Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 64 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.485 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 23:15:
Mijn Guild heeft een probleem, we doen MC nu 1 maand en we farmen de eerste 8 bazen first try..
Iedereen is enthousiast over MC en we zijn druk bezig om Majordomo te kunnen summonen. (Water Quest). We proberen hem dit weekend en hopelijk gaat ie down.
MC werkt overigens puur met dkp systeem (per uur en per boss dkp).

Alleen hebben we last van inactivaty van mensen bij andere instances: ZG (we gebruiken rollsysteem)
Het lukt maar niet om mensen hier aandacht voor te laten krijgen... we eindigen vaak met 15man... met een tekort aan mages en locks.
Nu hebben we geprobeert om mensen die niet actief zijn te kicken.. en nieuwe te inviten.
Geen succes.. ze blijven in hun battlegrounds en stratholme's..

Ik heb ze 100x proberen duidelijk te maken wat er voor goede items droppen in ZG.. maar neehoor..
Ze komen alleen naar MC, want daar droppen de epics!
Nu zit ik te denken om een dkp systeem voor ZG in te voeren (20man systeem).. Misschien klinkt dit interessanter voor de mensen en zullen ze nu wel komen..
Iemand anders nog een idee? Hoe regelt jullie guild dit, Rollen of DKP? Gebruiken jullie signups voor ZG? enz..
Want ik wil ZG vaker doen.... we doen nu 1x per week de eerste 4 bosses (niet met gemak, erg jammer).. Maar ik wil Thekal enz proberen.

Alvast Bedankt :)
Wij hadden hetzelfde probleem met ZG. Ook het feit dat iedereen maar rolt voor alle items was een soort van doorn in het oog. Omdat we zelf een dkp applicatie hadden lopen voor MC/Onyxia/BWL hebben we dat gekopieerd en een ZGP-tabelletje gemaakt. Met eigenlijk hele simpele regels: elke bosskill is 1 zgp, Jindo en Hakkar 2 zgp. Geen tijdbonus, de bosses gaan snel genoeg neer. Alles wat er dropt gaat per zgp, op coins en bijous na, die worden normaal verrolt (groupsloot op rare). Het heart of Hakkar gaat voor 25 zgp, en alle andere epics voor minstens 5. Alle blauwe drops minimaal 1 bieden, wordt er niets geboden: dissen.

Toen Hakkar down kwam de raid sneller vol trouwens (daarvoor was het echt zeuren of mensen niet mee wilden). Gisteren voor het eerst een serieuze poging op Jindo gedaan, en de 3e try was die neer, zonder dat we shadow protection potions hadden gebruikt (die we wel bij ons hadden voor de echt serieuze poging :P). Kwestie van geconcentreerd totems killen, 3 MTs laten vechten om de aggro en als je de curse krijgt goed de shades mollen. Hakkar hebben we nog niet gedaan na de patch maar dat zal deze week ook wel goedkomen.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 09:48:
Ik wil graag een tijgermount hebben, een gnome op een tijger is voor mij gewoon het toppunt van cuteness. Ik zit nu bijna op revered zonder het eigenlijk door te hebben, wat zijn goede repeatable quests om exalted te worden met Darnassus?
Mja je kan morrowgrain grinden in ungoro, maar het beste is toch gewoon runecloth farmen en die per 60 inleveren bij de darnassus cloth quartermaster.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Je kan die morrowgrain quest doen, runecloth inleveren of verschillende spullen voor de AQ war effort inleveren, en de tokens die je hiervoor krijgt inleveren bij de darnassus npc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 08:57:
[...]

Zucht gisteren bij snakeboss gewhiped en Bloodlord ;( `k wil niet zeggen dat we d`r normaal doorheen rennen. Maar blijkbaar hadden we gisteren onze dag niet :(
Wij blijven moeite hebben met Thekal op de een of andere manier.. Wanneer hij naar zijn tijgervorm gaat en dan die adds erbij komen wordt het lastig.. mages sheepen als een gek enzo, maar toch krijgen we hem elke keer maar kantje boord neer.. Verder gisteren 1e attempt op Garr.. Ging allemaal net iets te traag waardoor er op 10% spawns kwamen en die vervolgens een whipe op 2% veroorzaakten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, ik moet voor Belt of the Archmage 12 Essences of Fires hebben. Deze wil ik zelf gaan grinden ipv 100g ofzo ervoor te gaan betalen. Maar waar kan ik deze het best grinden? Ik was gister in Silithus maar kon het daar niet echt vinden. Weet iemand een leuke grind plek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 09:55:
[...]

Wij blijven moeite hebben met Thekal op de een of andere manier.. Wanneer hij naar zijn tijgervorm gaat en dan die adds erbij komen wordt het lastig.. mages sheepen als een gek enzo, maar toch krijgen we hem elke keer maar kantje boord neer.. Verder gisteren 1e attempt op Garr.. Ging allemaal net iets te traag waardoor er op 10% spawns kwamen en die vervolgens een whipe op 2% veroorzaakten :(
Thekal tanken op de weg, de rest allemaal tegen de kooien aan (als je binnenkomt aan de linkerkant) buiten range staan. 1 OT voor de groep die thekal opvangt mocht hij 'los' gaan (goeie tank moet dat voor 90% kunnen opvangen) healers blijven voor het grootste deel buiten range, stappen alleen in range voor een healspam en stap dan weer uit range. Laat je ranged DPS opletten bij het springen, melee DPS vangen de tijgers op, hou 1 gesheeped, wij hebben geen problemen meer met thekal zolang de DPS maar hoog genoeg blijft.

