Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 64 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.484 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 14:58:
is er btw een mod die zorgt dat je automatisch je VW/succu/imp laat aanvallen op jouw target?
Nee, je kunt handmatige acties niet automatisch laten uitvoeren sinds een aantal patches geleden.
Maar wat is er mis met CTRL-1?
Automatische lijkt me helemaal niet fijn, omdat je namelijk soms je minion eerder wilt laten aanvallen en dan weer later. Ik heb ze altijd op passive staan, op mijn felhunter na, die wil ik tijdens BG wel eens op aggresive zetten wanneer ik vermoed dat er een rogue in de buurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 14:58:
is er btw een mod die zorgt dat je automatisch je VW/succu/imp laat aanvallen op jouw target?
Ik zou liever een mod hebben die de target van je demon/pet weergeeft, waardoor het wat makkelijker wordt om een mob te selecteren (als bijv je voidwalker er weer eens voor staat...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja namen verzinnen blijft altijd moeilijk op zich. a: verzin een originele b: beetje in het thema blijven van WoW. Namen als appelkoek vind ik een beetje silly maar goed, ieder zijn meug. Mijn namen zijn als volgt :

TaoJin: Nightelf Rogue lvl60 op Sylvanas, Tao als de godsdienst en Jin van ...tsja... genie ofzo, klonk wel leuk
Buzzclick: Gnome Warlock lvl22 op Sylvanas, Buzzclick was een stukje text uit een oud hardcore nummer en buzz + click vond ik wel toepasselijk bij een Engineer. Wist eerder mijn profession als race/class :+
NeoJin: Tauren Druid lvl24, was te lui om een nieuwe te verzinnen dus TaoJin maar dan "nieuw" ofwel Neo :P

Verder had ik een keer een Undead Warrior aangemaakt en die noemde ik NecroJin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bras
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 15:56
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 15:31:
[...]
Ik zou liever een mod hebben die de target van je demon/pet weergeeft, waardoor het wat makkelijker wordt om een mob te selecteren (als bijv je voidwalker er weer eens voor staat...)
CT Raid mod kan target van je target laten zien. Dus klik op je VW en dan zie je gelijk wat die aan het aanvallen is. (al voldoet dat na herlzeing misschien niet precies aan je vraag...)

[ Voor 8% gewijzigd door bras op 22-02-2006 15:33 ]

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weinig fantasie :P

Trollbane
Hakinius 60 pally
Hakk 57 priest
Hakius 12 warrior
Hakien 23 Hunter

Enige afwijkende qua namen was Shona, omdat ik een beetje een fatsoenlijke naam wou hebben op mijn undead priest op een RPpvp server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Kon dat niet met Nurfed Unit Frames?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier die op Bladefist speelt en in een guild zit die ZG/MC doet?

Ik ben namelijk al een tijd lvl 60 (mage) maar weet me niet echt meer te vermaken, buiten het verzamelen van +dmg gear. Alch/Herb heb ik op 300, nu alleen nog de recipe's vinden.
Groepen te vinden voor BRS of DM/Strat/Scholo is al helemaal een ramp. Daarom ben ik een NE Priest gestart die inmiddels lvl 44 is.
Ik hoop dat dit wat beter lukt in een guild, en sowieso spelen met guildies is altijd leuker

Daarom mijn vraag, is er een high-end guild die ik kan joinen?
Ik kan bijna elke dag raiden, uitzonderingen daargelaten.

Mijn mage: http://wow.allakhazam.com/profile.html?180620
en priest: http://wow.allakhazam.com/profile.html?756613

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
bras schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 15:33:
[...]

CT Raid mod kan target van je target laten zien. Dus klik op je VW en dan zie je gelijk wat die aan het aanvallen is. (al voldoet dat na herlzeing misschien niet precies aan je vraag...)
werkt niet uit raid he ;)

gewoon /assist voidwalker macrootje maken en op die knop rammen als je wilt assisten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Main:
Jizou - Female Gnome warlock (Japanse shinto god)
Alts:
Holleknook - Male Undead Rogue
Jiji - Female Tauren Shaman (vond het gewoon een schattige naam voor zon groot koebeest)
Hoezo - Male Human Rogue (woordspeling op Jizou)

De mooiste guildnaam die ik trouwens heb gezien: OMGLAZERZPEWPEW :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

He he ^^ herkenbaar en irritant idd >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 15:50:
Iemand hier die op Bladefist speelt en in een guild zit die ZG/MC doet?

