ik eerder in deze thread.
Dat zijn jullie redeneringen!! en misschien houd ik wel van peren en appels tegelijk! Mijn C500 is nog niet weg.mboots schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 01:55:
[...]
Grappig om te lezen. Ik ben zelf juist overgestapt van een PocketPC van ongeveer 140g juist overgestapt naar de Samsung en ik ben erg ttevreden met die beslissing.
Overigens vind ik de vergelijking in gewicht een beetje appels met peren vergelijken. Maar dat doe je ook bij toestelprijzen i.c.m. abonnementen, zo las ik eerder in deze thread.
C500+holux 236=160+ gr
I320+holux+batt+case=160+ gr
MioA701= 158gr
Het enige wat echt zal missen is Edge op i320, dat was goed merkbaar!
[ Voor 10% gewijzigd door hbt68 op 05-11-2006 13:49 ]
Ik vind het ook appels en peren vergelijken 
Het lijkt me dat je de GPS in je auto laat liggen. Verder is het ook vrij nutteloos om de batterij + case mee te zeulen, gewoon eens in de twee nachten aan de oplader leggen of eens in de twee dagen de batterij omwisselen. Dán is de i320 veruit de lichtste van de drie.
Het lijkt me dat je de GPS in je auto laat liggen. Verder is het ook vrij nutteloos om de batterij + case mee te zeulen, gewoon eens in de twee nachten aan de oplader leggen of eens in de twee dagen de batterij omwisselen. Dán is de i320 veruit de lichtste van de drie.
Ik ook
Bovendien lees ik in jouw redenatie om hem terug te brengen niets wat je niet vooraf kon weten, toch? Het qwerty-tobo is toch een (van de) belangrijk(ste) koop argument voor dit toestel? Wat moet je dan met T9?
Maar je moet het natuurlijk zelf weten, veel succes met de MIO!
Om nog maar eens een eigen probleem op te lossen: ik heb inmiddels een autolader gevonden die werkt: de CCH200FBE, van Samsung. Is eigenlijk voor de SGH-E530 maar dat gaat dus goed. Of ben ik de enige die in de auto stroom wil? Of een auto heeft...
Heeft er iemand enig idee hoe ik java games op de i320 kan installeren ?
Ik had al gehoord via de WAP funbox browser, maar die krijg ik niet aan de praat via de USB cable.
De internet browser doet het wel.
Ik heb namelijk helemaal geen GPRS of WAP abbo, het leek me wel logisch dat als ik via de kabel aangesloten ben dat ik dan het net zou op kunnen.
Ik ben ook nog altijd aan het zoeken naar een werkende NES, SNES, Gameboy, Mame of andere emu.
Dus als iemand hier iets over weet dan hoor ik het graag.
Ik had al gehoord via de WAP funbox browser, maar die krijg ik niet aan de praat via de USB cable.
De internet browser doet het wel.
Ik heb namelijk helemaal geen GPRS of WAP abbo, het leek me wel logisch dat als ik via de kabel aangesloten ben dat ik dan het net zou op kunnen.
Ik ben ook nog altijd aan het zoeken naar een werkende NES, SNES, Gameboy, Mame of andere emu.
Dus als iemand hier iets over weet dan hoor ik het graag.
Dat hangt ervan af, wat voor software is het? Heb je wat meer informatie? De Samsung ondersteunt Microsoft Direct Push.Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 19:45:
Weet iemand of de vodafone push email software werkt op deze samsung?