Gisteren door mijn eigen toedoen een keer gewhiped op arlokk, naast dat er te weinig DPS was liet ik ook een panther offtank sterven door mistikken op mn emergency monitor :'(

Vanavond overigens weer een MC run, hopelijk ook op een wat regelmatigere basis.
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 10:02:
hmm, ik moet voor Belt of the Archmage 12 Essences of Fires hebben. Deze wil ik zelf gaan grinden ipv 100g ofzo ervoor te gaan betalen. Maar waar kan ik deze het best grinden? Ik was gister in Silithus maar kon het daar niet echt vinden. Weet iemand een leuke grind plek?
Hmm jammer dat je die grindspot nog niet kent, maar de fire elementals in un'goro droppen met (grote) regelmaat essences of fire

[ Voor 21% gewijzigd door KeeZ op 22-02-2006 10:04 ]

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij doen DKP volgens volgende principe: http://saga.landweb.se/in...task=view&id=20&Itemid=46
Hierbij wordt ZG in onze guild gewoon meegeteld als echt end-game instance en dus geldt hier ZG ook voor die dkp regels.. Om kort te zijn, ZG dkp kan ook in MC etc gebruikt worden.. Reken maar dat er dan veel mensen mee zullen gaan..
Verder is er nu een discussie gaande om ook voor blauwe items DKP te bieden.. Dit omdat sommige mensen rollen omdat ze die ene blauwe ring zo graag willen hebben en anderen rollen omdat het slechts een kleine verbetering is. Wanneer er niemand biedt wordt er gewoon gerolld voor dat item door wie het wil/kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah great :) Dan ga ik daar morgen ff "lekker" grinden :-)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire essences: Un'goro (bij de vulkaan)
Essence of air: Silithus (noorwesten)
Living essence: Un'goro (bij de tar pits)
Essence of undeath (niet met zekerheid, maar volgens mij bij de elementals in Felwood)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Voor essence of undeath zou ik persoonlijk toch eerder in de plaguelands gaan grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Gisteravond heeft de guild weer lekker progressie gemaakt in BWL, Ebonroc en Flamegore down, next stop Chromaggus.
Hopen gaat het bij de volgende reset lekker soepel en kunnen we op de 2de BWL avond Chrom gaan proberen, helaas kon ik er niet bij zijn gisteren (ondanks dat ik wel geselecteerd was voor de raid).

Ben nu met een rogue begonnen, moet zeggen dat het wel lekker quest/grind, en het lvlen is wel weer grappig om te doen:), ik heb alleen nog steeds problemen om mezelf er toe te zetten om met me hunter verder te spelen (lvl38atm). Ben bang dat me rogue eerder 60 gaat zijn dan me hunter

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:11

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
KeeZ schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 10:03:
[...]

Thekal tanken op de weg, de rest allemaal tegen de kooien aan (als je binnenkomt aan de linkerkant) buiten range staan. 1 OT voor de groep die thekal opvangt mocht hij 'los' gaan (goeie tank moet dat voor 90% kunnen opvangen) healers blijven voor het grootste deel buiten range, stappen alleen in range voor een healspam en stap dan weer uit range. Laat je ranged DPS opletten bij het springen, melee DPS vangen de tijgers op, hou 1 gesheeped, wij hebben geen problemen meer met thekal zolang de DPS maar hoog genoeg blijft.

Hmm jammer dat je die grindspot nog niet kent, maar de fire elementals in un'goro droppen met (grote) regelmaat essences of fire
Wij springen allemaal de hut in, thekal erbij en we nuken hem dood, adds chainfearen we, hij springt meestal maar een of twee keer voor hij dood is. Maar die tactic vereist wel dat je dps redelijk hoog ligt. Hakkar doen we bijvoorbeeld in 6 minuten, panther boss gaat dood na een keer stealth (of, zoals gister, hij gaat in stealth op 0.1% :X)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kees schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 10:22:
[...]
Wij springen allemaal de hut in, thekal erbij en we nuken hem dood, adds chainfearen we, hij springt meestal maar een of twee keer voor hij dood is. Maar die tactic vereist wel dat je dps redelijk hoog ligt. Hakkar doen we bijvoorbeeld in 6 minuten, panther boss gaat dood na een keer stealth (of, zoals gister, hij gaat in stealth op 0.1% :X)
Keez zit in een 'beginnende' MC/ZG guild :P zijn onderweg naar hakkar, gaat al redelijk goed

in vergelijking met jullie die elke week nef ff omleggen zitten zij niet zo goed in de gear kees :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 15:41
te vaak geganked misschien, rofl.

ganked 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 09:48:
Ik wil graag een tijgermount hebben, een gnome op een tijger is voor mij gewoon het toppunt van cuteness. Ik zit nu bijna op revered zonder het eigenlijk door te hebben, wat zijn goede repeatable quests om exalted te worden met Darnassus?
dat wil ik ook graag weten, ben nu lvl 46 gnome mage, en een tijger mount is echt ultiem!
Ik meen dat er een quest was van "haal dit hier en daar op, en geef het daar en daar af" en dat je die onbeperkt kon doen voor rep met Darnassus. Iemand die daar iets over weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Kaap schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 06:40:
[...]
Is dit geen exploit dan... :+
Nee want van die positie kan Firemaw jou niet aanvallen, maar jij hem ook niet. Je moet achter die pilaar vandaan komen om hem aan te vallen.
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 08:42:
[...]

Rrrrr kan bijna niet wachten, server op 95% en vandaag en morgen even de laatste beetjes inleveren. Is Huhuran echt zo moeilijk geworden nu, met die Poison Bolt Volleys? De Firemaw/Vael van AQ dus zeg maar? Heb al zat verhalen gehoord van guilds die gewoon binnen 3 uur in de eerste reset al bij haar staan, en die mensen hebben Nef nog niet eens gekilled, dus wij lopen er vast ook wel snel doorheen :)

Enige nadeel is dat wij grotendeels in Maraudon gear zitten voopr Nature Res, Dragons worden een beetje te erg getimed en gecamped door de no-life guild op onze server, Alterac Deviants :(
MT/OT kan niet zijn gear te veel gimpen, rest van de non cloth/non healers wel. Hoe meer NR hoe beter. Vergeet ook niet de Sandstalker "set". Kost een berg, maar is zijn prijs meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 14-09 15:41
addictive schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 10:44:
[...]

dat wil ik ook graag weten, ben nu lvl 46 gnome mage, en een tijger mount is echt ultiem!
Ik meen dat er een quest was van "haal dit hier en daar op, en geef het daar en daar af" en dat je die onbeperkt kon doen voor rep met Darnassus. Iemand die daar iets over weet?
Is al op geantwoord maar goed. Runecloth inleveren in Darnassus (NE faction), of zooi voor die war effort en de signets inleveren voor rep. Ook kan je morrowgrain quest gaan doen maar is niet aan te bevelen. Makkelijker is het met runecloth.