Ik ben namelijk al een tijd lvl 60 (mage) maar weet me niet echt meer te vermaken, buiten het verzamelen van +dmg gear. Alch/Herb heb ik op 300, nu alleen nog de recipe's vinden.
Groepen te vinden voor BRS of DM/Strat/Scholo is al helemaal een ramp. Daarom ben ik een NE Priest gestart die inmiddels lvl 44 is.
Ik hoop dat dit wat beter lukt in een guild, en sowieso spelen met guildies is altijd leuker

Daarom mijn vraag, is er een high-end guild die ik kan joinen?
Ik kan bijna elke dag raiden, uitzonderingen daargelaten.

Mijn mage: http://wow.allakhazam.com/profile.html?180620
en priest: http://wow.allakhazam.com/profile.html?756613
Da's het probleem, voor (ZG/MC) guildies begint WoW pas op lvl 60, voor non guildies eindigt het vaak op lvl 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:00:
Main:
Alts:
Jiji - Female Tauren Shaman (vond het gewoon een schattige naam voor zon groot koebeest)

Seal Cub Clubbers Club _/-\o_
jammer dat ze hun naam moest veranderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-08 12:51
[...]

als ik het goed begrijp zoek jij een mod waar aan je kan zien wie de mob als target heeft.
ik gebruik titan aggro (in samen werking met titanbalk) die laat zien wat de mob als taget heeft.

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Onze guild valt ook wel op bij ons op de server.

Combat Bunnies.

En we lopen allemaal standaard met een 'White Snow Rabbit'. Altijd leuk om de reacties te zien :D

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 14:16:
is het soms niet een leuk idee om met alle GoTe-rs een alt op een bepaalde server te maken, en dan of allemaal horde, of allemaal alliance te rollen. Samen in een guild te gaan en dan lekker te spelen. Dus als alt, niet als main :)
Is wel een heel leuk idee,
ik heb zelf net een UD mage gamaakt op Xavius, geweldige server en de Alliance/Horde ratio is bijna 50/50 :*)

Helaas zal dit wel weer nergens op uitdraaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:00:
Main:
Alts:

Hehe dat is op Genjuros, daar zag ik er laatst een van lopen :P Children of Chuck Norris vond ik ook wel leuk (hoor ik nu ook bij). JUIST omdat het zo'n "hype" is/was gejoined (en geen irri /ginvite's meer continue omdat ik toevallig kan healen :? :( )

Misschien dat ik wel vraag of ik bij OMGLAZERZPEWPEW mag, die naam is echt té gek :D haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Het boek 'The Silmarillion' van Tolkien is perfect om erbij te hebben als je ff een naam van een char nodig hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RickJansen schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:16:
Het boek 'The Silmarillion' van Tolkien is perfect om erbij te hebben als je ff een naam van een char nodig hebt :)
:X

Dat je NL namen niet leuk vind kan ik me wel voorstellen, maar verzin dan gewoon iets ipv. het meest platgetreden pad te kiezen

kijk eens naar je naam:

Jankir
Ckanji
Crajin

Het is niet moeilijk :7

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:10:
[...]

Hehe dat is op Genjuros, daar zag ik er laatst een van lopen :P Children of Chuck Norris vond ik ook wel leuk (hoor ik nu ook bij). JUIST omdat het zo'n "hype" is/was gejoined (en geen irri /ginvite's meer continue omdat ik toevallig kan healen :? :( )

Misschien dat ik wel vraag of ik bij OMGLAZERZPEWPEW mag, die naam is echt té gek :D haha.
op de offi forums was er toch zo'n thread voor de leukste guildnames. Het begon met Ly Little Pwny en er passeerden ook namen als "We Pee In Moonwells" (horde guild uiteraard)

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

Toen enige tijd terug de Hellscream realm voor een wat langere tijd plat lag, heeft mijn guild (Red Moon) een nieuwe guild op een andere server gestart (omfgredmoonftw :D).
Alle members hadden dezelfde naam als in onze normale guild, maar dan met omfg ervoor.
In mijn geval werd het dus Omfgyuma i.p.v. Yuma. :P

We bezoeken die server echter alleen wanneer Hellscream plat ligt.
Normaliter hebben we het veel te druk om ook nog op een andere server te spelen (Red Moon is een end game raiding guild die zo'n beetje elke avond in MC/ZG/BWL/Onyxia zit).