Als je exalted bent kun je tigerriding skill leren in Darnassus en een tiger kopen.

Heb ook een tiger als dorf zijnde :P

[ Voor 12% gewijzigd door Bulligan op 22-02-2006 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Hooli-gan schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 10:49:
[...]

Is al op geantwoord maar goed.
zag het net ja, er bleek nog een pagina te zijn :X
Runelcloth inleveren in Darnassus (NE faction), of zooi voor die war effort en de signets inleveren voor rep. Ook kan je morrograin quest gaan doen maar is niet aan te bevelen. Makkelijker is het met runecloth.

Als je exalted bent kun je tigerriding skill leren in Darnassus en een tiger kopen.

Heb ook een tiger als dorf zijnde :P
bedankt! :)

hoe heet die morrograin quest? Kan namelijk niets vinden op Thottbot

[ Voor 7% gewijzigd door addictive op 22-02-2006 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
Un Goro crater.. krijg er daar 3-4 per uur normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
ik kwam laatst 3x essence of fire tegen voor 50s op AH :D

Uiteraard meteen gekocht en voor 10g aan een guildie verkocht, hij blij, ik blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Niet doen, gewoon "ff" honored/revered worden in AV, die belt daar is imo beter en kost je een hoop minder. Zowiezo wil je als mage/lock graag die offhand hebben op exalted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 10:58:
[...]

ik kwam laatst 3x essence of fire tegen voor 50s op AH :D

Uiteraard meteen gekocht en voor 10g aan een guildie verkocht, hij blij, ik blij :)
jezus die vent is gestoord! :)

Wel irritant om de mats voor die Belt of the Archmage bij elkaar te krijgen

16x Bolt of Runecloth (check)
10x Ghost Dye (moet ik maar kopen, of aan guildie vragen)
10x Mooncloth (pfffffffff, 1 keer maken in 4 dagen, paar kopen dus)
12x Essence of Water (check)
12x Essence of Fire (Grinden in Un'goro)
6x Large Brilliant Shard (vendor?)
6x Rune Thread (vendor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Guild heeft een probleem, we doen MC nu 1 maand en we farmen de eerste 8 bazen first try..
Iedereen is enthousiast over MC en we zijn druk bezig om Majordomo te kunnen summonen. (Water Quest). We proberen hem dit weekend en hopelijk gaat ie down.

Alleen hebben we last van inactivaty van mensen bij andere instances: ZG (we gebruiken rollsysteem)
Het lukt maar niet om mensen hier aandacht voor te laten krijgen... we eindigen vaak met 15man... met een tekort aan mages en locks.
Nu hebben we geprobeert om mensen die niet actief zijn te kicken.. en nieuwe te inviten.

Ik heb ze 100x proberen duidelijk te maken wat er voor goede items droppen in ZG.. maar neehoor..
Nu zit ik te denken om een dkp systeem voor ZG in te voeren (20man systeem).. Misschien klinkt dit interessanter voor de mensen en zullen ze nu wel komen..
Iemand anders nog een idee? Hoe regelt jullie guild dit, Rollen of DKP? Gebruiken jullie signups voor ZG? enz..
Want ik wil ZG vaker doen.... we doen nu 1x per week de eerste 4 bosses (niet met gemak, erg jammer).. Maar ik wil Thekal enz proberen.

Mmm, ondanks dat vrijwel niemand uit onze guild nog loot uit ZG nodig heeft EN we ook in ZG een roll systeem gebruiken itt dkp in MC en BWL komen er toch genoeg naar ZG.

De reputatie die je tegenwoordig krijgt voor een volle run (+/-3500) zorgt er snel voor dat je exalted bent. Rewards hiervoor zijn errug lekker:
http://www.worldofwarcraf...andalar/vendor.shtml#none

Toch leuk zo'n shoulder enchant ;)

Probeer ze hier wat lekkerder voor te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 11:00:
[...]

Niet doen, gewoon "ff" honored/revered worden in AV, die belt daar is imo beter en kost je een hoop minder. Zowiezo wil je als mage/lock graag die offhand hebben op exalted
"ff"revered worden ja... gelukkig is de queue voor AV bij ons op Bloodfeather zo'n 3uur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:28
Paladin schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 09:24:
Hmz eerste reactie in dit topic na een stuk of 7 delen te hebben mee gelezen, op mijn realm server (Emerald Dream) zijn gister zover ik er wijs uit werd de poorten naar AQ open gegaan, was echt hell on earth daaro (zat zelf in Gadgetzan).

Grote zwevende kristallen uit de grond waar om de zoveel tijd een x aantal level 54 t/m 60 elites uit te voorschijn kwamen, ben zelf pas lev 51 dus op de 54 en 55 elites na kon ik weinig doen maar het was wel een heftig gezicht om zowel alliance als horde met 30 man tegelijk op zo'n beest te zien inhakken :)
cool he! wat is je charnaam? welke guild..? alliance neem ik aan?

ik heb bootje, blondje, boertje, bikkeltje.. lvl 60 warrior, 60 priest, 32 mage, 23 rogue..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
addictive schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 10:50:
[...]

hoe heet die morrograin quest? Kan namelijk niets vinden op Thottbot
Die morrowgrain quest is volgens mij ergens een follow up van. Toen ik die quest deed meende ik dat ik em in feathermoon stronghold kreeg, eerste boomhut links vanuit de inn.

Als je in darnassus bent is het bij die tiger riding zooi en daar het huisje links van. Ook weer bovenin.

Ik heb ook een tiger als gnome zijnde, heeft me ook zo'n 500 stacks gekost enzo. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 14:15
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 11:11:
[...]

6x Large Brilliant Shard (vendor?)
Moet je van de AH kopen, is een item dat je krijgt als je iets DisEnchant

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:25

chromeeh

the Gnome

Gister geluk gehad met een quest op de Westfall :)
De quest waar je het klokje terug halen uit Forlbrows farm.
Aangezien de meesten enemies daar lvl >14 zijn en ik een lvl 10 :P
Er was een lvl 28 pala aant vechten midden op het veld daar, dus ik voorzichtig er langs geslopen en het klokje gepakt :) :)

Ja weet het, beetje gemeen maar wel handig :+
Heb het de pala later ook wel gezegt, hij deed het er om _/-\o_

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 14:15
chromeeh schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 11:29:
Er was een lvl 28 pala aant vechten midden op het veld daar, dus ik voorzichtig er langs geslopen en het klokje gepakt :) :)

Uhm, dat klokje kan je altijd uit de kast halen, ookal heb jij het er net uitgeplukt...

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ik snap uberhaupt niet wat je als lvl 10 al helemaal daar in westfall doet.. ga anders eerst ff Q's grinden..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
chromeeh schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 11:29:

leuk om te zien dat je zoveel plezier aan WoW hebt, steeds weer nieuwe dingen ontdekken ed :)

Maar die pocket watch kan je idd gewoon pakken, ookal heeft net iemand anders hem gepakt.
Wacht maar als je ~lvl 17 bent. Dan kun je Deadmines doen, je eerste instance. En hij blijft leuk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:52
BootVluchteling schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 11:21:
[...]

ik heb bootje, blondje, boertje, bikkeltje.. lvl 60 warrior, 60 priest, 32 mage, 23 rogue..
leuke namen |:(

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:12
addictive schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 11:37:
[...]

leuk om te zien dat je zoveel plezier aan WoW hebt, steeds weer nieuwe dingen ontdekken ed :)

Maar die pocket watch kan je idd gewoon pakken, ookal heeft net iemand anders hem gepakt.
Wacht maar als je ~lvl 17 bent. Dan kun je Deadmines doen, je eerste instance. En hij blijft leuk! :)
mjah, ik speel WoW nu ook net, en nu lvl 41 priest, maar soms is het echt té verslavend, vooral als je vakantie hebt. En deadmines is leuk om met zn 4en op hoog level eentje er doorheen te poweren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Ik heb oa 'Kroepoek' en 'Bamiblok' :D
Maar ook normalere namen als 'Arlassa' en 'Kimuro' ;)
AleXnl schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 12:00:
[...]

mjah, ik speel WoW nu ook net, en nu lvl 41 priest, maar soms is het echt té verslavend, vooral als je vakantie hebt. En deadmines is leuk om met zn 4en op hoog level eentje er doorheen te poweren.
42 warrior en ik die een aantal low-lvl guildies door de Deadmines helpen is idd wel grappig. Free-for-All aan en dan knallen. Low lvl's zijn blij met de loot, en wij hebben onze goede daad weer gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 09:47
Klopt het dat instances zijn generfd als je er solo doorheen gaat op high level? Gisteravond had ik niks te doen en ging ik, terwijl ik in de wachtrij voor AV stond, the Stockades doen. Dit deed ik solo. In de gehele instance had ik maar een blue drop (1e baas) en verder helemaal niks. Niet dat ik er nou rijk door zou zijn geworden, maar ik was toch wel verbaasd hierover. Klopt mijn vermoeden of had ik gewoon pech?

Voor de duidelijkheid, ik heb dus alle mobs gekilled door middel van AoE :p

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
Masch schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 12:06:
Klopt het dat instances zijn generfd als je er solo doorheen gaat op high level? Gisteravond had ik niks te doen en ging ik, terwijl ik in de wachtrij voor AV stond, the Stockades doen. Dit deed ik solo. In de gehele instance had ik maar een blue drop (1e baas) en verder helemaal niks. Niet dat ik er nou rijk door zou zijn geworden, maar ik was toch wel verbaasd hierover. Klopt mijn vermoeden of had ik gewoon pech?

Voor de duidelijkheid, ik heb dus alle mobs gekilled door middel van AoE :p
Niet da'k weet maar als 1 instance sucky is (zeker voor de drops) dan is het stockades wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
reddevil schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 12:10:
[...]

Niet da'k weet maar als 1 instance sucky is (zeker voor de drops) dan is het stockades wel
Wel leuk tijdverdrijf :D

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadmines soloën voor je alt!

Edit:
Gisteren Alterac Valley gewonnen en general geklid, gruwelijke crossbow gekregen (Bloodseeker volgens mij)
Hail, hoge crits :o

Horde werd hard afgemaakt trouwens deze keer, veel honor! (5k bonus)

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 12:16 . Reden: Vergeten te zeggen wat ik wilde ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
problemen mee..? mijn spel, mijn namen.. ik wil niet van die ruknamen als legolas enzo.. geef mij maar orginele namen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
addictive schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 06:57:
[...]

hoe kun je ze killen als ze groen (= friendly) zijn :?
Ik dacht dat je groen qua lvl bedoelde :)
Maar ik kan ze wel gewoon killen

Bedankt voor de tips btw, die ik hier las!

Ohja, kheb geboden op [Wyrmslayer Spaulders] nu hopen dat ik ze krijg :D

[ Voor 18% gewijzigd door superbassie op 22-02-2006 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

BootVluchteling schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 12:14:
[...]

problemen mee..? mijn spel, mijn namen.. ik wil niet van die ruknamen als legolas enzo.. geef mij maar orginele namen..
Ja je hebt gelijk dat zijn pas stomme namen. :+

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 23:26

Paladin

Play Ball!