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

EryciusPuteanus schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:32:
[...]

op de offi forums was er toch zo'n thread voor de leukste guildnames. Het begon met Ly Little Pwny en er passeerden ook namen als "We Pee In Moonwells" (horde guild uiteraard)
Op trollbane zie ik op en eens veel mensen van de guild "Dude Where Is My Mount" lopen. Echt humor. :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet niet of ie al voorbij is geweest, maar post em toch maar ff:

http://video.google.com/v...3921358869&q=super+danish

een van de beste wow movies die ik heb gezien, echt super gedaan allemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat GoT alt guild idee klinkt op zich wel grappig.
Ik mis op het moment voornamelijk gewoon een beetje een gezellige atmosfeer en groupen voor iets anders dan instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:26:
Dat je NL namen niet leuk vind kan ik me wel voorstellen, maar verzin dan gewoon iets ipv. het meest platgetreden pad te kiezen
Zo platgetreden zijn die paden nou ook weer niet, ik heb een Nelf druid genaamd Finwe. Zie je niet vaak. Voor de rest zijn de meeste vrouwelijke characters naar exen genoemd, maar dan iets aangepast zodat ze in WoW passen :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Hydra schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 17:00:
[...]

Zo platgetreden zijn die paden nou ook weer niet, ik heb een Nelf druid genaamd Finwe. Zie je niet vaak. Voor de rest zijn de meeste vrouwelijke characters naar exen genoemd, maar dan iets aangepast zodat ze in WoW passen :)
ga jij ff met je exen spelen :|

daar hoef ik ff niet aan te denken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:41:

Comon baby, i got blessing of protection! LOL! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Ik heb nu een lvl26 human warlock en een lvl 15 NE druid. Nu wil ik er een nemen en die eerst naar lvl60 levelen zodat ik in de toekomst wat makkelijker kan twinken etc, maar ik kan niet kiezen. Beide acounts zijn even leuk om te spelen dus daar kan ik het niet op baseren.

Wat is het makkelijkste om te levelen? (wat raden jullie me aan om als 1e te levelen)

Warlock levelt sneller solo maar voor druid is altijd wel ruimte in een party..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
mdmeijer schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 14:29:
Toen we onze eerste guild begonnen heette deze "Cult of the Snake". De meesten hadden dan ook een slangenaam. Ik koos toen voor -Paling- Orc Shaman (niet gekookt of gebakken, gewoon rauw). Verder heb ik een

Masona
Rapwanda
Suzza
Aiken
Severa
Akeira

En dan een paar Nederlandse namen in onze guild: Paling, Kaasie, Kaasje, Appelsap, Appelkoek, Wasmachine, Kassa, Toverstok, Toverstaart, Broekslang, Hanskazan, Scheetje, Magneetje, Trut, Handel, Niegoed, Vuilnisbak, Suikerpotje, Houtenkip, Peper, Zout, Spaarkonijn, Groentjuh, Bezemkast, Graftak, Hansklok, Graskoe, Blaatschaap, Appelsientje, Moppie.

Zoek je eigen favoriet zou ik zo zeggen.
OMG wat ben ik blij dat ik niet in een nederlands guild zit... We hebben weliswaar ongeveer 25% nederlanders maar met allemaal normale namen (een uitzondering, Buikschuiver... en da's nog net te doen).
Als zoiemand uit het bovenstaande rijtje wil joinen torpederen de hollanders het wel ;)
Kut voor je, had je maar een normale naam moeten nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 23:15

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Heb op dit moment 2 level 60 chars.

Honato (Human Mage)
Deze naam heb ik nog van de beta toen kon je onderaan in het scherm op random drukken en genereerde WoW een unieke naam :)

Nehtor (Human Priest)
Echt gezocht naar een goeie naam voor een priest, de meeste namen waren al bezet maar schijnbaar is Nehtor een 'God of Healing'.... vind em wel mooi.
QuarK schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 17:20:
[...]

OMG wat ben ik blij dat ik niet in een nederlands guild zit... We hebben weliswaar ongeveer 25% nederlanders maar met allemaal normale namen (een uitzondering, Buikschuiver... en da's nog net te doen).
Als zoiemand uit het bovenstaande rijtje wil joinen torpederen de hollanders het wel ;)
Kut voor je, had je maar een normale naam moeten nemen.
Buikschuiver komt me bekend voor. Horde op Stormrage?

[ Voor 44% gewijzigd door EXCalibur_EeK op 22-02-2006 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
BootVluchteling schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 17:01:
ga jij ff met je exen spelen :|

daar hoef ik ff niet aan te denken..
Ik gebruik alleen namen van leuke exen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Ik zou een GoT guild ook leuk vinden. Ik stel voor om een poll to houden voor welke realm we kiezen. (Wel een nieuwe) en welke side, (horde, alliance).

Buikschuiver kan wel eens goed horde zijn op stormrage. Ben zelf alliance :P

Elyva, Human mage, Orion.

[ Voor 27% gewijzigd door Mojo op 22-02-2006 17:56 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Way back is er ooit een keer een GoT guild ontstaan, maar dat is na verloop van tijd uitmekaar gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
ja dat was The Lowlanders op Bloodscalp. Die is uitelkaar gegaan de meeste zitten nu in Denial op Trollbane en Disorder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:07:
[...]

Is wel een heel leuk idee,
ik heb zelf net een UD mage gamaakt op Xavius, geweldige server en de Alliance/Horde ratio is bijna 50/50 :*)

Helaas zal dit wel weer nergens op uitdraaien
aan ons de taak om het wél te laten slagen he :)
Mojo schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 17:51:
Ik zou een GoT guild ook leuk vinden. Ik stel voor om een poll to houden voor welke realm we kiezen. (Wel een nieuwe) en welke side, (horde, alliance).

Buikschuiver kan wel eens goed horde zijn op stormrage. Ben zelf alliance :P
eens :)

Poll: Gaan we voor PvP of normaal ?
PvP
normaal
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=117159&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Gaan we als nobele ridders of kiezen we voor de dark-side?
Alliance
Horde
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=117160&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Hierna kunnen we beslissen welke realm we gaan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 24-08 13:48
hoe heet de guald groep van hier eigenlijk? of het het hgot geen groep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
remcio schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 18:36:
hoe heet de guald groep van hier eigenlijk? of het het hgot geen groep?
neem aan dat je 'guild' en 'got' bedoeld :)

Die ben ik nu dus aan het starten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb pvp en alliance gekozen, maar ras maakt op zich niet heel veel uit.
Ben benieuwd wat er uit komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 24-08 13:48
addictive schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 18:37:
[...]

neem aan dat je 'guild' en 'got' bedoeld :)

Die ben ik nu dus aan het starten :)
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
ik ook ;)

Is er misschien iemand die weet welke servers nog niet zo oud zijn, en geen transfer servers zijn? Of kan ik dat ergens opzoeken?
Lijkt me het makkalijkst om enkel PvP servers te bekijken, want die ligt erg ver voor.
Dan kan ik daarna de realm forums bekijken en een keuze voor de realm maken.

Leuke ideeën voor een guild naam en evntueel een 'thema' voor member namen zie ik uiteraard ook graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zijn Xavius en Scarshield legion nog steeds de nieuwste servers (SL is wel rppvp, dus waarschijnlijk niet geschikt)
Aangezien ik het creatieve vermogen van een halve baksteen heb zal ik het namedroppen aan anderen overlaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:41:

das toffe movie man :D kan niet wachten tot vervolg :9

[ Voor 7% gewijzigd door Thermometer op 22-02-2006 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Xavius spreekt me wel aan als realm. En als guildname lijkt 'Ombre' me wel wat. Dat is Italiaans voor 'schaduw'. Iets dat wel toepasselijk als we 'dark-side' gaan spelen (zo staat de poll nu :))

En leden namen dan gewoon fantasie, dus geen 'wasmachine' of 'kroepoek' :D

Voor goede ideeën sta ik echter altijd open :)

[ Voor 19% gewijzigd door addictive op 22-02-2006 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Uhm Horde is geen Dark Side hoor. En Alliance is zijn niet de goederikken ofzo als je dat denkt

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Was Xavius niet een transfer realm? Toen ik na 1.9 daar een character wilde aanmaken ging dat nog niet, omdat ze bezig waren met transfers...

edit:
Denk dat ik fout zit, want op http://www.warcraftrealms.com/eu_realmstats.php is te zien dat Xavius behoorlijk leeg is :)

[ Voor 35% gewijzigd door Chester op 22-02-2006 19:26 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 18:01:
[...]

aan ons de taak om het wél te laten slagen he :)
...
En zo is het, geweldig dat jij hier tijd in wil steken en meteen een poll hebt gemaakt :*)
Hopelijk had ik het dus fout

Zo te zien wordt het Horde op een PVP server dus ik hoop erg op Xavius, naar mijn idee echt een pracht server aangezien de queue's voor BG kort zijn en de Alliance/Horde ratio echt aardig gelijk is (Zoals je hier: http://www.warcraftrealms.com/census.php?serverid=625 kan zien)
Chester schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 19:21:
Was Xavius niet een transfer realm? Toen ik na 1.9 daar een character wilde aanmaken ging dat nog niet, omdat ze bezig waren met transfers...
Nee is een gloednieuwe realm zonder transfers :*)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Xavius is geen transfer server :)
Crowmeister schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 19:19:
Uhm Horde is geen Dark Side hoor. En Alliance is zijn niet de goederikken ofzo als je dat denkt
lol, nee dat begrijp ik. Maar zo word het wel gezien door velen; good vs evil

[ Voor 6% gewijzigd door addictive op 22-02-2006 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

addictive schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 19:26:
Xavius is geen transfer server :)

[...]

lol, nee dat begrijp ik. Maar zo word het wel gezien door velen; good vs evil
Dan hebben ze totaal geen verstand van de Warcraft lore :'(

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crowmeister schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 19:27:
[...]