BootVluchteling schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 11:21:
[...]

Ben jij Blondje lev 60 Priest?

Hmz dan heb ik volgens mij een keer een teammate van je naar Ferelas gesummumd, ben zelf Nadine nu lev 51 Lock en zit bij guild Dream-catchers. (spreel nog niet zo heel lang dus pas i char :) )

Maar het was gister idd best wel gaaf, vond jammer dat ik maar zo weinig tijd had inet had er hele dag uitgelegen en toen het eindelijk werkte moest ik bijna weg :)

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Er staat een alt warrior van me voor de stockades. Vijftien minuten werk en en ik heb 4-5 gold en een bergje silk (=repairs costs). Ren gewoon naar binnen, sleep de eerst gang mee, sweepingstrikes, cleaven en whirlwinden. Het looten neemt de meeste tijd is beslag. Anyways, ja het is een muffe instance. Er is een rarespawn die een leuke blauwe dagger dropt en je hebt de gebruikelijke kans op random world rare's. Niet echt speciaal, maar eventjes leuk een kwatiertje chargen. Voordeel voor mij is dat het vlak bij een vendor en mailbox zit.

[ Voor 3% gewijzigd door Yellow|A op 22-02-2006 12:46 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Paladin schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 12:39:
[...]

Ben jij Blondje lev 60 Priest?

Hmz dan heb ik volgens mij een keer een teammate van je naar Ferelas gesummumd, ben zelf Nadine nu lev 51 Lock en zit bij guild Dream-catchers. (spreel nog niet zo heel lang dus pas i char :) )

Maar het was gister idd best wel gaaf, vond jammer dat ik maar zo weinig tijd had inet had er hele dag uitgelegen en toen het eindelijk werkte moest ik bijna weg :)
COOL! ik zit in disciples of the light. wij hebben een guild-alliance... ik speel alleen laatste paar dagen op xavius. nieuwe realm met mn 22 lockje.. grindmachine FTW :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
[...]
Niet dat Legolas zon orginele naam is, maar het staat beter in de MMORPG wereld dan Blondje, Wietje, Bamihap of Frikandel. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
true true, maar ik vind het wel grappig om een nederlandse naam te hebben.. ik heb het nooit zo op die fantasie shit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Tja, van mij hoeven dat soort namen ook niet maar helaas had blizz geen rp-pvp servers vanaf het begin >.<

Wist vantevoren dat het dus toegestaan was dus ga er nu niet over zeuren. Al mijn alts zullen wel op de rp-pvp-servers rondwandelen... (en op huidige server wat natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

BootVluchteling schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 12:59:
true true, maar ik vind het wel grappig om een nederlandse naam te hebben.. ik heb het nooit zo op die fantasie shit..
uhhh heel wow is fantasie shit!
En niet om jou nou af te zeiken maar die namen met tje of nog erger tjuh zijn toch echt wel heel erg fout.

En nederlandse namen kan leuk zijn.
Ik speel samen met een maat van me een rogue en hij heet rook en ik heet vuur.

[ Voor 14% gewijzigd door MantaMania op 22-02-2006 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZG is bij ons gewoon geen punten verdienen en geen punten uitgeven, op drops wordt nu gewoon gerolled. Coins en Bijous zijn gewoon FFA dus iedereen Need erop, die epic armour/enchant dingen die van elke baas droppen wordt voor gerolled als je er eentje nodig hebt voor enchant of armour (alleen rollen als allebei de personen de rest van de mats al wel hebben, anders default naar degene die het als enige nog nodig heeft) en de bossdrops zijn toch 90% disenchant :) Alleen de epic items vinden soms hun weg nog wel eens naar iemand. Heart of Hakkar is ook gewoon random roll tegenwoordig.

Ben nu 18k/21k Revered dus bijna Exalted, dat zal as donderdag wel zo zijn bij de laatste run, nog even twee Bijous winnen dan heb ik de 15 tokens voor mijn +30 AP Shoulders enchant, wheee :)

Voor vandaag staat dan weer MC geplanned, en dan gaat de eerste prijswinnaar van onze AQ War Effort competitie mee. Zit nog even te kijken of ik ook wel mee ga aangezien ik wellicht bij een andere guild voor Onyxia even mag meedoen voor mijn Quel'Serrar zwaardje. Wij doen Onyxia maar een keer per week en tot zondag wachten is ook weer zoiets :)

ps: Ik heb een hunter alt Howitzer met als pet Komtdatschooot. Moet je ook om kunnen lachen ;p

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al die problemen met namen.. :D

Bedzjer = Badger = Das

Is die ook erg? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

In onze guild zit iemand die Schoonmoeder heet. :P

Persoonlijk geef ik meer voorkeur aan een originele fantasienaam (nee geen Legolas, Saruman, Gimli of whatever).

Een van onze guild priests heet Partypriest (we willen hem echter renamen naar Raidpriest) :)

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ben ik mn account aan het activeren, de 1e maand is gratis, waarom moet ik dan toch een gamecard code of een cc nummer invoeren? In het geval van de gc is je card metteen verlopen en kun je er niet meer voor kiezen om na de 1e maand je abbonement niet te verlengen (niet dat ik dat ga doen :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus nu:
Rak de Tauren Shaman
Rane de Orc Warrior
Hellish de Undead Warlock (heb er als lvl3 puur om de naam te reserveren zodra de exp eraan komt, Blood Elf lock wheee :))
Wraak de Undead Rogue
Howitzer de Tauren Hunter

Niet zo speciaal fantasy, wel leuk gekozen en passende namen imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
kHeet gewoon Trevass, mn achternaam omgedraaid (staat alleen een 's' teveel :P foutje bij typen ingame, dus het zou Trevas moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shezzie
  • Laatst online: 14-07 00:37

Shezzie

Lekker hoor!