Dan hebben ze totaal geen verstand van de Warcraft lore :'(
Je hebt gelijk hiermee maar toch ziet de horde er wat duisterder uit en hier is het alleen gebruikt om mooi aan te geven welke kant we het over hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 19:25:
[...]

Nee is een gloednieuwe realm zonder transfers :*)
Mooi =)
I'm in for Horde on Xavius ^^

Nog een paar dingen waar we over moeten beslissen dan:
-Wie word guildleader en wie worden de officers?
-Wat voor guild worden we PvP/Instance?
-Eigen site/forum?
enz.

[ Voor 30% gewijzigd door Chester op 22-02-2006 19:39 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Ik ben nu te vinden als 'Tyridun' op Xavius :) (Tauren Warrior)

Ik neem voor het gemak aan dat ik guildleader word, ben met het idee gekomen, en dagelijks flink wat uurtje online te vinden O-)
officers; moeten we nog kijken.
wat voor guild ook nog kijken, beslissen we gezamlijk om te zien waar de meeste animo voor is.
Eigen site en forum zullen er zeker aan gaan komen als er flink wat members zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
addictive schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 19:45:

Ik neem voor het gemak aan dat ik guildleader word, ben met het idee gekomen, en dagelijks flink wat uurtje online te vinden O-)
wat voor guild ook nog kijken, beslissen we gezamlijk om te zien waar de meeste animo voor is.
Eigen site en forum zullen er zeker aan gaan komen als er flink wat members zijn :)
Heb net even een undead warlock gemaakt daar. Ik heet Alianora, PM me maar als je een guildchart hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 19:32:
[...]

Mooi =)
I'm in for Horde on Xavius ^^

Nog een paar dingen waar we over moeten beslissen dan:
-Wie word guildleader en wie worden de officers?
-Wat voor guild worden we PvP/Instance?
-Eigen site/forum?
enz.
1. Ik neem aan dat Addictive de guildleader wordt en ander diegene die de guild opricht (Duh :P )
2. Ik neem aan dat niet veel mensen willen dat het een speciale PVP guild wordt dus mischien een mengeling?
3. Dat zal inderdaad wel vanzelf komen en anders kan ik wel voor een simpel gratis forum zorgen

Edit:
Ik ben nu trouwens ingame te vinden als Necropha een Undead Mage

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hak, Tauren druid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
zo, iedereen nu ge /w'd en als friend toegevoegd.

Wanneer je ook op xavius speelt, of er net als wij een char rolled, laat het me dan even weten, hier of in-game (Tyridun)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk idee om daar een guild te maken :)
Ik ga nu ook beginnen op xavius :)

Agressor ben ik
Maltorius is me broertje
en Pixel is rakkerzero op GoT

dus als je mij wilt toevoegen als friend doe dat wat later .. want ik moet nog een char aanmaken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 20:08:
Leuk idee om daar een guild te maken :)
Ik ga nu ook beginnen op xavius :)

Agressor ben ik
Maltorius is me broertje
en Pixel is rakkerzero op GoT

dus als je mij wilt toevoegen als friend doe dat wat later .. want ik moet nog een char aanmaken :p
whisper me maar zodra je kalar bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie speelt er nou op Earthen Ring hier , horde? Als het nog niemand is , waarom gaan we dan niet op ER horde spelen , leuke RP realm non pvp. hehehe (mijn 22 druid zit daar en ik wil niet nog een keer opnieuw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 20:21:
Wie speelt er nou op Earthen Ring hier , horde? Als het nog niemand is , waarom gaan we dan niet op ER horde spelen , leuke RP realm non pvp. hehehe (mijn 22 druid zit daar en ik wil niet nog een keer opnieuw)
Lijkt me niet verstandig, hou het nu maar op Xavius :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 23:27
Om nog op dat "post hier je wow nicknames"terug te komen:

* enira wijst naar sig :P
Jarnotjuh, diddle, tobur, mokil.
Niet bijster origineel allemaal, maar je moet wat :+ De gene die niet in mijn sig staan:
Deedle, Silya, Koelkast, Disin, Monka...

Zucht, wow addict enzo >.<
Nu campen we ook met het probleem van geen healers online. We gaan ZG doen, en gewoon maar 1 priest online van de 22. :| Van de 22 die we hebben zijn er een stuk of 12 behoorlijk actief, die bwl/mc raiden. Van alle classes altijd 3 of 4 online, maar priests, ho maar!

[ Voor 7% gewijzigd door enira op 22-02-2006 20:28 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
jarnotjuh schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 20:28:
Om nog op dat "post hier je wow nicknames"terug te komen:

* motormuus wijst naar sig :P
Jarnotjuh, diddle, tobur, mokil.
Niet bijster origineel allemaal, maar je moet wat :+ De gene die niet in mijn sig staan:
Deedle, Silya, Koelkast, Disin, Monka...

Zucht, wow addict enzo >.<
Nu campen we ook met het probleem van geen healers online. We gaan ZG doen, en gewoon maar 1 priest online van de 22. :| Van de 22 die we hebben zijn er een stuk of 12 behoorlijk actief, die bwl/mc raiden. Van alle classes altijd 3 of 4 online, maar priests, ho maar!
Ik ben ook een lvl 60 priest op aggramar, maar naar een poosje is priest zijn zoooooo gaar bah, heb toen een lock gelvld naar 60, ben nu met een troll shammy bezig , maar das leuk :)

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er mensen hier die op Executus pvp server spelen?

ik heb daar nu een Tauren Shaman lvl 41.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
nou dat was raar. 19.30 gestart in MC en net na magma de message krijgen dat MC in 9 min reset. Kunnen we weer opnieuw starten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 19:45:

Klinkt cool, ik had toch nog een excuus nodig om weer te beginnen :)

Ik heb een Troll Priest aangemaakt omdat ik healen dope vind en mezelf graag gewild wil voelen :P

Popske heet Giph en ik ga je nu whisperen en toevoegen als homeboy dan merken we wel wat het gaat worden :)

Ik speel voor de gemoedelijkheid en plezier, dus ik ga niet hele dagen WoW spelen omdat ik meer te doen heb, maar wie weet zal ik aardig wat uurtjes maken :)

Ik zie jullie wel Ingame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 20:02:
zo, iedereen nu ge /w'd en als friend toegevoegd.

Wanneer je ook op xavius speelt, of er net als wij een char rolled, laat het me dan even weten, hier of in-game (Tyridun)
xavius is full :((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serieus?
Dan zou dat wel heeel snel zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
nee hoor, dat staat ingame, site van WoW geeft aan van niet.

Ook 'mijn' realm (Ravencrest, welke stampvol is) word aangeraden als server 8)7
Klopt dus gewoon niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:08
Even mijn nicknames opsommen :)
Ik ben te vinden op kor'gall als:
kapoentje - level 60 undead warrior
inimini - level 24 undead priest
pancakes - level 14 tauren druid (beetje in de steek gelaten char ten voordele van mijn priest)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey das grappig, ik ben net een Undead Mage begonnen op Xavius genaamd Ruthor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Wel leuk om een alt te beginnen op Xavius, maar ik wil toch ff mn main (48) naar lvl 60 brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 14-09 19:46
Ik doe mee met met de xavius GoT guild ;)

Alleen de guildnaam 'Ombre' klinkt vrij saai :O

maak er dan van:
- Ombre Warlords
of helemaal in het italiaans:
- Ombre Signori di guerra

nee, dat klinkt helemaal niet :X

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook een nieuwe char op Xavius begonne, op naar de 60 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rattt
  • Laatst online: 30-04 10:30

rattt

prrrt

Ook maar een char aangemaakt op Xavius... nick is crodnar (undead rogue) >:)

neen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Ik join van 't weekend wel ofzo, eerst Hide of the Wild bij elkaar farmen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Rakkerzero schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 23:39:
Ik doe mee met met de xavius GoT guild ;)

Alleen de guildnaam 'Ombre' klinkt vrij saai :O

maak er dan van:
- Ombre Warlords
of helemaal in het italiaans:
- Ombre Signori di guerra

nee, dat klinkt helemaal niet :X
laat die ideën maar komen :)

• Chester
  • Niet online
Even op wikiquote naar een paar latijnse dingen gezocht, vond de volgende wel wat hebben:

Ad astra (=To the stars)
Deo Vindice (=[With] God as [our] protector)
Deus vult (=God wills it)
Experto credite (=Believe me, for I have experienced)
Memento mori (="Remember your mortality." Also, ironically, "Remember to die.")
Suum cuique (=To each what he deserves)
Carpe puga (=Grab ass) => Vind deze persoonlijk wel erg leuk ^^

Spreek zelf geen een woord Latijns en kan dus niet zeggen of de vertalingen kloppen :p

• Mojo

Mojo

The Power Within

Ik ben voor een simpele naam, zoiets als mijn huidige guild, Orion. Maar ik ben zelf echt waardeloos in namen verzinnen :p.