Vroeger:

Kiomi - Rogue
Shez- Pally
Mashdar - Warrior
Koraya - Lock
Mahir - Priest
Cyrix - Mage
Bofinth - Pally

En nu alleen Shezamehron, priestje.

Jullie moeten meer drinken voor je creativiteit mannen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Zal ik mijn lijstje oook maar posten.

Crulon - human warrior
Redskin - dwarf priest
Greaner - gnome warlock
gromcrul - tauren shaman
Vuur - gnome rogue (mn maat heet dus rook)
Waldorf - ud rogue (mn maat heet statler) (oude mannetje op het balkon bij de muppets)
Rammingspeed - trol rogue
Warstomp - tauren warrior
Swiftwind - ne druid
Cervix - gnome mage
o ja en leatherbank maar die spreek voor zich denk ik.

[ Voor 3% gewijzigd door MantaMania op 22-02-2006 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Ach dan post ik mn lijstje ook wel ff :)

RaseriaN - Human Rogue
Turismo - Human Warrior
Krypt - Human Warlock
Gandish - Tauren Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jadystana - NE hunter (main)
Kyliana - NE priest
Erefor - NE rogue
Fizzi - Gnome mage
Vangarra - Tauren warrior
Laiken - Troll shaman

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:25

chromeeh

the Gnome

addictive schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 11:37:
[...]

Dat je het klokje zo kunt pakken weet ik, maar als er een paar boze beestjes / mensjes achter je aan komen dan is dat niet echt bevordelijk :+ :+
Zeker niet als je in je eentje bent ;)

Daarom vind ik juist WoW zo leuk 8)
Je kunt bijna doen en laten wat je wil... Je kunt gaan shoppen, sightseeing doen, vissen, noem maar op :)
Je hebt niet perse de verplichting van je moet dit doen of dat doen, en dat maakt het erg leuk, ook bijv het bezoeken van nieuwe gebieden, de ene omgeving is nog mooier als de ander...

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
De naam moet gewoon bij je character passen:
Zo heet mijn Human Walock Epitome :P
Mijn Night Elf Warrior Extremis O+
en mijn Tauren Shaman Givash }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 01-09 18:47
Heb nooit zo'n problemen met namen

Sylvar - Human Paladin
Sarge - Gnome Mage
Sylvy - NE Hunter
Suzetta - Human Rogue/UD Warlock

[ Voor 17% gewijzigd door TomSmit82 op 22-02-2006 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Eleamar - Human paladin
Anir - NE priest
Mylith - NE hunter
Alfrigg - Dwarf warrior
Elvilith - NE druid
Thonar - Dwarf priest
Acaugan - Human rogue
Etheriadon (ofzo, te moeilijke naam :P) - Human mage
Braethor - Human warlock

Heb ook nog een Orc shaman, maar daar ben ik de naam van vergeten. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 13:05:
[...]

En nederlandse namen kan leuk zijn.
Ik speel samen met een maat van me een rogue en hij heet rook en ik heet vuur.
Ik vertaal altijd alles in het Nederlands, leuk als anderen geen flauw idee hebben waar je het over hebt.

Gesmolten Kern / Donker Portaal / Zwart-rots Diepten / Donkere Kust / De Natte Landen / etc. etc.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma

RMYuma

Als we dan toch bezig zijn:

Horde:
Yuma (Tauren Druid)
Razah (Undead Warlock)
Vashil (Troll Priest)
Udor (Orc Hunter)
Shazra (Tauren Shaman)
Arthorus (Undead Warrior)

Alliance:
Vespa (Nightelf Rogue)
Katinkah (Gnome Warlock)

Mogelijke oplossing:
Geef degenen die naar ZG gaan een ticket voor MC.
Geen ZG gedaan deze week? Dan geen ticket voor MC, hehe.

Onze guild gebruikt signups voor MC, Onyxia, ZG, BWL.
Wij gebruiken een zero sum dkp system, waarbij je alleen dkp krijgt als er epics droppen.
Alle end game instances komen gewoon in 1 grote database.
Het maakt hierbij niet uit in welke instance een epic dropt, we hebben geen gescheiden database per instance.

Zie voor meer info onze website.

[ Voor 88% gewijzigd door RMYuma op 22-02-2006 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Is dit Wraak op de Neptulon server? Ik speel zelf alliance daar en ik meen me te herinneren dat Wraak een van de beste pvp'ers is op Neptulon. Volgens mij van de guild Imbalanced.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Prince_of_Mu schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 13:12:
In onze guild zit iemand die Schoonmoeder heet. :P
Uhmm, is zij (?) heel toevallig een warlock? Zo ja, dan ken ik haar van het offi Warlock forum. Volgens mij heeft ze tijd teveel, want haar naam staat daar echt overal.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke class is he dodelijkst icm een Warlock? Ik dacht zelf aan een paladin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 09:28

we_are_borg

You will Comply

Ik heb ook altijd moeite met namen.

Cipher is mijn mage me hunter heb ik Deviousdevil genoemd en me priest heet Lastrites die naam heeft een vriend van mij verzonnen. Als er iemand dood gaat met de priest dan kon ik / me gives you, your Last rites. doen zij hij.

[ Voor 7% gewijzigd door we_are_borg op 22-02-2006 15:19 ]

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma

RMYuma

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 13:40:
[...]

Uhmm, is zij (?) heel toevallig een warlock? Zo ja, dan ken ik haar van het offi Warlock forum. Volgens mij heeft ze tijd teveel, want haar naam staat daar echt overal.
Nope, hij is een Undead Warrior op Hellscream realm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 13:47:
Welke class is he dodelijkst icm een Warlock? Ik dacht zelf aan een paladin.
Waarom een paladin? k zou eerder denken aan shadowpriest, vanwege de +shadowdmg talent/debuff.

Wat betreft die namen:

Aylana - ne druid
Darthraider - dwarf warrior
Sahrong - troll priest
Asoko - orc hunter
en Snoopie - female gnome warrior met staartjes in dr haar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
chromeeh schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 13:31:
[...]