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dit filmpje owned gewoon, hierbij nog een keer als ie al gepost was.

Verwijderd

Chester schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 00:18:
Even op wikiquote naar een paar latijnse dingen gezocht, vond de volgende wel wat hebben:

Ad astra (=To the stars)
Deo Vindice (=[With] God as [our] protector)
Deus vult (=God wills it)
Experto credite (=Believe me, for I have experienced)
Memento mori (="Remember your mortality." Also, ironically, "Remember to die.")
Suum cuique (=To each what he deserves)
Carpe puga (=Grab ass) => Vind deze persoonlijk wel erg leuk ^^

Spreek zelf geen een woord Latijns en kan dus niet zeggen of de vertalingen kloppen :p
Memento Mori bestaat al, en is de beste guild op mijn server, Shattered Hand :p

Verwijderd

My Little pwny, die topic vond ik zo cool...

Zoiezo een grappige naam met een verwijzing naar series ofzo!

Wat dacht je van de Nasty Ninja Crows! Samurai pizza cat's anyone? :P

OK, het is half 2 en heb wat biertjes op, dan isie mss leuker, maar dna nog, ik vind em wel cool :)

En anders is Nox wel een coole naam, nacht in het latijns geloof ik
of iig iets met nox. Een latijnse vertaling van Nachtleven of mss om op de Alts in te spelen die het voor velen is: Vervangers. De bondgenoten/gebroeders in het latijns. Geen idee wat het in het latijns is dus ik geloof het wel, maar ik vind alles wel ok als het maar niet legion of the Got ofzo is. Dat "X of the X" kan echt niet en is kut.

Maar zover ben ik blij met een Got guild. Heb me goed vermaakt vandaag iig :)

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

2 woorden:

Ongelooflijk vet

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Ack Ik las ergens dat wanneer een Shaman respecced dat hij dan zijn 2H skill niet verliest en als hij de talent weer neemt dat hij dan zijn vorige skill terug krijgt. Is dat al geimplementeerd of komt dat nog?

• garak
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-05 02:05
Hmm ik disenchantde net me [Boots of Pure Thought] perongelijk... Wilde er +5 spirit op doen. :(
Had ze deze avond gehad.

Verwijderd

ik heb mijn eerste paarse item gevonden : http://www.thottbot.com/?i=3649

maar ik ben lvl 42 dus ik kan al betere vinden in instances, beetje laat gevonden helaas.

• enira
  • Laatst online: 23:27
garak schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 01:56:
Hmm ik disenchantde net me [Boots of Pure Thought] perongelijk... Wilde er +5 spirit op doen. :(
Had ze deze avond gehad.
:D !
Enchanting en disenchanting zijn 2 verschillende knoppen, hoe kun je dan in godsnaam die boots disenchanten? :D

Je ziet toch als je niet een grijze/groene/gele/oranje balk aanklikt dat je verkeerd zit? :X
Met een GM kan je het item terugkrijgen, maar dit kan maar 1x over al je characters op die server...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 02:14:
ik heb mijn eerste paarse item gevonden : http://www.thottbot.com/?i=3649

maar ik ben lvl 42 dus ik kan al betere vinden in instances, beetje laat gevonden helaas.
get used to it :)

meeste world drops vind je later dan dat je ze kan gebruiken, totdat je in de lvl 50 range zit, dan vind je wel dingen die je gebruikt tot je nieuwe endgame items vind in bepaalde instances

gewoon op ah gooien die axe, levert minimaal 50g op :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Hom3r
  • Laatst online: 02-09 14:43
hehe bij mij op de server kwam ik een leuke Guild naam tegen "Arie's Knokploeg" :P

geweldige naam :Y)

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
ik vind het een beetje slechte timing voor mij persoonlijk om wéér een nieuwe char te beginnen.. ik heb nu een lvl 24 HUMAN warlock op xavius.. erg leuk, dus ik heb ff weinig trek om nu opnieuw bij 0 te beginnen.. andere timing en ik had graag meegedaan..ach, ik kom jullie wel ff ganken ;)

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Guild naam tip:
Carpe Noctem--> Gedenk de Nacht.
Ik ga alleen niet mee doen met rerollen, heb nog te veel te regelen/doen in mijn guild als officer =).

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Verwijderd

Hallo, wij zijn vorig week van onze huidige horde guild gererolled naar alliance op Xavius. we zijn nu ongeveer met 20 man (NL). Guildnaam is: Tyrants Asylum. wij kunnen de GOT guild wel joinen of de GOT guild ons. laat wat weten :) ingame naam is zezicla

Verwijderd

Vanavond zal ik een character maken, wie moet ik dan pm'en?