Dat je het klokje zo kunt pakken weet ik, maar als er een paar boze beestjes / mensjes achter je aan komen dan is dat niet echt bevordelijk :+ :+
Zeker niet als je in je eentje bent ;)

Daarom vind ik juist WoW zo leuk 8)
Je kunt bijna doen en laten wat je wil... Je kunt gaan shoppen, sightseeing doen, vissen, noem maar op :)
Je hebt niet perse de verplichting van je moet dit doen of dat doen, en dat maakt het erg leuk, ook bijv het bezoeken van nieuwe gebieden, de ene omgeving is nog mooier als de ander...
klopt, wacht maar totdat je in gebieden als Feralas komt, erg mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Trollbane

Trollimmie = troll mage
Immie = UD priest
COWardim = tauren dr00d
ieniemienie = UD rogue
AHworshipper = troll warrior (AH sletje en zit in de guild "bankers" ) :P

Agrammar

Imdamned = dwarf hunter
Immie = lvl 24 priest
En nog wat troep waar ik al 6 maanden niet meer heb gespeeld

2 broertjes bij ons in de guild hebben beide een rogue alt gestart

posithief
negathief

[ Voor 19% gewijzigd door ImdaMned op 22-02-2006 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guidson
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-04-2023
Zitten er mensen op Talnivarr die mij ingame soms eens kunnen helpen met vraagjes beantwoorden enzo? :p

Ik speel net 3 dagen dus snap denk ik nog maar 10% van het hele spel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aimie - 60 NE Female Hunter
Quietplease - 60 HU Male Rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Tupelo = Geboorteplaats Elvis
Shadaugh (Lees: Shadow)
Haulighan (Lees: Hooligan)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avylon = Priest
Swift = Rogue
Danarak = Warrior
Satahn = Warlock
Kryp = Mage
Earthen = Druid

Niet de leukste namen maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
guidson schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 13:59:
Zitten er mensen op Talnivarr die mij ingame soms eens kunnen helpen met vraagjes beantwoorden enzo? :p

Ik speel net 3 dagen dus snap denk ik nog maar 10% van het hele spel :/
shoot en wij proberen te antwoorden.. tipje, lees het eerste threadje evt ff door. staan vast al antwoorden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
is het soms niet een leuk idee om met alle GoTe-rs een alt op een bepaalde server te maken, en dan of allemaal horde, of allemaal alliance te rollen. Samen in een guild te gaan en dan lekker te spelen. Dus als alt, niet als main :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
addictive schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 14:16:
is het soms niet een leuk idee om met alle GoTe-rs een alt op een bepaalde server te maken, en dan of allemaal horde, of allemaal alliance te rollen. Samen in een guild te gaan en dan lekker te spelen. Dus als alt, niet als main :)
lijkt me supercool..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
en dat maakt twee :)

Ik stem Horde, zou mn eerste Horde char zijn, en de dark-side verkennen lijkt me wel cool.

Undead mage of tauren warrior.

Het leukste lijkt me dan op een (redelijk) nieuwe realm (xavius?) zodat we wel nog mee kunnen komen met de andere spelers.

anderen met nog meer ideeën? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb laatst een Horde alt aangemaakt op Quel'Thalas. Heb voor deze server gekozen omdat dit een nieuwe server is en omdat dit geen transfer server is. Transfer servers zijn niet fijn omdat er dan al veel level 60's zijn en je dus moeilijk aan low-level parties kunt komen :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Chester schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 14:24:
Ik heb laatst een Horde alt aangemaakt op Quel'Thalas. Heb voor deze server gekozen omdat dit een nieuwe server is en omdat dit geen transfer server is. Transfer servers zijn niet fijn omdat er dan al veel level 60's zijn en je dus moeilijk aan low-level parties kunt komen :P
klinkt goed, eens even naar de verhouding horde <> alliance kijken

*eek* geen PvP server :o :D

[ Voor 6% gewijzigd door addictive op 22-02-2006 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count me in ! Undead mage lijkt me wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Laatst online: 30-04-2021
Toen we onze eerste guild begonnen heette deze "Cult of the Snake". De meesten hadden dan ook een slangenaam. Ik koos toen voor -Paling- Orc Shaman (niet gekookt of gebakken, gewoon rauw). Verder heb ik een

Masona
Rapwanda
Suzza
Aiken
Severa
Akeira

En dan een paar Nederlandse namen in onze guild: Paling, Kaasie, Kaasje, Appelsap, Appelkoek, Wasmachine, Kassa, Toverstok, Toverstaart, Broekslang, Hanskazan, Scheetje, Magneetje, Trut, Handel, Niegoed, Vuilnisbak, Suikerpotje, Houtenkip, Peper, Zout, Spaarkonijn, Groentjuh, Bezemkast, Graftak, Hansklok, Graskoe, Blaatschaap, Appelsientje, Moppie.

Zoek je eigen favoriet zou ik zo zeggen.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
addictive schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 14:20:
[...]

en dat maakt twee :)

Ik stem Horde, zou mn eerste Horde char zijn, en de dark-side verkennen lijkt me wel cool.

Undead mage of tauren warrior.

Het leukste lijkt me dan op een (redelijk) nieuwe realm (xavius?) zodat we wel nog mee kunnen komen met de andere spelers.

anderen met nog meer ideeën? :)
ik heb een lvl 22 human lock op xavius.. van de week al de eerste queue. server is redelijk vol dus. horde-alliance ratio is wel heerlijk.. SUPERkorte queue's met BG in vergelijking met emerald dream. minuutje of 1-10 en je zit binnen. op ED was het 2 uur..

ik vind het goed, maar heb liever alliance.. kan ik mn alt een beetje sponsoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
addictive schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 14:25:
[...]

klinkt goed, eens even naar de verhouding horde <> alliance kijken

*eek* geen PvP server :o :D
Nofi, maar PvP zuigt :P Als ik anderen wil afmaken doe ik wel UT spelen ofzo :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
waar kun je eigenlijk vinden of een server een transfer server is?
Anders zit het zoals gezegd idd al helemaal vol met 60's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Yeah, goed hae. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

me 2
Lijkt me leuk om samen met een groep lowbies weer te levelen / instances te doen en dan zonder hulp van high level.