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 08:43:
Hallo, wij zijn vorig week van onze huidige horde guild gererolled naar alliance op Xavius. we zijn nu ongeveer met 20 man (NL). Guildnaam is: Tyrants Asylum. wij kunnen de GOT guild wel joinen of de GOT guild ons. laat wat weten :) ingame naam is zezicla
Wij zijn horde ;)

Verwijderd

Tof idee met de GoT-guild.
Count me in :Y).

Troll Shaman: Susiria.

Mocht er nog een site / forum nodig zijn dan wil ik daar (mede) wel voor zorgen.
Hier heb ik een proefversie staan die eenvoudig aan te passen is naar wens. Beschikt over een geintegreerd forum e.d.

Heb er zin in :)

Verwijderd

Got-Guild sounds good to me!
Geef maar aan waar em wanneer!

Zit nu in een guild met de naam Black Sun. Ik vind het een erg toffe naam.

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:25

chromeeh

the Gnome

Gisteren samen met 2 Guild members een paar quests gedaan :)
Nou ja, ze waren mee voor wat backup ;)

Tevens m'n eerste soulshards gedrained :+ :9
Alleen een vraag daar over, elke shard neemt 1 bagslot in beslag.
Nu heb ikgehoord dat je ook soulshard bags kunt krijgen :? Hoe wat waar :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

Nou, gisteren geprobeerd om Hakkar (De drag-queen van WoW) om te leggen sinds de buff.
Resultaat: 3 wipes :(
De 1e keer ging nog het beste, daarna leek de timer scheef te lopen, waardoor de sons of Hakkar spawnde vlak voordat hij ging lifedrainen. Wel jammer, vanavond nog eens proberen dan.

Verwijderd

@vunce
Kopen op AH....
Wij hebben er vaak 20slot bags staan voor +/- 5g

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2006 09:36 ]

Verwijderd

garak schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 01:56:
Hmm ik disenchantde net me [Boots of Pure Thought] perongelijk...
Er is een mod die wanneer je iets disenchant, je een pop-up krijgt en de disenchant moet bevestigen.
Weet alleen de naam ff niet uit m'n hoofd.

Verwijderd

chromeeh schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 09:31:
Tevens m'n eerste soulshards gedrained :+ :9
Alleen een vraag daar over, elke shard neemt 1 bagslot in beslag.
Nu heb ikgehoord dat je ook soulshard bags kunt krijgen :? Hoe wat waar :)
De 20-slots kun je laten maken door tailors, de 24-slots is zover ik weet alleen als world-drop te verkrijgen.
Maar als je op een PvE server zit, is die van 20 genoeg, op PvP servers heb je veel meer sjards nodig namelijk.
En bij bazen doe ik ook altijd flink inzamelen voordat we beginnen (30+ meestal). De tank wil namelijk standaard altijd 2 healthstones, dan de rest van je groep nog, tel daarbij op summons van mensen die op een benarde res-positie liggen, het summonen van minions en shadowburns en je ziet wel waarom je er zoveel nodig hebt ;)
Maar ik heb er zelf 1 van 20 en dat bevalt me tot nu toe uitstekend. De 24-slots staat op de AH bij ons voor ~60g BO.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 09:39:
[...]

De 20-slots kun je laten maken door tailors, de 24-slots is zover ik weet alleen als world-drop te verkrijgen.
20 slots pattern is te koop in Gadgetzan bij de Tailor Supplier. 24 slots pattern ligt naast Jandice in Scholomance. Kan je doen in Raid, net als de Field Repair Bot in BRD. 28 slots pattern is een drop in Molten Core.

[ Voor 8% gewijzigd door redfoxert op 23-02-2006 09:49 ]

https://discord.com/invite/tweakers

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Gisteren zijn bij ons op de server de gates van AQ open gegaan. Leuk leuk. Twee guild groepjes in AQ 20 bezig. Eerste twee baasje vrij snel doodgemaakt en toe maar weer world events gedaan.

De lag in Tanaris was een nachtmerrie. Er was een spawnpoint van de hive midden in Gagetzan, lag een berg van dode level 40 mensjes. Erg graggig. AQ is wel een leuke instance. De eerste baas viel een beetje tegen, maar de tweede boss event met al die waves was wel leuk om te doen.

Toch met ons groepje van 16 mensen uiteindelijk zeven van die boss spawnpoints neer gekregen door de wereld heen. Erg veel rep en het was erg leuk, vooral het racen met twee andere guilds wie welke spawn kreeg.

|{ brrr }] |

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.