En dan uiteraard wel bijpassende namen dat maakt het wel helemaal af een groep van 20 man die komen raiden met de zelfde soort namen.
Bij games als planetarion deden we dat ook altijd. Iedereen bv een superhero of een bepaalde begin combinatie van letters voor je naam.

[ Voor 24% gewijzigd door MantaMania op 22-02-2006 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
MantaMania schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 14:39:
[...]

me 2
Lijkt me leuk om samen met een groep lowbies weer te levelen / instances te doen en dan zonder hulp van high level.

En dan uiteraard wel bijpassende namen dat maakt het wel helemaal af een groep van 20 man die komen raiden met de zelfde soort namen.
Bij games als planetarion deden we dat ook altijd. Iedereen bv een superhero of een bepaalde begin combinatie van letters voor je naam.
super hero naam is wel cool en origineel :)

Ik zal als ik straks thuis kom eens een phpBB forum opzetten zodat we daar het een en ander kunnen regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

addictive schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 14:43:
[...]

super hero naam is wel cool en origineel :)

Ik zal als ik straks thuis kom eens een phpBB forum opzetten zodat we daar het een en ander kunnen regelen :)
ahhh dat zou mooi zijn, ik ben bang alleen dat superhero namen waarschijnlijk niet is toegestaan maar overeenkomende namen zou leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Laatst online: 14-09 17:05
FragNeck schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 14:47:
Misschien al langs gekomen, maar hier kun je de armor sets uit AQ bekijken :)

http://wow.segamer.com/setaq.php
damn zeg, hoop tog egt niet dat dit ze zijn, maar 4 verschillende versies armor met kleurverschillen! of dit moet de tijdelijke art zijn zoals ze hadden gedaan met de T2 sets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
MantaMania schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 14:44:
[...]

ahhh dat zou mooi zijn, ik ben bang alleen dat superhero namen waarschijnlijk niet is toegestaan maar overeenkomende namen zou leuk zijn.
wat opzich ook grappig zou zijn guild name 'la familia' en dan namen uit the godfather 8)
herkenbare namen uit the godfather zou wel wat lastig worden, maar herkenbare namen uit mafia films oid dan :)

ideeën te over, nu nog iets verzinnen dat goed kan en binnen de policies valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilodus
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-05-2024
Helox-in-a-box schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 14:44:
[...]

damn zeg, hoop tog egt niet dat dit ze zijn, maar 4 verschillende versies armor met kleurverschillen! of dit moet de tijdelijke art zijn zoals ze hadden gedaan met de T2 sets.
Ben het met je eens dit is een zeer trieste set art.
Laat staan dat ik hem ga nemen voor mijn priest.
Tier 2 is veel beter (hou niet zo van pvp vandaar).

Chilodus - lvl60 Priest - RUIN - Darksorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Laatst online: 14-09 17:05
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 00:46:
[...]

Daar ben je drukker bezig met de andere factie van je lijf af slaan denk ik. Questgebieden zijn slechte grindspots.
Wat is raidhealen vermoeiend trouwens zeg, 5manhealen vind ik erg leuk om te doen, maar vandaag een 10mans en 15mans raid gehealed en ik werd er donders geirriteerd van. Donders veel overhealing, iedereen healt iedereen lijkt het wel.
moeje ff zoeken naar Raidrave en mana conserve goed instellen in CTRA, zit zelf altijd een stukje onder de 10% overhealing met deze instellingen: (flashheal: abort at 500 hp, 1 sec checktime.

[ Voor 1% gewijzigd door Helox-in-a-box op 22-02-2006 15:21 . Reden: typo, moet mana conserve zijn :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masch schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 13:38:
[...]

Is dit Wraak op de Neptulon server? Ik speel zelf alliance daar en ik meen me te herinneren dat Wraak een van de beste pvp'ers is op Neptulon. Volgens mij van de guild Imbalanced.
Ik was al bang dat ik vast niet origineel was met die naam maar nee, dat ben ik niet :) Al mijn karakters zitten op Genjuros.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Ik heb zelf absoluut een pleurighekel aan namen die niet in de wow setting passen, dus ik vind die van jou dus WEL heel erg geschikt :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
is er btw een mod die zorgt dat je automatisch je VW/succu/imp laat aanvallen op jouw target?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tikkie laat, maar goed, dat komt ervan als je op je werk post... :)

Ik zie het liefst ook 'passende' namen, 't is toch redelijk irritant om door bijv. STV te sluipen en een human female warrior genaamd "Gleufje" langs te zien rennen. Doet wat af aan de omgeving, zogezegd... 8)7

Ik probeer mijn chars ook een zo passend mogelijke naam te geven (redelijk gelukt imho):

Thuzkold -> undead mage
Tezrina -> undead priestess
Mulnin -> undead rogue
Ulthronk -> Tauren druid
Bnarkim -> Orc warrior
Yshtra -> Nightelf hunter (female)

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 14:58:
is er btw een mod die zorgt dat je automatisch je VW/succu/imp laat aanvallen op jouw target?
waarom zou je die willen dan? lijkt mij als lock bijzonder irritant dat als ik wat target mijn minion er meteen op afschiet, veroorzaakt alleen maar chatische situaties.

naja mijn namen van mijn chars

Bladefist:
Eiganjo =Human warlock
Lekiam = Dwarf Hunter (idiote naam, heef me broer gegeven :/)
Igankjo = Human Paladin (vond ik persoonlijk wel een leuke persiflage op mijn warlocks naam XD)
Dronium = Dwarf Warrior
Housemaster = Gnome Rogue (mensen die arfenhouse ooit hebben gezien weten vast wel wie ik bedoel met deze naam :P)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.